[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 108 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-09 18:17
Genoeg xp om naar kroos te gaan, gaat er nog iemand deze keuze voor hem maken?

Mijn middenveld staat wel dus worden de packs hier!

8 wins waren weer makkelijk met de nieuwe 4321 die ik van internet had geplukt, Kaka speelt echt heerlijk als RCA 👌

Weekend focus op de xp doelstellingen, sla wl even over deze week, mij veels te warm
https://www.futbin.com/23/squad/4959352

[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 23-06-2023 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
Augy schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 19:47:
Genoeg xp om naar kroos te gaan, gaat er nog iemand deze keuze voor hem maken?

Mijn middenveld staat wel dus worden de packs hier!

8 wins waren weer makkelijk met de nieuwe 4321 die ik van internet had geplukt, Kaka speelt echt heerlijk als RCA 👌
Ik ga voor Kroos, voor een all-german elftalletje.

Deed net die 25x 84+, want hoef Park niet. Maar niet eens een special card erin. _O-

[ Voor 9% gewijzigd door Prosac op 23-06-2023 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik wou eigenlijk de WL doen met Premier League en Eredivisie elftal, maar nu 5 wedstrijden gespeeld en allemaal vrij pittig met een niet onaardig PL elftal. Maar komt gewoonweg niet mee. Dat je 10 minuten voor tijd 1 goal achter staat en dan "druk met het hele team" aanzet omdat hij achterin rond tikt en het elftal gewoonweg he-le-maal niks doet helpt ook niet.. Ik had die optie de hele pot nog niet gebruikt, maar niemand die druk zet. :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ReJ6gMjv6SnO6pAm1XsgadjKttk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HKhDy1l84PJnHfwQ25pQLt6D.png?f=fotoalbum_large

Seedorf uit de level 20 rewards. Hoeveel top middenvelders wil ea me nog geven :+ kimmich al in een sbc geduwd.

Nu nog over prijswinnaar bellingham, eoae Sergio, tots kdb, tots musiala, ss socrates, tots pedri :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Haaland TOTS verwelkomd in m'n team. Vanmiddag de WL hiermee starten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3u5K8vh6ICoRJSj65Bvu9aOCRVk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WQtoUlhPcKRFT8Gqu8f9PtYJ.jpg?f=fotoalbum_large

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Milinkovic Savic is een bizarre kaart door zijn lengte maar erg leuk om mee te spelen. Je zou hem zelfs nog in de spits kunnen gooien als breekijzer 😅

Uit mijn seasonrewards alleen Riquelme gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 17:13
Pack vanmorgen zomaar Neuer Shapeshifters. Nog nooit zo’n logge speler meegemaakt. Hij draait als een Scania met een dubbele oplegger _O-
De beste man is daarentegen werkelijk een beer voorin die alles afmaakt. Benieuwd hoe hij zich staande houdt in FUT Champions dadelijk.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Maurice079 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 11:40:
Pack vanmorgen zomaar Neuer Shapeshifters. Nog nooit zo’n logge speler meegemaakt. Hij draait als een Scania met een dubbele oplegger _O-
De beste man is daarentegen werkelijk een beer voorin die alles afmaakt. Benieuwd hoe hij zich staande houdt in FUT Champions dadelijk.
Hahaha, zulke vage kaarten... Maar ik geloof direct dat die klinisch is.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Eerste tien potjes WL met Haaland TOTS. Wat een kaart zeg. 11 goals en 2 assists in 10 potjes. Voor mijn doen heel goed. Loop 5-5, dat is dan weer niet heel bijzonder. Morgen verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Hebben jullie de 7x 84+ gedaan of Shapeshifters player pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:15:
Hebben jullie de 7x 84+ gedaan of Shapeshifters player pack?
SS pack, werd ik niet vrolijk van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Is er een mogelijkheid om spelers op een bepaalde plek bij een corner te forceren? Ik heb de milikovic sbc gedaan maar bij corners staat hij buiten de 16...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 15:19
Wulfric92 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:42:
Is er een mogelijkheid om spelers op een bepaalde plek bij een corner te forceren? Ik heb de milikovic sbc gedaan maar bij corners staat hij buiten de 16...
Nee helaas volgens mij niet

Heb ik ook wel eens last van, staat er een speler van 165cm bij de corner te wachten.

Volgens mij is “jumping” de belangrijkste factor of ze wel of niet bij de corner staan

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Augy schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:20:
[...]

Tot nog toe erg goed.. speelt bij mij nu rca met vitinha in de spits. Waarom probeer je niet eerst zn loan, is een 81 team in de sbc, heb k ook gedaan

Varieer wat tussen 2 teams nu, maakt het wel wat leuker.
https://www.futbin.com/23/squad/4959352
https://www.futbin.com/23/squad/4326678

Ben nog zoekende hoe ik er 1 team van maak nu tussen de spelers die ik het leukste vind

Merk trouwens dat divisie 3 een stuk leuker voetballen is als 4, lekker aanvallen en gas geven
Ja klopt idd, hoger wil je ook niet komen. Speel nu fifa street...

Uiteindelijk toch voor Cantona gegaan na het proberen van Kaka. Past beter bij mijn speel stijl.

Heb nu dit staan:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=eRBZCD6sdFHO:FFA23PS5

[ Voor 6% gewijzigd door Wulfric92 op 24-06-2023 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 15:18:
[...]

SS pack, werd ik niet vrolijk van :+
Hmm oké. Depay hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
En nu heb ik spijt dat ik de Cantona sbc heb voltooid... Cech :|

[ Voor 75% gewijzigd door Wulfric92 op 24-06-2023 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Daar zou ik zeker niet over klagen. Heb hem
Verkocht omdat ik een prima onverhandelbaar middenveld had. Maar hij speelde wel echt prima.

Had zelf Becker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 19:54:
[...]

Daar zou ik zeker niet over klagen. Heb hem
Verkocht omdat ik een prima onverhandelbaar middenveld had. Maar hij speelde wel echt prima.

Had zelf Becker.
Klaag niet, alleen past die niet in team. Dacht ff dat ik VVD of frenkie kreeg haha >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
3 potjes met een Eredivisie-elftal gespeeld in de WL, maar dat is niet te doen joh. Hancko en Geertruida tegen Kane, Oshimen of Haaland. En als rechtsback Van Ewijk. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Wulfric92 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:42:
Heb 't zelfde met Haaland. Selecteer 'm nu manueel met L1 en dan als ik de corner neem loop ik met 'm de 16 in. Heeft al paar keer zo gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Iemand met martial Shapeshifters gespeeld? Met gladiator zit die er nogal goed uit...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8m_7gaKrY-rStiiFZfD0U3vm85Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aPTKLvLLoFCWl5JMQlY1pYkb.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:20
En dan verlies je een WL potje doordat een keeper met een helm een hattrick tegen je scoort... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hoe kan het nou dat in sommige potjes spelers gewoon ballen van je wegtikken terwijl je met de rug en afschermen ingedrukt die bal aan de voeten hebt. Mijn lukt het nooit om van achteren een bal weg te tikken met de verdediger. Net echt weer zo'n frustratriepot waarin de tegenstander de bal continu weer voor de voeten kreeg bij mijn ballen eenvoudig wegtikte of afpakte en ik bij 3 of 4 goals denk dat ik de bal wegtik en dat hij hem er alsnog inramt of de bal door de benen naar een andere speler krijgt. Het was op zich met 7-6 wel een prima potje, maar dat soort dingen als "waarom krijgen zij wel die bal tussen de benen door" frustreert enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Prosac schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:48:
Hoe kan het nou dat in sommige potjes spelers gewoon ballen van je wegtikken terwijl je met de rug en afschermen ingedrukt die bal aan de voeten hebt. Mijn lukt het nooit om van achteren een bal weg te tikken met de verdediger. Net echt weer zo'n frustratriepot waarin de tegenstander de bal continu weer voor de voeten kreeg bij mijn ballen eenvoudig wegtikte of afpakte en ik bij 3 of 4 goals denk dat ik de bal wegtik en dat hij hem er alsnog inramt of de bal door de benen naar een andere speler krijgt. Het was op zich met 7-6 wel een prima potje, maar dat soort dingen als "waarom krijgen zij wel die bal tussen de benen door" frustreert enorm.
Is dat niet een internet dingetje, beetje lag / packet loss en dan dat je een animatie mist? Game je bedraad of draadloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:54:
[...]

Is dat niet een internet dingetje, beetje lag / packet loss en dan dat je een animatie mist? Game je bedraad of draadloos?
Draad uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:57
Bij mij is het dit weekend ook weer drama met de input lag. Tegenstander lijkt continu in het voordeel te zijn. Keeper is dan ook onverslaanbaar. Sinds die WL weer in 3 dagen gepropt moet worden kunnen die servers het weer niet aan. Blijft toch een slecht bedrijf dat EA.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Seedorf untradable gepackt. Vind het overigens echt een beest van een kaart. :D

Team ook aangepast en staat nu zo. Ingame switch ik naar 4-3-2-1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqxvLZuGBujTpdnmmrFTxbgPrv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jowQVTUaNQzxIxoOW6Z834nY.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Moody2204
Verhandelbaar uit de Cech sbc!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SHC3wEk7eGEUVo39-5DvE3Dm_AU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N3q6VDvarK9ncykUxyFQQMiP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:26
Wulfric92 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 19:06:
En nu heb ik spijt dat ik de Cantona sbc heb voltooid... Cech :|
Nah, Cantona is gewoon een beest en dat hele shapeshifters gedoe mag EA wat mij betreft overslaan met random fantasie kaartjes.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
De tering wat spelen die wl servers weer slecht.

Kan ook echt niet meer tellen hoevaak ik de paal al geraakt heb…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Klaar met WL. 51 punten. Voor de laatste wedstrijd liep Haaland op 19 uit 19 met 7 assist. Daar is het bij gebleven omdat Fifa dit leuk vond om te doen, ben 'm maar geleaved want had de win toch niet nodig. Win gegund aan tegenstander uiteraard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbALmBcpWY4em8gP6FP5bP3EhmM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fmD1RtIWCJfd8lujXYEx2UXI.jpg?f=fotoalbum_large

Niks noemswaardig eigenlijk uit m'n red picks. Kolo muniani en linksback van PSG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Die ss rvp is wel echt een cheatcode in de 16. Iedere shot kans is gewoon echt raak. Net 6x gescoord in 1 wl pot 8)

Eens kijken ook hoe ik firmino kan vervangen. Begin speelde hij wel leuk maar erger me momenteel dood aan hem. Wissel van ellende vaak tegen een goede tegenstander hem direct in voor Diaby dat Vitinho naar de spits kan.

[ Voor 49% gewijzigd door Traeces op 25-06-2023 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zondag 25 juni 2023 @ 15:22:
[...]

Nah, Cantona is gewoon een beest en dat hele shapeshifters gedoe mag EA wat mij betreft overslaan met random fantasie kaartjes.
Helemaal mee eens, gisteren ook die SBC gedaan. Hij heeft er in 4 potten al 10 in liggen zelfs met brakke servers. Dat is nou echt een speler die voor mij elke keer iets extra’s brengt. Heb eerder zijn mid gehad, dat was ook al een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Aan 't twijfelen om die Vitinha te doen als super sub. Hij is echt goed als je tegen 'm speelt. Ik zal er wel weer niet mee kunnen omgaan maar soit :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Raak wel een beetje uitgekeken op fifa.

Sbc zijn niet meer te doen omdat ze voor elke goede sbc een TOTS vragen of TOTW. Beide zitten niet meer in de packs en zijn onbetaalbaar geworden.

Gameplay is in dit stadium niet leuk meer. Draaien, draaien, draaien, bal afschermen, achterlijn halen en voorgeven en goal. Meer een onrealistische acrobaten show geworden dan een voetbalspel.

Objectives vragen teveel geestdodende Squad battles om vervolgens een 84 gold card te packen.

Mijn team is nagenoeg af en elke toevoeging is een kaart van minimaal 2 miljoen of meer wat ik uiteraard niet heb.

Vanmiddag twee potjes gespeeld, maar dacht op bepaald moment “waar ben ik mee bezig ?”

Half uur weggegooid voor 1000xp en een 86 gold Trapp kaartje…🤦🏼‍♂️

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zondag 25 juni 2023 @ 16:19:
Die ss rvp is wel echt een cheatcode in de 16. Iedere shot kans is gewoon echt raak. Net 6x gescoord in 1 wl pot 8)

Eens kijken ook hoe ik firmino kan vervangen. Begin speelde hij wel leuk maar erger me momenteel dood aan hem. Wissel van ellende vaak tegen een goede tegenstander hem direct in voor Diaby dat Vitinho naar de spits kan.
Ik gebruik Firmino als aanvallende cm in een 4-3-2-1. Daar doet die het gek genoeg echt goed voor me.

Wellicht voor jou nog een keertje om te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Bossie schreef op zondag 25 juni 2023 @ 15:22:
[...]

Ja idd, hij is echt goed. De 86 agility/balance merk je niets van. Maar heb hem nu naast Cech staan. Heb Zambrotta "opgeofferd".

Maar voor mij is het na tots leuk, voor tots kom ik niet mee met de goede teams en nu kan ik doen en laten wat in wil :) waardoor ik ook hoger kan eindigen in weekend league en rivals.

(Eigenlijk is het p2w ondertussen.)

Maar spelers zoals ik Cech heb ik juist plezier van past precies in mijn speelstijl. En of het realistisch is of niet interesseert mij niet. Zolang de gameplay leuk is en je niet alleen kan winnen door fifa street te spelen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6B2NbLWMQOiX6nGQUkDeuq9oVhw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CqM9qR9PFIx2naw9JCpcScul.png?f=user_large

pack ik ff Frenkie... moet ik weer mijn team aanpassen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wanneer zijn spelerprijzen op het laagst? Ik las dat zondagavond/maandagmorgen een goed tijdstip is maar tot nu toe valt het tegen. Ik heb een aantal spelers tegen een voor mijn doen aardige winst verkocht en zou ze wat goedkoper willen terugkopen maar tot nu toe zijn de prijzen niet echt laag.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Jeetje ik speel alleen nog maar tegen Cech, niet te stoppen die man 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Augy schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:55:
Ik heb m ook voorin staan naast TOTS Benzema…maar is zo’n speler die door verdedigingen heen glitched… Maar als ik m zelf teveel tegenkom dan ben ik geneigd zelf er weer wat anders neer te zetten :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:55:
Ik las hier dat iemand een hattrick tegen kreeg van een speler met een helm. In weekend league had iemand hem, 541 steady met hem voorin. Na twee goals tegen hield ik 't maar voor gezien. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Lorenzoaliandro schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:30:
[Afbeelding]

Dat is nog de enige kaart die ik echt zou willen hebben. Kan die mooi TOTS Valverde vervangen.

Maar ja, geen coins ervoor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Toch een klein beetje pack luck, heb een pack gekocht en daar zat deze in, alleen speel ik niet met een LW :P
Toch maar even de waarde in de gaten houden en dan verkopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hoSolgXHgNTU31NRDVxo_qAlAV8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LACX9sYgVK8O5GWU3rMKAKgb.jpg?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 26-06-2023 20:54 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Valandil schreef op zondag 25 juni 2023 @ 19:39:

Gameplay is in dit stadium niet leuk meer. Draaien, draaien, draaien, bal afschermen
Dit tegen iemand gedaan die ook zo speelde, na mijn 2-1 vond hij het ineens niet zo leuk meer al dat gedraai. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Alba toch maar even mee gepakt. :)

Gebruik Seedorf nu meer als een soort box to box in een 4-3-2-1. Ondanks de medium/high workrates werkt dat ook dikke prima voor me.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VqhtRdqjl0Hb3Gw9wexpSJCK2gc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HtWldF0YqOwsUXSD4yEXCX1R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Partypooper schreef op zondag 25 juni 2023 @ 20:48:
[...]

Ik gebruik Firmino als aanvallende cm in een 4-3-2-1. Daar doet die het gek genoeg echt goed voor me.

Wellicht voor jou nog een keertje om te proberen?
Mijn probleem is dat ik een overvloed aan goede middenvelders heb. Kdb zit op de bank en musiala heb ik zelfs uit me hele elftal gegooid. Speel 4222 en heb bellingham en Sergio als middenvelders. Dat vult elkaar perfect aan.

Hou hem wel als sub :) altijd een zwak voor Bobby gehad als speler :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 26 juni 2023 @ 22:53:
[...]

Mijn probleem is dat ik een overvloed aan goede middenvelders heb. Kdb zit op de bank en musiala heb ik zelfs uit me hele elftal gegooid. Speel 4222 en heb bellingham en Sergio als middenvelders. Dat vult elkaar perfect aan.

Hou hem wel als sub :) altijd een zwak voor Bobby gehad als speler :)
Bobby heb k ook nog op de bank, heb inmiddels zoveel leuke spelers dat ik niet eens meer weet wie ik op moet stellen 🤣

Ben weer eens terug naar een 4231, op de 1 of andere manier deed de 4321 even niks meer overwinningen. Nu cech in de spits, scoort aan de lopende band maar blijf wat zoekende naar de oplossing aldaar. Eventueel nog owairan, Bobby, vitinha en Abraham nog op de bank. Middenveld met zambrotta en Busquets is prima, jammer genoeg Socrates op de bank. Verdedigend vind ik dias - Laporte tog het meest stabiel (kimpembe en Ramos op de bank) zaha (evt zanetti toty nog op de bank) is echt tof om mee te spelen en alba is de beste LB.

Oftewel zoekende maar wel met een leuk elftal
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1E-lfNMZKJhiyrLSsY03yeII9Ec=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/plwTGJ9af8VsDPRGDy94Nqij.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Lorenzoaliandro schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:30:
[Afbeelding]

Vet man. Ik wil hem heeel graag hebben. Maar nog net buiten budget 😅 ben wel benieuwd hoe hij bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Vandaag echt overgeschakeld naar ps5 voor fifa.

Vind echt totaal anders aanvoelen. Game play lijkt me trager ? En veel meer grote sterke beren als spits. 3 potten gespeeld en allemaal grote sterke spitsen. Vooral Kane steeds.

Ziet er wel echt veel mooier uit. Tijd om te sparen voor een mooie 4K gaming monitor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Laatst online: 21-07 16:38
rcsnellink schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:22:
[...]

Vet man. Ik wil hem heeel graag hebben. Maar nog net buiten budget 😅 ben wel benieuwd hoe hij bevalt
Erg goede spelverdeler :) Ik ben tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Kante, 1.4 mio goede dag zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:01:
Vandaag echt overgeschakeld naar ps5 voor fifa.

Vind echt totaal anders aanvoelen. Game play lijkt me trager ? En veel meer grote sterke beren als spits. 3 potten gespeeld en allemaal grote sterke spitsen. Vooral Kane steeds.

Ziet er wel echt veel mooier uit. Tijd om te sparen voor een mooie 4K gaming monitor :)
Kane kom je echt vaak tegen. Op new gen zijn dat spelers ook bruikbaar.

Over sterke spitsen gesproken, ik speelde net tegen iemand die Shapeshifter Rüdiger voorin had staan. De tering wat was die irritant om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Die Shapeshifters Cup is echt niet te doen joh.. heb nu 7 potjes gespeeld, 1 gewonnen.. Eerdere cups gingen me toch wat eenvoudiger af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 15:46
Prosac schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 23:44:
Die Shapeshifters Cup is echt niet te doen joh.. heb nu 7 potjes gespeeld, 1 gewonnen.. Eerdere cups gingen me toch wat eenvoudiger af.
Ja, dat is echt een hel. Normaal heb ik binnen 15 potjes wel 10 keer gewonnen, maar nu heb ik er al 20 gespeeld en heb er 8 gewonnen.
Kom echt teams tegen, dat is echt niet normaal.
En die f*cking Cech. Pff, is bijna niet te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Prins32 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 08:15:
[...]

Ja, dat is echt een hel. Normaal heb ik binnen 15 potjes wel 10 keer gewonnen, maar nu heb ik er al 20 gespeeld en heb er 8 gewonnen.
Kom echt teams tegen, dat is echt niet normaal.
En die f*cking Cech. Pff, is bijna niet te stoppen.
Niet normaal die cup idd. Maar telt die Cech ook als keeper in dit geval? Ik speel met ter stegen in de spits en Casillas op CAM en wissel ze aan het begin gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Laatst online: 08-09 00:54
Laan1988 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 08:40:
[...]

Niet normaal die cup idd. Maar telt die Cech ook als keeper in dit geval? Ik speel met ter stegen in de spits en Casillas op CAM en wissel ze aan het begin gelijk.
Nee telt niet als keeper. Viel me overigens op in de cup, toen ik opeens met Ederson scoorde, dat de stats van die keepers in het veld in de cup ook gewoon field player stats zijn.. dus wisselen wellicht niet per de nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Nu online
Mesque schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 08:49:
[...]

Nee telt niet als keeper. Viel me overigens op in de cup, toen ik opeens met Ederson scoorde, dat de stats van die keepers in het veld in de cup ook gewoon field player stats zijn.. dus wisselen wellicht niet per de nodig.
En toch heb ik liever Haaland Tots in de punt van de aanval :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Gisteren het spel weer eens opgestart en moet zeggen dat ik gelijk weer snapte waarom ik er mee gestopt was. Vindt het echt een verkeerde weg die EA inslaat, spelers waar je nog nooit van gehoord hebt die rating 94 of hoger hebben. En die shapeshifters slaat al helemaal nergens op dat je een keeper in de spits hebt staan. Het is onderhand meer een sciencefiction spel geworden dan een sport simulatie.

Alleen in de eerste 2-3 maanden is het leuk totdat de melkkoe weer gaat draaien en er kaartjes met iets hogere rating uitkomen zodat mensen weer pakketjes gaan kopen. Slaat toch nergens op dat er bijvoorbeeld een Benzema kaart van 97 inzit en die zelfs hoger is dan de Icon Ronaldo, Zidane en Ronaldinho, die waren 10 keer beter.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Laatst Socrates gepackt uit die 92+ pick. Middenveld is wel compleet nu samen met Zambrotta en Busquets.

Ook nog een icon pick gedaan uit verveling. Daar kwam van der Sar prime uit.

Gisteren die RW van Persie gekocht. Damn die is goed. Team draait lekker nu, en zonder keepers die ineens veldspeler zijn :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CY6Jo_UujuSakd_KZDsSXQasAhs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/igBkG94cvo3BB2vv8ntQvaoF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Haha speel WL kwali, gozer liet na aftrap z'n keeper uitkomen zodat ik kon scoren. Dacht die gaat daarna weg. Nee ging volledig op de aanval met Cech en pace FC. Had 't moeilijk maar scoorde de 2-0 daarna de 3-0. Werd er een elastiekje om de controller gedaan en ze lopen nu alleen nog maar rondjes om mij te vervelen hahaah

Edit: ah in krijg de full package. We gaan ook nog maximaal pauzes inlassen met de 30 seconden haha. Wat een figuur.

[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 28-06-2023 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Oekol schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:05:
Haha speel WL kwali, gozer liet na aftrap z'n keeper uitkomen zodat ik kon scoren. Dacht die gaat daarna weg. Nee ging volledig op de aanval met Cech en pace FC. Had 't moeilijk maar scoorde de 2-0 daarna de 3-0. Werd er een elastiekje om de controller gedaan en ze lopen nu alleen nog maar rondjes om mij te vervelen hahaah

Edit: ah in krijg de full package. We gaan ook nog maximaal pauzes inlassen met de 30 seconden haha. Wat een figuur.
Vraag me echt af wat er in het hoofd van zo'n gast afspeelt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Robbio85 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:14:
[...]

Vraag me echt af wat er in het hoofd van zo'n gast afspeelt 8)7
Die hopen volgens mij dat je leaved zodat je geen win krijgt door zo irritant mogelijk te doen. De wedstrijd zelf hebben ze allang opgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:21:
[...]

Die hopen volgens mij dat je leaved zodat je geen win krijgt door zo irritant mogelijk te doen. De wedstrijd zelf hebben ze allang opgegeven.
Mega trieste figuren. Kost je zelf toch ook alleen maar meer tijd , snap dat niet hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 11:05
Prosac schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 23:44:
Hier juist het tegenover gestelde. Had 10 wins in 12 wedstrijden terwijl ik er normaal toch zeker 20 voor nodig heb. Zal wel te maken hebben dat ik de laatste tijd geen Rivals heb gespeeld en nu volgens mij in divisie 7 zit en daarom makkelijkere tegenstanders in de friendlies krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Tim01 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:33:
[...]

Hier juist het tegenover gestelde. Had 10 wins in 12 wedstrijden terwijl ik er normaal toch zeker 20 voor nodig heb. Zal wel te maken hebben dat ik de laatste tijd geen Rivals heb gespeeld en nu volgens mij in divisie 7 zit en daarom makkelijkere tegenstanders in de friendlies krijg
Ik zit gewoon zoals altijd lekker in divisie 6, daar gaat het me makkelijk af. Ik dacht vanmiddag even een paar potjes te spelen ipv vanavond. Had er nog 3, maar alledrie ook kansloos verloren. 10 gespeeld, 1 gewonnen. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Pack net Vieira Titans uit de icon pick. ;)

Had echter wel zijn prime al en ook Busquets, Rodri, Zambrotta SS met Pedri en Modric TOTS als backup

Ga m uiteraard in mijn team zetten, gaat wel ten kosten van beetje chemistry.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Die hele markt flikkert weer even in mekaar door die TOTS sbc. Wel gedaan, kreeg keeper van 28k. Ik zie 't maar als 28k winst, want gedaan met fodder (ja sbc is tradable).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:50:
Die hele markt flikkert weer even in mekaar door die TOTS sbc. Wel gedaan, kreeg keeper van 28k. Ik zie 't maar als 28k winst, want gedaan met fodder (ja sbc is tradable).
Blijft ook laag nu omdat die sbc 28 dagen lang elke dag een refresh krijgt 🤣

En wat doet ea: we halen tots uit de requirements voor sbc haha, stelletje ratjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 06:05:
[...]

Blijft ook laag nu omdat die sbc 28 dagen lang elke dag een refresh krijgt 🤣

En wat doet ea: we halen tots uit de requirements voor sbc haha, stelletje ratjes.
Oh nooo dat meen je. Ik heb nog veel tots kaartjes geïnvesteerd die bij verkoop zou ik daar bellingham en martial van kopen. Klote ea :'(

Weet je dat zeker trouwens? Keek ff en er staat herhaalbaar (daar staat 0 bij mij) maar je kunt 'm niet herhalen wel dat de tijd over 11 en wat minuten uur afloopt. Dus is er ergens gelekt dat dit nu elke dag komt?

[ Voor 20% gewijzigd door Oekol op 29-06-2023 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 17:13
Oekol schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 07:11:
[...]

Weet je dat zeker trouwens? Keek ff en er staat herhaalbaar (daar staat 0 bij mij) maar je kunt 'm niet herhalen wel dat de tijd over 11 en wat minuten uur afloopt. Dus is er ergens gelekt dat dit nu elke dag komt?
Wat @Augy zegt, klopt inderdaad.
Als je in de webapp kijkt, zie je dat de SBC over 28 dagen afloopt. Vervolgens zit er een dagelijkse timer op het herhalen ervan. Wat praktisch betekent dat je hem 28 dagen lang, 1 keer per dag kan doen.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Maurice079 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 07:26:
[...]

Wat @Augy zegt, klopt inderdaad.
Als je in de webapp kijkt, zie je dat de SBC over 28 dagen afloopt. Vervolgens zit er een dagelijkse timer op het herhalen ervan. Wat praktisch betekent dat je hem 28 dagen lang, 1 keer per dag kan doen.
Prijzige sbc dan om die steeds te herhalen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Het is vooral een middel om de prijzen van TOTS kaarten te laten dalen doordat het aanbod weer toeneemt.
De prijs ging nogal omhoog doordat er wel vraag naar was om ze in te leveren voor SBCs maar het aanbod werd alleen maar minder omdat er geen mogelijkheid was om aan nieuwe TOTS kaarten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zou me ook niks verbazen als tradeble een foutje was en hij vandaag weer untrade is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Sinds de laatste update stottert het spel ontzettend als ik een wedstrijd wil spelen. Heb de max FPS al op 60 gezet en de overlay van Origin uit.. maar dat werkt allemaal niet. Hier meer PC gebruikers die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Augy schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 12:19:
Zou me ook niks verbazen als tradeble een foutje was en hij vandaag weer untrade is
Nope, pack net Sadio Mane tradeable 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Nu online
WasBak schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 19:41:
[...]

Nope, pack net Sadio Mane tradeable 😁
Beter dan mij met 2x Carter-vickers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Is de tots upgrade nog steeds tradable vanavond wat iemand weet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Oekol schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:09:
Zie 2 posts boven jouw post. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:09:
Yes ik investeer dus snel in tots spelers. Verwachte dat het een fout was, dus niet ….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Moody2204 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:13:
[...]

Zie 2 posts boven jouw post. ;)
Ohh blind. Ook niet gekeken was aan 't multitasken wat je natuurlijk niet kan als vent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:13:
[...]

Yes ik investeer dus snel in tots spelers. Verwachte dat het een fout was, dus niet ….
En dan nog 27 dagen wachten tot ze weer gaan stijgen? Ik heb nog 30 tots kaartjes maar die zijn rap aan 't dalen (nu voor de prijs waarvoor ik meeste heb ingekocht maar soit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Net zoals gisteren een kaartje van 26k. Jammer maar wel weer wat fodder omgezet in coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Vind persoonlijk tot nu toe echt nog geen hol aan die ps5 editie van fifa. Het voelt allemaal zo bizar traag aan. Left stick dribbeling is veel
Trager, skillsmoves zijn traag. Alleen maar grote beren tegen, die dribbel dwergen liggen met een scheet om.

Ga ook maar eens me tactiek opnieuw bekijken. Denk dat ik maar narrow ga spelen. Via de flanken wordt ik amper meer gevaarlijk.

Edit :

Beetje off-topic , vind wel apart dat de ps5 geen apart geluidsaansluiting heeft. Kan nu dus niet me z906 aansluiten op me ps5 ……

[ Voor 16% gewijzigd door Traeces op 29-06-2023 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:55
Traeces schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 22:30:
Vind persoonlijk tot nu toe echt nog geen hol aan die ps5 editie van fifa. Het voelt allemaal zo bizar traag aan. Left stick dribbeling is veel
Trager, skillsmoves zijn traag. Alleen maar grote beren tegen, die dribbel dwergen liggen met een scheet om.

Ga ook maar eens me tactiek opnieuw bekijken. Denk dat ik maar narrow ga spelen. Via de flanken wordt ik amper meer gevaarlijk.

Edit :

Beetje off-topic , vind wel apart dat de ps5 geen apart geluidsaansluiting heeft. Kan nu dus niet me z906 aansluiten op me ps5 ……
Kan je die output ook niet selecteren als je die z906 aan de tv hangt of speel je met een monitor? Dan wordt dat lastig ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
theman36 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 23:49:
[...]

Kan je die output ook niet selecteren als je die z906 aan de tv hangt of speel je met een monitor? Dan wordt dat lastig ja
Nee speel op de monitor dus helaas niet mogelijk.

Jammer vond altijd wel fijn goed geluid er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 08:18:
[...]

Nee speel op de monitor dus helaas niet mogelijk.

Jammer vond altijd wel fijn goed geluid er bij :)
Je hebt neem ik aan ook geen 3,5mm jack aansluiting op je monitor zitten? :)

Dan zou je nog een 3,5mm jack kabel naar tulp er tussen kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
Ik ben sinds kort met Fifa 23 begonnen. Speel nu op professioneel, maar winnen van de AI valt nog tegen. Moet nog veel muscle memory ontwikkelen en combinaties gaan onthouden. Langzaam gaat het wel beter, maar gebrek aan tijd maakt het niet makkelijker.

Waar ik echter tegen aan loop is corners. Deze vind ik lastig te verdedigen. Vaak resulteert dit in de tegengoal daar de tegenstander hem weet in te koppen.

Tips op dit gebied?

[ Voor 11% gewijzigd door DeTjuk op 30-06-2023 10:38 ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
DeTjuk schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:37:
Ik ben sinds kort met Fifa 23 begonnen. Speel nu op professioneel, maar winnen van de AI valt nog tegen. Moet nog veel muscle memory ontwikkelen en combinaties gaan onthouden. Langzaam gaat het wel beter, maar gebrek aan tijd maakt het niet makkelijker.

Waar ik echter tegen aan loop is corners. Deze vind ik lastig te verdedigen. Vaak resulteert dit in de tegengoal daar de tegenstander hem weet in te koppen.

Tips op dit gebied?
Je kan proberen je keeper iets van de doellijn te laten komen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Nu online
Valandil schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:00:
[...]

Je kan proberen je keeper iets van de doellijn te laten komen.
Dit is zo verschrikkelijk overpowered. Zeker online, iedereen haalt zij keeper van de doellijn af en 99 van de 100 ballen zijn voor de keeper. Ik hoop echt dat ze dit eruit halen in de nieuwe game van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:41
Laan1988 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:18:
[...]

Dit is zo verschrikkelijk overpowered. Zeker online, iedereen haalt zij keeper van de doellijn af en 99 van de 100 ballen zijn voor de keeper. Ik hoop echt dat ze dit eruit halen in de nieuwe game van dit jaar.
Als je na twee corners al ziet dat diegene met zijn keeper beweegt, dan zou ik geen directe voorzet binnen de 16 meter meer geven. Je hebt andere alternatieven om vanuit een corner te scoren. Kijk bijvoorbeeld naar je speler die net buiten de 16 meter gebied vrij staat. Geef hem ruimte door een andere speler naar je toe te trekken met L1 en geef met een lage voorzet naar de speler net buiten de 16M. Probeer vanaf daar weer andere manieren te scoren zoals een 1-2 tje met een andere speler of een directe finesse shot. Een power shot kan ook nog wel eens helpen. Dat is het mooie van voetbal ... Oftewel in dit geval FIFA ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Nu online
Lashrom schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:24:
[...]

Als je na twee corners al ziet dat diegene met zijn keeper beweegt, dan zou ik geen directe voorzet binnen de 16 meter meer geven. Je hebt andere alternatieven om vanuit een corner te scoren. Kijk bijvoorbeeld naar je speler die net buiten de 16 meter gebied vrij staat. Geef hem ruimte door een andere speler naar je toe te trekken met L1 en geef met een lage voorzet naar de speler net buiten de 16M. Probeer vanaf daar weer andere manieren te scoren zoals een 1-2 tje met een andere speler of een directe finesse shot. Een power shot kan ook nog wel eens helpen. Dat is het mooie van voetbal ... Oftewel in dit geval FIFA ;-)
Vooral dat laatste inderdaad. Nog nooit een voetbalwedstrijd gezien waarbij elke bal in de 16 voor de keeper was :+ En uiteraard varieer ik daardoor wat meer, maar ik vind dat het niet zou moeten hoeven.

Waarom kan je bijvoorbeeld niet gewoon een keeper een beetje kunnen blokken, of überhaupt een kans hebben dat je het met een kopduel wint van de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Game speelde eindelijk weer een keer lekker vandaag. Ging heel goed in de WL, te goed, ging 9-4 daarna alles verloren. Alleen maar van die skillers op de counter vreselijk. Maar de eerste 13 potjes waren wel leuk :)

Dr is ook weer een soort Kick-off glitch, eerst tikke terug en dan meteen een lange bal, zag ik ook veel bij de counterskillers.

[ Voor 23% gewijzigd door Nachtapotheker op 30-06-2023 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Rudiger gekocht om te matchen met Toni Kroos. Wat een duo _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Nachtapotheker schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:25:

Dr is ook weer een soort Kick-off glitch, eerst tikke terug en dan meteen een lange bal, zag ik ook veel bij de counterskillers.
Heel makkelijk te counteren, gewoon met de speler meelopen, 9 van de 10x gaat het dan goed. Je herkent het direct wel, als de aftrapper direct naar voren sprint.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Het is toch bizar hoe ik elke keer 2 a 3 fijne potjes WL kan spelen en als ik daarvan dan 2 gewonnen heb, heb ik minimaal 1 pot dat spelers niet meer kunnen passen, rare keuzes maken of er een superkeeper tegenover je staat. Nu ook weer, 2 potjes gewonnen, 3e pot 20 keer in de 16 op goal geschoten, tegenstander 4x. 3-0 verloren.
Teleporterende keeper en verdedigers met een supersliding. Dit al het hele jaar door. Kom 2x vrij voor de keeper, leg opzij en keeper duikt alsnog naar de andere paal. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:51:
Het is toch bizar hoe ik elke keer 2 a 3 fijne potjes WL kan spelen en als ik daarvan dan 2 gewonnen heb, heb ik minimaal 1 pot dat spelers niet meer kunnen passen, rare keuzes maken of er een superkeeper tegenover je staat. Nu ook weer, 2 potjes gewonnen, 3e pot 20 keer in de 16 op goal geschoten, tegenstander 4x. 3-0 verloren.
Teleporterende keeper en verdedigers met een supersliding. Dit al het hele jaar door. Kom 2x vrij voor de keeper, leg opzij en keeper duikt alsnog naar de andere paal. _O-
Alsof ik mijn verhaal zit te lezen. Ik ervaar hier exact hetzelfde. Ja het blijft een 'bijzonder' spel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 15:02:
[...]

Alsof ik mijn verhaal zit te lezen. Ik ervaar hier exact hetzelfde. Ja het blijft een 'bijzonder' spel...
Vrij voor de goal, druk op schieten en Rudiger levert een rollertje af. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb me daar ondertussen ook bij neergelegd. Als je wat wint match je ineens betere tegenstanders en klaar winstreak. Ga nu 5-2 dus vermoed dat ik de volgende een goeie tegenstander krijg ;)

Zoals verwacht 6-4. Moest eerst weer even wat verliezen. _O-

[ Voor 14% gewijzigd door Oekol op 01-07-2023 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 15:29:
Ik heb me daar ondertussen ook bij neergelegd. Als je wat wint match je ineens betere tegenstanders en klaar winstreak. Ga nu 5-2 dus vermoed dat ik de volgende een goeie tegenstander krijg ;)

Zoals verwacht 6-4. Moest eerst weer even wat verliezen. _O-
Betere tegenstanders is wat anders dan wel de kansen krijgen, maar dat je spelers ineens niet meer zo lekker aanvoelen als eerst.
9-11 geeindigd. Laatste potje weggegeven, want de een-na-laatste verloor ik met 20 tegen 1 schot. Geen idee wat Casillas deed, maar leek op wat Spaanse keepers soms heel goed kunnen bij een eenvoudige bal. _O-
Pagina: 1 ... 108 ... 120 Laatste