We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik verkoop Lewa OTW en Big Benz voor Jesus OTW en Rashford POTMProsac schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:31:
[...]
Die is echt niet te stoppen, net als Antony.
Kan ik lekker mee doen met de meta-cheese in Div 9.
Gister ook teams met high pressure etc icm 90+ pace voorin (niets bijzonders) maar dan andere 90+ wingers ook op het middenveld
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb zijn TOTW, zelfde stats maar andere positie.jasperz89 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:29:
Hoe is die Valverde sbc? Ik kan het 87 team gratis maken uit fodder maar heb dan maar 170k over om er een team omheen te bouwen.
Mijn mening: niet de moeite waard voor die prijs ;-)
Je hebt er weinig aan voorin, hij blinkt bij mij vaker uit als die moet meeverdedigen haha.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wel grappig dat de goedkoopste speler uit m'n voorhoede het meest productief is. Werner maakt zulke goede diepteruns, met een finisher chemstyle is zijn afronding ook perfect.
[ Voor 32% gewijzigd door hmr op 07-10-2022 16:52 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat miste bij Chelsea dus, Chem stylesmar101 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:38:
Tot dusver 5 wedstrijden in de WL gespeeld, 4 gewonnen, prima begin. De lastige tegenstanders zullen nu wel gaan komen vrees ik. Als ik de 11 wins kan aantikken, ben ik tevreden.
Wel grappig dat de goedkoopste speler uit m'n voorhoede het meest productief is. Werner maakt zulke goede diepteruns, met een finisher chemstyle is zijn afronding ook perfect.
In 2021 of 2020 vrijwel het hele jaar met bundlesliga gespeeld incl meerdere Werner POTM's
Ik gebruik hem omdat het op het oog de snelste en beste BL speler is, maar hij laat zich ook erg makkelijk van de bal zetten, lijkt in zijn beweging nogal lomp.Hij is het type dat de ene pot vanaf de achterlijn een doelpunt kan maken en de volgende pot de bal huizenhoog overschiet in eenvoudige positie.mar101 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:38:
Tot dusver 5 wedstrijden in de WL gespeeld, 4 gewonnen, prima begin. De lastige tegenstanders zullen nu wel gaan komen vrees ik. Als ik de 11 wins kan aantikken, ben ik tevreden.
En dan moet ik nog iets aanpassen in wisselen van spelers, de AI kiest altijd de meest ongelukkige uit lijkt het als het om verdedigen gaat. En mijn defensie staat vaak als domme kippen toe te kijken bij een afvallende bal, totaal geen reactie.
Hij is vooral goed in een rechte lijn naar het doel rennen als je een steekpass geeft en dan afmaken. Wat voor chemstyle gebruik je voor Werner? Met een Finisher kan je de stroefheid van z'n dribbel wat verbeteren, en het geeft ook een +15 boost aan zijn finishing, daardoor zal zijn afronding wat consistenter zijn. Bij mij mist hij nauwelijks een open kans.Prosac schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:02:
[...]
Ik gebruik hem omdat het op het oog de snelste en beste BL speler is, maar hij laat zich ook erg makkelijk van de bal zetten, lijkt in zijn beweging nogal lomp.Hij is het type dat de ene pot vanaf de achterlijn een doelpunt kan maken en de volgende pot de bal huizenhoog overschiet in eenvoudige positie.
En dan moet ik nog iets aanpassen in wisselen van spelers, de AI kiest altijd de meest ongelukkige uit lijkt het als het om verdedigen gaat. En mijn defensie staat vaak als domme kippen toe te kijken bij een afvallende bal, totaal geen reactie.
Haha, inderdaad!Bossie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:52:
[...]
Dat miste bij Chelsea dus, Chem styles
In 2021 of 2020 vrijwel het hele jaar met bundlesliga gespeeld incl meerdere Werner POTM's
In Fifa is Werner altijd OP gebleven. Hij doet me denken aan de Aubameyang van Fifa 17.
Heeft te maken met een verschil tussen Agility en Strength volgens mij, Strength moet iets van 15 hoger zijn. Daarom is de Architect chemstyle populair nu, kun je spelers +15 Strength geven. Dan kun je spelers zoals Benzema en Depay veranderen naar Lengthy. Het heeft invloed op de snelheid van spelers. Eigenlijk zouden vooral op de lange afstand Lengthy spelers sneller moeten zijn, maar blijkbaar ingame merk je het verschil ook op de korte afstand al. Ben benieuwd of EA het gaat fixen binnenkort.Sokucho schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:07:
Niet iets bijzonders maar zou hem waarschijnlijk nooit kopen en proberen. Zojuist ruben diaz gepackt en geprobeerd wat is dit een goed kaart! Voelt absoluut niet langzaam aan waarschijnlijk omdat hij lengthy is? Hoe werkt dit lengthy gedoe nou precies?
[ Voor 41% gewijzigd door mar101 op 07-10-2022 17:34 ]
Ik heb een hawk erop gezet zodat hij nog een beetje fysiek erbij kreeg.mar101 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:21:
[...]
Hij is vooral goed in een rechte lijn naar het doel rennen als je een steekpass geeft en dan afmaken. Wat voor chemstyle gebruik je voor Werner? Met een Finisher kan je de stroefheid van z'n dribbel wat verbeteren, en het geeft ook een +15 boost aan zijn finishing, daardoor zal zijn afronding wat consistenter zijn. Bij mij mist hij nauwelijks een open kans.
Iemand tips hoe hiervan een team te bouwen? Flanken en 4atb graag. Budget max 50k.
https://www.futbin.com/23/squad/800548
Budget is handig om te weten.Thibaut1234 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:23:
Momenteel speel ik in een 4 3 3 met 2 cdms, team zo goed als untradeable. Graag had ik het team willen bouwen rond hakimi, kimmich, schlotterbeck otw en evt guedes. Bovenstaande spelers kan ik niet verkopen en spelers op bank.
Iemand tips hoe hiervan een team te bouwen? Flanken en 4atb graag.
Overigens is pedri een lekkere om op je middenveld te hebben. Alleen dan valt Hakimi weg kwa chem
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 07-10-2022 18:34 ]
The journey to European glory starts here 🎼🏆
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 7 oktober 2022
Road to the Knockouts has arrived in #FUT!
-Two wins over the remainder of the Group Stage ✅✅ = ⬆
-Qualification for the Knockouts ✅ = ⬆
Track their progress and find out more ➡ https://t.co/8y3VugprIs#FIFA23 pic.twitter.com/YsB4xqfwLR
Zonder overzichtje in de tweet is embedden de moeite niet echt waard.
Net nog lukaku en kane gekregen die ik kan verkopen.Thibaut1234 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:23:
Momenteel speel ik in een 4 3 3 met 2 cdms, team zo goed als untradeable. Graag had ik het team willen bouwen rond hakimi, kimmich, schlotterbeck otw en evt guedes. Bovenstaande spelers kan ik niet verkopen en spelers op bank.
Iemand tips hoe hiervan een team te bouwen? Flanken en 4atb graag. Budget max 50k.
Nee had je niet gezegd. Graag morgen nog een keerProsac schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:16:
Had ik al gezegd dat de Bundesliga als een ondergeschoven kindje voelt?
Als je dat wisselen met rechterpookje niet onder de knie krijgt zoals ik dan is welke speler je wisselt nog een optie om te proberen.Prosac schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:02:
[...]
Ik gebruik hem omdat het op het oog de snelste en beste BL speler is, maar hij laat zich ook erg makkelijk van de bal zetten, lijkt in zijn beweging nogal lomp.Hij is het type dat de ene pot vanaf de achterlijn een doelpunt kan maken en de volgende pot de bal huizenhoog overschiet in eenvoudige positie.
Ik heb nu closest to ball, is niet altijd optimaal. Maar als je alleen met L1 wisselt dan pak je iets vaker de beste optie eruit.
Ik had toch het gevoel dat het in FIFA21 op een gegeven moment het switchen met L1 prima ging, waren de wissels meestal logisch, maar nu is het soms beter om maar gewoon niet te wisselen bij het verdedigen omdat je soms je hele verdediging dan uit elkaar trekt. Je weet dat een bal naar speler X gaat, je switcht en je speler stapt weg bij die man.BramViking schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:33:
EA heeft het switchen van spelers echt verpest. Je kunt vaak in de verdediging op voorhand al zien wat iemand gaat doen, maar dan bepaald het spel naar welke spelers je kunt schakelen. Echt te belachelijk.
Vandaag ook nog maar 1 potje gewonnen in rivals, van de 10. En die alleen maar omdat na de 1-0 in minuut 3 zijn game vast liep.
Net als vorig jaar vaak.Prosac schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:16:
Had ik al gezegd dat de Bundesliga als een ondergeschoven kindje voelt?
Ook wel heel veel PL SBCs.
Ik vind de PL niet zo heel leuk, dus ik wil wat anders. Maar er zijn op dit moment 3! PL SBC's actief..dutchgio schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:37:
[...]
Net als vorig jaar vaak.
Ook wel heel veel PL SBCs.
Maar goed, ik had ook wel beter kunnen weten, EA gaat niet iedereen het naar de zin maken en kiest voor wat packs verkoopt.
In FIFA21 begin ik met een Serie A team, maar die bleef in het begin ook ontzettend achter op de rest van de curve.
Gevolg is ook nu weer dat het allemaal niet zo heel leuk is om een PL team tegen te komen, zeker niet als amateur als ik.
Enige dat ik kan hopen dat dergelijke spelers snel hoog in de hierarchie komen.
Gewoon voet bij stuk houden met BL, minder SBC’s etc betekent dat je meer achter de hand hebt als er BL drops komen.Prosac schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:44:
[...]
Ik vind de PL niet zo heel leuk, dus ik wil wat anders. Maar er zijn op dit moment 3! PL SBC's actief..
Maar goed, ik had ook wel beter kunnen weten, EA gaat niet iedereen het naar de zin maken en kiest voor wat packs verkoopt.
In FIFA21 begin ik met een Serie A team, maar die bleef in het begin ook ontzettend achter op de rest van de curve.
Gevolg is ook nu weer dat het allemaal niet zo heel leuk is om een PL team tegen te komen, zeker niet als amateur als ik.
Daarnaast heb je niet veel meer nodig dan 2/3 van Bayern aangevuld met andere spelers, daarnaast kun je gewoon wachten op altijd terugkerende specials van Kimmich, Goretzka etc.
Ja, totdat de WL is afgelopen.SH-FR schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:58:
Ik ben inmiddels met de WL kwalificatie bezig. Weet iemand of ik me nog kan inschrijven voor de huidige WL als ik de kwalificatie vanavond of morgen afrond?
Hoe moet ik dan verklaren dat de eerste helft van het spel echt prima lekker speelt, waardoor ik bijvoorbeeld 4-0 voorsta. Maar gek genoeg na de tweede helft alles traag aanvoelt en ik geen doelpunten meer kan scoren? Ja, je zou zeggen dat de tegenstander zijn tactieken heeft veranderd. Maar dat heeft toch niks te maken met de snelheid van het spel dat opeens vertraagd is?fifanoob schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:36:
[...]
Het zou niet gewoon aan jezelf kunnen liggen? Of het zijn de servers of het is het script.
Vind dat een beetje zwak om eerlijk te zijn.
Maar om er dieper op in te gaan. Leg uit wat is er mis met de servers? Ik ervaar helemaal geen slechte servers, ze zijn redelijk stabiel zelfs.
En dan het script verhaal. Dat zegt jouw tegenstander ook, wie krijgt dan het voordeel? Of is het script zo ingesteld dat niemand meer kan scoren?
Hoe kan het dan dat ik mensen online heb gezien in rivals dat ze 50-0 gaan qua wedstrijden. Die hebben dan altijd het script mee ofzo? In al die 50 potten? Of is het de ene pot niet aanwezig en de andere weer wel of is het script op het ene moment meer aanwezig dan op het andere? Hoe zie je dat voor je qua programmering?
Jij denkt echt dat een e-sport game zo werkt? Waar tonnen prijzen geld opstaat? Jij denkt niet dat er dan wel eens onderzoek naar gedaan is?
Natuurlijk heb je soms vage momenten in een game, maar omdat meteen te noemen als scripting.
In jouw hele reactie heb ik nog geen ding gelezen dat het wel eens aan jezelf zou kunnen liggen.
Ik kan je een tip geven, met die instelling ga je niet veel plezier hebben aan de game en je zult niet veel beter worden.
Wat mij ook opvalt, is dat het spel dus vertraagd wordt op het moment dat ik zie dat mijn tegenstander zijn opstelling heeft veranderd. Ik zie dit ook heel vaak bij streamers. Uiteraard verandert het niks aan het uiteindelijk resultaat en kan je er verder niks aan doen. Maar door de trage gameplay zijn mijn spelers moeilijk te besturen en kan ik helemaal niks doen terwijl ik weet wat zijn volgende stap is.
Binnenkort heb ik glasvezel, ik weet niet of dit het ping zal verlagen waardoor de snelheid van het spel misschien beter wordt. Maar goed, it is what it is ...
Uiteindelijk Rang 4 gehaald met WL en shit red picks en rewards gekregen. Next time better.
Heel veel dingen die je beschrijft kunnen dit logisch verklaren.Lashrom schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:40:
[...]
Hoe moet ik dan verklaren dat de eerste helft van het spel echt prima lekker speelt, waardoor ik bijvoorbeeld 4-0 voorsta. Maar gek genoeg na de tweede helft alles traag aanvoelt en ik geen doelpunten meer kan scoren? Ja, je zou zeggen dat de tegenstander zijn tactieken heeft veranderd. Maar dat heeft toch niks te maken met de snelheid van het spel dat opeens vertraagd?
Wat mij ook opvalt, is dat het spel dus vertraagd wordt op het moment dat ik zie dat mijn tegenstander zijn opstelling heeft veranderd. Ik zie dit ook heel vaak bij streamers. Uiteraard verandert het niks aan het uiteindelijk resultaat en kan je er verder niks aan doen. Maar door de trage gameplay zijn mijn spelers moeilijk te besturen en kan ik helemaal niks doen terwijl ik weet wat zijn volgende stap is.
Binnenkort heb ik glasvezel, ik weet niet of dit het ping zal verlagen waardoor de snelheid van het spel misschien beter wordt. Maar goed, it is what it is ...
Uiteindelijk Rang 4 gehaald met WL en shit red picks en rewards gekregen. Next time better.
Ik heb ook wel eens het gevoel dat het vreemd is, maar je hebt niks aan deze gedachten.
Opstelling veranderen, sommige opstellingen matchen supergoed met jouw opstelling waardoor het ineens niet meer loopt.
Je staat lekker voor en wordt ongemerkt wat gemakzuchtiger en er sluipen patronen in je spel die slecht voor deze game zijn.
De tegenstander is wakker geworden en gaat er eens goed voor zitten de 2e helft waardoor hij ineens een stuk scherper is.
Ik denk soms ook wel eens dat er iets niet klopt, maar het zou heel raar en onlogisch zijn dat EA dit specifiek aan mij oplegt. Het enige wat je kunt doen is scherp blijven en zwakke patronen van jezelf geen kans geven.
Vorig jaar waren er meer dan genoeg prima BL sbc's en spelers. Vorige jaar vond ik juist alles een keer prima verdeeld. BL kreeg ook meer dan genoeg spelers. Daarbij kan je momenteel alles prima mixen ? Heb zelf een mix van BL en PL en 1 la liga speler en allemaal gewoon goede chem.Prosac schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:44:
[...]
Ik vind de PL niet zo heel leuk, dus ik wil wat anders. Maar er zijn op dit moment 3! PL SBC's actief..
Beetje out of the box denken kan ook geen kwaad.
Een refund zal er wel niet inzitten, maar dit is een van de weinige games die op peak times constant zeer beperkt speelbaar maar het ook vertikt om de problemen op te lossen of de gamer te compenseren.
[ Voor 13% gewijzigd door theman36 op 07-10-2022 22:11 ]
Geen probleem meeBossie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:52:
Ff klagen want daar is het topic voor, maar Rivals is echt onspeelbaar, constant knipper het icoontje (connectie) geel of rood en game versnelt/vertraagd of staat steeds even stil.
Een refund zal er wel niet inzitten, maar dit is een van de weinige games die op peak times constant zeer beperkt speelbaar maar het ook vertikt om de problemen op te lossen of de gamer te compenseren.
Het grootste verschil t.o.v. mijn vorige team zijn de links en rechtsback. Daar heb ik nu Llorente en Davies staan. Maar die zijn echt vreselijk goed. Ik heb de waarde van backs onderschat in mijn vorige team. Mede hierdoor liep het vandaag erg soepel.
Nou dan is het misschien tijd voor de herkansing
Overigens gewoon 500/500 glasvezel hier, dus dat zou toch prima moeten zijn.
Dat zijn de gokkaartjes voor tijdens wedstrijden.theman36 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:04:
Wat verwachten jullie van de rttk kaart zoals zambo anguissa of lemar, mochten napoli en of atletico doorgaan. Zullen die alleen een +1 krijgen en licht stijgen qua prijs?
In de lange termijn zullen ze meestal niet stijgen, omdat er andere betere kaarten komen die mensen willen kopen.
Over een paar weken gooit fifa er weer nieuwe kaarten in van la liga of seria
Ik heb mn tactiek ook gewijzigd (niks geen YouTube, gewoon gezond verstand gebruikt) en begin ineens ook weer te winnen nadat ik vanavond werkelijk alles in de eerste helft al kansloosMoody2204 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:29:
Zo, wat een paar andere spelers en een andere taktiek al niet kan doen: deze keer vrij eenvoudig de WL kwalificatie gehaald na 5 potjes.
Het grootste verschil t.o.v. mijn vorige team zijn de links en rechtsback. Daar heb ik nu Llorente en Davies staan. Maar die zijn echt vreselijk goed. Ik heb de waarde van backs onderschat in mijn vorige team. Mede hierdoor liep het vandaag erg soepel.
verloor. Kan natuurlijk psychisch zijn haha. Inmiddels 4-4-2. Dybala - milito voorin werkt erg goed, Messi en leao IF op de flanken. Renato en Valverde cm op balanced
Nu in divisie 6 de punten verzamelen en kwalificeren voor volgende week
Maakt niks uit volgens mijtukkerterror90 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:54:
[Afbeelding] iemand een idee wat voor wedstrijd ik moet spelen om deze te ontgrendelen? Met Rivals en WL worden ze iig niet ontgrendeld.
Blijkbaar wel want met Rivals en WL werkt het niet zegt hij….
De eerste 5 potjes WL bewijzen dat er nog genoeg progressie te boeken is. Volgend jaar bijna elke week Goud 1, nu 3 om 2. Zo gek is dat ook weer niet, zeker de eerste WL lijkt het niveau me hoger gaan gemiddeld, gezien de vele punten die nodig waren om überhaupt de kwalificatie te kunnen spelen.
Maakt wel uit. Want ik heb nu een stuk of 30 rivals potjes gespeeld en 8 WL potjes en hij is nog steeds niet unlockt. Dus heeft iemand misschien de oplossing voor mij?
Ik speel rivals, SB en WL. Ergens tussendoor heb ik deze unlocked. meende met rivals, gek dat hij niet doortelttukkerterror90 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:51:
[...]
Maakt wel uit. Want ik heb nu een stuk of 30 rivals potjes gespeeld en 8 WL potjes en hij is nog steeds niet unlockt. Dus heeft iemand misschien de oplossing voor mij?
Dan lijkt me SB battles logischer want dat heb ik nog niet gespeeld. Misschien dat maar eens proberenAugy schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:55:
[...]
Ik speel rivals, SB en WL. Ergens tussendoor heb ik deze unlocked. meende met rivals, gek dat hij niet doortelt
gewoon allerlei dingen blijven spelen.tukkerterror90 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:51:
[...]
snap btw niet dat iemand al die dingen nog ergens iets van waarde vind hebben
Vind het maar irritant, heb je na een paar potjes weer tig van deze objectives afgerond die je allemaal een voor een moet ophalen.cubert20 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 00:16:
[...]
gewoon allerlei dingen blijven spelen.
snap btw niet dat iemand al die dingen nog ergens iets van waarde vind hebben
Het is allemaal filler content, geef dan iets bruikbaars.
20 goals door blokballen tegen
Pasen duurt 20 min voordat 1 pass aan komt
Ik weet zeker dat ik nog sneller een bal kan aannemen dat wat ea blijkbaar nu denkt
Game traag
Dembele en vinicius weer in de spits
Ga wss niet eens de 45 punten halen
23 begon zo mooi als game, helaas gaat alles nu weer terug na dezelfde fouten als fifa 22
Vind het ook irritant.Bossie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 01:07:
[...]
Vind het maar irritant, heb je na een paar potjes weer tig van deze objectives afgerond die je allemaal een voor een moet ophalen.
Het is allemaal filler content, geef dan iets bruikbaars.
Speel ook nog eens op een ps4. animation duurt zo lang
Dus nu ga je stoppen omdat het een slechte game is?Markvd1984 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 01:08:
Helaas na de update is alles wat slecht is aan fifa 22 weer terug in 23
Ik weet zeker dat ik nog sneller een bal kan aannemen dat wat ea blijkbaar nu denkt
Game traag
23 begon zo mooi als game, helaas gaat alles nu weer terug na dezelfde fouten als fifa 22
:strip_exif()/f/image/6dqGt21qGoXDH3wTUDTDJucF.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb 400k en zit te denken aan dit of heeft iemand nog tips? Speel in game 4222 en switch soms naar 433. Harry Kane is mijn favoriete spits dus wil hem graag in mijn team bovendien hou ik van spelers met 5* zwakke been zoals jota en kane.
Had Kane gister tegen me.. als je met 2 spitsen speelt en de meta hoge diepe ballen speelt is die man bijna niet te stoppen. Soort Haaland maar dan ietsjes minder (mits je next gen speelt)Sokucho schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 02:31:
Speel momenteel met dit team bijna alles is untradeable behalve jota en ruben dias.
[Afbeelding]
Heb 400k en zit te denken aan dit of heeft iemand nog tips? Speel in game 4222 en switch soms naar 433. Harry Kane is mijn favoriete spits dus wil hem graag in mijn team bovendien hou ik van spelers met 5* zwakke been zoals jota en kane.
[Afbeelding]
Die patch heeft het zeker niet beter gemaaktMarkvd1984 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 01:08:
Game traag
Haalde in 21 meestal 50-51 punten, maar ik betwijfel ook of ik er 45 ga halen dit keer 😅
[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 08-10-2022 09:06 ]
Grappig om te lezen. Hier namelijk 5 games en 0 goals met Kane, krijg hem maar niet aan de praat (ps4). Daarentegen staat Gabriel Jesus erin en heeft 42 goals in 50 games.Bozzel1987 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 07:41:
Ik heb ook paar potjes met Kane gespeeld en ook voetballend als 2e spits is hij fijn dus ik zou het vooral doen
Ander soort type maar blijkbaar kan ik zelf niet met Kane overweg. Hij is mij persoonlijk te log/stijf en te traag.
Playstation 5
Als ik mijn La Liga achterhoede hou met OTW Kessie als CDM, zou ik dit als volgt kunnen aanvullen:
https://www.futbin.com/23/squad/824755
Ik twijfel dan vooral over de RW positie, maar Sterling gaat sowieso een paar upgrades meepakken bij Chelsea en met mijn fodder zou ik sowieso een leuke korting op Sterling/Rashford kunnen pakken.
Kane is dan weer perfect als ik 4222 met een f9 speel zolang hij maar snelle spelers om zich heen heeft, 4222 met 2x get-in-behind is dan weer voor bijvoorbeeld Jota/Rashford.
Welke update?Markvd1984 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 01:08:
Game traag
De update heeft amper wat veranderd.
Maar laat ook maar. Men versterkt hier elkaar hun gevoelens, met scripting/updates en dat een game helemaaaaal veranderd is..
En dan dan de week is het weer fantastisch want je hebt toch iets gewijzigd en opeens win je weer alles dan is de game weer anders zeker..
Let maar op
[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 08-10-2022 09:37 ]
Ik denk dat het vooral met verwachtingen te maken heeft, fifa is een van de weinige games waarbij dezelfde acties per game verschillend aanvoelen. Dit is EA zeker aan te merken en serverkwaliteit is en blijft zeker een discussiepunt.fifanoob schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:35:
[...]
Welke update?
De update heeft amper wat veranderd.
Maar laat ook maar. Men versterkt hier elkaar hun gevoelens, met scripting/updates en dat een game helemaaaaal veranderd is..
En dan dan de week is het weer fantastisch want je hebt toch iets gewijzigd en opeens win je weer alles dan is de game weer anders zeker..
Let maar op
Echter is dat al jaren zo en ervaren spelers weten prima wanneer ze het beste kunnen spelen en hoe ze bepaalde situaties kunnen herkenen en hoe ze zich hieraan moeten aanpassen. Leuk is anders overigens.
Als je ondanks dit besluit door te gaan met het spel dan mag je naar mijn inziens ook niet klagen. Als je besluit om niet door te gaan met dit spel, ook prima maar dat hoeft niet gepost te worden.
Het is vooral vervelend als je tussendoor een uurtje hebt en online play blijk weer eens bagger te zijn waarna je vervolgens een andere game pakt en online is probleemloos.
Het is een kwestie van acceptatie, we weten allemaal dat EA in ieder geval dit probleem niet gaat oplossen.
Het was vooral in het voetballende gedeelte en maar paar wedstrijden (gebruikte hem voor de richarlison objectives), ik speelde hem vaak in vanuit het middenveld met het rug naar het doel en dan verder combineren. De 2e spits profiteerde daar juist van.Sleehond schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:08:
[...]
Grappig om te lezen. Hier namelijk 5 games en 0 goals met Kane, krijg hem maar niet aan de praat (ps4). Daarentegen staat Gabriel Jesus erin en heeft 42 goals in 50 games.
Ander soort type maar blijkbaar kan ik zelf niet met Kane overweg. Hij is mij persoonlijk te log/stijf en te traag.
Al ben ik nu met van Basten aan het spelen en dat is een rare spits. Die is absoluut niet geschikt om de diepte in te sturen met zijn work rates en redelijk makkelijk van de bal gezet, maar als ik dan zie dat hij in 16 wedstrijden 28 goals en 11 assist heeft is het toch wel een succes zeg maar
De nextgen versie speelt heel anders. Fysiek sterke spelers zoals Kane met lengthy acceleration type hebben een voordeel waardoor die erg bruikbaar zijn.Sleehond schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:08:
[...]
Grappig om te lezen. Hier namelijk 5 games en 0 goals met Kane, krijg hem maar niet aan de praat (ps4). Daarentegen staat Gabriel Jesus erin en heeft 42 goals in 50 games.
Op vrijdag is er een piek in aanbod omdat iedereen packs openmaakt, op maandag is er ook altijd een piek ivm verkoop weekend league spelers.BramViking schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:10:
Dit jaar klopt er echt helemaal niks van de prijzen bij nieuwe kaarten. Normaliter zijn de eerste dagen dat men net uit een pakje komt het duurst. Maar nu lijkt het andersom te zijn. Waar in het verleden de maandagen het goedkoopst waren is dat nu vaak de vrijdag?
De eerste WL is nu toch, dus maandag kan je evt weer extra spelers op de markt verwachten.
We zullen het zien. Heb een paar spelers op het oog die nu ineens een stuk duurder zijn dan gisteren.Bossie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:16:
[...]
Op vrijdag is er een piek in aanbod omdat iedereen packs openmaakt, op maandag is er ook altijd een piek ivm verkoop weekend league spelers.
De eerste WL is nu toch, dus maandag kan je evt weer extra spelers op de markt verwachten.
Dit geldt voor elke online game. Als ik een shooter speel, speel ik ook op verschillende servers met verschillende verbindingen.Bossie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:57:
[...]
Ik denk dat het vooral met verwachtingen te maken heeft, fifa is een van de weinige games waarbij dezelfde acties per game verschillend aanvoelen. Dit is EA zeker aan te merken en serverkwaliteit is en blijft zeker een discussiepunt.
Echter is dat al jaren zo en ervaren spelers weten prima wanneer ze het beste kunnen spelen en hoe ze bepaalde situaties kunnen herkenen en hoe ze zich hieraan moeten aanpassen. Leuk is anders overigens.
Als je ondanks dit besluit door te gaan met het spel dan mag je naar mijn inziens ook niet klagen. Als je besluit om niet door te gaan met dit spel, ook prima maar dat hoeft niet gepost te worden.
Het is vooral vervelend als je tussendoor een uurtje hebt en online play blijk weer eens bagger te zijn waarna je vervolgens een andere game pakt en online is probleemloos.
Het is een kwestie van acceptatie, we weten allemaal dat EA in ieder geval dit probleem niet gaat oplossen.
Als je daar niet tegen kan moet je wat mij betreft gewoon op offline gamen houden.
Wat zou EA daar aan kunnen doen dan?
Jij speelt tegen een spanjaard, die spanjaard speelt met wifi en heeft kut verbinding met de EA servers, waardoor jij er ook last van krijgt. En hoe gaat EA dat veranderen?
Het is vooral een capaciteits probleem wat zich uit tijdens peakhours, dat is oplosbaar door dynamisch je capaciteit op te schalen.fifanoob schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:35:
[...]
Dit geldt voor elke online game. Als ik een shooter speel, speel ik ook op verschillende servers met verschillende verbindingen.
Als je daar niet tegen kan moet je wat mij betreft gewoon op offline gamen houden.
Wat zou EA daar aan kunnen doen dan?
Jij speelt tegen een spanjaard, die spanjaard speelt met wifi en heeft kut verbinding met de EA servers, waardoor jij er ook last van krijgt. En hoe gaat EA dat veranderen?
Het door jouw geschetste scenario is simpelweg een keuze van EA, als je met hun servers moeten connecten, waarom zou jij dan gestraft moeten worden door de slechte connectie van je tegenstander. Straf hem maar, betere motivatie om je connectiviteits problemen op te lossen kan je niet krijgen zeker in competitive game-modes.
Tjah, dat wij in Nederland een goede verbinding hebben wil niet zeggen dat het overal zo is. Heel veel games werken helaas online zo.Bossie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:46:
[...]
Het is vooral een capaciteits probleem wat zich uit tijdens peakhours, dat is oplosbaar door dynamisch je capaciteit op te schalen.
Het door jouw geschetste scenario is simpelweg een keuze van EA, als je met hun servers moeten connecten, waarom zou jij dan gestraft moeten worden door de slechte connectie van je tegenstander. Straf hem maar, betere motivatie om je connectiviteits problemen op te lossen kan je niet krijgen zeker in competitive game-modes.
Daarbij heb ik gisteren van 14:00 tot 21:00 lopen spelen en merkte ik helemaal niks van de servers.
Jij had het zelfs over een rode/oranje balkje? Nou ik kan je vertellen dat lag niet aan EA, anders stond internet er wel vol mee.
Zeggen dat de servers heel kak is, is het nieuwe scripting verhaal. Oh ik scoorde niet, jaaa maar dat lag aan de servers.
Oh een foute pass ja maaaar dat lag aan de servers.
Elk jaar weer hetzelfde gezeik daarover. En ik kan iedereen vertellen dit blijft de aankomende jaren ook zo, dat hoort bij online gamen.
Verder vind ik het altijd wel opvallend dat ik nooit zoveel server delay ervaar. Terwijl ik op jaarbasis toch tegen de 2000 potjes speel.
Ik zeg niet dat het er niet is, maar het is echt niet zo sterk aanwezig als men hier doet voorkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door fifanoob op 08-10-2022 11:00 ]
Net ook dramatische verbindingen, dat betekend rustig de opbouw verzorgen en goed kijken wanneer je een pass geeft. En ja, die tegengoal door button delay accepteren.
Vraag me soms wel eens af of het nou de EA servers zijn of de verbindingen van de tegenstanders waar je tegen speelt.
Either way vanavond weer verder in mn reis naar divisie 5 en het (weer) behalen van voldoende kwalificatie punten
Het zal vooral aan je speeltijden liggen, doordeweeks is alles vaak super maar als je alleen maar een paar uurtjes in net weekend hebt dan zal je ervaring anders zijn dan voor iemand die zijn potjes over de hele week kan spreiden.fifanoob schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:58:
[...]
Tjah, dat wij in Nederland een goede verbinding hebben wil niet zeggen dat het overal zo is. Heel veel games werken helaas online zo.
Daarbij heb ik gisteren van 14:00 tot 21:00 lopen spelen en merkte ik helemaal niks van de servers.
Jij had het zelfs over een rode/oranje balkje? Nou ik kan je vertellen dat lag niet aan EA, anders stond internet er wel vol mee.
Zeggen dat de servers heel kak is, is het nieuwe scripting verhaal. Oh ik scoorde niet, jaaa maar dat lag aan de servers.
Oh een foute pass ja maaaar dat lag aan de servers.
Elk jaar weer hetzelfde gezeik daarover. En ik kan iedereen vertellen dit blijft de aankomende jaren ook zo, dat hoort bij online gamen.
Verder vind ik het altijd wel opvallend dat ik nooit zoveel server delay ervaar. Terwijl ik op jaarbasis toch tegen de 2000 potjes speel.
Ik zeg niet dat het er niet is, maar het is echt niet zo sterk aanwezig als men hier doet voorkomen.
Gisteren heb ik prima gespeeld tussen 18:00-20:00, vervolgens een uurtje tussendoor was het dramatisch en vervolgens na 22:30 weer prima te kunnen spelen. Nu kunnen we blijven doorgaan, maar dat het weinig zin.
Als ik klaag is het echter niet puur om het klagen, maar als ik hier zie dat anderen geen issues hebben dan geeft dat aan dat het probleem bij mij alleen is en dan weet ik dat ik het later alsnog kan gaan proberen.
Denk toch wel dat het met de servers te maken heeft. Ben nu weer bezig, maar het lijkt wel of ik een totaal ander spel aan het spelen ben. Het loopt nu heerlijk vlot, de spelers doen wat mijn input is.Nachtapotheker schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 07:56:
[...]
Die patch heeft het zeker niet beter gemaaktdaar ben ik het 100% mee eens.
Haalde in 21 meestal 50-51 punten, maar ik betwijfel ook of ik er 45 ga halen dit keer 😅
Maar dit is iets waar je zelf niks aan kan doen en het jammer genoeg gewoon moet accepteren. Alleen verwacht je het niet van een miljoenenbedrijf die jaarlijks een nieuwe deel uitbrengt en er gewoon helemaal niks aan doet. Het is maar dat ik een echte voetbalfan ben en FUT een verslavende gamemode vindt. Ik vermoed echt degelijk dat het te maken heeft met de servercapaciteit in FUT. Want anders zou profclubs ook een trage spelsnelheid hebben maar integendeel speelt het gelukkig nog wel gewoon lekker vlot, alsof je een offline seizoenen speelt. Dat vind ik dus ook raar, ondanks dat je met nog meer online spelers in een pot zit.
:strip_exif()/f/image/0o1W28l4wbh2nWIWBTwL0TeD.jpg?f=fotoalbum_large)
Een een Mendy tradeable uit een pakje.. Ongeveer Ongeveer 200-225k deze WL met useless Reds.
[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 08-10-2022 12:52 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja en nu? Gaat het daardoor nu veranderen voor mij op de ps5?Beavbusi schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:05:
Nou @fifanoob kan je verzekeren dat het op de pc 100x soepeler en sneller speelt dan op de PS5
Nee, dus ik accepteer het. Is gewoon een ding waar je rekening mee moet houden.
Ja het zou mooi zijn als EA meer servers er neer zet zodat het ook soepeler gaat maar dat wordt al jaren gezegd door de gamers maar doen ze niet.
Het is gewoon een onderdeel van online gamen je aanpassen aan de situatie.
Heb ik met shomurudov IF.Sleehond schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:08:
[...]
Iedereen was lyrisch.
Bij was het een tank die steeds de bal verloor.
Kon er niet aan wennen.
Deulofeu IF maar weer snel teruggezet.
Die is bij vele malen beter.
Ga nu 5-3 in WL, doel is om 11 wins te halen. Vorig jaar ging dat makkelijk, nu vind het ik best latig om de wins eruit te slepen.
En die pack voor 7 wins in "eerste eigenaar" dat is ook maar 1 speler?
Even weten of ik de moeite er voor ga doen.
Eerste helft altijd lastig, daarna bovengenoemde erin, diepe ballen, rennen maar en ze vliegen er aan alle kanten in😂😂
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 08-10-2022 14:38 ]
Denk dat het op next gen een compleet andere game is als op de ps4Augy schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:36:
Verbazingwekkend, even paar potjes op de PS4 gedaan, daar kan je beter gewoon Rashford, Antony en Werner gold in de spits zetten dat al die specials die ik in mn team heb staan.
Eerste helft altijd lastig, daarna bovengenoemde erin, diepe ballen, rennen maar en ze vliegen er aan alle kanten in😂😂
Mijn beste speler op dit moment is Frenkie! Wat een beest!Nachtapotheker schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:56:
Hier trouwens IF Modric en Valverde potm gehaald ipv Bruno en Tchouameni, dat brengt een hoop meer voetbalDie zijn allebei echt top.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Niemand?, Benz/Lewa houden en hopen op betaalbare upgrades voor de vleugels of nu cashen en omruilen voor de PL voorhoude?Bossie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:47:
Ik speel 4222 met een relatief trage voorhoede met Mostovoi, OTW Lewa en Benzema. Als ik deze verkoop heb ik ongeveer 625k en een enorms stapel untradeables.
Als ik mijn La Liga achterhoede hou met OTW Kessie als CDM, zou ik dit als volgt kunnen aanvullen:
https://www.futbin.com/23/squad/824755
Ik twijfel dan vooral over de RW positie, maar Sterling gaat sowieso een paar upgrades meepakken bij Chelsea en met mijn fodder zou ik sowieso een leuke korting op Sterling/Rashford kunnen pakken.
Kane is dan weer perfect als ik 4222 met een f9 speel zolang hij maar snelle spelers om zich heen heeft, 4222 met 2x get-in-behind is dan weer voor bijvoorbeeld Jota/Rashford.
Zat er een vraag in die post?Bossie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:16:
[...]
Niemand?, Benz/Lewa houden en hopen op betaalbare upgrades voor de vleugels of nu cashen en omruilen voor de PL voorhoude?
Ik heb ontzettend veel problemen met Raphina of Antony op RW, dus misschien kun je die daar neerzetten. Op de LW positie Sterling denk ik.Bossie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:16:
[...]
Niemand?, Benz/Lewa houden en hopen op betaalbare upgrades voor de vleugels of nu cashen en omruilen voor de PL voorhoude?
Ik vind t persoonlijk erg fijn om met 1 dribbelaar en 1 sterker type op de flanken te spelen (Messi en leao) voorin zelfde verhaal (milito en dybala) dus jou zelf ingevuld optie ziet er prima uit.
Daarintegen is PL altijd een stuk duurder en kan je ook naar een Seria A (leao, Lozano, dybale enz) of La Liga (Dembele/Benzema/rafinha/sorloth IF/ vini enz)
IF kaartje van Sorloth vervangen voor een rood kaartje.
Wel genoeg punten voor de WL, twijfel over wat mijn formatie. Speelt nu 4-2-3-1 met een Serie A Bundesliga Hybride. Maar 4-3-3- lijkt me ook wel wat. Ik heb het gevoel dat in veel potjes die ene spits onvoldoende is.
:strip_exif()/f/image/tAGcImoYpv1F3dom9CRISGal.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/rnmW1M92zg5e09LfLvwK2ilT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XtqW2ejUJU5xbLdVxXXWLWR4.jpg?f=fotoalbum_large)