[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 31 ... 120 Laatste
Acties:

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
Ledesma if wat een mirakelkeeper, kwam daarnet hem tegen in de weekend league. Gelukkig gewonnen door tegenstander die hoog kwam pressen en daardoor in min 70 dood was qua stamina. Veel domme lui die zo spelen.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik zat ook steeds te wisselen met de formatie.
Speel nu al de hele week 51212 met de tactics van team Gullit. Speelt echt geweldig.

Kwalificatie makkelijk gehaald en gepromoveerd naar div4. Ik ben helemaal geen skiller maar deze formatie is echt een aanrader.

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16:36
Al wel een paar gewonnen nu
Maargoed dat zijn idd wel vaak toxic spelers

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:30

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:03
Rofl ik kwam net met weekend league tegen een gast die bij de aftrap meteen bal in eigen hoal trapte en toen verbinding verbrak..

Gratis win, waarschijnlijk heeft hij te weinig tijd en wil snel wat punten pakken om nog wel wat ranks te pakken voor rewards ofzo.

Playstation 5

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-01 23:13
triple20 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:26:
Ik zat ook steeds te wisselen met de formatie.
Speel nu al de hele week 51212 met de tactics van team Gullit. Speelt echt geweldig.

Kwalificatie makkelijk gehaald en gepromoveerd naar div4. Ik ben helemaal geen skiller maar deze formatie is echt een aanrader.
Sounds good… heb je een link o.i.d.?
Of te vinden op YouTube?

• Traeces
Stylze schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:54:
Rofl ik kwam net met weekend league tegen een gast die bij de aftrap meteen bal in eigen hoal trapte en toen verbinding verbrak..

Gratis win, waarschijnlijk heeft hij te weinig tijd en wil snel wat punten pakken om nog wel wat ranks te pakken voor rewards ofzo.
Dan heeft hij al een rang gehaald en kan niet omhoog. De “normale” speler geeft wins weg op deze manier zodra hij geen rang meer omhoog kan.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12-2025

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-01 09:56
https://twitter.com/futsh...&t=V3NgzqENxIM_rD1KGx7rjg

De promo van straks. Zitten wel wat fantastische spelers tussen hoor. Als de geruchten kloppen kan ik die Nederlander ook op cdm kwijt. Zou ideale vervanger zijn van Bazoer :).

• Sleehond
Speculaes schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:19:
https://twitter.com/futsh...&t=V3NgzqENxIM_rD1KGx7rjg

De promo van straks. Zitten wel wat fantastische spelers tussen hoor. Als de geruchten kloppen kan ik die Nederlander ook op cdm kwijt. Zou ideale vervanger zijn van Bazoer :).
Mazraoui best leuke kaart ook!

• Sleehond
Zijn er mensen die een potje willen doen tegen mij op PS4?

Ik wil dan graag namelijk weten hoe men mij vind spelen.

Zowel wat er goed gaat als wat er verbeterd kan worden?

PS4: leon1987vl

• Sleehond
PS die doelstelling kaart Hudson-Odoi ziet er wel ernstig lekker uit….

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-01 20:50
Sleehond schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:53:
[...]

heb je geadd.
kan wel potje spelen

• Sleehond
cubert20 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:10:
[...]

heb je geadd.
kan wel potje spelen
Top gaan we doen, geef me even nog 10/15 minuten, even wat afmaken hier!

• Sleehond
In het filmpje maakt hij alleen een ultra aanvallende tactic…? Is daar ook een balanced versie van?

• Markvd1984
Fofana gepackt uit 2 gold rare pack
Kan hem jammer genoeg niet linken
Denk dat het wel een goede cb is

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-01 13:04
Moody2204 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:34:
[...]

Er staat er 1 niet bij die mij super bevalt: 4-2-2-2. Voor mijn gevoel heb ik dan soms 4 aanvallers.
En verdedigend lijkt het vooral op 4-4-2. Beetje mee spelen, misschien helpt het.
Dit inderdaad. Ik had hetzelfde, kwam divisie 6 niet eens uit. Nu na de switch naar 4-2-2-2 win ik ineens een stuk meer en eindelijk een divisie hoger.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ligt het aan mij of is de WL momenteel enorm stroperig? 5 potjes gedaan, lijkt qua gameplay weer helemaal nergens op. Snelheid is er compleet uit. Maar even COD opstarten. Later maar weer aankijken. Slowplay verplicht momenteel... :-(

• Sleehond
cubert20 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:10:
[...]

heb je geadd.
kan wel potje spelen
Kan je niet uitnodigen..? Hij zegt dat je geen fut club hebt?

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:17
Jammer dat Perisic lengthy kan zijn, heb ik op PS4 niks aan en kost me extra coins :D

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Markvd1984 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:15:
Fofana gepackt uit 2 gold rare pack
Kan hem jammer genoeg niet linken
Denk dat het wel een goede cb is
Wel tering harde verdediger.

• Markvd1984
fifanoob schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:44:
[...]

Wel tering harde verdediger.
Klopt alleen moeilijk te linken
Mits je een ligue 1 team hebt

• fifanoob
Markvd1984 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:49:
[...]

Klopt alleen moeilijk te linken
Mits je een ligue 1 team hebt
kessie

• Gurbuh
12 ivorianen uit andere leagues is misschien net genoeg ja, met nog coach erbij.

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01 23:33
Gelukkig begrijpt niet iedereen sarcasme.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:41
Markvd1984 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 16:54:
[...]

Messi de moeite waard ja? Kracht snelheid en workrates geen last van?
Heerlijk als cam, draait veel weg, kiest goed positie met een fijne trap.. is en blijft messi. Je kan alleen ook zn gold pakken. Voor mij was de CAM erg fijn

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 28-10-2022 20:16 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Hou op met me hoor. Gold Gakpo zonder teamgeest versterking (87 SNL) die vanaf de middellijn wegsprint bij Shackleton (91 SNL) met volle teamgeest. _O-

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:03
pelidee schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:23:
Ligt het aan mij of is de WL momenteel enorm stroperig? 5 potjes gedaan, lijkt qua gameplay weer helemaal nergens op. Snelheid is er compleet uit. Maar even COD opstarten. Later maar weer aankijken. Slowplay verplicht momenteel... :-(
Klopt was echt niet te doen begin van de avond ben ook over gegaan naar cod, probeer morgen ochtend wel weer paar potjes.

Playstation 5

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
Prosac schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:25:
Hou op met me hoor. Gold Gakpo zonder teamgeest versterking (87 SNL) die vanaf de middellijn wegsprint bij Shackleton (91 SNL) met volle teamgeest. _O-
Is ook explosive va controlled. Weet niet wat dat verschil in topsnelheid betekend

• Prosac
Bozzel1987 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:55:
[...]

Is ook explosive va controlled. Weet niet wat dat verschil in topsnelheid betekend
In beide onderdelen van snelheid is Shackleton ook beter en het lijkt me dat als je de hele helft nog over moeten sprinten, hij hem dan op een gegeven moment wel inhaalt. Maar nee, Gakpo rent weg, langs de lijn en ondanks dat ik hem zou moeten kunnen afsnijden, lukt dat zelfs niet eens. Gewoon richting goal en loopt uit.

Die Gullit-tactiek is het in elk geval ook niet voor mij. 8-0, 7-0. 6-1. 7-3, 9-1.. voor de tegenstander. ;)

• Capsaicin
  • Niet online
Ik heb het meeste succes met de 2 4222 formaties van auziomf. Deze wl 3 gespeeld 3 gewonnen met dit team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LlUuK_Z7VQ1JZjd36BlynPAhTh8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3AtqElE5B51vB7K5slE7t8ut.jpg?f=fotoalbum_large
Mijn verdediging en cms zijn echt next level. Mbappe is eigenlijk het enige wat ontbreekt. Nog ff flink doorsparen/ traden, van packluck moet ik het niet hebben.

• Bozzel1987
Prosac schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:58:
[...]

In beide onderdelen van snelheid is Shackleton ook beter en het lijkt me dat als je de hele helft nog over moeten sprinten, hij hem dan op een gegeven moment wel inhaalt. Maar nee, Gakpo rent weg, langs de lijn en ondanks dat ik hem zou moeten kunnen afsnijden, lukt dat zelfs niet eens. Gewoon richting goal en loopt uit.

Die Gullit-tactiek is het in elk geval ook niet voor mij. 8-0, 7-0. 6-1. 7-3, 9-1.. voor de tegenstander. ;)
Klopt, maar de archetype verandert dat dus. Daarom haalt haaland op een gegeven moment mbappe in. Je kunt de getallen niet 1 op 1 vergelijken als er een andere archetype is.

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-10-2025
13-7 gehaald en natuurlijk niks gepackt. Merk trouwens geen verschil op welke dag ik speel. Ben nog wel zoekende naar een goede spits naast Haaland. Dit weekend C. Ronaldo geprobeerd, maar viel me wat tegen. Heb ongeveer 700k budget iemand nog suggesties voor een spits ? (PL/laliga)

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-01 11:54

allstarted1

WTRFTS

De servers zijn heel slecht als Van Dijk omver wordt gebeukt door een bronzen aanvaller en je verdediging zich telkens splijt als de Rode Zee. :+ Ik ga morgen wel weer verder, hahaha.

Vanavond wel Abedi Pele tradeable uit m'n rewards gehaald. Even kort over het miljoen gegaan, maar 250K geïnvesteerd in TOTW's en Cancelo IF gehaald als LB in m'n team.

Genoeg speelgeld voor nu! :)
Dani05 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 00:55:
13-7 gehaald en natuurlijk niks gepackt. Merk trouwens geen verschil op welke dag ik speel. Ben nog wel zoekende naar een goede spits naast Haaland. Dit weekend C. Ronaldo geprobeerd, maar viel me wat tegen. Heb ongeveer 700k budget iemand nog suggesties voor een spits ? (PL/laliga)
Zelf nog niet mee gespeeld, maar Havertz RB of Auba RTTK? :)

[ Voor 37% gewijzigd door allstarted1 op 29-10-2022 01:08 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:18
Wat een ongelofelijke amateurs zijn het toch ook bij EA, uit het niet heb ik opeens dat elke keer dat als ik de game op start dat ie volledig vergeten is dat ik ooit heb gespeeld en ik mag al m'n settings overnieuw invoeren. ELKE FUCKING KEER. Heb je al 70 uur in de game zitten, krijg je dit gezeik

Edit: Blijkbaar mag je van EA geen nieuwe controller gebruiken...

[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 29-10-2022 01:54 ]

• Capsaicin
  • Niet online
WL 7 gespeeld, 1 verloren.

Daarna wat rivals gedaan om aan mn 8 overwinningen te komen. Afgelopen woensdagavond (slechtste moment om rivals te spelen) kwam ik amper vooruit, nu gaat het best snel.

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-01 09:56
Sleehond schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:53:
[...]

Absoluut! Maar past niet in mn NL/Eredivisie team waarmee ik speel :). Geen Haaland en co voor mij

• Lashrom
  • Laatst online: 00:16
WL speelde weer echt enorm kut hoor hey. Trage gameplay van ik weet niet wat ...

Uiteindelijk toch 51 punten gehaald. Uit 3x5 red pick was 84 rating hoogste. Ultimate Pakket was Jorginho hoogste, uit TOTW pakket geen ruk en Zeldzame spelers pakket ook niet.

Kon ik liever alles quitten, want heb niet eens meer dan 50k kunnen maken dit WL. Vorige keren was ik rank 6 geeindigd en kreeg ik 2x betere rewards.

Ga denk ik rust nemen met Fifa. Lekker op COD. Want die speelt wel lekker snel en naar behoren.

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q5CeFcvf6pEfbiwdiMnofu8Uec8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dOtdr1o8s6Rmqcosf6QadLwm.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand tips om de boel een beetje om te gooien? Moreno, kimmich en Sane doen het toch niet helemaal voor me. Untradable zijn Navas, rudiger, Hagi dus zou mooi zijn als die kunnen blijven. Heb 170k te besteden naast de verkoop van die gasten.

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-12-2025
Hoeveel potjes achter elkaar halen jullie je niveau? Dat lukt mij vier/vijf potjes maar daarna vergeet ik dingen als skillmoves en naar dezelfde kleur passen.

• Sleehond
Harry Nak schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 07:32:
Hoeveel potjes achter elkaar halen jullie je niveau? Dat lukt mij vier/vijf potjes maar daarna vergeet ik dingen als skillmoves en naar dezelfde kleur passen.
1 potje.

_O-

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:20
jasperz89 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 07:03:
[Afbeelding]

Iemand tips om de boel een beetje om te gooien? Moreno, kimmich en Sane doen het toch niet helemaal voor me. Untradable zijn Navas, rudiger, Hagi dus zou mooi zijn als die kunnen blijven. Heb 170k te besteden naast de verkoop van die gasten.
Morientes ipv Moreno. :)

Kimmich evt voor Frenkie. Behoud je namelijk wel iemand op het middenveld die kan passen. Zou alleen niet zo een vervanging weten voor Sane.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Gurbuh
Partypooper schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:00:
[...]

Morientes ipv Moreno. :)

Kimmich evt voor Frenkie. Behoud je namelijk wel iemand op het middenveld die kan passen. Zou alleen niet zo een vervanging weten voor Sane.
Blijft zo weinig chem over voor Davies :P Goretzka zou al een hele improvement moeten zijn op Kimmich. Verder is het qua aanvallers/aanvallende mids vrij matig in de BuLi imo...

• Bozzel1987
Gurbuh schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:07:
[...]

Blijft zo weinig chem over voor Davies :P Goretzka zou al een hele improvement moeten zijn op Kimmich. Verder is het qua aanvallers/aanvallende mids vrij matig in de BuLi imo...
Ik weet niet of er een canadese coach te vinden is en daar Bundesliga competitie op gooien. Dan heb je genoeg aan nog 1 Bayern speler en als die toevallig Duits is (bv Kimmich of Neuer) dan zitten beiden op 3 chem (2 van nationaliteit (je hebt ook Rudiger), 2 van de club en 3 van de competitie (inclusief de coach)

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7PjXg-WjpTQQEiHA5Jd8X_AM96g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/q7pTZYYVohViZXvjjmGrSTBh.png?f=fotoalbum_large

Thanks voor alle adviezen, heb het maar helemaal omgegooid en maak er maar zoiets van. Tijdelijk even een cheap lb tot ik deze kan kopen. Blijf tegen chem problemen aanlopen in die bundesliga

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-01 15:55
Van de week haverts rb onverhandelbaar gepackt.
Maar heb eigenlijk een bbva team met full chem.
Baby blanc rttf wan bisaka rttf sbc kessie danjuma en valverde. Nog nooit een gecombineerd team gemaakt. Hebben jullie ideeën of suggesties hoe ik dit vorm kan geven?

• Gurbuh
Kanters85 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:18:
Van de week haverts rb onverhandelbaar gepackt.
Maar heb eigenlijk een bbva team met full chem.
Baby blanc rttf wan bisaka rttf sbc kessie danjuma en valverde. Nog nooit een gecombineerd team gemaakt. Hebben jullie ideeën of suggesties hoe ik dit vorm kan geven?
Hoe lees ik dat? Zijn Danjuma en Valverde ook SBC? Eigenlijk boeit het alleen voor Valverde ivm positie.

Hoe wil je ingame spelen qua formatie?

[ Voor 4% gewijzigd door Gurbuh op 29-10-2022 11:34 ]

• fifanoob
wat ik niet snap. Ik sta 3-0 voor bij rust, vervolgens scoor ik nog 5-0 en dan maak ik de 6-0 in de 85e min en dan quit ie opeens..
Snappen die lui niet dat ze alleen daarmee hunzelf hebben? Volgens mij verlies je dan je coinboost, niet dat nou echt zoden aan de dijk zet, maar als ik hun teams zie dan denk ik, volgens mij kan jij wel coins gebruiken :D
Ik ga nu ondertussen 6-0 in de wl. Prima servers voor mijn gevoel.

[ Voor 8% gewijzigd door fifanoob op 29-10-2022 11:53 ]

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:20
Gurbuh schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:07:
[...]

Ja true, die had ik even over het hoofd gezien. Goretzka is wel een goeie call inderdaad.

Iemand hier ervaring met Zaha zijn RB? Zo ja, welke positie kan die uit de voeten? Had hem gisteren voor een paar potjes op LAM staan maar kwam weinig gevaar vanaf. Vini doet het dan een stuk beter voor me. Speel new gen op de Series X.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12-2025

hmr

fifanoob schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:53:
wat ik niet snap. Ik sta 3-0 voor bij rust, vervolgens scoor ik nog 5-0 en dan maak ik de 6-0 in de 85e min en dan quit ie opeens..
Snappen die lui niet dat ze alleen daarmee hunzelf hebben? Volgens mij verlies je dan je coinboost, niet dat nou echt zoden aan de dijk zet, maar als ik hun teams zie dan denk ik, volgens mij kan jij wel coins gebruiken :D
Ik ga nu ondertussen 6-0 in de wl. Prima servers voor mijn gevoel.
Gisteravond was t drama, delay en rubberbanding. Terwijl Ping onder de 20 was… ach heb met een paar glazen wijn de WL afgemaakt.

Resultaat: slechte WL tot nu. 48 punten. Haha :) reds waren kut en Griezman uit ToTw. Ook Fred uit een van de pakketjes. Prima dus. Nu een maand pauze dus ik ga full liquid :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• fifanoob
hmr schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:13:
[...]

Gisteravond was t drama, delay en rubberbanding. Terwijl Ping onder de 20 was… ach heb met een paar glazen wijn de WL afgemaakt.

Resultaat: slechte WL tot nu. 48 punten. Haha :) reds waren kut en Griezman uit ToTw. Ook Fred uit een van de pakketjes. Prima dus. Nu een maand pauze dus ik ga full liquid :)
Ik speel bewust niet op vrijdag, het aantal tryhards is mij dan veel te hoog. Net zoals ik nooit na 21:00 wl wil spelen, zelfde verhaal. En vrijdagavond is vaak nieuwe promo en dus drukte op de servers.
Overdag is het jonge grut volgens mij veel aan het spelen en die kan ik nog wel de baas zijn :P
Merk af en toe wel beetje button delay dat ze wat traag reageren. Maar ach, ik vind dat je daar ook wel beetje op mag anticiperen, het blijft een online game wat altijd weer anders aanvoelt.
Uiteraard zou EA het vast wel kunnen verbeteren maar goed die denken alleen maar de euros, alles om de aandeelhouders tevreden te houden. Die kijken niet eens hoe de game speelt er is immers ook geen concurrentie.

Maar hoezo speel je alles op 1 dag? Dan weet je toch sws dat je na een wedstrijd of 10 gaar bent?
Maar andere kant, zo erg maakt jou dat volgens mij ook niet uit, gewoon lekker gamen :+

• Gurbuh
Teveel potjes na elkaar nekt mij wel ja. Dan ga ik dom op automatisme spelen in plaats van kijken waar de ruimte ligt.

• Kanters85
Gurbuh schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:33:
[...]

Hoe lees ik dat? Zijn Danjuma en Valverde ook SBC? Eigenlijk boeit het alleen voor Valverde ivm positie.

Hoe wil je ingame spelen qua formatie?
Klopt die zijn ook sbc. Ik speel eigenlijk altijd 433 maar sta open voor tips. Overigens heb ik die sbc van rashford ook gedaan

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12-2025

hmr

fifanoob schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:32:
[...]

Ik speel bewust niet op vrijdag, het aantal tryhards is mij dan veel te hoog. Net zoals ik nooit na 21:00 wl wil spelen, zelfde verhaal. En vrijdagavond is vaak nieuwe promo en dus drukte op de servers.
Overdag is het jonge grut volgens mij veel aan het spelen en die kan ik nog wel de baas zijn :P
Merk af en toe wel beetje button delay dat ze wat traag reageren. Maar ach, ik vind dat je daar ook wel beetje op mag anticiperen, het blijft een online game wat altijd weer anders aanvoelt.
Uiteraard zou EA het vast wel kunnen verbeteren maar goed die denken alleen maar de euros, alles om de aandeelhouders tevreden te houden. Die kijken niet eens hoe de game speelt er is immers ook geen concurrentie.

Maar hoezo speel je alles op 1 dag? Dan weet je toch sws dat je na een wedstrijd of 10 gaar bent?
Maar andere kant, zo erg maakt jou dat volgens mij ook niet uit, gewoon lekker gamen :+
De rest van t weekend weinig tijd en had toch niets te doen! En zoals je zegt, het boeit me ook eigenlijk weinig. Had graag die extra red willen hebben, maar ach! :)

Was niet zo te spreken over Haaland trouwens. Ik heb een spits nodig met meer dribbel en passing. Ook uitgevonden nu.

@fifanoob - Mbappe zou mijn droomspits zijn :p maar ja.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Gurbuh
Kanters85 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:48:
[...]

Klopt die zijn ook sbc. Ik speel eigenlijk altijd 433 maar sta open voor tips. Overigens heb ik die sbc van rashford ook gedaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/40N1fcUcE_Js6RjEm1z6Vzvp964=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YxcPkS4lA7Ef9pL3e8Vtqre8.png?f=fotoalbum_large

Starten met zoiets? Je kunt nog een aantal BBVA gasten swappen denk ik, weet niet wie je hebt verder.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
De Hero SBC gedaan en Park gekregen :).
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Kz0WjFMP/851e9622-8d55-460e-b59b-720aeb6769a3.png

• Yellinho
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-12-2023
Lashrom schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 04:59:
WL speelde weer echt enorm kut hoor hey. Trage gameplay van ik weet niet wat ...

Uiteindelijk toch 51 punten gehaald. Uit 3x5 red pick was 84 rating hoogste. Ultimate Pakket was Jorginho hoogste, uit TOTW pakket geen ruk en Zeldzame spelers pakket ook niet.

Kon ik liever alles quitten, want heb niet eens meer dan 50k kunnen maken dit WL. Vorige keren was ik rank 6 geeindigd en kreeg ik 2x betere rewards.

Ga denk ik rust nemen met Fifa. Lekker op COD. Want die speelt wel lekker snel en naar behoren.
Je hebt gelijk dit spel is zo slecht niet normaal elk potje lijkt wel een Holland casino, en zit vol scripting bugging lagging glichting ea bepaalt of je wint of niet en heeft 0.0 met skills te maken alleen maar met de omzet van ea jammer deze fifa is verpest haal ook veel meer plezier uit cod over 3 maanden is deze fifa dood

• Kanters85
Gurbuh schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:23:
[...]

[Afbeelding]

Starten met zoiets? Je kunt nog een aantal BBVA gasten swappen denk ik, weet niet wie je hebt verder.
Ik heb het al iets aangepast. Ik heb bijv allaba van de sbc en alex telles ook. Heb auba gehaald rttf

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Kanters85 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 15:04:
[...]

Ik heb het al iets aangepast. Ik heb bijv allaba van de sbc en alex telles ook. Heb auba gehaald rttf
Die auba is echt goed. Krijgt volgende week ook nog een upgrade d:)b

• Capsaicin
  • Niet online
De prijs van Fred zakt aardig. Iemand ervaring mee? Als ie richting de 160k komt pik ik hem misschien op als investering en basisspeler.

• Markvd1984
YouTube: 29 oktober 2022
Laatste x dat ik video upload maar dit is denk ik waar veel ook tegen aanlopen 9n beslissende wedstrijden etc
28 schoten op doel tegen 4
Hoe veel beter je ook bent, dit kun je niet tegen houden

• Prosac
Markvd1984 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:34:
Laatste x dat ik video upload maar dit is denk ik waar veel ook tegen aanlopen 9n beslissende wedstrijden etc
Als je met een Ajax-shirt aan speelt, dan verdien je het ook wel ;)

Ik zie het ook vaak genoeg, dat een bal weer precies voor de voeten van de tegenstander valt, of een keeper die op 2-1 voor in de 92 minuut ineens over een bal heen duikt. Of de bal afpakken en de tegenstander die er toch weer direct mee vandoor kan richting de goal, dat lukt mij nou nooit.
Ik laat het afglijden en start opnieuw of ga ff Hell let Loose spelen ter ontspanning. ;)

• Augy
Haha echt heel herkenbaar. Had vandaag bijvoorbeeld een moment vergelijkbaar met de penalty van Atletico laatst, alleen na 3xging hij er wel in.

Overigens als je 28 keer op goal schiet moet je ook is gaan kijken hoe je afrond, je spel ligt het blijkbaar niet aan.

Hier de 8 wins weer binnen, geen WL dit weekend dus nu relaxen zonder fifa. Denk de nieuwe COD maar eens aan schaffen voor als fifa weer te frusterend word haha

• Markvd1984
Augy schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:07:
[...]

Haha echt heel herkenbaar. Had vandaag bijvoorbeeld een moment vergelijkbaar met de penalty van Atletico laatst, alleen na 3xging hij er wel in.

Overigens als je 28 keer op goal schiet moet je ook is gaan kijken hoe je afrond, je spel ligt het blijkbaar niet aan.

Hier de 8 wins weer binnen, geen WL dit weekend dus nu relaxen zonder fifa. Denk de nieuwe COD maar eens aan schaffen voor als fifa weer te frusterend word haha
Ben normaal vrij effectief met scoren om eerlijk te zijn
Alleen nogmaals als je ballen voor open goal ook al gebruik je l1 met aannemen niet lukken
En dit soort doelpunten tegen krijgt weet je dat je niet wint
Dit soort potten kun je niet winnen omdat met alle goals ik de dingen niet doe
Dus cpu en ea bepalen mijn score verloop helaas

• Markvd1984
Prosac schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:57:
[...]

Ik zie het ook vaak genoeg, dat een bal weer precies voor de voeten van de tegenstander valt, of een keeper die op 2-1 voor in de 92 minuut ineens over een bal heen duikt. Of de bal afpakken en de tegenstander die er toch weer direct mee vandoor kan richting de goal, dat lukt mij nou nooit.
Ik laat het afglijden en start opnieuw of ga ff Hell let Loose spelen ter ontspanning. ;)
Ja dat dus, als iemand beter is prima dan is de zege verdient en is die beter en of speelt die beter
Maar op deze dingen heb ik geen invloed omdat ik de dingen die gebeuren zelf niet wil

Dan is het gewoon zuur en als het een keer gebeurd, prima
Maar nu 3x in 1 wed en deze dingen gebeuren gewoon bijna om de wed

• Capsaicin
  • Niet online
Dat 2e doelpunt was wel erg zuur zeg, haha. Echt een combo van pech.

Ik heb je andere filmpjes ook bekeken. Sommige doelpunten had je volgens mij kunnen voorkomen. Tijdens het verdedigen van riskante situaties moeten je verdedigers de bal wegschieten. Als je gaat passen of wandelen met je verdediger ben je de pineut. Vooral binnen 5 meter van de doellijn. Dan laadt EA een animatie waarin je verdedigers klungelig een eigen doelpunt scoren ofzoiets. Gewoon wegrossen die bal.

Ook bij corners: wegkoppen met de schietkop, nooit de passknop.

• Augy
Capsaicin schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:28:
[...]

Ik heb je andere filmpjes ook bekeken. Sommige doelpunten had je volgens mij kunnen voorkomen. Tijdens het verdedigen van riskante situaties moeten je verdedigers de bal wegschieten. Als je gaat passen of wandelen met je verdediger ben je de pineut. Vooral binnen 5 meter van de doellijn. Dan laadt EA een animatie waarin je verdedigers klungelig een eigen doelpunt scoren ofzoiets. Gewoon wegrossen die bal.

Idd dit, en bij de welbekende hoge druk probeer de crosspass. En accepteren dat het soms gewoon zo is haha

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Ingame verander ik naar 442 en 433. Alleen wie zal ik op de CDM positie zetten. Ik zat te denken aan Casemiro, alleen vraag ik me wel af of hij goed genoeg is voor het geven van steekballen. Dat is namelijk wel een vereisten. Jammer dat je met de nieuwe chemistry niet elke CM speler, om kan turnen naar een CDM. Wat je eigenlijk wel zou verwachten.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/s3n41QSY/57b57329-da77-4afc-a445-6b42d8597941.png

[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 29-10-2022 17:45 ]

• Traeces
Prosac schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:57:
[...]

Denk dat eerste wat je opmerkt het gewoon is hoor _O- EA heeft een goede smaakt :P

sarcasme he Ajax vrienden :P

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:51
Mid van Nistelrooy voor 135k op de kop kunnen tikken :)

Ga vanavond de laatste paar potjes in weekend League met hem spelen, ben benieuwd hoe hij bevalt.

Gisteren ook nog kante (untradeble) gepacked. Wordt wel richting premier League gedwongen met Salah, Koulibaly en Kante, allen untradeble.

Dit is mijn team nu.
https://www.ea.com/fifa/u...ffId=HrCRK7400Yr:FFA23PS5

Wil alleen nog de backs vervangen voor Gosens en Dumfries. Maar heb op dit moment niet genoeg coins voor Dumfries, nog 56k over.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:59
Als je pro bent gebeurt dit niet ;)

Nee, heel herkenbaar. YouTube staat vol met filmpjes van rare Fifa momenten. Iedereen heeft er last van. Ik ben er ook van overtuigd dat je sommige wedstrijden niet kunt winnen.

Ik denk zelfs dat iemand die echt heel slecht is in Fifa toch af en toe wint. Want anders koopt zo iemand het spel niet meer in het vervolg. Ik zie er dus iets van marketingstrategie van EA achter zitten.

• Markvd1984
Capsaicin schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:28:
[...]

Corners vind ik lastig idd het wegkoppen ik time vaak niet goed
En dat weg rossen tja eens maar als je nog maar even te spelen hebt + frustratie van dit soort momenten is het gewoon automatisme passen en zsm proberen te scoren
Helaas speelt die vreemd genoeg ook al staan er 5 vrij, altijd de bal bij de tegenstander

• Markvd1984
Kan het ook zo zijn dat
Ik speel ps5 waar lengte spelers goed zijn
En ps4 spelers hoor ik juist dat de snelheid beter is en niet met lengthly overweg kunnen
Dat je met ps5 tegen ps4 in het nadeel bent ivm snelheid
Weet het niet hoor maar valt me op dat ps4 snelheid veel aanwezig en ps5 mensen kunnen goed met haaland etc spelen

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-01 13:30
Iemand ervaring met goretzka op cdm ipv can ? Ben aan het twijfelen of het wel echt een upgrade word zelfde geld voor mane ipv coman? Coman speelt in game LCAM of LW. Nakata spits met becker maar man eventueel naar LCAM/LW en mane in spits als ik die koop? Speel 4222 in game en soms 433.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wyFLEIvfFh_Su_fEkxDH-fEXGlc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hWlNUuONhQFGN4CPmTRlnAJ1.jpg?f=fotoalbum_large

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Markvd1984 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 18:57:
Kan het ook zo zijn dat
Ik speel ps5 waar lengte spelers goed zijn
En ps4 spelers hoor ik juist dat de snelheid beter is en niet met lengthly overweg kunnen
Dat je met ps5 tegen ps4 in het nadeel bent ivm snelheid
Weet het niet hoor maar valt me op dat ps4 snelheid veel aanwezig en ps5 mensen kunnen goed met haaland etc spelen
Ps5 en ps4 spelen niet tegen elkaar.

• Markvd1984
dutchgio schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:46:
[...]

OH dacht dat net zoals Cod was met cross play ingame

• Sleehond
dutchgio schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:46:
[...]

Er is toch crossplay?
Of geldt dat enkel tussen PS4, Xbox en PC?

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Er is crossplay met old gen en current gen. Net zoals warzone 2.0 kun je straks alleen series x ps5 en pc tegen elkaar en dan ps4 en Xbox one tegen elkaar.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Wulfric92
Kan mid Van Nistelrooy aanbevelen! Loopt heel goed diep, en afmaken is (bijna) altijd raak! :)

Een leuke speler wanneer je niet al teveel coins hebt!

Edit:
6 wedstrijden, 9 doelpunten

[ Voor 11% gewijzigd door Wulfric92 op 29-10-2022 21:24 ]

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Pack ik gewoon IF Dembele met mijn TOTW premium pack. Past goed in mijn La Liga / Hero's team, maar die 290K is wel mooi meegenomen..

• Wulfric92
Wat zouden jullie doen? Koulibally vervangen voor Van Dijk.

https://www.ea.com/fifa/u...ffId=g5RpyE5S09d:FFA23PS5

Of

Wijndal vervangen voor Gosens en Geertruida vervangen voor Dumfries Oop.

https://www.ea.com/fifa/u...ffId=h3cDHJAj09e:FFA23PS5

Nadeel bij de laatste, is dat de Jong en de Ligt 1 chem punt verliezen.

• Gurbuh
Echt al 3x een bewuste DC van de tegenstander voor de aftrap, dafuq...

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Gurbuh schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:33:
Echt al 3x een bewuste DC van de tegenstander voor de aftrap, dafuq...
Hoorde van collega dat als je alle wedstrijden hebt gedaan je de rewards direct krijgt. Daardoor doen mensen dit als ze bijv niet meer de volgende stap kunnen bereiken en wel de pakjes zsm willen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Gurbuh
Oekol schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:45:
[...]

Hoorde van collega dat als je alle wedstrijden hebt gedaan je de rewards direct krijgt. Daardoor doen mensen dit als ze bijv niet meer de volgende stap kunnen bereiken en wel de pakjes zsm willen.
Ja maar gun mij dan een win :+

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-01 11:54

allstarted1

WTRFTS

Gurbuh schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:49:
[...]

Je weet dat je FIFA speelt? :+

Na gisteren een sloot coins binnengeharkt te hebben, vandaag wat spelers gekocht om te proberen. Peresic, Dumfries en Touré. Die laatste is echt een vrachtwagen, maar wat een heerlijk schot. :9

Peresic en Dumfries probeer ik later vanavond nog even uit :). Ben nog even aan het twijfelen over Fofana.....+/-103K is echt laag. Maar die pack van EA van vanavond heeft de markt flink onderuitgetrapt....

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Wulfric92
allstarted1 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:54:
[...]

Je weet dat je FIFA speelt? :+

Na gisteren een sloot coins binnengeharkt te hebben, vandaag wat spelers gekocht om te proberen. Peresic, Dumfries en Touré. Die laatste is echt een vrachtwagen, maar wat een heerlijk schot. :9

Peresic en Dumfries probeer ik later vanavond nog even uit :). Ben nog even aan het twijfelen over Fofana.....+/-103K is echt laag. Maar die pack van EA van vanavond heeft de markt flink onderuitgetrapt....
Laat even weten hoe Dumfries is! Wil hem als rb gebruiken. Fofana is, denk ik, een overrated speler. Doordat hij vorig jaar zo goed was in het spel.

Vooral omdat zijn verdediging stat behoorlijk laag is voor een cv. Hetzelfde geldt voor Dumfries.

Heb gisteren Fofana gepacked, maar nog niet mee gespeeld.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Gurbuh schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:49:
[...]

Dat is de ongeschreven regel idd. Eigen goal maken en leaven.

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-01 15:04
Na een jaartje fifa te hebben overgeslagen, dit jaar toch maar weer gekocht. Meteen maar eens WL opgestart, begin goed met 6-1 maar sindsdien elke wedstrijd met 1 doelpunt verschil of op penalties verloren. Nu 6-7 dus. :+

Morgen de laatste 7 potjes doen en dan eens kijken wat de rewards zijn. Het spel is wel echt enorm veranderd, loopt enorm stroef en de AI verdediging van de tegenstanders zitten overal tussen.

• Wulfric92
Mesque schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:18:
Na een jaartje fifa te hebben overgeslagen, dit jaar toch maar weer gekocht. Meteen maar eens WL opgestart, begin goed met 6-1 maar sindsdien elke wedstrijd met 1 doelpunt verschil of op penalties verloren. Nu 6-7 dus. :+

Morgen de laatste 7 potjes doen en dan eens kijken wat de rewards zijn. Het spel is wel echt enorm veranderd, loopt enorm stroef en de AI verdediging van de tegenstanders zitten overal tussen.
De ai verdediging is enorm veranderd het afgelopen jaar. Steekpasses werken veel minder goed dan voorheen.

Maar de tegenstanders ai verdediging is net goed als je eigen ai verdediging ;)

• cubert20
Oekol schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:45:
[...]

Er is zelfs een optie om de WL te beëindigen, dus die mensen hoeven de moeite niet eens te doen.
Scheelt beiden tijd

• Wulfric92
cubert20 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 00:41:
[...]

Er is zelfs een optie om de WL te beëindigen, dus die mensen hoeven de moeite niet eens te doen.
Scheelt beiden tijd
Wist niet dat die optie bestond. Geef de laatste paar overwinningen altijd weg. Je verliest er niets mee.

• cubert20
Doe ik ook, meestal 1 potje wat je nog moet weggeven, kleine moeite

• Wulfric92
cubert20 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 01:03:
Doe ik ook, meestal 1 potje wat je nog moet weggeven, kleine moeite
Vind ik ook inderdaad! Vorige week, 7 weggegeven maar deze week ging het allemaal wat moeizamer. Heb toch nog drie overwinningen weggeven. ;)

Doe het alleen wel met een volledig brons team, anders gaan de stats van mijn basisspelers eraan. Vind het leuk als ik een spit 1 op 1 kan laten lopen. :+

• Capsaicin
  • Niet online
Messi heeft bij mij 1.05 goalcontributies per wedstrijd en hij speelt niet eens met volle chem. Bizar dat zo'n goede speler zo goedkoop is.

• Gurbuh
Echt een slecht idee om nog door te gaan, 6/7 verloren van de gaarste teams. 1 met Vieri en die Arabier in de spits :') Mjah, wist ik vantevoren. 3 red picks: De Ligt, Odysseus en die LB van Lazio. TOTW pack ook beste de Ligt en nog een Castagne. Gematigd tevreden, denk niet dat de Ligt erin komt.

• Lashrom
  • Laatst online: 00:16
Een whatsapp bericht gekregen van een vriend die een video liet zien waarop hij Cantona mid had gepackt uit een 50K pakket. Bleek dat hij met mij zat te dollen en het van zijn andere vriend was. Ik dacht, laat me voor de grap even een 50K pakket openen en hoppa! Mijn allereerste icon gepackt in FUT. Wel heel toevallig, maar ben er blij mee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tWyl_DNNWAdAblolnma9VzrHOSg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/45Z8Zk8W4W7VoGAKVw728gb2.jpg?f=fotoalbum_large

• Gurbuh
Lashrom schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 02:11:
Een whatsapp bericht gekregen van een vriend die een video liet zien waarop hij Cantona mid had gepackt uit een 50K pakket. Bleek dat hij met mij zat te dollen en het van zijn andere vriend was. Ik dacht, laat me voor de grap even een 50K pakket openen en hoppa! Mijn allereerste icon gepackt in FUT. Wel heel toevallig, maar ben er blij mee!

[Afbeelding]
Hmmmm snickers :9~

• Sleehond
Geen slechte rewards voor SB hier (gold 1)

Mendy & Nkuku

Mendy verkocht (want heb Neuer) en Nkuku ga ik eens testen op CAM in mijn PL/Bundes team. Ik wisselde nu Eriksen en Fernandes af op CAM. Die Nkuku ziet er wel lekker uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 30-10-2022 09:22 ]

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-01 15:04
Wulfric92 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:51:
[...]

De ai verdediging is enorm veranderd het afgelopen jaar. Steekpasses werken veel minder goed dan voorheen.

Maar de tegenstanders ai verdediging is net goed als je eigen ai verdediging ;)
Haha ja dat laatste klopt zeker, met het verschil dat ik dus nog niet zo gewend ben aan er doorheen spelen. Merk ook dat spelers veel meer skillmoves gebruiken dan voorheen.

• fifanoob
ik weet niet wat mij overkomt maar ik ga op moment 13-1 in de WL. Het loopt heerlijk :D
Pagina: 1 ... 31 ... 120 Laatste