[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 21 ... 120 Laatste
Acties:

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Alaba was ik wel voor gegaan als hij nog bij Bayern had gezeten of Duitser was. Mooie kaart. Ook veel plezier van gehad in FIFA21. Beest met die speciale Boateng toen.

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-01 16:05
Prosac schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:33:
[...]

Dat is nou juist de bedoeling van die uitdaging. Met een team van gemiddeld 80 winnen, geen huurlingen en geen bronzen/teveel zilveren op de bank om die topspelers van 88+ erbij zien te krijgen.
Snap ik, maar het staat in de vereisten anders.

• Prosac
Speculaes schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:03:
[...]

Snap ik, maar het staat in de vereisten anders.
Je hebt gelijk, maximaal 1 88+ in je starting-11.

Maar ff gecheckt, ik heb Mbappe loan gewoon op de bank en alles groen.

[ Voor 14% gewijzigd door Prosac op 15-10-2022 20:07 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:57
Augy schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:53:
[...]

Hier hetzelfde, blijf denk nog maar even bij mn tradeble konate rttf, word ook 87 en heeft nog waarde.

Heel jammer aangezien het echt wel een dikke kaart is. Beter als pique (262k) dus kwa value helaas wel oke. Wie weet bedenk k me nog haha
Pique zal wel op 150k uitkomen aan het eind van de promo.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:21
Augy schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:53:
[...]

Hier hetzelfde, blijf denk nog maar even bij mn tradeble konate rttf, word ook 87 en heeft nog waarde.

Heel jammer aangezien het echt wel een dikke kaart is. Beter als pique (262k) dus kwa value helaas wel oke. Wie weet bedenk k me nog haha
Kan je beter Cordoba oppikken denk ik, wat en monster is dat!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01 11:22

Ozz

_Uploader_ schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:41:
[...]

Kan je beter Cordoba oppikken denk ik, wat en monster is dat!
Cordoba met zijn lengte is echt niks waard. Helemaal als je tegen Haaland/Kane/Lewandowski komt.

• _Uploader_
Ozz schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:00:
[...]

Cordoba met zijn lengte is echt niks waard. Helemaal als je tegen Haaland/Kane/Lewandowski komt.
Hoeveel potjes heb jij met hem gespeeld?
Samen met VVD is het een sterk duo. Alaba lijkt mij dan wel een geschikte cdm.

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-12-2025
Donnarumma en Pedri van mijn fut champs gekregen als red pick.

• Ozz

Ozz

_Uploader_ schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:05:
[...]

Hoeveel potjes heb jij met hem gespeeld?
Samen met VVD is het een sterk duo. Alaba lijkt mij dan wel een geschikte cdm.
Op de PS5 hoef je niet met hem gespeeld te hebben om dat te kunnen beoordelen. Als ik zie dat mijn tegenstander met Cordoba speelt ga ik alleen nog hoge ballen op Haaland geven.

Onmogelijk dat hij boven Haaland uit komt.

Vorig jaar was Cordoba een van de betere verdedigers in het spel, maar toen was de META anders en waren types zoals Haaland niks waard.

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
Ozz schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:00:
[...]

Lucio?

• Ozz

Ozz

Denk dat zijn prijs wel verklapt hoe goed hij is. :D

• _Uploader_
Ozz schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:36:
[...]

Op de PS5 hoef je niet met hem gespeeld te hebben om dat te kunnen beoordelen. Als ik zie dat mijn tegenstander met Cordoba speelt ga ik alleen nog hoge ballen op Haaland geven.

Vorig jaar was Cordoba een van de betere verdedigers in het spel, maar toen was de META anders en waren types zoals Haaland niks waard.
Op de ps4 heb ik nog niet heel veel potjes met hem gespeeld (zo'n 10) en ik ben het nog niet tegengekomen dat hij in de lucht het aflegde tegen een bv Haaland. Uiteraard is zijn hoogte wel een minpunt, zij snelheid is wel een grote pre als je een doorgebroken speler moet bijhalen. Ik zal het even aankijken de komende week.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:16
Ozz schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:36:
[...]

Het maakt niet uit hoe goed of lang de verdediger is, Haaland is de grootste glitchkaart die er is deze Fifa editie. Die loopt overal dwars doorheen. Tot mijn grote irritatie overigens. Nog nooit zoveel potjes afgekapt als in deze Fifa editie.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Gameplay gaat toch nergens over. Zit in div 6, speel met Neymar, Haaland en CR7 en niks lukt. Haaland die bijgehouden wordt door een Stones.

Dit is echt de slechtse online ervaring in jaren, speel op ps5

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De WL gaat best aardig, 7 gespeeld waarvan 1 verloren. Ik speel 4222 met onderstaand team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQUt7eoTupyFbY-QxApHSFK4cnU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7J7h9bAv4HagaauHTrHfWbnm.jpg?f=fotoalbum_large

Jammer dal Alaba zo duur is, hij zou prima passen in mijn team. Voor wie een goedkope Eusebio zoekt: Jota.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Spacejockey schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:03:
[Afbeelding]

Moet nog 1 squad inleveren om de Danjuma SBC te voltooien, zal ik het doen of krijg ik daar later spijt van?
Dit is wel een hele domme flex...

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Vandaag goretzka en Kane untradeable. Tenminste weer eens iets wat ik nog daadwerkelijk ergens kan gebruiken bij objective teams.

Zouden niet ondertussen die pre season packs eens moeten komen?

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:47
Hier nogmaals ik tegen Duitsers
22 schoten tegen 3 en dit gebeurd
En dit gebeurd mij helaas altijd tegen Duitse tegenstanders
YouTube: ea bepaalt wie wint

• Markvd1984
Wed erna dacht eindelijk ik ga winnen van een Duitse tegenstander stond 3-3
Maar in de 85 min ea vind dat er te weinig eigen goals worden gemaakt
YouTube: en wederom

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-01 20:50
Markvd1984 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 00:20:
Hier nogmaals ik tegen Duitsers
22 schoten tegen 3 en dit gebeurd
En dit gebeurd mij helaas altijd tegen Duitse tegenstanders
YouTube: ea bepaalt wie wint
Wat is jouw functie in het dagelijks leven?
De meeste mensen hier reageren zich af en toe af en gaan daarna weer verder met hun leven.
Bij jou twijfel ik daarover.

• Markvd1984
Hoop hiermee een beetje te laten zien waar mij frustratie vandaan komt bij post of Duitse tegenstanders, aangezien ik dit helaas echt te vaak heb 😅

• Markvd1984
cubert20 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 01:04:
[...]

Wat is jouw functie in het dagelijks leven?
De meeste mensen hier reageren zich af en toe af en gaan daarna weer verder met hun leven.
Bij jou twijfel ik daarover.
Snap je punt, ben eigenlijk in dagelijks leven vrij rustig, alleen fifa drijft mij soms tot madness
En op je vraag ben teammanager bij een commerciële bedrijf

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11-2025
Wat zijn tegenwoordig meta formaties in 23?

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:30
llovesoccerx7 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 02:12:
Wat zijn tegenwoordig meta formaties in 23?
Na de patch zijn 442, 4321 en 4222 nog lekkerder om mee te spelen. Ik zou ze allemaal uitproberen en checken wat voor jou het beste werkt. 41212 narrow en 4231 met drie CAM's zijn hetzelfde gebleven en blijven Meta. Ik check vaak opstellingen van Auzio of andere YouTubers.

• Speculaes
Ik denk dat iedereen wel de tele broadcast cam gebruikt toch? (Serieus die nieuwe camera wie heeft dat verzonnen?)

Maar hebben jullie ook dat die camera bij vrije trappen opeens helemaal scheef staat en moet bijtrekken?

• Bozzel1987
Speculaes schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 11:17:
Ik denk dat iedereen wel de tele broadcast cam gebruikt toch? (Serieus die nieuwe camera wie heeft dat verzonnen?)

Maar hebben jullie ook dat die camera bij vrije trappen opeens helemaal scheef staat en moet bijtrekken?
Ik gebruik coop. 13 height en 3 zoom. Is geen cam voor dribbelaars maar heb je wel goed overzicht

• Prosac
Bozzel1987 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 11:27:
[...]

Ik gebruik coop. 13 height en 3 zoom. Is geen cam voor dribbelaars maar heb je wel goed overzicht
Ik deed eerst ook Tele broadcast, maar ik ben van de passinggame en merk dat Coop veel beter overzicht over het veld geeft. Komt mijn spel ten goede.

• Bossie
Prosac schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 11:32:
[...]

Ik deed eerst ook Tele broadcast, maar ik ben van de passinggame en merk dat Coop veel beter overzicht over het veld geeft. Komt mijn spel ten goede.
Idd, ook verdedigend qua passlijnen en looplijnen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Prosac
Dankzij die SB games elite 1 gehaald, maar dan krijg je dus een top gemengd spelerspakket en 2 elektrumpakketjes..
Das ook niet alle moeite waard he.

Wel kwam Kane eruit wandelen, dus een kleine 30k extra.

• Prosac
Soms, heel soms, begin ik hier ook wel in te geloven. Speel vandaag een potje waarbij op 3-2 achter ik echt nog 5 grote open kansen krijg, waarbij Sorloth het zelfs presteert om op 1 meter van de lijn de bal over te schieten en Pauliinho die schiet ze er normaal goed in, maar schiet 2x naast terwijl de keeper al gezien is. _O-

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:03
Maar 3 of 4 potjes SB gedaan en toch Sancho, Zielinski en Kimpembe uit de rewards.

Voor Kimpembe fijn, heeft me direct 25.000 coins opgeleverd.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Ik speel Coop en ben op zich wel een dribbelaar. Speelt prima! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Bozzel1987
Beetje jammer dat die Alaba SBC maar een week is. Ik heb nu oa Kane en Hummels duplicate en zou die wel willen hebben, maar ik ga niet zo veel fodder in een week halen. En om nu al mijn coins in een sbc te gaan steken lijkt me ook wel een dom idee.

Iemand tips voor een goedkope SBC? Gakpo, Savio en Valverde heb ik al en ik focus normaal op NL > Eredivisie > LaLiga > ?

[ Voor 20% gewijzigd door Bozzel1987 op 16-10-2022 12:27 ]

• llovesoccerx7
Ik moet mij toch even verdiepen in het nieuwe chem systeem. Wou een teampje maken rond de 175k maar wil nog niet echt lukken :)

• KBE91
Altijd 1 win voor naar div 5 te gaan verkloot ik het, of zit het niet mee. Sommige hebben toch echt veel geluk ze.
Daarnet ook weer zo triestig figuur. Scoort 1 doelpunt en gaat beginnen rond spelen vanaf minuut 10. Ultra attack gezet en hoge druk en 1-1. Dan scoort hij 2-1 en doet hij het terug opnieuw.

Ik maak 2-2, dan 2-3 en na 2-4 was hij weg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPFDaUq6Snw7pVEY0jmDIuDNF4o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CUFaglIoQYjA7rDvFlHPr2at.png?f=fotoalbum_large

Zou nog graag Muller zijn speciale kaart op cam hebben en rechts achter die Rulebreaker van Jesus Navas.
Dan misschien gewoon nog Benzema ipv Depay. Met zijn chem kaart is het nu wel een lengthy speler.

• Prosac
KBE91 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 12:32:

Daarnet ook weer zo triestig figuur. Scoort 1 doelpunt en gaat beginnen rond spelen vanaf minuut 10. Ultra attack gezet en hoge druk en 1-1. Dan scoort hij 2-1 en doet hij het terug opnieuw.
Die zitten er tussen en uiteindelijk houdt dit pas op als ze overstappen naar een nieuwe FIFA. ;)
Ik heb een jaar lang FIFA21 heerlijk gespeeld, omdat veel naar 22 waren overgestapt en dan blijven de casual "ff lol hebben" spelers over.

• Bossie
KBE91 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 12:32:
Altijd 1 win voor naar div 5 te gaan verkloot ik het, of zit het niet mee. Sommige hebben toch echt veel geluk ze.

Ik maak 2-2, dan 2-3 en na 2-4 was hij weg.

[Afbeelding]

Zou nog graag Muller zijn speciale kaart op cam hebben en rechts achter die Rulebreaker van Jesus Navas.
Dan misschien gewoon nog Benzema ipv Depay. Met zijn chem kaart is het nu wel een lengthy speler.
Ik speel ook met Carvajal, maar ik heb in meerdere Fifa’s Navas nooit een versterking gevonden.
Hij doet veel dingen goed, maar zijn WF blijft altijd een dingetje

• Sleehond
Bozzel1987 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 11:27:
[...]

Thanks!

Werkt perfect, net 2 potjes Rivals mee gedaan.

Net Depay uit mega pakket van seizoensvoortgang niveau 24 (hoe ver zijn jullie….?). Ik kijk wel uit naar niveau 27 waar ik PL top spelers pakket zal gaan kiezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 16-10-2022 12:58 ]

• Bozzel1987
Sleehond schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 12:58:
[...]

Thanks!

Net Depay uit mega pakket van seizoensvoortgang niveau 24 (hoe ver zijn jullie….?)
Bijna 27 dus Brobbey komt wel goed

• llovesoccerx7
Ik kom op dit moment niet verder dan dit met puzzelen :(

https://gyazo.com/f323bbc7386abf92ef8c81f56acdac6d

Heb 175k te besteden..

• KBE91
Bossie schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 12:54:
[...]

Ik speel ook met Carvajal, maar ik heb in meerdere Fifa’s Navas nooit een versterking gevonden.
Hij doet veel dingen goed, maar zijn WF blijft altijd een dingetje
Zit er ook over te twijfelen, nu voorlopig heb ik toch geen coins meer. Heel wat invest in de hoop dat het stijgt binnen week of 2. Voorlopig doet dit team wel prima eigenlijk. Enkel wel niet super tevreden van mijn cb's. Hebben heel wat last met spelers zoals Haaland af te stopppen.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Bonucci is een aanrader, houdt samen met Sule veel tegen. Ik moet alleen even kijken hoe ik Correa in het team krijg.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/gGBpRgzT/66fa1302-5f1e-4458-8852-be2240038025.png

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-01 11:54

allstarted1

WTRFTS

Sleehond schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 12:58:
[...]

Thanks!

Net Depay uit mega pakket van seizoensvoortgang niveau 24 (hoe ver zijn jullie….?). Ik kijk wel uit naar niveau 27 waar ik PL top spelers pakket zal gaan kiezen.
Heb hem vandaag bereikt en had dupe Salah, haha. Suffering from succes, dupe theory etc. etc. :+

Daarom Alaba maar gedaan voor m'n La Liga-team. Had nog veel untradeable fodder en een verhandelbare Neuer en dupe TOTW's. Hele SBC heeft me uiteindelijk 40K gekost aan spelers die ik moest kopen. Straks maar eens even proberen in een duo met Rüdiger :D

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Traeces
  • Laatst online: 19:34
2 weken haast geen fifa aangeraakt , maar is de game speed omhoog gegaan ? Kan nu wel lekker tikken en combineren. Skillmoves lijken ook weer wat effectiever.

Draft gewonnen met allemaal rage quit en rivals ook direct 2x gewonnen. Voor de lol if hancko en objective Geertruida achter in, speelt nog prima ook _O-

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-01 19:14
Traeces schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 15:10:
2 weken haast geen fifa aangeraakt , maar is de game speed omhoog gegaan ? Kan nu wel lekker tikken en combineren. Skillmoves lijken ook weer wat effectiever.

Draft gewonnen met allemaal rage quit en rivals ook direct 2x gewonnen. Voor de lol if hancko en objective Geertruida achter in, speelt nog prima ook _O-
Ja het lijkt wel weer terug gezet naar fifa 22. Ben er zelf ook wel blij mee, vond dat langzame dodelijk saai

• Capsaicin
  • Niet online
Ik gebruikte coop, maar ben overgestapt op tele met 20 hoogte camera en 0 camerazoom. Met coop heb je veel overzicht, maar tijdens het verdedigen mis je de subtiele lichaamsbewegingen van je tegenstander. Tele met standaardinstellingen mis je overzicht. De mijne is een tussenweg. Ik heb hem van Auziomf.

• Traeces
Lil Tjappo schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 15:38:
[...]

Ja het lijkt wel weer terug gezet naar fifa 22. Ben er zelf ook wel blij mee, vond dat langzame dodelijk saai
Hier nog 1, hoef ook geen fifa street te worden. Maar vond het echt heel langzaam en ook echt heel saai.

Packluck ook niks te klagen over RB godfrey, RB Herrera, Laporte en kimmich.

[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 16-10-2022 16:32 ]

• Speculaes
Ik bak er geen klote meer van sinds de wijzigingen. Win echt maar een op de vijf duels nu. Lijkt nergens meer op

Edit. Tis nog veel erger. Sta sinds vanochtend al op ‘nog twee wind’ voor reward upgrade. Alles verloren of gelijk

[ Voor 35% gewijzigd door Speculaes op 16-10-2022 16:59 ]

• Capsaicin
  • Niet online
12 gespeeld, 10 gewonnen in de wl. Beide verliespotjes waren onverdiend, maar 1 verliespotje was zwaaaaaaaaaaar onverdiend. Maar ja, ik kreeg ook 2 gratis wins.

Wat me erg geholpen heeft is dat ik minder met mijn left stick aan het hakken ben, ik heb er vrede mee dat left stick dribbling dit jaar minder is, en hou beter rekening met de beperkingen van mijn spelers.

• cubert20
is op de ps4 die update er ook al door?
Of wordt die er later nog ingegooid.

merk wel dat ze de next gen belangrijker vinden, zitten dit jaar veel meer bugs in de game.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-01 15:43
Vorig jaar Fifa overgeslagen bewust maar wat zijn die Champ rewards lekker omhoog gegooid zeg.. Elk weekend toch vrij simpel een Totw pakje bij elkaar spelen

Als er nou ook ooit eens wat in zit :p

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:05
Goed weekend voor mn OTW, sterling krijgt zn 3 wins update en Real wint van Barça en kan tegen leche volgende week zn derde pakken (Rüdiger en Tchou)

Samen met de minimaal +1 (en hopelijk 2) van Foden, Konate, Wan Bissaka en Gosens verbeterd het team uit zichzelf :)

[ Voor 31% gewijzigd door Augy op 16-10-2022 18:31 ]

• Capsaicin
  • Niet online
cubert20 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:52:
is op de ps4 die update er ook al door?
Of wordt die er later nog ingegooid.

merk wel dat ze de next gen belangrijker vinden, zitten dit jaar veel meer bugs in de game.
Nope, nog geen update op de ps4.

• Capsaicin
  • Niet online
Uiteindelijk 16 van de 20 potjes gewonnen. Best wel blij mee. Dan krijg je 75k + 3 red picks en 6 totw en nog wat pakjes. Uiteindelijk was de totale waarde zo'n 250k. Niet verkeerd.

• cubert20
Capsaicin schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 18:40:
[...]
Nope, nog geen update op de ps4.
Dat is heel netjes.

Ik heb deze fifa nog niet onder de knie.
Niet eens de 45 gehaald dit keer.
Voor mijn gevoel is de matchmaking sinds we naar dit systeem zijn gegaan met 20 games niet meer heel erg goed.
Of ik word gewoon elk jaar slechter 8)7

• Moody2204
cubert20 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 20:04:
[...]

Dat is heel netjes.

Voor mijn gevoel is de matchmaking sinds we naar dit systeem zijn gegaan met 20 games niet meer heel erg goed.
Hier ook hoor. Nu 2x WL gespeeld en beide keren 6 winst 14 verlies...... dreig nu ook af te haken want dit is niks. Heb ook geen zin meer in toxic spelers tegen me. En glitch Haaland kan ik ook niet meer zien.

Gek genoeg gaat het in Rivals wel aardig. Divisie 5 nu.

• Capsaicin
  • Niet online
cubert20 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 20:04:
[...]

Dat is heel netjes.

Ik heb het idee dat veel mensen niet precies snappen hoe ze de left stick moeten gebruiken. Je mag niet meer (zoals in fifa 22) de left stick direct van de ene kant naar de andere kant bewegen. Als je dat wel doet is de speler heel traag en verliest hij wss de bal. In deze fifa moet je de left stick, als je eenmaal een richting hebt gekozen, ronddraaiend bewegen. Dylan banks legt het hier uit:

[ Voor 9% gewijzigd door Capsaicin op 16-10-2022 20:36 ]

• cubert20
Capsaicin schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 20:35:
[...]

Ik heb het idee dat veel mensen niet precies snappen hoe ze de left stick moeten gebruiken. Je mag niet meer (zoals in fifa 22) de left stick direct van de ene kant naar de andere kant bewegen. Als je dat wel doet is de speler heel traag en verliest hij wss de bal. In deze fifa moet je de left stick, als je eenmaal een richting hebt gekozen, ronddraaiend bewegen. Dylan banks legt het hier uit:

[YouTube: DRIBBLING is BACK in FIFA 23! *NEW* META LEFT STICK DRIBBLING TECHNIQUE | FIFA 23 DRIBBLING TUTORIAL]
Zal het eens bekijken.
Weet wel dat ik nooit heel goed in fifa ga worden, fijne motoriek is niet je van het.
Aan het begin dacht ik, fijn een fifa waarin passing wordt beloond. Inmiddels voelt het niet meer heel erg zo (ps4)
Mijn dingetje elke fifa is de steekpass, op het juiste moment de pass tussendoor geven daar moet ik het meestal van hebben.
Deze fifa vind ik scoren uit open spel best nog wel een dingetje, soms door heel snel te combineren krijg ik wel eens een gaatje. Passen is alleen niet altijd even consistent.
Kick off glitch beheers ik best wel goed >:) dribbelen met L1, op het juiste moment versnellen met R2 en dan weer dribbelen met L1 en Werner staat in positie om te schieten.
corners zijn ook wel gevaarlijk dit jaar.
Waar ik moeite mee heb is het indribbelen vanaf de zijkant. Als ik een foutje maak kunnen ze of heel makkelijk passen of ze staan in perfecte schietpositie.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-01 13:30
84-86 kaarten zijn momenteel best goedkoop is het verstandig nu al te investeren in deze kaarten? Of doen jullie dit nog niet? Heb ook een aantal totw kaarten die voor discard prijs weg gaan deze wil ik bewaren tot er een totw sbc komt.

• Moody2204
Hier krijg ik net als anderen Fifa 23 maar niet onder controle. Ik kan mijn vinger er niet tussen krijgen waarom. Verschillende tactieken geprobeerd, veel verschillende spelers, etc. Niks helpt.

Nu voor de 3e keer ook de kwalificatie niet gehaald. Van div. 1/Elite in Fifa 22 naar kansloos in Fifa 23. Een groot verschil. Het spel gaat nu dus ook de ijskast in. (Misschien wat offline dingen, maar verder niks meer.)

[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 16-10-2022 22:01 ]

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-01 17:39
Ik bak er ook niks van. Vorig jaar zet ik ook in no time in elite en nu verlies ik 75% van de potjes in div 5. Ik had een win streak zojuist en kon naar div 4bij winst maar die heb ik bewust verloren omdat ik het nu al moeilijk genoeg heb. Tijd om te sparen voor haaland

• Moody2204
038Zwolle schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 22:09:
Ik bak er ook niks van. Vorig jaar zet ik ook in no time in elite en nu verlies ik 75% van de potjes in div 5. Ik had een win streak zojuist en kon naar div 4bij winst maar die heb ik bewust verloren omdat ik het nu al moeilijk genoeg heb. Tijd om te sparen voor haaland
Ja die tip kreeg ik ook al, haha.
Sparen voor Haaland...

• cubert20
Markvd1984 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 01:08:
[...]

Snap je punt, ben eigenlijk in dagelijks leven vrij rustig, alleen fifa drijft mij soms tot madness
En op je vraag ben teammanager bij een commerciële bedrijf
Denk dat het belangrijk is dat je dingen gaat lezen over mindset.
Heb zelf vrij veel gepokerd en mindset was absoluut mijn zwakke punt. Heb daar echter wel veel van geleerd wat ik ook kan toepassen in fifa.
Fifanoob geeft dit soort dingen ook wel eens aan, maar het is heel belangrijk om te beseffen wat jouw gedachten je opleveren. Die duitsers waar je in je hoofd zo veel van verliest leveren jou niks op.
Het wordt echter een soort self fulfilling prophecy, waardoor je de pot die je anders niet had verloren misschien nu wel verliest.

Merk je dat bepaalde dingen jouw triggeren let er dan eens niet op.
Ik kijk vaak wel naar de opstelling, staat varane in de verdediging of iemand met een wat tragere pace. Kan ik steekballen effectief geven?
Triggert het zien van varane jou, dan kun je hier beter niet naar kijken.
Door bewust te zijn van jouw triggers kun je voorkomen dat je domme dingen doet.

Ik weet eigenlijk meestal niet eens de naam van mijn tegenstander, laat staan de nationaliteit.
Wat levert mij het op om dit soort dingen te weten.
Mijn overtuiging is dat EA geen knopjes heeft tegen nederlanders of voor duitsers. Als ik dit soort dingen ga denken doet dit mijn spel in ieder geval geen goed.

En dat spel van mij is al zo slecht |:(

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Het spel is al weer helemaal naar de kloten geholpen door al die speciale kaarten.
Een Telles die veel en veel betere IGS heeft dan Mendy en Cancelo.
Kalvin Phillips die een kaart heeft gekregen die beter is dan Kante.
Laat alle spelers in hun waarde, Mbappe, Neymar, Ronaldo, van Dijk en Messi zijn de beste spelers en dat moet ook zo blijven. Het kan toch niet zo zijn dat een of andere speler uit Lique 2 een betere kaart krijgen dan de normale gouden topspelers.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
De power curve gaat inderdaad vrij snel omhoog.
Maar Telles is daarin niet het beste voorbeeld. IGS stats zeggen ook niet alles. Ik durf wel te stellen dat zowel Mendy als Cancelo nog altijd beter zijn. Weakfoot, work rates en alternatieve posities hebben daar ook invloed op.
Uiteindelijk is het doel van FUT om je team beter te maken, met nieuwe kaarten. Die zullen Neymar en Messi ook krijgen. Ronaldo heeft er inmiddels al een.

@cubert20 nog een tip is om in de instellingen de online-id te veranderen naar de spelersnaam. Naast het voordeel dat je niet ziet dat je tegen een Duitser speelt helpt het ook nog met anticiperen op de tegenstander omdat je snel ziet welke speler er aan de bal is.

[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 17-10-2022 08:58 ]

• KBE91
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m5vIevyPgFseg0oNrDhm4nixCMw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ICbhbjmjQuqfN5zLqRvjModu.jpg?f=fotoalbum_large

Kwam deze tegen op Reddit, wanneer je rekening geen limiet heeft lol.
Gisteren toch mijn tactic terug gezet naar spelers die op de flanken spelen.
Die meta formations ik kan daar echt niet mee overweg.

Was aan het kijken naar video ook en die nam long bal in aanval voor counters tegen te gaan.
Moet wel zeggen dat het inderdaad helpt. Enkel de width van mijn spelers is nog wat zoeken.

• Robbio85
  • Laatst online: 08-01 09:58
Zaterdagmorgen maar eens zo'n 50k pack geopend met 1000 fifa points...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XLaxVbIupo2BB59667hxcAdeKQ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o1s5kRf7elPx7jpZDnZsGfos.jpg?f=fotoalbum_large

WTF, ik mag niet meer klagen dit jaar (en de komende jaren).

Ginola meteen verkocht, nu kijken of ik iets met die coins kan doen. Heb niet zo'n zin om fluctuatie trading te gaan doen met promo kaarten omdat ik dan steeds die prijzen in de gaten moet houden. Zit te denken om voor zo'n 500k IF's te kopen (voor 10k ps). Vorige jaren waren er momenten waarop alle IF's minstens 20k waard werden. Dat lijkt mij de meest luie manier om winst te maken met weinig risico (in het ergste geval discard ik ze voor 9.5k).

Wat denken jullie? Is er reden om aan te nemen dat die stijging voor IF's niet gaat komen dit jaar? Ik zie wel al SBC's waarin IF's gevraagd worden...

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:16
Hier sinds afgelopen vrijdag ook begonnen met de nieuwe editie van fifa. Tot zover bevalt het qua gameplay wel goed, hopelijk blijft dat ook zo. :)

Rivals speelde over het algemeen prima.

Uiteindelijk een leuk team te weten bouwen zonder er ook maar een euro aan uit te geven. Eens kijken hoe ver we komen gaan komen op deze manier. Uit de packs van de milestones kreeg ik een paar leuke untradable spelers erbij. Uit de SB rewards gisteren kreeg ik Lewa, maar die heb ik na een paar potjes verkocht.

Team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C-Ogyfg1SvyP1hemRYXQRk--HSs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LW1VVqgn4FK03Nq5hkrrjjNw.png?f=fotoalbum_large

IF Correa, Walker, Kessie en Gomez zijn untradable. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Bossie
KBE91 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:55:
[Afbeelding]

Kwam deze tegen op Reddit, wanneer je rekening geen limiet heeft lol.
Gisteren toch mijn tactic terug gezet naar spelers die op de flanken spelen.
Die meta formations ik kan daar echt niet mee overweg.

Was aan het kijken naar video ook en die nam long bal in aanval voor counters tegen te gaan.
Moet wel zeggen dat het inderdaad helpt. Enkel de width van mijn spelers is nog wat zoeken.
Tjeez, je moet bijna iemand inhuren om zoveel packs voor je te openen en te verwerken.

• Traeces
Even wat coins er tegenaan gegooid om mijn middenveld te versterken :) Had veel onverhandelbare meuk en daarmee maar Gakpo gedaan. Twijfel nog om Telles te doen omdat ik hem eigenlijk niet kan linken. Eerst volgende upgrade zal wel Diaby worden of Malacia.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Xa44sZRcG8p5QWhLAP503sPrjw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tfiHyYJFFap7sIlABKnTuSK7.jpg?f=fotoalbum_large

• Sleehond
Trek net Dembélé uit een pakje van een SBC *O*

Hij levert best wat op (nu circa 68.000 / 69.000). Ik ga hem niet gebruiken want past niet in mijn team.

De vraag is dus: nu verkopen of wachten (kortom kan hij stijgen in prijs...?)

Kan hij bijvoorbeeld einde van de week op vrijdag meer opleveren omdat WL spelers dan dit soort spelers gaat aanschaffen? Of ga ik dan puur daarop gokken...?

[ Voor 32% gewijzigd door Sleehond op 17-10-2022 13:19 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Wanneer is die update doorgevoerd?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Traeces
Sleehond schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:18:

Hij levert best wat op (nu circa 68.000 / 69.000). Ik ga hem niet gebruiken want past niet in mijn team.

Kan hij bijvoorbeeld einde van de week op vrijdag meer opleveren omdat WL spelers dan dit soort spelers gaat aanschaffen? Of ga ik dan puur daarop gokken...?
Meta kaarten stijgen meestal in prijs met de WL. Verder denk ik dat hij de komende tijd gaat dalen het is ook maar een 83 rated speler. Die worden over het algemeen toch meer gepackt.

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-01 09:06
triple20 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:24:
Het spel is al weer helemaal naar de kloten geholpen door al die speciale kaarten.
Een Telles die veel en veel betere IGS heeft dan Mendy en Cancelo.
Kalvin Phillips die een kaart heeft gekregen die beter is dan Kante.
Laat alle spelers in hun waarde, Mbappe, Neymar, Ronaldo, van Dijk en Messi zijn de beste spelers en dat moet ook zo blijven. Het kan toch niet zo zijn dat een of andere speler uit Lique 2 een betere kaart krijgen dan de normale gouden topspelers.
Tja waarom denk je dat ze dat doen? Natuurlijk puur om geld te verdienen want er zijn altijd wel mensen die de pakketjes kopen om een iets betere speler te krijgen.

Ik stoor me er ook mateloos aan dat spelers waar je nog nooit van gehoord hebt en ergens in een 2de divisie spelen beter zijn dan spelers bij een topclub die al 10 jaar de best of the best zijn. Maarja we moeten er maar mee leven want EA moet geld verdienen aan deze melkkoe.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• Augy
Kan tog wel zeggen dat ik het erg lastig heb in divisie 6. (Laatste milestone)

Ben enorm aan t struggelen met de juiste tactieken/opstelling Nu een 4-2-1-2 aan t proberen, dat lijkt wel iets leuker te voetballen

• Robbio85
  • Laatst online: 08-01 09:58
Sleehond schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:18:

Wat @Traeces zegt. Ik zou hem meteen verkopen, niet veel kans dat zo'n 83 kaart nog veel zal stijgen. Iedere week komen er weer nieuwe promo kaarten op de markt die de standaard meta gold kaarten in prijs laten dalen (muv Mbappe enzo)..

• Traeces
Augy schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:36:

Ben enorm aan t struggelen met de juiste tactieken/opstelling Nu een 4-2-1-2 aan t proberen, dat lijkt wel iets leuker te voetballen
Kijk gewoon wat je zelf het beste vind spelen. Heb de laatste 3 jaar alleen maar 4-4-2 gespeeld. Dat werkte echt totaal niet voor me deze fifa.

Speel nu 4-3-3 ( 4) omdat ik dan meer spelers op het middenveld heb om lekker 3 hoekjes te maken. Sinds dien loopt het gewoon goed. Pas 1 verlies pot van div 10 tot half div 6 nu. Heb je eventueel ook nog een slot op de deur met een CVM.

Merk ook dat CAMS in een vrije rol bij mij goed werken deze fifa.

• Prosac
Ik ben mijn 4-4-1-1 verder aan het tweaken. Loopt wel lekker. Ben een beetje zoeken naar welke opties qua aanvallend spel het beste werken. Voor nu lijkt lange bal met balbezit wel prettig. Snel lopen, maar wel beschikbaar zijn zeg maar. Snelle LM en RM nu ook met Buta en Paulinho, die op de flank blijven, maar wel de 16 intrekken bij een voorzet.
Ik heb de verdedigers op “ kort erop” gezet ipv positief vasthouden en dat werkt in divisie 7 in elk geval prettig.

Ik leer nu ook dat je in deze versie best wel makkelijk spelers in de dekking kunt aanspelen omdat ze zich wel beschikbaar maken. Alleen de composure van Shomudov en Werner kan wel wat beter, soms echt kansen die bizar gemist worden.

• Prosac
Robbio85 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:39:
[...]

Wat @Traeces zegt. Ik zou hem meteen verkopen, niet veel kans dat zo'n 83 kaart nog veel zal stijgen. Iedere week komen er weer nieuwe promo kaarten op de markt die de standaard meta gold kaarten in prijs laten dalen (muv Mbappe enzo)..
Dit. Ik heb een aantal Bellingham kaarten goedkoop op de kop getikt omdat de prijs er sterk gedaald was, maar ik had even moeten opletten, want die kaart is niet meer zo interessant als in het begin. ;)

Dus klein verlies op gemaakt helaas.

• Sleehond
Bedankt, voor jullie reacties!

Heb hem (dembélé) verkocht voor 68.500 en daarvoor Phillips rulebrakers teruggehaald! Heb hem shadow gegeven (na screenshot gedaan)

Iemand een leuke suggestie wat mijn volgende doel zou moeten zijn qua versterking?

Op de bank heb ik Fabinho, Eriksen TOTW, Kane, Sane, Grealish, Gabriel Jesus en Rashford.

Suggesties welkom!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L51KmDH5PVwhGh21-bGut9e-pkQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gb73RfcfGF8mg4mdCFzrgfnA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 17-10-2022 13:58 ]

• Prosac
Kohler naast Sule zetten. Beestenverdediging en hij moet voor minder dan 75.000 wel beschikbaar zijn.

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
[...]

[YouTube: DRIBBLING is BACK in FIFA 23! *NEW* META LEFT STICK DRIBBLING TECHNIQUE | FIFA 23 DRIBBLING TUTORIAL]
Super handig thanks!
Snapte al niet hoe het moest maar na het zien van deze video is het best logisch. Fifa maakt steeds meer de stap naar realistischer voetbal ipv arcade en snelheid.

• Speculaes
[...]

Vanavond eens proberen, misschien dat het dan allemaal beter gaat lopen! Maar ook de passing is bij mij sinds de update hopeloos. Heb het totaal niet onder de knie momenteel.

• Bozzel1987
Augy schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:36:

Klinkt herkenbaar als is het voor mij nog zelfs divisie 7, maar ik speel dan ook iedere week tot ik de 8 wins heb. Gistermiddag aan divisie 7 begonnen en daar 4 wedstrijden op een rij simpel gewonnen, maar sinds ik die laatste milestone heb en dat laatste stukje tot promotie moet bak ik er niets meer van. Nog maar 1 vd 8 gewonnen. Ik moet het hebben van combineren, maar veel passes komen niet meer aan en het lijkt alsof de tegenstanders vol druk zetten en terwijl ik daar normaal wel onderuit kan spelen lukt het niet meer. Dit probleem had ik ook in de vorige divisie vlak voor promotie (ik kom dan ook in 1x teams tegen die meerdere miljoenen kosten maar dat terzijde)

• triple20
Gisteren 5212 gespeeld met opkomende backs.
Wat een mogelijkheden en makkelijk scorend. Altijd overwicht op het veld.

• Bossie
triple20 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:20:
En vrijwel geen doorkomen aan, 5atb is erg frustrerend om tegen te spelen.
Dit ligt vaak niet aan de tegenstander maar dat de looplijnen dusdanig anders zijn dat ik niet op mijn automatismen kan vertrouwen.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
Ik moet zeggen dat ik sinds de patch meer lol beleef aan het handelen dan aan het spel zelf.. wat is het gigantisch inconsistent zeg.. vorige week met 6 wins geplaatst voor champions, nu 1 win uit 8 potjes.. mag dus weer opnieuw 1250 punten gaan halen :(
Heb 1.2 miljoen klaar staan, maar het speelt zo slecht dat ik geen eens zin heb om andere spelers te proberen.

• triple20
Nachtapotheker schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:25:
Ik moet zeggen dat ik sinds de patch meer lol beleef aan het handelen dan aan het spel zelf.. wat is het gigantisch inconsistent zeg.. vorige week met 6 wins geplaatst voor champions, nu 1 win uit 8 potjes.. mag dus weer opnieuw 1250 punten gaan halen :(
Heb 1.2 miljoen klaar staan, maar het speelt zo slecht dat ik geen eens zin heb om andere spelers te proberen.
Wat is je team dan?

• Ozz

Ozz

Nachtapotheker schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:25:
Vind het ook heel erg moelijk momenteel.

Elke 2/3 dagen verander ik weer wat aan mijn team. Het ene moment speelt het geweldig en het andere moment kan ik niks meer.

• Nachtapotheker
Dat is al meer dan prima ;) maar het ligt niet aan mijn team. Het ligt aan mijn eigen skills en de inconsistentie in matchmaking en uberhaubt hoe soepel het speelt.

• Nachtapotheker
Ozz schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:27:
[...]

Elke 2/3 dagen verander ik weer wat aan mijn team. Het ene moment speelt het geweldig en het andere moment kan ik niks meer.
Precies dat dus idd

• Augy
Speculaes schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:07:
[...]

Vanavond eens proberen, misschien dat het dan allemaal beter gaat lopen! Maar ook de passing is bij mij sinds de update hopeloos. Heb het totaal niet onder de knie momenteel.
Gevoel dat ik maar gewoon Haaland moet halen haha die man is niet te stoppen :p

• Augy
triple20 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:20:
Ik zit ook te denken dit maar eens te gaan doen als uiterste redmiddel

• Bossie
Ozz schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:27:
[...]

En hoe is dat anders ivm elke vorige versie?

• KBE91
Hier ook hard stuck in div 6, zit op het laatste vlagje, 2 of 3 matchen winnen ?
Gameplay voelt wel anders, heb het idee dat veel ballen weg springen van mijn voeten.

Ik kom helemaal gek als ze beginnen te dribbelen in mijn 16. Die bal plakt aan hun voeten, en dan keer links draaien en rechts en voor dat ik goed en wel mijn speler heb geslecteerd hangt hij al in de netten.
Soms denk ik, man wat zit jij je tijd hier te verschijten aan de deze game. Ze spelen u letterlijk van het kastje naar de muur. Toch keer moeten zien naar wat matchen van pro spelers, hoe zij dat allemaal doen.

Het is niet aan de game dat het ligt, puur aan me zelf. Heb nu zoals ze zeggen mijn plafond bereikt van skill.

• _Uploader_
Gisteren in div 5 beland, vanmorgen mijn team gedowngrade en voor het grootste deel verkocht. Wel een paar leuke spelers geprobeerd (Voller, CR7, Rijkaard, Salah IF, Cordoba) en gelijk 700k besteed aan fodder. Nu nog 2.1 mil over en zit nog te denken om dit helemaal in fodder en totw kaarten te investeren.

Het team ziet er nu als volgt uit met Haaland, VVD en Frenkie verhandelbaar, deze week maar eens de 4222 weer eens van stal halen waarmee ik best wel lekker speelde, maar tot nu toe weinig succes had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yLOYhQuWxWWTI4vvoPsYxLSMuc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WHChonV7mQV0O0m8GjvxPLEX.png?f=fotoalbum_large

• SoEnergic
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 29-08-2025
_Uploader_ schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:44:
Gisteren in div 5 beland, vanmorgen mijn team gedowngrade en voor het grootste deel verkocht. Wel een paar leuke spelers geprobeerd (Voller, CR7, Rijkaard, Salah IF, Cordoba) en gelijk 700k besteed aan fodder. Nu nog 2.1 mil over en zit nog te denken om dit helemaal in fodder en totw kaarten te investeren.

Het team ziet er nu als volgt uit met Haaland, VVD en Frenkie verhandelbaar, deze week maar eens de 4222 weer eens van stal halen waarmee ik best wel lekker speelde, maar tot nu toe weinig succes had.

[Afbeelding]
Mooi team heb je staan zo! Je hebt Voller geprobeerd zeg je, is het een fijne speler? Speel momenteel volledig bundesliga en wil hem graag als volgende aankoop halen. :) Is hij de 560~K coins waard?

• Nachtapotheker
Bossie schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:33:
[...]

En hoe is dat anders ivm elke vorige versie?
Haha niet, vorig jaar dezelfde frustraties in het begin :+

• _Uploader_
SoEnergic schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:57:
[...]

Mooi team heb je staan zo! Je hebt Voller geprobeerd zeg je, is het een fijne speler? Speel momenteel volledig bundesliga en wil hem graag als volgende aankoop halen. :) Is hij de 560~K coins waard?
Dank je!
Ja hij is de coins zeker wel waard. 3* skills boeit mij niet heel erg en tov van een Haaland schiet hij ze erg gemakkelijker in met zijn 4* weak foot op zijn zwakker been. En koppen gaat super met hem. Ik gebruikte CR7 als een valse spits en Voller de wat diepgaandere spits in een 41212. Over de top through ballen op Voller gaat erg gemakkelijk en hiermee heb ik veel goals gescoord. De volgende hero die ik wel eens wil proberen is Al Owairan, zijn status zijn er goed uit.
Er zijn ook geruchten dat er binnenkort een hero sbc uitkomt, de prijzen zouden dus wel kunnen dalen.

• Sleehond
Wanneer komt de PS4 update? Inmiddels al tijdje uit op de PS5 toch…?
Pagina: 1 ... 21 ... 120 Laatste