[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 18 ... 120 Laatste
Acties:

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Sterling gratis gedaan en Danjuma ook, maar eens kijken hoe het speelt!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-01 21:17
hmr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:47:
Sterling gratis gedaan en Danjuma ook, maar eens kijken hoe het speelt!
"Gratis" met fodder die je elders had kunnen gebruiken is niet gratis.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2025
Helaas geen Haaland uit m'n red picks, wel die andere Noor, Haaland-light aka Sorloth. Wel een handige supersub, past wel goed in de huidige meta met fysiek sterke, lengthy spitsen.

Bij het openen van packs beginnen de duplicates wel irritant te worden. Met name de lagere rated gold rares (75-80). Er zijn te weinig SBC's waar ze bruikbaar voor zijn, zeker met de positie requirements die je vaak hebt. Voelt zonde om ze allemaal te discarden of in gold upgrades te gooien.

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-01 11:52
Prosac schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:32:
Ik heb wel eens op de U7buy gekeken, maar daar kost 1 miljoen coins je gewoon 110 euro en je kunt er ook spelers kopen. 1100 euro voor Pele, De Bruyne voor 120 euro. 65 voor Marco van Basten.

Ik begin inmiddels te begrijpen waarom sommige speler zo snel van die achterlijke teams hebben. ;)
Dat is toch illegaal en een ban?

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
saert schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:06:
[...]

Dat is toch illegaal en een ban?
Volgens mij ook, maar aangezien diverse youtubers het gewoon adverteren en die sites goud geld verdienen, denk ik dat het redelijk makkelijk is om niet gepakt te worden.

Hoe zit het trouwens met iemand die de verbinding verbreekt bij een voorsprong? Krijgt die de win?
Gebeurt me nu al een paar dagen dat iemand direct na de 1-0 het spel pauzeert (maakt niet uit of het een objective is of rivals) en na 3x pauzeren is de verbinding ineens verbroken.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Prosac schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:08:
[...]

Volgens mij ook, maar aangezien diverse youtubers het gewoon adverteren en die sites goud geld verdienen, denk ik dat het redelijk makkelijk is om niet gepakt te worden.

Hoe zit het trouwens met iemand die de verbinding verbreekt bij een voorsprong? Krijgt die de win?
Gebeurt me nu al een paar dagen dat iemand direct na de 1-0 het spel pauzeert (maakt niet uit of het een objective is of rivals) en na 3x pauzeren is de verbinding ineens verbroken.
Nee dan krijgt diegene niet de win. Tenzij het een pc speler is die kunnen hier wat mee lopen sjoemelen ofzo.

Als je achter staat en tegenstander quit, dan telt voor jou de wedstrijd niet.
Sta je voor en je tegenstander quit, dan krijg je de win wel.

• KBE91
  • Laatst online: 28-12-2025
Hatelijk die corner glitches.

Corner naar buiten de 16 trappen en dan met power shot op doel.
Als je niet blokt vliegt die bal zo hard en wijkt die nog ergens af ook.
Gewoon niet te stoppen die bal, toch keer moeten zien dat ik mijn tactic kan aanpassen op zo personen.
Voor dat de game weer constant gespeeld moet worden met allerei glitchen voor toch maar te winnen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Gurbuh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:51:
[...]

"Gratis" met fodder die je elders had kunnen gebruiken is niet gratis.
Eensch! Gratis met fodder it is.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Hagper
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-03-2024
Ze hebben wel een en ander aangepast in verhouding tot het weekend. Duels vanuit lange ballen worden niet meer gewonnen op dezelfde manier. Nunez die in de laatste minuut 1 op 1 gewoon naast schiet, terwijl ik met dezelfde shotpower en uit die hoek alles er in schoot dit weekend. Hij was niet moe want stond er pas 20 min in. Terrier die in t weekend 100% beter presteerde dan nu.

Jammer dat er in het spel zoveel randomness zit. Mensen die zeggen dat het niet zo is (die zitten er hier ook veel) zijn echt op hun achterhoofd gevallen.

• Prosac
TOTW SBC, hoge kans op shit. Kreeg een keeper, maar het was Trapp, dus dat past dan weer wel.
Wou hem eigenlijk niet doen, maar kreeg uit een megapack 4 high-rated fodder spelers.

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:07
Kan je bij Squad battles lag hebben? Ik heb nu dat er af en toe vertraging in het beeld zit, alsof de fps drastisch naar beneden gaan. Op een PS5

Edit

Zit net te bedenken dat ik gisteren de game modus had uitgezet. Omdat het soms erg donker werd op het veld en daarna weer licht. Alsof het contrast werd aangepast. Even kijken of het daar aan lag.

[ Voor 41% gewijzigd door Speculaes op 10-10-2022 19:34 ]

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01 11:22

Ozz

Hagper schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:01:
Ze hebben wel een en ander aangepast in verhouding tot het weekend. Duels vanuit lange ballen worden niet meer gewonnen op dezelfde manier. Nunez die in de laatste minuut 1 op 1 gewoon naast schiet, terwijl ik met dezelfde shotpower en uit die hoek alles er in schoot dit weekend. Hij was niet moe want stond er pas 20 min in. Terrier die in t weekend 100% beter presteerde dan nu.

Jammer dat er in het spel zoveel randomness zit. Mensen die zeggen dat het niet zo is (die zitten er hier ook veel) zijn echt op hun achterhoofd gevallen.
Dat het spel scripted is ben ik het met je eens, maar een 1 op 1 kans missen moet gewoon kunnen. Dit heeft ook weer te maken met de composure van je spits.

Darwin Nunez heeft 83 composure dat is redelijk goed, maar niet zo goed dat hij elke kans die hij krijg feilloos moet afronden.

• Prosac
Mag toch niet klagen met die 80+ SBC.

Varane, Sorloth TOTW, Araujo en Bellingham.

• fifanoob
Hagper schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:01:

Prima dat je zo denkt hoor. En ja er zit ook wel bepaalde shit in wat niet te verklaren is maar dat zijn momenten en die zijn vaak aan beide kanten.
Maar zullen we geen verwijten gaan maken aan mensen die er anders tegenaan kijken? Zou zonde zijn van het topic en het is een eindeloze discussie waar nooit iedereen op 1 lijn komt te zitten.

• Hagper
  • Laatst online: 02-03-2024
fifanoob schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:55:
[...]

Prima dat je zo denkt hoor. En ja er zit ook wel bepaalde shit in wat niet te verklaren is maar dat zijn momenten en die zijn vaak aan beide kanten.
Maar zullen we geen verwijten gaan maken aan mensen die er anders tegenaan kijken? Zou zonde zijn van het topic en het is een eindeloze discussie waar nooit iedereen op 1 lijn komt te zitten.
Ja 100% van beide kanten. Hij verdiende het om te winnen. Maar het maakt het spel gewoon minder leuk.

Ik zal erover ophouden 😉

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:05
Ik heb een untradable Tomori echter staat mijn team al prima.
Aangezien hij duurder is dan mijn huidige verdedigers, iemand nog suggesties hoe hem eventueel in te passen zonder het team te verslappen?

https://www.futbin.com/23/squad/459978

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:37:
Aangezien hij duurder is dan mijn huidige verdedigers, iemand nog suggesties hoe hem eventueel in te passen zonder het team te verslappen?

Welke spelers zijn verhandelbaar?

• Ozz

Ozz

Capsaicin schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:43:
[...]

Je komt eigenlijk vrij snel bij AC Milan spelers uit. Maignan, Bennacer, Tonali.

• Bossie
Capsaicin schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:43:
[...]

Spelers met een vinkje zijn untradeable, speel 4231(beide) en 4222 ingame.

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 10-10-2022 20:52 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:51:
[...]

Spelers met een vinkje zijn untradeable, speel 4231(beide) en 4222 ingame.
Carvalho is vrij veel waard. Die zou ik vervangen met Tomori. Voor Carvahal zou ik OTW Dest nemen. Die is gratis en als Milan nog 1 x wint krijgt hij +4. (hij schijnt nu al best goed te zijn). Tot slot Kroos ---> Tonali of Bennacer.

• Bossie
Capsaicin schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:56:
[...]
Carvalho is vrij veel waard. Die zou ik vervangen met Tomori. Voor Carvahal zou ik OTW Dest nemen. Die is gratis en als Milan nog 1 x wint krijgt hij +4. (hij schijnt nu al best goed te zijn). Tot slot Kroos ---> Tonali of Bennacer.
Ik denk dat hij gewoon de op bank blijft, maar ik pak Dest wel ff mee.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:36
Het lijkt niet op te kunnen hier, trek nog even een Walker uit de 80+, kan Cancelo weer op de lijst. _/-\o_

• Ozz

Ozz

Gaat niet al te best vanavond, div 4 beetje te hoog gegrepen helaas.

• mar101
Bossie schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:37:

Milan heeft best wat goede spelers dit jaar. Maignan, Theo Hernandez, IF van Leao, die nieuwe RTTF Bennacer kaart. Misschien kan je het Madrid blok eruit halen, ik weet niet of het team dan op fullchem blijft aangezien het nu een full La Liga team is.

• Bossie
Nachtapotheker schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 21:16:
Het lijkt niet op te kunnen hier, trek nog even een Walker uit de 80+, kan Cancelo weer op de lijst. _/-\o_
Hier AWB :)

Untradable helaas.

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:26
Nachtapotheker schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 21:16:
Walker is echt een monster en hij heeft volgens mij ook een costum loopje, super grappig hoe hij loopt. Sterling (t-rex) staat bij mij nu als rechtsvoor, komisch duo. Heb je Mendy untradable? Anders kan Cancelo uiteraard ook op LB.

Zelf Llorente en Marquinhos uit de 80+ gekregen.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
EA moet echt wat aan de keepers doen. Bijna elke wedstrijd heeft een onrealistische eindstand.

• Nachtapotheker
_Uploader_ schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 22:18:
[...]

Walker is echt een monster en hij heeft volgens mij ook een costum loopje, super grappig hoe hij loopt. Sterling (t-rex) staat bij mij nu als rechtsvoor, komisch duo. Heb je Mendy untradable? Anders kan Cancelo uiteraard ook op LB.

Zelf Llorente en Marquinhos uit de 80+ gekregen.
Ja klopt, Mendy is idd untradable, die functioneert eigenlijk ook prima.
Er zijn momenteel geen spelers waar ik ontevreden over ben :D

Llorente en Marquinhos ook dikke prima 👍

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
BramViking schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 22:48:
EA moet echt wat aan de keepers doen. Bijna elke wedstrijd heeft een onrealistische eindstand.
Ik moet zeggen dat ik nu baby van der sar hebt en hij houdt voor mijn gevoel er wel echt meer uit dan een Lloris en Ter stegen deden. Al helemaal als je het vergelijkt met een lage 80 keeper als IF pasveer

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Bozzel1987 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 23:17:
[...]

Ik moet zeggen dat ik nu baby van der sar hebt en hij houdt voor mijn gevoel er wel echt meer uit dan een Lloris en Ter stegen deden. Al helemaal als je het vergelijkt met een lage 80 keeper als IF pasveer
Het is nog steeds slecht. Diagonale schoten gaan er bijna allemaal in.

• mar101
Eindelijk een keertje dikke packluck! Toch maar mooi dat ik nog even die friendly objective had gedaan waarbij je met een combi team van Franse, Spaanse en Engelse spelers moest spelen. Uit de megapack kwam Lewa gelopen, en erachter nog iets veel mooiers! Daar zat Ney Ney, ik was net voor hem aan het sparen, thanks EA! Nu even kijken wat voor team ik dan ga maken, misschien maar even m'n defensie versterken met de coins.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-01 17:39
Met het allerlaatste potje erin geslaagd om te kwalificeren voor de WL. 2 potjes werd ik weg getikt en de rest was redelijk gelijkopgaand. Geen een potje was echt makkelijk...

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:19
Tot nu toe nog helemaal geen pack luck. Meest waardige speler die ik heb gepackt is Theo Hernandez, kleine 90k. Echt alle sbc gedaan, bijna alle objectives en Rivals en Champs rewards geopend. Uiteindelijk toch besloten om veel 85/86 spelers in te kopen. Hoogstwaarschijnlijk komt maandag de icon sbc. Dan stijgen de prijzen en verkoop ik ze weer door. In de tussentijd veel spelers snel snipen. Geen pack luck, dan maar zo.

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Gisteren heel veel geluk gehad met verdiende sbc/rival packs. Veel bruikbare spelers voor de breedte en de meest noemenswaardige: Koulibaly, Varane, Alaba, Pedri, Cancelo, Rodri, Laporte, Verrati, De Ligt, Terrier.

Kon Cancelo ook nog eens verkopen, daar heb ik 120k voor gekregen.

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:37

Knetterhard

Dedicated

Die nieuwe SBCs hebben me een hoop lekkers gegeven zeg. Gisteren D5 gehaald met m'n nieuwe squad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LFq693cszAaIT8dWlmYUIUxcP8I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hiPYsjw8huNr7fxoTxAVm9m7.png?f=user_large

• Nachtapotheker
Die SBC is zeker erg gul, nu vanmorgen nog een paar gedaan, Benzema en Maignan eruit.

• BP14
  • Laatst online: 13-01 15:20
Ik probeer een SBC af te ronden maar ik blijf maar deze melding krijgen.. iemand enig idee hoe dit kan? Op zowel app als PC.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5QOrOLATLWQtpyXqD4lNbApcpL4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JqgpvJRCCg66JvRO8dBz042g.png?f=user_large

• Lashrom
Nachtapotheker schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:36:
Die SBC is zeker erg gul, nu vanmorgen nog een paar gedaan, Benzema en Maignan eruit.
The pack luck is real with this one haha.
BP14 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:25:
Ik probeer een SBC af te ronden maar ik blijf maar deze melding krijgen.. iemand enig idee hoe dit kan? Op zowel app als PC.

[Afbeelding]
Probeer niet te snel op akkoord te drukken wanneer je de sbc wilt afronden. Wacht even als je op indienen hebt gedrukt. Soms wil ik ook te snel bevestigen, maar dan zie je vaak een foutmelding tevoorschijn komen.

• BP14
  • Laatst online: 13-01 15:20
Lashrom schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:34:
[...]

The pack luck is real with this one haha.

[...]

Probeer niet te snel op akkoord te drukken wanneer je de sbc wilt afronden. Wacht even als je op indienen hebt gedrukt. Soms wil ik ook te snel bevestigen, maar dan zie je vaak een foutmelding tevoorschijn komen.
De laatste 3 ingevoerde spelers verdwijnen weer en moeten na Pagina refresh weer opnieuw neergezet worden.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

[Afbeelding]
Kan ook komen doordat je spelers die je wil inleveren in een selectie hebt staan.
Eerder kreeg je dan altijd een melding of je de SBC toch wilt inleveren maar die werkt nu niet volgens mij en dan krijg je deze foutmelding.

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16:37
Nachtapotheker schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:36:
Hoeveel is een "paar"? Spreken we dan over 20x of 5x? :-)

Edit: 10x gedaan. Hoogste is Kondogbia....

[ Voor 7% gewijzigd door Prins32 op 11-10-2022 10:07 ]

• Nachtapotheker
Prins32 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:05:
[...]

Ik gok nu totaal een keer of 20-30 idd.. noemenswaardige vangst is: walker, benzema, maignan, kimmich.
De laatste 5-6 kreeg ik ook alleen maar troep, dus ben weer even gestopt :+

Ben ook door m'n fodder heen, dus moet nu steeds 2500 coins uitgeven om hem te doen :D

[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 11-10-2022 10:09 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58
Prins32 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:05:
[...]

Denk ook een stuk of 10 gedaan en noemenswaardige zijn:
Ikone - Road to the Knockouts (uit de eerste)
Militao (uit de laatste)

Uit megapack nog Lemar - Road to the knockouts untradable

Alleen Militao past in de basis.
Lemar gaat naar de bank.

update:

Nog 4 gedaan:
Ruben Diaz, Ederson, Clauss IF :P en 83 Hojbjerg

[ Voor 7% gewijzigd door Valandil op 11-10-2022 11:07 ]

wijze woorden

• dutchgio
  • Niet online
Hojbjerg is eigenlijk ook niet noemenswaardig maar EA heeft nog altijd de prijsrange niet aangepast waardoor die heel duur lijkt. :)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58
dutchgio schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:05:
Hojbjerg is eigenlijk ook niet noemenswaardig maar EA heeft nog altijd de prijsrange niet aangepast waardoor die heel duur lijkt. :)
Nee klopt, maar ik moest ze even voor de vorm wel alle 4 benoemen.

wijze woorden

• dutchgio
  • Niet online
Ligt het aan mij of telt die Race naar de top opdracht niet?
Ik heb nu al twee wins binnen maar die tellen niet mee.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:47
Ligt aan jou ja

• dutchgio
  • Niet online
Spelers offchem mag misschien niet dan, maar dat is geen requirement.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-01 17:39

[Afbeelding]
Ben je gestopt met een ragequit in Fifa? Het kan soms wel eens gebeuren dat je geen SBC kan inleveren of opstelling kan aanpassen als je het spel niet goed afsluit met een ragequit. Dan moet je op de console inloggen en weer afsluiten.

• Bozzel1987
Ik ben wel blij dat met deze Fifa niet alleen die kleine dribbelaartjes effectief zijn. Bij mij zit van Basten in 24 wedstrijden op 47 goals en 13 assists, ik vind het een heerlijke spits en in de vorige Fifa was het gewoon fodder...

• Bossie
Bozzel1987 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:28:
Ik ben wel blij dat met deze Fifa niet alleen die kleine dribbelaartjes effectief zijn. Bij mij zit van Basten in 24 wedstrijden op 47 goals en 13 assists, ik vind het een heerlijke spits en in de vorige Fifa was het gewoon fodder...
Van Basten is elk jaar gewoon goed, zeker in deze fase?

• Lashrom
Bossie schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:50:
[...]

Van Basten is elk jaar gewoon goed, zeker in deze fase?
Het helpt dat van Basten nu een Lenghty accelerate heeft als je Architect chem op hem gooit. Maar inderdaad, ik vond de vorige Fifa's hem al een cheatcode. Soortige Benzema, niet snel maar maakt alles af rondom de 16.

Ik keek gister trouwens naar stream van Runthefutmarket. Ik heb echt sterk het gevoel dat sommige accounts op een of andere manier toch door algoritme of iets anders een betere packluck hebben. Ik heb denk ik evenveel 80+ upgrades gedaan en beste was Sergio Ramos. Voor de rest allemaal onder de 82. Nick kreeg: Kounde, Kimpembe, Llorente, Coman en Bremer RTTF ... Rigged ... :F

Daarnaast heb ik een week eerder Fifa gespeeld dan mijn vriendengroep. Die hebben ondertussen de ziekste (speciale) spelers gepacked. En ondertussen zit ik met gebakken peren haha. Ieder jaar hetzelfde verhaal.

[ Voor 42% gewijzigd door Lashrom op 11-10-2022 13:26 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Waarom kan je Hojbjerg alleen listen voor minimaal 8k?

Burp

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 08:29
Lashrom schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:20:
[...]

Ik keek gister trouwens naar stream van Runthefutmarket. Ik heb echt sterk het gevoel dat sommige accounts op een of andere manier toch door algoritme of iets anders een betere packluck hebben. Ik heb denk ik evenveel 80+ upgrades gedaan en beste was Sergio Ramos. Voor de rest allemaal onder de 82. Nick kreeg: Kounde, Kimpembe, Llorente, Coman en Bremer RTTF ... Rigged ... :F
Ze doen er waarschijnlijk ontelbaar veel en laten alleen de goede kaarten zien.. Nooit geloven wat die Youtube kneuzen je willen laten geloven.. Zijn alleen maar op geld uit..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• fifanoob
Lashrom schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:20:
[...]

Het helpt dat van Basten nu een Lenghty accelerate heeft als je Architect chem op hem gooit. Maar inderdaad, ik vond de vorige Fifa's hem al een cheatcode. Soortige Benzema, niet snel maar maakt alles af rondom de 16.

Daarnaast heb ik een week eerder Fifa gespeeld dan mijn vriendengroep. Die hebben ondertussen de ziekste (speciale) spelers gepacked. En ondertussen zit ik met gebakken peren haha. Ieder jaar hetzelfde verhaal.
Hoeveel upgrades heeft Nick gedaan dan?

• Gurbuh
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/14dkiiz5x0t91.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=c26febcd0216d0882b56b1931400974e5dfe730b

Dit motiveert ook niet echt om te gaan proberen :P (van reddit)

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-01 12:53
Ik heb er denk 25 gedaan, alleen kounde noemenswaardig.

Team wel weer wat aangepast
https://www.futbin.com/23/squad/586513

Ingame 4-2-3-1

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-01 16:50
we hebben er vanmorgen 4 gedaan, 1x 87, verder 84, 82, 81. Misschien maar stoppen dan ;)

• Nachtapotheker
Hmm dan heb ik erg mazzel gehad als ik het zo zie.

• dutchgio
  • Niet online
Player picks upgrades zijn vaak beter omdat je dan nog een keuze hebt uit meerdere kaarten. Het zijn nu wel heel veel lage ratings en dubbele kaarten die je krijgt.

• Bossie
dutchgio schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:20:
Player picks upgrades zijn vaak beter omdat je dan nog een keuze hebt uit meerdere kaarten. Het zijn nu wel heel veel lage ratings en dubbele kaarten die je krijgt.
Idd, meestal brand ik alle untradeable fodder <= 81 op en hou ik de rest

• theman36
  • Laatst online: 09-01 15:49
Augy schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:59:
Ik heb er denk 25 gedaan, alleen kounde noemenswaardig.

Team wel weer wat aangepast
https://www.futbin.com/23/squad/586513

Ingame 4-2-3-1
Hoe speelt Sterling vanaf links?

• Bozzel1987
Komt een hele zooi eredivisie spelers vnv als het goed is. Waaronder NL backs

• Bossie
Bozzel1987 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:49:
Komt een hele zooi eredivisie spelers vnv als het goed is. Waaronder NL backs
Is dat om de grote hoeveelheid untradable duplicated op te lossen ?

• Gurbuh
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FeyhsRxXoAIgWI7?format=jpg&name=large

Deze dus, milestones meuk dus wss moet je met een Eredivisie team dingen gaan aftikken. Spoiler tag voor de mensen die geen leaks willen weten, dus noem hierna ook geen namen of in spoiler :P

• dutchgio
  • Niet online
Tip om snel een Eredivisie team samen te stellen :)

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:58
Gurbuh schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:55:
spoiler:

Deze dus, milestones meuk dus wss moet je met een Eredivisie team dingen gaan aftikken. Spoiler tag voor de mensen die geen leaks willen weten, dus noem hierna ook geen namen of in spoiler :P
ze houden je zo wel wekelijks bezig met doelstellingen/mijpalen halen zeg, waar haal ik die tijd vandaan joh. Hou het nu maar gewoon bij rivals spelen en wat sbc's af en toe.
Met steeds al die doelstellingen etc aftikken begint het een beetje op werk te lijken in plaats van lekker gamen :+

Playstation 5

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-01 16:50
spoiler:
Lol. Ze hebben de verkeerde Marques van NEC een upgrade gegeven... Niet de verdediger met twee doelpunten en talloze reddingen, maar de kansloze aanvaller die er eentje in heeft liggen...

sorry voor de spoiler.

[ Voor 11% gewijzigd door rikislief op 11-10-2022 15:37 ]

• Gurbuh
Dit zijn geen performance-based kaartjes he. En zoals gezegd: niet iedereen wil weten wie hierbij zitten.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 08:29
Stylze schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:59:
[...]

ze houden je zo wel wekelijks bezig met doelstellingen/mijpalen halen zeg, waar haal ik die tijd vandaan joh. Hou het nu maar gewoon bij rivals spelen en wat sbc's af en toe.
Met steeds al die doelstellingen etc aftikken begint het een beetje op werk te lijken in plaats van lekker gamen :+
Welkom in de wereld van FUT en elk jaar trappen we er weer in >:)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Bossie
M@cer schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:15:
[...]

Welkom in de wereld van FUT en elk jaar trappen we er weer in >:)
Nee hoor, je hoeft niet alle meuk te gaan verzamelen :X

Wat dat betreft was het oude model misschien wel beter, maar dan zou de focus teveel op de gameplay komen te liggen ipv de oneindige stroom van content om iedereen op de FOMO trein te houden.

• Bozzel1987
Scheelt dat ik dus alle speciale Eredivisiekaarten inclusief Kuyt al heb (muv Brobbey)

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:00
Bossie schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:18:
[...]

Nee hoor, je hoeft niet alle meuk te gaan verzamelen :X

Wat dat betreft was het oude model misschien wel beter, maar dan zou de focus teveel op de gameplay komen te liggen ipv de oneindige stroom van content om iedereen op de FOMO trein te houden.
Blijft ook altijd een discussie die EA nooit zou kunnen winnen. Nu krijg je vaak de opmerking: 'waarom zijn er zoveel verschillende promo's, SBC's, doelstellingen, mijlpalen etc. ', maar zodra er een week of twee geen promo is geweest of er is een dag geen nieuwe sbc voor een pack, dan wordt er vaak weer geroepen dat het spel dood is.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-01 12:53
theman36 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:43:
[...]

Hoe speelt Sterling vanaf links?
Net even snel SB gedaan, speelt prima maar vooral foden op cam sprong eruit.

• Bozzel1987
destroye schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:08:
[...]

Blijft ook altijd een discussie die EA nooit zou kunnen winnen. Nu krijg je vaak de opmerking: 'waarom zijn er zoveel verschillende promo's, SBC's, doelstellingen, mijlpalen etc. ', maar zodra er een week of twee geen promo is geweest of er is een dag geen nieuwe sbc voor een pack, dan wordt er vaak weer geroepen dat het spel dood is.
Ja ik "verzamel" dit jaar NL en Eredivisie en als ik wat over heb LaLiga. De rest kan me gestolen worden en zo heeft iedereen wat anders te verzamelen

• Prosac
Bundesliga-SBC's

-O-

;)

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:03
Vandaag kreeg ik de starterspakketten. En eindelijk eens packluck:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hAcBSpQtI7o5u-cgenBA5PXqlKA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nff7n5l4tG9bJG0TcnQC6b7G.jpg?f=fotoalbum_large

• Bossie
Starters pakketten?

• Moody2204
Ja volgens mij zijn dat die dingen waar je dan in Fifa 22 voor kon spelen en die krijg je dan in Fifa 23 toch?

• Speculaes
Lemar (CL) de enige boven de 83 uit de start pakketten. Ik wil naar een Nederlands team dus handig voor de verkoop

• Bossie
Moody2204 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:28:
[...]

Ja volgens mij zijn dat die dingen waar je dan in Fifa 22 voor kon spelen en die krijg je dan in Fifa 23 toch?
Ik heb fifa 22 niet gespeeld, dus vandaar de vraag :)

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Ik heb 2 spelers in mijn team op 2 blokjes teamgeest. Krijgen die na 10 potjes nog +1 teamgeest?

• Gurbuh
tukkerterror90 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:50:
Ik heb 2 spelers in mijn team op 2 blokjes teamgeest. Krijgen die na 10 potjes nog +1 teamgeest?
Nope

• dutchgio
  • Niet online
Voor wie de preseason packs nog niet heeft; er zat weer eens een fout in waardoor je de standaard kaart kreeg van spelers in plaats van de speciale versie.

En dus is de rest uitgesteld en krijgen spelers die ze al wel hebben kunnen openen weer dubbele packs gecompenseerd...

• theman36
dutchgio schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:34:
Voor wie de preseason packs nog niet heeft; er zat weer eens een fout in waardoor je de standaard kaart kreeg van spelers in plaats van de speciale versie.

En dus is de rest uitgesteld en krijgen spelers die ze al wel hebben kunnen openen weer dubbele packs gecompenseerd...
Ik heb nooit dat geluk 🤣

• Speculaes
Ook bijzonder dat bij de sbc van Napoli Ajax het logo van Napoli staat. Ze hebben daar de rechten niet op

• Bozzel1987
theman36 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:37:
[...]

Ik heb nooit dat geluk 🤣
Ik heb helemaal nog geen van die packs gekregen

• theman36
Bozzel1987 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:46:
[...]

Ik heb helemaal nog geen van die packs gekregen
Dat bedoelde ik ook met die post. Heb ook niks mogen ontvangen

• theman36
Het is vanavond wel 1 grote laggy shit bende op de ps5. Met name in het menu...

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
Wat een lekker FIFA avondje zeg!

Team liep niet normaal lekker vanavond :D

Nadat de kids op bed lagen, FIFA aangeslingerd en eerste 3 potjes Rivals gewonnen met overmacht. Toen potje 4 verloren (terecht) en dacht, neem even pauze. Even wat tv gekeken en andere dingen gedaan. FIFA weer aangezet en daarna gewoon 4 Rivals potjes op rij gewonnen.

Zelden meegemaakt dat het op 1 avond zo lekker liep en ik compleet aan het heersen was *O*

Wat mij opviel wat ik beter onder de knie krijg:

- sprinten nog bewuster gebruiken
- R1 dribbel/aanname scherper
- schieten en passen i.c.m. L2
- power shot beter timen
- rustiger naar voren bouwen met soms pass terug

Bovenstaande beheerste ik vanavond heel goed en dan kom je dus heel ver.

Wat mij verder opviel heb gewoon aantal wedstrijden 95% + geslaagde dribbels gehad en 85% / 90% succesvol passing. Viel me wel positief op!

Ik sluit af met een heel fijn gevoel, geeft de burger moed d:)b

Hieronder opstelling:

(Bank o.a. Kane, Gabriel Jesus, Eriksen TOTW, Sané en Rashford)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-J_7W4qCYKupBq3IpnQCljTSO8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DD0UkCa5evM4GlaHxmLdznnT.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door Sleehond op 11-10-2022 22:55 ]

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:47
Sleehond schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 22:46:

Nadat de kids op bed lagen, FIFA aangeslingerd en eerste 3 potjes Rivals gewonnen met overmacht. Toen potje 4 verloren (terecht) en dacht, neem even pauze. Even wat tv gekeken en andere dingen gedaan. FIFA weer aangezet en daarna gewoon 4 Rivals potjes op rij gewonnen.

Zelden meegemaakt dat het op 1 avond zo lekker liep en ik compleet aan het heersen was *O*

- power shot beter timen

Wat mij verder opviel heb gewoon aantal wedstrijden 95% + geslaagde dribbels gehad en 85% / 90% succesvol passing. Viel me wel positief op!

Hieronder opstelling:

[Afbeelding]
In welke divisie?

• Sleehond
Oh laag hoor, divisie 7 maar dus wel opweg naar 6. Zal wel op divisie 6 tijdje gaan belanden vermoed ik. Behoor niet tot de beteren hoor ;)

• Prosac
Is dat een glitch in het spel, dat je iemand na de aftrap na een goal de helft van de tijd gewoonweg niet kunt tegenhouden? De helft van de keren dat ik op voorsprong kom, loopt iemand na de aftrap eenvoudig naar mijn goal en lukt een overtreding niet eens. Net iemand die met Kane er dwars doorheen loopt, hoe hard ik ook poogde te schoppen met Kohler en Sule :'(

• Lashrom
Prosac schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 00:01:
Is dat een glitch in het spel, dat je iemand na de aftrap na een goal de helft van de tijd gewoonweg niet kunt tegenhouden? De helft van de keren dat ik op voorsprong kom, loopt iemand na de aftrap eenvoudig naar mijn goal en lukt een overtreding niet eens. Net iemand die met Kane er dwars doorheen loopt, hoe hard ik ook poogde te schoppen met Kohler en Sule :'(
Klopt, heet de kick off glitch. Maar wat ik zou doen is je verdedigers express achteruit laten rennen met L2 (verdedigend jockey) ingedrukt. Zo voorkom je dat je niet overheen gelopen wordt door je tegenstanders. Meteen probere te tackelen zorgt juist voor meer opening.

• fifanoob
Sleehond schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 22:46:

- power shot beter timen

Hieronder opstelling:

[Afbeelding]
Ah ik lees het al, je had het script vanavond mee ;)

• Gurbuh
fifanoob schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:17:
[...]

Ik zat er al op te wachten hahah

• Moody2204
Prosac schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 00:01:
Maar hier zat het script dan weer tegen! :P :+ ;)

• Bossie
Moody2204 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:22:
[...]

Maar hier zat het script dan weer tegen! :P :+ ;)
EA probeert wel voor balans te zorgen :)

• Sleehond
fifanoob schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:17:
[...]

Haha, plusje voor jou d:)b

Maar zo zie je maar: ik kan prima tevreden over de game zijn. Er blijven alleen avonden/momenten tussenzitten die mij bevreemden. Alleen vond ik het wel terecht om de positieve kant óók te benaderen, eerlijk toch?

• fifanoob
Sleehond schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:56:
[...]

Haha, plusje voor jou d:)b

Maar zo zie je maar: ik kan prima tevreden over de game zijn. Er blijven alleen avonden/momenten tussenzitten die mij bevreemden. Alleen vond ik het wel terecht om de positieve kant óók te benaderen, eerlijk toch?
Ja zeker, je pakt mijn opmerking ook sportief op :)

Ik heb ook zeker wel momenten dat ik denk, klopt dit wel? Maar goed, het helpt je niks en ik weet gewoon van mijzelf als ik daar te veel over nadenk dat ik achter elke fout bal iets ga zoeken, terwijl het 9 van de 10x een logische verklaring heeft. Of door lag dat je net iets te hard speelt/schiet of juist weer te zacht, of dat je toch net verkeerd met je rechterstick aimt etc etc.

En ik denk altijd maar zo, er zijn genoeg spelers die ondanks zulke momenten toch gewoon hun wedstrijden winnen, dus dan moeten wij dat ook gewoon kunnen ;>
Pagina: 1 ... 18 ... 120 Laatste