wijze woorden
Ja wel leuk bedragValandil schreef op maandag 5 juni 2023 @ 13:24:
[...]
Dat geluk heb ik nou nooit
Wel nice! 265k waard
Maar zoals altijd zullen we wel op 9 of 11 wins uitkomen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Had precies dezelfde keuze..Traeces schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:53:
[Afbeelding]
Zo te zien heeft ea weer gefaald met de picks. Kim zit helemaal niet in tots serie a ?
Maar antwoord op je vraag, hij zit gek genoeg in beide. Dat lees ik op Twitter al bevestigd futbin zn overzicht dit niet
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 05-06-2023 18:18 ]
Dat is echt weer belachelijk van EA, staat ook niet in hun eigen overzicht als je fifa start…..Augy schreef op maandag 5 juni 2023 @ 18:17:
[...]
Had precies dezelfde keuze..
Maar antwoord op je vraag, hij zit gek genoeg in beide. Dat lees ik op Twitter al bevestigd futbin zn overzicht dit niet
Ga wel even me fodder vasthouden verwacht een eoae zlatan en benz.
[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 05-06-2023 18:41 ]
Edit: vervolgens nog Scesznie, Di Lorenzo, 90 Dzeko en 3x 88 Acerbi
[ Voor 41% gewijzigd door Bossie op 05-06-2023 19:38 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zat in Community TOTS en daarom er nu weer bij.Traeces schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:53:
[Afbeelding]
Zo te zien heeft ea weer gefaald met de picks. Kim zit helemaal niet in tots serie a ?
Verder gegaan met de WL, maar het blijft echt walgelijk frustrerend slecht gaan. Continu overlopen, iedereen lijkt met 10 man achterin te staan, maar me razendsnel met 6/7 man te kunnen overlopen. Uit nood 5-4-1 gaan spelen en nog steeds lijk ik mensen achterin tekort te komen. 15 gespeeld, 9 verloren, is me alleen in de eerste paar WL's overkomen toen ik net FIFA begon te spelen.
Jep. Het is echt extreem. Kont in de krib je komt er niet doorheen en in de counter wordt je er door red picks of tots spelers uitgerend.Prosac schreef op maandag 5 juni 2023 @ 21:57:
[...]
Zat in Community TOTS en daarom er nu weer bij.
Verder gegaan met de WL, maar het blijft echt walgelijk frustrerend slecht gaan. Continu overlopen, iedereen lijkt met 10 man achterin te staan, maar me razendsnel met 6/7 man te kunnen overlopen. Uit nood 5-4-1 gaan spelen en nog steeds lijk ik mensen achterin tekort te komen. 15 gespeeld, 9 verloren, is me alleen in de eerste paar WL's overkomen toen ik net FIFA begon te spelen.
Heb nog 3 wedstrijden en sta pas op 7 wins. Echt slecht.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Heb de laatste wl minimaal 60 punten gehaald, met community zelfs meer. Maar deze wl echt bizar, het speelde zo bizar slecht en alles hangt maar voor die pot en weigert te voetballen.Prosac schreef op maandag 5 juni 2023 @ 21:57:
[...]
Ik verbaas me ook echt over de teams die ik tegen krijg. De meest bizarre tots spelers , icons. Ik krijg echt geen hol uit die pp en icons packs

Ik heb deze FIFA vrijwel elke keer rond de 50 punten gehaald. Gemiddeld 10 tot 12 wins, maar heb deze WL werkelijk waar nog geen leuk potje gehad. Allemaal sweaty en iedereen hangt achterin en ik heb niet de skills me er doorheen te trucen of uberhaupt te snappen hoe je in godsnaam zoveel spelers (als zij) vrij kunt hebben als ze 5 a 7 man in de 16 hebben staan.Traeces schreef op maandag 5 juni 2023 @ 22:07:
[...]
Heb de laatste wl minimaal 60 punten gehaald, met community zelfs meer. Maar deze wl echt bizar, het speelde zo bizar slecht en alles hangt maar voor die pot en weigert te voetballen.
Ik verbaas me ook echt over de teams die ik tegen krijg. De meest bizarre tots spelers , icons. Ik krijg echt geen hol uit die pp en icons packs
Ffs icon pick gedaan 92 Roberto Carlos. Heb al ff hero capdevilla. Ea ik heb aanvallers nodigProsac schreef op maandag 5 juni 2023 @ 22:34:
[...]
Ik heb deze FIFA vrijwel elke keer rond de 50 punten gehaald. Gemiddeld 10 tot 12 wins, maar heb deze WL werkelijk waar nog geen leuk potje gehad. Allemaal sweaty en iedereen hangt achterin en ik heb niet de skills me er doorheen te trucen of uberhaupt te snappen hoe je in godsnaam zoveel spelers (als zij) vrij kunt hebben als ze 5 a 7 man in de 16 hebben staan.
6 wedstrijden, 3 goals en 8 assist 😬
wijze woorden
Wat een onzin, dan zou Bennacer (die ik 5-6x in de sbc packs had) er toch ook in moeten zitten.Prosac schreef op maandag 5 juni 2023 @ 21:57:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het is niet zo dat iemand die in de community TOTS zat ook automatisch in zijn league TOTS zit. Bij Kim is dat dan toevallig wel zo (hoe vreemd ik dat ook vind), maar betekent niet dat het voor andere spelers ook zo is.Bossie schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:45:
[...]
Wat een onzin, dan zou Bennacer (die ik 5-6x in de sbc packs had) er toch ook in moeten zitten.
Dus echt gare picks, want max 90.
Was de weekend league de laatste weken echt zo verschrikkelijk? Vandaag moest ik er nog 5, om van 6 naar in elk geval 9 te komen. Een tegenstander die na 1 minuut 1-0 voor stond en alleen maar de bal achterin rond speelde, kon er geen reet tegen doen. Opwippen, terugkoppen naar de keeper en weer rondspelen tot ik ging jagen. En 2 potjes waar ik steeds 3 goals achter kwam omdat mijn team wel amateurniveau leek te hebben, niks lukte. Pauze na de 3-0, vervolgens liep ik er makkelijk doorheen tot 3-3, pauze en binnen 10 minuten 6-3, pauze, 6-6 en pauze en 9-6.
Vrij bijzonder wel.
Vond deze wl echt bizar pittig. Denk omdat alle try hards over blijven.Prosac schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:27:
44 punten uiteindelijk in de weekend league.. 8 overwinningen.![]()
Dus echt gare picks, want max 90.
Was de weekend league de laatste weken echt zo verschrikkelijk? Vandaag moest ik er nog 5, om van 6 naar in elk geval 9 te komen. Een tegenstander die na 1 minuut 1-0 voor stond en alleen maar de bal achterin rond speelde, kon er geen reet tegen doen. Opwippen, terugkoppen naar de keeper en weer rondspelen tot ik ging jagen. En 2 potjes waar ik steeds 3 goals achter kwam omdat mijn team wel amateurniveau leek te hebben, niks lukte. Pauze na de 3-0, vervolgens liep ik er makkelijk doorheen tot 3-3, pauze en binnen 10 minuten 6-3, pauze, 6-6 en pauze en 9-6.![]()
Vrij bijzonder wel.
Vorige week 14-6, week ervoor ook. Weet ff niet meer hoeveel het was maar 68 punten volgens mij met community tots.
Nu met pijn en moeite 51 punten. Moet zeggen het speelde ook echt dramatische deze wl, zo bizar traag. Kreeg daardoor al die Mourinho style teams niet kapot gespeeld.
Bij mij ook me laatste wl. Zo weinig pack luck me tots dat me team zwaar achter licht. Kom in div 2 zulke bizarre teams tegen.Moody2204 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:02:
Daarnaast zijn het ook veel lunatics die ik momenteel tegenkom. Een gast vond het nodig om berichtjes te sturen nadat hij met alle geluk van de wereld net aan met 3-2 won. Of spelers die als ze 1-0 voorstaan helemaal vanaf de middellijn naar achteren gaan lopen en dan een beetje heen en weer gaan tikken. Tja, mij lijkt het dat je dan niet echt met veel plezier speelt. Maar goed dat zal wel aan mij liggen.
Net aanval tots leao, di Maria , tots Messi…. Daarvoor middenveld tots kdb, bellingham en musiala.
Kom ik aankakken met gouden mbappe, centurion mahrez, Raul en tots martinelli
Heb liefste Diaby maar die kan ik helaas niet kopen
Welke dagen heb je gespeeld? Ik maandag het gros en gisteren nog 3.het was verschrikkelijk. Mensen die inderdaad berichten sturen dat ik moest kappen met laggen of zo. Waarop ik normaal reageer waarom die direct moet schelden etc. Daarna voorkomen en allemaal vervelende berichten sturen dat het zo makkelijk is tegen mij etc. Toen heb ik me uit frustratie niet in kunnen houden dat z'n moeder hem had moeten doorslikken. Verwacht dus wel een ban of zo...Nachtapotheker schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:15:
Het blijft toch een gek spel, deze WL ging bij mij juist prima, vrij makkelijk de 11 wins kunnen pakken. Redelijks picks ook.
Daarna weer een potje met Diaby 99 pace, gouden mbappe etc. Verdedigend staan er 27 man en in de counter rennen z'n gewoon vrolijk rechtdoor naar mijn doel en scoren. Zucht. Zo frustrerend. Uiteindelijk 9 wins gehaald. Met hakken over de sloot. Bremer of zo. Heb ik niks aan.
Ik heb het verdeeld over alle dagen, maar de meeste op zaterdag gespeeld. Maar de ervaringen die ik lees heb ik andere weekenden ook wel gehad hoor. Vooral met La Liga had ik het slecht, toen kwam ik niet eens aan 9 wins 🙈.Oekol schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:23:
[...]
Welke dagen heb je gespeeld? Ik maandag het gros en gisteren nog 3.het was verschrikkelijk. Mensen die inderdaad berichten sturen dat ik moest kappen met laggen of zo. Waarop ik normaal reageer waarom die direct moet schelden etc. Daarna voorkomen en allemaal vervelende berichten sturen dat het zo makkelijk is tegen mij etc. Toen heb ik me uit frustratie niet in kunnen houden dat z'n moeder hem had moeten doorslikken. Verwacht dus wel een ban of zo...
Daarna weer een potje met Diaby 99 pace, gouden mbappe etc. Verdedigend staan er 27 man en in de counter rennen z'n gewoon vrolijk rechtdoor naar mijn doel en scoren. Zucht. Zo frustrerend. Uiteindelijk 9 wins gehaald. Met hakken over de sloot. Bremer of zo. Heb ik niks aan.
Wat ik tegenwoordig wel doe is gewoon stoppen als ik merk dat het 2 potjes stroperig speelt of als de tegenstanders mij niet aan staan en gewoon op een later moment verder.
Berichten heb ik uit staan, heerlijk rustig, kan het iedereen aanraden.
[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-06-2023 07:44 ]
Ik heb Saka en Martinelli UT, ze hebben allebei hun eigen kwaliteiten. Als middenvelder zou ik Saka gebruiken. Als buitenspeler gebruik ik Martinelli. Die is toch wendbaarder (betere left stick). Maar Saka is beter bij balverlies uiteraardTraeces schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 06:18:
Iemand ervaring met Saka ? Lijkt me wel een goede kaart.

Fifa gaat tog allang niet meer om het plezier bij de meeste spelers, try hard en alles doen om te winnenMoody2204 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:02:
Daarnaast zijn het ook veel lunatics die ik momenteel tegenkom. Een gast vond het nodig om berichtjes te sturen nadat hij met alle geluk van de wereld net aan met 3-2 won. Of spelers die als ze 1-0 voorstaan helemaal vanaf de middellijn naar achteren gaan lopen en dan een beetje heen en weer gaan tikken. Tja, mij lijkt het dat je dan niet echt met veel plezier speelt. Maar goed dat zal wel aan mij liggen.
Saka is echt een geweldige speler voor mij op rechtsbuiten. Die gaat mn team niet meer uit voorlopig. Vooral omdat hij verdedigend nog erg goed is voor een aanvaller wint hij veel ballen terug op t middenveld.Traeces schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 06:18:
Iemand ervaring met Saka ? Lijkt me wel een goede kaart.
Zit zelf nog te twijfelen of ik nou abraham in de spits wil houden of owairan haha
Denk dat dit misschien ook wel gelijk de laatste keer was dat ik deze FIFA aanraak. Heel misschien van het weekend die Ultimate TOTS nog eens proberen maar als ik hier hoor hoe zweterig het afgelopen weekend was zal dit aankomend weekend alleen maar nog erger zijn.
Ik denk dat ik hem dit weekend ook oversla. Ben idd enorm bang dat het gewoon echt niet leuk gaat worden kwa gameplay en tegenstand. Moet wel leuk blijven.Sossage23 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:37:
Heb voor de 2e keer deze FIFA de WL niet helemaal uitgespeeld. Zwaar festival weekend achter de rug en maandag geen zin om op te starten. Dacht er gisteravond nog even aan om er gauw doorheen te vliegen maar kon me er echt niet toe zetten. Uiteindelijk 6 potjes gespeeld en er toen maar mee gekapt.
Denk dat dit misschien ook wel gelijk de laatste keer was dat ik deze FIFA aanraak. Heel misschien van het weekend die Ultimate TOTS nog eens proberen maar als ik hier hoor hoe zweterig het afgelopen weekend was zal dit aankomend weekend alleen maar nog erger zijn.
Straks shapeshifters, vind k altijd een leuke promo, zeker icm met een waarschijnlijk eoae week met veelbelovende kandidaten voor een sbc
Krijg je die optie in de app of alleen console? Nevermind, heb ze zojuist gekregen in de app: Nuno Mendes en Ben KetserLorenzoaliandro schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:42:
op moment van spreken wordt de compensatie pick van de Ligue 1 vrijgegeven... good luck all!!!
[ Voor 12% gewijzigd door theman36 op 07-06-2023 15:34 ]
Om 19:00 komt er sowieso weer die dagelijkse login waarin je 1 potje moet spelen ofzoietsMaurice079 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:30:
Ik heb nog 10 (!) XP nodig en uitgerekend vandaag zie ik geen daily objectives in de app. Als ze dadelijk op de consoles ook niet verschijnen ga ik even in een hoekje huilen![]()
[Afbeelding]
Normaliter kwam die altijd in de ochtend. Laatste dagen nogal obsessief met XP bezig geweest, vandaar dat het opvaltSossage23 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:32:
[...]
Om 19:00 komt er sowieso weer die dagelijkse login waarin je 1 potje moet spelen ofzoiets
PSN: xMaurice93
Deze krijg je ook in de apptheman36 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:31:
[...]
Krijg je die optie in de app of alleen console?
Das geen verkeerde extra pick, Jonathan David 😎
Ik heb hem op de rechtsback positie, maar die zou ik als ik jou was niet zo snel weg doen. Vind ik tot op heden één van de fijnste backs die ik heb gehad.Moody2204 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:59:
Hier Clauss. Zal uiteindelijk wel in een sbc eindigen.
Ik moest laatst tegen iemand die Clauss had en had idd serieus moeite tegen hem.theman36 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:03:
[...]
Ik heb hem op de rechtsback positie, maar die zou ik als ik jou was niet zo snel weg doen. Vind ik tot op heden één van de fijnste backs die ik heb gehad.
Het wordt nog lastig om alle leuke spelers te linken, zeker als Ibra eoa komt, die wil ik sowieso, maar heb verder weinig Serie A spul.
Dat weekend 11 wins gehad, maar nu geen PP ontvangen. Lekker dan.Lorenzoaliandro schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:42:
op moment van spreken wordt de compensatie pick van de Ligue 1 vrijgegeven... good luck all!!!
Het gaat om het moment wanneer je de picks geopend hebt. Als dat voor zondagmiddag was, dan had je recht op een nieuwe pick. Daarna niet meer, want toen was de bug gefixt.saert schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:41:
[...]
Dat weekend 11 wins gehad, maar nu geen PP ontvangen. Lekker dan.
Goed om te weten, maar komt op dit moment op 0 chem als ik 'm in mijn team in zou passen...theman36 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:03:
[...]
Ik heb hem op de rechtsback positie, maar die zou ik als ik jou was niet zo snel weg doen. Vind ik tot op heden één van de fijnste backs die ik heb gehad.
Ik was niet zo onder de indruk van clauss. Als rm in een 3atb prima maar Reece James bevalt mij beter verdedigend (zal wel met lengthy te maken hebben gok ik). Moet wel zeggen dat kwa dribbels en runs hij wel sterk is.Nachtapotheker schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:17:
[...]
Ik moest laatst tegen iemand die Clauss had en had idd serieus moeite tegen hem.
Het wordt nog lastig om alle leuke spelers te linken, zeker als Ibra eoa komt, die wil ik sowieso, maar heb verder weinig Serie A spul.
Ach ja, wordt denk ik toch mijn laatste weekend league. Dan is het wel over en uit met Fifa voor mij.
wijze woorden
Ik heb er zelf niet mee gespeeld nog, dus geen idee, ik gebruik ook James en daar ben ik ook tevreden overAugy schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:52:
[...]
Ik was niet zo onder de indruk van clauss. Als rm in een 3atb prima maar Reece James bevalt mij beter verdedigend (zal wel met lengthy te maken hebben gok ik). Moet wel zeggen dat kwa dribbels en runs hij wel sterk is.
Ik huil met je me, ik moet nog 80 xp en dacht deze na 19:00 te kunnen halen maar (in de app) zie ik hem nog steeds niet staan.Maurice079 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:30:
Ik heb nog 10 (!) XP nodig en uitgerekend vandaag zie ik geen daily objectives in de app. Als ze dadelijk op de consoles ook niet verschijnen ga ik even in een hoekje huilen![]()
[Afbeelding]
HuilenSandeman82 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:23:
[...]
Ik huil met je me, ik moet nog 80 xp en dacht deze na 19:00 te kunnen halen maar (in de app) zie ik hem nog steeds niet staan.
Dit jaar nog geen geluk gehad met die packs. Alleen maar dubbelen, maar goed, positief zijn: het was dit keer geen keeper.
Misschien heb je mazzel, maar morgenvroeg is de seizoensreset, dus ik vrees dat hij niet komt.Sandeman82 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:23:
[...]
Ik huil met je me, ik moet nog 80 xp en dacht deze na 19:00 te kunnen halen maar (in de app) zie ik hem nog steeds niet staan.
Uit alle packs die beschikbaar waren veel dupes en uiteindelijk geëindigd met Tomori. Die gaan we maar eens koppelen met Dias, kijken of hij Laporte kan doen vergeten.
Kan eindelijk Cole naar de bank (echt niet best meer als LA, zanetti toty naar LA en paqueta op cm naast Keane (mits West Ham wint 🤣 want volgens Inception werd de kaart na upgrade verdomd speciaal)
[ Voor 68% gewijzigd door Augy op 07-06-2023 20:55 ]
Hier ook geen pick gekregen en weet 100% zeker dat ik minimaal 11 wins had en voor zondagmiddag heb geopend.Saekerhett schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:43:
[...]
Het gaat om het moment wanneer je de picks geopend hebt. Als dat voor zondagmiddag was, dan had je recht op een nieuwe pick. Daarna niet meer, want toen was de bug gefixt.
Of moet het per sé via de console?
Ze zijn nog bezig met uitrollen van de picks. Ik had zelf ook 11 wins en eentje gekregen, die ander volgt nog (als het goed is tenminste).Sossage23 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:59:
[...]
Hier ook geen pick gekregen en weet 100% zeker dat ik minimaal 11 wins had en voor zondagmiddag heb geopend.
Of moet het per sé via de console?
Uiteindelijk maar voor een maandje EA Play aangeschaft. Die kun je in 14 dagen annuleren. Ik kan het gewoon niet over m’n hart verkrijgen om op 10XP de rewards te missen. XP boost was met 10 minuutjes binnen.Sandeman82 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:23:
[...]
Ik had last minute paqueta gedaan dus k ben blij haha, als je voorspelling klopt heb ik straks ook een 94 foden in de club 👌Prosac schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:54:
Ik heb uiteraard Ikone gedaan, dus West Ham wint. Voor de mensen die twijfelen over Foden, ik heb Correa ook gedaan.
Maar in de vorm die city steekt moet inter wel echt een topdag hebben, erg benieuwd naar de finale
Genoeg opties, bijvoorbeeld: Ginola, Ribery of Prime Butra.Wii4all schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:27:
Weet iemand nog een aardige spits met 5* WF?
max 200K icon of franse nationaliteit het liefst
Die laatste is een aanrader als je geen skiller bent. Butra is qua movement en afmaken erg erg goed.
Wat dacht je van Kane? Echt een hele fijne spits.Wii4all schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:27:
Mbappe?Wii4all schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:27:
Idd, maar ik heb zowel Barella als Correa en ik zij Inter wel in staat het kunstje van Chelsea te herhalenAugy schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:09:
[...]
Ik had last minute paqueta gedaan dus k ben blij haha, als je voorspelling klopt heb ik straks ook een 94 foden in de club 👌
Maar in de vorm die city steekt moet inter wel echt een topdag hebben, erg benieuwd naar de finale
Het kan echter ook zomaar 6-0 voor City bij rust zijn.
Ik hoop overigens dat ik genoeg fodder/coins heb voor EoaE Ibra
Met Tomori achterin (beest trouwens) di maria, szcechny zou k hem moeten kunnen linken, zal helaas wel richting de 2 mio gaan. Na foden en paqueta word dat een kansloze missie als ik mn club zie 🤣Bossie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:40:
[...]
Idd, maar ik heb zowel Barella als Correa en ik zij Inter wel in staat het kunstje van Chelsea te herhalen![]()
Het kan echter ook zomaar 6-0 voor City bij rust zijn.
Ik hoop overigens dat ik genoeg fodder/coins heb voor EoaE Ibra
Rivals hier trouwens echt nagenoeg onspeelbaar kwa vertraging. Gelukkig de wekelijkse 8 wins weer binnen, erg benieuwd hoe leuk en speelbaar de WL word
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 08-06-2023 18:49 ]
Ik heb de afgelopen twee maanden misschien 4-8 uur gespeeld, heb meer tijd in de app zitten qua sbc’s etcAugy schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 17:05:
[...]
Met Tomori achterin (beest trouwens) di maria, szcechny zou k hem moeten kunnen linken, zal helaas wel richting de 2 mio gaan. Na foden en paqueta word dat een kansloze missie als ik mn club zie 🤣
Rivals hier trouwens echt nagenoeg onspeelbaar kwa vertraging. Gelukkig de wekelijkse 8 wins weer binnen, erg benieuwd hoe leuk en speelbaar de WL word

Uit. Buiten de hackers heb ik altijd een slechtere verbinding bij pc en Xbox spelers.saert schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:50:
Hebben jullie de matchmaking juist aan of uit staan? Evenals cross play? En zo ja, waarom wel of niet?
Bij ps spelers tegenstanders erna loopt altijd weer soepel.
Ik heb crossplay ook uitgezet. Ik speelde een keer tegen een onzichtbaar team. Nou, lekker dan. Was er meteen klaar mee. Op de PS heb je dat in ieder geval niet.saert schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:50:
Hebben jullie de matchmaking juist aan of uit staan? Evenals cross play? En zo ja, waarom wel of niet?
Ik heb het met nog wat high rated fodder 2x gedaan, maar ben nu echt schoon door mijn 82 tot 85's heen.Augy schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:39:
Flash sbc is wederom uit! 83+85 rated team #teamnofodder
Dit is mijn team nu (4222)
Kane, Leao (Potm)
Zidane, Tonali, Wijnaldum, Georgiër Seria a
Roberto Carlos, Bremer, Smalling, James Reece
Nu kan ik de Firminho of Chiesa's sbc voltooien maar wie zouden jullie kiezen?
Leao is dan degene die ik eruit haal.
[ Voor 7% gewijzigd door Wulfric92 op 10-06-2023 01:16 ]
Firmino lijkt mij een speler die je op meerdere posities kwijt kan en veelzijdigerWulfric92 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 01:13:
Ik ben wel nieuwsgierig wat jullie zouden doen met de volgende opties.
Kane, Leao (Potm)
wijze woorden
Firmino is iig een baas op central cam, als spits erg wennen ivm zn workrates.Valandil schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:09:
[...]
Firmino lijkt mij een speler die je op meerdere posities kwijt kan en veelzijdiger
Kwa veelzijdigheid kan je hem ook nog is kwijt op de vleugel of als rm in een 3atb.
Chiesa lijkt me ook een erg fijne kaart maar wel puur voor de vleugel, net wat je zoekt
Zeker bobbi. Vind die Chiesa echt zwaar overpriced voor wat je krijgt.Wulfric92 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 01:13:
Ik ben wel nieuwsgierig wat jullie zouden doen met de volgende opties.
Kane, Leao (Potm)
Je kan Firmino in de spits, cam en eventueel als cm gebruiken.
https://www.futbin.com/23/squad/4827422
Heb echter momenteel wel een overdaad een bankspelers door TOTS, met 451 kan ik toch vol chem beginnen en redelijk switchen naar andere formaties ingame.
Irriteer me wel regelmatig aan de vele middenvelders met >85 def maar die dan niet de CDM positie hebben om gewoon full-chem in mijn “speel” formatie te kunnen beginnen.
352 blijft mijn favoriet (vandaar koemans als middelste CB voor de opbouw), maar online gaat het vooral om de snelle ping-pong formaties om fouten uit te lokken/straffen etc.
Del Piero blijft een favoriet maar ook een van mijn 3 tradeable spelers. Als iemand een idee heeft voor een echte versterking <650k dan hoor ik dat graag.
Even doorsparen voor rabiot 😋 die brengt alles naar full chem toeBossie schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:05:
Dit jaar serie-a gespeeld en uiteindelijk is dat gewoon erg goed bevallen:
https://www.futbin.com/23/squad/4827422
Heb echter momenteel wel een overdaad een bankspelers door TOTS, met 451 kan ik toch vol chem beginnen en redelijk switchen naar andere formaties ingame.
Irriteer me wel regelmatig aan de vele middenvelders met >85 def maar die dan niet de CDM positie hebben om gewoon full-chem in mijn “speel” formatie te kunnen beginnen.
352 blijft mijn favoriet (vandaar koemans als middelste CB voor de opbouw), maar online gaat het vooral om de snelle ping-pong formaties om fouten uit te lokken/straffen etc.
Del Piero blijft een favoriet maar ook een van mijn 3 tradeable spelers. Als iemand een idee heeft voor een echte versterking <650k dan hoor ik dat graag.
Heb de FB Rabiot ook nog.Augy schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:35:
[...]
Even doorsparen voor rabiot 😋 die brengt alles naar full chem toe
Voor de 3e keer Julian brandt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Laat me even weten hoe die is! Hij past namelijk wel in 't team als vervanger van Zidane. Maar wil even weten of het 't waard is. Anders stop ik 't geld in een andere spits ipv prime Eusebio of wellicht toty vvd ipv Ruben dias bijv.Traeces schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 20:41:
[Afbeelding]
Zo eindelijk een keer wat gepackt![]()
Uit tots pack van de daily login smalling. Vind die overigens echt bloed irritant om tegen te spelen. Aangezien ik al tomori heb en foden eens kijken of ik alles kan inpassen.
:strip_exif()/f/image/SrL1W7iHc04JwrAgdqMvziep.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat maakt dit seizoen volgens mij 0! SBC spelers met een upgrade, samen met het WK drama van de Serie A en Bundesliga spelers die niet eens door de groepsfase kwamenProsac schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:54:
Ik heb uiteraard Ikone gedaan, dus West Ham wint. Voor de mensen die twijfelen over Foden, ik heb Correa ook gedaan.
Ff snel 2 wedstrijden gespeeld met hem. Dribbel en passing is echt goed. Op cam is hij denk echt geweldig.Oekol schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:07:
[...]
Laat me even weten hoe die is! Hij past namelijk wel in 't team als vervanger van Zidane. Maar wil even weten of het 't waard is. Anders stop ik 't geld in een andere spits ipv prime Eusebio of wellicht toty vvd ipv Ruben dias bijv.
[Afbeelding]
Kon je verwachten met city als tegenstander. Heb gelukkig foden op laatste moment gedaanProsac schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:20:
[...]
Dat maakt dit seizoen volgens mij 0! SBC spelers met een upgrade, samen met het WK drama van de Serie A en Bundesliga spelers die niet eens door de groepsfase kwamen
En Lukaku als extra verdediger bij City.Traeces schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:23:
[...]
Kon je verwachten met city als tegenstander. Heb gelukkig foden op laatste moment gedaan
Mijn Italo-Germano elftal heeft met de aankoop van Barella (kreeg voor de 3e keer Tonali uit een pakje, nu die van de Squad Battles

Nou ja, behalve Van Dijk dan, maar er is geen betere beschikbaar.
:strip_exif()/f/image/wCTBZ00URFEw0mgcgZKa1R4w.jpg?f=fotoalbum_large)
Had ik ook beter kunnen doen...Prosac schreef op zondag 11 juni 2023 @ 11:40:
Met dit weer en de ervaring van afgelopen weekend geen WL aan het spelen. Tussendoor wat potjes.
3-7 inmiddels. Ik verwacht niet dat het veel beter wordt. Heb me er maar bij neergelegd. Het is te warm om me druk te maken en eigenlijk kan het me eigenlijk ook geen zak schelen als ik op 3-17 eindig.
Zou dan in plaats van Ruben Dias TOTS zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Oekol op 11-06-2023 12:35 ]
Edit:
Wat heeft ea weer de laatste 2 weken met die servers en game gedaan.
2-2 met pijn en moeite. Krijg blessure tijd een penalty mee. Nou kan me stick niet meer naar links duwen als ik deed. Foden schiet door het midden , keeper pakt hem…..
Verlening , scherm blijft hangen. Dag pot……
[ Voor 72% gewijzigd door Traeces op 11-06-2023 14:25 ]
Haha ik heb precies hetzelfde, moet nog 9 potjes, sta 4-7. Het zal me eigenlijk verrotten. 🤣Moody2204 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 11:59:
[...]
Had ik ook beter kunnen doen...
3-7 inmiddels. Ik verwacht niet dat het veel beter wordt. Heb me er maar bij neergelegd. Het is te warm om me druk te maken en eigenlijk kan het me eigenlijk ook geen zak schelen als ik op 3-17 eindig.
Vanavond even doorheen jagen en dan met een pilsje de tuin in