PSN: Kidjuh
Welke tactics verder?038Zwolle schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:44:
51212 is voor mij de enige oplossing op dit moment ik word echt geslacht in 41212 of 4231. Tot 2x toe de promotie wedstrijd verloren, maar daar ben ik niet rouwig om
5212 dus.. Bedankt Jasper.
De gameplay vond ik al aardig goed maar overspelen werkte net niet lekker. Na de patch is dit, voor mijn spel, opgelost.
Kan nu goed combinatie spel spelen, zonder dat het overdreven is. Speel niet heel veel maar toch div 4 kunnen bereiken.
Speel nu 4222, op 100 diepte en 40 breedte.
Een spits op get in behind de ander op false 9. De rest staat allemaal op standaard.
Dit is mijn team:
https://www.ea.com/fifa/u...ffId=gaXpI4DtPXh:FFA23PS5
Nee hier nog 1Wulfric92 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 00:41:
Volgens mij ben ik de enige die de nieuwe patch heerlijk vind spelen...
De gameplay vond ik al aardig goed maar overspelen werkte net niet lekker. Na de patch is dit, voor mijn spel, opgelost.
Kan nu goed combinatie spel spelen, zonder dat het overdreven is. Speel niet heel veel maar toch div 4 kunnen bereiken.
Speel nu 4222, op 100 diepte en 40 breedte.
Een spits op get in behind de ander op false 9. De rest staat allemaal op standaard.
Dit is mijn team:
https://www.ea.com/fifa/u...ffId=gaXpI4DtPXh:FFA23PS5
Gisteren paar potten gespeeld na de update(ps4) maar hoe het nu speelt is top. Snelheid in de gameplay is terug en je kan nu heerlijk combineren ipv van slappe passjes en aannames wat een uur duurt.
Ik heb nog niet gespeeld, maar als ik moet kiezen tussen de snelheid van vorige week en een versnelde versie dan heb ik liever dat van vorige week.Markmaas schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 07:03:
[...]
Nee hier nog 1![]()
Gisteren paar potten gespeeld na de update(ps4) maar hoe het nu speelt is top. Snelheid in de gameplay is terug en je kan nu heerlijk combineren ipv van slappe passjes en aannames wat een uur duurt.
Liever een fifa waarbij tactiek ook een rol speelt dan snel ping-pongen totdat een tegenstander instapt/te traag switched waarbij de snelheid alleen nog verder omhoog gaat doordat er steeds betere spelers komen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Had juist gister het idee dat passen een stuk minder was geworden, en het meer hotseknotse pressure voetbal was. Maar kan best aan mij liggen, vandaag maar weer eens proberen.Wulfric92 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 00:41:
Volgens mij ben ik de enige die de nieuwe patch heerlijk vind spelen...
Heb zijn gewone kaart. Vroeg mij gewoon af als ik ze kaart moet halen aan ze huidige prijs?Augy schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 22:49:
[...]
Heb hem al een tijd in mn team staan als cdm. Echt een beer van een kerel met een enorm goede lange bal in de benen. Zit echt overal tussen en gebrek aan pace merk je niks van. In mn nieuwe tactiek pakt ie zelfs regelmatig een goaltje mee. Bovendien is RM nog 1 win verwijderd van de upgrade naar 84 in dit geval
Gister het zelfde ervaren. Zodra pressure aangaat stuiteren de ballen echt alle kanten op.Gurbuh schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:22:
[...]
Had juist gister het idee dat passen een stuk minder was geworden, en het meer hotseknotse pressure voetbal was. Maar kan best aan mij liggen, vandaag maar weer eens proberen.
Idd, maar ook dat is elke fifa zo aangezeker in het begin we nog niet allemaal kaartjes hebben met een hoge composure. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om dan bijvoorbeeld Toni Kroos steeds het spel te laten verplaatsen.Traeces schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:31:
[...]
Gister het zelfde ervaren. Zodra pressure aangaat stuiteren de ballen echt alle kanten op.
Dat de mechanics mbt pressure *** zijn is een andere discussie. Zeker icm een beetje lag waardoor je eigenlijk gewoon niet echt kan reageren.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Icons zijn icons en ze spelen altijd beter dan hun stats aangeven. Een 85 Ferdinand is veel beter dan een 86 Skriniar.Speculaes schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:45:
Wat is de meerwaarde van die icons op dit moment? Er zijn talloze spelers met een betere rating dan 86 op het moment, die ook niet eens zo prijzig zijn
Tactiek is in mijn ogen nog steeds wel belangrijk(qua diepte en breedte instellingen). Ja het spel voelt nu sneller en dan krijg je al snel het ping pong effect, maar dat heb ik liever dan dat trage gedoe qua passjes en dat spelers als tractors over veld bewegen. Ieder zo zijn ervaring met de game en perfect zal het nooit worden. Speel zelf nu met Modric IF en Valverde POTM maar die voelen goed aan qua passing nu beter als voorheen.Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 07:37:
[...]
Ik heb nog niet gespeeld, maar als ik moet kiezen tussen de snelheid van vorige week en een versnelde versie dan heb ik liever dat van vorige week.
Liever een fifa waarbij tactiek ook een rol speelt dan snel ping-pongen totdat een tegenstander instapt/te traag switched waarbij de snelheid alleen nog verder omhoog gaat doordat er steeds betere spelers komen.
Heb ze van YouTube gestolen maar zal ze niet delen. Gisteren leek het weer nergens op 😅
Volgende week is hij 84, gok eind november 86, dan is het wel echt een beest. Lastig om aan te geven wat zn prijs gaat doen. Als RM vanavond achter komt duikt hij weer naar beneden.Thibaut1234 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:29:
[...]
Heb zijn gewone kaart. Vroeg mij gewoon af als ik ze kaart moet halen aan ze huidige prijs?
Heb vini en salah gehaald voor op de flanken, sterling blijft tog inconsistent.
https://www.futbin.com/23/squad/1099161
Kwam er gisteren achter dat hij mijn tactieken niet had opgeslagen en alles op balanced staat, draait als een tierelier dus laat het maar even staan haha. Gelukkig heb ik al back up op de flanken theo en Gosens nog voor al walker en mendy moe worden aangezien die continu over de flank denderen. Dan is de H/H workrate wel echt heerlijk
[ Voor 37% gewijzigd door Augy op 19-10-2022 11:19 ]
Geloof mij dat wil je niet.Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 07:37:
[...]
Ik heb nog niet gespeeld, maar als ik moet kiezen tussen de snelheid van vorige week en een versnelde versie dan heb ik liever dat van vorige week.
Dan gaat iedereen 100x overspelen, dat slome gedoe. Zet je 1x druk spelen ze hem weer helemaal terug want oh ze staan onder druk! Niemand die iets probeert, iedereen gaat op save spelen. Dan krijg je dus allemaal park de bus voetbal.
Je hoeft nu juist niet te ping-pongen, gaat het tempo omlaag dan wordt er meer en meer geping-ponged.
Nee dat echt nooit weer please. Dan kan je beter squad battles spelen. De cpu daar speelt ook zo tering traag en defensief.
Er is nu echt niks mis met de snelheid.
Ik weet niet of dat een reactie op mij is/was. Maar het gaat er meer om dat delen geen zin heeft aangezien het niet zo goed voor me werkt als gehoopt.hmr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:06:
NEEE NIET YOUTUBE, DAT MAG ECHT NIET HOOR!
Was niet op jou..038Zwolle schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:23:
[...]
Ik weet niet of dat een reactie op mij is/was. Maar het gaat er meer om dat delen geen zin heeft aangezien het niet zo goed voor me werkt als gehoopt.
Ik heb wel nog wat tactics die werken hoor, laat maar weten wat je wilt weten.
Ik speel zelf op 4-2-3-1, 4-1-2-1-2 (2) en 4-4-2.
Ben zelf een combinatie van skillen,dribbelen en combineren. Through balls lukt me wat minder
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Toch de gok genomen en de sbc gedaan: haal ik er Campbell uit. In principe weinig mis mee, maar heb nu De Ligt OTW en Van Dijk centraal achterin staan. Het zou een optie zijn om met vijf achterin te gaan spelen, maar ik houd juist zo van 4-3-3Saekerhett schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:53:
[...]
Icons zijn icons en ze spelen altijd beter dan hun stats aangeven. Een 85 Ferdinand is veel beter dan een 86 Skriniar.
Wat ik maar zeggen wil: veel icons zijn underrated denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 19-10-2022 11:54 ]
Week geleden nog veel 89, 88, 87 rated spelers ingeslagen. Inmiddels ook zo'n 10k winst per speler gepakt. Ik hou ze nog even vast want ik hoop op wat nieuwe sbc's waar hoge spelers voor nodig zijn. Dan mogen ze van mij nog verder stijgen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Hoe zouden jullie hem gebruiken cam of cm?
Blanc zou in mijn ogen een ideale CM zijn. Box to box goed te gebruiken denk ik.Kanters85 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:55:
Ik heb Blanc uit de Icon SBC, ik speel 433 met verdedigende middenvelder.
Hoe zouden jullie hem gebruiken cam of cm?
Had hem liever gehad dan mijn gattuso lol
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
dan moet ik m in game wisselen aangezien zijn posities cam of cb zijn.
Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:56:
[...]
Blanc zou in mijn ogen een ideale CM zijn. Box to box goed te gebruiken denk ik.
Had hem liever gehad dan mijn gattuso lol
haha, ik zat ook al naar hem te kijken.Moody2204 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:53:
Ik heb ook die icon sbc gedaan en had Laudrup. In eerste instantie dacht ik dat dat niks was. Toch eens een kans gegeven in mijn 4-2-2-2 als lcam i.p.v. Dybala. Maar die kaart heeft mij dus echt verrast. Laudrup is zo wendbaar, die kan draaien op 1 vierkante meter. Zijn passing is ook echt goed. Gisteren vanaf links een mooi diepte boogballetje over de defensie heen waarna Son hem er met een duik kopbal inkopte!
Wat ik maar zeggen wil: veel icons zijn underrated denk ik.
Iedereen vindt het 3x niks.
Maar hij heeft een super dribbel.
Alleen afmaken is wat minder.
Dacht eerst vleiugelspeler.
Maar in een 4222 is het nog beter.
Ik hou nm in gedachten.
Ik start overigens standaard in een rare formatie ivm posities van spelers en dan schakel in ingame over naar de formatie/taktiek die ik ingame ook ga spelen. Alle 4 presets (buiten de start taktiek) maak ik gebruik van.Kanters85 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:58:
Ik snap m, t is ook een gok.
dan moet ik m in game wisselen aangezien zijn posities cam of cb zijn.
[...]
5122 als meest defensieve, 4231 als start formatie, 41212(2) wanneer ik achter sta en meer druk moet zetten en een zeer agressieve 4222 voor alles of niets.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik gekleurd ben over een speler als Laudrup, omdat ik hem vroeger echt een briljante speler vond (net als bijvoorbeeld Socrates). Desalniettemin doet hij het tot nu toe top als lcam (met finisher). Werkt voor mij beter dan Dybala, behalve dan dat Dybala zijn schot wel duidelijk beter is.joenes30 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:01:
[...]
haha, ik zat ook al naar hem te kijken.
Iedereen vindt het 3x niks.
Maar hij heeft een super dribbel.
Alleen afmaken is wat minder.
Dacht eerst vleiugelspeler.
Maar in een 4222 is het nog beter.
Ik hou nm in gedachten.
GoldDutch schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:24:
Is het iemand al gelukt om het Philips Stadion te kopen? Ik weet dat deze zilver is. Komen echter nooit resultaten als ik zoek, op elk moment van de dag.
Haha,me to.Moody2204 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:07:
[...]
Moet wel eerlijk zeggen dat ik gekleurd ben over een speler als Laudrup, omdat ik hem vroeger echt een briljante speler vond (net als bijvoorbeeld Socrates). Desalniettemin doet hij het tot nu toe top als lcam (met finisher). Werkt voor mij beter dan Dybala, behalve dan dat Dybala zijn schot wel duidelijk beter is.
De sleep van Laudrup was heerlijk.
Echt een genot was het om deze man op het veld te zien.
Zit in 1 gratis, heb daar al veel goeie deals zien voorbij komen en zonder 1 cent te moeten betalen.
Je krijgt een ping van welke kaart, wat ze mogelijk waard zijn. De risk en je krijgt dan nog een ping wanneer je moet sellen.
Vandaag proberen mij te plaatsen voor WL. Benieuwd dat het weer nipt gaat zijn zoals vorige week.
Waar ik het normaal kantje boord wel/niet haal ben k er net soepel doorheen gefietst. Overdag lijkt de tegenstand wat minder of k word gewoon beter natuurlijkKBE91 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:57:
Snap niet waarom sommige eigenlijk zouden betalen voor zo patreon groepen.
Zit in 1 gratis, heb daar al veel goeie deals zien voorbij komen en zonder 1 cent te moeten betalen.
Je krijgt een ping van welke kaart, wat ze mogelijk waard zijn. De risk en je krijgt dan nog een ping wanneer je moet sellen.
Vandaag proberen mij te plaatsen voor WL. Benieuwd dat het weer nipt gaat zijn zoals vorige week.
Gisteren video gezien dat woensdag het beste is, dus we gaan dat maar eens proberen.Augy schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:02:
[...]
Waar ik het normaal kantje boord wel/niet haal ben k er net soepel doorheen gefietst. Overdag lijkt de tegenstand wat minder of k word gewoon beter natuurlijk
Edit : 2 matchen gespeeld, spelers voelen zo zwaar aan. Alles duurt zolang bij mij voor ze reageren.
2 matchen ook al verloren ondertussen.
[ Voor 16% gewijzigd door KBE91 op 19-10-2022 13:30 ]
Die gaat zwaar OP worden denk ik.
En nog een tip.
Je kan je pakket claimen als je Amazon lid bent.
Toch een leuk pakket.
Mn neef had net Ferland Mendy eruit.
4 2 2 2, 5 2 1 2, 4 3 3, 4 2 3 1. Het maakt niet uit. Ik word constant afgetroefd door efficiëntie of een scala een trucjes.
Is er een instelling anders of mis ik iets?
Vorig jaar vrijwel constant div 2. Steeds 50/50 wedstrijden.
Wat natuurlijk ook kan: ben ik nu echt zo slecht geworden?
PSN: Maichel
Deze tactiek heb ik 3 potjes gebruikt in division rivals, waarvan 2 gewonnen en 1 gelijk. Moet zeggen dat het erg leuk speelt, veel aanvallende opties, maar verdedigend wel wat kwetsbaar omdat je vaak met 2 cv's tegenover 3 aanvallers komt te staan. Als 1 cdm of 1 back achterblijft, zou het wat stabieler moeten zijn. Ik ga eens uitproberen of dat werkt.Nachtapotheker schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:38:
Ga zelf in div4 nog steeds als een speer met een nieuwe 41212(2) tactiek. Heb van de afgelopen 10 potten er slechts 1 verloren. De buitenste CM's zijn echt overal.
Player instructions: 1 spits op get in behind, de cam op stay forward en de keeper op sweeper en come for crosses. Verder alles standaard, de backs komen af en toe dus mee op en worden overgenomen door de CM's bij een counter.
[Afbeelding]
Ik gebruik hiervoor de volgende spelers, voorin en achterin grote sterkte slopers, op het middenveld voetballers die beweeglijk zijn en ook nog kunnen verdedigen:
[Afbeelding]
Bedankt voor het delen van je tactiek.
Ligt eraan wat er bij je past. Vooral een mentaal spelletje is het.Prins32 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 14:20:
Pff.. zit al 2 weken in divisie 5 en kom geen stap verder. Wordt iedere keer weer weggetikt of ieder schot op doel is een tegendoelpunt. Van de 15 wedstrijden win ik er misschien 4 ofzo. En allemaal OP teams tegen.
4 2 2 2, 5 2 1 2, 4 3 3, 4 2 3 1. Het maakt niet uit. Ik word constant afgetroefd door efficiëntie of een scala een trucjes.
Is er een instelling anders of mis ik iets?
Vorig jaar vrijwel constant div 2. Steeds 50/50 wedstrijden.
Wat natuurlijk ook kan: ben ik nu echt zo slecht geworden?
- Neymar
- Sané
- Joe Gomez
- Barella
- Kroos
- Thuram
[ Voor 3% gewijzigd door KBE91 op 19-10-2022 15:15 ]
Bij mij houden zn workrates me tegen, deze lijken me vooral top in een 5atb en dat speel k nooit. Bovendien heb ik mendy en theo untrade dus al voldoende opties op LA (imo de beste backs ingame tot op heden door de H/H workrates)theman36 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:20:
Wat is eigenlijk de reden dat ik Alex Telles zo weinig voorbij zie komen hier en in game? Zal de prijs het enige zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 19-10-2022 16:28 ]
Ik meen dat er ook een aantal in sbc zaten tog?Bozzel1987 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:10:
Weet trouwens iemand wat meer over de preseason packs? Die zouden we eigenlijk afgelopen week moeten krijgen, maar was iets mis mee en daardoor niet voor iedereen uitgerold. Hierna niets meer gehoord/gelezen
Op de ps5 was dat vorig jaar al.Gurbuh schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:22:
Het team van de tegenstander laadt niet eens meer in aanloop naar de wedstrijd(PS4)
Maar nu is het bewust zo gedaan lijkt het, je kunt de opstelling alleen nog zien door voor de wedstrijd aan de intro niet te skippen.
Ja maar die rewards zouden voor Fifa 23 moeten zijn. So far niets gekregenAugy schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:49:
[...]
Ik meen dat er ook een aantal in sbc zaten tog?
Qualify weer gehad gelukkig. Ga dit weekend weer spelen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Explosive, snel op eerste meters, daarna vertraging. Zoiets was t geloof khmr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 17:22:
Enige waar ik wel beetje klaar mee ben is dat mijn Vini echt altijd bijgehaald wordt door iedere verdediger.
Qualify weer gehad gelukkig. Ga dit weekend weer spelen.
Graag gedaan, ik ben zelf vandaag ook 1 keer goed geslacht ja. Maar die gast was gewoon te goed. Ook andere opstellingen werkten niet tegen zijn spel.Capsaicin schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:02:
[...]
Deze tactiek heb ik 3 potjes gebruikt in division rivals, waarvan 2 gewonnen en 1 gelijk. Moet zeggen dat het erg leuk speelt, veel aanvallende opties, maar verdedigend wel wat kwetsbaar omdat je vaak met 2 cv's tegenover 3 aanvallers komt te staan. Als 1 cdm of 1 back achterblijft, zou het wat stabieler moeten zijn. Ik ga eens uitproberen of dat werkt.
Bedankt voor het delen van je tactiek.
Als ik kansloos ben, dan probeer ik vaak dingen uit om dat type spel te counteren
En kan hem nog verkopen ook.
Maar misschien duw ik hem ergens in een team.
YouTube oprecht heel handig038Zwolle schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:23:
[...]
Ik weet niet of dat een reactie op mij is/was. Maar het gaat er meer om dat delen geen zin heeft aangezien het niet zo goed voor me werkt als gehoopt.
Je kan bv ook zien hoe een verdediger sneller is dan vini echt ideaal als je daar last van hebt.
Welke tip?KBE91 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 18:15:
Die tip met die brons en silver spelers, Varane gekregen uit die 2 rare pack.
In de icon sbc zijn de eerste 2panelen rare Silver en bronze.
Komen 2 tradeble spelers uit, kun je best wat leuks uit packen
Vier packs. Beste was een 80 middenvelderAugy schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 18:36:
[...]
In de icon sbc zijn de eerste 2panelen rare Silver en bronze.
Komen 2 tradeble spelers uit, kun je best wat leuks uit packen
Bedankt hiervoor. ff wat bronzen spelers inleveren voor de eerste van Essien, komt Dembele eruit lopen.KBE91 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 18:15:
Die tip met die brons en silver spelers, Varane gekregen uit die 2 rare pack.
Ik heb bijna een zelfde team en heb dit ook gehad en nog steeds. Sparen voor Mbappe, die wil je in je team. Maar ja is ook duur. Ik heb eindelijk kunnen halen, mede doordat ik Haaland uit de wl kwalli rewards packte.llovesoccerx7 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:39:
Haaland uit preview pack gekregen en nog RB Philips
[Afbeelding]
Enig advies wat ik hier nog in zou verbeteren? Naast de toppers zoals neymar enzo.
Nu is het sparen voor Neymar.. Duurt lang maar ja, we moeten ook niet te snel een endgame team hebben.
Hoe ziet joune eruit? Formatie? En hoe spelen ze?fifanoob schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:51:
[...]
Ik heb bijna een zelfde team en heb dit ook gehad en nog steeds. Sparen voor Mbappe, die wil je in je team. Maar ja is ook duur. Ik heb eindelijk kunnen halen, mede doordat ik Haaland uit de wl kwalli rewards packte.
Nu is het sparen voor Neymar.. Duurt lang maar ja, we moeten ook niet te snel een endgame team hebben.
Na een keer of 8 (niet eens overdreven) eindelijk promotie gehaald naar divisie 4. Zwaar onterecht gewonnen maar net op tijd voor de rewards. 🥵
[ Voor 38% gewijzigd door 038Zwolle op 19-10-2022 21:25 ]
Had ook dit probleem deze middag, ben dan maar gestopt met spelen. Mijn spelers hadden precies hele zware maaltijd gegeten en waren zo sloom als iets.theman36 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 21:06:
Zo snel als het gisteren speelde, zo traag gaat het nu.... die gameplay is zo inconsistent dat is echt niet normaal
4222 ingame.llovesoccerx7 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:54:
[...]
Hoe ziet joune eruit? Formatie? En hoe spelen ze?
Ik speel behoorlijk aanvallend, diepte op 70.
Dat zit al langer in Fifa. Sterker nog: ik doe soms rond minuut 45 nog ff extra mijn best door dit. Lukt ook regelmatig om er dan ff eentje in te prikken (al krijg ik ze ook wel rond die tijd tegen natuurlijk).038Zwolle schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 21:12:
Hoe vaak valt bij jullie een goal in de 45ste minuut en 90ste minuut? Het is echt schrikbarend hoe vaak dat hier gebeurd.
Haha mannetje toch ;)!Markvd1984 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 18:27:
[...]
YouTube oprecht heel handig
Je kan bv ook zien hoe een verdediger sneller is dan vini echt ideaal als je daar last van hebt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Haha ventje tochhmr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:06:
NEEE NIET YOUTUBE, DAT MAG ECHT NIET HOOR!
Exact hetzelfde hier, vorige keer zelfs maar een keer kunnen winnen. Ik begrijp trouwens niet waarom mensen zo snel quitten, sommigen maken zelfs eigen goals?Moody2204 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 21:09:
Nou, en nu fluitend door de WL kwalificatie heen gekomen. Vorige x maar 2x kunnen winnen en nu na 5 potjes al klaar... over inconsistente gameplay/matchmaking (?) gesproken...
Voor iemand van 35/36 stel je niet teleur. Heerlijk. Met name dat YouTube clips kanaal van je.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja, Lenghty overpowered. I know, maar ook non-lenghty spelers lijken het ook te hebben. Is een gameplay dingetje, maar ergens voelt het achterlijk als je naar echte games kijkt. Ach, dan maar beetje skillen. Ook primaAugy schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 17:51:
[...]
Explosive, snel op eerste meters, daarna vertraging. Zoiets was t geloof k
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als je het volgende nivo niet meer kan halen geef je de win weg, gebeurt ook vaak in WLZuidJ schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:08:
[...]
Exact hetzelfde hier, vorige keer zelfs maar een keer kunnen winnen. Ik begrijp trouwens niet waarom mensen zo snel quitten, sommigen maken zelfs eigen goals?
Vind t wel sportief haha
Helaas zijn sommigen ook onsportief. Vandaag ook weer 1. Aftrap, drukt op pauze, speelt via, via terug naar de keeper. Keeper loopt met bal richting eigen doel.... dan weet je dat hij gaat quitten. Vervolgens schiet hij de bal over de zijlijn i.p.v. in eigen doel......Augy schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:15:
[...]
Als je het volgende nivo niet meer kan halen geef je de win weg, gebeurt ook vaak in WL
Vind t wel sportief haha
Gelukkig was ik op dat moment al geplaatst.
Kom uit 84 zie je in mijn naam mss wat bijles vragen op school voor rekenen?hmr schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:12:
[...]
Voor iemand van 35/36 stel je niet teleur. Heerlijk. Met name dat YouTube clips kanaal van je.
Gebeurd niet erg veel, veel drukken op pauze voor de game en leaven helaasAugy schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:15:
[...]
Als je het volgende nivo niet meer kan halen geef je de win weg, gebeurt ook vaak in WL
Vind t wel sportief haha
Die zijn idd vervelend vooral als je nog 1 pot moet winnenMoody2204 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:21:
[...]
Helaas zijn sommigen ook onsportief. Vandaag ook weer 1. Aftrap, drukt op pauze, speelt via, via terug naar de keeper. Keeper loopt met bal richting eigen doel.... dan weet je dat hij gaat quitten. Vervolgens schiet hij de bal over de zijlijn i.p.v. in eigen doel......
Gelukkig was ik op dat moment al geplaatst.
Dat klopt knul. Klein foutje aan mijn kant, maar eigenlijk dus nog vermakelijker.Markvd1984 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:23:
[...]
Kom uit 84 zie je in mijn naam mss wat bijles vragen op school voor rekenen?
Ik vind het mooi zo. You do you. Niet te boos worden he op het spelletje. Kost je heel wat frustratie de afgelopen jaar.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben ook begonnen met Lewa/Benz, maar uiteindelijk Benz vervangen door een snelle/behendige speler (danjuma) omdat je anders twee gelijksoortige spitsen hebt.llovesoccerx7 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:39:
Haaland uit preview pack gekregen en nog RB Philips
[Afbeelding]
Enig advies wat ik hier nog in zou verbeteren? Naast de toppers zoals neymar enzo.
Probeer de bal aan te nemen van de speler af met de left stick.llovesoccerx7 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:34:
Ik heb echt struggles in the final third. Hoe kan je simpel wegdraaien met een speler in je rug? En wat is de beste manier van dribbelen nu?
Of probeer te shielden.
Wat ook werkt is fake shot aanname.
Hoop dat je er wat aan hebt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Probeer aan te nemen met l1 en dan een 1 2tje aangaan dan loopt die vanzelf diep en heb je wat ruimtllovesoccerx7 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:34:
Ik heb echt struggles in the final third. Hoe kan je simpel wegdraaien met een speler in je rug? En wat is de beste manier van dribbelen nu?
Het duo Alaba RB - Rüdiger OTW blijft lang staan vermoed ik, of ik moet geluk hebben tijdens toty
Tchou word ook echt een beest als cdm
in de 94e minuut de 3-4 binnen schieten.
Bedankt voor deze tip he, deed gisteren mijn pakketjes open en kreeg een Tradable Messi en AntonynaNs schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:23:
Las net nog handige tip: je rare silvers/bronzes in de Icon SBC's gooien voor 2 tradeable rare golds!
:strip_exif()/f/image/bAFWb4b2oPXArgrXYJsO3DR4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oBRUoqORT03IR8bu0gMObvmI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2K84cUAds1qQlb6M247UXLvH.png?f=fotoalbum_large)