[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 16 ... 120 Laatste
Acties:

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:10
hmr schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:08:
[...]

Mijn beste speler op dit moment is Frenkie! Wat een beest!
Dat snap ik, vind het altijd vervelend om tegen hem te spelen. 🤣

Verder heb ik moeite met Walker, Araujo, Rudiger, Kessie (next-gen versie)

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik begin langzaam weer wat licht in de tunnel te zien, hopelijk is het niet de trein.
Ben inmiddels halverwege div. 6 en vind hopelijk snel weer de weg naar boven.

Ben maar eens even gaan kijken welke formaties mijn tegenstanders gebruiken en heb er vervolgens wat settings bij gezocht. Ben uitgekomen op de 4222 van Nealsguides, en het begint zowaar wat te lopen, net nog drie wins achter elkaar.
Het speelt als een soort veredelde 442 (2), alleen de cams staan iets hoger langs de lijn en gaan ze lekker diep, met de zekerheid van 2 cdms en ook nog eens 2 spitsen. Het voelt bijna als valsspelen :+

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Ik ben erg te spreken over 4-2-3-1.

Loopt lekker en kan goed combineren.

Mijn team is nu als volgt, maar heb wel wat geld om te verbeteren :). Iemand suggesties?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_dXRnxPpbLm58GVV1DH7KMT2XLw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BowlBmCe5PhsPN3Yo2WZULNS.jpg?f=fotoalbum_large

Btw Mendy verkocht en 300k beschikbaar :D

[ Voor 56% gewijzigd door hmr op 08-10-2022 18:55 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:19
hmr schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:54:
Ik ben erg te spreken over 4-2-3-1.

Loopt lekker en kan goed combineren.

Mijn team is nu als volgt, maar heb wel wat geld om te verbeteren :). Iemand suggesties?

[Afbeelding]

Btw Mendy verkocht en 300k beschikbaar :D
Ousmane Dembele, Fekir (ipv Bernardo) en Varane wellicht?

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-01 12:53
Markmaas schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:31:
[Afbeelding]
Oh als deze sbc komt... ik heb zijn normale kaart en die bevalt al goed.
Daar was die al

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01 11:22

Ozz

Foutje van EA met die tradeble Hero pack in store? Hij is maar 25K of 500FP. Haal er nu Abedi Pele uit.

Heel die Hero's markt is gecrashed.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-01 21:17
Tradeable 25k guaranteed hero pack _O- Doei markt

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Gurbuh schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:18:
Tradeable 25k guaranteed hero pack _O- Doei markt
Waar?

• Prosac
Al weer uit de store zeker?

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:49
Staat in code, dus zal ergens komende weken komen.

• Prosac
AequitasII schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:28:
[...]

Staat in code, dus zal ergens komende weken komen.
Nee, is al gereleased en er zijn duizenden gekocht al en snel weer verwijderd. Natuurlijk mag iedereen die wel ff in de store keek, hem houden denk ik. :'(

• Prosac
Rudi Voller is niet meer zeldzaam in elk geval _O-

• Augy
Hele markt vliegt ook onderuit

Renato was net weer op nivo 😂

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-01 11:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rhf7uJlJa3mwX-AjJDgJS8Me93U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2g2xfOx2MzbpzUA4eyYCGwEi.jpg?f=fotoalbum_large
Is naast de Hero kaart de rest nog ergens te claimen? Staat niet in de app namelijk.

• hmr

hmr

Kutzooi, mis ik die nu echt?!

Welke moet je nu oppikken? Ik wil er wel een uit la Liga of de prem :)

[ Voor 56% gewijzigd door hmr op 08-10-2022 19:51 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Prosac
hmr schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:47:
Kutzooi, mis ik die nu echt?!

Welke moet je nu oppikken? Ik wil er wel een uit la Liga of de prem :)
Je bent niet de enige, tegelijkertijd hebben ontzettend veel mensen eentje wél geclaimd.

• Gurbuh
Ik kreeg Marquez :/

• hmr

hmr

Tering… echt unlucky dit. Zag die sbc van Danjuma nog liggen en heb beetje zitten stoeien ermee. Nu dit buitenkansje laten liggen… KUT

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-01 17:39
Als je wat coins beschikbaar had heb je flink kunnen traden. Bizar hoeveel heros gezakt waren en inmiddels alweer bijgetrokken zijn

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
hmr schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:57:
Tering… echt unlucky dit. Zag die sbc van Danjuma nog liggen en heb beetje zitten stoeien ermee. Nu dit buitenkansje laten liggen… KUT
Door andere verplichtingen helaas ook de boot gemist, erg jammer!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-01 18:25
_Uploader_ schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:23:
[...]

Door andere verplichtingen helaas ook de boot gemist, erg jammer!
Kak, ook gemist ja. Godsamme dit soort dingen zit nou nooit eens mee hè… haha!!

• Prosac
Milinkovic Savic en Werner TOTW voor minder dan 18000 opgepikt en Shomudov ook voor 10.000. Prima dipje

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-01 08:52
Wow wat een blunder van ea ben benieuwd wat zij gaan doen? Ben al sinds release aan het sparen en handelen net 400k met veel moeite en ondertussen duizenden pakjes verkocht voor 25k met een hero?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ze kunnen moeilijk iedereen nog een gratis hero geven.
Wel een flinke dip op alle hero kaarten nu.
Was zelf helaas ook te laat.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:52
dutchgio schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:58:
Ze kunnen moeilijk iedereen nog een gratis hero geven.
Wel een flinke dip op alle hero kaarten nu.
Was zelf helaas ook te laat.
Idd, had wel de Danjuma SBC langs zien komen.
Gelukkig Morientes gisteren verkocht voor Lewa OTW

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• hmr

hmr

Heb een Joe Cole voor weinig kunnen oppikken :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Lashrom
Haha wacht totdat EA nu diegene die de hero pack hebben gekocht, hun weer gaan belonen. Met hun kromme beslissingen en oplossingen.

• Prosac
Champions echt een drama tot nu toe.. 8 gespeeld, 1 gewonnen, puur omdat na de 1-0 de verbinding eruit klapte. De rest echt kansloos verloren met grote cijfers Continu weggetruct en weggetikt. Verdediging wordt compleet uit elkaar gereten of via de trukendoos spelen ze zich er langs. Speel ik een potjes rivals, dan staat het toch veel compacter lijkt het.
Is WL niet langer dat je een beetje op niveau tegen komt? Want op deze manier kan ik die voorlopig beter negeren.

• hmr

hmr

Prosac schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:22:
Champions echt een drama tot nu toe.. 8 gespeeld, 1 gewonnen, puur omdat na de 1-0 de verbinding eruit klapte. De rest echt kansloos verloren met grote cijfers Continu weggetruct en weggetikt. Verdediging wordt compleet uit elkaar gereten of via de trukendoos spelen ze zich er langs. Speel ik een potjes rivals, dan staat het toch veel compacter lijkt het.
Is WL niet langer dat je een beetje op niveau tegen komt? Want op deze manier kan ik die voorlopig beter negeren.
Champions is in principe gewoon de competitie waar de beste spelers aan mee doen, misschien nog wat te hoog gegrepen? Welke div speel je?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Prosac
hmr schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:24:
[...]

Champions is in principe gewoon de competitie waar de beste spelers aan mee doen, misschien nog wat te hoog gegrepen? Welke div speel je?
7 geloof ik, maar in de WL van FIFA21 kwam ik vanuit divisie 7/6 prima mee. Daar verloor ik vaak de eerste 3 potjes en vervolgens gemiddeld 12 tot 16 wins omdat ik meestal tegenstand van mijn eigen niveau tegen kwam. Verlies was regelmatig ook gewoon nipt en in een gelijkopgaande pot. Dat lijkt nu compleet weg.

• hmr

hmr

Het is de eerste WL, veel mensen uit lagere divisies zijn misschien nog niet gekwalificeerd.. komt wel! Gewoon lekker spelen en beter worden en lol hebben!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Bossie
Mbt de eerste WL, is er nog veel variatie in formaties of juist niet?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kpx372txt-h9UKTtZ0Wk8iZ_mtw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bjf5YEGXZ6k72Cut2C7kBpc6.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8oTrAHbsUkiObuwqWGGwNyRRf3w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6oWpWWpuP6NzNvKIGqi6gXzh.jpg?f=fotoalbum_tile

Heel tevreden met het team waar ik de komende tijd mee ga spelen :). Heb nog 100k beschikbaar dus kan gaan sparen voor als er iets leuks voorbij komt. Qua spelers zijn dit echt de spelers waar ik fijn mee kan spelen, die kleinere dribbelaars kan ik niet mee overweg en met deze beunhazen beuk ik door veel heen.

• Gurbuh
hmr schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:42:
Het is de eerste WL, veel mensen uit lagere divisies zijn misschien nog niet gekwalificeerd..
Denk dat dit wel een optie is ja. Normaal krijg je inderdaad na een tijdje tegenstanders die ongeveer net zoveel losses als jij hebben.

Ik heb me nu toch gekwalificeerd, maar twijfel of ik nog nu en morgenochtend ga spelen of dat ik m lekker voor volgende week laat :P

• Augy
Speculaes schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:27:
[Afbeelding][Afbeelding]

Heel tevreden met het team waar ik de komende tijd mee ga spelen :). Heb nog 100k beschikbaar dus kan gaan sparen voor als er iets leuks voorbij komt. Qua spelers zijn dit echt de spelers waar ik fijn mee kan spelen, die kleinere dribbelaars kan ik niet mee overweg en met deze beunhazen beuk ik door veel heen.
Al met gosens gespeeld? Ga hem morgen even afmaken en wanneer ik theo vervang voor hem kan k Rüdiger makkelijk op full chem krijgen.

Zojuist de tweede poging tot kwalificatie wel geslaagd, weliswaar met zweet onder oksels haha

• Augy
Gurbuh schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:55:
[...]

Denk dat dit wel een optie is ja. Normaal krijg je inderdaad na een tijdje tegenstanders die ongeveer net zoveel losses als jij hebben.

Ik heb me nu toch gekwalificeerd, maar twijfel of ik nog nu en morgenochtend ga spelen of dat ik m lekker voor volgende week laat :P
Ik twijfel ook om hem morgenavond nog te starten of hem rustig volgende week te pakken. 20 potjes op een avond na de rivals grind van de afgelopen dagen (donderdag kwalificaties gefaald) en de sweaty kwali vandaag geen idee of ik morgen nog zin heb haha

• Speculaes
Augy schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:56:
[...]

Al met gosens gespeeld? Ga hem morgen even afmaken en wanneer ik theo vervang voor hem kan k Rüdiger makkelijk op full chem krijgen.
Ja ik vind Gosens erg fijn spelen, was vorig jaar ook groot fan van Theo Hernandez en ik vind hem ongeveer hetzelfde spelen. Gezien het prijsverschil zal ik er speltechnisch vast naast zitten

Maar ik vermaakte me vorig jaar ook heel lang met Haaland en Lewandowski terwijl de halve wereld voor de joao Felixjes ging.

• Bossie
Speculaes schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:27:
[Afbeelding][Afbeelding]

Hoe is Kroos deze fifa?

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Net klaar met Champions finals. Heb nu dit team.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/m2fCrMzH/Screenshot-20221008-234242-Samsung-Internet.jpg

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06-2025
BramViking schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:51:
[Afbeelding]
Nice team! Op basis van wat hebben deze spelers zoveel chemistry?

• BramViking
Timbox88 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 00:01:
[...]

Nice team! Op basis van wat hebben deze spelers zoveel chemistry?
Combinatie tussen drie competities, spelers uit dezelfde clubs en land.

• dutchgio
  • Niet online
Lashrom schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:13:
Haha wacht totdat EA nu diegene die de hero pack hebben gekocht, hun weer gaan belonen. Met hun kromme beslissingen en oplossingen.
Er stond bij dat het untradeable zo moeten zijn en dat was het niet, dus grote kans dat ze er dan nog een krijgen inderdaad. Flinke fout weer.

• Bossie
BramViking schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:51:
[Afbeelding]
Hoe is Kroos deze Fifa?

• BramViking
Nog niet geprobeerd. Is wel lengthy dus zal redelijk rap zijn.

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06-2025
BramViking schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 00:07:
[...]

Combinatie tussen drie competities, spelers uit dezelfde clubs en land.
Hoe liggen die verhoudingen eigenlijk? Hoeveel spelers moeten matchen op basis van land, competitie en club?

• Ozz

Ozz

Wat een gekte vanavond. Haalde dus een Abedi Pele uit die Hero pack, meteen verkocht voor 340K omdat alles naar beneden kelderde. En enkele minuten later was die weer 450K waard.

Men beweert dus dat EA bots heeft ingeschakeld om al die Hero's op de markt op te kopen.

Veel mensen zijn er goed rijk van geworden. Durfde helaas (weer) niet toe te slaan door wat Hero's goedkoop op te pikken. Zo'n Forlan was 170K en Di Natale ging voor 400K.

• BramViking
Net een speler voor 7k teveel gekocht. Zat op de app, een *** had net voordat ik wilde bieden de prijs van een speler verhoogd. Baal er van :(. Maar goed 7k is nog te overzien.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-01 08:52
Wou voor 400k dit team bouwen maar heb uiteindelijk 100k meer uitgegeven en team er onder gebouwd. Jota, Ruben Dias en Robertson zijn untradeable.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y3Sl6VNBv8eqfaYkNEwOaFsl2hs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vIHhLf7EeFU2BtfLUOlgVAmq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p9kc3H4YF31vmH7fi2daZaWe1G8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/npUS9QOnjsOGZWDsHVOaRyxf.jpg?f=fotoalbum_large

Nu sparen voor mo salah, mane, haaland en kdb. Dat is momenteel meer dan een miljoen omg.

Edit: bernardo silva ingeruild voor muller 88 vond silva niet zo fijn spelen maar wat een beest die muller.

[ Voor 7% gewijzigd door Sokucho op 09-10-2022 11:50 ]

• Speculaes
Fantastische passing en staat altijd goed gepositioneerd. Niet de snelste maar vond dat tot nu toe geen groot nadeel

• BramViking
Fifa 23 blijft crashen nadat je het spel hebt afgesloten op de Xbox Series X. Dit lijkt een bug te zijn. Want zolang je niet direct met de server van EA verbind komt de crash niet naar voren. Work-around is door niet direct op de server in te loggen, maar dit pas te doen als je naar FUT gaat of seasons. Anderen die dit ook hebben? Daarnaast werkt het kopen van FIFA points niet. Krijg telkens de melding dat het kopen van de points tijdelijk uitstaat.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:47
Nou wees blij

• Augy
SB rewards waren niet veel soeps, straks (of vanavond) de WL maar aangooien :)

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 09-10-2022 10:52 ]

• _Uploader_
  • Nu online
Eigenlijk wou ik gisteren helemaal geen WL spelen, maar toch vrij simpel gekwalificeerd en in WL de 5122 geprobeerd vanaf het begin. Wat een leuke formatie! Uiteindelijk ergens rond de 40 punten uitgekomen en de rewards waren zoals verwacht niet super. Trapp en Maddison als beste picks. Deze week zal ik de formatie verder in rivals (div6) wat finetunen.

• Gurbuh
Augy schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:52:
SB rewards waren niet veel soeps, straks (of vanavond) de WL maar aangooien :)
Hier SB ook niks. Wel silver beasts afgemaakt in combinatie met Gosens obj, uit de mega pack prima fodder: Trent, Lukaku en Pogbah.

• Prosac
De doelstellingen werken weer eens niet. Net in Rivals twee doelpunten buiten de 16 en met een PL speler gescoord.. niet de punten gekregen.

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-01 11:52
saert schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:47:
[Afbeelding]
Is naast de Hero kaart de rest nog ergens te claimen? Staat niet in de app namelijk.
Iemand die toevallig het antwoord weet van het bovenstaande? Zou wel erg lekker zijn :)

• dutchgio
  • Niet online
saert schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:06:
[...]

Iemand die toevallig het antwoord weet van het bovenstaande? Zou wel erg lekker zijn :)
Nee.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:54
Kan je ergens je win losses zien in fut?

• Speculaes
nickdew schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:23:
Kan je ergens je win losses zien in fut?
Bij club

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Het verschil tussen balaanname met L1 en zonder L1:

Uit een zeer interessante Reddit-post over dribbelen, waarin o.a. het verschil tussen L1 dribbelen en R1 dribbelen wordt uitgelegd.

https://www.reddit.com/r/...ibbling_fifa_23_guide_no/

• Augy
Weekend League is een bloedbad hier, daar hoor ik nog niet thuis haha ( vermoedde ik al na het lastige kwalificeren)

Ik word echt helemaal weggespeeld, passes worden continu onderschept, sta altijd onder hoge druk aangezien de tegenstander als een hyena op mn spelers zit (iemand die weet hoe?) Bizar om mee te maken haha

8 verloren vd 10, vanavond de laatste spelen en hopen dat ik iig nog een paar potjes weet te winnen.

[ Voor 44% gewijzigd door Augy op 09-10-2022 13:41 ]

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Capsaicin schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:27:
Het verschil tussen balaanname met L1 en zonder L1:
[Streamable: L1/LB first touch]
Uit een zeer interessante Reddit-post over dribbelen, waarin o.a. het verschil tussen L1 dribbelen en R1 dribbelen wordt uitgelegd.

https://www.reddit.com/r/...ibbling_fifa_23_guide_no/
Heb het hier ook al eens benoemd dat je met dribbelen L1 moet gebruiken, was vorig jaar ook al zo :)
Maar wel top dat je er een filmpje bij hebt met uitgebreide uitleg.
Wat ook handig is, als je wat links rechts wilt draaien om dat met L1 te doen, dan vervolgens je sprintknop erbij gebruiken en daarna L1 weer los laten, heb je soort mini sprint boost.

Mijn WL ging niet zo goed in begin, gisteren mij herpakt en van 3-6 naar 13-7 gegaan. Dikke prima

[ Voor 18% gewijzigd door fifanoob op 09-10-2022 13:51 ]

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:03
Augy schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:36:
Weekend League is een bloedbad hier, daar hoor ik nog niet thuis haha ( vermoedde ik al na het lastige kwalificeren)

Ik word echt helemaal weggespeeld, passes worden continu onderschept, sta altijd onder hoge druk aangezien de tegenstander als een hyena op mn spelers zit (iemand die weet hoe?) Bizar om mee te maken haha

8 verloren vd 10, vanavond de laatste spelen en hopen dat ik iig nog een paar potjes weet te winnen.
Hier 2 compleet verschillende dagen:

Zaterdag: 5-5 (wat voor mij normaal is, 50-50)
Zondag: 1-9.... en ook precies wat jij zegt.

Ik werd ook compleet afgejaagd door teams die daar niet eens moe van leken te worden!

Bij mijn red picks Trapp en Leao, waarbij die laatste wel leuk is natuurlijk.

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:53:
[...]

Hier 2 compleet verschillende dagen:

Zaterdag: 5-5 (wat voor mij normaal is, 50-50)
Zondag: 1-9.... en ook precies wat jij zegt.

Ik werd ook compleet afgejaagd door teams die daar niet eens moe van leken te worden!

Bij mijn red picks Trapp en Leao, waarbij die laatste wel leuk is natuurlijk.
5-5 is voor mij ook normaal idd.. ga altijd vrij soepel naar rang 6 toe..

Ach het is de eerste, Miss knal ik er vanavond volle bak doorheen en zijn de rollen omgedraaid :)
Team is iig niks mis mee
https://www.futbin.com/23/squad/586513

Speel nu 442/4231

• Capsaicin
  • Niet online
fifanoob schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:48:
[...]

Heb het hier ook al eens benoemd dat je met dribbelen L1 moet gebruiken, was vorig jaar ook al zo :)

Maar wel top dat je er een filmpje bij hebt met uitgebreide uitleg
Volgens de schrijver van die Reddit-post werkte L1-dribbelen vorig jaar ook goed, maar met als verschil dat je dit jaar L1 niet steeds ingedrukt moet houden, maar alleen subtiel indrukt wanneer je van richting verandert.

Als ik het goed heb begrepen moet je L1 gebruiken als:
- je de bal sneller wil aannemen na een lastige pass
- je langzamer wil bewegen. Deze clip vind ik prachtig:

- je wil dribbelen en de tegenstander recht voor je staat

R1 dribbelen gebruik je als de tegenstander schuin voor je staat.

• Prosac
Augy schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:36:

Ik heb het gevoel dat veel spelers een kwartiertje/half uurtje met constant pressing spelen en dan weer naar gebalanceerd gaan ofzo. Want vandaag sta ik gemiddeld genomen na 15 tot 20 minuten al 4-0 achter. Krijg er totaal geen vat op. Ik krijg de bal niet uitverdedigd en als ik zelf op 70 tot 100 diepte ga staan wordt mijn defensie er continu uitgesprint door Rashford of Kane ( :/ )

[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 09-10-2022 14:11 ]

• fifanoob
Capsaicin schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:04:
[...]
Volgens de schrijver van die Reddit-post werkte L1-dribbelen vorig jaar ook goed, maar met als verschil dat je dit jaar L1 niet steeds ingedrukt moet houden, maar alleen subtiel indrukt wanneer je van richting verandert.

Als ik het goed heb begrepen moet je L1 gebruiken als:
- je de bal sneller wil aannemen na een lastige pass
- je langzamer wil bewegen. Deze clip vind ik prachtig:
[Streamable: Change of pace - Slow down]
- je wil dribbelen en de tegenstander recht voor je staat
[Streamable: Strafe - sideways]

R1 dribbelen gebruik je als de tegenstander schuin voor je staat.
[Streamable: Agile - Diagonal]
jup precies dat. Zo deed ik het vorig jaar ook al een beetje, maar dat is dit jaar de key. Vooral omdat je tegenstander vaak met sprint knop zit te kloten en dus veel verder door stapt, daarna bij de L1 knop nog sprintknop indrukken en je lanceert weg.

• Capsaicin
  • Niet online
fifanoob schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:12:
[...]

jup precies dat. Zo deed ik het vorig jaar ook al een beetje, maar dat is dit jaar de key. Vooral omdat je tegenstander vaak met sprint knop zit te kloten en dus veel verder door stapt, daarna bij de L1 knop nog sprintknop indrukken en je lanceert weg.
Dat weglanceren kan idd heel effectief zijn. Maar ik leer net dat je L1 en R2 niet tegelijk hoeft in te drukken. Als je L1 eenmaal hebt ingedrukt is de bal al dichtbij de speler en onder zijn controle. Dan kun je daarna vrolijk rondwandelen en ineens met boost wegrennen.

• fifanoob
Capsaicin schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:17:
[...]
Dat weglanceren kan idd heel effectief zijn. Maar ik leer net dat je L1 en R2 niet tegelijk hoeft in te drukken. Als je L1 eenmaal hebt ingedrukt is de bal al dichtbij de speler en onder zijn controle. Dan kun je daarna vrolijk rondwandelen en ineens met boost wegrennen.
[Streamable: Change of pace - Burst]
ah tnx. Ik wist nog niet helemaal hoe het precies werkte, het viel mij gewoon op dat het wel effectief was. Als ik aangespeeld word rond de 16 is het L1, beetje draaien, tegenstander hapt, ik doe sprint en daarna haal ik uit.

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14-01 10:08
Iemand een idee of er een youtuber actief is die stimuleert 5 verdedigers en met iedereen achterin en lange ballen spelen
Aangezien de hele middag dit al het geval is

• Bossie
Damn, Danjuma was precies de pace boost die mijn elftal nodig had :)
Kroos ook opgepikt en hij is idd niet de snelste, maar zijn composure/passing is echt merkbaar.

• Augy
Markvd1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:39:
Iemand een idee of er een youtuber actief is die stimuleert 5 verdedigers en met iedereen achterin en lange ballen spelen
Lange ballen zijn de nieuwe meta, vooral met Rashford voorin haha

Ik ben ook minder diep gaan spelen om ze tegen te gaan

• Markvd1984
Augy schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:50:
[...]

Lange ballen zijn de nieuwe meta, vooral met Rashford voorin haha

Ik ben ook minder diep gaan spelen om ze tegen te gaan
Haaland speel ik veel tegen die is echt bizar
En natuurlijk Dembele als spits

• Ozz

Ozz

Markvd1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:39:
Dat is de nieuwe meta omdat dribbelen niet of nauwelijks meer werkt.

5-1-2-2 met de backs die de hele flank bestrijden.

NealGuides op Youtube heeft een uitgebreide video hierover gemaakt.

• Lashrom
Ozz schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:00:
[...]

Inmiddels ook alweer een opstelling gevonden die heel sterk opgewassen is tegen de 5122. Namelijk de 4-1-2-1-2 (narrow). Wel aangeraden om goed gebruik te maken van de 1-2 tjes en snelle passing. Opstelling gevonden van Auzio als ik mij niet vergis.

• Prosac
WL voltooid, 2 gewonnen (beide omdat na de 1-0 de verbinding werd verbroken), de andere 8 kansloos verloren. Maar wel 1 opvallend dingetje, allemaal na 20/30 minuten staan ze 3-0/4-0 voor en daarna kom ik de hele pot nog wel weer mee ineens. Sommige spelen in de 2e helft alsof er een compleet iemand anders achter de controller zit. Ballen komen niet meer aan, ik krijg ruimte.. raar.

Wat mij ook opvalt is dat mijn backs niet achter naar binnen snijdende buitenspelers aan gaan, nu al een paar keer gehad dat een buitenspeler naar binnen snijdt en Cuadrado of Gosens gewoon naar hun eigen positie terug sjokken. Dan zit je nog net niet te schreeuwen naar je scherm hoor. :+

Overigens dat aannemen met L1 helpt wel wat, krijg alleen nog geen handige handpositie om te verdedigen met R2 erbij.

Voorlopig maar ff bij 4-3-3 blijven met een Serie A - BL hybrid.

Werner TOTW - Shomudov TOTW - Gnabry
Pogba Kimmich Milinkovic-Savic TOTW
Gosens RTTF Schlotterbeck OTW Hernandez Cuadrado
Trapp

Investeren in de centrale defensie denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Prosac op 09-10-2022 16:16 ]

• Ozz

Ozz

Lashrom schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:13:
[...]

Inmiddels ook alweer een opstelling gevonden die heel sterk opgewassen is tegen de 5122. Namelijk de 4-1-2-1-2 (narrow). Wel aangeraden om goed gebruik te maken van de 1-2 tjes en snelle passing. Opstelling gevonden van Auzio als ik mij niet vergis.
Iedere tactiek is te bestrijden, alleen Haaland afstoppen is momenteel nog onmogelijk.

Ongelofelijk hoe goed die gast ingame is.

• Markvd1984
Ozz schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:00:
[...]

Thnx man heb gevonden en gerapporteerd

Hoop dat snel een youtuber komt met 433 en aanvallend spel, zal het spel ten goede doen en lekker aanvallende en veel doelpunten

• Markvd1984
Ozz schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:16:
[...]

Iedere tactiek is te bestrijden, alleen Haaland afstoppen is momenteel nog onmogelijk.

Ongelofelijk hoe goed die gast ingame is.
Ja klopt haaland is helaas te duur voor mij maar hem afstoppen heb ik wel moeite mee

• Ozz

Ozz

Markvd1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:34:
[...]

Hoop dat snel een youtuber komt met 433 en aanvallend spel, zal het spel ten goede doen en lekker aanvallende en veel doelpunten
Gerapporteerd? :')

• Markvd1984
Haha tuulk, hoe minder van dat soort anti voetbal filmpjes er zijn hoe beter het is voor casual spelers
Meer leukere wedstrijden als beide ploegen willen voetballen

• Bossie
Markvd1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:42:
[...]

Haha tuulk, hoe minder van dat soort anti voetbal filmpjes er zijn hoe beter het is voor casual spelers
Meer leukere wedstrijden als beide ploegen willen voetballen
Sinds wanneer is FUT en WL in het bijzonder voor casual spelers?

• Markvd1984
Bossie schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:56:
[...]

Sinds wanneer is FUT en WL in het bijzonder voor casual spelers?
Mss bedoel ik het dan verkeerd
Ik bedoel voor mensen die gewoon lekker willen spelen leuk voetbal willen
Ipv alles achterin en counteren en gewoon niet willen spelen alleen hopen op 1 kans
Ga er vanuit dat je het daar mee eens bent

• Bossie
Markvd1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:08:
[...]

Ipv alles achterin en counteren en gewoon niet willen spelen alleen hopen op 1 kans
Net zoals in het echt, spelen de meeste teams om te winnen en is het publiek vermaken secondair.
Ik heb overigens maar een 5ATB tegenstander gehad maar dat was het meest lastige potje.

Verdedigend sta ik ook gewoon 451.

• _Uploader_
  • Nu online
Markvd1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:08:
[...]

Volgens mij heb je de betreffende video niet bekeken die je gerapporteerd omdat het verdedigend zou zijn. Het is juist erg aanvallend omdat de fullbacks telkens aan het aanvallen zijn. Ook met de tactiek dat je met 7 spelers in de box aanvalt maakt je gevoelig voor counteraanvallen met name wat @Lashrom zei met tegenstanders die 41212 narrow spelen.

Dus in mijn optiek geen anti voetbal, zeker gezien de scores.

• Markvd1984
_Uploader_ schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:25:
[...]

Volgens mij heb je de betreffende video niet bekeken die je gerapporteerd omdat het verdedigend zou zijn. Het is juist erg aanvallend omdat de fullbacks telkens aan het aanvallen zijn. Ook met de tactiek dat je met 7 spelers in de box aanvalt maakt je gevoelig voor counteraanvallen met name wat @Lashrom zei met tegenstanders die 41212 narrow spelen.

Dus in mijn optiek geen anti voetbal, zeker gezien de scores.
Moet ik je gelijk in geven ik kijk eigenlijk nooit filmjes 5 verdedigers en park de bus
Kwam het vandaag toevallig veel tegen en vaak als dit veel gebeurd is er een youtuber actief met deze dingen
Maar de tegenstanders die ik trof allemaal 5 verdedigers en met 9 man verdedigen

Vandaar was mijn vraag of er een youtuber actief was die deze dingen stimuleerd

• Ozz

Ozz

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HRTFqEAKdfH0W0_A6XTKQVKT8_k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GfdBgJiZcQqjsEUR7Yi7H5P9.png?f=fotoalbum_large

Na die meevaller van gisteren met Abedi Pele nu genoeg cash om CR7 te vervangen voor Drogba. Haaland is al zo'n beest die niet te stoppen is en dan ook nog eens Drogba ernaast. _/-\o_

• hmr

hmr

Markvd1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:34:
[...]

Hahahaha waarom rapporteer je hem? Leer gewoon een keer fatsoenlijk dit spel spelen. Jij bent echt elk jaar de schuld aan t geven aan alles. Volgens mij ben je gewoon moker slecht en moet je iets anders gaan doen. Nu beetje klaar mee…

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:03
hmr schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:44:
[...]

Hahahaha waarom rapporteer je hem? Leer gewoon een keer fatsoenlijk dit spel spelen. Jij bent echt elk jaar de schuld aan t geven aan alles. Volgens mij ben je gewoon moker slecht en moet je iets anders gaan doen. Nu beetje klaar mee…
Een cursus 'Anger Management' :+

• Markvd1984
hmr schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:44:
[...]

Haha bijna elke wl minimaal 51 punten of 45 en altijd d1 of elite dus zo slecht zal het niet zijn
Ik kan best fatsoenlijk spelen, en ik leer het ook
Verschil dat sommige jij denk ik dan ook youtubers nodig heeft om spel te spelen
Beetje zonde, leer zelf spelen ipv van meelopen en afkijken

Ik heb idd afkeer omdat ze vaak promoten zo verdedigend mogelijk te spelen
En kan me herinneren dat het merendeel gek werd van hét anti voetbal en Park de bus

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-01 18:25
Markvd1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:10:
[...]

Haha bijna elke wl minimaal 51 punten of 45 en altijd d1 of elite dus zo slecht zal het niet zijn
Verschil dat sommige jij denk ik dan ook youtubers nodig heeft om spel te spelen

En kan me herinneren dat het merendeel gek werd van hét anti voetbal en Park de bus
10 punten voor jou d:)b

Overigens moet ik EA voor vandaag complimenten maken, het loopt precies zoals je hoopt dat het loopt, heel fijn!

[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 09-10-2022 19:17 ]

• Markvd1984
Haha,
Nogmaals vind spel niet slecht verlies ook echt me wedstrijden wel zoals iedereen
En zit niet altijd mee helaas
Maar tegen mensen die alleen maar spelen om niet te verliezen heb ik een afkeer
Met 10 man achterin, en vind het jammer dat dat gepromoot word
Zie liever super aanvallend en tegenstand door aanvallend spel onder druk zetten

• _Uploader_
  • Nu online
Markvd1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:18:
[...]

Haha,
Nogmaals vind spel niet slecht verlies ook echt me wedstrijden wel zoals iedereen
En zit niet altijd mee helaas
Maar tegen mensen die alleen maar spelen om niet te verliezen heb ik een afkeer
Met 10 man achterin, en vind het jammer dat dat gepromoot word
Zie liever super aanvallend en tegenstand door aanvallend spel onder druk zetten
Wat wij eerder bedoelden is dat het ons weinig uitmaakt wat jij daarvan vindt en dat het 100 punten voor ons is als jouw klaagzang stopt. Ja dit ga je waarschijnlijk melden/rapporteren of wat dan ook, maar dat zal mij voor nu even een zorg zijn.

• Prosac
Had nog wat high rated spul untradeable dubbel en 8 pakjes van de WL klaar staan.
Dus Bennacer maar gedaan.

Uit de pakjes vervolgens tradeable Kane, Simon (speciale versie) en Navas. Dus ik kan weer wat centen bijschrijven hopelijk.

• BramViking
Kroos verkocht en Milinkovic (voor hetzelfde bedrag) gehaald. Het team speelt behoorlijk fijn.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/LXSZNk5w/Screenshot-20221009-152121-Companion.jpg

• Markvd1984
_Uploader_ schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:24:
[...]

Wat wij eerder bedoelden is dat het ons weinig uitmaakt wat jij daarvan vindt en dat het 100 punten voor ons is als jouw klaagzang stopt. Ja dit ga je waarschijnlijk melden/rapporteren of wat dan ook, maar dat zal mij voor nu even een zorg zijn.
Ik rapporteer niks eigenlijk
Ik maak een constatering dat veel mensen een bepaalde manier spelen en dat mensen dit van een kanaal overnemen
Nogmaals ik hoop dat het niet de kant opgaat hoe 22 eindigde met weinig leuke potten
En ieder ze mening dit is de mijne
Jij klaagt vast ook wel is waar ik weinig mee kan,
Dan reageer ik daar gewoon niet op

• hmr

hmr

Markvd1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:10:
[...]

Waar haal je dit vandaan over mij. Meerdere mensen hier kunnen je vertellen hoe ik speel.

Je bent alleen altijd het zeikende meisje aan het uithangen hier.

Wat jij vindt, dat breng je maar lekker naar de politie.

Tis gewoon vermoeiend hoe jij altijd aan het afgeven ben op scripting, ptb, en weet ik veel allemaal. Maar goed, leef lekker verder in die bubbel.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hmr

hmr

_Uploader_ schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:24:
[...]

Hear, hear!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Markvd1984
hmr schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:37:
[...]

Waar haal je dit vandaan over mij. Meerdere mensen hier kunnen je vertellen hoe ik speel.

Je bent alleen altijd het zeikende meisje aan het uithangen hier.

Wat jij vindt, dat breng je maar lekker naar de politie.

Tis gewoon vermoeiend hoe jij altijd aan het afgeven ben op scripting, ptb, en weet ik veel allemaal. Maar goed, leef lekker verder in die bubbel.
Waar haal jij vandaan dat ik er niks van kan
Zeikende meisje haha
Aub daag mij uit voor een potje mag je laten zien of je een grote man bent

Mijn tactiek staat helaas voor jou niet op Youtube mits je die willen gebruiken
Geef je psn naam, aangezien ik er niks van kan moet het toch minimaal 10-0 voor jou worden

• hmr

hmr

Markvd1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:42:
[...]

Waar haal jij vandaan dat ik er niks van kan
Zeikende meisje haha
Aub daag mij uit voor een potje mag je laten zien of je een grote man bent

Mijn tactiek staat helaas voor jou niet op Youtube mits je die willen gebruiken
Geef je psn naam, aangezien ik er niks van kan moet het toch minimaal 10-0 voor jou worden
Ik heb niets te bewijzen knul. Het is goed zo.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 16 ... 120 Laatste