Jups is gebuggedtheman36 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:41:
Meer mensen niet die 1250xp gekregen bij het voltooien van de ligue 1 premium upgrade sbc?
Juptheman36 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:41:
Meer mensen niet die 1250xp gekregen bij het voltooien van de ligue 1 premium upgrade sbc?
Yup. Heb er een stuk of 15 gedaan net en geen XP gehad.theman36 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:41:
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Volledig L1 team schijnt te helpen.theman36 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:41:
Ik heb hem iig wel gehad
Na even afgekoeld te zijn van die kansloze disconnects en verlies in de pot er na. Net maar even gaan zitten voor de laatste pot voor 60 punten. Gelukkig met rq gewonnen bij 4-1.
Reward natuurlijk weer 3x niks
rood medina en todibo. Me tots pack die keeper, todibo en sissoko.
Vind echt bizar hoe slechte picks ik altijd heb en dan tegenstanders zie in de wl. Wat die voor bizarre picks hebben gehad.
Reward natuurlijk weer 3x niks
Vind echt bizar hoe slechte picks ik altijd heb en dan tegenstanders zie in de wl. Wat die voor bizarre picks hebben gehad.
Klopt, hiermee lukt het welAugy schreef op maandag 29 mei 2023 @ 20:12:
[...]
Volledig L1 team schijnt te helpen.
Ik heb hem iig wel gehad
Dacht vanochtend doe nog even een premium league upgrade SBC bij wakker worden in bed. Komt er bij het tradeble Top gemend spelers pakket gewoon even Lacazette TOTS uit wandelen.
Nu even beslissen wat ermee te doen. Review gelezen op Futbin en daar waren ze niet heel positief. En ik ben ook niet echt een 'Skiller', heb meestal liever 5* weakfoot ipv 5* skills. Vanavond of morgen maar even testen hoe ik hem zelf vind spelen. En anders de 1,8 mil. cashen. Andere leuke speler mee halen.
Nu even beslissen wat ermee te doen. Review gelezen op Futbin en daar waren ze niet heel positief. En ik ben ook niet echt een 'Skiller', heb meestal liever 5* weakfoot ipv 5* skills. Vanavond of morgen maar even testen hoe ik hem zelf vind spelen. En anders de 1,8 mil. cashen. Andere leuke speler mee halen.
Hier flink wat fodder ingeslagen in het weekend, komt EA met die gare hero SBC die niemand wil. Hopelijk komt er deze week nog iets beters dat die prijzen opstuwt. WL lekker overgeslagen, heb inmiddels alle goedkope L1 TOTS kaarten al. Kreeg wel Verratti uit een 84x20 pakket, leuk voor de TOTS cup maar toch te zwak/klein voor een 2-mans middenveld.
Gezien ik een shitload aan fodder had, toch me grote vriend kimpembe maar gedaan
Toty Eder en kimbembe naast elkaar dat wordt echt een feest haha.
Toty Eder en kimbembe naast elkaar dat wordt echt een feest haha.
Nou, uit de level 30 Rewards van het seizoen toch maar de pack gekozen
komt daar TOTS Ben Yedder uitlopen, gelijk even geprobeerd in de tots one league cup maar wauw. Hij is klein, dribbelt fijn en alles wat hij in de 16 aanraakt is een goal! Hele fijne kaart is het om in de spits te hebben!
Ik heb alle XP dacht ik gehad, maar moet nog 10K punten voor level 30.. Dat heb jij snel gedaanSoEnergic schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:45:
Nou, uit de level 30 Rewards van het seizoen toch maar de pack gekozenkomt daar TOTS Ben Yedder uitlopen, gelijk even geprobeerd in de tots one league cup maar wauw. Hij is klein, dribbelt fijn en alles wat hij in de 16 aanraakt is een goal! Hele fijne kaart is het om in de spits te hebben!
Ik nog 13k en heb idd alle.objectives gedaan ex silver stars.Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 13:34:
[...]
Ik heb alle XP dacht ik gehad, maar moet nog 10K punten voor level 30.. Dat heb jij snel gedaan
Nja volgende week tijdens serie A hopen op een mooie link met Abraham en Wijnaldum (Mourinho en Co moet alleen wel de finale even winnen)
Ik heb ook echt alles gedaan, silver stars, alle sbc’s alle doelstellingen van XP bij spelers die te unlocken zijn. Ook had ik 3K XP extra gekregen via EA PlayLorenzoaliandro schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 13:34:
[...]
Ik heb alle XP dacht ik gehad, maar moet nog 10K punten voor level 30.. Dat heb jij snel gedaan
Dus allicht dat je iets gemist hebt maar met 10K red je het ook nog makkelijk voor het einde…
Nou, ik heb nog ruim 25.000 XP nodig!
Ik zie er weer een marketingtruc van EA in om je te verleiden tot het kopen van Fifa-punten

Ik zie er weer een marketingtruc van EA in om je te verleiden tot het kopen van Fifa-punten
Dit weekend 150+ gold rares ingekocht voor 650 coins, en gisterenavond alles wat ik had door 80+PP en Ligue 1 upgrades heen getrokken. Alle duplicaten weer gerecycled. Leek lang op een teleurstelling uit te draaien, maar na een half uur stond de meest waanzinnige blauwe kaart op mijn scherm!
Wat een kaart zeg. 5 wedstrijden, 8 goals en 4 assist.
Makkelijk in te passen omdat hij zijn normale gouden kaart direct kon vervangen. Nu nog 500k over, daarmee maar eens voor verbetering op het middenveld sparen.
Makkelijk in te passen omdat hij zijn normale gouden kaart direct kon vervangen. Nu nog 500k over, daarmee maar eens voor verbetering op het middenveld sparen.
/f/image/O6zPdt1xlRz15EEjflIto8S8.png?f=fotoalbum_large)
Wow wat een pull. Weet je nog specifiek waar hij uit kwam? 80 pick, Ligue 1 premium of die 11x Ligue 1 75+?heron schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:34:
Dit weekend 150+ gold rares ingekocht voor 650 coins, en gisterenavond alles wat ik had door 80+PP en Ligue 1 upgrades heen getrokken. Alle duplicaten weer gerecycled. Leek lang op een teleurstelling uit te draaien, maar na een half uur stond de meest waanzinnige blauwe kaart op mijn scherm!
[Afbeelding]
Daar zit die toch niet meer in! @heron heeft 'm daar al uitgehaaldRobbio85 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 16:55:
[...]
Wow wat een pull. Weet je nog specifiek waar hij uit kwam? 80 pick, Ligue 1 premium of die 11x Ligue 1 75+?
Heb zelf nu 90x geïnvesteerd in TOTS kaartjes. We gaan op die manier wel geld maken om wat spelers te upgraden. Begon met 83x, maar de verkopen gaan prima zodat ik nu al een aantal extra heb kunnen kopen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Uit de premium upgrade. Die leverden verder weinig op, maar je hebt maar 1 pull nodig!Robbio85 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 16:55:
[...]
Wow wat een pull. Weet je nog specifiek waar hij uit kwam? 80 pick, Ligue 1 premium of die 11x Ligue 1 75+?
Pack net marquinhos en Medina.
Nu met Ramos FB, Kimpembe FB, Marquinhos tots, Ruben dias tots en Laporte fb weet ik niet meer wie ik op moet stellen 🤣
Nu met Ramos FB, Kimpembe FB, Marquinhos tots, Ruben dias tots en Laporte fb weet ik niet meer wie ik op moet stellen 🤣
83+ ligue 1 speler sbc.
Ik krijg : 3 x 83 rated spelers

wijze woorden
Ik zie iedereen ook dezelfde krijgenValandil schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 19:38:
83+ ligue 1 speler sbc.

Ik haalde Medina uit de day login upgrade en das mooie fodder voor iets moois.
3x83 was Medina (gooide ik erin, en cabella)Prosac schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 20:07:
[...]
Ik zie iedereen ook dezelfde krijgen
Ik haalde Medina uit de day login upgrade en das mooie fodder voor iets moois.
Euh... die zie ik niet? Of is die al weg?Valandil schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 19:38:
83+ ligue 1 speler sbc.
Edit: gevonden en Todibo er uit gekregen.
[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 30-05-2023 21:21 ]
Fijne xp doelstellingen, speel 7 en 10 in de kwalificaties 🤪
Word ze verplicht allemaal uitspelen, net al 9-0 gewonnen omdat er niet gequit word.
Word ze verplicht allemaal uitspelen, net al 9-0 gewonnen omdat er niet gequit word.
Ik vind sowieso dat hele xp systeem wat ze nu doen waardeloos. Ik kan nu gewoon niet verder. Zo kom ik nooit tot level 30.Augy schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:29:
Doe maar mij de wekelijkse goud,zilver, brons. Was meer als prima en als je je kwaad maakt was binnen 4 weken lvl30 binnenMoody2204 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:40:
[...]
Ik vind sowieso dat hele xp systeem wat ze nu doen waardeloos. Ik kan nu gewoon niet verder. Zo kom ik nooit tot level 30.
Nu strijden voor de laatste 13k 🤪
Heerlijk die wl kwali objectives. Nu 12-1 voor en nog door blijven spelen pffff . Lekker tijd verspilling.
Dat dus ja. Ik moet nog 24k. Dus de kans dat ik het niet eens haal is groot. Normaal haalde ik het altijd wel.Augy schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:49:
[...]
Doe maar mij de wekelijkse goud,zilver, brons. Was meer als prima en als je je kwaad maakt was binnen 4 weken lvl30 binnen
Nu strijden voor de laatste 13k 🤪
Ik had er al 5 playoff wedstrijden op zitten. Dus die 7 en 10 kan ik gewoonweg niet halen... weer lekker over nagedacht.Augy schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:29:
Precies. Ik had ze alle 10 al gedaan.....heron schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 23:01:
[...]
Ik had er al 5 playoff wedstrijden op zitten. Dus die 7 en 10 kan ik gewoonweg niet halen... weer lekker over nagedacht.
Gaat iemand trouwens die Wijnaldum kaart nog doen. Of heeft iemand 'm al gedaan?
Ben wel benieuwd hoe die is want hij linkt ook mooi aan Tammy die ik nog in mijn club heb.
Heb Tammy niet gedaan. En zo te zien is Wijnaldum zelf met upgrade niet echt beter dan een Kimmich, Fofana of Merino die ik al heb.Moody2204 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:27:
[...]
Precies. Ik had ze alle 10 al gedaan.....
Gaat iemand trouwens die Wijnaldum kaart nog doen. Of heeft iemand 'm al gedaan?
Ben wel benieuwd hoe die is want hij linkt ook mooi aan Tammy die ik nog in mijn club heb.
Wil hem eigenlijk wel doen i.v.m. mijn Feyenoord past en present elftal. Maar heb denk ook niet genoeg fodder.Moody2204 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:27:
[...]
Weet ook niet of ik genoeg fodder heb. Maar ik bouw ieder jaar altijd wel een Serie A team. Dus denk wel dat ik 'm mee pak.
Ja heb hem wel gedaan. Zou best kunnen dat ik over een tijdje weer een NL team wil en anders krijg ik spijt dat ik 'm niet heb gedaan. Maar moet zeggen dat mn club aardig leeg begint te worden. (Kimpembe ook net gedaan)Moody2204 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:27:
[...]
ik lees dat iedereen die 9 winst of meer had in WL, als nog zijn Picks gecompenseerd krijgt? Iemand die dit kan bevestigen?
Hier niks aan compensatie gehad. In ieder geval niks in de appLorenzoaliandro schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:04:
ik lees dat iedereen die 9 winst of meer had in WL, als nog zijn Picks gecompenseerd krijgt? Iemand die dit kan bevestigen?
Die grafservers van EA zijn echt niet vooruit te branden... wat is het toch ook een verschrikkelijk kutbedrijf. De dag dat ze failliet zijn en een concurrent een goed voetbalspel heeft gemaakt, hang ik de vlag uit.
Vanavond de Europa League finale, door FUT is deze wedstrijd meteen ietsje spannender aangezien ik Wijnaldum en Abraham in mijn team heb.
Dus lekker Roma aanmoedigen en tussendoor al het fodder in de player pick SBC doen
Dus lekker Roma aanmoedigen en tussendoor al het fodder in de player pick SBC doen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Welke keepers gebruiken jullie voornamelijk in divisie 1/elite en WL buiten Van de Sar en courtois 94 om?
Die twee nooit gebruikt. Speel al tijden met prime Yashin. Zit overigens niet in divisie 1, maar WL wel vrijwel elke week. Afgelopen twee weken de eerste gemist sinds tijden.theman36 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:10:
Welke keepers gebruiken jullie voornamelijk in divisie 1/elite en WL buiten Van de Sar en courtois 94 om?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja die 94 rated versie is ook een drama om tegen te spelen... Vind die keeper en mijn die twee die ik zei wat te prijzig....Oekol schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:12:
[...]
Die twee nooit gebruikt. Speel al tijden met prime Yashin. Zit overigens niet in divisie 1, maar WL wel vrijwel elke week. Afgelopen twee weken de eerste gemist sinds tijden.
Niet flauw bedoeld, maar ik juich voor de tegenstander, we hebben nog 5 lamela's in de club en die zijn nog steeds waardeloos.Bossie schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:26:
Vanavond de Europa League finale, door FUT is deze wedstrijd meteen ietsje spannender aangezien ik Wijnaldum en Abraham in mijn team heb.
Mijn zoon had het er ook over. Dit omdat er o.a. geen Verratti (en nog 2 dacht ik, weet niet welke) in de packs zat bij de rewards. Geen 100% zekerheid of dit bericht ook klopt.Lorenzoaliandro schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:04:
Ja dat klopt, de compensatie volgt nog:
We have recently resolved an issue where Sissoko, Ben Yedder and Verratti were not included as part of Ligue 1 FUT Champions TOTS Player Item rewards. (1/2)
— EA SPORTS FC Direct Communication (@EASFCDirect) 30 mei 2023
Impacted players who previously opened Ligue 1 FUT Champions TOTS Player Items rewards will receive corrected rewards in the coming days. (2/2)
— EA SPORTS FC Direct Communication (@EASFCDirect) 30 mei 2023
Dat past ook wel een beetje bij Lamela toch ?rikislief schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:40:
[...]
Niet flauw bedoeld, maar ik juich voor de tegenstander, we hebben nog 5 lamela's in de club en die zijn nog steeds waardeloos.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Casillas. Reactions zijn heel belangrijk bij keepers. En die kun je op geen enkele manier boosten.theman36 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:10:
Reactions passen ze ook niet aan bij verbeterde versies, daarom kan een goede keeper nog altijd slecht voelen. Iker heeft een van de beste reactions, na Yashin
Ben weliswaar ook geen Div 1 speler. Maar ik moet zeggen dat TOTS Ter Stegen mij goed bevalt. Die heeft af en toe echt bizarre reddingen. Gewoon op basic chemstyle overigens.theman36 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:24:
[...]
Ja die 94 rated versie is ook een drama om tegen te spelen... Vind die keeper en mijn die twee die ik zei wat te prijzig....
Maar goed, keepers zijn sowieso hit or miss imo. Waar bijvoorbeeld Ederson voor iemand de beste keeper is, is het voor een andere speler weer compleet drama.
Zou gewoon met de keeper spelen die voor jou het meest consistent aanvoelt.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Helemaal prima had 14 wins gratis picks weerdutchgio schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:01:
Ja dat klopt, de compensatie volgt nog:
[Embed]
[Embed]
EA weer lekker selectief bezig? Hier uiteraard weer niks gekregen
Ik haal voor de 2e dag op rij 3x een 83 speler uit de 3x 83plus lique1 sbc..
daarnaast vanmiddag alleen een 89 tots turkse keeper uit de 30x 84..
EA is me flink aan het gunnen deze fifa 🙄
daarnaast vanmiddag alleen een 89 tots turkse keeper uit de 30x 84..
EA is me flink aan het gunnen deze fifa 🙄
Tja, ik maak me er niet druk om. Het hele jaar al continu fuckups van EA die weer gecompenseerd moeten worden met gratis extra spelers. Elke fuckup heb ik gemist.theman36 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 20:05:
[...]
Momenteel ook nog niks. Maar dit komt denk in de volgende dagen volgens ea twitter.theman36 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 20:05:
[...]
Tja missen gelukkig ook niet de minste spelers in de picks met verratti en yedder. Ik win 16 games en maak niet eens kans op die spelers.Prosac schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:28:
[...]
Tja, ik maak me er niet druk om. Het hele jaar al continu fuckups van EA die weer gecompenseerd moeten worden met gratis extra spelers. Elke fuckup heb ik gemist.
Toch weer die 83x3 gedaan nadat ik 3x83 kreeg gisteren, nu kreeg ik TOTS Marquinhos. Helaas krijg ik die niet op chem, heb nu Lacroix en Kimpembe. Naja dan maar op de bank 
Team staat nu zo:
:fill(white):strip_exif()/f/image/LB0hNle0GTnEfMCqU2OSBN9r.png?f=user_large)
Ingame 4222 met Mbappe en Diaby in de spits. Jairzinho staat er nog steeds in. Doet het nog steeds geweldig als RCAM. Imo de beste prijs/kwaliteit SBC deze Fifa.
Inmiddels Saint-Maximin vervangen door Martinelli. Op de een of andere manier krijg ik Saint-Maximin niet aan de praat.
Team staat nu zo:
:fill(white):strip_exif()/f/image/LB0hNle0GTnEfMCqU2OSBN9r.png?f=user_large)
Ingame 4222 met Mbappe en Diaby in de spits. Jairzinho staat er nog steeds in. Doet het nog steeds geweldig als RCAM. Imo de beste prijs/kwaliteit SBC deze Fifa.
Inmiddels Saint-Maximin vervangen door Martinelli. Op de een of andere manier krijg ik Saint-Maximin niet aan de praat.
[ Voor 61% gewijzigd door Robbio85 op 01-06-2023 10:44 ]
Ondanks twee PSG spelers en 3 Brazilianen krijg je Marquinhos niet full chem?Robbio85 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:33:
Toch weer die 83x3 gedaan nadat ik 3x83 kreeg gisteren, nu kreeg ik TOTS Marquinhos. Helaas krijg ik die niet op chem, heb nu Lacroix en Kimpembe. Naja dan maar op de bank
Team staat nu zo:
[Afbeelding]
Speel je hem toch op 2 chem?
Ik heb Kimpembe, Son en Harry Kane ook op 2 chem.
Zoveel verschil maakt het ook weer niet.
Een Marquinhos op 2 chem is nog altijd beter dan Lacroix op 3 chem.
wijze woorden
Dat wordt dan lastig met Diaby. En Lacroix is wat groter, vraag me af of Marquinhos qua lengte en kracht voldoet. Maar ik ga het iig eens proberen.Valandil schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:50:
[...]
Ondanks twee PSG spelers en 3 Brazilianen krijg je Marquinhos niet full chem?
Speel je hem toch op 2 chem?
Ik heb Kimpembe, Son en Harry Kane ook op 2 chem.
Zoveel verschil maakt het ook weer niet.
Een Marquinhos op 2 chem is nog altijd beter dan Lacroix op 3 chem.
Edit: Even gekeken, als ik een Franse trainer met PL leage neem dan hebben alleen Diaby en Theo 2 chem. Ga het zeker proberen. Zonde om een 400k CB op de bank te zetten.
[ Voor 13% gewijzigd door Robbio85 op 01-06-2023 15:13 ]
Ik heb op de bank nog Marquinhos, kimpembe, Ramos en Medina zitten met Dias en Laporte basis. Krijg ze er niet ingelinkt haha maar komt vanzelf.Robbio85 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:00:
[...]
Dat wordt dan lastig met Diaby. En Lacroix is wat groter, vraag me af of Marquinhos qua lengte en kracht voldoet. Maar ik ga het iig eens proberen.
Edit: Even gekeken, als ik een Franse trainer met PL leage neem dan hebben alleen Diaby en Theo 2 chem. Ga het zeker proberen. Zonde om een 400k CB op de bank te zetten.
Zojuist wel mezelf divisie 2 ingeschoten, altijd lekker promoveren in de laatste week. Ook nog 4 wedstrijden te gaan tot de 90 en toevallig ook nog 4 wins nodig! Word nog wel even strijden voor de laatste 4 aangezien div2 wel echt te hoog gegrepen is normaal gesproken
Echt niet normaal hoeveel goeie kaarten je krijgt in de TOTS weken. Altijd leuk om ze uit te proberen. Kijken of we nog goede SBC's krijgen die echt iets toevoegen aan je team maar geen 4 miljoen kosten zoals DinhoAugy schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:32:
[...]
Ik heb op de bank nog Marquinhos, kimpembe, Ramos en Medina zitten met Dias en Laporte basis. Krijg ze er niet ingelinkt haha maar komt vanzelf.
Zojuist wel mezelf divisie 2 ingeschoten, altijd lekker promoveren in de laatste week. Ook nog 4 wedstrijden te gaan tot de 90 en toevallig ook nog 4 wins nodig! Word nog wel even strijden voor de laatste 4 aangezien div2 wel echt te hoog gegrepen is normaal gesproken
Ik baal ervan dat aouar tegenwoordig geen fransman meer is, dat vind ik elke fifa een heerlijke kaart!Robbio85 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:35:
[...]
Echt niet normaal hoeveel goeie kaarten je krijgt in de TOTS weken. Altijd leuk om ze uit te proberen. Kijken of we nog goede SBC's krijgen die echt iets toevoegen aan je team maar geen 4 miljoen kosten zoals Dinho
En ik heb hoop dat ik miss abraham nog kan linken tijdens Serie A. heb gisteren Wijnaldum gelijk in de garenteed L1 gegooid waar samba uit kwam 🤪
De echte klapper heb k nog niet gemaakt dit jaar.
https://www.futbin.com/23/squad/4326678
Aouar sla ik dit jaar over, is idd lastig te linken met die nationaliteit. En ook zijn stats en workrates komen niet echt overeen. Als je naar zijn stats kijkt lijkt het een b2b CM, maar zijn workrates zijn H/L. Daar kan ik niet heel veel mee.Augy schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:43:
[...]
Ik baal ervan dat aouar tegenwoordig geen fransman meer is, dat vind ik elke fifa een heerlijke kaart!
En ik heb hoop dat ik miss abraham nog kan linken tijdens Serie A. heb gisteren Wijnaldum gelijk in de garenteed L1 gegooid waar samba uit kwam 🤪
De echte klapper heb k nog niet gemaakt dit jaar.
https://www.futbin.com/23/squad/4326678
Eens, EA heeft hem verkloot 🤣Robbio85 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:44:
[...]
Auoar sla ik dit jaar over, is idd lastig te linken met die nationaliteit. En ook zijn stats en workrates komen niet echt overeen. Als je naar zijn stats kijkt lijkt het een b2b CM, maar zijn workrates zijn H/L. Daar kan ik niet heel veel mee.
Zo goed is hij de laatste tijd ook weer niet. Alleen in fifa altijd wel een fijne kaart, maar in het echt staat zijn ontwikkeling redelijk stil
wijze woorden
Zojuist afgeslacht door een in mei opgericht team, met oa TOTS Mbappe, Messi, Ben Yedder en Veratti. 
Volle druk en totaal niet moe. Echt heel geloofwaardig.

Kan toch ook wel? Opnieuw beginnen met een nieuw team en een klein beetje packluck hebben met SBC's. Het is in deze periode van het spel eenvoudig om relatief snel een goed team te hebben.Prosac schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:41:
Zojuist afgeslacht door een in mei opgericht team, met oa TOTS Mbappe, Messi, Ben Yedder en Veratti.
Dat is echt bizar veel geluk hebben als je ELKE dure Ligue 1 TOTS speler in een maand tijd in je elftal weet te krijgen.saert schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:51:
[...]
Kan toch ook wel? Opnieuw beginnen met een nieuw team en een klein beetje packluck hebben met SBC's. Het is in deze periode van het spel eenvoudig om relatief snel een goed team te hebben.
Hebben jullie voor de tots pick of die 30 spelers gekozen bij lvl 30?
Denk het niet nee.saert schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 19:10:
Ik moet nog 18.000 xp punten voor level 30. Dat is toch niet meer te halen?
wijze woorden
Ik kan nog 12.750 halen, maar heb 13.330 nodig. Dus ga ff schietgebedje doen dat er komende dagen nog doelstellingen met XP bijkomen.
PSN: xMaurice93
50 packs geopend.
3x Kadioglu
3x Ndiaya
4x Bardacki
Strefezza
Bremer
3x Kadioglu
3x Ndiaya
4x Bardacki

Strefezza
Bremer
Ik merk dat de corner glitch weer enorm goed werkt? Hoe verdedigen jullie deze omhaals? Echt ontzettend vervelend.
Szczszszensny en di Lorenzo
Die prijs van Foden SBC
Die prijs van Foden SBC
wijze woorden
2 gespeeld, 2x FIFA gecrashed bij een 1-0 voorsprong. Heb er nu al geen zin meer in om die WL af te maken.
Wat speelt die wl weer dramatisch. Vorige week gewoon lekker snel. Nu is het weer drijfzand waar me spelers in staan.
Hoelang kan ik het beste nog wachten voor ik mijn team kan kopen of gaan de prijzen niet meer dalen?
Gedurende week daalt het wel doorNic1993 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 14:36:
Hoelang kan ik het beste nog wachten voor ik mijn team kan kopen of gaan de prijzen niet meer dalen?
Speelt t echt zo klote joh, wilde hem vanavond nog even aangooien met mn nieuwe team 🤣Traeces schreef op zondag 4 juni 2023 @ 14:21:
Wat speelt die wl weer dramatisch. Vorige week gewoon lekker snel. Nu is het weer drijfzand waar me spelers in staan.
:strip_exif()/f/image/3aUAIVNPiLl4Lj65UgurI99z.jpg?f=fotoalbum_large)
En ja ik heb veel te veel ingeleverd voor Foden 🤣 alleen speelt die altijd zo fijn in fifa, nu hopen op de upgrade anders word t vast weer dure fodder
Het is echt verschrikkelijk met mij vandaag. Passing echt bizar slecht en elke bal die ik middels een staande tackle op de achterlijn probeer af te pakken resulteert in een penalty. Ik durf niks meer in het strafschopgebied, met als gevolg dat ik continu mensen over de achterlijn laat dribbelen die gemakkelijk de bal terug leggen.
8 gespeeld, 6 verloren, kansloos ook.
8 gespeeld, 6 verloren, kansloos ook.
[ Voor 6% gewijzigd door Prosac op 04-06-2023 18:06 ]
Gaat zo weer proberen. Was vanmiddag echt zo slecht tegen qua verbinding.Augy schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:06:
[...]
Speelt t echt zo klote joh, wilde hem vanavond nog even aangooien met mn nieuwe team 🤣
[Afbeelding]
En ja ik heb veel te veel ingeleverd voor Foden 🤣 alleen speelt die altijd zo fijn in fifa, nu hopen op de upgrade anders word t vast weer dure fodder
Benieuwd hoe goed die foden is. Lijkt me echt een geweldig kaart alleen beetje prijzig.
Hoe is die Foden ?Augy schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:06:
[...]
Speelt t echt zo klote joh, wilde hem vanavond nog even aangooien met mn nieuwe team 🤣
[Afbeelding]
Zo extreem duur, maar zijn kaarten hebben wel altijd iets aparts
wijze woorden
Ik heb nog geen idee, vanavond proberen maar wat je zegt, zijn kaarten hebben altijd iets magisch ofzo.Valandil schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:46:
[...]
Hoe is die Foden ?
Zo extreem duur, maar zijn kaarten hebben wel altijd iets aparts
Verder even afwachten wat EA doet na een evt upgrade. Die kaart van bijv rodrygo vorig jaar werd ineens een klasse apart
Serieus moeilijk in de wl denk dat ik er ook mee kap vandaag. Me team begint serieus achter te lopen qua me tegenstanders.
Net een team tegen met middenveld toty gullit, fb matthaus en rode modric. Me aanvallers worden vooral een probleem. Als ik iets goed pack is het een verdediger of middenvelder. Me aanval is redelijk sneu voor tots….
Blijf die red picks ook echt bizar vinden van sommige spelers. Beste wat ik uit me red picks heb dit jaar is martinelli.
Net een team tegen met middenveld toty gullit, fb matthaus en rode modric. Me aanvallers worden vooral een probleem. Als ik iets goed pack is het een verdediger of middenvelder. Me aanval is redelijk sneu voor tots….
Blijf die red picks ook echt bizar vinden van sommige spelers. Beste wat ik uit me red picks heb dit jaar is martinelli.
Vandaag is echt bizar moeilijk inderdaad. Ik weet net ternauwernood te winnen van een vrijwel geheel gouden elftal waarbij gold Ramsdale keepte als een beest. Niet normaal. hij 3 schoten, 3 goals, ik 20 schoten, 4 goals.Traeces schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:09:
Serieus moeilijk in de wl denk dat ik er ook mee kap vandaag. Me team begint serieus achter te lopen qua me tegenstanders.
Ik heb het ook vrij zwaar gehad vanavond, tog nog op 9 wins gezet, Lorenzo als pick helaas en packs waren ouderwets rommel
Foden en di maria zijn wel echt heel fijn
Ik moet nog 10 wedstrijden, verdeel ik wel over de komende dagen.
Bizar om te lezen hoe wisselend de WL toch elke keer weer wordt ervaren (uiteraard heb ik dat zelf ook). Vorig weekend zat ik elke wedstrijd te strugglen en met pijn en moeite 51 punten gehaald. Dit weekend verliep het een stuk soepeler (zaterdag en zondag gespeeld), waarbij ik 65 punten heb gehaald. Konden er ook meer zijn, maarja dat houd je altijd wel. Wel Dybala als pick, verder helemaal niks. Enfin hoe verschillend de game ervaring is blijf ik apart vinden bij een instantie zoals EA.... Op de één of andere manier heb ik die ervaring dus niet of nauwelijks bij cod of battlefield
Bijzondere is ook dat ik de afgelopen week totaal geen moeite had de 8 wins binnen te harken voor die one league cup. Met een zwaar gemankeerd Ligue 1 team.
met een fantastisch Serie A team was het verschrikkelijk.
De ervaring die per week zo kan verschillen is vrij bijzonder. Ik moet nog 8x winnen in de 10 potjes om op 11 wins te komen. Vrees dat dit de slechtste WL ooit wordt. Terwijl ik deze en de Bundesliga juist als "belangrijkst" ervoer.
met een fantastisch Serie A team was het verschrikkelijk.
De ervaring die per week zo kan verschillen is vrij bijzonder. Ik moet nog 8x winnen in de 10 potjes om op 11 wins te komen. Vrees dat dit de slechtste WL ooit wordt. Terwijl ik deze en de Bundesliga juist als "belangrijkst" ervoer.
Stiekem Foden ook aan het overwegen. Heb nu Son, Kane en Rapinha voorin, echter bevalt Son me niet echt. Als invaller prima, maar in de basis maakt hij het verschil niet. Wissel hem dan ook vaak al in de rust voor Xavi Simons.Augy schreef op zondag 4 juni 2023 @ 22:43:
Ik heb het ook vrij zwaar gehad vanavond, tog nog op 9 wins gezet, Lorenzo als pick helaas en packs waren ouderwets rommel
Anderzijds wil ik op den duur weer op zoek naar een nieuwe spits ipv Kane. Hij bevalt prima, maar ik heb maar 2 premier league spelers in mijn team (Son en Kane).
Kan ook even doorsparen en voor Puskas SBC gaan, echter is die qua links weer wat minder.
wijze woorden
Kan hem echt aanraden, tijdens kwalificaties maakte hij ook echt weer het verschil, zn left stick is zo fijn, kan niet wachten hoe die na de upgrade is 🙏Valandil schreef op maandag 5 juni 2023 @ 09:45:
[...]
Stiekem Foden ook aan het overwegen. Heb nu Son, Kane en Rapinha voorin, echter bevalt Son me niet echt. Als invaller prima, maar in de basis maakt hij het verschil niet. Wissel hem dan ook vaak al in de rust voor Xavi Simons.
Anderzijds wil ik op den duur weer op zoek naar een nieuwe spits ipv Kane. Hij bevalt prima, maar ik heb maar 2 premier league spelers in mijn team (Son en Kane).
Kan ook even doorsparen en voor Puskas SBC gaan, echter is die qua links weer wat minder.
Kwalificaties fluitend door, snel op 4 wins gezet en de rest weggegeven. Packs hoeft je t tog niet voor te doen 🤣
Nu de laatste 4 sb voor die objectives
Old gen of New gen ?Augy schreef op maandag 5 juni 2023 @ 09:54:
[...]
Kan hem echt aanraden, tijdens kwalificaties maakte hij ook echt weer het verschil, zn left stick is zo fijn, kan niet wachten hoe die na de upgrade is 🙏
Kwalificaties fluitend door, snel op 4 wins gezet en de rest weggegeven. Packs hoeft je t tog niet voor te doen 🤣
Nu de laatste 4 sb voor die objectives
Schijnt een verschil te maken.
Plus ik red het nog niet qua fodder en coins. Kan de 90 doen en deel van de 89 en uiteraard de 85
[ Voor 9% gewijzigd door Valandil op 05-06-2023 10:02 ]
wijze woorden
New gen!Valandil schreef op maandag 5 juni 2023 @ 10:01:
[...]
Old gen of New gen ?
Schijnt een verschil te maken.
Plus ik red het nog niet qua fodder en coins. Kan de 90 doen en deel van de 89 en uiteraard de 85