ingedrukt houden tot je de pass hebt gegeven, dus je laat hem tegelijk los met de passknop ( driehoekje in dit geval )Thibaut1234 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:41:
[...]
Klopt, maar voor de hoge diepte pass moet ik dan in mijn geval r1 1x maal kort induwen of blijven induwen icm driehoekje?
Passing is wel echt extreem inconsistent. Hoop dat ze daar nog iets aan gaan doen, ballen over 3m die compleet de verkeerde kant op gaan is redelijk ergerlijk.
Doordat we aan het begin van het speljaar zitten hebben veel spelers lage stats voor passen en composure, maar ook nu zijn er een paar spelers als Kimmich en Bernardo Silva die nauwelijks slechte passes afgeven.PrinsPils schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:56:
Passing is wel echt extreem inconsistent. Hoop dat ze daar nog iets aan gaan doen, ballen over 3m die compleet de verkeerde kant op gaan is redelijk ergerlijk.
Het is wel heel extreem slecht gesteld met de passing van sommige spelers, EA zou er zeker wat aan kunnen doen, maar ook weer niet te veel, omdat je anders niks hebt om naar toe te groeien.
Online gaat het eigenlijk tot nu toe wel, offline (squadbattles) is natuurlijk manipulatie ten top mbt passing.PrinsPils schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:56:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Punten voor zelfde land, competitie en team tot max drie. Punten krijg je bij drie spelers of meer in je team. Het aantal punten worden toegevoegd aan bepaalde stats van je speler.Kidjuh schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:04:
Iemand die in jip en janneke taal in 3 zinnen kan uitleggen hoe nieuwe chem systeem werkt?
Edit: al heel vaak gegeven dit antwoord
[ Voor 5% gewijzigd door AequitasII op 01-10-2022 17:45 ]
Haha wees blij met die pack luck. Je vergeet dat een kans op een icon onder de 1% is. Ik heb vanaf Fifa 18 nog nooit een icon gepackt.hmr schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:00:
Haha kom er nu gewoon achter dat mijn Vieri niet eens 70k waard is… meh
Squad battles is flink veranderd. De AI probeert niet koste wat het kost balbezit te houden met constant balletjes terug of breed, maar probeert echt mooie aanvallen op te zetten met dribbels en slimme passes. Geen hocus pocus dribbels maar versnellingen, kapbewegingen, etc. Enorme verbetering.
Ik geen icon gepacked sinds FIFA 13Lashrom schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:21:
[...]
Haha wees blij met die pack luck. Je vergeet dat een kans op een icon onder de 1% is. Ik heb vanaf Fifa 18 nog nooit een icon gepackt.
En nee, dit is serieus geen grap (elke editie gehad sindsdien)
Begon mij ook wel wat op te vallen ja!Capsaicin schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:37:
Squad battles is flink veranderd. De AI probeert niet koste wat het kost balbezit te houden met constant balletjes terug of breed, maar probeert echt mooie aanvallen op te zetten met dribbels en slimme passes. Geen hocus pocus dribbels maar versnellingen, kapbewegingen, etc. Enorme verbetering.
[quote]Capsaicin schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:37:
[/quote
Ik heel vaak tegen dezelfde teams in Squad Battles.
Nog nooit eerder meegemaakt.
[/quote
Ik heel vaak tegen dezelfde teams in Squad Battles.
Nog nooit eerder meegemaakt.
Ik heb het echt serieus lastig ermee.. tot op heden is legendarisch te hoog gegrepen voor me en speel ik alles op wereldklasse. Vind het echt een stuk lastiger als voorheenCapsaicin schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:37:
besef dat er maar 3 gouden kaartjes in de game zijn die meer dan 300k waard zijn. maar 3!hmr schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:00:
Haha kom er nu gewoon achter dat mijn Vieri niet eens 70k waard is… meh
Ik ook, maar dat is elk jaar hetzelfde in deze fase, de manipulatie van je eigen team is overigens nog wel steeds zwaar aanwezigAugy schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:26:
[...]
Ik heb het echt serieus lastig ermee.. tot op heden is legendarisch te hoog gegrepen voor me en speel ik alles op wereldklasse. Vind het echt een stuk lastiger als voorheen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb best vaak dat mijn spelinstellingen veranderd zijn.
Check nu voor ik ga spelen hoe ze dan weer staan.
Had laatst dat tijdens de wedstrijd ineens timed finishing aanstond en dat heb ik nog nooit aangezet.
Is op de ps4, hebben anderen daar ook last van, of weet iemand hoe dit kan?
Had laatst dat tijdens de wedstrijd ineens timed finishing aanstond en dat heb ik nog nooit aangezet.
echt nog nooit last van gehad. Ook nog nooit iemand over gehoord. Je deelt je psn niet met iemand?cubert20 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:42:
Het valt mij trouwens op dat bepaalde instructies niet doorkomen. Ik heb mijn backs op "stay back" staan, toch zie ik mijn LB en RB continu in de aanval.
neefifanoob schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:54:
[...]
echt nog nooit last van gehad. Ook nog nooit iemand over gehoord. Je deelt je psn niet met iemand?
Timed finish is glitched ja.cubert20 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:42:
Hebben je vleugelverdedigers high work rate voor in de aanval? Dan zou het misschien daaraan liggen.Prosac schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:57:
Het valt mij trouwens op dat bepaalde instructies niet doorkomen. Ik heb mijn backs op "stay back" staan, toch zie ik mijn LB en RB continu in de aanval.
Heb eergisteren Ronaldo gepacked uit een 700 points pack.
Paar wedstrijden gespeeld en verkocht op de top toen (410k) met de gedachte dat die goedkoper zou worden.
Nu zit die rond de 480k
Paar wedstrijden gespeeld en verkocht op de top toen (410k) met de gedachte dat die goedkoper zou worden.
Nu zit die rond de 480k

Anderen ook last van de bug in de app van FUTBIN, waardoor je niet meer tegelijkertijd naar spelers op een bepaalde positie en competitie kunt filteren. Het laat nu telkens een overzicht zien van spelers die eigenlijk door de filter niet getoond hadden mogen worden (verkeerde competitie bijvoorbeeld).
Sorry als mijn vraag hier niet thuis hoort, maar ik kon geen algemeen Fifa 23 thread vinden. Ik heb een vraagje over de career mode. Wellicht dat iemand hier het antwoord weet.
Is het mogelijk om de keeper te trainen?
Ik moet nog even wennen aan de nieuwe UI, maar ik kan nergens een optie vinden om de keepers in mijn team te trainen.
Bij de laatste Fifa die ik gespeeld heb (2017 iirc), had ik op die manier Donnarumma naar overall 99 getraind
Is het mogelijk om de keeper te trainen?
Ik moet nog even wennen aan de nieuwe UI, maar ik kan nergens een optie vinden om de keepers in mijn team te trainen.
Bij de laatste Fifa die ik gespeeld heb (2017 iirc), had ik op die manier Donnarumma naar overall 99 getraind
Heeft iemand Neymar al gebruikt, zie hem in weinig teams?
Hij is op de PC max 67,5 qua price range... Op ps5 800k max. Verkoopt voor 120-130k.fifanoob schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:37:
[...]
besef dat er maar 3 gouden kaartjes in de game zijn die meer dan 300k waard zijn. maar 3!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Krijg net Bruno Fernandes uit een pakje.
Question is… Fernandes of Eriksen TOTW?
En zo ja voor Fernandes welke teamgeest style zouden jullie hem geven…?
:strip_exif()/f/image/M7b6WSbsWJwFYv6yK1ZUk2RF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kGFCNqmCkezeejokL1LCfL73.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo is Fernandes wel interessant. Veel beter in schieten, snelheid en fysiek. Eriksen is verwaarloos beter dan in dribbel en passen.
Dus… dan toch Fernandes…?
Question is… Fernandes of Eriksen TOTW?
En zo ja voor Fernandes welke teamgeest style zouden jullie hem geven…?
:strip_exif()/f/image/M7b6WSbsWJwFYv6yK1ZUk2RF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kGFCNqmCkezeejokL1LCfL73.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo is Fernandes wel interessant. Veel beter in schieten, snelheid en fysiek. Eriksen is verwaarloos beter dan in dribbel en passen.
Dus… dan toch Fernandes…?
[ Voor 33% gewijzigd door Sleehond op 02-10-2022 11:25 ]
Dan haal je Haaland OTW uit je sb rewards.
Nu dus een team te bouwen van 2mio, puzzelen maar
Nooit meer klagen voor geen pack luck dus👍Augy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 11:12:
De pack luck hier van Tweakers in deze forum is echt ongelofelijk hahaha. Het één na de ander. Heerlijk. Voor diegene die nog geen pack luck hebben; het komt nog ;-)
Survivorship biasLashrom schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 12:00:
De pack luck hier van Tweakers in deze forum is echt ongelofelijk hahaha. Het één na de ander. Heerlijk. Voor diegene die nog geen pack luck hebben; het komt nog ;-)
Gewoon houden, lekker Premier League team bouwen want daar eindigt iedereen toch altijdAugy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 11:12:
Ik las dat er maar 3 gouden kaarten meer dan 300.000 waard zijn op dit moment, is dit altijd zo met FIFA ? Packs openen maakt dan ook niet veel uit als spelers maar 800-1200 waard zijn
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Antwoord gevonden in dit topic:ZuidJ schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:31:
Meerdere mensen die de trial niet kunnen spelen met xbox live ultimate? Krijg steeds de melding dat mijn ea play subscription niet in orde zou zijn.
Ik had er zelf ook last van.markii93 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 10:14:
[...]
Hey dat had ik ook. Je moet even start doen op fifa icoon en dan saved data weggooien. Alle 2 bestanden 1 voor 1 verwijderen. Maar game niet verwijderen. Google anders de foutcode dan staat er zelfde oplossing. Groetjes
Technisch gezien klopt dat welMars18 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 12:28:
Ik las dat er maar 3 gouden kaarten meer dan 300.000 waard zijn op dit moment, is dit altijd zo met FIFA ? Packs openen maakt dan ook niet veel uit als spelers maar 800-1200 waard zijn
Tussen de 300k en 100k zitten ook tientallen kaarten die gepacked kunnen worden. Het zijn er maar weinigen die meteen een 300+k kaart packen
Das wel lekker zeg! Ik zou zeker een mooi team bouwen met high tier kaarten, die blijven nog wel een week of 2-3 door stijgen verwacht ik.Augy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 11:12:
Er zijn ook speciale kaarten zoals OTW, icons en heroes die je kunt packen natuurlijk.Mars18 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 12:28:
Met nog 350k over dit ervan gemaakt. Damn wat zijn vini en messi goed zeg.. verdedigend blok kan ik ook wel even mee voorruit.Nachtapotheker schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 12:50:
[...]
Das wel lekker zeg! Ik zou zeker een mooi team bouwen met high tier kaarten, die blijven nog wel een week of 2-3 door stijgen verwacht ik.
:strip_exif()/f/image/L6Xayzb0zsPwZmt5TPlczZgC.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu even wachten op de Valverde kaart wat ik dan ga doen en of ik het middenveld dan wijzig. Barella/tonali bevalt erg goed en dybala en immobile zijn een heerlijke tandem
Draft winnen maar toch niet omdat de EA servers te druk zijn …
Wat ik nog een ongelofelijke raadsel vind, is hoe het kan zijn dat in profclubs het spel zo vloeiend en soepel gaat, zoals het hoort het te zijn. Maar zodra je een wedstrijd speelt in FUT, gaat alles zo traag en langzaam. Terwijl je zou denken dat in profclubs juist meerdere online spelers in een pot zit, dat de connectie dan shit is maar een 1 op 1 wedstrijd gewoon een verbinding is tussen twee personen.Bossie schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:17:
Draft winnen maar toch niet omdat de EA servers te druk zijn …
Snap dat het wellicht aan de servers kan liggen, maar anderzijds toch frapant. Het zou wat zijn als ik in elke FUT wedstrijd een soepele snelle gameplay zou hebben. Maar helaas kan dat alleen na 0:00.
[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 02-10-2022 15:09 ]
Gisteren met mijn broer thuis paar potjes tegen elkaar gedaan in gewone aftrap. Met topclubs tegen elkaar (Madrid, München, City etc). Man wat een heerlijke soepele gamelay. Vervolgens vandaag FUT aan en de gameplay is weer traag, draaicirkels van hier tot Tokyo en vreemde acties op de input die ik invoer…
Het blijft vreemd ja….
Het blijft vreemd ja….
De traagheid zit ook gewoon in de menu’s etc, ik denk dat het voor vrijwel alles de data van de EA servers haalt/opslaat wat voor een merkbare delay zorgt.Lashrom schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:07:
[...]
Wat ik nog een ongelofelijke raadsel vind, is hoe het kan zijn dat in profclubs het spel zo vloeiend en soepel gaat, zoals het hoort het te zijn. Maar zodra je een wedstrijd speelt in FUT, gaat alles zo traag en langzaam. Terwijl je zou denken dat in profclubs juist meerdere online spelers in een pot zit, dat de connectie dan shit is maar een 1 op 1 wedstrijd gewoon een verbinding is tussen twee personen.
Snap dat het wellicht aan de servers kan liggen, maar anderzijds toch frapant. Het zou wat zijn als ik in elke FUT wedstrijd een soepele snelle gameplay zou hebben. Maar helaas kan dat alleen na 0:00.
Ik snap overigens ook niet waarom je soms > 1 minuut moet wachten om in FUT te komen vanuit het fifa menu.
Edit: zal haaland zijn eerste upgrade krijgen terwijl de OTW nog in packs zit

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 02-10-2022 15:40 ]
Dat word een upgrade next week denk ik voor onze noorse viking, heeft een hatrrick te pakken tegen Man utdAugy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 11:12:
Precies dit!! Ik ben het helemaal eens met je en dat is frustrerend omdat online potten het leukst zijn. Ben nu ook aan twijfelen om de ps4 of ps5 te spelen, vind de ps4 versie normaal fijner spelen maar online is de gameplay zo traag als een slakSleehond schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:13:
Gisteren met mijn broer thuis paar potjes tegen elkaar gedaan in gewone aftrap. Met topclubs tegen elkaar (Madrid, München, City etc). Man wat een heerlijke soepele gamelay. Vervolgens vandaag FUT aan en de gameplay is weer traag, draaicirkels van hier tot Tokyo en vreemde acties op de input die ik invoer…
Het blijft vreemd ja….

EA kennende geven ze hem dan aan Foden, die ook een hattrick heeft.Bossie schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:37:
[...]
De traagheid zit ook gewoon in de menu’s etc, ik denk dat het voor vrijwel alles de data van de EA servers haalt/opslaat wat voor een merkbare delay zorgt.
Ik snap overigens ook niet waarom je soms > 1 minuut moet wachten om in FUT te komen vanuit het fifa menu.
Edit: zal haaland zijn eerste upgrade krijgen terwijl de OTW nog in packs zit
Nu wel jadutchgio schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:32:
[...]
EA kennende geven ze hem dan aan Foden, die ook een hattrick heeft.
Wat zijn wat goede resources om wat beter te worden met fifa 23, ik heb de vorige fifas niet veel gespeeld, maar vind het nu wel echt leuk geworden om tijd in te investeren erin. Merk alleen dat mijn niveau de afgelopen jaren flink gedaald is en ik finaal weggespeeld wordt:)
Playstation 5
Vooral online gaan spelen, kijken hoe betere tegenstanders hun aanvallen tegen jou opzetten icm op youtube zoeken naar materiaal om je zwakke plekken te verbeteren. Negeer het materiaal van de echte pro’s overigens, die zijn dusdanig goed dat wat ze ook ze doen dat ze wel winnen.Stylze schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:42:
Wat zijn wat goede resources om wat beter te worden met fifa 23, ik heb de vorige fifas niet veel gespeeld, maar vind het nu wel echt leuk geworden om tijd in te investeren erin. Merk alleen dat mijn niveau de afgelopen jaren flink gedaald is en ik finaal weggespeeld wordt:)
Misschien dat moments ook goed is voor de basics, ik ben daar nog niet mee bezig geweest dus kan daar niets over zeggen.
oefenen oefenen en oefenen.Stylze schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:42:
Kijk bv op twitch, veel streamers, ook Nederlanders.
Maar het is voornamelijk uren er in stoppen. Besef dat vele mensen deze gamen al jaren continu spelen, dus niet zo gek dat je weggespeeld wordt hoor.
Kan voor sommige wel handig zijn idd. + je verdiend er punten mee die je in kan wisselen voor packs.Bossie schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:44:
[...]
Vooral online gaan spelen, kijken hoe betere tegenstanders hun aanvallen tegen jou opzetten icm op youtube zoeken naar materiaal om je zwakke plekken te verbeteren. Negeer het materiaal van de echte pro’s overigens, die zijn dusdanig goed dat wat ze ook ze doen dat ze wel winnen.
Misschien dat moments ook goed is voor de basics, ik ben daar nog niet mee bezig geweest dus kan daar niets over zeggen.
Je fietst er zo door heen en je hoeft niet de hele wedstrijd te spelen maar zodra je de punten voltooid heb ben je meteen klaar met de pot.
Ik merk dat ik hier langzamerhand een klaagmuur van ga maken haha. Maar vandaag Rivals wedstrijden gespeeld, en man man man ... Denk toch echt wel dat script weer terug is hoor. Elke keer voorstaan, en daarna vaak laatste minuut gewoon verliezen. Centrale verdedigers die niet meer weten wat te doen, verdedigers die slechte pass geven en daardoor balverlies lijden. Denk toch maar even een pauze inlassen vandaag.
Speel gewoon voor de lol.Lashrom schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 18:42:
Ik merk dat ik hier langzamerhand een klaagmuur van ga maken haha. Maar vandaag Rivals wedstrijden gespeeld, en man man man ... Denk toch echt wel dat script weer terug is hoor. Elke keer voorstaan, en daarna vaak laatste minuut gewoon verliezen. Centrale verdedigers die niet meer weten wat te doen, verdedigers die slechte pass geven en daardoor balverlies lijden. Denk toch maar even een pauze inlassen vandaag.
Rewards zijn toch ruk, dus dan maar lol hebben .
wijze woorden
Welke OTW kunnen we volgende week verwachten, ik denk zelf aan Auba, Rafinha, bergwijn ?maar kan niet echt meer verzinnen?
POTM Valverde is ook een behoorlijke teleurstelling
OTW Bergwijn is toegevoegd zojuistBossie schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:24:
Welke OTW kunnen we volgende week verwachten, ik denk zelf aan Auba, Rafinha, bergwijn ?maar kan niet echt meer verzinnen?
En Renato Sanchez, De Ligt
Kwam toch maar 1 otw team ?Bossie schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:24:
Ik heb nog altijd geen toegang tot de market op de web app.
Hoeveel moet ik zo spelen zeg, en weten dat ik vorige editie ook gespeeld heb.
Zit op hotstreak ook in rivals, gaat wel snel die divisies zo als ze allemaal leaven aan de rust.
PS5 heeft toch ook hun eigen icoon vermoed ik ? Kom precies enkel tegen xbox en pc spelers uit.
Hoeveel moet ik zo spelen zeg, en weten dat ik vorige editie ook gespeeld heb.
Zit op hotstreak ook in rivals, gaat wel snel die divisies zo als ze allemaal leaven aan de rust.
PS5 heeft toch ook hun eigen icoon vermoed ik ? Kom precies enkel tegen xbox en pc spelers uit.
Spel opzich speelt redelijk tot goed ik snap je punt met verdedigers en keepers ook die niet zo veel doenLashrom schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 18:42:
Wat mij nu stoort is dat helaas de Duitse spelers weer terug zijn
Fskeshot, uitgebreid juichen achter rond tikken berichten sturen
1e paar dagen speelde fijn nu de Duitsers ook weer spelen is het helaas niks verandert tov vorige jaar
Hopelijk kun je nog een keer spelers reporten die bewust het bloed onder je nagels vandaan halen
Verder weinig skills nog dus dat is erg fijn
Volgens mij ook, en het is ook vrij rustig met SBCs.
Nou, ben gekwalificeerd voor de WL
. Ik ben er klaar voor.
Pack vanmiddag Benzema uit die Warm-up Objective
Pack vanmiddag Benzema uit die Warm-up Objective
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik moet zeggen dat ik dit soort reacties normaal met een korrel zout neem, maar wat een gestoord groot verschil inderdaad. Net even wat potjes reguliere seizoenen gespeeld en wat een ronduit heerlijk vloeiende gameplay is dat zeg.Sleehond schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:13:
Het blijft vreemd ja….
PSN: xMaurice93
Blij dat iemand het test en met me eens is. Overigens is dat wat mij betreft al jaren een feit. Veel mensen weten het niet omdat ze echt alleen maar FUT doen. Ze moeten eens voor de grap wat anders dan FUT testen.Maurice079 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:32:
[...]
Ik moet zeggen dat ik dit soort reacties normaal met een korrel zout neem, maar wat een gestoord groot verschil inderdaad. Net even wat potjes reguliere seizoenen gespeeld en wat een ronduit heerlijk vloeiende gameplay is dat zeg.
Ziekelijk dat EA er mee weg komt en ook nog eens met die tergend trage menu’s… we accepteren het allemaal… ik ook

Het is niet alsof dat niet bekend is hoor.. alleen is seasons na een tijdje geen fluit meer aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Gurbuh op 02-10-2022 21:04 ]
ben het gewoon gewend en heb het geaccepteerd. Nu weet ik gewoon niet beter en dus is het voor mij prima zo.Sleehond schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:41:
[...]
Blij dat iemand het test en met me eens is. Overigens is dat wat mij betreft al jaren een feit. Veel mensen weten het niet omdat ze echt alleen maar FUT doen. Ze moeten eens voor de grap wat anders dan FUT testen.
Ziekelijk dat EA er mee weg komt en ook nog eens met die tergend trage menu’s… we accepteren het allemaal… ik ook
Het is echt bijzonder irritant en ik kan nog wel 10 andere dingen opnoemen die me bijzonder irriteren.fifanoob schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:52:
[...]
ben het gewoon gewend en heb het geaccepteerd. Nu weet ik gewoon niet beter en dus is het voor mij prima zo.
Even een plaatje bij de post. 1e keer dat ik Ronaldo pack bij de launch. Nu maar wachten tot die prijs wat zaktdonnie1992 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 01:31:
Heb eergisteren Ronaldo gepacked uit een 700 points pack.
Nu zit die rond de 480k![]()
:strip_exif()/f/image/6UTzd1qUFCdtmDdq2nuv19ZX.jpg?f=fotoalbum_large)
Zou iedereen op nextgen willen aanraden deze even te checken, YouTube: OMG?!😱 *NEW* META MECHANIC YOU NEED TO KNOW WHEN PLAYING FIFA 23 ULT...
Net even getest met Architect op CR7, hij is dan idd sneller dan met engine 😅
*iedereen = op next genNachtapotheker schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:36:
Zou iedereen willen aanraden deze even te checken, YouTube: OMG?!😱 *NEW* META MECHANIC YOU NEED TO KNOW WHEN PLAYING FIFA 23 ULT...
Nog squad build liefhebbers hier? Ik probeer met mijn untradables een leuk team samen te stellen. Maar dat is nog een lastige merk ik uit de 3 competities waar ze voornamelijk uitkomen.
Kan iemand wat leuks bouwen met dit team qua chemistry? https://www.futbin.com/23/squad/607049
Geen probleem om enkele goedkopere spelers als opvulling te gebruiken
Kan iemand wat leuks bouwen met dit team qua chemistry? https://www.futbin.com/23/squad/607049
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zoals ballen die de keeper na een safe, die niet klem is, ALTIJD voor de spits van de tegenstander terecht komen die 'm dan alleen nog in hoeft te tikken.Bossie schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:23:
[...]
Het is echt bijzonder irritant en ik kan nog wel 10 andere dingen opnoemen die me bijzonder irriteren.
https://www.futbin.com/23/squad/608726Bean77 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:56:
Nog squad build liefhebbers hier? Ik probeer met mijn untradables een leuk team samen te stellen. Maar dat is nog een lastige merk ik uit de 3 competities waar ze voornamelijk uitkomen.
zoiets zou kunnen, kessie en araujo hebben een lastige nation, die zijn alleen op full chem te krijgen als je meer van la liga pakt.
2 competities is wel goed te doen, 3 wordt al snel lastiger.
thankscubert20 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 22:28:
[...]
https://www.futbin.com/23/squad/608726
zoiets zou kunnen, kessie en araujo hebben een lastige nation, die zijn alleen op full chem te krijgen als je meer van la liga pakt.
3 competities liep ik ook tegenaan. Beetje lastige keuze om chiesa/dybala of kessie/araujo of bernardo silva/jesus niet te kiezen. Maar goed kan ze altijd nog inbrengen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
https://www.futbin.com/23/squad/459978
Zou nu ruim 150k+ kunnen pakken door Mostovoi en Morientes te verkopen, maar dan blijft er weinig over voorin.
Volgende upgrade zou Rudiger moeten worden, maar ik wacht daar even mee tot na OTW.
Is Raphinha overigens een merkbare versterking tov “filler” Asensio?
Zou nu ruim 150k+ kunnen pakken door Mostovoi en Morientes te verkopen, maar dan blijft er weinig over voorin.
Volgende upgrade zou Rudiger moeten worden, maar ik wacht daar even mee tot na OTW.
Is Raphinha overigens een merkbare versterking tov “filler” Asensio?
Die Jesus rechts voorin was wel een eye opener voor mij. Heb nu dit team met allemaal spelers die ik al in mijn club heb. Kan ik verder rustig coins blijven doorsparen.cubert20 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 22:28:
[...]
https://www.futbin.com/23/squad/608726
https://www.futbin.com/23/squad/396586
PS5 versie klopt voor geen meter. Op de PS4 heb ik weer plezier in het spel. Spelers kunnen wél draaien en staan niet enkele seconden stil na het aannemen van een pass.Sleehond schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:41:
[...]
Blij dat iemand het test en met me eens is. Overigens is dat wat mij betreft al jaren een feit. Veel mensen weten het niet omdat ze echt alleen maar FUT doen. Ze moeten eens voor de grap wat anders dan FUT testen.
Ik heb de tactiek van Manchester City proberen na te bootsen. Dus:
- vroeg agressief pressen
- tijdens het aanvallen veld heel breed houden
- spits is een soort cam
- cm's gaan steeds diep
- backs vullen de gaten van de cm's
- altijd meerdere passopties
N.a.v. rivals games (net gepromoveerd naar div 5) heb ik de tactiek nog wat getweakt. Dit is het geworden:
Formatie 433 (5), druk uitoefenen na balverlies, 50, 60, gebalanceerd, direct passen, 65, 7, 2, 2.
Keeper komt voor voorzetten en vliegt.
Cv's: kort erop.
Backs: omgekeerde loopactie en gebalanceerde aanval
Cdm: achterblijven, midden en diepe spelmaker.
Lcm: naar de 16 bij voorzet, dekking midden.
Rcm: standaard.
Rva/lva: standaard.
Spits: in het midden blijven.
Wat me opviel was dat mijn spelers na 90 minuten niet doodop waren, ondanks pressen bij balverlies.
Ik ben nog niet zeker van alle opties, maar het loopt al best goed.
- spits is een soort cam
- cm's gaan steeds diep
N.a.v. rivals games (net gepromoveerd naar div 5) heb ik de tactiek nog wat getweakt. Dit is het geworden:
Formatie 433 (5), druk uitoefenen na balverlies, 50, 60, gebalanceerd, direct passen, 65, 7, 2, 2.
Wat me opviel was dat mijn spelers na 90 minuten niet doodop waren, ondanks pressen bij balverlies.
Wellicht handig om te vermelden welke spelers je gebruikt.Capsaicin schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 23:19:
- spits is een soort cam
- cm's gaan steeds diep
Formatie 433 (5), druk uitoefenen na balverlies, 50, 60, gebalanceerd, direct passen, 7, 2, 2.
Je kan dacht ik letterlijk de tactiek van City kopieeren uit fifa als ik me niet vergisCapsaicin schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 23:19:
- spits is een soort cam
- cm's gaan steeds diep
Iemand al het Philips stadion gevonden?
Ozz schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 23:21:
[...]
Wellicht handig om te vermelden welke spelers je gebruikt.
:strip_exif()/f/image/xXjR3ys6xoDhbAlkIfwJ7ut2.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is een goede tip, ik zal ze eens vergelijken.Bossie schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 23:22:
[...]
Je kan dacht ik letterlijk de tactiek van City kopieeren uit fifa als ik me niet vergis
In een pack Frenkie, Vinicius en Donnarumma. Lekker. Helaas wel untradeable.
[ Voor 18% gewijzigd door hmr op 03-10-2022 00:01 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Is een zilver stadion.fifanoob schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 23:40:
Waarschijnlijk zoek je bij goud.
Jouw packluck tot nu toe is zo te zien echt superziek. Zie wel vaker dat het steeds zelfde accounts zijn hier die waardige spelers packen. Dit doet mij weer denken aan of het RTG is of accountgebonden ...hmr schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 00:01:
Tot nu toe 3x Jumbo Zeldzame Spelerspakket geopend. Beste was Sergio Busquets ...
[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 03-10-2022 00:28 ]
Dit is een fresh fresh account. Voor t eerst op PC. :Lashrom schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 00:22:
[...]
Jouw packluck tot nu toe is zo te zien echt superziek. Zie wel vaker dat het steeds zelfde accounts zijn hier die waardige spelers packen. Dit doet mij weer denken aan of het RTG is of accountgebonden ...
Tot nu toe 3x Jumbo Zeldzame Spelerspakket geopend. Beste was Sergio Busquets ...
Nog geen geld in gestopt!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Fresh account heeft waarschijnlijk ook invloed.
Welke opstelling is dit precies? 4-1-2-1-2?Lashrom schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 00:22:
[...]
Jouw packluck tot nu toe is zo te zien echt superziek. Zie wel vaker dat het steeds zelfde accounts zijn hier die waardige spelers packen. Dit doet mij weer denken aan of het RTG is of accountgebonden ...
Team even bijgeschaafd. Zit nog even te wachten totdat de rare golds in prijzen dalen. Dan komt Martinez in de plaats van Muriel. Maar voor nu tevreden. Zit nu in divisie 6 op naar 1.

[ Voor 20% gewijzigd door BramViking op 03-10-2022 09:03 ]
fifanoob schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 23:40:
:strip_exif()/f/image/l2T52omZ8vo5KFZnVSlEsxoz.jpg?f=fotoalbum_large)
Yes keek afgelopen zaterdagavond laat en zag tot verbazing dat er 1 op de markt stond. Het is vaak zoeken en puur geluk hebben dat ie er keer tussen staat.
Oh dat is een heeeerlijk packie!! Zou Frenkie en Vini graag willen toevoegen al mag ik ook niet klagenhmr schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 00:01:
Philips Stadion is voor mij persoonlijk omdat ik supporter van PSV ben en er vaak ben! En dat na jaren wachten eindelijk in fifa zit! Verder boeit idd het stadion niet zo vooral san siro is irritant met de zon en schaduw plekken.naNs schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 09:53:
Wat maakt zo'n stadion uit? Kiezen jullie die bewust, voor fijne schaduwen/grasmat oid?
Zowat alle 50k packs en 100k packs uit de objectives geopend. Enige noemenswaardige dat eruit kwam was een untradeable Mendy en 1 tradeable walkout (TAA) uit een preview pack.
Uit de welcome packs vorige week heb ik wel De Ligt en Lucas Hernandez gehaald. Doen het goed met die nieuwe "lengthy" stat (bij Hernandez kun je die krijgen door hem een anchor chem style te geven, De Ligt heeft het strandaard ivm zijn pace split en strength).
Het is duidelijk dat het een lange grind wordt om het team te upgraden. Focuseen op SBC spelers en een beetje handelen.
Vriend van mij (zelfde die in Fifa 22 meteen Garrincha en Ginola packte) haalt Mbappe, Donnarumma, Saint-Maximin en een berg walkouts eruit
Uit de welcome packs vorige week heb ik wel De Ligt en Lucas Hernandez gehaald. Doen het goed met die nieuwe "lengthy" stat (bij Hernandez kun je die krijgen door hem een anchor chem style te geven, De Ligt heeft het strandaard ivm zijn pace split en strength).
Het is duidelijk dat het een lange grind wordt om het team te upgraden. Focuseen op SBC spelers en een beetje handelen.
Vriend van mij (zelfde die in Fifa 22 meteen Garrincha en Ginola packte) haalt Mbappe, Donnarumma, Saint-Maximin en een berg walkouts eruit

[ Voor 46% gewijzigd door Robbio85 op 03-10-2022 10:04 ]
ik heb tot nu toe alleen richarlison en baumann gepackt...dus ja verschil moet er wezen....Robbio85 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:00:
Zowat alle 50k packs en 100k packs uit de objectives geopend. Enige noemenswaardige dat eruit kwam was een untradeable Mendy en 1 tradeable walkout (TAA) uit een preview pack.
We blijven gewoon doorgaan...
Burp
Ik heb die otw haaland. Hij zal van de week wel een inform krijgen. Hoe zouden jullie hem gebruiken? Als enige spits of bijv samen met potm rashford? Tips zijn welkom