1 walk out
Nu heb ik sinds de eerste week sws niks meer van waarde of kwaliteit gepackt (ik klaag niet, eerste week Haaland OTW)
[ Voor 51% gewijzigd door Augy op 20-10-2022 09:08 ]
Waar was de tijd dat je 50k kreeg als reward.Augy schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:07:
Hier ook echt een drama, optie 2 divisie 5.
1 walk out
Ter stegen op doel, mendy als back? Of 1 van je cdmjasperz89 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:22:
[Afbeelding]
Door de Bruyne eindelijk wat muntjes over, tips voor upgrades? Navas en Hagi zijn untradeable.
Weet zelf ook niet zo goed waar ik na toe moet werken. Paqueta, alaba, mendy en Valverde untrade
[ Voor 35% gewijzigd door Augy op 20-10-2022 09:26 ]
Varane vind ik erg goed, is tegenwoordig rond de 35k ofzo.jasperz89 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:22:
[Afbeelding]
Door de Bruyne eindelijk wat muntjes over, tips voor upgrades? Navas en Hagi zijn untradeable.
Heb hem inderdaad in een vorig team gehad, speelde prima. Alleen even puzzelen hoe ik hem erin krijg.fifanoob schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:26:
[...]
Varane vind ik erg goed, is tegenwoordig rond de 35k ofzo.
- 12.500 coins
- untradable William Carvalho TOTW
- untradable Griezman
- untradable Sommer
Niet heel bijzonder dus, de coins wel prima. Zeker omdat ik uit een ander pakje net nog Bruno Fernandes krijg die ik weer kan verkopen voor 17.000 dus toch even 30k coins verder deze ochtend.
Ik vond hem erg goed, snel en wendbaar.Dani05 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:37:
Heeft iemand hier ervaring met raphina rttk? Benieuwd of het de coins waard is tov Dembéle
Miss dat ik hem terughaal ipv salah. Maar ik wacht tot Barça is uitgeschakeld volgende week, verwacht dat die dan hard in prijs daalt
Dat komt waarschijnlijk ook omdat je nog laag in de divisies zit. Voorheen kwam je met die plaatsingswedstrijden direct in de hogere divisies en kreeg je betere rewards. Nu duurt het veel langer voor je daar komt.Thibaut1234 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:05:
De rival rewards zijn toch enorm slecht geworden tov vroeger
En anders Kounde, die is vast makkelijker in te passen en vrijwel net zo goed.jasperz89 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:31:
[...]
Heb hem inderdaad in een vorig team gehad, speelde prima. Alleen even puzzelen hoe ik hem erin krijg.
Telles of Mendy als back en Ter Stegen/Oblak/Courtois/Lloris als keeper?
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 20-10-2022 10:11 ]
Nee.llovesoccerx7 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:52:
Marquinhos uit rewards untrade. Iemand die ervaring met hem heeft? Is hij bruikbaar?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ook niet onder het kopje "competities" in de app?Bossie schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:55:
In de app stond gisteravond dat “requirements met” waren voor rivals reward dus ben wat anders gaan doen dan Fifa, echter vanochtend dus niets
Daar heb ik gisteravond gekeken, daar staat nu “next rewards in 6 days xx hours”._Uploader_ schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:57:
[...]
Ook niet onder het kopje "competities" in de app?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben zelf absoluut geen skiller en vroeger speelde ik vooral met die meta / beast spelers. Merk dat dit tegenwoordig minder impact maakt. Maar merk op dit niveau dat bijv. een speler als Antony niks toevoegt in mijn type spel.
Wat voor formaties / tactieken zouden jullie aanraden? --> Ik volg nu die van NealGuides
Heb een aardige poule aan untradable spelers:
Haaland
Mane
Mendy
Kimpembe
Gakpo --> Special
Danjuma --> Special
Kessie (OTW)
de Jong
Tradable:
Son
Jota
Cancelo
Zakaria
Koulibaly
Walker
Sanches (OTW)
Antony (OTW)
Tchouameni (OTW)
Wan-Bissaka --> Special
Ik probeer iets van te kneden wat mij past, maar ben het spoor een beetje bijster ;-)
Hopelijk hebben jullie tips voor deze "noob"
Je kan echt mega veel kanten op, zeker met het budget tradebles. Speel je graag met wingers? Of juist 2 spitsen?Protax schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:36:
Graag jullie advies, probeer na een aantal jaar FIFA weer op te pakken. Heb een leuk team en ben inmiddels in divisie 7 aangekomen, maar hier wordt ik echt afgemaakt.
Ben zelf absoluut geen skiller en vroeger speelde ik vooral met die meta / beast spelers. Merk dat dit tegenwoordig minder impact maakt. Maar merk op dit niveau dat bijv. een speler als Antony niks toevoegt in mijn type spel.
Wat voor formaties / tactieken zouden jullie aanraden? --> Ik volg nu die van NealGuides
Haaland
Mane
Mendy
Kimpembe
Gakpo --> Special
Danjuma --> Special
Kessie (OTW)
de Jong
Tradable:
Son
Jota
Cancelo
Zakaria
Koulibaly
Walker
Sanches (OTW)
Antony (OTW)
Tchouameni (OTW)
Wan-Bissaka --> Special
Ik probeer iets van te kneden wat mij past, maar ben het spoor een beetje bijster ;-)
Ik vind zelf 433 tot op heden het meest fijn spelen bijvoorbeeld (alles verder wel geprobeerd haha)
oefenen oefenen en oefenen. Probeer wat verschillende opstellingen. Kijk wat youtube filmpjes.Protax schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:36:
Graag jullie advies, probeer na een aantal jaar FIFA weer op te pakken. Heb een leuk team en ben inmiddels in divisie 7 aangekomen, maar hier wordt ik echt afgemaakt.
Haaland
Mane
Mendy
Kimpembe
Gakpo --> Special
Danjuma --> Special
Kessie (OTW)
de Jong
Tradable:
Son
Jota
Cancelo
Zakaria
Koulibaly
Walker
Sanches (OTW)
Antony (OTW)
Tchouameni (OTW)
Wan-Bissaka --> Special
Probeer wat van die filmpjes uit, probeer te begrijpen hoe een opstelling werkt en pas hem daarna op den duur een beetje aan naar eigen inzicht.
Er is hier niet 1 juist antwoord voor te geven. Je hebt zoveel verschillende factoren. En bovendien moet je er ook plezier in hebben/houden.
Ik zelf zit regelmatig op twitch, genoeg nederlandse e-sporters die veel streamen en die jongens in de chat daar weten ook weer veel. Daar kan je ook altijd een beetje dit soort dingen vragen.
Maar het blijven allemaal persoonlijke ervaringen, er is namelijk niet 1 opstelling die "de beste" is.
De ene speler countert meer, de andere speelt meer op balbezig. De 1 speelt graag met lange bal, de andere skillt liever etc etc.
Aight niks ingame dus danku👍🏻. Dan blijft hij in de club
Post je basis team eens? Want met o.a. die OTW spelers heb je nu gewoon een tradeable lijst ter waarde van 1,25 (!) miljoen. Dus als je bijv. zo'n Antony niet nuttig gebruikt (5* skills) dan is het zonde om 2 ton extra voor z'n OTW kaart te betalen natuurlijk.Protax schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:36:
Haaland
Mane
Mendy
Kimpembe
Gakpo --> Special
Danjuma --> Special
Kessie (OTW)
de Jong
Tradable:
Son
Jota
Cancelo
Zakaria
Koulibaly
Walker
Sanches (OTW)
Antony (OTW)
Tchouameni (OTW)
Wan-Bissaka --> Special
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
AntraXxX schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:35:
[...]
Post je basis team eens? Want met o.a. die OTW spelers heb je nu gewoon een tradeable lijst ter waarde van 1,25 (!) miljoen. Dus als je bijv. zo'n Antony niet nuttig gebruikt (5* skills) dan is het zonde om 2 ton extra voor z'n OTW kaart te betalen natuurlijk.
/f/image/9LHu5Is3Qphq7cDXN0JnvbpC.png?f=fotoalbum_large)
Dit is mijn basisteam op het moment en dan switch ik aan het begin naar 4231 en als ik achtersta naar 4321. Merk dat ik in divisie 7 veel moeite heb met kansen creëren en verdedigend is het echt drama.
Jij krijgt dit jaar de packluckMoody2204 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:25:
Hier Rooney 86 uit de Rivals rewards.
Had hetzelfde. Ik ben overgegaan naar de 433(4) van @Traeces daar heb k tot op heden succes mee. Speelde met alles op balanced maar nu terug naar de instructies die hij opgaf.Protax schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:42:
[...]
[Afbeelding]
Dit is mijn basisteam op het moment en dan switch ik aan het begin naar 4231 en als ik achtersta naar 4321. Merk dat ik in divisie 7 veel moeite heb met kansen creëren en verdedigend is het echt drama.
Kwa team kan je megaveel upgraden.
Zoiets bijvoorbeeld
:strip_exif()/f/image/ibxdSFsJ3ZW4TJdtFmmvD742.jpg?f=fotoalbum_large)
Divisie 5 is wel even next level trouwens vergeleken met 6, sweatfest alles. 2 gewonnen uit 6 potjes
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 20-10-2022 14:05 ]
Speel je dan alleen die formatie of heb je ook alternatieven tijdens een wedstrijd?Augy schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 14:00:
[...]
Had hetzelfde. Ik ben overgegaan naar de 433(4) van @Traeces daar heb k tot op heden succes mee. Speelde met alles op balanced maar nu terug naar de instructies die hij opgaf.
Kwa team kan je megaveel upgraden.
Zoiets bijvoorbeeld
[Afbeelding]
Heb 4 tactieken erin staan met deze opstelling. Van verdedigend naar mega aanvallendProtax schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 14:04:
[...]
Speel je dan alleen die formatie of heb je ook alternatieven tijdens een wedstrijd?
Paqueta kan ook als cdm dus die kan je volledig laten terugzakken. Tevens hou je altijd het veld breed met de wingers (en evt opkomende backs) met een kapstok/verdeler in de vorm van haaland (en de beste afmaker ingame)
[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 20-10-2022 14:08 ]
Staan die ergens in dit topic? Wil het weleens proberen, ben vanmiddag vrij 😉Augy schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 14:06:
[...]
Heb 4 tactieken erin staan met deze opstelling. Van verdedigend naar mega aanvallend
Deze.Traeces schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:35:
[...]
4-3-3 (4)
[Afbeelding]
Verdediging alles op stayback.
Middenveld CM links op stayback, verdedig midden. CM rechts balanced , verdedig midden. CAM vrije rol rest standaard.
Aanval Get behind allemaal, me wingers kom naar binnen, spits blijf centraal.
Zeker met jouw haaland die serieus sterk is werkt dit denk wel goed. Kan je lekker de bal vasthouden en er overheen komen. Gebruik nu zelf RB Phillips als sloper, die ook nog goed kan voetballen. Frenkie mag lekker het spel verdelen met Bernardo Silva. Scoren beiden ook nog veel omdat ik ze flink laat opkomen.
Misschien een idee om Paqueta er uit te halen voor Frenkie ? Die man ze passing is zo goed kan je lekker je spelers wegsteken.
Of het allemaal werkt voor jouw is natuurlijk nog de vraag. Ben nu zelf in Div 5 beland met maar 1 los vanaf Div 10.
Ben altijd de partij met meeste bal bezit en kansen omdat ik lekker dominant kan spelen met 433
Verder heb ik er eentje met alles op balanced.
Verdedigende 2 ben k nog mee bezig maar ik gebruik eigenlijk nooit verdedigende tactieken. Om te winnen moet je scoren
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 20-10-2022 14:09 ]
Thanks, zijn de tactieken ook nog gedeeld?Augy schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 14:08:
[...]
Deze.
Verder heb ik er eentje met alles op balanced.
Verdedigende 2 ben k nog mee bezig maar ik gebruik eigenlijk nooit verdedigende tactieken. Om te winnen moet je scoren
Edit: Gevonden, keer er overheen!
[ Voor 5% gewijzigd door Protax op 20-10-2022 14:36 ]
Speel deze tactiek zelf met dit team. Alaba (sbc) is echt belachelijk goed naast Rüdiger en Valverde potm is een heerlijke veelzijdige cmProtax schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 14:21:
[...]
Thanks, zijn de tactieken ook nog gedeeld?
Edit: Gevonden, keer er overheen!
Probeer wat verdediging tutorials te checken.Protax schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:42:
[...]
[Afbeelding]
Verdedig jij bv met de L2 knop? Ken je die knop?
als je met cvm spelers speelt, geef de instructie mee dat ze midden moet afdekken en NIET de vleugels.
[ Voor 7% gewijzigd door fifanoob op 20-10-2022 14:57 ]
Hoe is Alisson tov Ederson? Toevallig ervaring mee?Augy schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 14:47:
[...]
Speel deze tactiek zelf met dit team. Alaba (sbc) is echt belachelijk goed naast Rüdiger en Valverde potm is een heerlijke veelzijdige cm
[Afbeelding]
Ederson nooit gehad, alisson zeer tevreden over.pelidee schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:10:
[...]
Hoe is Alisson tov Ederson? Toevallig ervaring mee?
Als ze de controller even aan een vriendje geven die me wegtikt en dan weer zelf verder gaan.
Ik mag absoluut niet klagen aangezien ik ook Mbappé al gepackt heb
Wel even puzzelen hoe ik Rooney in mijn team ga krijgen. Te leuk om niet mee te spelen denk ik.
ik denk oprecht dat dat ook wel gebeurd. Dat 2 vrienden elkaar helpen die bij elkaar zitten.Prosac schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:27:
Wat is het toch een raar spel af en toe. Speel 3 kwalificatiepotjes, kom 2-0, 3-0 en 2-0 voor. Na die standen gaat het spel op pauze, vervolgens word ik er in 20 minuten compleet afgetikt. 2-4, 3-4, 2-5. Game gaat weer op pauze en ik kan ineens weer ballen veroveren vasthouden en kom zelf in 2 gevallen nog bijna terug..
Als ze de controller even aan een vriendje geven die me wegtikt en dan weer zelf verder gaan.
Maar kan ook aan iemand zijn opstelling liggen. Misschien bij de ene diepte 80 en full press en bij de andere park de bus achtig iets met diepte 10.
Lastig zulke dingen, ervaar het zelf ook wel hoor. Vooral in begin van een wedstrijd en dat ik in minuut 15 op 2-0 voor sta en vervolgens niet meer aan voetballen toe kom.
Het is best frusterend als je denkt best aardig te spelen en een champions-win binnen te kunnen halen omdat iemand niet zo goed lijkt en dat je ineens niet meer de ballen kunt afpakken of weggetruct wordt door Danjuma, Rashford en Messi.fifanoob schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:35:
[...]
ik denk oprecht dat dat ook wel gebeurd. Dat 2 vrienden elkaar helpen die bij elkaar zitten.
Maar kan ook aan iemand zijn opstelling liggen. Misschien bij de ene diepte 80 en full press en bij de andere park de bus achtig iets met diepte 10.
Lastig zulke dingen, ervaar het zelf ook wel hoor. Vooral in begin van een wedstrijd en dat ik in minuut 15 op 2-0 voor sta en vervolgens niet meer aan voetballen toe kom.
Lijkt me niet dat het aan je team ligt. Hierboven zijn al wat tips gegeven over wat werkt en niet en hoe je jezelf evt kunt verbeteren.Kanters85 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:09:
Hulp gevraagd, Cruijff en vd sar verhandelbaar. Kan alleen niet skillen heeft iemand suggesties? Heb ook rashford sbc nog op de bank. Maar weet niet wat te doen, kom niet verder dan div 7. Bedankt voor de suggesties [Afbeelding]
Gurbuh schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:21:
[...]
Lijkt me niet dat het aan je team ligt. Hierboven zijn al wat tips gegeven over wat werkt en niet en hoe je jezelf evt kunt verbeteren.
Eens, ik rook daarna altijd een dikke toeter om het zo snel mogelijk te vergeten anders word je helemaal gek.Prosac schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:06:
[...]
Het is best frusterend als je denkt best aardig te spelen en een champions-win binnen te kunnen halen omdat iemand niet zo goed lijkt en dat je ineens niet meer de ballen kunt afpakken of weggetruct wordt door Danjuma, Rashford en Messi.
Is er reden dat je Danjuma van explosive naar controlled hebt gedaan ?Kanters85 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:09:
Hulp gevraagd, Cruijff en vd sar verhandelbaar. Kan alleen niet skillen heeft iemand suggesties? Heb ook rashford sbc nog op de bank. Maar weet niet wat te doen, kom niet verder dan div 7. Bedankt voor de suggesties [Afbeelding]
Want met een hawk chem maak je er een controlled speler van.
/f/image/BOKTJ3M3vOGaiTBihRkbfuyQ.png?f=fotoalbum_large)
Ik zou Kessie midden in de cm zetten en Valverde naar rechts.
Ook Kessie opdracht geven voor de center te coveren.
Is wel afhankelijk van de gen he, als je old-gen speelt maakt dat geen fluit uit.KBE91 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:52:
[...]
Is er reden dat je Danjuma van explosive naar controlled hebt gedaan ?
Juist ja, misschien wel handig voor te weten welke gen de persoon speelt.Gurbuh schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:55:
[...]
Is wel afhankelijk van de gen he, als je old-gen speelt maakt dat geen fluit uit.
M een andere chemie geven
KBE91 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:52:
[...]
Is er reden dat je Danjuma van explosive naar controlled hebt gedaan ?
[Afbeelding]
Ik zou Kessie midden in de cm zetten en Valverde naar rechts.
Ook Kessie opdracht geven voor de center te coveren.
Moest laatst tegen iemand met Rooney, daar had ik een aardige kluif aan. 👍Moody2204 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:27:
[...]
Ik mag absoluut niet klagen aangezien ik ook Mbappé al gepackt heb![]()
Wel even puzzelen hoe ik Rooney in mijn team ga krijgen. Te leuk om niet mee te spelen denk ik.
Speel je ook zo in game? Dan zou ik 1 van die slopers vervangen voor KDB met shadowallstarted1 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:30:
Hahaha, een paar 78+ gedaan en alles 78-rated. Dan maar even een Gold Upgrade...
[Afbeelding]
Maar nu......hoe krijg ik die nu weer in m'n team?
[Afbeelding]
Gold upgrade is toch alleen commons?allstarted1 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:30:
Hahaha, een paar 78+ gedaan en alles 78-rated. Dan maar even een Gold Upgrade...
Ik heb Silva eruit gehaald en daar De Bruyne met een Shadow geplaatst. Heerlijk middenveld om de boel mee kapot te spelen. En wat een heerlijke passing.Nachtapotheker schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:05:
[...]
Speel je ook zo in game? Dan zou ik 1 van die slopers vervangen voor KDB met shadow
Zeker? Heb jij De Bruyne nog niet dan? Zie hem vaker langskomen dan Bayindir en Bonaventura
[ Voor 26% gewijzigd door allstarted1 op 20-10-2022 18:27 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Of een 4-5-1? Nunez eruit?allstarted1 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:30:
[Afbeelding]
Maar nu......hoe krijg ik die nu weer in m'n team?
[Afbeelding]
Explosive is heel snel op de eerste meters en kan dus snel bij een tegenstander wegspringen. Lengthy is een diesel die eenmaal op stoom razendsnel is. Daardoor kunnen een Van Dijk of De Ligt de mbappes van deze wereld bijhouden.Kanters85 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:28:
Wat uw eigenlijk het verschil tussen controlled en lengty en explosive? Maakt dat veel verschil
Controlled is net niets. Vooral lengthy is erg fijn, als een speler diepgaat is ie vaak al even aan het rennen.
Overweeg dit team te maken. Ik had een andere gemaakt met Vini/Mendy/Walker maar vind Vini wat teveel geldt nu voor zijn stats.
Hoe gehecht ben je aan Cruijff als je niet skilled? Anders zou ik overwegen die te verpatsen en met dat geld wat anders te doenKanters85 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:09:
Bozzel1987 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:26:
[...]
Hoe gehecht ben je aan Cruijff als je niet skilled? Anders zou ik overwegen die te verpatsen en met dat geld wat anders te doen
Hier hetzelfdeProsac schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:50:
[...]
Bedankt hiervoor. ff wat bronzen spelers inleveren voor de eerste van Essien, komt Dembele eruit lopen.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Nee, ik verdedig met B. Druk niet echt andere knoppen in ;-)fifanoob schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 14:55:
[...]
Probeer wat verdediging tutorials te checken.
Verdedig jij bv met de L2 knop? Ken je die knop?
als je met cvm spelers speelt, geef de instructie mee dat ze midden moet afdekken en NIET de vleugels.
Maar ik heb nif sterling staan op links in 4222 en kan 200k voor zaha krijgen.
Is hij echt die 200k waard?
gebruik de l2 knop, op de xbox is dat de LT denk ik. Dan hap je niet maar hou je hem tegen en kan je ook de bal mee onderscheppen.Protax schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:53:
[...]
Nee, ik verdedig met B. Druk niet echt andere knoppen in ;-)
Dit soort dingen moet je wel echt toepassen als je wat hoger wilt komen.
Je kan die knop gewoon ingedrukt houden, je ziet dan ook dat hij anders beweegt.
En wat voor een soort spits zoek je? Ik heb prime Cruyff in fifa 22 gehad en was als spits bepaald niet mijn favoriet toen (ik ben ook niet van dat skillen)Kanters85 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:44:
Ben eigenlijk niet gehecht aan cruyf, had voorheen baby eusebio maar ik dacht cruyf eens proberen, ik las dat er van t weekend een SBC van Benzema en gavi zouden komen, misschien is dat iets ...
[...]
Nu dat ik in div 5 zit, elke match loopt zo vlot.
Snelheid in de passen, alles vloeiend, geen sloom gedoe.
Mag voor mij wel altijd zo spelen.
En hier dus precies andersom in divisie 6. Spelers als Mané, Antony hebben draaicirkels van een vrachtwagen.KBE91 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 22:00:
Hebben ze iets aan de servers gedaan ?
Nu dat ik in div 5 zit, elke match loopt zo vlot.
Snelheid in de passen, alles vloeiend, geen sloom gedoe.
Mag voor mij wel altijd zo spelen.
En dit terwijl ik gisteren weer jouw ervaring had.
Tja, je vraagt je nog af of we het hier over moeten hebben… het levert niks op. Wij blijven allemaal tientallen euro’s betalen voor een game die niet perse slecht is maar vooral grossiert in inconsistenties…
Welke SBC precies?KBE91 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 18:15:
Die tip met die brons en silver spelers, Varane gekregen uit die 2 rare pack.
En kan hem nog verkopen ook.
Maar misschien duw ik hem ergens in een team.
Icons. De zilveren en bronzen onderdelen.
Vanmiddag en vanavond waren de servers echt beneden peil.Sleehond schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 22:28:
[...]
En hier dus precies andersom in divisie 6. Spelers als Mané, Antony hebben draaicirkels van een vrachtwagen.
Tja, je vraagt je nog af of we het hier over moeten hebben… het levert niks op. Wij blijven allemaal tientallen euro’s betalen voor een game die niet perse slecht is maar vooral grossiert in inconsistenties…
Merk het vooral als ik crossplay tegen een Fransoos, Italiaan of Duitser/Oostenrijker speel. Gigantische vertragingen, spelers (De Bruyne!) die geen pass meer kunnen geven en schoten die rechtstreeks van de F6 van Bal Over het Dak komen. Volle kracht over of aaien - er is geen tussenweg.
Viel ook vooral op bij alle 'thuiswedstrijden'. En dat met het Premier League-team dat ik eerder vandaag postte. Er zit echt een bizarre delay om buitenlandse servers 'aan te laten sluiten' op de servers waar wij op terechtkomen, lijkt het. Echt niemand die een sprint kon maken en de tegenstander huppelt overal doorheen.
Eén team waar ik tegen speelde heette zelfs 'Fix the Servers'
Om toch nog een beetje positief af te sluiten: vanavond nog Auba uit een Gold Upgrade gehaald en die lijkt me al meer te liggen dan Darwin Nunez
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik las ook ergens dat sommigen crossplay uitzetten. Dat kan ergens bij de instellingen.allstarted1 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 23:59:
[...]
Vanmiddag en vanavond waren de servers echt beneden peil.![]()
Merk het vooral als ik crossplay tegen een Fransoos, Italiaan of Duitser/Oostenrijker speel. Gigantische vertragingen, spelers (De Bruyne!) die geen pass meer kunnen geven en schoten die rechtstreeks van de F6 van Bal Over het Dak komen. Volle kracht over of aaien - er is geen tussenweg.
Viel ook vooral op bij alle 'thuiswedstrijden'. En dat met het Premier League-team dat ik eerder vandaag postte. Er zit echt een bizarre delay om buitenlandse servers 'aan te laten sluiten' op de servers waar wij op terechtkomen, lijkt het. Echt niemand die een sprint kon maken en de tegenstander huppelt overal doorheen.
Eén team waar ik tegen speelde heette zelfs 'Fix the Servers'![]()
Volgens mij was dat ook een Nederlander, afgaande op het KNVB-logo en NL-stadionthema, de Ajax-badge en -kit + teamnaam. Toen ging de pot wél vloeiend en was het een leuke open wedstrijd.
Om toch nog een beetje positief af te sluiten: vanavond nog Auba uit een Gold Upgrade gehaald en die lijkt me al meer te liggen dan Darwin NunezEn de passing van De Bruyne is echt top! Miste wel Bernardo Silva om zijn explosiviteit op CAM, dus heb Havertz TOTW eruit gehaald, De Bruyne naar rechts op CAM gezet en Bernardo links. Speelt echt top! Inmiddels ondanks de slechte servers vandaag opgeklommen naar Div. 6.
Dat maakt 0 verschil uit, heb al tal van games tegen Xbox gespeeld en was ook zo sloom als iets.Moody2204 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 07:23:
[...]
Ik las ook ergens dat sommigen crossplay uitzetten. Dat kan ergens bij de instellingen.
Je moet echt geluk hebben, en vraag me dan wel af hoeveel geluk je moet hebben voor 20-0 in Fut champs te gaan.
Bon, gisteren deze uit mijn marquee gekregen.
/f/image/V2fOOvcPJTW4JblBm6DHvuHx.png?f=fotoalbum_large)
43k coins, maar ga hem houden.
Hebben we dan alle echt goede spelers die beginnen en ligt het nivo hoger? Enige ervaringen hier?
Door het niet te benoemen gaat het probleem niet weg, echter heb ik geen idee waar de discussie naar verplaatst zou moeten worden.Sleehond schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 22:28:
[...]
En hier dus precies andersom in divisie 6. Spelers als Mané, Antony hebben draaicirkels van een vrachtwagen.
Ik heb wel eens gekeken op de forums van EA maar daar zag je alleen maar dat de bounce-back deden (probleem is client-side niet server-side etc).
Je kan natuurlijk ook s’nachts spelen maar daar moet je ook maar trek in hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 21-10-2022 09:15 ]
Wat kan je daar tegen doen?
Mocht ik toch neymar rood krijgen gaat de Bruyne weg en gaan Messi en neymar op de cam positie in een 4-2-2-2 opstelling Peer-to-peer maken met alle gevolgen van dienfifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:22:
Hoe kan je het als bedrijf fixen dat iemand met ping 80 vanuit Frankrijk speelt en die moet tegen een Nederlander met ping 25.
Niet veel, zou wel graag de ping van mijn tegenstander weten in game eigenlijk.fifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:22:
Hoe kan je het als bedrijf fixen dat iemand met ping 80 vanuit Frankrijk speelt en die moet tegen een Nederlander met ping 25.
Want voor de game zien wij wel de ping en de balkjes. Als wij beide verbinden op een dichte server dan zou het toch geen probleem mogen zijn.
Het blijft gewoon raadsel waarom de ene moment wel en andere moment niet.
Best dat we gewoon er over zwijgen, gaat niet opgelost geraken en is eeuwige discusie.
Er is maar 1 die het kan oplossen en dat is EA als ze geld boven halen.
Wij kunnen niet meer doen, bedraad gamen en de poorten open doen.
[ Voor 5% gewijzigd door KBE91 op 21-10-2022 10:04 ]
Als ik de tegenstanders zie bij die friendly met 1st owner spelers niet, lijkt wel of iedereen Mbappe trekt.saert schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:07:
Ik wacht nog steeds op wat packluck. Tot nu toe alleen nog maar Trent gepacked. Is het dit jaar moeilijker om goede spelers te packen?
Denk dat er echt enorm veel geld ingepompt wordt, heb zelf net als elk jaar eenmalig €100 uitgegeven maar daar kwam amper wat uit.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
2 potten gespeeld overdag vaak de tryhardsAugy schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:02:
Hoe is de WL op vrijdag?
Hebben we dan alle echt goede spelers die beginnen en ligt het nivo hoger? Enige ervaringen hier?
Helaas is de youtube sensatie van vorige jaar ook weer terug
5 verdedigers met cancelo en of walker als cb
Jammer
3 verdedigers met cancelo en of walker als cb mag dat wel?Markvd1984 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:35:
[...]
2 potten gespeeld overdag vaak de tryhards
Helaas is de youtube sensatie van vorige jaar ook weer terug
Jammer
Wat is daar erg aan? Die mensen spelen daardoor met lagere stats, nou prima toch?Markvd1984 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:35:
[...]
Jammer
Waarom maak jij je elk jaar weer druk over die positie? Terwijl je zelf ook wel met een speler op een andere positie speelt. Hoeveel mensen spelen met neymar LW in de spits? Is hetzelfde toch? Moeten die mensen toch zelf weten?
Soms maak jij je ook wel druk over dingen wat echt nergens over gaat.
Als ik met Mbappe op doel begin, word je dan ook boos? Of denk je dan wel van nee, ga je gang maar, heb liever mbappe tegen mij op de goal dan in de spits?
Als je ze op full chem start toch niet?fifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:11:
[...]
Wat is daar erg aan? Die mensen spelen daardoor met lagere stats, nou prima toch?
als je ingame wisselt niet nee, maar dan heb je weer slechtere spelers op de backs positie staan? Welk voordeel/nadeel is er? Het is om het even.
Snap het gezeik daarover gewoon niet.
Anderen hoeven niet te bepalen wie ik waar op stel en welke opstelling ik gebruik, mensen die zeiken over de opstelling van een tegenstander snap ik gewoon niet. Welkom in de voetballerij waar mensen 100-den verschillende meningen hebben over voetbal en over hoe het spelletje gespeeld KAN worden.
[ Voor 3% gewijzigd door fifanoob op 21-10-2022 11:16 ]
Eens hoor, het zijn keuzes en ieder moet doen wat ie wil. Sommige dingen zijn wel toxic, maar dat zit m dan meer in de uitvoering.fifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:15:
[...]
als je ingame wisselt niet nee, maar dan heb je weer slechtere spelers op de backs positie staan? Welk voordeel/nadeel is er? Het is om het even.
Snap het gezeik daarover gewoon niet.
Anderen hoeven niet te bepalen wie ik waar op stel en welke opstelling ik gebruik, mensen die zeiken over de opstelling van een tegenstander snap ik gewoon niet. Welkom in de voetballerij waar mensen 100-den verschillende meningen hebben over voetbal en over hoe het spelletje gespeeld KAN worden.
Mourinho is in het echt ook toxic, hoe hij wedstrijden doodmaakte door zich helemaal in te graven. Ja ik hou daar ook niet van en snap ook niet dat iemand zo kan spelen/gamen. Maar goed, je hebt ze er tussen zitten. Heb je gewoon mee te dealen en anders moet je stoppenGurbuh schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:18:
[...]
Eens hoor, het zijn keuzes en ieder moet doen wat ie wil. Sommige dingen zijn wel toxic, maar dat zit m dan meer in de uitvoering.
Uiteraard zoals andere tweakers hier kan je vooralsnog weinig doen aan het 'scripten' en het uiteindelijk accepteren als het spel niet naar behoren speelt. Maar net als dat EA beweerde dat zij de kansen in packs niet kunnen beinvloeden, en zij dit uiteindelijk toch wel hebben toegegeven. Sluit ik vooralsnog niet uit dat EA toch wel de DDA 'scripting' gebruiken om de FUT spelers uiteindelijk meer packs te laten kopen.
Net als dat ik nog steeds geloof in hogere pack luck op bepaalde accounts (uitgezonderd van de red list).
Haha even een leuke weetje in de ochtend
https://www.google.com/ur...Vaw0Q19mNtBItlFbck1qeuJJV
Verschil is wel dat Mourinho zijn baan altijd op het spel staatfifanoob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:21:
[...]
Mourinho is in het echt ook toxic, hoe hij wedstrijden doodmaakte door zich helemaal in te graven. Ja ik hou daar ook niet van en snap ook niet dat iemand zo kan spelen/gamen. Maar goed, je hebt ze er tussen zitten. Heb je gewoon mee te dealen en anders moet je stoppen
Ik speel gewoon altijd om te scoren, boeit me niet of counteren misschien de betere tactiek zou zijn. Uiteindelijk is het wel iedereen zn keuze zoals je zegt, dus wederom ben het eens met je punt maar dit is mijn nuance
Is al vrij lang bekend ja, en volgens EA wordt het alleen gebruikt in CPU matches zoals Squad Battles.Lashrom schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:24:
Hier komt het weer hoor, leuke info wat betreft scripting. Iets wat ik eerder voorheen ook niet wist. Maar wisten jullie dat EA een patent heeft op een game mechanic dat heet: Dynamic Difficulty Adjustment? EA beweert dat zij het niet gebruiken, er kwam ook een hele rechtzaak over. Maar waarom zou EA het niet gebruiken als zij de game mechanic hebben gecreeërd?
haha eens hoor, ik zou dat ook niet kunnen.Gurbuh schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:27:
[...]
Verschil is wel dat Mourinho zijn baan altijd op het spel staatFIFA zou (toch?) een spel zijn wat je speelt voor je plezier, dat haal ik persoonlijk niet uit 10 man drop back en lange ballen op de spits en dan 1x scoren en dan maximaal etteren en celebraten.Lijkt me niet dat veel mensen daar echt plezier uit halen, dan ben je gewoon jaded..
Ik speel gewoon altijd om te scoren, boeit me niet of counteren misschien de betere tactiek zou zijn. Uiteindelijk is het wel iedereen zn keuze zoals je zegt, dus wederom ben het eens met je punt maar dit is mijn nuance
Ik ben cruyff fan, zijn manier van denken over voetbal zo denk ik er ook over. Aanvallen en goals maken daar draait voetbal bij mij om. Je wilt het publiek vermaken met je kunsten die je kan.
Maar goed, ik ken genoeg mensen die genieten van "Italiaans voetbal/ kees van wonderen
Ik heb de concentratie daar ook niet voor en het geduld ook niet. Als mijn tegenstander 3x de bal op eigen helft rondspeelt word ik al bijna gek en ongeduldig
/f/image/CO0499CLC33MeFpuf1HGtIjF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tYfmFDw8ksAEizVXKb0DZt8q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/stM3lLcpuhXgnBxm11Ipj8Wv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eEHmXP05C1sia9B7qc00xTYV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/3mBa3wdlT6cmV1KmhWZ5EyX0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/P3PTbFv2FEK2g73uETsiTLbP.png?f=fotoalbum_large)