[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 110 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:11

Oekol

waka waka hey hey

Prins32 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:36:
[...]

Smalling? Vind hem een beetje mwoah. Ik zet milinkovic savic van cvm naar cv en gouendouzi van cv naar cvm. Die milinkovic is echt een hele fijne cv!
Ja die Smalling is echt goed tegen mij. Op 1 of andere manier altijd in de buurt en steekballen heeft die ook goed.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:35
Oekol schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 19:58:
[...]

Ramos inderdaad nog een pain in the ass. Maar vergis je niet over die die van Roma. Naam ff kwijt, die Engelsman. Die is zo ontzettend goed ook als ik tegen 'm speel.

Heb de Shapeshifters pakket geopend met 7x die bronze inleveren. Zaha. Nooit gedacht dat ik m'n vroeg in 't spel gepackt cafu prime zou banken, maar het is tijd geworden. Kaartjes worden nu zo goed, alleen voor 't pace verschil doen we 't al.

Verder Vitinha nu basis in plaats van martinelli en daardoor ook Davies banken ipv nuno mendes. Benieuwd hoe dat speelt. Begon Davies steeds fijner te vinden al vind ik 'm echt lompig.

@Augy je hebt op Vitinha finisher, is dat heel fijn? Ik heb nu deadeye en opzich prima maar wellicht is dat de verkeerde. Je kan met die SBC's niet zien wat het gros heeft qua chemistry.
In de spits vind ik afmaken en dribbelen belangrijker als passing. Hij is tog veelal het eindstation dus draaien en uithalen vooral, dan vind k het fijn als zn dribbel stats zo hoog mogelijk zijn. En met explosive is hij op de korte afstand zo snel dat het ook niet nodig voelt om zn pace te uppen.

Ik ben overigens over naar diaby ipv gotze, Roussillon is echt een lekkere back en krijg diaby op chem. Nu alleen ter stegen op 2, nja als je meer scoort als je tegenstander win je 🙈

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5S3eaAM35-fEeybRST1LLdQCVp0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6A0ocaPpDBi7pqbIGgP7SGq6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:06
Augy schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:12:
[...]

In de spits vind ik afmaken en dribbelen belangrijker als passing. Hij is tog veelal het eindstation dus draaien en uithalen vooral, dan vind k het fijn als zn dribbel stats zo hoog mogelijk zijn. En met explosive is hij op de korte afstand zo snel dat het ook niet nodig voelt om zn pace te uppen.

Ik ben overigens over naar diaby ipv gotze, Roussillon is echt een lekkere back en krijg diaby op chem. Nu alleen ter stegen op 2, nja als je meer scoort als je tegenstander win je 🙈

[Afbeelding]
Ben y de moeite waard ??

Btw oude gebruikersnaam weer terug hahs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:19
75000 coins of 850 fut points om 3000 XP vrij te spelen als je niet alle XP nog hebt. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Vandaag uit 5 pakjes nog even 2 Walkers, een Dembele en een Campbel.. allemaal al voor de 3e keer deze week :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Prosac schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:04:
75000 coins of 850 fut points om 3000 XP vrij te spelen als je niet alle XP nog hebt. _O-
En het ergste is dat het nog gekocht wordt ook :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

dutchgio schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:25:
[...]

En het ergste is dat het nog gekocht wordt ook :o
Op dit moment in het spel heb je als goed is best veel centen (dus fictieve coins). Als je dan een mooie pack kan scoren zoals die van lvl 40 dan is het chill voor diegene die niet zo vaak spelen. Je krijgt er veel spelers voor terug die je weer in SBCs kan gebruiken bijv.

Ik zit nog 950xp van kroos vandaan volgens mij is dat level 35. Dus heb nog zo'n 6000 nodig, ik ga hem (nog) niet kopen. Want ik zou het doen als ik nog 3000 nodig heb. Echter ben ik bang dat ik het met 12 dagen wellicht sowieso niet ga halen, al die kleine opdrachten voor 125xp ga ik niet eens aan beginnen, wil ik de tijd niet voor nemen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:01:
[...]

Ben y de moeite waard ??

Btw oude gebruikersnaam weer terug hahs
Yedder doet t erg goed, korte draaien en uithalen binnen de 16 is top! Aanvallende AI zorgt ervoor dat hij vaak diep gaat!

Iedereen speelt echt met cech, heb em daardoor mooi in een sbc gegooid 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:45
Oekol schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:36:
[...]

Op dit moment in het spel heb je als goed is best veel centen (dus fictieve coins). Als je dan een mooie pack kan scoren zoals die van lvl 40 dan is het chill voor diegene die niet zo vaak spelen. Je krijgt er veel spelers voor terug die je weer in SBCs kan gebruiken bijv.
Klopt maar dit is natuurlijk ook gewoon een test van EA voor het volgende spel. Ze kijken hoeveel mensen bereid zijn om te betalen voor makkelijk XP. Als dit veel mensen doen kun je er vergif op nemen dat ze dit vanaf '24 vaker gaan doen en dan misschien ook nog de normale XP gaan terug schalen zodat meer spelers XP te kort gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:59
Augy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:28:
[...]

Yedder doet t erg goed, korte draaien en uithalen binnen de 16 is top! Aanvallende AI zorgt ervoor dat hij vaak diep gaat!

Vind die cech bizar snel altijd en nog bizar qua dribbelen. Nou mijne is zo traag als dikke stront , zal gegarandeerd zelf er verkeerd mee omgaan :P

Vind die Pépé Reina trouwens wel echt een super kaartje als sterke spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tim01 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:30:
[...]

Klopt maar dit is natuurlijk ook gewoon een test van EA voor het volgende spel. Ze kijken hoeveel mensen bereid zijn om te betalen voor makkelijk XP. Als dit veel mensen doen kun je er vergif op nemen dat ze dit vanaf '24 vaker gaan doen en dan misschien ook nog de normale XP gaan terug schalen zodat meer spelers XP te kort gaan komen
Er zijn meer spellen die dat doen hoor, bij Warzone bijvoorbeeld kun je ook tiers die kopen die je tekort komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Oekol schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:36:
[...]

Ik zit nog 950xp van kroos vandaan volgens mij is dat level 35. Dus heb nog zo'n 6000 nodig, ik ga hem (nog) niet kopen. Want ik zou het doen als ik nog 3000 nodig heb. Echter ben ik bang dat ik het met 12 dagen wellicht sowieso niet ga halen, al die kleine opdrachten voor 125xp ga ik niet eens aan beginnen, wil ik de tijd niet voor nemen.
Er komt volgens mij zo'n 5k XP per week aan opdrachten bij. Dat moet je echt nog wel kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:28:
[...]

Zelfde als rudiger die kom je ook veel tegen
Vooral mensen die de kickoff glitcb doen

Rudiger is een beest dus dan lukt het die mensen ook nog wel is met hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

dutchgio schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:08:
[...]

Er komt volgens mij zo'n 5k XP per week aan opdrachten bij. Dat moet je echt nog wel kunnen halen.
Kroos is level 30 zag in dus heb 10k nodig. Maar wellicht dat ik 't haal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:26:
[...]

Kroos is level 30 zag in dus heb 10k nodig. Maar wellicht dat ik 't haal.
Volgens mijn krijg je elke week ruim 12k xp, dus k voorzie geen probleem voor je 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:35:
[...]

Volgens mijn krijg je elke week ruim 12k xp, dus k voorzie geen probleem voor je 👌
Wellicht tijd haha! Maar ik ga er voor. Laatste kunstje, wil graag martial en bellingham toevoegen aan m'n middenveld. Vooral die laatste. Daarna zal 't snel stoppen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:48:
[...]

Wellicht tijd haha! Maar ik ga er voor. Laatste kunstje, wil graag martial en bellingham toevoegen aan m'n middenveld. Vooral die laatste. Daarna zal 't snel stoppen zijn.
Vergt idd een potje of 15 minimaal 🤣

Geen idee of je nog WL speelt maar dan ben je al een heel eind.

En ja ik speel het ook niet veel meer, vooral de 8 wins voor t weekend en daarna weinig tot niet, soms wat objectives en sbc. WL doe ik al nauwelijks meer en haal vooral mn plezier uit nieuwe spelers testen.

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 07-07-2023 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Het antwoord op Cech is voor mij Lauritsen achterin neerzetten. Maar echt vrijwel iedereen speelt met Cech voorin, beter dan Mbappe lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:43
Ik heb mezelf er ook een tijd lang van kunnen weerhouden om Cech te gebruiken, maar ben uiteindelijk toch gezwicht. Moet zeggen dat hij echt onwijs lekker speelt. Heb ook Shapeshifters Neuer untradeable, maar op de één of andere manier is Cech veel klinischer en wendbaarder.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:52:
[...]

Vergt idd een potje of 15 minimaal 🤣

Geen idee of je nog WL speelt maar dan ben je al een heel eind.

En ja ik speel het ook niet veel meer, vooral de 8 wins voor t weekend en daarna weinig tot niet, soms wat objectives en sbc. WL doe ik al nauwelijks meer en haal vooral mn plezier uit nieuwe spelers testen.
Krijg je xp voor wedstrijden in WL? Dus ik moet niet leaven als ik achter sta? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 16:25:
[...]

Krijg je xp voor wedstrijden in WL? Dus ik moet niet leaven als ik achter sta? :+
Haha er is wekelijks een doelstelling dat om de 3 wedstrijden 1k xp krijgt (5x dus in totaal 15 wedstrijden) en als groepsbeloning 2k xp. Betreft ieder fut speltype

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 07-07-2023 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:48:
[...]

Bellingham ga je geen spijt van krijgen. Die is echt geweldig ingame !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Zit even te kijken naar die level up challenges klopt het dat je nu alleen Sterling kan doen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gaat nu wel ineens hard. Had 3 goals in friendlies nodig voor 2000xp. Daarna kreeg ik uit een 86 player pick pack die ik bewaard had een player up Fekir, waardoor ik die 4000xp voor 12 wedstrijden met minimaal 1 level up speler in je team kan halen. Daarnaast doe ik nu zes potjes squad battles met 4 Spaanse spelers / la Liga om weer 2000 XP te krijgen. Volgens mij ben ik er dan al super simpel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Slasher schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 20:14:
Zit even te kijken naar die level up challenges klopt het dat je nu alleen Sterling kan doen?
Ja. De anderen moet je packen / kopen of vrijspelen (de Inter speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Mahrez Shapeshifters als lvl 35 reward. Even kijken hoe we dit gaan inpassen. Nice!

Vitinha, Haaland en mahrez dan maar voorin. Saka naar de bank.

[ Voor 28% gewijzigd door Oekol op 07-07-2023 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Iemand ideeën om dit op 33 chem te krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdSAy-y9loW1s_TR5d88FMeFTIQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AG131wJLf8RoCkGegF4jTBI6.jpg?f=fotoalbum_large

Bellingham moet ik nog kopen, maar het lijkt er op dat ik niet 33 chem krijg. Ook niet als ik Renato Sanchez op 't middenveld zet dunkt me.

Normaal is m'n middenveld: prime matthaus, leon goretzka en upamecano. Maar wil graag bellingham er in krijgen.

[ Voor 60% gewijzigd door Oekol op 08-07-2023 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Oekol schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 09:46:
Iemand ideeën om dit op 33 chem te krijgen?

[Afbeelding]

Bellingham moet ik nog kopen, maar het lijkt er op dat ik niet 33 chem krijg. Ook niet als ik Renato Sanchez op 't middenveld zet dunkt me.

Normaal is m'n middenveld: prime matthaus, leon goretzka en upamecano. Maar wil graag bellingham er in krijgen.
31 van de 33 chem is toch al meer dan dikke prima? :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Gisteren toch maar Kaka zijn SBC gedaan. Tot zover bevalt die erg goed. Speel nu weer 4-1-2-1-2(2)

Ingame staat het dan zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hM-pk6-n1eI72mOp30qgsDBMKz0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ib7WrGuWBQS557P545GWP8hT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Wat een ontzettende losers gisteren en vandaag in de WL. Schijnbaar is de nieuwe tactiek om de eerste helft volle druk te spelen en te hopen dat mensen het opgeven na 2-0, 3-0. Maar de 2e helft trekken ze vervolgens niet. Dus quitten ze zodra je op 2-2 of 3-3 komt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Prosac schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 10:58:
Wat een ontzettende losers gisteren en vandaag in de WL. Schijnbaar is de nieuwe tactiek om de eerste helft volle druk te spelen en te hopen dat mensen het opgeven na 2-0, 3-0. Maar de 2e helft trekken ze vervolgens niet. Dus quitten ze zodra je op 2-2 of 3-3 komt. :')
Ik kreeg zelfs een bericht,
Stond 3 0 achter, was eigenlijk veel beter maakt 3 1 toen 3 2 ,drukte die op pauze

Cant wait til you make 3 3 then i leave
En dat gebeurde dus ook :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik ben er achter wat betreft Cech. Ik dacht dat ik met Lauritsen Cech wel onder controle had, maar dat was Rivals, maar Cech is een WL cheatcode. Rent gewoon echt bij iedereen weg, welke teamgeeststijl hij ook heeft. Lomp, niet te stoppen en schiet uit vrijwel elke hoek raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:24
Prosac schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 10:58:
Dit was al een tactiek toen ik nog WL speelde ;)

Had hetzelfde overigens in Rivals omdat calhanoglu vrijspelen in squadbattles maar saai is. Gelukkig heb ik niemand gehad die quitte bij een gelijke stand.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21
Het is echt triest volk idd dit weekend… ik ben benieuwd of ik het kan opbrengen om de WL af te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Partypooper schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 10:14:
[...]

31 van de 33 chem is toch al meer dan dikke prima? :)
Ja wellicht ook wel. Heb in m'n hoofd dat 33 'beter' is. Geen idee of dat echt zoveel verschil maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 13:25:
[...]

Ja wellicht ook wel. Heb in m'n hoofd dat 33 'beter' is. Geen idee of dat echt zoveel verschil maakt.
Speel met 27 zelfs. Maar bij spelers als bellingham etc voel je niks van maar 1 chem blokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Wat denken jullie van die Sterling kaart ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 15:19:
Twijfel maar ga hem denk wel doen, sterling is gewoon ook leuk kwa loopje..

Alleen de upgrade, 25 potjes pfff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:43
Traeces schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 15:19:
Is me de grind echt niet waard. Zal ongetwijfeld best een leuke kaart zijn hoor, maar ook echt niet meer dan dat.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 15:28:
[...]

Is het puur 25 potjes spelen of moet je ook wat doen? Ben 'm al paar keer tegen gekomen en hij is echt snel, wendbaar leek ook. Niet verkeerd.

Wat ook niet verkeerd is dat ik vandaag echt mega goed ga. 8 potjes gespeeld en ga 7-1. Mahrez is echt klinisch. Haaland is Haaland. En Vitinha vult 't mooi aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 15:28:
[...]

Jezus 25 potjes , zeker met hem in de basis ?

Heb me totaal nog niet ingelezen over die upgrade mogelijkheden.

Twijfel totaal niet over zijn dribbel of snelheid. Maar die composure is wel redelijk laag voor de tijd van het jaar.

Dat t-rex loopje is indd echt geweldig _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 08-07-2023 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Oekol schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:07:
[...]
Wat ook niet verkeerd is dat ik vandaag echt mega goed ga. 8 potjes gespeeld en ga 7-1. Mahrez is echt klinisch. Haaland is Haaland. En Vitinha vult 't mooi aan.
3 gespeeld, 2 gewonnen en een 1 gelijk.

Dat gelijkspel voelde je aankomen, superlaggy icm met high pressure tegenstander en dan in de blessuretijd nog een goal tegenkrijgen.

Potjes waren niet leuk, steeds wat latency/packet loss (zaterdag gameplay jeweetwel) icm l1 dribbelen maakt het gewoon vervelend. Speel echter lang genoeg om het te herkennen en het omgekeerd ook uit te buiten.

Vind de shapeshifters maar irritant, heeft de tegenstander Rudiger in de spits en in je hoofd denk je steeds dat je kan counteren omdat de CB is doorgeschoven :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:22:
[...]
Vind de shapeshifters maar irritant, heeft de tegenstander Rudiger in de spits en in je hoofd denk je steeds dat je kan counteren omdat de CB is doorgeschoven :+
_O-

Ik word gek van Cech, die is gewoon echt irritant goed. Klote keeper haha. Maaar het is wel een one trick pony. Dus wat L2 verdedigen en dan lost 't meestal wel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Oekol schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:28:
[...]

_O-

Ik word gek van Cech, die is gewoon echt irritant goed. Klote keeper haha. Maaar het is wel een one trick pony. Dus wat L2 verdedigen en dan lost 't meestal wel op.
Die Rudiger botste tegen mijn verdedigers aan waardoor deze simpelweg omvielen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:11:
[...]

Jezus 25 potjes , zeker met hem in de basis ?

Heb me totaal nog niet ingelezen over die upgrade mogelijkheden.

Twijfel totaal niet over zijn dribbel of snelheid. Maar die composure is wel redelijk laag voor de tijd van het jaar.

Dat t-rex loopje is indd echt geweldig _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wRhzDMeN3HC55oG7I9THynonvgo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7PS0B9INz9tgleWzCKXl1xsW.jpg?f=fotoalbum_large

Sildillia wel meegepakt, lijkt me een heerlijk kaartje en precies wat k nodig had om op full chem te komen. Mocht Roussillon zn price range worden aangepast en sildillia valt tegen kan k hem altijd nog terughalen.

Upgrade is ook makje met sildillia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Augy schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 19:43:
[...]

[Afbeelding]

Sildillia wel meegepakt, lijkt me een heerlijk kaartje en precies wat k nodig had om op full chem te komen. Mocht Roussillon zn price range worden aangepast en sildillia valt tegen kan k hem altijd nog terughalen.

Upgrade is ook makje met sildillia
... En 6 Engelsen in de basis.
Succes daarmee in rivals, 25 wedstrijden slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wat hebben jullie gekozen in lvl 40 rewards? Eigenlijk is er maar 1 goeie keus toch. De icons zijn niet echt meer van extreem niveau sinds al die nieuwe kaartjes er zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:25
Oekol schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:57:
Wat hebben jullie gekozen in lvl 40 rewards? Eigenlijk is er maar 1 goeie keus toch. De icons zijn niet echt meer van extreem niveau sinds al die nieuwe kaartjes er zijn?
Hier 25x 85+ gedaan. Club dus weer aardig gevuld met fodder voor eventuele leuke sbc's nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
dutchgio schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 23:53:
[...]

... En 6 Engelsen in de basis.
Succes daarmee in rivals, 25 wedstrijden slaat nergens op.
Ik heb het gedeeltelijk in WL gedaan en ik Squad Battles maar heb hem binnen en tussendoor ook nog Calhanoglu binnen en geüpgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ging gisteren 7-1 en vandaag uiteraard liep 't niet. 2 zieke teams tegen die konden skillen. Dan ben ik eigenlijk al gezien.

Toen dacht ik laat ik upamecano alvast vervangen voor Renato Sanches. Die gozer is ook nog eens ziek goed haha. Ga nu 8-3. High score is 12. Ben benieuwd...

Haha wat een verschrikkelijk kak spel. Sta nu 9-7. Alles lijkt er weer op dat ik op 11 eindigen ga. Als dat al lukt. Spelers kunnen niets meer, zo classic fifa. Het speelt stroperig, spelers hebben een draaicirkel van een LZV. Waarom zijn die servers niet gewoon stabiel, en altijd zo anders voor iedereen. Gisteren had ik chille wedstrijden, nu de ene na de andere rare eigen goal of balverlies. Zo treurig. En het beïnvloed je humeur zo :+

En dan speel je een potje divions rivals en is echt leuk en win je met 6-3. Even pauze dan maar en vanavond de resterende 4 potjes :)

[ Voor 52% gewijzigd door Oekol op 09-07-2023 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Pfff servers zijn echt slecht. Net een pot waar gewoon leek of je een dvd vooruit spoelt 8)7 game bleef letterlijk hangen en daarna versneld afgespeeld.

Overigens speel ik zelf ook echt verschrikkelijk slecht. Dus neem zeker niet alleen de severs kwalijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Weer op 50 punten geeindigd.. laatste 10 potjes waren echt 1 winnen en dan weer 2 bizar kansloos verliezen. Degene die ik won waren ook lekker, goede passing en de juiste keuzes. Bij het verliezen ineens grote gaten in de defensie en passing van spelers dat ik denk: HOEZO doe je dat, daar richt ik toch niet? Of van die rare slappe schoten en passjes ineens. Alsof ik in die potjes wel langdurig schieten of passen moet indrukken. Net als vorige week. Doorbreken over flank, zij halen mij neer, probeer ik dat, springen de spelers gewoon over mijn tackle heen..

[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 09-07-2023 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op zondag 9 juli 2023 @ 14:25:
Weer op 50 punten geeindigd.. laatste 10 potjes waren echt 1 winnen en dan weer 2 bizar kansloos verliezen. Degene die ik won waren ook lekker, goede passing en de juiste keuzes. Bij het verliezen ineens grote gaten in de defensie en passing van spelers dat ik denk: HOEZO doe je dat, daar richt ik toch niet? Of van die rare slappe schoten en passjes ineens. Alsof ik in die potjes wel langdurig schieten of passen moet indrukken. Net als vorige week. Doorbreken over flank, zij halen mij neer, probeer ik dat, springen de spelers gewoon over mijn tackle heen..
Merk in heel veel potjes heel erge delay vandaag.

Is niet anders maar omheen spelen :) ga 7-3 kon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jep. Hele erge delay. Zo jammer dat daar geen consistentie in zit. Verliezen geen problemen mee, maar met zo'n delay dat je muscle memory niet meer werkt is echt heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005

Mauz1978

Console War Veteran

Is het nou mogelijk om FUT te spelen met zijn tweeen samen op de bank? Ik krijg het niet voor elkaar om mijn zoon uit te nodigen. De PS5 is van mij net als Fifa 23. Mn zoon heeft een playstation en EA account (om op dezelfde PS5 te spelen). We zijn vrienden op het playstation netwerk.

Weet iemand hoe/of dat dan toch samen kan? Alle tutorials gaan over online coop…

[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 09-07-2023 16:38 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij het shirtjes kiezen voor controller toevoegen en je kunt couch coop spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:17:
Jep. Hele erge delay. Zo jammer dat daar geen consistentie in zit. Verliezen geen problemen mee, maar met zo'n delay dat je muscle memory niet meer werkt is echt heel vervelend.
Ja het is gewoon echt irritant. Net ook die pot met verbinding problemen. Krijg gewoon 2 doelpunten tegen omdat ik niet normaal zie wat er gebeurd. Win 6-2, dus eindelijk maakt niks uit. Maar het zal een pot zijn die 50-50 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
13 wins ,net 1 tekort voor de 14 helaas
4 wed echt compleet weggespeeld, compleet weggeskilld
En 3 RQ vanwege Duitse badge

Mss toch een keer weer tegen spelen om standaard de 14 winst te pakken hahs

Rewards ,vlahovic en verder niks interessants helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Voor wie nog spits zoekt die echt bijna allee heeft

Richardlison ss echt een sterke snelle 2 benige spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Haha tja ,geeft me rust in fifa
Geen stress etc meer ,alleen zuur van die ene win te kort ( weet niet of ik hem gehaald had hoor maar dan nog )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Markvd1984 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:53:
[...]

Haha tja ,geeft me rust in fifa
Geen stress etc meer ,alleen zuur van die ene win te kort ( weet niet of ik hem gehaald had hoor maar dan nog )
Heel netjes dat je dan nog zoveel haalt. Ik ben echt de eeuwige 11 win guy. Soms 9, maar nooit 13.

Wat is je team op dit moment?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Oekol schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:59:
[...]

Heel netjes dat je dan nog zoveel haalt. Ik ben echt de eeuwige 11 win guy. Soms 9, maar nooit 13.

Wat is je team op dit moment?
In game 4321 maar meestal 41212 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hK8pHBWXnlrugra9kUzqYFLz-kw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9AOuuIMJzAzHLmgQQL5UPEOb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ES-7hgBmz7cH74F5BoDIymbRhxw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1fwn6iAA1gBVLSq94HN9oKqo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:25
Dit weekend is het hier vanaf zaterdag ook drama. Bijna niks meer gewonnen en alles lijkt tegen te zitten. Hopelijk zit er weer snel verbetering in want ik werd het spel echt ff zat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ben sinds vandaag eens met de 3-4-2-1 formatie begonnen. Voelt echt overpowered aan want je kan zoveel druk zetten vanaf het middenveld. :)

En ik heb met mijn laatste beetje fodder de 93+ tots of shapeshifter SBC gedaan. Kreeg ik Theo Hernandez uit. Mag niet klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gisteren 7-1, vandaag geëindigd op 11-9 _O-

Uit de rewards niet veel bijzonders. Toen genoeg XP voor lvl 40 reward. Kreeg ik cavani uit en een hoop dubbele hoge. Toen maar die player pick tots Shapeshifters gedaan. Kreeg ik valverde uit, op 't middenveld gezet op 0 chem en speelt nog best wel oké. 8 wins in ieder geval alweer binnen, door die challenge met 1 player up in je startende 11. Ging ook ff voor de grap met walker keepen ipv Yashin. Na 1 potje klaar mee haha. Heeft niks vast.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/95FQYp2B67YOEOJHWdZgxBBc-NQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tPd4hPhRTWAlfSCKdHgFEhtI.png?f=fotoalbum_large

Niks te klagen !

Overigens Nkunku gekozen :P wist niet dat hij nog zoveel waard is.

[ Voor 9% gewijzigd door Traeces op 10-07-2023 08:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 20:59:
Dit weekend is het hier vanaf zaterdag ook drama. Bijna niks meer gewonnen en alles lijkt tegen te zitten. Hopelijk zit er weer snel verbetering in want ik werd het spel echt ff zat nu.
Het spel is bijna klaar, dus dan weer een jaar niks. Ik begin niet aan EA FC. Rust.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TGC0c7i_rWIbILqjj4B_PjftcV0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QVCixGDxywbve6CRTGzzaBKy.png?f=fotoalbum_large

Ga denk maar wat loten kopen vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wat betreft verdedigers. Heb nu Ruben Dias en de Ligt als CBs. Met prime Maldini er achter. Voldoen maar ik krijg steeds minder Duitsers in m'n team dus wellicht verder kijken naar opties.

Wat zijn nu de top verdedigers in 't spel? Eder Militao, VVD nog steeds of is een marquinhos (vrij goedkoop) ook iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op maandag 10 juli 2023 @ 11:44:
Wat betreft verdedigers. Heb nu Ruben Dias en de Ligt als CBs. Met prime Maldini er achter. Voldoen maar ik krijg steeds minder Duitsers in m'n team dus wellicht verder kijken naar opties.

Wat zijn nu de top verdedigers in 't spel? Eder Militao, VVD nog steeds of is een marquinhos (vrij goedkoop) ook iets?
Blijf toch wel toty vvd de beste verdediger vinden en de moeilijkste om tegen te spelen. Eder is ook geweldig, gebruik zelf zijn toty nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op maandag 10 juli 2023 @ 11:52:
[...]

Blijf toch wel toty vvd de beste verdediger vinden en de moeilijkste om tegen te spelen. Eder is ook geweldig, gebruik zelf zijn toty nog steeds.
Eder zou een fantastische aanwinst zijn met valverde. Echter krijg ik dan wel weinig chem. Bellingham sowieso 0 chem dan. Nog ff puzzelen.
Misschien Sanches weer van de hand doen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Mauz1978 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:37:
Is het nou mogelijk om FUT te spelen met zijn tweeen samen op de bank? Ik krijg het niet voor elkaar om mijn zoon uit te nodigen. De PS5 is van mij net als Fifa 23. Mn zoon heeft een playstation en EA account (om op dezelfde PS5 te spelen). We zijn vrienden op het playstation netwerk.

Weet iemand hoe/of dat dan toch samen kan? Alle tutorials gaan over online coop…
Niemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:50
Is al antwoord op gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Helemaal overheen gelezen. Thanks!
dutchgio schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:06:
Bij het shirtjes kiezen voor controller toevoegen en je kunt couch coop spelen
Ik zie dan het driehoekje, en ben met beide controllers ingelogd (aparte profielen) en met het drukken gebreurt er niks…. *edit* je moet het driehoekje van de tweede controller indrukken! Eindelijk!

[ Voor 64% gewijzigd door Mauz1978 op 10-07-2023 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qdx6hLKe6gxW9eQf4xAT79pH1JM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Q2pb54IcY24ufsL9YmYUTTp.jpg?f=fotoalbum_large

Dat je vrouwen kan gebruiken zou prima zijn, maar maak de stats er dan ook naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
WasBak schreef op maandag 10 juli 2023 @ 18:18:
[Afbeelding]

Dat je vrouwen kan gebruiken zou prima zijn, maar maak de stats er dan ook naar.
Dan gaat niemand ze gebruiken natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Prosac schreef op maandag 10 juli 2023 @ 18:19:
[...]

Dan gaat niemand ze gebruiken natuurlijk.
Daar kan je objectives voor maken. De bronzen en zilveren spelers worden nu ook nagenoeg niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik log weer eens een na wat weken. Zijn er weer nieuwe kaartjes 😴
Die kunnen een upgrade krijgen, hoe werkt dit? Ik heb bijv werner en Fernandez

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Pack ik De Jong SS uit de pp. Kan mn team weer over de kop 🤪

Krijg met geen mogelijkheid mn spelers erin haha 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Zat te kijken hoe jij bellingham had ingepast. Toen bedacht ik me ineens dat ik saka op RB kan laten starten (ipv bank nu door mahrez) door 442 of 424 te starten. De ligt is dan 1 chem dus die dan banken en varane kopen. Lijkt me best een lekker team.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Ah-HB7VnSJY40G4J9i1N76HDVY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sufsi56aHe4yyP6CAJYOOYPQ.jpg?f=fotoalbum_large

Heb 2,1mln nodig voor deze verandering en als ik m'n transferlist verkoop heb ik zo'n 1,9 mln. Ben er bijna echter wordt de TL ook steeds minder waard dus wellicht die nu al lozen.

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 10-07-2023 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:33:
[...]

Zat te kijken hoe jij bellingham had ingepast. Toen bedacht ik me ineens dat ik saka op RB kan laten starten (ipv bank nu door mahrez) door 442 of 424 te starten. De ligt is dan 1 chem dus die dan banken en varane kopen. Lijkt me best een lekker team.

[Afbeelding]

Heb 2,1mln nodig voor deze verandering en als ik m'n transferlist verkoop heb ik zo'n 1,9 mln. Ben er bijna echter wordt de TL ook steeds minder waard dus wellicht die nu al lozen.
Aan je team zal het zeker niet liggen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:27:
[...]

Aan je team zal het zeker niet liggen :P
Die grap wilde ik zelf ook al maken idd. Het is bizar hoe 'slecht' ik dit team of bijna dit team om kan zetten in consecutive wins haha. Steady mister 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
Oekol schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:33:
[...]

[Afbeelding]

Trippier op rechtsachter?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Valandil schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 09:14:
[...]

Trippier op rechtsachter?
Wordt Varane 1 chem en bellingham ook.
Ben op zich best oké met hoeveel chem 't nu dan is. Tot die tijd staat de ligt nog achterin met. Ben m'n spelers op de transferlijst aan 't verkopen om bellingham te kopen, dat is prio 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
Oekol schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 09:53:
[...]

Ben op zich best oké met hoeveel chem 't nu dan is. Tot die tijd staat de ligt nog achterin met. Ben m'n spelers op de transferlijst aan 't verkopen om bellingham te kopen, dat is prio 1.
Anderzijds het verschil tussen 2 of 3 chem maakt met zulke kaarten steeds minder uit.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Valandil schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 12:31:
[...]

Anderzijds het verschil tussen 2 of 3 chem maakt met zulke kaarten steeds minder uit.
Precies dus dat ga ik ook zo proberen. Liefst niet bij een verdediger voor m'n gevoel worden ze dan altijd lomp (tussen de oren of course).

Heb net uit de 25x83 Enzo Fernández gepacked. Eens kijken of die wat is op 't middenveld.

Edit: Stiekem is dit 't leukste wat er is, maar varane is niet goed als CB lees ik. Heb 'm al leen gehad en herinner me inderdaad dat hij gewisseld dient te worden eind 2e helft. Wissel liever aanvallers ;p

Weer wat verder puzzelen. Aan andere kant is de ligt op 1 chem wellicht wel prima. Even testen.

[ Voor 25% gewijzigd door Oekol op 11-07-2023 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 09:53:
[...]

1 chem Bellingham kan prima, ook tijden mee gespeeld. Die kaart is zo belachelijk goed merk je niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 14:23:
[...]

1 chem Bellingham kan prima, ook tijden mee gespeeld. Die kaart is zo belachelijk goed merk je niks van.
Ik kwam ineens de SBC van Tapsoba tegen. Keeper 194 cm uit Duitsland. Ga die nu eens proberen. Als die Yashin er uit speelt (die is tradable) heb ik al weer sneller bellingham binnen.

Wilde ook de challenges doen voor Enzo Fernández. Mijn hemel, in 25 squad battles of rivals potjes een assist geven met minimaal 6 Argentijnen in je team. Wat een gedoe ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Oekol schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 15:20:
[...]

Ik kwam ineens de SBC van Tapsoba tegen. Keeper 194 cm uit Duitsland. Ga die nu eens proberen. Als die Yashin er uit speelt (die is tradable) heb ik al weer sneller bellingham binnen.

Wilde ook de challenges doen voor Enzo Fernández. Mijn hemel, in 25 squad battles of rivals potjes een assist geven met minimaal 6 Argentijnen in je team. Wat een gedoe ;w
Slaat nergens op die objectives. Sommige zijn best te doen (5 potten) en je kunt sommige ook combineren, maar 25 gaat echt te ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 16:21:
[...]

Slaat nergens op die objectives. Sommige zijn best te doen (5 potten) en je kunt sommige ook combineren, maar 25 gaat echt te ver.
Heb er een stuk of 6 gedaan in de combinatie en ben nu bezig met calhancoglu afronden (nog 3 potjes)

Uit mn hoofd: fekir, Cavani, corona, foyth, pacho en sildillia in relatief weinig potjes (Remote app veel gebruikt haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 16:45:
[...]

Heb er een stuk of 6 gedaan in de combinatie en ben nu bezig met calhancoglu afronden (nog 3 potjes)

Uit mn hoofd: fekir, Cavani, corona, foyth, pacho en sildillia in relatief weinig potjes (Remote app veel gebruikt haha)
Zo heb ik het ook gedaan. “Gratis” hoge kaarten en dan gewoon de eerdere kaarten weer verkopen.

Deed er gewoon 3 tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 15:20:
[...]

Ik zou sowieso dan Yashin verkopen. Bedoel, het is een keeper en ik vind het imo zonde om zoveel coins in een keeper te steken.

Zeker als het je op weg helpt voor een van de beste middenvelders uit de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
De jong eindelijk in de basis gekregen, erg benieuwd 👌
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L2d5bwLRy51n7MEFGdarPcYUghY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IicgxEd6z4EWe5Gh8uH3z7EC.jpg?f=fotoalbum_large

Jammer dat ik camavinga moest droppen. Anders moet kaka eruit voor fekir Lvl up, iemand al met fekir gespeeld?

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 11-07-2023 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 18:56:
De jong eindelijk in de basis gekregen, erg benieuwd 👌
[Afbeelding]

Jammer dat ik camavinga moest droppen. Anders moet kaka eruit voor fekir Lvl up, iemand al met fekir gespeeld?
Ja vind hem enorm lomp aanvoelen. Passing is wel echt super goed. Zou zelf kaka lekker laten staan.

Vind deze promo wel wat hebben. Goedkoop kaartje kopen, de upgrade vrij spelen en dan weer verkopen. Makkelijk hoge fodder verdienen.

[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 11-07-2023 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-09-2023
De nieuwe FC24 beelden lijkt op een nieuwe engine te zijn gebouwd. Maar om daar nu warm van te worden... Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:22:
[...]

Ja vind hem enorm lomp aanvoelen. Passing is wel echt super goed.
Heb je 't nou over Fekir? Vind 'm heel lichtvoetig aanvoelen juist. Op Xbox series X dus next gen. Hij tegenwoordig ook toch?
Partypooper schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 17:39:
[...]

Ik zou sowieso dan Yashin verkopen. Bedoel, het is een keeper en ik vind het imo zonde om zoveel coins in een keeper te steken.

Zeker als het je op weg helpt voor een van de beste middenvelders uit de game.
Hmm ja. Opzich heb ik meerdere opties.
Met Yashin in 't doel heb ik bellingham 2 chem en de Ligt op 1 chem. Zaha dan als RB.

Als ik die andere keeper doe en Zaha als RB iedereen 3 chem behalve de lift 2 chem.

Die andere keeper doe en die sidillia als RB heb ik zelfde als hierboven. De ligt op 2 chem en rest 3.

Echter heb ik een grote hekel aan keepers die niet constant zijn. Yashin is zoo goed voor me geweest. Geld dubbel en dwars waard (zo vaak gered). Maar ik ga met de WL kwali die tapsoba of zoiets testen als keeper. Hopen op 't beste. Zou weer wat geld vrijmaken :)

Edit: ging kijken voor hoeveel ik 'm gekocht had. Bleek die untradable. Blijkbaar heb ik 'm een keer uit een icon sbc gehad en toen m'n tradable verkocht. Lol. Dus daar hoef ik 't ook niet voor te doen.
Augy schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 16:45:
[...]
(Remote app veel gebruikt haha)
Wacht ff. Betekent dit op je mobiel spelen? Dat zou perfect zijn, even squad battles etc. Of heb ik dit fout?

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 11-07-2023 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
@Oekol

Met de App PS remote play kan ik, zolang ik verbonden ben met wifi, inloggen op mn PS5 en idd SB spelen. Wat k vaak doe is even snel paar goals maken en dan bijvoorbeeld het huishouden met tussendoor een paar SB voor objectives 🙈 met thuiswerken ging dat ook prima haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Theo ingepast die ik laatst packte en heb level up Savanier even in het team gezet.

Geen verkeerde kaart tot zover. Maar eens wat meer potjes testen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j6vehwAhhNzxYipeTAW5QzROGiI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/euSNxZbA7j7CMeYBAqSeJCAt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 20:10:
@Oekol

Met de App PS remote play kan ik, zolang ik verbonden ben met wifi, inloggen op mn PS5 en idd SB spelen. Wat k vaak doe is even snel paar goals maken en dan bijvoorbeeld het huishouden met tussendoor een paar SB voor objectives 🙈 met thuiswerken ging dat ook prima haha
Oh vet. Ga even uitzoeken of de Xbox dat ook kan. Speel je dan met je controller op je telefoon?

Pagina: 1 ... 110 ... 120 Laatste