We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haha knul ben ouder dan jou denk ik ventje
Als je woorden gebruikt dat ik er niks van kan en dingen moeten leren etc dan mag je dit waarmaken aub leer mij jou skills meester kom op ik wil heel graag verslagen worden door jou
1 potje dan om aan te tonen dat ik er niks van kan
Uhmm haha als ik me herriner van vorige delen ben jij denk ik beter als mijBossie schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:48:
[...]
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar ik wil wel een kaartje voor dat potje
Maar ben wel benieuwd of ik je kan verslaan
:strip_exif()/f/image/vJy92MfF4xRLvZzztUkoHDib.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier raak ik dus enorm gefrustreerd van hè…
97% succesvol dribbels
Meer balbezit
Flink meer schoten 4 om 28 (!)
Flink meer corners 0 om 14 (!)
Hij kreeg 45e minuut een penalty omdat mijn keeper een bal onder de poten van de spits probeerde weg te beuken, beetje zuur. Vervolgens maakt hij in minuut 88 de winnende door een schot van meter of 20 in de kruising terwijl hij daarvoor dus maar überhaupt 3 keer geschoten had.
Ik vraag mij soms echt af waar het mis gaat bij mij? Ik heb altijd ziekelijk meer schoten maar ik kan die bal er blijkbaar maar niet in krijgen. Niet met een normaal schot, niet met een geplaatst schot en niet met een powershot. En oja koppen uit een hoekschop stevig de hoek in… tuurlijk tegenstander keeper duikt ze er altijd uit.
Wel positief; het spel speelde oprecht heerlijk. Maak dit soort potjes heel erg dubbel voor mij…
OH echt hmmfifanoob schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:56:
komt ook door die esporter van de BPL, die won met 5 atb de titel.
Jij speelt ook 433-4 toch?
korte hoek rammen. Of buitenkantvoet verre hoek. En ook afleggen werkt dit jaar best prima.Sleehond schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:58:
[Afbeelding]
97% succesvol dribbels
Meer balbezit
Hij kreeg 45e minuut een penalty omdat mijn keeper een bal onder de poten van de spits probeerde weg te beuken, beetje zuur. Vervolgens maakt hij in minuut 88 de winnende door een schot van meter of 20 in de kruising terwijl hij daarvoor dus maar überhaupt 3 keer geschoten had.
Ik vraag mij soms echt af waar het mis gaat bij mij? Ik heb altijd ziekelijk meer schoten maar ik kan die bal er blijkbaar maar niet in krijgen. Niet met een normaal schot, niet met een geplaatst schot en niet met een powershot. En oja koppen uit een hoekschop stevig de hoek in… tuurlijk tegenstander keeper duikt ze er altijd uit.
Wel positief; het spel speelde oprecht heerlijk. Maak dit soort potjes heel erg dubbel voor mij…
Zonde man als je zoveel beter bent en toch de deksel op je neus krijgt.
Ja begon ik wel mee maar ben nu weer overgestapt op 4222. Speelt eigenlijk bijna hetzelfde ipv een cam heb ik nu een extra spits.
Daar noem je wel terecht een punt, doordribbelen en afleggen moet ik echt op oefenen…fifanoob schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:00:
[...]
korte hoek rammen. Of buitenkantvoet verre hoek. En ook afleggen werkt dit jaar best prima.
Zonde man als je zoveel beter bent en toch de deksel op je neus krijgt.
Heb ook geprobeerd 4222 merkte dat ik redelijk overlopen werd aan alle kantenfifanoob schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:01:
[...]
Ja begon ik wel mee maar ben nu weer overgestapt op 4222. Speelt eigenlijk bijna hetzelfde ipv een cam heb ik nu een extra spits.
433-4 en soms 41212 spelen nog wel fijnst tot nu toe
Snap je punt vaak als 1e paar kansen er niet in gaan word het lastig hahaSleehond schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:58:
[Afbeelding]
97% succesvol dribbels
Meer balbezit
-knip- geen steken onder water geven
[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 10-10-2022 11:06 ]
Wij moeten weer een keer een potjefifanoob schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:01:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb 21/22 vrijwel niet gespeeld, ben nu nog steeds vooral aan het leren en ontdekken wat leuk speeltMarkvd1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:52:
[...]
Uhmm haha als ik me herriner van vorige delen ben jij denk ik beter als mij
Maar ben wel benieuwd of ik je kan verslaan
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Leuk team man! Jammer van PSG gisteren, anders hadden we komend weekend een 83 rated Renato gehad.Augy schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:00:
Team klein btje aangepast voor de laatste 10 potten, Messi ingeruild voor raphinha voor meer pace en diepgang op de flank
Nu hopen dat Barça zn best doet in de CL 🙈
[Afbeelding]
Het is sowieso lastig om hier iets over te zeggen zonder de daadwerkelijke game gezien te hebben. Veel (meer) schoten zegt niet altijd alles; als het allemaal 'makkelijke' schoten voor de keeper zijn loopt de teller natuurlijk wel op zonder dat een goal heel dichtbij is. Ik heb in 9/10 games ook (veel) minder expected goals en schoten dan mijn tegenstander maar ik probeer ook enkel te schieten als het echt gevaarlijk is, anders houd ik liever de bal. Nadeel is wel dat het een hoog brei gehalte kan worden.Sleehond schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:58:
Ik vraag mij soms echt af waar het mis gaat bij mij? Ik heb altijd ziekelijk meer schoten maar ik kan die bal er blijkbaar maar niet in krijgen.
Nu vermoed ik gezien de andere stats dat je hier ook grotere kansen hebt gehad en dan kan het inderdaad frustrerend zijn. Gewoon volhouden tot je de formule vind die wel voor je werkt. Soms moet je ook gewoon wat geluk hebben.
Ik vond Raphinha een te dure gok, dus heb maar goedkoop Ljungberg op RM gezet.Augy schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:00:
Team klein btje aangepast voor de laatste 10 potten, Messi ingeruild voor raphinha voor meer pace en diepgang op de flank
Nu hopen dat Barça zn best doet in de CL 🙈
[Afbeelding]
Hij heeft voor mij mn WL gered. Uiteindelijk 6 vd 10 gewonnen. Die kerel is echt overal op t veld.Bossie schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:24:
[...]
Ik vond Raphinha een te dure gok, dus heb maar goedkoop Ljungberg op RM gezet.
Redpicks waren weinig spannends, musicals en maddison. Uit de packs de troll van de week gehad, sorloth. Werd even helemaal leip 😂
Ik twijfel ook om messi te vervangen voor hem, aanrader dus?Augy schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:15:
[...]
Hij heeft voor mij mn WL gered. Uiteindelijk 6 vd 10 gewonnen. Die kerel is echt overal op t veld.
Redpicks waren weinig spannends, musicals en maddison. Uit de packs de troll van de week gehad, sorloth. Werd even helemaal leip 😂
Voor mij wel, snel, loopt overal, fijne afronding. Messi was vaak wat afwezig.Nachtapotheker schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:51:
[...]
Ik twijfel ook om messi te vervangen voor hem, aanrader dus?
Zit alleen wat met milito, leuke momenten heeft hij maar tis hem net niet, heb hem alleen nodig voor de chem en dybala is echt wel een koning die volgende week voor zn upgrade in aanmerking komt
[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 09-10-2022 22:56 ]
Messi lijkt helemaal verpest door die low/low workrates.Nachtapotheker schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:51:
[...]
Ik twijfel ook om messi te vervangen voor hem, aanrader dus?
Vandaag de loan Mbappe eens geprobeerd maar daar zou ik geen 1.5 miljoen voor over hebben.
Ben aan het kijken naar Haaland naast CR7, iemand daar al ervaring mee?
Haaland is een grote cheatcode op de PS5 versie.Nachtapotheker schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 23:22:
Ik ga het eens proberen
Vandaag de loan Mbappe eens geprobeerd maar daar zou ik geen 1.5 miljoen voor over hebben.
Ben aan het kijken naar Haaland naast CR7, iemand daar al ervaring mee?
CR7 speelde voor mij prima, maar werd overschaduwd door Haaland. Sinds vandaag dus vervangen voor Drogba en de wins stromen binnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 09-10-2022 23:41 ]
Tegenstander was overduidelijk beter, ik scoor in de laatste aanval de 2-2 en in de laatste aanval van de verlenging de 3-3. Een harde pass over de grond vanaf de zijkant, die van de voet van mijn spits afspringt, via de paal en de keeper in het doel. Vervolgens win ik de penaltyreeks. Die laatste 2 wedstrijden die ik nog over heb ga ik maar even weggeven dan. Hopelijk kan ik daarmee m'n karma opkrikken voor een rode Haaland...
Ik ga het proberen, heb de hele psg bende verkocht. Ben benieuwdOzz schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 23:24:
[...]
Haaland is een grote cheatcode op de PS5 versie.
CR7 speelde voor mij prima, maar werd overschaduwd door Haaland. Sinds vandaag dus vervangen voor Drogba en de wins stromen binnen.
:strip_exif()/f/image/znOgAxHcwg598WrkK66VSBbv.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingame :
Schweinsteiger en Schick heb ik na de WL erbij gekocht dus nog niet getest. Maar wat speelt Sule goed in de verdediging en Mane goed in de aanval in deze opstelling echt heerlijk! Jezus man wat een team nu al, niet normaal:pNachtapotheker schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 06:42:
[...]
Ik ga het proberen, heb de hele psg bende verkocht. Ben benieuwd
[Afbeelding]
Playstation 5
En nog Konate Champions League versie
Dit weekend ook nog Haaland gehaald, gister 1 potje mee gespeeld, wat een beest loopt iedereen voorbij en schiet alles er in
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het is toch niet normaal, deze versie heeft nog geen week zonder storing kunnen draaien, inclusief de versie dat je voor de officiele release kon spelen.
Mooi team man, ook lekker divers qua kaart type.BramViking schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:19:
Team begint aardig gestalten te krijgen. Vanavond maar eens uitproberen. Overigens is het wel jammer dat iedereen in dezelfde FUT stadion speelt. Het had toch wel wat. Toen men alleen uit echte stadions kon kiezen.
[Afbeelding]
Thanks.Gurbuh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:28:
[...]
Mooi team man, ook lekker divers qua kaart type.
In veel stadions heb je problemen met schaduw. Speelde laatst tegen iemand in het Dortmund stadion. Echt niet goed voor je ogen.BramViking schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:19:
Team begint aardig gestalten te krijgen. Vanavond maar eens uitproberen. Overigens is het wel jammer dat iedereen in dezelfde FUT stadion speelt. Het had toch wel wat. Toen men alleen uit echte stadions kon kiezen.
[Afbeelding]
Goede zet om dus alle competitieve potten te spelen in de FUT Champs stadion.
Er is weer eens onderhoud, wel erg vaak de laatste tijd.jerommeke96 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:21:
"Tot onze spijt is het momenteel niet mogelijk een wedstrijd te spelen"
Het is toch niet normaal, deze versie heeft nog geen week zonder storing kunnen draaien, inclusief de versie dat je voor de officiele release kon spelen.
We have a scheduled maintenance on October 10, 7:30 AM - 9:00 AM UTC. During this time, you may be disconnected or unable to access online services.
— EA SPORTS FC Direct Communication (@EASFCDirect) 10 oktober 2022
Match creation will be disabled 30 min prior to the maintenance.
Titles impacted: FIFA 23 on all platforms.
Ja, Mane speelt erg lekker hoewel hij best wel vaak de paal raakt bij mij, maar ik vermoed dat ik nog aan hem moet wennen. Hoe bevalt Muller?SoEnergic schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 08:11:
Zo nog net voor de 1e weekend league toch mijn team aangepast, heb Haaland en CR7 beide geprobeerd maar schoten ze er voor mij niet lekker in. (Haaland nog wel redelijk moet ik zeggen maar zijn niet mijn soort spelers) Team voor de WL aangepast naar Bundesliga en wauw wat speelt dat fijn.Heb momenteel dit staan : Opstelling :[Afbeelding]
Ingame : [Afbeelding] Schweinsteiger en Schick heb ik na de WL erbij gekocht dus nog niet getest. Maar wat speelt Sule goed in de verdediging en Mane goed in de aanval in deze opstelling echt heerlijk!
Gisteren heb ik mijn team ook wat omgegooid en Son, Kimmich en Salah verkocht en Aubameyang, Sterling en Muller erin gezet. Deze week wil ik een proberen om tijdens een potje te wisselen van de 5122 naar 433(4).
:fill(white):strip_exif()/f/image/Kw3bs5ynE2KGbGN7IjltZF3g.png?f=user_large)
https://www.futbin.com/23/squad/317794
Rudiger, Kounde, Socrates (wel heerlijke speler), Valverde IF OUT van Dijk, Kuyt en van der Sar IN. Nu nog op zoek naar een Bergkamp van ~420 en dan heb ik nog 160k over om Danjuma te doen en alvast te sparen voor andere NL versterkingen.. Alleen beetje jammer dat de backs gewoon kut zijn van NL dus hopen op een speciale kaart daar binnenkort..
/f/image/ChRwzLlBbh81vqRFtASpIbmG.png?f=fotoalbum_large)
Dit is dan de basis van waaruit verder gebouwd gaat worden
Ook een leuk team man!_Uploader_ schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:21:
[...]
Ja, Mane speelt erg lekker hoewel hij best wel vaak de paal raakt bij mij, maar ik vermoed dat ik nog aan hem moet wennen. Hoe bevalt Muller?
Gisteren heb ik mijn team ook wat omgegooid en Son, Kimmich en Salah verkocht en Aubameyang, Sterling en Muller erin gezet. Deze week wil ik een proberen om tijdens een potje te wisselen van de 5122 naar 433(4).
[Afbeelding]
https://www.futbin.com/23/squad/317794
Muller bevalt me eigenlijks beter dan verwacht! Heb mane en dan nu schick op achter de linies kruipen staan en muller als aanspeelpunt, hij is erg balvast en staat vaak op de goede plek! Ben zelf erg benieuwd naar die Schick kaart, vanavond maar eens testen.
Laat me weten hoe Muller speelt voor je
Ik ken fifa23 niet. Maar het lijkt erop dat de icon met zijn "competitie" linkt aan de competities van de andere spelers.Timbox88 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:45:
Ik geloof niet dat ik het Chemistry systeem helemaal begrijp; op basis van wat heeft Henry - de enige Fransman in dit team - nu drie chmistry?
[Afbeelding]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
volgens mij heeft een ICON altijd 3, maar geeft hij niet meer automatisch links met andere spelers. Dus een andere speler heeft er niet zoveel aan als hij naast een icon staat. Een icon heeft bij mijn weten alleen invloed op iemand van hetzelfde land.Timbox88 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:45:
Ik geloof niet dat ik het Chemistry systeem helemaal begrijp; op basis van wat heeft Henry - de enige Fransman in dit team - nu drie chmistry?
[Afbeelding]
Zet er een spaanse manager bij en iedereen is 3?
[ Voor 3% gewijzigd door fifanoob op 10-10-2022 10:48 ]
Correct ik heb Icon(s) en een Icon heeft altijd 3 chem ongeacht waarmee die speelt (ook al is hij de enige speler in de opstelling). Hij telt op het niveau van competitie en clubs niet mee voor de chemistry, maar wel dubbel voor de nationaliteit. Dus stel je zou 2 icons hebben van de zelfde nationaliteit dan begint een 3e speler van die nationaliteit al met 2 chem (hiervan heb je 5 nationaliteits punten nodig). Een hero heeft 1x nationaliteit, 2x competitie en 0x clubfifanoob schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:47:
[...]
volgens mij heeft een ICON altijd 3, maar geeft hij niet meer automatisch links met andere spelers. Dus een andere speler heeft er niet zoveel aan als hij naast een icon staat. Een icon heeft bij mijn weten alleen invloed op iemand van hetzelfde land.
Zet er een spaanse manager bij en iedereen is 3?
Leuk team! Ik probeer ook elk jaar te bouwen naar een NL / Ajax (verleden en huidig) team te bouwen.Bozzel1987 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:43:
De transformatie van mijn team gaat voorspoedig:
Rudiger, Kounde, Socrates (wel heerlijke speler), Valverde IF OUT van Dijk, Kuyt en van der Sar IN. Nu nog op zoek naar een Bergkamp van ~420 en dan heb ik nog 160k over om Danjuma te doen en alvast te sparen voor andere NL versterkingen.. Alleen beetje jammer dat de backs gewoon kut zijn van NL dus hopen op een speciale kaart daar binnenkort..
[Afbeelding]
Dit is dan de basis van waaruit verder gebouwd gaat worden
Frimpong is een goede optie als rechtsback, en wellicht komt ie woensdag als IF (scoorde afgelopen weekend 2x en de 0 gehouden).
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Dat zou inderdaad fijn zijn, dan blijft alleen de linksback als zorgenkindje over. En dan is het of sparen voor de upgrade van Sar of Rijkaard/Seedorf/Koeman denk ik. Goede aanvallers genoeg namelijk. Gullit en Cruyff zullen wel onbetaalbaar blijven deze Fifa voor mijAntraXxX schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:28:
[...]
Leuk team! Ik probeer ook elk jaar te bouwen naar een NL / Ajax (verleden en huidig) team te bouwen.
Frimpong is een goede optie als rechtsback, en wellicht komt ie woensdag als IF (scoorde afgelopen weekend 2x en de 0 gehouden).
Je hebt er waarschijnlijk overheen gekeken omdat het niet z'n main positie is maar Blind kan gewoon LB spelen!Bozzel1987 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:39:
[...]
Dat zou inderdaad fijn zijn, dan blijft alleen de linksback als zorgenkindje over. En dan is het of sparen voor de upgrade van Sar of Rijkaard/Seedorf/Koeman denk ik. Goede aanvallers genoeg namelijk. Gullit en Cruyff zullen wel onbetaalbaar blijven deze Fifa voor mij
Daar zijn de meningen over verdeeldGurbuh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:58:
[...]
Je hebt er waarschijnlijk overheen gekeken omdat het niet z'n main positie is maar Blind kan gewoon LB spelen!
Zoals ik zei, het is een zorgenkindjeGurbuh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:58:
[...]
Je hebt er waarschijnlijk overheen gekeken omdat het niet z'n main positie is maar Blind kan gewoon LB spelen!
Ja hier ook. Maar goed, was wel makkelijk daardoor om Gosens vrij te spelen ;-)Er!k schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:32:
Ik heb bij Squad Battles telkens dezelfde teams, lijkt wel of er niet goed refreshed wordt... Iemand dezelfde ervaringen?
Dat was sowieso niet zo ingewikkeld.
Maar inderdaad die squadbattles teams lijken niet te kloppen zo.
Ik vind sowieso dat EA sinds Fifa 22 steeds meer van dit soort 'technische' foutjes maakt. Zoals ook pas dat Hero pakket voor 25k.Daar hebben mensen dikke winsten mee gemaakt, en de rest die dat niet heeft mag het lekker uitzoeken.
Andere ook hier 'last' van? Vind het vrij absurd en eigenlijk ook niet leuk. Steeds 5 potten verliezen om er 1tje te winnen...
De divisies zijn zich nog steeds een beetje uit aan het kristaliseren denk ik. Vorig jaar zat ik ook in div.1 of Elite, maar nu zit ik ook nog vast in 6. Je komt gewoon nog steeds veel spelers tegen die nog te laag in de divisies zitten.Prins32 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:15:
Heb sinds 2 weken nu Fifa. Ben nu bij divisie 6 aangekomen en ik krijg daar teams tegen waar je u tegen zegt (waarschijnlijk een hoop geld), maar ik word daar ook echt scheel getikt. Andere fifa's zat ik altijd in divisie 2/3.
Andere ook hier 'last' van? Vind het vrij absurd en eigenlijk ook niet leuk. Steeds 5 potten verliezen om er 1tje te winnen...
Wie zegt dat dit de bedoeling is? Het lijkt erop dat ze vaste teams hebben gemaakt zodat iedereen tegen hetzelfde komt en het eerlijker is voor de verdeling van de punten...Moody2204 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:14:
[...]
Maar inderdaad die squadbattles teams lijken niet te kloppen zo.
Ik vind sowieso dat EA sinds Fifa 22 steeds meer van dit soort 'technische' foutjes maakt.
EA maakt genoeg fouten, idd de Hero pack comes to mind, maar als we alles wat we niet leuk vinden of anders is dan eerst meteen onder die categorie schuiven wordt het wel een erg triest verhaal.
Het leek/lijkt mij oprecht niet te kloppen van die SB teams. Als het inderdaad is voor een eerlijke verdeling heb ik niks gezegd. Verder valt het me gewoon op dat ze veel slordigheidsfoutjes maken. En ja dat vind ik best triest voor zo'n rijk bedrijf.Gurbuh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:31:
[...]
Wie zegt dat dit de bedoeling is? Het lijkt erop dat ze vaste teams hebben gemaakt zodat iedereen tegen hetzelfde komt en het eerlijker is voor de verdeling van de punten...
EA maakt genoeg fouten, idd de Hero pack comes to mind, maar als we alles wat we niet leuk vinden of anders is dan eerst meteen onder die categorie schuiven wordt het wel een erg triest verhaal.
Nu twijfel ik om hierin de jong in te zetten, heb die untradeable. Voor wie zou je hem uithalen?Graag op full chem, budget 70k.
Heel het team is quassi onverhandelbaar.
Hoe kan ik mijn afbeeldingen embedden? Ik gebruik edge op de Xbox series x?
[ Voor 13% gewijzigd door Thibaut1234 op 10-10-2022 13:40 ]
Als je maar zorgt dat hij niet tegenover Van Basten komt te staanProsac schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:40:
Jurgen Kohler voor 89.000 opgepikt, eens kijken of het wat is.
Dan zou ik Palhinha er uit halen, de Jong van positie laten switchen met demirbay, Guedes en Ederson verkopen en Depay en Ter Stegen kopen. Dan ben je ver. Met een Mexicaanse coach in de serie A heb je alles op full chem. Het verkopen van de spelers levert 60k op en de nieuwe kosten 45k dus heb je nog 85k over voor een andere upgradeThibaut1234 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:36:
Momenteel heb ik volgende squad. https://www.futbin.com/23/squad/920531
Nu twijfel ik om hierin de jong in te zetten, heb die untradeable. Voor wie zou je hem uithalen?Graag op full chem, budget 70k.
[ Voor 12% gewijzigd door Bozzel1987 op 10-10-2022 13:51 ]
Net effe gekeken naar lucio, maar 600k veel te gortig.Prosac schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:40:
Jurgen Kohler voor 89.000 opgepikt, eens kijken of het wat is.
Maar het is wel jammer dat je nu bijna elke wedstrijd tegen dezelfde spelers speelt.. Pepe, Ibra en Ito zie ik bijna elke wedstrijd weer terugkomen. Er zit weinig variatie meer in de squad battles (en het is al zo saai).. En ik mis de tegenstanders met bronzen teams om gewoon even wat punten binnen te sprokkelen.Gurbuh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:31:
[...]
Wie zegt dat dit de bedoeling is? Het lijkt erop dat ze vaste teams hebben gemaakt zodat iedereen tegen hetzelfde komt en het eerlijker is voor de verdeling van de punten...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lastig om dit op chem te krijgen zonder 1 van de leagues te dumpen. Lozano etc linken niet fantastisch en je hebt nu ook geen full chem zo te zienThibaut1234 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:36:
Als je Frenkie al hebt zou ik serieus kijken naar de SBC van Danjuma i.p.v. Lozano.Thibaut1234 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:36:
Wellicht Lozano als supersub gebruiken.
Zou beter bundesliga droppen dan, gosens is te goed en bremer ook.Gurbuh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:52:
[...]
Lastig om dit op chem te krijgen zonder 1 van de leagues te dumpen. Lozano etc linken niet fantastisch en je hebt nu ook geen full chem zo te zien
Eens, Bellarabi lijkt me geen geweldenaar bijvoorbeeld.Thibaut1234 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:57:
[...]
Zou beter bundesliga droppen dan, gosens is te goed en bremer ook.
Depay is goed en redelijk cheap, zou niet meteen coins sinken in een SBC. Araujo als CB kost geen fluit en is 1 van de beste van het spel momenteel. Ter Stegen zoals iemand aanraadt vind ik veel coins om in een keeper te stoppen.
Moody2204 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:45:
[...]
Als je maar zorgt dat hij niet tegenover Van Basten komt te staan![]()
Ik heb hem weer te koop gezet, want ik zie ze ook voor 500k verkocht worden. Eens kijken of ik een mooie trade heb zo.
Die kaart wordt gebruikt door lui die coins overzetten. Daarom dat je ze ook voor 500k verkocht ziet worden. Die kaart wordt dan doorgegeven en overgekocht door iemand. Wellicht is het wel dezelfde persoon met 2 accounts etc.Prosac schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:04:
[...]
Ik heb hem weer te koop gezet, want ik zie ze ook voor 500k verkocht worden. Eens kijken of ik een mooie trade heb zo.
heb net danjuma gedaan, had alles in de club. Bellarabi tevreden van. Welke chem style voor danjuma, frenkie en depay?Gurbuh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:00:
[...]
Eens, Bellarabi lijkt me geen geweldenaar bijvoorbeeld.
Depay is goed en redelijk cheap, zou niet meteen coins sinken in een SBC. Araujo als CB kost geen fluit en is 1 van de beste van het spel momenteel. Ter Stegen zoals iemand aanraadt vind ik veel coins om in een keeper te stoppen.
voor chemstyle kijk ik altijd op futbin. Zoek je speler op, daar laten ze zien hoeveel % voor een bepaalde chemstyle kiest. Ook kan je daar makkelijk zien wat die chemstyle dan precies boost en hoeveel. Ook kan je zo eventueel makkelijker uitzoeken welke chemstyle bv een speler lengthy maakt.Thibaut1234 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:11:
[...]
heb net danjuma gedaan, had alles in de club. Bellarabi tevreden van. Welke chem style voor danjuma, frenkie en depay?
www.futbin.com
ik heb er al 400 euro aan fifa punten in zittenmelvinjoosten schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:13:
Hoe komen jullie allemaal in de 2e week na release aan een team met een gemiddelde rating van ruim boven de 85? Veel spelen? FIFA Points? Pack luck?
Danjuma heeft bij mij nog geen Chem style,Thibaut1234 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:11:
[...]
heb net danjuma gedaan, had alles in de club. Bellarabi tevreden van. Welke chem style voor danjuma, frenkie en depay?
Depay Architect
De Jong Shadow
Ik trade, heb enkel 4800 punten van mijn Ultimate editie.melvinjoosten schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:13:
Hoe komen jullie allemaal in de 2e week na release aan een team met een gemiddelde rating van ruim boven de 85? Veel spelen? FIFA Points? Pack luck?
Meeste van mijn spelers zijn van sbc's ook en kan ze niet verkopen.
Zit nu ook met 85 rated team, spelers zijn dirt cheap ook dees jaar.
En ik weet dat veel snipen, maar kan mij daar niet mee bezig houden.
Hier flip ik veel managers, badges, kits.
Officieel mag dat niet toch?fifanoob schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:11:
[...]
Die kaart wordt gebruikt door lui die coins overzetten. Daarom dat je ze ook voor 500k verkocht ziet worden. Die kaart wordt dan doorgegeven en overgekocht door iemand. Wellicht is het wel dezelfde persoon met 2 accounts etc.
Denk ik ook hoor, maar kan altijd ff proberen. Misschien vergist iemand zich.fifanoob schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:11:
[...]
Die kaart wordt gebruikt door lui die coins overzetten. Daarom dat je ze ook voor 500k verkocht ziet worden. Die kaart wordt dan doorgegeven en overgekocht door iemand. Wellicht is het wel dezelfde persoon met 2 accounts etc.
Nee, volgens mij mag dat cointraden helemaal niet. Maar ik zie youtubers die sites toch aanprijzen, dus volgens mij doet EA er weinig aan.
Eigenlijk zou ik wel een rapporteerknop willen, maar goed..dan de vraag of je kunt checken of het klopt.
Ik heb ook wel eens per ongeluk een speler te duur gekocht omdat ik buy now deed in mijn haast ipv bieden.
klopt, als je het te opvallend of te vaak doet krijg je vanzelf een ban van EA.
En ook een kwestie van bepaalde spelers kiezen die niet "meta" zijn:melvinjoosten schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:13:
Verratti kost 18k en De Jong 94k. Je kunt een team van 85 gemiddeld best wel kopen voor ~70k
Ik begin inmiddels te begrijpen waarom sommige speler zo snel van die achterlijke teams hebben.
Ik denk dat het vooral van belang is of je direct in D1 zat of pas halverwege of bijvoorbeeld vanaf TOTS.Moody2204 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:19:
[...]
De divisies zijn zich nog steeds een beetje uit aan het kristaliseren denk ik. Vorig jaar zat ik ook in div.1 of Elite, maar nu zit ik ook nog vast in 6. Je komt gewoon nog steeds veel spelers tegen die nog te laag in de divisies zitten.
Que? Ik begrijp je nietBossie schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:32:
[...]
Ik denk dat het vooral van belang is of je direct in D1 zat of pas halverwege of bijvoorbeeld vanaf TOTS.
Ik denk ook niet dat dat de bedoeling is hoor, je vernieuwd teams niet om vervolgens weer dezelfde teams tegen te komen.Moody2204 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:34:
[...]
Het leek/lijkt mij oprecht niet te kloppen van die SB teams. Als het inderdaad is voor een eerlijke verdeling heb ik niks gezegd. Verder valt het me gewoon op dat ze veel slordigheidsfoutjes maken. En ja dat vind ik best triest voor zo'n rijk bedrijf.
Als je echt goed bent dan zit je vanaf het begin in D1-3, anderen haken pas halverwege het seizoen aan en ander pas ten tijde van TOTS wat eigenlijk in het blessuretijd van het seizoen zit.
[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 10-10-2022 14:46 ]
Haha hoe ver ben je gekomen tijdens WL en hoe zag je team eruit?Lashrom schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 23:40:
Zit eraan te denken om voor de grap eens even een meta team te maken met een waarde van 30K en daarmee WL te spelen. Als ik zie hoe bijvoorbeeld Araujo als een icon verdedigd en Darwin Nunez zo goed vrij loopt van mijn Varane en Kounde en ze beide niet meer zijn dan 3k haha. Net zo gek doen als Harry Hesketh ...
Ik geef je namelijk gelijk over Araujo en Nunes, wat een beesten.
Voorheen had je ook een paar kwalificatie potjes waardoor je de eerste divisies kon skippen. Ik vind de tegenstand die ik nu in div 5 krijg af en toe wel erg pittig.Bossie schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:45:
[...]
Als je echt goed bent dan zit je vanaf het begin in D1-3, anderen haken pas halverwege het seizoen aan en ander pas ten tijde van TOTS wat eigenlijk in het blessuretijd van het seizoen zit.
1 mil voor 110 euro is goedkoper dan fifapunten ingame.Gemiddeld genomen haal ik ongeveer 150k uit 100 euro fifapunten. Gemiddeld he, soms een uitschieter als je packluck hebt. Wat ik dus niet vaak hebProsac schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:32:
Ik heb wel eens op de U7buy gekeken, maar daar kost 1 miljoen coins je gewoon 110 euro en je kunt er ook spelers kopen. 1100 euro voor Pele, De Bruyne voor 120 euro. 65 voor Marco van Basten.
Ik begin inmiddels te begrijpen waarom sommige speler zo snel van die achterlijke teams hebben.
Maar ook die manier is niet zonder risico. EA is daar elk jaar meer en meer mee bezig. Want zij lopen daardoor inkomsten mis uit fifapunten. En daar draait het allemaal om uiteindelijk..
[ Voor 13% gewijzigd door fifanoob op 10-10-2022 15:29 ]
Dat is er niet meer, iedereen begint in divisie 10. Was vorig jaar volgens ook al zo. In fifa 21 moest je nog eerst 5 potjes spelen en dan werd je ingedeeld na je prestaties.Bossie schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:45:
[...]
Maar degraderen kan ook niet meer. Na een "seizoen"rivals word je 2 divisies terug gezet geloof ik.
[ Voor 9% gewijzigd door fifanoob op 10-10-2022 15:32 ]
Nee, maar de snelheid waarmee je door de divisies gaat in het begin is wel een indicator.fifanoob schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:30:
[...]
Dat is er niet meer, iedereen begint in divisie 10. Was vorig jaar volgens ook al zo. In fifa 21 moest je nog eerst 5 potjes spelen en dan werd je ingedeeld na je prestaties.
Maar degraderen kan ook niet meer. Na een "seizoen"rivals word je 2 divisies terug gezet geloof ik.
In het begin is dat een lastige indicator vind ik. Wanneer speel je de potjes, hoe snel. Genoeg goede spelers die nu nog bv in div5 of lager zitten die normaal in de elite horen. Die kan je nu in het begin allemaal nog tegenkomen. Na het eerste seizoen kom je die spelers niet meer tegen omdat je niet kan degraderen. Het enige is dat je ( volgens mij ) 2 divisies terug gezet wordt. Dus zat je elite, dan begin je nieuwe seizoen rivals wat over een paar week begint in div2, zat je in 2 dan begin je dan weer in 4 etc.Bossie schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:53:
[...]
Nee, maar de snelheid waarmee je door de divisies gaat in het begin is wel een indicator.
Iemand die meestal in div4 speelt of lager komt op den duur de spelers die in div 1 of hoger spelen niet meer tegen. Terwijl je die in het begin dus wel tegen kan komen.
Dus of ik snap je reactie nog niet zo goed, of wij praten wat bij elkaar langs
[ Voor 14% gewijzigd door fifanoob op 10-10-2022 15:59 ]
D'r sit oars gjin wurd Frysk by...fifanoob schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:57:
[...]
In het begin is dat een lastige indicator vind ik. Wanneer speel je de potjes, hoe snel. Genoeg goede spelers die nu nog bv in div5 of lager zitten die normaal in de elite horen. Die kan je nu in het begin allemaal nog tegenkomen. Na het eerste seizoen kom je die spelers niet meer tegen omdat je niet kan degraderen. Het enige is dat je ( volgens mij ) 2 divisies terug gezet wordt. Dus zat je elite, dan begin je nieuwe seizoen rivals wat over een paar week begint in div2, zat je in 2 dan begin je dan weer in 4 etc.
Iemand die meestal in div4 speelt of lager komt op den duur de spelers die in div 1 of hoger spelen niet meer tegen. Terwijl je die in het begin dus wel tegen kan komen.
Dus of ik snap je reactie nog niet zo goed, of wij praten wat bij elkaar langs
Ik geef toch de voorkeur aan Salah, Raphinha nog met een kleine winst kunnen verkopenNachtapotheker schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:37:
Haaland speelt echt fijn, ik heb naast Raphinha ook nog even Salah gehaald om te testen op rechts.
:strip_exif()/f/image/AC4wqsJw8Hihnp6IB5rjhhGt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ovrp2CfhfNsAKScOXxE2PhlC.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2HoiHK0sI7bsCZWLTDLJfeF4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NlgJx8t0jDKgnjfrLQxFelOF.png?f=fotoalbum_large)