Oekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 08:40:
Hm top! Ga het vandaag eens proberen. Ik wil wel springen voor luuk luuk luuk.
:strip_exif()/f/image/3bJ2XfLPW7w30JlxLyA6WRbm.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag gewoon de WL in met Cody, Luuk en Savio why not he
Oekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 08:40:
Hm top! Ga het vandaag eens proberen. Ik wil wel springen voor luuk luuk luuk.
:strip_exif()/f/image/3bJ2XfLPW7w30JlxLyA6WRbm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan het kaartje van luuk nergens vinden, waar moet ik dan vinden? Zie de voortgang niet.Markmaas schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:15:
[...]
[Afbeelding]
Vandaag gewoon de WL in met Cody, Luuk en Savio why not he. In de playoffs paar x uit de corner gescoord dat is toch een wapen he van Luukinho
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Bij doelstellingen staat ieOekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:13:
Ik kan die luuk de Jong rulebreaker niet vinden. Moet ik eerst rulebreakers II doen om het te zien of zo? Speel het spel weer sinds 4 jaar en veel veranderd...
Mee komt met? Mijn doel is niet om zo hoog mogelijk te eindigen in rivals en steeds weekend league te doen. Ik wil juist lol hebben met spelers die ik leuk vind en verder maakt mij het niet veel uit. Ik heb bv haaland, Son, rudiger, kessie, Valverde potm en Theo hernandez, maar speel met van Basten, Gakpo, de ligt, Rijkaard en wijndal. Je moet zelf bepalen waar je je plezier uit haalt tijdens het spelen en ik heb meer plezier in dat soort spelers en in een lagere divisie spelen dan mee komen. Los dat ik daar toch niet de tijd voor heb ;-)Speculaes schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:27:
Hoe speelt Luuk? Ik heb sinds het begin Benzema, maar vind Nederlandse spelers erg leuk. Vrees alleen dat je dan bijna niet meer meekomt.
Die heb ik verkocht
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Zit ook niet veel in deze week toch?hmr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:42:
Voor t eerst 60 punten in de wl. Rewards waren om te huilen alleen
Oh m’n doel is ook niet om per se hoog te komen, gewoon af en toe lekker voetballen. Maar als je vervolgens spelers hebt die elke keer van de bal gezet worden en niet lekker schieten gaat de lol er ook afBozzel1987 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 11:35:
[...]
Mee komt met? Mijn doel is niet om zo hoog mogelijk te eindigen in rivals en steeds weekend league te doen. Ik wil juist lol hebben met spelers die ik leuk vind en verder maakt mij het niet veel uit. Ik heb bv haaland, Son, rudiger, kessie, Valverde potm en Theo hernandez, maar speel met van Basten, Gakpo, de ligt, Rijkaard en wijndal. Je moet zelf bepalen waar je je plezier uit haalt tijdens het spelen en ik heb meer plezier in dat soort spelers en in een lagere divisie spelen dan mee komen. Los dat ik daar toch niet de tijd voor heb ;-)
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Das wel sneu ja, maar wie gaat er nou online met bronzesOekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:55:
Wat een debiel spel is dit toch ook. Speel tegen iemand die hele tijd pauzeert al 7-0 voor staat met al z'n Ajax spelers en dure kaartjes. Ik heb alleen bronze spelers uit m'n eerste pack en wat van psv om luuk te halen. Sneuneus
Haha ja, ach eerste twee potjes liet ik tegenstander scoren zij mij etc. Dus was niet nodig. Moet 't ook nog ff weet leren.Gurbuh schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:58:
[...]
Das wel sneu ja, maar wie gaat er nou online met bronzes
Ga er dan ook uit als je 7-0 achter staat. Je verspilt je eigen tijd en die van je tegenstander.Oekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:55:
Wat een debiel spel is dit toch ook. Speel tegen iemand die hele tijd pauzeert al 7-0 voor staat met al z'n Ajax spelers en dure kaartjes. Ik heb alleen bronze spelers uit m'n eerste pack en wat van psv om luuk te halen. Sneuneus
Als ie alleen maar goals nodig heeft..Ozz schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:03:
[...]
Ga er dan ook uit als je 7-0 achter staat. Je verspilt je eigen tijd en die van je tegenstander.
Dan ga je zo ook niet meer krijgen bij hem. Het is een lul, maar goed die kom je vaker tegen en dan is het ook zonde van jouw eigen tijd. En als je het hem niet gunt kun je altijd nog elastiek om je controller doen en een wasmachine aanzetten in de tussentijd ofzo
Frenkie de Jong als vervanger voor camavinga.jasperz89 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:02:
[Afbeelding]
Iemand een idee om die camavinga te vervangen? En zoek eigenlijk ook een vervanger voor fekir, vind hem wat te lomp.
wijze woorden
Nu ook weer een sick team met icon cruijf etc, laat mij wel steeds scoren om en om. Dat gaat prima. Echter 3 wedstrijden winnen moet een godswonder voor gebeuren.Gurbuh schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:58:
[...]
Das wel sneu ja, maar wie gaat er nou online met bronzes
Nee klopt. Maar heb ook m'n coins boost van 500 per match aan. Dat zijn miljoenen voor mij nuBozzel1987 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:12:
[...]
Dan ga je zo ook niet meer krijgen bij hem. Het is een lul, maar goed die kom je vaker tegen en dan is het ook zonde van jouw eigen tijd. En als je het hem niet gunt kun je altijd nog elastiek om je controller doen en een wasmachine aanzetten in de tussentijd ofzo
Allright. Dan snap ik 't wel ergens. Zie speciale kaart van Savio ook veel. M'n laatste futjaar had ik 1 miljoen in 1e maand en dat was voor mijn doen heel goed. Vond het handelen leuker dan spelen onderhand.
Frenkie had ik ook in m’n hoofd idd, maar krijg ik niet op chem aangezien hij geen cvm alternatieve positie heeft.Valandil schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:18:
[...]
Frenkie de Jong als vervanger voor camavinga.
Echt een top middenvelder
Goede cam zijn soms lastig te vinden.
Ik heb nu Nkunku als cam.
Dybala is wel fijn om mee te spelen.
Probeer via squad battles de Eredivisie Foundation spelers vrij te spelen.Oekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:27:
Straks maar eens futbin checken voor een goedkoop gouden team wat beetje goed is. Speel nu met gakpo, malen en geertruida met cillisen op doel om overal aan te voldoen
zijn het geen leenspelers waar je tegen speelt?Oekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:18:
[...]
Nu ook weer een sick team met icon cruijf etc, laat mij wel steeds scoren om en om. Dat gaat prima. Echter 3 wedstrijden winnen moet een godswonder voor gebeuren.
Het spel is btw toch net uit? Hoezo nu al zulke sicke kaarten. Dat is toch niet leuk?
Neymar PP die gaat naar mij toe hoorhmr schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:40:
[...]
Klopt.. nog een WL en dan verkoop ik alles. Maandje op vakantie zonder FiFa
Heb geertruida maar niet de goeie denk ik haha.Ozz schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:28:
[...]
Probeer via squad battles de Eredivisie Foundation spelers vrij te spelen.
Wijndal, Bazoer en Geertruida zijn spelers die jij wel goed kan gebruiken denk ik.
Mag niet. Ik mag ze namelijk ook niet in m'n team. Kreeg steeds foutmelding.fifanoob schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:52:
[...]
zijn het geen leenspelers waar je tegen speelt?
Squad battles gevonden, eredivisie foundations niet. Waar vind ik dat of moet ik gewoon potjes gaan spelen bij squad battles?Ozz schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:28:
[...]
Probeer via squad battles de Eredivisie Foundation spelers vrij te spelen.
Wijndal, Bazoer en Geertruida zijn spelers die jij wel goed kan gebruiken denk ik.
Bij doelstellingen kijken en dan naar mijlpalen. Daar staat wat je precies moet doen om spelers vrij te spelen.Oekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:00:
[...]
Squad battles gevonden, eredivisie foundations niet. Waar vind ik dat of moet ik gewoon potjes gaan spelen bij squad battles?
Je speelt gewoon potjes Squad Battles ja, maar met bepaalde vereisten zoals je nu in Friendlies deed. Zoals Ozz zegt, kijken bij de objectives wat je precies moet doen. Is ook te vinden op Futbin btw.Oekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:00:
[...]
Squad battles gevonden, eredivisie foundations niet. Waar vind ik dat of moet ik gewoon potjes gaan spelen bij squad battles?
Vind Geertruida ook echt heel goed. Gebruik hem gewoon in me basis elftal ook in Rivals en wl.Ozz schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:27:
Luukinho bijna vrijgespeeld. Die Geertruida is wel heel goed zeg. Kan denk ik wel mee in de WL.
Luukinho past ook prima in de huidige META. Kan met zijn pace en kopkracht wel het verschil maken als het via de combinatie niet wilt lukken.
Heb 't gevonden nu, meer weer bij doelstellingen vandaar dat ik 't niet zag.Traeces schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:17:
[...]
Vind Geertruida ook echt heel goed. Gebruik hem gewoon in me basis elftal ook in Rivals en wl.
Geertruida is een back of cv waarom zou hij goede shooting moeten hebbenOekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:23:
[...]
Heb 't gevonden nu, meer weer bij doelstellingen vandaar dat ik 't niet zag.
Geertruida heeft maar 57 shooting op z'n kaartje. Benieuwd wat 'm dan zo goed maakt. Ga 'm wel halen! 7 assist zie ik.
Oekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:23:
[...]
Heb 't gevonden nu, meer weer bij doelstellingen vandaar dat ik 't niet zag.
Geertruida heeft maar 57 shooting op z'n kaartje. Benieuwd wat 'm dan zo goed maakt. Ga 'm wel halen! 7 assist zie ik.
Ho kut. Ik heb hem rechtsbuiten gezet (z'n basis kaartje) hahaha. Dacht dat het een rechtsbuiten wasTraeces schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:28:
[...]
Geertruida is een back of cv waarom zou hij goede shooting moeten hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 22-10-2022 14:30 ]
:strip_exif()/f/image/KDr4pZEwv3MNy4HVf7XNpOnI.jpg?f=fotoalbum_large)
Spel in het NL zeker? Die vertalingen zijn altijd brak.Oekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:30:
[...]
Ho kut. Ik heb hem rechtsbuiten gezet (z'n basis kaartje) hahaha. Dacht dat het een rechtsbuiten was
Jep moet nog allemaal aanpassen. Net zoals ik moet googlen hoe de controller instellingen ook alweer moeten met passen etc. Of tele weer de camera stand is dit jaar etcGurbuh schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:50:
[...]
Spel in het NL zeker? Die vertalingen zijn altijd brak.
:strip_exif()/f/image/1HrXGJeXMFgHhm01R3U4RAlQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Probleem hier is de 2 goals maken met NL spelers. vaak leaven ze al na 1 goalOzz schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:27:
Luukinho bijna vrijgespeeld. Die Geertruida is wel heel goed zeg. Kan denk ik wel mee in de WL.
Luukinho past ook prima in de huidige META. Kan met zijn pace en kopkracht wel het verschil maken als het via de combinatie niet wilt lukken.
Alleen als je elkaar random tegenkomt.Sokucho schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:09:
Kun je ook bijv tegen een vriend fut friendly rulebreakers rebels spelen? Zo ja iemand op pc die luuk de jong wil doen?
Bij mij is het Paulista die ik inmiddels haat en Hradecky.
Semillovesoccerx7 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:22:
Wat gebruiken jullie met steekpassen etc als assist? Semi of CPU? Soms gaan ballen echt een andere kant op of net iets tekort.
Bij mij was dat het probleem niet. Kwestie van de andere eerst te laten scoren. Ze gaan echt niet weg als ze voorstaan. Probleem was bij mij die 3 wins. Heel vaak gehad de de tegenstander leavde na de gelijkmaker. Maar goed ondanks dat ik perfecte spelers had voor die challenge met veel pijn en moeite de jong nuMrGizMo schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:07:
[...]
Probleem hier is de 2 goals maken met NL spelers. vaak leaven ze al na 1 goal
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat heet squad battles... Je mag toch wél iets van tegenstand hebben?KBE91 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:51:
Nooit gesnapt waarom ze niet ook de optie geven voor het offline te doen. Op world class bv, want ik zou al geen zin hebben voor dat online te moeten doen met deze community.
Playstation 5
Daarom dat ik zeg op een moeilijker niveau, zodat het toch voor iedereen ongeveer haalbaar is.Gurbuh schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:03:
[...]
Dat heet squad battles... Je mag toch wél iets van tegenstand hebben?
Bossie schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:01:
Domme vraag misschien, maar waarom hebben sommige TOTW kaartjes een ster naast hun rating?
He‘s the Featured TOTW Player. Basically every week EA choose one of the TOTW Players that’s low rated and give him a bigger boost than usual TOTWs get.
Waarom moet het voor iedereen haalbaar zijn? Als je écht niet goed genoeg bent dan verdien je die kaart toch gewoon niet? Ea hoeft toch niet iedereen te pamperen?KBE91 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:17:
[...]
Daarom dat ik zeg op een moeilijker niveau, zodat het toch voor iedereen ongeveer haalbaar is.
Of verhoog gewoon de aantal doelpunten etc als je het offline doet. Kies je zelf nog dat je het online wil doen.
Waarom zou een mindere speler geen recht hebben op een gratis kaartje dat zijn team kan versterken ?Gurbuh schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:25:
[...]
Waarom moet het voor iedereen haalbaar zijn? Als je écht niet goed genoeg bent dan verdien je die kaart toch gewoon niet? Ea hoeft toch niet iedereen te pamperen?
No offence maar als je op pro niet eens kan winnen van de AI heb je ook vrij weinig aan dat kaartje. Dan word je online echt helemaal kapot gemaakt door menselijk spelers.KBE91 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:44:
[...]
Waarom zou een mindere speler geen recht hebben op een gratis kaartje dat zijn team kan versterken ?
Maakt dat voor jou zoveel uit dan, dat een mindere speler een kaartje unlocked ? Als je toch zo goed bent, moet je geen schrik hebben van die personen online e, je zal ze heus niet tegen komen hoor.
Het is geen gratis kaartje. Het is iets wat je unlockt op basis van prestaties. Als ie gratis was deden ze m wel in een pack. Jij wilt gewoon een medaille voor het meedoen... WL dan ook maar offline doen?KBE91 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:44:
[...]
Waarom zou een mindere speler geen recht hebben op een gratis kaartje dat zijn team kan versterken ?
Maakt dat voor jou zoveel uit dan, dat een mindere speler een kaartje unlocked ? Als je toch zo goed bent, moet je geen schrik hebben van die personen online e, je zal ze heus niet tegen komen hoor.
Soler en die andere CM van PSG zijn dat voor mij, kan die smalende kop van Soler niet meer zienProsac schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:23:
[...]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ricardo fucking PereiraProsac schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:23:
[...]
Ik geniet vanavond echt van Becker die in de blessuretijd ineens voor open goal 2x naast schiet, ondanks een klein tikje van mijn kant.Traeces schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:52:
Deze fifa is zo brak , zoveel bizar ai fouten.
Gister al dat mendy ineens als een gek uit kwam rennen naar de 16. Staat ineens stil doet niks meer, kan hem niet besturen niks. Hoppa doelpunt.
Nu weer aanval in blessure tijd , schiet op doel vliegt doel in. Scheids fluit af doelpunt word niet geteld wtf….
L2 gebruiken?Prosac schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:47:
Hoe gaan jullie om met spelers die vooral ontzettend veel kort heen en weer draaien? Die snelheid van bewegen heb ik zelf niet, maar krijg dat soort spelers ook totaal niet onder controle. Ik kan niet snel genoeg reageren op hun heen en weer gedraai. Met name in de 16 durf ik nauwelijk een poot uit te steken omdat ik 9 van de 10 keer mis zit, maar dan nog 20x draaien en ze knallen hem er alsnog in.
Dat gebruik ik uiteraard, maar dan nog kan ik dat draaien totaal niet bijhouden.
tjah soms gewoon op ander halve meter afstand staan en niet happen. Scherm de binnenkant af, gaat ie buitenom is dat minder gevaarlijk. Het is een kunst om rustig te blijven, zodra jij hapt slaan ze toe, ze wachten eigenlijk op een foutje van jou. Ik sta soms best droog gewoon stil te kijken hoe hij steeds passes geeft, dan denk ik ja doe je ding ik wacht welProsac schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:26:
[...]
Dat gebruik ik uiteraard, maar dan nog kan ik dat draaien totaal niet bijhouden.
[ Voor 14% gewijzigd door fifanoob op 22-10-2022 21:30 ]
Eens, vind hem beter dan CR7 en MbappeProsac schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:32:
Ik las hier dat iemand niet overweg kon met Haaland. Toch wel vreemd, want het voelt als een ontzettende cheatkaart, wat een vreselijke speler om tegen te komen. Schiet echt ook uit elke hoek raak.
Ik zou er bijna een PL team van gaan bouwen.
[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 22-10-2022 22:45 ]
Gister speelde ik tegen iemand die bij elke balaanname tig keer ging scharen. Zulke mensen moeten toch helemaal bezweet uit een potje komen en even bijkomen van de kramp in hun vingers.fifanoob schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:29:
[...]
tjah soms gewoon op ander halve meter afstand staan en niet happen. Scherm de binnenkant af, gaat ie buitenom is dat minder gevaarlijk. Het is een kunst om rustig te blijven, zodra jij hapt slaan ze toe, ze wachten eigenlijk op een foutje van jou. Ik sta soms best droog gewoon stil te kijken hoe hij steeds passes geeft, dan denk ik ja doe je ding ik wacht wel
Uiteraard heb je altijd spelers die dat heel goed beheersen en dan verlies je hem wellicht, maar dan weet je waar je verbeter punten liggen
Ik verlies ook vaak genoeg door zulke situaties hoor.
New-gen?Prosac schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:32:
Ik las hier dat iemand niet overweg kon met Haaland. Toch wel vreemd, want het voelt als een ontzettende cheatkaart, wat een vreselijke speler om tegen te komen. Schiet echt ook uit elke hoek raak.
Vind online prima, Maar die objectives moeten altijd zo debiel waardoor het niet meer leuk is.Gurbuh schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 19:53:
[...]
Het is geen gratis kaartje. Het is iets wat je unlockt op basis van prestaties. Als ie gratis was deden ze m wel in een pack. Jij wilt gewoon een medaille voor het meedoen... WL dan ook maar offline doen?
Dat was @Traeces volgens mij. Maar ik heb hetzelfde. Ik heb Haaland 15 potjes geprobeerd en slechts 3x gescoord.Prosac schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:32:
[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 22-10-2022 23:23 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Klopt ik hou niet van houten klazen als spelers. Kan daar gewoon niet mee omgaan.Prosac schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:32:
Wat voor verschil zal dat zijn dan? Old gen vs next gen speelt anders? Heb Series X, maar speelt heel sloom. Net zoals 't op de ps4 pro was aantal jaar geleden toen ik m'n laatste fifa speelde.Traeces schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 08:36:
[...]
Klopt ik hou niet van houten klazen als spelers. Kan daar gewoon niet mee omgaan.
Ik speel overigens ps4 dat scheelt volgens mij ook wel flink.
Haaland op next gen is alles behalve een houten klaas. Maar op ps4 speel je gewoon een update van fifa 22 en dan zijn idd de Ben Yedders en Werners de betere keuze.Traeces schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 08:36:
[...]
Klopt ik hou niet van houten klazen als spelers. Kan daar gewoon niet mee omgaan.
Ik speel overigens ps4 dat scheelt volgens mij ook wel flink.
[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 23-10-2022 10:07 ]
Hier zonder problemen gehaald. Twee goals weggegeven door keeper uit m’n doel te halen of de bal snel daarnaar toe spelen. Mensen snappen de hint gelijk. Heb alle doelstellingen binnen 8 duels gehaald.MrGizMo schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:07:
[...]
Probleem hier is de 2 goals maken met NL spelers. vaak leaven ze al na 1 goal
Kost mij standaard een rode kaart, heethoofd als ik op dat moment ben...Ozz schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:44:
[...]
Gister speelde ik tegen iemand die bij elke balaanname tig keer ging scharen. Zulke mensen moeten toch helemaal bezweet uit een potje komen en even bijkomen van de kramp in hun vingers.
Ik werd er zelf moe van.
Uiteindelijk leg je het wel af tegen dat soort spelers, maar die mogen hem van mij dan wel hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 23-10-2022 10:19 ]
Meestal een minuut of 6 wachten als het 10.00 uur is voordat ze er zijn.Sleehond schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 10:04:
10uur zijn toch SB rewards?
In de app staat nu geen voortgang…
edit nu is het er wel..
Maar je hebt in ieder geval packluck!Moody2204 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 10:18:
[...]
Kost mij standaard een rode kaart, heethoofd als ik op dat moment ben...![]()
Ik krijg Fifa 23 maar niet onder controle. WL nu al weer 4-7...
Wat zou het toch kunnen zijn dat Fifa 22 eigenlijk best goed ging en Fifa 23 dramatisch?
Ik word er zo langzamerhand moedeloos van.
Haha dat blijkt, was even een stuk ongeduld hahajoenes30 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:05:
[...]
Meestal een minuut of 6 wachten als het 10.00 uur is voordat ze er zijn.
Same here, met de gare rewards van de WL was het weer een feest dit weekend kwa packsSleehond schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:29:
[...]
Haha dat blijkt, was even een stuk ongeduld haha![]()
En dat vervolgens voor een speler van 80 als beste kaart die ik niet eens ken….
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq