Toon posts:

[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 101 102 103 Laatste
Acties:

Acties:
  • +17Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-05 12:09

Pack zojuist deze man, baalde als een stekker want heb zijn 95 al maanden untradeable.
Maaar toen realiseerde ik me dat hij uit een fut champs pakket kwam😅 bizar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Die 11x 81+ Bundesliga SBC is echt een scam.. een 82 rated EN 85 team inleveren en zowel gisteren als vandaag had ik Baumann als hoogste. :')

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:12
Prosac schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 19:19:
Die 11x 81+ Bundesliga SBC is echt een scam.. een 82 rated EN 85 team inleveren en zowel gisteren als vandaag had ik Baumann als hoogste. :')
Ik doe hem ook niet meer, is idd wel heel veel rommel

Overigens bij mij echt onspeelbaar in rivals, continu dikke delay

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:25
Keane SBC afgerond. Wilde keer eens wat anders na heel veel potjes met mid Vieira gespeeld te hebben.

Open na het voltooien van de SBC de eerste pack, komt TOTS Kimmich eruit lopen. En hij is tradable.

Dus die ook maar in het team gezet en even kijken of die bevalt. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 13:28
Is dat nu echt normaal dat die servers zo vaak uitliggen? Kan er weeral niet op. Dat ze dan op zijn minst melding maken dat er een probleem is.

Kan me niet herinneren in het verleden dat ik bijvoorbeeld op CoD zo vaak problemen had.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:57

Oekol

waka waka hey hey

Gisteren WL afgespeeld en wederom op 12 wins uitgekomen. Het is nu echt alleen nog maar rennen met Diaby 99 pace op links, kane lekker cheap spitske in de punt en nog een 99 pace hoer op rechts he?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

forzaracing schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 08:40:
Is dat nu echt normaal dat die servers zo vaak uitliggen? Kan er weeral niet op. Dat ze dan op zijn minst melding maken dat er een probleem is.

Kan me niet herinneren in het verleden dat ik bijvoorbeeld op CoD zo vaak problemen had.
Ja ik dacht even lekker te gaan spelen op mijn vrije
dag, is FUT nog steeds down.

• Augy
forzaracing schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 08:40:

Was gisteren echt totaal niet te spelen. Verbaast me niks dat er onderhoud nodig was

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Augy schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 10:07:
[...]

Was gisteren echt totaal niet te spelen. Verbaast me niks dat er onderhoud nodig was
Het is nu nog steeds bagger.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Augy
Slasher schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:28:
[...]

Het is nu nog steeds bagger.
Speelt weer lekker vlotjes nu, voor de zoveelste keer mn promotie duel verloren 🤬

Haaland toty, maldini, gullit, R. Carlos, Kdb tots enz enz wat een teams loot je dan 'toevallig' 🤣

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 27-05 02:57
Frimpong uit de Bundesliga TOTS pack, gaat mooi in het team, alleen nog even Davies en Kimmich kopen en dan gaat dit het team voor aankomend weekend worden:

• Prosac
  • Nu online
3e keer Kobel, dit keer uit de upgrade pack. Maar goed, Guerreiro wel binnen nu. Prima midje.

• Prosac
  • Nu online
En weer Baumann uit die 11x81+ _O-

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 18:01
Prosac schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 20:16:
3e keer Kobel, dit keer uit de upgrade pack. Maar goed, Guerreiro wel binnen nu. Prima midje.
Hier dupe Fullkrug en Kobel.....en daarna Baumann als hoogste 8) :+

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ben niet ontevreden met wat ik deze week in pakjes heb gekregen. Dit is mijn Bundesliga team nu.

Goretzka alleen als echte knaller maar zeker Davies en Frimpong zijn heerlijk op de back posities.

iRacing Profiel

• Slasher
  • Niet online

Slasher

@DutchDevil79 Beetje een nOOb vraag, maar ik speel af en toe FUT als er een nieuwe fifa is en dan voornamelijk squad battles maar daar zit het grote geld niet in. Maar hoe kom je aan zoveel geld?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prosac
  • Nu online
Slasher schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 09:19:
@DutchDevil79 Beetje een nOOb vraag, maar ik speel af en toe FUT als er een nieuwe fifa is en dan voornamelijk squad battles maar daar zit het grote geld niet in. Maar hoe kom je aan zoveel geld?
tradeable packs kiezen als je genoeg spelers in je club hebt en dan alle dubbelen verkopen.
400k valt wel mee. dat speel je ook wel bij elkaar als je vanaf het begin speelt.

ik zit zelf op 1,4 miljoen zonder gekke dingen te doen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 11:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

Beetje geluk hebben met de tradeble pakjes die je krijgt met Weekend League en rewards voor rivals en squad battles. Van de WL krijg je wel meestal de wat betere pakjes. Zoals Jumbo rare player packs. Daar zit soms een dure speler tussen die je dan kan cashen. Meestal spaar ik ze ook op tot vrijdag als de nieuwe promo uit komt. Dan zijn de nieuwe spelers vaak meer waard.

Je kan ook proberen te gaan handelen. Maar dat kost wel tijd en moet je de juiste keuzes maken in welke spelers wat gaan opleveren. Zijn online wel tips voor te vinden.
En nu met tots is het heel lastig omdat de markt vaak heel hard daalt in een keer.

Ik heb wel het idee dat volgende week de hoge rated spelers gaan stijgen. Gezien er vanaf vrijdag weer nieuwe icon SBCs komen. Ronaldinho zou er bij zitten. Die wil iedereen graag voltooien.

iRacing Profiel

• Prosac
  • Nu online
DutchDevil79 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 08:45:
Ben niet ontevreden met wat ik deze week in pakjes heb gekregen. Dit is mijn Bundesliga team nu.

Goretzka alleen als echte knaller maar zeker Davies en Frimpong zijn heerlijk op de back posities.
Ik mag ook zeker niet klagen met Frimpong, Davies, Red Kimmich, Schlotterbeck, Sane en een paar anderen nog. Maar heb meer dan 100 packs geopend deze week, dus mocht ook wel. Alleen had dit keer toch graag nog een extra knaller toegevoegd in de vorm van Goretzka, Bellingham, De Ligt of Musiala.

Misschien vandaag alsnog. ;)
En nu maar weer packs opsparen voor TOTS Serie A.

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 17:28
Dit team speelt echt fijn. Wat ik trouwens nergens kan terugvinden is waar je kunt zien staan hoeveel Champions point je nog moet halen.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Als ik de teams zo zie hier dan ben ik maar een matige speler :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Slasher schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 15:45:
Als ik de teams zo zie hier dan ben ik maar een matige speler :P
Teams zeggen helemaal niets over een speler.

• Augy
In 2 uurtjes tijd zowel de 8 wins binnen als promotie naar Divisie 3 (eindelijk)

Happy Days! 🤣

Bundesliga heeft me geen aanpassingen in het team opgeleverd helaas. Zit nog wel te twijfelen om geurrero te voltooien, lijkt me een beast cm

Team:
https://www.futbin.com/23/squad/4326678

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
saert schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 15:49:
[...]

Teams zeggen helemaal niets over een speler.
Aantal red picks wel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prosac
  • Nu online
81+ x 11

Baumann _O- :') :')

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 27-05 02:57
Augy schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 16:22:
In 2 uurtjes tijd zowel de 8 wins binnen als promotie naar Divisie 3 (eindelijk)

Happy Days! 🤣

Bundesliga heeft me geen aanpassingen in het team opgeleverd helaas. Zit nog wel te twijfelen om geurrero te voltooien, lijkt me een beast cm

Team:
https://www.futbin.com/23/squad/4326678
Een aantal posts geleden had ik het er over om Davies en Kimmich nog te gaan kopen maar heb ondertussen die SBC van Guerreiro gedaan met de fodder die ik nog in m’n club had en die man is echt een koopje in vergeleken met Kimmich, zo snel en wendbaar, ik geloof dat die SBC 150k kost en KImmich 350k, zeker de moeite waard om hem te unlocken dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:08

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist de dagelijkse aanmelding compleet voltooid. Moet zeggen datvik wat meer packluck heb de laatste weken.

Heb zelf een PL team en haalde de Casemiro tots eruit. Uit het 85+ pakje haalde ik een tots Brandt welke ik niet ga gebruiken haha, dus een prima fodder

Edit: zie nu trouwens pas dat die gast maar een waarde heeft van 95k op futbin

[Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 19-05-2023 09:33]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:12
Via Gamepass heb ik een code gekregen voor een Fifa23 Supercharge pack. Ik kan daar iemand van hier waarschijnlijk wel blij mee maken, ik speel het toch niet :). Laat het wel even als die geclaimd is, dan haal ik 'm weg.

code:
1
weg

[Voor 6% gewijzigd door mat.hi.as op 19-05-2023 12:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:58
mat.hi.as schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:14:
Via Gamepass heb ik een code gekregen voor een Fifa23 Supercharge pack. Ik kan daar iemand van hier waarschijnlijk wel blij mee maken, ik speel het toch niet :). Laat het wel even als die geclaimd is, dan haal ik 'm weg.

code:
1
GWPY3-7XXK9-2JCY7-9JFKR-W4FPZ
is alleen voor xbox ., thanks anyway

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

mat.hi.as schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:14:

code:
1
GWPY3-7XXK9-2JCY7-9JFKR-W4FPZ
Je kunt aan de slag je
EA Play Supercharge-pakket staat klaar voor je.
Super bedankt!

Zie hem er nog niet tussenstaan, maar heb een TOTS 92 kaartje dubbel. Dus heb een goeie sbc nodig om 'm in te stoppen. Laat je weten :)

[Voor 12% gewijzigd door Oekol op 19-05-2023 12:06]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-05 12:49
Pohh.. kreeg ineens belingham tradeble uit een pakketje. Heb nu zo’n 5 mil. Vindt het lastig waar in te investeren.
Heb al een fijn team. Hebben jullie suggesties of ideeen?
Spelers die ik heb zijn.

Allison 92
Cap de villa 88
Dias 93
Saliba
Hakimi 94
Marchisio 89
Zanetti 93
Mathaus 93
Okocha 89
Diaby 94
Cruijf 89
Coman 93

Verder nog. Maldini 88, 91 haaland, 91 marquez, havert 92 & voller 91.

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Als de leak van Ronaldinho echt waar is ga ik m'n team omgooien voor hem. Dan zal 't zoiets worden naar verwachting. Ook omdat ik Davies als red pick heb en die schijnt goed te zijn. Leon Goretzka ziet er echt geniaal uit dus die wil ik ook proberen.

De bank zal dan bestaan uit:
94 zidane
93 KDB
89 zambrotta
90 butragueno
93 Sanchez
89 thuram
92 Isak

Rest van de icons of speciale kaarten zit nu al op de 'tribune' dus worden geen basiskrachten of vaste invallers. Ben benieuwd. Dinho is leukkk en geeft me even weer extra fifa energie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:02
Oekol schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:03:
Als de leak van Ronaldinho echt waar is ga ik m'n team omgooien voor hem. Dan zal 't zoiets worden naar verwachting. Ook omdat ik Davies als red pick heb en die schijnt goed te zijn. Leon Goretzka ziet er echt geniaal uit dus die wil ik ook proberen.

94 zidane
93 KDB
89 zambrotta
90 butragueno
93 Sanchez
89 thuram
92 Isak

Rest van de icons of speciale kaarten zit nu al op de 'tribune' dus worden geen basiskrachten of vaste invallers. Ben benieuwd. Dinho is leukkk en geeft me even weer extra fifa energie

[Afbeelding]
Bij Objectives staat dit al:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Oxigeon schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 09:32:
Zojuist de dagelijkse aanmelding compleet voltooid. Moet zeggen datvik wat meer packluck heb de laatste
Is dat gewoon de daily challenge?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

naNs schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:17:
[...]

[Afbeelding]
Oeeeeh. Helemaal leuk. Dinho in m'n team. Bij Cruyff had ik dat niet erg maar ronaldinho bewust meegemaakt.

Wellicht ook omdat ik Cruyff wel kan kopen en ronaldinho niet :)

[Voor 6% gewijzigd door Oekol op 19-05-2023 16:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ligt het nu aan mij of is FUT te vaak niet bereikbaar, kan mijn rewards vaak niet eens claimen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:02
Oekol schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 16:53:
[...]

Oeeeeh. Helemaal leuk. Dinho in m'n team. Bij Cruyff had ik dat niet erg maar ronaldinho bewust meegemaakt.

Wellicht ook omdat ik Cruyff wel kan kopen en ronaldinho niet :)
Wordt wel een heeeeele dure sbc!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
naNs schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:17:
[...]

[Afbeelding]
Ik zat echt helemaal klaar voor Serie A tots :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:33
Bossie schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:40:
[...]

Na LaLiga komt ook nog eerst PSG TOTS :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Oh niet te betalen de sbc. 6 miljoen... Hij was vandaag 3 a 3,5mln. Zal nu wel weer stijgen.

Oh hmm prijzen veranderen snel. Denk dat futbin nog updaten moet.

[Voor 27% gewijzigd door Oekol op 19-05-2023 19:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-05 22:58
Ik heb die Ronaldinho ergens in 2028 wel voltooid....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
  • Nu online
Bossie schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:40:
[...]

Nee joh, dit is prima. Ik heb echt vrijwel alles opgemaakt voor Bundesliga, kan ik nu weer een tijdje sparen.

Die Ronaldinho SBC _O-

(en wedden dat je hem dit weekend continu tegen komt?)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Itt Ronaldinho, loont het om in deze fase om bijvoorbeeld de Marchisio of Cruyff SBC nog mee te pakken?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 18:13
Oekol schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:03:

94 zidane
93 KDB
89 zambrotta
90 butragueno
93 Sanchez
89 thuram
92 Isak

[Afbeelding]
Check de requirements voor deze SBC, holy cow wat duur.

Overweeg om de WL te doen, maar eerlijk gezegd niet zo’n zin in het glitch sweat spammer feestje.

Grootste nadeel tijdens premier league en la Liga TOTS is dat WL echt waanzinnig lastig is.

[Voor 9% gewijzigd door Valandil op 19-05-2023 20:43]

wijze woorden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Valandil schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:41:
[...]

Check de requirements voor deze SBC, holy cow wat duur.

Overweeg om de WL te doen, maar eerlijk gezegd niet zo’n zin in het glitch sweat spammer feestje.

Grootste nadeel tijdens premier league en la Liga TOTS is dat WL echt waanzinnig lastig is.
Niet normaal.. Nu ga ik twijfelen, ga ik dan toch de Cruyff SBC doen? Al kan ik die speler ook kopen want is 8 ton nog nu of zo.

Of ga ik wederom de 90+ icons sbc doen en dinho packen? _O-

In principe moet ik voor 't nieuwe team alleen martinelli en goretzka kopen. Dat is 1,3. Als ik met de rest probeer te handelen kan ik dan een cam naar believen kopen of gewoon m'n 94 Zidane daar neerzetten. Hmm nou m'n team gaat gewoon door en de cam vinden we wel een leuke optie voor.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Valandil
Kansloos in de WL

4 potjes waarvan 3 compleet weggetikt.
Wel TOTS Modric uit de 86+ flits sbc.

Maargoed, klaar met de WL
Misschien dat ik van het weekend nog probeer, maar hier is echt geen reet aan.

[Voor 34% gewijzigd door Valandil op 19-05-2023 22:11]

wijze woorden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gaan mensen hier icon sbc doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:09
Valandil schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:10:
Kansloos in de WL

4 potjes waarvan 3 compleet weggetikt.
Wel TOTS Modric uit de 86+ flits sbc.
[Afbeelding]

Maargoed, klaar met de WL
Misschien dat ik van het weekend nog probeer, maar hier is echt geen reet aan.
Hier ook weinig lol in de WL. Vorige week ging ik vrijdag nog 4-1. Nu 0-5. Het is weer rennen, rennen, rennen. Geen zak aan dus.

Zit ook te twijfelen om de WL verder lekker links te laten liggen.

[Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 19-05-2023 22:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandil
Oekol schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:43:
Gaan mensen hier icon sbc doen?
Kreeg Carlos Alberto prime.
Opzich niet slecht, maar die gratis Doekhi doet het ook wel aardig en daarmee hou ik Frimong goed qua chemistry.

wijze woorden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Valandil schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:48:
[...]

Kreeg Carlos Alberto prime.
Opzich niet slecht, maar die gratis Doekhi doet het ook wel aardig en daarmee hou ik Frimong goed qua chemistry.
Ben een beetje bang dat ik een dubbele krijg. Maar nu Ronaldinho zo tegenvalt ga ik voor niets die fodder vasthouden eigenlijk. Is die repeatable trouwens?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Valandil
Oekol schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:50:
[...]

Ben een beetje bang dat ik een dubbele krijg. Maar nu Ronaldinho zo tegenvalt ga ik voor niets die fodder vasthouden eigenlijk. Is die repeatable trouwens?
Tja het is inmiddels mei, dus fodder komt nog voldoende in je club.

Ook het moment dat fifa minder leuk wordt ondanks leukere kaarten.

Die pace whore acrobaten-show vind ik echt 3 x niks.

Met je Diaby vanaf eigen helft 5 man voorbij tricken, achterlijn halen, terugleggen en goal.

Als voetballiefhebber, is dit geen voetbal meer. Ieder jaar rond deze tijd dezelfde frustraties :+

[Voor 3% gewijzigd door Valandil op 20-05-2023 00:45]

wijze woorden

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:08

Oxigeon

En zo is dat!

Slasher schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 16:45:
[...]

Is dat gewoon de daily challenge?
Deze is niet meer te voltooien. Vrijdag was de laatste dag

Edit: zie nu net dat er een nieuwe is gekomen. Bronze speler inleveren en je krijgt 2 gouden spelers voor terug. Vind hem nj alleen nog niet terug in de doelstellingen en of mijlpalen.

[Voor 30% gewijzigd door Oxigeon op 20-05-2023 00:59]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Valandil schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 00:45:
[...]

Tja het is inmiddels mei, dus fodder komt nog voldoende in je club.

Ook het moment dat fifa minder leuk wordt ondanks leukere kaarten.

Die pace whore acrobaten-show vind ik echt 3 x niks.

Met je Diaby vanaf eigen helft 5 man voorbij tricken, achterlijn halen, terugleggen en goal.

Als voetballiefhebber, is dit geen voetbal meer. Ieder jaar rond deze tijd dezelfde frustraties :+
Ja precies dat. Rennen en scoren is het minst leuke en ook jaarlijks rond dit tijd stop ik. Ga wel die sbc doen in de hoop (tegen beter weten in I know) dat ik ronaldinho krijg :+

Edit:

Neeuh denk 't niet.

[Voor 23% gewijzigd door Oekol op 20-05-2023 05:46]

• Moody2204
Het lijkt wel of de premier league tots spelers klaar zijn in de WL. Saka die ingehaald wordt door Blanc. Ja, dan weet ik wel hoe laat het is. Ik laat de WL dit weekend verder links liggen.

Dacht ik.

Edit: Nou, van 1-5 ineens naar 5-5. Blijft een raar fenomeen die WL...

[Voor 18% gewijzigd door Moody2204 op 20-05-2023 10:57]

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:15
Ik twijfel over die Raphinha SBC. Speel al een tijd met zijn TOTW versie(88) en dat bevalt goed.

Iemand al ervaringen met hem? Skills doe ik niet dus daar hoef ik het niet voor te laten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchgio
Moody2204 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:00:
Het lijkt wel of de premier league tots spelers klaar zijn in de WL. Saka die ingehaald wordt door Blanc. Ja, dan weet ik wel hoe laat het is. Ik laat de WL dit weekend verder links liggen.

Dacht ik.

Edit: Nou, van 1-5 ineens naar 5-5. Blijft een raar fenomeen die WL...
Dat is precies hoe de WL werkt; je tegenstanders zijn gebaseerd op je win/lose streak, dus als je een paar wedstrijden achter elkaar verliest zou het daarna wat makkelijker moeten worden en kun je weer wedstrijden winnen.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online

Ik snap deze SBC niet? Kan geen gouden spelers vinden van deze 2 competities?
Als ik op de TL zoek naar gouden spelers van deze 2 competities kom ik deze 2 type kaarten tegen.
Ik voldoe aan alle checks maar krijg dus de opmerking over gouden spelers...?

[Voor 31% gewijzigd door Sleehond op 20-05-2023 12:50]

• Moody2204
dutchgio schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:34:
[...]

Dat is precies hoe de WL werkt; je tegenstanders zijn gebaseerd op je win/lose streak, dus als je een paar wedstrijden achter elkaar verliest zou het daarna wat makkelijker moeten worden en kun je weer wedstrijden winnen.
Heb alleen nooit geweten dat gouden Hradecky de beste keeper van het spel is en gouden Frimpong de beste back. Echt ik haat de WL soms.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:48:
[Afbeelding]

Ik snap deze SBC niet? Kan geen gouden spelers vinden van deze 2 competities?
Als ik op de TL zoek naar gouden spelers van deze 2 competities kom ik deze 2 type kaarten tegen.
Ik voldoe aan alle checks maar krijg dus de opmerking over gouden spelers...?
Je hebt een aantal zilveren zie al direct een 70 rated. Dat is geen goud.

• Sleehond
  • Nu online
Oekol schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:00:
[...]

Je hebt een aantal zilveren zie al direct een 70 rated. Dat is geen goud.
Snap het nog steeds niet. Als ik op beide competities op gouden speler zoek heb ik er 0 in de club en op de TL zijn ze niet te vinden…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:02:
[...]

Snap het nog steeds niet. Als ik op beide competities op gouden speler zoek heb ik er 0 in de club en op de TL zijn ze niet te vinden…
Als ik het goed heb is alles vanaf 76 goud. Dan zou je er nu 5 hebben. Op console zie je er volgens mij tussen haakjes staan hoeveel je nog zou moeten. Gewoon 1 van die twee competities zoeken en dan op goud moet wel werken. En anders specifiek zoeken ik deze speciale kaartjes.

• Sleehond
  • Nu online
Oekol schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:05:
[...]

Als ik het goed heb is alles vanaf 76 goud. Dan zou je er nu 5 hebben. Op console zie je er volgens mij tussen haakjes staan hoeveel je nog zou moeten. Gewoon 1 van die twee competities zoeken en dan op goud moet wel werken. En anders specifiek zoeken ik deze speciale kaartjes.
Kijk, top dank je wel! Is gelukt!

Dank!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchgio
75 rated telt ook als goud.

• Prosac
  • Nu online
Vanaf 75 is goud. Staan genoeg op de transferlijst trouwens, je moet alleen wel bereid zijn wat te betalen als je ze snel wilt.
Ik heb die competitie SBC echt al achterlijk vaak voltooid. Krijg voldoende fodder om ze steeds te doen, alleen voor de Franse/Eredivisie moet ik soms 1 of 2 spelers kopen en voor de liberatores/copa (je mag die combineren) gemiddeld 3.

• Augy
Tot nu toe Balde en Molina uit packs, WL helaas geen tijd voor als mis ik het sweatfest ook niet echt haha.

Even afwachten, miss raphinha nog doen om balde te linken. Zo mooi zijn als er nog een leuke speler bij kwam uit de Laliga

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dacht ik ga maar wat handelen. Had ik maar meer gekocht gisteren. Had 17x TOTS PL speler gekocht voor ~40k en nu al ruim over 50k.

Dit heb ik een keer eerder gehad met Gakpo en dan ging ik nu bijkopen en blijven verkopen. Uiteindelijk crashte die hard. Twijfel wat ik moet doen. Wellicht speler van Spanje TOTS kopen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moody2204
Ik weet niet wat het was, maar dit weekend was mijn WL de moeilijkste ooit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 12:27
Moody2204 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 14:48:
Ik weet niet wat het was, maar dit weekend was mijn WL de moeilijkste ooit.
Er zijn veel FIFA spelers die nu al afgehaakt zijn, alleen de die hards die door blijven spelen zijn nog over. De kans is groot dat je dan alleen maar ervaren FIFA spelers tegen zal komen. Daarnaast is bijna iedereen al in bezit van de sterke TOTS en Icon spelers. De La Liga TOTS spelers zijn namelijk voor de meeste ook wel de moeite waard om tot het uiterste te gaan voor de WL.

Het duurt niet lang meer voordat er een einde komt aan de gloriedagen van FIFA. Ik ben benieuwd hoe het zal worden met EA Sports FC.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moody2204
Lashrom schreef op zondag 21 mei 2023 @ 15:25:
[...]

Er zijn veel FIFA spelers die nu al afgehaakt zijn, alleen de die hards die door blijven spelen zijn nog over. De kans is groot dat je dan alleen maar ervaren FIFA spelers tegen zal komen. Daarnaast is bijna iedereen al in bezit van de sterke TOTS en Icon spelers. De La Liga TOTS spelers zijn namelijk voor de meeste ook wel de moeite waard om tot het uiterste te gaan voor de WL.

Het duurt niet lang meer voordat er een einde komt aan de gloriedagen van FIFA. Ik ben benieuwd hoe het zal worden met EA Sports FC.
Dat zou heel goed kunnen. Maar ik had ook wel het gevoel dat de glitch momenten vaker dan ooit in mijn nadeel uitvielen. Maar goed ik heb het (gelukkig) weer gehad. Nu weer effe wat relaxter Rivals spelen. 😉

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 12:32
Een vraagje. Speel nu af en toe Rivals. Maar ik heb het idee dat je af en toe een soort AI boost/voordeel hebt en soms de tegenstander. Soms gaat het echt geweldig en voelen de spelers sneller aan/beter positiespel etc. dan andere games terwijl je met dezelfde opstelling speelt. Is dat gewoon een gevoel of is dat "normaal"?

Kan het niet echt uitleggen wat ik bedoel, maar er lijkt een soort generieke voordeel\nadeel machine achter te liggen. In de games waar ik dan een nadeel ervaar komen de simpelste passen niet aan en als ik een "voordeel" ervaar kan ik de bizarste passes maken en valt alles op zijn plek.

Jullie mogen mij ook voor gek verklaren hoor :P, maar na +- 40 online spelletjes is dat wat ik ervaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Diversity schreef op zondag 21 mei 2023 @ 16:04:
Een vraagje. Speel nu af en toe Rivals. Maar ik heb het idee dat je af en toe een soort AI boost/voordeel hebt en soms de tegenstander. Soms gaat het echt geweldig en voelen de spelers sneller aan/beter positiespel etc. dan andere games terwijl je met dezelfde opstelling speelt. Is dat gewoon een gevoel of is dat "normaal"?

Kan het niet echt uitleggen wat ik bedoel, maar er lijkt een soort generieke voordeel\nadeel machine achter te liggen. In de games waar ik dan een nadeel ervaar komen de simpelste passen niet aan en als ik een "voordeel" ervaar kan ik de bizarste passes maken en valt alles op zijn plek.

Jullie mogen mij ook voor gek verklaren hoor :P, maar na +- 40 online spelletjes is dat wat ik ervaar.
Dat is vrijwel elke niet fifa speler ervaart, de. Fifa spelers zullen zeggen dat dit onzin is.
Maar naar mijn inziens is fifa het enige spel waarbij dezelfde input in verschillende potjes niet tot dezelfde output leid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandil
Nou met de hakken over de sloot de laatste wedstrijd gewonnen en daardoor 1 player pick:

Pedri !

Niet verkeerd, maar wat ging ik slecht in het begin.

En die Raphinha sbc is duur, maar wel een hele fijne kaart zeg.

[Voor 17% gewijzigd door Valandil op 21-05-2023 17:59]

wijze woorden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:46
Rank 4 weer gehaald met nog 3 wedstrijden tegoed :)

Had voor weekend League Bonnuci en Alex Sandro vervangen voor Prime Roberto Carlos en mid Malidini. Maldini gekocht en Roberto Carlos gepacked uit de icon sbc.

Maar ze maakten wel het verschil, verdediging stond heel erg goed!

Heb nu dit team in een 4222 opstelling:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=fjVdntfzdkW1:FFA23PS5

Zidane als Rcam bevalt me heel erg goed, zoek nu alleen nog een allround cvm om Lampard op Lcam positie te kunnen zetten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Moody2204
Diversity schreef op zondag 21 mei 2023 @ 16:04:

Het is al jaren een discussie die telkens weer opsteekt, dat het 'scripted' zou zijn. Maar het is nooit bewezen. Ik denk het zelf ook regelmatig. De ene avond lukt alles, de andere niks. De echt fanatieke fans van Fifa zullen zeggen dat het niet zo is.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:41:
[...]

Het is al jaren een discussie die telkens weer opsteekt, dat het 'scripted' zou zijn. Maar het is nooit bewezen. Ik denk het zelf ook regelmatig. De ene avond lukt alles, de andere niks. De echt fanatieke fans van Fifa zullen zeggen dat het niet zo is.
Ik ben echt wel fan van fifa maar sws dat het scripted is.

Denk overigens dat er ook echt veel afhankelijk is van de verbinding van de tegenstander en tevens je eigen momentum. Als je veel wint lijkt (mentaal) ook echt alles te lukken en vice versa.

Fifa is ook meer en meer een mindgame geworden waarbij iedereen soms strijd tot de dood lijkt t wel waardoor het soms echt sweaty is als een malle (en dat voor een beter kaartje🤪) 🤣

[Voor 13% gewijzigd door Augy op 21-05-2023 18:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op zondag 21 mei 2023 @ 17:58:
Nou met de hakken over de sloot de laatste wedstrijd gewonnen en daardoor 1 player pick:

Pedri !

Niet verkeerd, maar wat ging ik slecht in het begin.

En die Raphinha sbc is duur, maar wel een hele fijne kaart zeg.
Zodra balde mij overtuigd (ipv cole) voltooi ik ook raphinha. Echt een type winger wat me ligt kwa bodytype en stats. Nadeel is alleen dat mn topscorer Abraham dan het veld moet ruimen

[Voor 7% gewijzigd door Augy op 21-05-2023 18:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:47:
[...]

Zodra balde mij overtuigd (ipv cole) voltooi ik ook raphinha. Echt een type winger wat me ligt kwa bodytype en stats. Nadeel is alleen dat mn topscorer Abraham dan het veld moet ruimen
Ik heb Capdevilla WC, Cole , Roberto Carlos Titans en dus Balde.

Balde bevalt uitstekend. De andere drie zijn ook goed, waarbij Cole wel de rij sluit van deze 4.

wijze woorden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op zondag 21 mei 2023 @ 16:48:
[...]

Dat is vrijwel elke niet fifa speler ervaart, de. Fifa spelers zullen zeggen dat dit onzin is.
Maar naar mijn inziens is fifa het enige spel waarbij dezelfde input in verschillende potjes niet tot dezelfde output leid.
Tja. Wat dacht je van andere variabelen aan de andere kant? Op de momenten dat de ballen niet meer aankomen speel ik tegen een andere opstelling dan normaal bij tegenstander met andere tactieken. Dan verander ik m'n opstelling en vaak loopt 't dan wel weer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wulfric92
Welke (icon) sbc's komen er de aankomende week had een overzicht gezien maar kan die niet meer vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Valandil
Wulfric92 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:37:
Welke (icon) sbc's komen er de aankomende week had een overzicht gezien maar kan die niet meer vinden.
Koeman fut birthday komt nog.
Daarnaast nog mogelijk een TOTS moment speler, maar welke is nog de vraag. Zal geen Barca worden, want Raphinha is net al als sbc beschikbaar.

wijze woorden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Oekol schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:31:
[...]

Tja. Wat dacht je van andere variabelen aan de andere kant? Op de momenten dat de ballen niet meer aankomen speel ik tegen een andere opstelling dan normaal bij tegenstander met andere tactieken. Dan verander ik m'n opstelling en vaak loopt 't dan wel weer.
Bedankt voor de bevestiging :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Het zit me eindelijk eens mee, uit de Energizer pack voor 10 coins had ik Ter Stegen TOTS :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
  • Nu online
Wat een bizar avondje TOTS friendly zeg. Vrijdag en gisteren gewoon 9 overwinningen gehaald, vanavond nog geen enkele, wordt compleet weggetikt door teams die niet moe lijken te worden ondanks continu afjagen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:51:
[...]

Ik heb Capdevilla WC, Cole , Roberto Carlos Titans en dus Balde.

Balde bevalt uitstekend. De andere drie zijn ook goed, waarbij Cole wel de rij sluit van deze 4.
Thnx! K ga het maar proberen , no guts no glory en Saint max heeft een my iets te innige relatie met de lat en paal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wulfric92
Prosac schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:08:
Wat een bizar avondje TOTS friendly zeg. Vrijdag en gisteren gewoon 9 overwinningen gehaald, vanavond nog geen enkele, wordt compleet weggetikt door teams die niet moe lijken te worden ondanks continu afjagen.
Friendly games moet je niet aan beginnen. Ik speelde het "vroeger" nog als friendly game, maar tegenwoordig heeft het daar niets meer mee te maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
  • Nu online
Wulfric92 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:20:
[...]

Friendly games moet je niet aan beginnen. Ik speelde het "vroeger" nog als friendly game, maar tegenwoordig heeft het daar niets meer mee te maken.
Wel deze TOTS cup, levert 84+/85+ spelerpacks op, een La Liga TOTS speler (Gaya), XP en uiteindelijk na 10 overwinningen nog een TOTS spelers pack.

Allemaal prima fodder en packs voor als Serie A start.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wulfric92
Prosac schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:22:
[...]

Wel deze TOTS cup, levert 84+/85+ spelerpacks op, een La Liga TOTS speler (Gaya), XP en uiteindelijk na 10 overwinningen nog een TOTS spelers pack.

Allemaal prima fodder en packs voor als Serie A start.
Wat ik bedoel, is dat je nergens meer en casual potje kan spelen. Er is aan alles een objective gebonden.

Ik speel om te spelen, handelen enz interesseert mij niet.

Maar dat is teniet gedaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sleehond
  • Nu online
Lach me kapot, elke wedstrijd 2 of 3 doelpunten maak ik met power shots van circa 16 á 25/30 meter!

Ongelofelijk overpowerd. Met Casemiro TOTS, Trippier TOTS, Isak Fantasy lukt het elke wedstrijd dus oprecht een paar keer. Met Casemiro en Trippier echt knallers van 25/30 meter binnenkant paal etc.

Laatste wedstrijd maak ik er zo 2 in de eerste helft. 2e helft breekt aan en tegenstander denkt laat ik het ook eens proberen. Eindstand 2-2 met 4 powershots.

Tja.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:46:
[...]

Bedankt voor de bevestiging :)
Haha komop, het is toch logisch dat een bal niet aan kan komen als iemand ipv 433, 541 of 4222 speelt? De veldbezetting is anders, doordat er niet 1 opstelling is die tegen alles kan speelt het soms anders. Afgezien van server issues, delay, lag etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Oekol schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:18:
[...]

Haha komop, het is toch logisch dat een bal niet aan kan komen als iemand ipv 433, 541 of 4222 speelt? De veldbezetting is anders, doordat er niet 1 opstelling is die tegen alles kan speelt het soms anders. Afgezien van server issues, delay, lag etc.
Ik doel vooral op het laatste, maar heb eigenlijk ook geen zin om hierover nogmaals een discussie te triggeren hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Van der sar 91 uit icon sbc. Jammerrrr

Die Makelele toty icon sbc is goedkoop zeg. Nog maar 2 ton om te kopen ook. Was echt hele fijne speler maanden terug in 't team.

[Voor 63% gewijzigd door Oekol op 21-05-2023 23:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:20:
[...]

Thnx! K ga het maar proberen , no guts no glory en Saint max heeft een my iets te innige relatie met de lat en paal

[Afbeelding]
Hoe bevallen de 2 Barcelonezen? Balde en Raphinha?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 00:01:
[...]

Hoe bevallen de 2 Barcelonezen? Balde en Raphinha?
Even paar potjes mee gespeeld (let wel SB voor de objectives)

Maar nu toe beide echt GE-WEL-DIG. Raphinha vele malen beter als ASM kwa beweging over het veld en afmaken. Balde is een enorme vooruitgang tegenover cole

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 11:53
Poeh.. rang 3 weer gehaald (16) wins.
Was pittig. Had de 14 wins gehaald met nog 2 over. En beide kunnen winnen nog. Toch lekker omdat de 3 player pack dan verhandelbaar is.

En na een belabberd jaar met rewards uit WL heb ik de afgelopen 2 weken echt mazzel.

Vorige week red pick Kimmich en Frimpong.
En 14 wins onverhandelbaar pakket:
Goretzka / Diaby en Sane.

Deze week red pick: Valverde en Balde
Verhandelbaar pakket:
Lewandowski / Kounde / Ter Stegen

Nog geen een verkocht, wil ze gewoon lekker proberen aangezien ik toch geen goede vervangers heb..en wat een beesten..

Team nu hier onder:

FIFA - Feyenoord - Darten - Fotografie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 16:04
Wulfric92 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:33:
[...]

Wat ik bedoel, is dat je nergens meer en casual potje kan spelen. Er is aan alles een objective gebonden.

Ik speel om te spelen, handelen enz interesseert mij niet.

Maar dat is teniet gedaan.
Hoofdmenu > Kickoff en dan tegen de CPU.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wulfric92
Gurbuh schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:03:
[...]

Hoofdmenu > Kickoff en dan tegen de CPU.
Jij bent zeker de grappigste thuis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 22 mei 2023 @ 08:27:
[...]

Even paar potjes mee gespeeld (let wel SB voor de objectives)

Maar nu toe beide echt GE-WEL-DIG. Raphinha vele malen beter als ASM kwa beweging over het veld en afmaken. Balde is een enorme vooruitgang tegenover cole
Thx voor de update. Zit erover te denken om met name die Raphinha sbc te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:53:
[...]

Thx voor de update. Zit erover te denken om met name die Raphinha sbc te doen.
Heb m ook gedaan. Zeker geen spijt van !

Nu met dit team aan de slag.

Bank

In de club nog Capdevilla WC, Luuk de Jong , Jairzinho base icon, zidane Mid, Owairan WC, Maldini base, Alvarez future stars, TOTS Saliba en TOTS Frimpong als noemenswaardige spelers.

wijze woorden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 17:28
Divisie 1 of hoger is echt een sweatfast. Elke wedstrijd is een gevecht voor de winst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Augy
Ik krijg net een random hero PP in mn club, echt geen idee waarom. Meer mensen?

Ik klaag verder niet 🤣
Pagina: 1 ... 101 102 103 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee