Ik kan me wel opvreten als ik verlies door dingen die niet lijken te kloppen. Maar dat zit dan eerder in het feit dat ik slecht tegen mijn verlies kan.
Dit soort momenten frustreren dan wel (ik speel toch duidelijk de bal?):
Volgens mij gaan ze dit fixen in de volgende patch.Moody2204 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:25:
Die discussie over 'het script' is er al jaren. Niet alleen hier op het forum. Ik stoor me niet zo aan die discussie.
Ik kan me wel opvreten als ik verlies door dingen die niet lijken te kloppen. Maar dat zit dan eerder in het feit dat ik slecht tegen mijn verlies kan.
[YouTube: FIFA 23 - Is this a penalty?!?!]
wijze woorden
O echt? Lijkt me terecht jaValandil schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:27:
[...]
Volgens mij gaan ze dit fixen in de volgende patch.
Heb hier al wat pulls gehad, maar ben er niets mee.
Was vorig jaar wel anders dacht ik, kon je serieus wat extra coins krijgen daardoor.
Nu zit mijn club vol met top kaarten dat ik niets mee ben.
Gisteren toch serieus afgezien in div7, kon geen enkele match winnen.
Dan maar team beetje omgegooid en formatie aangepast en ging al pak vlotter.
En squad battles zit ik op elite 1 stuk, dat balkje blijft maar in het midden staan.
Dus vraag me af dat nog de moeite is van al mijn matchen te spelen op world class.
/f/image/KIXOawnNrjiyof80xdne1jwl.png?f=fotoalbum_large)
Spitsen met hunter kaart is wel lachen, lopen overal door.
ik twijfel oprecht. Ik heb het idee dat die spits de bal vooruit tikt en niet jij, anders was de bal ook wel meer richting cornervlag gegaan. En dus lijkt mij dit een penaltyMoody2204 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:25:
Die discussie over 'het script' is er al jaren. Niet alleen hier op het forum. Ik stoor me niet zo aan die discussie.
Gebruik bij het aannemen de L1 knop.Solotov schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:54:
Ik irriteer me vooral aan t systeem dat nauwkeurigheid beinvloed op basis van druk. Dat je minder accuraat schiet als er 3 man in je nek hangen snap ik. Maar als je simpelweg een bal over de lijn probeert te knallen omdat je onder druk staat en je verdediger er dan door de druk ineens 3x zolang over doet, kom je niet verder. Of bijv spelers met hele hoge dribbling die de bal niet aan kunnen nemen doordat er een speler wat dichterbij staat. Logisch bij spelers als Sangare, Alvarez, Kessie etc. Maar bij een Modric of KDB hoort zoiets niet zo vaak te gebeuren.
En gisteravond even de darkside bezocht en dat 5-1-2-2 gaan spelen. En dat speelt tot mijn grote schaamte toch best oke. Ik kan eindelijk echt goed de 16 dichthouden (logisch ook), waar bij 4 verdedigers er continu gaten vielen, is het nu allemaal compact.
En uiteraard frustrerend voor de tegenstander.
Ja Davies raakt de bal niet en zorgt wel voor de tuimel van Ronaldo.fifanoob schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:58:
[...]
ik twijfel oprecht. Ik heb het idee dat die spits de bal vooruit tikt en niet jij, anders was de bal ook wel meer richting cornervlag gegaan. En dus lijkt mij dit een penalty
Elite 1 is ook het hoogste. Daaruit stijg je niet meer mits je top 200 haalt. En dan moet je echt elke vd 40 wedstrijden op legendarisch winnen ongeveerKBE91 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:56:
Blijft toch wel ambetant dat je sommige sbc's doet, dat allemaal kaarten zijn die niet te verhandelen zijn.
Heb hier al wat pulls gehad, maar ben er niets mee.
Was vorig jaar wel anders dacht ik, kon je serieus wat extra coins krijgen daardoor.
Nu zit mijn club vol met top kaarten dat ik niets mee ben.
Gisteren toch serieus afgezien in div7, kon geen enkele match winnen.
Dan maar team beetje omgegooid en formatie aangepast en ging al pak vlotter.
En squad battles zit ik op elite 1 stuk, dat balkje blijft maar in het midden staan.
Dus vraag me af dat nog de moeite is van al mijn matchen te spelen op world class.
[Afbeelding]
Spitsen met hunter kaart is wel lachen, lopen overal door.
Toevallig een weet hoeveel punten ik zou moeten houden ? Want zit nu op 20k punten ongeveer.Augy schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:19:
[...]
Elite 1 is ook het hoogste. Daaruit stijg je niet meer mits je top 200 haalt. En dan moet je echt elke vd 40 wedstrijden op legendarisch winnen ongeveer
Afspeelsnelheid op 0,25x en dan zie je dat Davies de bal niet raakt, maar in zijn duel wel de aanvaller meeneemt. Dus helaas penalty, helaas...Moody2204 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:25:
Al snap ik je gevoel wel, meestal bij dit soort acties is mijn eerst reactie ook "rot op joh dit is geen penalty
[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 12-10-2022 12:49 ]
Zo, dit ook ff gedaan, maar hoe bedriegelijk zeg! Ik dacht op normale snelheid (en dus ook in de game), dit kan toch niet? Maar inderdaad nu zag ik het ook!Sleehond schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:44:
[...]
Afspeelsnelheid op 0,25x en dan zie je dat Davies de bal niet raakt, maar in zijn duel wel de aanvaller meeneemt. Dus helaas penalty, helaas...
[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 12-10-2022 12:53 ]
Ik was dus overtuigd van mijn gelijk totdat ik het inderdaad vertraagd af ging spelen!fifanoob schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:58:
[...]
ik twijfel oprecht. Ik heb het idee dat die spits de bal vooruit tikt en niet jij, anders was de bal ook wel meer richting cornervlag gegaan. En dus lijkt mij dit een penalty
Jullie hebben mij inderdaad overtuigd. Terechte penalty al leek het op het oog anders!Gurbuh schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:17:
[...]
Ja Davies raakt de bal niet en zorgt wel voor de tuimel van Ronaldo.
Het is nog redelijk aan het begin van de week, dus er komen voor andere spelers nog punten bij en dan zak je weer wat naar beneden.. Ze kijken naar hoeveel punten de zoveel % van de spelers heeft, dat loopt in de loop van de week verder op. Als je op maandag Elite bent en je speelt niet meer, kan je op zondag zomaar Goud 2 zijn.KBE91 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:38:
[...]
Toevallig een weet hoeveel punten ik zou moeten houden ? Want zit nu op 20k punten ongeveer.
Ik had vorige week Elite 3 met iets van 16.000 punten..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hoe kan je dit volhouden? Na 2 potjes verveel ik mij al in sb. De rewards zijn ook veel slechter tov vroeger.KBE91 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:38:
[...]
Toevallig een weet hoeveel punten ik zou moeten houden ? Want zit nu op 20k punten ongeveer.
Ik speel het alleen als ik tussendoor ook andere dingen doe of er bepaalde objectives zijn.Thibaut1234 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:54:
[...]
Hoe kan je dit volhouden? Na 2 potjes verveel ik mij al in sb. De rewards zijn ook veel slechter tov vroeger.
Online kun je lag hebben, maar met squadbattles word je letterlijk in de maling genomen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik moet bv nog 3 SB's voor weer wat ervaringspunten. Maar ik kan me er niet toe zetten zonder dat het écht iets oplevert.
[ Voor 99% gewijzigd door Prosac op 12-10-2022 12:59 ]
Vind je, de gameplay met squadbattles is toch merkbaar anders dan online.Prosac schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:58:
Squad Battles is prima om te oefenen, maar uiteindelijk is FIFA alleen leuk tegen vrienden of in friendlies/rivals, hoe frustrerend 10 potjes of rij verliezen ook is, het is leerzamer dan SB's.
Ik moet bv nog 3 SB's voor weer wat ervaringspunten. Maar ik kan me er niet toe zetten zonder dat het écht iets oplevert.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nog vervelender bedoel je?Bossie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:03:
[...]
Vind je, de gameplay met squadbattles is toch merkbaar anders dan online.
Ik test graag eens wat dingen uit met mijn team, dan doe ik dat in battles.Thibaut1234 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:54:
[...]
Hoe kan je dit volhouden? Na 2 potjes verveel ik mij al in sb. De rewards zijn ook veel slechter tov vroeger.
Op world class zie ik nog eens wat rare dingen gebeuren ook.
Online constant verliezen is ook niet plezant, dan voel ik mij eens pro tegen die computer
Weinig gokken aan voor die prijs.Thibaut1234 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:02:
Zou rttk sule de gok waard zijn? 25k en al bijna zeker een +1. Heb nu otw schloterbeck
Sule is door zijn fysiek altijd goed in-game en dat zal nu pace minder van belang is niet minder zijn. Daarnaast is hij nog 'lengthy' ook.
SB voelt heel erg "gestuurd" terwijl je in Rivals een "natuurlijke tegenstander" wat meer onverwachte acties kan verwachten. Dat is het grote verschil.
[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 12-10-2022 13:27 ]
En kwa rewards, eerste week Haaland OTW uit de sb rewards haha.
Test veel dingen uit in sb en oefen veel, nu bijvoorbeeld net L1 aannemen enz (uiteraard na 8 wins in rivals)
Die foden rttk, damn wat een kaart. Ben al 80k erop verloren maar die kan dribbelen zeg. Voorhoede raphinha rttk (zal vast ook muntjes gaan kosten) Foden rttk en sterling OTW is echt heerlijk om mee te spelen. Milito staat er nu (nog) voor tot k de muntjes heb voor een betere spits
[ Voor 29% gewijzigd door Augy op 12-10-2022 13:27 ]
absoluut!Bossie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:03:
[...]
Vind je, de gameplay met squadbattles is toch merkbaar anders dan online.
Ik heb hem gisteravond voor 30k gehaald en bevalt me uitstekend in de combi met Kohler. Prima duo.Thibaut1234 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:02:
Zou rttk sule de gok waard zijn? 25k en al bijna zeker een +1. Heb nu otw schloterbeck
Kan beter potten tegen mensen doen om beter te worden zodat je hoger in rivals komt lijkt me, met squad battles leer je niet zoveel.
[ Voor 20% gewijzigd door Stylze op 12-10-2022 13:31 ]
Playstation 5
Kijk dat is het verschil. Met 40 potten zou ik dan ook hebben, maar het zijn 10-15 potten per week dus gemiddeld 2-3 per dag (voor meer heb ik de tijd niet)Stylze schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:30:
mja paar potjes squad battle is wel leuk maar je kan mij niet dat het leuk is om 40 potten dat met plezier te blijven spelen. Ik heb dat alleen in de eerste week gedaan maar het is echt rete saai na een paar potten. Rewards zijn het ook echt niet waard om 40 potten voor te "grinden".
Kan beter potten tegen mensen doen om beter te worden zodat je hoger in rivals komt lijkt me, met squad battles leer je niet zoveel.
hehe geen probleem toch. Dit is juist een reden waarom je sommige dingen moet terug kijken. Op de ps5 kan je heel snel en makkelijk je gameplay achteraf nog opnemen. Bij elke tegengoal die ik krijg doe ik dat vaak. ff de gameplay van de laatste 30 sec opnemen. Dan kijk ik na de wedstrijd de goals nog ff terug om te zien waar het mis gaat. Soms in de hectiek zie je bepaalde dingen niet en achteraf zie je het dan wel.Moody2204 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:49:
[...]
Ik was dus overtuigd van mijn gelijk totdat ik het inderdaad vertraagd af ging spelen!
Ja, dat doe ik ook regelmatig. Ik doe dat zelfs ook bij de doelpunten die ik zelf scoor. Kijken waarom het in bepaalde situaties goed lukte. Maar dat van die penalty verraste mij echt in slow motion! Dat was wel een eye-opener dat niet alles is zoals het lijkt.fifanoob schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:36:
[...]
hehe geen probleem toch. Dit is juist een reden waarom je sommige dingen moet terug kijken. Op de ps5 kan je heel snel en makkelijk je gameplay achteraf nog opnemen. Bij elke tegengoal die ik krijg doe ik dat vaak. ff de gameplay van de laatste 30 sec opnemen. Dan kijk ik na de wedstrijd de goals nog ff terug om te zien waar het mis gaat. Soms in de hectiek zie je bepaalde dingen niet en achteraf zie je het dan wel.
Ik vind het overigens wel vreemd dat Fifa 22 me beter leek te liggen dan Fifa 23. Want voor mijn gevoel zou dat andersom moeten zijn, omdat ik meer ben van de 'passing game' en niet van de skillmoves!
Als je rond de 10/12 potjes per week speelt (dan is het nog enigszins leuk) behaal je en doelstellingen en Elite 3 rewards. Ligt er bij mij ook een btje aan hoe de week eruit ziet en hoe snel ik de rival wins binnen heb (en of ik nog tijd heb/maak voor WL)Stylze schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:30:
mja paar potjes squad battle is wel leuk maar je kan mij niet wijsmaken dat het leuk is om 40 potten dat met plezier te blijven spelen. Ik heb dat alleen in de eerste week gedaan maar het is echt rete saai na een paar potten. Rewards zijn het ook echt niet waard om 40 potten voor te "grinden".
Het kost wat tijd voor EA om de schoonheidsfoutjes eruit te halen. Gelukkig komt er binnenkort een grote update. Maar ik vind deze FIFA toch wel beduidend iets beter dan de vorige delen. De iets tragere gameplay mechanic zelf zorgt voor een betere realistische beeld van hoe het er echt aan toegaat bij voetbalwedstrijden. Eerst aannemen, naar de juiste kant kijken en passen (zelfs de laatste lukt soms niet altijd). Bij de vorige FIFA delen ging het allemaal zo snel, het leek wel een pinball kastje. Nu maar hopen dat de verbindingen tussen de spelers beter worden voor een lagere ping en je hebt bijna een perfecte voetbalgame.Moody2204 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:47:
[...]
Ja, dat doe ik ook regelmatig. Ik doe dat zelfs ook bij de doelpunten die ik zelf scoor. Kijken waarom het in bepaalde situaties goed lukte. Maar dat van die penalty verraste mij echt in slow motion! Dat was wel een eye-opener dat niet alles is zoals het lijkt.
Ik vind het overigens wel vreemd dat Fifa 22 me beter leek te liggen dan Fifa 23. Want voor mijn gevoel zou dat andersom moeten zijn, omdat ik meer ben van de 'passing game' en niet van de skillmoves!
Update is volgens mij sinds 12:00 uur live. Zie ook Twitter pagina van EA.Sleehond schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:20:
@Lashrom wanneer komt deze? Heb je daar een bevestiging van en wat er in de update zit…?
Moet nog aardig aan de bak als ik vrijdag WL wil spelen....
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Inception heeft er een YouTube filmpje aan besteed:Sleehond schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:20:
@Lashrom wanneer komt deze? Heb je daar een bevestiging van en wat er in de update zit…?
Inception is er weer als een malle bij haha, sterk staaltje content weer.Moody2204 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:23:
[...]
Inception heeft er een YouTube filmpje aan besteed:
[YouTube: WTF?!😱 HUGE GAMEPLAY PATCH! *NEW* MANUAL TACKLES, PASSING, GOALKEEPER BUFF?! - FIFA 23 ULTIMATE TEAM]
Iets wat ik niet had verwacht maar toch gefixt is, zijn de pack animaties die ze hebben weggehaald voor tifo's, stadions items etc. Thank god EA!
Ja, dat had ook geen enkele toegevoegde waarde.Lashrom schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:27:
[...]
Inception is er weer als een malle bij haha, sterk staaltje content weer.
Iets wat ik niet had verwacht maar toch gefixt is, zijn de pack animaties die ze hebben weggehaald voor tifo's, stadions items etc. Thank god EA!
Hopelijk is het niet weer helemaal opnieuw wennen aan de gameplay, wat ik bij eerdere Fifa's altijd behoorlijk irritant vond.
Op het eerste oog wel goede aanpassingen overigens.
[ Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 12-10-2022 14:31 ]
PS4 net gekeken en geen update?Ozz schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:22:
[...]
Update is volgens mij sinds 12:00 uur live. Zie ook Twitter pagina van EA.
Ik zelf merk nog niet zo heel veel verschil, wel heb ik het idee dat het een tikkeltje sneller is en dat lengthy spelers iets minder snel zijn. MAar dat kan ook aan mij zelf liggen.
https://fifaforums.easpor...-23-title-update-2#latest
hier een hele lijst met aanpassing. Keepers zijn vooral aangepast lees ik
[ Voor 22% gewijzigd door fifanoob op 12-10-2022 15:06 ]
Removed pack opening animations when redeeming Stadium Items from Objectives, Division Rivals, Squad Battles, and FUT Champions rewards.
THANK GOD!
Ik merkte niet zoveel verschil eigenlijk, waar doel je exact op?Moody2204 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:08:
Mijn eerste indruk na de update is toch wat minder positief. Lijkt toch weer een pacegame te worden...
Dan maar in mijn PL-team voor als er een objective mee is.
Het gaat voor mijn gevoel weer een stuk sneller. En snelle buitenspelers komen er voor mijn gevoel weer makkelijker langs. Maar goed het is mijn eerste gevoel he? Ik heb nog maar 3 potjes gedpeeld tot dusver. Die ik overigens alle 3 kansloos verloor.Augy schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:17:
[...]
Ik merkte niet zoveel verschil eigenlijk, waar doel je exact op?
Dat is echt een beest op cv! Speel hem samen met Rüdiger en die 2 zijn niet voorbij te komenProsac schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:20:
Konate uit een untradeable megapack. Mooie waarde, speel alleen geen PL helaas.
Dan maar in mijn PL-team voor als er een objective mee is.
Zal er is op letten, 2 potjes gespeeld vanmiddag maar niet merkbaar gemerkt (klopt kwa grammatica vast niet haha)Moody2204 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:31:
[...]
Het gaat voor mijn gevoel weer een stuk sneller. En snelle buitenspelers komen er voor mijn gevoel weer makkelijker langs. Maar goed het is mijn eerste gevoel he? Ik heb nog maar 3 potjes gedpeeld tot dusver. Die ik overigens alle 3 kansloos verloor.
Lekker man! Dit zijn de lekkere knallen. De animatie die bij power shots horen bevallen mij wel. Leuke nieuwe dynamiek aan de game.KBE91 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:37:
[Streamable: 12-10-2022_16-31-54-qrsgjbn4]
Power shots zijn wel fun
Had laatst zelf ook een poeier van 20/25 meter maar dan knalhard laag in de hoek, zag er ook wel leuk uit!
Oe, die is lekker zeg!KBE91 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:37:
[Streamable: 12-10-2022_16-31-54-qrsgjbn4]
Power shots zijn wel fun
Wow Foden ook weer on the rise na zn harde val vanochtend.
[ Voor 31% gewijzigd door Gurbuh op 12-10-2022 18:19 ]
Je kan het inzoomen uitzetten038Zwolle schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:01:
Vind die animatie van de power shots echt vreselijk. Hopelijk slaat EA hier niet in door volgend jaar. De optie voor een power shot vind ik wel een meerwaarde
Top, waar vind ik dat?
Match-instellingen geloof ik. Toen ik het tegen kwam, direct uitgezet. Heerlijk.
Some surprises around top leagues to open the campaign 👀🔥
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 12 oktober 2022
An all-new #TOTW has arrived.#FUT #FIFA23 pic.twitter.com/TW0mLcr9Ep
Edit: blijkbaar kan ik het overzichtsplaatje zelf niet embedden.
[ Voor 31% gewijzigd door Bossie op 12-10-2022 19:13 ]
Denk niet dat die veel gedaan gaat worden. Maar ik heb nog wel heel veel gakpo 85 TOTW kaartjes in bezit. Dik verlies op gemaakt, dus ik hoop dat die sbc zijn kaart beetje omhoog gooit maar ik betwijfel hetLashrom schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:22:
Iemand anders al geinvesteerd in 85/86 en TOTW spelers? Uit een leak is er geconstateerd dat er waarschijnlijk een icon sbc zal komen van twee specifieke spelers; Casillas en Vidic.
Edit
Meer zelf, vijf geloof ik
[ Voor 23% gewijzigd door Speculaes op 12-10-2022 19:23 ]
Jammer dat ik niet genoeg zilveren Eredivisie spelers heb om die objectives te combineren.
Ah nice! Gelijk even opzoeken dan thnx
Die zit in Silver Stars, een andere game mode.Prosac schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:42:
En een Duitse zilveren speler
Jammer dat ik niet genoeg zilveren Eredivisie spelers heb om die objectives te combineren.
Je kan het wel combineren met de zilveren beesten objectives als je een zilveren team gebruikt.
Dat bedoelde ik ook. Maar Silver Beasts met deel van de Eredivisie objectives combineren zou wel mooi zijn. Scheelt weer 5 SB wedstrijden.dutchgio schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:53:
[...]
Die zit in Silver Stars, een andere game mode.
Je kan het wel combineren met de zilveren beesten objectives als je een zilveren team gebruikt.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
EA heeft wel legendarisch veel fuckups zeg de afgelopen dagen.
:strip_exif()/f/image/9GVZ30HPoRnaIPRmdu3HasO5.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook worden de compensaties uitgedeeld voor de Haaland en eerste sbc en zijn ze gestopt bij de 75+ van de eerste sbc omdat het niet lekker ging.
Als klap op de vuurpijl stond het menu voor de World Cup al live 😂
Iemand toch een idee…?
Wees blij, gameplay op PS5 is veel slomer gewordenSleehond schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:48:
Kan nergens vinden wanneer de update voor PS4 komt, ook niet bij EA zelf op het aankondiging forum.
Iemand toch een idee…?
slomer? Bij mij is alles sneller geworden. Lengthy spelers zijn wat minder snel en mijn vleugelspelers hebben weer pace.triple20 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:54:
[...]
Wees blij, gameplay op PS5 is veel slomer geworden
En ik zie al weer lange ballen spammen op de snelle jongens voorin. Helaas.fifanoob schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 21:00:
[...]
slomer? Bij mij is alles sneller geworden. Lengthy spelers zijn wat minder snel en mijn vleugelspelers hebben weer pace.
Deed ik voor de patch ook alMoody2204 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 21:37:
[...]
En ik zie al weer lange ballen spammen op de snelle jongens voorin. Helaas.
Ik had een gratis zeldzame gouden spelers pack. Kwam Toni Kroos uitwandelen.saert schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 22:55:
Ik ontving 2x een 75+ player, terwijl ik deze niet gemaakt had. Meer spelers dit gehad?
Compensatie packs vanuit de Haaland en newcomers sbc tijdje terugsaert schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 22:55:
Ik ontving 2x een 75+ player, terwijl ik deze niet gemaakt had. Meer spelers dit gehad?
Die raphinha is echt zo goed! Ja erg vervelend dat ik 100k verlies maar die blijft voorlopig in mn team staan. Ik geef Barça weinig kans tegen bayern helaasBossie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 23:12:
Raphinha en Lemar droppen als een baksteen, ben benieuwd hoe laag ze uiteindelijk eindigen want ze passen beide prima in mijn team
Zelfde geld voor Foden al zie ik die de twee wins nog wel pakken
Ik denk dat mijn packluck me deze keer gered heeft, want Mbappé schiet ze er vanuit alle hoeken en standen in!
Verder had ik vandaag een verhandelbare Correa IF uit een pakketje. Van die 109k heb ik Ben 'the rat' Yedder IF gekocht om een duo te vormen met Mbappé.
Dat is echt prijsschieten met die 2! Waarom ging het dan toch zo stroef? Mijn verdediging. Dat is een geitenkaas zou Johan Cruyff zeggen...
Dit is nu mijn team (ingame 4-2-3-1 of 4-3-2-1):
[ Voor 28% gewijzigd door Moody2204 op 12-10-2022 23:27 ]
Geen idee of de patch hiermee te maken heeft.
Al met al, ik ben blij. Betere rewards erbij!
Dezelfde fout als jij gemaaktKBE91 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:23:
[Afbeelding]
Mega pack, mega teleurstellend ja![]()
Misschien toch maar volgende keer voor de coins gaan ipv tradable packs te proberen nemen in de hoop keer wat te cashen.
Op naar C. Ronaldo, lijkt me leuk nog een seizoen met hem te spelen voordat hij niks meer kan in FIFA
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vind die pop-ups altijd zo misleidend voor de 75 rated zuid-Amerikaanse kaartjes of wat het ook is.KBE91 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:23:
[Afbeelding]
Mega pack, mega teleurstellend ja![]()
Misschien toch maar volgende keer voor de coins gaan ipv tradable packs te proberen nemen in de hoop keer wat te cashen.
Iedere keer denk ik weer dat ik een TotW aan de haak heb.. zo frustrerendBossie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:07:
[...]
Vind die pop-ups altijd zo misleidend voor de 75 rated zuid-Amerikaanse kaartjes of wat het ook is.
DM van Lyon van 82 als hoogste
Dat kan wel hoor.Speculaes schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:23:
Blijft jammer dat je die rewards niet via de webapp of app kan openen... Nu moet ik nog wachten tot vanavond!
Bij de web app,
Home - Competitions - Rivals. En daar kan je uw rewards claimen en openen.
/f/image/pchYwe5ngm1ejvp0rARKxRrN.png?f=fotoalbum_large)