[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 27 ... 120 Laatste
Acties:

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:06
Rb Havertz uit de preview back , prima 300k winst *O*

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:39
Traeces schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:12:
Rb Havertz uit de preview back , prima 300k winst *O*
Jezus wat een luck

• Traeces
Niks te klagen inderdaad weer dit jaar :)

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11-2025
Of skill ;)

• Sleehond
FIFA 23 is echt naar de kloten
Ben helemaal agressief van dit klote spel :(

- vandaag al 2x na een wedstrijd blijft het scherm zwart en moet ik het hele spel afsluiten

- vandaag alleen maar die slechte verbindingsicoontjes in beeld tijdens wedstrijden

- Mané is bij mij traag en wint geen sprintduel
- Davies is bij mij traag en wint geen sprintduel
- Antony is bij mij traag en wint geen sprintduel
- Frimping is bij mij traag en wint geen sprintduel

- geplaatste schoten gaan allemaal de tribune in, van dichtbij en verderaf

- de behendigste spelers moeten eerst 2 seconden lang een bal aannemen voordat ze verder willen bewegen

- Neuer kan niet keepen en duikt overal naast

- Kane wint geen enkel kopduel voorin

- Rivals wedstrijd 3-3 gespeeld waarbij ik 3 goals door een omhaal en tegenstander 1 met omhaal. 4 goals in 1 wedstrijd met een omhaal? Rot op EA!

- menu’s zijn rete traag. Als ik op de knop speel Rivals druk, duurt het TWAALF (12!!!) seconden voordat ik mijn team zie en op verder kan drukken.

Speel op een PS4 (geen pro)
Bekabeld op internet
TV is een Sony Bravia XR-55A84K waarop ik bij de HDMI input verbeterde indeling VRR heb gekozen en beeldmodus automatisch “spel” is.

Ik ben alleen geen nerd die eens kan onderzoeken of alles in mijn router/internet wel goed staat maar krijg de indruk dat er bij mij hier veel mis gaat alleen waar…

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-01 14:35
Sleehond schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:33:

Ik ben alleen geen nerd die eens kan onderzoeken of alles in mijn router/internet wel goed staat maar krijg de indruk dat er bij mij hier veel mis gaat alleen waar…
_O- Welkom op Tweakers loool

• Traeces

- vandaag al 2x na een wedstrijd blijft het scherm zwart en moet ik het hele spel afsluiten

- vandaag alleen maar die slechte verbindingsicoontjes in beeld tijdens wedstrijden

- de behendigste spelers moeten eerst 2 seconden lang een bal aannemen voordat ze verder willen bewegen

- Rivals wedstrijd 3-3 gespeeld waarbij ik 3 goals door een omhaal en tegenstander 1 met omhaal. 4 goals in 1 wedstrijd met een omhaal? Rot op EA!

- menu’s zijn rete traag. Als ik op de knop speel Rivals druk, duurt het TWAALF (12!!!) seconden voordat ik mijn team zie en op verder kan drukken.

Bekabeld op internet
TV is een Sony Bravia XR-55A84K waarop ik bij de HDMI input verbeterde indeling VRR heb gekozen en beeldmodus automatisch “spel” is.

Maak je niet zo druk het is maar een spel. Het loopt bij mij deze fifa ook niet. Maar blijf wel zoeken naar een oplossing. Rage word je alleen maar meer gefrustreerd van en speel je veel slecht door.

• Sleehond
Traeces schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:37:
[...]

Maak je niet zo druk het is maar een spel. Het loopt bij mij deze fifa ook niet. Maar blijf wel zoeken naar een oplossing. Rage word je alleen maar meer gefrustreerd van en speel je veel slecht door.
Ik weet het… pff maar ik heb zo’n behoefte om het van me af te schrijven want andere games ervaar ik dat gewoon echt NOOIT

• Traeces
Sleehond schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:42:
[...]

Ik weet het… pff maar ik heb zo’n behoefte om het van me af te schrijven want andere games ervaar ik dat gewoon echt NOOIT
Mee eens dit spel heeft soms bizarre dingen.
Maar dat maken anders spelers ook mee.

Hoe ik het hier zo lees is het verschil tussen ps4 en ps5 ook enorm.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:53

Bekabeld op internet

Rustig blijven. Denk dat iedereen wel van die potjes heeft van, hmmz dat is vreemd te noemen.

Zo had ik het een potje dat er in de eerste 20 min ingame tijd al 5 doelpunten waren gemaakt. Stond 3-2 voor mijn tegenstander en bij mij kwamen de meest simpele passes niet aan. Uiteindelijk door rustig te blijven en mijn eigen spel te spelen trek ik de pot naar me toe en win ik met 5-3. Waarschijnlijk als ik schuimbekkend hier op de bank had gezeten dan was me dat gewoonweg niet gelukt. :)

Is overigens geen aanval op jou he. En snap dat de kalmte bewaren soms lastig is, maar probeer zo rustig mogelijk te blijven. En als het gewoon echt niet wil, zet je gedachten even op wat anders en probeer het op een later moment nog een keer. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Gurbuh
Kun je eigenlijk zien hoeveel wins je afgelopen WL hebt gepakt? Ik was iets te gretig voor de rewards gister :P

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
Giel1 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:10:
Verleden week de icon-sbc gedaan en daar kwam Rijkaard (86) uitrollen. Nu was ik daar niet bijster gelukkig mee en na een paar potjes op CVM wilde ik 'm al weer bijna uit mijn elftal halen. Tijdens het behalen van een aantal sb-doelstellingen heb ik 'm echter op CV gezet. Jezus wat een beest is het op die positie zeg, wint bijna elk kopduel en met een shadow kan ie ook qua sprint nog best mee. Vaak is L2 al voldoende om de bal af te pakken.

Uit de sb-rewards van vanochtend overigens Salah gepackt, tot dusverre meest waardevolle speler.
Ik heb de 88 en gebruik m nu al een paar potjes naar tevredenheid als cvm. Maar misschien moet ik m ook maar eens cv naast van dijk proberen dan

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:36
Gurbuh schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:15:
[...]

Maar je hebt in ieder geval packluck!
Daar heb ik zeker niks over te klagen, maar ik zou toch ook graag wat beter gaan spelen. Heb al vanalles geprobeerd, maar krijg het nog niet zo onder controle als bij Fifa22.

• Gurbuh
Bij mij zat ook alles redelijk vast maar sinds ik ben geswitched naar een 3421 of 352 (https://www.reddit.com/r/...player_remasterd_for_fifa) loopt alles een stuk beter. Ook gekke dingen als spelers die traag aanvoelen etc kwam minder voor. Weet niet of het aan de tactiek lag of gewoon mazzel met verbinding.

• Moody2204
Gurbuh schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:24:
Bij mij zat ook alles redelijk vast maar sinds ik ben geswitched naar een 3421 of 352 (https://www.reddit.com/r/...player_remasterd_for_fifa) loopt alles een stuk beter. Ook gekke dingen als spelers die traag aanvoelen etc kwam minder voor. Weet niet of het aan de tactiek lag of gewoon mazzel met verbinding.
Ik ga me er komende week eens in verdiepen. Ik moet het eens proberen los te laten om altijd met 4 verdedigers te spelen denk ik.

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:48

allstarted1

WTRFTS

Pfff....ik heb al een paar heerlijke snipes gehad. Correa voor 16K vorige week, nu Smith-Rowe RB voor +/-26K :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5hTiLEI5mVBAE7tEk4gHA24V26I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FLIw0KbZxra6SXpeX4hFPkow.jpg?f=user_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
Hieronder link naar mn team.

https://www.futbin.com/23/squad/920531

Echter zoek ik eventueel naar een nieuwe lm en naar een spits om Depay te vervangen. Ik dacht aan dzeko of misschien Van Basten 91/89. Of raden jullie iemand anders aan? Budget 300k

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-12-2025
Thibaut1234 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:38:

Echter zoek ik eventueel naar een nieuwe lm en naar een spits om Depay te vervangen. Ik dacht aan dzeko of misschien Van Basten 91/89. Of raden jullie iemand anders aan? Budget 300k
https://www.futbin.com/23/player/48455/alexander-srloth

Enkel geen weet hoe de chem gaat zijn. Deze kaart is zo goedkoop en zo goed.

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:48

allstarted1

WTRFTS

KBE91 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:41:
[...]

Sorloth is top inderdaad, speelt vaker in m'n La Liga-team dan Benzema. Correa TOTW is ook een optie. Op LM kun je dan Danjuma zetten? Moet je alleen checken of je verdediging op full-chem blijft :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Thibaut1234
KBE91 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:41:
[...]

Sorloth heb ik bank. Maar kan hem eens proberen basis.

• Thibaut1234
allstarted1 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:43:
[...]

Sorloth is top inderdaad, speelt vaker in m'n La Liga-team dan Benzema. Correa TOTW is ook een optie. Op LM kun je dan Danjuma zetten? Moet je alleen checken of je verdediging op full-chem blijft :)
Nog tips voor de rest van het team? Tomori, dest, gosens wil ik zeker behouden. Het barca deel mag evt weg, maar ik weet niet als dat een verbetering zou zijn. Tchouameni kan ik verkopen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Thibaut1234 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:45:
[...]

Sorloth heb ik bank. Maar kan hem eens proberen basis.
Is een goedkope Haaland. Op next-gen zijn lange en fysieke spelers de meta.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:53
allstarted1 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:28:
Pfff....ik heb al een paar heerlijke snipes gehad. Correa voor 16K vorige week, nu Smith-Rowe RB voor +/-26K :D

[Afbeelding]
Dat is een leuk kaartje om te gebruiken. Goede positionering, goede passing en prima schot al gebruik ik hem meer als assist koning. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• llovesoccerx7
Sorloth is fking beast. Letterlijk cheap Haaland. Alle corners op hem en je scoort.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:58
K kreeg vini gewoon echt niet lekker aan praat. Hij liep echt voor geen meter in mn team.

Nu Rüdiger OTW maar eens verkocht met een dikke winst en marquinhos IF Ramos RB en Neymar gehaald. Kijken of dat minder frustratie oplevert haha mocht t niet zo zijn haal ik ze wel weer terug aangezien iedere OTW daalt in prijs na zn upgrade.

Team: ingame 4-3-3 (4) als t niet werkt haal ik paqueta eruit voor Falcao en ga ik 4-4-2
https://www.futbin.com/23/squad/1099161

@Traeces heb de dept op 70 gezet in de 433, nu gaat Haaland ook als een speer

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 23-10-2022 17:41 ]

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:43
allstarted1 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:28:

[Afbeelding]
Dat zijn de mooie, ik had gisteren een Dembele te pakken voor 4600 :o

Kan ook bevestigen dat Sorloth erg goed is op nextgen. Hij komt er bij mij altijd in als Haaland moe is.

[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 23-10-2022 15:24 ]

• llovesoccerx7
Helaas geen neymar red pick. Kroos,Sane en Thuram en TOTW pack Thuram.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Weekend league rewards waren matig. Maar uit één van de pakjes een tradeable Thiago RB gekregen. Daar wel blij mee.

• Gurbuh
Speelde in WL denk ik 15/20 potjes tegen een Danjuma kaart, dat viel me op. Gebruik m nu om LDJ te unlocken en jezus die gast is OP :P

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-01 16:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HMMNL0rI_BQ3GwnshPNeVqXJqoY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ojuOJsrwJHCjXUAXljxnasYj.png?f=fotoalbum_large

Aardige packluck de laatste dagen. Gisteren kdb en nog wat meuk uit WL rewards waarna ik het team flink heb kunnen upgraden, zojuist rudiger uit een untradable doelstellingen pack die perfect in het team past.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-01 22:19
Na 4 potjes in de WL snap ik ook echt niet waarom ik het in godsnaam wilde proberen. Wat een ongelofelijke toxic modus is het toch ook

• llovesoccerx7
Terranova schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:51:
Na 4 potjes in de WL snap ik ook echt niet waarom ik het in godsnaam wilde proberen. Wat een ongelofelijke toxic modus is het toch ook
Dat valt allemaal reuze mee athans ik heb letterlijk niks gehad in 20games. Het is ook een mentaal dingetje rustig blijven.

• Terranova
llovesoccerx7 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:52:
[...]

Dat valt allemaal reuze mee athans ik heb letterlijk niks gehad in 20games. Het is ook een mentaal dingetje rustig blijven.
Dan heb je geluk gehad, het is weer hier weer echt precies zoals vorige jaren. 4 potjes en ik heb al 2x tegenstanders gehad die bewust alle pauze moment volledig uit laten aflopen...

• Gurbuh
Terranova schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:57:
[...]

Dan heb je geluk gehad, het is weer hier weer echt precies zoals vorige jaren. 4 potjes en ik heb al 2x tegenstanders gehad die bewust alle pauze moment volledig uit laten aflopen...
* hoe durven ze.

Mag ook wel wat vriendelijker

[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 24-10-2022 15:53 ]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:27

Oekol

waka waka hey hey

Gurbuh schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:58:
[...]

Och meid, hoe durven ze.
Het is natuurlijk wel irritant. Vooral voor mensen die zich daardoor laten beïnvloeden.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Traeces
Augy schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:56:
K kreeg vini gewoon echt niet lekker aan praat. Hij liep echt voor geen meter in mn team.

Nu Rüdiger OTW maar eens verkocht met een dikke winst en marquinhos IF en Neymar gehaald. Kijken of dat minder frustratie oplevert haha mocht t niet zo zijn haal ik ze wel weer terug aangezien iedere OTW daalt in prijs na zn upgrade.

Team: ingame 4-3-3 (4) als t niet werkt haal ik paqueta eruit voor Falcao en ga ik 4-4-2
https://www.futbin.com/23/squad/1099161

@Traeces heb de dept op 70 gezet in de 433, nu gaat Haaland ook als een speer
Heb mijn depth ook iets omhoog gegooid. Maar probleem met haaland heb ik niet meer heb CR7 in de spits staan nu :P

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Oh en sinds ik Geertruida niet meer op rechtsbuiten heb maar rechtsback speelt die behoorlijk! Vond 't al niks op rechtsbuiten :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Terranova
Oekol schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:00:
[...]

Het is natuurlijk wel irritant. Vooral voor mensen die zich daardoor laten beïnvloeden.
Beinvloeden niet, ik stond beide wedstrijden gewoon dik voor. Dit was puur om mij te irriteren en extra lang te wachten. Prima als je niet wil quitten, geen probleem. Maar speel dan gewoon de wedstrijd normaal uit.

• Thibaut1234
jasperz89 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:42:
[Afbeelding]

Aardige packluck de laatste dagen. Gisteren kdb en nog wat meuk uit WL rewards waarna ik het team flink heb kunnen upgraden, zojuist rudiger uit een untradable doelstellingen pack die perfect in het team past.
Spelen je cam als flank?

• Traeces
Oekol schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:05:
Oh en sinds ik Geertruida niet meer op rechtsbuiten heb maar rechtsback speelt die behoorlijk! Vond 't al niks op rechtsbuiten :+
Zet hem op cv is hij nog beter. Sterk in duels , snel.

• Moody2204
Nou, een 'enorme' verbetering in de WL. Wel 8 overwinningen (i.p.v. 6) behaald. Precies 1 punt tekort voor de volgende rang. Maar goed, er zit vooruitgang in zal ik maar denken dan.

Wel gouden Salah uit de rewards.

[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 23-10-2022 17:38 ]

• Bozzel1987
Thibaut1234 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:38:

Ik heb zowel Depay en van Basten 91, maar dat zijn hele andere spitsen

• Thibaut1234
in de qualify voor de weekend league heb ik 6 punten na 3 matchen hoewel ik 2 maal gewonnen heb. 1 maal maakt de tegenstander een owngoal en krijg ik 1 punt.

• Gurbuh
Moody2204 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:29:
Nou, een 'enorme' verbetering in de WL. Wel 8 overwinningen (i.p.v. 6) behaald. Precies 1 punt tekort voor de volgende rang. Maar goed, er zit vooruitgang in zal ik maar denken dan.

Wel gouden Salah uit de rewards.
Jammer van dat ene puntje ja, maar lekker bezig :)

• Augy
Heb Ramos RB gehaald ipv marquinhos IF, ben erg benieuwd hoe die ingame beweegt met zn workrates ed

Zn kaarten zijn normaal enorm goed ingame

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Augy schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:05:
Heb Ramos RB gehaald ipv marquinhos IF, ben erg benieuwd hoe die ingame beweegt met zn workrates ed

Zn kaarten zijn normaal enorm goed ingame
Ik speel al vanaf het begin met de gewone Ramos en hij is echt een baas, veel onderscheppingen. Snelheid merk je niks van, hij houdt Haaland makkelijk bij ;)

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-01 16:48
Speel gewoon hetzelfde in game. Laat ze wel wat naar buiten trekken idd

• Augy
triple20 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:11:
[...]

Ik speel al vanaf het begin met de gewone Ramos en hij is echt een baas, veel onderscheppingen. Snelheid merk je niks van, hij houdt Haaland makkelijk bij ;)
Zn pace vind ik niet zo spannend. Zn workrates wel, kijken of hij vaak uit positie staat

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-01 19:14
68 punten in de WL, Haaland en Toney rulebreaker in 1 pakketje. Al met al dik 400k winst gemaakt.

• Moody2204
Lil Tjappo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:30:
68 punten in de WL, Haaland en Toney rulebreaker in 1 pakketje. Al met al dik 400k winst gemaakt.
68 punten? Dat is meer dan mij in de laatste 3 WL's bij elkaar!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09-01 18:35
Lil Tjappo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:30:
Knap!!

Wat is je team

• Lil Tjappo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oPu3PQzzLxHj4lOB-KwtaamcI2g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1usmy1F71BwoM0LLSMiXljHz.png?f=fotoalbum_large

Ingame speel ik 41212 of 4231

[ Voor 3% gewijzigd door Lil Tjappo op 23-10-2022 18:44 ]

• Traeces
Wat een volk zit er toch op dit spel. Wl potje , laat ik alleen maar achterin rond gaan tikken voor 90 min. Zucht wat is er mis gegaan bij die mensen.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-01 01:04
WL is überhaupt weinig aan. Sta je 2-0 voor gaat de tegenstander weg, mensen spelen de bal rond om te irriteren, gaan weg als je een penalty mee krijgt en het gelijk staat en de servers zijn enorm wisselvallig. Ik jaag alle games er door heen en als mensen irritant spelen of het spel aanvoelt als dikke stront in een trechter leave ik gewoon. Objectives doe ik ook niet meer aan en ik moet zeggen dat het spel mij veel minder frustreert

• Traeces
038Zwolle schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:01:
WL is überhaupt weinig aan. Sta je 2-0 voor gaat de tegenstander weg, mensen spelen de bal rond om te irriteren, gaan weg als je een penalty mee krijgt en het gelijk staat en de servers zijn enorm wisselvallig. Ik jaag alle games er door heen en als mensen irritant spelen of het spel aanvoelt als dikke stront in een trechter leave ik gewoon. Objectives doe ik ook niet meer aan en ik moet zeggen dat het spel mij veel minder frustreert
Trieste is nog die vent waar ik tegen speelde wat ik hierboven zei was 44. Dan moet je toch echt een kut leven hebben :+ gelukkig won ik met de allerlaatste penalty anders had ik helemaal zuur geweest :+

• Markvd1984
Hoe is Campos ik twijfel ook over hem

• Lil Tjappo
Markvd1984 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:08:
[...]

Hoe is Campos ik twijfel ook over hem
Mwa heb hem er vooral in voor de link met insigne. Hiervoor had ik mendy, die hield wel meer afstandsschoten tegen. Campos pakt soms wel onmogelijke 1 op 1 situaties. Maar afstandschoten vliegen er dus vaak met zo’n boogje overheen.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Terranova schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:10:
[...]

Beinvloeden niet, ik stond beide wedstrijden gewoon dik voor. Dit was puur om mij te irriteren en extra lang te wachten. Prima als je niet wil quitten, geen probleem. Maar speel dan gewoon de wedstrijd normaal uit.
Bij dat soort lui druk ik ook nog een paar x op pauze. Gewoon om ze terug te fucken, zeker als je voorstaat

• Traeces
Snel ff op 45 punten gezet wil zo F1 kijken. Toch al bonus coins zou vandaag eigenlijk geen wl spelen.

Red picks kut, totw pack 3x discard. Uit de 100k kwam totw kroos. Dus weer 130k binnen. Me elftal flink geüpgrade vandaag, eerste die hierna weg gaat is Diaby.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vlDaYA8JS8ifVlB6C9zg4WHSJTo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ThFANvUbSZD77BOpVV5FRWwP.jpg?f=fotoalbum_large

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Bij meer mensen de FUT server down?

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• Thibaut1234
Merino zou die een upgrade zijn tov frenkie? 86 versie

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-01 18:47
llovesoccerx7 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:28:
Ik moet echt verbeteren met steekballen.. Ik wacht tot de laatste moment dat ze net op de buitenspelval lopen maar krijg ze niet mooi meegegeven.. Enige tips?
Ik kom er achter dat ik pas wil passen als iemand 100% vrij staat, maar je kunt gewoon echt prima passen naar spelers die een beetje vrij (lijken) te staan. Ook bij de steekpass wachtte ik totdat een speler al buitenspel stond, maar je moet er gewoon direct op reageren als je hem ziet wijzen/de actie maken.

Gaat nog lang niet altijd goed bij mij, maar wel beter.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wat irritant dat je maar maximaal 30 op de transferlijst mag. Vroegah was dat 100 middels enkele incentives die je moest voltooien. Is dat nu ook ergens?

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-01 18:47
Oekol schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:26:
Wat irritant dat je maar maximaal 30 op de transferlijst mag. Vroegah was dat 100 middels enkele incentives die je moest voltooien. Is dat nu ook ergens?
Je kan nog steeds 100 op de TL hebben?
Ik had er laatst in elk geval meer dan 40.

• Markvd1984
Oekol schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:26:
Via de app idd 30
Via playstation zelf 100

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Markvd1984 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:30:
[...]

Via de app idd 30
Via playstation zelf 100
Dat verklaart ook waarom ik er 31 op had en ineens een foutmelding kreeg in de app. Wat een rare regel?! Willen ze ons zoveel mogelijk achter de consoles?

• dutchgio
  • Niet online
Oekol schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:31:
[...]

Dat verklaart ook waarom ik er 31 op had en ineens een foutmelding kreeg in de app. Wat een rare regel?! Willen ze ons zoveel mogelijk achter de consoles?
Waarschijnlijk om handelen/coin selling/dubbele accounts etc. Te beperken via de web app.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Net met 55 punten geëindigd in de WL, best prima en de eerste keer dat ik deze rank nu haal. Vorige keer net niet de 51 punten gehaald. Rewards waren okay, maar niet super. Uit mijn TOTW pack kwam 86 Vlahovic als hoogste, maar dat was het dan wel. Veel is die ook niet waard, want deze markt is dit jaar toch dramatisch ... :)

Ik vraag mij wel af, wat is er mis met de formaties dit jaar? Ik speel van 4-2-3-1 tot 4-2-2-2, maar ik blijf het gevoel hebben dat tegenstanders een soort superformatie hebben gevonden. Weinig ruimte achterin bij hen, terwijl bij mij naar lust kan worden gelopen en overgespeeld. Herkennen jullie dit?

Ik speel zelf nu in Divisie 4 Rivals, daar lijkt het dan weer minder te zijn. Is het een WL ding dat iedereen een soort anti-voetbal opstelling inzet?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

dutchgio schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:32:
[...]

Waarschijnlijk om handelen/coin selling/dubbele accounts etc. Te beperken via de web app.
Een bug blijkbaar

https://answers.ea.com/t5...rs-for-sale/td-p/11844321

• dutchgio
  • Niet online
4 weken geleden... |:(
"It's not a bug, it's a feature."
Blijft bizar waar EA allemaal mee weg komt.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-01 01:04
Het is wel mogelijk om er meer te listen. Als je er 30 opzet voor een uur en niet alles verkoopt kun je nieuwe items op de lijst zetten. Als je vervolgens alles wat je niet verkoopt opnieuw aanbied heb je wel meer dan 30 spelers op je lijst. Ideaal is het niet en ik vraag me af of het inderdaad ene bug is

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-01 12:42
Meer mensen waarbij na rust de radar plotseling weg is? Soms komt deze eind 2e helft terug en soms helemaal niet. Instellingen staan gewoon goed.

• Gurbuh
saert schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:11:
Meer mensen waarbij na rust de radar plotseling weg is? Soms komt deze eind 2e helft terug en soms helemaal niet. Instellingen staan gewoon goed.
Yep, zoooooo vervelend. (PS4 hier btw)

• Traeces
saert schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:11:
Ben me radar soms kwijt , spelers namen, net weer die auto stick drift in menu’s. De ps4 versie van fifa 23 is 1 grote bug.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

038Zwolle schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:01:
Het is wel mogelijk om er meer te listen. Als je er 30 opzet voor een uur en niet alles verkoopt kun je nieuwe items op de lijst zetten. Als je vervolgens alles wat je niet verkoopt opnieuw aanbied heb je wel meer dan 30 spelers op je lijst. Ideaal is het niet en ik vraag me af of het inderdaad ene bug is
Dat is gelukt idd. Nu 37 op de transferlijst via mobiel. Doe 't wel via die manier dan.

• Gurbuh
Ook die text soms van de vrije trap/corner in welke zone je zit. Dacht eerst dat het misschien in WL bewust uit stond maar later had ik het wel weer.

• Terranova
Toch nog doorgegaan met WL(natuurlijk, je kan nooit stoppen met dit klote spel :+ )
Helaas de laatste 3 kansen gemist om 51 punten te halen, zeker door van die losers met loan Mbappes.
Maar zo hard gestreden voor dikke packs en players picks, om een 84 rated Thuram als beste te krijgen.
Waar doe je het eigenlijk voor...

• Moody2204
Casual_T schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:35:
Net met 55 punten geëindigd in de WL, best prima en de eerste keer dat ik deze rank nu haal. Vorige keer net niet de 51 punten gehaald. Rewards waren okay, maar niet super. Uit mijn TOTW pack kwam 86 Vlahovic als hoogste, maar dat was het dan wel. Veel is die ook niet waard, want deze markt is dit jaar toch dramatisch ... :)

Ik vraag mij wel af, wat is er mis met de formaties dit jaar? Ik speel van 4-2-3-1 tot 4-2-2-2, maar ik blijf het gevoel hebben dat tegenstanders een soort superformatie hebben gevonden. Weinig ruimte achterin bij hen, terwijl bij mij naar lust kan worden gelopen en overgespeeld. Herkennen jullie dit?

Ik speel zelf nu in Divisie 4 Rivals, daar lijkt het dan weer minder te zijn. Is het een WL ding dat iedereen een soort anti-voetbal opstelling inzet?
Dat herken ik zeker. Ik denk wel dat er in de WL defensiever wordt gespeeld. Als ik na de WL naar Rivals ga speelt het meteen weer een stuk lekkerder. Hier meestal ook 4-2-2-2. Maar ik ga toch ook wel weer een 4-2-3-1 of 4-3-2-1 onder de knoppen zetten denk ik.

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:42
Bozzel1987 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:28:
[...]

Bij mij was dat het probleem niet. Kwestie van de andere eerst te laten scoren. Ze gaan echt niet weg als ze voorstaan. Probleem was bij mij die 3 wins. Heel vaak gehad de de tegenstander leavde na de gelijkmaker. Maar goed ondanks dat ik perfecte spelers had voor die challenge met veel pijn en moeite de jong nu
Dat is weer jammer idd bij gelijkspel. mag ook wel keer opgelost worden
Traeces schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:52:
Deze fifa is zo brak , zoveel bizar ai fouten.

Gister al dat mendy ineens als een gek uit kwam rennen naar de 16. Staat ineens stil doet niks meer, kan hem niet besturen niks. Hoppa doelpunt.

Nu weer aanval in blessure tijd , schiet op doel vliegt doel in. Scheids fluit af doelpunt word niet geteld wtf….
Haha deze dingen zitten er elk jaar wel weer in. Hier ook elke keer het gevoel dat controls resetten ofzo. Want passing is elk potje weer totaal anders
Terranova schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:51:
Toevallig net ook 4 potjes gedaan en ook weer klaar mee. Heb iig genoeg voor een red pick dus prima

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-01 15:49
Geëindigd met 68 punten in de WL. Dan hoop je uiteraard op leuke picks, maar dan is gomez het beste |:(

• llovesoccerx7
Terranova schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:57:
[...]

Ik heb het hele jaar nog geen last van gehad. Ik kijk gewoon wat ik fout doe in de replay en wat ik beter kan doen ipv mensen de schuld geven. Hierdoor stappen maken en steeds betere gameplay :)

• Terranova
llovesoccerx7 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:54:
[...]

Ik heb het hele jaar nog geen last van gehad. Ik kijk gewoon wat ik fout doe in de replay en wat ik beter kan doen ipv mensen de schuld geven. Hierdoor stappen maken en steeds betere gameplay :)
Misschien kan je de replay van je post eens bekijken ipv mensen te kleineren door te zeggen dat jij wel van je fouten leert en ik blijkbaar niet. Want als je namelijk goed had gelezen stond er helemaal niets in over verliezen of winnen, maar over het feit dat mensen irritant gaan doen door bewust elke mogelijk seconde uit een wedstrijd proberen te persen, iets wat overigens over het algemeen alleen mensen doen die achter staan, dus als je al tot een voorbarige conclusie was gekomen, dan zat je alsnog verkeerd.

Misschien kan je leren van deze "replay" en zodat je steeds betere forum posts kunt schrijven.

• llovesoccerx7
Terranova schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 00:41:
[...]

Misschien kan je de replay van je post eens bekijken ipv mensen te kleineren door te zeggen dat jij wel van je fouten leert en ik blijkbaar niet. Want als je namelijk goed had gelezen stond er helemaal niets in over verliezen of winnen, maar over het feit dat mensen irritant gaan doen door bewust elke mogelijk seconde uit een wedstrijd proberen te persen, iets wat overigens over het algemeen alleen mensen doen die achter staan, dus als je al tot een voorbarige conclusie was gekomen, dan zat je alsnog verkeerd.

Misschien kan je leren van deze "replay" en zodat je steeds betere forum posts kunt schrijven.
Ik bedoel ipv druk maken om alle dingen wat er in fifa gebeurd bijv eaids. Gewoon kijken wat er fout ging en wat beter kan..

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

peeweeherman

energieleverend.nl

Thibaut1234 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:42:
in de qualify voor de weekend league heb ik 6 punten na 3 matchen hoewel ik 2 maal gewonnen heb. 1 maal maakt de tegenstander een owngoal en krijg ik 1 punt.
Volgens mij had ik exact hetzelfde in de WL. Eigen goal, pauze, spel bleef hangen in pauze, opnieuw opgestart zonder melding dat ik quitte, maar wel wedstrijd minder en ik denk punt meer. Zal wel een of andere glitch zijn, maar kostte mij ook een rang 😑

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Bozzel1987
peeweeherman schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 08:02:
[...]

Volgens mij had ik exact hetzelfde in de WL. Eigen goal, pauze, spel bleef hangen in pauze, opnieuw opgestart zonder melding dat ik quitte, maar wel wedstrijd minder en ik denk punt meer. Zal wel een of andere glitch zijn, maar kostte mij ook een rang 😑
Dit overkwam mij in 22 ook wel eens hoor en is idd beetje kut

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 17:58
De SBC's beginnen nu echt wel richting een dieptepunt te zakken.. Afgelopen weekend eigenlijk helemaal niets nuttigs gekomen. Hopelijk wordt het weer wat beter de komende tijd.

Ben er wel achter gekomen dat je ook zonder de bekende omweg in de browser of via het spel zelf 100 spelers via de app te koop kan zetten.

Als je in uur 1 30 spelers te koop zet, wacht je tot uur 2. Dan kan je eerst weer 30 nieuwe spelers te koop zetten en vervolgens de eerste 30 spelers daarna weer te koop zetten, waardoor er 60 spelers te koop staan. Zo kan je het volmaken tot 100 spelers. Nog steeds omslachtig, maar in ieder geval sneller dan via Chrome of via het spel zelf.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Gurbuh
Er zitten met een beetje goede wil 4 spelers in het TOTW die mensen in hun team zouden zetten als ze m red krijgen. Wat verwacht iedereen dan hier, meteen Neymar? Ik zie alleen maar geklaag over slechte rewards. Maar dat weet je toch vóór je er uberhaupt aan begint?

• dutchgio
  • Niet online
Ja en nu weet je zelfs wie er in de TOTW zitten en kan je er dus ook voor kiezen om dan geen WL te spelen, eerder kon je dat pas achteraf zien.
Als je IF spelers van 40K+ krijgt moet je dat niet als een verlies zien.

• Bozzel1987
En de sbc content vind ik eigenlijk ook wel mee vallen, je hebt genoeg mogelijkheden om fodder in te gooien en ook een enkele waar heel veel in moet en je een maandje voor kan sparen (Messi bv). Al moet ik wel zeggen dat de daily wel steeds ruk is voor 1 miezerige gold pack of een 75+ rare player. Maar misschien bekijk ik het te veel vanuit een casual oog punt

• M@cer
Het ging me ook om de daily SBC's waar ik met mijn gold spelers wat coins probeer te verdienen.. >:)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Bozzel1987
M@cer schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:43:
Het ging me ook om de daily SBC's waar ik met mijn gold spelers wat coins probeer te verdienen.. >:)
Ja die zijn idd kut. Op dit moment zijn alleen die Marquee Matchups interessant helaas

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Casual_T schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:35:

Ik heb 56 punten gehaald, ik begon met 7-1 en ineens verloor ik bijna alles achter elkaar, stapelgek werd ik ervan, 12-8 als resultaat is dan echt zonde.

In m'n rewards had ik Virgil van Dijk, die kon ik verkopen voor ca. 210K , dus dat was weer een meevaller ;)

Zelf speel ik momenteel 4-2-2-2, maar soms is het gewoon niet leuk meer hoe teams druk zetten, ze drukken op een knop en alles staat meteen vast, kan geen kant meer op, slaat helemaal nergens meer op.

Ik speel sowieso wat meer behoudend, Balanced verdedigend, Balanced/Direct Passing aanvallend en alleen beide CAM's en spitsen naar voren, voor de rest blijft iedereen achterin.

[ Voor 14% gewijzigd door McWolf82 op 24-10-2022 12:45 ]

• Traeces
Die preview packs gaan goed , nu weer Alaba _O-

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Traeces schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:48:
Die preview packs gaan goed , nu weer Alaba _O-
Thanks voor de reminder! Ik open m'n preview pack: VVD & Neymar _/-\o_

• Gurbuh
Robonnl schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:32:
[...]

Hou. even. op :')

• M@cer
Hier Larsen 75 _/-\o_

• Sleehond
[...]

Doe ff normaaaal!

Gewoon goud preview pakketje van 7500? Serieus deze 2 in 1 pack…?

• Bozzel1987
Ik heb in die preview packs tot nu toe pas 1 keer een kaart gehad waarmee ik uberhaupt break even kon spelen dit jaar. Verder alleen maar packs die minder waard zijn dan wat de pack kost..

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Sleehond schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:47:
[...]

Doe ff normaaaal!

Gewoon goud preview pakketje van 7500? Serieus deze 2 in 1 pack…?
Laat mij ook even packluck hebben _O- ...

• llovesoccerx7
[...]

lekker ik had Haaland alleen die is stukje gedaald
Pagina: 1 ... 27 ... 120 Laatste