haha nee nee! Ik heb nog wel eens zijn toty kaart gediscard kreeg hem untradeable. Ik haat die gozer, komt gewoon niet in mijn team! Maar ik ben blij dat jij hem gepackt hebt hoor
Haha, ik heb een beetje hetzelfde met Ronaldo inderdaad (voor mij is de Braziliaanse Ronaldo ook de enige echte).fifanoob schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:31:
[...]
haha nee nee! Ik heb nog wel eens zijn toty kaart gediscard kreeg hem untradeable. Ik haat die gozer, komt gewoon niet in mijn team! Maar ik ben blij dat jij hem gepackt hebt hoor
Zit nog steeds met het dillema welke optie ik ga doen. Ik wil dus ook graag Frenkie hebben, en heb nu 91k aan coins. Dat zou net moeten kunnen lukken dan, maar dan heb ik dus vrijwel geen munten meer.
Doe ik optie 3, dan heb ik 15k, maar onverhandelbare kaartjes erbij. Doe ik optie 1, dan vind ik het wel weer een gok wat ik pack, want mijn packluck is niet zo groot.
Volmondig eensch! De Portugees is als een betrouwbare Duitse machine. Daar heb je respect voor. Maar de Braziaan was een genie, die bewonder je.Moody2204 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:37:
[...]
Haha, ik heb een beetje hetzelfde met Ronaldo inderdaad (voor mij is de Braziliaanse Ronaldo ook de enige echte).
Ja CR7 is ook een goeie natuurlijk dat kan je niet ontkennen. Maar ik was altijd toch meer van het 'Messi kamp'. En ja, R9 is misschien wel de beste spits die ik ooit gezien heb. Al deed de uitschakeling in de halve finale WK98 wel pijn..Capsaicin schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:52:
[...]
Volmondig eensch! De Portugees is als een betrouwbare Duitse machine. Daar heb je respect voor. Maar de Braziaan was een genie, die bewonder je.
Maar goed, heb nog steeds geen optie gekozen voor mijn rewards. Advies is welkom ;-)
als je geen packluck hebt boeit het niet...Moody2204 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:55:
[...]
Ja CR7 is ook een goeie natuurlijk dat kan je niet ontkennen. Maar ik was altijd toch meer van het 'Messi kamp'. En ja, R9 is misschien wel de beste spits die ik ooit gezien heb. Al deed de uitschakeling in de halve finale WK98 wel pijn..
Maar goed, heb nog steeds geen optie gekozen voor mijn rewards. Advies is welkom ;-)
ik zit nog in 7, heb untradable gekozen maar beste wat er uit kwam was 83
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
is je club behoorlijk vol en is de kans op een dubbele groot, dan zou ik voor optie 1 kiezen. Heb je niet zoveel dubbele dan zou ik voor optie 2 kiezen.Moody2204 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:55:
[...]
Ja CR7 is ook een goeie natuurlijk dat kan je niet ontkennen. Maar ik was altijd toch meer van het 'Messi kamp'. En ja, R9 is misschien wel de beste spits die ik ooit gezien heb. Al deed de uitschakeling in de halve finale WK98 wel pijn..
Ik pak altijd tradeable. Stel je pakt een hoog waardige speler untradeable. Dan ga je superspijt hebben dat je die niet tradeable had gekozen, alhoewel de kansen natuurlijk anders zijn. Maar vooral in begin van de game is tradeable handig. Untradeables krijg je toch genoeg uit doelstellingen, mijlpalen en seizoensvoortgangen. Lekker bewaren voor betere sbc's in latere stadia.Moody2204 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:55:
[...]
Dank voor de inzichten. Ik gok een keer op optie 1. Maar eerst ff lunchpauze ;-)
Precies dit. Later in de game pak ik vaak wel untradeable, dan kunnen de duplicates direct in upgrade SBC's. Maar in het begin zeker tradeable. In het begin heb je 81 kaarten die voor 30k over de toonbank gaan, en 83s voor 100k+. Dat is heel handig om coins op te bouwen.Lashrom schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:00:
[...]
Ik pak altijd tradeable. Stel je pakt een hoog waardige speler untradeable. Dan ga je superspijt hebben dat je die niet tradeable had gekozen, alhoewel de kansen natuurlijk anders zijn. Maar vooral in begin van de game is tradeable handig. Untradeables krijg je toch genoeg uit doelstellingen, mijlpalen en seizoensvoortgangen. Lekker bewaren voor betere sbc's in latere stadia.
[ Voor 8% gewijzigd door Robbio85 op 06-10-2022 12:01 ]
Ja, daar zit wel wat in inderdaad. Optie 1 it is!Robbio85 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:01:
[...]
Precies dit. Later in de game pak ik vaak wel untradeable, dan kunnen de duplicates direct in upgrade SBC's. Maar in het begin zeker tradeable.
Voor iedereen die denkt waar zijn m'n rewards in m'n app?
Ze staan onder het knopje competitie.
Ook kun je nu je voortgang zien io Squad battles.
Ik heb me rot gezocht net haha
Ze staan onder het knopje competitie.
Ook kun je nu je voortgang zien io Squad battles.
Ik heb me rot gezocht net haha
gakpo potm kopen.BP14 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:15:
Een team gemaakt om mee te beginnen, maar in DIV 8 word het toch echt wel lastig met z’n team. En packluck is echt heel ver te zoeken hier. Werkelijkwaar nog helemaal niks fatsoenlijks gepackt.
[Afbeelding]
En dan Bergwijn RW kaart geven.
Dan de juiste opstelling zoeken.
Dit is niet veel minder dan mijn team in divisie 6. Dus houd moed!BP14 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:15:
Een team gemaakt om mee te beginnen, maar in DIV 8 word het toch echt wel lastig met z’n team. En packluck is echt heel ver te zoeken hier. Werkelijkwaar nog helemaal niks fatsoenlijks gepackt.
[Afbeelding]
Als je de playoffs voor champions vroegtijdig beindigd.. Krijg je dan de overgebleven wedstrijden als loss gerekend? Dus de 1 punt ipv 4? Of moet ik hem nu een x aantal keer in mijn eigen goal gaan rammen?
Volgens mij optie 2: eigen goals en leave.DeBers schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:58:
Als je de playoffs voor champions vroegtijdig beindigd.. Krijg je dan de overgebleven wedstrijden als loss gerekend? Dus de 1 punt ipv 4? Of moet ik hem nu een x aantal keer in mijn eigen goal gaan rammen?
Bij de rivals rewards voor optie 1 gegaan (tradeable). Niets wat ik zelf wilde hebben, maar alles verkopen heeft toch 80-100k opgeleverd al kwam dat grotendeels door Diego Jota. Nu eens denken over versterkingen van mijn team. Iemand ervaring met Valverdre IF?
Rivals optie 2 gepakt. Sterling als hoogste, niet spannend maar wel weer wat fodder erbij.
8 wins ook weer binnen de voldoende punten voor de kwalificatie. Straks maar is aan beginnen.
8 wins ook weer binnen de voldoende punten voor de kwalificatie. Straks maar is aan beginnen.
Iemand trouwens al ervaring met die Gakpo kaart? Is dat een beetje een leuke speler?
Dat is waar, maar in mijn 4-2-3-1 gebruik ik hem en Kimmich als stofzuigers. Fabinho met z'n lengthy loop en uitschuifbenen zit hij er vaker tussen dan Frenkie.dennis112 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:26:
[...]
Frenkie is sowieso geen cdm meer in dit spel maar een cm. Wel raar dat ze cdm niet als alternatieve positie bij hem hebben gezet terwijl die daar bij ajax altijd speelde en ook bij barca wel eens gespeeld heeft. En wat van nature ook z'n beste positie is.
Zeker weten, mijn beste speler. Op 3 chem geweldige pace/shooting stats, en bodytype/lengte maakt dit jaar niet zoveel uit.Moody2204 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 13:26:
Iemand trouwens al ervaring met die Gakpo kaart? Is dat een beetje een leuke speler?
Al ben ik natuurlijk bevooroordeeld
[ Voor 6% gewijzigd door Robbio85 op 06-10-2022 14:02 ]
Zo zeg, dat waren prima Rivals Rewards. Uit 2x een 25k pack en 2x een mega pack Lukaku, Werner IF, Kostic en Modric gekregen.
Laatstgenoemde kan direct mijn team in als versterking. Dat is toch wel lekker!
Laatstgenoemde kan direct mijn team in als versterking. Dat is toch wel lekker!
Ik zit te twijfelen of ik Kessie OTW sbc zal doen. Ik heb Kanté tradeable en genoeg fodders voor de sbc. Met de tradeable Kanté en 100K aan coins kan ik Benzema en Koundé halen. Dan houd ik verder ook nog wat coins over. Danjuma in de spits en Niakate naast Varane kan ik dan vervangen voor die twee.
Iemand Kessie OTW gedaan? Hij zal vast maar één upgrade krijgen, maar ja kan nog wel een aantal weken door denk ik.
Iemand Kessie OTW gedaan? Hij zal vast maar één upgrade krijgen, maar ja kan nog wel een aantal weken door denk ik.
Ik heb Kessie OTW gedaan heeft me wel veel goede untradable spelers uit mijn club gekost, mja vind OTW spelers altijd wel leuk om te hebben met de hoop dat ze nog wat stijgen:)Lashrom schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:53:
Ik zit te twijfelen of ik Kessie OTW sbc zal doen. Ik heb Kanté tradeable en genoeg fodders voor de sbc. Met de tradeable Kanté en 100K aan coins kan ik Benzema en Koundé halen. Dan houd ik verder ook nog wat coins over. Danjuma in de spits en Niakate naast Varane kan ik dan vervangen voor die twee.
Playstation 5
Hier hetzelfde, had een 88 untradeable (kroos), dus heb alleen de high rateds moeten halen om de sbc af te ronden. Hierdoor heeft de sbc minder gekost dan een nif kessieStylze schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:07:
[...]
Ik heb Kessie OTW gedaan heeft me wel veel goede untradable spelers uit mijn club gekost, mja vind OTW spelers altijd wel leuk om te hebben met de hoop dat ze nog wat stijgen:)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
We willen natuurlijk wel graag weten wat er uit is gekomenMoody2204 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:01:
[...]
Ja, daar zit wel wat in inderdaad. Optie 1 it is!
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Handanovic en Tonali, verder niks bijzonders.peeweeherman schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 16:03:
[...]
We willen natuurlijk wel graag weten wat er uit is gekomen
Div 6 en ik weet niet eens meer wat de hoogste was. Volgens mij Luis Alberto (83?)
Ben met een vers account begonnen na mijn account te hebben verwijderd niet al te lang geleden. Helaas nog steeds even veel packluck:) En ik heb nog steeds bizar veel moeite in Div 6.
Ben met een vers account begonnen na mijn account te hebben verwijderd niet al te lang geleden. Helaas nog steeds even veel packluck:) En ik heb nog steeds bizar veel moeite in Div 6.
Kessie OTW toch maar gedaan. Uit packs Carrasco en Musiala TOTW gekregen, mooie 60k meegenomen.
Nu denk ik Fekir erbij halen i.p.v. Griezman en met 4-4-1-1 spelen, dan staat het zo mooi klaar voor Champs.
Nu denk ik Fekir erbij halen i.p.v. Griezman en met 4-4-1-1 spelen, dan staat het zo mooi klaar voor Champs.
[ Voor 13% gewijzigd door Lashrom op 06-10-2022 16:52 ]
Wat een krankzinnige teams zie ik al voorbij komen zeg. Mocht soms blij zijn als ik aan het einde van het jaar een 87+ rated had. Nog genoeg te leren zo te zien
Morientes verkocht, Lewa OTW teruggehaald.
Nu zijn de muntjes verlopig wel ff op
Nu zijn de muntjes verlopig wel ff op
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mendy (keeper van Chelsea) uit rivals rewards. Tja verkocht voor 14.500 maar dus niet heel bijzonder helaas.
Haha nouja is ook maar net hoeveel tijd je er in steekt en hoeveel luck je hebt. Vooral mensen die mooie spelers hebben gepacked showen dat hier natuurlijk ook he, gemiddelde zal stuk minder zijn hoor:)Skinnyice schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:04:
Wat een krankzinnige teams zie ik al voorbij komen zeg. Mocht soms blij zijn als ik aan het einde van het jaar een 87+ rated had. Nog genoeg te leren zo te zien
Playstation 5
Ik denk dat het merendeel weet dat alles de eerste 2 weken relatief goedkoop is en dan dus hard gaan. Vervolgens als je team dan staat, stijgen de populaire spelers alleen maar in waarde omdat er meer muntjes in het spel komen.Stylze schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:51:
[...]
Haha nouja is ook maar net hoeveel tijd je er in steekt en hoeveel luck je hebt. Vooral mensen die mooie spelers hebben gepacked showen dat hier natuurlijk ook he, gemiddelde zal stuk minder zijn hoor:)
Welk script draai je voor het zien van de prijzen?allstarted1 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:57:
Pack vandaag gewoon CR7 en Alisson in één pack. Team is weer iets verder opgekrikt.
Enige spelers die ik heb gekocht zijn Akanji en Bernardo.
Van Dijk/TAA/Casemiro en Jesus tradeable. Prima start van het jaar, haha!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
FUT enhancer is volgens mij nog niet bijgewerkt voor fifa 23
wijze woorden
En hoeveel geld ze erin stoppen vertellen ze ook nietStylze schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:51:
[...]
Haha nouja is ook maar net hoeveel tijd je er in steekt en hoeveel luck je hebt. Vooral mensen die mooie spelers hebben gepacked showen dat hier natuurlijk ook he, gemiddelde zal stuk minder zijn hoor:)
Ik stuurde dit bericht en ik krijg Kane uit een untradable pakketje door een milestone ofzo te halen. De Gea, Kane en de IF allemaal uit packs. Leuk begin tot nu toeStylze schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:51:
[...]
Nu even research doen hoe je nou gemakkelijk geld kan harken, zodat ik zelf wat dure spelers kan kopen. Ben er 5 jaar uit geweest dus het is allemaal nog nieuw haha.
Ik heb deze editie gewoon bizar veel geluk. Zo had ik van de week Antony en Nunez OTW in één pack zitten. Nu weer Alisson en CR7. Gisteren nog Llorente uit een Gold Upgrade.Bossie schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:57:
[...]
Ik denk dat het merendeel weet dat alles de eerste 2 weken relatief goedkoop is en dan dus hard gaan. Vervolgens als je team dan staat, stijgen de populaire spelers alleen maar in waarde omdat er meer muntjes in het spel komen.
Speler SBC's wacht ik nog even mee, zodat ik fodder op kan bouwen. Ook m'n TOTW's bewaar ik, inclusief de dupes. Die worden alleen maar duurder later dit jaar als SBC's ze vereisen. Ook Rashford en Min Jae sla ik voorlopig gewoon over, want dat is nu puur fodder verbranden. Kessie heb ik wel gedaan omdat die in rating kan stijgen.
Verder heb ik De Ligt OTW gekocht. Die zal echt bizar goed worden met een of twee upgrades. Het handelen gaat nu wel lekker moet ik zeggen.
Overigens net ook m'n formatie aangepast naar 4-2-2-2. Win gelijk tig potten op rij. Speelt stukken lekkerder dan een 5-1-2-2. Lijken veel minder gaten te vallen
Ik heb nu FUT Trade Enhancer draaien. Werkt prima!Valandil schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 18:03:
[...]
Welk script draai je voor het zien van de prijzen?
FUT enhancer is volgens mij nog niet bijgewerkt voor fifa 23
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Kessie is ook fodder verbranden overigens. Die speelt nu niet, gaat niet naar het WK en zal in een CDM rol ook niet veel scoren.
Sterling heeft als aanvaller veel meer kans op upgrades.
[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 06-10-2022 19:01 ]
Na een week voelt de Bundesliga weer als een ondergeschoven kindje.
Is het niet zo dat Barcelona alleen nog 2 keer hoeft te winnen? Volgens mij maakt het niet uit of hij in de selectie zit of niet. Correct me if I'm wrong.dutchgio schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:01:
Kessie is ook fodder verbranden overigens. Die speelt nu niet, gaat niet naar het WK en zal in een CDM rol ook niet veel scoren.
:fill(white):strip_exif()/f/image/r3EZcGo0szAIOr6Mg588uMRL.png?f=user_large)
Dat weten we dus ook weer, dat ze blijkbaar geen spelers verreisten van AC milan of Juve voor die sbc.
Gelukkig heb ik geen al te grote investering gedaan in die AC Milan kaarten.
Kan ik die trading methode schrappen.
Precies hij gaat sowieso stijgen, hij hoeft niet in selectie te zitten en barca wint die wedstrijden (weet niet precies hoeveel ze er nu nog moeten winnen) wel in de komende weken.Lashrom schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:06:
[...]
Is het niet zo dat Barcelona alleen nog 2 keer hoeft te winnen? Volgens mij maakt het niet uit of hij in de selectie zit of niet. Correct me if I'm wrong.
Playstation 5
ziet wel bijna iedereen met PL of Liga teams jaProsac schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:04:
Na een week voelt de Bundesliga weer als een ondergeschoven kindje.
Playstation 5
Dat is de reden dat ik bijvoorbeeld Tchoumenie niet mee pak.dutchgio schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:01:
Kessie was met fodder goedkoper dan zijn NIF, maar gaat sowieso nog een upgrade krijgen las ik als Barca een bepaald aantal overwinningen haalt?
@Stylze
Toch verwacht ik veel hybrids met Neuer, Mane, Goretzka, Davies en Kimmich.
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 06-10-2022 19:20 ]
in de zomer heeft iedereen een 95+ team hoorSkinnyice schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:04:
Virgil uit de MM's, dat zijn de betere pulls 
Nu is het de vraag houden of listen, dan moet Varane er haast uit... lastig.
Nu is het de vraag houden of listen, dan moet Varane er haast uit... lastig.
[ Voor 47% gewijzigd door Nachtapotheker op 06-10-2022 19:26 ]
Bij Dortmund - Bayern en Arsenal - Liverpool wel gewoon. Wordt alleen maar meer, de requirements zijn nog laag zo aan het begin van het spel.KBE91 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:12:
[Afbeelding]
Dat weten we dus ook weer, dat ze blijkbaar geen spelers verreisten van AC milan of Juve voor die sbc.
Gelukkig heb ik geen al te grote investering gedaan in die AC Milan kaarten.
Kan ik die trading methode schrappen.
Ja maar dat is dus hooguit één upgrade.Lashrom schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:06:
[...]
Is het niet zo dat Barcelona alleen nog 2 keer hoeft te winnen? Volgens mij maakt het niet uit of hij in de selectie zit of niet. Correct me if I'm wrong.
Wat een verschrikkelijk saai traag klote spel is dit zeg. Jezus wat een gedrocht. Zonde van mn geld.
Ik speelde vanmiddag ff een "first owner" potje tegen iemand met onder andere Mbappe, Van Dijk, Haaland, De Bruyne en Kanté..Skinnyice schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:04:
Dan heb je ziek veel mazzel gehad of achterlijk veel pakjes geopend (en nog steeds geluk).
Merken jullie ook sinds gister dat online kut speelt ?
Snelle spelers niet snel en passen dat niet aankomt
Spel is alweer kapot gemaakt. Dank ea
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Eerst poging voor de WL niet gehaald. Het niveau viel me enorm mee. Eigenlijk ben ik maar 1 pot gigantisch weggespeeld. Maar verloor toch vaak aan het eind of door die vervelende L2 schoten van Ronaldo en haaland ed. Ik heb ook nog niet echt een formatie gevonden die me echt bevalt.
Mars18 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:53:
Merken jullie ook sinds gister dat online kut speelt ?
Komt voornamelijk doordat de TOTW spelers pas (gister) gereleased zijn. Elke keer wanneer er nieuwe TOTW spelers komen merk ik in de avond vooral dat het echt retelangzaam speelt. Wanneer WL begint, zal dit beter gaan omdat iedereen waarschijnlijk in de FUT Champs gamemode zit. Waardoor Rivals niet meer een volle bak wordt. Van maandag t/m woensdag voor 18:00 speelt Rivals het lekkerst. Is ieder jaar zo. Althans, dit is mijn veronderstelling.timster82 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:38:
Wat een verschrikkelijk saai traag klote spel is dit zeg. Jezus wat een gedrocht. Zonde van mn geld.
Eigenlijk snap ik nog steeds niet waarom zij de servers gewoon niet opschroeven. Je weet toch wel hoeveel er jaarlijks terugkomen om FUT te spelen. Helaas is EA meer bezig met geld binnenharken en minder aandacht geven aan performance van het spel.
Ok team vandaag weer aangepast 
PSN: Maichel
Hier ook hard onderweg naar niet kwalificeren. Hoog nivo en het kwartet valt telkens verkeerd helaas038Zwolle schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:53:
Eerst poging voor de WL niet gehaald. Het niveau viel me enorm mee. Eigenlijk ben ik maar 1 pot gigantisch weggespeeld. Maar verloor toch vaak aan het eind of door die vervelende L2 schoten van Ronaldo en haaland ed. Ik heb ook nog niet echt een formatie gevonden die me echt bevalt.
Ook nog steeds erg zoekende naar de juiste formaties al moet ik echt zeggen: 4-1-2-1-2 speelt echt leuk, als in ik heb mega veel plezier in het spel, alleen nog niet effectief gebleken helaas
[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 06-10-2022 22:35 ]
Ik vond die Barca tactiek die hier gepost werd wel tof trouwens, maar tot nu toe alleen maar getest in friendlies dus niet echt representatief.
Gisteren gelukt om te kwalificeren voor de WL, nog wat wins weg gegeven want er is genoeg te spelen met de WL, Rivals, etc.
Het team waar ik de WL mee in ga is deze:
/f/image/5YfMUO1BolqZnobjAj5Sb1Aa.png?f=fotoalbum_large)
EA wou volgens mij dat ik met een Ligue 1 team ging spelen: Ben Yedder, Renato Sanches, Nuno Mendes en Navas allemaal untradable gepackt. Helaas niet de grote jongens uit de Ligue 1, Neymar, Mbappe of Messi. Nog maar even doorsparen daarvoor. Heb een hybrid met Bundesliga gemaakt.
Al ga ik wss na de WL switchen naar een hybrid met Barca spelers erin, aangezien Ousmane Dembele net uit een untradable pakje kwam lopen. Gaat nog lastig worden met een Depay die momenteel extinct is op PC.
/f/image/5YfMUO1BolqZnobjAj5Sb1Aa.png?f=fotoalbum_large)
EA wou volgens mij dat ik met een Ligue 1 team ging spelen: Ben Yedder, Renato Sanches, Nuno Mendes en Navas allemaal untradable gepackt. Helaas niet de grote jongens uit de Ligue 1, Neymar, Mbappe of Messi. Nog maar even doorsparen daarvoor. Heb een hybrid met Bundesliga gemaakt.
Al ga ik wss na de WL switchen naar een hybrid met Barca spelers erin, aangezien Ousmane Dembele net uit een untradable pakje kwam lopen. Gaat nog lastig worden met een Depay die momenteel extinct is op PC.
4-1-2-1-2 gebruik ik als één van mijn in-game opstelling wanneer ik achter sta en aanvallend moet zijn. Heerlijke tiki taka in het midden en daarna je spitsen wegsturen met een hoge diepe pass. Sta ik weer gelijk, dan gebruik ik 4-4-2. En sta ik voor dan 4-2-3-1 met drie CAM's en 2 CVM's.Augy schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:52:
[...]
Hier ook hard onderweg naar niet kwalificeren. Hoog nivo en het kwartet valt telkens verkeerd helaas
Ook nog steeds erg zoekende naar de juiste formaties al moet ik echt zeggen: 4-1-2-1-2 speelt echt leuk, als in ik heb mega veel plezier in het spel, alleen nog niet effectief gebleken helaas
Ik merk dat in game van opstelling veranderen echt een belangrijk element is sinds Fifa 21. En merk dat het ook zo blijft.
Morgen, misschien een domme vraag, maar hoe kom je op de ps5 in het trainingscentrum. Er staat een raar symbool bij maar heb geen idee welke knop dat is.
Graag even hulp :-)
Graag even hulp :-)
Hoeveels wins moet je halen van die 10 wedstrijden?mar101 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 23:40:
Gisteren gelukt om te kwalificeren voor de WL, nog wat wins weg gegeven want er is genoeg te spelen met de WL, Rivals, etc.
[Afbeelding]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mooi om Ted Lasso te zien
Speel zelf met Coach Beard
Gisteren een 4-3-2-1 geprobeerd van Inception. Die tactiek beviel mij wel.Augy schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:52:
[...]
Hier ook hard onderweg naar niet kwalificeren. Hoog nivo en het kwartet valt telkens verkeerd helaas
Ik wou een doelpuntenlied instellingen maar zie dat er nog een slotje op zit. Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze kan unlocken?
Er is geen juiste formatie alleen maar counters tegen bepaalde formaties. Het is simpelweg rock, paper, scissors.Moody2204 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:05:
[...]
Gisteren een 4-3-2-1 geprobeerd van Inception. Die tactiek beviel mij wel.
Negeer wat de streamers posten en ga zelf proberen/tweaken tot je een goede startformatie voor jezelf hebt gevonden. Tenzij je ook 5* skill-moves kan chainen zoals hun, heeft het echt geen zin om hun te kopiëren.
Even bij je objectives kijken, zit als het goed is 1tje bij waar je die zooi kunt unlocken. Volgens mij redelijk simpel ook, iets van speel X wedstrijden.tukkerterror90 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:43:
Ik wou een doelpuntenlied instellingen maar zie dat er nog een slotje op zit. Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze kan unlocken?
Inception is niet echt van het 5* skill-moves over het algemeen.Bossie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:49:
[...]
Er is geen juiste formatie alleen maar counters tegen bepaalde formaties. Het is simpelweg rock, paper, scissors.
Negeer wat de streamers posten en ga zelf proberen/tweaken tot je een goede startformatie voor jezelf hebt gevonden. Tenzij je ook 5* skill-moves kan chainen zoals hun, heeft het echt geen zin om hun te kopiëren.
AuzioMF daarentegen, dat heeft inderdaad totaal geen zin. Die gast haalt ieder weekend Rank 1 en maakt er een grote acrobatenshow van.
Meestal tweak ik zelf een tactic, maar het gerommel in de marge gaat volgens mij niet het verschil maken tussen alles winnen of alles verliezen.
wijze woorden
Iemand nog tips voor echt een goede Spaanse speler?
Los daarvan de vraag; wat zijn eigenlijk de beste kaarten (zoals eerder gezegd, ik ben nieuw in FUT). Ik heb nu een volledig gouden team; wat is dan de beste volgende stap?
Los daarvan de vraag; wat zijn eigenlijk de beste kaarten (zoals eerder gezegd, ik ben nieuw in FUT). Ik heb nu een volledig gouden team; wat is dan de beste volgende stap?
Ik heb deze toevallig ook gezien, het is een review van inception van een tactic van huge gorillaValandil schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:23:
[...]
Inception is niet echt van het 5* skill-moves over het algemeen.
AuzioMF daarentegen, dat heeft inderdaad totaal geen zin. Die gast haalt ieder weekend Rank 1 en maakt er een grote acrobatenshow van.
Meestal tweak ik zelf een tactic, maar het gerommel in de marge gaat volgens mij niet het verschil maken tussen alles winnen of alles verliezen.
Had gisteren eindelijk at succes met de 4312 van Auzio. Het team speelde beter dan mijn "eigen tactiek" maar dat kan vanavond anders zijn natuurlijk 😅
Llorente is een aanrader. Kan je tevens op verschillende posities zetten: CM, RM en RA.Timbox88 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:23:
wijze woorden
Thanks!Valandil schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:35:
[...]
Llorente is een aanrader. Kan je tevens op verschillende posities zetten: CM, RM en RA.
Maar dit is wss een beetje een domme vraag, in ieder geval voor de ervaren spelers, maar welk type kaart is dan het beste?
Je kan waarschijnlijk je spelers wel upgraden naar betere gouden spelers en vervolgens kom je in de grote FUT tombola.. Elke weer komen er op vrijdag nieuwe promo's uit met nieuwe spelers met betere stats (ze moeten toch zorgen dat ze veel pakketjes blijven verkopenTimbox88 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:23:
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
De kaart blijft gewoon hetzelfde, je kan hem door zijn positie te wijzigen eventueel op een andere plek zetten. Dat is het enige.Timbox88 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:23:
[...]
Thanks!
Maar dit is wss een beetje een domme vraag, in ieder geval voor de ervaren spelers, maar welk type kaart is dan het beste?
Ah! En hoe upgrade je een speler naar een betere gouden speler dan?M@cer schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:23:
[...]
Je kan waarschijnlijk je spelers wel upgraden naar betere gouden spelers en vervolgens kom je in de grote FUT tombola.. Elke weer komen er op vrijdag nieuwe promo's uit met nieuwe spelers met betere stats (ze moeten toch zorgen dat ze veel pakketjes blijven verkopen), waarmee je met nieuwe spelers je team weer kan versterken.
Ah ja, maar ik bedoelde meer; ik zie natuurlijk bronzen, zilveren en gouden kaarten, maar ook van die zwarte, blauwe en nog veel meer. Is daar nog een richtlijn voor, welke kaarten je het beste kunt hebben?fifanoob schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:24:
[...]
De kaart blijft gewoon hetzelfde, je kan hem door zijn positie te wijzigen eventueel op een andere plek zetten. Dat is het enige.
Hoe bedoel je?Timbox88 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:23:
[...]
Thanks!
Je kan met position modifier hem als CM, RM of RA gebruiken in je startopstelling.
Dat is een bijkomend voordeel van Llorente dat hij 3 verschillende posities ingezet kan worden.
Ingame switch ik hem wel eens naar 1 van die 3 posities (zonder modifier dus).
Op alle 3 de posities is hij echt heel erg goed.
Meestal staat hij bij mij op RM, dit omdat de Jong en Kessie al als centraal duo staan.
De Jong is overigens ook een enorme aanrader. Die rent overal op het veld.
wijze woorden
Ik bedoelde wat ik in mijn comment boven jouw reactie heb geplaatst! Sorry als het wat verwarrend is haha.Valandil schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:26:
[...]
Hoe bedoel je?
Je kan met position modifier hem als CM, RM of RA gebruiken in je startopstelling.
Dat is een bijkomend voordeel van Llorente dat hij 3 verschillende posities ingezet kan worden.
Ingame switch ik hem wel eens naar 1 van die 3 posities (zonder modifier dus).
Op alle 3 de posities is hij echt heel erg goed.
Meestal staat hij bij mij op RM, dit omdat de Jong en Kessie al als centraal duo staan.
De Jong is overigens ook een enorme aanrader. Die rent overal op het veld.
Gouden (rare) zijn doorgaans de betere kaarten.Timbox88 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:26:
[...]
Ah ja, maar ik bedoelde meer; ik zie natuurlijk bronzen, zilveren en gouden kaarten, maar ook van die zwarte, blauwe en nog veel meer. Is daar nog een richtlijn voor, welke kaarten je het beste kunt hebben?
Gedurende het jaar komen door diverse promo acties betere kaarten beschikbaar.
TOTW kaarten
OTW kaarten
Road to the Final etc.
Dit naast objective kaarten die je kan vrijspelen en spelers via SBC (zoals nu Gakpo bijvoorbeeld).
Bepaalde gouden kaarten liggen de gameplay erg goed, ondanks dat bijvoorbeeld hun stats niet bijzonder zijn. Neem Araunjo als voorbeeld, kost circa 2500 coins, maar is een zeer goede verdediger ingame.
Zoek naar spelers die je liggen en passen bij je speelstijl.
Ik kan bijvoorbeeld niet overweg met kleine lichte dribbelaars in de spits en heb de voorkeur voor wat sterkere aanvallers.
5* skills is leuk, maar ik ben daar niet goed genoeg in en vind het ook niet zo leuk. Dus heb liever een 4 of 5* weakfoot.
Het hangt echt een beetje van je speelstijl af.
Ga je voor de meta, ga je voor spelers die je gewoon leuk vindt om te gebruiken?
Speel je voor je plezier of speel je voor de winst (en dus meer packs) ?
Allemaal afwegingen die je kan maken.
Ik heb (te)veel tijd in voorgaande FIFA edities gestoken. Ging altijd voor untradable packs waarmee ik meer SBC spelers kon vrijspelen. Nadeel, ik had nooit genoeg coins
Dit jaar ga ik wat minder spelen (zeg ik nu), ga meer voor tradable en spelers gebruiken die leuk vind of goed bij mij passen.
Je zal merken dat je team met de week weer een beetje verandert. Je starters team nu zal over een maand totaal anders uit zien.
wijze woorden
Als je nu bijvoorbeeld een spits van 78 in je team hebt staan, zal er waarschijnlijk ook wel een spits uit dezelfde competitie zijn met 84.. Deze speler is beter met zijn stats, maar ook duurder.. En zo kan je altijd je team blijven verbeteren.Timbox88 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:25:
[...]
Ah! En hoe upgrade je een speler naar een betere gouden speler dan?
Aan het eind van de cyclus (augustus / september) zit iedereen met spelers van 95+
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
WL begint uber slecht. Ligt denk ik aan de servers want het speelt weer voor geen ene meter. Eerste helft sta ik altijd voor. En dan tweede helft kunnen mijn spelers niks meer, verkeerde passes, draaien duurt eeuwen, voor doel missen. Script is weer ongelofelijk aan hier. Ik ga maar snel WL afmaken, want zo wil ik mijn weekend niet beginnen.
Hebben meer mensen dat als je een real life stadion kiest dat de doelnetten niet zo zijn als dat ze daadwerkelijk in het stadion zijn. Ik heb namelijk de Johan Cruyff Arena en ik weet zeker dat je daar met die rode baan in het net hoort te spelen (ja het is autistisch ik weet het). Maar ik krijg gewoon standaard hele witte netten, net als in Fifa 22. Bij sommige SB of Rivals wedstrijden als een tegenstander ook de JC Arena heeft zie ik dan wel de juiste netten.
Is dit dan misschien een bepaalde instelling bij je stadion ofzo. Iemand die mogelijk een idee heeft?
Is dit dan misschien een bepaalde instelling bij je stadion ofzo. Iemand die mogelijk een idee heeft?
Ik heb dat in rivals, ene potje jaagt mijn team iedereen af, ligt er overal ruimte, lopen mijn verdedigers gaten dicht en de spits richting die ene mogelijkheid. 7-1, volgende potje precies andersom, lig ik er 8-1 af.Lashrom schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:11:
WL begint uber slecht. Ligt denk ik aan de servers want het speelt weer voor geen ene meter. Eerste helft sta ik altijd voor. En dan tweede helft kunnen mijn spelers niks meer, verkeerde passes, draaien duurt eeuwen, voor doel missen. Script is weer ongelofelijk aan hier. Ik ga maar snel WL afmaken, want zo wil ik mijn weekend niet beginnen.
Het irriteert me ook dat spelers soms niet direct schieten of een pass geven, maar ogenschijnlijk de bal eerst even recht leggen.
Het maakt ook dat ik steeds weer twijfel aan mijn opstelling en tactiek.
[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 07-10-2022 12:27 ]
Nergens last van tot nu toe ..Lashrom schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:11:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het zou niet gewoon aan jezelf kunnen liggen? Of het zijn de servers of het is het script.Lashrom schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:11:
Vind dat een beetje zwak om eerlijk te zijn.
Maar om er dieper op in te gaan. Leg uit wat is er mis met de servers? Ik ervaar helemaal geen slechte servers, ze zijn redelijk stabiel zelfs.
En dan het script verhaal. Dat zegt jouw tegenstander ook, wie krijgt dan het voordeel? Of is het script zo ingesteld dat niemand meer kan scoren?
Hoe kan het dan dat ik mensen online heb gezien in rivals dat ze 50-0 gaan qua wedstrijden. Die hebben dan altijd het script mee ofzo? In al die 50 potten? Of is het de ene pot niet aanwezig en de andere weer wel of is het script op het ene moment meer aanwezig dan op het andere? Hoe zie je dat voor je qua programmering?
Jij denkt echt dat een e-sport game zo werkt? Waar tonnen prijzen geld opstaat? Jij denkt niet dat er dan wel eens onderzoek naar gedaan is?
Natuurlijk heb je soms vage momenten in een game, maar omdat meteen te noemen als scripting.
In jouw hele reactie heb ik nog geen ding gelezen dat het wel eens aan jezelf zou kunnen liggen.
Ik kan je een tip geven, met die instelling ga je niet veel plezier hebben aan de game en je zult niet veel beter worden.
Servers > skill.
Al moet ik zeggen dat ik de randomness van sommige passes ook niet helemaal door heb. Gebeurd ook bij mijn tegenstander. Van die slappe rollertjes of gewoon echt kromme shit. Zal wel een game dingetje zijn.
Al moet ik zeggen dat ik de randomness van sommige passes ook niet helemaal door heb. Gebeurd ook bij mijn tegenstander. Van die slappe rollertjes of gewoon echt kromme shit. Zal wel een game dingetje zijn.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik dacht altijd dat het server lag was waardoor je vrijwel altijd miszit met kracht/richting van passes aangezien het altijd too much or to little is.hmr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:01:
Servers > skill.
Het merendeel van mij rivals potjes gisteravond zo, ben er na 3 maar mee gestopt.
Een spits die het ene potje de bal uit elke hoek erin schiet, volgende potje met een simpele klik op schieten die bal huizenhoog over schiethmr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:01:
Servers > skill.
17 schoten op doel en dan verliezen met 1-2 omdat de tegenstander 2 counters in het mandje legtProsac schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:16:
[...]
Een spits die het ene potje de bal uit elke hoek erin schiet, volgende potje met een simpele klik op schieten die bal huizenhoog over schiet
Merk dit ook wel ja. En heb ook potjes dat ik heel vaak de paal of lat raak. Tamelijk frustrerend.
[ Voor 12% gewijzigd door Robbio85 op 07-10-2022 13:30 ]
Volgens mij heb je 20 punten nodig om te kwalificeren. Je krijgt 4 punten per win, 1 per loss. Dus je moet minimaal 4 winnen en dan mag je de rest verliezen. Er zit toch niet zo'n groot verschil in de rewards, tenzij je alle 10 de wedstrijden wint.Mars18 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:02:
[...]
Hoeveels wins moet je halen van die 10 wedstrijden?
EA heeft allemaal customization opties voor het stadion in FUT gegooid sinds vorige Fifa, waardoor je allerlei dingen kan aanpassen in het stadion, waaronder kleur van de doelnetten, kleur van de lijnen op het veld, etc. De meest zinloze toevoeging in het spel als je het mij vraagt, maakt het er alleen maar onrealistischer op. Daardoor zijn de doelnetten dus standaard wit en je kunt ze alleen maar 1 kleur geven. De kleuren van de lijnen en doelnetten kun je tegenwoordig alleen maar zelf zien volgens mij, dus als je uit speelt in de Johan Cruyff Arena dan zie je waarschijnlijk wel de originele kleuren van de doelnetten.Laan1988 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:18:
Hebben meer mensen dat als je een real life stadion kiest dat de doelnetten niet zo zijn als dat ze daadwerkelijk in het stadion zijn. Ik heb namelijk de Johan Cruyff Arena en ik weet zeker dat je daar met die rode baan in het net hoort te spelen (ja het is autistisch ik weet het). Maar ik krijg gewoon standaard hele witte netten, net als in Fifa 22. Bij sommige SB of Rivals wedstrijden als een tegenstander ook de JC Arena heeft zie ik dan wel de juiste netten.
Ja klopt, maar je zou zeggen dat dat alleen geldt voor het Stadion wat je ook daadwerkelijk kan customizen. Niet de andere real life stadions. Maar thanks voor je antwoordmar101 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:35:
[...]
EA heeft allemaal customization opties voor het stadion in FUT gegooid sinds vorige Fifa, waardoor je allerlei dingen kan aanpassen in het stadion, waaronder kleur van de doelnetten, kleur van de lijnen op het veld, etc. De meest zinloze toevoeging in het spel als je het mij vraagt, maakt het er alleen maar onrealistischer op. Daardoor zijn de doelnetten dus standaard wit en je kunt ze alleen maar 1 kleur geven. De kleuren van de lijnen en doelnetten kun je tegenwoordig alleen maar zelf zien volgens mij, dus als je uit speelt in de Johan Cruyff Arena dan zie je waarschijnlijk wel de originele kleuren van de doelnetten.
Zo gisterenavond eindelijk een keer wat pack luck zeg. Uit de rivals rewards van divisie 7 Ruben Dias, Joao Cancelo, Fabinho en nog een if kaart van een 84 rated speler, weet even niet meer wie dat was. En later op de avond van een pakket van de hybride competitie SBC ook nog Alisson van liverpool gepackt.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Hoe is die Valverde sbc? Ik kan het 87 team gratis maken uit fodder maar heb dan maar 170k over om er een team omheen te bouwen.
haha klinkt bekend maar dan andersomBossie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:30:
[...]
17 schoten op doel en dan verliezen met 1-2 omdat de tegenstander 2 counters in het mandje legt
Playstation 5
Geruchten gaan dat hij vanavond ook een RTTF kaart krijgt..jasperz89 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:29:
Hoe is die Valverde sbc? Ik kan het 87 team gratis maken uit fodder maar heb dan maar 170k over om er een team omheen te bouwen.
Dit is mijn opstelling nu. Ik wil proberen om een compleet Nederlands team te maken en zoals jullie zien heb ik nu 200k. Wat zouden jullie doen? (Kounde, Valverdre, rudiger en Socrates zijn verhandelbaar overigens). Ik kan baby van der sar halen of de ligt of van dijk of juist doorsparen en Rijkaard of Koeman halen.
:strip_exif()/f/image/v0RMHzhloZFm3T1ccNYDWd4K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G4fqxbmsulXDM2VVaAr1M7ui.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VpGQsSAPDtEvG4xQrizvE3qa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XxbxJlC8Z09cWcEHKdxCJT7k.jpg?f=fotoalbum_large)