[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 106 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
Wii4all schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:27:
Weet iemand nog een aardige spits met 5* WF?

max 200K icon of franse nationaliteit het liefst
Griezmann ptg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Toch nog wat aan het team aangepast. Kewell eruit en Gold Mbappe erin. En Keane vervangen voor Busquets. Teams speelt echt lekker zo in een 4-3-2-1. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JUPUfnXBeuPEDWQ_CF0UzcaiG3M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FHv3FXCXJkjtBbEHiUkUkrGA.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 23:16
Wat zouden jullie doen…

Milner 92 of Rodri 91 op CVM in een full PL team?

Pff die comparison op Futbin is heel dicht bij elkaar, beiden hebben zo wat voordelen tegen elkaar.

Milner al vrijgespeeld maar Rodri is opsich zo op te pakken. Andere kant kan ik die kaarten beter in Firmino stoppen…

[ Voor 59% gewijzigd door Sleehond op 11-06-2023 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:53
Stond ik op 7 wins met nog 2 wedstrijden te gaan, eerste pot speel ik de tegenstander helemaal weg en sta k 4-0 voor met rust, loopt fifa helemaal vast 😞

Weg kans op 9 wins, super frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:13
51 punten gehaald. Lewa en Pedri uit de red picks. Eindelijk eens wat behoorlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:48
Augy schreef op zondag 11 juni 2023 @ 15:08:
[...]

Haha ik heb precies hetzelfde, moet nog 9 potjes, sta 4-7. Het zal me eigenlijk verrotten. 🤣

Vanavond even doorheen jagen en dan met een pilsje de tuin in
Toch nog op 9-11 uitgekomen hier en Theo Hernandez als red pick. Kom ik toch nog goed weg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Milner… wat een CVM zeg!!

1e wedstrijd zeer overtuigd:

- voelt snel aan
- is erg “aanwezig” op middenveld
- vrijwel altijd aanspeelbaar
- passing zeer goed
- afstandsschoten/power shots EXTREEM overpowerd

Hattrick 1e wedstrijd Rivals divisie 5
ALLE 3 de goals power shots van meter of 20/30

Niet. Normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Veron, hierro of bergkamp😭

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:02
Rodri + Busquets zit er leuk uit als de CDMs in een 4231/4222, maar ik wil alleen geen fodder verspelen voor een eventuele Ibra :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Milner vanmiddag vrij gespeeld is een topper!

Firmino nu net maar even afgerond, ben benieuwd lekker een wat bewegelijke spits naast Kane!

Twijfel alleen over Beckham… soms doe ik daar Trippier en dan James op RA. Heb ook wel overwogen om Trippier RM te doen en dan er achter TAA Centurions….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gDQYNyF5kA7Hd5rOtm9CzFp4G6M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hfAqEazkHHHfR22D3NCpejbd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2orsqLuHMFFiz29tEJj4pbqEC1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BRhCtjbi8ZCFAoE23jZw7qgO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zondag 11 juni 2023 @ 22:26:
Rodri + Busquets zit er leuk uit als de CDMs in een 4231/4222, maar ik wil alleen geen fodder verspelen voor een eventuele Ibra :)
Busquets is echt een eindbaas op t middenveld, gebruik hem als cdm in 4222 met paqueta ernaast. Vele malen beter als Keane.

Rodri voor de zekerheid gedaan, Inception was zeer positief en met Dias en foden de city links in huis, aangezien mn team wekelijks wijzigd wilde k hem op de bank hebben :)

Daarbij zit ik te twijfelen om naar de 4321 te gaan en dan lijkt me middenveld paqueta - rodri - busquets wel erg sterk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Hier ook Busquets gedaan. Eerste indruk is zeer goed ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op zondag 11 juni 2023 @ 23:16:
[...]

Busquets is echt een eindbaas op t middenveld, gebruik hem als cdm in 4222 met paqueta ernaast. Vele malen beter als Keane.

Rodri voor de zekerheid gedaan, Inception was zeer positief en met Dias en foden de city links in huis, aangezien mn team wekelijks wijzigd wilde k hem op de bank hebben :)

Daarbij zit ik te twijfelen om naar de 4321 te gaan en dan lijkt me middenveld paqueta - rodri - busquets wel erg sterk
Ik heb geen city spelers, maar wel meerdere spaanse :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Mijn investering in 93 fekir TOTS kaartjes is aan 't rammen. Eerst veel voor 55k verkocht nu veel aan 't lozen voor 42 ish. Dat betekent dat ik na de ligt TOTS nu ook Musiala TOTS koop om Goretzka TOTS te vergezellen. Alles is dan op 3 chem.

De overige fekirs ga ik weer investeren in een speler en dan zien we 't wel weer. Mooie spits wellicht om prime Eusebio te vervangen. Die wordt nu toch wel lachend er uit gerend door TOTS spelers. Bizar. De pace op z'n kaartje is ab so luut niet z' n in game pace. Maar klinisch en goed is die wel.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:01
]Compensation incoming

TOTS SBC has been removed due to moments not being available

GG if you did all 5 😂
:')

Ik vond het al raar dat ik die SBC ineens nergens zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Weet niet of iemand hier tots lewa heeft ? Kan echt niks met die man :') ieder tikje ligt hij op de grond.

Daarin tegen tots Kane pfff niet verwacht maar wat een beest. Normaal totaal niet mijn type speler , maar die afronding in de 16 beste wat ik dit jaar heb gezien.

Die Pedri ook echt een lekkere speler hoor. Had zijn fb versie maar deze is nog ff niveautje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic1993
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-01-2024
Prosac schreef op maandag 12 juni 2023 @ 23:14:
[...]

Komt die sbc nog wel terug, was hem
Aan het zoeken maar kon niks vinden. Dacht dat ik echt gek aan t worden was.. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:29
Prosac schreef op maandag 12 juni 2023 @ 23:14:
[...]

Heb er drie gedaan. Dus kom maar op met die compensatie :o

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op maandag 12 juni 2023 @ 23:24:
Weet niet of iemand hier tots lewa heeft ? Kan echt niks met die man :') ieder tikje ligt hij op de grond.

Daarin tegen tots Kane pfff niet verwacht maar wat een beest. Normaal totaal niet mijn type speler , maar die afronding in de 16 beste wat ik dit jaar heb gezien.

Die Pedri ook echt een lekkere speler hoor. Had zijn fb versie maar deze is nog ff niveautje hoger.
Ik had ook telkens ruzie met Lewandowski. Kon er ook totaal niet mee overweg. Kane vond ik ook sterk ja.

Nu heb ik Lukaku. Die valt mij ook niet tegen ondanks dat hij reusachtig is.

Heb er wel een Dybala naast als een beweeglijke speler. Die kaart vind ik echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:35:
[...]

Ik had ook telkens ruzie met Lewandowski. Kon er ook totaal niet mee overweg. Kane vond ik ook sterk ja.

Nu heb ik Lukaku. Die valt mij ook niet tegen ondanks dat hij reusachtig is.

Heb er wel een Dybala naast als een beweeglijke speler. Die kaart vind ik echt geweldig.
Hij kiest bij mij totaal geen positie en valt telkens om als een speler hem raakt. Zeker dat positie kiezen bij lewa had ik totaal niet verwacht.

Bizarre is Kane voelt , sneller en wendbaarder aan ook. En over die kanonskogel in ze benen maar helemaal niet te hebben.

Ja klopt werkt dan prima. Kan Kane
De bal vasthouden voor dyballa of zelf de rebound er in rammen.

Als iemand een goede cdm zoekt, die busquets kaart is echt super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:16
Hier ook een tijd met Lewa gespeeld, killer voor de goal, maar komt idd moeilijk in positie. Ga nu weer met Kane spelen en Mbappe en Saka er naast en Messi toty er achter. Dat moet ook lukken :+
WL afgerond met 11 wins, tevreden dus. Picks waren Lewa en Saliba. Saliba maakt ook zijn terugkeer in de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Kane is inderdaad ijzersterk die kaart. Ook aangeschat en heeft bij mij Van Basten 95 vervangen (haat liefde relatie had ik met die kaart, onder aan de streep was het toch elke keer net niet).

Heb Kane nu naast Firmino 93 staan met daarachter Bernardo Silva 93, lekker slingeren/accelereren rondom Kane en hij werkt perfect als kapstop of de afronder.

Heb Isak 92 dan als backup spits op de bank om als vervanger van Kane er in te gooien om de wedstrijd even nieuwe boost te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wat een klote spel is echt toch ook. Ik had nog 7 potjes voor 3 wins. Ben 7x de formatie 541 tegen gekomen. Wat een verschrikkelijk kut spel. 1x pauzeerde een team met een andere formatie. Dus ik naar player stats om te zien wat die doet.. Veranderen naar een 541 formatie. Lekker hangen voor de pot en dan counteren. De laatste pot zelfs iemand die telkens die aftrap glitch doet, man diep sturen en dan pass geven. Niet te verdedigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:09:
Wat een klote spel is echt toch ook. Ik had nog 7 potjes voor 3 wins. Ben 7x de formatie 541 tegen gekomen. Wat een verschrikkelijk kut spel. 1x pauzeerde een team met een andere formatie. Dus ik naar player stats om te zien wat die doet.. Veranderen naar een 541 formatie. Lekker hangen voor de pot en dan counteren. De laatste pot zelfs iemand die telkens die aftrap glitch doet, man diep sturen en dan pass geven. Niet te verdedigen...
Vind zo mega sneu altijd. Alleen maar voor digitale kaartjes. Krijg ook continu 5 @ de back tegen.

Daarvoor nu vaak 2 cvms en dan cuadrado of frimpong. Dan 2 super goede spitsen zoals leao ofzo. Alleen maar counters pompen.

Of scoren uit die kut corners.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UFUWLTalNgm9--Yzt_I_hL67x_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eOtjGgSjO7fyNiMaEykwDyvP.jpg?f=fotoalbum_large

Was al blij met kdb. Tot ik de laaste speler zag ….. WTF paarse bellingham !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Als die cornerglitch of aftrapglitch gebruikt wordt: ik zeg eerlijk in Rivals quit ik meteen. Heb daar gewoon geen zin in. Ik weet dat ik dan de win weggeef, maar veel 'plezier' ermee als je zo graag wilt winnen met glitches i.p.v. leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:07:
Als die cornerglitch of aftrapglitch gebruikt wordt: ik zeg eerlijk in Rivals quit ik meteen. Heb daar gewoon geen zin in. Ik weet dat ik dan de win weggeef, maar veel 'plezier' ermee als je zo graag wilt winnen met glitches i.p.v. leuk spel.
Vind ook echt fucking sneu. Maar dan kan je boven div 2 echt haast niks meer spelen. Iedereen probeerde daar kick off, corner glitch en trivella shots.

Zelfde geldt voor de wl. Zodra ik boven de +5 wins kom weet je gewoon dat je glitch abuse tegen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:17
Hoe kan het eigenlijk dat ik in SBC zit en deze
TOTS or TOTS Moments Upgrade
niet kan vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:59:
[Afbeelding]

Was al blij met kdb. Tot ik de laaste speler zag ….. WTF paarse bellingham !
Wow! Wat voor pack was dit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:59:
[...]

Wow! Wat voor pack was dit?!
Die 20 euro store pack :P

Heb nu 97 bellingham, 97 modric, 97 musiala, 97 kdb , 95 pedri en 95 busquets. Beetje teveel goede middenvelders >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Traeces op 13-06-2023 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Kanters85 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:26:
Hoe kan het eigenlijk dat ik in SBC zit en deze
TOTS or TOTS Moments Upgrade
niet kan vinden :?
Op de app is vanalles weer gebugged. Hij vind in mijn club geen gouden spelers :+ nou die zijn er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 18:01:
[...]

Heb nu 97 bellingham, 97 modric, 97 musiala, 97 kdb , 95 pedri en 95 busquets. Beetje teveel goede middenvelders >:)
Heb nog nooit met euro's gekocht. Is dat de 400k of 500k pack?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 19:18:
[...]

Heb nog nooit met euro's gekocht. Is dat de 400k of 500k pack?
500k maar soms verschillen ze qua prijs. Dan zijn het aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 18:01:
[...]

Wat jij met middenvelders hebt, heb ik met verdedigers. 😂

TOTY Van Dijk, TOTS Marquinhos, Flashback Kimpembe, Flashback Ramos, TOTS Ruben Dias.

Maar ook hele lekkere pulls trouwens uit je pack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Partypooper schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 21:03:
[...]

Wat jij met middenvelders hebt, heb ik met verdedigers. 😂

TOTY Van Dijk, TOTS Marquinhos, Flashback Kimpembe, Flashback Ramos, TOTS Ruben Dias.

Maar ook hele lekkere pulls trouwens uit je pack!
Ja bizar die middenvelders, heb nu maar bellingham en busquets neergezet. Laaste vooral door ze workrates.

Wat vind jij van die kimpembe ? Ik vind hem heel vaak verkeerd opgesteld staan.

Haha een goede aanvaller zou ik ook niet over klagen. Hoe goed me middenveld is zo “slecht” is me aanval voor tots tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 21:14:
[...]

Ja bizar die middenvelders, heb nu maar bellingham en busquets neergezet. Laaste vooral door ze workrates.

Wat vind jij van die kimpembe ? Ik vind hem heel vaak verkeerd opgesteld staan.

Haha een goede aanvaller zou ik ook niet over klagen. Hoe goed me middenveld is zo “slecht” is me aanval voor tots tijden.
Busquets is echt een beest. Ik had hiervoor TT Keane die ik al heel fijn vond spelen. Maar Busquets is wel een stapje hoger zeg maar. :)

Maar ja, nu je Bellingham hebt is er nagenoeg geen betere cm/cdm in het spel. Die zal wel heel fijn spelen vermoed ik zo. ;)

Ik vind Kimpembe zelf wel goed alleen ga ik waarschijnlijk of TOTS Marquinhos of Flashback Ramos terugzetten. Die zijn toch net wat beter voor mijn gevoel.

Dat stukje positionering wat jij noemt herken ik terug. Alleen TOTY Van Dijk loopt die gaten dan telkens dicht en krijg ik er gelukkig niet zoveel tegendoelpunten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Partypooper schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 21:31:
[...]

Busquets is echt een beest. Ik had hiervoor TT Keane die ik al heel fijn vond spelen. Maar Busquets is wel een stapje hoger zeg maar. :)

Maar ja, nu je Bellingham hebt is er nagenoeg geen betere cm/cdm in het spel. Die zal wel heel fijn spelen vermoed ik zo. ;)

Ik vind Kimpembe zelf wel goed alleen ga ik waarschijnlijk of TOTS Marquinhos of Flashback Ramos terugzetten. Die zijn toch net wat beter voor mijn gevoel.

Dat stukje positionering wat jij noemt herken ik terug. Alleen TOTY Van Dijk loopt die gaten dan telkens dicht en krijg ik er gelukkig niet zoveel tegendoelpunten uit.
Hier precies zelfde busquets heeft ook Keane vervangen. Busquets is voetballende zoveel beter en verdedigend doet hij niks onder voor Keane.
Speel zelf met maar 2 middenvelders dus dan moet je echt een goede cdm met high verdedigende workrates hebben.

Pfff did Bellingham is zo bizar goed. Power van Gullit en voetballende skills van modric / kdb.

Die Ramos niet gedaan toen, zoveel spijt van. Heb toty militiao er naast staan. Die corrigeert veel. Maar net in die ultimate tots staat kimpembe net iets verder. Met een R9 ben je dan direct de lul.

Ga eens kijken of ik smalling of tomori kan inpassen. Toty van dijk zou perfect zijn maar die kan ik niet betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 21:53:
[...]

Hier precies zelfde busquets heeft ook Keane vervangen. Busquets is voetballende zoveel beter en verdedigend doet hij niks onder voor Keane.
Speel zelf met maar 2 middenvelders dus dan moet je echt een goede cdm met high verdedigende workrates hebben.

Pfff did Bellingham is zo bizar goed. Power van Gullit en voetballende skills van modric / kdb.

Die Ramos niet gedaan toen, zoveel spijt van. Heb toty militiao er naast staan. Die corrigeert veel. Maar net in die ultimate tots staat kimpembe net iets verder. Met een R9 ben je dan direct de lul.

Ga eens kijken of ik smalling of tomori kan inpassen. Toty van dijk zou perfect zijn maar die kan ik niet betalen :+
Als je moet kiezen tussen Tomori en Smalling dan kan ik je zeggen dat ik Smalling echt heel erg goed vind. Zoveel onderscheppingen niet normaal. Tomori ook niet slecht hoor, maar voor mijn gevoel wat hoekiger en bonkiger en iets trager voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 21:53:
[...]

Met Virgil heb ik tijdens toty promo gewoon ontzettend veel geluk gehad dat ik hem untradable packte. :) Tot op de dag van vandaag nog steeds ontzettend blij mee.

Maar toty eder militao is ook niet verkeerd. Over Smalling hoor ik ook wel goede verhalen en die is best cheap volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 22:15:
[...]

Met Virgil heb ik tijdens toty promo gewoon ontzettend veel geluk gehad dat ik hem untradable packte. :) Tot op de dag van vandaag nog steeds ontzettend blij mee.

Maar toty eder militao is ook niet verkeerd. Over Smalling hoor ik ook wel goede verhalen en die is best cheap volgens mij.
Smalling vind k altijd super irritant om tegen te spelen! Sterk, snel en zit overal tussen. Tomori tijdje mee gespeeld maar was idd vrij lomp, wel sterk in verdedigen maar mn voorkeur gaat uit naar (een type) laporte (naast dias)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier inmiddels Smalling en Militao tots als centrum. Maar ik vind serieus Smalling vaak beter dan Militao. Maar dan praat je wel over een kaart van 115k en een van 1,2 mio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hier toch maar Ramos teruggezet ipv Kimpembe. :) Ook Prime Jairzinho er weer in gezet en Rapinha naar de bank verwezen.

Packte uit de 90+ icon player pick Prime Carlos Alberto, dus die ook maar in het team gezet om die eens uit te testen. Uit de TOTS Upgrade SBC packte ik voor de derde keer TOTS Marquinhos, rest was absoluut niet noemenswaardig. :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/agvVie6eWJ7utBIruwFPBtYp4vI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/37XldFAfXG0cruO4wH6Y1xHn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HonVbeTQDBnzKcEqyQL3zXR0NTY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/89cPxNuydprJikfMBgLo2hAk.png?f=user_large

komt daar bij mij mid Gullit uit een pack rollen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Aangezien iedereen hier tevreden is over smalling , hem ook maar eens gaan proberen.

Vind het zelf ook echt een hel om tegen te spele.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:55
Wow, komt Nkunku uit een 83 pp!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OlHIBRy73CNC_zP_WUIVGVdw4xQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EUHBz0RziY78P7dMGaUG8MjO.jpg?f=fotoalbum_large

En uit de tots pp Marquinhos!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

_Uploader_ schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:55:
Wow, komt Nkunku uit een 83 pp!
[Afbeelding]

En uit de tots pp Marquinhos!
Werd enthousiast dus denk doe er ook ff 1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YjDp81ZlSInPrEQa-9HsJADcCMo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8MEVaF5pn5V0YlB1DkLWUBoj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Weet iemand waarom er zo'n verschil zit in prijs tussen de beide 97 rated versies van Haaland? 2,4 mln of 3 mln. Terwijl de stats zo ver ik zien kan exact hetzelfde zijn en als goed is juist de versie van 3mln nog ik packs zit / zat deze week. Snap 't niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 04:47:
Weet iemand waarom er zo'n verschil zit in prijs tussen de beide 97 rated versies van Haaland? 2,4 mln of 3 mln. Terwijl de stats zo ver ik zien kan exact hetzelfde zijn en als goed is juist de versie van 3mln nog ik packs zit / zat deze week. Snap 't niet...
Denk dat die paarse kaartjes een stuk minder gepackt worden. Voor de rest kan ik ook niks verzinnen, haaland is qua stats indd precies het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Speel nu al een tijdje met de onderstaande opstelling. Speelt echt heerlijk weg. Middenveld is uiteraard wat minder fysiek, maar aanvallend erg bruikbaar.
Heb nog behoorlijk wat fodder klaarstaan. Jammer dat Kaka zo tegenvalt, hopen op nog een mooie SBC de komende dagen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e6UcRJOGuI2S_2EGATk0wu93Fac=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m0KfvbkjnghlO6LRrKRVKLfs.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Hier wel happy. Uit de tots pick SBC TOTS Rabiot gekregen. Iemand hiermee gespeeld? Ziet er zeer decent uit, maar twijfel een beetje over de medium/medium workrates.

Edit:

Oke hij is wel echt goed. Middenveld met Busquets, Valverde en Rabiot voelt echt heel solide aan.

Heb voor de chem Bremer gekocht maar ik snap niet dat hij zo goedkoop is. Hij doet me stiekem een beetje denken aan FB Ramos.

[ Voor 42% gewijzigd door Partypooper op 15-06-2023 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Alba gisteren in mn team gezet, lekker kaartje voor! Bevalt me beter als balde.

Tevens naar een 4321 gegaan, win echt geen reet meer met 4222. Divisie 4 is niet te doen op dit moment🤣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cqv_TUu2ZHqvZnvNK_qzKMAEO4M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tDa1zqTstSGfCrXRYR7I2p1K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• henkjan101
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16-09 09:46
Komt tradeable uit Marquee Matchups lopen. 3.5 miljoen waard 😱

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bwrg2X5tkDv43mAXXiZaqh-5WVs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EjZBCIhIkD8bPsPGKK3VHbB8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Red picks zijn tradeble, weer een mooie fuck up van EA 🤣

Stagiaires zijn lekker bezig daar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:08:
Alba gisteren in mn team gezet, lekker kaartje voor! Bevalt me beter als balde.

Tevens naar een 4321 gegaan, win echt geen reet meer met 4222. Divisie 4 is niet te doen op dit moment🤣
[Afbeelding]
4321 is toch wel een van de fijnste formaties deze FIFA. Heb er aardig wat geprobeerd dit jaar, maar uiteindelijk ga ik toch weer terug naar 4321.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/69-CkSyHgZSVhQt0BGbkGJ2WfjQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8bHtUFj82UwOs8m9z5SzRoMW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb vrijwel het hele jaar 4321 gespeeld en ben er een beetje op uitgekeken.

Wil de beste positie voor Musiala vinden aangezien ik die als lcm niet echt top vind. Zidane was van grotere waarde.

Iemand enig idee wat dan een goede formatie is? Switch ingame naar 4321.

Wellicht 352 een optie. Is dat wat dit jaar?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O1ZM9c9_GxCgbAWEk-I-2Lg7Un4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rlp48qHNAMZ2oYECvNTz1Yox.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Oekol schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:47:

Wil de beste positie voor Musiala vinden aangezien ik die als lcm niet echt top vind. Zidane was van grotere waarde.

[Afbeelding]
Speel de laatste tijd weer good old 4231. Bevalt me goed.

Gameplay in de WL is erg bedroevend. Zo stroperig en veel button delay.

Na 3 potjes weer gestopt, niet te doen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Valandil schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:27:
[...]

De 4231(2) variant? Of die met drie cam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:47:

[Afbeelding]
Hoe heb je de instructies ingesteld dan van Musiala? Want ik heb een poos met zijn future star variant gespeeld en dat beviel prima vanaf lcm of rcm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Partypooper schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:36:
[...]

Hoe heb je de instructies ingesteld dan van Musiala? Want ik heb een poos met zijn future star variant gespeeld en dat beviel prima vanaf lcm of rcm.
Laat ik het zo brengen. Zidane was untradable en heb nu 1mln voor hem betaald en zoveel beter is 't allemaal ook niet. Denk dat dat t meer is. Maar wilde Zidane graag vervangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SThhhM00go6LuOiZGaKmQxrK7VE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3gZh5bl1mjHyYflLrImzsj2g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:39:
[...]

Laat ik het zo brengen. Zidane was untradable en heb nu 1mln voor hem betaald en zoveel beter is 't allemaal ook niet. Denk dat dat t meer is. Maar wilde Zidane graag vervangen.

[Afbeelding]
Neem aan dat je hem voornamelijk aanvallend gebruikt toch? Je kan proberen om eens cover center om te zetten naar de cover wing. Dan heeft die een vrijere rol, wellicht werkt dat voor je. :)

Anders kan het gewoon zijn dat de speler je niet ligt. Is niet erg natuurlijk! Iedereen zijn persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Partypooper schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:43:
[...]

Neem aan dat je hem voornamelijk aanvallend gebruikt toch? Je kan proberen om eens cover center om te zetten naar de cover wing. Dan heeft die een vrijere rol, wellicht werkt dat voor je. :)

Anders kan het gewoon zijn dat de speler je niet ligt. Is niet erg natuurlijk! Iedereen zijn persoonlijke voorkeur.
Ja moet dan ff nakijken of 't dan nog goed staat. Hij staat cover center zodat het dan een 442 bij verdedigen wordt. Hij heeft ook 5* skills en ik kan helemaal niets qua skills :D. Voornamelijk aanvallend ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Oekol schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:36:
[...]

De 4231(2) variant? Of die met drie cam?
3 CAM variant

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 18:03:
[...]

Ja moet dan ff nakijken of 't dan nog goed staat. Hij staat cover center zodat het dan een 442 bij verdedigen wordt. Hij heeft ook 5* skills en ik kan helemaal niets qua skills :D. Voornamelijk aanvallend ja!
In principe zou jij dan Matthäus en Goretzka op cover center kunnen zetten en dan Musiala op cover wing. Dan ben je er toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:27:
[...]

4231 is ook echt een hele fijne, alleen heb k altijd het gevoel dat het te verdedigend speelt. Te weinig diepte of lopende mensen voorin, kan me vingers er niet echt op leggen en heb (nog) niet de juiste tactics kunnen vinden om dit gevoel weg te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik ga in de WL telkens 5-1,6,1 of zelfs 7-1. Daarna verlies ik er standaard 5 op rij met de meest gekke goals tegen. Is hier iets tegen te doen? Qua matchmaking oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Laatst online: 17-09 01:13
saert schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:37:
Ik ga in de WL telkens 5-1,6,1 of zelfs 7-1. Daarna verlies ik er standaard 5 op rij met de meest gekke goals tegen. Is hier iets tegen te doen? Qua matchmaking oid?
Is gewoon de matchmaking denk ik. Ik heb dat altijd bij 11-2 of 11-3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Mesque schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:44:
[...]

Is gewoon de matchmaking denk ik. Ik heb dat altijd bij 11-2 of 11-3..
Blijft vrij bijzonder. Maar wat verwacht je ook van zo'n organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 07:57:
[...]

4231 is ook echt een hele fijne, alleen heb k altijd het gevoel dat het te verdedigend speelt. Te weinig diepte of lopende mensen voorin, kan me vingers er niet echt op leggen en heb (nog) niet de juiste tactics kunnen vinden om dit gevoel weg te nemen.
Heb mijn middelste cam op “voorin blijven” en “naar de 16”

Een van de 2 cdm staat op balanced (dek midden). In mijn geval Rodri met H/H workrates.

Heb voor me gevoel altijd wel genoeg spelers voorin, maar soms in een counteraanval niet en dan is bij mij Kane niet de snelste als ik kan counteren 😬

wijze woorden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Lol pack net RvP uit een 2 player gold upgrade pack die ik puur voor de weekly challenge heb gedaan Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQcQH0q3_jYtYyYDVuUZAemhdlQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tzXP1rYAi6td2sCPGlutbFhZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
saert schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:37:
Nee, geluk hebben. Je komt in een serie terecht van mensen die ook heel veel achter elkaar gewonnen hebben, dus de kans om te winnen wordt kleiner als je geen absolute pro bent.

Ik win er steeds 2 of 3 en dan verlies ik er weer 3 en kom ik weer tegen mensen die ook op een lager getal staan.
Wel valt me vandaag op dat ik er bv 2 redelijk eenvoudig win en vervolgens in een potje kom waarbij mijn controller slecht lijkt te reageren en het allemaal erg stroperig verloopt. Spelers die ineens niet meer kunnen passen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:41
Is dit nu eigenlijk de laatste 'special' die ea uit brengt? Die shapeshifters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
theman36 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 15:00:
Nee verwacht er nog wel een aantal, oa futties.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Prosac
Mijn WL kan nu al niet meer stuk. Kom 5-0 achter in 30 minuten en hij gaat trucen, irriteren en pauzeren. In de 88e minuut maakte ik 5-5 _O-
Verlenging 6-6 en na penalties gewonnen. _O_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Rijkaard en Bailly uit die 85+ x10 pack. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Zo dan.. Die shapeshifters Upamecano als vervanger van Musiala... Twijfel, heb ik wel weer wat geld om eventueel TOTS Haaland te nemen in de spits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
theman36 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 15:00:
Ik verwacht nog 2-3 varianten van de reguliere icons voordat dit seizoen voorbij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik ga 2-5, het is weer een verschrikkelijke WL tot nu toe. Wordt er aan alle kanten uit geskilles. Simpele ball roll die me telkens off guard pakt. Dat nu alleen de goeie overblijven maakt het niet per se leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 21:16
Wel handig die Premium Shapeshifters met 3 chem... Had Hazard vrijgespeeld en in m'n PL/Bundesliga team gezet en tot mijn verrassing gewoon 3 chem (!). Heb daarna ook Becker gehaald als CV. Super rap en gaat ook vaak mee naar voren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 20:29:
Ik ga 2-5, het is weer een verschrikkelijke WL tot nu toe. Wordt er aan alle kanten uit geskilles. Simpele ball roll die me telkens off guard pakt. Dat nu alleen de goeie overblijven maakt het niet per se leuker
Vind momenteel juist een uitdaging. Speel juist graag tegen goed spelers. Je wordt er gewoon beter van. Soms kijk ik ook me wedstrijden terug.
En goede spelers zijn echt goede spelers en niet dat park de bus volk.

Je moet je vooral aanpassen. Vanmiddag had ik een extreem aanvallende speler, die echt super goed combineerde. 1-0 achter dat ik zoiets had zo ga gesloopt worden. Me tempo qua passing aangepast en toch iets meer voor gaan zitten scoor 1-1. 2-1 achter dus nog meer aangepast naar zijn speel style, nog sneller gaan combineren en skillmoves er bij gegooid 2-2, 2-3,2-4 RQ minuut 70.

Zulke speler triggeren me echt om beter te gaan spelen. En pushen je echt naar een beter level.

Ben 2018 begonnen als Noob aan fifa en heb me ieder jaar verbeterd. Momenteel haal ik gewoon standaard 60 punten, waar me standaard vorige jaren 45 of 51 was. Zelf uitschieters naar 16/17 wins gehad dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 21:33:
[...]

Vind momenteel juist een uitdaging. Speel juist graag tegen goed spelers. Je wordt er gewoon beter van. Soms kijk ik ook me wedstrijden terug.
En goede spelers zijn echt goede spelers en niet dat park de bus volk.

Je moet je vooral aanpassen. Vanmiddag had ik een extreem aanvallende speler, die echt super goed combineerde. 1-0 achter dat ik zoiets had zo ga gesloopt worden. Me tempo qua passing aangepast en toch iets meer voor gaan zitten scoor 1-1. 2-1 achter dus nog meer aangepast naar zijn speel style, nog sneller gaan combineren en skillmoves er bij gegooid 2-2, 2-3,2-4 RQ minuut 70.

Zulke speler triggeren me echt om beter te gaan spelen. En pushen je echt naar een beter level.

Ben 2018 begonnen als Noob aan fifa en heb me ieder jaar verbeterd. Momenteel haal ik gewoon standaard 60 punten, waar me standaard vorige jaren 45 of 51 was. Zelf uitschieters naar 16/17 wins gehad dit jaar.
Mijn standaard is 45 a 51. Voor tots was het 51 en nu terug naar 45 en wellicht dit weekend lager. Ben vader, hele dag kinderen aan het verzorgen en vrouw tevreden houden (fifa spelen hoort daar niet onder als ze wakker zijn). Einde van de dag wil ik gewoon leuke potjes spelen. Wedstrijden terug kijken ga ik echt de tijd niet voor nemen. Wellicht wordt ik te oud voor fifa :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 21:39:
[...]

Mijn standaard is 45 a 51. Voor tots was het 51 en nu terug naar 45 en wellicht dit weekend lager. Ben vader, hele dag kinderen aan het verzorgen en vrouw tevreden houden (fifa spelen hoort daar niet onder als ze wakker zijn). Einde van de dag wil ik gewoon leuke potjes spelen. Wedstrijden terug kijken ga ik echt de tijd niet voor nemen. Wellicht wordt ik te oud voor fifa :9
Snap je hoor zit in zelfde pakket, Ook gewoon vrouw lief en kleine.

Snap ook oprecht niet hoe sommige volwassen hier wl, Rivals, sb en al die objectives kunnen spelen.

Nu wat meer tijd nu voetbal seizoen voorbij is.

Terug kijken bedoel ik vooral me tegen doelpunten . Dat kost geen bakken met tijd.

Daarom koop ik oprecht gewoon fifa punten anders kan ik nooit met die power curve meekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:01:
[...]

Snap je hoor zit in zelfde pakket, Ook gewoon vrouw lief en kleine.

Snap ook oprecht niet hoe sommige volwassen hier wl, Rivals, sb en al die objectives kunnen spelen.

Nu wat meer tijd nu voetbal seizoen voorbij is.

Terug kijken bedoel ik vooral me tegen doelpunten . Dat kost geen bakken met tijd.

Daarom koop ik oprecht gewoon fifa punten anders kan ik nooit met die power curve meekomen.
Met welk elftal speel je nu sinds je Bellingham hebt? Speel jij nou 442?

Pakjes met coins nog nooit gedaan en weiger het eigenlijk te doen. Kan ik het leien? Zeker, maar 1 het handelen (vond) vind ik altijd leuk en gaat me redelijk af. Het is maar voor 1 jaar en dan ben je al je geld wat je er in hebt gestopt weer kwijt terwijl ik niet denk dat ik er per se veel betere Fifa speler van wordt. Heb nu eigenlijk een best goed team die voor TOTS bovengemiddeld was. Maar dat is hoe EA is, naaien waar je bij staat. Elke promo zijn er steeds weer betere kaartjes, je blijft dan je CC trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prima WL vandaag, ondanks af en toe bijzonder stroperig spel ga ik nu 11-6. Ben benieuwd of ik de 60 kan halen voor het eerst, maar dan moet ik de laatste 3 winnen. Morgen een poging. Zambrotta loan aan het proberen, maar die kaart gaat er wel komen. Heerlijk middenveld met Kimmich ernaast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hier een totaal waardeloze WL, na 2 weken 11 wins heb ik er deze week pas 7 met nog maar 2 te spelen. Heb weer het gevoel dat ik passagier ben ipv de bestuurder van de game. Je raakt er aan gewend bij EA die belachelijke inconsistentie in alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:06
Augy schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 15:12:
[...]

Nee verwacht er nog wel een aantal, oa futties.
Futties is niks anders dan een geselecteerde mix van bestaande speciale kaarten. Het is geen nieuwe categorie of zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op zondag 18 juni 2023 @ 08:30:
Hier een totaal waardeloze WL, na 2 weken 11 wins heb ik er deze week pas 7 met nog maar 2 te spelen. Heb weer het gevoel dat ik passagier ben ipv de bestuurder van de game. Je raakt er aan gewend bij EA die belachelijke inconsistentie in alles.
Uiteraard de 9 niet gehaald 🤣 wat een spel wat een spel. Vind deze opzet ook veel minder fijn, teveel potjes op 1 dag. Opzet tijdens tots is voor mij 10x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Helaas geen 60, eerste van de 3 potjes direct afgeslacht door iemand met Neymar, Benzema, Vinicius red. Ronaldo 97, Shifters Socrates.. nou ja, je snapt wel enigszins hoe dat ging.
Nog wel zelf 3x weten te scoren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Di Maria en Kane uit de playerpicks. Kan mijn normale Kane mooi in Zambrotta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op zondag 18 juni 2023 @ 10:44:
Di Maria en Kane uit de playerpicks. Kan mijn normale Kane mooi in Zambrotta
Zambrotta net voltooid, zeer benieuwd. Vanmiddag en vanavond wl er maar even doorheen jagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
8-5 na de Liga NOS en Calcio objectives, valt niet tegen maar wel (vanzelfsprekend) een stuk lastiger met figuren als IF Lukaku in de spits. :+ Dit was het in ieder geval wel waard voor 20x 85+ spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mesque schreef op zondag 18 juni 2023 @ 12:32:
8-5 na de Liga NOS en Calcio objectives, valt niet tegen maar wel (vanzelfsprekend) een stuk lastiger met figuren als IF Lukaku in de spits. :+ Dit was het in ieder geval wel waard voor 20x 85+ spelers.
Mijn liga NOS is echt troep, dus ik heb het niet aangedurfd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:29:
[...]

Met welk elftal speel je nu sinds je Bellingham hebt? Speel jij nou 442?

Pakjes met coins nog nooit gedaan en weiger het eigenlijk te doen. Kan ik het leien? Zeker, maar 1 het handelen (vond) vind ik altijd leuk en gaat me redelijk af. Het is maar voor 1 jaar en dan ben je al je geld wat je er in hebt gestopt weer kwijt terwijl ik niet denk dat ik er per se veel betere Fifa speler van wordt. Heb nu eigenlijk een best goed team die voor TOTS bovengemiddeld was. Maar dat is hoe EA is, naaien waar je bij staat. Elke promo zijn er steeds weer betere kaartjes, je blijft dan je CC trekken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9LB6HtCbDg72KBP6c_X0E05MKG8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/viSLZCWl937MCK3w32AdlFNB.jpg?f=fotoalbum_large

Speel momenteel met dit elftal. Normaal had dan Pedri gestaan op de plek van bellingham. Speel eigenlijk altijd 4222. Met narrow formaties vind ik het altijd zo druk op het middenveld.

Cc heb je gelijk hoor. Maar heb per week eigenlijk alleen tijd op zondag en door de weeks snel die wl kwali doen. En wil toch wel beetje behoorlijk elftal hebben zonder mega veel te moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Zat na te denken hé. Is het niet een jaarlijks terugkerend ritueel hoe beter en sneller de kaartjes worden hoe verdedigender de opstellingen worden?

De Diaby's, die nu voor een appel en ei zijn op te pikken en iedereen er uit rennen...

Als je 5 atb speelt met lage lijn moeten ze haast wel van afstand schieten. Dat maakt als iedereen 541 etc gaat spelen het spel zo idioot irritant worden op 't einde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Prosac schreef op zondag 18 juni 2023 @ 12:39:
[...]

Mijn liga NOS is echt troep, dus ik heb het niet aangedurfd
Had ik ook ja, had nu als oplossing voor 300k TOTS spelers uit die competitie gekocht en na de 4 wins (met een kleine winst) weer verkocht. Wel leuk om eens met zulke andere spelers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heb m'n width aangepast naar 40 en depth can 72 naar 60. Een 4222 tactiek gemaakt en voor 't eerst geprobeerd dit ajar. Musaila is dan een stuk fijner!

Red picks waren saliba (leuk maar Ruben dias al) een de ligt. Die had ik tradable dus top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moet zeggen dat ik erg goed ga dit weekend. Doel is 11 wins. Moet er nog 2 in 6 potjes. Is te doen zou je zeggen.

Zambrotta is echt de baas op t middenveld moet ik zeggen, flinke aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Man man man wat een toxic zooitje. 3x achter elkaar nu al 0-0 rq zelfs iemand met een Feyenoord logo.

Wat een figuren zeg. Wat het discutabele was , we de persoon met een Feyenoord logo een bericht sturen. Die kon ik niet vinden op psn….

En het was gewoon een ps speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nou 11 wins binnen, record voor me en werd er ook voor beloond.

Red picks casemiro en diaby, vanochtend al saliba uit de sb rewards. Uit de pakketjes kwa Socrates even weg wandelen. Mooie vervanger voor paqueta
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_KIbazb0hXZsrf_DBzu2M2kJnE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SL54NhBPhuMbTyTwqxjbnXKt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zondag 18 juni 2023 @ 18:12:
Nou 11 wins binnen, record voor me en werd er ook voor beloond.

Red picks casemiro en diaby, vanochtend al saliba uit de sb rewards. Uit de pakketjes kwa Socrates even weg wandelen. Mooie vervanger voor paqueta
[Afbeelding]
Hier ook Diaby echt blij mee want wou die graag hebben. Saliba als 2de pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Traeces schreef op zondag 18 juni 2023 @ 18:18:
[...]

Hier ook Diaby echt blij mee want wou die graag hebben. Saliba als 2de pick.
Heb een shitload aan fodder. Wacht even tot vanavond , hoop dat zlatan snel
Komt
Pagina: 1 ... 106 ... 120 Laatste