[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.798 views

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 11:07

T-8one

take it easy, take a sisi

Taro schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:19:
[...]

Heb je op Uniswap hetzelfde netwerk geselecteerd als waar je in Metamask je saldo ziet?
ja, rechtsbovenin bedoel je toch?
waar je kunt kiezen tussen Ethereum, Polygon, Optimisme e.d.?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
T-8one schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:22:
[...]

ja, rechtsbovenin bedoel je toch?
waar je kunt kiezen tussen Ethereum, Polygon, Optimisme e.d.?
Ja.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Grlla
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 04-11 19:51
T-8one schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:19:
[...]

ik heb dit contract gebruikt als ik het goed begrijp
https://polygonscan.com/a...8df91cb21b54419fc36e93fde
ik zie in ieder geval mijn transactie daartussen staan.
Wat is het contract adres van de token die je op de eth chain hebt ontvangen?

• T-8one

T-8one

Grlla schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:23:
[...]

Wat is het contract adres van de token die je op de eth chain hebt ontvangen?
Is dat niet het adres wat ik hiervoor heb gepost?

Ik weet niet helemaal welk adres je bedoelt.

[ Voor 9% gewijzigd door T-8one op 12-11-2022 22:29 ]

• Grlla
T-8one schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:29:
[...]

Is dat niet het adres wat ik hiervoor heb gepost?

Ik weet niet helemaal welk adres je bedoelt.
Nee dat is het contract adres van de bridge op polygon. Als het goed is heb je een token (weth) ontvangen op ethereum. Het contract adres daarvan kan je opzoeken op etherscan.

Dit is het contract adres van weth:
https://etherscan.io/toke...d0a0e5c4f27ead9083c756cc2

Dan kan je verifiëren of je inderdaad weth hebt ontvangen.

[ Voor 17% gewijzigd door Grlla op 12-11-2022 22:33 ]

Verwijderd

_Gast_ schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 21:36:
[...]

Daarom vrees ik dat dit soort dingen blijven terugkomen. De aasgieren krijg je er gewoon niet uit, omdat ze blijkbaar pas in een latere fase tegen de lamp lopen. En dan is de schade al groot. Het is een grote bedreiging voor BTC en op deze manier worden we nooit financieel onafhankelijk... :p
Maar wie zijn deze aasgieren? Zijn wij beter dan zij? Of is het een spiegel die ze ons voorhouden? :)

Denk daar maar eens over na. Jij en ik speculeren net zo hard. Memecoins, shitcoins, Bitcoins, voor ieder wat wils. Is Bitcoin een kans om ons geld beter te maken dan het nu is? Om de evolutie van geld tot het volgende niveau te brengen en de door overheden bevroren ontwikkeling te doorbreken? Niet zolang jij en ik het gebruiken om meer fiat te vergaren. Want daarmee geven we toe fiat wel prima te vinden, zolang we er maar teveel van hebben.

Crypto zou zoveel meer kunnen zijn dan slechts speculatie. Maar wij kiezen ervoor om het in te zetten voor persoonlijk gewin. Net zoals de mensen bij FTX ervoor kozen geld van klanten in te zetten voor persoonlijk gewin. Zolang mensen denken het systeem te kunnen cheaten in plaats van het systeem niet te accepteren hou je het in toom.

Het is daarmee niet per definitie financiële onafhankelijkheid die je zoekt, maar een makkelijke weg uit een systeem wat niet voldoet aan jouw wensen. De weg van weinig weerstand, veel fiat vergaren met muisklikken zodat je geen moeite hoeft te nemen en je vrijheid van participatie kunt afkopen. Precies volgens de regels die hetzelfde systeem in stand houden.

Ook hier komt ooit een punt van no return, net zoals bij FTX. Want er zal een generatie ontstaan die door belastingdruk niet meer kan leven zoals wij, terwijl ze toch netjes de regels van het systeem volgen. En dan kunnen deze regels slechts nog gebroken worden.

Maargoed. When moon?

• T-8one

T-8one

Grlla schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:30:
[...]

Nee dat is het contract adres van de bridge op polygon. Als het goed is heb je een token (weth) ontvangen op ethereum. Het contract adres daarvan kan je opzoeken op etherscan.
deze vind ik terug in metamask bij de WETH:

https://etherscan.io/addr...dF7065d639870bE0ef76D3599

Maar heeft geen Erc20 token transacties.

ik heb portalbridge gebruikt om van polygon naar ethereum te gaan.
https://www.portalbridge.com/#/transfer

[ Voor 10% gewijzigd door T-8one op 12-11-2022 22:37 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:10

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 21:35:
[...]

Wat een bullshit!

Zak vol DOT jes. Maar ik ben verder heel normaal gebleven.

Oh en @YES voordat je reageert…

[Afbeelding]
Ik weet dat je het niet makkelijk hebt met je verdampte pensioen in DOT. Sterker man!
:(:)

• Grlla
T-8one schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:34:
[...]

deze vind ik terug in metamask bij de WETH:

https://etherscan.io/addr...dF7065d639870bE0ef76D3599

Maar heeft geen Erc20 token transacties.

ik heb portalbridge gebruikt om van polygon naar ethereum te gaan.
https://www.portalbridge.com/#/transfer
dat is dus geen weth maar Wormhole WETH. Ben niet bekend met portalbridge, maar heb je ook de redeem stap gedaan?

• T-8one

T-8one

Grlla schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:38:
[...]

dat is dus geen weth maar Wrapped Ether (Wormhole) (WETH). Ben niet bekend met portalbridge, maar heb je ook de redeem stap gedaan?
Hahh, weer wat geleerd.
redeem stap heb ik gedaan, die stap zorgde ervoor dat ik WETH in mijn wallet kon zien.

Maar dat verklaard wel waarom die wrapped wormhole eth niet gezien wordt bij uniswap e.d.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:32:
[...]

Maar wie zijn deze aasgieren? Zijn wij beter dan zij? Of is het een spiegel die ze ons voorhouden? :)

Denk daar maar eens over na. Jij en ik speculeren net zo hard. Memecoins, shitcoins, Bitcoins, voor ieder wat wils. Is Bitcoin een kans om ons geld beter te maken dan het nu is? Om de evolutie van geld tot het volgende niveau te brengen en de door overheden bevroren ontwikkeling te doorbreken? Niet zolang jij en ik het gebruiken om meer fiat te vergaren. Want daarmee geven we toe fiat wel prima te vinden, zolang we er maar teveel van hebben.

Crypto zou zoveel meer kunnen zijn dan slechts speculatie. Maar wij kiezen ervoor om het in te zetten voor persoonlijk gewin. Net zoals de mensen bij FTX ervoor kozen geld van klanten in te zetten voor persoonlijk gewin. Zolang mensen denken het systeem te kunnen cheaten in plaats van het systeem niet te accepteren hou je het in toom.

Het is daarmee niet per definitie financiële onafhankelijkheid die je zoekt, maar een makkelijke weg uit een systeem wat niet voldoet aan jouw wensen. De weg van weinig weerstand, veel fiat vergaren met muisklikken zodat je geen moeite hoeft te nemen en je vrijheid van participatie kunt afkopen. Precies volgens de regels die hetzelfde systeem in stand houden.

Ook hier komt ooit een punt van no return, net zoals bij FTX. Want er zal een generatie ontstaan die door belastingdruk niet meer kan leven zoals wij, terwijl ze toch netjes de regels van het systeem volgen. En dan kunnen deze regels slechts nog gebroken worden.

Maargoed. When moon?
Ik heb liever het communistische systeem hier. Gewoon allemaal hard werken voor de staat! Echter is de realiteit dat we in een kapitalistisch systeem leven...

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:48
De FTX app doet ook niets meer :+

• Grlla
T-8one schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:41:
[...]

Hahh, weer wat geleerd.
redeem stap heb ik gedaan, die stap zorgde ervoor dat ik WETH in mijn wallet kon zien.

Maar dat verklaard wel waarom die wrapped wormhole eth niet gezien wordt bij uniswap e.d.
DM

• Coldcat

Coldcat

HODL

De app doet het hier nog wel maar de website niet meer. Ik moet de downloads van de transacties nog maken voordat ik ellende met de banken ga krijgen later wegens witwassen.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:15
Coldcat schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:51:
[...]

Ik heb liever het communistische systeem hier. Gewoon allemaal hard werken voor de staat! Echter is de realiteit dat we in een kapitalistisch systeem leven...
Werkt de staat dan net zo hard als ze nu doen? :+ Want dan is het best relaxed om te werken denk ik O-)

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01:16
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:32:
[...]

Maargoed. When moon?
Totaal niet mee eens. Deze kwestie is al vaker voorbij gekomen. Ik zit op dit moment grotendeels weer in crypto en ik hou er rekening mee dat ik de komende weken rekt kan gaan. Met de nadruk op IK. Ik en niemand anders gaat rekt als mijn (hoge) risico's verkeerd uitpakken. We kunnen aasgieren genoemd worden, maar we zijn totaal niet te vergelijken met die gasten van FTX.

Wat betreft winst pakken is het duidelijk: Als ik het niet pak, dan pakt iemand anders het. Dat is wel gebleken. Iedereen weet in welke game ze stappen. Er is geen sprake van geheimzinnigheid.

Er zijn ook goeie ontwikkelingen in de cryptowereld zichtbaar, maar het zit feitelijk gezien pas in de kinderschoenen. En daarom is het gewoon verstandig om ook in fiat te denken. Niks mis mee.

Wel hoop ik netals jouw dat crypto dusdanig volwassen zal worden, dat je steeds minder in fiat hoeft te denken. Maar de weg is nog lang...

Wen moon? Ik hoop soon...maar het kan echt beide kanten op....

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:55

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

zo is dat, de bodem is dichtbij 👀

nothing stops this train

• _Gast_
Hahaha maar het is wel interessant om verschillende invalshoeken te zien. En hier en daar kan ik er ook wat van opsteken, maar grotendeels blijf ik bij mijn punt. :P

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 23:11:
[Twitter]

De kans is groter dan vorige week toen iedereen in bull-modus was.

https://colintalkscrypto.com/cbbi/Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQQwOceIn8j6eXRnWi11pX1taTM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A6GFwurDihWPF7qR4wze0uVW.png?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 23:11:
[Twitter]

Klopt, maar van bijv. 65k naar 50k voelt minder pijnlijk als van 16k naar 8k, omdat in het laatste geval je pf halveert. Des te dichter bij de 0, des te meer je procentueel verliest per Dollar dat Bitcoin daalt.

Aan de andere kant valt er rondom de 0 / bodem dus ook procentueel veel meer te verdienen als je op het juiste moment instapt.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Gelukszoekr
_Gast_ schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 23:16:
[...]

Hahaha maar het is wel interessant om verschillende invalshoeken te zien. En hier en daar kan ik er ook wat van opsteken, maar grotendeels blijf ik bij mijn punt. :P
Volgens mij is het punt een beetje dat "wij" niet bezig zijn met de toekomst van crypto, alsin de adoptie ervan.

99% van de mensen hier, en in crypto zijn puur bezig met het verkrijgen van meer fiat. Dat is leuk voor jezelf, maar helpt niet mee in het adoptieproces.

Wil je dat Bitcoin, of jouw shitcoin een goede toekomst heeft, dan zullen we hier anders mee om moeten gaan. Ga meehelpen aan het verbeteren van de code, ga op zoek naar plaatsen in de echte wereld waar jouw coin zou kunnen shinen en probeer mensen hiervan te overtuigen.

En dan niet met de boodschap "Koop coin x". Maar "Zie hier de voordelen van deze blockchain ten opzichte van het systeem dat jullie nu gebruiken".

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:04
Gelukszoekr schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 23:25:
[...]

Volgens mij is het punt een beetje dat "wij" niet bezig zijn met de toekomst van crypto, alsin de adoptie ervan.

99% van de mensen hier, en in crypto zijn puur bezig met het verkrijgen van meer fiat. Dat is leuk voor jezelf, maar helpt niet mee in het adoptieproces.

Wil je dat Bitcoin, of jouw shitcoin een goede toekomst heeft, dan zullen we hier anders mee om moeten gaan. Ga meehelpen aan het verbeteren van de code, ga op zoek naar plaatsen in de echte wereld waar jouw coin zou kunnen shinen en probeer mensen hiervan te overtuigen.

En dan niet met de boodschap "Koop coin x". Maar "Zie hier de voordelen van deze blockchain ten opzichte van het systeem dat jullie nu gebruiken".
Wat ben ik blij met zo'n NEE stikker op de deur, nee tegen geloofsovertuigers
Doet me beetje teveel aan denken

• _Gast_
[...]

Ja en nee. We gaan idd voor fiat. Maar meer fiat betekent vaak meer crypto. Voor mij in ieder geval wel. Waarom zou je je zuur verdiende euro's er in steken als je ook op een andere manier je sats kunt laten toenemen? 8)

Het adoptieproces moet niet afgedwongen worden, maar men moet ertoe aangetrokken worden. En dit gebeurt al door een paar positieve ontwikkelingen in de cryptowereld. Maar de weg is nog lang...

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-11 15:12
Darrell schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 19:58:
[Afbeelding]

Het wordt er niet fraaier op. Wat een moddergevecht.
Niet alleen naar hun, naar veel meer partijen.
En het is een token wat ze sturen, de naam zal ik hier maar niet posten :+

https://etherscan.io/addr...19513aa031fd32b#tokentxns

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Sorry, geen interesse, ik zit er echt in voor het vergaren van meer centen/coins. Niet voor een betere toekomst van Crypto, maar voor een betere toekomst van mezelf en mijn familie.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZxt6-yjO5r2yHOjkOaOeHzHOQs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/efRCDqoe4DSLPm6lcFHtdS3R.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• _Gast_
Ngangatar schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 23:43:
[...]

Sorry, geen interesse, ik zit er echt in voor het vergaren van meer centen/coins. Niet voor een betere toekomst van Crypto, maar voor een betere toekomst van mezelf en mijn familie.
Niks mis mee. Ieder zijn ding.

Ik zit er zelf een beetje tussen in. Ik sta er zeker open voor. Maar eens kijken hoe de boel zich de komende jaren ontwikkeld...

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik zit er in voor de dikke tech!

Weet iemand het risico van websites als: https://restake.app/?

Ik heb een nieuwe dikke tech coin gevonden, TORI. Dat lijkt op de vrouwelijke @Taro bull! Die moet wel moon gaan in de volgende run. Aangezien dit een 7,400% APY heeft is een automatische restake wel handig. Wat ik lees is dat er weinig risico's zijn.
So this post made me realize I didn’t know how restake worked. I took a look at the code, I’ll give you my takeaway, and hopefully someone corrects me if I’m wrong.

First and foremost, your seeds or private keys are not required by the site. The script requires one hot wallet with seeds exposed to pay gas, but you or your validator should have one set up for that purpose, and purpose alone.

The only exposure you have, is your public address, which you use to claim airdrops and such. And only the public address of the crypto you want to restake, you would need to authorize every chain individually.

The only real “risk” I see, is you’re authorizing another entity to claim your rewards, and send to your wallet. Theoretically, that entity could take more of the rewards than you think. I don’t think any validator would do this, but from what I can tell, that’s the only risk.

Once the funds are in your wallet, they’re safe, being backed by Keplr wallet encryption.
https://www.reddit.com/r/...estakeapp_how_safe_is_it/

Ik zou er nooit in investeren, is een airdrop coin vanuit COSMOS.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:29
Staat KSM niet veel te laag?
Wie weet iets, dat ik niet weet?

[ Voor 37% gewijzigd door Moiety op 13-11-2022 00:17 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:22

resusaapje

h less

Coldcat schreef op zondag 13 november 2022 @ 00:06:
Ik zit er in voor de dikke tech!
*O*
Ik heb een nieuwe dikke tech coin gevonden, TORI. Dat lijkt op de vrouwelijke @Taro bull!
een vrouwelijk stier is een KOE -O-

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Gelukszoekr
[...]

Weet ik. Maar als iedereen zo denkt dan houd het een keer op met dit casino

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
resusaapje schreef op zondag 13 november 2022 @ 00:24:
[...]

een vrouwelijk stier is een KOE -O-
En wat voor 1 :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYjhQIw_hXPDvifKJKt7bmz13hA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0iny8QqrvqQvOLsnggjj7lYU.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-11 23:00

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 00:54:
[...]

Het is juist goed dat die beide kampen er zijn. Startups werken op durfkapitaal. Dat daar in 95% van de gevallen winstbejag achter zit hoeft helemaal niet erg te zijn. Dat gaat met tradfi net zo

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 00:54:
[...]

Het enige dat je nodig hebt om steeds ATH's te doen met daarna bearmarkets is een redelijk kleine run omhoog voor genoeg fomo. Er zijn maar heel weinig BTC's en dat is een groot voordeel. Er is maar een klein verschil nodig tussen aanbod en vraag om omhoog te gaan omdat er zo weinig BTC's zijn. Genoeg mensen die niet verkopen en genoeg BTC's die verloren zijn gegaan. Zodra de vraag toeneemt met een klein aanbod schieten we omhoog zodra nieuwe mensen instappen. Hetzelfde is waar met omlaag waar er niet genoeg vraag is. Alleen als er geen nieuwe instappers meer zijn krijg je een groot probleem waarbij het dood kan bloeden. Dat is natuurlijk wel een risico, maar omdat er maar weinig BTC's zijn heb je weinig nieuwe mensen nodig. (En ja, 21M BTC max zegt niets opzich, maar met 17k per volledige BTC is het maar een laag totaal tegenover 1M per BTC.)

Edit: Een bullmarket waar iedereen verkoopt in de weg omhoog tot er te weinig vraag meer is om verder te kunnen komen. Dan een bearmarket net zo lang tot iedereen heeft ingekocht in de weg omlaag en het aanbod steeds verder afneemt. Iedereen die dan heeft ingekocht in de bearmarket houdt de boel vast tot we weer een piek vinden waar te veel mensen hebben verkocht en niet genoeg mensen meer instappen. Dan nog de panic sellers in de weg omlaag waardoor we altijd hard omlaag gaan. Dit mogelijk gemaakt door de kleine totale hoeveelheid BTC. De alts volgen dan door de BTC fomo.

Het grootste risico is zakken naar 4k ofzo waarbij iedereen die in de weg omlaag heeft gekocht het niet meer vertrouwd. Genoeg blijven holden, maar er is vast een punt waarbij te veel mensen uitstappen waarbij we gruwelijk laag gaan en er van de holders geen vertrouwen meer is, dan kan het fout gaat op langere termijn. Tot die tijd is de kans op weer een run omhoog heel erg groot. Zelfs als we enorm laag gaan is er wel weer een punt dat het zo goedkoop wordt dat er wat geld tegenaan gooien voor de gok genoeg kan zijn en dan neemt het aanbod dus weer net zo lang af tot de vraag groter wordt.

Dit is het voordeel van BTC. Geen nieuwe coins tot de 21M max en de halvenings, dus vrijwel geen inflatie. Genoeg coins die verloren zijn gegaan wat het aanbod nog lager maakt. Er is maar weinig nodig om weer een ATH te doen. De grootste bedreiging is denk ik altijd nog regelgeving. Als genoeg landen BTC illegaal maken dan maak je het voor nieuwe instappers vrijwel onmogelijk en dat houdt het zeker een keer op.

[ Voor 47% gewijzigd door PilatuS op 13-11-2022 02:37 ]

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:58
[...]

Volledig mee eens, als de hele geitenbende in elkaar zakt, dan is het jammer, maar vooralsnog is het (zelfs In deze tijd) lekker BTC bij elkaar sprokkelen.

Een boerderij staat nog steeds op de planning ergens in 2028/2030 :P

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je iets bij gate.io hebt staan haal het er op tijd uit, de $gt coin wordt nu geshort. cdc had flink wat eth gestuurd zodat ze goed door de audit kwamen…. Dankzij CT weer duidelijk geworden, of het klopt is het 2e maar de short is een feit.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:31
Crypto․com CEO says they accidentally sent $400 million ETH to the wrong wallet address, which was later returned.

@WatcherGuru

Haha oopsie

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Wat een krappe range v btc. Dat wordt straks een knal naar omhoog(of omlaag)

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 16:50
Vandaag mail gehad van Bitstamp,Kraken,Coinbase,Kucoin dat hun de zaken op orde hebben... _/-\o_ ;) Tja...

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:20
keanu_ schreef op zondag 13 november 2022 @ 07:07:
Omlaag....📉

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Dat dacht ik gisteravond ook al.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
keepitfrosty schreef op zondag 13 november 2022 @ 06:41:
Crypto․com CEO says they accidentally sent $400 million ETH to the wrong wallet address, which was later returned.

@WatcherGuru

Haha oopsie
[Twitter: https://twitter.com/cobie/status/1591658607242022913?s=20&t=SxqFed3EXKtbMUNMEbJIvg]

Even die laatste berichten lezen, wat een shitshow _O- dat zou helemaal de grap zijn als alleen Tether in orde blijkt.

• Waah
Alpina schreef op zondag 13 november 2022 @ 07:41:
[...]

[Embed]

Even die laatste berichten lezen, wat een shitshow _O- dat zou helemaal de grap zijn als alleen Tether in orde blijkt.
Nee hoor gate.io snapshot van Funds was genomen voor ze deze boeking hadden gekregen.

Das het mooie van de blovkchain. Je kan alles nakijken

• JDx

JDx

Ben ik ^

Dé "blockchain" in de "cloud" oeh :9

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/qs6ev2pm8g9dS/giphy.gif

Blijven leuke hippe woordjes.

• Waah
JDx schreef op zondag 13 november 2022 @ 07:49:
Dé "blockchain" in de "cloud" oeh :9

[Afbeelding]

Blijven leuke hippe woordjes.
En dikke tech, want zo kan je dus dit soort dingen controleren O-) bij de Rabobabk kan ik zoiets nooit controleren en moet ik ze geloven op hun blauwe ogen.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Hij doet wel wat, maar blijft steken op exact 24 uur geleden.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:30

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• JDx

JDx

Ben ik ^

Waah schreef op zondag 13 november 2022 @ 07:50:
[...]

En dikke tech, want zo kan je dus dit soort dingen controleren O-) bij de Rabobabk kan ik zoiets nooit controleren en moet ik ze geloven op hun blauwe ogen.
Ik haal ook heel vaak gestort geld van de Rabobank omdat dat "allemaal de schuld van de Rabobank" helemaal in m'n hoofd is gaan zitten :')

• Slux
  • Niet online
keepitfrosty schreef op zondag 13 november 2022 @ 06:41:

@WatcherGuru

Haha oopsie
Zou mij niks verbazen als crypto.com de volgende is die gaat, altijd al een piramie/ponzie shitshow gevonden daar met die kaarten van ze.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-11 18:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Waarschijnlijk is Crypto.com de volgende. Die hebben altijd met miljarden gesmeten, dat kan bijna geen eigen geld zijn geweest. Velen gaan er vanuit dat dat gedeeltelijk user funds waren.

Ben ook erg blij dat de consensus op Twitter toch wel is dat Crypto.com de volgende is, weg met die rommelaars.

Als je daar na vandaag nog geld laat staan, ook nadat BitMex shorten op CRO toelaat, dan wil je er blijkbaar graag vanaf.

Op Coinbase is de waarde van CRO al even gehalveerd (sinds donderdag) >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Malarky op 13-11-2022 08:28 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:36
Malarky schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:21:
Waarschijnlijk is Crypto.com de volgende. Die hebben altijd met miljarden gesmeten, dat kan bijna geen eigen geld zijn geweest. Velen gaan er vanuit dat dat gedeeltelijk user funds waren.

Ben ook erg blij dat de consensus op Twitter toch wel is dat Crypto.com de volgende is, weg met die rommelaars.

Als je daar na vandaag nog geld laat staan, ook nadat BitMex shorten op CRO toelaat, dan wil je er blijkbaar graag vanaf.

Op Coinbase is de waarde van CRO al even gehalveerd >:)
de space word ook gewoon beter als we van dat soort stronthandel plekken afgaan. Dan leert iedereen weer ff een lesje en kunnen we gewoon weer gaan doen wat we horen te doen. Tot over een jaar of 4 er weer opnieuw bagger op komt zetten. Hoop alleen dat er tegen die tijd meer toezicht is

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:37

MicroWhale

The problem is choice

als je ff wilt lachen op de vroege ochtend:

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

Ik zou graag weten wat CZ weet.. hij had toch iets gezegd dat het niet bij FTX alleen gaat blijven?

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-11 18:56
Bedankt sam bankman voor het slopen van de crypto industrie.. -O- :(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
CZ refereert hier aan het heen en weer schuiven tussen Crypto.com & Gate.io:
[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1591690261029130240]

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:38:
Ik zou graag weten wat CZ weet.. hij had toch iets gezegd dat het niet bij FTX alleen gaat blijven?
[Embed]
BlockFi staat al te popelen om de volgende te zijn.

(Waarom? Omdat veel teveel FTT tokens die geen fuck meer waard zijn)

[ Voor 8% gewijzigd door MicroWhale op 13-11-2022 08:42 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:39:
CZ refereert hier aan het heen en weer schuiven tussen Crypto.com & Gate.io:
[Twitter]
Dubieuze rol in alles…

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:47
Je zou haast gaan denken dat heel de crypto markt uit oplichters en gebakken lucht bestaat.

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
Mijn Jade Green Card is nu officieel een Ruby Red _O-

Unstaken heeft niet zoveel zin meer. Voor de rest staat er niks meer :)

Heb alleen Kraken op dit moment nog over waar mijn DOT jes staan, begin steeds meer te neigen die ook maar de Ledger te gooien.

• Alpina
  • Nu online
Pelox schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:44:
Je zou haast gaan denken dat heel de crypto markt uit oplichters en gebakken lucht bestaat.
Ik wil graag de CEO van Bitcoin spreken.

• Skrunsies
  • Niet online
Alpina schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:45:
[...]

Ik wil graag de CEO van Bitcoin spreken.
Zo te zien heeft ie zijn biezen gepakt. En is op het moment onvindbaar..

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:30
Skrunsies schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:45:

Heb alleen Kraken op dit moment nog over waar mijn DOT jes staan, begin steeds meer te neigen die ook maar de Ledger te gooien.
Bij twijfel altijd doen! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-11 18:56
Skrunsies schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:47:
[...]

Zo te zien heeft ie zijn biezen gepakt. En is op het moment onvindbaar..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hhIlqCh8vV66AaFDAB7NBfj5n4M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qqVLMv0LCpr18cdEncFjdESz.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Misschien weet hij meer, gaat hij dat niet proactief uit zichzelf melden, maar grijpt hij kansen wel aan om zijn punt helder te maken. En dan bedoel ik niet alleen deze situatie, maar breder.

Verwijderd

Het zou mij niets verbazen als Binance zelf vroeg of laat ook grondig onder de loep komt ten gevolge van deze diepgaande beerput. Ga er wel vanuit dat de boekjes daar schoon zijn maar het zou best uit kunnen monden in bijvoorbeeld trading stops en pauzes op in- en uitflow. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.

De DCA ga ik maar eens rechtstreeks naar de Trezor doen via Bitonic :)

• T-8one

T-8one

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:54:
Ga er wel vanuit dat de boekjes daar schoon zijn
waarom?

Ze hebben hun eigen verzonnen token, dat vraagt om problemen.

[ Voor 15% gewijzigd door T-8one op 13-11-2022 08:56 ]

Verwijderd

T-8one schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:56:
[...]

waarom?

Ze hebben hun eigen verzonnen token, dat vraagt om problemen.
Laat ik het anders formuleren: ik vermoed dat de boekjes daar wel schoon zijn. Ten eerste omdat Binance in het verleden kapitaal krachtig is gebleken (SAFU fonds bij hack etc.) Ten tweede omdat ze genoeg inkomsten genereren met hun bizarre trading volume.

Ten derde lijkt het me niet logisch om hoog van de toren te blazen zoals CZ nu doet als je zaakjes niet op orde zijn.

Maar toegegeven, het is slechts gissen. Kan net zo goed dat zij ook diep verweven zitten in een groot schandaal wat nog aan het licht moet komen :)

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:38
Malarky schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:21:
Op welke manier kan je als noob nog relatief veilig instappen? De spreekwoordelijke bodembel kan gevoelsmatig niet ver weg zijn maar crypto.com leek me nou net een betrouwbare broker, is bitfavo wel oké?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2022 @ 09:03:
[...]
Ten derde lijkt het me niet logisch om hoog van de toren te blazen zoals CZ nu doet als je zaakjes niet op orde zijn.
Ik verwacht ook dat Binance de zaakjes goed op orde heeft, maar:
  • SBF deed voorstellen voor regulering en heeft nog voor een commissie gesproken en daarbij verteld hoe je netjes zaken doet en dat FTX de zaken op orde had
  • Bernie Madoff had o.a. een rol bij een toezichthouder en werd door velen gezien als een briljant iemand en een groot voorbeeld
Soms klinkt het als een brandweerman die uitlegt hoe je branden moet blussen en die zelf branden blust, maar een dag later zelf iets in de fik steekt ;)

• DutchCrownNL

Edit: Dit is dus in navolging van onderstaande;
https://etherscan.io/toke...56b1bdb3cf8782645037f60d3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yUwMaxHPNEUkq7As5QV0BVIVWM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZfrftwTi7C2CnOSTVYgjA9ED.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 77% gewijzigd door DutchCrownNL op 13-11-2022 09:24 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
hoevenpe schreef op zondag 13 november 2022 @ 09:07:
[...]

Op welke manier kan je als noob nog relatief veilig instappen? De spreekwoordelijke bodembel kan gevoelsmatig niet ver weg zijn maar crypto.com leek me nou net een betrouwbare broker, is bitfavo wel oké?
Wat je zou kunnen doen is Bitvavo gebruiken om je Euro's in crypto om te zetten en het daarna door te sturen naar een hardwarewallet zoals een Ledger of Trezor. Dat hoef je niet direct voor bijv. ieder tientje te doen, maar is afhankelijk van het bedrag dat je bereid bent te verliezen. Als je bijv. maandelijks 50 Euro DCA'ed, dan zou je iedere 2-3 maanden de opgebouwde hoeveelheid kunnen withdrawen.

Of Bitvavo wel OK is kan niemand je zeggen. Er zijn geen redenen om aan te nemen dat ze niet OK zijn. Maar blijf altijd kritisch en argwanend, ga uit van het ergste en handel voorzichtig. Not your keys, not your coins, dus laat niet alles op exchanges slingeren en val niet voor YouTubers, andere social media of Discord/Telegram shillers die je richting nog een andere exchange sturen om een obscuur muntje aan te schaffen dat wel x200 zal gaan. Beperk je tot de grote jongens en ga je daarbuiten let dan extra op en speel alleen met geld dat je bereid bent te verliezen.

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11 20:09

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Iemand ervaring met cold storage op een oudere kale Android telefoon,zonder wifi/bluetooth/sim?
Ik wil mijn hodl coins op een cold storage zetten maar de prijzen staan voor mij niet in verhouding met de kosten van een ledger

Verwijderd

hoevenpe schreef op zondag 13 november 2022 @ 09:07:
[...]

Op dit moment zou ik er persoonlijk voor kiezen om inkopen te doen bij partijen die al langer bestaan en coins zo snel mogelijk door te sturen naar een wallet waarvan je zelf de sleutels beheerst.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:26

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Bitvavo heb ik mijn vraagtekens bij. In NL geloof ik eigenlijk alleen in Bitonic maar dat is geen exchange. Litebit had met de diverse hacks zeker zijn zaakjes niet op orde. Maar door alle KYC regels heb ik nu helemaal geen exchange meer dus hodl :+

@sander817 VM is ook een simpele optie. Kun je starten zonder netwerkverbinding. Eventueel FDE, als iemand hem van je pc download kan er nog weinig mee gedaan worden. Eventueel een hot wallet op je telefoon om incidenteel wat mee te betalen.

[ Voor 33% gewijzigd door sh4d0wman op 13-11-2022 09:23 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-1zDE4LdOPcLjyIBC5Yp6l_zD8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/l5Dk1abBxPZDOjgoKmKUuCeA.jpg?f=user_large

Maktub

• T-8one

T-8one

Ik zou op dit moment geen enkele exchange vertrouwen, je weet niet wat er de komende dagen nog gaat gebeuren.
Of je koopt er iets en zet het heeeeeel snel op een eigen wallet, maar ik zou dit niet met een maandsallaris doen.

Exchanges die miljoenen overmaken naar het verkeerde adres. |:(

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Je zou kunnen stellen dat iedere KYC exchange bepaalde privacy risico's heeft. Wanneer zij gehackt worden komen jou gegevens op straat.
Helaas is het zo dat je wallet verfificatie moet uitvoeren als je je coins vanuit Bitvavo wilt sturen naar je Ledger. Dat is eigenlijk al niet oke privacy wise. Iedereen maakte zich druk toen die lek naar boven kwam bij Ledger, maar als je wallet verificatie moet doen bij exchanges maakt niemand zich druk om? Dat is net zo erg. Maar goed, ik weet niet hoe andere Nederlandse brokers hiermee omgaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Vis op 13-11-2022 09:27 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
sander817 schreef op zondag 13 november 2022 @ 09:18:
Iemand ervaring met cold storage op een oudere kale Android telefoon,zonder wifi/bluetooth/sim?
Ik wil mijn hodl coins op een cold storage zetten maar de prijzen staan voor mij niet in verhouding met de kosten van een ledger
Gewoon een paper wallet nemen misschien?

Zero.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat de bodem bijna in is, of nu gevormd wordt, al deze accumulatieve events, vertrouwen kwijt.
Maar de community is er nog. Degene die dit volhouden, komen er sterker uit.

Nu heb ik niet de vorige bear market meegemaakt, en ben ik benieuwd hoe de OG's uit die tijd zich in ''deze''periode voelden. Komt het overeen?

[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 13-11-2022 09:37 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tuur kan dit verder niet onderbouwen, maar dit schept ook wel vertrouwen ;)

Ik heb mijzelf voorgenomen om toch wat meer weg te blijven bij alts en voornamelijk BTC heavy in te slaan de komende periode. Wel ETH als 2e.

KSM is overigens ook enorm gezakt, nu voor 24 USD op te pakken. Blijft toch allemaal verleidelijk, totdat het nog een keer -50% doet.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Waarom is die token nog zoveel waard? Omdat ze niet gedumpt kunnen worden?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op zondag 13 november 2022 @ 09:39:
Tuur kan dit verder niet onderbouwen, maar dit schept ook wel vertrouwen ;)
[Twitter]
Ik heb mijzelf voorgenomen om toch wat meer weg te blijven bij alts en voornamelijk BTC heavy in te slaan de komende periode. Wel ETH als 2e.

KSM is overigens ook enorm gezakt, nu voor 24 USD op te pakken. Blijft toch allemaal verleidelijk, totdat het nog een keer -50% doet.
Hij kan t niet onderbouwen, dus het is waar? Zie mijn filmpje van Coffeezilla: "Hij rijdt een Toyota Corolla met niet-geblindeerde ramen dus hij moet wel te vertrouwen zijn"... 8)7

Geen enkele munt is meer getest (qua security, belasting, etc...) dan ETH en die staat nog steeds. Dat kan geen enkele andere coin met die capabilities zeggen.

Dat gezegd hebbende: Het is crypto. Ultra high-risk, niet gereguleerd en in de kinderschoenen. Tuurlijk moet je oppassen! :)

• DutchCrownNL
MicroWhale schreef op zondag 13 november 2022 @ 09:42:
[...]

Waarom is die token nog zoveel waard? Omdat ze niet gedumpt kunnen worden?
Dat is wel mijn vermoeden inderdaad. Want ook ByBit heeft (inmiddels) een deposit stop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AUAxuuStP2jjrgXg8Dr7cG6NfDM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WnvS7loQKcEOQnq5xTzJVcVU.png?f=fotoalbum_large

• Slux
  • Niet online
Bodem BTC +/- 13k ?

• Kol Nedra
  • Nu online
over ETH: ik vind het ook best een groot risico, mede omdat het veel gebruikt wordt voor smart contracts en dit kan invloed hebben, dus wil je veilig zijn zou ik echter op dit moment alleen op Bitcoin richten.
Mijn plan is nu zeker 80+% Bitcoin only en dan deels nog wat in LINK, ETH en DOT

nothing stops this train

• BTC100K2021
  • Nu online

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/429676131726262273/1041099883018453072/unknown.png

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik wilde vanochtend eigenlijk iets anders gaan doen, maar deze soap volgen is ook niet verkeerd :)

• Kol Nedra
  • Nu online
Taro schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:02:
Ik wilde vanochtend eigenlijk iets anders gaan doen, maar deze soap volgen is ook niet verkeerd :)
[Twitter]
[Twitter]
Het kan nog weken rommelen deze gebeuren.
verstandigst is toch echt je funds van exchanges halen tot er weer rust in de tent is.

denk nou niet: ja maar al die fees voor het versturen!
Ik geef dan liever $10 aan fees uit, dan dat je straks opeens te horen krijgt dat je funds gelocked zijn bij exchange X

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 13-11-2022 10:06 ]

nothing stops this train

• JDx

JDx

Ben ik ^

Hij wil nog niet door de 16.6 zakken, ETH gaat al dieper dan gisteren.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Here we go

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:51

knakworst

Get more sats!

https://finance.yahoo.com...says-didnt-034621932.html

Dat zagen we niet aankomen...

En eens met Kol Nedra dit zal de adoptie van btc versnellen (of de shitcoins versneld afbreken).

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:21
Gaan we weer terug de 15k regionen in?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Vis
  • Nu online

Vis

Kol Nedra schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:04:
[...]

verstandigst is toch echt je funds van exchanges halen tot er weer rust in de tent is.

Ik geef dan liever $10 aan fees uit, dan dat je straks opeens te horen krijgt dat je funds gelocked zijn bij exchange X
Eens..

Eerst nog even wachten tot we de 14k aantikken :p dan flink aankopen en richting Ledger sturen.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
sjorremans schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:12:
13,8k

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Kol Nedra schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:04:
[...]

Ik heb geen ledger, en nu?

• Kody Scott
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-08 07:13
Hoe zit het met euro’s op Binance? Ook weghalen, of kan je dit (relatief) veilig laten staan?

Green candle chaser

• JDx

JDx

Ben ik ^

sjorremans schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:12:
Als ie door de 16.4 zakt wel denk ik, maar dat zal wel weer een paar uur duren :O

• Vis
  • Nu online

Vis

Kody Scott schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:14:
Hoe zit het met euro’s op Binance? Ook weghalen, of kan je dit (relatief) veilig laten staan?
Not your keys not your euro's

Pagina: 1 ... 92 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!