Toon posts:

[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 101 102 103 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Moody2204 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:53:
[...]

Thx voor de update. Zit erover te denken om met name die Raphinha sbc te doen.
Zijn AI beweging over het veld is echt magistraal, left stick dribbeling echt niet normaal goed. Erg blij mee

Balde heeft ook een fantastische dribbel alleen zn fysiek kan een issue zijn verdedigend (nog niet zo ervaren)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:08

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:39:
Ik krijg net een random hero PP in mn club, echt geen idee waarom. Meer mensen?
[Afbeelding]

Ik klaag verder niet 🤣
Hier niks

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Augy schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:39:
Ik krijg net een random hero PP in mn club, echt geen idee waarom. Meer mensen?
[Afbeelding]

Ik klaag verder niet 🤣
Hier ook met dezelfde uitkomst :+

Ik ga niet klagen, in de webapp kreeg ik een notificatie dat het een correctie was van een eerdere fout. Zal wel iets mis zijn gegaan met de player picks in de packs bij de La Liga tots release.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:09
Augy schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:40:
[...]

Zijn AI beweging over het veld is echt magistraal, left stick dribbeling echt niet normaal goed. Erg blij mee

Balde heeft ook een fantastische dribbel alleen zn fysiek kan een issue zijn verdedigend (nog niet zo ervaren)
Heb Raphinha ook gedaan en zeker geen spijt. Heerlijke speler. Heb 'm alleen ingame op links staan en Martinelli op rechts gezet. Maar die laatste scoort ineens aan de lopende band vanaf die kant! Raphinha loopt ook nog 1 op 1 tot dusver.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 15:30
Deze twee komen er binnenkort aan:

7(8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moody2204
Zal met name bij Kimpembe wel een prijskaartje aan hangen ;-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-05 19:33
Ik weet niet of het al gemeld is of dat het een oud pakket is, maar het Amazon prime 8 pack is beschikbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik speel op het moment met het volgende team
https://www.futbin.com/23/squad/2365102

Nu is het zo dat ik Ferdinand als huurspeler heb staan en hier zoek ik dus een vervanger voor. Nu zie ik dat er een mooi Koeman SBC is. Deze oplossen zou ongeveer 115k kosten en eventueel een hoop fodder waardoor het bedrag rond de 20k uitkomt ofzo. Nu is Koeman ook los te koop voor 125k.

Wat is dan wijsheid hier? Koeman via de sbc doen? Of Koeman kopen zodat je eventueel later nog kam verkopen? Of is Koeman goed genoeg om in de endgame te gebruiken?

[Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 23-05-2023 17:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Oxigeon schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 17:25:
Ik speel op het moment met het volgende team
https://www.futbin.com/23/squad/2365102

Nu is het zo dat ik Ferdinand als huurspeler heb staan en hier zoek ik dus een vervanger voor. Nu zie ik dat er een mooi Koeman SBC is. Deze oplossen zou ongeveer 115k kosten en eventueel een hoop fodder waardoor het bedrag rond de 20k uitkomt ofzo. Nu is Koeman ook los te koop voor 125k.

Wat is dan wijsheid hier? Koeman via de sbc doen? Of Koeman kopen zodat je eventueel later nog kam verkopen? Of is Koeman goed genoeg om in de endgame te gebruiken?
Heb koeman een tijdje gehad en was alles behalve onder de indruk.

Tis even afhankelijk van je team op dit moment maar k denk dat er betere verdedigers zijn voor dat geld.

Edit: zie je team al haha. Iedereen is zeer positief over een Ake (cancelo gelijk op full chem) bijvoorbeeld, en Romero vond k ook altijd meer als prima (jammer dat Laporte net verlopen is)

[Voor 9% gewijzigd door Augy op 23-05-2023 17:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 17:44:
[...]

Heb koeman een tijdje gehad en was alles behalve onder de indruk.

Tis even afhankelijk van je team op dit moment maar k denk dat er betere verdedigers zijn voor dat geld.

Edit: zie je team al haha. Iedereen is zeer positief over een Ake (cancelo gelijk op full chem) bijvoorbeeld, en Romero vond k ook altijd meer als prima (jammer dat Laporte net verlopen is)
Die gasten kosten ook 200k. Ik heb er maar 115 om uit te geven

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Oxigeon schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 18:14:
[...]

Dan zou k nog even wachten , of verhandelbaar kopen en uittesten of hij voor jou voldoet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:15
[...]

Ake is beter als Koeman en kost circa 195k
Zou dan nog even doorsparen als ik jou was.

Of wellicht met coins en fodder Carlos Alberto prime icon doen ?

wijze woorden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:57

Oekol

waka waka hey hey

[...]

1 weekend WL en je hebt er weer 100k bij. Kan je volgende week met Ake spelen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Hoe bizar trouwens dat Frenkie geen tots kaart heeft gehad, had hem stiekem nog als sbc verwacht maar zie geen leaks voorbij komen.

Heeft het tog niet onaardig gedaan bij Barça volgens mij

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Oekol schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 18:42:
[...]

1 weekend WL en je hebt er weer 100k bij. Kan je volgende week met Ake spelen.
Ik speel in divisie 8. Denk dat ik.nog niet goed genoeg ben voor weekend league haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Oxigeon schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:16:
[...]

Ik speel in divisie 8. Denk dat ik.nog niet goed genoeg ben voor weekend league haha
Al win je 3 wedstrijden van de 20, ook dan krijg je al pakketjes. Gewoon proberen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:40
Oxigeon schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:16:
[...]

Hier div 6/7 - gewoon proberen. Als ik genoeg punten heb, probeer ik me te kwalificeren. Lukt ongeveer helft van de keren. Rustig blijven, proberen te leren, en als je binnen 15 speelminuten met 3-0 achter staat, kan je gewoon quitten, dus veel tijd hoeft het niet te kosten.

Rewards die je krijgt zijn verhandelbaar, dus je schiet er altijd iets mee op. En vergeleken met de Rivals rewards die je in de lagere divisies krijgt, is dat ook wat waard.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online

Die compensatie pick, totaal niet verkeerd.

Daarna zo’n upgrade sbc van la Liga , modric _/-\o_

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:58
Hebben ze nou vergeten de Marquee Matchups online te zetten?

• Moody2204
Prosac schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 20:37:
Hebben ze nou vergeten de Marquee Matchups online te zetten?
Daar lijkt het wel op. Zie het ook niet.

Irritant want je kan er XP punten mee krijgen waarvan ik Navas wil halen. Maar ja EA maakt maar weer eens een foutje 8)7

[Voor 22% gewijzigd door Moody2204 op 25-05-2023 20:41]

• Prosac
Alleen de objectives en daily login upgrade is gekomen. Verder heb ik ook geen enkele reden in te loggen. :{

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41
De gameplay is gisteren en vandaag (na een paar goede weken) ook alweer om te janken. Lekker bezig EA 💪

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Moody2204 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 20:38:
[...]

Daar lijkt het wel op. Zie het ook niet.

Irritant want je kan er XP punten mee krijgen waarvan ik Navas wil halen. Maar ja EA maakt maar weer eens een foutje 8)7
Hij is vanacht ergens online gekomen. Samen met Xavi Prime (die natuurlijk niemand gaat doen)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:25
Gisteren uit de La Liga TOTS Upgrade Valverde gekregen, dikke prima! Maar dat betekende ook weer dat het team omgegooid moest worden. :p

Uiteindelijk Raphinha ook maar even voltooid en het team zo neergezet:

Ingame switch ik naar 4-3-2-1.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:21
Verkiezen jullie Jesus Navas boven de 85+ pack? Of juist de pack?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moody2204
saert schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:25:
Ik zat hier te denken aan Navas om Trippier te vervangen. Maar dat is meer omdat Navas me iets beter lijkt en omdat hij prima in mijn team past op full chem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
85+ natuurlijk. Navas heb ik niks aan in mijn zoektocht naar betere Bundesliga/Serie A spelers.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SoEnergic
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-05 20:45
Zo, net uit de MM Modric tots tradeble gepacked en had hem al untradeble uit de la Liga tots pack, dat is mooi 500K extra op de bank :) nu zit ik te twijfelen, of gouden mbappe of mid Eusebio, wil ze beide proberen maar kan er maar 1 betalen. Wie zou jullie voorkeur hebben / iemand ervaring met beide spelers? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Moody2204
Zoooooo! Valverde uit de Marquee Matchup. Verhandelbaar dus...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
SoEnergic schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:43:
Zo, net uit de MM Modric tots tradeble gepacked en had hem al untradeble uit de la Liga tots pack, dat is mooi 500K extra op de bank :) nu zit ik te twijfelen, of gouden mbappe of mid Eusebio, wil ze beide proberen maar kan er maar 1 betalen. Wie zou jullie voorkeur hebben / iemand ervaring met beide spelers? :)
Meen dat eusebio Prime als sbc komt. Ik vind het iig altijd bloed irritant om tegen te komen.

8 wins in div3 weer fluitend binnen, begin ging even sweaty maar daarna leuke potjes gespeeld.

Miss de WL maar even opstarten dit weekend al word die vast niet leuk met L1 in packs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SoEnergic
Augy schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:55:
[...]

Meen dat eusebio Prime als sbc komt. Ik vind het iig altijd bloed irritant om tegen te komen.

8 wins in div3 weer fluitend binnen, begin ging even sweaty maar daarna leuke potjes gespeeld.

Miss de WL maar even opstarten dit weekend al word die vast niet leuk met L1 in packs
Als deze inderdaad in sbc’s komt wacht ik daar misschien even op. Wil echt even een goede spits voorin hebben die naast Diaby tots in de 4-4-2 kan gaan spelen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heron
Ik heb nu mid Cruyff in de spits met FB Best en NIF Mbappe ernaast, maar Cruyff mist soms fysieke kracht en wordt makkelijk uit balans gebracht. Zou een spits als Lewa met Cruyff en Best ernaast (4321) een betere optie zijn, of is iemand als Eusebio met nog meer pure snelheid een beter idee?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 27-05 02:57
heron schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:52:
Ik heb nu mid Cruyff in de spits met FB Best en NIF Mbappe ernaast, maar Cruyff mist soms fysieke kracht en wordt makkelijk uit balans gebracht. Zou een spits als Lewa met Cruyff en Best ernaast (4321) een betere optie zijn, of is iemand als Eusebio met nog meer pure snelheid een beter idee?
Ligt er sowieso aan met wat voor spelers jij het fijnst speelt, ik weet van mezelf dat ik met kleine behendige spelers veel meer kan dan met spitsen zoals Kane, Lewandowski of Haaland bijv. Die zijn allemaal heel statisch. Dus als jij van jezelf weet dat je bijv. met een Lewandowski overweg kan zou ik aanraden om die te kopen en dan indd samen met Best in de spits te spelen. Dan heb je denk ik een goede combinatie van snelheid en beweeglijkheid + powerspitsen

Ik zelf begin ook te merken dat Cruyff niet is opgewassen tegen al het TOTS geweld. Dus je zal toch mee moeten met die kaarten om resultaten te halen.

[Voor 8% gewijzigd door Sossage23 op 26-05-2023 14:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
In 4321 vind ik een sterke spits centraal (als een soort targetman) met beweeglijke spelers erom heen heerlijk spelen. Maar blijft smaak afhankelijk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 15:30
Ben voor Jesus Navas gegaan, om hem voor LaLiga objectives te gebruiken (maarja LaLiga is zo goed als voorbij nu).

Is een redelijke back, maar verdwijnt wss in een SBC komende weken.

Als ik denk aan mijn laatste 85+x5 packs dan is het misschien alsnog goed om Navas te pakken voor fodder. Heb je misschien meer aan als 5x 85-87 kaarten...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Moody2204 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:36:
Zoooooo! Valverde uit de Marquee Matchup. Verhandelbaar dus...
Ik moet een Juventus speler hebben maar via de transfer gaan de prijzen echt bizar snel.

Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Flash sbc online 5x84+ (85 team)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:20
Slasher schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:50:
[...]

Ik moet een Juventus speler hebben maar via de transfer gaan de prijzen echt bizar snel.

Heeft iemand tips?
Wachten, wordt vanzelf goedkoper komende dagen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
Via de WL dus 4 spelers Ligue 1 vrij te spelen, mits je met een volledig Ligue 1 elftal speelt. Ik sla de WL wederom over, die 13 wins haal ik toch al zelden en ik heb al helemaal een gemankeerd elftal Ligue 1.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Dit wordt echt de meest zweterige wl van dit jaar. Mbappe, Messi, Neymar, Ben yeddder en verratti ;w

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Kimpembe - ramos.

Das tog wel het meest ranzige cv duo van fifa 23 🤣

Pack net clauss en Molina. Zeker clauss is handig om kimpembe te linken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ben Yedder gepackt 😎 nu alleen nog in m’n team krijgen…

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
Packte wel een Ligue 1 speler uit een Ligue 1 pakketje.

Die keeper. :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saert
Ik zie bij anderen verschillende player picks van Ligue 1. Waar kan ik ze vinden? Staan niet bij sbcs.

[Voor 7% gewijzigd door saert op 26-05-2023 20:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SoEnergic
saert schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 20:01:
Ik zie bij anderen verschillende player picks van Ligue 1. Waar kan ik ze vinden? Staan niet bij sbcs.
In de store waren deze als pakket te krijgen. Voor 25K munten een playerpick. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SoEnergic
Nou, vanmiddag zat ik te twijfelen over gouden mbappe of mid eusebio, nu krijg ik net uit de icon pack 95 Gerd Muller, dan word dit mijn nieuwe spits voor deze WL. Ben zeer benieuwd :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 19:36:
Dit wordt echt de meest zweterige wl van dit jaar. Mbappe, Messi, Neymar, Ben yeddder en verratti ;w
Denk ook dat ik 'm een x over sla deze keer. Hoewel... :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Moody2204 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:40:
[...]

Moet me nog ff kwalificeren. Zal wel geen probleem zijn.

Ga maandag wel even die wl proberen. Als je toevallig die mbappe packt is wel grappig.

Nu tots modric op middenveld wat een speler. Martinelli vind ik tot nu toe 3x niks op links buiten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 27-05 02:57
Inderdaad een zweetfeest, kom zojuist 2x achter elkaar tegen dezelfde persoon. Eerste pot kom ik met geluk 2-0 voor en hij leaved. 2e pot walst compleet over me heen.

Nog niet eerder gezien dat je 2x exact dezelfde tegenstander tegenkomt, achter elkaar…

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook voor de eerste keer in mijn leven WL. Mejaar. Heb 1 pot gewonnen omdat de speler afhaakte kmdat ik in de eerste 2 minuten een goals maakte . De rest vlieg ik alles mer 5-0+ van de mat

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 12:27
Gaan ze de kick off glitch nog verhelpen of wat? Al drie wedstrijden verloren door superluie devs die niet eens een glitch kunnen verwijderen. Al meer dan een paar maanden bekend, maar nog steeds geen reet gedaan. En nee, buitenspelval werkt vaak niet en evenals jagen op de middenvelder. Gezeik man!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Lashrom schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 03:25:
Gaan ze de kick off glitch nog verhelpen of wat? Al drie wedstrijden verloren door superluie devs die niet eens een glitch kunnen verwijderen. Al meer dan een paar maanden bekend, maar nog steeds geen reet gedaan. En nee, buitenspelval werkt vaak niet en evenals jagen op de middenvelder. Gezeik man!
Neerschoppen werk meestal wel bij mij 🤣

• Valandil
Moody2204 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:40:
[...]

Ik sla de WL even over. Met LaLiga was het al een grote acrobaten show. Dit weekend met deze kaarten ? Gaat nog veel erger worden.

Nu zit ik met wat hoge rated fodder en twijfel wat er mee te doen. Icon pack, Kimpembe de mogelijke Eusebio sbc of nog even vasthouden…

wijze woorden

• Augy
  • Nu online
Valandil schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:00:
[...]

Ik sla de WL even over. Met LaLiga was het al een grote acrobaten show. Dit weekend met deze kaarten ? Gaat nog veel erger worden.

Nu zit ik met wat hoge rated fodder en twijfel wat er mee te doen. Icon pack, Kimpembe de mogelijke Eusebio sbc of nog even vasthouden…
Zat wat met hetzelfde. Kimpembe is end game cv (en Frans en linksbenig) als k de berichten begrijp, Ramos ook. Dat icm met ultimate tots veel L1 in gaat zitten ben k aan hem begonnen.

Ook ruim de tijd om hem af te maken.

Icon pack kans veel te groot op maximaal een wissel en voorhoede is ruim gevuld dus eusebio is voor mij ook niet nodig

Ik ga de WL tegen beter weten in starten vanmiddag, is het idd een acrobaten show dan stop ik er ook weer mee. Fijne is dat je tog tot woensdag de tijd hebt 👌

Verder ben k begonnen aan een test met 3421 in SB om de objectives te voltooien, eerste indruk is prima alleen blijft 3 achterin voor mij niet ideaal. Wel echt tiki taka met veel afspeel mogelijkheden

[Voor 17% gewijzigd door Augy op 27-05-2023 10:08]

• Valandil
Augy schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:04:
[...]

Zat wat met hetzelfde. Kimpembe is end game cv (en Frans en linksbenig) als k de berichten begrijp, Ramos ook. Dat icm met ultimate tots veel L1 in gaat zitten ben k aan hem begonnen.

Ook ruim de tijd om hem af te maken.

Icon pack kans veel te groot op maximaal een wissel en voorhoede is ruim gevuld dus eusebio is voor mij ook niet nodig

Ik ga de WL tegen beter weten in starten vanmiddag, is het idd een acrobaten show dan stop ik er ook weer mee. Fijne is dat je tog tot woensdag de tijd hebt 👌

Verder ben k begonnen aan een test met 3421 in SB om de objectives te voltooien, eerste indruk is prima alleen blijft 3 achterin voor mij niet ideaal. Wel echt tiki taka met veel afspeel mogelijkheden
Ow tot woensdag?
Hmmm, misschien dat ik me vanmiddag dan toch aanmeld en in de losse uurtjes af en toe een potje doe.

De 3421 gebruik ik al enige tijd en is een hele fijne formatie. Ben ook sinds kort weer terug naar 41212 (small).

wijze woorden

• Augy
  • Nu online
Valandil schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:10:
[...]

Ow tot woensdag?
Hmmm, misschien dat ik me vanmiddag dan toch aanmeld en in de losse uurtjes af en toe een potje doe.

De 3421 gebruik ik al enige tijd en is een hele fijne formatie. Ben ook sinds kort weer terug naar 41212 (small).
Volgens mij woensdagochtend tijdens tots.

Moet zeggen dat de achterhoede kimp - dias - ramos echt belachelijk goed is. Vandaar dat ik daar naar toe ben gegaan.

Welke tactics gebruik je?

• Valandil
Augy schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:13:
[...]

Volgens mij woensdagochtend tijdens tots.

Moet zeggen dat de achterhoede kimp - dias - ramos echt belachelijk goed is. Vandaar dat ik daar naar toe ben gegaan.

Welke tactics gebruik je?
Verdedigend:
balanced
breedte 30
hoogte 60

Aanvallend:
Balanced
Direct passing
50 breed
7 in de 16
2 en 2 bij corners en vrije trappen

Keeper: komt voor bij voorzetten + libero

CV : standaard
LM/RM: terugkomen bij verdedigen en naar de 16 bij voorzet

Verdedigende CM: dek midden + achterin blijven
B2B CM: dek midden + balanced of laatste stijd ook achterin blijven

LCA en RCA : standaard
Spits: in centrum blijven en achter de linies

wijze woorden

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 12:27
Rank 5 geeindigd met bloed zweet en tranen. En de red picks die ik daaruit kreeg zijn ook om van te huilen: Clauss en Todibo. Vorige WL ook al rank 5 geeindigd. Kreeg ik ook niks interessants. Denk dat je met divisie 6 zelfs betere red picks kan krijgen. Kreeg beide picks gewoon dubbel op één speler na . . :S

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nachtapotheker
Die WL slaat echt weer nergens op deze week, nog niks gewonnen en ik moet alleen maar tegen elite spelers (kan je nu mooi zien met de hoeveelheid red picks die opgesteld worden).
EA matchmaking is ouderwets een zooitje.

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
10 gespeeld, 2 verloren. Kon slechter. Ik speel m'n resterende potjes morgen, zaterdag heb ik vaak een stroeve verbinding en reageren de spelers wat lomp.

Volgende target is Clauss, om Sanchez op volle chem te krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:04
Ik ga hier 1-4, verbinding was zoals elke zaterdag om te janken. Ik ga maandag of dinsdag wel verder, als de elite al lang en breed klaar is.

• Augy
  • Nu online
Ga ook niet echt lkkr hier haha 8 gespeeld 3 gewonnen 🙈

Bizar hoeveel elite leenspelers ik tegenkom, soms niks tegen te beginnen maar moet zeggen dat t nivo en motivatie een stuk hoger ligt als normaal. Sweaty dus 🤣

Iedere win is iig mooi meegenomen haha

• Nachtapotheker
Ik ga nu 2-5 ben er ook wel even klaar mee voorlopig.

• Valandil
3 gespeeld, 2 gewonnen en 1 net aan verloren.

Gaat niet slecht. Voorhoede twijfel ik steeds tussen Xavi Simons met de Jong vs Son en Kane.

De Jong toch 88 gespeeld en 85 goals gemaakt.

Trio Kimpembe, Ramos en Militao (toty) is wel een fijn en vooral vies trio achterin 😬

wijze woorden

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

NIF. Welke is dat dan? Nineth in form?

• Augy
  • Nu online
Oekol schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:56:
[...]

Next :p

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:46
Capsaicin schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:47:
10 gespeeld, 2 verloren. Kon slechter. Ik speel m'n resterende potjes morgen, zaterdag heb ik vaak een stroeve verbinding en reageren de spelers wat lomp.

[Afbeelding]
Volgende target is Clauss, om Sanchez op volle chem te krijgen.
Is dit weer zo'n nieuwe meta tactiek? Kwam er net een tegen met zo'n opstelling en kwam er niet doorheen...

• Augy
  • Nu online
Wulfric92 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:52:
[...]

Is dit weer zo'n nieuwe meta tactiek? Kwam er net een tegen met zo'n opstelling en kwam er niet doorheen...
5 atb is lastig doorheen te komen, helaas gebruiken veel mensen dit met de snelle lopers voorin.

3 atb met je backs op lm/rm is net weer wat aanvallender maar nog steeds echt wel stabiel.

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik speel 4312, met 1 opkomende back (Davies als cm), best aanvallend en agressief.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:25
Hier ging de WL vandaag wel prima. Redelijk makkelijk 11 wins gehaald en er nog 2 weg kunnen geven. Clauss en David uit de red picks.
Twijfel nog een beetje om Kimpembe te doen met de fodder uit m’n club, maar Marquinhos doet het echt geweldig. Iemand ervaring met Kimpembe?

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heron
Oekol schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:56:
[...]

Not in form toch? Dus de gewone gouden, maar GG als afkorting betekent weer wat anders O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moody2204
Aaarrgghhh.... een wedstrijd die je qua krachtsverhouding met 10-0 zou moeten winnen, maar met 2-1 verliest. Leve de Weekend League... 8)7 |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saert
Speelt echt iedereen met 5 achterin? En zo ja welke tactiek? Ik vind het een vrij bizarre WL op dit moment.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

heron schreef op zondag 28 mei 2023 @ 08:31:
[...]

Not in form toch? Dus de gewone gouden, maar GG als afkorting betekent weer wat anders O-)
Dus de gold? Dus niet normale, gouden of gold. NIF klinkt vetter of zo? (8>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saert
Ik speel overigens nu tegen iemand met een elastiekje om de controller. Compleet afwezig. Waarom zou je dat doe in WL?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

saert schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:13:
Speelt echt iedereen met 5 achterin? En zo ja welke tactiek? Ik vind het een vrij bizarre WL op dit moment.
Op socials gaat de 541 rond. Dus dan zal 't die wel zijn. Waarbij ze zeggen dat die 'verrassend aanvallend is' :+

Las iets dat 41212 'm kan counteren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
saert schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:19:
Ik speel overigens nu tegen iemand met een elastiekje om de controller. Compleet afwezig. Waarom zou je dat doe in WL?
Doelstelling ivm wedstrijden spelen met een volledig L1 team

Had er gisteren ook 1 die bij een 6-1 achterstand hetzelfde ging doen

[Voor 11% gewijzigd door Augy op 28-05-2023 10:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Traeces
  • Nu online
Hoe spelen de severs vandaag ? Wil beginnen aan de wl.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saert
Augy schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:36:
[...]

Doelstelling ivm wedstrijden spelen met een volledig L1 team

Had er gisteren ook 1 die bij een 6-1 achterstand hetzelfde ging doen
L1 is gouden team?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heron
Oekol schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:17:
[...]

Dus de gold? Dus niet normale, gouden of gold. NIF klinkt vetter of zo? (8>
Ik heb t ooit zo paar jaar gelee op een forum langs zien komen in de lijst met standaard afkortingen. En is korter dan Gold of Goud schrijven. Zonder de uitleg dan ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
League 1, Franse competitie
Pagina: 1 ... 101 102 103 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee