Ik hoop voor jullie "niet" want het is er niet beter op gewordenSleehond schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 16:06:
Wanneer komt de PS4 update? Inmiddels al tijdje uit op de PS5 toch…?
Volgens mij krijgt iedereen die een pre-order heeft geplaatst voor 21 augustus een hero speler. Gok dat die spelers dan nog wel iets dalen._Uploader_ schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 16:05:
[...]
Dank je!
Ja hij is de coins zeker wel waard. 3* skills boeit mij niet heel erg en tov van een Haaland schiet hij ze erg gemakkelijker in met zijn 4* weak foot op zijn zwakker been. En koppen gaat super met hem. Ik gebruikte CR7 als een valse spits en Voller de wat diepgaandere spits in een 41212. Over de top through ballen op Voller gaat erg gemakkelijk en hiermee heb ik veel goals gescoord. De volgende hero die ik wel eens wil proberen is Al Owairan, zijn status zijn er goed uit.
Er zijn ook geruchten dat er binnenkort een hero sbc uitkomt, de prijzen zouden dus wel kunnen dalen.
[ Voor 3% gewijzigd door theman36 op 17-10-2022 16:32 ]
Kijk, dat is goed om te horen._Uploader_ schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 16:05:
[...]
Dank je!
Ja hij is de coins zeker wel waard. 3* skills boeit mij niet heel erg en tov van een Haaland schiet hij ze erg gemakkelijker in met zijn 4* weak foot op zijn zwakker been. En koppen gaat super met hem. Ik gebruikte CR7 als een valse spits en Voller de wat diepgaandere spits in een 41212. Over de top through ballen op Voller gaat erg gemakkelijk en hiermee heb ik veel goals gescoord. De volgende hero die ik wel eens wil proberen is Al Owairan, zijn status zijn er goed uit.
Er zijn ook geruchten dat er binnenkort een hero sbc uitkomt, de prijzen zouden dus wel kunnen dalen.
Dat klopt en die hero kaarten worden op 11 november uitgegeven.theman36 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 16:28:
[...]
Volgens mij krijgt iedereen die een pre-order heeft geplaatst voor 21 augustus een hero speler. Gok dat die spelers dan nog wel iets dalen.
Schijnt dat er vandaag Hero en Base Icon (max rating 86) sbc uitkomen.
Ik zelf vind het dit jaar niet waard. Iedere week komen er nieuwe speciale kaarten uit. Veel spelers overtreffen nu al zelfs Icons en Hero's. Wel interessant voor diegene die veel high rated fodders hebben.
Ik zelf vind het dit jaar niet waard. Iedere week komen er nieuwe speciale kaarten uit. Veel spelers overtreffen nu al zelfs Icons en Hero's. Wel interessant voor diegene die veel high rated fodders hebben.
Vind het inderdaad jammer dat nu al soms icons onderdoen voor speciale kaarten. Gaat toch veel te snel in het seizoen zeg maar? Zonde…Lashrom schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 17:20:
Schijnt dat er vandaag Hero en Base Icon (max rating 86) sbc uitkomen.
Hmmm.... ik lees hier toch wel dat ik zeker niet de enige ben die het lastig heeft. Gek genoeg gaat Rivals best goed, zit nu in div. 5. Al verlies ik daar wel meer dan dat ik win momenteel. Maar de WL is pas echt een drama. Weer kwali gemist en in de WL zelf maar 6 wins tot 2x toe. Dat is even slikken na vorige Fifa. Ik heb het vooral verdedigend erg lastig. Ook hier veel gepuzzel met taktieken. De 4-2-2-2 bevalt me tot nu toe nog het best. Mbappé (mijn packluck) is zowel een vloek als een zegen. De man schiet ze er soms van alle hoeken en standen in. Maar om hem te linken vind ik vooral lastig. Ik heb eigenlijk niks met de Ligue 1. Vind de meeste spelers daar ook niet super interessant. Dit is nu mijn team (ingame Son in de spits en Dybala linker cam):
Afgelopen WL uit de Red Picks Donnaruma en Martinelli, vervolgens kwam uit een normaal pakketje baby Van Persie wandelen, voor het eerst in jaren packluck. 👌
Daarmee onderstaand team gemaakt, wat speelt dat lekker zeg met 3 CB’s. Ook Pappin speelt super fijn. Ik zou Hakimi kunnen veranderen naar Walker zonder van de 33 chem af te gaan. Welke vinden jullie beter spelen?
Daarmee onderstaand team gemaakt, wat speelt dat lekker zeg met 3 CB’s. Ook Pappin speelt super fijn. Ik zou Hakimi kunnen veranderen naar Walker zonder van de 33 chem af te gaan. Welke vinden jullie beter spelen?
Icon SBC's ga ik niet meer aan beginnen, tenzij je weet welke icon je krijgt.
In 21 bij swaps en een icon-sbc kreeg ik beide Klose.
Dan voel je je wel hard genaaid.
In 21 bij swaps en een icon-sbc kreeg ik beide Klose.
Dan voel je je wel hard genaaid.
Voor iedereen de prime gaming pack is uit.
Had koulibaly , oblak en lukaku dat is niet mis voor een gratis pack.
een 84 èn 86 rated squad inleveren in ruil voor een icon van maximaal 86.
't Is wel een gok he?Prosac schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:15:
een 84 èn 86 rated squad inleveren in ruil voor een icon van maximaal 86.
Mendy en Benzema uit de sbc, Jota en bellingham uit de prime, tevreden voor vanavond, kan veel slechter
Welke SBC is dat?Augy schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:44:
Mendy en Benzema uit de sbc, Jota en bellingham uit de prime, tevreden voor vanavond, kan veel slechter
Bij mij griezman en asencio als beste dus dat zegt genoegTraeces schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:15:
Voor iedereen de prime gaming pack is uit.
Tja je kan toch slechte packs hebben ? Zit Nick van runthefutmarket te kijken. Ene heeft goede packs en de andere slechte.Bozzel1987 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 19:49:
[...]
Bij mij griezman en asencio als beste dus dat zegt genoeg
Hier was Fabian de beste uit de packs. Jammer de bammer.
Zijn de servers slecht? Heb opeens een verbindings icoontje bovenin tijdens duels. Nog nooit gehad
Heb je voor mij toevallig de tactics? Heb k een basis om mee te beginnen. Nu het doen met onderstaand team.Traeces schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:40:
[...]
Kijk gewoon wat je zelf het beste vind spelen. Heb de laatste 3 jaar alleen maar 4-4-2 gespeeld. Dat werkte echt totaal niet voor me deze fifa.
Speel nu 4-3-3 ( 4) omdat ik dan meer spelers op het middenveld heb om lekker 3 hoekjes te maken. Sinds dien loopt het gewoon goed. Pas 1 verlies pot van div 10 tot half div 6 nu. Heb je eventueel ook nog een slot op de deur met een CVM.
Merk ook dat CAMS in een vrije rol bij mij goed werken deze fifa.
https://www.futbin.com/23/squad/1099161
Zit nog te twijfelen om mendy te vervangen van telles
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 17-10-2022 20:18 ]
Hier Fodder ingeleverd voor 86 Kluivert, beter dan ik had verwacht 
Zal hem zeker gaan gebruiker als pinchhittert
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik had net als veel anderen problemen met passing. Het liep van geen kant, dus ik kijk net eens naar de controller instellingen: alles bleek gereset te zijn. Alles stond weer op assisted! Teruggezet en m’n passing loopt weer soepel
. Misschien helpt het voor jullie ook
Hoe heb jij het staan dan..?Speculaes schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:19:
Ik had net als veel anderen problemen met passing. Het liep van geen kant, dus ik kijk net eens naar de controller instellingen: alles bleek gereset te zijn. Alles stond weer op assisted! Teruggezet en m’n passing loopt weer soepel. Misschien helpt het voor jullie ook
4-3-3 (4)Augy schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:03:
[...]
Heb je voor mij toevallig de tactics? Heb k een basis om mee te beginnen. Nu het doen met onderstaand team.
https://www.futbin.com/23/squad/1099161
Zit nog te twijfelen om mendy te vervangen van telles
:strip_exif()/f/image/quGEacAShjfvUrCnbpF06jJJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Verdediging alles op stayback.
Middenveld CM links op stayback, verdedig midden. CM rechts balanced , verdedig midden. CAM vrije rol rest standaard.
Aanval Get behind allemaal, me wingers kom naar binnen, spits blijf centraal.
Zeker met jouw haaland die serieus sterk is werkt dit denk wel goed. Kan je lekker de bal vasthouden en er overheen komen. Gebruik nu zelf RB Phillips als sloper, die ook nog goed kan voetballen. Frenkie mag lekker het spel verdelen met Bernardo Silva. Scoren beiden ook nog veel omdat ik ze flink laat opkomen.
Misschien een idee om Paqueta er uit te halen voor Frenkie ? Die man ze passing is zo goed kan je lekker je spelers wegsteken.
Of het allemaal werkt voor jouw is natuurlijk nog de vraag. Ben nu zelf in Div 5 beland met maar 1 los vanaf Div 10.
Ben altijd de partij met meeste bal bezit en kansen omdat ik lekker dominant kan spelen met 433
Nu op semi assisted. Werkt voor mij perfect, had gelijk het gevoel terug van voor de patch, hoewel het sneller speelt dan toen (jammer genoeg).
Als je nu een uur naar de twitch stream van EA FIFA 23 kijkt krijg je je eerste token swap trouwens. Of ja kijken… stream aanzetten op een tablet en iets anders gaan doen 😅
Uit de Amazon Prime Pack vandaag Frenkie en Navas Rulebraker gekregen. Daarna uit de Icon pack Suker. Kan toch slechter..
Bossie schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:17:
Hier Fodder ingeleverd voor 86 Kluivert, beter dan ik had verwacht
:strip_exif()/f/image/ddA6sCOuYLBHwC0mk6uavxva.jpg?f=fotoalbum_large)
Same here
Hoe krijg je zo'n pack van AmazonSH-FR schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:09:
Uit de Amazon Prime Pack vandaag Frenkie en Navas Rulebraker gekregen. Daarna uit de Icon pack Suker. Kan toch slechter..
Wat moet ik daarvoor doen
Hier Robertone uit de prime gaming pack, maar eens testen 
Vanavond zijn de rollen weer compleet omgedraaid, alsof ik een totaal ander spel speel. Haaland dribbelt als Messi, alles loopt super 😀 5 potten met 6 goals verschil gewonnen, schiet mij maar lek.
Van div6 naar div4 in een uurtje 🤪
Vanavond zijn de rollen weer compleet omgedraaid, alsof ik een totaal ander spel speel. Haaland dribbelt als Messi, alles loopt super 😀 5 potten met 6 goals verschil gewonnen, schiet mij maar lek.
Van div6 naar div4 in een uurtje 🤪
[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-10-2022 23:31 ]
Vanavond maar weer eens de kwalificatie gedaan voor de WL. Nog nooit zoveel lag en button delay gehad. Na 5 potjes spelen had ik er 1 gewonnen en 4 verloren van de meest slechte tegenstanders. Een keer vond varane het zelfs nodig om in de 90ste minuut de bal aan te nemen, te vallen en de bal klaar te leggen voor haaland waardoor ik verloor. Uiteindelijk baby haaland maar gekocht (sorloth) en win ik 3x achter elkaar waarbij sorloth 2 hattrick scoort... Bijzonder spel
Rooney uit de icon pack gekregen en Zaha uit een van de paar 78+!
Amazon prime koppelen aan fifaMarkvd1984 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:16:
[...]
Hoe krijg je zo'n pack van Amazon
Prime pack, niks noemenswaardigs
PL top spelers pakket idem
Icon pack Vieri...
PL top spelers pakket idem
Icon pack Vieri...
Even Googlen misschien?Markvd1984 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:16:
[...]
Hoe krijg je zo'n pack van Amazon
was vergeten hoe zielig veel mensen zijn die fifa spelen 
die paulinho wilde ik even snel binnen harken, heb daar nu sane staan.
Die 3 wins heb ik al wel binnen, 7 braziliaanse goals inmiddels 6 van de 7.
Die bundesliga gaat ook wel lukken als ik minder brazilianen op ga stellen.
Maar al geef je de mensen 10 doelpunten cadeau, nog blijven ze spelen om jou maar niks te gunnen.
Ligt ook aan EA met zijn rare objectives, doe alleen wins of zo. Dan speelt iedereen daar gewoon voor en zijn de mensen op een gegeven moment klaar, maar nee moet weer met voorzetten of iets anders raars.
Maar al geef je de mensen 10 doelpunten cadeau, nog blijven ze spelen om jou maar niks te gunnen.
Ligt ook aan EA met zijn rare objectives, doe alleen wins of zo. Dan speelt iedereen daar gewoon voor en zijn de mensen op een gegeven moment klaar, maar nee moet weer met voorzetten of iets anders raars.
Hoe durf je dat te zeggen, het is hier geen Twea... oh wacht
Oh, dat is pech. Meestal willen mensen wel meewerken bij de lastiger objectives. Afstandsschoten ben ik niet zo goed in, maar had ze redelijk snel binnen omdat ik de ander ook de objective gunde.cubert20 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:58:
was vergeten hoe zielig veel mensen zijn die fifa spelen
Maar er zitten er altijd wel wat bij die niet begrijpen of willen meewerken. Ook hun goed recht, maar dan speel ik ook om te winnen.
Ja bij mij werkte ze ook mee. Soms helpt berichtje sturen ook
kan op pc volgens mij niet, dus ik doe het door ze de ruimte te geven en een goal te laten maken. Meestal is dat voldoende info.Bozzel1987 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 23:26:
Ja bij mij werkte ze ook mee. Soms helpt berichtje sturen ook
Zal bij elke vraag van jou je ook verwijzen naar Google of youtube ok?
Daarnet midden game lagged mijn tegenstander uit het spel.
Krijg geen win, en heel mijn game was bugged.
Heb het gevoel dat die no loss glitch weer terug is.
Mijn internet was het niet alvast. Toch wel triestig dat je voelt dat je niet gaat winnen zo dingen doet.
Krijg geen win, en heel mijn game was bugged.
Heb het gevoel dat die no loss glitch weer terug is.
Mijn internet was het niet alvast. Toch wel triestig dat je voelt dat je niet gaat winnen zo dingen doet.
Ik heb nu ROTF Moreno maar dat is wel een fenomeentje hoor, die laat otw Lewa nu banken.jasperz89 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:22:
[Afbeelding]
Huidig teampje na Hagi uit de icon sbc met fodder gedaan te hebben en navas uit de Prime packs. Nog tips om jota op chem te krijgen of tips voor een andere spits die er in past?
Gisteravond uit de prime Courtois gehaald en div 6 bereikt.
Ik heb Moreno nu ook in de spits staan, naast Benzema. Erg fijn koppel. Zeker omdat Moreno er nog een paar puntjes bij gaat krijgen. Ik vind em naar verhouding ook erg goedkoop
Hoe werkt een icon in het nieuwe chem systeem? Geeft het chem aan iedereen of alleen aan spelers uit hetzelfde land?
Alleen eigen land maar dan +2Wulfric92 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 07:14:
Hoe werkt een icon in het nieuwe chem systeem? Geeft het chem aan iedereen of alleen aan spelers uit hetzelfde land?
Dit heeft me gemotiveerd deze ook te doen ook al moest ik 3 88 spelers nog kopen en bij mij kwam ook seedorf er uit lopenTraeces schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 07:14:
[Afbeelding]
Denk doe met fodder ook maar de icon sbctotaal geen spijt van !
Dybala uit de Amazon pack, thanks oom Jeff. Jammer van de chem bij die icons, dan zijn heroes beter qua chem. Denk dat ik die SBC even over sla.
Nadat ik Ginola packte heb ik de coins grotendeels in fodder en IF kaarten gestopt. Alleen Courtois gehaald (wat een monster, echt een verbetering tov Pasveer IF).
Team draait erg lekker, Gakpo speelt geweldig (ja ik ben bevooroordeeld). En Danjuma zeker ook!
Nadat ik Ginola packte heb ik de coins grotendeels in fodder en IF kaarten gestopt. Alleen Courtois gehaald (wat een monster, echt een verbetering tov Pasveer IF).
Team draait erg lekker, Gakpo speelt geweldig (ja ik ben bevooroordeeld). En Danjuma zeker ook!
[ Voor 61% gewijzigd door Robbio85 op 18-10-2022 09:59 ]
En dat maakt de icons wel een stuk minder goed, als je een icon met een slecht land krijgt heb je al vrij snel teamgeest problemen.
Die zouden eigenlijk met elke speler moeten linken zoals het vorig jaar ook was.
Ik denk dat ik die SBC daardoor dan ook maar oversla.
Uit de icon SBC pack kreeg ik 86 Barnes, hij is meer waard dan de SBC dus wat dat betreft...
Zal deze kaart beter zijn dan RTTK Muller op de CAM positie in een 4-2-2-2? Iemand ervaring met Barnes?
Zal deze kaart beter zijn dan RTTK Muller op de CAM positie in een 4-2-2-2? Iemand ervaring met Barnes?
Heb ik een nieuwe tactiek gemist? Krijg nu sinds de patch opeens in de laatste 20 minuten extreme druk verduren en de spelertjes kijken stuk agressiever te onderscheppen. Kost me al 3 potjes een 3-0 voorsprong
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De icon zelf krijgt volgens mij wel altijd 3* chem.dutchgio schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:54:
[...]
En dat maakt de icons wel een stuk minder goed, als je een icon met een slecht land krijgt heb je al vrij snel teamgeest problemen.
Die zouden eigenlijk met elke speler moeten linken zoals het vorig jaar ook was.
Ik denk dat ik die SBC daardoor dan ook maar oversla.
CorrectNachtapotheker schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:20:
[...]
De icon zelf krijgt volgens mij wel altijd 3* chem.
Klopt, maar voor de rest heb je qua icons vrij weinig om te linken behalve zelfde land. Dus een Mexicaanse icon of Sukur is al verschrikkelijk kut om in je elftal te krijgen. Van mij mogen ze dat wel aanpassen, dat een icon zoals vroeger iedereen meer chem geeft.Nachtapotheker schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:20:
[...]
De icon zelf krijgt volgens mij wel altijd 3* chem.
Ja eens, maar stel ze doen +1 voor iedereen, dan heb je met 1 icon in de ploeg bijna altijd iedereen op full chem. Maar idd een icon uit een niet populair land dat werkt averechts op de rest.Traeces schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:37:
[...]
Klopt, maar voor de rest heb je qua icons vrij weinig om te linken behalve zelfde land. Dus een Mexicaanse icon of Sukur is al verschrikkelijk kut om in je elftal te krijgen. Van mij mogen ze dat wel aanpassen, dat een icon zoals vroeger iedereen meer chem geeft.
Hopen dat hierdoor Puskas heel goedkoop wordt en dan kan mij dat echt gestolen wordenNachtapotheker schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:46:
[...]
Ja eens, maar stel ze doen +1 voor iedereen, dan heb je met 1 icon in de ploeg bijna altijd iedereen op full chem. Maar idd een icon uit een niet populair land dat werkt averechts op de rest.
Vanavond maar eens kijken hoe ik me team ga verbouwen. Door Seedorf is Frenkie overbodig.
Wil Mane naar links hebben en Haaland in de spits, maar kom 60K te kort. Hopen op goede rewards vanavond en donderdag
Wil Mane naar links hebben en Haaland in de spits, maar kom 60K te kort. Hopen op goede rewards vanavond en donderdag
Ik heb het idee dat druk zetten minder energie kost dan eerder. Veel spelers spelen vanaf minuut 1 constante druk en stellen dit naar beneden bij als ze 1-0 of 2-0 voor komen (afhankelijk van hoe lang het duurt).hmr schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:12:
Heb ik een nieuwe tactiek gemist? Krijg nu sinds de patch opeens in de laatste 20 minuten extreme druk verduren en de spelertjes kijken stuk agressiever te onderscheppen. Kost me al 3 potjes een 3-0 voorsprong
Ik heb vrijwel de wedstrijd druk bij balverlies aan staan en als ik achter sta, dan doe ik vanaf minuut 70/75 constante druk en dan lukt het me vaak nog wel om een gelijkspel of winst eruit te slepen. Vooral tegen spelers die dan al vermoeider zijn.
Daar kwam ik dit weekend dus achter, dat je nu 5x kunt wisselen.dutchgio schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:13:
5 wissels helpt daar ook wel aan mee.
In vorige fifa’s altijd een onderschatte speler, denk dat in deze fifa nog beter tot zijn recht komt door lengthy.SoEnergic schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:01:
Uit de icon SBC pack kreeg ik 86 Barnes, hij is meer waard dan de SBC dus wat dat betreft...
Zijn baby is vooral een speler voor de as, terwijl het juist zijn hogere kaartjes die hem een soort akinfenwa met een goede versnelling maken. Leuk als winger, nog leuker als spits
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik twijfel tussen Smolarek en Suker (87). Met zijn stocky bodytype, lengte en 3* wf doet Smolarek me een beetje aan Puskas denken. Suker heeft 4* 4* en lean body type. Ze kosten allebei ongeveer 300k. Heeft iemand ervaring met deze spelers?
Ik heb Smolarek (86). Speelt erg fijn en kan ook op LW uit de voeten. Heeft een hoge pace, maar heb eigenlijk nooit het idee gehad dat hij snel is... Kan wel goed dribbelen en schieten.Capsaicin schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:07:
Ik twijfel tussen Smolarek en Suker (87). Met zijn stocky bodytype, lengte en 3* wf doet Smolarek me een beetje aan Puskas denken. Suker heeft 4* 4* en lean body type. Ze kosten allebei ongeveer 300k. Heeft iemand ervaring met deze spelers?
Many thanks!Traeces schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:35:
[...]
4-3-3 (4)
[Afbeelding]
Verdediging alles op stayback.
Middenveld CM links op stayback, verdedig midden. CM rechts balanced , verdedig midden. CAM vrije rol rest standaard.
Aanval Get behind allemaal, me wingers kom naar binnen, spits blijf centraal.
Zeker met jouw haaland die serieus sterk is werkt dit denk wel goed. Kan je lekker de bal vasthouden en er overheen komen. Gebruik nu zelf RB Phillips als sloper, die ook nog goed kan voetballen. Frenkie mag lekker het spel verdelen met Bernardo Silva. Scoren beiden ook nog veel omdat ik ze flink laat opkomen.
Misschien een idee om Paqueta er uit te halen voor Frenkie ? Die man ze passing is zo goed kan je lekker je spelers wegsteken.
Of het allemaal werkt voor jouw is natuurlijk nog de vraag. Ben nu zelf in Div 5 beland met maar 1 los vanaf Div 10.
Ben altijd de partij met meeste bal bezit en kansen omdat ik lekker dominant kan spelen met 433
Zojuist gepromoveerd naar div5. Wat een beweging in t veld, de cam en buitenspelers zijn echt overal! Ineens shinen paqueta, valverde en sterling als een malle.
Weet alleen niet of foden de juiste man is op de flank. Ow ja die Haaland is simpelweg een fenomeen deze fifa haha
NPAugy schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:01:
[...]
Many thanks!
Zojuist gepromoveerd naar div5. Wat een beweging in t veld, de cam en buitenspelers zijn echt overal! Ineens shinen paqueta, valverde en sterling als een malle.
Weet alleen niet of foden de juiste man is op de flank. Ow ja die Haaland is simpelweg een fenomeen deze fifa haha
Dat vind ik zelf ook fijn met die 4-3-3 lekker veel beweging op het middenveld. Scoor ook redelijk wat met mijn middenvelders.
Weet niet hoeveel coins je hebt ? Maar Vini zou wel een goede zijn ipv Foden. Vind zelf Foden ook echt 3x niks blinkt nergens in uit. Voor de Chem kan je eventueel Tchoua vervangen voor Philips ?
Zat zelf te denken aan salah, met vini heb je 2x een rechtspoot op de flanken. Foden is tradeble dat scheelt al.Traeces schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:15:
[...]
NP![]()
Dat vind ik zelf ook fijn met die 4-3-3 lekker veel beweging op het middenveld. Scoor ook redelijk wat met mijn middenvelders.
Weet niet hoeveel coins je hebt ? Maar Vini zou wel een goede zijn ipv Foden. Vind zelf Foden ook echt 3x niks blinkt nergens in uit. Voor de Chem kan je eventueel Tchoua vervangen voor Philips ?
Kan k ook gelijk wan bissaka vervangen voor walker, merk wel dat goede backs key zijn in deze formatie
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 18-10-2022 14:40 ]
Ga zelf in div4 nog steeds als een speer met een nieuwe 41212(2) tactiek. Heb van de afgelopen 10 potten er slechts 1 verloren. De buitenste CM's zijn echt overal.
Player instructions: 1 spits op get in behind, de cam op stay forward en de keeper op sweeper en come for crosses. Verder alles standaard, de backs komen af en toe dus mee op en worden overgenomen door de CM's bij een counter.
/f/image/U697SRaRzQTgEMxaGt9ku9iF.png?f=fotoalbum_large)
Ik gebruik hiervoor de volgende spelers, voorin en achterin grote sterkte slopers, op het middenveld voetballers die beweeglijk zijn en ook nog kunnen verdedigen:
Player instructions: 1 spits op get in behind, de cam op stay forward en de keeper op sweeper en come for crosses. Verder alles standaard, de backs komen af en toe dus mee op en worden overgenomen door de CM's bij een counter.
/f/image/U697SRaRzQTgEMxaGt9ku9iF.png?f=fotoalbum_large)
Ik gebruik hiervoor de volgende spelers, voorin en achterin grote sterkte slopers, op het middenveld voetballers die beweeglijk zijn en ook nog kunnen verdedigen:
[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 18-10-2022 14:41 ]
Dan ga ik deze man zeker even proberen op de CAM positie deze week! Dank.Bossie schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:47:
[...]
In vorige fifa’s altijd een onderschatte speler, denk dat in deze fifa nog beter tot zijn recht komt door lengthy.
Zijn baby is vooral een speler voor de as, terwijl het juist zijn hogere kaartjes die hem een soort akinfenwa met een goede versnelling maken. Leuk als winger, nog leuker als spits
Speel sinds gisteren 5212, wat heerlijk met die opkomende backs. Gebruik daar Mendy en Hakimi voor.
Tegenstander moet steeds kiezen, zoveel mogelijkheden. Top formatie.
Tegenstander moet steeds kiezen, zoveel mogelijkheden. Top formatie.
foutje
[ Voor 97% gewijzigd door triple20 op 18-10-2022 14:52 ]
Pack net een untradeable Rüdiger die ik graag wil houden alleen lukt het mij niet. Wil perse muller rttk en sule rttk behouden. Budget is 900k iemand tips? Spits zoals sorloth if zou ik ook wel willen maar kriig hem niet op full chem in een hybride met bundesliga/ la liga. Van ene kant wil ik ook mijn coins behouden en pas inkopen wanneer de market in elkaar zakt.
Sokucho schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:52:
Pack net een untradeable Rüdiger die ik graag wil houden alleen lukt het mij niet. Wil perse muller rttk en sule rttk behouden. Budget is 900k iemand tips? Spits zoals sorloth if zou ik ook wel willen maar kriig hem niet op full chem in een hybride met bundesliga/ la liga. Van ene kant wil ik ook mijn coins behouden en pas inkopen wanneer de market in elkaar zakt.
:strip_exif()/f/image/pe8gSI5i2F1XTyY9cbgGJaSV.jpg?f=fotoalbum_large)
En nog veel coins over.
Ja tuurlijk ben helemaal vergeten dat je nog een trainer hebt van daar elke keer geen full chem. Thx.
51212 is voor mij de enige oplossing op dit moment ik word echt geslacht in 41212 of 4231. Tot 2x toe de promotie wedstrijd verloren, maar daar ben ik niet rouwig om
5212 dus.. Bedankt Jasper.
5212 dus.. Bedankt Jasper.
[ Voor 8% gewijzigd door 038Zwolle op 18-10-2022 19:38 ]
Snap ik, ik wil ook wel met een mannetje meer spelen.038Zwolle schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:44:
51212 is voor mij de enige oplossing op dit moment ik word echt geslacht in 41212 of 4231. Tot 2x toe de promotie wedstrijd verloren, maar daar ben ik niet rouwig om
hier gaat het ook als een speer. We hebben eindelijk mbappe in ons team. Die man is wel zo ongekend goed.
Nog 1 wedstrijd winnen en we zitten in div2, dat moet te doen zijn voor de rewards aanstaande.
4222 is mijn opstelling nadat ik ben overgestapt van 433. 2 spitsen vond ik toch net wat fijner spelen.
Nog 1 wedstrijd winnen en we zitten in div2, dat moet te doen zijn voor de rewards aanstaande.
4222 is mijn opstelling nadat ik ben overgestapt van 433. 2 spitsen vond ik toch net wat fijner spelen.
Ja ook vandaag. Gisteren was geen toevalstreffer, het loopt weer als een treinSpeculaes schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:04:
[...]
Nu op semi assisted. Werkt voor mij perfect, had gelijk het gevoel terug van voor de patch, hoewel het sneller speelt dan toen (jammer genoeg).
Jezus wat is die mendy slecht als keeper. Afstand schot met zo’n achterlijk power shot is gewoon standaard een doelpunt. Van 30 meter PowerShot buitenkant schoen. Duikt er zo naast.
Bijna elke keeper laat die binnen, daarom mag je ze ook niet laten schieten.Traeces schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:14:
Jezus wat is die mendy slecht als keeper. Afstand schot met zo’n achterlijk power shot is gewoon standaard een doelpunt. Van 30 meter PowerShot buitenkant schoen. Duikt er zo naast.
Ze moeten dat gewoon patchen. Nou 2x een bal van meer dan 30 meter op doel gehad, buitenkant schoen die er zo invliegt. Als nou rand 16 is ok maar dit slaat nergens op.KBE91 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:28:
[...]
Bijna elke keeper laat die binnen, daarom mag je ze ook niet laten schieten.
Ben er ook geen fan van eigenlijk, veel doen dit bij corners ook. Bal naar verste speler en dan knallen naar doel.Traeces schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:44:
[...]
Ze moeten dat gewoon patchen. Nou 2x een bal van meer dan 30 meter op doel gehad, buitenkant schoen die er zo invliegt. Als nou rand 16 is ok maar dit slaat nergens op.
Zouden jullie otw tchouameni aanraden?Zal makkelijk 2 upgrades krijgen,idem voor otw sanches
Net flink in prijs gestegen maar zeker een goede speler. Gaat ook nog upgrades krijgen tijdens het WK.Thibaut1234 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:49:
Zouden jullie otw tchouameni aanraden?Zal makkelijk 2 upgrades krijgen,idem voor otw sanches
Telt dat mee dan het wk? Krijgen spelers een TOTW uit verkiezing op basis van WK prestaties?Harry Nak schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:12:
[...]
Net flink in prijs gestegen maar zeker een goede speler. Gaat ook nog upgrades krijgen tijdens het WK.
Als Frankrijk 1 van ze 3 wk matchen wint 1+ op de kaartfifanoob schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:33:
[...]
Telt dat mee dan het wk? Krijgen spelers een TOTW uit verkiezing op basis van WK prestaties?
86 valverde uit de totw pack. Eindelijk eens een redelijke pull
Heb hem al een tijd in mn team staan als cdm. Echt een beer van een kerel met een enorm goede lange bal in de benen. Zit echt overal tussen en gebrek aan pace merk je niks van. In mn nieuwe tactiek pakt ie zelfs regelmatig een goaltje mee. Bovendien is RM nog 1 win verwijderd van de upgrade naar 84 in dit gevalThibaut1234 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:49:
Weekje mee gespeeld, kon geen potten breken in een 2 spitsen systeem bij mij. In de basis lijkt het me een top kaartThibaut1234 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 22:31:
dzeko is die een aanrader?
/f/image/ywLSqzWsb1nMTagDdSG4gHV0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6nyhyTakad4Rs2Hcmn9TWKJl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/7vABBKvFn4JcH6w4XDeXIxg1.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dhuDTjxnfvYLCcEFAPmThTn3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nvcvEws9Qf3tjJ4LIBYEVElh.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/3wsZeDhHK4gMxCJSyI7nZVJ8.png?f=user_large)
/f/image/wBLBCSHPU9MKGaX2oNeOoTAX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NyQwPmrMHjSnAVaKtujq3Ojz.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/oNcPpPDLwmNXTO69H5dtbx3v.png?f=user_large)