[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 20 ... 120 Laatste
Acties:

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:07
dhondtjes schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:26:
[...]

Dat kan wel hoor.
Bij de web app,
Home - Competitions - Rivals. En daar kan je uw rewards claimen en openen.
Held! Haha, nooit geweten!

Edit:

Had ik ze maar niet opengemaakt... Sergio Ramos als beste speler. Gelukkig wel ook de coins gekozen.

[ Voor 17% gewijzigd door Speculaes op 13-10-2022 10:32 ]

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-01 09:58
Div 7 rewards. Dit keer untradeable gepakt omdat ik een beetje vaart wil maken met die Valverde SBC.

89 Kimmich en een 84 fodder kaart. Het wordt heel langzaam beter, toch alweer de 3e walkout sinds de start van deze Fifa :*)

En ja die Libertadores kaarten zijn irritant, elke keer denk je, misschien een IF???? -O-

[ Voor 16% gewijzigd door Robbio85 op 13-10-2022 11:43 ]

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-01 09:27
Optie 2 gekozen hier, veel dubbelen, maar die in Danjuma SBC gestopt!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Bossie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:07:
[...]

Vind die pop-ups altijd zo misleidend voor de 75 rated zuid-Amerikaanse kaartjes of wat het ook is.
Elke Copa Liberatores kaart weer betrap ik me een halve seconde op de ICON!!! gedachte. :+

Ik noem mijn objective-teams maar "Youdontpauseforme" want als ik iets irritant vind, zijn het die lui die volle druk spelen, na 5 minuten 1-0 voor staan en dan direct pauzeren.
Die afspraken rond iconswaps prima, maar ik bepaal of ik pauzeer.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:58
Rival packs divisie 7 wel alleen maar crap gepulled jammer genoeg , Lewandowski OTW is de enige goede pull dit jaar tot nu toe. Maarja net ook nog net op tijd de Sterling OTW sbc kunnen completen dus hopelijk stijgen de OTW kaarten een beetje, heb er nu 4.

Playstation 5

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:42
Hier Ruben Dias als hoogste uit de Rivals rewards. Verder de Marquee Matchup nog gedaan, daar had ik Harry Kane en Cuadrado bij, dus die leverdennog wel wat op.

• Prosac
Eerste megapack 3 83's eruit. Had er net 2 gediscard, ik wacht wel of er vanavond nog een leuke SBC komt voor ik verder ga met openen van packs.

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik bewaar mn pakjes voor de nieuwe promo op vrijdag.

@ handelaars: waar investeren jullie in? Ik heb wat 84'ers ingeslagen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Rank 2 qualifiers gehaald, maar zat helaas niets in de pakketjes... Loop vrij soepel. Speel een combinatie van 4-3-2-1 en 4-1-2-1-2 en Benzema en Danjuma zijn wel lekker koppeltje samen :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2025
Mijn team is voorlopig klaar, ik ga met het volgende team spelen:

https://www.futbin.com/23/squad/1026664

Ingame ga ik vooral m'n vertrouwde 4-1-2-1-2(2) spelen, met Dembele op CAM en Frenkie als CDM.

Begin deze week had ik het geluk Neymar untradable te packen, toen kon ik met de rest van m'n coins het middenveld en de verdediging versterken. Had ook nog best wat hoge rated untradables in de club, die heb ik in de SBC van Valverde gegooid.

Zo maar eens proberen te kwalificeren voor de WL met dit team. Het is een flinke versterking tov m'n vorige team, dus zou wel moeten lukken. Al zullen de teams waar ik tegen kom te spelen ook sterker worden.

• theman36
  • Laatst online: 09-01 15:49
Alle kwalificatie potten gewonnen voor de WL maar manmanman wat speelt het traag vanavond. Echt niet normaal.

• Prosac
Hoera! Een Bundesliga SBC! :+

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Ook meteen de laatste !

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Moody2204
Ga je het heel erg merken als je 1 speler in je team op 1 blokje chem hebt? Dus teamchem op 31/33?

• Speculaes
Ik vraag me überhaupt af of je het verschil merkt dit jaar. Vorig jaar kreeg je strafpunten als ie niet in het team paste. Dit jaar blijft de kaart dan gewoon gelijk

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
En een hele slechte. :+

Nu de POTM kaarten maar +1 IF upgrade krijgen zijn ze wel een stuk minder interessant.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Moody2204 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:34:
Ga je het heel erg merken als je 1 speler in je team op 1 blokje chem hebt? Dus teamchem op 31/33?
Volgens mij heeft teamchem geen impact meer.
Spelers worden ook niet meer gedowngrade als ze offchem of op een verkeerde positie staan, ze hebben altijd minimaal de standaard stats.

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:15
Als Feyenoord fan toch leuk elftal gemaakt. Neem fifa dit jaar stuk minder serieus, dus ook minder serieus elftal.

Bijlow op doel, if hancko en doelstelling Geertruida als cv’s. Lb malacia en lw sini.

Volgend doel is rvp of dirk in het elftal.

• Moody2204
dutchgio schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:51:
[...]

Volgens mij heeft teamchem geen impact meer.
Spelers worden ook niet meer gedowngrade als ze offchem of op een verkeerde positie staan, ze hebben altijd minimaal de standaard stats.
Alleen mijn rechtsachter staat op 1 chem en de rest op 3 Maar zo op het eerste oog merk ik er niks van.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:53
Nou de 8 wins zijn weer binnen...

Maar @Moody2204 je hebt gelijk, pace en diepe ballen voeren weer de boventoon, enige toevoeging ten aanzien van 22 zijn de lompe spitsen waar je nu normaal mee kunt spelen :)

Nou moet ik wel zeggen dat de gameplay echt top was vanavond en dat ik, op een enkeling na, echt leuke wedstrijden heb gespeeld (geen 5atb gezien)

[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 13-10-2022 23:13 ]

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:20
Traeces schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:23:
Als Feyenoord fan toch leuk elftal gemaakt. Neem fifa dit jaar stuk minder serieus, dus ook minder serieus elftal.

Bijlow op doel, if hancko en doelstelling Geertruida als cv’s. Lb malacia en lw sini.

Volgend doel is rvp of dirk in het elftal.
Je zou oprecht ook een hele leuke non icon NL elftal kunnen maken en andere tegenstanders helemaal weg spelen. Alleen jammer dat Frenkie de enige goede middenvelder is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLaZzpFO3p1RGRcF63Ntg-zuXTo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lF07jkiimNEU2GXpv6tPSM3Z.jpg?f=fotoalbum_large

• Speculaes
Je hebt ook Kuyt nog als cm en De Ligt otw

[ Voor 21% gewijzigd door Speculaes op 14-10-2022 07:36 ]

• KBE91
  • Laatst online: 28-12-2025
Gisteren Schick UCL kaart gekregen uit mijn marquee sbc.

Kroos ook nog gehad, en deze maar verkocht. Had die al niet verhandelbaar.

Heb dan maar goretzka gekocht als cm.
Gisteren avond wel enorm last gehad van input lag.
Tegen mijn speler pas gaf was de tegenstander al weg met de bal.

En uit fustratie mijn spel gesloten wanneer ik gisteren 17 schoten op doel had, en maar 1 goal heb kunnen maken. Tegenstander 5 schoten en vlogen er 3 binnen. Was genoeg fifa voor die avond alvast. De Gea al paar keer tegen gekomen, is geen vliegenvanger zoals mijn Ter Stegen alvast.

[ Voor 4% gewijzigd door KBE91 op 14-10-2022 08:44 ]

• Augy
KBE91 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:42:
Gisteren Schick UCL kaart gekregen uit mijn marquee sbc.

Kroos ook nog gehad, en deze maar verkocht. Had die al niet verhandelbaar.

Heb dan maar goretzka gekocht als cm.
Gisteren avond wel enorm last gehad van input lag.
Tegen mijn speler pas gaf was de tegenstander al weg met de bal.

En uit fustratie mijn spel gesloten wanneer ik gisteren 17 schoten op doel had, en maar 1 goal heb kunnen maken. Tegenstander 5 schoten en vlogen er 3 binnen. Was genoeg fifa voor die avond alvast. De Gea al paar keer tegen gekomen, is geen vliegenvanger zoals mijn Ter Stegen alvast.
Heb die potjes gisteren ook gehad, horen er helaas bij

Glove op ter stegen? Voor mij namelijk geweldig met die combi

• KBE91
Augy schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:50:
[...]

Heb die potjes gisteren ook gehad, horen er helaas bij

Glove op ter stegen? Voor mij namelijk geweldig met die combi
Ik heb wall erop, glove dan eens testen erop. Dank voor de tip.
Ja horen er inderdaad bij, servers zullen wat last gehad hebben.

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Sinds de game daadwerkelijk live is gegaan krijg ik niets goeds meer in pakjes helaas

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Bozzel1987 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:51:
Sinds de game daadwerkelijk live is gegaan krijg ik niets goeds meer in pakjes helaas
Ze hopen dat jij pakketjes gaat kopen :9

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-01 10:10
Was lekker met mijn Nederlandse team bezig, krijg ik een untradeable OTW Haaland. Nu voel ik me haast verplicht die te gebruiken.

• Bossie
Spacejockey schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:52:
Was lekker met mijn Nederlandse team bezig, krijg ik een untradeable OTW Haaland. Nu voel ik me haast verplicht die te gebruiken.
OTW ?
Maar zeer lekker idd :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Spacejockey
Was een paars 89 rated kaartje, dacht dat het OTW was.

• KBE91
Ik kan toch echt niet verdedigen.

Jocky move of hoe het ook noemt, das precies niet zo goed deze fifa.
Precies dat ik Mozes ben ook, zo een gat rechtdoor dat ik altijd laat. Natuurlijk ben ik te sloom voor mijn fouten recht te zetten.

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-01 19:58
Ik beleef dit jaar nog geen lol aan FIFA... Heb twee redelijke teams, maar on-line nog geen potje kunnen winnen. Ook die NEC spits waarbij je vriendschappelijk moet spelen, ik win maar niets. Squad battles speel ik op prof en die win ik wel, alleen kom je daar telkens dezelfde teams spelen. Zo speel je van de 40 wedstijden zeker 8 keer tegen Storm FC en nog een paar namen...

• Bossie
Spacejockey schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:27:
Was een paars 89 rated kaartje, dacht dat het OTW was.
https://www.futbin.com/23/player/48431/erling-haaland

Idd, echter dacht ik deze al een week uit packs zijn.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Nou die patch bevalt me nog niet echt, ik heb het idee dat de dribbelaars minder soepel dribbelen en de OP grote spitsen zijn ook aardig generfd. Vanmorgen ging het nog wel oke, maar er is nu ook weer forse inputlag.

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-01 23:19
Nachtapotheker schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:14:
Nou die patch bevalt me nog niet echt, ik heb het idee dat de dribbelaars minder soepel dribbelen en de OP grote spitsen zijn ook aardig generfd. Vanmorgen ging het nog wel oke, maar er is nu ook weer forse inputlag.
Heb helaas wederkom dezelfde ervaring. Zelfs zo erg dat het spel gewoon hort en stoot voor 5 minuten en daarna in fast forward de boel inhaalt.

Tegenstanders lijken er weinig last van te hebben. Daar lijkt alles vlot en soepel te gaan. Hier duurt het 5 seconden voor de pass input wordt verwerkt en dan komt de bal dus niet meer aan. Bewegen met spelers is als banjeren door de drek.

• Nachtapotheker
  • Nu online
Ja de servers zijn echt dramatisch, ik heb hier gigabit kpn glasvezel, alles bekabeld aangesloten, alle andere spellen lopen perfect, ping van 2ms. Dus het is echt EA, voordat men denkt dat het aan de verbinding ligt :p

• Spacejockey
Ik heb EA play pro gekocht, kwam uit een van de promo pakjes.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Team is af. Volgens mij ook de eerste hier met een team waarvan alle spelers een dynamische achtergrond hebben. Vanavond in in Champions finals uitproberen.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/sxJqxNVV/Screenshot-20221014-132029-FUTBIN.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door BramViking op 14-10-2022 14:54 ]

• Speculaes
Ik zie nu sinds gisteren de FGS-wissels staan bij de sbc's. Iemand een idee hoe je daar aan komt?

• KBE91
Speculaes schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:42:
Ik zie nu sinds gisteren de FGS-wissels staan bij de sbc's. Iemand een idee hoe je daar aan komt?
Die swaps ? Das via Twitch dat je moet kijken naar hun events. Dan krijg je dit.

New this year, certain broadcasts on YouTube will also award viewership rewards. You need to watch for at least one hour for the swap token to become available to claim. Eligible events for YouTube rewards will be announced at a later time.

https://www.ea.com/games/fifa/news/fgs23-viewership-rewards

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
BramViking schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:53:
Volgens mij ook de eerste hier met een team waarvan alle spelers een dynamische achtergrond hebben.
Ok. Als dat voor jou meerwaarde heeft maak ik hier meteen van de gelegenheid gebruik om je daar hartelijk mee te feliciteren....

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-01 09:27
LukeSpangas schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:50:
[...]
Ok. Als dat voor jou meerwaarde heeft maak ik hier meteen van de gelegenheid gebruik om je daar hartelijk mee te feliciteren....
Ja ook namens mij!

• Speculaes
KBE91 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:47:
[...]

Die swaps ? Das via Twitch dat je moet kijken naar hun events. Dan krijg je dit.

New this year, certain broadcasts on YouTube will also award viewership rewards. You need to watch for at least one hour for the swap token to become available to claim. Eligible events for YouTube rewards will be announced at a later time.

https://www.ea.com/games/fifa/news/fgs23-viewership-rewards
Ah dus elke maandag even Twitch een uurtje aanzetten op een tablet.

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Het verbaast me dat sommigen met glasvezel een slechte verbinding hebben. Sinds een paar maanden heb ik ook glasvezel (slechts 100 mbit) en de verbinding is sindsdien perfect. Ik woon in Haarlem in een oude overvolle volksbuurt, en het schijnt zo te zijn dat buren/ straten met adsl bepaalde knooppunten delen, en dat deze knooppunten overbelast kunnen raken als iedereen tegelijk internet.

• Nachtapotheker
  • Nu online
Het ligt niet aan die glasvezel, het zijn die brakke servers van EA. Nu net weer een paar potjes gespeeld en nu loopt het weer als een trein... Vorig jaar had ik nog Ziggo, exact hetzelfde verhaal.

• BramViking
-knip- niet op de man reageren

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 14-10-2022 22:08 ]

• KBE91
Hier daarnet ook last van, mijn game bevroor. Dacht dat mijn xbox ging crashen, 3 seconden later allemaal doorgespoeld precies en konden weer spelen.

Heb nu wel geen glasvezel( zit op coax ), maar xbox is aangesloten op de modem rechtstreeks.
23 ms ping voor de match meestal.

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
BramViking schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:53:
Team is af. Volgens mij ook de eerste hier met een team waarvan alle spelers een dynamische achtergrond hebben. Vanavond in in Champions finals uitproberen.

[Afbeelding]
Hoe linken heros?

• BramViking
Een hero geeft geen extra chemistry aan anderen, wel voor de eigen positie.

• Thibaut1234
BramViking schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 17:25:
[...]

Een hero geeft geen extra chemistry aan anderen, wel voor de eigen positie.
dus bijvoorbeeld een kuyt krijgt 3 chem als hij op de juiste positie staat?

• BramViking
Thibaut1234 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 17:28:
[...]

dus bijvoorbeeld een kuyt krijgt 3 chem als hij op de juiste positie staat?
Ja.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-01 20:50
Volgens mij geeft een hero +2 voor de competitie.
Dus als je 5 nodig hebt voor de competitie hoef je met een hero erbij gerekend maar 4 uit die competitie te hebben.

• Thibaut1234
Ook last van laggy gameplay fut champs? Slechte passing, zwakke aannames etc...

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:26
Heel even domme vraag, laatste keer FIFA gespeeld was FIFA 14 volgens mij. Nou wil ik weer FIFA halen en FUT gaan spelen, op mijn PC (heb een dualshock 5) controller, en ook een steamdeck waardoor ik soort van overal kan spelen. Nou heb ik uurtje al gespeeld en allemaal spelers van 59 rating etc... nou twijfel ik of ik de Ultimate editie haal met 4800 fifa points. zijn die fifa points goed om packs te kopen en zo geld te maken/beginnende team? Bedankt en sorry als het hier niet hoort

• Prosac
Herrera Rulebreaker uit een pakketje. Toch een rulebreaker, hebn er alleen niks aan.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-01 17:39
Herrera en frankowski uit 2 pakketjes. Het lijkt wel. Alsof dit jaar de "speciale" kaartjes nog sneller komen en meer zijn. Het is bijna niet bij te houden.

• KBE91
Met die promo gaan veel kaarten in serieuze duikvlucht.
Market -10 %

Heb mij net paar Gabriel Jesus kaarten gekocht aan 1200 coins.
Zie wel dat hij terug rond de 10k gaat komen, maak ik toch 100k profit op en ze zitten niet in mijn weg nu.

• Bossie
038Zwolle schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:29:
Herrera en frankowski uit 2 pakketjes. Het lijkt wel. Alsof dit jaar de "speciale" kaartjes nog sneller komen en meer zijn. Het is bijna niet bij te houden.
Daarnaast is het sowieso een vrij saaie promo met uiteraard 1-2 kaarten als trigger voor de verkoop.

• cubert20
sacaji schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:48:
Heel even domme vraag, laatste keer FIFA gespeeld was FIFA 14 volgens mij. Nou wil ik weer FIFA halen en FUT gaan spelen, op mijn PC (heb een dualshock 5) controller, en ook een steamdeck waardoor ik soort van overal kan spelen. Nou heb ik uurtje al gespeeld en allemaal spelers van 59 rating etc... nou twijfel ik of ik de Ultimate editie haal met 4800 fifa points. zijn die fifa points goed om packs te kopen en zo geld te maken/beginnende team? Bedankt en sorry als het hier niet hoort
Inmiddels heeft het iets minder zin om dat te doen.
In het begin krijg je met die ultimate editon vrij veel waarde voor je packs.
Meer low rated meta spelers zijn wat coins waard.
Inmiddels zijn ook veel low rated meta spelers zoals sane en werner minder waard. En juist die spelers heb je iets meer kans om te packen, dus je gemiddelde value uit pack is wat lager dan aan het begin.

Je moet alleen even verder kijken of je ooit nog van plan bent om fifa punten te kopen.
Ben je dat ooit van plan dan is de ultimate edition een no-brainer. Omdat je denk ik meer value voor je geld krijgt.

Uiteindelijk kun je ook zonder die punten een prima team maken als je goed en verstandig met je muntjes omgaat.

• Thibaut1234
Hoe kan ik tomori in t team krijgen? Heb zn red card, zonde om niet te gebruiken.
Rodrygo zoek ik een alternatief voor. Budget 100k
https://www.futbin.com/23/squad/920531

[ Voor 3% gewijzigd door Thibaut1234 op 14-10-2022 21:41 ]

• Prosac
Ik krijg een leeg "Hallo FUT-nieuwkomer" berichtje als ik in FUT inlog, met een plaatje van een pack. Maar ik krijg of zie verder niks bij mijn spullen of in de winkel?

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
Thibaut1234 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:27:
Hoe kan ik tomori in t team krijgen? Heb zn red card, zonde om niet te gebruiken.
Maignan op doel, Pogba voor Kimmich en Dembele voor Rodrygo?

[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 14-10-2022 22:06 ]

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10:08
Hoppa nieuw record in handen
31x tegen Duitse tegenstander 31x verloren
Moet wel eerlijk bekennen dat het 5x ook wel echt terecht was 😅

• cubert20
Markvd1984 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:26:
Hoppa nieuw record in handen
31x tegen Duitse tegenstander 31x verloren
Moet wel eerlijk bekennen dat het 5x ook wel echt terecht was 😅
je bent zelf een duitser, dat je dat bij houd.

• cubert20
Thibaut1234 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:27:
Volgende keer handig om erbij te zetten wie je wil houden en wie er wel weg mag.
Er zijn heel veel mogelijkheden, maar dan haal je soms spelers weg die je eigenlijk niet weg wil doen

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-01 11:54

allstarted1

WTRFTS

Prima snipe dit! :o En jaja, het is geen Ronaldo RB :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xKMIc1jcohY1UYweIEjjWP-dFvI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4gvFTvMQLdftH2mBpV8Nl5AT.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• 038Zwolle
Dit kon nog wel eens de kortste editie worden van een fifa voor mij ooit. Eigenlijk ben ik er wel klaar mee al. Fut graat opzich nog wel, maar ik speel constant tegen teams die de alles via de flanken spelen en met haaland voorin spelen die altijd wel een paar kansen krijgt. Dat is hun goed recht natuurlijk, maar het speelt wel erg saai. Misschien moet ik me eens verdiepen in custom tactics e.d, maar ik heb eigenlijk geen zin om zoveel tijd in Fifa te steken dit keer (en te handelen, objectives, WL etc te spelen.) en omdat ik dat niet doe merk ik dat ik al wel erg achterloopt op de mens in div 4.

Pro clubs, de gamemode wat ik normaal het meeste speel hebben ze ook al verpest door een glitch die ze in volta hadden gestopt. Iedereen loopt daar al met 92+ rated profs en EA doet er weer eens niks aan...

• Moody2204
038Zwolle schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 01:59:
Dit kon nog wel eens de kortste editie worden van een fifa voor mij ooit. Eigenlijk ben ik er wel klaar mee al. Fut graat opzich nog wel, maar ik speel constant tegen teams die de alles via de flanken spelen en met haaland voorin spelen die altijd wel een paar kansen krijgt. Dat is hun goed recht natuurlijk, maar het speelt wel erg saai. Misschien moet ik me eens verdiepen in custom tactics e.d, maar ik heb eigenlijk geen zin om zoveel tijd in Fifa te steken dit keer (en te handelen, objectives, WL etc te spelen.) en omdat ik dat niet doe merk ik dat ik al wel erg achterloopt op de mens in div 4.

Pro clubs, de gamemode wat ik normaal het meeste speel hebben ze ook al verpest door een glitch die ze in volta hadden gestopt. Iedereen loopt daar al met 92+ rated profs en EA doet er weer eens niks aan...
Ik snap je frustratie. Die heb ik ook regelmatig. Toch triggert iets mij om altijd weer Fifa te gaan spelen. Maar dat komt misschien omdat ik altijd al gek van voetbal zelf en voetbalspellen ben geweest (ik ben nog uit de tijd van Sensible Soccer voor de kenners onder ons). Als ik Fut ff zat ben ga ik vaak even online seizoenen doen of effe verder met de carrieremodus. Dat vind ik voor de afwisseling altijd wel even leuk.

Overigens heb ik dan altijd de neiging om meteen mijn potje af te breken zodra ik weer die Haaland kaart zie. Als ik verlies is het 9 van de 10 keer door die kaart..... nu al 0-2 uit de WL door... precies!

[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 15-10-2022 10:00 ]

• Bossie
allstarted1 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:54:
Prima snipe dit! :o En jaja, het is geen Ronaldo RB :P

[Afbeelding]
Lekker, ik wil hem zelf ook nog halen.

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-01 13:22
Bossie schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:06:
[...]

Lekker, ik wil hem zelf ook nog halen.
Is hij ingame een upgrade tov Ousmane Dembele?

• hmr

hmr

Frimpong, Martinelli en Tomorri reds deze week. De rest discard, ook de totws uit die pack.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-01 09:19

Stronkie

Where wind is Trouble

misschien een rare vraag , maar is de instelling voor match length disabled voor FUT.. Wat ik ook in de hoofdsettings zet, mijn match length blijft 6 min / helft.

Dat vind ik veels te lang.. Dit kan ik dus alleen niet aanpassen tijdens FUT , meer mensen last van ?

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-10-2025
Quali was zowaar een makkie gister. Vanavond maar eerste fut champs is spelen. Iemand nog een tip voor een wijziging binnen mn team?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TdOViNsR01kIsnSmkgQ1TSDi3AM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BeVhmPM4MvdrjGMAND3DHDPn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door Dani05 op 15-10-2022 11:14 ]

• Prosac
Stronkie schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:05:
misschien een rare vraag , maar is de instelling voor match length disabled voor FUT.. Wat ik ook in de hoofdsettings zet, mijn match length blijft 6 min / helft.

Dat vind ik veels te lang.. Dit kan ik dus alleen niet aanpassen tijdens FUT , meer mensen last van ?
In FUT is de match length gestandaardiseerd. 6 minuten per helft. Dat kan je niet veranderen.
Ik zou het ook graag veranderen voor Squad Battles, maar helaas.

Je moet er wat voor doen. ;)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
Prosac schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:28:
[...]

In FUT is de match length gestandaardiseerd. 6 minuten per helft. Dat kan je niet veranderen.
Ik zou het ook graag veranderen voor Squad Battles, maar helaas.

Je moet er wat voor doen. ;)
En het grappige vind ik nog dat de 6 minuten van SB veeeeeel langer lijkt de duren dan een Rivals potje haha! Bij SB denk ik al bij de aftrap: zijn we al klaar?

• Prosac
Sleehond schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:30:
[...]

En het grappige vind ik nog dat de 6 minuten van SB veeeeeel langer lijkt de duren dan een Rivals potje haha! Bij SB denk ik al bij de aftrap: zijn we al klaar?
Squad Battles voelt echt als een klusje waar je al maanden tegenaan kijkt, maar nu toch echt móet doen. :'(

• hmr

hmr

Modric IF of Kante... of iemand anders een tip voor een leuke CM/CDM die een beetje kan dribbelen uit La Liga of de Prem? Heb 250k.

https://www.futbin.com/23/squad/1096961

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Bossie
Markmaas schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:24:
[...]

Is hij ingame een upgrade tov Ousmane Dembele?
Geen idee, die gebruik ik niet.

@hmr waarom niet gewoon Valverde of Lorrente, Modric met shadow is overigens ook lekker.

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 15-10-2022 11:52 ]

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-01 13:22
Bossie schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:50:
[...]

@hmr waarom niet gewoon Valverde of Lorrente, Modric met shadow is overigens ook lekker.
Ah ok naja Dembele doet het ook nog steeds goed.
Ik heb Modric if met shadow erop en hij pakt veel ballen af domineert samen met Kessie op middenveld.

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
hmr schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:49:
Modric IF of Kante... of iemand anders een tip voor een leuke CM/CDM die een beetje kan dribbelen uit La Liga of de Prem? Heb 250k.

https://www.futbin.com/23/squad/1096961
Ik heb nu Rijkaard 88 gebruikt voor zo'n 10 potjes en bevalt uitstekend!

• hmr

hmr

Bossie schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:50:
[...]

Ik heb Modric gold untradeable, kan ook iets anders upgraden in mijn team?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Augy
Weinig tijd om te spelen dit weekend dus de WL laat ik even voorbij gaan, zeker aangezien ik ook nog moet kwalificeren.

8 wins verder weer binnen, SB op Elite 3.

Laatste potjes op de PS4 gespeeld met dzeko rb naast milito, volgens mij is die dzeko echt een beest op new gen, lengthy, snel, sterk en 5* wf. Erg benieuwd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ic5akoNOQkjfe_n8QlVTJM8QAg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3hNKYjMYVSm2BorKWZ1rDr1s.jpg?f=fotoalbum_large

• Prosac
Toch niet ontevreden met wat ik na 2/3 weken op de mat kan leggen. Mooie Italie/Duitsland combi. Mede dankzij het nieuwe teamgeest systeem, in FIFA21 lukte me dat nooit.

Met deze formatie lijk ik die centrale "youtube" formaties nu ook redelijk te kunnen counteren. En Werner is toch meer in zijn kracht als centrale man.
Een goede RB zou nog wel mooi zijn. Buta blijkt beter dan Gnabry op deze positie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHOAHNRVCPq01FeHai3kMex4nCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y1CV2CozXnbOeevsqmsQTm8g.jpg?f=fotoalbum_large

• Prosac
mmmm.. en dan komt Tomori TOTW uit een zeldzame spelers pack wandelen. Exit Sule

• hmr

hmr

Toch Modric IF gehaald, wat een beest is dat zeg. Samen met mijn upgrade van Tomori IF en Hernandez links achter loopt het als een trein. Ongeslagen van div4 naar div3 gegaan :).

Die Hernandez is echt een cheatcode links achterin haha.

[ Voor 14% gewijzigd door hmr op 15-10-2022 14:58 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• 038Zwolle
Ik heb wel het idee dat dit jaar het beste team vaker wint dan voorheen. Werd ik vorig jaar soms scheel getikt door mensen met de meest simpele teams gebeurd dat nou nauwelijks. (maar verlies van vrijwel iedereen met een veel beter team,😅)

[ Voor 15% gewijzigd door 038Zwolle op 15-10-2022 16:02 ]

• Nachtapotheker
  • Nu online
hmr schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:57:
Toch Modric IF gehaald, wat een beest is dat zeg. Samen met mijn upgrade van Tomori IF en Hernandez links achter loopt het als een trein. Ongeslagen van div4 naar div3 gegaan :).

Die Hernandez is echt een cheatcode links achterin haha.
Ja die kaart is zeker fijn, heb hem nu wel vervangen voor Lemar rttk. Die heeft nog iets fijnere workrates, maar pass en dribbel is wel wat minder dan Modric IF.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik ben net begonnen en weinig verder meegekregen. Heb 2x Son en Courtois gepackt alleen twijfel tussen la Liga en premier. Enig feedback qua spelers in deze leagues?

• Speculaes
Pfff echt geen idee wat het is maar geen enkele pass gaat goed vandaag. Even een week niet gespeeld en het lijkt helemaal nergens op. Te zacht, verkeerde speler etc

• Spacejockey
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PBjgPXV.png

Moet nog 1 squad inleveren om de Danjuma SBC te voltooien, zal ik het doen of krijg ik daar later spijt van?

• Speculaes
Spacejockey schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:03:
[Afbeelding]

Moet nog 1 squad inleveren om de Danjuma SBC te voltooien, zal ik het doen of krijg ik daar later spijt van?
Haaland inruilen? Dan zou ik er nog een kopen. Danjuma is top maar Haaland zou ik wel houden

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58
Eerste icon (untradable) te pakken!
Nice !! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cZOqiaJX-IeE_ymIF1baqTncMZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6cwRWBpRSETKdnCCKDMNnMOU.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:20
Spacejockey schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:03:
[Afbeelding]

Amigo, je maakt een grapje zeker? Haaland kan potentieel nog een paar ratings stijgen. Je bent gek als je het inlevert. Weghalen uit de sbc en snel ook haha.

• Speculaes
Ik wil nu die Managerial friendly doen, maar daar klopt geen hout van. Geen speler boven de 88 in je starting 11. Maar mag ook niet op de bank.

• Bossie
Damn Alaba, toen zich ik de prijs …

• Thibaut1234
cubert20 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:28:
[...]

Volgende keer handig om erbij te zetten wie je wil houden en wie er wel weg mag.
Er zijn heel veel mogelijkheden, maar dan haal je soms spelers weg die je eigenlijk niet weg wil doen
Iedereen hou ik graag, maar cuadrado, rodrygo moeten weg. Sule evt ook .

Budget 75k

• Prosac
Speculaes schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:49:
Ik wil nu die Managerial friendly doen, maar daar klopt geen hout van. Geen speler boven de 88 in je starting 11. Maar mag ook niet op de bank.
Dat is nou juist de bedoeling van die uitdaging. Met een team van gemiddeld 80 winnen, geen huurlingen en geen bronzen/teveel zilveren op de bank om die topspelers van 88+ erbij zien te krijgen.

• KBE91
Zit in fut champs, maar nog niets gewonnen.
Maar elke match heb ik zo harde delay, heb geen zin meer voor nog door te spelen.
Die flipperkast ballen in hun voeten, 2 sec later gaat mijn speler een pas geven.
Draaien en lopen gaat zo sloom als iets, maar mijn tegenstander heeft er niet veel last van.

Die loopt overal vlotjes voorbij en door.

En dan heb je nog van die toxic gasten die je bericht sturen, 2ez.
In rivals had ik gisteren echt wel minder last precies van al die problemen.

• Prosac
KBE91 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:38:

En dan heb je nog van die toxic gasten die je bericht sturen, 2ez.
Berichtjes krijg ik gelukkig niet, maar vandaag wel iemand die 2-0 voor komt en nadat ik een rode kaart krijgt echt heel irritant trucjes doet en probeert me te vernederen, na 3x pauzeren en de rest van de 1e helft de bal op eigen helft rond te spelen.

Maar na de 4-2 voor mij in de 80e minuut was zomaar ineens de verbinding verbroken. :+ 8)

• Augy
Bossie schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:08:
Damn Alaba, toen zich ik de prijs …
Hier hetzelfde, blijf denk nog maar even bij mn tradeble konate rttf, word ook 87 en heeft nog waarde.

Heel jammer aangezien het echt wel een dikke kaart is. Beter als pique (262k) dus kwa value helaas wel oke. Wie weet bedenk k me nog haha

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 15-10-2022 19:53 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 120 Laatste