[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 25 ... 120 Laatste
Acties:

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-01 16:17
fifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:29:
[...]

haha eens hoor, ik zou dat ook niet kunnen.

Ik ben cruyff fan, zijn manier van denken over voetbal zo denk ik er ook over. Aanvallen en goals maken daar draait voetbal bij mij om. Je wilt het publiek vermaken met je kunsten die je kan.
Maar goed, ik ken genoeg mensen die genieten van "Italiaans voetbal/ kees van wonderen :( " op de 0 spelen en hopen op een goal uit een counter.

Ik heb de concentratie daar ook niet voor en het geduld ook niet. Als mijn tegenstander 3x de bal op eigen helft rondspeelt word ik al bijna gek en ongeduldig :D
Same here.

Ik speelde vorig jaar met deze formatie die Cruyff's Barca formatie nabootste: https://www.reddit.com/r/...ffs_343_diamond/?sort=new

Werkt dit jaar voor geen fluit, was vorig jaar ook al verre van meta maar wel gewoon leuk en aanvallend O+

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-12-2025
Lashrom schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:24:
Hier komt het weer hoor, leuke info wat betreft scripting. Iets wat ik eerder voorheen ook niet wist. Maar wisten jullie dat EA een patent heeft op een game mechanic dat heet: Dynamic Difficulty Adjustment? EA beweert dat zij het niet gebruiken, er kwam ook een hele rechtzaak over. Maar waarom zou EA het niet gebruiken als zij de game mechanic hebben gecreeërd?

Uiteraard zoals andere tweakers hier kan je vooralsnog weinig doen aan het 'scripten' en het uiteindelijk accepteren als het spel niet naar behoren speelt. Maar net als dat EA beweerde dat zij de kansen in packs niet kunnen beinvloeden, en zij dit uiteindelijk toch wel hebben toegegeven. Sluit ik vooralsnog niet uit dat EA toch wel de DDA 'scripting' gebruiken om de FUT spelers uiteindelijk meer packs te laten kopen.

Net als dat ik nog steeds geloof in hogere pack luck op bepaalde accounts (uitgezonderd van de red list).

Haha even een leuke weetje in de ochtend :P

https://www.google.com/ur...Vaw0Q19mNtBItlFbck1qeuJJV
Runthefutmarket had er vorig jaar over ook, de papieren waren denk ik 2 jaar geleden ook al eens omhoog gebracht. Bewijs het maar eens in game, je ziet op Youtube heel wat clips erover. Maar EA kan gewoon zeggen dat het een connectie probleem is of een bug.

We weten het al jaren, maar toch elk jaar kopen we het. De grootste uilen zijn wij en niet EA.
Maar er is ook geen alternatief en dat weten ze maar al te goed.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:54
Nou zeker veel try hards, de eerste 4 verloren hier... 3 wel slechts met 1 goal verschil waarbij we gelijkwaardig waren, maar toch.

[ Voor 13% gewijzigd door Nachtapotheker op 21-10-2022 11:38 ]

• Gurbuh
Nachtapotheker schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:38:
Nou zeker veel try hards, de eerste 4 verloren hier... 3 wel slechts met 1 goal verschil waarbij we gelijkwaardig waren, maar toch.
Blijkbaar zijn die anderen try hards en jij niet, dus... try harder? :D

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
op vrijdag is het niveau altijd hoog. E-sporters en streamers zijn vaak vrij en spelen dan

• Nachtapotheker
Gurbuh schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:42:
[...]

Blijkbaar zijn die anderen try hards en jij niet, dus... try harder? :D
Ja zoiets :D al ga ik niet mee doen met die typische tryhard speelwijze... ingraven, 1-2tje opzetten en rennen... Dus het zal wel nooit wat worden met mij :+

• Gurbuh
Nachtapotheker schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:47:
[...]

Ja zoiets :D al ga ik niet mee doen met die typische tryhard speelwijze... ingraven, 1-2tje opzetten en rennen... Dus het zal wel nooit wat worden met mij :+
Oh is dat wat de kids tegenwoordig tryhard noemen.

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11-01 19:12
Gurbuh schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:27:
[...]

Verschil is wel dat Mourinho zijn baan altijd op het spel staat :P FIFA zou (toch?) een spel zijn wat je speelt voor je plezier, dat haal ik persoonlijk niet uit 10 man drop back en lange ballen op de spits en dan 1x scoren en dan maximaal etteren en celebraten.Lijkt me niet dat veel mensen daar echt plezier uit halen, dan ben je gewoon jaded..

Ik speel gewoon altijd om te scoren, boeit me niet of counteren misschien de betere tactiek zou zijn. Uiteindelijk is het wel iedereen zn keuze zoals je zegt, dus wederom ben het eens met je punt maar dit is mijn nuance :P
Dat dus ik speel ook 433-4 altijd willen aanvallen en spelers op de juiste positie laten spelen
Krijg er veel tegen maar scoor ook veel
En op de counter spelen wat is daar leuk aan
Treiteren dansjes rond spelen etc

• Markvd1984
fifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:46:
op vrijdag is het niveau altijd hoog. E-sporters en streamers zijn vaak vrij en spelen dan
Mijn punt dus

• Nachtapotheker
Gurbuh schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:50:
[...]

Oh is dat wat de kids tegenwoordig tryhard noemen.
Kids? ik ben ouder dan jij hoor 8)7

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01 23:33
Markvd1984 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:35:
[...]

2 potten gespeeld overdag vaak de tryhards
Helaas is de youtube sensatie van vorige jaar ook weer terug
5 verdedigers met cancelo en of walker als cb

Jammer
Zit eens niet zo ongelofelijk te zeuren. Lees je eigen posts eens na. Elk jaar zit je het topic vol te spammen.

Wellicht is het handig om eens in de spiegel te kijken. Kan je niet met het spel omgaan, stop er dan lekker mee.

• Markvd1984
fifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:11:
[...]

Wat is daar erg aan? Die mensen spelen daardoor met lagere stats, nou prima toch?
Waarom maak jij je elk jaar weer druk over die positie? Terwijl je zelf ook wel met een speler op een andere positie speelt. Hoeveel mensen spelen met neymar LW in de spits? Is hetzelfde toch? Moeten die mensen toch zelf weten?
Soms maak jij je ook wel druk over dingen wat echt nergens over gaat.
Als ik met Mbappe op doel begin, word je dan ook boos? Of denk je dan wel van nee, ga je gang maar, heb liever mbappe tegen mij op de goal dan in de spits?
Ze wisselen ingame
Ik was erg blij met de nieuwe Chem keuze met paar posities etc wat iemand kan
Maar het gaat nu weer terug waar ik me kan herinneren dat bijna iedereen zich aan stoorde
Snelle jongens op cb met 10 man achter de bal
Als jij van voetbal houdt kan ik me niet indenken dat het je niet stoort
Het hoort gewoon niet speel gewoon met een cb een rb waar ze horen te spelen
Dat is voetbal en nogmaals ik snap dat het een spel is, alleen met de nieuwe positie aanpassing hoopte ik dat het nu realistische zou zijn
En dat niet meer iedereen als schapen achter elkaar aanlopen met anti voetbal
En je eigen speelwijze en tactiek bepalen
Ipv spelen om niet te verliezen speel gewoon om te winnen

Ps ik heb ook fan van Johan en pep om de speelwijze

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01 11:22

Ozz

Markvd1984 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:57:
[...]

Ze wisselen ingame
Maar het gaat nu weer terug waar ik me kan herinneren dat bijna iedereen zich aan stoorde
Dat is voetbal en nogmaals ik snap dat het een spel is, alleen met de nieuwe positie aanpassing hoopte ik dat het nu realistische zou zijn

Die mensen spelen juist om te winnen. Zolang jij niet scoort kunnen zij niet verliezen. Wanneer jij ongeduldig raakt komen hun er met een counter uit en maken de 1-0. Jij gaat nog meer aanvallen waardoor je er met 3-0 afgaat.

• Markvd1984
saert schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:54:
[...]

Zit eens niet zo ongelofelijk te zeuren. Lees je eigen posts eens na. Elk jaar zit je het topic vol te spammen.

Wellicht is het handig om eens in de spiegel te kijken. Kan je niet met het spel omgaan, stop er dan lekker mee.
Ik klaag over Duitsers eens
Dat op vrijdag tryhards etc spelen en niveaus hoog ligt etc werd net bevestigd
En ik kan prima met spel omgaan
Nogmaals ping lag toxic spelers etc word meerdere malen benoemd, reageer daar aub ook op even
En op jou post, als je niks packt stop er dan mee of open lekker geen packs, scheelt hoop frustratie 👍

• Markvd1984
Ozz schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:02:
[...]

Die mensen spelen juist om te winnen. Zolang jij niet scoort kunnen zij niet verliezen. Wanneer jij ongeduldig raakt komen hun er met een counter uit en maken de 1-0. Jij gaat nog meer aanvallen waardoor je er met 3-0 afgaat.
Klopt gebeurd me helaas ook nog wel is
Dan rq ik ook omdat ik weet dat ik dan te gehaast word en afgeslacht word
Mijn punt is dat het zo zonde is dat het mogelijk is om spelers op andere pos te zetten om dit voetbal mogelijk te maken
Had gehoopt met de nieuwe positie methode dat het weg zou zijn

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:05
Gast je irriteert al jaren velen in dit topic. Je kan ook even naar jezelf kijken zoals veel mensen aangeven of af en toe ook iets positiefs posten.

• fifanoob
Markvd1984 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:57:
[...]

Ze wisselen ingame

Ik heb geen moeite met snelle jongens op CB, ze doen maar, ik speel mijn eigen spel wel.
Je kan je er druk over maken maar je kan er niks tegen doen. Iedereen mag zelf bepalen waar hij iemand opstelt.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:10
fifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:22:
Hoe kan je het als bedrijf fixen dat iemand met ping 80 vanuit Frankrijk speelt en die moet tegen een Nederlander met ping 25.
Wat kan je daar tegen doen?
De ping van de tegenstander is niet relevant aangezien er een EA server tussenzit, waar het om gaat is de capaciteit van de betreffende server verhogen zodat deze meer/sneller concurrent connecties kan verwerken.

Oftwel, het probleem is niet de ping maar de capaciteit benodigd om het aantal gelijktijdige games met de juiste performance te kunnen verwerken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Markvd1984
Als iemand net als mij geen geld heeft voor haaland
Sorloth is een beetje vergelijkbaar
Echt een super fijne spits, aanrader

• KBE91
Gewoon die spelers omver maaien, nee serieus.
Ik heb eigenlijk niet veel last van die snelle spelers eigenlijk, maar ik speel nu ook wel met 5 vanachter.
Aangezien defenden bij mij dit jaar wat moeilijker gaat, heb ook mijn spelers heel dicht bij mekaar staan.

Ballen via het center kwamen te veel door bij mij, en het is geen schande van te spelen met iets meer spelers vanachter. Waarom zou het zelf ? Als je tegenstander het doet, en jij doet het niet en je krijgt op je donder. Dan is dat meer een jou probleem, want jij wil niet aanpassen. Als je veel langs de flanken gepakt wordt, misschien toch maar iets doen aan je speler of aan je speelstijl ? Zoals ik veel last had van mijn center.

Je kan perfect meerdere formaties spelen, en durf haast te wedden dat 70 % van de fifa spelers gewoon met bun balance setup speelt en geen hol aanpassen in game als ze het moeilijker hebben. Een coach gaat ook ingrijpen, en jij bent de coach in de match. Verander je formatie, zet je spelers dichter, verder etc.

En ook fut champ is nu eenmaal een mode voor hevige competitie. Dat je daar insane teams, spelers krijgt dat is ook logisch. De mode is er ook voor ontworpen natuurlijk.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:08
Even wat anders doen met deze WL. Een lekkere Barca team opgesteld en hopen op meer winst met een tiki taka tactiek en 41212 of 4321 opstelling. Speelt tot nu toe wel lekker met Rivals.

Zit te denken om Stoichkov (Barca legend) te kopen i.p.v. Ferran Torres. Maar dan moet ik nog 20 a 30k zien binnen te harken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QWC_TTJ86pQB4nGd7EoelA1BHFs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xJFrCLVjmYk6TiE7GF0C51Ju.jpg?f=fotoalbum_large

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:03
Wederom packluck hier. Ik pack net Piqué rulebreaker uit de marquee matchups.

"Always do your Marquee Matchups" wordt weleens gezegd.

• Robbio85
  • Laatst online: 08-01 09:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JprItV8zDSlm7mybrWVAJxPuu24=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AWFyEiyUnqHpJnfZGMQRzNNb.jpg?f=fotoalbum_large

Leuk om het Eredivisie team weer uit te breiden :)

• Gurbuh
John de Jong overgestapt naar EA ofzo _O- Gakpo is gewoon PotM, klaar. Maar dan heb je dus ook nog Savio, de huilbaby als Silver Star en nu weer de Jong :P

• Robbio85
Gurbuh schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:03:
John de Jong overgestapt naar EA ofzo _O- Gakpo is gewoon PotM, klaar. Maar dan heb je dus ook nog Savio, de huilbaby als Silver Star en nu weer de Jong :P
Haha viel mij idd al op dat PSV aardig wordt bedeeld dit jaar... Maar ik klaag niet :+

Ook vaag dat zo'n Savio dan een fatsoenlijke kaart krijgt en Simons het met zo'n silver aftrekseltje moet doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Robbio85 op 21-10-2022 13:12 ]

• KBE91
Je zal maar als Belgische team, eerste staan in je CL poule en nog geen 1 kaart gekregen hebben van dat team. :'( :P

• Gurbuh
KBE91 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:14:
Je zal maar als Belgische team, eerste staan in je CL poule en nog geen 1 kaart gekregen hebben van dat team. :'( :P
Dat vond ik ook opvallend ja.

• KBE91
Gurbuh schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:15:
[...]

Dat vond ik ook opvallend ja.
Ze mogen keer kijken wat Simon allemaal doet in doel, zou perfecte Rule breaker kaart kunnen worden.
En kan met heel wat spelers linken ook. Of voor de Nederlandse vrienden, Noa Lang e.

• fifanoob
die kaarten boeien mij echt nooit he. Objectives enzo doe ik ook allemaal niet, ga die kaarten toch niet gebruiken. En nee ook niet voor icon swaps. Ik haat het om squad battles te moeten spelen dus fok die shit :P
Die kaarten gebruik ik toch nooit want speel eigenlijk alleen maar WL en beetje rivals voor de rewards, dus wil ook altijd met een zo sterk mogelijk team spelen en daar horen zulke kaartjes niet in thuis, althans niet in mijn team.

• Robbio85
fifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:17:
die kaarten boeien mij echt nooit he. Objectives enzo doe ik ook allemaal niet, ga die kaarten toch niet gebruiken. En nee ook niet voor icon swaps. Ik haat het om squad battles te moeten spelen dus fok die shit :P
Die kaarten gebruik ik toch nooit want speel eigenlijk alleen maar WL en beetje rivals voor de rewards, dus wil ook altijd met een zo sterk mogelijk team spelen en daar horen zulke kaartjes niet in thuis, althans niet in mijn team.
Die objectives zijn vaak ook online dmv friendlies. Maar ook dat kan als werk voelen als je dan naar 5 minuten lange juichfilmpjes moet kijken als iemand scoort :O

• fifanoob
Robbio85 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:19:
[...]

Die objectives zijn vaak ook online dmv friendlies. Maar ook dat kan als werk voelen als je dan naar 5 minuten lange juichfilmpjes moet kijken als iemand scoort :O
ja wat een werk en wat moet je met zo'n kaart.

• Gurbuh
Vorig jaar 'moest' ik die dus allemaal hebben van mezelf, want een 'gratis' 84 is toch weer mooi fodder. Ook vrij vroeg in de cyclus ff gestopt met FIFA toen. Dit jaar doe ik het rustig aan en speel alleen dingen vrij die ik wil proberen. Zoals dat spitsje van NEC, maar so far niet echt hoopgevend.

• Robbio85
fifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:20:
[...]

ja wat een werk en wat moet je met zo'n kaart.
Vind het wel leuk om wat alternatieve teams samen te stellen. Speel dan ook niet vaak WL, omdat daar alles wat slecht is in de wereld samen komt. Liever wat rivals en wat aanklooien met die objectives enzo.

• fifanoob
zo is er voor een ieder wat wils :)

• Ozz

Ozz

De objective voor RuleBreaker Paulinho is wel leuk. Kaartje heb je niks aan, maar vind de spelmodus No Rules altijd wel grappig om te doen.

Geen buitenspel, geen overtredingen. Speel je het spelletje toch iets anders.

• ZicoDon
  • Laatst online: 11-01 00:30
Zo we gaan er weer voor dit weekend.
Afgelopen 2x de 14 wins gehaald.

Hopelijk beetje fatsoenlijke rewards deze keer. Afgelopen 2 weken was het bijzonder weinig.

Team: speel ook echt 4-3-3(4) maar schakel soms ook om naar 4-1-2-1-2 smal. Met Dembele dan achter Danjuma en Rashford.

Succes weer allen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z5WhRDGFCdZ699CXxJwRTlWIolY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TZZASMwEWlPpRlWzs1YgoBBF.png?f=fotoalbum_large

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:21
Pfoe ga er tot op heden weer ouderwets hard af in de WL 8 gespeeld 2 gewonnen. Helft echt hard verloren op kwaliteit, de rest op pech of iig kantje boord. Maar weer even uitgezet haha

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01:28
Zo maar eens proberen om te kwalificeren voor de wl. Ben benieuwd.

• Gurbuh
Iemand Falcao gedaan? Lijkt me wel een held :D

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-01 17:39
Vol goede moet begonnen in divisie 4 waar ik met veel (heel veel) moeite beland ben.

4 potjes op rij gewonnen 😅

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Gurbuh schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:12:
Iemand Falcao gedaan? Lijkt me wel een held :D
Alleen lastig linken, door land/club heb je vrijwel een volledig LaLiga team nodig.

• dutchgio
  • Niet online
Robbio85 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:11:
[...]

Haha viel mij idd al op dat PSV aardig wordt bedeeld dit jaar... Maar ik klaag niet :+

Ook vaag dat zo'n Savio dan een fatsoenlijke kaart krijgt en Simons het met zo'n silver aftrekseltje moet doen.
Simons zal ook nog wel een Future Stars kaart gaan krijgen later dit jaar. Die Silver Stars is voor zijn prestaties de afgelopen wedstrijd, en omdat zijn basis kaart nog een silver kaartje is.

• Gurbuh
dutchgio schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:27:
[...]

Alleen lastig linken, door land/club heb je vrijwel een volledig LaLiga team nodig.
Ja echt skeer. Ik heb al moeite om Cancelo IF te linken :') Zelf met Jota en CR7 had ie nog meer nodig.... Heb wel wat LaLiga al staan, maar je moet wel veel concessies doen. Of accepteren dat ie minder boost krijgt..

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vrijdag is ideaal voor draft potjes

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
iemand tips voor een goede bank te maken?Graag had ik even jullie wissels gezien. Hierbij ook link naar mn team. In game 4 4 2 opstelling.
https://www.futbin.com/23/squad/920531

• fifanoob
Thibaut1234 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:28:
iemand tips voor een goede bank te maken?Graag had ik even jullie wissels gezien. Hierbij ook link naar mn team. In game 4 4 2 opstelling.
gewoon wat jij fijn vindt? ik wissel überhaupt eigenlijk nooit. Dus mij boeit het echt totaal niet wie ik op de bank heb zitten. Ik vul het gewoon op met spelers uit mijn club.

• Thibaut1234
fifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:42:
[...]

gewoon wat jij fijn vindt? ik wissel überhaupt eigenlijk nooit. Dus mij boeit het echt totaal niet wie ik op de bank heb zitten. Ik vul het gewoon op met spelers uit mijn club.
Wissels helpen echt,wou vooral weten hoeveel verdedigd ingestelde of aanvallend ingestelde spelers erop zitten.

• Augy
Thibaut1234 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:28:
LA en RA omdat ik met opkomende backs speel.

Altijd een cdm/cm. Buitenspeler en een spits
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kf8d7yg8vcSMiEeZhC4pHHIb9_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/32UlHAt1lVjZ7X8RPdPZIGn1.jpg?f=fotoalbum_large

• Gurbuh
Augy schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:53:
[...]

[Afbeelding]
Yep, speel met LM/RMs in 3421 dus die gaan rond min 65 eruit. Heb momenteel Perisic en Gosens daarvoor maar kan beter :P Dan nog een CB, een CM en de rest aanvaller. Momenteel Tomori, De Paul, gastje van NEC, Ikone en Rashford.

• Traeces
Hoe speelt Sterling dit jaar ? Of is hij echt een teveel licht gewicht ?

• Thibaut1234
Augy schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:53:
[...]

[Afbeelding]
Hou ook van opkomende backs. Enorme hulp aanvallend :)

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 17:05:
Hoe speelt Sterling dit jaar ? Of is hij echt een teveel licht gewicht ?
Fijne speler, heerlijke dribbel maar iets in hem staat me nog niet aan (heb zn OTW na upgrade nog niet geprobeerd aangezien ik nu net salah en vini op de flanken speel)

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 21-10-2022 17:54 ]

• Traeces
Hoe hebben jullie je instellingen op haaland staan ? Vind hem slap in duels , ik shield gewoon de bal maar krijgt in tikje en ligt weer van de bal af.

In de 16 afronden is hij een beest maar voor de rest weet ik het nog niet zo….

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Bundesliga SBC _O_ !

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-01 20:50
Thibaut1234 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:49:
[...]
Wissels helpen echt,wou vooral weten hoeveel verdedigd ingestelde of aanvallend ingestelde spelers erop zitten.
Gebruik ook altijd wat ik in mijn club heb zitten.
Red cards die net in mijn team passen of zo.

In jou team zou ik bijvoorbeeld een snelle verdediger voor hernandez in het laatste kwartier.
Depay vervangen met een andere spits tegen vermoeide verdedigers.
En dan afhankelijk van je aanvallende of verdedigende stijl nog wat spelers om je huidige te vervangen die wat moe zijn.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:56
6 speciaal biertjes verder met een uitje en dan een potje Rivals starten….

Niet. Doen.

:w

• Prosac
Wordt er nog wel eens specifiek om hero's gevraagd in SBC's of komt dat niet voor?

• Yellinho
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-12-2023
Iemand tips na de patch speelde achterin met Koulibaily en if Tomori maar na de patch zijn ze geen schim meer van de spelers die ze waren en de keepers zijn opeens dramatisch slecht

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-01 09:56
Prosac schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 19:46:
Wordt er nog wel eens specifiek om hero's gevraagd in SBC's of komt dat niet voor?
Kan me niet echt voorstellen dat ze dat gaan doen. Zijn zo zeldzaam. Totw komt wel voor, maar daar kom je ook eenvoudiger aan.

Denk wel dat we dit jaar een gemiddelde sbc met een 90 rating gaan krijgen trouwens 😅

• fifanoob
ik pack mijn eerste icon dit jaar. 87 henry. Toch mooi 600k coins erbij.

Gehaald uit die 50k pack uit de store, ja met fifapunten ;>

• Traeces
fifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 19:53:
ik pack mijn eerste icon dit jaar. 87 henry. Toch mooi 600k coins erbij.

Gehaald uit die 50k pack uit de store, ja met fifapunten ;>
Jij hebt echt centen teveel haha , dacht dat ik er vorig jaar al veel had in gepompt :P hoeveel zit je nu al 500 ?

• fifanoob
Traeces schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:01:
[...]

Jij hebt echt centen teveel haha , dacht dat ik er vorig jaar al veel had in gepompt :P hoeveel zit je nu al 500 ?
800 ;p

• Prosac
Yellinho schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 19:50:
Iemand tips na de patch speelde achterin met Koulibaily en if Tomori maar na de patch zijn ze geen schim meer van de spelers die ze waren en de keepers zijn opeens dramatisch slecht
Ik ervaar juist dat mijn keepers dramatisch zijn, terwijl dezelfde keeper bij de tegenstander een ware God is. :P

• Sleehond
100% respect voor je eigen keuze. Maar 800 euro uitgeven aan een spelletje…. Zal het nooit begrijpen maar dat hoeft ook niet denk ik….

Nogmaals respect dat je dat kunt en durft te beslissen. Vind het echt knap.

• cubert20
pay to win :P
Nog bedankt voor je opmerking dat je 4222 speelde.
Kreeg het maar niet aan de praat, maar loopt nu de meeste potjes wel redelijk.
Bedacht me dat ik dat voorheen ook wel speelde en jij speelt over het algemeen wel een beetje net als mij vrij direct.

Wat betreft van Wonderen, de eerste wedstrijden vond ik het nog wel prima, beetje degelijkheid inbouwen.
Maar tegen emmen en GAE was echt verschrikkelijk.
Alsof er aanvallend geen idee in zit. Veel te langzaam

• Traeces
Je ben er tenminste eerlijk over :P zijn er genoeg die beweren het niet te doen en stiekem toch points kopen.

Ik kan me dit jaar gelukkig inhouden , met aankoop van fifa er bij 200. Wil dit jaar me skills vooral beter krijgen ipv van zo’n ziek team weer :P

Overigens ben zo blij met die 85 Seedorf, tering wat is die goed. Een wandelende tank , snelheid, sterk , goede passing en afwerken is ook echt goed.

[ Voor 16% gewijzigd door Traeces op 21-10-2022 20:44 ]

• Lashrom
Sleehond schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:34:
[...]

100% respect voor je eigen keuze. Maar 800 euro uitgeven aan een spelletje…. Zal het nooit begrijpen maar dat hoeft ook niet denk ik….

Ik heb vrienden die er driedubbel zoveel aan uitgeven. Maar zij hebben er echt enorm veel speeltijd ingestoken en hebben echt plezier in het packing element van FUT. Ik geef ze geen ongelijk. Zelf heb ik er maar een paar tientjes in gestopt. Ieder zo zijn prio's.

Echt bizar hoeveel geld er ingestoken wordt door FIFA spelers, naast het aanschaffen van de game zelf. En dan heb je streamers die er duizenden in gooien. Dan is het logisch dat EA ieder jaar een nieuwe FIFA op de markt gooit.

Daarom vind ik het apart van EA dat zij moeite hebben om FUT gamemodes goed draaiende te houden. Misschien is het wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je zoveel geld hebt kan het haast niet dat zij hier geen rekening mee kunnen houden.

• fifanoob
Sleehond schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:34:
[...]

Achja, niet om te pochen maar kan het prima betalen. Heb geen kids enzo en ben wel een fanatieke speler zo behoud ik meer plezier aan de game.
Maar vind het als ik er objectief naar kijk ook nergens op slaan, EA verdiend behoorlijk aan mij en dat gun ik ze eigenlijk niet.
Achja, geld moet rollen toch :9

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:03
Zo dan, ik heb sinds Fifa 98 t/m Fifa 23 maar € 10 uitgegeven aan Fifa points ;)

• Markvd1984
fifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:02:
[...]

Achja, niet om te pochen maar kan het prima betalen. Heb geen kids enzo en ben wel een fanatieke speler zo behoud ik meer plezier aan de game.
Maar vind het als ik er objectief naar kijk ook nergens op slaan, EA verdiend behoorlijk aan mij en dat gun ik ze eigenlijk niet.
Achja, geld moet rollen toch :9
Wouw das behoorlijk wat geld
Welk team heb je dan met al die packs

• eljantie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-01 18:04
om een assist met een voorzet te geven op de ps4 hoe doe ik dat?
heb al zat voorzetten door de lucht of over de grond gemaakt,
maar bij doelstellingen blijf hij maar op nul staan.
ben redelijk nieuw met fifa,geloof dat fifa1999 mijn eerste was en daarna overgestapt naar pes 3 en daar gebleven tot vorig jaar

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-01 09:56
eljantie schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:19:
om een assist met een voorzet te geven op de ps4 hoe doe ik dat?
heb al zat voorzetten door de lucht of over de grond gemaakt,
maar bij doelstellingen blijf hij maar op nul staan.
ben redelijk nieuw met fifa,geloof dat fifa1999 mijn eerste was en daarna overgestapt naar pes 3 en daar gebleven tot vorig jaar
Volgens mij moet je voorbij de zestienmeterlijn zijn om het als voorzet te laten tellen

• eljantie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-01 18:04
oke zal het even uitproberen bedankt

• Thibaut1234
Op futbin kan je nu een ebook kopen over traden.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:45
Raphinha of Lemar in onderstaand team? Of hebben jullie andere ideeën? Wil 433 (4) proberen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ChCrWTtd4pX8r9Syfpu2jQZxPfs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5c9siQTvqiJniVWnbY0w9SSC.png?f=fotoalbum_large

• fifanoob
Markvd1984 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:17:
[...]

Wouw das behoorlijk wat geld
Welk team heb je dan met al die packs
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-73q1B4CvMLeF214wUnEsuwOkIc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0fWZHjycovxIE5pxwzBMBdcr.jpg?f=fotoalbum_large

• dutchgio
  • Niet online
Voor 800+ euro valt dat me nog tegen eigenlijk, had dan wel een beter team verwacht. :+

• Traeces
dutchgio schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:49:
Voor 800+ euro valt dat me nog tegen eigenlijk, had dan wel een beter team verwacht. :+
Je ziet ze coin balance niet he :P of eventuele investeringen.

[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 21-10-2022 21:55 ]

• Traeces
Hoe speelt kdb ? Wil hem gebruiken ipv Bernardo Silva , gast is net een kind van 3 met ze lichaam.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:10
Protax schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:28:
Raphinha of Lemar in onderstaand team? Of hebben jullie andere ideeën? Wil 433 (4) proberen :)

[Afbeelding]
Correa IF, Sterling ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• KBE91
Als Fifa de enige game is dat je speelt. Nuja, het is niet omdat je 800 euro in fifa steekt en goed team hebt dat je goed bent.

Skills kan je niet kopen blijf ik zeggen, en als je daar u genot uithaalt dan moet niemand daar over mekkeren.
Zie maar wat sommige mensen betalen voor stuk karton met een tekening op.
Kan je wel zeggen ik heb het fysiek, maar de waarde van sommige kaarten blijft niet eeuwig hoog.

Daarnet wel irritant potje in div5, veel op doel gekomen en altijd naast. En ja dan krijg je het deksel op het neusje als hij voor de goal komt. Soms kan voetbal zo oneerlijk zijn :D

Team nu speelt wel enorm vlot, en heb eigenlijk amper nood voor up te graden.

• cubert20
KBE91 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:06:
Als Fifa de enige game is dat je speelt. Nuja, het is niet omdat je 800 euro in fifa steekt en goed team hebt dat je goed bent.

Skills kan je niet kopen blijf ik zeggen, en als je daar u genot uithaalt dan moet niemand daar over mekkeren.
Zie maar wat sommige mensen betalen voor stuk karton met een tekening op.
Kan je wel zeggen ik heb het fysiek, maar de waarde van sommige kaarten blijft niet eeuwig hoog.

Daarnet wel irritant potje in div5, veel op doel gekomen en altijd naast. En ja dan krijg je het deksel op het neusje als hij voor de goal komt. Soms kan voetbal zo oneerlijk zijn :D

Team nu speelt wel enorm vlot, en heb eigenlijk amper nood voor up te graden.
Belgisch?
En ach we hebben allemaal betaald voor een kleine upgrade van fifa 22.
Ik heb dan de ultimate edition gekocht, maar verder vertik ik het om fifa punten te kopen.
Eindig meestal met een prima team, dus voelt ook niet nodig.

• cubert20
Denk even kijken hoe je die luuk de jong kan binnenharken.

Score at least 2 goals using Dutch players in 7 separate matches in the Live FUT Friendly: Rulebreakers Rebels.

Ik pas, WL is minder toxic :)

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-01 16:51
cubert20 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:44:
Denk even kijken hoe je die luuk de jong kan binnenharken.

Score at least 2 goals using Dutch players in 7 separate matches in the Live FUT Friendly: Rulebreakers Rebels.

Ik pas, WL is minder toxic :)
Gelijk een eigen doelpunt maken of de tegenstander laten scoren. Heel veel moeite is het niet hoor. Niet iedereen is een gefrustreerde puber ;)

Edit:
Zeker als je wat later op de avond speelt!

[ Voor 5% gewijzigd door Wulfric92 op 22-10-2022 00:10 ]

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Insigne heeft zelfs met 0 chem heerlijke dribbels en snoeiharde schoten. Het is een goedkope Messi. Aanrader.

• cubert20
Wulfric92 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:09:
[...]

Gelijk een eigen doelpunt maken of de tegenstander laten scoren. Heel veel moeite is het niet hoor. Niet iedereen is een gefrustreerde puber ;)

Edit:
Heb laatst die objective voor paulinho een kans gegeven.
Denk dat de matchmaking mij gefrustreerde pubers gaf.

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-01 16:51
cubert20 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:20:
[...]

Heb laatst die objective voor paulinho een kans gegeven.
Denk dat de matchmaking mij gefrustreerde pubers gaf.
Haha ach moet je niet teveel van aantrekken. Denk wel dat De Jong het waard is om te voltooien. Een leuk alternatief voor een (baby) Haaland. En nu redelijk makkelijk te linken.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:48

hmr

Bezig met WL. Nog twee wins nodig uit 9 potjes om de 51 punten te halen. Kan dus ook nog heel wat beter, maar kijk wel ff hoe t gaat :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eurdERdTPzaNJTIArkLhsDgwbmw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IoswbChLsNPLPe3m6YqJaEzC.jpg?f=fotoalbum_large

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Lashrom
Slechtse WL ooit in Fifa geschiedenis. Wat speelde het supertraag zeg allemaal. Gewoon niet te bespelen.

Uiteindelijk rank 4 gehaald. Helaas was Barella beste red pick. Wel TOTW Barella gekregen en nog een paar high rated fodders met totale waarde van 150k. Prima! Nu lekker zorgenloos weekend in zonder Fifa!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:22

Oekol

waka waka hey hey

Wulfric92 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:09:
[...]

Edit:
Bedoel je dat je ook eigen doelpunten met NLers kan maken en dat dat telt?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Sleehond
Niveau 27 gehaald van seizoen…

PL topspeler pakketje gekozen *O*

… Fabinho die ik al had -O-

Diegene die ik al had dus maar verkocht voor 19.500 pff beetje valse hoop gehad natuurlijk…. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 22-10-2022 08:12 ]

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
Oekol schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 06:14:
[...]

Bedoel je dat je ook eigen doelpunten met NLers kan maken en dat dat telt?
Ik denk dat hij bedoelt dat als de tegenstander voor staat hij de motivatie heeft om te blijven zodat je de tijd hebt om de 2 goals te maken. Ik laat soms ook een tegenstander in minuut 1 er volledig doorheen lopen als er een objective bij zit met score x. Dan is hij al committed en speelt deze meestal wel uit.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hm top! Ga het vandaag eens proberen. Ik wil wel springen voor luuk luuk luuk.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-01 15:55
Vraagje? Welke keeper vinden jullie het beste in fifa 23? Is dat yashin of vd dat of Casillas ? En waarom?

• fifanoob
Traeces schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:55:
[...]

Hoe speelt kdb ? Wil hem gebruiken ipv Bernardo Silva , gast is net een kind van 3 met ze lichaam.
kevin is wel prima. Niet zo flexibel als Frenkie maar wel sterk in duels en goede passing.

Qua team voor dat geld, Tjah, zoveel packluck heb ik niet, mijn ervaring is over het algemeen dat elke 100 euro ongeveer 200k coins op levert.
Mijn team kost bij elkaar 2,5 mil ofzo dus komt wel redelijk uit. Maar mij boeit dat niet zo, grote kans dat ik met toty weer ga storten :p

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:48

hmr

Als je het geld hebt en het prima vindt, dan is het helemaal ok toch? Hobby’s kosten geld…

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ozz

Ozz

Toch de SBC van Telles maar gedaan. Heb untradeble Theo Hernandez, maar Telles geeft als LWB zoveel meer dat die maar op de bank is gaan zitten. :D

Zonder twijfel de beste back ingame denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_d9zxROAs8_FnJ-EqvQOWZhf1Kk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aQWn0lh58rZ1U6hB1YTvEkl0.png?f=fotoalbum_large

1.6M om uit te geven. Mbappe geprobeerd, maar kon geen potten breken. Morientes en Rooney doen het heel goed. Heb Marquinhos, Varane, Militao geprobeerd als RCV, maar zijn niet beter dan een Araujo van 900 coins.

Kessie krijgt nog een mooie upgrade van +2. En anders is het even wachten tot de Hero kaarten tot 87 rated crashen als die SBC er is.

[ Voor 64% gewijzigd door Ozz op 22-10-2022 10:04 ]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
fifanoob schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 09:00:
[...]
kevin is wel prima. Niet zo flexibel als Frenkie maar wel sterk in duels en goede passing.

Qua team voor dat geld, Tjah, zoveel packluck heb ik niet, mijn ervaring is over het algemeen dat elke 100 euro ongeveer 200k coins op levert.
Mijn team kost bij elkaar 2,5 mil ofzo dus komt wel redelijk uit. Maar mij boeit dat niet zo, grote kans dat ik met toty weer ga storten :p
Tsja, met de enorme powercreep door de hoeveelheid promokaarten die EA released zul je moeten handelen om iets van je coins te behouden. Door in de weken voor de eerste promo's heel veel FIFA points tegenaan te gooien heb je inderdaad de beste kaarten van de eerste batch, maar ik gok dat je team al enorm in waarde is gedaald en tegen kerst zal je weer in FIFA points moeten investeren om bij te blijven.

• Ozz

Ozz

shoombak schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:04:
[...]

Tsja, met de enorme powercreep door de hoeveelheid promokaarten die EA released zul je moeten handelen om iets van je coins te behouden. Door in de weken voor de eerste promo's heel veel FIFA points tegenaan te gooien heb je inderdaad de beste kaarten van de eerste batch, maar ik gok dat je team al enorm in waarde is gedaald en tegen kerst zal je weer in FIFA points moeten investeren om bij te blijven.
Dat zal wel meevallen, mede dankzij die spelers haalt hij waarschijnlijk prima resultaten in WL en zit dit zeker in divisie 2 of hoger wat dus iedere week weer leuke packs oplevert.

Als de WL en Rivals rewards elke week 150/250K opleveren zit je echt prima.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik kan die luuk de Jong rulebreaker niet vinden. Moet ik eerst rulebreakers II doen om het te zien of zo? Speel het spel weer sinds 4 jaar en veel veranderd...

Pagina: 1 ... 25 ... 120 Laatste