Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
De fees heb ik als niet trader nooit gesnapt. Als ik soms mijn pf met 1000 dollar per seconde zag zakken wat is dan 60 dollar aan fee.Kol Nedra schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:04:
[...]
Het kan nog weken rommelen deze gebeuren.
verstandigst is toch echt je funds van exchanges halen tot er weer rust in de tent is.
denk nou niet: ja maar al die fees voor het versturen!
Ik geef dan liever $10 aan fees uit, dan dat je straks opeens te horen krijgt dat je funds gelocked zijn bij exchange X
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Idd, die stenen bank is nog niet over de brug met mijn verse lading fiat (echt bizar hoe dat gaat met internationale banken). Maar gok dat het morgen binnen is. Ik koop direct spot, als staat ie morgen alweer op 20. Op 14 wachten is imo gewoon dom, zeker als je nu volledig of voor groot deel langs de kant staat.JDx schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:17:
Als je op 16K was ingestapt was een paar maanden geleden een droomscenario, nu wacht je af
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Je doet je avatar eer aan!zwembroek schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:21:
[...]
De fees heb ik als niet trader nooit gesnapt. Als ik soms mijn pf met 1000 dollar per seconde zag zakken wat is dan 60 dollar aan fee.
Hoe streng zijn de banken als je de euro's gewoon terug stort naar je bankrekening. Of zolang het maar onder de 10k blijft malen ze er niet om? Want 10k is de grens dacht ik dat ze verplicht moeten melden.
Stel je hebt Bitcoin op 20.000 en je hebt 15 Bitcoin (300.000) geinvesteerd in een project. Dan zakt Bitcoin plotseling 4000 waardoor je een tekort hebt van 60.000 wat op dat ogenblik dus een extra 4 Bitcoin is (ongeveer) als jij die dan niet meer hebt dan verdampt veel van je geld in niets en er is vaak geen dekking. Dus de crash van FTX kan een kettingreactie veroorzaken. Iets wat we volgens mij in het verleden al op (kleinere) schaal hebben gezien.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Als je niks te verbergen hebt, is er niks aan de handthefox231 schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:28:
[...]
Hoe streng zijn de banken als je de euro's gewoon terug stort naar je bankrekening. Of zolang het maar onder de 10k blijft malen ze er niet om? Want 10k is de grens dacht ik dat ze verplicht moeten melden.
Green candle chaser
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Inderdaad meeste nouja bijna alles wel gedocumenteerd. Alleen defi is soms wat lastig te volgen. Maar geen witwas of scam praktijken inderdaad.Kody Scott schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:29:
[...]
Als je niks te verbergen hebt, is er niks aan de hand
*plopTaro schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:30:
Ik sta net als vele anderen klaar om inderdaad rond de 13.6/14k het volgende deel in te kopen. Wie trekt de stop er even uit zodat we dat ook daadwerkelijk kunnen doen?
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/dpAuEIPHbVFOBRrFHb94jSf7.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaat wel hard, maar ze kunnen nog aanvullen :-)
https://etherscan.io/addr...d7169b29feb9758#tokentxns
Het liefst niet natuurlijk maar been there done that. Vaak genoeg helaas.
Iets anders.
Deze tweet zet alles wel mooi in perspectief.
In 2018 there was no Ftx, not even Visa and PayPal, no states and no banks and funds. Meanwhile, BTC had risen to 20k, don't be fooled by the bearmarket, the opportunities are in front of us all. #btc #Bitcoin pic.twitter.com/rtik9mmFHy
— The Don (@SecretKidCrypto) 13 november 2022
Als je hiermee bedoelt: Verkopen voor fiat en terugstorten op de rekening dan is dat inderdaad een risico. Maar aan de andere kant zijn er ook veel mensen die hun crypto van exchanges halen en die dat dus niet op korte termijn kunnen/willen verkopen, dat zorgt voor minder verkoopdruk en een minder snel dalende koers.Auredium schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:29:
Mensen die hun funds veilig stellen waardoor de waarde verder zakt.
Dit zijn dus wel momenten waarop de vaste kern zich aan het opladen is voor de volgende run en de mensen die onder water staan hun verlies nemen. Een enorme katalysator voor een volgende run.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
idd beide helemaal waar Taro!! Vooral dat laatste beseffen mensen zich niet goed genoegTaro schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:35:
[...]
Als je hiermee bedoelt: Verkopen voor fiat en terugstorten op de rekening dan is dat inderdaad een risico. Maar aan de andere kant zijn er ook veel mensen die hun crypto van exchanges halen en die dat dus niet op korte termijn kunnen/willen verkopen, dat zorgt voor minder verkoopdruk en een minder snel dalende koers.
Dit zijn dus wel momenten waarop de vaste kern zich aan het opladen is voor de volgende run en de mensen die onder water staan hun verlies nemen. Een enorme katalysator voor een volgende run.
Lager. De pijn van deze ellende is nog lang niet genomen. Die bounce omhoog is imho een verraderlijke bounce. Voor het einde van het jaar zitten we stukken lager. Eth voor 700 zal mij ook niet verbazen.sjorremans schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:12:
Gaan we weer terug de 15k regionen in?
Voor mijn gevoel is 900 wel de psychologische ondergrens, beetje zoals winkels die dingen verkopen voor bijvoorbeeld 9.99 in plaats van 10 euro. Maar goed, wie ben ik.mannowlahn schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:38:
[...]
Lager. De pijn van deze ellende is nog lang niet genomen. Die bounce omhoog is imho een verraderlijke bounce. Voor het einde van het jaar zitten we stukken lager. Eth voor 700 zal mij ook niet verbazen.
Klopt. Maar je hebt wel fiat nodig weer een run te krijgen. En met de huidige wereld markt en stijgende rentes moet er eerst een positieve flow zijnTaro schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:35:
[...]
Als je hiermee bedoelt: Verkopen voor fiat en terugstorten op de rekening dan is dat inderdaad een risico. Maar aan de andere kant zijn er ook veel mensen die hun crypto van exchanges halen en die dat dus niet op korte termijn kunnen/willen verkopen, dat zorgt voor minder verkoopdruk en een minder snel dalende koers.
Ik heb jaar geleden al gekozen om gewoon er niet meer naar te kijken.
Maar naar alle ftx nieuws toch is even in te loggen. Qua bedrag is het drama. Qua btc een lichte stijging.
En nog steeds K dat je wel euro’s aan binance kan toevoegen. Maar nog steeds niet kan withdraw’en.
Eens, maar er staat ook enorm veel fiat/stables klaar aan de zijlijn om er in te worden gedrukt als het moment daar is. En voor mijn gevoel hebben er nog nooit zoveel mensen DCA toegepast, ik zie het zelfs in mijn omgeving steeds meer gebeuren. Er is echt wel voldoende geld, men is alleen nog niet bereid het in te zetten.Tito129 schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:40:
[...]
Klopt. Maar je hebt wel fiat nodig weer een run te krijgen.
Ik zit nog in de fase dat ik meer geld heb uitgegeven dan dat het waard isthefox231 schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:28:
[...]
Dus stel ik heb 5k verstuurd naar exchanges etc, daar is nog maar 3k van over
nothing stops this train
De Jade Green card heb ik er al een paar keer kwa waarde uitgehaald.
Daarnet toch maar vaarwel gezegd en omgezet naar BTC. Dit vervolgens naar de Ledger gestuurd. Het was een leuke tijd bij die club. 2 jaar lang druk bezig geweest bij hun met cashback vergaren. Alleen aan cashback al $2500 opgehaald.
Nu alleen de Plutus card nog gebruiken. Valt die om so be it. Daar zit geen eigen geld in.
UberLurker Departement #GG.
Denk zelf dat de mensen die uitstappen groter is dan de instappers de komende tijd, helemaal de big boys ik denk dat die wachten op wat er nog komen gaat en regulatie voordat ze nog instappen.Taro schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:44:
[...]
Eens, maar er staat ook enorm veel fiat/stables klaar aan de zijlijn om er in te worden gedrukt als het moment daar is. En voor mijn gevoel hebben er nog nooit zoveel mensen DCA toegepast, ik zie het zelfs in mijn omgeving steeds meer gebeuren. Er is echt wel voldoende geld, men is alleen nog niet bereid het in te zetten.
Mensen in mijn omgeving die er al jaren inzitten zijn er nu ook wel even klaar mee, weinig tot geen mensen meer die aan het middelen zijn in mijn kleine wereld hier onder de brug.
Geen idee, ik zou gewoon BTC aankopen en long term op je Ledger zetten voor komende jaren. Mits je het geld nu nodig hebt uiteraard.thefox231 schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:28:
[...]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Sinds ik op 28k ben uitgestapt lees ik dit al maanden. Nee, nu is de bodem in. Nu ga je de boot missen...anti elppa schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:22:
[...]
Op 14 wachten is imo gewoon dom, zeker als je nu volledig of voor groot deel langs de kant staat.
Mijn bearish gevoel in deze periode is voor het grootste gedeelte gevoed door de macro omstandigheden. Maar nu de shit binnen crypto écht aan is gaan we ineens moon?
Jij weet ook dat een bearmarket vaak ook een langdurig, saaie periode is met weinig actie. Of de bodem nu 14k, 12k is. Of dat we er al zijn geweest. Laat de hele markt eerst maar eens rustig afkoelen lijkt me.
[ Voor 8% gewijzigd door Gelukszoekr op 13-11-2022 12:29 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bitonic heeft al een aantal jaar een eigen exchange: https://bl3p.eu/ Probleem is alleen wel dat die nooit echt aangeslagen is en dat het volume er ontzettend laag is.sh4d0wman schreef op zondag 13 november 2022 @ 09:19:
In NL geloof ik eigenlijk alleen in Bitonic maar dat is geen exchange.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
$2500 aan cashback op een Jade kaart. Dan heb je wel aardig je best gedaan.Skrunsies schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:47:
Goed of niet goed. Ook in het kader van safety.
De Jade Green card heb ik er al een paar keer kwa waarde uitgehaald.
Daarnet toch maar vaarwel gezegd en omgezet naar BTC. Dit vervolgens naar de Ledger gestuurd. Het was een leuke tijd bij die club. 2 jaar lang druk bezig geweest bij hun met cashback vergaren. Alleen aan cashback al $2500 opgehaald.
Nu alleen de Plutus card nog gebruiken. Valt die om so be it. Daar zit geen eigen geld in.
Als je voor next level wilt gaan. Je kan billhop gebruiken om facturen ook met de kaart te betalen. Zo betaal ik hier mijn onder andere mijn wegenbelasting, energierekening, verzekeringen etc. ook met de kaart. Dit is alleen pas interessant vanaf 5% cashback. Met de huidige prijs van Plutus kost je zo'n €1600. En bij HI.com nog minder. Alleen vertrouw ik die toko niet
Dan ben ik wel heel dom.. ik ben al 4 jaar blijven zitten..Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:51:
[...]
Sinds ik op 28k ben uitgestapt lees ik dit al maanden. Nee, nu is de bodem in. Nu ga je de boot missen...
Mijn bearish gevoel in deze periode is voor het grootste gedeelte gevoed door de macro omstandigheden. Maar nu de shit binnen crypto écht aan is gaan we ineens moon?
Jij weet ook dat een bearmarket vaak ook een langdurig, saaie periode is met weinig actie. Of de bodem nu 14k, 12k is. Of dat we er al zijn geweest. Laat de hele markt eerst maar eens rustig afkoelen lijkt me.
Niks persoonlijks uiteraard, maar vanuit mijn perspectief is iedereen die het afgelopen half jaar is blijven zitten "gewoon dom"
Zero.
erg makkelijk gelul achterafGelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:51:
[...]
.
Niks persoonlijks uiteraard, maar vanuit mijn perspectief is iedereen die het afgelopen half jaar is blijven zitten "gewoon dom"
En ja vaak na de bodem is het zeker nog een jaar vlak tot licht omhoog. Daarom start mijn DCA pas 1 jaar na de top om precies die periode mijn posities te vergroten.
Thanks man!Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:57:
[...]
$2500 aan cashback op een Jade kaart. Dan heb je wel aardig je best gedaan.
Als je voor next level wilt gaan. Je kan billhop gebruiken om facturen ook met de kaart te betalen. Zo betaal ik hier mijn onder andere mijn wegenbelasting, energierekening, verzekeringen etc. ook met de kaart. Dit is alleen pas interessant vanaf 5% cashback. Met de huidige prijs van Plutus kost je zo'n €1600. En bij HI.com nog minder. Alleen vertrouw ik die toko niet
Billhop nog nooit van gehoord. Zal me er eens in verdiepen
Alsof je even de controleurs laat zien dat je 378 miljoen hebt op je bankrekening, en dag erna weer terug geeft aan de echte eigenaar van dat geld. Via Revolut kun je instant je kaart leegtrekken, net met 20 euro gedaan Revolut->Curve-> crypto kaart. Geen idee wat max is. Toch niet gelukt, hij heeft om dat CDC niet werkte, andere kaart gepakt (plutus).
[ Voor 12% gewijzigd door enermax op 13-11-2022 11:04 ]
Ach man. Hoe vaak heb ik niet van tevoren aangegeven wat ik denk dat er zal gebeuren. En er ook naar heb gehandeld.
[ Voor 53% gewijzigd door Gelukszoekr op 13-11-2022 11:03 ]
Ik blijf zitten waar ik ben, zijn wel redelijk safe plekken: kraken, binance, kava, demex, ledger, mew en een sw wallet.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
en daarom vind ik je post ook ver onder de Roellie80 standaard.
Maargoed de zon schijnt en de bodem zit ergens tussen de 6 cent en ZERO
Hodlen omdat je gelooft in BTC of omdat je geen tijd/zin/expertise hebt om daadwerkelijk winstgevend te traden is prima.
Traden (en dus ook regelmatig volledig uitstappen) is ook prima.
En dan heb je nog de tussenvorm van een HODL pot en een tradepot.
Als je achter je eigen strategie staat moet je tevreden zijn, laat anderen lekker een eigen strategie uitvoeren.
Anderen als dom bestempelen omdat jouw strategie goed uitpakt is niet erg chique.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-11-2022 11:07 ]
Zonder corona, de oorlog, opvallende exchanges, China bans etc etc zag het er heel anders uit en dat kon niemand voorspellen. Dus je hebt wat dat betreft flinke mazzel gehad.Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:00:
[...]
Ach man. Hoe vaak heb ik niet van tevoren aangegeven wat ik denk dat er zal gebeuren. En er ook naar heb gehandeld.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 13-11-2022 11:22 ]
Zero.
Op basis van wat leken zij betrouwbaar? Brokers lijken helaas (vaak) betrouwbaar als ze maar met miljoenen euro's aan reclame gelden smijten in de echte wereld. Het zou juist andersom moeten zijn. Al dat geld wat crypto.com uitgaf aan reclame waar kwam dat vandaan?hoevenpe schreef op zondag 13 november 2022 @ 09:07:
[...]
Op welke manier kan je als noob nog relatief veilig instappen? De spreekwoordelijke bodembel kan gevoelsmatig niet ver weg zijn maar crypto.com leek me nou net een betrouwbare broker, is bitfavo wel oké?
Wat is nu echt hun business model geweest - zeker in de tijd dat velen daar zoveel cashback hebben verdiend. Crypto.com moest het niet van haar geweldige producten hebben, of mooie exchange (enorm veel spread), of lage fees (duurste in de markt). De meeste gebruikers zitten daar nu echt alleen nog omdat ze hun naam maken door met geld te smijten in de reclame wereld.
Betrouwbare exchanges zijn eerder degene die mooie competatieve producten maken. Waar mensen niet zitten voor de extreme staking rewards (red flag FTX), of de bijzondere referals.
dit dusPelox schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:04:
[...]
Zonder corona, de oorlog, etc etc etc zag het er heel anders uit en dat kon niemand voorspellen. Dus je hebt wat dat betreft flinke mazzel gehad.
Op o.a. Amazon.nl kun je een digitale cadeaukaart aanschaffen met elk random bedrag (op de cent!) en succesvol betalen met je CRO kaart. Zo kun je instant je Crypto.com balans naar €0,00 helpen zonder bijkomende kosten.
Mijn exit was ver na corona, en de oorlog was ook al lang bezig.Pelox schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:04:
[...]
Zonder corona, de oorlog, etc etc etc zag het er heel anders uit en dat kon niemand voorspellen. Dus je hebt wat dat betreft flinke mazzel gehad.
Maar prima, Ik heb gewoon geluk gehad. Ik ben een dwaze gokker.
Hier net snel naar de pinautomaat gereden en alles eraf gepind. Betaal je wel 2% kosten boven de 800 euro, maar better safe than sorry.Malarky schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:07:
Voor degenen die nog wat geld hebben staan op hun kaart bij Crypto.com (dat kun je er helaas niet zomaar afhalen).
Op o.a. Amazon.nl kun je een digitale cadeaukaart aanschaffen met elk random bedrag (op de cent!) en succesvol betalen met je CRO kaart. Zo kun je instant je Crypto.com balans naar €0,00 helpen zonder bijkomende kosten.
Absoluut. Daarom kocht ik ook weer in afgelopen week. Maar dan vooral omdat we al maanden "rust" hadden. Ik ging destijds ook mee in het verhaal dat we waarschijnlijk het ergste wel gezien haddenzwembroek schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:10:
Weet je wat het is @Roellie . Als dat FTX niet was omgevallen dan had ik nog wel willen zien of we onder die 17k zouden gaan. Ik zit op dezelfde lijn als jou over dit onderwerp maar zo'n back swan event kan je van te voren nooit inprijzen.
Klopt. Achteraf gezien kon ik de boel beter verkopen. Maar holden geeft ook wel een beetje rust. Daarnaast heb ik nog een potje liggen om bij te kopen als het echt misgaat...BTC100K2021 schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:04:
De aloude discussie: traden of hodlen
Hodlen omdat je gelooft in BTC of omdat je geen tijd/zin/expertise hebt om daadwerkelijk winstgevend te traden is prima.
Traden (en dus ook regelmatig volledig uitstappen) is ook prima.
En dan heb je nog de tussenvorm van een HODL pot en een tradepot.
Als je achter je eigen strategie staat moet je tevreden zijn, laat anderen lekker een eigen strategie uitvoeren.
Anderen als dom bestempelen omdat jouw strategie goed uitpakt is niet erg chique.
En binnenkort start het WK in Qatar, kijken hoe rekt de Algorandjes dan gaan.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Transfer naar gate.io op 21/10, gate.io proof of reserves audit op 19/10. Gelukkig niet andersom.enermax schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:00:
Crypto.com accidentally sends 320k ETH to Gate.io, recovers funds days after.
Alsof je even de controleurs laat zien dat je 378 miljoen hebt op je bankrekening, en dag erna weer terug geeft aan de echte eigenaar van dat geld.
Hier een handig overzicht van CEX audits: https://defillama.com/cexs (met links naar de rapporten).
Alstu. Maximaal 2. De rest is voor mij. Zat vanochtend in mn schoen.JDx schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:37:
Mooi, het zit klem, tijd voor een dropje.
https://www.lookintobitco...llets-greater-than-1-btc/
https://www.lookintobitco...lets-greater-than-10-btc/
https://www.lookintobitco...ets-greater-than-100-btc/
https://www.lookintobitco...ts-greater-than-1000-btc/
BTC >1 - all time high en extreem stijgend sinds de afgelopen dagen
BTC >10 - Stijgend sinds BTC op 40K stond
BTC >100 - Stabiel sinds juli 2019 (!)
BTC >1000 - Dalend sinds BTC op 40K stond
Kan hier niet echt chocolade van maken (behalve dat de parabolische piek bij wallets <1 wel te verklaren is, gelukkig zijn er ook mensen wakker geworden en nemen weer controle over de eigen munten).
Ik had verwacht dat de grote wallets (en het institutionele geld) ook aan het toenemen was.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-11-2022 11:21 ]
@Taro ik wil Bitvavo leegtrekken. Jij koopt daar geloof ik ook wat spot. Stuur je dat van daar naar je ledger en werkt dat (veilig) met het verifiëren van je ledger adres? Of gebruik je een omweg via bv Binance?
Nee, je hebt de markt gelezen en een bijbehorend plan gemaakt. Dat heb je goed gedaan, want één en ander kwam uit.Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:10:
[...]
Dat is te danken aan je plan én aan de manier waarop de markt zich heeft ontvouwd. Op dat eerste had je invloed, op dat tweede niet. Zoals FTX ons naar beneden heeft geduwd, had overleden Poetin ons ook alweer op 35k kunnen zetten.
Om dan het in de markt blijven zitten ‘gewoon dom’ te noemen, is m.i. iets te weinig nederig.
Met nog steeds waardering voor wat je zag in de markt, en dat je bijbehorende plan heeft gewerkt.
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 13-11-2022 11:23 ]
Maktub
Dat is ook niet sjiek. Het was in mijn reactie naar @anti elppa die stelde dat wachten op 14k dom zou zijn.MrMrq schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:22:
[...]
Om dan het in de markt blijven zitten ‘gewoon dom’ te noemen, is m.i. iets te weinig nederig.
Normaal withdraw ik daar nooit wat. Blijft een beetje ‘stom’ op pending staan.
Zie je de transactie al op de blockchain?Skrunsies schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:25:
Is het BTC netwerk traag of ligt het bij crypto.com.
Normaal withdraw ik daar nooit wat. Blijft een beetje ‘stom’ op pending staan.
Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:25:
[...]
Dat is ook niet sjiek. Het was in mijn reactie naar @anti elppa die stelde dat wachten op 14k dom zou zijn.
Er staat geen txid bij in de app van crypto.com
Dus beetje noob hier. Dan geen idee hoe ik deze checken kan
Dus of je nou nu of bij 14 instapt, als het naar 50k of hoger gaat (ooit) dan maakt dit niet heel veel uit, behalve misschien in je hoofd, dat je sneller in de plus staat.
Je hebt geen txid nodig omdat je t adres weet waar t naar toe gaat, dus die even in een block explorer invoeren en kijken of er al een transactie is aangemaakt. Ledger gebruikt zelf deze:Skrunsies schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:28:
[...]
https://blockstream.info/
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 13-11-2022 11:34 ]
Je vergeet de inflatie en rentes die omhoog zijn gegaan, natuurlijk zal het wel iets uitmaken maar de problemen zijn iets groter dan een corrupte Poetin en Oekraïne imoMrMrq schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:22:
[...]
had overleden Poetin ons ook alweer op 35k kunnen zetten.
Maja niemand weet het uiteindelijk maar als je naar de wereld markt kijkt ziet er imo niet goed uit de komende jaren.
Verwijderd
Mwah het is mijn bewuste keuze Bitcoin te hodlen, omdat ik gewoon naast fiat Bitcoin wil bezitten. All-in fiat is ook gewoon een risico tegenwoordig, en ik wil niet constant bezig zijn met schuiven.Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:51:
[...]
Net zoals ik fysiek goud en zilver wil bezitten, deze dump ik ook niet bij iedere koersscheet.
Zelfde met andere spullen met verzamelwaarde.
Iedereen kijkt er anders naar, volg vooral je eigen plan
Had daar inderdaad al gekeken. Maar staat nog niets.Tomba schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:31:
[...]
Je hebt geen txid nodig omdat je t adres weet waar t naar toe gaat, dus die even in een block explorer invoeren en kijken of er al een transactie is aangemaakt:
https://blockstream.info/
Dan is ie niet verzonden nog, geeft te denkenSkrunsies schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:34:
[...]
Had daar inderdaad al gekeken. Maar staat nog niets.
Als het goed is heb je bevestiging gehad van je transactie via email? Onderwerp: BTC Withdrawal Request Received. Daarin staat ook het adres waar je BTC naar toe gaat als het goed is. Daarop kun je dan zoeken naar de transactie. Of even wachten op het mailtje dat transcatie complete is, dat duurde bij mij vanochtend een uurtje.Skrunsies schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:28:
[...]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik gebruik crypto.com niet dus geen idee. Is dat normaal bij hen dat dat een uur duurt? Gebruik puur Kraken en BTC opname is altijd nagenoeg instant.Wom schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:35:
[...]
Als het goed is heb je bevestiging gehad van je transactie via email? Onderwerp: BTC Withdrawal Request Received. Daarin staat ook het adres waar je BTC naar toe gaat als het goed is. Daarop kun je dan zoeken naar de transactie. Of even wachten op het mailtje dat transcatie complete is, dat duurde bij mij vanochtend een uurtje.
:strip_exif()/f/image/vmwkSHYH1Om2K2VVpYkRJXef.jpg?f=fotoalbum_large)
En vandaag om 11:30 (22 uur later)
/f/image/i1EnERlVZEt2xhwkrkrNuoN5.png?f=fotoalbum_large)
Via https://portfolio.nansen.ai/dashboard/crypto.com.
De leegloop van USDC en BTC is toch wel begonnen, dat zijn de assets die ik primair monitor. Eens kijken wat er morgen over is van die 51.836 bitcoins)
[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 13-11-2022 11:42 ]
Ik werd even getriggerd.
Ik hoef geen plusjes of te horen dat ik goed zat. Iedereen probeert zo voor zichzelf een plan te maken en daar naar te handelen. Soms heb je geluk, soms heb je pech. Maar ik vind het ook niet leuk dom te worden genoemd als ik nog niet instap
BCS gebruiken naar Binance toe, kost je nog best veel fees maar via bitcoin chain kost 3 of 4x meer fees dan de BSCcooLopke schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:40:
Wat is de beste route om BTC van de crypto.com app af te halen. Ik heb het meermaals een paar maanden gelezen. Maar ik vind de posts niet meer. Thanks alvast!
CDC vraagt immens hoge feeskosten, 100x duurder dan Kraken
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 13-11-2022 11:42 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Zou ook wel interessant zijn om aantal coins te kunnen zien. Alle koersen dalen sowieso dus moeilijk te vergelijken in dollar waardes.Malarky schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:39:
Crypto.com wallets gisteren om 13:30
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De leegloop van USDC en BTC is toch wel begonnen, dat zijn de assets die ik primair monitor.
Relax jonge komt goed. Het is gewoon rete traag allemaal. Mijn BTC was ook lang onderweg van een andere exchange. Fok jezelf niet op.Skrunsies schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:34:
[...]
Had daar inderdaad al gekeken. Maar staat nog niets.
Euhm, maar kan ik vanuit de crypto.com app naar het bsc netwerk sturen? Dan moet ik die defi wallet hebben zeker?Kol Nedra schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:41:
[...]
BCS gebruiken naar Binance toe, kost je nog best veel fees maar via bitcoin chain kost 3 of 4x meer fees dan de BSC
CDC vraagt immens hoge feeskosten, 100x duurder dan Kraken
Dat ene woord wat we niet meer mogen noemen triggerde mij, had mijn eerste bakkie nog niet op.Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:40:
Mijn excuus op dat iedereen dom zou zijn. Ik ben net wakker en heb m'n eerste bakkie net achter de kiezen.
Ik werd even getriggerd.
Ik hoef geen plusjes of te horen dat ik goed zat. Iedereen probeert zo voor zichzelf een plan te maken en daar naar te handelen. Soms heb je geluk, soms heb je pech. Maar ik vind het ook niet leuk dom te worden genoemd als ik nog niet instap
Zero.
zwembroek schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:43:
[...]
Relax jonge komt goed. Het is gewoon rete traag allemaal. Mijn BTC was ook lang onderweg van een andere exchange. Fok jezelf niet op.
Geen idee wat je wilt, maar ik kies vaak een goedkope transfer.Vanuit app: Bijv: USDT via polygon naar Binance 80ct. https://crypto.com/exchange/document/fees-limitscooLopke schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:44:
[...]
Euhm, maar kan ik vanuit de crypto.com app naar het bsc netwerk sturen? Dan moet ik die defi wallet hebben zeker?
[ Voor 3% gewijzigd door enermax op 13-11-2022 11:54 ]
Dat kan je o.a. hier wel zien https://portfolio.nansen....b=analytics&chain=BITCOIN maar je ziet alleen het verloop in waarde niet in coins. Dat zou je zelf moeten uitrekenen.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:42:
[...]
Zou ook wel interessant zijn om aantal coins te kunnen zien. Alle koersen dalen sowieso dus moeilijk te vergelijken in dollar waardes.
nee kan via de app,cooLopke schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:44:
[...]
Euhm, maar kan ik vanuit de crypto.com app naar het bsc netwerk sturen? Dan moet ik die defi wallet hebben zeker?
1. in hoofdmenu klik op Transfer
2. Withraw
3. External Wallet
4. dan het + rechtsboven
5. Wallet adres
6. Bitcoin
7. slect networ........oh!! de BSC functie is weg
8. nou select BTC network maar, die cdc heeft de functie weg gehaald!!
vies spelletje doen ze dus, ze weten mensen halen funds weg dus vragen ze de hoofdprijs
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 13-11-2022 11:54 ]
nothing stops this train
Is dan goedkoper. Zo omzeil ik ook wel eens ERC20 fees.
Opassen met altcoins in je CRO wallet of op het Cronos netwerk. De backing van deze wrapped tokens wordt gedaan door Crypto.com zelf.
Je ziet nu met Solana wrapped ETH en BTC, die zijn nog maar 10% waard omdat de backer FTX die de waarde garandeert in het alternatieve netwerk failliet is.
Oftewel een BTC of ETH op het CRO netwerk is dus geen echte BTC en ETH en kan dus ook snel naar 0 gaan als het mis gaat.
[ Voor 41% gewijzigd door Malarky op 13-11-2022 11:58 ]
Als je doelt op regulering. Dat gaat er komen. Of we nu willen of niet. Laten we hopen dat regulering zal zorgen voor een wat veiligere omgeving zonder dat de kernwaarde van Bitcoin teveel onder druk komen te staan_Gast_ schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:54:
Wat mij betreft zitten we op een belangrijk punt. Overheden kunnen in de kaart worden gespeeld, waardoor ze meer invloed gaan uitoefenen. Terwijl het oorspronkelijke idee juist was om overheden zoveel mogelijk erbuiten te laten. Laten we hopen dat het niet zo ver komt...
Op zich is daar inderdaad niks mis mee. Als er maar ergens een grens wordt getrokken...Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:56:
[...]
Als je doelt op regulering. Dat gaat er komen. Of we nu willen of niet. Laten we hopen dat regulering zal zorgen voor een wat veiligere omgeving zonder dat de kernwaarde van Bitcoin teveel onder druk komen te staan
Is die CZ ook voor regulering ?Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:56:
[...]
Als je doelt op regulering. Dat gaat er komen. Of we nu willen of niet. Laten we hopen dat regulering zal zorgen voor een wat veiligere omgeving zonder dat de kernwaarde van Bitcoin teveel onder druk komen te staan
Idd, maar als je de omzetting van btc naar usdt doet binnen crypto.com app verlies je ook al veel, vermist die app btc altijd lager verkoopt dan de prijs staat, waardoor ze achterliggend alsnog een deel houden...Malarky schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:55:
Je betaald bij Crypto.com zo'n 8.27$ voor een bitcoin opname (0,0005 btc). Als je dan diverse munten op BTC en ETH netwerk hebt kun je wellicht beter alles omzetten naar USDC, Polygon transfer (80ct) naar bijv Binance en daar instant je coins weer terugkopen.
Is dan goedkoper. Zo omzeil ik ook wel eens ERC20 fees.
Opassen met bitcoins in je eigen wallet of andere tokens op het Cronos netwerk. De backing van deze wrapped tokens wordt gedaan door Crypto.com zelf.
Je ziet nu met Solana wrapped ETH en BTC, die zijn nog maar 10% waard omdat de backer die de waarde garandeert in het alternatieve netwerk failliet is.
Oftewel een BTC of ETH op het CRO netwerk is dus geen echte BTC en ETH en kan dus ook snel naar 0 gaan als het mis gaat.
Edit: beetje flauw van mij.
[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-11-2022 12:06 ]
Waar kan je dit in de gaten houden?Malarky schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:39:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De leegloop van USDC en BTC is toch wel begonnen, dat zijn de assets die ik primair monitor. Eens kijken wat er morgen over is van die 51.836 bitcoins)
Edit: nu, ik vermoed wel dat ze enig nog stand houden, overigens. Uiteraard posten ze die reserves niet als ze zelfzeker genoeg zijn...
Edit: overigens wisten ze wel dat de CRO token weer ging zakken, maar dat boeit hun toch niet. Dit is al sinds mei dit jaar bewezen.
[ Voor 13% gewijzigd door cooLopke op 13-11-2022 12:10 ]
Ik wil het best leegtrekken, maar alles staat nog 27 dagen in locked staking. Dat kan ik toch niet cancellen en volgens mij hebben wel meer mensen daar last van?Malarky schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:39:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor zover ik weet wil CZ wel regulering omdat ie dan ook weet waar hij aan toe is. Tegelijkertijd wil hij uiteraard ook wel de vrijheid gehouden om z'n casino open te houden
In dit interview gaat ie wel wat in op regulering
In ieder geval op tweakersSlonzo schreef op zondag 13 november 2022 @ 12:09:
Nieuwe bankrun bij CDC nu? Lekkere self fulfilling prophecy zo.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Binance? Ik heb daar een BTC withdrawal al >20 uur in Processingzwembroek schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:43:
Relax jonge komt goed. Het is gewoon rete traag allemaal. Mijn BTC was ook lang onderweg van een andere exchange. Fok jezelf niet op.
Ik wil geen moraalridder uithangen, maar wat is precies de toegevoegde waarde van het label 'dom' voor mensen die zijn blijven zitten? Je eigen gedrag, waarden en normen op anderen projecteren draagt toch niet heel veel bij aan een goed gesprek, me dunkt.Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:10:
[...]
Mijn exit was ver na corona, en de oorlog was ook al lang bezig.
Jij hebt naar de markt gekeken, de macro in ogenschouw genomen en actief daar naar gehandeld. Goed gedaan. Iemand anders heeft wellicht een totaal andere beleggingshorizon, heeft geen zin om actief transacties te doen en DCA'd alleen maar. Die persoon heeft dan inderdaad een lager rendement dan iemand die op 40k eieren voor zijn geld heeft gekozen. Het is pas dom onverstandig als je je life savings in een risicovolle belegging dumpt omdat je verblind bent door greed. In zo'n situatie zou ik persoonlijk ook niet het label dom gebruiken.
Volgens jouw definitie ben ik een behoorlijk ambigu individu. Heel vaak slim geweest, maar ook heel vaak dom. Middel ik dan uit op normaal?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja ik kijk er nu al naar uit vanuit onze toekomstige vrijstaande woning met crypto gefinancierd.keanu_ schreef op zondag 13 november 2022 @ 12:17:
Toch mooi om over 1,5 jaar terug te kijken naar deze weken.
Lees een paar topics terug van hem waar hij uitlegt dat ie het anders bedoeld.Jedi_Pimp schreef op zondag 13 november 2022 @ 12:22:
[...]
Ik wil geen moraalridder uithangen, maar wat is precies de toegevoegde waarde van het label 'dom' voor mensen die zijn blijven zitten? Je eigen gedrag, waarden en normen op anderen projecteren draagt toch niet heel veel bij aan een goed gesprek, me dunkt.
Jij hebt naar de markt gekeken, de macro in ogenschouw genomen en actief daar naar gehandeld. Goed gedaan. Iemand anders heeft wellicht een totaal andere beleggingshorizon, heeft geen zin om actief transacties te doen en DCA'd alleen maar. Die persoon heeft dan inderdaad een lager rendement dan iemand die op 40k eieren voor zijn geld heeft gekozen. Het is pas dom onverstandig als je je life savings in een risicovolle belegging dumpt omdat je verblind bent door greed. In zo'n situatie zou ik persoonlijk ook niet het label dom gebruiken.
Volgens jouw definitie ben ik een behoorlijk ambigu individu. Heel vaak slim geweest, maar ook heel vaak dom. Middel ik dan uit op normaal?
Eens, of mensen gaan toch inzien dat enkel BTC een serieuze currency is en de rest vooral geprint._Gast_ schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:54:
Wat mij betreft zitten we op een belangrijk punt. Overheden kunnen in de kaart worden gespeeld, waardoor ze meer invloed gaan uitoefenen. Terwijl het oorspronkelijke idee juist was om overheden zoveel mogelijk erbuiten te laten. Laten we hopen dat het niet zo ver komt...
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Slux zit al klaar met een klein micro flufje aan fiat.
Roellie reageerde slechts op anti-elppa en plaatste het zelfs tussen haakjes.Jedi_Pimp schreef op zondag 13 november 2022 @ 12:22:
[...]
Ik wil geen moraalridder uithangen, maar wat is precies de toegevoegde waarde van het label 'dom' voor mensen die zijn blijven zitten? Je eigen gedrag, waarden en normen op anderen projecteren draagt toch niet heel veel bij aan een goed gesprek, me dunkt.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/vyGPzg5ThY7RWMusyv37HE2M.jpg?f=fotoalbum_large)