Ik doe hem ook niet meer, is idd wel heel veel rommelProsac schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 19:19:
Die 11x 81+ Bundesliga SBC is echt een scam.. een 82 rated EN 85 team inleveren en zowel gisteren als vandaag had ik Baumann als hoogste.
Overigens bij mij echt onspeelbaar in rivals, continu dikke delay
Open na het voltooien van de SBC de eerste pack, komt TOTS Kimmich eruit lopen. En hij is tradable.
Dus die ook maar in het team gezet en even kijken of die bevalt.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Kan me niet herinneren in het verleden dat ik bijvoorbeeld op CoD zo vaak problemen had.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja ik dacht even lekker te gaan spelen op mijn vrijeforzaracing schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 08:40:
Is dat nu echt normaal dat die servers zo vaak uitliggen? Kan er weeral niet op. Dat ze dan op zijn minst melding maken dat er een probleem is.
Kan me niet herinneren in het verleden dat ik bijvoorbeeld op CoD zo vaak problemen had.
dag, is FUT nog steeds down.
Was gisteren echt totaal niet te spelen. Verbaast me niks dat er onderhoud nodig wasforzaracing schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 08:40:
Is dat nu echt normaal dat die servers zo vaak uitliggen? Kan er weeral niet op. Dat ze dan op zijn minst melding maken dat er een probleem is.
Het is nu nog steeds bagger.Augy schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 10:07:
[...]
Was gisteren echt totaal niet te spelen. Verbaast me niks dat er onderhoud nodig was
Speelt weer lekker vlotjes nu, voor de zoveelste keer mn promotie duel verloren 🤬
Haaland toty, maldini, gullit, R. Carlos, Kdb tots enz enz wat een teams loot je dan 'toevallig' 🤣
Hier dupe Fullkrug en Kobel.....en daarna Baumann als hoogsteProsac schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 20:16:
3e keer Kobel, dit keer uit de upgrade pack. Maar goed, Guerreiro wel binnen nu. Prima midje.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
tradeable packs kiezen als je genoeg spelers in je club hebt en dan alle dubbelen verkopen.Slasher schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 09:19:
@DutchDevil79 Beetje een nOOb vraag, maar ik speel af en toe FUT als er een nieuwe fifa is en dan voornamelijk squad battles maar daar zit het grote geld niet in. Maar hoe kom je aan zoveel geld?
400k valt wel mee. dat speel je ook wel bij elkaar als je vanaf het begin speelt.
ik zit zelf op 1,4 miljoen zonder gekke dingen te doen.
Je kan ook proberen te gaan handelen. Maar dat kost wel tijd en moet je de juiste keuzes maken in welke spelers wat gaan opleveren. Zijn online wel tips voor te vinden.
En nu met tots is het heel lastig omdat de markt vaak heel hard daalt in een keer.
Ik heb wel het idee dat volgende week de hoge rated spelers gaan stijgen. Gezien er vanaf vrijdag weer nieuwe icon SBCs komen. Ronaldinho zou er bij zitten. Die wil iedereen graag voltooien.
Ik mag ook zeker niet klagen met Frimpong, Davies, Red Kimmich, Schlotterbeck, Sane en een paar anderen nog. Maar heb meer dan 100 packs geopend deze week, dus mocht ook wel. Alleen had dit keer toch graag nog een extra knaller toegevoegd in de vorm van Goretzka, Bellingham, De Ligt of Musiala.DutchDevil79 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 08:45:
Ben niet ontevreden met wat ik deze week in pakjes heb gekregen. Dit is mijn Bundesliga team nu.
Goretzka alleen als echte knaller maar zeker Davies en Frimpong zijn heerlijk op de back posities.
Misschien vandaag alsnog.

En nu maar weer packs opsparen voor TOTS Serie A.

Teams zeggen helemaal niets over een speler.Slasher schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 15:45:
Als ik de teams zo zie hier dan ben ik maar een matige speler
Happy Days! 🤣
Bundesliga heeft me geen aanpassingen in het team opgeleverd helaas. Zit nog wel te twijfelen om geurrero te voltooien, lijkt me een beast cm
Team:
https://www.futbin.com/23/squad/4326678
Een aantal posts geleden had ik het er over om Davies en Kimmich nog te gaan kopen maar heb ondertussen die SBC van Guerreiro gedaan met de fodder die ik nog in m’n club had en die man is echt een koopje in vergeleken met Kimmich, zo snel en wendbaar, ik geloof dat die SBC 150k kost en KImmich 350k, zeker de moeite waard om hem te unlocken dus.Augy schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 16:22:
In 2 uurtjes tijd zowel de 8 wins binnen als promotie naar Divisie 3 (eindelijk)
Happy Days! 🤣
Bundesliga heeft me geen aanpassingen in het team opgeleverd helaas. Zit nog wel te twijfelen om geurrero te voltooien, lijkt me een beast cm
Team:
https://www.futbin.com/23/squad/4326678
Heb zelf een PL team en haalde de Casemiro tots eruit. Uit het 85+ pakje haalde ik een tots Brandt welke ik niet ga gebruiken haha, dus een prima fodder
Edit: zie nu trouwens pas dat die gast maar een waarde heeft van 95k op futbin
[Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 19-05-2023 09:33]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

1
| weg |
[Voor 6% gewijzigd door mat.hi.as op 19-05-2023 12:05]
is alleen voor xbox ., thanks anywaymat.hi.as schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:14:
Via Gamepass heb ik een code gekregen voor een Fifa23 Supercharge pack. Ik kan daar iemand van hier waarschijnlijk wel blij mee maken, ik speel het toch niet. Laat het wel even als die geclaimd is, dan haal ik 'm weg.
code:
1 GWPY3-7XXK9-2JCY7-9JFKR-W4FPZ
mat.hi.as schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:14:
Via Gamepass heb ik een code gekregen voor een Fifa23 Supercharge pack. Ik kan daar iemand van hier waarschijnlijk wel blij mee maken, ik speel het toch niet. Laat het wel even als die geclaimd is, dan haal ik 'm weg.
code:
1 GWPY3-7XXK9-2JCY7-9JFKR-W4FPZ
Super bedankt!Je kunt aan de slag je
EA Play Supercharge-pakket staat klaar voor je.
Zie hem er nog niet tussenstaan, maar heb een TOTS 92 kaartje dubbel. Dus heb een goeie sbc nodig om 'm in te stoppen. Laat je weten

[Voor 12% gewijzigd door Oekol op 19-05-2023 12:06]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Heb al een fijn team. Hebben jullie suggesties of ideeen?
Spelers die ik heb zijn.
Allison 92
Cap de villa 88
Dias 93
Saliba
Hakimi 94
Marchisio 89
Zanetti 93
Mathaus 93
Okocha 89
Diaby 94
Cruijf 89
Coman 93
Verder nog. Maldini 88, 91 haaland, 91 marquez, havert 92 & voller 91.
Wat zouden jullie doen?
De bank zal dan bestaan uit:
94 zidane
93 KDB
89 zambrotta
90 butragueno
93 Sanchez
89 thuram
92 Isak
Rest van de icons of speciale kaarten zit nu al op de 'tribune' dus worden geen basiskrachten of vaste invallers. Ben benieuwd. Dinho is leukkk en geeft me even weer extra fifa energie
Bij Objectives staat dit al:Oekol schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:03:
Als de leak van Ronaldinho echt waar is ga ik m'n team omgooien voor hem. Dan zal 't zoiets worden naar verwachting. Ook omdat ik Davies als red pick heb en die schijnt goed te zijn. Leon Goretzka ziet er echt geniaal uit dus die wil ik ook proberen.
94 zidane
93 KDB
89 zambrotta
90 butragueno
93 Sanchez
89 thuram
92 Isak
Rest van de icons of speciale kaarten zit nu al op de 'tribune' dus worden geen basiskrachten of vaste invallers. Ben benieuwd. Dinho is leukkk en geeft me even weer extra fifa energie
[Afbeelding]
Is dat gewoon de daily challenge?Oxigeon schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 09:32:
Zojuist de dagelijkse aanmelding compleet voltooid. Moet zeggen datvik wat meer packluck heb de laatste
Oeeeeh. Helemaal leuk. Dinho in m'n team. Bij Cruyff had ik dat niet erg maar ronaldinho bewust meegemaakt.
Wellicht ook omdat ik Cruyff wel kan kopen en ronaldinho niet

[Voor 6% gewijzigd door Oekol op 19-05-2023 16:55]
Wordt wel een heeeeele dure sbc!Oekol schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 16:53:
[...]
Oeeeeh. Helemaal leuk. Dinho in m'n team. Bij Cruyff had ik dat niet erg maar ronaldinho bewust meegemaakt.
Wellicht ook omdat ik Cruyff wel kan kopen en ronaldinho niet
Ik zat echt helemaal klaar voor Serie A tots

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oh hmm prijzen veranderen snel. Denk dat futbin nog updaten moet.
[Voor 27% gewijzigd door Oekol op 19-05-2023 19:08]
Nee joh, dit is prima. Ik heb echt vrijwel alles opgemaakt voor Bundesliga, kan ik nu weer een tijdje sparen.
Die Ronaldinho SBC

(en wedden dat je hem dit weekend continu tegen komt?)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Check de requirements voor deze SBC, holy cow wat duur.Oekol schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:03:
Als de leak van Ronaldinho echt waar is ga ik m'n team omgooien voor hem. Dan zal 't zoiets worden naar verwachting. Ook omdat ik Davies als red pick heb en die schijnt goed te zijn. Leon Goretzka ziet er echt geniaal uit dus die wil ik ook proberen.
94 zidane
93 KDB
89 zambrotta
90 butragueno
93 Sanchez
89 thuram
92 Isak
[Afbeelding]
Overweeg om de WL te doen, maar eerlijk gezegd niet zo’n zin in het glitch sweat spammer feestje.
Grootste nadeel tijdens premier league en la Liga TOTS is dat WL echt waanzinnig lastig is.
[Voor 9% gewijzigd door Valandil op 19-05-2023 20:43]
wijze woorden
Niet normaal.. Nu ga ik twijfelen, ga ik dan toch de Cruyff SBC doen? Al kan ik die speler ook kopen want is 8 ton nog nu of zo.Valandil schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:41:
[...]
Check de requirements voor deze SBC, holy cow wat duur.
Overweeg om de WL te doen, maar eerlijk gezegd niet zo’n zin in het glitch sweat spammer feestje.
Grootste nadeel tijdens premier league en la Liga TOTS is dat WL echt waanzinnig lastig is.
Of ga ik wederom de 90+ icons sbc doen en dinho packen?

In principe moet ik voor 't nieuwe team alleen martinelli en goretzka kopen. Dat is 1,3. Als ik met de rest probeer te handelen kan ik dan een cam naar believen kopen of gewoon m'n 94 Zidane daar neerzetten. Hmm nou m'n team gaat gewoon door en de cam vinden we wel een leuke optie voor.
4 potjes waarvan 3 compleet weggetikt.
Wel TOTS Modric uit de 86+ flits sbc.
Maargoed, klaar met de WL
Misschien dat ik van het weekend nog probeer, maar hier is echt geen reet aan.
[Voor 34% gewijzigd door Valandil op 19-05-2023 22:11]
wijze woorden
Hier ook weinig lol in de WL. Vorige week ging ik vrijdag nog 4-1. Nu 0-5. Het is weer rennen, rennen, rennen. Geen zak aan dus.Valandil schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:10:
Kansloos in de WL
4 potjes waarvan 3 compleet weggetikt.
Wel TOTS Modric uit de 86+ flits sbc.
[Afbeelding]
Maargoed, klaar met de WL
Misschien dat ik van het weekend nog probeer, maar hier is echt geen reet aan.
Zit ook te twijfelen om de WL verder lekker links te laten liggen.
[Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 19-05-2023 22:45]
Kreeg Carlos Alberto prime.Oekol schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:43:
Gaan mensen hier icon sbc doen?
Opzich niet slecht, maar die gratis Doekhi doet het ook wel aardig en daarmee hou ik Frimong goed qua chemistry.
wijze woorden
Ben een beetje bang dat ik een dubbele krijg. Maar nu Ronaldinho zo tegenvalt ga ik voor niets die fodder vasthouden eigenlijk. Is die repeatable trouwens?Valandil schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:48:
[...]
Kreeg Carlos Alberto prime.
Opzich niet slecht, maar die gratis Doekhi doet het ook wel aardig en daarmee hou ik Frimong goed qua chemistry.
Tja het is inmiddels mei, dus fodder komt nog voldoende in je club.Oekol schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:50:
[...]
Ben een beetje bang dat ik een dubbele krijg. Maar nu Ronaldinho zo tegenvalt ga ik voor niets die fodder vasthouden eigenlijk. Is die repeatable trouwens?
Ook het moment dat fifa minder leuk wordt ondanks leukere kaarten.
Die pace whore acrobaten-show vind ik echt 3 x niks.
Met je Diaby vanaf eigen helft 5 man voorbij tricken, achterlijn halen, terugleggen en goal.
Als voetballiefhebber, is dit geen voetbal meer. Ieder jaar rond deze tijd dezelfde frustraties

[Voor 3% gewijzigd door Valandil op 20-05-2023 00:45]
wijze woorden
Deze is niet meer te voltooien. Vrijdag was de laatste dag
Edit: zie nu net dat er een nieuwe is gekomen. Bronze speler inleveren en je krijgt 2 gouden spelers voor terug. Vind hem nj alleen nog niet terug in de doelstellingen en of mijlpalen.
[Voor 30% gewijzigd door Oxigeon op 20-05-2023 00:59]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja precies dat. Rennen en scoren is het minst leuke en ook jaarlijks rond dit tijd stop ik. Ga wel die sbc doen in de hoop (tegen beter weten in I know) dat ik ronaldinho krijgValandil schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 00:45:
[...]
Tja het is inmiddels mei, dus fodder komt nog voldoende in je club.
Ook het moment dat fifa minder leuk wordt ondanks leukere kaarten.
Die pace whore acrobaten-show vind ik echt 3 x niks.
Met je Diaby vanaf eigen helft 5 man voorbij tricken, achterlijn halen, terugleggen en goal.
Als voetballiefhebber, is dit geen voetbal meer. Ieder jaar rond deze tijd dezelfde frustraties

Edit:
Neeuh denk 't niet.
[Voor 23% gewijzigd door Oekol op 20-05-2023 05:46]
Dacht ik.
Edit: Nou, van 1-5 ineens naar 5-5. Blijft een raar fenomeen die WL...
[Voor 18% gewijzigd door Moody2204 op 20-05-2023 10:57]
Iemand al ervaringen met hem? Skills doe ik niet dus daar hoef ik het niet voor te laten.
Dat is precies hoe de WL werkt; je tegenstanders zijn gebaseerd op je win/lose streak, dus als je een paar wedstrijden achter elkaar verliest zou het daarna wat makkelijker moeten worden en kun je weer wedstrijden winnen.Moody2204 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:00:
Het lijkt wel of de premier league tots spelers klaar zijn in de WL. Saka die ingehaald wordt door Blanc. Ja, dan weet ik wel hoe laat het is. Ik laat de WL dit weekend verder links liggen.
Dacht ik.
Edit: Nou, van 1-5 ineens naar 5-5. Blijft een raar fenomeen die WL...
Ik snap deze SBC niet? Kan geen gouden spelers vinden van deze 2 competities?
Als ik op de TL zoek naar gouden spelers van deze 2 competities kom ik deze 2 type kaarten tegen.
Ik voldoe aan alle checks maar krijg dus de opmerking over gouden spelers...?
[Voor 31% gewijzigd door Sleehond op 20-05-2023 12:50]
Heb alleen nooit geweten dat gouden Hradecky de beste keeper van het spel is en gouden Frimpong de beste back. Echt ik haat de WL soms.dutchgio schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:34:
[...]
Dat is precies hoe de WL werkt; je tegenstanders zijn gebaseerd op je win/lose streak, dus als je een paar wedstrijden achter elkaar verliest zou het daarna wat makkelijker moeten worden en kun je weer wedstrijden winnen.
Je hebt een aantal zilveren zie al direct een 70 rated. Dat is geen goud.Sleehond schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:48:
[Afbeelding]
Ik snap deze SBC niet? Kan geen gouden spelers vinden van deze 2 competities?
Als ik op de TL zoek naar gouden spelers van deze 2 competities kom ik deze 2 type kaarten tegen.
Ik voldoe aan alle checks maar krijg dus de opmerking over gouden spelers...?
Snap het nog steeds niet. Als ik op beide competities op gouden speler zoek heb ik er 0 in de club en op de TL zijn ze niet te vinden…Oekol schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:00:
[...]
Je hebt een aantal zilveren zie al direct een 70 rated. Dat is geen goud.
Als ik het goed heb is alles vanaf 76 goud. Dan zou je er nu 5 hebben. Op console zie je er volgens mij tussen haakjes staan hoeveel je nog zou moeten. Gewoon 1 van die twee competities zoeken en dan op goud moet wel werken. En anders specifiek zoeken ik deze speciale kaartjes.Sleehond schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:02:
[...]
Snap het nog steeds niet. Als ik op beide competities op gouden speler zoek heb ik er 0 in de club en op de TL zijn ze niet te vinden…
Kijk, top dank je wel! Is gelukt!Oekol schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:05:
[...]
Als ik het goed heb is alles vanaf 76 goud. Dan zou je er nu 5 hebben. Op console zie je er volgens mij tussen haakjes staan hoeveel je nog zou moeten. Gewoon 1 van die twee competities zoeken en dan op goud moet wel werken. En anders specifiek zoeken ik deze speciale kaartjes.
Dank!
Ik heb die competitie SBC echt al achterlijk vaak voltooid. Krijg voldoende fodder om ze steeds te doen, alleen voor de Franse/Eredivisie moet ik soms 1 of 2 spelers kopen en voor de liberatores/copa (je mag die combineren) gemiddeld 3.
Even afwachten, miss raphinha nog doen om balde te linken. Zo mooi zijn als er nog een leuke speler bij kwam uit de Laliga
Dit heb ik een keer eerder gehad met Gakpo en dan ging ik nu bijkopen en blijven verkopen. Uiteindelijk crashte die hard. Twijfel wat ik moet doen. Wellicht speler van Spanje TOTS kopen....
Er zijn veel FIFA spelers die nu al afgehaakt zijn, alleen de die hards die door blijven spelen zijn nog over. De kans is groot dat je dan alleen maar ervaren FIFA spelers tegen zal komen. Daarnaast is bijna iedereen al in bezit van de sterke TOTS en Icon spelers. De La Liga TOTS spelers zijn namelijk voor de meeste ook wel de moeite waard om tot het uiterste te gaan voor de WL.Moody2204 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 14:48:
Ik weet niet wat het was, maar dit weekend was mijn WL de moeilijkste ooit.
Het duurt niet lang meer voordat er een einde komt aan de gloriedagen van FIFA. Ik ben benieuwd hoe het zal worden met EA Sports FC.
Dat zou heel goed kunnen. Maar ik had ook wel het gevoel dat de glitch momenten vaker dan ooit in mijn nadeel uitvielen. Maar goed ik heb het (gelukkig) weer gehad. Nu weer effe wat relaxter Rivals spelen. 😉Lashrom schreef op zondag 21 mei 2023 @ 15:25:
[...]
Er zijn veel FIFA spelers die nu al afgehaakt zijn, alleen de die hards die door blijven spelen zijn nog over. De kans is groot dat je dan alleen maar ervaren FIFA spelers tegen zal komen. Daarnaast is bijna iedereen al in bezit van de sterke TOTS en Icon spelers. De La Liga TOTS spelers zijn namelijk voor de meeste ook wel de moeite waard om tot het uiterste te gaan voor de WL.
Het duurt niet lang meer voordat er een einde komt aan de gloriedagen van FIFA. Ik ben benieuwd hoe het zal worden met EA Sports FC.
Kan het niet echt uitleggen wat ik bedoel, maar er lijkt een soort generieke voordeel\nadeel machine achter te liggen. In de games waar ik dan een nadeel ervaar komen de simpelste passen niet aan en als ik een "voordeel" ervaar kan ik de bizarste passes maken en valt alles op zijn plek.
Jullie mogen mij ook voor gek verklaren hoor

Dat is vrijwel elke niet fifa speler ervaart, de. Fifa spelers zullen zeggen dat dit onzin is.Diversity schreef op zondag 21 mei 2023 @ 16:04:
Een vraagje. Speel nu af en toe Rivals. Maar ik heb het idee dat je af en toe een soort AI boost/voordeel hebt en soms de tegenstander. Soms gaat het echt geweldig en voelen de spelers sneller aan/beter positiespel etc. dan andere games terwijl je met dezelfde opstelling speelt. Is dat gewoon een gevoel of is dat "normaal"?
Kan het niet echt uitleggen wat ik bedoel, maar er lijkt een soort generieke voordeel\nadeel machine achter te liggen. In de games waar ik dan een nadeel ervaar komen de simpelste passen niet aan en als ik een "voordeel" ervaar kan ik de bizarste passes maken en valt alles op zijn plek.
Jullie mogen mij ook voor gek verklaren hoor, maar na +- 40 online spelletjes is dat wat ik ervaar.
Maar naar mijn inziens is fifa het enige spel waarbij dezelfde input in verschillende potjes niet tot dezelfde output leid.
Pedri !
Niet verkeerd, maar wat ging ik slecht in het begin.
En die Raphinha sbc is duur, maar wel een hele fijne kaart zeg.
[Voor 17% gewijzigd door Valandil op 21-05-2023 17:59]
wijze woorden

Had voor weekend League Bonnuci en Alex Sandro vervangen voor Prime Roberto Carlos en mid Malidini. Maldini gekocht en Roberto Carlos gepacked uit de icon sbc.
Maar ze maakten wel het verschil, verdediging stond heel erg goed!
Heb nu dit team in een 4222 opstelling:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=fjVdntfzdkW1:FFA23PS5
Zidane als Rcam bevalt me heel erg goed, zoek nu alleen nog een allround cvm om Lampard op Lcam positie te kunnen zetten.
Het is al jaren een discussie die telkens weer opsteekt, dat het 'scripted' zou zijn. Maar het is nooit bewezen. Ik denk het zelf ook regelmatig. De ene avond lukt alles, de andere niks. De echt fanatieke fans van Fifa zullen zeggen dat het niet zo is.Diversity schreef op zondag 21 mei 2023 @ 16:04:
Een vraagje. Speel nu af en toe Rivals. Maar ik heb het idee dat je af en toe een soort AI boost/voordeel hebt en soms de tegenstander. Soms gaat het echt geweldig en voelen de spelers sneller aan/beter positiespel etc. dan andere games terwijl je met dezelfde opstelling speelt. Is dat gewoon een gevoel of is dat "normaal"?
Jullie mogen mij ook voor gek verklaren hoor, maar na +- 40 online spelletjes is dat wat ik ervaar.
Ik ben echt wel fan van fifa maar sws dat het scripted is.Moody2204 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:41:
[...]
Het is al jaren een discussie die telkens weer opsteekt, dat het 'scripted' zou zijn. Maar het is nooit bewezen. Ik denk het zelf ook regelmatig. De ene avond lukt alles, de andere niks. De echt fanatieke fans van Fifa zullen zeggen dat het niet zo is.
Denk overigens dat er ook echt veel afhankelijk is van de verbinding van de tegenstander en tevens je eigen momentum. Als je veel wint lijkt (mentaal) ook echt alles te lukken en vice versa.
Fifa is ook meer en meer een mindgame geworden waarbij iedereen soms strijd tot de dood lijkt t wel waardoor het soms echt sweaty is als een malle (en dat voor een beter kaartje🤪) 🤣
[Voor 13% gewijzigd door Augy op 21-05-2023 18:45]
Zodra balde mij overtuigd (ipv cole) voltooi ik ook raphinha. Echt een type winger wat me ligt kwa bodytype en stats. Nadeel is alleen dat mn topscorer Abraham dan het veld moet ruimenValandil schreef op zondag 21 mei 2023 @ 17:58:
Nou met de hakken over de sloot de laatste wedstrijd gewonnen en daardoor 1 player pick:
Pedri !
Niet verkeerd, maar wat ging ik slecht in het begin.
En die Raphinha sbc is duur, maar wel een hele fijne kaart zeg.
[Voor 7% gewijzigd door Augy op 21-05-2023 18:47]
Ik heb Capdevilla WC, Cole , Roberto Carlos Titans en dus Balde.Augy schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:47:
[...]
Zodra balde mij overtuigd (ipv cole) voltooi ik ook raphinha. Echt een type winger wat me ligt kwa bodytype en stats. Nadeel is alleen dat mn topscorer Abraham dan het veld moet ruimen
Balde bevalt uitstekend. De andere drie zijn ook goed, waarbij Cole wel de rij sluit van deze 4.
wijze woorden
Tja. Wat dacht je van andere variabelen aan de andere kant? Op de momenten dat de ballen niet meer aankomen speel ik tegen een andere opstelling dan normaal bij tegenstander met andere tactieken. Dan verander ik m'n opstelling en vaak loopt 't dan wel weer.Bossie schreef op zondag 21 mei 2023 @ 16:48:
[...]
Dat is vrijwel elke niet fifa speler ervaart, de. Fifa spelers zullen zeggen dat dit onzin is.
Maar naar mijn inziens is fifa het enige spel waarbij dezelfde input in verschillende potjes niet tot dezelfde output leid.
Koeman fut birthday komt nog.Wulfric92 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:37:
Welke (icon) sbc's komen er de aankomende week had een overzicht gezien maar kan die niet meer vinden.
Daarnaast nog mogelijk een TOTS moment speler, maar welke is nog de vraag. Zal geen Barca worden, want Raphinha is net al als sbc beschikbaar.
wijze woorden
Bedankt voor de bevestigingOekol schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:31:
[...]
Tja. Wat dacht je van andere variabelen aan de andere kant? Op de momenten dat de ballen niet meer aankomen speel ik tegen een andere opstelling dan normaal bij tegenstander met andere tactieken. Dan verander ik m'n opstelling en vaak loopt 't dan wel weer.

Thnx! K ga het maar proberen , no guts no glory en Saint max heeft een my iets te innige relatie met de lat en paalValandil schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:51:
[...]
Ik heb Capdevilla WC, Cole , Roberto Carlos Titans en dus Balde.
Balde bevalt uitstekend. De andere drie zijn ook goed, waarbij Cole wel de rij sluit van deze 4.
Friendly games moet je niet aan beginnen. Ik speelde het "vroeger" nog als friendly game, maar tegenwoordig heeft het daar niets meer mee te maken.Prosac schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:08:
Wat een bizar avondje TOTS friendly zeg. Vrijdag en gisteren gewoon 9 overwinningen gehaald, vanavond nog geen enkele, wordt compleet weggetikt door teams die niet moe lijken te worden ondanks continu afjagen.
Wel deze TOTS cup, levert 84+/85+ spelerpacks op, een La Liga TOTS speler (Gaya), XP en uiteindelijk na 10 overwinningen nog een TOTS spelers pack.Wulfric92 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:20:
[...]
Friendly games moet je niet aan beginnen. Ik speelde het "vroeger" nog als friendly game, maar tegenwoordig heeft het daar niets meer mee te maken.
Allemaal prima fodder en packs voor als Serie A start.
Wat ik bedoel, is dat je nergens meer en casual potje kan spelen. Er is aan alles een objective gebonden.Prosac schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:22:
[...]
Wel deze TOTS cup, levert 84+/85+ spelerpacks op, een La Liga TOTS speler (Gaya), XP en uiteindelijk na 10 overwinningen nog een TOTS spelers pack.
Allemaal prima fodder en packs voor als Serie A start.
Ik speel om te spelen, handelen enz interesseert mij niet.
Maar dat is teniet gedaan.
Ongelofelijk overpowerd. Met Casemiro TOTS, Trippier TOTS, Isak Fantasy lukt het elke wedstrijd dus oprecht een paar keer. Met Casemiro en Trippier echt knallers van 25/30 meter binnenkant paal etc.
Laatste wedstrijd maak ik er zo 2 in de eerste helft. 2e helft breekt aan en tegenstander denkt laat ik het ook eens proberen. Eindstand 2-2 met 4 powershots.
Tja.
Haha komop, het is toch logisch dat een bal niet aan kan komen als iemand ipv 433, 541 of 4222 speelt? De veldbezetting is anders, doordat er niet 1 opstelling is die tegen alles kan speelt het soms anders. Afgezien van server issues, delay, lag etc.
Ik doel vooral op het laatste, maar heb eigenlijk ook geen zin om hierover nogmaals een discussie te triggeren hier.Oekol schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:18:
[...]
Haha komop, het is toch logisch dat een bal niet aan kan komen als iemand ipv 433, 541 of 4222 speelt? De veldbezetting is anders, doordat er niet 1 opstelling is die tegen alles kan speelt het soms anders. Afgezien van server issues, delay, lag etc.
Die Makelele toty icon sbc is goedkoop zeg. Nog maar 2 ton om te kopen ook. Was echt hele fijne speler maanden terug in 't team.
[Voor 63% gewijzigd door Oekol op 21-05-2023 23:09]
Hoe bevallen de 2 Barcelonezen? Balde en Raphinha?Augy schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:20:
[...]
Thnx! K ga het maar proberen , no guts no glory en Saint max heeft een my iets te innige relatie met de lat en paal
[Afbeelding]
Even paar potjes mee gespeeld (let wel SB voor de objectives)Moody2204 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 00:01:
[...]
Hoe bevallen de 2 Barcelonezen? Balde en Raphinha?
Maar nu toe beide echt GE-WEL-DIG. Raphinha vele malen beter als ASM kwa beweging over het veld en afmaken. Balde is een enorme vooruitgang tegenover cole
Was pittig. Had de 14 wins gehaald met nog 2 over. En beide kunnen winnen nog. Toch lekker omdat de 3 player pack dan verhandelbaar is.
En na een belabberd jaar met rewards uit WL heb ik de afgelopen 2 weken echt mazzel.
Vorige week red pick Kimmich en Frimpong.
En 14 wins onverhandelbaar pakket:
Goretzka / Diaby en Sane.
Deze week red pick: Valverde en Balde
Verhandelbaar pakket:
Lewandowski / Kounde / Ter Stegen
Nog geen een verkocht, wil ze gewoon lekker proberen aangezien ik toch geen goede vervangers heb..en wat een beesten..
Team nu hier onder:
FIFA - Feyenoord - Darten - Fotografie
Hoofdmenu > Kickoff en dan tegen de CPU.Wulfric92 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:33:
[...]
Wat ik bedoel, is dat je nergens meer en casual potje kan spelen. Er is aan alles een objective gebonden.
Ik speel om te spelen, handelen enz interesseert mij niet.
Maar dat is teniet gedaan.
Thx voor de update. Zit erover te denken om met name die Raphinha sbc te doen.Augy schreef op maandag 22 mei 2023 @ 08:27:
[...]
Even paar potjes mee gespeeld (let wel SB voor de objectives)
Maar nu toe beide echt GE-WEL-DIG. Raphinha vele malen beter als ASM kwa beweging over het veld en afmaken. Balde is een enorme vooruitgang tegenover cole
Heb m ook gedaan. Zeker geen spijt van !Moody2204 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:53:
[...]
Thx voor de update. Zit erover te denken om met name die Raphinha sbc te doen.
Nu met dit team aan de slag.
Bank
In de club nog Capdevilla WC, Luuk de Jong , Jairzinho base icon, zidane Mid, Owairan WC, Maldini base, Alvarez future stars, TOTS Saliba en TOTS Frimpong als noemenswaardige spelers.
wijze woorden