[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 34 ... 120 Laatste
Acties:

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-01 18:03
@Traeces ik scoor juist zelf makkelijk uit die corners met L2!

Dus dat is niet eens negatief tegen een tegenstander maar ik doe het zelf en verbaas me gewoon er over dat ik makkelijk 2 soms wel 3 goals zo maak.

Gijp style: waar gaat dat over!?

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:25
Sleehond schreef op woensdag 2 november 2022 @ 20:10:
Besloten om voorlopig met fifa te stoppen.

Krankzinnig slecht spel.

Trage bende, flikkeringen in beeld van spelers en de bal. Helemaal klaar mee! Structureel scoren vanaf aftrappen en elke wedstrijd wel 2/3 doelpunten uit corners met de L2/schiet combinatie de volley/bicycle kick is gewoon lachwekkend en zwaar onrealistisch.

En tegenstanders zijn alleen maar aan het “slingeren” met hun spelers rond/in je 16 totdat er een rare fout ontstaat en doelpunt.

Blijkbaar is dat hoe een voetbal spel momenteel “fun” is maar het staat compleet los van enig realisme.

Meld me vast wel weer even bij een volgende update in de hoop dat het spel opeens wel goed is. Maar voor nu weiger ik op deze versie te spelen.
Fut is nooit realistisch, als je realisme wilt kan je veel beter seizoenen online spelen. Speelt ook een stuk soepeler maarja dan kan je niet je eigen team maken.

Ultimate team is rete arcade.

Playstation 5

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:34
Sleehond schreef op woensdag 2 november 2022 @ 20:48:
@Traeces ik scoor juist zelf makkelijk uit die corners met L2!

Dus dat is niet eens negatief tegen een tegenstander maar ik doe het zelf en verbaas me gewoon er over dat ik makkelijk 2 soms wel 3 goals zo maak.

Gijp style: waar gaat dat over!?
Tja gebruik die “glitches” zelf niet. Vind dat zo mega saai. Net ook iemand tegen deed niks anders dan powershot , buitenkantje schoen willen schieten. Nou wat een skills…….

Geef mij maar lekker combinatie voetbal en netjes uitgespeelde kansen.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Companion app is geüpdatet. De transferlijst big is geüpdatet stond er in. Dat zou chill zijn. Straks ff testen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-01 17:39
Bijna gepromoveerd naar div 3 en de kwalificatie 5 gewonnen 1 verloren en de rest weggeven. Het liep als een trein en 4231 werkt weer goed.

De L2 shots zijn wel bijzonder frustrerend en het automatisch druk zetten ook. 8 van de 10 potjes is tegen iemand die alleen maar druk zet en na 2-0 leaved. Ik heb zelf ook een 41212 gemaakt met constante druk voor als ik iets moest forceren, en het werkt bizar goed. Je cpu onderschept opeens alles en kansen creëren is een eitje. Veel te overpowered

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-01 20:50
misschien ga ik morgen wel voor de untradeable pakketjes.
80+ upgrade kun je mooi spelers recyclen die je dubbel krijgt

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-01 17:22
De gameplay is opzich prima, maar dat dribbelen met l1/lb... Elke speler is daarmee ineens Messi. Begint, voor mij, ondertussen wel een afhaker te worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Wulfric92 op 02-11-2022 22:48 ]

• 038Zwolle
Wel blij dat ik bennacer heb gedaan. Dat wordt echt een beest na de upgrades

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Wulfric92 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:45:
De gameplay is opzich prima, maar dat dribbelen met l1/lb... Elke speler is daarmee ineens Messi. Begint, voor mij, ondertussen wel een afhaker te worden.
Oh ik vergeet dat altijd. Goeie tip. Speel ook nog maar in divisie 8, nog niet nodig gehad.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-01 15:39
Oekol schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:58:
Companion app is geüpdatet. De transferlijst big is geüpdatet stond er in. Dat zou chill zijn. Straks ff testen.
Het werkt, maar ik moest wel de App verwijderen en opnieuw installeren voordat ik weer gewoon 100 spelers te koop kon zetten.. Maar eindelijk zonder omwegen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:17
Bossie schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:35:
[...]

Denk dat ik gewoon nif Benzema/Lewa pak icm Xabi Alonso 89.
Its your funeral :F :+

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Bijna tijd voor de jaarlijkse vraag over hoe laat nu de rewards komen. Wintertijd dingetje.... 😜

• Gurbuh
LukeSpangas schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:31:
Bijna tijd voor de jaarlijkse vraag over hoe laat nu de rewards komen. Wintertijd dingetje.... 😜
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TiMYS3-bkIWr09_mPgMBrJ_n6r0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5C8MjvTAmYiOrX3xKlySyR5B.png?f=user_large
:*)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:32
Speel vooral voor de lol dit jaar, net zoals voorgaande jaren vind ik de game te slecht om serieus mee aan de slag te gaan (denk WL). Af en toe aan avondje rivals of objectives aftikken kan ik me daarentegen best mee vermaken :)

Xabi is simpelweg een van mijn favoriete voetballers, en als het idd een drama is dan kan hij alsnog rustigen gaan afbouwen bij een ander team :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07:14
Ik kan in de app geen rewards claimen, hij staat nu gewoon weer op 6 dagen nog wat tot rewards, meer mensen last?

• Gurbuh
Bossie schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:03:
[...]

Speel vooral voor de lol dit jaar, net zoals voorgaande jaren vind ik de game te slecht om serieus mee aan de slag te gaan (denk WL). Af en toe aan avondje rivals of objectives aftikken kan ik me daarentegen best mee vermaken :)

Xabi is simpelweg een van mijn favoriete voetballers, en als het idd een drama is dan kan hij alsnog rustigen gaan afbouwen bij een ander team :+
Grapje toch, zo is Perisic 1 van mijn favo's :P

Marquinhos, 2x OOP Suso, OOP Mazraoui, alles untradeable. Matig weer. Kan wel de Suso en Maz die ik al had in mn club weer verkopen en heb tijdens prime time wat zooi kunnen snipen :)

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13-01 15:42
Bij het opstarten van de companion app kreeg ik te zien dat eindelijk de bug van de transferlijst is opgelost.. Nou, bij mij nog steeds niet hoor. Krijg nog steeds de melding dat het limiet op de transferlijst bereikt is.
Droplullen daar bij EA.

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01 23:33
jasperz89 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:04:
Ik kan in de app geen rewards claimen, hij staat nu gewoon weer op 6 dagen nog wat tot rewards, meer mensen last?
Via competities onderin.

• Sleehond
jasperz89 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:04:
Had ik vorige week ook. App even afsluiten en dan minuut of 10 later gekeken en toen stond het er wel. Waarschijnlijk toch even verwerking tijd nodig…

• Traeces
Niks uit de rewards, naja lekker boeiend gister weer 85k verdiend door OOP Dumfries.

• jasperz89
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ukHEFRhmPuSwTYoSl3BhAeVSa64=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0EynrA7A6dllvdzXkg1m3Hmr.png?f=fotoalbum_large

Daar zit ik inderdaad, maar zie niets… behalve dat rewards er weer zijn over 6 dagen

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-01 21:40
Traeces schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:29:
Niks uit de rewards, naja lekker boeiend gister weer 85k verdiend door OOP Dumfries.
Hier ook niks uit DIV2 8 wins rewards.
Kies altijd voor de onverhandelbare packs gezien de waarde van spelers.

Kan ik alles in SBC's gooien, dubbel kans!

• saert
jasperz89 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:36:
[...]

[Afbeelding]

Daar zit ik inderdaad, maar zie niets… behalve dat rewards er weer zijn over 6 dagen
Op het beginscherm. Via de app het linkermenu onderin. Daarna helemaal naar onderen.

• Sleehond
Thiago Silva uit rewards en verkocht voor 15k

Niks spannends dus maar goed toch een leuke coin bijdrage van 15k en wat troep kaartjes voor de SBC

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:24
Forlan untrade uit de rewards, iemand ervaring met de beste man? Waard om mn team om te gooien?

• Traeces
Augy schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:22:
Forlan untrade uit de rewards, iemand ervaring met de beste man? Waard om mn team om te gooien?
Paar x in draft gehad op de PS4, vond het een stijve hark. Op 10 vond ik hem wel lekker spelen.

• Gurbuh
Augy schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:22:
Lijkt me wel een poging waard. Valverde erbij, ben je een heel eind :)

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Prima Weekend League om weer over te slaan. ;)

• Prosac
Traeces schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:29:
Untradeable gedaan deze week omdat die 80+ er nog is voor de dubbele untradeables. Maar mijn god, 6 pakketten geopend, waarvan 2 premium gold players. 1 Walk-out en dat was Matip. _O-
Verder weer vooral Paulista vervloekt.

Ik dacht mooi de high-rated fodder in Nedved te kunnen gooien, maar niks van dat alles.

Vervolgens met de dubbelen nog 7 80+ SBC's gemaakt, maar daar was het weer boos worden om Hradecky :')

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-01 17:00
Prosac schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:52:
[...]

Untradeable gedaan deze week omdat die 80+ er nog is voor de dubbele untradeables. Maar mijn god, 6 pakketten geopend, waarvan 2 premium gold players. 1 Walk-out en dat was Matip. _O-
Verder weer vooral Paulista vervloekt.

Ik dacht mooi de high-rated fodder in Nedved te kunnen gooien, maar niks van dat alles.

Vervolgens met de dubbelen nog 7 80+ SBC's gemaakt, maar daar was het weer boos worden om Hradecky :')
Packweight is bedroevend slecht de afgelopen dagen.
Hier ook letterlijk Paulista als hoogste uit de packs.

update: vini Jr. uit de 80+ upgrade.
Klagen helpt :o

[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 03-11-2022 10:57 ]

wijze woorden

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-01 16:05
Pau Torres als hoogste. Gelukkig heb ik die kop al tientallen keren gezien in de afgelopen weken..

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
hier wel prima rewards.

De bruyne, kroos, veratti uit 1 100k pack.
De andere was kane, hakimi en nog wat meuk.

Allemaal richting de TL ;d

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Theo Hernandez OOP untradable gepackt. Ik ga mijn team eromheen bouwen. + Dzeko RB + 8 verdedigers + lange ballen + trivela afstandschoten spammen + corners inknikken = kassa. :7

[ Voor 6% gewijzigd door Capsaicin op 03-11-2022 11:47 ]

• Bossie
jasperz89 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:36:
[...]

[Afbeelding]

Dat had ik een paar weken terug ook, ingame stond er ook niets wachten.
Sindsdien ook nog geen motivatie gevonden om te spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Die previewpakket is echt geniaal. Ik kocht nooit pakketten van mijn munten dus maakte ook nooit kans. Drukte per ongeluk op preview laatst en toen kwam ik er achter dat je gewoon kon spieken en als het niks is koop je 'm niet. Echter vandaag kreeg ik Vinicius Jr. van Real. Even snel spelers verkopen om pakket te kopen. Van de 170k wat ik er mee verdien ga ik 70k in de selectie investeren (o.a. frenkie de jong voor denk ik gravenbergh wisselen, de rest moet ik nog even kijken). De rest wilde ik verder mee gaan handelen om het meer te laten worden. Wat denken jullie? Toch OOP Dumfries bijv kopen en iemand anders op de RB?

https://www.ea.com/fifa/u...ffId=kRTyThFx5w3:FFA23XSX

• Gurbuh
Gewoon ff die 82+ pick doen jongens:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z9zo4vZiFYVtbxdD6qy_Cp3Vtec=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YHVDL66beMtTxIKgoYwa7ZAg.png?f=user_large

;)

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-01 09:58
Vraagje. Stel je speelt tegen iemand die extreem irritant doet, en je blokkeert die dan via het R2 menu. Kan het dan nog steeds zo zijn dat je tegen die persoon gematcht wordt in bv Rivals en Friendlies?

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
Oekol schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:29:
Die previewpakket is echt geniaal. Ik kocht nooit pakketten van mijn munten dus maakte ook nooit kans. Drukte per ongeluk op preview laatst en toen kwam ik er achter dat je gewoon kon spieken en als het niks is koop je 'm niet. Echter vandaag kreeg ik Vinicius Jr. van Real. Even snel spelers verkopen om pakket te kopen. Van de 170k wat ik er mee verdien ga ik 70k in de selectie investeren (o.a. frenkie de jong voor denk ik gravenbergh wisselen, de rest moet ik nog even kijken). De rest wilde ik verder mee gaan handelen om het meer te laten worden. Wat denken jullie? Toch OOP Dumfries bijv kopen en iemand anders op de RB?

https://www.ea.com/fifa/u...ffId=kRTyThFx5w3:FFA23XSX
Dumfries is het zeker waard, kan Geertruida naar rb bijvoorbeeld.

Ik heb zelf dit staan: https://www.ea.com/fifa/u...ffId=dVfRPsNi5Do:FFA23PS5
Ook nog wel een fijne bank.

• Augy
Ga forlan maar is een kans geven, samen met nakata in een 4-2-3-1.

Gerrard gehaald als een cm want ik zag letterlijk geen betere optie als cvm positie. (Valverde kan niet naar cvm :( ) Mocht iemand een tip hebben let me know.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3KIooDLSABb9nmkPvIyLP5OGWo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I75jtuio5nuh8M08Dc58dPC3.jpg?f=fotoalbum_large

• Gurbuh
Als je iemand kan vinden die LM kan spelen kun je 4411(2) spelen. Of iemand die ST kan die je als CM wil inzetten, dan kun je 433(4) maar dat lijkt me iets lastiger te vinden.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Speculaes schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:29:
[...]

Dumfries is het zeker waard, kan Geertruida naar rb bijvoorbeeld.

Ik heb zelf dit staan: https://www.ea.com/fifa/u...ffId=dVfRPsNi5Do:FFA23PS5
Ook nog wel een fijne bank.
Daar komt die net vandaan. Dan zal die er naast komen en doe ik frimpong op rechtsback. Zal je team ook ff checken.

• Spacejockey
  • Laatst online: 07-01 10:10
Ik speel nu een tijdje met Bergkamp, mijn eerste icon ooit en ik ben niet echt onder de indruk. Ik ben niet de beste speler, maar mijn Danjuma van 1000 coins deed het beter dan Bergkamp. Voelt als een zilveren speler, zo log en traag.

• Gurbuh
Spacejockey schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:35:
Ik speel nu een tijdje met Bergkamp, mijn eerste icon ooit en ik ben niet echt onder de indruk. Ik ben niet de beste speler, maar mijn Danjuma van 1000 coins deed het beter dan Bergkamp. Voelt als een zilveren speler, zo log en traag.
Iets met appels en peren...

• Sleehond
Heuh, Antony OTW is geüpgraded naar 84.

Vanavond even uitproberen of het ook echt een stapje beter is…

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-01 17:22
Heeft iemand al van Basten mid uitgeprobeerd? Ben benieuwd hoe hij bevalt.

• jasperz89
Waarom stijgt tchouameni zo in prijs? Nog een upgrade te pakken ofzo?

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:11
Vandaag weer UT rewards gekozen. Kante zat in 1 van de pakjes :) ik zie dat ie nog steeds beroerd kan passen 🤪 iemand ervaring met hem?

• 038Zwolle
jasperz89 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:16:
Waarschijnlijk omdat het WK er aankomt en de hype begint

• Nachtapotheker
Augy schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:35:
Ga forlan maar is een kans geven, samen met nakata in een 4-2-3-1.

Gerrard gehaald als een cm want ik zag letterlijk geen betere optie als cvm positie. (Valverde kan niet naar cvm :( ) Mocht iemand een tip hebben let me know.
[Afbeelding]
Ik vind zelf Robertone echt heel goed, moet denk ik kunnen met Messi en de andere LaLiga mannen. Scheelt een bak geld tov van Gerrard haha.

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-11-2022 18:04 ]

• Augy
Nachtapotheker schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:04:
[...]

Ik vind zelf Robertone echt heel goed, moet denk ik kunnen met Messi en de andere LaLiga mannen. Scheelt een bak geld tov van Gerrard haha.
Gerrard is wel echt heel sterk op t middenveld trouwens. Divisie 4 is echt wel erg hoog voor mij en heb er tog al 3 wins uitgesleept.

Net tegen een counter ploeg met sorloth, Haaland, nunez. Die hoge ballen is bijna niet te verdedigen icm PtB

Gebruik je robertone als b2b cm?

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 03-11-2022 18:18 ]

• cubert20
iemand kasanwijoro en geertruida geprobeerd?
Wil 1 van beide als CB neerzetten

• Bossie
Gurbuh schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:23:
[...]

Grapje toch, zo is Perisic 1 van mijn favo's :P

Marquinhos, 2x OOP Suso, OOP Mazraoui, alles untradeable. Matig weer. Kan wel de Suso en Maz die ik al had in mn club weer verkopen en heb tijdens prime time wat zooi kunnen snipen :)
Inmiddels Perisic, Son, KDB en Haaland gehaald, heb wel het gevoel dat Perisic te goed is om simpelweg als buitenspeler te gebruiken.

Alisson uit player-pick SBC, misschien toch maar helemaal switchen aangezien ik ook nog een untradeable AWB RB heb liggen.

• Augy
jasperz89 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:16:
Die beste man is ook gewoon een bizar goede cdm. In t begin gekocht voor 78k en zie hem niet snel uit mn elftal gaan

• Bossie
Augy schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:28:
[...]

Die beste man is ook gewoon een bizar goede cdm. In t begin gekocht voor 78k en zie hem niet snel uit mn elftal gaan
Spiderleg CDM :+

• Gurbuh
Bossie schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:23:
[...]

Inmiddels Perisic, Son, KDB en Haaland gehaald, heb wel het gevoel dat Perisic te goed is om simpelweg als buitenspeler te gebruiken.

Alisson uit player-pick SBC, misschien toch maar helemaal switchen aangezien ik ook nog een untradeable AWB RB heb liggen.
Ik heb m als free roaming CAM achter Suker.

• Traeces
Nachtapotheker schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:55:
Vandaag weer UT rewards gekozen. Kante zat in 1 van de pakjes :) ik zie dat ie nog steeds beroerd kan passen 🤪 iemand ervaring met hem?
Yes vind hem geweldig ! Hij is weer zo bloed irritant als de laatste jaren. Weer net ff dat kleine teentje van hem ergens tegen passing is met een spil er op gewoon meer dan prima.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:20
The rant is about to begin ...

Ik speel FUT al sinds FIFA 18 en langzamerhand ervaar ik het als een minder plezierige voetbalgame om eerlijk te zijn. Waar ik bij de vorige FIFA's echt minimaal 10 Rivals wedstrijden kon spelen op een dag, sluit ik de game af na 3 potjes Rivals te hebben gespeeld.

Allereerst ben ik tevreden over de spelsnelheid van de wedstrijden, het is in ieder geval iets realistischer gemaakt dan de vorige delen. Maar wat je bij iedere FIFA meemaakt zijn de delays waar je helaas niks aan kan doen. Deze combinatie met de iets tragere spelsnelheid van FIFA 23 zelf, zorgt ervoor dat het echt niet meer speelbaar is voor mij. Met name als je moet verdedigen, lijkt het alsof ik geen enkel grip heb op de verdedigers en zijn ze vreemd genoeg allemaal niet bestuurbaar. Dat geldt ook voor het wisselen van speler bij geen balbezit. Ik heb meerdere malen zowel met L1 als rechter analog stick geprobeerd om de juiste speler op tijd te selecteren en ik weet tegelijkertijd wat de tegenstander gaat doen. Maar toch is het niet te besturen en krijg ik op deze manier best wat tegendoelpunten. Gek genoeg krijg ik zelfs krampen bij mijn vingers vanwege de spanning die ik automatisch voel omdat je wilt dat het jockyen met L2 wat meer responsive wordt.

Daarnaast mogen ze wat gaan doen aan de constant druk tactiek. Dit tactiek is ongelofelijk overpowered. Enige wat EA hoeft te doen is de stamina drastisch verlagen bij het gebruiken van dit tactiek. Het kan toch niet zo zijn, dat je tegenstanders constant op de bal kan jagen zonder dat de vermoeidheid verminderd wordt?

Voor de rest zijn de game mechanics prima, maar zie de lol hier niet meer van in. Al forceer ik mezelf om nog een paar potjes te spelen. Het speelt voor mij in ieder geval niet meer zo lekker. Ik ben al een week blijven haken in divisie 2 en merk dat je meer 'rats' tegen komt die van de bovenstaande tactieken misbruik maken. Begrijp me niet verkeerd. Ik win nog steeds wedstrijden, ondanks dat de tactieken worden gebruikt door mijn tegenstanders. Maar ik voel het plezier niet meer wanneer ik een wedstrijd heb gewonnen. Geen enkel voldoening. Super jammer!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik wou mn packs sparen voor morgen, maar uit boosheid toch ze geopend. Uit mn laatste pack messi untradeable, hoe kan ik hem in het team krijgen? Of als super sub gebruiken?
https://www.futbin.com/23/squad/920531

Budget 550 k.

Lozano mag er zeker uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Thibaut1234 op 03-11-2022 21:16 ]

• Prosac
Lashrom schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:52:

Daarnaast mogen ze wat gaan doen aan de constant druk tactiek. Dit tactiek is ongelofelijk overpowered. Enige wat EA hoeft te doen is de stamina drastisch verlagen bij het gebruiken van dit tactiek. Het kan toch niet zo zijn, dat je tegenstanders constant op de bal kan jagen zonder dat de vermoeidheid verminderd wordt?
Ik begrijp dat ook niet. Gebruik het inmiddels ook, je kan prima een hele eerste helft constante druk gebruiken, want zelfs dan kun je de 2e helft op "heavy touch of losing ball" nog mee komen. Meeste spelers redden dat makkelijk.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Vroeger was investeren in IF goed want niet meer in pakjes na week dus prijzen die stijgen. Is dat nog zo?

Die OOP dumfries bijv, is die nu ook tijdelijk in pakjes en dan straks ook meer waard of hoe zit dat?

• cubert20
Thibaut1234 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:57:
Ik wou mn packs sparen voor morgen, maar uit boosheid toch ze geopend. Uit mn laatste pack messi untradeable, hoe kan ik hem in het team krijgen?

Budget 550 k.

Lozano mag er zeker uit.
Dembele haal je eruit denk ik?
Anders zou je ook prima messie op LM kunnen zetten zonder chem, is het gewoon zijn base card zonder boosts.
Met dit chem systeem kun je met gewone spelers (geen heroes en icons) eigenlijk max 2 competities in je elftal kwijt.

Dit heb ik kunnen brouwen
https://www.futbin.com/23/squad/1701766

• Augy
Thibaut1234 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:57:
Ik wou mn packs sparen voor morgen, maar uit boosheid toch ze geopend. Uit mn laatste pack messi untradeable, hoe kan ik hem in het team krijgen? Of als super sub gebruiken?

Budget 550 k.

Lozano mag er zeker uit.
Renato/Hakimi/donnarumma/messi
Leao/theo/tomori
De Jong/Danjuma/lewa

En dan een Engelse of Franse coach met la Liga

Dan heb je nog geld over haha je kan ook nog aan heroes denken ipv lewa. Forlan of nakata ofzo.

Met jou coin balance heb je alle mogelijkheden

• Augy
8 wins alweer binnen, durf te zeggen dat t erg makkelijk ging met rustig tiki taka voetbal. Team gaat als de brandweer
https://www.futbin.com/23/squad/1099161

• saert
Augy schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:03:
8 wins alweer binnen, durf te zeggen dat t erg makkelijk ging met rustig tiki taka voetbal. Team gaat als de brandweer
https://www.futbin.com/23/squad/1099161
Met welke tactiek? Zou je die eens kunnen delen?

• Nachtapotheker
Augy schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:17:
[...]

Gerrard is wel echt heel sterk op t middenveld trouwens. Divisie 4 is echt wel erg hoog voor mij en heb er tog al 3 wins uitgesleept.

Net tegen een counter ploeg met sorloth, Haaland, nunez. Die hoge ballen is bijna niet te verdedigen icm PtB

Gebruik je robertone als b2b cm?
Nee echt als cdm, voor b2b heb ik valverde en de jong (die is ook echt heel goed).

• Prosac
Oekol schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:32:
Vroeger was investeren in IF goed want niet meer in pakjes na week dus prijzen die stijgen. Is dat nog zo?

Die OOP dumfries bijv, is die nu ook tijdelijk in pakjes en dan straks ook meer waard of hoe zit dat?
Alleen de high-rated denk ik, die zinvol zijn in de duurderde SBC's.

• Augy
saert schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:12:
[...]

Met welke tactiek? Zou je die eens kunnen delen?
Uiteraard. Speel vooral 4-2-3-1
Verdedigend
Druk na fout tegenstander
40 width
70 depth

Aanvallend
Gebalanceerd en aanvallende loopacties
50 breed, spelers in de 16 op 5
Hoekschoppen en vrij trappen op 2

Instructies
RA/LA stay back/overlap
1 cdm stay back/cover center andere cover center
LCAM/RCAM naar de zestien bij voorzet
SP achter de linies en voorin blijven.

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
Wulfric92 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:16:
Heeft iemand al van Basten mid uitgeprobeerd? Ben benieuwd hoe hij bevalt.
Ja, bij bevalt goed met een grote maar: mid/low workrates. Je merkt echt dat hij niet snel de diepte zoekt dus het is geen counter spits. Daarom gebruik ik ook geen architect om hem lengthy te maken. Qua afmaken is het wel echt een fenomeen en vrij compleet. Hij rendeert het beste met spelers die om hem heen spelen en niet op een eiland. Ik denk dat hij een beetje 1 goal en 0,5 assist per game heeft nu

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-01 12:47
Mss niet het topic hiervoor maar mss weet iemand dit
Kan een hdmi kabel van de ps4 in de ps5

Ik neem mijn ps5 mee alleen tv aan de muur dus mijn huidige hdmi kan ik niet uit de tv krijgen

• fifanoob
Markvd1984 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:10:
Mss niet het topic hiervoor maar mss weet iemand dit
Kan een hdmi kabel van de ps4 in de ps5

Ik neem mijn ps5 mee alleen tv aan de muur dus mijn huidige hdmi kan ik niet uit de tv krijgen
Maakt niet zoveel uit. Enige kans, op de ps5 kan je 120 hz spelen en 4k. Omdat aan te kunnen moet je wel een highspeed hdmi kabel hebben. Dat is het enige.
Heb je die niet dan kan speel je op max 60hz in full hd

[ Voor 3% gewijzigd door fifanoob op 04-11-2022 09:13 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Vergeet ook niet dat je een TV moet hebben die 120hz ondersteund. Anders waarschijnlijk 4K 60Hz.

• Markvd1984
We hebben met de vriendengroep villatje in Ommen gehuurd dus ps5 mee, alleen denk dat ze daar gewoon een standaard tv hebben, denk geen 4k

Dus kan gewoon een normale hdmi stekker meenemen dus en in mijn ps5 doen?

• Augy
Markvd1984 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:34:
We hebben met de vriendengroep villatje in Ommen gehuurd dus ps5 mee, alleen denk dat ze daar gewoon een standaard tv hebben, denk geen 4k

• Augy
fifanoob schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:13:
[...]

Maakt niet zoveel uit. Enige kans, op de ps5 kan je 120 hz spelen en 4k. Omdat aan te kunnen moet je wel een highspeed hdmi kabel hebben. Dat is het enige.
Heb je die niet dan kan speel je op max 60hz in full hd

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004

ommen of all places! enjoy! groeten uit gramsbergen :D

• saert

Dat wordt dus een heel weekend ergeren in plaats van bier drinken. Veel plezier in Ommen ;)

• Markvd1984
saert schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:03:
[...]

Dat wordt dus een heel weekend ergeren in plaats van bier drinken. Veel plezier in Ommen ;)
Haha nee ik ga bier drinken en toekijken hoe anderen zich ergeren 😂😂

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Packte afgelopen woensdag OOP Vazquez untradable uit een milestone rare player pack. Moet zeggen dat ik het een heel fijn kaartje vind naast Kessie. Heb gisteren OOP Perisic ook gekocht en in het team gezet.. Dat had ik eerder moeten doen, wat een kaart is dat zeg. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W6R5peffKV87pGQXo3aemqGKAJU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vz45uW3H6Dq6I9HVPeU3bvfm.png?f=fotoalbum_large

Ingame switch ik naar 4-2-3-1. Son gaat dan in de spits, Zaha op LAM, De Bruyne op CAM en Perisic op RAM.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Prosac
Toch ook mooi, de hele wedstrijd de betere voor de promotie naar Div 4. Tegen een cattenaccio spelende tegenstander. Kom met veel pijn, moeite en tikken op 1-0.
Vervolgens nog wat kansen, maar allemaal mis helaas. In de 95e minuut weet hij na continu rondtikken de bal er toch langs te frommelen en scoort de 1-1. Was zijn enige schot op doel. :D

Let wel.. blessuretijd was +1 _O-

• Sleehond
Prosac schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:22:
Toch ook mooi, de hele wedstrijd de betere voor de promotie naar Div 4. Tegen een cattenaccio spelende tegenstander. Kom met veel pijn, moeite en tikken op 1-0.
Vervolgens nog wat kansen, maar allemaal mis helaas. In de 95e minuut weet hij na continu rondtikken de bal er toch langs te frommelen en scoort de 1-1. Was zijn enige schot op doel. :D

FIFA in een notendop…🥜

Helaas… 🙄

• Gurbuh
Prosac schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:22:

Hoezo heeft hij zo dicht bij het eind van de wedstrijd uberhaupt de bal als jij 1-0 voorstaat?

• Stylze
Gurbuh schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:35:
[...]

Hoezo heeft hij zo dicht bij het eind van de wedstrijd uberhaupt de bal als jij 1-0 voorstaat?
haha niet iedereen gaat laf die bal op eigen helft rondtikken bij 1-0 voor in de laatste minuten he :+
Al doe ik dat zelf ook wel is als de tegenstander duidelijk beter is en ik met geluk op 1-0 ben gekomen :w
Helemaal leuk als je dan daarna allemaal rage berichten binnen krijgt, geniet ik extra van de winst.

[ Voor 24% gewijzigd door Stylze op 04-11-2022 11:42 ]

Playstation 5

• Prosac
Sleehond schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:29:
[...]

FIFA in een notendop…🥜

Helaas… 🙄
Het hoort er bij. Volgende keer win ik wel. Baal er vooral van dat ik de afgelopen week een paar keer wel gewoon afgefloten werd in een aanval en nu ineens iemand ondanks een ingooi en overtreding van mijn kant, gewoon door mocht.

• Gurbuh
Stylze schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:39:
[...]

haha niet iedereen gaat laf die bal op eigen helft rondtikken bij 1-0 voor in de laatste minuten he :+
Al doe ik dat zelf ook wel is als de tegenstander duidelijk beter is en ik met geluk op 1-0 ben gekomen :w
Helemaal leuk als je dan daarna allemaal rage berichten binnen krijgt, geniet ik extra van de winst.
Tsjah zelf weten. Als je tegen zo'n gast speelt dan prima als je zelf aanvallend blijft spelen maar als je wilt winnen zou ik vanaf minuut 85 ofzo gewoon lekker rustig aan doen.

Maar je kan ook gewoon hier komen klagen dat het spel je naait ofzo, als dat beter voelt :)
Prosac schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:45:
[...]

ondanks een ingooi en overtreding van mijn kant, gewoon door mocht.
Kijk dit zocht ik wel een beetje, dan heb je er zelf iig wat aan proberen te doen. Lekker 2 benen frontaal en dan ernaast :(

[ Voor 18% gewijzigd door Gurbuh op 04-11-2022 11:47 ]

• Prosac
Gurbuh schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:35:
[...]

Omdat op een of andere manier nauwelijks niet meer lukte een bal af te pakken, als ik de bal wel afpakte die voor de voeten van hem klutste EN tot 2x toe mijn speler een gare pass geeft ipv die bal naar het midden te rossen. En vervolgens klutst de bal met wat gefrommel voor een speler die hem snoeihard erin rost.

Kan gebeuren, maar het valt me wel op dat vaak bij dit vaker aan de hand is bij een minieme achterstand, ook als ik zelf achter sta, dat je team ineens "de geest" krijgt. Soort AI-gemaakte spanning.
8 van de 10 keer gaat het wel goed voor degene die voor staat, maar toch. Onderdeel daarvan is ook dat het soms raar gaat qua affluiten.

• Stylze
Gurbuh schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:45:
[...]

Tsjah zelf weten. Als je tegen zo'n gast speelt dan prima als je zelf aanvallend blijft spelen maar als je wilt winnen zou ik vanaf minuut 85 ofzo gewoon lekker rustig aan doen.

Maar je kan ook gewoon hier komen klagen dat het spel je naait ofzo, als dat beter voelt :)

[...]

Kijk dit zocht ik wel een beetje, dan heb je er zelf iig wat aan proberen te doen. Lekker 2 benen frontaal en dan ernaast :(
Is wel grappig in het COD topic kom ik precies dezelfde soort klaag reacties tegen als hier, zal het dan toch aan onzelf liggen misschien?:)_

Klagen is ook gewoon lekker om te doen natuurlijk, het is ook een hele kunst vind ik zelf om een paar potten achter elkaar niet de neiging hebben iets richting de tv te gooien.

Playstation 5

• Gurbuh
Tsjah uiteindelijk kan niet iedereen elke wedstrijd winnen :P

• Prosac
Stylze schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:57:
[...]

Klagen is ook gewoon lekker om te doen natuurlijk, het is ook een hele kunst vind ik zelf om een paar potten achter elkaar niet de neiging hebben iets richting de tv te gooien.
Klagen is lekker, daarvoor is dit topic ook wel een fijne uitlaatklep, maar uiteindelijk blijft het een spelletje en merk ik dat ik de mechanieken van FIFA23 nu ook zo langzamerhand onder de knie krijg.

Belangrijkste is het aannemen met L1 én dat je spelers ook kunt aanspelen als ze niet 100% vrij zijn.

Het blijven alleen van die gare dingen als "superkeepers", tackles die ineens niet meer werken of spelers die het passen ineens verleren die frustratie opwekken.
Tegenstanders die overduidelijk de betere zijn, prima.

• Bossie
Prosac schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:48:
[...]

Omdat op een of andere manier nauwelijks niet meer lukte een bal af te pakken, als ik de bal wel afpakte die voor de voeten van hem klutste EN tot 2x toe mijn speler een gare pass geeft ipv die bal naar het midden te rossen. En vervolgens klutst de bal met wat gefrommel voor een speler die hem snoeihard erin rost.

Kan gebeuren, maar het valt me wel op dat vaak bij dit vaker aan de hand is bij een minieme achterstand, ook als ik zelf achter sta, dat je team ineens "de geest" krijgt. Soort AI-gemaakte spanning.
8 van de 10 keer gaat het wel goed voor degene die voor staat, maar toch. Onderdeel daarvan is ook dat het soms raar gaat qua affluiten.
Je bedoelt dat de tegenstander volle bak pressure gaat spelen tegen jouw team dat al vermoeid is.
Voelt dan altijd alsof EA en je tegenstander versterkt, maar ook jouw spelers met bibberbenen laat spelen.

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-01 11:54

allstarted1

WTRFTS

Bossie schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:24:
[...]

Je bedoelt dat de tegenstander volle bak pressure gaat spelen tegen jouw team dat al vermoeid is.
Voelt dan altijd alsof EA en je tegenstander versterkt, maar ook jouw spelers met bibberbenen laat spelen.
Combineer dat met spelen tegen Duitse/Italiaanse elftallen en je hebt mijn ochtend omschreven, haha. En maar je doelpunten vieren. Je merkt toch zelf ook wel dat de bal van je tegenstander telkens van de voet springt, passen ineens een kunst is en een schot voor open doel(!) wordt 'opgewaardeerd' naar een lobje over de lat? Weinig leuks aan om zo te winnen, toch?

Merk ook dat m'n team dan telkens de eerste 25 minuten prima loopt, maar vervolgens als een bronzen elftal gaat spelen.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Bossie
allstarted1 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:32:
[...]

Combineer dat met spelen tegen Duitse/Italiaanse elftallen en je hebt mijn ochtend omschreven, haha. En maar je doelpunten vieren. Je merkt toch zelf ook wel dat de bal van je tegenstander telkens van de voet springt, passen ineens een kunst is en een schot voor open doel(!) wordt 'opgewaardeerd' naar een lobje over de lat? Weinig leuks aan om zo te winnen, toch?

Merk ook dat m'n team dan telkens de eerste 25 minuten prima loopt, maar vervolgens als een bronzen elftal gaat spelen.
Yep, als er opeens geen kracht meer meegeven word aan je passes dan weet je meteen hoe laat het is.

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cXhg4ZYI5BVxPnEmFzBR5IA1z38=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jk3uBEmb90PHYZW2e1LQI8fX.png?f=fotoalbum_large

Ik had zin in iets nieuws: Bergkamp, Koeman, Van der Sar en van Dijk verkocht en Pirlo, Nesta, Shevchenko, Rui Costa, Kaka en Gattuso gekocht zodat ik een Milan team kan maken. Ik probeer ook met de team- en speler instructies spelers in hun kracht te laten spelen en wat andere instructies te proberen: zo heb ik Pirlo als deep lying playmaker en dat is echt heerlijk (Pirlo is deze Fifa veel fijner dan de vorige vind ik).

Ik zit er ook nog over te twijfelen om Mid Seedorf te halen en 4231 te gaan spelen, maar hiervoor moet ik De Ligt OTW, Dumfries OOP en 1 vd 2 spitsen verkopen. Dat vind ik van de ene kan ook zonde omdat ik Base Seedorf untradeable heb :+ Deze kan helaas geen CAM spelen en buiten 4231 weet ik geen formatie te verzinnen waar ik kan spelen met Pirlo (CM/CDM), Seedorf (CM/CDM/RM, Kaka (CAM), Rui Costa (CAM) en Gattuso (CDM/CDM/RM). Mid Seedorf heeft wel CAM als positie optie

• Prosac
Upgrades van de RTTK spelers zijn geweest.

Muller naar 90, Bennacer van 84 naar 87 _O_

• Sleehond
Prosac schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:12:
Upgrades van de RTTK spelers zijn geweest.

Muller naar 90, Bennacer van 84 naar 87 _O_
En Sule naar 88, en die heerst best wel lekker achterin!

• Gurbuh
Gosens en Joao Mario _O_

• Prosac
Sleehond schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:25:
[...]

En Sule naar 88, en die heerst best wel lekker achterin!
Die heb ik ook nog inderdaad en Gosens. Gosens vervangt met deze upgrade Raum weer op LB. Sule komt er denk ik nog altijd niet in tegenover Bonucci en Tomori, vanwege zijn gebrekkige jumping en acceleration.

Konate en Savio ook nog, maar die gebruik ik nauwelijks.

[ Voor 7% gewijzigd door Prosac op 04-11-2022 14:33 ]

• Sleehond
Sule naar 88
Antony naar 84
Muller naar 90

Nu hopen op een upgrade van Nunez…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KfUCDStTsOxc1LV4k_8fRg-ZaIY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BgWrwVRlklCvm6HCuI5WxFOv.jpg?f=fotoalbum_large

• fifanoob
Sleehond schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:35:
Sule naar 88
Antony naar 84
Muller naar 90

Nu hopen op een upgrade van Nunez…

[Afbeelding]
Voor iemand die even geen fifa meer zou spelen ben je er nog maar druk mee :+

• Sleehond
fifanoob schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:41:
[...]

Voor iemand die even geen fifa meer zou spelen ben je er nog maar druk mee :+
Klopt, heb al paar dagen geen potjes gespeeld ;)

En twijfel of ik het vandaag / dit weekend ga aanraken. Had mezelf voorgenomen te wachten tot een nieuwe update… maarja _O-

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Spijt dat ik Bennacer niet heb gedaan. Wat een stats. Past ook perfect in mn team...
Pagina: 1 ... 34 ... 120 Laatste