[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 11 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Toch ook maar weer begonnen met Ultimate Team... Was eerst begonnen met Bundesliga, maar na een paar wedstrijden weer veranderd naar Serie A, zoals elk jaar..

Dat nieuwe chemistry systeem is echt nog abracadabra, maar het zal wel goed komen.

Verder echt wel storend dat je alleen met een omweg 100 spelers op je transferlijst kan zetten, ik probeer altijd zoveel mogelijk te verhandelen, maar dat wordt wel moeilijk gemaakt, hopelijk lossen ze dat snel definitief op. Al zijn de SBC's tot op heden echt om te janken.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
M@cer schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:03:
Toch ook maar weer begonnen met Ultimate Team... Was eerst begonnen met Bundesliga, maar na een paar wedstrijden weer veranderd naar Serie A, zoals elk jaar..

Dat nieuwe chemistry systeem is echt nog abracadabra, maar het zal wel goed komen.

Verder echt wel storend dat je alleen met een omweg 100 spelers op je transferlijst kan zetten, ik probeer altijd zoveel mogelijk te verhandelen, maar dat wordt wel moeilijk gemaakt, hopelijk lossen ze dat snel definitief op. Al zijn de SBC's tot op heden echt om te janken.
Dat blijft EA maar gewoon copy pasten....ook dat discarden van spelers...nu veel meer sbc untradable zijn zal er meer gediscard moeten worden...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Augy schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:59:
Ik ben de komende tijd wel even klaar met mn team.

De chemstyles zoveel mogelijk aangepast naar het nieuwe 'lengthy' gebeuren, kijken hoe dat werkt haha
[Afbeelding]
Dat team is niet mis, knap al zo vroeg in het spel.

Heb je ergens een goede uitleg gevonden voor de chemstyles? Over Lentghy en de andere 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
saert schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:17:
[...]

Heb je ergens een goede uitleg gevonden voor de chemstyles? Over Lentghy en de andere 2?
Nachtapotheker schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:36:
Zou iedereen op nextgen willen aanraden deze even te checken, YouTube: OMG?!😱 *NEW* META MECHANIC YOU NEED TO KNOW WHEN PLAYING FIFA 23 ULT...

Net even getest met Architect op CR7, hij is dan idd sneller dan met engine 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Augy schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:59:
Ik ben de komende tijd wel even klaar met mn team.

De chemstyles zoveel mogelijk aangepast naar het nieuwe 'lengthy' gebeuren, kijken hoe dat werkt haha
[Afbeelding]
Damn wat een monsterteam zeg!! _/-\o_
Speel je ingame ook zo? En hoe bevalt Valverde zijn potm kaart? Wil hem ook unlocken maar nog niet de middelen voor alleen de 84 squad ingeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
Toch lekker gisteren, Kimmich op weten te pikken voor 19000 en als gevolg daarvan een gepackte Toni Kroos in de verkoop kunnen zetten en die voor 25000 verkocht.
Zit gezien de prijzen van Kimmich toch te twijfelen of ik hem niet weer voor 30.000 van de hand doe. :P

Inmiddels in een kleine week toch een aardig “ BL” teampje staan.

Werner - Adeyemi
Sane Kimmich Reus Gnabry
Gosens Slotterbeck Gvardiol Mazraoui
Hradecky

Ik ben rustig aan het doorselecteren. Wil geen achterlijke bedragen betalen voor spelers, een OTW De Ligt, Goretzka of Bellingham wachten nog even. Zou ook wel graag Rudiger toevoegen, want Duitser, maar ook die is nog wat te gortig met een ton te besteden. Qua spitsen is het ook wat sappelen voor mijn elftal. Mis echt een Haaland of Lewa in de BL nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:27
Robbio85 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:00:
Zowat alle 50k packs en 100k packs uit de objectives geopend. Enige noemenswaardige dat eruit kwam was een untradeable Mendy en 1 tradeable walkout (TAA) uit een preview pack.
Ik moet nog 250 goals voor de tweede jumbo pack, als ik daarvoor Ferland Mendy zou krijgen dan teken ik daarvoor :)

Sommige mensen hebben idd bizarre packs maar daar moet je zeker niet als drijfveer gebruiken om ook/meer packs te openen. Het is simpelweg pure manipulatie/aanzet tot gokken.

@Markmaas gewoon later de 84 halen, die gaat zeker nog in prijs droppen als hij straks weer in packs halen. De POTM is untradeable en dadelijk 5/6 de prijs van zijn normale kaart voor een minimale upgrade.

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 03-10-2022 11:38 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
Ik zat laatst een stream te kijken op Twitch en die was afgelopen, dan gaan ze normaal iemand raiden dus ook nu. Kwam terecht in de stream van Tom Leese(?) een pro speler die puur en alleen packs aan het openen was van FIFA points om zijn club te stacken. Los van wat je daarvan vindt etc packte hij in 2 uur ofzo alleen 1x Haaland van waarde, terwijl er echt wel 1000en ponden ofzo doorheen ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
Bossie schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:36:
[...]

Ik moet nog 250 goals voor de tweede jumbo pack, als ik daarvoor Ferland Mendy zou krijgen dan teken ik daarvoor :)

Sommige mensen hebben idd bizarre packs maar daar moet je zeker niet als drijfveer gebruiken om ook/meer packs te openen. Het is simpelweg pure manipulatie/aanzet tot gokken.
Ik zit echt te twijfelen om er nog wat munten tegenaan te gooien om wat van die gold player packs te gaan openen. Ook om wat extra snel coins te kunnen genereren, maar ik weet gewoon van FIFA21 dat ik dan weer hevig teleurgesteld ga zijn uit wat er daadwerkelijk uit komt.
Ik kan meer packs krijgen door draft te gaan spelen, maar vrees daar vooral al na ronde 1 uit te liggen door te sterke tegenstand. Met in het achterhoofd dat ik in FIFA21 ook zo ongeveer pas vanaf de winterpromo’s ben gegaan voor spelerSBC’s en dergelijke, denk ik dat ik het nog maar even zo laat.
Ga wel wat minder op mijn centen zitten, want uiteindelijk heb je niks aan op 2 miljoen blijven zitten als de echte toppers toch altijd onhaalbaar zijn of te laat in het spel.

Na deze eerste dagen mijn bevindingen over het spel zelf (PC, ten opzichte van 21 dus)
Pro:
- Passing is op zich wel lekker, je kunt uit moeilijker posities een pass geven en ze worden minder snel onderschept
- Spelers lopen slimmer en niet meer zo snel buitenspel
- dribbelen lijkt meer nut te hebben
- voorzetten vanaf de zijkant gaan beter, waar je ze in FIFA21 alleen nuttig kon gebruiken als je spits toch al vrij stond
- vrije trappen systeem _O_ (voor corners nog niet echt fan)
- moments is een leuke toevoeging
- snelheid is belangrijk, maar niet meer key
- teamgeestsysteem is beter

Con:
- Keepers mogen nog wel wat beter bij afstandsschoten
- penaltysysteem ben ik niet zo’n fan van. Wel als keeper trouwens. Hoewel spelers niet meer de kant opkijken waar ze gaan schieten, is het nu wel makkelijker reageren op een schot.
- op zich wel logisch, maar je lijkt nu wel genoodzaakt om een PL, Primera division of PSG team te maken om een echt goed team neer te zetten. In de zin van goede spelers. Ik heb het gevoel dat het in FIFA21 wat dichter bij elkaar lag in het begin. En later in het spel wel echt goed uitgebalanceerd was.
- Ik heb een Xbox controller gekocht, om mijn oude controller te vervangen, maar blijkbaar kan het ding niet draadloos aangesloten worden, omdat FIFA dan blijft scrollen. :’)
- Wisselen van spelers loopt nog niet lekker. Hoe ik het ook instel, spel presteert het altijd net de verkeerde te kiezen waardoor ik soms een te groot gat laat vallen.

Ik weet niet of ik dit bij pro of con moet zetten, omdat het natuurlijk 2 kanten op werkt. Staande tackle kon je in FIFA21 van grotere afstand uitvoeren. Nu moet je veel dichterbij staan om dat te kunnen doen. Mijn spiergeheugen is nog steeds niet ingesteld op deze nieuwe afstand. Best lastig.

[ Voor 0% gewijzigd door Prosac op 03-10-2022 12:06 . Reden: Stomme autocorrect van Apple. Plus andere dingen juist niet autocorrecten ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7F8_abGtx-F62IiMJynz3s344LE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/78usEIaQEmYWuYl8EviMhDNe.png?f=fotoalbum_large

Dit is op dit moment mijn team. Verre van de meta geloof ik, maar speelt nu best wel fijn moet ik zeggen. Lewa, Son en Antony zijn untradeable dus met de rest kan altijd nog kiezen om te verkopen en om te bouwen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
M@cer schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:03:

..

...
Ben juist met dit systeem wat minder gefocust om alles op volledige chemistry te krijgen.
Dit omdat spelers met 1 of zelfs 0 links qua rating nooit onder hun basisrating komen.

Dus alleen je chemistry kaartje heeft minder of geen effect.

Prima systeem wat mij betreft!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Gisteren eindelijk kunnen beginnen! Speelt toch wel lekker weg. Mijn team is nog drama, met een winst en een verlies tot gevolg. Vanavond maar ff flink knutselen aan team en opstelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Valandil schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:24:
[...]

Ben juist met dit systeem wat minder gefocust om alles op volledige chemistry te krijgen.
Dit omdat spelers met 1 of zelfs 0 links qua rating nooit onder hun basisrating komen.

Dus alleen je chemistry kaartje heeft minder of geen effect.

Prima systeem wat mij betreft!
Een team zonder chemistry is dus niet veel slechter dan een team met chemistry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Timbox88 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:09:
[...]

Klopt, omdat de stats niet negatief beinvloed worden door het ontbreken van chemistry. Elke kaart behoudt zijn base stats. Meer chemistry zorgt alleen voor hogere boosts bij bepaalde stats, afhankelijk van de chemistry style. Spelers met basic chem style zullen met 1, 2 of 3 chem dus wel bepaalde stat boosts krijgen. Op Futbin kun je het verschil vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Timbox88 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:09:
[...]

Een team met volledige chemistry heeft natuurlijk een boost tov geen chemistry.
Het voordeel is nu dat een speler zijn basisstats gewoon behoud.

Zeker in dit stadium kan ik prima leven met een speler met 1 chemistry ipv 3.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:17
saert schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:17:
[...]

Mazzel gehad met Haaland OTW, verkocht voor 1,5mio.

Nu nog 150k over voor evt upgrades maar voorlopig is t prima zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Robbio85 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:15:
[...]

Klopt, omdat de stats niet negatief beinvloed worden door het ontbreken van chemistry. Elke kaart behoudt zijn base stats. Meer chemistry zorgt alleen voor hogere boosts bij bepaalde stats, afhankelijk van de chemistry style. Spelers met basic chem style zullen met 1, 2 of 3 chem dus wel bepaalde stat boosts krijgen. Op Futbin kun je het verschil vergelijken.
Maar dat betekent eigenlijk dat je zo'n beetje alle spelers van je dromen bij elkaar kan voegen en niet heel erg op de chemistry hoeft te letten? Want die boost maakt niet zo'n heel groot verschil denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Markmaas schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:21:
[...]

Speel je ingame ook zo? En hoe bevalt Valverde zijn potm kaart? Wil hem ook unlocken maar nog niet de middelen voor alleen de 84 squad ingeleverd.
Ga zo even spelen, vertel ik mijn bevindingen 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Valandil schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:20:
[...]

Een team met volledige chemistry heeft natuurlijk een boost tov geen chemistry.
Het voordeel is nu dat een speler zijn basisstats gewoon behoud.

Zeker in dit stadium kan ik prima leven met een speler met 1 chemistry ipv 3.
Thnx! Zie vraag ook hierboven: Maar dat betekent eigenlijk dat je zo'n beetje alle spelers van je dromen bij elkaar kan voegen en niet heel erg op de chemistry hoeft te letten? Want die boost maakt niet zo'n heel groot verschil denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Ik heb zelf wel een beetje last dat soms mijn pasjes echt tergend traag zijn en er elke keer een verdediger tussen komt, of juist heel hard waardoor de aanname mwoah is of gewoon de pass niet accuraat..

Soms wel, soms niet. Daar moet ik even aan wennen. Daarnaast ook best wennen aan de nieuwe dribbel methode. Sommige go'to's van mijzelf werken wat minder dit jaar... Ach inmiddels bijna div 5. Gaat prima vooralsnog.

Die nieuwe L1 heel flick is wel ziek overpowered..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbio85
Timbox88 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:31:
[...]

Thnx! Zie vraag ook hierboven: Maar dat betekent eigenlijk dat je zo'n beetje alle spelers van je dromen bij elkaar kan voegen en niet heel erg op de chemistry hoeft te letten? Want die boost maakt niet zo'n heel groot verschil denk ik?
Mwah, als je bijv naar De Ligt kijkt dan heeft die pace stats van 69/79 (acceleratie/topsnelheid) - op full chem wordt dat 77/87 - dat is toch aanzienlijk.

Als je het hebt over een topper zoals Mbappe dan maakt het denk ik echt niet veel meer uit. Ik probeer in mijn team toch rekening te houden met chemistry, alleen als ik een top speler pack kan ik die toch zonder chemistry in het team gooien.

In principe vind ik dit wel een goed systeem. Het geeft meer flexibiliteit, maar het loont nog steeds om chemistry toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Robbio85 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:39:
[...]

Mwah, als je bijv naar De Ligt kijkt dan heeft die pace stats van 69/79 (acceleratie/topsnelheid) - op full chem wordt dat 77/87 - dat is toch aanzienlijk.

Als je het hebt over een topper zoals Mbappe dan maakt het denk ik echt niet veel meer uit. Ik probeer in mijn team toch rekening te houden met chemistry, alleen als ik een top speler pack kan ik die toch zonder chemistry in het team gooien.

In principe vind ik dit wel een goed systeem. Het geeft meer flexibiliteit, maar het loont nog steeds om chemistry toe te passen.
Ahh, helder! Thanks voor de duidelijke uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Wat kiezen jullie eigenlijk als starter pack, welk land?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Trading tip / op eigen risico gebruiken.

Vorig jaar werkte dit heel goed, nu met de market die geshared is heb ik het nog niet gedaan.
Dit weekend speelt AC Milan tegen Juventus.
Kans is groot dat dit donderdag een marquee SBC gaat worden.

Kaarten van AC Milan en Juve gaan serieus stijgen in waarde.
Wat te doen nu, non rare AC Milan / Juve kaarten kopen aan 500 coins.
Sturen naar transferlijst, je kiest zelf hoeveel je er wil doen.

Donderdag om 18u30 - 18u40 ze allemaal listen voor dubbel de coins, ik zet altijd aan 1k.
Om 19u dropt de sbc, met wat geluk verkoopt heel je transferlijst binnen de 5 min.

35 x 500 coins = 17500 invest
35 x 1000 = 35000 coins minus de tax hou je 15.750 coins pure profit over.

Als je dit elke week kan doen, heb je 63k profit op een maand voor misschien 5 min werk per week.
Kan op je app / web app / console.

Ze nemen altijd top matchen in de sbc. Maar het is nooit 100 % zeker.

Je doet ermee wat je wil, maar gebruik die methode al ettelijke jaren voor wat extra profit.

Edit : Op de web app kan je maar max 30 listen, op console veel meer. Dus wil je meer als 30 spelers listen ga je rekening moeten houden van dit te doen op console.

[ Voor 7% gewijzigd door KBE91 op 03-10-2022 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 12-09 11:46
Ondertussen een weekje bezig nu bijna.
Spel is nog erg wennen qua gameplay, maar de pace is wel een fijne verandering.

Leuk ook dat een speler als Benzema nu echt goed bruikbaar is. Echt een aanrader in de spits!

In een keer door gestoomd naar divisie 5 tot nu toe.
Maar bizar wat voor teams je al tegen komt als je kwalificatie gaat doen voor weekend league.

88/89/90 rated teams geen gebrek..

Hieronder mijn selectie!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKGBR_CCVdYa5hCEh7o-R-WJivs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Q7357X5RQ47DVytNJKx4NWZ.jpg?f=fotoalbum_large

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Loop al hele tijd te klooien met een SBC. Ik heb weinig opties, en zoek om het compleet te maken de keeper Jean. Iemand deze knul toevallig in z'n club zitten en mij hiermee kan helpen? Mocht je hem hebben, zet hem dan nog niet gelijk te koop, maar stem even met mij af!

Zie hier m'n gepuzzel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L61jGeeui0tuuE6kQI7fosnp_fI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kbLpiBqgI2vWYtWIh9u4Kdua.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
naNs schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 14:03:
Loop al hele tijd te klooien met een SBC. Ik heb weinig opties, en zoek om het compleet te maken de keeper Jean. Iemand deze knul toevallig in z'n club zitten en mij hiermee kan helpen? Mocht je hem hebben, zet hem dan nog niet gelijk te koop, maar stem even met mij af!

Zie hier m'n gepuzzel:
[Afbeelding]
Iedereen zit op die gast te azen, dus zelfs als jij het met iemand afstemt vis je achter het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
Shit, was ik al bang voor. Hele irritante SBC, en heb al flink wat coins uitgegeven aan andere Brazilianen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:03

Zie hier m'n gepuzzel:
[Afbeelding]
ik heb hem, maar helaas untradable. Had de SBC daarvoor al afgerond. Maar afstemmen heeft ook geen zin. Wanneer je denkt te gaan knipperen met je ogen is die al weg.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Laatst online: 19:07
naNs schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 14:15:
Shit, was ik al bang voor. Hele irritante SBC, en heb al flink wat coins uitgegeven aan andere Brazilianen...
Verkoop die Brazilianen en ga voor de Argentijnen oplossing. Die is wel iets duurder maar die keeper is niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Markmaas schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:21:
[...]

Ingame start ik meestal 4-2-3-1 en ga ik naar 4-2-2-2 als ik er niet doorheen kom of het in het midden veel te druk word. Messi en Dybala zijn echt monsters dit jaar trouwens!

Valverde is op dit moment de baas op mn middenveld, erg blij dat ik hem heb gedaan. Of hij 200k waard is vond k erg lastig om te zeggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
KBE91 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:56:
Trading tip / op eigen risico gebruiken.

Vorig jaar werkte dit heel goed, nu met de market die geshared is heb ik het nog niet gedaan.
Dit weekend speelt AC Milan tegen Juventus.
Kans is groot dat dit donderdag een marquee SBC gaat worden.

Kaarten van AC Milan en Juve gaan serieus stijgen in waarde.
Wat te doen nu, non rare AC Milan / Juve kaarten kopen aan 500 coins.
Sturen naar transferlijst, je kiest zelf hoeveel je er wil doen.

Donderdag om 18u30 - 18u40 ze allemaal listen voor dubbel de coins, ik zet altijd aan 1k.
Om 19u dropt de sbc, met wat geluk verkoopt heel je transferlijst binnen de 5 min.

35 x 500 coins = 17500 invest
35 x 1000 = 35000 coins minus de tax hou je 15.750 coins pure profit over.

Als je dit elke week kan doen, heb je 63k profit op een maand voor misschien 5 min werk per week.
Kan op je app / web app / console.

Ze nemen altijd top matchen in de sbc. Maar het is nooit 100 % zeker.

Je doet ermee wat je wil, maar gebruik die methode al ettelijke jaren voor wat extra profit.
Thanks hiervoor, het is idd zeer aannemelijk dat deze wedstrijd in de MM zit. Meteen maar wat van die spelers ingekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Arsenal - Liverpool en Dortmund - Bayern zijn ook komend weekend en kunnen er in voor komen, daar geldt dezelfde tactiek voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
hmr schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:34:
Ik heb zelf wel een beetje last dat soms mijn pasjes echt tergend traag zijn en er elke keer een verdediger tussen komt, of juist heel hard waardoor de aanname mwoah is of gewoon de pass niet accuraat..
Ik heb dat vooral als mijn tegenstander pressure speelt, ik heb altijd het gevoel dat dat mijn mechanics ook aanpast wat bizar is.

@naNs ik heb big benz als F9 in mijn 4222, loopt bijna 1:1 met goals en assists online :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 03-10-2022 14:55 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Wat mij trouwens opvalt is dat bij het geven van een doorsteek pass, EA bewust de aanvallende speler langzamer laat rennen, zodat de tegenpartij, met zijn verdediging, het kan bijbenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Zie hier m'n gepuzzel:
[Afbeelding]
Ik kon er 1 kopen op zondagochtend net nadat de Squad Battle rewards massaal werden geopend. Als ik jou was zou ik donderdag de rivals beloningen afwachten. Anders is het niet te doen joh. Ik had hetzelfde, meerdere keren transfer gemist bij listings die over precies 1 uur afliepen en ik nog voor er 59:59 op het scherm verscheen op buy know klikte. Ik denk dat er bots actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
Capsaicin schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:00:
[...]
Ik kon er 1 kopen op zondagochtend net nadat de Squad Battle rewards massaal werden geopend. Als ik jou was zou ik donderdag de rivals beloningen afwachten. Anders is het niet te doen joh. Ik had hetzelfde, meerdere keren transfer gemist bij listings die over precies 1 uur afliepen en ik nog voor er 59:59 op het scherm verscheen op buy know klikte. Ik denk dat er bots actief zijn.
Ben uit eindelijk aan de slag gegaan met Argentijns elftal, thanks Traeces, en dat was snel gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Bossie schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 14:53:
[...]

Ik heb dat vooral als mijn tegenstander pressure speelt, ik heb altijd het gevoel dat dat mijn mechanics ook aanpast wat bizar is.

@naNs ik heb big benz als F9 in mijn 4222, loopt bijna 1:1 met goals en assists online :)
Heb je toevallig Architect chemstyle bij hem gebruikt? Zo krijgt hij Lenghty accelerate. Ben benieuwd of het verschil groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Toch niet het geduld kunnen opbrengen om te wachten voor genoeg coins voor Mbappe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4zI36DdFeyPlXKtO7-XNVD4fD8k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w0uqSYJ0fZpeWMYnZG4SahA0.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk stijgen de prijzen van deze spelers ook flink door dan werkt het 2 kanten op :)

Ben benieuwd of de low/low workrates van Messi een beetje gaan werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
Haha is dat PtW of heb je packluck?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Lashrom schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:32:
[...]

Heb je toevallig Architect chemstyle bij hem gebruikt? Zo krijgt hij Lenghty accelerate. Ben benieuwd of het verschil groot is.
Ik heb deze op immobile staan en merk wel dat het verschilt. Vooral verdedigers hebben er profijt van heb ik het gevoel.

Overigens ben ik sws anders gaan spelen nu ik dit weet. Met mn explosieve wingers maak ik de korte (explosieve) sprints. De diepe ballen gaan op immobile voor de lange sprints.

Over het algemeen genomen erg tevreden over deze fifa en hoe hij speelt, nu hopen dat de eerst update niet alles verknalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 10:58

Ozz

Ronaldo is ook deze FIFA weer heel goed. Alles wat momenteel goed werkt is hij goed in. Powershot of een voorzet binnen koppen die met buitenkantje voet wordt gegeven, hij doet het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Messje schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:56:
Haha is dat PtW of heb je packluck?
Packluck en traden. Ik trok uit die 4600fp die je krijg bij de ultimate editie George Best.
Mendy, Tchouameni en Lloris zijn UT.
Zitten ook wel wat spelers in die ik voor heel weinig heb kunnen kopen op dag 1/2. Benzema bijv voor 30k gekocht.

[ Voor 24% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-10-2022 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
SR8 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 12:30:
[...]

Antwoord gevonden in dit topic:

[...]

Ik had er zelf ook last van.
Bedankt, dit werkte inderdaad voor mij! Moet het alleen elke keer doen, typisch weer dit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Lashrom schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:32:
[...]

Engine, moet nog ff de 500 goals grind afmaken en dan ga ik chem styles wel testen als ik online ga spelen.
Daarnaast vraag ik me af of het veel uit gaat maken, veel duels worden beslist op de eerste 1-2 meter en ik het aantal lange sprints zijn minimaal (explosive wil je dan juist waarschijnlijk icm high reactions).

Heb het wel op mijn 2 CDM’s gedaan.

[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 03-10-2022 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
Ozz schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:02:
Ronaldo is ook deze FIFA weer heel goed. Alles wat momenteel goed werkt is hij goed in. Powershot of een voorzet binnen koppen die met buitenkantje voet wordt gegeven, hij doet het gewoon.
Agree. Ik heb hem tradable sinds vrijdag. Begon toen op 400k, en zit inmiddels op 550. Houd hem voorlopig nog wel even aan. Zeker met Architect chemistry erop nog steeds een heerlijke speler.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Tot nu toe zo’n 50 wedstrijden en kan niet zeggen dat deze fifa me ligt. Vind alles zo traag aanvoelen, vind skillmoves totaal niet effectief.

Van mij mag alles wel een tikkie vlotter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 17:38:
Tot nu toe zo’n 50 wedstrijden en kan niet zeggen dat deze fifa me ligt. Vind alles zo traag aanvoelen, vind skillmoves totaal niet effectief.

Van mij mag alles wel een tikkie vlotter gaan.
Ff wachten op de eerste patch en het is weer 95% dezelfde fifa als de afgelopen jaren.
Zolang we op deze engine zitten, kun je alleen maar minimale veranderingen verwachten helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Ben zelf tot op heden wel enthousiast over deze editie, zit meer echt combinatie voetbal in. Dat overdreven veel skillen is niet aan mij besteed :+ (lees ik heb daar zelf de skills niet voor).
Ik heb wel veel meer last van inconsistente gameplay in sommige potjes tov fifa 22. Soms vlieg je als het Barcelona van weleer over het veld heen en soms voelt het alsof Neymar bij Fortuna Sittard speelt. Dat had ik met 22 een stuk minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Bossie schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 17:44:
[...]

Ff wachten op de eerste patch en het is weer 95% dezelfde fifa als de afgelopen jaren.
Zolang we op deze engine zitten, kun je alleen maar minimale veranderingen verwachten helaas.
Ze hebben pace dit jaar aangepast en dat heeft een behoorlijke invloed op de game.

Het is wennen in begin, maar ik ben wel positief. Sommige skillsmoves zijn wel nice en zorgen er voor dat er versnelling in komt. Ook door goede positiespel kan je er best door heen komen.
En dat is het hem vaak, men heeft niet een goede positiespel beheersing. Het is allemaal onlogische passes geven wat velen doen. Sturen ze hun vleugel richting corner vlag, om vervolgens de bal weer terug te spelen naar de back dan weer te openen naar de andere kant. Ondertussen blijf ik gewoon lekker het midden afdekken. Driehoekjes maken kan heel goed in deze game, zeker omdat je minder snel om kan draaien en dus de aanvallende partij voordeel heeft. Mits je dus maar vooruit speelt.

Vrije trappen en corners zijn anders, penaltys ook, de penalty vind ik nu een stuk makkelijker, heb niet het idee dat je echt naast kan schieten, ja of je moet slecht timen, maar als je goed timed qua schieten kan je gewoon de stick de hoek in duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
fifanoob schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:47:
[...]

Ze hebben pace dit jaar aangepast en dat heeft een behoorlijke invloed op de game.

Het is wennen in begin, maar ik ben wel positief. Sommige skillsmoves zijn wel nice en zorgen er voor dat er versnelling in komt. Ook door goede positiespel kan je er best door heen komen.
En dat is het hem vaak, men heeft niet een goede positiespel beheersing. Het is allemaal onlogische passes geven wat velen doen. Sturen ze hun vleugel richting corner vlag, om vervolgens de bal weer terug te spelen naar de back dan weer te openen naar de andere kant. Ondertussen blijf ik gewoon lekker het midden afdekken. Driehoekjes maken kan heel goed in deze game, zeker omdat je minder snel om kan draaien en dus de aanvallende partij voordeel heeft. Mits je dus maar vooruit speelt.

Vrije trappen en corners zijn anders, penaltys ook, de penalty vind ik nu een stuk makkelijker, heb niet het idee dat je echt naast kan schieten, ja of je moet slecht timen, maar als je goed timed qua schieten kan je gewoon de stick de hoek in duwen.
Dat is allemaal simpelweg het tunen van de bestaande mogelijkheden binnen dezelfde engine. Set Pieces etc worden om de paar jaar steeds weer veranderd.

Voor een echt verbeterde versie moeten ze een andere engine gebruiken en misschien eens iets aan de bizar slechte UI doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Iemand kimmich gebruikt ? Heb een cdm nodig , vind partey het net niet. Kan door kimmich ook makkelijker mane linken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Het dribbelen in deze versie voelt houterig en vertraagd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
BramViking schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:48:
Het dribbelen in deze versie voelt houterig en vertraagd aan.
gebruik je L1 bij het dribbelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
fifanoob schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:52:
[...]

gebruik je L1 bij het dribbelen?
Nope, gewoon met de left stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heeft iemand tips om beter te verdedigen?
Soms kom ik in de buurt, andere keren helemaal niet.

Ik speel tegen de CPU/AI op World Class en met een Online Competitive Switch aan.

Heeft EA een update uitgevoerd? Het spel voelt weer sneller dan bij de release. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
BramViking schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:58:
[...]

Nope, gewoon met de left stick.
probeer wat meer met L1 wat te kloten. Draai je vaak ook wat korter in de dribbel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Champions playoffs alvast even gedaan, dat ging veel soepeler dan ik had verwacht :) gameplay is ook 10x beter dan in rivals.

Messi is geweldig, ook met l/l.
Neymar heb ik nog niet aan de praat, in andere fifa’s was het ook niet altijd mijn ding. Nu eens met hunter proberen ipv hawk.

[ Voor 39% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-10-2022 21:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Nachtapotheker schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 21:28:
Champions playoffs alvast even gedaan, dat ging veel soepeler dan ik had verwacht :) gameplay is ook 10x beter dan in rivals.

Messi is geweldig, ook met l/l.
Neymar heb ik nog niet aan de praat, in andere fifa’s was het ook niet altijd mijn ding. Nu eens met hunter proberen ipv hawk.
Zelfde ervaring met Messi, bizar goed!

Probeer ipv Neymar is vini, die doet het bij mij erg lekker..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ln7LTfPNddX2WPoV2G9CnF8yrng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mFnceNQQOhAXIqchP858G4dI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 03-10-2022 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Augy schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 22:12:
[...]

[Afbeelding]
Vini ook al geprobeerd, vind ik vergelijkbaar met Neymar. Nu met hunter erop loopt het een stuk beter :)

Gratis packs zijn altijd welkom 🤗

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-10-2022 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Loopt de weekend league op maandag of dinsdag af? En zo ja, hoelaat precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Traeces schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 19:58:
Iemand kimmich gebruikt ? Heb een cdm nodig , vind partey het net niet. Kan door kimmich ook makkelijker mane linken :)
Heb em in mijn team, doet zijn job goed in mijn squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Misschien beetje domme vraag, maar ben nieuw in FUT. Wat kun je met deze kaarten? Geven die een tijdelijke boost aan de speler aan wie je deze kaarten toewijst? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XPI36IcM-J6Mmd9ncpwm6U4H-Sc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4DI7wLCB2qIVqOH3zpivyqQc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 15:34
Timbox88 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:58:
Misschien beetje domme vraag, maar ben nieuw in FUT. Wat kun je met deze kaarten? Geven die een tijdelijke boost aan de speler aan wie je deze kaarten toewijst? [Afbeelding]
Met die kaarten kan je inderdaad een boost geven aan bepaalde stats van een speler.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Waarom speel je Rivals altijd in de fut stadions? Heb Parc des Princess ingesteld maar speel er nooit

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Sn3gG3l schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:00:
[...]

Met die kaarten kan je inderdaad een boost geven aan bepaalde stats van een speler.
Niet tijdelijk, voor zolang je geen nieuwe kaart aan deze speler koppelt, blijft die bovenstaande boosts houden.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Sn3gG3l schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:00:
[...]

En die zijn dan geldig zolang als het nummertje op de kaart? Dus in dit geval 1 wedstrijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Timbox88 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:03:
[...]

En die zijn dan geldig zolang als het nummertje op de kaart? Dus in dit geval 1 wedstrijd?
Nee, dat geeft aan dat je 1 van die kaarten hebt (je kan meerdere van dezelfde kaart hebben) als je die statsboost op een kaart stopt dan blijft die gewoon op de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Sn3gG3l schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:06:
[...]

Nee, dat geeft aan dat je 1 van die kaarten hebt (je kan meerdere van dezelfde kaart hebben) als je die statsboost op een kaart stopt dan blijft die gewoon op de speler.
Ahh! Dus, korte samenvatting; je moet die kaarten zsm inzetten want het is zonde om geen gebruik te maken van die boosts, toch?

Kun je de kaart na een tijd ook van een speler afhalen en aan iemand anders toewijzen? En kun je meerdere kaarten aan één speler toewijzen?

[ Voor 5% gewijzigd door Timbox88 op 04-10-2022 09:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
Als je op FUTBIN kijkt kan je zien wat het effect is van het kaartje op je speler..

Wel belangrijk om te weten is, dat wanneer je basic (dus standaard) gebruikt dat alles iets hoger is en met een kaartje erop worden 2 of 3 stats extreem verbeterd.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Timbox88 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:09:
[...]

Ahh! Dus, korte samenvatting; je moet die kaarten zsm inzetten want het is zonde om geen gebruik te maken van die boosts, toch?

Kun je de kaart na een tijd ook van een speler afhalen en aan iemand anders toewijzen? En kun je meerdere kaarten aan één speler toewijzen?
Nee je kan de kaart niet opnieuw hergebruiken. Verder kan je idd goed gebruik maken van die boosts al krijg je altijd wel genoeg van die kaarten. Je kan maar 1 kaart per speler toewijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
Thx guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Ben ik de enige die helemaal gek word van al die dubbele items die je niet kunt verkopen? dagelijks dubbele items die tegen 0 de deur uit moeten. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
BP14 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:42:
Ben ik de enige die helemaal gek word van al die dubbele items die je niet kunt verkopen? dagelijks dubbele items die tegen 0 de deur uit moeten. 8)7 8)7
Je kunt ze in een sbc gooien (zoals bv de 78+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Heb hetzelfde. Allemaal untradable meuk.
Spelen voor packs hoef je niet te doen, komt toch bagger uit wat meestal untradable is.

Walkouts zijn ook ver te zoeken, maar kom echt al veel topteams tegen .

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Augy schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 22:12:
[...]

[Afbeelding]
Het loont altijd wel om SBC's snel nadat ze uit zijn te doen, ze maken nogal vaak een fuckup waarna je als compensatie de correcte pack ook nog krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
Bozzel1987 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:52:
[...]

Je kunt ze in een sbc gooien (zoals bv de 78+)
Ja, maar je kunt ze niet 2 x in de club bewaren toch. Als ik bijvoorbeeld een niet verhandelbare Messi heb en vervolgens Messi nietverhandelbaar pack, dan moet ik er 1 weg doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 20:09
BP14 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:12:
[...]

Ja, maar je kunt ze niet 2 x in de club bewaren toch. Als ik bijvoorbeeld een niet verhandelbare Messi heb en vervolgens Messi nietverhandelbaar pack, dan moet ik er 1 weg doen?
je kan dan toch die ene laten staan in je gepackte pakketje, de ander in een sbc gooien en daarna pas de nieuw gepackte naar je club verplaatsen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
[...]

Die spelers gewoon nog niet toewijzen. Dus dan heb je nog spelers die je moet sorteren. Die namen die je moet sorteren even onthouden, sbc gaan doen, die spelers die je nog moest sorteren gooi je in een sbc, want die zitten ook in je club, dat zijn namelijk de dubbelen.
Na de sbc ga je weer terug naar de winkel om packs te openen en zo kan je die ongesorteerde spelers alsnog weer naar je club toe sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Misschien in een upgrade sbc gooien ofzo.. Het blijft klote dat discarden.
Was vorig jaar ook zo en dit jaar weer en zal het nog meer discards gaan opleveren...
Dat is echt iets waar EA wat aan moet doen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
[...]

Als je een messi packt zou ik deze zelf dan bv in een van de sbcs van Valverde ofzo gooien, maar op dezelfde manier als hierboven is uitgelegd. Voor een speler van 75 die ik dubbel heb doe ik de moeite niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:36
SBC's vind ik tot nu toe echt weinig toevoegen. Heb er vanochtend een paar gedaan, zeker 50dzd coins uitgegeven maar als 'beloning' alleen maar untradable kaartjes van max 83-rating teruggekregen. Ik meen me te herinneren dat in eerdere edities je veel meer tradeable packs kon verdienen. Op deze manier loont het zich echt niet om er veel tijd en coins aan te spenderen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
EA lijkt idd nog veel meer UT packs te pushen dit jaar via sbc's (hybrid sbc's geven nu ook UT content).
Ik heb ook sterk de indruk dat de pack weight bij packs uit de store hoger is dan bij bijv. reward packs. Ik heb vorig jaar zelden iets goeds gepacked uit rewards. Enkel uit SBC's en packs uit de store. Alles wordt gestuurd naar FP kopen helaas. Als trader heb ik ook last van die vele UT packs, komt maar weinig op de markt gedurende de week.

[ Voor 18% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-10-2022 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
[...]

Als je 2x Messi packt moet je gewoon niet zeuren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Wii4all schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:16:
[...]

Misschien in een upgrade sbc gooien ofzo.. Het blijft klote dat discarden.
Was vorig jaar ook zo en dit jaar weer en zal het nog meer discards gaan opleveren...
Dat is echt iets waar EA wat aan moet doen....
Gaan ze natuurlijk niet doen. Dit is puur economisch beter voor ze.
Maak je die packs meer tradeable komen er meer coins in de game.

Wil je tradeable packs, kan je ze wel kopen met fifapoints en daar gaat het ze om.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
Giel1 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:23:
SBC's vind ik tot nu toe echt weinig toevoegen. Heb er vanochtend een paar gedaan, zeker 50dzd coins uitgegeven maar als 'beloning' alleen maar untradable kaartjes van max 83-rating teruggekregen. Ik meen me te herinneren dat in eerdere edities je veel meer tradeable packs kon verdienen. Op deze manier loont het zich echt niet om er veel tijd en coins aan te spenderen...
Het is echt triest tot nu toe.. En die 2 player packs die je continue krijgt zijn ook niet echt hoopvol.. Ik zal op deze manier toch wel eerder afhaken denk ik. Traden heeft tot nu weinig zin gehad, want de SBC's zijn zo slecht dat veel mensen deze overslaan.. Normaal verkocht ik 50/60 spelers per dag, nu zijn het er 10.

Elk jaar kijken ze of ze nog verder kunnen gaan met het versoberen van de game, met als enig doel om nog meer van die klotepakketjes te verkopen. En blijkbaar werkt het nog steeds en lopen er hele volksstammen er blind achteraan.

[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 04-10-2022 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Ik krijg af en toe wel wat untradeable wat de moeite waard is (al is het 84+ fodder). Meest waardevolle is Son geweest (uit geloof ik de 78+ SBC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
M@cer schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:43:
[...]

Het is echt triest tot nu toe.. En die 2 player packs die je continue krijgt zijn ook niet echt hoopvol.. Ik zal op deze manier toch wel eerder afhaken denk ik. Traden heeft tot nu weinig zin gehad, want de SBC's zijn zo slecht dat veel mensen deze overslaan.. Normaal verkocht ik 50/60 spelers per dag, nu zijn het er 10.

Elk jaar kijken ze of ze nog verder kunnen gaan met het versoberen van de game, met als enig doel om nog meer van die klotepakketjes te verkopen. En blijkbaar werkt het nog steeds en lopen er hele volksstammen er blind achteraan.
Komt nog wel. De huidige sbc's zijn allemaal heel goedkoop en simpel nog om zoveel mogelijk mensen die sbc's te laten doen.

Over een maandje komen er wel meer sbc's die hoger gepriced zijn en waar je op kan traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
Gurbuh schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:40:
[...]

Als je 2x Messi packt moet je gewoon niet zeuren :+
Was maar een (slecht) voorbeeldje :) .

Maar nog niet toewijzen is ook niet altijd een optie, je kunt dan namelijk geen pakketjes openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:23
Zijn toch wel qat leuke sbcs? Ik ben maar een noob hoor maar bijv Kessie en Valvarde zijn het wel waard om wat voor in te leveren imo. Maar wel kut dat alle pakjes die je krijgt untradable zijn ja beetje gierig.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Heb even getwijfeld, maar toch de game gekocht in Ultimate versie. Heb echter geen OTW of TOTW week 1 player ontvangen - is dit iemand anders in dit topic ook overkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
BoB_HenK schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:24:
Heb even getwijfeld, maar toch de game gekocht in Ultimate versie. Heb echter geen OTW of TOTW week 1 player ontvangen - is dit iemand anders in dit topic ook overkomen?
Wanneer gekocht? De deadline daarvoor is al een tijdje verstreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Gurbuh schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:24:
[...]

Wanneer gekocht? De deadline daarvoor is al een tijdje verstreken.
Ah, meen je. Gaat dus om pre-order bonussen? Op meerdere plekken wordt geadverteerd "from September 30", dat wekt de suggestie dat het niet tijdsafhankelijk is.

Anyhoe, dank voor de reactie, zal het er mee moeten doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 13-09 22:28
BoB_HenK schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:30:
[...]

Ah, meen je. Gaat dus om pre-order bonussen? Op meerdere plekken wordt geadverteerd "from September 30", dat wekt de suggestie dat het niet tijdsafhankelijk is.

Het staat er volgens mij wel in de kleine lettertjes bij. Om je gerust te stellen, zo'n 90% van de spelers packt er een waardeloze speler uit. Tijdens de OTW release zat ik naar een Fifa streamer te kijken die pack openings van kijkers deed, de meerderheid packte een Tolisso, Adams of Schlotterbeck. Zelf val ik daar ook onder helaas. Ik denk niet dat mijn Tolisso ooit speeltijd gaat krijgen, tenzij hij meerdere upgrades gaat pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 12-09 23:35
BoB_HenK schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:30:
[...]

Als je de fut points nog niet hebt gebruikt en je wilt toch liever de standaard versie. Kan je nog altijd aan helpdesk van Sony Playstation Network vragen om restitutie. Kan maar één keer per jaar volgens mij. Ik heb zelf geen idee om hoeveel euro verschil het gaat met de Ultimate edition, maar mocht de fut points je niet boeien dan zou je dit nog kunnen doen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Stylze
Omg ik krijg net lewandowski OTW uit untradable pack ( dat is dan weer jammer) van doelstelling, heb alleen premier league team. Zit nu te denken toch maar la liga team te maken dan haha heb nog nooit zo vroeg in het seizoen al zon goede kaart gekregen.

Dit gaat mijn zoontje fantastisch vinden als hij uit school komt zo:)

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 04-10-2022 14:00 ]

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:49
Stylze schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:57:
Omg ik krijg net lewandowski OTW uit untradable pack ( dat is dan weer jammer) van doelstelling, heb alleen premier league team. Zit nu te denken toch maar la liga team te maken dan haha heb nog nooit zo vroeg in het seizoen al zon goede kaart gekregen.

Hybrid team met laliga kan natuurlijk ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
Stylze schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:57:

Ja ik heb hem ook en hij is heel erg fijn met marksman chemistry. Ik moet trouwens wel zeggen dat het nieuwe chemistry systeem slecht is voor de Icons: je hebt ze wel op 3 sterren, maar op geen enkele manier verbeteren ze de sterren van andere spelers (muv nationaliteit). Wat dat betreft zijn heroes toch wat flexibeler.

En ja ik heb ook hybrid team met LaLiga+PL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:59:
[...]
Hybrid team met laliga kan natuurlijk ook :)
Dat is wel te doen dus? ga proberen of ik dat gefixed krijg

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Stylze schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:04:
[...]

Dat is wel te doen dus? ga proberen of ik dat gefixed krijg
Ik weet niet wat je financiën zijn en wat je al hebt aan bouwstenen?
Pagina: 1 ... 11 ... 120 Laatste