[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 33 ... 120 Laatste
Acties:

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Misschien dat ik te laag speel, maar ik zie bijna nooit een powershot. En als iemand had al probeerde ben ik 9 vd 10 keer snel genoeg er bij om het te blokken. Dus als ik er 1 per 20 wedstrijden tegen krijg is het veel dus dat zie ik niet zo als een probleem.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Moody2204 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:34:
Wat @fifanoob schrijft over die pace vind ik ook wel een ding ja. Ik heb ook weleens die ervaring dat het lijkt alsof je verdediger inderdaad gewoon afremt!

En die outside foot shots vanaf de hoek van de 16 meter die er zo invallen. Daar erger ik mij wel aan ja. Dat is gewoon onrealistisch en mega overpowered.
Ik heb dat met keepers. Ik overklas een tegenstander, krijg genoeg kansen, maar de keeper houdt echt alles tegen, bizarre reflexen of een speler schiet ineens recht op de keeper terwijl ik toch echt een hoek uitkies. En vervolgens scoort mijn tegenstander op vergelijkbare wijze tegen mijn keeper ineens wel. Alsof ik moet zweten voor een overwinning. Zette Mbappe 3x vrij voor de keeper, dichtbij schieten, veraf al schieten, met R1 schieten.. hij hield ze.
En het is niet dat we steeds megagoede keepers op goal hebben, zeker niet in Managerial Master.

Die afstandsschoten is ook wel een dingetje ja, dit weekend veel mensen tegengekomen die vooral vanaf afstand schoten steeds. Gelukkig meestal niet zo goed. :+

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:08
Robbio85 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:25:
[...]

Ik heb Kessie OTW en Valverde POTM al, dus was overbodig. Meteen verkocht voor 100k.
Idd, had deze kaart misschien wel liever gezien zonder position change.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-01 21:39
Ik heb mijn team toch maar wat ge-update, nu een paar potjes gespeeld en man wat en verschil. Staat zoveel sterker nu achterin.

Ake -> red De Ligt
Bastoni -> RTTF Sule
Dumfries -> IF Meunier
Barella -> red Casemiro

Sule en Meunier zijn gekocht, was tot nu toe fully untradable maar het kwaliteitsverschil van spelers begon te veel pijn te doen helaas.

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-10-2025
Speel nu net in divisie 3 maar vind het erg pittig. Geef geen meter ruimte vanaf de zijkant 16 met die buitenkantjes voet pff 😁

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik wil rttk foden halen maar die blijft ook na de groepsfase upgrade krijgen bij winst?

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-01 09:27
llovesoccerx7 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:02:
Ik wil rttk foden halen maar die blijft ook na de groepsfase upgrade krijgen bij winst?
Na de eerste boost aan het begin van de campagne kunnen Road to the Final-items maximaal vijf extra dynamische upgrades krijgen:

Eerste gewonnen knock-outwedstrijd na het begin van de campagne
Kwalificatie voor de kwartfinale
Kwalificatie voor de halve finale
Kwalificatie voor de finale
Winnaar van het toernooi

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:48
Nu is het wel zo dat Foden geen rttf, maar een rttk kaart is en hij verder geen upgrades krijgt na deze stage.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-01 17:39
Foden krijgt (Helaas) alleen maar een +1.

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Mesque schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 16:28:
Ik heb mijn team toch maar wat ge-update, nu een paar potjes gespeeld en man wat en verschil. Staat zoveel sterker nu achterin.

Ake -> red De Ligt
Bastoni -> RTTF Sule
Dumfries -> IF Meunier
Barella -> red Casemiro

Sule en Meunier zijn gekocht, was tot nu toe fully untradable maar het kwaliteitsverschil van spelers begon te veel pijn te doen helaas.
Ik neem aan dat je Rulebreakers Meunier bedoelt?

Als men trouwens toch met een Bundesliga verdediging of team speelt. Die Sow (83 out of position kaart) op CV is echt ongekend goed.

Ben sowieso blij met m'n Bundesliga team. Voor iemand met weinig tijd om te spelen (div 7) kan je vooralsnog wekelijks vrij goedkoop blijven upgraden...

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-01 23:20
Kent ea geen tijdsverschil
Nieuwe sbc's staan er nu al op
Of waren deze van gisteren, nee toch?

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:13
Die Medel is al jaren uit de picture maar EA moet m opshinen hoor :')

• Prosac
Markvd1984 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:10:
Nee klopt, de SBC's staan er al

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Markvd1984 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:10:
Niet iedereen doet aan zomer/wintertijd ;)

• Traeces
  • Laatst online: 11:06
Krijg ik gakpo uit die 85+ , bedankt had de potm al :')

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:48
Robbio85 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:19:
[...]

Thanks, zit te denken om hem als CB te gebruiken (maarja heb nu Alaba en Rudiger, dus vraag me af wat ik er uberhaubt mee opschiet). Zo'n Rijkaard / Völler combi is natuurlijk wel mooi. Zou Rijkaard dan nog een extra "skill move" krijgen?
Alaba lijkt mij dan een betere cdm als je Rijkaard op CB gebruikt.

Modric uit de 85+ pack, had Mendy ook al untradable dus dat komt niet verkeerd uit.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:04
Hier Sané uit die 85+. Meh...

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01 11:22

Ozz

IF Cancelo uit die 85+ TOTW SBC. :)

Past niet perse in m'n team en heb met Theo Hernandez, Telles, Hakimi en Llorente prima untradeble spelers op de back posities.

Ga hem denk ik als RB proberen.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:53
Szcechny helaas

• Prosac
Even de 85+ doen. Ik heb 5 85+ TOTW's, wedden dat het 1 van die wordt?

zo terug.

Edit: Milinkovic-Savic en die had ik al _O-

[ Voor 21% gewijzigd door Prosac op 31-10-2022 19:32 ]

• Gurbuh
En toch doen he _O-

• Prosac
Ik moest mijn dubbele Toni Kroos ergens in kwijt. :P

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-01 11:54

allstarted1

WTRFTS

Hier Modric! Die had ik voor dit weekend met winst verkocht om te anticiperen op een eventuele crash en weer terug te kopen. Scheelt weer een bak! Hoefde nu alleen Barella terug te kopen voor m'n Serie A-team :D

Ook Ligue 1 maar een beetje ingekocht: Sissoko RB en Fofana OOP :) Heb ik daar ook een lekker team staan voor eventuele doelstellingen en nog 725K over :)

Edit: wie FGS Swaps Tokens 'spaart': er is een nieuwe Twitch-stream live :)

[ Voor 36% gewijzigd door allstarted1 op 31-10-2022 20:54 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:18
Ligt het aan mij of zijn de servers echt drama vanavond. Alles speelt zo verschrikkelijk. Gelukkig beide potjes die ik tot nu toe gespeeld heb gewonnen. Maar 't lijkt niet lekker te lopen

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21
Hier ook Modric, opzich prima :)
Ook m’n jaarlijkse sbc blunder weer gemaakt 8)7
Perongeluk Sterling OTW in een SBC gemikt :/
Laat dat er nou net een zijn die je niet opnieuw kan kopen. Nu Son maar eens proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 31-10-2022 21:30 ]

• Augy
En Jeetje wat is die slecht, snel donna weer op goal gezet en even doorsparen voor Courtois, dan is Valverde ook weer full chem

Team weer wat aangepast, speelt leuk, inmiddels in divisie 4 beland

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8-TDPtTJMnIDw2m2DIFo9mY1To=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cWbez6ozW6uCpwk8ZRJN0jWA.jpg?f=fotoalbum_large

• Moody2204
Augy schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:48:
[...]

En Jeetje wat is die slecht, snel donna weer op goal gezet en even doorsparen voor Courtois, dan is Valverde ook weer full chem

Team weer wat aangepast, speelt leuk, inmiddels in divisie 4 beland

[Afbeelding]
Leuk team zo. Ik speel nu zelf met onderstaand team. Ingame switch ik naar 4-2-2-2 met Mbappé en Son in de spits. Dat loop erg lekker. Payet bevalt me ook erg goed als linker cam. Heb inmiddels al wel weer een paar x de promotiewedstrijd naar toch al weer div. 3 verloren. Maar dat ben ik inmiddels wel gewend, haha!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WYAYZdvtRBAHjx4lkI1b45wy3GE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o1WczJB0w9iBUi9wgkpbBYKO.jpg?f=fotoalbum_large

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
6 x 80+ gedaan.

80 / 80 / 80 / 81 / 81 / 82 rated gekregen.
🤡

Speel overigens met onderstaand team.
Ingame switch ik naar 4231 / 4222 / 4321 en 352

Blanc naar het middenveld en Kessie naar de rechtsback positie (doet het daar serieus erg goed)

Depay, Benzema en Donnaruma zijn tradeable.
Op de bank veel special kaartjes als supersubs.

Bijna in Div 4 overigens, maar speel een stuk minder dan vorige editie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9mNgG7DGIFi4rdDl4hYScwfyp9I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pnwff2uyo1sAjVAhgYeK3eMZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 84% gewijzigd door Valandil op 01-11-2022 08:18 ]

wijze woorden

• Prosac
4x 80+ gedaan, 81, 81, 82 (allen dubbel) en een 85.

Dit zijn de SBC's die ik doe om van dubbelen af te komen of low rated spelers die na een week nog niet verkocht zijn.

de playerpicks zitten wel lekker in mijn herinnering.

• Mesque
Haaland is wel echt een fenomeen zeg deze FIFA. Speelt samen met Gakpo in een 442, dit zijn de stats (allemaal WL/Rivals):

Haaland: 62 games, 89 goals + 42 assists
Gakpo: 83 games, 47 goals + 49 assists

Of Gakpo underperformed gewoon natuurlijk :+

• Gurbuh
Laat ik ook eens een positief verhaal over een speler posten: Gister met Davor Suker baby in de spits heerlijk makkelijk wat rivals en de qualis met succes doorlopen _O_ Ik keek vooral naar hem om Perisic wat chem te geven, maar zn stats zien er al vrij ok uit en hij is iets groter dan mn eerdere spitsen maar niet lomp. 15 goals in 12 is niet verkeerd. Kan evt op den duur nog upgraden naar de mid.

Kroatië kit niet te vinden? lijkt me geen rarity ding ;w

[ Voor 7% gewijzigd door Gurbuh op 01-11-2022 11:01 ]

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:19
Heb laatst van Dijk uit pakje gehad. Zit te twijfelen om hem te verkopen en Haaland hier voor terug te halen. Waar haal je meer voordeel uit. Topverdediger of aanvaller?

• Prosac
nickdew schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:11:
Heb laatst van Dijk uit pakje gehad. Zit te twijfelen om hem te verkopen en Haaland hier voor terug te halen. Waar haal je meer voordeel uit. Topverdediger of aanvaller?
Aanvaller, zeker gezien de defensie die de gemiddelde speler inmiddels heeft.
In de friendlies voor objectives kan een goede defensie juist wel weer uitmaken merk ik.

• fifanoob
Op welke generatie speel je de game?
Ik persoonlijk heb liever mijn geld in de voorhoede zitten dan in de achterhoede.

Haaland is op de old gen niet zo goed, op de next gen is hij wel goed ivm length. Ik zelf vind hem niks, kan niet zoveel met hem

• Gurbuh
Ben zelf geen fan van Haaland maar je kan het evt ook splitsen. Je spits iets upgraden en voor van Dijk een andere goede CB terugkopen, iemand als Koulibaly misschien?

• Moody2204
Koulibaly speel ik sinds kort mee, dat vind ik wel een aanrader voor achterin. Haaland heb ik 2x geprobeerd (op new gen), maar is ook niet mijn type spits.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-01 14:04
Gurbuh schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:56:
Laat ik ook eens een positief verhaal over een speler posten: Gister met Davor Suker baby in de spits heerlijk makkelijk wat rivals en de qualis met succes doorlopen _O_ Ik keek vooral naar hem om Perisic wat chem te geven, maar zn stats zien er al vrij ok uit en hij is iets groter dan mn eerdere spitsen maar niet lomp. 15 goals in 12 is niet verkeerd. Kan evt op den duur nog upgraden naar de mid.

Kroatië kit niet te vinden? lijkt me geen rarity ding ;w
zit ook over suker te denken.
Heb daar nu werner if en brolin staan.
Brolin zijn weakfoot merk je best wel, dus die gaat binnenkort wingen/cammen.

• Moody2204
cubert20 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:45:
[...]

zit ook over suker te denken.
Heb daar nu werner if en brolin staan.
Brolin zijn weakfoot merk je best wel, dus die gaat binnenkort wingen/cammen.
Die Brolin vind ik anders knap lastig om tegen te spelen. Heel snel en wendbaar. Daar heb ik altijd wel moeite mee.

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15:09
Pff.. hoe vaak blijft Fifa bij jullie hangen? Bij mij echt heel erg vaak. Vorige edities nooit last van gehad. Gruwelijk irritant!

• Gurbuh
Prins32 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:51:
Pff.. hoe vaak blijft Fifa bij jullie hangen? Bij mij echt heel erg vaak. Vorige edities nooit last van gehad. Gruwelijk irritant!
Vrij relevant hier of je de Nintendo64 versie speelt of iets anders :D

• nickdew
Speel op series X. Toch Haaland maar eens proberen. Kan son erbij kopen voor hetzelfde bedrag zie ik :)

• Prins32
Gurbuh schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:53:
[...]

Vrij relevant hier of je de Nintendo64 versie speelt of iets anders :D
Op Atari uiteraard :D

Op ps4 pro. Nu 2x achter elkaar blijft ie hangen bij het starten van een wedstrijd...

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-01 09:00

Knetterhard

Dedicated

Ik zit inmiddels in Div3 maar het valt me op dat bijna elk potje hetzelfde is namelijk;
- bijna elke tegenstander speelt met high pressure / druk na fout tegenstander
- enkel hoge lobpasses naar een Haaland (of andere grote speler)

Maakt niet uit wat voor opstelling ik ook kies; er is simpelweg gewoon niet tegen te voetballen, m.i.z. is de AI veel te sterk..

Ervaart iemand anders dit ook? Of is het puur de divisie waar ik in zit?

• Gurbuh
Prins32 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:56:
[...]

Op Atari uiteraard :D

Op ps4 pro. Nu 2x achter elkaar blijft ie hangen bij het starten van een wedstrijd...
Hadden we het gister ook over inderdaad, PS4 is achtergesteld kindje. Maar wel veel bugs etc die wel gefixt zouden moeten worden.

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-10-2025
Knetterhard schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:59:
Ik zit inmiddels in Div3 maar het valt me op dat bijna elk potje hetzelfde is namelijk;

Maakt niet uit wat voor opstelling ik ook kies; er is simpelweg gewoon niet tegen te voetballen, m.i.z. is de AI veel te sterk..

Druk niet eens zo zeer, maar voor mijn gevoel veranderde het spel van de tegenstander inderdaad in divisie 3 pas echt. Heeft er ook mee te maken dat dit momenteel mijn niveau lijkt te zijn uiteraard 😬

• fifanoob
Knetterhard schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:59:

die kant gaat het wel een beetje op. High pressure spelen omdat men wil domineren. Ik speel zelf ook zo, niet met hoge druk ingesteld, maar mijn speelstijl is zelf al zo. Ik selecteer altijd mijn voorste spelers handmatig om druk te zetten, roep ook altijd een 2e man erbij en jaag flink af.
In rivals hebben mijn tegenstanders daar niet zoveel moeite mee. In de WL was ik daar succesvoller mee. Daar kon ik de helft van de potjes al mijn tegenstanders snel op een 3-0 achterstand zetten waardoor ze gingen quiten.

In Rivals begint vanaf div3 het niveau wel behoorlijk pittig te worden. Div 2 was ook zwaar en nu speel ik in div1 maar het is echt pittig om aan 8 overwinningen te komen.

Wat ook een tip kan zijn. Co-op spelen met iemand die je goed kent. Het niveau daar vind ik lager dan in gewoon rivals. Win je in co-op telt het gewoon mee bij je rivals.
Heb de 8 overwinningen van deze week allemaal gehaald in co-op, in mijn eentje word ik compleet weggetikt.

• cubert20
fifanoob schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:01:
[...]

die kant gaat het wel een beetje op. High pressure spelen omdat men wil domineren. Ik speel zelf ook zo, niet met hoge druk ingesteld, maar mijn speelstijl is zelf al zo. Ik selecteer altijd mijn voorste spelers handmatig om druk te zetten, roep ook altijd een 2e man erbij en jaag flink af.
In rivals hebben mijn tegenstanders daar niet zoveel moeite mee. In de WL was ik daar succesvoller mee. Daar kon ik de helft van de potjes al mijn tegenstanders snel op een 3-0 achterstand zetten waardoor ze gingen quiten.

In Rivals begint vanaf div3 het niveau wel behoorlijk pittig te worden. Div 2 was ook zwaar en nu speel ik in div1 maar het is echt pittig om aan 8 overwinningen te komen.

Wat ook een tip kan zijn. Co-op spelen met iemand die je goed kent. Het niveau daar vind ik lager dan in gewoon rivals. Win je in co-op telt het gewoon mee bij je rivals.
Heb de 8 overwinningen van deze week allemaal gehaald in co-op, in mijn eentje word ik compleet weggetikt.
Ik heb ook niet zo`n haast om de divisies door te gaan.
Vorige week op mijn dooie akkertje naar 4 gepromoveerd.
Denk dat ik tot einde seizoen daar in blijf, ga er in ieder geval niet extra voor spelen.
Moet je weer veel moeite doen om die 8 wins te halen als je te hoog zit.

Volgend seizoen gaat iedereen langzaam hoger komen en wordt het gemiddelde niveau in de hogere divisies ook wat lager.

• Augy
Weinig + aan de 82 PP helaas haha

Moet zeggen dat ik sinds het finetunen van mn team en tactiek het nu ein-de-lijk lekker heb lopen. Div4 behaald en op SB win ik inmiddels alles relatief makkelijk op legendarisch (scheelt.een hoop saaie potjes naar Elite 3) chiesa echt wel een gamechanger gebleken

Zelfs de 10-0 op legendarisch vandaag
https://www.futbin.com/23/squad/1099161

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 01-11-2022 19:15 ]

• Prosac
82+ PP en niet herhaalbaar _O-

Wel Divisie 5 gehaald vandaag. _O_

[ Voor 38% gewijzigd door Prosac op 01-11-2022 19:15 ]

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:51
Van het weekend team wat omgegooid. :)

Ingame switch ik naar 4-2-3-1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-eBapieB-CWxNIkKn2iu8GVdSeQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vBh8xCsapNlb0VurflKtIW58.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Gurbuh
Hebben jullie ook af en toe van die potjes dat je echt denkt dat iemand zn baby broertje laat spelen ofzo? Ik net 2 achter elkaar, allemaal rare dingen en gekke balletjes enzo. (daarna wel weer keihard afgemeta'd de volgende pot)

• Mesque
Haha ik kom er net pas achter dat je vijf wissels kan doen in plaats van drie 8)7

• Partypooper
Gurbuh schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:15:
Hebben jullie ook af en toe van die potjes dat je echt denkt dat iemand zn baby broertje laat spelen ofzo? Ik net 2 achter elkaar, allemaal rare dingen en gekke balletjes enzo. (daarna wel weer keihard afgemeta'd de volgende pot)
Yup, dit wel is wel herkenbaar. :p

• Gurbuh
Partypooper schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:19:
[...]

Yup, dit wel is wel herkenbaar. :p
Ik vind het eng :D Ben echt bang dan dat ik tegen die schreeuwer van Youtube speel die 1 of andere challenge doet _O-

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-01 09:58
Even de eerste kwalificatie wedstrijd gespeeld maar weer heel gauw afgesloten…

Als jij 3x op X moet drukken om een pass te geven, en het spel presteert het alsnog om NIET een pass te versturen en je dus vastloopt…. Sorry hoor 8)7

Bovenstaand vind ik echt ERNSTIG slecht.

Dan nog 1:

7x op speler wisselen drukken en ik ben nog steeds niet de medespelers die ik wil zijn…. SORRY!?!?

Hier kan ik dus echt agressief van worden!

zondag waren de servers / het spel nog GENIAAL GOED

OM. GESTOORD. VAN. TE. WORDEN.

Conclusie: alleen op zondagavond FIFA spelen _O-

• Partypooper
Sleehond schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:28:
Even de eerste kwalificatie wedstrijd gespeeld maar weer heel gauw afgesloten…

Als jij 3x op X moet drukken om een pass te geven, en het spel presteert het alsnog om NIET een pass te versturen en je dus vastloopt…. Sorry hoor 8)7

Bovenstaand vind ik echt ERNSTIG slecht.

Dan nog 1:

7x op speler wisselen drukken en ik ben nog steeds niet de medespelers die ik wil zijn…. SORRY!?!?

Hier kan ik dus echt agressief van worden!

zondag waren de servers / het spel nog GENIAAL GOED

OM. GESTOORD. VAN. TE. WORDEN.

Conclusie: alleen op zondagavond FIFA spelen _O-
Hoe switch je spelers als ik mag vragen? Echt via lb of ook met je rechter stick? :)

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

peeweeherman

energieleverend.nl

Gaat best goed hier vanavond, eerste 4 potjes van de kwalificatie gewonnen tegen best wel dikke teams.
Het heeft even geduurd, maar langzaam ben ik gewend aan de gameplay van deze fifa.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Sleehond
Partypooper schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:30:
[...]

Hoe switch je spelers als ik mag vragen? Echt via lb of ook met je rechter stick? :)
Eerste instantie LB, maar ik voel aan dat je dus de rechter stick adviseert…?

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:42

Oekol

waka waka hey hey

Voor mijn eredivisie / NL team zoek ik versterkingen. Moet überhaupt nog een goede formatie en tactiek vinden, daarnaast de spelinstellingen nog doorlopen. Wanneer wel cpu hulp met passen wanneer semi etc.

Normaal kon je makkelijk via futbin zien met likes welke spelers 't beste waren. Zo zoek ik sowieso een vervanger voor cilessen bijv, dat is net drommel maar dan in een schapenpak.

Dit is mijn team, iemand tips? Las dan frenkie de Jong geweldig is op middenveld, ga daar wel voor sparen ook. Heb weinig cash nog. Heb 60x dezelfde speler op de transferlijst om te handelen.
https://www.ea.com/fifa/u...ffId=kYbHHZLa3Xd:FFA23XSX

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Partypooper
Sleehond schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:09:
[...]

Eerste instantie LB, maar ik voel aan dat je dus de rechter stick adviseert…?
Het is wel net dat tikje sneller qua spelers wisselen als je de rechter stick gebruikt. :)

Maar goed, het is een advies. Als je er niks mee wil doen is het ook prima. :p

• fifanoob
Partypooper schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:19:
[...]

Het is wel net dat tikje sneller qua spelers wisselen als je de rechter stick gebruikt. :)

Maar goed, het is een advies. Als je er niks mee wil doen is het ook prima. :p
het is niet alleen sneller, als je dit aanleert is het gewoon echt 3x beter. Zovaak dat ik naar de verkeerde verdediger switch omdat ik ook l1 gebruikte. Sinds ik handmatig heb aangeleerd met rechterstick gaat het zoveel beter, je hoeft het ook niet meteen continu dat te gebruiken maar zal het wel zoveel mogelijk aanleren.
Dus ja ik adviseer dat wel echt @Sleehond

[ Voor 3% gewijzigd door fifanoob op 01-11-2022 21:22 ]

• Sleehond
@Partypooper @fifanoob

Dank voor advies, juist daarom fijn dat jullie reageren en adviseren. Ik ga het toepassen en zorgen dat ik daar automatisme van maak!

• Mesque
Oekol schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:15:
Voor mijn eredivisie / NL team zoek ik versterkingen. Moet überhaupt nog een goede formatie en tactiek vinden, daarnaast de spelinstellingen nog doorlopen. Wanneer wel cpu hulp met passen wanneer semi etc.

Normaal kon je makkelijk via futbin zien met likes welke spelers 't beste waren. Zo zoek ik sowieso een vervanger voor cilessen bijv, dat is net drommel maar dan in een schapenpak.

Dit is mijn team, iemand tips? Las dan frenkie de Jong geweldig is op middenveld, ga daar wel voor sparen ook. Heb weinig cash nog. Heb 60x dezelfde speler op de transferlijst om te handelen.
Berghuis IF is een leuke speler, maar vooral (IF) De Ligt is voor mij een game changer. Absolute aanrader voor in jouw team dus ook.

Hoe bevalt Savio bij jou? Op papier is hij beter dan Gakpo, maar voor mij is Savio standaard de eerste speler voorin die ik wissel.

[ Voor 6% gewijzigd door Mesque op 01-11-2022 22:05 ]

• Gurbuh
Barella uit de 85+ totw SBC, kan de tradeable weer de markt op :)

• Mesque
Gurbuh schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:06:
Barella uit de 85+ totw SBC, kan de tradeable weer de markt op :)
Netjes. Ik Martinez, niet geweldig maar in ieder geval bruikbaar als wissel.

• Sleehond
Koulibaly uit preview pakketje *O*

Ik had hem al dus kon hem lekker verkopen voor 46.000 coins altijd welkom!

Nu dit team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PTB6qJj1HZpxIjDUEk7MWxygpDg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JNkOTjbc8YzksNZmQIGRKRIy.jpg?f=fotoalbum_large

Alles verhandelbaar behalve Nunez.
En dus 120.000 coins.

Heeft iemand leuke ideeën voor mij?

[ Voor 68% gewijzigd door Sleehond op 01-11-2022 22:47 ]

• Prosac
Het zal straks wel weer tegenvallen, maar prima avondje in Divisie 5, alleen maar spelers die lekker wilden aanvallen, 4 mooie potjes gespeeld. 3 gewonnen. Bizar verschil met de laatste 8! potjes om te kunnen promoveren naar div 5. Zweetgames.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Het spel speelt weer totaal anders dan toen het net uitkwam. Waarom kan EA niet gewoon van de gameplay afblijven. Zeer storend.

[ Voor 5% gewijzigd door BramViking op 01-11-2022 23:43 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Mesque schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:04:
[...]

Berghuis IF is een leuke speler, maar vooral (IF) De Ligt is voor mij een game changer. Absolute aanrader voor in jouw team dus ook.

Hoe bevalt Savio bij jou? Op papier is hij beter dan Gakpo, maar voor mij is Savio standaard de eerste speler voorin die ik wissel.
Ik kan echt helemaal niks met Savio. Wat is die bar en bar slecht (of ik ;)). Madueke was veel belangrijker op die plek. Ga wel sparen voor de ligt dus! Kessie is ook goed las ik. Als ik dan nog een speler neem van Barca is de chemistry goed toch?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-12-2025
Oekol schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:15:

Frenky doet het bij mij erg goed. Werkt zich kapot en pakt veel ballen af. Heb ook sinds een tijdje Brobbey 84 uit objectives. Met een Hunter chem erop is die niet te houden.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Wat vinden jullie van de nieuwe sprint types? De Lenghty spelers zijn echt super overpowered(in mijn ogen iets te veel). Een speler met 85 snelheid die Lenghty is die is sneller dan een Vinicius bijvoorbeeld die 95 snelheid heeft en Explosive runstyle heeft. (Heb het hier over de New gen) graag jullie meningen

• Prins32
tukkerterror90 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:14:
Wat vinden jullie van de nieuwe sprint types? De Lenghty spelers zijn echt super overpowered(in mijn ogen iets te veel). Een speler met 85 snelheid die Lenghty is die is sneller dan een Vinicius bijvoorbeeld die 95 snelheid heeft en Explosive runstyle heeft. (Heb het hier over de New gen) graag jullie meningen
Omdat ik ook vind dat dit erg overpowered is heb ik de crossplay uitgezet. Speel zelf op PS4, dus ik vind het al niet eerlijk dat de één (PS5) meer voordeel heeft dan de ander (PS4) terwijl het hetzelfde spel is. Vind het op zn zachts gezegd gewoon belachelijk.

• Sleehond
Sleehond schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:34:
Koulibaly uit preview pakketje *O*

Ik had hem al dus kon hem lekker verkopen voor 46.000 coins altijd welkom!

Nu dit team:

[Afbeelding]

Alles verhandelbaar behalve Nunez.
En dus 120.000 coins.

Heeft iemand leuke ideeën voor mij?
Iemand nog een leuk idee voor mij?

Ik ben niet gebonden aan PL/Bundes zoals ik nu heb dus je mag ook leuk advies geven door het complete team te verkopen als je wat interessants weet.

Alles is dus tradable uit de basis behalve Nunez.

Oh misschien niet onbelangrijk ik speel op de PS4 en dus niet nextgen.

PS ik heb Antony en Nunez OTW en Sule RTTK zijn dit nou kaarten die nog een upgrade gaan krijgen…? Of heb ik net een beetje pech met deze kaarten? Sule is tradeable en Antony en Nunez niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 02-11-2022 09:33 ]

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Prins32 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:26:
[...]

Omdat ik ook vind dat dit erg overpowered is heb ik de crossplay uitgezet. Speel zelf op PS4, dus ik vind het al niet eerlijk dat de één (PS5) meer voordeel heeft dan de ander (PS4) terwijl het hetzelfde spel is. Vind het op zn zachts gezegd gewoon belachelijk.
Je kan met crossplay wel tegen een ander platform spelen maar als je op de old gen speelt kom je niet tegen new gen. Dat is gescheiden van elkaar voor de mensen wie dit nog niet wisten.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Prins32 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:26:
[...]

PS5 speelt niet tegen PS4, dus dat maakt geen verschil.

• Tijmenn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-01 12:29
tukkerterror90 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:14:
Het idee is goed, alleen de uitwerking is nog niet helemaal gebalanceerd. Explosive spelers zouden hun snelheid meer moeten behouden. Ik had hetzelfde met Dembélé: 93 pace maar toch eruit gesprint door Alaba

• Tijmenn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-01 12:29
Sleehond schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:30:
[...]

Iemand nog een leuk idee voor mij?

Ik ben niet gebonden aan PL/Bundes zoals ik nu heb dus je mag ook leuk advies geven door het complete team te verkopen als je wat interessants weet.

Alles is dus tradable uit de basis behalve Nunez.

Oh misschien niet onbelangrijk ik speel op de PS4 en dus niet nextgen.

PS ik heb Antony en Nunez OTW en Sule RTTK zijn dit nou kaarten die nog een upgrade gaan krijgen…? Of heb ik net een beetje pech met deze kaarten? Sule is tradeable en Antony en Nunez niet.
Over je OTW vraag: https://www.futbin.com/dynamic-players/ones-to-watch

Daar staat de uitleg tevens bij, Liverpool moet dus nog één keer winnen, Antony zou als het goed is een upgrade moeten krijgen

• Prosac
Sule krijgt nog een upgrade als Dortmund zich voor de knock-out fase plaatst. Geen upgrade voor 2 gewonnen partijen in de groepsfase.

United moet nog 1x winnen voor een upgrade van Antony.

[ Voor 18% gewijzigd door Prosac op 02-11-2022 11:00 ]

• Mesque
Prosac schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:59:
Sule krijgt nog een upgrade als Dortmund zich voor de knock-out fase plaatst. Geen upgrade voor 2 gewonnen partijen in de groepsfase.

United moet nog 1x winnen voor een upgrade van Antony.
Ik snap die website alleen niet helemaal, want daar hebben ze het in de omschrijving over de laatste vier groepswedstrijden. Voor Dortmund zou daar Sevilla uit (1-4 winst) bijzitten, waardoor ze met winst op Kopenhagen 2 winst uit de laatste 4 wedstrijden hebben, en dus een upgrade.

In de counter van EA staat die eerste van de 4 wedstrijden alleen niet?

• Prosac
Volgens mij klopt dat niet, het gaat om de wedstrijden die er nog waren toen de kaarten uitkwamen en dat waren er voor de meeste clubs nog 3. Daaruit moesten er 2 gewonnen worden. Dus voor veel van die RTTK spelers een behoorlijke gok.
Gelukkig is er nog de upgrade mogelijk voor het plaatsen voor de ko fase.

Daarna geen upgrade meer en zullen de Road to the Finals kaarten wel gereleased gaan worden.

• cubert20
Prosac schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:04:
Volgens mij klopt dat niet, het gaat om de wedstrijden die er nog waren toen de kaarten uitkwamen en dat waren er voor de meeste clubs nog 3. Daaruit moesten er 2 gewonnen worden. Dus voor veel van die RTTK spelers een behoorlijke gok.
Gelukkig is er nog de upgrade mogelijk voor het plaatsen voor de ko fase.

Daarna geen upgrade meer en zullen de Road to the Finals kaarten wel gereleased gaan worden.
Hoho eerst nog road to the quarter finals :)

• Gurbuh
Iemand op old-gen ervaring met die CB Dumfries? Is dat wat? :P

• nickdew
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_cBhZzTiQvAFGypT0boFE97AkZc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hV3Jqupodwt5R1DCKIMgHoxX.jpg?f=fotoalbum_large
iemand nog tips voor hetzelfde bedrag of een must have om voor te sparen? 3 potjes nu gespeeld en kan ook nog niet echt aan haaland wennen.

• Augy
nickdew schreef op woensdag 2 november 2022 @ 15:59:
[Afbeelding]
iemand nog tips voor hetzelfde bedrag of een must have om voor te sparen? 3 potjes nu gespeeld en kan ook nog niet echt aan haaland wennen.
Iets langer volhouden met wennen, geef hem even 10 potjes.. overigens speel ik met milito (op new gen lengthy met marksman) en die gaat als een raket (4-3-3 met Neymar en chiesa ernaast) en is spotgoedkoop

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik zie hele tijd lengthy voorbij komen. Zat op milito bij futbin te kijken maar vind het niet. Wat is dit en waarom staat 't niet bij statistieken?

• Gurbuh
Oekol schreef op woensdag 2 november 2022 @ 17:57:
Ik zie hele tijd lengthy voorbij komen. Zat op milito bij futbin te kijken maar vind het niet. Wat is dit en waarom staat 't niet bij statistieken?
Direct onder de kaart staat CONTROLLED in dit geval.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5gSckqS234fF8AE3MEICW2ohYkA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/t9g3zBJrK2DKNp6y5l5J3ibZ.png?f=user_large
En dit is aan de rechterkant, onder LENGTHY staan dus de chemstyles die hem veranderen naar LENGTHY.

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:41
Ik zoek wat advies voor het volgende team: https://www.ea.com/fifa/u...ffId=c2tVGNWq4Om:FFA23PS5

De volgende posities heb ik nog mijn twijfels over. Martinelli (LW), Havertz (CM/CAM), Reus (CAM/CM).
Ik zat te denken om voor Kanté te gaan en die te vervangen met Havertz, maar de stofzuiger rol neemt Kimmich eigenlijk al op zich.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:59
Hoor wel steeds meer geluiden vanuit de pro's dat lengty overrated is en dat controlled juist the way to go is. Ben zelf divisie 4 speler en heb geen flauw idee, ik ging ook een beetje mee met de lengty hype maar denk dat het ook erg afhankelijk is van je speelstijl en dat we niet alleen aan lengty spelers moeten denken.

Playstation 5

• Augy
Stylze schreef op woensdag 2 november 2022 @ 18:12:
Hoor wel steeds meer geluiden vanuit de pro's dat lengty overrated is en dat controlled juist the way to go is. Ben zelf divisie 4 speler en heb geen flauw idee, ik ging ook een beetje mee met de lengty hype maar denk dat het ook erg afhankelijk is van je speelstijl en dat we niet alleen aan lengty spelers moeten denken.
1 ding weet ik wel, bij mn verdediging en in de spits werkt het overduidelijk. Daar word de sprint door milito met 83 pace vaak gewonnen van snellere verdedigers.

Maar wat je zegt, ligt vooral aan je speelstijl en voorkeuren

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gurbuh schreef op woensdag 2 november 2022 @ 18:00:
[...]

Direct onder de kaart staat CONTROLLED in dit geval.

[Afbeelding]
En dit is aan de rechterkant, onder LENGTHY staan dus de chemstyles die hem veranderen naar LENGTHY.
Is dit in de futbin android app? Zal eens googlen wat dit dan te betekenen heeft. Is weer nieuws vergeleken met oude fifas.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Oekol schreef op woensdag 2 november 2022 @ 18:44:
[...]

Is dit in de futbin android app? Zal eens googlen wat dit dan te betekenen heeft. Is weer nieuws vergeleken met oude fifas.
Ja ook in de app, het ligt er aan welke chemistry style je er op zet.
En alleen op next-gen.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

dutchgio schreef op woensdag 2 november 2022 @ 18:47:
[...]

Ja ook in de app, het ligt er aan welke chemistry style je er op zet.
En alleen op next-gen.
Ik zie het nu ja. Ga het zo eens uitproberen op timber is nu controlled En dan anchor Er op zou het lengthy moeten zijn.

Ga ook direct kijken bij savio want alles om die beter te maken pak ik met beide handen aan. Edit: die is denk ik te klein die heeft alleen maar explosive en 1 controlled.

Edit: wat is de beste eredivisie keeper of Nederlandse nationaliteit keeper?

[ Voor 14% gewijzigd door Oekol op 02-11-2022 18:56 ]

• Bossie
Ik heb een tijdje niet gespeeld en speel momenteel met Danjuma, Correa, Mostovoi en OTW Lewa als aanvallers in 4231.

Echter zie ik dat Lewa verkopen voldoende is om Son, RB Perisic, KDB en Haaland te halen :p.
De rest van mijn team kan blijkbaar met het huidige chem system gewoon blijven zoals het is.

Dadelijk maar eens winkelen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Traeces
Mane heeft nu een totw krijgt ze otw nu weer een upgrade ? ook al heeft hij al +1 gehad voor 3 wins van bayern ?

• Gurbuh
Bossie schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:12:
Ik heb een tijdje niet gespeeld en speel momenteel met Danjuma, Correa, Mostovoi en OTW Lewa als aanvallers in 4231.

Echter zie ik dat Lewa verkopen voldoende is om Son, RB Perisic, KDB en Haaland te halen :p.
De rest van mijn team kan blijkbaar met het huidige chem system gewoon blijven zoals het is.

Dadelijk maar eens winkelen :)
Perisic fanclub represent! :9

• Bossie
Gurbuh schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:21:
[...]

Perisic fanclub represent! :9
Denk dat ik gewoon nif Benzema/Lewa pak icm Xabi Alonso 89.

• Sleehond
Besloten om voorlopig met fifa te stoppen.

Krankzinnig slecht spel.

Trage bende, flikkeringen in beeld van spelers en de bal. Helemaal klaar mee! Structureel scoren vanaf aftrappen en elke wedstrijd wel 2/3 doelpunten uit corners met de L2/schiet combinatie de volley/bicycle kick is gewoon lachwekkend en zwaar onrealistisch.

En tegenstanders zijn alleen maar aan het “slingeren” met hun spelers rond/in je 16 totdat er een rare fout ontstaat en doelpunt.

Blijkbaar is dat hoe een voetbal spel momenteel “fun” is maar het staat compleet los van enig realisme.

Meld me vast wel weer even bij een volgende update in de hoop dat het spel opeens wel goed is. Maar voor nu weiger ik op deze versie te spelen.

• Moody2204
Hier gaat het juist wel lekker. Net gepromoveerd naar div. 3!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Ik moet ook zeggen dat ik in jaren niet zo weinig plezier heb beleefd aan FIFA. Ik zie alleen maar dezelfde spelers bij de tegenstanders en de meest a-technische verdedigers weten de bal constant met buitenkantje voet in de kruising te krullen.

• Traeces
Sleehond schreef op woensdag 2 november 2022 @ 20:10:
Besloten om voorlopig met fifa te stoppen.

Krankzinnig slecht spel.

Trage bende, flikkeringen in beeld van spelers en de bal. Helemaal klaar mee! Structureel scoren vanaf aftrappen en elke wedstrijd wel 2/3 doelpunten uit corners met de L2/schiet combinatie de volley/bicycle kick is gewoon lachwekkend en zwaar onrealistisch.

En tegenstanders zijn alleen maar aan het “slingeren” met hun spelers rond/in je 16 totdat er een rare fout ontstaat en doelpunt.

Blijkbaar is dat hoe een voetbal spel momenteel “fun” is maar het staat compleet los van enig realisme.

Meld me vast wel weer even bij een volgende update in de hoop dat het spel opeens wel goed is. Maar voor nu weiger ik op deze versie te spelen.
Sommige punten met je eens sommige niet.

Die corners kan je prima verdedigen. Selecteer handmatige me beste kopper en druk daarna r3 in voor nog meer opties. Wanneer ze de corner nemen zie ik waar hij heen gaat en schakel ik daar handmatig naar toe.

Kickoff is al jaren, gewoon met je cvm lopen en handmatige druk zetten met een tweede speler. Haal je hem 90% mee uit.

In je 16 meter draaien en kappen en skillen gebeurd in het echt ook. Gebruik dat zelf ook genoeg, zeker tegen mensen die 10 man in de 16 hangen. Net heel de tijd 0-0 tegen park de bus. Buitenkant aktje, die hij niet verwacht vrije schot kans hangen. Gewoon l2 verdedigen en niet happen.

De buitenkant schoentjes vanaf een meter of 30
Met een pauper back die er invliegen zeker mee eens. Dat gaat echt nergens over.

Menu’s op de ps4 zeker mee eens, net weer volledig hangen van de game in me selectie scherm. Ook ingame ineens dat je spelers borden krijgt met links alleen maar vage code of namen.
Pagina: 1 ... 33 ... 120 Laatste