Ik word helemaal gek van dei Richarlison objective waarbij je uit een voorzet moet scoren. Heb TAA op RM gezet en geef 10 voorzetten waarvan er 6 aankomen, maar kop ze wel alle 6 naast. Elke keer. Tips zijn welkom.
Als je een counter inzet en je komt er met 2 man uit, geef dan een tikje op voorzetknop naar je medespeler. Ik had die binnen een pot voltooid. Als je constant in de aanval bent met 8-10 man van de tegenstander in de 16 wordt het een lastig verhaalRobbio85 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:07:
Ik word helemaal gek van dei Richarlison objective waarbij je uit een voorzet moet scoren. Heb TAA op RM gezet en geef 10 voorzetten waarvan er 6 aankomen, maar kop ze wel alle 6 naast. Elke keer. Tips zijn welkom.
Heb voor mijn doen wel veel coins gespaard, nu 220k coins.Bozzel1987 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:05:
[...]
Ik weet niet wat je financiën zijn en wat je al hebt aan bouwstenen?
Dit is mijn huidige squad:
:strip_exif()/f/image/NYmHuXfklOvy6RAnWvh0Jp8J.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder heb ik ook bijna de Kessie OTW sbc binnen, Pedri en depay ook al in mijn club.
[ Voor 6% gewijzigd door Stylze op 04-10-2022 15:15 ]
Playstation 5
Niet alleen in kleine lettertjes, pre-order bonuses waren t/m 30 september dacht ik.mar101 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:20:
[...]
Het staat er volgens mij wel in de kleine lettertjes bij. Om je gerust te stellen, zo'n 90% van de spelers packt er een waardeloze speler uit. Tijdens de OTW release zat ik naar een Fifa streamer te kijken die pack openings van kijkers deed, de meerderheid packte een Tolisso, Adams of Schlotterbeck. Zelf val ik daar ook onder helaas. Ik denk niet dat mijn Tolisso ooit speeltijd gaat krijgen, tenzij hij meerdere upgrades gaat pakken.
De site is inmiddels aangepast en je krijgt nu alleen nog maar de 4600 fifa points en een gratis upgrade naar next gen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat idd maar eens proberen. Als ik ooit in de gelegenheid kom om te counteren.Baantje97 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:12:
[...]
Als je een counter inzet en je komt er met 2 man uit, geef dan een tikje op voorzetknop naar je medespeler. Ik had die binnen een pot voltooid. Als je constant in de aanval bent met 8-10 man van de tegenstander in de 16 wordt het een lastig verhaal
Bij die clowns die geen golden goal doen ga ik nadat ik scoor aan de kant met alle spelers en de keeper zodat zij kunnen scoren. In de hoop dat ze dat dan ook bij mij doen. Maarja, ijdele hoop

Stylze schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:13:
[...]
Heb voor mijn doen wel veel coins gespaard, nu 220k coins.
Dit is mijn huidige squad:
[Afbeelding]
Verder heb ik ook bijna de Kessie OTW sbc binnen, Pedri en depay ook al in mijn club.
/f/image/wQd6DQz2coKkxbgeF3xPtnFP.png?f=fotoalbum_large)
Een beetje kijken wat je wilt, ik weet niet wat je untradeable hebt, maar voor ~110k kun je er dit van maken en dan ook veel intact te houden. Je hebt dan bv ook nog geld om De Jong in te passen als je wilt en zo heb je veel meer opties
Ah dat van Depay, Pedri en Kessie had ik niet gelezen, maar met die 3 hoef je niets te kopen om alles max chem te hebben geloof ik, maar dan heb je vooral de keuze welke spelers je het leukste vindt. Je kunt bv met Depay en Lewa in de spits spelen
[ Voor 10% gewijzigd door Bozzel1987 op 04-10-2022 15:27 ]
Kun je je teams eens posten, ik speel la-liga maar ik denk dat dat later een premier league hybrid word.Bozzel1987 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:00:
[...]
Ja ik heb hem ook en hij is heel erg fijn met marksman chemistry. Ik moet trouwens wel zeggen dat het nieuwe chemistry systeem slecht is voor de Icons: je hebt ze wel op 3 sterren, maar op geen enkele manier verbeteren ze de sterren van andere spelers (muv nationaliteit). Wat dat betreft zijn heroes toch wat flexibeler.
En ja ik heb ook hybrid team met LaLiga+PL
Bijvoorbeeld een driehoekje met VVD, TAA en Salah maar dat is nog ver weg.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bossie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:28:
[...]
Kun je je teams eens posten, ik speel la-liga maar ik denk dat dat later een premier league hybrid word.
/f/image/78usEIaQEmYWuYl8EviMhDNe.png?f=fotoalbum_large)
Zelf speel ik nu dit, maar ben aan het twijfelen of ik toch andere formatie wil doen (en dan middenvelders inc cvm ipv cm vervangen of backs gebruiken). Met Rivals merk ik dat er soms veel ruimte is in het centrum, misschien dat ik het ook op kan lossen door iets andere tactics in te stellen. Ook ben ik niet helemaal happy met Antony maar die is untradaeble en weet niet echt een andere speler (iemand tips?) die de rol wel kan invullen (Garrincha kan ik niet betalen
Iemand een ideetje voor een speler die CM kan staan qua chem, en dan op LWB uit de voeten zou kunnen? Uiteraard moet er wel wat pace aanwezig zijn, zeg 85+. Hij hoeft dus niet de LWB alt positie te hebben, in switch ingame met Acuna.
Thanks voor de hulp! maar zal denk ik wel pedri als cm zetten in plaats van 1 van die 2 toch?Bozzel1987 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:25:
[...]
[Afbeelding]
Een beetje kijken wat je wilt, ik weet niet wat je untradeable hebt, maar voor ~110k kun je er dit van maken en dan ook veel intact te houden. Je hebt dan bv ook nog geld om De Jong in te passen als je wilt en zo heb je veel meer opties
Ah dat van Depay, Pedri en Kessie had ik niet gelezen, maar met die 3 hoef je niets te kopen om alles max chem te hebben geloof ik, maar dan heb je vooral de keuze welke spelers je het leukste vindt. Je kunt bv met Depay en Lewa in de spits spelen
Frenkie misschien later dan kopen wil niet helemaal op 0 coins komen nu
[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 04-10-2022 15:50 ]
Playstation 5
Ik heb daar Asensio/Rodrigo, ik heb niet echt trek om Dembele/Raphinha te halen voor de huidige prijzen. Bij mij gaat RM overigens naar RCAM in 4222.Bozzel1987 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:40:
[...]
[Afbeelding]
Zelf speel ik nu dit, maar ben aan het twijfelen of ik toch andere formatie wil doen (en dan middenvelders inc cvm ipv cm vervangen of backs gebruiken). Met Rivals merk ik dat er soms veel ruimte is in het centrum, misschien dat ik het ook op kan lossen door iets andere tactics in te stellen. Ook ben ik niet helemaal happy met Antony maar die is untradaeble en weet niet echt een andere speler (iemand tips?) die de rol wel kan invullen (Garrincha kan ik niet betalen), zoals ik de vleugel nu gebruik is de passing heel belangrijk namelijk en daar is hij niet zuiver genoeg in. Overigens hebben de spitsen nu een andere chem style ivm lengthy style
Ik heb overigens wel een untradeable Bernardo Silva dus dat geeft ook weer opties echter ben ik wel redelijk tevreden voor nu met mijn middenveld.
Llorente?Gurbuh schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:44:
Iemand een ideetje voor een speler die CM kan staan qua chem, en dan op LWB uit de voeten zou kunnen? Uiteraard moet er wel wat pace aanwezig zijn, zeg 85+. Hij hoeft dus niet de LWB alt positie te hebben, in switch ingame met Acuna.
Je hebt 4 Barca spelers(inclusief Lewa) nodig om alle 4 op 3 chem te hebben. Welke 4 en waar ben je natuurlijk vrij in. Dat kan met Pedri en Kessie op het middenveld en Depay en Lewa in de spits, maar je kunt ook andere spelers kopen als je dat wiltStylze schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:49:
[...]
Thanks voor de hulp! maar zal denk ik wel pedri als cm zetten in plaats van 1 van die 2 toch?
Frenkie misschien later dan kopen wil niet helemaal op 0 coins komen nu
Ja dat zou een optie zijn, daarnaast zijn Raphinha en Dembele spelers die een beetje dezelfde speelstijl/kwaliteiten hebben als Antony dus dan loop ik tegen hetzelfde probleem aan. Messi zou van de ene kant ideaal zijn, maar ik ga geen team kunnen maken met een mix van PSG/LaLiga/PL vermoed ikBossie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:51:
[...]
Ik heb daar Asensio/Rodrigo, ik heb niet echt trek om Dembele/Raphinha te halen voor de huidige prijzen. Bij mij gaat RM overigens naar RCAM in 4222.
Ik heb overigens wel een untradeable Bernardo Silva dus dat geeft ook weer opties echter ben ik wel redelijk tevreden voor nu met mijn middenveld.
Hangt van je links en rol af, maar anders is misschien Laimer ook nog een goedkope optie (heeft dan wel maar 84 pace)Gurbuh schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:44:
Iemand een idee of dit kan
Ik heb nu ong 7 potten in rivals verloren
Allemaal tegen Duitsers en ( dansjes, rondspelen fake shot) alle dingen die bewust irritatie oproepen
Is er een mogelijkheid dat ik iets instel en niet tegen Duitse spelers speel iets met tegen bepaalde landen niet hoeven uit komen
#omplezierinfifatebehouden
Allemaal tegen Duitsers en ( dansjes, rondspelen fake shot) alle dingen die bewust irritatie oproepen
Is er een mogelijkheid dat ik iets instel en niet tegen Duitse spelers speel iets met tegen bepaalde landen niet hoeven uit komen
Pauzeren bij start van de match, berichtje sturen met "wat hang je aan de waslijn?" als het antwoord "was?" is dan snel quitten.Markvd1984 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:02:
(ff serieus nee das niet mogelijk)
[ Voor 3% gewijzigd door Gurbuh op 04-10-2022 16:07 ]
HAHAHA! Baas.Gurbuh schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:07:
[...]
Pauzeren bij start van de match, berichtje sturen met "wat hang je aan de waslijn?" als het antwoord "was?" is dan snel quitten.
(ff serieus nee das niet mogelijk)
@Markvd1984 Wellicht crossplay uitzetten? Zal denk ik niet helemaal helpen, maar proberen waard om de kans te verkleinen met andere platformen. Maar het is een gokkie.
[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 04-10-2022 16:13 ]
Morientes gekocht voor 127k en gaat inmiddels voor 308k.
Dat is Lewandowksi en 200k wisselgeld, lastig
Crossplay zorgt er allen voor dat je tegen andere spelers komt van hetzelfde platform. Duitsers zijn overal te vinden ben ik bangLashrom schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:12:
[...]
HAHAHA! Baas.
@Markvd1984 Wellicht crossplay uitzetten? Zal denk ik niet helemaal helpen, maar proberen waard om de kans te verkleinen met andere platformen. Maar het is een gokkie.
Denk dat het vooral een 'opvoed training' voor jezelf is. Rustig proberen te blijven en lekker voetballen ongeacht wie of wat. Win je de wedstrijd niet, jammer... volgende weer proberen. Wordt je FIFA ervaring ook een stuk leuker van kan ik uit ervaring vertellen
Heb overwogen deze hoek te maken maar ik twijfelde enorm over de RA positie met trent. Salah en VVD zijn vast bizar goed maar trent is niet beter als Hakimi. Nu dus Messi-hakimi-Marquinhos. Heb nu een hybrid serie a (ivm dybala) La Liga & L1 met alleen Hakimi op 2Bossie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:28:
[...]
Kun je je teams eens posten, ik speel la-liga maar ik denk dat dat later een premier league hybrid word.
Stuk of 20 gedaan, beste Mahrez.. helemaal niet zelfs dussaert schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:23:
De 78+ upgrade is nou niet echt bepaald de moeite waard hé?
Zit te kijken of ik Danjuma of Griezman kan vervangen. Ik had eerst Ben Ketser, maar hij bleek toch niet zo snel te zijn vergeleken met de vorige Fifa's. Danjuma doet zijn werk goed, maar zoek toch een iets snellere en sterke spits. Ik ga wellicht toch mijn hele team verkopen behalve Dembele en een volledige Barcelona team maken. Depay en Lewa zijn echt opvallend goed dit keer. Hmmm, twijfels.
:strip_exif()/f/image/Nc8JNQfxLSZteK2OVjoClabI.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben vooral teleurgesteld wat er met Griezzman is gebeurt, was toch altijd een prima kaart.Lashrom schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:37:
Zit te kijken of ik Danjuma of Griezman kan vervangen. Ik had eerst Ben Ketser, maar hij bleek toch niet zo snel te zijn vergeleken met de vorige Fifa's. Danjuma doet zijn werk goed, maar zoek toch een iets snellere en sterke spits. Ik ga wellicht toch mijn hele team verkopen behalve Dembele en een volledige Barcelona team maken. Depay en Lewa zijn echt opvallend goed dit keer. Hmmm, twijfels.
[Afbeelding]
Zit tussen je oren vriend. Laat je niet zo gek maken.Markvd1984 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:02:
Kan ook echt toeval zijn hoor maar deze fifa ligt me wel puur omdat ik skills niet onder de knie krijgfifanoob schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:41:
[...]
Zit tussen je oren vriend. Laat je niet zo gek maken.
Maar in 22 waren de Duitsers bij elke Gameplay zo irritant
En helaas deze ook weer, dacht mss is er en mogelijkheid een landcode uit te schakelen
Reporten kan helaas ook niet om deze dingen
Waarom zou je spelers moeten kunnen rapporteren omdat ze dingen doen die de game toelaat?Markvd1984 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:58:
[...]
Kan ook echt toeval zijn hoor maar deze fifa ligt me wel puur omdat ik skills niet onder de knie krijg
Maar in 22 waren de Duitsers bij elke Gameplay zo irritant
En helaas deze ook weer, dacht mss is er en mogelijkheid een landcode uit te schakelen
Reporten kan helaas ook niet om deze dingen
Wat @fifanoob zegt
Je kunt ook leaven bij 0-0 en dan een leuke pot zoekenMarkvd1984 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:02:
Ik report hem ook niet voor het hebben van een p*nis avatar hier op tweakers, maar sommige mensen die zijn nou eenmaal zo dat ze bij het minste of geringste zich onrecht aangedaan voelen.Bossie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 17:08:
[...]
Waarom zou je spelers moeten kunnen rapporteren omdat ze dingen doen die de game toelaat?
Wat @fifanoob zegt
Op zich nog wel een optie ja met 4* weak foot. En past beter in mn team dan Laimer die ook gesuggereerd werd, wel thanks voor die tip!
Haha nondeju, die is hard gestegen nadat ik hem een paar potten geprobeerd en verkocht heb voor rond de 140kBossie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:21:
Morientes gekocht voor 127k en gaat inmiddels voor 308k.

@Gurbuh Valverde of Frenkie zou je ook nog kunnen overwegen als dit qua chem beter uitkomt.
Idd, als deze trend doorzet kan ik hem duidelijk inruilen voor OTW Lewandowski._Uploader_ schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:06:
[...]
Haha nondeju, die is hard gestegen nadat ik hem een paar potten geprobeerd en verkocht heb voor rond de 140k![]()
@Gurbuh Valverde of Frenkie zou je ook nog kunnen overwegen als dit qua chem beter uitkomt.
Had er gister wel Valverde gold uit ;-)saert schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:23:
De 78+ upgrade is nou niet echt bepaald de moeite waard hé?
Ik speel zelf momenteel ook met Depay centraal in de spits, speelt wel echt lekker moet ik zeggen. Heb Luis Diaz op links, Rodrygo op rechts en Bernardo Silva er achter. Je kan er ook nog voor kiezen om in-game te switchen zodat je met Dembele en Depay in de spits kunt spelen.Lashrom schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:37:
[Afbeelding]
Vraagje…
Ik trek net Kane uit een pakje van SBC (untradable). Ik twijfel heel erg of ik hem wil gebruiken. Ik heb als spitsen OTW Nunez en Gabriel Jesus.
Hem ipv Jesus? Ik gok namelijk wel dat de kaart van Nunez nog wel stappen maakt.
Alleen mijn angst is dat het wat statisch wordt voorin. Al heb ik daarachter wel Mané, Fernandes en Antony.
/f/image/bEvdjIJX5KhbUziEvVilPVBc.png?f=fotoalbum_large)
Dus do or dont…
Ik trek net Kane uit een pakje van SBC (untradable). Ik twijfel heel erg of ik hem wil gebruiken. Ik heb als spitsen OTW Nunez en Gabriel Jesus.
Hem ipv Jesus? Ik gok namelijk wel dat de kaart van Nunez nog wel stappen maakt.
Alleen mijn angst is dat het wat statisch wordt voorin. Al heb ik daarachter wel Mané, Fernandes en Antony.
/f/image/bEvdjIJX5KhbUziEvVilPVBc.png?f=fotoalbum_large)
Dus do or dont…

Geef hem engine en zet hem op CAM.Sleehond schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:35:
Vraagje…
[Afbeelding]
Dus do or dont…
Kane is juist heel bruikbaar met zijn lengte en fysieke kracht. Ik heb hem vandaag ook uit een pakje gehaald, speel hem samen met Vardy. Ik ben de instellingen nog aan het testen, maar gebruik hem nu als Targetman waarbij hij centraal blijft staan. Vardy staat ingesteld op diepgaan achter de linies en mag uit positie lopen.Sleehond schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:05:
[...]
Mhm serieus…?
Ben nog wat sceptisch over de kaart Kane… even goed nadenken
Je kunt hem ook als valse 9 instellen om ballen op te vangen en verder te kaatsen naar je opkomende- of vleugelspelers.
Veel hangt af van de spelopbouw en passing die je hanteert. Bij direct passing of Forward runs kun je beter snelle spitsen hebben.
CAM zou ik zelf niet doen, over het algemeen rendeert een bewegelijke en lopende CAM meer dan een statische speler. Tussen de linies wil je juist bewegelijk zijn dan wel een speler die de ruimtes snel kan induiken.
Wel de "lengthy" acceleratie wat op de next gen de nieuwe meta hype is, dus wie weet pakt het wel goed uit.Sleehond schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:05:
[...]
Mhm serieus…?
Hoe bevalt Bruno bij jou? Ik pack hem niet en zou hem als 3e (aanvallende) middenvelder in kunnen zetten. Maar hij is wel een downgrade tov vorig jaar.darkonsjon123 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:17:
[Afbeelding]
Pff ik denk dat fifa 23 het jaar van mijn packluck is. Zojuist vini gepackt uit de 83+ SBC. dus dan maar even la liga prem hybrid gemaakt
Zelf gebruik ik Benzema als CAM (aanrader!) en hij is een soortgelijke speler als Kane. Daarnaast heeft Kane een 5*WF, goede passing en een erg hoge positioning. Ik zou hem zonder twijfel eens gaan proberen als CAM met een engine en dat komende van een Arsenal fan.Sleehond schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:05:
[...]
Mhm serieus…?
.
Hoe is tchou? Wil hem als cdm stay back gaan gebruiken naast Valverde in onderstaande team.darkonsjon123 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:17:
[Afbeelding]
Pff ik denk dat fifa 23 het jaar van mijn packluck is. Zojuist vini gepackt uit de 83+ SBC. dus dan maar even la liga prem hybrid gemaakt
:strip_exif()/f/image/zijzEeltQcSrtmmzLqt3bOU2.jpg?f=fotoalbum_large)
Muntjes zijn nu echt op 🙈
In de ochtend begon ik met Champs kwalificatie. In de eerste wedstrijd had ik 3-0 verloren. Direct de wedstrijd daarna, speelde ik weer tegen dezelfde tegenstander. Ik dacht dat ik weer zou verliezen, maar gek genoeg liep alles in mijn voordeel waarna ik 4-0 had gewonnen. Het liep gewoon zo lekker, ik dacht hoe kan ik de eerste wedstrijd zo hard verliezen? En ik zeg je, hij speelde niet expres slecht want ik zag aan zijn speelstijl dat hij echt veel moeite moest doen.
Zojuist stream van Runthefutmarket gekeken. Hij speelde ook een Champs wedstrijd, Nick had hem 2-0 afgemaakt. Speelde hij direct daarna weer tegen dezelfde tegenstander, maar dit keer was alles tegen hem. Korte passes werkte niet, zijn verdedigers waren uit de posities, aanvallers die allemaal mis hadden geschoten binnen 16m en had uiteindelijk 4-3 verloren.
Kan ik concluderen dat Fifa de wedstrijden op één of ander manier de uitslag zo erg kan beinvloeden? Vind het best bizar.
Zojuist stream van Runthefutmarket gekeken. Hij speelde ook een Champs wedstrijd, Nick had hem 2-0 afgemaakt. Speelde hij direct daarna weer tegen dezelfde tegenstander, maar dit keer was alles tegen hem. Korte passes werkte niet, zijn verdedigers waren uit de posities, aanvallers die allemaal mis hadden geschoten binnen 16m en had uiteindelijk 4-3 verloren.
Kan ik concluderen dat Fifa de wedstrijden op één of ander manier de uitslag zo erg kan beinvloeden? Vind het best bizar.
Dacht "kak, Raphina" bij het openen van een tradeable pakje, maar toch nog 40k waard.
Voor mijn idee is deze inconsistentie bij deze editie veel meer aanwezig dan bij de vorige editie.Lashrom schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:05:
In de ochtend begon ik met Champs kwalificatie. In de eerste wedstrijd had ik 3-0 verloren. Direct de wedstrijd daarna, speelde ik weer tegen dezelfde tegenstander. Ik dacht dat ik weer zou verliezen, maar gek genoeg liep alles in mijn voordeel waarna ik 4-0 had gewonnen. Het liep gewoon zo lekker, ik dacht hoe kan ik de eerste wedstrijd zo hard verliezen? En ik zeg je, hij speelde niet expres slecht want ik zag aan zijn speelstijl dat hij echt veel moeite moest doen.
Ik hoop dat het komt doordat je wellicht op een andere server komt ofzo. Maar ik vrees dat het gewoon bewust is van EA om je te frustreren, zodat je weer packs gaat halen.
Dit moet je hier niet te hard gaan roepen. Mensen doen nog steeds alsof ze gek zijn als je het over momentum hebt.Lashrom schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:05:
Net ook een potje dat ik maar niet los kan komen van een tegenstander. Scoorde in 45e, 90e, 115e en 120e minuut tegen me. In alle gevallen kon ik gewoon helemaal niks doen om het te stoppen.
Inaki Williams. Schiet bij mij veel ballen erin. Ondergewaardeerde spits. Kost niks (1100 coins)Lashrom schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:37:
[Afbeelding]
wijze woorden
Llorente natuurlijk 😀Gurbuh schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:44:
wijze woorden
ja absoluut elk jaarLashrom schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:05:
Nog een leuke:
Sinds fifa 13 speel in elk jaar weer actief op de PS4
FIFA 13 tm 22 gewone edities gekocht en NUL spelers gepacked die meer dan 100k opleverden op de transferlist
FIFA 23 ultimate editie gekocht en al 3 spelers gepacked boven 100k waarde transferlist met beste pull Mané
Toevallig hè….?
Je verwacht het niet hè…?
PS ik vermaak me echt prima hoor met FIFA dus ze krijgen mij niet klein hiermee maar het is wel duidelijk hoe dit spel in elkaar steekt.
En ik ga gewoon lekker vrolijk verder met potjes spelen hoor!
FIFA 13 tm 22 gewone edities gekocht en NUL spelers gepacked die meer dan 100k opleverden op de transferlist
FIFA 23 ultimate editie gekocht en al 3 spelers gepacked boven 100k waarde transferlist met beste pull Mané
Toevallig hè….?
PS ik vermaak me echt prima hoor met FIFA dus ze krijgen mij niet klein hiermee maar het is wel duidelijk hoe dit spel in elkaar steekt.
Maar wat wil je er mee zeggen dan? Dat je meer packluck krijgt als je de ultimate editie koopt? Nou die koop ik al jaren dus dan kan ik jouw theorie weer ontkrachten.Sleehond schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:42:
Nog een leuke:
Toevallig hè….?
Zo kan je overal wel een "theorie" bedenken.
Ja ik ben nu met Socrates in vergelijkbare rol aan het testen en dat is ouderwets feest, moeilijk van de bal te krijgen en met zijn 5* weak foot legt hij de bal overal waar ik wil._Uploader_ schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:55:
[...]
Zelf gebruik ik Benzema als CAM (aanrader!) en hij is een soortgelijke speler als Kane. Daarnaast heeft Kane een 5*WF, goede passing en een erg hoge positioning. Ik zou hem zonder twijfel eens gaan proberen als CAM met een engine en dat komende van een Arsenal fan.
.
Prima, die mening mag jij hebben, maar ik heb er toch echt een andere visie op. Geeft niks toch?fifanoob schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:10:
[...]
Maar wat wil je er mee zeggen dan? Dat je meer packluck krijgt als je de ultimate editie koopt? Nou die koop ik al jaren dus dan kan ik jouw theorie weer ontkrachten.
Zo kan je overal wel een "theorie" bedenken.
Nee hoor, ook flat-earthers tolereren we hierSleehond schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:41:
[...]
Prima, die mening mag jij hebben, maar ik heb er toch echt een andere visie op. Geeft niks toch?
Ook altijd met friendlies tegen vrienden, we veranderen niets aan teams/tactics maar toch is het altijd alsof een de wind mee heeft en het volgende potje omgekeerd.
@Gurbuh
Dit soort games heeft diverse algoritmes en psychologische triggers ingebouwd om customer engagement te versterken en retention te verminderen. Ik geloof het wel aangezien vrijwel elke moderne game met mtx dit heeft.
[ Voor 27% gewijzigd door Bossie op 05-10-2022 00:00 ]
Retention te verhogen lijkt mij? Anders benieuwd naar de onderbouwing waarom ze dat juist verminderen.Bossie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:56:
[...]
Ook altijd met friendlies tegen vrienden, we veranderen niets aan teams/tactics maar toch is het altijd alsof een de wind mee heeft en het volgende potje omgekeerd.
@Gurbuh
Dit soort games heeft diverse algoritmes en psychologische triggers ingebouwd om customer engagement te versterken en retention te verminderen. Ik geloof het wel aangezien vrijwel elke moderne game met mtx dit heeft.
PSN: Kidjuh
Is hier dan helemaal geen toezicht op anno 2022? En zo niet zou dat dan niet is tijd worden, al betwijfel ik dat dit daadwerkelijk gebeurt. Als zo iets zou uitlekken van bijv binnenuit zou dat de reputatie van een game developer toch niet ten goede komen.Bossie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:56:
[...]
@Gurbuh
Playstation 5
2x gedaan ivm dubbele, kreeg de jong.Augy schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:25:
[...]
Stuk of 20 gedaan, beste Mahrez.. helemaal niet zelfs dus
Was maandagavond sowieso een packluck avond toen ik de hybride sbc deed uit de advanced.
Zag skriniar, was blij. Stuurde snel alles naar de club, behalve de dubbele. Toen ik op most recent keek voor de 78+ sbc zag ik eens Vinicious Junior.
Toen de jong uit de 78+ en daarna kreeg ik Dybala.
Van het weekend ook al Rijkaard en Havertz gekregen.
Weliswaar alles untradeable, maar met de coins die ik heb verhandeld een leuk teampje kunnen samenstellen. Benzema, Valverde, Carvajal, Barella, Spinazola zijn tradeable
https://www.futbin.com/23/squad/481459
[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 05-10-2022 08:17 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Als aanvallende CM is hij wel echt goed. Staat bij mij vaak op de juiste plek om dan een goal te makenheron schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:30:
[...]
Hoe bevalt Bruno bij jou? Ik pack hem niet en zou hem als 3e (aanvallende) middenvelder in kunnen zetten. Maar hij is wel een downgrade tov vorig jaar.
Ik speel nu met onderstaand team, heb nog 60.000 munten staan en 600+ spelers in de club wat ik nog moet opruimen.
Weet nog niet precies wie ik op RM wil zetten, Araujo speelt zo lekker, hij is echt OP. Sprak met een oud Wereld Kampioen FIFA en die vind hem beter presteren dan Militao.
Weet nog niet precies wie ik op RM wil zetten, Araujo speelt zo lekker, hij is echt OP. Sprak met een oud Wereld Kampioen FIFA en die vind hem beter presteren dan Militao.
:fill(white):strip_exif()/f/image/N3Jsb2myGABFQVTz0WQ797zO.png?f=user_large)
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja zit al te denken aan Diaby aangezien hij vergelijkbaar is met Dembele, en veel goedkoper is.
Of IF Lozano en dan nog een andere speler uit de Serie A er bij
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik snap er helemaal niks, voorheen veel Fifa gespeeld, en het wel tot DIV 2 geschopt.
Maar nu met Fifa 23 ik kom niet meer aan de bal, gisteren aantal potjes gespeeld waarbij balbezit van mijn tegenstander rond de 70% lag. Ik zit nog steeds in divisie 9, en kan werkelijk niet meekomen.
Verschillende formaties geprobeerd, verschillende tactics... waardeloos..
Ook veel last van lag, ondanks een glasvezel verbinding van 1000mbit.. Ik ben het spoor een beetje bijster, maar als het zo blijft zoals het nu is laat ik het spel gewoon helemaal links liggen. Ik heb er echt 0,0 plezier in op dit moment.
(Ik speel trouwens op de PS4)
/einde rant
Maar nu met Fifa 23 ik kom niet meer aan de bal, gisteren aantal potjes gespeeld waarbij balbezit van mijn tegenstander rond de 70% lag. Ik zit nog steeds in divisie 9, en kan werkelijk niet meekomen.
Verschillende formaties geprobeerd, verschillende tactics... waardeloos..
Ook veel last van lag, ondanks een glasvezel verbinding van 1000mbit.. Ik ben het spoor een beetje bijster, maar als het zo blijft zoals het nu is laat ik het spel gewoon helemaal links liggen. Ik heb er echt 0,0 plezier in op dit moment.
(Ik speel trouwens op de PS4)
/einde rant
Qua gameplay geloof ik best dat zoiets er in zit ja. Maar met die packs icm Ultimate Edition is gewoon onzin. Als jij al jaren FIFA koopt, en nu zelfs de duurdere variant dan heeft EA geen enkele reden om je extra te belonen.Bossie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:56:
[...]
@Gurbuh
Precies, daarom dat ik ook zei we kunnen ook overdrijven hoor.Gurbuh schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:18:
[...]
Qua gameplay geloof ik best dat zoiets er in zit ja. Maar met die packs icm Ultimate Edition is gewoon onzin. Als jij al jaren FIFA koopt, en nu zelfs de duurdere variant dan heeft EA geen enkele reden om je extra te belonen.
Laten we het gewoon over de game houden en niet allemaal spook theorieën er bij gaan halen.
Het maakt jezelf als speler ook nooit beter.
Eens, random is en blijft toch vaak random hoewel terugkerende/nieuwe spelers vaak wel “beloond” worden.Gurbuh schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:18:
[...]
Qua gameplay geloof ik best dat zoiets er in zit ja. Maar met die packs icm Ultimate Edition is gewoon onzin. Als jij al jaren FIFA koopt, en nu zelfs de duurdere variant dan heeft EA geen enkele reden om je extra te belonen.
Daarnaast zullen spenders ook wel gemotiveerd worden.
Diaby kan ik je adviseren, lekker spelertje. Ook bloedsnel en wendbaar.Mars18 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:12:
[...]
Ja zit al te denken aan Diaby aangezien hij vergelijkbaar is met Dembele, en veel goedkoper is.
Of IF Lozano en dan nog een andere speler uit de Serie A er bij
Meer mensen die last hebben van storing om de app in te komen?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ja, ik kan momenteel ook niet inloggen.M@cer schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:28:
Meer mensen die last hebben van storing om de app in te komen?
Kan alleen niet schieten.Traeces schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:27:
[...]
Diaby kan ik je adviseren, lekker spelertje. Ook bloedsnel en wendbaar.
Speel ingame 4-2-2-2 en die buitenspelers komen best vaak in scorings positie. Wel handig als ze dan kunnen afmaken.
Hier ook ultimate edition (net als vorig jaar) en de packluck is heeeel ver te zoeken...Denk dat dit toch echt met stom toeval te maken heeft.
Aangezien ik niets bruikbaars pack (behalve Mendy) is die Gakpo toch een aardige kaart voor een 84 rated team. Heb nu die LB RB van Groningen (Storyline) en Bijlow erin gezet icm Danjuma en De Ligt en een aantal andere LaLiga/Bundes spelers om Gakpo op 3 chem te krijgen.
Ben benieuwd of ik daar wat potten mee kan breken.
Aangezien ik niets bruikbaars pack (behalve Mendy) is die Gakpo toch een aardige kaart voor een 84 rated team. Heb nu die LB RB van Groningen (Storyline) en Bijlow erin gezet icm Danjuma en De Ligt en een aantal andere LaLiga/Bundes spelers om Gakpo op 3 chem te krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Robbio85 op 05-10-2022 13:57 ]
Dat welOzz schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:29:
[...]
Kan alleen niet schieten.
Speel ingame 4-2-2-2 en die buitenspelers komen best vaak in scorings positie. Wel handig als ze dan kunnen afmaken.
Gakpo in een paar potjes gebruikt gisteren en vond hem niet tegenvallen. Sowieso verwacht ik weer veel speciale kaarten voor de Eredivisie dit jaar.Robbio85 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:31:
Hier ook ultimate edition (net als vorig jaar) en de packluck is heeeel ver te zoeken...Denk dat dit toch echt met stom toeval te maken heeft.
Aangezien ik niets bruikbaars pack (behalve Mendy) is die Gakpo toch een aardige kaart voor een 84 rated team. Heb nu die LB van Groningen (Storyline) en Bijlow erin gezet icm Danjuma en De Ligt en een aantal andere LaLiga/Bundes spelers om Gakpo op 3 chem te krijgen.
Altijd wel leuk om een full Eredivisie team te maken.
Komt vanzelf heb er denk 10k fifa pointen tegenaan gegooid en had daar echt letterlijk niks uit. Maar sinds maandag heb ik ineens dikke spelers gepackt.Robbio85 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:31:
Aangezien ik niets bruikbaars pack (behalve Mendy) is die Gakpo toch een aardige kaart voor een 84 rated team. Heb nu die LB van Groningen (Storyline) en Bijlow erin gezet icm Danjuma en een aantal andere LaLiga spelers om Gakpo op 3 chem te krijgen.
OTW Mane, Jota, Saint Max, Mendy, Upa etc.
Ja, na de werkzaamheden van vanochtend is FUT ff niet bereikbaar. Storing helaas.
Ben ik btw de enige die zich stoort aan het feit dat de scheidsrechters continu vrouwen zijn? Niks mis met vrouwen en als het zowel mannen als vrouwen waren helemaal goed, maar nu zijn het constant vrouwen en dat is niet bepaald een realistische weergave van de realiteit ..
Ben ik btw de enige die zich stoort aan het feit dat de scheidsrechters continu vrouwen zijn? Niks mis met vrouwen en als het zowel mannen als vrouwen waren helemaal goed, maar nu zijn het constant vrouwen en dat is niet bepaald een realistische weergave van de realiteit ..
Storen is een groot woord, maar het viel me wel op en is weer zo geforceerd..Timbox88 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:35:
Ja, na de werkzaamheden van vanochtend is FUT ff niet bereikbaar. Storing helaas.
Gekke is dat op PS4 (volgens mij iig, staat een PS4 beneden en een 5 in mn bunker) het allemaal mannen lijken te zijnGurbuh schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:37:
[...]
Storen is een groot woord, maar het viel me wel op en is weer zo geforceerd..
Idd, vooral met de "nieuwe meta" waarin grotere spelers beter zouden renderen. Hopelijk kan ik eens wat anders proberen dan de usual suspects van 1.70m.Ozz schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:33:
[...]
Gakpo in een paar potjes gebruikt gisteren en vond hem niet tegenvallen. Sowieso verwacht ik weer veel speciale kaarten voor de Eredivisie dit jaar.
Altijd wel leuk om een full Eredivisie team te maken.
En of de scheidsen allemaal mannen of vrouwen zijn boeit me niet zo veel. Als ze maar fatsoenlijk fluiten (als je ongelukkig wordt geschopt in de 16 van de tegenstander dan moeten ze uiteraard een penatly geven
[ Voor 18% gewijzigd door Robbio85 op 05-10-2022 09:39 ]
Ik heb gekozen voor milito als grote sterkte spits om te proberen.Robbio85 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:38:
[...]
Idd, vooral met de "nieuwe meta" waarin grotere spelers beter zouden renderen. Hopelijk kan ik eens wat anders proberen dan de usual suspects van 1.70m.
Speel eigenlijk vaak met een sterke spits en op de 3 cam posities eromheen de dribbelaar. Nu met het hele lengthy gebeuren lijkt t goed uit te pakken. Over het algemeen genomen is mn spits de bliksemafleider en scoren de cams tog het meeste
[ Voor 23% gewijzigd door Augy op 05-10-2022 09:41 ]
Naja, dat bedoel ik er idd mee.Gurbuh schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:37:
[...]
Storen is een groot woord, maar het viel me wel op en is weer zo geforceerd..
Not the hero we deserve, but the one that we need_Uploader_ schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:59:
inloggen is weer mogelijk
Je hebt de beste gold LB van het spel gepackt en je loopt te zaniken om pack luck. Jammer dat Fifa dit spel zo heeft verkracht dat het enige wat telt pakketjes openmaken is en binnen 2 weken gestoord team neerzetten, in plaats van rustig je team opbouwen en daadwerkelijk blij zijn met een enigszins goede pull.Robbio85 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:31:
Aangezien ik niets bruikbaars pack (behalve Mendy) is die Gakpo toch een aardige kaart voor een 84 rated team. Heb nu die LB van Groningen (Storyline) en Bijlow erin gezet icm Danjuma en De Ligt en een aantal andere LaLiga/Bundes spelers om Gakpo op 3 chem te krijgen.
PSN: Kidjuh
Je met zowel mendy als theo gespeeld en ik vind (let op persoonlijke mening) theo een stuk sterker deze editieKidjuh schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:29:
[...]
Je hebt de beste gold LB van het spel gepackt en je loopt te zaniken om pack luck. Jammer dat Fifa dit spel zo heeft verkracht dat het enige wat telt pakketjes openmaken is en binnen 2 weken gestoord team neerzetten, in plaats van rustig je team opbouwen en daadwerkelijk blij zijn met een enigszins goede pull.
Lijkt niks veranderd met de update. Ben maar eens begonnen aan het klimmen in divisies, nu 7.
Tchou is echt een belachelijke goede cdm trouwens zeg
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 05-10-2022 10:38 ]
Het is maar net wat je zeiken noemt. Probeer alleen perspectief te geven op de opmerking eerder dat ultimate edition meer packluck zou moeten geven.Kidjuh schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:29:
[...]
Je hebt de beste gold LB van het spel gepackt en je loopt te zaniken om pack luck. Jammer dat Fifa dit spel zo heeft verkracht dat het enige wat telt pakketjes openmaken is en binnen 2 weken gestoord team neerzetten, in plaats van rustig je team opbouwen en daadwerkelijk blij zijn met een enigszins goede pull.
Als je de ene naar de andere topspeler packt is de lol er ook snel af lijkt me. Maar het extreme verschil in packluck valt wel op als ik kijk naar sommige bekenden.
Ik bouw rustig verder...
Even wat kleine aanpassingen gedaan.
/f/image/bniRr801E87zK57sKMO7IVyn.png?f=fotoalbum_large)
Had Barella en Tonali centraal op het middenveld. Gisteren Frenkie de Jong uit een gold upgrade pack gehaald en merkte dat ik toe was aan een ander centraal duo. Kessie is een goede jager met Frenkie als regiseur.
Heb veel goede untradebles gepacked.
Llorente, Varane, Theo Hernandez, Antony, Frenkie en Leao zijn allen untradeble.
Op de bank heb ik onder andere Hakimi, Marquinhos, Bernardo Silva en Raphinha.
Ronaldo gekocht als een soort van investering. 450K betaald en nu 550K waard. Verwacht dat hij komend weekend nog wel gaat stijgen.
Kan veel kanten op met m'n teams, maar dat nieuwe chemistry systeem loopt me nu in de weg. Vorig jaar kon je veel spelers in 4-5-1 met enkele sterke links op full chem krijgen.
/f/image/bniRr801E87zK57sKMO7IVyn.png?f=fotoalbum_large)
Had Barella en Tonali centraal op het middenveld. Gisteren Frenkie de Jong uit een gold upgrade pack gehaald en merkte dat ik toe was aan een ander centraal duo. Kessie is een goede jager met Frenkie als regiseur.
Heb veel goede untradebles gepacked.
Llorente, Varane, Theo Hernandez, Antony, Frenkie en Leao zijn allen untradeble.
Op de bank heb ik onder andere Hakimi, Marquinhos, Bernardo Silva en Raphinha.
Ronaldo gekocht als een soort van investering. 450K betaald en nu 550K waard. Verwacht dat hij komend weekend nog wel gaat stijgen.
Kan veel kanten op met m'n teams, maar dat nieuwe chemistry systeem loopt me nu in de weg. Vorig jaar kon je veel spelers in 4-5-1 met enkele sterke links op full chem krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ozz op 05-10-2022 10:51 ]
Nou de eerste 5 potjes wl ( kwalificatie ) allemaal al gewonnen. Lijkt mij makkelijker te gaan dan rivals.
Ik kom wel veel dure teams tegen maar voetballen kunnen ze niet ;D
Maandag avond had ik het best lastig. Eerste drie potten verloren en ga je je afvragen of je wel mee mag doen komend weekend.fifanoob schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:54:
Nou de eerste 5 potjes wl ( kwalificatie ) allemaal al gewonnen. Lijkt mij makkelijker te gaan dan rivals.
Gelukkig daarna een reeks van 5 wins achter elkaar neergezet en geplaatst.
hoe eerder je met die WL kwalli bent begonnen hoe moeilijker het was. Dus dat zou wel kunnen hoor. Denk dat je er nu ook zo door heen fietstOzz schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:59:
[...]
Maandag avond had ik het best lastig. Eerste drie potten verloren en ga je je afvragen of je wel mee mag doen komend weekend.
Gelukkig daarna een reeks van 5 wins achter elkaar neergezet en geplaatst.
Hoe werken die kwalificaties uberhaupt? Je moet eerst die 1250 punten in rivals en daarna heb je een X aantal potten om je te kwalificeren ofzo?
Precies zo. Hoe hoger je divisie in Rivals hoe minder wins je nodig hebt om die kwali punten te vergaren. In de kwali heb je volgens mij 10 potten om je te kwalificeren.Timbox88 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:11:
Hoe werken die kwalificaties uberhaupt? Je moet eerst die 1250 punten in rivals en daarna heb je een X aantal potten om je te kwalificeren ofzo?
Klopt, 10 wedstrijden waarvan je minimaal 4 moet winnen.Robbio85 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:12:
[...]
Precies zo. Hoe hoger je divisie in Rivals hoe minder wins je nodig hebt om die kwali punten te vergaren. In de kwali heb je volgens mij 10 potten om je te kwalificeren.
En die kwalificaties (die 10 wedstrijden), hoe lang heb je daar voor?
Tot het einde van dit seizoen, meestal zijn dat 40/50 dagen.Timbox88 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:15:
En die kwalificaties (die 10 wedstrijden), hoe lang heb je daar voor?
Oke, en ieder weekend kan je ervoor kiezen of je je kwalificatie inzet voor dat toernooi?Ozz schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:17:
[...]
Tot het einde van dit seizoen, meestal zijn dat 40/50 dagen.
Klopt, als je eenmaal bent gekwalificeerd kun je starten wanneer je wilt, token blijft geldig tot jij ervoor kies hem in te wisselen en deel te nemen aan de WL.Timbox88 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:18:
[...]
Oke, en ieder weekend kan je ervoor kiezen of je je kwalificatie inzet voor dat toernooi?
Zal wel aardig sweaty worden deze week als ik de huidige leaks zie haha
Hier andersom. In Rivals vrij snel doorgeschoten naar div. 6 waar ik nu in zit. Maar de WL kwali gaat uiterst stroef. Sta nu 3-4. Dus nog 3 potten om er 1 te winnen. Dat moet wel lukken, maar makkelijk gaat het niet.fifanoob schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:54:
Het valt mij op dat ondanks mijn opstelling niet heel wijd staat qua verdedigen, dat er toch veel ballen dwars door het centrale duo heen vliegen. Vaak ook uit de counter. Maar misschien is mijn depth te hoog. Waar spelen de meesten van jullie op?