[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 109 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:25

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 16:30:
[...]

Betere tegenstanders is wat anders dan wel de kansen krijgen, maar dat je spelers ineens niet meer zo lekker aanvoelen als eerst.
9-11 geeindigd. Laatste potje weggegeven, want de een-na-laatste verloor ik met 20 tegen 1 schot. Geen idee wat Casillas deed, maar leek op wat Spaanse keepers soms heel goed kunnen bij een eenvoudige bal. _O-
Daar zitten dan ook zeker potjes tussen waar Haaland en Saka ineens 1 op 1 alles missen op de paal etc. Lachwekkend is het dan :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 17:11
Oekol schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 18:16:
[...]

Daar zitten dan ook zeker potjes tussen waar Haaland en Saka ineens 1 op 1 alles missen op de paal etc. Lachwekkend is het dan :)
Heb er zelf ook wel een potje bij gehad dat de tegenstander hetzelfde overkwam, maar het zou niet moeten, dat verschil. Geen probleem met de mindere zijn, wel met het gevoel hebben dat het komt omdat het spel ineens besluit dat de keeper van brons is of Rudiger voor open doel een rollertje aflevert ipv vol in de kruising te knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:23
Prosac schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:03:
[...]

Heb er zelf ook wel een potje bij gehad dat de tegenstander hetzelfde overkwam, maar het zou niet moeten, dat verschil. Geen probleem met de mindere zijn, wel met het gevoel hebben dat het komt omdat het spel ineens besluit dat de keeper van brons is of Rudiger voor open doel een rollertje aflevert ipv vol in de kruising te knallen.
Ja dat blijft inherent aan Fifa helaas. Het gevoel dat hoe goed je ook speelt, je een bepaalde pot nooit gaat winnen. Ik heb het maar geaccepteerd, anders frustreer je jezelf alleen maar. Maar inderdaad: ik stond 1 wedstrijd bij rust al 6-1 voor omdat alles lukte. Dus dan denk je: ik ben lekker in vorm. Maar de eerste wedstrijd daarna: werkelijk alle combinaties die bij die wel 6-1 lukten, die lukten nu niet. Terwijl je niets anders doet dan die wedstrijd daarvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 21:40
Zola net gedaan…

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Vanmiddag Cantona zijn SBC voltooid. En Gaavi unlocked. Cantona bevalt me tot zover goed. Gavi moet ik nog proberen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PXVxJhSh1HvhyCqvJXqo8abuXmU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m3Z0W4I7ekKpUszhkISJxCqs.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Sleehond schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 21:04:
Zola net gedaan…

Ben benieuwd!
Zit er ook aan te denken. Ben dus wel benieuwd wat jij er van vindt. Enige is: hij zou bij mij in principe op de zijkant terecht komen...

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
WL begon goed en ging 7-1, maarja dan gaat het snel bergafwaarts.

Ik ga niet klagen. Veel wedstrijden zat het geluk aan mijn zijde.
Uiteindelijk afgerond maar met Smalling en Ter Stegen als beste kaartjes is het niet echt top.

ECHTER! Gokje wagen en prijsje winnen.
Bij level 35 kon ik kiezen tussen 10x85+ of een shapeshifter keuze.
Ik besloot voor het laatste te gaan aangezien mijn team toch wel redelijk af is.

En wie kwam daar uit ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u9FMAhq9NHVW4CMSYNYyQrZZoBo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QRSnPShAjBdAIZI8JKGI3RYE.png?f=user_large

Kan ik wel weer mijn team gaan aanpassen :o

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Ben weer fucking chagrijnig door dit spel

Er zit echt stroop in mijn PlayStation of mijn controller.

Het is GVD echt niet normaal.

Steekpass heeft nog nooit gewerkt hier op de PS4 altijd in de voeten van de tegenstander. ZIEKELIJK

Oh nog wel positief: ZOLA!

- PS4 maakt lawaai voor een airbus
- Vertraging tussen input controller en scherm is gigantisch
- Net speelde ik een shooter en raakt ik geen knop aan, en toch begon mijn poppetje opeens te lopen??
- Tegenstanders zijn altijd sneller (FIFA & shooter) ik zie wel wat ik moet doen, maar de input is altijd te laat

Ben er knetter klaar mee, de PS4 gaat definitief de deur uit.

Ik ga maar eens gauw glasvezel bestellen en de PS5 voor mijn Sony Bravia XR 4K benieuwd of dat scheelt

[ Voor 70% gewijzigd door Sleehond op 02-07-2023 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:21
Iemand al kroos gebruikt van de level 30 rewards ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Fucking leuk dat iedereen de kick off glitch doet. Hoe is dat te verdedigen? Potjes pitjes gedaan beide verloren sta weer 6-6. Na voorsprong kansloos omgedraaid omdat ze na die kick off glitch ineens op steroids zitten.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ongelofelijk. Elk potje tot nu toe die kick off glitch tegen gehad. Dan gaat het relatief goed, verdedigend gaat het oké. Kom ik voor en dan die kut kickoff glitch en dan ben ik 't helemaal kwijt. Wordt er echt woest van. Te meer ook omdat verdedigen super lastig is en het zelf uitvoeren lukt me ook niet. Dus oog om oog tand om tand kan ook niet. Bah.

En het speelt ook zo zo zo traag. Gisteren was 't prima vandaag 180 graden anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1GQBmhjVsUGDyy8darIOJStkPeQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/67paRYQ6dpw2hZ5s83H1WZHb.jpg?f=fotoalbum_large

Staat ineens een 12e man in 't veld bij hem? Sinds start staat er maar stil te staan op 't veld.

[ Voor 45% gewijzigd door Oekol op 02-07-2023 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 07:55
Ik heb SS Walker gepacked en ik zie dat heel futbin helemaal los gaat en dat het een dikke Win is, maar ik begrijp niet waarom. Kan je een SS keeper ook in het veld laten spelen met dikke veldstats? Anders begrijp ik het niet. Iemand die iets meer kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-09 19:58
Prins32 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:22:
Ik heb SS Walker gepacked en ik zie dat heel futbin helemaal los gaat en dat het een dikke Win is, maar ik begrijp niet waarom. Kan je een SS keeper ook in het veld laten spelen met dikke veldstats? Anders begrijp ik het niet. Iemand die iets meer kan vertellen?
Nee het is gewoon walker die tot keeper is gemaakt. Geen idee hoe die ingame is verder , stats zijn erg goed voor een keeper maar hij is relatief klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Pffff... ik dacht ik die nog even die shapeshifters cup. Maar zitten daar alleen Elite spelers in ofzo? Niet te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
FIFA is echt stuk…

Heb Ronaldo 96 SP even getest…

1) kapot sloom in lange sprints, verliest van iedereen
2) kan niet dribbelen
3) acceleratie van Maguire

Het is echte ONGELOFELIJK…!

Echt in staat mijn PS4 kapot hard tegen de muur te tyfen. Dit is echt ZO extreem slecht hier, het is echt NIET TE FILMEN.

Echt de laatste fifa voor mij op de PS4

En dat SS verneukt ook alles. Die Cech in de spits is abnormaal en kom je 9 van de 10 potjes tegen. Niks meer met voetbal te maken en de promo’s en FUT begint echt door te slaan.

[ Voor 32% gewijzigd door Sleehond op 02-07-2023 22:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op zondag 2 juli 2023 @ 22:47:
FIFA is echt stuk…

2) kan niet dribbelen

Echt in staat mijn PS4 kapot hard tegen de muur te tyfen. Dit is echt ZO extreem slecht hier, het is echt NIET TE FILMEN.

En dat SS verneukt ook alles. Die Cech in de spits is abnormaal en kom je 9 van de 10 potjes tegen. Niks meer met voetbal te maken en de promo’s en FUT begint echt door te slaan.
Moet zeggen dat ik aan cech inmiddels wel gewent ben, op afstand verdedigen zoals Haaland ook 👌 maar ik snap je frustratie. Bij mij zit hij inmiddels op de bank!

Overigens is Gotze echt een hidden gem voor een relatief klein bedrag. Zeer tevreden met hoe het team nu staat. (Na lang zoeken, passen en meten zeg pfff)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QezHM0oTOOJQagkE9mJRe9jGMeM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WpDicvlzzlb2AgpbuTZA1hI2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jep. Ben je aan het sparen om je middenveld te upgraden met bellingham en martial, komen de cechs en neuers je om de oren vliegen. Maakt het doel niet leuker wat mij betreft. Walker als keeper 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op zondag 2 juli 2023 @ 23:12:
[...]

Moet zeggen dat ik aan cech inmiddels wel gewent ben, op afstand verdedigen zoals Haaland ook 👌 maar ik snap je frustratie. Bij mij zit hij inmiddels op de bank!

Overigens is Gotze echt een hidden gem voor een relatief klein bedrag. Zeer tevreden met hoe het team nu staat. (Na lang zoeken, passen en meten zeg pfff)
[Afbeelding]
Hij zou in m'n team passen als vervanger van Martinelli. Heb je die al eens gehad in je team en denk je dat die beter is?

En toen zag ik de sbc van die oud ajacied. Die is volgens futbin nog beter dan saka. Wauw.. Toch wellicht die maar doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 02-07-2023 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:53:
Iemand al kroos gebruikt van de level 30 rewards ?
Ja, heerlijke speler. Fantastische afstandsschoten ook. Gecombineerd met Rudiger echt een beestenaanval. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op zondag 2 juli 2023 @ 23:17:
[...]

Hij zou in m'n team passen als vervanger van Martinelli. Heb je die al eens gehad in je team en denk je dat die beter is?
Martinelli nooit mee gespeeld eigenlijk. Zie dat gotze nog maar 65k is. Met een hunter erop explosive blijft met goede shooting stats en fijne attacking AI.

Ik zou zeggen probeer hem eens 👌

Richarlison ook een tering lekker kaartje trouwens!

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 02-07-2023 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op zondag 2 juli 2023 @ 23:38:
[...]

Martinelli nooit mee gespeeld eigenlijk. Zie dat gotze nog maar 65k is. Met een hunter erop explosive blijft met goede shooting stats en fijne attacking AI.

Ik zou zeggen probeer hem eens 👌

Richarlison ook een tering lekker kaartje trouwens!
Zeker weten! Martinez ziet er ook veel te goed uit... Denk die SBC maar doen. Dan martinelli wissel. Voorin dan links martinez, Haaland en saka.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 13:24
Dit is mijn teampje. Alles gepacked en sbcs. We zitten nu echt aan de endgame fase en volgende week begint futties met hopelijk leuke sbcs. Van mij mag de nieuwe EAFC24 snel uitkomen. Lekker verfrissend.

Vorige week Frenkie de Jong gepacked wanneer je het minst verwacht uit een random 82+ pick. Mbappe tots 2x gepacked in tijdsbestek van 12 uur untradeable.

Heb de langste sbc ooit gedaan met Ronaldinho maar dat is voor mij de Goat. Messi en Cr7 zijn leuk maar voor mij is het R10 dus die moest ik doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N2DxxxxVpGSS1gkEtwM6ZMvfsWY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AonoWJOgKoJpQMyFU2SQthPY.jpg?f=fotoalbum_large

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op zondag 2 juli 2023 @ 23:23:
[...]

Ja, heerlijke speler. Fantastische afstandsschoten ook. Gecombineerd met Rudiger echt een beestenaanval. _O_
Ben benieuwd , heb hem gekozen :) toch al teveel fodder. Middenveld nu met award winner Bellingham en ss kroos :)
Augy schreef op zondag 2 juli 2023 @ 23:12:
[...]

[Afbeelding]
Ook even die Gotze opgepickt, lijkt me inderdaad een prima kaart.

Gister als super sub ook die ss Pépé kaart gekocht. Valt ook totaal niet tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 3 juli 2023 @ 09:41:
[...]

Ben benieuwd , heb hem gekozen :) toch al teveel fodder. Middenveld nu met award winner Bellingham en ss kroos :)

[...]

Ook even die Gotze opgepickt, lijkt me inderdaad een prima kaart.

Gister als super sub ook die ss Pépé kaart gekocht. Valt ook totaal niet tegen.
Even over de knie gelegd! Die bellingham Jezus die heerst over je middenveldAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wosrF0ME6AU_DfxCRa8dZwZdMmI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/528fiBbaH3pkB9HchKhNivjR.jpg?f=fotoalbum_large

Die continu druk op je middenveld, welke instructies hebben je spelers daar?

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 03-07-2023 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:16:
[...]

Even over de knie gelegd! Die bellingham Jezus die heerst over je middenveld[Afbeelding]
Haha sorry :P ja die kaart is zo bizar, vind die kaart gewoon beter als Gullit aanvoelen.

Nu met kroos er naast is dat middenveld echt bizar _/-\o_

Je had wel een doelpuntje verdiend :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:05
FIFA is echt stuk…

2) kan niet dribbelen

En straks in september gewoon weer Fifa 24 (of EA Sports FC 24) aanschaffen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Traeces schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:20:
[...]

Haha sorry :P ja die kaart is zo bizar, vind die kaart gewoon beter als Gullit aanvoelen.

Edit : ik heb druk na fout tegenstander aan. En schakel heel handmatig tussen me spelers. Zet bv handmatig in de passlijn dan zijn ze er sneller bij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
FIFA is echt stuk…

2) kan niet dribbelen

Tip: het is een spelletje gemaakt voor plezier.
Leg anders even FIFA naast je neer ;)

FIFA is op het eind altijd meer een acrobaten show waarbij men speelt voor de winst. Vraag me niet waarom, want packs zijn 9 vd 10 keer toch om te huilen (terwijl ik net van Dijk SS pack ). Als ik me teveel frustreer, om wat voor reden dan ook, dan stop ik even met spelen. Tijd voor wat anders of ik ga even een offline careermode doen of wat grinden voor objectives.

Ik vind het zelf wel frustrerend dat tegenstanders al bij 2-0 achter in de 30ste minuut weer weggaan.
Daardoor speel je amper nog hele wedstrijden.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wellicht weten jullie dit, ik heb uit een pack 96 LW Eto'o gehaald, deze is best veel waard en wil ik verkopen.

Vorige week maandag toen ik de kaart kreeg was hij 2.4m, nu 1.7m (dit kan ik zien door FUTBIN)
Komt dit door de rewards uit de WL dat spelers minder waard zijn omdat mensen kaarten gaan verkopen?

Blijven zulke kaarten alleen maar dalen en moet ik uit "paniek" gaan verkopen of gaan ze ook weer stijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 03-07-2023 12:00 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:42:
Wellicht weten jullie dit, ik heb uit een pack 96 LW Eto'o gehaald, deze is best veel waard en wil ik verkopen.

Vorige week maandag toen ik de kaart kreeg was hij 2.4m, nu 1.7m (dit kan ik zien door FUTBIN)
Komt dit door de rewards uit de WL dat spelers minder waard zijn omdat mensen kaarten gaan verkopen?

Blijven zulke kaarten alleen maar dalen of gaan ze ook weer stijgen.
Kleine kans dat nu spelers nog stijgen, als je de kaart niet gebruikt zou ik m zsm verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:20:
[...]

Haha had geen verschil gemaakt! Je heerste op t middenveld, daar heb je de slag gewonnen 👌

Volgende 3 potjes waren gewoon weer een rq 🤣 denk dat ik lekker in 3 blijf hangen dit seizoen, win wat , verlies wat, prima zo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
scrappy.doo schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:28:
[...]

En straks in september gewoon weer Fifa 24 (of EA Sports FC 24) aanschaffen O-)
Vrees dat je wel eens gelijk kan hebben ja.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op maandag 3 juli 2023 @ 12:02:
[...]

Haha had geen verschil gemaakt! Je heerste op t middenveld, daar heb je de slag gewonnen 👌

Volgende 3 potjes waren gewoon weer een rq 🤣 denk dat ik lekker in 3 blijf hangen dit seizoen, win wat , verlies wat, prima zo
Vond die richarlison trouwens verschrikkelijk om tegen te spelen. Enorm sterk aan de bal.

Zit sinds een week op de ps5 editie. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Vind de passing anders, alles lijkt trager te gaan. Blijf voorlopig ook wel even in 3 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:37
(jarig!)
Slasher schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:42:

Blijven zulke kaarten alleen maar dalen en moet ik uit "paniek" gaan verkopen of gaan ze ook weer stijgen.
Letterlijk alles zal vanaf nu alleen nog maar gaan dalen.
Week in week uit zullen we nu promo's krijgen met nog meer overpowered stats --> aankomende vrijdag bijvoorbeeld "Futties".
Dat een kaart als Eto'o sowieso die prijs nog is komt enkel en alleen door z'n Icon status (en daardoor ook de schaarsheid).
Genoeg voorbeelden van kaarten die min of meer dezelfde stats hebben maar wel 1,5 mil goedkoper zijn.

Als je iets goed packt en je bent niet van plan om 'm te gebruiken --> z.s.m. verkopen!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SVHyfbiRex4gjsd5MY6Z2kL6saM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JzlR49wlCVzXg5qZTZ6zeZBZ.jpg?f=fotoalbum_large

Onlangs begonnen met spelen (3 weken), binnenkort tik ik level 30 aan met rewards. Vraag is dan Kroos kiezen (team chem gaat dan flink omlaag) of toch de pack met players? En als ik de pack kies, beter wachten tot nieuwe spelers volgende week om te unpacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

AntraXxX schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:00:
[...]

Letterlijk alles zal vanaf nu alleen nog maar gaan dalen.
Week in week uit zullen we nu promo's krijgen met nog meer overpowered stats --> aankomende vrijdag bijvoorbeeld "Futties".
Dat een kaart als Eto'o sowieso die prijs nog is komt enkel en alleen door z'n Icon status (en daardoor ook de schaarsheid).
Genoeg voorbeelden van kaarten die min of meer dezelfde stats hebben maar wel 1,5 mil goedkoper zijn.

Als je iets goed packt en je bent niet van plan om 'm te gebruiken --> z.s.m. verkopen!
Heb heb inmiddels verkocht voor 1.5 (ex fifa Tax)
Had hem beter vorige week kunnen verkopen dan had ik er 500k meer voor kunnen vangen maar goed weer wat geleerd over de markt :)

Ik vond het ook al zo vreemd, zat spelers met dezelfde stats voor minder. Heb nu 92 LW campell voor 40k gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

xminator schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:25:
[Afbeelding]

Onlangs begonnen met spelen (3 weken), binnenkort tik ik level 30 aan met rewards. Vraag is dan Kroos kiezen (team chem gaat dan flink omlaag) of toch de pack met players? En als ik de pack kies, beter wachten tot nieuwe spelers volgende week om te unpacken?
Ik heb de pack gedaan, kreeg 91 Mbappe (Gold), die 30 spelers kan je ook gebruiken voor SBC's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:01
Slasher schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:28:
[...]

Ik vond het ook al zo vreemd, zat spelers met dezelfde stats voor minder. Heb nu 92 LW campell voor 40k gekocht
Campbell is wel met een reden 40K hè. Dat is qua kwaliteit natuurlijk in de verste verten niet te vergelijken met SS Eto’o.

In deze fase gaat het er m.i. vooral om dat je met kaarten speelt die je leuk vindt. Het verlies van coins doet me persoonlijk niet zoveel meer. De cyclus is toch nagenoeg ten einde.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JK4DFk4PnhiFEywFi1Lh2_WxCWo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2wn7KQpO0Ft5HvmMYxwEO2Cu.jpg?f=fotoalbum_large

Fijn gratis packje. Je kan helemaal niks met beide spelers, maar goede fodder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Maurice079 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:44:
[...]

Campbell is wel met een reden 40K hè. Dat is qua kwaliteit natuurlijk in de verste verten niet te vergelijken met SS Eto’o.

In deze fase gaat het er m.i. vooral om dat je met kaarten speelt die je leuk vindt. Het verlies van coins doet me persoonlijk niet zoveel meer. De cyclus is toch nagenoeg ten einde.
Mee eens hoor, zie zeker verschil, maar voor die 1.5 die ik gekregen heb kan je ook weer gebruiken voor andere spelers die je leuk vind. En wellicht koop ik Eto'o wel eens weer terug (indien beschikbaar)

@AntraXxX Waar is trouwens de aankondiging van die futties? meestal zie je dat wel bij het opstarten van FUT.

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 03-07-2023 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:37
(jarig!)
Slasher schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:05:
[...]

Mee eens hoor, zie zeker verschil, maar voor die 1.5 die ik gekregen heb kan je ook weer gebruiken voor andere spelers die je leuk vind. En wellicht koop ik Eto'o wel eens weer terug (indien beschikbaar)

@AntraXxX Waar is trouwens de aankondiging van die futties? meestal zie je dat wel bij het opstarten van FUT.
De aankondiging in Fifa zelf komt meestal pas op donderdag betreffende een aanstaande promo.

Dat aankomende vrijdag Futties begint is door verscheidene leakers op o.a. Twitter aangekondigd. O.a. Heroes nu in deze promo.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Nou dat was het dan met de loot boxes in nederland. Rip voor de mensen die fifa punten kopen elk jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8mRY65p_k0lpJJBU77N0tn9vNcY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4dd5bDVEPO7ELsp2JXDOIez5.jpg?f=fotoalbum_large

Artikel op rijksoverheid van een paar dagen terug

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5yrt9eW68P_LdxbHPjnSZ9HYY5Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GEpeiG6qb0ipEFWWfLM70H5J.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door maversne op 03-07-2023 17:37 ]

PC Specification

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-09 13:28
Sleehond schreef op zondag 2 juli 2023 @ 08:46:
Ben weer fucking chagrijnig door dit spel

Er zit echt stroop in mijn PlayStation of mijn controller.

Het is GVD echt niet normaal.

Steekpass heeft nog nooit gewerkt hier op de PS4 altijd in de voeten van de tegenstander. ZIEKELIJK

Oh nog wel positief: ZOLA!

- PS4 maakt lawaai voor een airbus
- Vertraging tussen input controller en scherm is gigantisch
- Net speelde ik een shooter en raakt ik geen knop aan, en toch begon mijn poppetje opeens te lopen??
- Tegenstanders zijn altijd sneller (FIFA & shooter) ik zie wel wat ik moet doen, maar de input is altijd te laat

Ben er knetter klaar mee, de PS4 gaat definitief de deur uit.

Ik ga maar eens gauw glasvezel bestellen en de PS5 voor mijn Sony Bravia XR 4K benieuwd of dat scheelt
Vlgsmij is die controller gewoon naar de klote en gaat ie driften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
maversne schreef op maandag 3 juli 2023 @ 17:35:
Nou dat was het dan met de loot boxes in nederland. Rip voor de mensen die fifa punten kopen elk jaar.

[Afbeelding]

Artikel op rijksoverheid van een paar dagen terug

[Afbeelding]
Dat lijkt wat voorbarig, zie ook:

nieuws: Nederlandse rechter: FIFA-lootboxes zijn geen kansspel, dwangsom EA h...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Dit staat in het ad van een paar dagen terug. Wat denk jij dan wat er zal gebeuren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jJRnBgksVTGYmsV_BswsjYR-ONg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hRUp1S5ypjdIlEUuGE5HkjOo.jpg?f=fotoalbum_large

PC Specification

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hoezo zou dat zo erg zijn? Ik heb nog nooit punten gekocht. Dus omdat mensen geen pakjes meer kunnen kopen is 't spel voorbij? Of voor diegene die er weinig tijd in willen stoppen kunnen niet meer die goeie spelers krijgen, is dat t probleem?

Ik denk dat ze gewoon iets gaan verzinnen dat je pakjes krijgt hoe meer tijd je er in stopt. Prima toch. Zal de servers wellicht nog strooperiger maken omdat iedereen gaat grinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:16

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zie het probleem ook niet. De gaan gewoon de "preview" het pakketje ook uitbreiden naar andere pakjes en het probleem is opgelost. Je kan dan geen andere pakjes kopen voordat je de gepreviewde hebt gekocht.

Want immers om te laten zien wat je koopt is het geen "kansspel" meer. Of althans. Zo denk ik dat het zit....

hoe doen ze dit in België? Want daar is het al verboden toch?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
85x7 ballack en walker, uit de garanteed tots van de camavinga doelstellingen Tomori, rice uit de tradeble. Campbell uit de pp maar die had k al dus Messi 91 maar gekozen. Al met al leuke packs vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
En WEER verschrikkelijk vanavond.

2 potten totaal onspeelbaar.

- Sprinten lukt niet, geen enkele normale sprint gelukt.
- Spelers als Zola en Bernardo Silva hebben draaicirkel van een Boeing.
- Spelers als Zaha, Zola, Saka, Ronaldo, Silva zo sloom als een schildpad.
- Bal aannemen duurt gemiddeld 2 seconden voordat een speler deze controleert.
- Schoten op goal allemaal 5 of 10 meter over en veel te hard, zelfs bij kleine korte tikjes.
- Na 2 soms 3 passes bal kwijt, spelers altijd ACHTER een man, NOOIT er voor.
- Spelers maken GEEN loopacties terwijl ik aantal spelers heb staan op kruip achter linie en in de tactieken heb “aanvallende loopacties”.

PS4 en/of controller is gewoon naar de klote…. Kan bijna niet anders!

TV is een Sony Bravia XR-55A84K (2022) en internet is geen glasvezel maar heb nooit internet problemen elders mee dus kan mij niet voorstellen dat daar het probleem zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
- op de man -

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 04-07-2023 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:30:
[...]

Jezus ben jij de nieuwe Mark aan het worden ?

Het is maar een game hoor.
Hahahaha

Toch herken ik 't stiekem wel soms. Met WL niet te genieten soms door dat k** spel. En nu vanavond weer low key wat potjes down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Is die Shapeshifters SBC weg waar je een tradable kaart kreeg? Dacht dat die 27 dagen herhaalt werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:45:
[...]

Hahahaha

Toch herken ik 't stiekem wel soms. Met WL niet te genieten soms door dat k** spel. En nu vanavond weer low key wat potjes down.
Sure iedereen heeft wel eens frustratie. Vanavond kan het ook beter bij mij. Maar zie nu lappen klaagzang voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
[...]

Speel jij niet een game om te winnen dan?

En nee ik heet geen Mark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Sleehond schreef op maandag 3 juli 2023 @ 22:21:
[...]

Speel jij niet een game om te winnen dan?

En nee ik heet geen Mark.
-knip-

En ja ik speel ook om te winnen. Maar als keer niet lukt pech gehad.
- laat over aan de mods wat wel en niet door anderen gepost mag worden -

En fyi op een tv heb je ALTIJD delay. Heb een tv die volgens alle reviews en ook top tv reviewers perfect moet zijn voor gamen. Ik voel gewoon delay op me tv en niet op me pc monitor.

[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 04-07-2023 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Camavinga voltooid. Zet hem ingame naast Seedorf. Hele fijne kaart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eFhorQeVbAv9EaYTt8KKRdqRyVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sGOmwxWH5jrZqRHptxZobYFG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

Klagen helpt (soms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
Level 40. Wat te kiezen ?
Del Piero sowieso niet.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-09 10:12
Valandil schreef op maandag 3 juli 2023 @ 23:38:
Level 40. Wat te kiezen ?
Del Piero sowieso niet.
Hier de icon gok genomen en voor het eerst eens geluk daarmee: Eusebio prime. Beetje jammer dat hij nu met al dat geweld ietwat in het niet valt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Oxigeon schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:33:
Ik zie het probleem ook niet. De gaan gewoon de "preview" het pakketje ook uitbreiden naar andere pakjes en het probleem is opgelost. Je kan dan geen andere pakjes kopen voordat je de gepreviewde hebt gekocht.

Want immers om te laten zien wat je koopt is het geen "kansspel" meer. Of althans. Zo denk ik dat het zit....

hoe doen ze dit in België? Want daar is het al verboden toch?
Preview voor alle packs zullen ze niet doen omdat dat je juist veel meer voordeel geeft.

In België zijn de FIFA points volledig uitgeschakeld. Je kunt dus wel packs kopen maar alleen met de in-game currency die je verdient, niet wat je er extra bij koopt.
Dat zou eigenlijk elk land moeten hebben zodat het pay2win component er uit wordt gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Heb het idee dat de packweight echt op het vriespunt zit. Heb een hele hoop fodder packs geopend, incl 85x10 en 84x30. Allemaal golds. 85x7: 7 85 kaarten. 86+ pp: Kroos -O-

Wel Zola gedaan, bevalt goed, beetje Messi achtig maar dan 5* skills.

[ Voor 7% gewijzigd door Robbio85 op 04-07-2023 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
theman36 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 23:51:
[...]

Hier de icon gok genomen en voor het eerst eens geluk daarmee: Eusebio prime. Beetje jammer dat hij nu met al dat geweld ietwat in het niet valt
Ik wacht wel op de release van futties en ga denk ik voor de 25 x 85.

Had graag Ronaldinho willen doen, maar die ga ik niet redden met 200k coins en die is zo bizar duur.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
[...]

Dit kan echt niet he :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 16:01
Augy schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:34:
85x7 ballack en walker, uit de garanteed tots van de camavinga doelstellingen Tomori, rice uit de tradeble. Campbell uit de pp maar die had k al dus Messi 91 maar gekozen. Al met al leuke packs vandaag.
Al met Camavinga gespeeld? Hoe is hij?

Heb genoeg fodder dus zit er ook aan te denken om hem te doen ook omdat hij qua chemistry perfect in mijn team past

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Tim01 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:59:
[...]

Al met Camavinga gespeeld? Hoe is hij?

Heb genoeg fodder dus zit er ook aan te denken om hem te doen ook omdat hij qua chemistry perfect in mijn team past
Moet er nog mee spelen, zit nog wat te passen en meten maar mn team speelt nu ook leuk.

Daarintegen cama is lengthy en snel, hou altijd van dat soort spelers. Vond het wel een hele grind 50x die sbc doen, alles onder de 81 is nu weg 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkie1984
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 06-07-2023
- op de man -

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 04-07-2023 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Volgende week de reveal uitgerekend in Amsterdam met pre orders

https://twitter.com/FUTZO...oUNKuvUiM__zMVuH_zUw&s=19

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkie1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NjK53Gp3_z_BCK2l2dvTtFtXThM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fj2nsrLXYjaet5sNQVA74NFh.jpg?f=fotoalbum_large
Wel tevreden met mijn team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkie1984
Nice ,hoe speelt taa ?

Vind hem eigenlijk best prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Dijkie1984 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 17:56:
[...]

Nice ,hoe speelt taa ?

Is hij ook! 1 potje met hem gespeeld, vond het vooral eruit springen kwa bal terug veroveren voorin!

Als k meer wedstrijden heb gespeeld laat ik het weten maar hij zit nu niet in mn team maar op de bank haha
https://www.futbin.com/23/squad/4959352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkie1984
Augy schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 18:08:
[...]

Is hij ook! 1 potje met hem gespeeld, vond het vooral eruit springen kwa bal terug veroveren voorin!

Als k meer wedstrijden heb gespeeld laat ik het weten maar hij zit nu niet in mn team maar op de bank haha
https://www.futbin.com/23/squad/4959352
Mooi team ,leuke variatie in spelers
Is gotze beter dan vitinha?
Ik heb laporte ook nog, maar Maldini 94 naar de bank is lastig haha

Twijfel wel over zaha ivm kracht en positionering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Dijkie1984 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 18:23:
[...]

Mooi team ,leuke variatie in spelers
Is gotze beter dan vitinha?
Ik heb laporte ook nog, maar Maldini 94 naar de bank is lastig haha

Twijfel wel over zaha ivm kracht en positionering
Zaha houd bij mij zanetti toty op de bank, ik vind het echt een waanzinnig goede back!

En maldini gaat sws beter zijn als Laporte al moet ik zeggen dat hij echt waanzinnig goed is :)

Gotze vs vitinha vind k wel echt een lastige trouwens, vitinha is echt bizar goed in de spits, gotze is echt een winger maar zal tzt worden vervangen, heb bijv foden Showdown ook nog maar zit nu vooral in de fase dat ik spelers probeer. Team veranderd meerdere keren per week haha

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 04-07-2023 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQqMHeXomdVPeroMpSnAwDSVfBw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/e90bnqcSOVKQgdGL8J4r8c6b.png?f=fotoalbum_large

Momenteel dit als team. Vanmiddag die zola even gedaan, bevalt me zeer goed als cam.

Was maar aan het klote met me spitsen, niks beviel. Maar Sánchez en Vitinha is echt geweldig. Zeker met die 4 er achter die een geweldig pass hebben.

Sánchez veel eerder moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkie1984
Augy schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 18:54:
[...]

Zaha houd bij mij zanetti toty op de bank, ik vind het echt een waanzinnig goede back!

En maldini gaat sws beter zijn als Laporte al moet ik zeggen dat hij echt waanzinnig goed is :)

Gotze vs vitinha vind k wel echt een lastige trouwens, vitinha is echt bizar goed in de spits, gotze is echt een winger maar zal tzt worden vervangen, heb bijv foden Showdown ook nog maar zit nu vooral in de fase dat ik spelers probeer. Team veranderd meerdere keren per week haha
Same here verander ook erg vaak
Je packt opeens iets moois en wil je team er dan om heen bouwen haha

Of het loopt niet, dan maar andere spelers tactiek opstelling etc haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
Dijkie1984 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 17:56:
[...]

Nice ,hoe speelt taa ?

Is hij ook
Hij is zeker bruikbaar, maar niet zijn prijs waard. Heb m gedaan om zo van dijk te linken.

Leuke speler hoor, maar niet end-game

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 19:08:
[Afbeelding]

Momenteel dit als team. Vanmiddag die zola even gedaan, bevalt me zeer goed als cam.

Was maar aan het klote met me spitsen, niks beviel. Maar Sánchez en Vitinha is echt geweldig. Zeker met die 4 er achter die een geweldig pass hebben.

Zit ook aan zola te denken. Spitsen owairan en lewa en dan zola en kaka op de flanken. Twijfel alleen aan de fysiek van zola

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
Augy schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 19:29:
[...]

Zit ook aan zola te denken. Spitsen owairan en lewa en dan zola en kaka op de flanken. Twijfel alleen aan de fysiek van zola
Test dan eerst zijn leen versie.
Ik was niet echt onder de indruk. Althans snap de hype niet zo.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Valandil schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 19:44:
[...]

@Augy Dat is indd een goede optie. Heb hem eerst ook 5 Rivals potten gespeeld.

Hij ligt wel een beetje aan je speelstyle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zal mijn team ook weer eens plaatsen. Zola hier wel gedaan, maar ik speelde met 'm vanaf de zijkant en daar kwam hij minder tot zijn recht. Net niet snel genoeg vond ik en zijn fysiek viel mij wel wat tegen. Wel een heerlijke dribbelaar met een goed schot. Ik denk dat hij beter op cam kan, maar daar speel ik niet mee. Modric en Dybala zijn mijn favo spelers. Nog 1,2 miljoen aan coins voor eventuele andere opties:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AGmEB68z-AQAeHy6OX9oDIhaDs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2uz3sR4TY3UpAdRtlqUCSp8a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Op het moment speel ik met het volgende team. Ik heb zojuist de Cech SBC voltooid en staat nu in mijn spits waardoor ik Son op de LM heb kunnen zetten. Heb nu nog ongeveer 220k over. Zien jullie ergens nog een plekje waar ik een flinke upgrade kan maken?

Het liefst ben ik van Maquinhos en Strefezza af zodat ik er weer Premier League of Icon kan neerzetten. Maar wat is dan een juiste speler?

https://www.futbin.com//23/squad/2365102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkie1984
Oxigeon schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:11:
Op het moment speel ik met het volgende team. Ik heb zojuist de Cech SBC voltooid en staat nu in mijn spits waardoor ik Son op de LM heb kunnen zetten. Heb nu nog ongeveer 220k over. Zien jullie ergens nog een plekje waar ik een flinke upgrade kan maken?

Het liefst ben ik van Maquinhos en Strefezza af zodat ik er weer Premier League of Icon kan neerzetten. Maar wat is dan een juiste speler?

https://www.futbin.com//23/squad/2365102
Saliba en saka die zou je als goed is kunnen kopen met 220 k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 19:08:
[Afbeelding]

Speel je met Zola vanaf links zoals op je screenshot of echt centraal als cam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:41:
[...]

Speel je met Zola vanaf links zoals op je screenshot of echt centraal als cam?
Yes in een 4-2-2-2 opstelling. Vind hem heerlijk dribbelen en een goede pass hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 16:07:
[...]

Yes in een 4-2-2-2 opstelling. Vind hem heerlijk dribbelen en een goede pass hebben.
Hmmmm.... misschien moet ik het toch ook nog eens een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Zola doet het hier goed als RCAM (4222) of rechter CF (4321). Hij is niet al te sterk idd, en sneeuwt een beetje onder als echte spits. Maar right stick dribbling en skills zijn heel goed als hij van de zijkant komt. Ook een fijn schot. Hij is ook redelijk goedkoop, en nog een zeer lange tijd beschikbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Valandil schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 19:44:
[...]

Ik moet zeggen dat ik ook niet overtuigd ben. Heb zijn loan 3 potjes geprobeerd.

Dan vind ik imo mid Cruyff fijner spelen. Maar goed, dat ben ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Roussilon, Campbell en Dembele uit een 82+ pick. 10 gedaan.

En uit de 90+ spelerskeuze kwamen Mane en Richarlison zetten. Mane gekozen, de Richa had ik al.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moody2204
Uit de dagelijkse aanmelding uit een 82+ pakketje! Eerste wedstrijd meteen een hattrick!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwYnnvyCcBRJaw5EDfCY952Ii6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yfWsaQeigT0XXQsqGq2gqaHy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

In de nieuwe sbc 93+ tots of Shapeshifters goretzka als beste. Helaas. Had 'm al gekocht ooit voor 750k. Dus schrijf daar 600k op af en dan de veel te dure SBC (oké het was allemaal fodder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Shapeshifter Richarlison uit de 93+ tots of shapeshifter SBC. Maar eens even kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Geen futties maar level up promo. Benieuwd wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:01
Uit de 93+ mijn RTG account Kimmich gekregen… die deed wel een beetje pijn haha en op mijn hoofd account kreeg ik Kounde..

Op mijn main account heb ik best wel veel goede kaarten maar krijg ik het momenteel niet draaiende… terwijl met een zelfde tactics op mijn RTG het super draait. SS Eto’o is daar echt een gamechanger voor me…. Wat een kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Nu online
Kreeg Rabiot als beste keuze.

Past niet in mijn team en heb al een aardige bank met middenvelders waaronder ; Vieira TT, Pedri TOTS, Busquets eoa, Modric TOTS.

Ga m wel als sub gebruiken

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 16:01
Traeces schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 21:24:
Geen futties maar level up promo. Benieuwd wat het is.
Zag gisteren ergens voorbij komen dat je in Fifa Mobile ook een promo hebt waarbij oude promokaarten opnieuw gereleased worden maar dan met stat upgrades zodat ze weer bruikbaar zijn. Zou best wel eens kunnen dat dit zo een soort promo zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Tim01 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:26:
[...]

Zag gisteren ergens voorbij komen dat je in Fifa Mobile ook een promo hebt waarbij oude promokaarten opnieuw gereleased worden maar dan met stat upgrades zodat ze weer bruikbaar zijn. Zou best wel eens kunnen dat dit zo een soort promo zal zijn
Of een soort promo zoals de adidas promo vorig jaar misschien

Straks Yedder is proberen. Weer eens even wat anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Helaas bijna al mijn fodder packs geopend en amper iets gepackt in de veronderstelling dat er een promo aankomt met alleen re-release kaarten in packs. Nu toch "level up". Heb nog een 25x85 staan, hopelijk levert die wat op volgende week O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
In amper 3kwartier fluitend naar de eerste 4 wins toe, yedder (wat een kiezelhard schoot heeft die zeg) en vitinha gaat echt als de brandweer 🥳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V4wfvy7r-Eh7SbpltrCaE7KCm8g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yIhkUrp5Qf81UAPLBKdWNDQf.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens mij is Ramos nog steeds 1 vd beste verdedigers ingame haha zeker samen met Kimpembe

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 06-07-2023 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 18:07:
In amper 3kwartier fluitend naar de eerste 4 wins toe, yedder (wat een kiezelhard schoot heeft die zeg) en vitinha gaat echt als de brandweer 🥳

[Afbeelding]

Volgens mij is Ramos nog steeds 1 vd beste verdedigers ingame haha zeker samen met Kimpembe
Ramos inderdaad nog een pain in the ass. Maar vergis je niet over die die van Roma. Naam ff kwijt, die Engelsman. Die is zo ontzettend goed ook als ik tegen 'm speel.

Heb de Shapeshifters pakket geopend met 7x die bronze inleveren. Zaha. Nooit gedacht dat ik m'n vroeg in 't spel gepackt cafu prime zou banken, maar het is tijd geworden. Kaartjes worden nu zo goed, alleen voor 't pace verschil doen we 't al.

Verder Vitinha nu basis in plaats van martinelli en daardoor ook Davies banken ipv nuno mendes. Benieuwd hoe dat speelt. Begon Davies steeds fijner te vinden al vind ik 'm echt lompig.

@Augy je hebt op Vitinha finisher, is dat heel fijn? Ik heb nu deadeye en opzich prima maar wellicht is dat de verkeerde. Je kan met die SBC's niet zien wat het gros heeft qua chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 07:55
Oekol schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 19:58:
[...]

Ramos inderdaad nog een pain in the ass. Maar vergis je niet over die die van Roma. Naam ff kwijt, die Engelsman. Die is zo ontzettend goed ook als ik tegen 'm speel.
Smalling? Vind hem een beetje mwoah. Ik zet milinkovic savic van cvm naar cv en gouendouzi van cv naar cvm. Die milinkovic is echt een hele fijne cv!
Pagina: 1 ... 109 ... 120 Laatste