Toon posts:

[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 101 102 103 Laatste
Acties:

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:40
Odegard uit de PL tots pack. Dat is jammer.

Vier potjes rivals en Playoffs gedaan. 2 keer een disconnect bij gekijke stand... zo heb ik er ook echt geen zin meer in.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:09
Hier Martinelli uit de PL tots. Die had ik al verhandelbaar, dus ik mag niet klagen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 10:05
Ramsdale.. wat een ellende.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:57

Oekol

waka waka hey hey

Denk met de drop van TOTS PL ga ik Yashin prime weer terugkopen, ruim 5 ton. Kijk nu amper 4 ton. Manmanman :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14:18
James uit de PL TOTS pack. Die packs zijn altijd zo ruk. :+

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-05 22:55
Mesque schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 23:24:
James uit de PL TOTS pack. Die packs zijn altijd zo ruk. :+
Hier hetzelfde dacht doe ook toch nog 1 poging, ook hem. Maakt geen verbetering voor m’n Trippier daar….

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 27-05 02:57
Hier ook Trippier, helemaal ruk dus, zit er nu aan te denken dat sommige nog een Community TOTS pack krijgen, wanneer laten ze die komen? Normaal fixen ze dat wel in een paar dagen maar daar zit nu ook al een week over heen

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:15
Kreeg Son, maar krijg het lastig in mijn team.

Heb Kane ook overigens. Maar full chem is lastig te halen omdat ik ook Xavi Simons wil behouden maar ook toty militao en toty courtois.

wijze woorden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 01:12:
Kreeg Son, maar krijg het lastig in mijn team.

Heb Kane ook overigens. Maar full chem is lastig te halen omdat ik ook Xavi Simons wil behouden maar ook toty militao en toty courtois.
Die Son is wel erg goed. Had 'm gisteren tegen me, maar werd er gek van! Schoot ze vanuit alle hoeken en standen binnen...

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb son 40 wedstrijden leen. Hij is bizar wendbaar in de spits. Denk dat ik 'm daarna ga kopen inderdaad. Ga 'm ook nog even proberen als LM in een 3241 opstelling ipv de 4321 wat ik nu speel.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:27
Als ik het goed gezien hebt eindigt de dagelijkse upgrade SBC op vrijdag (22x). Beloning is een TOTS pakket. Maar na19:00 komt de Bundesliga uit. Dus geen Premier League meer dan?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Er!k schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:12:
Als ik het goed gezien hebt eindigt de dagelijkse upgrade SBC op vrijdag (22x). Beloning is een TOTS pakket. Maar na19:00 komt de Bundesliga uit. Dus geen Premier League meer dan?
8 days remaining zegt die. Hoop dat ook. Heb er pas 17 gedaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 11:53
Er!k schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:12:
Volgens mij is het sowieso een spelerspakket waar any TOTS in kan zitten.
Zal de volgende Veerman generator wel zijn |:(

FIFA - Feyenoord - Darten - Fotografie

• Er!k
Oekol schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:37:
[...]

8 days remaining zegt die. Hoop dat ook. Heb er pas 17 gedaan.
Ik zit op 20... Vandaag 21 en vrijdag 22.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Er!k
ZicoDon schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:42:
[...]

Volgens mij is het sowieso een spelerspakket waar any TOTS in kan zitten.
Zal de volgende Veerman generator wel zijn |:(
Ja, of een andere TOTS die je al hebt :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:08

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook eindelijk eens een keertje wat geluk met een SBC. Heb de Premier League tots-upgrade gedaan. Ik las dat Ramsdale er veel uit zou komen. Het gokjes gewaagd omdat ik nog wat fodders had liggen.

Ik haalde Son TOTS Moments eruit. Waarde is ongeveer 600k. Deze kan mooi mijn Park vervangen. Even kijken of hij daar kan spelen. Anders gaat hij de spits in voor van persie 91 of weghorst 88

Inmiddels voetbal ik zo:
https://www.futbin.com//23/squad/2365102

Hoe zou ik Cancelo en Son op 3 krijgen? Ferdinand is een leenspeler. Eventuele wijzigingen ben ik ook wel voor te porren. Budget is ongeveer 100k

[Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 11-05-2023 10:25]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41
Alle upgrade sbc's gedaan.. nu heb ik een dubbele Casemiro en Kane UT :) leuke fodder, maar nu wordt het tijd voor een echt goede SBC :)

• Moody2204
Oxigeon schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:20:
Hier ook eindelijk eens een keertje wat geluk met een SBC. Heb de Premier League tots-upgrade gedaan. Ik las dat Ramsdale er veel uit zou komen. Het gokjes gewaagd omdat ik nog wat fodders had liggen.

Ik haalde Son TOTS Moments eruit. Waarde is ongeveer 600k. Deze kan mooi mijn Park vervangen. Even kijken of hij daar kan spelen. Anders gaat hij de spits in voor van persie 91 of weghorst 88

Inmiddels voetbal ik zo:
https://www.futbin.com//23/squad/2365102

Hoe zou ik Cancelo en Son op 3 krijgen? Ferdinand is een leenspeler. Eventuele wijzigingen ben ik ook wel voor te porren. Budget is ongeveer 100k
Effe doorsparen voor Kane i.p.v. Weghorst, die zit net boven de 100k. En dan een Portugese coach met PL en dan ben je er.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:08

Oxigeon

En zo is dat!

Moody2204 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:58:
[...]

Effe doorsparen voor Kane i.p.v. Weghorst, die zit net boven de 100k. En dan een Portugese coach met PL en dan ben je er.
Mejaar dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. Wat een kaart. Heb eigenlijk totaal niet tussen de tots gezocht omdat me die stervens duur leken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 13:28

Vandaag top transfer van Benzema kunnen afronden - lang zitten azen op Puskas Birthday maar toen zag ik Benzema. Is toch altijd die x-factor in FUT en wil het eens proberen, past ook perfect met de chemie.

Enkel op CV hopen op de Laporte SBC of Ake/Saliba FF kopen

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

forzaracing schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 13:54:
[Afbeelding]

Vandaag top transfer van Benzema kunnen afronden - lang zitten azen op Puskas Birthday maar toen zag ik Benzema. Is toch altijd die x-factor in FUT en wil het eens proberen, past ook perfect met de chemie.

Saliba weet ik niet maar met Ake heb je een goeie TOTS te pakken om VVD te vervangen. Echter, wel VVD goud. Dus als deze kaart nu je standaard is weet ik 't niet.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 10:15
forzaracing schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 13:54:
[Afbeelding]

Laporte komt waarschijnlijk vanavond als SBC. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:36
AntraXxX schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:59:
[...]

Laporte komt waarschijnlijk vanavond als SBC. :)
Ben echt zwaar benieuwd welk prijskaartje ea daar aan gaat plakken zeg.

Past perfect naast mn Ruben tots. Alleen is dan nkunku het bokje en mag butra Prime weer als 2e spits fungeren

Anders blijft Blanc 93 lekker staan (beest cv trouwens) en komt havertz in de spits

[Voor 10% gewijzigd door Augy op 11-05-2023 17:08]

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 13:28
Oekol schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:09:
[...]

Saliba weet ik niet maar met Ake heb je een goeie TOTS te pakken om VVD te vervangen. Echter, wel VVD goud. Dus als deze kaart nu je standaard is weet ik 't niet.
Heb nog niet met VVD gespeeld en had ie er gewoon even gezet voor de show. Voor dat ik straks speel koop ik eentje van die andere. Had eerst Saliba TOTS maar die heb ik even verkocht voor Benzema te kunnen betalen. Straks dan of de FF of Aké of Laporte (voorkeur voor de laatste als ie uitkomt, zodat ik nog wat coins heb om te investeren)

• Sleehond
Laporte ziet er leuk uit.

Heb echter duo Aké TOTS en Saliba TOTS er staan.
Denk dat hij weinig écht verbeterd....!?

Kortom, maar even fodder/coins op zak houden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Valandil
Hoppa ! Kane TOTS tradeable uit de MM.
Gelukkig maar, want ik was compleet blut.

wijze woorden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Augy
Laporte en havertz voltooid.

Benieuwd hoe dit speelt vanavond. In theorie ideaal.met linkspoten op links en rechts
poten op rechts :)

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:21
Ligt het aan mij of zijn de servers van Premier League Cup schandalig slecht?

En daarbij, waarom kan dit maar bij een beperkt aantal wedstrijden? Hoe verwacht men dit te kunnen halen? :+

[Voor 42% gewijzigd door saert op 11-05-2023 20:58]

• Sleehond
Wat een fucking stroperig gezeik weer.

Is de steekpass kapot ofzo?

Denk van de laats te 50 steekballen dat er ook 50 recht in de voeten gaan van tegenstander en dus alles behalve een steekbal betreft naar een rechtlijnige pas in de voeten van tegenstander.

Krankzinnig.

• Augy
Verbinding hier ook om te janken, ik stop ermee voor vanavond aangezien de 8 wins tog binnen zijn 👌

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sleehond
Augy schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 21:12:
Verbinding hier ook om te janken, ik stop ermee voor vanavond aangezien de 8 wins tog binnen zijn 👌
Tog…?

>:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:21
Iemand die even snel 15 potjes vriendschappelijk wil spelen? Dus tegen elkaar en snel leaven?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 26-05 15:30
Die PL Cup, wat een hel. Heb een goed PL team maar werd de hele tijd afgemaakt door mindere teams (die dan wel een leenversie van Ginola en Son hebben). Nota bene met het laatste potje de 10 wins gehaald.

Kreeg Martinelli, op zich wel blij mee.

Inmiddels de volgende PL TOTS:
  • Robertson (red pick)
  • Kane 2x
  • Casemiro
  • Martinelli
  • Guimarees
  • Trippier
  • Odegaard
Hier heb ik wel veel packs voor moeten openen, incl 10x85+ en een hoop kleinere 84+/85+ packs.

Komende week doe ik het heel rustig aan, geen cup meer. Die is slecht voor mijn gezondheid.

[Voor 8% gewijzigd door Robbio85 op 12-05-2023 08:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik blijf sommige dingen toch erg vreemd vinden in dit spel (al jaren overigens :+). Had vorige week een slechte WL. Nu speel ik in de quali tegen teams met 2-3 goeie red picks, die zijn dus veel hoger geëindigd dan ik en toch speel ik ze helemaal weg. :D Moet wel zeggen dat de servers heerlijk spelen nu, dat scheelt een boel.

[Voor 12% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-05-2023 09:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-05 12:17
Gisteren mijn TOTS PL pack uit de Cup geopend en kreeg Kane. Dit was een dupe dus hier mee de SBC TOTS pack gemaakt en weer Kane uit gekregen. Deze in de 11x81+ PL gestopt en kreeg er weer Kane uit :+ Uiteindelijk maar weg gedaan zodat ik hem in de komende dagen kan recoveren als er een nieuwe SBC komt die ik wil doen

Uit de TOTS pick van level 20 Son gekregen dus dat was best wel ok :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robbio85
Tim01 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 11:00:
Gisteren mijn TOTS PL pack uit de Cup geopend en kreeg Kane. Dit was een dupe dus hier mee de SBC TOTS pack gemaakt en weer Kane uit gekregen. Deze in de 11x81+ PL gestopt en kreeg er weer Kane uit :+ Uiteindelijk maar weg gedaan zodat ik hem in de komende dagen kan recoveren als er een nieuwe SBC komt die ik wil doen

Uit de TOTS pick van level 20 Son gekregen dus dat was best wel ok :)
Haha, heb door de jaren heen wel vaker dubbele promo kaarten gehad, maar dit spant echt de kroon _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 11:13:
[...]

Haha, heb door de jaren heen wel vaker dubbele promo kaarten gehad, maar dit spant echt de kroon _/-\o_
Maat van mij had gisteren Reece James 4x in een uurtje 🤣

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robbio85
Volgens mij kun je nu die milestone reward krijgen waarbij je kunt kiezen tussen Desailly, 84xnogwat pack en een EFIGS TOTS pick. Waar gaan jullie voor, en welke speler kregen jullie uit de pick? Zag op YouTube heel veel goeie picks voorbij komen, zit te denken om er weer eens in te trappen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tim01
Robbio85 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:02:
Volgens mij kun je nu die milestone reward krijgen waarbij je kunt kiezen tussen Desailly, 84xnogwat pack en een EFIGS TOTS pick. Waar gaan jullie voor, en welke speler kregen jullie uit de pick? Zag op YouTube heel veel goeie picks voorbij komen, zit te denken om er weer eens in te trappen :+
Heb de pick gisteren gedaan en heb uiteindelijk Son gekozen. Heb zelf geen prem team en had gehoopt op Rodrygo maar uiteindelijk wel tevreden mee.

Denk dat ik die pick na vandaag niet meer zou doen. Nu zijn er nog niet zo heel veel spelers die je kunt krijgen dus de kans dat je een echt goede speler krijgt is nu best groot. Als vandaag de Bundesliga er bij komt komen er weer een paar spelers bij die je niet wil hebben dus worden de kansen steeds kleiner dat je iets leuks krijgt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Er!k
Ben de interesse nu ook wel kwijt. Heb een eredivisie team en een PL team met wat icons, en beide TOTS zijn achter de rug. Gisteren Laporte nog gedaan en nu is het wel welletjes. Misschien log ik volgende maand wel weer in voor wat 10x85 packs...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sossage23
Kon het niet laten en heb toch met wat punten dat 500k pack in de store geopend, TOTS Saka, TOTS Bruno Guimareas, TOTS Odegaard en oa gouden Mbappe gekregen + nog een hoop hoge fodder. Toch bijna 1,2 miljoen aan waarde er uitgehaald dus was het meer dan waard.

Vanavond maar eens kijken hoe ik het team in elkaar ga zetten want heb nu zoveel ontzettend goede spelers dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:58
Robbio85 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:02:
Fodder. Dan kan ik de PL pick nog een keer doen en misschien wat andere spelers voltooien. En hopelijk is Davies direct beschikbaar als SBC.
Bundesliga is met de Serie A mijn league, dus nu begint TOTS pas echt. 40+ packs klaar staan met voornamelijk de 82+ maal X packs.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robbio85
Thanks voor de reacties, ik ben niet meer in de gelegenheid om voor 19:00 die XP te verzamelen, dus ik ga gewoon voor de fodder ipv de EFIGS TOTS pick. Denk dat ik misschien tijdens Serie A / Ligue 1 TOTS nog wat doe en voor de rest rustig aan. Veel te veel tijd in dit spel gestoken weer, en een aanzienlijk gedeelte van die tijd erger ik me eraan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:40
Ik red die XP ook niet meer voor 19:00 uur. Van t weekend maar kijken of de drop rate erg veranderd is, of dat er een hele mooie SBC komt. Tot die tijd gewoon niet de beslissing nemen of ik voor de pick of de fodder pack ga... En gewoon een beetje spelen met het team dat ik heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 12:27
Dit is de eerste keer dat ik FUT rond deze periode blijf doorspelen. Meestal haak ik al af na maart en tijdens de TOTS periode. Maar gek genoeg blijf ik wekelijks Rivals en WL doorspelen. Al een enige tijd dezelfde team gehad en ondertussen wat TOTS spelers binnen gehaald. Maar ik vind ze toch niet echt beter spelen dan de icons die ik nu in de basiselftal heb staan. Af en toe wissel ik Kane met Eto'o of Zidane met Bruno Guimaraes. Maar voor de rest blijven de icons ijzersterk spelen. De SBC's tijdens TOTS is dan ook wel iets leuker dan de vorige promo's. Veel leuke packs die je kan krijgen waardoor je ook meer high rated fodders heb.

Zit er nu bijvoorbeeld aan te denken om de Laporte sbc en Alisson sbc te doen. Zodat ik voor de verandering nog andere PL TOTS spelers kan gebruiken. Zinchenko nog in mijn Snelle Verkoop team terughalen straks en wellicht zo het WL in. Misschien toch lekker doorgaan tot Ultimate TOTS.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-05 22:58
Allemaal YouTube mensen die zeggen dat er geen massale pack opening plaatsvindt net als vorige week bij de Premier League TOTS. Nou ben ik daar een uitzondering op.... Pakketje of 70 gespaard omdat ik met een Bundesliga team speel.... Vanavond maar es mee aan de gang als ik de leidinggevende thuis naar bed heb gestuurd.... 😜

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
Ik denk ook dat veel mensen nu wachten op La Liga/Ligue 1.

Bundesliga en Serie A zijn toch minder populair.
Dit weekend ook een tweede league erbij weer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 18:01
Prosac schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 17:03:
Ik denk ook dat veel mensen nu wachten op La Liga/Ligue 1.

Bundesliga en Serie A zijn toch minder populair.
Dit weekend ook een tweede league erbij weer?
Ligue 1 sla ik denk ik grotendeels over - ik heb echt werkelijk niets met die competitie. Heb een Ligue 1-team, maar vooral om iets te hebben voor objectives :P Duurste speler is Ramos, maar dat was een no-brainer SBC en paste prima in m'n La Liga-team :P

Vind zelf de Bundesliga nog wel leuk, maar ben vooral benieuwd naar La Liga. Samen met de Premier League toch wel m'n go-to selecties :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Augy
Flash sbc (84+ tots/totw) met 2x86+ als rewards online 👌

Dani olmo hier, jammer maar goed geprobeerd haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
EA laat de Bundesliga altijd links liggen, verwacht daar dus geen bijzondere spelers en veel lagere ratings. Waarschijnlijk niet de moeite waard om op te wachten.

Ook nog even XP binnen gehaald om tot level 20 te komen en ja hoor, Rodrygo uit de playerpick.
Wilde eigenlijk voor Desaily gaan maar die theorie lijkt dus wel te kloppen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 18:01
Augy schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 18:06:
Flash sbc (84+ tots/totw) met 2x86+ als rewards online 👌

Dani olmo hier, jammer maar goed geprobeerd haha

Cheeky Keylor Navas! :+

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Augy
Succes straks Bundesliga spelers 👌

May the blues be with you ! 🙌

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Elaliga finale SBC met een LaLiga pakket terwijl Bundesliga in packs zit. Kun je ze op gaan sparen...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sossage23
Net Reus SBC afgerond met de fodder van die 500k pack, krijg ik uit dat eerste pakketje tradeable TOTS Kimmich, 750k op het bankie :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sossage23
Weet iemand hoe dat ook alweer zat met die raadsel shit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
Holy F, wat een geweldige bundesliga spelers. Inmiddels Slotterbeck en Hoffmann al binnen in 10 packs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
3x Schlotterbeck, 4x Ryan, 4x Clarke Harris _O-

Maar met 20 packs Haverts en Reus gedaan. :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Moody2204
Hoppa, Kevin de Bruyne tots uit de dagelijkse aanmelding pack!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
4x Schlotterbeck _O-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sossage23
Sossage23 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 19:43:
Net Reus SBC afgerond met de fodder van die 500k pack, krijg ik uit dat eerste pakketje tradeable TOTS Kimmich, 750k op het bankie :)
Iets te vroeg verkocht, is nu 1.3 miljoen😅

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05 15:56
Moody2204 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:28:
Hoppa, Kevin de Bruyne tots uit de dagelijkse aanmelding pack!
Ikke Bergwijn 🥳 mijn dag kan niet meer stuk zeg maar. Wat een beloning zeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
Sossage23 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:56:
[...]

Iets te vroeg verkocht, is nu 1.3 miljoen😅
inmiddels op 7 ton, bizar. Ik dacht met 8 ton een mooie gesniped te hebben. :D

Acties:
  • +4Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:20
Trouwens door die raadsel objectives gaan sommige spelers uit de Bundesliga voor veel geld. Union Berlin en Hertha Berlin voor 7k+ bijv.

Hier staan de oplossingen: https://www.reddit.com/r/...&utm_content=2&utm_term=1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Augy
rcsnellink schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 07:37:
Trouwens door die raadsel objectives gaan sommige spelers uit de Bundesliga voor veel geld. Union Berlin en Hertha Berlin voor 7k+ bijv.

Hier staan de oplossingen: https://www.reddit.com/r/...&utm_content=2&utm_term=1
Wat een grind weer voor de xp zeg 🤪

Snel 5 goals maken, ps remote aan en de tuin in 👌

Kleine tip: als je doekhi, flekken en Gravenberch (bijvoorbeeld) in de basis zet kan je gelijk chong vrijspelen

[Voor 9% gewijzigd door Augy op 13-05-2023 09:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prosac
rcsnellink schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 07:37:

150.000 coins in 1 minuut. Dank. :D

• rcsnellink
Prosac schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 09:11:
[...]

150.000 coins in 1 minuut. Dank. :D
Haha nice! Ik had helaas niets tradeable :(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sleehond
Dank voor de tip, hier circa 50k kunnen maken, altijd fijn!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prosac
rcsnellink schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 10:25:
[...]

Haha nice! Ik had helaas niets tradeable :(
Ik had mijn bundesliga spelers gespaard voor een eventuele SBC.

Baal er wel van hoe hard Kimmich aan het zakken is. Aan de andere kant, ik heb nu wel Kimmich. O+

• rcsnellink
Rodrygo uit de 90+ pick. Speel eigenlijk met een NL team, maar ga toch wel een uitzondering voor 'm maken. ;) Zelfs als sub speelt hij al heerlijk.

Overigens ook al een weekje Xavi Simons in bezit, maar vind die wel tegenvallen. Doet defensief eigenlijk niets. Zou wel OK cam zijn, maar wordt wel heel snel van de bal geduwd zijn vind ik.

Was ook aan het wachten op De Ligt voor m'n team, maar dat gaat hem nog even niet worden lol. :)

• rcsnellink
Augy schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 08:59:
[...]

Wat een grind weer voor de xp zeg 🤪

Snel 5 goals maken, ps remote aan en de tuin in 👌

Kleine tip: als je doekhi, flekken en Gravenberch (bijvoorbeeld) in de basis zet kan je gelijk chong vrijspelen
Goede tip! Chong heb ik nu ook een weekje, prima speler!

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 27-05 16:40
Mijn rewards. Ben wel tevreden met Mané :).

Dit is nu hoe ik speel. Moet alleen kijken hoe ik die Frimpong erin gezet krijg.
https://www.futbin.com/23/squad/76583

[Voor 31% gewijzigd door Chief-Commander op 13-05-2023 15:03]

• Augy
Pfff nog 8 potjes te gaan en dan is thuram binnen, wat een kwelling 🤣

Volgens mij hoef je de doelstelling met de 5 teams de wedstrijden niet te winnen, zou mooi zijn want dan hoef je niks te doen behalve de wedstrijd starten 🤣

Wel elite 3 inmiddels veilig gesteld, is mooi zat en tog weer een mogelijke tots kaart uit de PL 🙏

[Voor 31% gewijzigd door Augy op 13-05-2023 17:46]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Hier Musiala als red pick. Het wordt alleen absoluut onmogelijk om hem in te passen zonder m’n hele team weer om te gooien. :Y)
En ja: ondergetekende wacht ook op een goede SBC om fodder in te kunnen gooien :+

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Valandil
Wat een ramp WL. Kwam alleen maar prime leen R9 tegen. Ook wel veel wedstrijden wegggeven, niet zoveel tijd dit weekend. Playerpick was Schlotterbeck als enige bruikbare optie.

De TOTS playerpick van level 20 maakt wel weer het een en ander goed d:)b

wijze woorden

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:25
Hmmm, pack net Ruben Dias uit de PL TOTS SBC. Waard om FB Ramos eruit te halen? Komt dan naast TOTY VVD te staan.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Onderstaande ervan gemaakt. Met veel pijn in m’n hart Hakimi TOTY verkocht en Ramos ernaast gezet. Benieuwd hoe de vervangers het gaan doen.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14:18
Partypooper schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 19:55:
Hmmm, pack net Ruben Dias uit de PL TOTS SBC. Waard om FB Ramos eruit te halen? Komt dan naast TOTY VVD te staan.
Zeker. Is een beest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De Bundesliga backs zijn veel beter dan de PL-backs en ook redelijk betaalbaar. Backs zijn vaak de enige spelers die vrij staan tijdens de opbouw, als je daar een vlotte dribbelaar heb, sta je eigenlijk al 1-0 voor.

Ik packte gisteren Kimmich, Frimpong, Diaby en Sanchez. Davies kocht ik zelf. Team speelt erg goed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:25
Hij bevalt me goed tot zover. :)

Team nu zo gezet:

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
We klagen natuurlijk graag over de WL. Maar vandaag wel erg medelijden met mijn tegenstander. Eentje die de keeper wel goed wist te verplaatsen. Maar na de 5-0 vond hij het wel mooi geweest, want ik scoorde 5 uit de rebound die steeds voor mijn andere speler viel. :')

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Augy
Wat een grind, gelukkig heb k een zoontje van 8 die sb speelt. Even lief aangekeken of die dat op mijn account wil haha 🤣

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Moody2204
Ik word helemaal schijtziek van leenspeler Ronaldo in de WL!

Van mij mag EA vandaag nog leenspelers verbieden in de WL.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:46
Is de Weekend League weer tot woensdagochtend? Moet nog 13 wedstrijden spelen...

Maar als ik de Red player picks hier voorbij zie komen is het 't wel waard

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:46
Moody2204 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:23:
Ik word helemaal schijtziek van leenspeler Ronaldo in de WL!

Van mij mag EA vandaag nog leenspelers verbieden in de WL.
Heb zelf een paar weken geleden al mijn leen spelers verwijderd. Had totaal geen overzicht meer aan wat voor fodder ik nog had.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandil
Wulfric92 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:42:
[...]

Heb zelf een paar weken geleden al mijn leen spelers verwijderd. Had totaal geen overzicht meer aan wat voor fodder ik nog had.
Herkenbaar.
Alle gold leen zijn allang uit mijn club verwijderd, maar heb nog hele lading aan special cards, veel leen.
Ga dat binnenkort maar eens opschonen op een paar na (zoals toty mbappe, prime Ronaldo etc)

wijze woorden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Augy
Van nistelrooij 🤣🤣🤣

Tering wat slecht haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moody2204
Nou, al 3x Schlotterbeck tots gepackt.

En ook Brandt uit de red picks. Niet om om over naar huis te schrijven dus.

Verder wel een redelijk goede WL gehad met toch het merendeel wel echt leuke wedstrijden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op zondag 14 mei 2023 @ 19:25:
Van nistelrooij 🤣🤣🤣

Tering wat slecht haha
Roberto Carlos Trophy Titans.

Wil niet klagen, maar nadat ik Ashley Cole sbc had gedaan (omdat zambrotta niet beviel) kreeg ik Capdevilla uit de Hero pick. Nu Roberto Carlos erbij. Teveel backs ;)

Hij past in mijn team zonder teveel chemistry verlies. Alleen toty courtois gaat van 3 naar 2, maar dat verschil overleven we wel.

Capdevilla bevalt goed, dus hopelijk is R Carlos beter.

wijze woorden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rcsnellink
Augy schreef op zondag 14 mei 2023 @ 19:25:
Van nistelrooij 🤣🤣🤣

Tering wat slecht haha
Hier 92 Beckham 🥲

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Prosac
Davies uit het TOTS pakket en Lacroix uit de 11x Bundesliga. _O_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

92 puyol

Komende twee weken van huis weg daarna zal fifa wel helemaal op z'n gaatje liggen. Zo maar een 500k pakje openen voor de 'leuk'

Edit:

TOTS Kolo muani.... 65k hahaha
Bij de player picks 4x son _O-

5 keer zelfs hahaha

[Voor 47% gewijzigd door Oekol op 14-05-2023 20:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prosac
Het is wel Loan Prime Icon Ronaldo Weekend League he.
laatste 6 potjes alleen maar lange ballen op Ronaldo pompen en hij glipt er altijd wel 1 of 2 keer door.

55 punten in de WL _O_

Modric, Kroos als gewone picks. Kimmich en Kolo Muani uit als red picks. _O_
kan mijn veel te duur gekochte Kimmich weer in de verkoop. :D

[Voor 34% gewijzigd door Prosac op 14-05-2023 22:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nic1993
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 15-05 23:58
Augy schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:34:
Wat een grind, gelukkig heb k een zoontje van 8 die sb speelt. Even lief aangekeken of die dat op mijn account wil haha 🤣
[Afbeelding]
Wat moet je daarvoor doen, begrijp geen snars van die opdrachten..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sleehond
Nic1993 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 01:21:
[...]

Staat toch letterlijk bij de opdracht wat je moet doen… 7(8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tim01
Valandil schreef op zondag 14 mei 2023 @ 17:47:
[...]

Herkenbaar.
Alle gold leen zijn allang uit mijn club verwijderd, maar heb nog hele lading aan special cards, veel leen.
Ga dat binnenkort maar eens opschonen op een paar na (zoals toty mbappe, prime Ronaldo etc)
Bizar idd dat er nog altijd geen optie is om leenspelers "onzichtbaar" te maken als je door je club aan het kijken bent

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rcsnellink
Nic1993 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 01:21:
[...]

https://www.reddit.com/r/...&utm_content=2&utm_term=1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Sleehond schreef op maandag 15 mei 2023 @ 05:58:
[...]

Staat toch letterlijk bij de opdracht wat je moet doen… 7(8)7
Nee dat staat er juist niet.
Wel op internet te vinden wat de bedoeling is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nachtapotheker
Het contrast kan niet groter. Na 13 potjes had in al meer punten dan vorige week na 20 🙈 de tryhards zijn duidelijk weer gestopt. 2 rangen hoger geëindigd uiteindelijk :)
Diaby en Lacroix als redpicks, kan beter maar niet slecht :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Nachtapotheker schreef op maandag 15 mei 2023 @ 20:43:
Het contrast kan niet groter. Na 13 potjes had in al meer punten dan vorige week na 20 🙈 de tryhards zijn duidelijk weer gestopt. 2 rangen hoger geëindigd uiteindelijk :)
Diaby en Lacroix als redpicks, kan beter maar niet slecht :)
Merk weinig verschil. 7 potjes gedaan en ga 4-3. Ga ik altijd om daarna uit de komen op 11 wins.

Eerste drie potjes in de avond zijn allemaal geleaved zonder de win te gunnen. Hoop dat hun console in de toekomst vast loopt..... Het scheelt gewoon weer minuten dat ik moet wachten om te spelen. Weer potje minder die ik morgen in moet lopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nachtapotheker
Oekol schreef op maandag 15 mei 2023 @ 21:26:
[...]

Merk weinig verschil. 7 potjes gedaan en ga 4-3. Ga ik altijd om daarna uit de komen op 11 wins.

Eerste drie potjes in de avond zijn allemaal geleaved zonder de win te gunnen. Hoop dat hun console in de toekomst vast loopt..... Het scheelt gewoon weer minuten dat ik moet wachten om te spelen. Weer potje minder die ik morgen in moet lopen.
Ik ging ook altijd 10 of 11 wins tot 3 weken geleden, toen liep het voor geen meter meer. Maar dit weekend dus wonderbaarlijk wel weer. Ook nog alles op primetime gespeeld, maar de servers werkten goed mee :)
Pagina: 1 ... 101 102 103 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee