[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 30 ... 120 Laatste
Acties:

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Kreeg dit zojuist uit één van de Rivals rewards :).
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/fMrJ2J6p/Screenshot-20221027-095105-Companion.jpg

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-01 14:35
BramViking schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:59:
[Afbeelding]
Spinazzola is wel echt beast

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Nice! Prima RW/RM!

Over het promotieverhaal, ik heb bewust een tijdje de laatste wedstrijden in de divisie 7 verspeeld om niet te snel te promoveren. Mijn ervaring vanuit FIFA21 was dat als ik te hoog kwam, het gewoonweg niet meer leuk was. Verliezen is niet erg, maar 6 achter elkaar kansloos dan weer niet.
En door het nieuwe systeem dat je niet meer kan degraderen, wil ik niet te snel omhoog.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Prosac schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:22:
Nice! Prima RW/RM!

Over het promotieverhaal, ik heb bewust een tijdje de laatste wedstrijden in de divisie 7 verspeeld om niet te snel te promoveren. Mijn ervaring vanuit FIFA21 was dat als ik te hoog kwam, het gewoonweg niet meer leuk was. Verliezen is niet erg, maar 6 achter elkaar kansloos dan weer niet.
En door het nieuwe systeem dat je niet meer kan degraderen, wil ik niet te snel omhoog.
Je wordt in het nieuwe seizoen wel 2 divisies lager gezet, maar snap je punt idd.
Ene kant zit ik daar zelf ook wel mee. Heb het nu al zwaar in div1, maar andere kant, ik wil ook uitdaging/beter worden dus streven we zo hoog mogelijk niveau na ;>

• Prosac
Dat omlaag zetten is nog wel interessant, dat wist ik niet! Dan kan ik er prima voor kiezen om toch voor DIV 5 te gaan.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:17
Traeces schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 08:36:
[...]

Gewoon goed uitproberen en je tegenstander analyseren. Zelf start ik altijd in een 433 met cam. Als ik zie dat niet loop schakel ik naar een andere tactiek. Dit heeft me al paar x de win of gelijkmaker opgeleverd.

Tegenstanders zien ook jouw patroon qua spel na een tijd in-game. Als je ineens veranderd naar b.v. 442 waardoor er ineens een extra spits staat is het ook wennen voor je tegenstander. Voor mij werkt dat helemaal makkelijk ik heb Nkunku op cam staan en die kan prima in de spits er bij. Hoef ik niet eens te wisselen.

Heb er zelf 3 onder de knoppen staan. 4-3-3 waarbij ik meer naar voren speel, 442. 4-1-2-1-2 ( 2 ) . Gewoon beetje aanvoelen wat de wedstrijd nodig heeft.
Thx voor je tips. Ik verval inderdaad vaak in dezelfde patronen. Daar moet ik eens aan gaan werken.

• Gurbuh
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UAqlo-uUG_bMXi5xoaZlsL6p0F8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8dqMdVZaLkMBPs2oMzJ19qTC.png?f=fotoalbum_large

Volgende promo is alweer compleet geleakt, inclusief posities. In mijn geval wordt dit ruimte maken in mn team voor
spoiler:
Perisic
, al jaren favo speler in FUT maar jammer dat ie bij zo'n k*tclub zit.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Spel is 5 weken uit en nu al zoveel special cards.
Geen ruk meer aan zo.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-01 23:13
Kroos uit rewards gepacked *O*

Dit keer tradable dus nu een goede keuze, want die levert meer op dan de 15k coins bij untradable.

Ik kan hem alleen niet gebruiken en zal hem niet gaan gebruiken.

Dus wederom de hamvraag: nu verkopen of kan hij meer waard worden?

Dank alvast :-)

• Gurbuh
Sleehond schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:57:

Dus wederom de hamvraag: nu verkopen of kan hij meer waard worden?
Ja

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-01 20:11
Mijn rewards waren weer slecht, ik heb denk ik al mn geluk al een tijd opgebruikt :(

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-01 09:58
BramViking schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:59:
[Afbeelding]
Eindelijk Yellow & Red gepackt *O*

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01 23:33
triple20 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:57:
Spel is 5 weken uit en nu al zoveel special cards.
Geen ruk meer aan zo.
Waarom niet? Oprecht benieuwd naar je mening namelijk. Het blijft op deze manier leuk om nieuwe kaarten te zien, maar tempo ervan is wel hoog.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:16
Sissoko rulebreaker gekregen uit rewards. Da's 160K extra. Eindelijk heb ik wat betere packluck de afgelopen dagen.

Ze mogen het van mij wel rustig aan doen met de promo's. Ieder week een nieuwe promo is wel echt veel. Je krijgt niet eens de tijd om gewoon goed te genieten van de vorige promo's. Een pauze van twee weken na iedere promo (team 1 en team 2) zou beter zijn. Voor wat heb je anders de TOTW varianten? In geen enkel team zie je geen TOTW, omdat de promo's uiteraard betere stats hebben. Erg jammer.

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 27-10-2022 11:36 ]

• Prosac
Uiteraard erg benieuwd naar Mazraoui, Hernandez, Sow, Berardi en Dumfries. Ik voorzie een prijzige Hernandez.

• Gurbuh
Lashrom schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:35:
Sissoko rulebreaker gekregen uit rewards. Da's 160K extra. Eindelijk heb ik wat betere packluck de afgelopen dagen.

Ze mogen het van mij wel rustig aan doen met de promo's. Ieder week een nieuwe promo is wel echt veel. Je krijgt niet eens de tijd om gewoon goed te genieten van de vorige promo's. Een pauze van twee weken na iedere promo (team 1 en team 2) zou beter zijn. Voor wat heb je anders de TOTW varianten? In geen enkel team zie je geen TOTW, omdat de promo's uiteraard betere stats hebben. Erg jammer.
Het is eigenlijk gewoon jammer dat TOTW altijd een 'moetje' is, en er dus heel veel kaarten op die manier uitkomen die niets toevoegen.

Aan de andere kant is de communitie nu zo verwend dat als ze pauzes tussen promo's doen men gaat zeuren. Wat ik evt tof zou vinden is als ze het combineren ofzo. Bijv een TOTW waarin niet alleen zwarte kaartjes zitten, maar ook Rulebreakers of out of Positions. Maar dan met een reden, zoals Record Breakers die we eerder hadden bij een record. Of OOP kaartje als iemand op een positie speelde waar diegene normaal niet speelt en dan meer geboost dan +1 of +2. Zodat zo'n kaartje ook een beetje bruikbaar wordt.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12-2025

hmr

Gurbuh schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:52:
[...]

Het is eigenlijk gewoon jammer dat TOTW altijd een 'moetje' is, en er dus heel veel kaarten op die manier uitkomen die niets toevoegen.

Aan de andere kant is de communitie nu zo verwend dat als ze pauzes tussen promo's doen men gaat zeuren. Wat ik evt tof zou vinden is als ze het combineren ofzo. Bijv een TOTW waarin niet alleen zwarte kaartjes zitten, maar ook Rulebreakers of out of Positions. Maar dan met een reden, zoals Record Breakers die we eerder hadden bij een record. Of OOP kaartje als iemand op een positie speelde waar diegene normaal niet speelt en dan meer geboost dan +1 of +2. Zodat zo'n kaartje ook een beetje bruikbaar wordt.
Promo's als redpick zou ook al best een hoop schelen :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 17:58
Lashrom schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:35:

Het gaat EA echt niet om het speelplezier van de spelers, maar alleen maar hoeveel mogelijk pakketjes ze kunnen verkopen en dat werkt nou eenmaal beter als je elke week weer een hele sloot met nieuwe kaarten aanbied.. TOTW is eigenlijk compleet kansloos geworden op een paart kaarten na.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10
Het gaat idd wel echt te hard met al die promo kaarten, na 2/3 weken zijn je net nieuwe duur gekochte kaarten waar je weken voor gegrind hebt niks meer waard.

Ik verdom het ook om fifa points te kopen om sneller aan die goede kaarten te komen. Maar als ik zie wat voor zieke teams ik tegenkom van menen die niet eens heel goed zijn, merk je dat veel mensen gewoon honderden euros aan punten kopen.

[ Voor 46% gewijzigd door Stylze op 27-10-2022 12:45 ]

Playstation 5

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:46
Stylze schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:41:
Het gaat idd wel echt te hard met al die promo kaarten, na 2/3 weken zijn je net nieuwe duur gekochte kaarten waar je weken voor gegrind hebt niks meer waard.

Ik verdom het ook om fifa points te kopen om sneller aan die goede kaarten te komen. Maar als ik zie wat voor zieke teams ik tegenkom van menen die niet eens heel goed zijn, merk je dat veel mensen gewoon honderden euros aan punten kopen.
Oftewel, wat EA doet werkt gewoon.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Stylze
Bossie schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:27:
[...]

Voor hun wel ja :+

Playstation 5

• Gurbuh
Bossie schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:27:
[...]

Je verwacht het niet van zo'n bedrijf wat miljoenen per jaar verdient.

• Gurbuh
Nu al 2 Castagnes en 1 Berghuis IF voor 18k verpatst, mag wel uitkijken voor de banhammer _O-

• Terranova
Nou dat wordt geen FUT Champs dit weekend. Ik had nog 1 win uit 6 potjes nodig. Maar blijkbaar vond de game het nodig om mij 13! rebound goals tegen te geven in die 6 potjes. Wat een ongelofelijk bullshit spel is dit toch af en toe. Schiet er eentje van 30 meter op goal en mijn keeper denkt elke keer dat het nodig is om de bal los te laten. Terwijl elk schot van mij natuurlijk klemvast is.

Ik had eigenlijk gewoon moeten stoppen, maar ik hou niet van opgeven. 1 van die 6 potjes was tegen iemand die echt te goed was, prima. Maar 5x verliezen door reboundgoals is zo frustrerend.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:00
Gewoon verloren omdat je boos was waarschijnlijk, te gehaast gaan spelen en frustratie heerst. Althans zo klinkt het voor mij. Overkomt mij ook.

• Terranova
Beavbusi schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:45:
Gewoon verloren omdat je boos was waarschijnlijk, te gehaast gaan spelen en frustratie heerst. Althans zo klinkt het voor mij. Overkomt mij ook.
Ja natuurlijk, omdat ik boos was laat mijn keeper alles los? Natuurlijk speelde ik slechter omdat ik telkens zo verloor. Dat gaf ik net ook aan, maar dat betekent niet dat FIFA een goed spel is.
Zou zo maar kunnen dat het nu pas echt opvalt hoe vaak keepers de bal loslaten omdat het nu in 5 van de 6 wedstrijden achter elkaar gebeurde en ik er steeds meer ging opletten.

[ Voor 16% gewijzigd door Terranova op 27-10-2022 15:56 ]

• fifanoob
Terranova schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:54:
[...]

Ja natuurlijk, omdat ik boos was laat mijn keeper alles los? Natuurlijk speelde ik slechter omdat ik telkens zo verloor. Dat gaf ik net ook aan, maar dat betekent niet dat FIFA een goed spel is.
Zou zo maar kunnen dat het nu pas echt opvalt hoe vaak keepers de bal loslaten omdat het nu in 5 van de 6 wedstrijden achter elkaar gebeurde en ik er steeds meer ging opletten.
Als je boos bent let je meer op zulke dingen terwijl er waarschijnlijk ook nog wel genoeg andere dingen gebeurden maar daar lette je dan niet op. Het is geen verwijt hoor en ik snap wat je bedoeld.
Maar ik zeg altijd, je moet die game niet in je hoofd laten komen. Laat je niet gek maken en laat dat soort "theorieën " meteen los, anders focus je veel te veel daarop.
En dan ga je automatisch ook eerder fouten maken.
Ook al zou je theorie kloppen, het veranderd toch niet. Dus je schiet er niks mee op om op zulke dingen te letten.

Fifa is heel erg een mind game. Concentratie etc. Daarom dat mensen online de raarste dingen proberen uit te halen, alles om iemand doen te afleiden om zo een voordeel te krijgen.

Let it go, ondanks je frustratie die begrijpelijk is, het helpt je niks in een volgende pot.

[ Voor 4% gewijzigd door fifanoob op 27-10-2022 16:46 ]

• Terranova
fifanoob schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:45:
[...]

Als je boos bent let je meer op zulke dingen terwijl er waarschijnlijk ook nog wel genoeg andere dingen gebeurden maar daar lette je dan niet op. Het is geen verwijt hoor en ik snap wat je bedoeld.
Maar ik zeg altijd, je moet die game niet in je hoofd laten komen. Laat je niet gek maken en laat dat soort "theorieën " meteen los, anders focus je veel te veel daarop.
Ook al zou je theorie kloppen, het veranderd toch niet. Dus je schiet er niks mee op om op zulke dingen te letten.

Fifa is heel erg een mind game. Concentratie etc. Daarom dat mensen online de raarste dingen proberen uit te halen, alles om iemand doen te afleiden om zo een voordeel te krijgen.

Let it go, ondanks je frustratie die begrijpelijk is, het helpt je niks in een volgende pot.
Er is geen volgende pot, door het niet goed doordachte division systeem van FIFA.
Ik zit vast op het laatste streepje richting promotie van div 5. Dus de kans dat ik 3 potjes op rij win is nihil, maar dat is ook wel terecht dan, ik hoor dan gewoon niet in div 4.

Probleem is alleen dat ik dus nu ook amper punten kan verdienen voor FUT Champs, want ik kan niet genoeg potjes winnen en ik ga al helemaal niet blijven spelen terwijl ik weet dat ik ga verliezen.
Dus ik kan voor de rest van het seizoen eigenlijk gewoon niets meer...
Dat is gewoon nog het meest frustrerende, laat mensen gewoon degraderen, dat is meestal wel terecht.

• fifanoob
Terranova schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:52:
[...]

Er is geen volgende pot, door het niet goed doordachte division systeem van FIFA.
Ik zit vast op het laatste streepje richting promotie van div 5. Dus de kans dat ik 3 potjes op rij win is nihil, maar dat is ook wel terecht dan, ik hoor dan gewoon niet in div 4.

Probleem is alleen dat ik dus nu ook amper punten kan verdienen voor FUT Champs, want ik kan niet genoeg potjes winnen en ik ga al helemaal niet blijven spelen terwijl ik weet dat ik ga verliezen.
Dus ik kan voor de rest van het seizoen eigenlijk gewoon niets meer...
Dat is gewoon nog het meest frustrerende, laat mensen gewoon degraderen, dat is meestal wel terecht.
Over 2 week zit jij in div4, let maar op. Iedereen gaat langzaam een stukje omhoog. Het niveau verplaatst zich.
Probeer vrijdag avond en in het weekend wat vaker rivals te spelen mocht je dat uitkomen. Dan spelen de serieuze spelers meer de WL en heb je wat meer lui die wellicht van jouw niveau zijn. Of met een beetje geluk spelers die net gepromoveerd zijn waarvan jij wel wint.
Ik heb ook in jouw situatie gezeten, zat zeker een dikke week bij het laatste streepje van div2. Zoveel gelijke spelen ook gehad, om moe van te worden.
Of hoe vaak ik wel niet een goal in de laatste minuut tegen kreeg en ik dus weer een pot kon spelen etc etc.

De aanhouder wint :)

[ Voor 11% gewijzigd door fifanoob op 27-10-2022 16:56 ]

• Terranova
fifanoob schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:54:
[...]

Over 2 week zit jij in div4, let maar op. Iedereen gaat langzaam een stukje omhoog. Het niveau verplaatst zich.
Probeer vrijdag avond en in het weekend wat vaker rivals te spelen mocht je dat uitkomen. Dan spelen de serieuze spelers meer de WL en heb je wat meer lui die wellicht van jouw niveau zijn. Of met een beetje geluk spelers die net gepromoveerd zijn waarvan jij wel wint.
Ik heb ook in jouw situatie gezeten, zat zeker een dikke week bij het laatste streepje van div2. Zoveel gelijke spelen ook gehad, om moe van te worden.
Of hoe vaak ik wel niet een goal in de laatste minuut tegen kreeg en ik dus weer een pot kon spelen etc etc.

De aanhouder wint :)
Oh ja, ik ga het ook blijven proberen. Maar als ik een paar potjes niet kan winnen, dan stop ik ook meestal(had ik vandaag ook moeten doen...). Gewoon beetje jammer dat het systeem zo werkt, want ik ondanks dat het een kut spel is, wil ik wel gewoon kunnen spelen. Zal denk ik helaas gewoon wachten op het nieuwe seizoen worden en dan maar alleen maar Rivals gaan spelen als ik FUT Champs punten nodig heb, wil niet weer vast komen te zitten omdat het net even lekker gaat.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-01 19:38
Terranova schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:02:
[...]

Oh ja, ik ga het ook blijven proberen. Maar als ik een paar potjes niet kan winnen, dan stop ik ook meestal(had ik vandaag ook moeten doen...). Gewoon beetje jammer dat het systeem zo werkt, want ik ondanks dat het een kut spel is, wil ik wel gewoon kunnen spelen. Zal denk ik helaas gewoon wachten op het nieuwe seizoen worden en dan maar alleen maar Rivals gaan spelen als ik FUT Champs punten nodig heb, wil niet weer vast komen te zitten omdat het net even lekker gaat.
Loop zelf ook al 1,5 week in het laatste checkpoint naar divisie 4. Vergeet niet dat het nivo zeker in het begin gewoon hoog ligt in deze divisies. De meeste stoppen bij 8 wins dus stijgen ook veel minder hard.

Vandaag ook een potje, duidelijk beter maar 3 rare pingels tegen.. ben silver Beasts maar gaan doen en probeer t vanavond weer

• Lashrom
M@cer schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:08:
[...]

Het gaat EA echt niet om het speelplezier van de spelers, maar alleen maar hoeveel mogelijk pakketjes ze kunnen verkopen en dat werkt nou eenmaal beter als je elke week weer een hele sloot met nieuwe kaarten aanbied.. TOTW is eigenlijk compleet kansloos geworden op een paart kaarten na.
Helaas ziet EA het inderdaad meer als een verdienmodel. Wat ik mij weleens afvraag is of zij ook FIFA streamers benaderen om feedback te vragen van wat er verbeterd kan worden of anders kan. De FIFA community is denk ik wel echt één van de grootste binnen de gamewereld.

• fifanoob
Lashrom schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:32:
[...]

Helaas ziet EA het inderdaad meer als een verdienmodel. Wat ik mij weleens afvraag is of zij ook FIFA streamers benaderen om feedback te vragen van wat er verbeterd kan worden of anders kan. De FIFA community is denk ik wel echt één van de grootste binnen de gamewereld.
Ja die zijn er. EA content creators of weet ik veel hoe die lui heten.

• Lashrom
fifanoob schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:39:
[...]

Ja die zijn er. EA content creators of weet ik veel hoe die lui heten.
Aha, zijn dus die streamers die altijd meestal een dag of twee eerder ziet spelen voor release op Twitch. Als ze mij nou als Content Creator meenemen ... :+

• Stylze
Die content creaters krijgen zeker ook een doos fifa punten? Want die lopen altijd pakjes te openen op die streams. Waardoor mensen natuurlijk nog meer kopen omdat er uiteindelijk dan wel wen messi of mbappe uitkomt in die streams.

Playstation 5

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:26
Stylze schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:32:
Die content creaters krijgen zeker ook een doos fifa punten? Want die lopen altijd pakjes te openen op die streams. Waardoor mensen natuurlijk nog meer kopen omdat er uiteindelijk dan wel wen messi of mbappe uitkomt in die streams.
Mede maar verdienen ook bakken met geld aan YouTube , Twitch etc.

Deze content creators zoals Bateson die kale die je kan kopen in de store , die gillende Mexicaan duwen er ook 10 duizenden euro’s zelf in.

Ik kan het niet bewijzen etc maar zal me niks verbazen dat hun accounts geflaged zijn door ea met hoger packluck. Heeft ea ook voordeel aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 27-10-2022 18:36 ]

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:33
fifanoob schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:36:
Wordt met logs bijgehouden.
Zij kunnen van elke speler zien naar welk account die is geweest en voor welk bedrag.
Als er te vaak van hetzelfde account spelers verkocht worden aan dezelfde account dan is dat niet echt toeval meer. Zeker als het dan ook om aparte bedragen gaat.
EA is daar heel apart in en deelt snel bans uit.

Maar in theman36 zijn situatie zou ik daar nog niet zo snel bang voor zijn.
Het blijft wel EA he
Oekol schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:19:
[...]

Haha nee, ik ging er eigenlijk vanuit dat niet kon. Fifa kennende. :D

Heb wel gezocht om de tijdsduur van squad battles offline aan te passen. Dacht dat dat vroeger kon.
Moet eerlijk zijn. Is niet eens opgevallen 8)7
Gurbuh schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:55:
Goede read om te weten wat je tegenstanders doen om je niet aan voetballen te laten toekomen: https://www.reddit.com/r/...fa_23_antifootball_guide/
Zo wat is dit voor aids dan
Gurbuh schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:52:
spoiler:

Volgende promo is alweer compleet geleakt, inclusief posities. In mijn geval wordt dit ruimte maken in mn team voor
spoiler:
Perisic
, al jaren favo speler in FUT maar jammer dat ie bij zo'n k*tclub zit.
Hmm Dumpf evt voor CB of CDM is wel optie. Kan Rijkaard eruit
Stylze schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:32:
Krijgen ook allemaal een deel terug via de belasting

[ Voor 9% gewijzigd door MrGizMo op 27-10-2022 19:48 ]

• Gurbuh
Al 3x die IF Henderson gepackt vandaag :')

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Gurbuh schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:49:
Al 3x die IF Henderson gepackt vandaag :')
Lekker toch is toch weer 30 k _O-

• Gurbuh
20k, 1x untradeable :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Boerk-kTvgKCNQnMKtwYYMfeswI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rwk6RHMHNsCSO4UhHD77XWOY.png?f=user_large

Dit voelt beter, shoutout naar die Payet guy :D

[ Voor 39% gewijzigd door Gurbuh op 27-10-2022 21:23 ]

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Ik heb mij voor het eerst sinds 5 jaar weer gewaagd aan Fifa / FUT.

Met een volledig Nederlands team (duurste speler 1600) en steeds harken om contracten te kunnen kopen, blijft het leuk om te spelen tegen anderen met icons en allemaal specials. Ik begrijp echter niet helemaal hoe mensen met zulke teams in lage divisies spelen aangezien daar toch weinig te verdienen valt?

Zijn het dan allemaal van die coin-kopers?

• Augy
bierkwadraat schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:52:
Ik heb mij voor het eerst sinds 5 jaar weer gewaagd aan Fifa / FUT.

Met een volledig Nederlands team (duurste speler 1600) en steeds harken om contracten te kunnen kopen, blijft het leuk om te spelen tegen anderen met icons en allemaal specials. Ik begrijp echter niet helemaal hoe mensen met zulke teams in lage divisies spelen aangezien daar toch weinig te verdienen valt?

Zijn het dan allemaal van die coin-kopers?
Ik ben echt een middelmatige spelers en heb 1x mazzel gehad met packluck. Dan kun je ineens met een team spelen van 1,5mio

Maar geloof me, het gaat aan de mensen achter de knoppen. Net mn promotie wedstrijd naar 4 verloren door 2 goals van een 64! Middenvelder

• Prosac
Kwalificatie WL gaat weer nergens over, ben weer kansloos aan het verliezen, niks lukt. Terwijl het in de WL zelf best goed ging voor mijn niveau/

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-01 15:46
Iemand nog een goeie aanvulling vooAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fIUOJ0XjkCqX_eKVnPwrYc3XaEI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WycFOxD2ncH8VUtcg7T3vxT6.jpg?f=fotoalbum_larger mijn team. Of iets wat anders zou doen qua opstelling?

Ol de bank nog Reus en Sane en hero skolsjaer en diogo JotA

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Augy schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:00:
[...]

Maar geloof me, het gaat aan de mensen achter de knoppen. Net mn promotie wedstrijd naar 4 verloren door 2 goals van een 64! Middenvelder
Hier ben ik inderdaad ook wel achter gekomen :) Ben het nog niet verleerd merk ik.

• Bean77
  • Laatst online: 09-01 20:57
En toen uit de Marquee packs cr7 tradable :) Ik had hem al dus gelijk verkocht. Hero Zaha gehaald, mendy en Walker. Morgen maar eens verder kijken voor versterkingen op het middenveld.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• BramViking
Waar ik mij gigantisch aan stoor overigens is dat EA blijkbaar dit jaar besloten heeft om voor de Nederlandse spelers voor veel clubs de shirt sponsoring niet te tonen. Je kunt het ook niet omzijlen. Terwijl de rest van de wereld het wel te zien krijgt.

• Stylze
fifanoob schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:45:
[...]

Dit is trouwens wel echt waar merk ik ook steeds meer, vaak zit je met een tegengoal (vooral 1 die voor jouw gevoel heel onterecht is) zo hoog in je frustratie dat je bijna de controller tegen de muur wil smijten. Dan ga je vervolgens veel gehaaster spelen en geef je veel meer weg. Nu ik wat rustiger probeer te blijven (vooral proberen dan he :+ ) kom ik vaak na een achterstand nog terug, het is inderdaad heel belangrijk om rustig te blijven en concentratie te behouden dat maakt het ook leuker, anders zit je veel gefrustreerd achter je playstation.

Ook gewoon in je hoofd toegeven als een tegenstander goed speelt en mooie goals maakt en hem daar "de credits" voor geven werkt voor mij om wat relaxter de game te spelen. Vaak genoeg buig je een wedstrijd nog om of leer je in ieder geval nog wat van je tegenstander in plaats van dat je je tijd aan het verdoen bent.

Vooral ook niks aantrekken van gasten die vervelend gaan lopen doen met gekke trucjes enzo als ze voorstaan. Ben inmiddels in divisie 4 en is wel echt lastig nu maar 3 moet er denk ik ook nog wel inzitten voor einde van dit seizoen.

Eerst maar is weekend league proberen voor het eerst nu, is kijken hoe hard ik afgemaakt ga worden daar 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 28-10-2022 08:50 ]

Playstation 5

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 17:58
Ik ben er klaar mee online... Er komt geen bal aan, verdediging is nergens te bekennen en de tegenstander loopt overal zo doorheen. Mijn keeper heeft niets en als ik al een kans weet te creëren heeft de keeper hem altijd. De bal gaat over het veld alsof er stroop op ligt.

Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar als ik van de 10 potjes er 9 kansloos verlies is het plezier er wel een beetje vanaf. Ga wel even Squad Battles spelen tot de volgende update, hopelijk gaat het dan weer beter.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
BramViking schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 04:19:
Waar ik mij gigantisch aan stoor overigens is dat EA blijkbaar dit jaar besloten heeft om voor de Nederlandse spelers voor veel clubs de shirt sponsoring niet te tonen. Je kunt het ook niet omzijlen. Terwijl de rest van de wereld het wel te zien krijgt.
Omdat het goksponsoren zijn, in een 3+ game is dat niet aan te raden.
Waarschijnlijk volgt EA de wetgeving omtrent gokpromoties.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:11
Op sommige potje na vind ik deze FIFA nog wel prima spelen. Ben benieuwd voor hoelang dat zo blijft. Speel met onderstaand team 4-2-3-1. Die formatie ligt me tot zover nog het beste. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBuVCfezU-8L30RaJ_5WiSbHZ5E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BaIRyPdKETSs48GmWM8qTPb6.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Gurbuh
dutchgio schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:59:
[...]

Zo ff snel uit mn hoofd twee teams opgezocht in de PL: West Ham en Bournemouth. Beide met wedsponsoren op de kits, in ieder geval op de thumbnail..

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-01 13:04
Partypooper schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:07:
Op sommige potje na vind ik deze FIFA nog wel prima spelen. Ben benieuwd voor hoelang dat zo blijft. Speel met onderstaand team 4-2-3-1. Die formatie ligt me tot zover nog het beste. :)

[Afbeelding]
Prima team. Hoe speelt Morientes? Zit te twijfelen tussen hem en Haaland. Bij Haaland moet ik echter mijn team omgooien, bij Morientes niet..

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:11
Reyad schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:27:
[...]

Prima team. Hoe speelt Morientes? Zit te twijfelen tussen hem en Haaland. Bij Haaland moet ik echter mijn team omgooien, bij Morientes niet..
Ik vind hem een stuk fijner dan Haaland. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Alles wat die man in de 16 aanraakt gaat het doel in. Je moet alleen niet met hem willen skillen want daar is die te log voor. Kiest ook vaak de goede positie en met corners is die man dodelijk, heeft er al zat uit gescoord. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01 11:22

Ozz

Hoop dat EA vandaag komt met de upgrades voor de RTTK kaarten.

Vorige keer heeft Odegaard vrij snel na de wedstrijd tegen PSV een upgrade gekregen. Wacht nu op de +2 van Paqueta. Mooi kaartje om als box-to-box te gebruiken.

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EQENGSHF5An9b-FWH62ySKyS9X8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/29eKYbIz59NNrPygpIOkVvYk.jpg?f=user_large

Sinds enkele dagen speel ik met dit team, Haaland paar dagen geleden gekocht en is echt een wereld van verschil, had eerst Morientes, geweldige afmaker, maar die is toch echt stuk 'slomer' dan Haaland, ook al is die ook 'Lengthy'.

Zit momenteel in Divisie 2 en verlies bijna geen wedstrijd meer, mede dankzij Haaland, dus niet twijfelen als je die kunt kopen ;)

• BramViking
dutchgio schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:59:
[...]

Dan zou het voor de overige Europese landen, daar ook betrekking op moeten hebben. Over het algemeen worden dit soort regels Europees vastgesteld en lokaal geïmplementeerd. Maar dat blijkt dus niet het geval te zijn. Daarnaast heeft er onlangs geen wijziging plaatsgevonden. Dat verklaard dus niet dat het de voorgaande jaren wel zichtbaar was. Tevens kunnen kinderen nog steeds dezelfde reclame uitingen binnen de stadions en op tv zien. Een wet maak je niet enkel voor een bepaalde groep.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb al een week lang bijna geen potje gewonnen, ik speel in div 7 en voorheen lukte het prima maar de afgelopen week voelt alles super traag en kan ik bijna geen kansen creëren..

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
McWolf82 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:01:
[Afbeelding]

Sinds enkele dagen speel ik met dit team, Haaland paar dagen geleden gekocht en is echt een wereld van verschil, had eerst Morientes, geweldige afmaker, maar die is toch echt stuk 'slomer' dan Haaland, ook al is die ook 'Lengthy'.

Zit momenteel in Divisie 2 en verlies bijna geen wedstrijd meer, mede dankzij Haaland, dus niet twijfelen als je die kunt kopen ;)
Hoe is robertone?

• Gurbuh
shoombak schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:44:
Ik heb al een week lang bijna geen potje gewonnen, ik speel in div 7 en voorheen lukte het prima maar de afgelopen week voelt alles super traag en kan ik bijna geen kansen creëren..
Ik had dit op een gegeven moment ook een beetje, gevoel van spelen in de blubber. Het is geen heilig middel maar ik ben toen geswitched naar https://www.reddit.com/r/...layer_remasterd_for_fifa/ (vooral de standard) en ondanks dat ik nog steeds te veel kansen mis enzo creëer ik in ieder geval een hoop meer.

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-12-2025
Dit is echt de slechtste Fifa sinds tijden. Net een flipperkast door al die vertragingen (door denk ik de servers).

• Sleehond
rspoe schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:28:
Dit is echt de slechtste Fifa sinds tijden. Net een flipperkast door al die vertragingen (door denk ik de servers).
Klopt…. Helaas :|

• Prosac
Net in de qualificaties voor de WL verloren van een bronzen team _O_

• Sleehond
Prosac schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:33:
Welkom bij fifa, EA sports zal hier wel trots op zijn.

• Traeces
Prosac schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:33:
Dat doe je dan echt zelf hoor :') ten zij het een pro ofzo was die een challenge deed.

• Sleehond
Vanmiddag 6 potjes Rivals

3-5-2
5-3-2
4-1-4-1
4-2-3-1
4-3-3

Van alles geprobeerd met verschillende guides en setups van diverse YouTubes etc.

Alle wedstrijden verloren en überhaupt maar 2 goals gemaakt.

Ik heb 1 heel hardnekkig probleem: als ik aanval heb ik maar 2 aanvallers ofzo die gevoelsmatig op moeten boksen tegen 8 verdedigers. Andersom: ik heb gevoelsmatig altijd maar 2 verdedigers tegenover gevoelsmatig 8 aanvallers.

Een ziekelijk irritant probleem die CONTINUE optreed. Ik krijg dit probleem er maar niet uit.

Divisie 6 dus niet super hoog.

Ben geneigd fifa te deïnstalleren.

Speel fifa sinds 98 editie maar dit neigt echt naar een dramatische versie die alle energie wegslurpt en die mij echt een negatief gevoel geeft.

Denk ook gewoon dat ik blijkbaar héél slecht ben… :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 28-10-2022 15:01 ]

• Gurbuh
(edit: ik typte dit tijdens de post hierboven en dit is geen reactie daarop)
Heerst de laatste tijd wel weer negatief sfeertje in het topic vind ik, sommigen daargelaten. Ik snap dat het een frustrerend spel kan zijn, maar laten we het een beetje leuk houden.

[ Voor 17% gewijzigd door Gurbuh op 28-10-2022 15:04 ]

• Stylze
Sleehond schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:00:

3-5-2
5-3-2
4-1-4-1
4-2-3-1
4-3-3

Van alles geprobeerd met verschillende guides en setups van diverse YouTubes etc.

Ik heb 1 heel hardnekkig probleem: als ik aanval heb ik maar 2 aanvallers ofzo die gevoelsmatig op moeten boksen tegen 8 verdedigers. Andersom: ik heb gevoelsmatig altijd maar 2 verdedigers tegenover gevoelsmatig 8 aanvallers.

Een ziekelijk irritant probleem die CONTINUE optreed. Ik krijg dit probleem er maar niet uit.

Speel fifa sinds 98 editie maar dit neigt echt naar een dramatische versie die alle energie wegslurpt en die mij echt een negatief gevoel geeft.

I het niet jusit goed om even aan 1 tactic vast te houden dan en daarmee goed te worden? als je steeds met andere tactics speelt lijkt me toch wennen steeds weer?

Playstation 5

• Gurbuh
*rant*

Niet om te trollen, maar als je het echt zo voelt dan is het misschien wel beter inderdaad om te stoppen of te minderen. Ik heb zo'n periode ook wel gehad, en het beinvloedde mijn dagelijks leven. Even afstand kan nemen is dan een aanrader.

Wel zuur, want het is geen goedkoop spel en het is natuurlijk superchill om met ons in dit topic te hangen.

• fifanoob

3-5-2
5-3-2
4-1-4-1
4-2-3-1
4-3-3

op welk platform speel je?
Ik wil anders wel een potje tegen je spelen, ff kijken hoe je speelt en misschien heb ik dan wel wat tips

• Prosac
Traeces schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:59:
[...]

Dat doe je dan echt zelf hoor :') ten zij het een pro ofzo was die een challenge deed.
Dat denk ik, want die gozer won gewoon met 4-0. Compleet weg getruct. Ik verwijt het spel ook niks, want hij was overduidelijk de betere.

• Bean77
Ik speel na cr7 gisterenavond uit de marquee packs gehaald te hebben met onderstaand team. Gattuso had ik in de icon sbc en Cordoba uit de hero sbc. Nog niet met Zaha gespeeld, maar ik verwacht daar veel van. Vanmiddag Kante gehaald op het middenveld ipv Frenkie.

Van't weekend maar verder spelen in divisie 7 (speel niet zoveel, kids willen ook haha).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SUYPvaCK4Oa8og9GsZX4S8ChqmQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uEI1dnflgmcof63B8oakBS4L.jpg?f=fotoalbum_large

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• fifanoob
Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:10:
Ik speel na cr7 gisterenavond uit de marquee packs gehaald te hebben met onderstaand team. Gattuso had ik in de icon sbc en Cordoba uit de hero sbc. Nog niet met Zaha gespeeld, maar ik verwacht daar veel van. Vanmiddag Kante gehaald op het middenveld ipv Frenkie.

Van't weekend maar verder spelen in divisie 7 (speel niet zoveel, kids willen ook haha).

[Afbeelding]
Doe je nog aan traden in fifa? Andere jaren had jij altijd een prima transferwinst weet ik nog :)

• Moody2204

3-5-2
5-3-2
4-1-4-1
4-2-3-1
4-3-3

Er staat er 1 niet bij die mij super bevalt: 4-2-2-2. Voor mijn gevoel heb ik dan soms 4 aanvallers.
En verdedigend lijkt het vooral op 4-4-2. Beetje mee spelen, misschien helpt het.

• rspoe
Gurbuh schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:01:
(edit: ik typte dit tijdens de post hierboven en dit is geen reactie daarop)
Heerst de laatste tijd wel weer negatief sfeertje in het topic vind ik, sommigen daargelaten. Ik snap dat het een frustrerend spel kan zijn, maar laten we het een beetje leuk houden.
Misschien geeft dat dus ook wel aan dat dit gewoon echt de slechtste FIFA sinds tijden is. ;) Het is gewoon zoals het is. Of moeten we hier alleen maar mooi weer spelen, en vertellen hoe goed team ik heb met Messi, Sanches OTW, Rudiger OTW, Vinicius etc? Paar leuke red picks...

De gameplay en servers zijn gewoon ruk dit jaar. It's in the game :+

Ik vind dat we ook kritisch naar het spel mogen kijken, als het lekker speelde dan had je mij er niet over gehoord.

[ Voor 8% gewijzigd door rspoe op 28-10-2022 15:37 ]

• Stylze
rspoe schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:34:
[...]

Misschien geeft dat dus ook wel aan dat dit gewoon echt de slechtste FIFA sinds tijden is. ;) Het is gewoon zoals het is. Of moeten we hier alleen maar mooi weer spelen, en vertellen hoe goed team ik heb met Messi, Sanches OTW, Rudiger OTW, Vinicius etc?

Ik vind dat we ook kritisch naar het spel mogen kijken, als het lekker speelde dan had je mij er niet over gehoord.
het verschilt wel echt per dag en dagdeel denk ik, soms speelt het vloeiend maar vaak savonds is het een drama ja.

Playstation 5

• fifanoob
[...]

Misschien geeft dat dus ook wel aan dat dit gewoon echt de slechtste FIFA sinds tijden is. ;) Het is gewoon zoals het is. Of moeten we hier alleen maar mooi weer spelen, en vertellen hoe goed team ik heb met Messi, Sanches OTW, Rudiger OTW, Vinicius etc?

Misschien geeft het ook wel aan dat er te veel vanuit onderbuik gesproken wordt vanuit frustraties door de verlies potjes.
Tjah maakt dat de game slecht? Of wordt de game gewoon elk jaar wat moeilijker?
Er zijn zoveel knoppen mogelijkheden in fifa, zoveel verschillende dingen.
De helft weten we nog niet eens volgens mij.

Over de servers, tjah daar heb ik echt nooit last van. Hoor het ook veel om mij heen dat mensen zeggen het is niet te spelen vanavond, zo traag, maar ik heb daar oprecht nooit last van, vorig jaar ook niet en het jaar daarvoor ook niet.
Of ik verneem het gewoon niet.

[ Voor 13% gewijzigd door fifanoob op 28-10-2022 15:38 ]

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-01 09:56
Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:10:

[Afbeelding]
Waarom Kante ipv Frenkie? Op je middenveld mis je nu eigenlijk een speler die een fatsoenlijke pass kan geven.

• Gurbuh
[...]

Misschien geeft dat dus ook wel aan dat dit gewoon echt de slechtste FIFA sinds tijden is. ;) Het is gewoon zoals het is. Of moeten we hier alleen maar mooi weer spelen, en vertellen hoe goed team ik heb met Messi, Sanches OTW, Rudiger OTW, Vinicius etc? Paar leuke red picks...

Nee tuurlijk mag je gewoon dingen aanstippen enzo, maar dat de server op vrijdag ruk zijn verbaasd niemand meer. Dan kan 10 man dat hier posten maar wat draagt dat dan bij? Voel je je dan beter als een vreemde op het internet het met je eens is? Kan he, dan vooral blijven doen :D

• Bean77
fifanoob schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:11:
[...]

Doe je nog aan traden in fifa? Andere jaren had jij altijd een prima transferwinst weet ik nog :)
Haha klopt, ik vind traden nog steeds erg leuk. Heb wel 2 jaar fifa geskipt, maar ik ben wel verbaasd dat diverse tips met de start nog klopten. Ben wel benieuwd hoe het gaat met de informs. Met name de 84+ in relatie tot sbc's etc.
Speculaes schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:37:
[...]

Waarom Kante ipv Frenkie? Op je middenveld mis je nu eigenlijk een speler die een fatsoenlijke pass kan geven.
Geen idee, altijd Kante een baas gevonden. :9

[ Voor 24% gewijzigd door Bean77 op 28-10-2022 15:40 ]

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-01 09:56
fifanoob schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:37:
[...]

Misschien geeft het ook wel aan dat er te veel vanuit onderbuik gesproken wordt vanuit frustraties door de verlies potjes.
Tjah maakt dat de game slecht? Of wordt de game gewoon elk jaar wat moeilijker?
Er zijn zoveel knoppen mogelijkheden in fifa, zoveel verschillende dingen.
De helft weten we nog niet eens volgens mij.

Over de servers, tjah daar heb ik echt nooit last van. Hoor het ook veel om mij heen dat mensen zeggen het is niet te spelen vanavond, zo traag, maar ik heb daar oprecht nooit last van, vorig jaar ook niet en het jaar daarvoor ook niet.
Of ik verneem het gewoon niet.
Ik heb nog nooit problemen gehad met lag of de servers. Deze FIFA heb ik opeens wedstrijden waarbij een oranje of rood icoontje in beeld komt. Ik ben er nog niet uit of dit aan mijn verbinding thuis ligt (bedraad + glasvezel) of aan FIFA.

• rspoe
Stylze schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:36:
[...]

het verschilt wel echt per dag en dagdeel denk ik, soms speelt het vloeiend maar vaak savonds is het een drama ja.
Daar zit misschien wel het grootste probleem inderdaad. Als het altijd minder vloeiend speelt, dan kun je je spel daar op aanpassen. Maar het is gewoon iedere wedstrijd anders.

Ik denk dat het spel wel de potentie heeft hoor. Maar omdat de gameplay/server kwaliteit zo inconsistent is, speelt het gewoon niet lekker. En zo kun je het spel niet beter leren kennen, omdat je echt anders moet spelen als het zo stroperig gaat.

L2 glitch werkt overigens nog prima, ook frustrerend als je hem tegen krijgt O-)
Gurbuh schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:38:
[...]

Nee tuurlijk mag je gewoon dingen aanstippen enzo, maar dat de server op vrijdag ruk zijn verbaasd niemand meer. Dan kan 10 man dat hier posten maar wat draagt dat dan bij? Voel je je dan beter als een vreemde op het internet het met je eens is? Kan he, dan vooral blijven doen :D
Server kwaliteit is heel de week niet stabiel.. Dat 10 man het post geeft alleen maar aan dat EA zijn shit niet op orde heeft ;) als niemand het met dit standpunt eens zou zijn, dan zou ik inderdaad eens na gaan denken om mezelf op te laten nemen omdat ik kabouters zie lopen }:O Gelukkig zijn er 10 man die er ook zo over denken, en een enkeling die het niet interesseert.

[ Voor 34% gewijzigd door rspoe op 28-10-2022 15:45 ]

• Moody2204
Ik kan gewoon teringslecht tegen mijn verlies. Zeker als het heel ongelukkig is en daardoor zeer onterecht aanvoelt. Maar verder vermaak ik mij weer prima met deze Fifa. Slechte servers ook nooit last van hier eigenlijk. Maar ik snap de uitingen van frustratie wel. Soms geeft het het gevoel van oke, ik ben niet de enige die het zo voelt.

• fifanoob
Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:39:
[...]

Haha klopt, ik vind traden nog steeds erg leuk. Heb wel 2 jaar fifa geskipt, maar ik ben wel verbaasd dat diverse tips met de start nog klopten. Ben wel benieuwd hoe het gaat met de informs. Met name de 84+ in relatie tot sbc's etc.

[...]

Geen idee, altijd Kante een baas gevonden. :9
Ja ik wacht daar ook nog op. De sbc's waar een inform nodig voor zijn kan je lekker op cashen maar het is tot nu toe nog maar wat summier, maar dat was vorig jaar in begin ook zo.

• rspoe
Moody2204 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:42:
Ik kan gewoon teringslecht tegen mijn verlies. Zeker als het heel ongelukkig is en daardoor zeer onterecht aanvoelt. Maar verder vermaak ik mij weer prima met deze Fifa. Slechte servers ook nooit last van hier eigenlijk. Maar ik snap de uitingen van frustratie wel. Soms geeft het het gevoel van oke, ik ben niet de enige die het zo voelt.
Ja, het niet tegen mijn verlies kunnen helpt bij mij ook niet mee ;)

• Bean77
fifanoob schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:43:
[...]

Ja ik wacht daar ook nog op. De sbc's waar een inform nodig voor zijn kan je lekker op cashen maar het is tot nu toe nog maar wat summier, maar dat was vorig jaar in begin ook zo.
Denk dat ik wel een paar 84,85,86 rated informs koop. Gewoon in mijn club, ze staan toch laag qua waarde.

Paar weken geleden met de eerste dip mijn club ook vol met 90,89,88 en 87 rated gold spelers gevuld. Ook flink wist mee gemaakt.

• Sleehond
fifanoob schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:06:
[...]

op welk platform speel je?
Ik wil anders wel een potje tegen je spelen, ff kijken hoe je speelt en misschien heb ik dan wel wat tips
Waardeer ik!

PS4 speel ik. Schikt dat voor jou? Ik ben rond circa 19:30 denk ik actief weer op FIFA. PS naam is leon1987vl

Mochten anderen vanavond behoefte hebben, ik sta er graag voor open. Misschien komt daar wat nuttige feedback voor mij uit.

• Stylze
Wordt wel gewoob 2 keer net uit uktimate team gegooid 1 keer uit champions wedstrijd waar ik 2-0 voor stond en ik daardoor een loss kreeg wtf, daar kan ik wel echt rete boos om worden. Zijn de servers zo fucked up nu?

Playstation 5

• hmr

hmr

Weer mijn les geleerd. Ik ga lekker in de WL in de 80e minuut achterom tikken en balbezit spelen. Krijg nu twee keer een counter om de oren omdat ik blijf aanvallen. Beetje klaar mee dat dat niet word beloond.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• fifanoob
Sleehond schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:47:
[...]

Waardeer ik!

PS4 speel ik. Schikt dat voor jou? Ik ben rond circa 19:30 denk ik actief weer op FIFA. PS naam is leon1987vl

Mochten anderen vanavond behoefte hebben, ik sta er graag voor open. Misschien komt daar wat nuttige feedback voor mij uit.
ai, ik speel op de ps5.. ff kijken of ik de ps4 versie kan downloaden op de ps5, ik kom er op terug, ik voeg je in elk geval wel even toe.

[ Voor 6% gewijzigd door fifanoob op 28-10-2022 16:30 ]

• Prosac
hmr schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 16:24:
Weer mijn les geleerd. Ik ga lekker in de WL in de 80e minuut achterom tikken en balbezit spelen. Krijg nu twee keer een counter om de oren omdat ik blijf aanvallen. Beetje klaar mee dat dat niet word beloond.
Is mij eigenlijk ook de eer te na, maar overkomt me ook te vaak dat ik uit een aanval dan alsnog de gelijkmaker in de 90e minuut om te oren krijg

• Traeces
Prosac schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:06:
[...]

Dat denk ik, want die gozer won gewoon met 4-0. Compleet weg getruct. Ik verwijt het spel ook niks, want hij was overduidelijk de betere.
Kan hoor als je toevallig extreem veel pech heb en tekzz ofzo tegen krijgt die met zo’n challenge bezig is ben je genaaid.

Die esporter van Heracles Bryan , kwam
Hem tegen in de wl met een bronzen team 2 edities geleden en die won echt maar net van hem
Met zijn God Squad.

Zelf ook 2x een esporter getroffen daar is geen eer aan te behalen :')

• hmr

hmr

Prosac schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 16:35:
[...]

Is mij eigenlijk ook de eer te na, maar overkomt me ook te vaak dat ik uit een aanval dan alsnog de gelijkmaker in de 90e minuut om te oren krijg
Precies dit, vind het moker irritant. Maar het loont gewoon echt niet om te blijven voetballen. Tja.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-01 15:40
hmr schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 16:42:
[...]

Precies dit, vind het moker irritant. Maar het loont gewoon echt niet om te blijven voetballen. Tja.
Je kan ook buiten gaan voetballen ;)

• Augy
Vanacht in een aangeschoten bui Messi potm voltooid 😂 maakt meer kapot dan je lief is

Was een baas is dat joh,nadeel is dat wel haaland is verkocht (Falcao in de plaats) en Reece James op back staat haha.

Na een paar potjes vanmiddag tevreden. Denk alleen dat ik Haaland tog terug haal

https://www.futbin.com/23/squad/1099161

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Mooi om te zien dat veel hetzelfde ervaart ivm servers Gameplay, 8 man achterin, beslissende westrijden niet kunnen winnejb
Volgens sommige hier moet je dan geen fifa meer spelen of ligt het aan jezelf

Volgens mij aan alle reacties heeft ea wel degelijk veel invloed op de game, delay en of je wint ja of nee

Verlies laatste tijd ook opmerking veel
Plaats het hier niet meer, want " ligt aan mezelf" haha

• Markvd1984
  • Nu online
Augy schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 16:52:
Vanacht in een aangeschoten bui Messi potm voltooid 😂 maakt meer kapot dan je lief is

Was een baas is dat joh,nadeel is dat wel haaland is verkocht (Falcao in de plaats) en Reece James op back staat haha.

Na een paar potjes vanmiddag tevreden. Denk alleen dat ik Haaland tog terug haal

https://www.futbin.com/23/squad/1099161
Messi de moeite waard ja? Kracht snelheid en workrates geen last van?

• Prosac
Kreeg een win cadeau en dan alsnog plaatsing voor de WL. Moet ik die nu inwisselen of mag het volgende week ook?

• Markvd1984
  • Nu online
Prosac schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:01:
Kreeg een win cadeau en dan alsnog plaatsing voor de WL. Moet ik die nu inwisselen of mag het volgende week ook?
Moet jezelf weten wanneer je dit doet
Mbappe totw zit in de packs he
Ik zal dit weekend wel spelen

• Gurbuh
Markvd1984 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 16:53:
Mooi om te zien dat veel hetzelfde ervaart ivm servers Gameplay, 8 man achterin, beslissende westrijden niet kunnen winnejb
Volgens sommige hier moet je dan geen fifa meer spelen of ligt het aan jezelf

Volgens mij aan alle reacties heeft ea wel degelijk veel invloed op de game, delay en of je wint ja of nee

Verlies laatste tijd ook opmerking veel
Plaats het hier niet meer, want " ligt aan mezelf" haha
Het zijn de duitsers!
Pagina: 1 ... 30 ... 120 Laatste