[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 13 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik gebruik 60 diepte en press na balverlies. Backs komen mee op, 1 cdm blijft achter.

Soms zit ik bovenop de tegenstander en is het 90 minuten lang 1richtingsverkeer, en soms is het een gatenkaas waarbij ik het ene schietgebedje na het andere gil.

Fifa with blue heeft trouwens een nieuwe tactiek met maar liefst 75 diepte:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Capsaicin schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:50:
Ik gebruik 60 diepte en press na balverlies. Backs komen mee op, 1 cdm blijft achter.

Soms zit ik bovenop de tegenstander en is het 90 minuten lang 1richtingsverkeer, en soms is het een gatenkaas waarbij ik het ene schietgebedje na het andere gil.

[YouTube: FIFA 23 Barcelona 3421 Formation Best Custom Tactics]
Ik begin 4222 met 55 diepte en alles op balanced. Als ik achter kom of als het stroef gaat 442 met pressue after heavy touch (ken de NL vertaling niet) en 60. Dat werkt idd best lekker!

Qua instructies idd 1 CM/CDM op achter blijven, anders wordt het counteren te makkelijk voor de tegenstander.

[ Voor 6% gewijzigd door Robbio85 op 05-10-2022 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52

Zit nu op mijn werk, ik ga het thuis eens bekijken. 75 lijkt me wel heel kwetsbaar voor counters overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12
Mars18 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:07:
Ik speel nu met onderstaand team, heb nog 60.000 munten staan en 600+ spelers in de club wat ik nog moet opruimen.

Weet nog niet precies wie ik op RM wil zetten, Araujo speelt zo lekker, hij is echt OP. Sprak met een oud Wereld Kampioen FIFA en die vind hem beter presteren dan Militao.

[Afbeelding]
Neymar verkopen en Messi halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Begint eindelijk wat beter te draaien hier; eerste potje gewonnen, toen zes op rij verloren...

Maar, nu een winning streak van 3! Ondertussen een prima Spaans team aan het opbouwen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Moody2204 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:59:
[...]

Zit nu op mijn werk, ik ga het thuis eens bekijken. 75 lijkt me wel heel kwetsbaar voor counters overigens!
bijna al mijn verdedigers hebben lengthy dus dan haal je die counters wel in over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Nachtapotheker schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:03:
[...]

Neymar verkopen en Messi halen ;)
Haha, vind het nieuwe dribbelen wel briljant met Neymar.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
fifanoob schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:25:
[...]

bijna al mijn verdedigers hebben lengthy dus dan haal je die counters wel in over het algemeen.
Het hangt er ook vanaf hoe je verdedigt. Met dit soort instellingen is het vooral teruglopen en passlijnen afschermen, tenminste zo doe ik dat altijd. Natuurlijk gaat dat ook wel eens mis, of je staat precies op de passlijn en de bal gaat er toch langs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Vindt de scheidsrechters echt om te janken hoor bij dit spel. Hoe vaak ik al niet een penalty tegen heb gehad doordat ik heel lichtjes tegen iemand aanloopt die niet eens valt of struikelt ofzo is niet meer te tellen. Om over een tackle of sliding maar helemaal niet te spreken want dat is gewoon een zekerheid om een penalty tegen te krijgen.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Bozzel1987 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:23:
[...]

Ja ik ben nu met Socrates in vergelijkbare rol aan het testen en dat is ouderwets feest, moeilijk van de bal te krijgen en met zijn 5* weak foot legt hij de bal overal waar ik wil.
Oh die was zo goed, paar fifas geleden gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

dennis112 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:02:
Vindt de scheidsrechters echt om te janken hoor bij dit spel. Hoe vaak ik al niet een penalty tegen heb gehad doordat ik heel lichtjes tegen iemand aanloopt die niet eens valt of struikelt ofzo is niet meer te tellen. Om over een tackle of sliding maar helemaal niet te spreken want dat is gewoon een zekerheid om een penalty tegen te krijgen.
Vind het ook wel heel strikt inderdaad. Heb al een paar keer gehad dat iemand tegen mij aanliep, niemand die omstuiterde en dan geel tegen. Ah well, zal vast wel gefixt worden. Hoop ik :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Thibaut1234 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:56:
[...]

Oh die was zo goed, paar fifas geleden gehad.
Deze Fifa ook alleen zit er een beetje mee dat zijn positie CAM is en niet alternatief CM, want daar vind ik hem beter renderen voor het team door zijn passing en hij mijn aanvallers in de diepte weg kan sturen. Mijn probleem is dat ik ook de Jong heb die alleen als CM opgesteld kan worden dus dat is nogal puzzelen qua formatie als je ook 2 spitsen en vleugelspelers wilt. Al is hij als CAM ook een beest moet ik zeggen. Ook scoor ik in 1 keer corners aan de lopende band sinds hij ze neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Hoe ingewikkeld kan het toch zijn om het probleem op te lossen dat er gewoon 100 spelers op de transferlist geplaatst kunnen worden?? Het beperkt wel heel erg (ondanks de workaround)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
allstarted1 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:11:
[...]

Vind het ook wel heel strikt inderdaad. Heb al een paar keer gehad dat iemand tegen mij aanliep, niemand die omstuiterde en dan geel tegen. Ah well, zal vast wel gefixt worden. Hoop ik :P
Ja is wel te hopen. En waarom dat paar seconden wachten tot er gefloten wordt voor buitenspel erin zit snap ik al helemaal niet. Zo'n spel weet dat gelijk fluit dan gelijk af en niet als je al een stuk verder in de aanval zit. Dat ze daar in het echt mee wachten snap ik maar dat zoiets in het spel zit snap ik niet.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
M@cer schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:26:
Hoe ingewikkeld kan het toch zijn om het probleem op te lossen dat er gewoon 100 spelers op de transferlist geplaatst kunnen worden?? Het beperkt wel heel erg (ondanks de workaround)
Wie zegt dat dit niet gewoon de gewenste werking is door EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
Hoe werkt die dynamische duo sbc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Gurbuh schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:07:
[...]

Wie zegt dat dit niet gewoon de gewenste werking is door EA?
Dat zou wel gek zijn, je kan namelijk wel 100 spelers op je transferlijst zetten, maar niet te koop zetten.. Als je er maar max 30 te koop mag zetten is een lijst van 100 echt totaal onzinnig.. Ik weet nog in FIFA19 dat je eerst 30 spelers mocht plaatsen, vervolgens 50 en daarna 100. Maar dat was na het behalen van doelstellingen en die zijn nu nergens te vinden.

Verder heeft EA alleen maar profijt dat er zoveel mogelijk spelers worden verhandeld, aangezien er van elke speler 5% zo in het zakje van EA verdwijnt.. En als we 1 ding zeker weten, zal EA er alles aan doen om zoveel mogelijk geld uit de zakken van de spelers te kloppen.

[ Voor 11% gewijzigd door M@cer op 05-10-2022 15:12 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
M@cer schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:10:
[...]
Verder heeft EA alleen maar profijt dat er zoveel mogelijk spelers worden verhandeld, aangezien er van elke speler 5% zo in het zakje van EA verdwijnt.. En als we 1 ding zeker weten, zal EA er alles aan doen om zoveel mogelijk geld uit de zakken van de spelers te kloppen.
Of het is een halfslachtige poging om bots tegen te houden... Das ook EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Hoezo max 30 spelers te koop want ik kan er gewoon 100 te koop zetten hoor, of heb je het over de web app of companion app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
dennis112 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:25:
Hoezo max 30 spelers te koop want ik kan er gewoon 100 te koop zetten hoor, of heb je het over de web app of companion app?
Ja met relisten of externe tooltjes wel. Als je 1 voor 1 de spelers te koop gaat zetten houdt ie er na 30 mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Gewoon via het spel doen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
M@cer schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:26:
ik kan gewoon 100 plaatsen? niks speciaals voor gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
fifanoob schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:54:
[...]

ik kan gewoon 100 plaatsen? niks speciaals voor gedaan?
Volgens mij heeft hij het over de web app. Er zit al een tijdje een bug in dat je max 30 items kan listen daar. Kan je met een quickfix wel redelijk makkelijk verhelpen, maar je moet het volgens mij elke keer doen dat je de web app gebruikt.

Zelf ben ik niet zo'n fanatieke trader, maar kan me wel voorstellen dat het irritant is als je veel via web app aan het traden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
mar101 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:59:
[...]

Volgens mij heeft hij het over de web app. Er zit al een tijdje een bug in dat je max 30 items kan listen daar. Kan je met een quickfix wel redelijk makkelijk verhelpen, maar je moet het volgens mij elke keer doen dat je de web app gebruikt.

Zelf ben ik niet zo'n fanatieke trader, maar kan me wel voorstellen dat het irritant is als je veel via web app aan het traden bent.
oh die app. kut ding gebruik ik sws al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Mars18 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:43:
[...]

Haha, vind het nieuwe dribbelen wel briljant met Neymar.
;)
Ik heb ze allebei, maar vind Messi echt significant fijner spelen. Maar ik ben nooit een groot fan van Neymar geweest, wellicht past hij beter bij jouw spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Laatst online: 22:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7dLtfLKnP5WltEHKLT9BKR5kZB8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rolSRkib0xwPsRSBIKCHOotv.png?f=fotoalbum_large

Dit blijft denk voorlopig me elftal mits ik iets heel goeds pack. Ga nu sparen voor een echte grote versterking zoals Ronaldo of mbappe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ligt het aan mij of hebben ze met deze update meer gefixed dan dat ze aangeven? :)

De snelheid ligt nu weer lager (CM), dynamische zoom lijkt te werken en dribbelen is weer moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204

Wel leuk die Barca tactics! Ik heb al 4 Barca spelers, dus wie weet ga ik dit nog weleens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:34

Zijn ze Haaland/Foden vergeten, hattricks zijn niet genoeg blijkbaar.

[ Voor 37% gewijzigd door Bossie op 05-10-2022 19:44 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:42:
[Embed]

Zijn ze Haaland/Foden vergeten, hattricks zijn niet genoeg blijkbaar.
In het fifa scherm zelf staat hij wel Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RroDiT63x66XaVegnJCkzvJoqcY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MNdrJtl7AZL1aFbbTSJQgA8R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Hij zit nog niet in packs, wel zn updated OTW nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gurbuh schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:59:
Hij zit nog niet in packs, wel zn updated OTW nog.
Ones to Watch players also in the TOTW's in-forms will be available from Friday, 7 October.

Idd, dat verklaart waarom ik hem niet zag op futbin :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:59
Nou 1 potje gedaan net, ik heb heel gauw de PS4 uitgezet….

Dit gebeurde in 1 potje:

- Mané met hunter van mij won geen enkel sprintduel… oké kan maar ik vind het bizar opmerkelijk…
- verlies van elk fysiek duel (ook bij L2 gebruik om af te schermen, hup lag de speler op de grond)
- 3 keer paal/lat geraakt
- 2 keer penalty tegen > “tegen iemand aanlopen”
- 11 corners voor gekregen, continue koppen recht op keeper ook al druk je pookje echt richting een hoek…
- tegenstander haalt doorgebroken speler van mij neer maar krijgt geel…? Ben ik gek of is dat rood? Was echt doorgebroken en ik stond qua zicht 1 op 1 met de keeper nog en kreeg de tackle van achteren
- speler leken wel een halve seconde á hele seconde te bevriezen bij elke balaanname alvorens ze verder bewogen (dit heb ik heel vaak…)

Resultaat: 1-6 verlies

Rot op zeg :( !

Heb mijn jaarlijkste frustratie potje gehad hopelijk, maar geen FIFA voor mij vanavond meer…

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 05-10-2022 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik vroeg het laatst ook al.
Maar mijn instelling wijzigen regelmatig zonder dat ik dat naar mijn idee zelf heb gedaan.
Speel je een potje, mis je op een gegeven moment je radar die je wel hebt ingesteld.
Loop je bij een kans op rondje te rammen, zie je ineens iets roods verschijnen. Staat timed finishing aan ;(

En nog meer van dat soort fratsen, ik weet inmiddels precies waar dat menu zit met al die instellingen.
Weet iemand waar dat aan kan liggen? speel op ps4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Moody2204 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:41:
[...]

Hier andersom. In Rivals vrij snel doorgeschoten naar div. 6 waar ik nu in zit. Maar de WL kwali gaat uiterst stroef. Sta nu 3-4. Dus nog 3 potten om er 1 te winnen. Dat moet wel lukken, maar makkelijk gaat het niet.
Helaas, 3x verloren. Ongelooflijk...
Als je in div. 6 zit ben je kennelijk nog niet klaar voor de WL...

Nog nooit gebeurd dat ik de kwali niet haalde. Geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen. Het is goed zo, ben eigenlijk meteen al wel weer klaar met Fifa 23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Sleehond schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:20:
Nou 1 potje gedaan net, ik heb heel gauw de PS4 uitgezet….

Dit gebeurde in 1 potje:

- Mané met hunter van mij won geen enkel sprintduel… oké kan maar ik vind het bizar opmerkelijk…
- verlies van elk fysiek duel (ook bij L2 gebruik om af te schermen, hup lag de speler op de grond)
- 3 keer paal/lat geraakt
- 2 keer penalty tegen > “tegen iemand aanlopen”
- 11 corners voor gekregen, continue koppen recht op keeper ook al druk je pookje echt richting een hoek…
- tegenstander haalt doorgebroken speler van mij neer maar krijgt geel…? Ben ik gek of is dat rood? Was echt doorgebroken en ik stond qua zicht 1 op 1 met de keeper nog en kreeg de tackle van achteren
- speler leken wel een halve seconde á hele seconde te bevriezen bij elke balaanname alvorens ze verder bewogen (dit heb ik heel vaak…)

Resultaat: 1-6 verlies

Rot op zeg :( !

Heb mijn jaarlijkste frustratie potje gehad hopelijk, maar geen FIFA voor mij vanavond meer…
Git gud :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Nah, dit klinkt meer als packet loss, dus ff iets minder aan packs uitgeven en iets meer aan KPN/Ziggo etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Moody2204 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:32:
[...]

Nog nooit gebeurd dat ik de kwali niet haalde. Geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen. Het is goed zo, ben eigenlijk meteen al wel weer klaar met Fifa 23.
vorig jaar ook niet altijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
[...]

Div 6 zegt echt geen ene klote. Speel net in div 7 tegen iemand die veel slechter was dan iedereen die ik in div 8 tegen kwam. Sinds je geen degradatie meer heb kan je veel makkelijker hoger komen. Dus al je veel speelt meer kans om hoger te komen.

Speelde vorige jaar standaard elite of div 1 en nu nog 7 omdat ik geen tijd heb om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bossie schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:47:
[...]

Nah, dit klinkt meer als packet loss, dus ff iets minder aan packs uitgeven en iets meer aan KPN/Ziggo etc.
Hoe bedoel je dat? Heb alleen uitgegeven aan ultimate edition en heb een stabiele ziggo 500mbit download en 40mbit upload connectie hier.

Andere games ervaar ik online geen gameplay problemen. Dat zegt dus wel iets over FIFA toch..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
[...]

De casual spelers hebben nog lang niet allemaal 1250 punten verzameld. Je komt nu tegen de wat meer fanatieke lui te spelen.
Ik zit nu div4 en heb het tering zwaar, terwijl ik vorig jaar rond de 2100 punten had in elite divisie.
Maar het is nog in het begin van de game. Ik had vorig jaar ook 1x dat ik het niet haalde, werd compleet weggespeeld. Tjah misschien toevallig net tegen 8 goede spelers gespeeld.

Voor je het weet heb je die 1250 puntjes weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Wat bedoel je hiermee?
Sorry ik begrijp hem serieus niet…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 21:02:
[...]

De casual spelers hebben nog lang niet allemaal 1250 punten verzameld. Je komt nu tegen de wat meer fanatieke lui te spelen.
Ik zit nu div4 en heb het tering zwaar, terwijl ik vorig jaar rond de 2100 punten had in elite divisie.
Maar het is nog in het begin van de game. Ik had vorig jaar ook 1x dat ik het niet haalde, werd compleet weggespeeld. Tjah misschien toevallig net tegen 8 goede spelers gespeeld.

Voor je het weet heb je die 1250 puntjes weer :)
Ik vond meer dat het bij mezelf slecht liep. Snelle spelers leken niet vooruit te branden. Combinaties die niet lukte omdat passes net niet aankwamen. Kansen zat, maar niks raak en aan de andere kant direct goals tegen. Bijzonder frustrerend vond ik het. Ik kreeg het gewoon niet aan de praat. Heb sinds Fifa 23 ook nog maar 1x een pot gehad waarvan ik dacht: nu begint het te lopen. Maar het bleef daarna toch ploeteren. Dat terwijl deze Fifa me veel beter zou moeten liggen omdat het meer een passing game is geworden. Ik krijg mijn vinger er ook niet echt tussen waarom het zo slecht loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Cross-platform FUT werkt gewoon nog steeds niet voor mij. Wtf.

Vriend heeft PS5 ik Series X. Heb bij sociale instellingen cross-play aan staan, maar ik zie hem vaak offline of kan hem niet uitnodigen ook als hij wel online is.

Wtf is dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik kan ook nog niet aan de gameplay wennen. Is natuurlijk elk jaar weer een beetje aanpassen en proberen, maar lukt me nu echt niets meer. Heb alle formaties en redelijke spelers wel geprobeerd, maar lukt me gewoon niet.
Lijkt er op dat je bijna alleen maar kunt scoren als je een beetje in de 16 blijft draaien tot een verdediger misstapt. Een keer een mooie bal langs de lijn of een steekpass door het midden is bijna niet te doen, wat moet ik nu als pacehoer?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Halverwege div 7 nu, alles gewonnen in Rivals vanavond. Begin eindelijk beetje de game onder controle te krijgen.

Die mane is wel echt gruwelijk goed zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
peeweeherman schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 21:29:
Ik kan ook nog niet aan de gameplay wennen. Is natuurlijk elk jaar weer een beetje aanpassen en proberen, maar lukt me nu echt niets meer. Heb alle formaties en redelijke spelers wel geprobeerd, maar lukt me gewoon niet.
Lijkt er op dat je bijna alleen maar kunt scoren als je een beetje in de 16 blijft draaien tot een verdediger misstapt. Een keer een mooie bal langs de lijn of een steekpass door het midden is bijna niet te doen, wat moet ik nu als pacehoer?
Ik scoor juist een groot deel van mijn goals door met een steekpass mijn aanvallers weg te sturen. Dit terwijl mijn attack op balanced heb en ook geen instructies bij de aanvallers. Kan er ook mee te maken hebben dat ik 4 aanvallers en een cam heb dus het is al snel 1vs1 achterin en met lopende spelers (1 tweetjes) combineer je er soms heel eenvoudig doorheen. En mijn spelers hebben weinig echte pace maar eerder voetballend vermogen (Benzema, lewandowski, Bernardo Silva etc). Pass en move

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Iemand een goede uitleg over wat het effect voor het team is wanneer je geen 33 teamgeest hebt ? Bijvoorbeeld je hebt iedereen op 3 diamanten en 1 speler welke je graag mee speelt maar lastig te linken is zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Sleehond schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 21:01:
[...]

Hoe bedoel je dat? Heb alleen uitgegeven aan ultimate edition en heb een stabiele ziggo 500mbit download en 40mbit upload connectie hier.

Andere games ervaar ik online geen gameplay problemen. Dat zegt dus wel iets over FIFA toch..?
Fifa is nou eenmaal erg chatty qua network eisen, misschien is jouw connectie naar de server wel goed maar dan die van de tegenstander niet ?

Is FUT nog steeds via een EA server of is het inmiddels p2p ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Is de eerste patch al doorgevoerd? Gameplay is om te janken vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Sleehond schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 21:02:
[...]

Wat bedoel je hiermee?
Sorry ik begrijp hem serieus niet…
Is een meme voor "wordt beter".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
dutchgio schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 21:58:
[...]

Is een meme voor "wordt beter".
Ja, een enorme dooddoener ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
cubert20 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:26:
Maar mijn instelling wijzigen regelmatig zonder dat ik dat naar mijn idee zelf heb gedaan.
Speel je een potje, mis je op een gegeven moment je radar die je wel hebt ingesteld.
Loop je bij een kans op rondje te rammen, zie je ineens iets roods verschijnen. Staat timed finishing aan ;(

En nog meer van dat soort fratsen, ik weet inmiddels precies waar dat menu zit met al die instellingen.
Hier heb ik ook last van op ps5. Volgens Google is dit een bug maar is er een workaround. Niet naar controller settings gaan in het settings menu, maar in het kick off menu waar je een kant kiest. Je kunt daar op driehoekje / Y drukken om naar controller settings te gaan. Volgens een YouTuber wordt het dan wel opgeslagen. Moet het zelf nog uitproberen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:17
Werd hier ook aan alle kanten weggespeeld in sommige wedstrijden (divisie 7)

Ach, de ene sessie is de andere niet zullen we maar zeggen :)

Speel nu wel 4-2-3-1/4-2-2-2. Heb tog het idee iets anders te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Robbio85 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:09:
[...]

Hier heb ik ook last van op ps5. Volgens Google is dit een bug maar is er een workaround. Niet naar controller settings gaan in het settings menu, maar in het kick off menu waar je een kant kiest. Je kunt daar op driehoekje / Y drukken om naar controller settings te gaan. Volgens een YouTuber wordt het dan wel opgeslagen. Moet het zelf nog uitproberen…
Ik heb nu een aantal instellingen die in mijn hoofdmenu uit staan, maar als ik tijdens de wedstrijd naar de setting kijk dan staan ze aan.
niet de meest lastige(player lock, icon switching en analog sprint), maar wel supervaag.

Dus gewoon als je een potje squad battles of zo speelt eerst die instellingen goed zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:13:
Werd hier ook aan alle kanten weggespeeld in sommige wedstrijden (divisie 7)

Ach, de ene sessie is de andere niet zullen we maar zeggen :)

Speel nu wel 4-2-3-1/4-2-2-2. Heb tog het idee iets anders te proberen
Hetzelfde, of ik word weggespeeld (of beter gezegd kapot gepressed terwijl ik zelf nog in de leer fase zit) of ik ga er zelf dik overheen. Misschien 1-3 gelijk opgaande potjes gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:13
Nog nooit zoveel moeite gehad met Fifa de eerste weken als nu. Speel inmiddels in div 6 en durf niet aan de kwalificatie te beginnen. Vandaag in rivals 2 wedstrijden gewonnen en 8 verloren 😅 misschien begin ik nu echt te oud te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:41
038Zwolle schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:22:
Nog nooit zoveel moeite gehad met Fifa de eerste weken als nu. Speel inmiddels in div 6 en durf niet aan de kwalificatie te beginnen. Vandaag in rivals 2 wedstrijden gewonnen en 8 verloren 😅 misschien begin ik nu echt te oud te worden.
Div 6 is ook te vergelijken met elite/div 1 nu.. gewoon spelen die rivals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
De goede spelers zitten gewoon nog in de hogere divisies. Zit zelf ook in 7 en ben door de WL quali heen gevlogen. Laatste 3 potten niet eens gespeeld, gewoon proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Zelf nu in divisie 5. Maar moet zeggen dat vanaf de laatste checkpoint het echt sweaty wordt. Is het bekend dat je dan alleen tegenstanders krijgt die ook in de laatste checkpoint zitten of moet je alsnog tegen spelers van de hele divisie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 10:58

Ozz

Sleehond schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:20:
Dit zorgde voor mij ook voor veel frustratie. Denk nog steeds dat dit niet klopt aan de gameplay/engine.

Probeer de PS4 versie. Het is grafisch minder mooi, maar het speelt echt (vind ik) stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Lashrom schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:30:
Zelf nu in divisie 5. Maar moet zeggen dat vanaf de laatste checkpoint het echt sweaty wordt. Is het bekend dat je dan alleen tegenstanders krijgt die ook in de laatste checkpoint zitten of moet je alsnog tegen spelers van de hele divisie?
Kan denk ik geen toeval zijn dat je promotie wedstrijd altijd tegen een goed team/speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:25:
De goede spelers zitten gewoon nog in de hogere divisies. Zit zelf ook in 7 en ben door de WL quali heen gevlogen. Laatste 3 potten niet eens gespeeld, gewoon proberen :)
Ja maar ik zit een divisie hoger en kom niet door de kwali heen! Slechts 3 van de 10 potten gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ozz schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:33:
[...]

Dit zorgde voor mij ook voor veel frustratie. Denk nog steeds dat dit niet klopt aan de gameplay/engine.

Probeer de PS4 versie. Het is grafisch minder mooi, maar het speelt echt (vind ik) stukken beter.
Ik speel de ps4 versie, al jaren dit probleem… geef het inmiddels ook wel een beetje op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Haha pack die silver IF in een bronze pack :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:17
Bozzel1987 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 21:35:
[...]

Ik scoor juist een groot deel van mijn goals door met een steekpass mijn aanvallers weg te sturen. Dit terwijl mijn attack op balanced heb en ook geen instructies bij de aanvallers. Kan er ook mee te maken hebben dat ik 4 aanvallers en een cam heb dus het is al snel 1vs1 achterin en met lopende spelers (1 tweetjes) combineer je er soms heel eenvoudig doorheen. En mijn spelers hebben weinig echte pace maar eerder voetballend vermogen (Benzema, lewandowski, Bernardo Silva etc). Pass en move
Welke tactiek gebruik je? Kan je die is delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik vind de gold versie van Valverde overigens ontzettend tegenvallen. Die hoop ik snel te kunnen vetvangen door Frenkie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Moody2204 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:41:
Ik vind de gold versie van Valverde overigens ontzettend tegenvallen. Die hoop ik snel te kunnen vetvangen door Frenkie.
Mocht je fodder hebben kan ik je Kessi OTW wel aanraden. Die krijg waarschijnlijk op korte termijn een upgrade naar 86.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ozz schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:47:
[...]

Mocht je fodder hebben kan ik je Kessi OTW wel aanraden. Die krijg waarschijnlijk op korte termijn een upgrade naar 86.
Toevallig heb ik de gold versie van Kessie. Die bevalt me wel goed inderdaad. Heb ook nog Pedri in mijn club. Die vond ik ook wel fijn spelen. Maar ik wil het liefst Frenkie naast Kessie. Heb alleen nog even niet genoeg geld. Morgen na de Rivals rewards wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
cubert20 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:13:
[...]

Ik heb nu een aantal instellingen die in mijn hoofdmenu uit staan, maar als ik tijdens de wedstrijd naar de setting kijk dan staan ze aan.
niet de meest lastige(player lock, icon switching en analog sprint), maar wel supervaag.

Dus gewoon als je een potje squad battles of zo speelt eerst die instellingen goed zetten?
Nee in hoofd menu (niet het ultimate team menu) naar kick off gaan en dan controller settings kiezen. Kijk anders hier (hij legt het vast beter uit): YouTube: HOW TO FIX FIFA 23 CONTROLLER SETTINGS NOT SAVING

Ik hoor graag of het werkt.

Aan het EA forum te zien zijn wij niet de enigen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Augy schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:41:
[...]

Welke tactiek gebruik je? Kan je die is delen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2wJclbuLswt_sBZ24_UZz_ggqFM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MwYtVOCIj7MJ7wlt1C3SC6Xu.png?f=fotoalbum_large

Formatie is deze. Tactiek is aanvallend: breedte 60, langzame opbouw en gebalanceerd. Speel wel nu met druk bij balverlies, 40 breedte en 75 diepte verdedigend. Vleugelspelers stay wide waarbij son ook come back on defense heeft en mijn cms cover center. Wil overigens niet zeggen dat ik een goede speler ben, maar kansen creëren gaat wel steeds beter hier mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
038Zwolle schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:22:
De kwalificatie is echt niet moeilijker dan div 6. Hier kom je ook veel mindere spelers tegen. Zelf gisteren met 4 wins op rij gehaald terwijl ik ook in 6 zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
saert schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:37:
[...]

De kwalificatie is echt niet moeilijker dan div 6. Hier kom je ook veel mindere spelers tegen. Zelf gisteren met 4 wins op rij gehaald terwijl ik ook in 6 zit.
Dan heb ik zeker pech gehad. Hier maar 3x winst in de kwali, terwijl ik in div. 6 goed mee kan draaien. Misschien gewoon dikke pech,maar wel opvallend (en frustrerend, dat is duidelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:37:
[...]

Ja maar ik zit een divisie hoger en kom niet door de kwali heen! Slechts 3 van de 10 potten gewonnen.
Ai dat is minder. Volgende poging lukt het vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:47:
[...]

Ai dat is minder. Volgende poging lukt het vast.
Ja, ik kwam ook wel teams tegen af en toe: een met Eto'o, Van der Sar, Park Ji Sung, etc. Die gast was serieus ook goed. Maar die heeft er ook wel een paar knaken tegenaan gegooid waarschijnlijk.

Daarentegen: ik moet wel eerlijk zijn dat ik zelf ook vaak slecht speelde. Gelijkwaardige potten vielen niet mijn kant op. Dat neem ik mezelf kwalijk. Het loopt gewoon nog niet zoals ik het wil. Dus ik moet nog wat experimenteren met taktieken en ook andere spelers denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:49
Heb al 6 promotie wedstrijden voor divisie 5 gespeeld. Alleen maar moeilijk en onzin dingen voor mijn gevoel haha. Wel CR en Antony OTW gekocht gister. Gaat nu beter hopelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Wat ik trouwens jammer vind, is dat EA de regen, en sneeuw totaal uit de online gamemodes gehaald heeft. Soms zou het fijn zijn om ook in andere weersomstandigheden, net zoals in het echt te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
BramViking schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:12:
Wat ik trouwens jammer vind, is dat EA de regen, en sneeuw totaal uit de online gamemodes gehaald heeft. Soms zou het fijn zijn om ook in andere weersomstandigheden, net zoals in het echt te spelen.
Zolang dat zichtbaar is idd, niet dat het onzichtbaar is en je maar moet raden dat de bagger gameplay opeens door sneeuw komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naNs
  • Laatst online: 08-09 15:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uGY_sf6ltvvdiXruOV6kON7l6qE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FfNmulL8Wa1Y9TrvwQd64Siv.jpg?f=fotoalbum_large
Na het packen van CR7 packte ik gisteravond Messi (luck zal voor dit jaar wel op zijn..)

Iemand leuke suggesties voor het middenveld en CB positie om Messi/Coman hun chem te verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Muller, Rashford en een if , prima winst uit Rivals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Pff moet een speler hebben voor de hybride competities SBC maar die is gewoon totaal niet te krijgen. Af en toe staan er een paar op maar die zijn binnen 1ms weg. Normaal zoek ik dan gewoon een andere maarja het moet perse een spanjaard zijn en van een competitie waar ik er nog geen van heb in mijn opstelling want moeten 11 verschillende competities zijn. Echt irritant als je ziet dat er meer dan 8 miljoen spelers te koop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
naNs schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:22:
[Afbeelding]
Na het packen van CR7 packte ik gisteravond Messi (luck zal voor dit jaar wel op zijn..)

Iemand leuke suggesties voor het middenveld en CB positie om Messi/Coman hun chem te verhogen?
Jezus… Ronaldo EN Messi packen…. Gefeliciteerd man, haha!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:22
Begint al wat te worden! Desailly vandaag uit de rewards.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/10ZYFYb/Screenshot-20221006-102244.jpg

(Sorry voor het grote plaatje...lastig aan te passen op telefoon)

[ Voor 20% gewijzigd door Maichel op 06-10-2022 10:26 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Welke optie kiezen jullie eigenlijk altijd als je de rewards van rivals mag kiezen? Ik kies eigenlijk altijd de eerste optie zodat ze tradeable zijn die ik krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:22
dennis112 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:27:
Welke optie kiezen jullie eigenlijk altijd als je de rewards van rivals mag kiezen? Ik kies eigenlijk altijd de eerste optie zodat ze tradeable zijn die ik krijg.
Kies vrijwel altijd untradeable packs oftewel optie 2. Met vandaag dus Desailly :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
dennis112 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:27:
Normaal ga ik voor de coins. Maar wou een gokje wagen vandaag dus voor tradable packs gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Misschien wel idee om voor de untradeable pakjes te gaan nu een keer zodat wat fodder opbouw voor de SBC's. Maarja heb ook coins nodig om betere spelers te halen. Dilemma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier meestal optie 2 of 3. Maar twijfel iedere week weer, haha! Zo ook nu weer. Heb nu 91k aan coins, daar zou ik net aan Frenkie van kunnen kopen. Dus ga ik dan voor de coins (div. 6 is ook maar 15k) of verhandelbare kaartjes.... Hmmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
naNs schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:22:
[Afbeelding]

Kimpbembe of marquinhos cv. Hakimi rb en kante

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Rashford en Nuno Mendes als beste. Kleine 15k. Mijn packluck zal net als vorig jaar denk ik weer shit zijn.
Zal ik ooit een speler in het begin van de game kunnen packen met waarde van boven 100k? Jezus, zo moeilijk is het toch niet. :P

Pfff. Nou maar hopen dat ik het ver schop met Champs en dat er een mooie RTTF speler uitkomt (zal wel niet).

[ Voor 56% gewijzigd door Lashrom op 06-10-2022 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Div 4, optie 1 (per ongeluk, wilde voor 2 gaan), Odegaard (84) als hoogste. -O- ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Terug gevonden

[ Voor 87% gewijzigd door M@cer op 06-10-2022 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
dennis112 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:31:
Misschien wel idee om voor de untradeable pakjes te gaan nu een keer zodat wat fodder opbouw voor de SBC's. Maarja heb ook coins nodig om betere spelers te halen. Dilemma...
ik zelf zou voor tradeable gaan. Bijna alle sbc's die je voltooid zijn untradeable packs. Mijn club zit vol met 84 en 83 rated untradeable rotzooi.
+ ik ben heel kieskeurig qua spelers. Cr7 zou bij mij nooit in het team komen te staan. Leuk als je dan untradeable packs kiest want dan heb je wellicht meer packs maar zou dat alleen maar doen als je club redelijk leeg is.
Of als het je niet boeit om je team aan te passen aan de untradeable spelers die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Hier div 8 optie 1. Gelukkig in het laatste pakketje Llorente, toch nog 70k opgeleverd, de rest was waardeloos.

Heeft iemand van jullie ervaring met Cancelo en/of Frenkie?
Heb inmiddels genoeg om ze beide aan te kopen, maar twijfel toch gezien hun prijs.

Speel zelf 3-5-2.
Cancelo moet Jordy Alba op LM vervangen.
Frenkie moet mijn untradeble Renato Sanchez (CVM naast Kimmich) vervangen.

Ben benieuwd of dit een upgrade is t.o.v. wat ik nu rond heb lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Ik heb Frenkie maar ben er niet echt kapot van, voelt een beetje traag aan naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Ik heb Frenkie, maar ik ben meer fan van Fabinho als CDM. Ik hou Frenkie toch omdat ik hem tof vind en dit jaar een team wil met spelers die ik gewoon gaaf vind in plaats van de meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
cubert20 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:26:

Irritant zeg. Ik heb wel eens dat bij al mijn 5 tactieken de opbouw op snelle opbouw staat. Dit heb ik al sinds vorig jaar. PS4. Het gebeurt zeker niet altijd, maar eens per week ofzo. Ik vermoed dat dit gebeurt wanneer ik in de webapp zit danwel wanneer ik in de webapp aan mijn tactiek sleutel. Voordat ik aan de WL begin check ik altijd of de tactiek goed staat.

Maar andere instellingen worden nooit aangepast.

Gebruik jij toevallig ook Tampermonkey's chrome plug in? Misschien ligt het daar aan?

[ Voor 4% gewijzigd door Capsaicin op 06-10-2022 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naNs
  • Laatst online: 08-09 15:23
fifanoob schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:54:
[...]
Cr7 zou bij mij nooit in het team komen te staan.
Je bent gewoon jaloers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
DennisCle schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:07:
Ik heb Frenkie, maar ik ben meer fan van Fabinho als CDM. Ik hou Frenkie toch omdat ik hem tof vind en dit jaar een team wil met spelers die ik gewoon gaaf vind in plaats van de meta.
Frenkie is sowieso geen cdm meer in dit spel maar een cm. Wel raar dat ze cdm niet als alternatieve positie bij hem hebben gezet terwijl die daar bij ajax altijd speelde en ook bij barca wel eens gespeeld heeft. En wat van nature ook z'n beste positie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nou ea heeft naar me geluisterd wel umtradable...
pack ik casimero 89 rated...en de franse keep van ac milan..87 rated...en als LWB clauss IF...

Nu moet ik er alleen wat omheen gaan bouwen...ik heb momenteel maar 29K aan coins ter beschikking...
Met dit team speel ik alleen nog SB tot er dalijk wat beters staat zodat ik bij rivals kan instappen...
https://www.futbin.com/23/squad/750809

CB's en RB moet ik nog beter invullen.....en spits natuurlijk...en CM....maar eerst een betere basis

maakt mij ook niet uit serie A of la liga of FRA 1 of ENG eigenlijk....beetje frans georienteerd is het nu...

ik speel maar hooguit 8 potjes over de hele week heen heb me ook nog niet direct op doelstellingen gefocussed.

Burp

Pagina: 1 ... 13 ... 120 Laatste