A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ze waren er niet snel genoeg bij:Wiley99 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:42:
[...]
Wel een hardfork, maar door de hard fork combinator technology (in de jaren 90 van de vorige eeuw zou dat de HFC 2000 gedoopt zijn) wordt alles weer snel samengevoegd voordat je een ADA2.0 of ADAC krijgt
https://www.adac.de/
wen moon?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Heb net ff gekeken, maar deze CAO is op mij niet van toepassing.Skrunsies schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:40:
Hey @Verwijderd, jij zat toch ook aangesloten bij de CAO Metalelektro? Anyways, vanaf december kunnen we er 5,5% ( minus inflatie van 12% ) dus -6,5% meer in de muntjes donderen![]()
Pensioen soon!
Bron: https://www.fnv.nl/nieuws...2022/09/nu-al-een-akkoord
:strip_exif()/f/image/v7I9352dxbCI88xLoskeqgzj.jpg?f=fotoalbum_large)
Goeie business blijkbaar, als we meerdere wajongens hier hebben rondlopenVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:50:
[...]
Heb net ff gekeken, maar deze CAO is op mij niet van toepassing.
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Oh ja, vanaf oktober woont de oudste op zichzelf, dat was het.
Mooie tijd voor je eerste stappen in de boze gure buitenwereld. Hier is de erfenis alvast, sluit maar een jaarcontract af voor de energie!
Maktub
Verwijderd
Gekkigheid natuurlijk, ik werk gewoon voor mijn centen. Zit in de Duitse bruinkool winning.resusaapje schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:52:
[...]
Goeie business blijkbaar, als we meerdere wajongens hier hebben rondlopen
Het was even billen knijpen afgelopen jaren, maar de gouden tijden lijken weer aangebroken.
Alsof er in 1 dag iets massaals gebeurt. Dit zijn mijlpalen cq. bouwstenen om verder te gaan. Het is niet het nieuwe topmodel lamborghini die je direct bij de dealer kunt halen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:32:
Gisteren die Cardano hardfork, dat eigenlijk geen hardfork was toch? Nou nou.. wat een event weer.
Om je wat te laten leren wat het inhoudt:
BTC in de min, ETH in de min, BNB in de min, DOT in de min, ADA in de min (klein minnetje), MATIC in de min, SOL in de min, KSM in de min, AVAX in de min. ATOM in de plus! Maar dat was vorige week ook al.
Gedesillusioneerd gaat mijn cursor weer naar de rechter bovenhoek waar het kruisje huist, totdat...
Wat zie ik daar nu? Helemaal onderin? Dat kan toch helemaal niet? Zou het? JAAAAA!
/f/image/2X5MsLHsLbrLwofxfMkSYB6f.png?f=fotoalbum_large)
Blij dat ik toch nog naar die vriendelijke joetjoeb meneer heb geluisterd! XRP Moon!!!
Skrunsies schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:40:
Hey @Verwijderd, jij zat toch ook aangesloten bij de CAO Metalelektro? Anyways, vanaf december kunnen we er 5,5% ( minus inflatie van 12% ) dus -6,5% meer in de muntjes donderen![]()
Pensioen soon!
[ Voor 25% gewijzigd door filthy rich op 27-09-2022 10:52 ]
en aans löpt wa vast
Dat is grappig, want in de overlap tussen euRo en Rekteroni delen beide de letter R.Darrell schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:15:
Eurekteroni.
Ik snap 'm.
Maktub
Ik heb al spijt dat ik al mijn usdc had omgewisseld voor euro. Het leek nog zo'n mooie valuta trade....Maar goed als die ETH merge gedonder had gegeven dan was ik 60% vermogen kwijt.Darrell schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:15:
Eurekteroni.
Maar die crypto word zo niet te betalen...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Sprak laatst met een jonge collega die afgelopen 2 jaar 9x geboden heeft op een koopwoning, nooit tussen gekomen door de gekte. Die zit dus nu met een jong gezin in zijn huurwoning waar hij geen aanpassingen mag doen, door een verlopen contract variabel, en is overgeleverd aan de grillen van de markt. Zijn spaarpot gaat qua koopkracht sneller kapot dan hij kan sparen.
Een aanzienlijk deel van die generatie lijkt momenteel bijna overal naast de pot te pissen, ik vind het echt oneerlijk. Netjes leven, het systeem volgen en inzet tonen en toch bijna niets op kunnen bouwen voor de langere termijn.
Ik ben maar een simpele ziel en al oprecht blij met een warme maaltijd en een warm bedje. Maar sta af en toe wel even stil bij het feit dat ik gewoon in een luxe positie zit... Terwijl ik gewoon maar wat aan heb lopen kutten.
Het is wat het is.
Heb hetzelfde gedaan, sta met deze trade 0,5% in de min nu. Voor hetzelfde geld staat de euro volgende week weer op 1.03 usd en heb ik 5% winst..zwembroek schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:20:
[...]
Ik heb al spijt dat ik al mijn usdc had omgewisseld voor euro. Het leek nog zo'n mooie valuta trade....Maar goed als die ETH merge gedonder had gegeven dan was ik 60% vermogen kwijt.
Hier ook hoor. Bijna 150 euro kwijt aan woeker fees op bitvavo om usdc naar euro te brengen en weer terug. Maar wilde het risico met de merge niet nemenzwembroek schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:20:
[...]
Ik heb al spijt dat ik al mijn usdc had omgewisseld voor euro. Het leek nog zo'n mooie valuta trade....Maar goed als die ETH merge gedonder had gegeven dan was ik 60% vermogen kwijt.
Per transactie dus 75 euro. Even rekenend met de hoogste taker fee van 0,25% was je om te zetten bedrag dus -dit zal ik hier niet posten-.PHPResource schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:24:
[...]
Hier ook hoor. Bijna 150 euro kwijt aan woeker fees op bitvavo om usdc naar euro te brengen en weer terug.
Nette balans hoor.
Maktub
Stukje gekeken. Het spijt me maar ik ben not impressed. Dit is typisch crypto, een hoop blabla maar ik zie het nog zeker niet als de "Ethereum-killer". Wat mij betreft overhyped, en nog steeds overpriced.keanu_ schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:08:
[...]
Alsof er in 1 dag iets massaals gebeurt. Dit zijn mijlpalen cq. bouwstenen om verder te gaan. Het is niet het nieuwe topmodel lamborghini die je direct bij de dealer kunt halen.
Om je wat te laten leren wat het inhoudt:
[YouTube: Cardano Vasil Upgrade GOES LIVE | ADA Will Never Be The Same! (EXPLAINED)]
Wel geleerd dat Cardano hun smart contract platform de naam Plutus hebben gegeven. Dat kan ik dan wel weer toejuichen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Jup, ik zie het ook om mij heen. Ook mensen die bij hun ouders wonen en netjes sparen om een huis te kunnen kopen om niet teveel hypotheek te nemen. Vervolgens is er heel veel inflatie, betalen ze vermogensbelasting en stijgt de woningprijs nog harder dan inflatie. Tel uit je winst.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:23:
Maar zonder bullshit; qua inkomsten/uitgaven altijd laag ingezet. Ook met wat geluk natuurlijk, je kon destijds nog een rijtjeshuis kopen in een fatsoenlijke buurt voor 150k. Ook al konden we toen al aanzienlijk meer lenen, toch voor die lage maandlasten gegaan. Inmiddels heel wat loonschalen verder, daardoor nu wel een behoorlijk luxe positie zonder financiële stress.
Sprak laatst met een jonge collega die afgelopen 2 jaar 9x geboden heeft op een koopwoning, nooit tussen gekomen door de gekte. Die zit dus nu met een jong gezin in zijn huurwoning waar hij geen aanpassingen mag doen, door een verlopen contract variabel, en is overgeleverd aan de grillen van de markt. Zijn spaarpot gaat qua koopkracht sneller kapot dan hij kan sparen.
Een aanzienlijk deel van die generatie lijkt momenteel bijna overal naast de pot te pissen, ik vind het echt oneerlijk. Netjes leven, het systeem volgen en inzet tonen en toch bijna niets op kunnen bouwen voor de langere termijn.
Ik ben maar een simpele ziel en al oprecht blij met een warme maaltijd en een warm bedje. Maar sta af en toe wel even stil bij het feit dat ik gewoon in een luxe positie zit... Terwijl ik gewoon maar wat aan heb lopen kutten.
Het is wat het is.
Ontopic: wen moon?
en aans löpt wa vast
dit kwam ik pas achter op mijn 35e+
als je al begint met vermogen opbouwen op je 16e, dat compounding effect wordt echt groot!
nothing stops this train
😂😂 Who did this? 😂😂 pic.twitter.com/OhAjFmCh8Z
— Kevin Dalton (@TheKevinDalton) 21 september 2022
hier kun je leuke memes van maken
nothing stops this train
Nu ETH PoS is geworden, zijn veel miners uitgeweken naar andere munten/tokens. Daardoor is de difficulty enorm verhoogd, waardoor de ROI negatief is. Exit miners!
Waardoor de transacties errrrug traag zijn, omdat er niet snel genoeg blocks worden gevonden.
De difficulty moet omlaag, maar dat gebeurt niet, omdat dat altijd reactief is. Er moet dus gemined worden om een reactie van het netwerk te krijgen.
Bijvoorbeeld bij Ergo wordt er nu zo weinig gemined, dat het netwerk tot stilstand dreigt te komen. Aiaiai

Dikke tech.resusaapje schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:37:
LOL, dit is hilarisch!![]()
Nu ETH PoS is geworden, zijn veel miners uitgeweken naar andere munten/tokens. Daardoor is de difficulty enorm verhoogd, waardoor de ROI negatief is. Exit miners!
Waardoor de transacties errrrug traag zijn, omdat er niet snel genoeg blocks worden gevonden.
De difficulty moet omlaag, maar dat gebeurd niet, omdat dat altijd reactief is. Er moet dus gemined worden om een reactie van het netwerk te krijgen.
Bijvoorbeeld bij Ergo wordt er nu zo weinig gemined, dat het netwerk tot stilstand dreigt te komen. Aiaiai![]()
[YouTube: ERGO Needs Your Help]
Zero.
Naja, onder de streep heb je hoogstwaarschijnlijk wel een mooie winst erop gemaakt, toch? Kwestie van niet de absolute bodem willen vinden.zwembroek schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:20:
[...]
Ik wacht ook nog steeds op 1,01 om terug te kopen en weer in 'staking' te zetten op de verschillende platforms, vond het niet eens zo'n enorme gok maar die orders lijken inderdaad nog wel even open te staan. Tenzij we nog wat tijdelijk goed nieuws voor Europa ertussen kunnen fietsen. Iemand...?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
ach wie weet over paar.jaar dat ETH weer PoW wordt......immers kunnen ze het makkelijk aanpassen wat hun graag willen zien toch.resusaapje schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:37:
LOL, dit is hilarisch!![]()
De difficulty moet omlaag, maar dat gebeurd niet, omdat dat altijd reactief is. Er moet dus gemined worden om een reactie van het netwerk te krijgen.
Bijvoorbeeld bij Ergo wordt er nu zo weinig gemined, dat het netwerk tot stilstand dreigt te komen. Aiaiai![]()
[YouTube: ERGO Needs Your Help]
nothing stops this train
Is dat nu weer het nieuwe narratief? Van ETH wordt nooit PoS, naar PoS niet decentraal, naar over een paar jaar wordt het weer PoWKol Nedra schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:09:
[...]
ach wie weet over paar.jaar dat ETH weer PoW wordt......immers kunnen ze het makkelijk aanpassen wat hun graag willen zien toch.

Denk dat de kans groter is dat een van de volgende gebeurtenissen gaat gebeuren; BTC over naar PoS of er komt een BTC fork dat PoS wordt.
Putin ondersteboven gehangen op het Rode Plein in Moskou.Wiley99 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:00:
[...]
Tenzij we nog wat tijdelijk goed nieuws voor Europa ertussen kunnen fietsen. Iemand...?
Gewoon de kleine dingetjes.
Ter info: een mogelijks voorbeeld van PoUW
irony > *
BTC op PoW laten, overige POW-munten overlaten stappen naar DPOW (hashrate BTC recyclen), eindeloos schaalbaar met subchains die transacties aggregeren.Uncle_Charles schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:42:
@jvel92 moest BTC PoW al verlaten acht ik de kans op overstap naar PoUW (useful work) groter dan overstap naar PoS.
Ter info: een mogelijks voorbeeld van PoUW
Of hetzelfde principe maar dan LTC gebruiken, heeft die ook weer toegevoegde waarde. LTC het werkpaard van crypto.
Animatie DPOW en subchains:
http://komodo.zogs.org/#Security
[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-09-2022 11:48 ]
Yep, helemaal mee eens... het zijn gewoon criminelen. Net zoals die hackers die die contracten of protocollen nazoeken op exploits. Goed dat ze het doen, maar uiteindelijk gaat het ten koste van anderen. En ze beseffen niet dat ze daarmee sommige levens ruineren (of geven er gewoon geen fuck om). Skill-wise enorme bazen, mens-wise enorm egoistische losers.MrMrq schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:43:
[...]
+1
[...]
-1
Ik snap wat je zegt hoor, met alle nuances. Het zijn vaardigheden om de waarheid te kunnen kneden, vertrouwen te kweken, iemand telkens weer over een grens te helpen, enz.
As je die bewust en moedwillig inzet voor persoonlijke rijkdom, ten koste van anderen, dan ben je m.i. geen baas. Dan ben je gewoon een slecht mens met goede skills. En erger nog, het zijn skills waarmee je hele goede dingen had kunnen doen.
Maar goed, het is interessant. Hier in de kast staat een rij boeken over sekte-leiders, dictators en andere charlatans. Als iemand tips heeft in dit genre, maar dan uit de crypto-space, dan hou ik me aanbevolen.
Ik ben helaas nog geen boeken tegengekomen die verhalen over de mensen achter de crypto-scams of exploits. Denk dat er te weinig bekend is over hoe e.e.a. daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Al zijn er natuurlijk wel boeken over een paar bekendere internet schandalen en criminelen... voor crypto.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Laten we er dan maar meteen DPoUW van maken.BTC100K2021 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:44:
[...]
BTC op PoW laten, overige POW-munten overlaten stappen naar DPOW (hashrate BTC recyclen), eindeloos schaalbaar met subchains die transacties aggregeren.
irony > *
@Uncle_Charles gefeliciteerd met de Vasil upgrade btw, goed gedaan
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 23-09-2022 12:11 ]
nothing stops this train
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Tussendoor pak je uiteraard je winst, waarmee je weer een grotere short openttomcoin schreef op donderdag 22 september 2022 @ 23:58:
[...]
Das wel erg veel! Stel je short ‘m met btc van 60 naar 20K, daling van 66% -> 16.000% / 66% = een leverage van pakweg 240
Ik stort mijn verse fiat iedere maand op Bitvavo en om het bedrag te spreiden, niet alle eieren in 1 mandje. Eens in de zoveel tijd stuur ik wat naar bijv. Binance, Kraken, Coinbase en Ledger.MrMrq schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:16:
[...]
Thanks voor het inkijkje weer!
Vraagje:
- waarom BitVavo en niet Binance - is dat om vertrouwen in het platform?
- heb je eerdere runs hetzelfde gedaan met alts? De consensus is toch een beetje dat ‘oude’ alts maar zelden een nieuwe ATH wegzetten - of het in ieder geval afleggen tegen BTC?
Oude alts kunnen het ook prima doen, kijk maar naar ADA, ETH, ETC, ICX, etc. En nu natuurlijk XRP. Nieuwe alts doen het inderdaad doorgaans beter, maar die kan je nu nog niet kopen
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zonder gekheid, zullen wij dan eens wat uitbrengen?MicroWhale schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:44:
[...]
Ik ben helaas nog geen boeken tegengekomen die verhalen over de mensen achter de crypto-scams of exploits.
“I went into crypto and all I got was an NFT of a T-Shirt.”
Best seller bij de Bruna.
Maktub
Altcoins die dit jaar zijn uitgekomen schaar ik zelf nog wel onder nieuw. Deze hebben nog geen bull markt meegemaakt.Taro schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:16:
[...]
Nieuwe alts doen het inderdaad doorgaans beter, maar die kan je nu nog niet kopen
Zakt harder dan crypto. Goed teken dat we aan het bodemen zijn.sjorremans schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:32:
AEX zakt ook weer lekker verder door het afvoerputje heen.. troep!
Ja we gaan lekker richting rock bottom. Buy low sell high, net als maart 2020! M'n crypto is iets minder aan het minnen, gelukkig 0,4% rente dus maar 12,6 % inflatie!sjorremans schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:32:
AEX zakt ook weer lekker verder door het afvoerputje heen.. troep!
[ Voor 14% gewijzigd door 2Dutch op 23-09-2022 13:06 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
this is the way! toch een kleine hedge tegen inflatie 🙃2Dutch schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:06:
[...]
Ja we gaan lekker richting rock bottom. Buy low sell high, net als maart 2020! M'n crypto is iets minder aan het minnen, gelukkig 0,4% rente dus maar 12,6 % inflatie!
wat dacht je van Cake autocompound op pandcakeswap? dikke apy%
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 23-09-2022 13:15 ]
nothing stops this train
Ik waag er wel een gokje mee als je ziet wat die gekke voetbaltokens nog doen zie bijvoorbeeld Lazio.
Edit: euhm en Santos

[ Voor 8% gewijzigd door Alpina op 23-09-2022 13:21 ]
Tuurlijk. ALGO wholecoiner hierAlpina schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:16:
Iemand nog Algorand (=sponsor) in aanloop naar het WK?
Ik waag er wel een gokje mee als je ziet wat die gekke voetbaltokens nog doen zie bijvoorbeeld Lazio.
Edit: euhm en Santos

Daag ze nou niet uitAlterBridge schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:12:
BTC blijft wel erg sterk met die dalingen op de beurzen. Maar misschien reageren de bots nog om 15:30 😋
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dikke 14% op 24 uur basis! Mijn €3500 Jade Green staked Cro is nu maar liefst €966 waard

Na de 99 cent aangeraakt hebben zou ik het eerder een vertraagde dead cat bounce noemen. Heb m'n laatste beetje CRO op 26 cent verkocht, rest flink daarboven.
Het lijkt allemaal mee te gaan vallen. BTC draait alweer. Geen spannende vrijdag zo. Die 18800 lijn was ook wel heel sterk, daar heeft BTC 20 en 21 september ook tegenaan geschurkt.
Dus jij hebt onder de nieuwe voorwaarden alsnog gekozen voor Crypto.com. Wel dapper, dat moet ik je nagevenAlterBridge schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:10:
[...]
Dikke 14% op 24 uur basis! Mijn €3500 Jade Green staked Cro is nu maar liefst €966 waard
ik ook hoor, flink rekt nu, maar omdat het al rekt is dan maar helemaal naar de rekterino! hodl naar de nieuwe bullrunGelukszoekr schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:23:
[...]
Dus jij hebt onder de nieuwe voorwaarden alsnog gekozen voor Crypto.com. Wel dapper, dat moet ik je nageven
nothing stops this train
Hij heeft blijkbaar rond de 40 cent gekocht denk ik? Dat was dan nog voor het wijzigen van de voorwaarden.Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:23:
[...]
Dus jij hebt onder de nieuwe voorwaarden alsnog gekozen voor Crypto.com. Wel dapper, dat moet ik je nageven
Ja klopt. Rond 10 december 2021 ingestapt. Wel blijven zitten en alle cashback staken in DeFi. Hopen dat het nog iets kan worden.Nopheros schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:26:
[...]
Hij heeft blijkbaar rond de 40 cent gekocht denk ik? Dat was dan nog voor het wijzigen van de voorwaarden.
:strip_exif()/f/image/2dz264dU0K92CTOMkJNlBoCQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel iets meer dan 40 cent helaas.
Alleen nu stoppen de Shopify en Netflix rebates na februari 2023 dacht ik. Dat is wel echt een klap in ons gezicht…
Met de cashback tot nu toe is mijn ‘GAK’ wel gedaald naar €0,32. Dus nog even volhouden!
[ Voor 34% gewijzigd door AlterBridge op 23-09-2022 15:32 ]
Fees zijn nu ook lager.
[ Voor 18% gewijzigd door merauder op 23-09-2022 15:32 ]
Deed ik ook altijd idd.. totdat ik de BTC withdrawel fees ging vergelijken met Bitvavo...merauder schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:32:
Sinds het hele debacle met Bitvavo en de nieuwe voorwaarden gebruik ik Crypto.com als fiat on-ramp.
Fees zijn nu ook lager.
Edit; oh sinds debacle met Bitvavo. Ja daar heb je wel een punt ja!
[ Voor 9% gewijzigd door NeoflexNL op 23-09-2022 15:34 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik koop meestal XRP of GLMR die ik bij Nance naar BUSD omzet. Zijn beide vlotte netwerken.NeoflexNL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:33:
[...]
Deed ik ook altijd idd.. totdat ik de BTC withdrawel fees ging vergelijken met Bitvavo...
Edit; oh sinds debacle met Bitvavo. Ja daar heb je wel een punt ja!
Ja, oke. Ik bedoel mee dat je dus al wel een tijdje beschikking heb over je funds. Je kan stoppen wanneer je maar wilt. Maar even uitzitten danAlterBridge schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:30:
[...]
Ja klopt. Rond 10 december 2021 ingestapt. Wel blijven zitten en alle cashback staken in DeFi. Hopen dat het nog iets kan worden.
[Afbeelding]
Wel iets meer dan 40 cent helaas.
Alleen nu stoppen de Shopify en Netflix rebates na februari 2023 dacht ik. Dat is wel echt een klap in ons gezicht…
Met de cashback tot nu toe is mijn ‘GAK’ wel gedaald naar €0,32. Dus nog even volhouden!
hier ook, kan unlocken wanneer ik wil.Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:41:
[...]
Ja, oke. Ik bedoel mee dat je dus al wel een tijdje beschikking heb over je funds. Je kan stoppen wanneer je maar wilt. Maar even uitzitten dan
wat ik wel gedaan heb is mijn BTC eraf gehaald. dus er staat nagenoeg alleen CRO op mijn cdc account.... laat maar lekker cashback erop krijgen en dit blijven staken tot aan de volgende bullrun.
ook "gratis" Spotify (CRO rebate)
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 23-09-2022 15:44 ]
nothing stops this train
Ja ik ben niet zo goed in verlies nemen….Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:41:
[...]
Ja, oke. Ik bedoel mee dat je dus al wel een tijdje beschikking heb over je funds. Je kan stoppen wanneer je maar wilt. Maar even uitzitten dan
Ben daarom ook bagholder van Btc, Eth, Cro, Link, Vet, Hot, Zil en Celr
Alleen winst op Ada door een aantal trades
[ Voor 52% gewijzigd door Pelox op 23-09-2022 15:57 ]
Zero.
hek ook 17 dollar staan! Ik ben bijna FIREKol Nedra schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:13:
[...]
this is the way! toch een kleine hedge tegen inflatie 🙃
wat dacht je van Cake autocompound op pandcakeswap? dikke apy%

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Of toch niet....AlterBridge schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:13:
[...]
Het lijkt allemaal mee te gaan vallen. BTC draait alweer. Geen spannende vrijdag zo. Die 18800 lijn was ook wel heel sterk, daar heeft BTC 20 en 21 september ook tegenaan geschurkt.
Ik verloor ook iets van €1000 in 2 weken doordat m'n Jade nog gelocked zat. Wel direct daarna verkocht. Als de toekomst er niet goed uitziet, dan is verlies nemen het beste wat je kan doen denk ik.AlterBridge schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:45:
[...]
Ja ik ben niet zo goed in verlies nemen….
Ga je dan ook zondagavond, als je 15% in de plus staat cashen? Of denk je dan, het gaat nog veel hoger! Waarna je vanaf donderdag alsnog bagholder bent...Acidrain schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:11:
Loon vandaag gestort, geen planning voor het weekend en alles in de aanbiedingNice
Alles down the acidrain...Acidrain schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:11:
Loon vandaag gestort, geen planning voor het weekend en alles in de aanbiedingNice
Plutus Cards are back in stock in just ~3 weeks! 🔥
— Plutus (@plutus) 23 september 2022
Pre-order a card via the link below and receive $30 in $PLU once your card is shipped.
Pre-order Card 👇https://t.co/SfOGHBJ5zP
𝗪𝗵𝘆 𝗣𝗹𝘂𝘁𝘂𝘀?
• 3-8% Crypto Rewards
• Up to 8 Perks
• Non-custodial
T&Cs below 👇 pic.twitter.com/yyLelav7U3
Dan nog een paar weken voordat ze ook daadwerkelijk geleverd zijn. PLU is inmiddels ook aardig gezakt, hopelijk kan er nog 20% af voordat er veel gebruikers bij komen zodat ik genoeg PLU kan aanschaffen voor een hogere tier.Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:26:
Zoals gepland, over ongeveer 3 weken gaan er zo'n 50.000 nieuwe kaarten verstuurd worden. PLU to the moon![]()
[Twitter]
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 23-09-2022 16:34 ]
Dat dacht ik ook, totdat ik zag dat de EUR rekt is.Acidrain schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:11:
Ik dacht ook wel wat orders te hitten vandaag, maar Bitvavo staat gewoon op €19200. Gaat een dure vakantie worden in de VS komend jaar…merauder schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:45:
[...]
Dat dacht ik ook, totdat ik zag dat de EUR rekt is.
Verkeerde topic, i know
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
/f/image/9ajYe9jn7RdyR3D646y4pOlM.png?f=fotoalbum_large)
EUR/BUSD staat bij mij nu ook onderwater, maar USD maakt een parabolische rally, dat kan ook niet lang goed gaan.
@NeoflexNL Bewust offtopic gaan, jij durft...
Mijn Lucidjes konden dus ook nog lager dan waarvoor ik ze maandag heb gekocht. Alles gaat nog lager, welkom recessie!
Zolang ik mijn hypotheek in euro's moet betalen is dit juist positiefAlterBridge schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:51:
[...]
Ik dacht ook wel wat orders te hitten vandaag, maar Bitvavo staat gewoon op €19200. Gaat een dure vakantie worden in de VS komend jaar…
Zero.
Nice! Welke coins heb je op het oog?Acidrain schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:11:
Waarom die horizontale 16k lijn en niet die kromme paarse lijn?Taro schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:06:
16.103 USD next?
[Afbeelding]
EUR/BUSD staat bij mij nu ook onderwater, maar USD maakt een parabolische rally, dat kan ook niet lang goed gaan.
@NeoflexNL Bewust offtopic gaan, jij durft...
Mijn Lucidjes konden dus ook nog lager dan waarvoor ik ze maandag heb gekocht. Alles gaat nog lager, welkom recessie!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zero.
*neemt nog een slok van zijn whisky*
Hierom:MicroWhale schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:10:
[...]
Waarom die horizontale 16k lijn en niet die kromme paarse lijn?
/f/image/0hB8kNEjgLPsC5UKtJKunCRg.png?f=fotoalbum_large)
Die paarse lijn (MA300) is nog niet getest en zal vast wel iets weerstand bieden, maar ik vermoed dat de wick eronder tot +-16k zal gaan. Dan opveren tot rond de MA300 en dan is het erop of eronder voor de bullrun.
Je kunt je kinderen dit keer wel zorgeloos op bed leggen vanavond. Daling is al geweest vandaagPelox schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:12:
40k, 30k, 20k, 17k was toch de bodem? Dat hebben we al maanden geleden afgesproken.. of was het 6 cent.. ?
Dus we tikken de top van 2018 aan als support lijn. Ben nog steeds benieuwd naar een zachte landing op de paarse lijn van 17.3k. S&P, Down Jowes hebben hun juni low in elk geval aangetikt vandaag. Hup bitcoin ga ervoorTaro schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:18:
[...]
Hierom:
[Afbeelding]
Die paarse lijn (MA300) is nog niet getest en zal vast wel iets weerstand bieden, maar ik vermoed dat de wick eronder tot +-16k zal gaan. Dan opveren tot rond de MA300 en dan is het erop of eronder voor de bullrun.

EXIT ALL MARKETS
— poordart (@poordart) 23 september 2022
I REPEAT EXIT ALL MARKETS
Zo voelt het op het moment wel...
Klopt ben ook GEEN technicus E&I maar een schoonmaker.MrMrq schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:32:
https://www.hln.be/nieuws...t-een-oplichter~abd31359/
[...]
Aiden Pleterski, die heet hier toch gewoon @pletter ?![]()
https://www.hln.be/binnen...fire-pensioen-is~a4318a24
Wout Schrijvers, die heet hier toch gewoon @wootler ?
waarschijnlijk wel, maar vergeet niet mocht economie echt kapot gaan en inflatie stijgt bijv met 100%+ in een korte periode heb je ook helemaal niks meer aan die euroTaro schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:37:
[Twitter]
Zo voelt het op het moment wel...Gelukkig hier niet 100% exposed, een verdere daling van crypto en stonks is prima, mits de opwaartse lijn natuurlijk wel ooit weer wordt gevonden.
nothing stops this train
Pff rookie numbers!Skrunsies schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:40:
Pensioen soon!
Wij krijgen er volgens jaar 12-15% bij

OT.
Die PoS van eth heeft hem niet veel goed gedaan.. gaan we weer naar 1k ETH?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Gaat denk ik een weekendje good old NEO/BUSD heen en weer gooien worden
Loon gestort betekend niet volle bak hoppa alles er in.. Dat betekent het plukje geld wat over was van vorige maand nadat alle vaste lasten incl spaargeld er af waren gebruiken om er na het weekend meer van over te hebben en het in BTC te parkeren (of ETH of NEO net wat beter uit komt..)
Daarom zit ik voor >50% van mijn "liquide middelen/vermogen" in USD ipv EURO. Een deel ervan staat ook >8% rente te trekken in USD.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:17:
[...]
waarschijnlijk wel, maar vergeet niet mocht economie echt kapot gaan en inflatie stijgt bijv met 100%+ in een korte periode heb je ook helemaal niks meer aan die euro
Ik ben niet van plan dit soort situaties lijdzaam te ondergaan, sterker nog, ik ga proberen er mijn voordeel uit te halen
USD als in valuta bij een bank? Of als USDT/USDC oid?Taro schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:24:
[...]
Daarom zit ik voor >50% van mijn "liquide middelen/vermogen" in USD ipv EURO. Een deel ervan staat ook >8% rente te trekken in USD.
Ik ben niet van plan dit soort situaties lijdzaam te ondergaan, sterker nog, ik ga proberen er mijn voordeel uit te halen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Fiat daalt ook gewoon heTaro schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:37:
[Twitter]
Zo voelt het op het moment wel...Gelukkig hier niet 100% exposed, een verdere daling van crypto en stonks is prima, mits de opwaartse lijn natuurlijk wel ooit weer wordt gevonden.

Links of rechtsom, we worden gewoon genaaid
Crypto daalt
Vastgoed daalt
Fiat daalt
So we’re fucked? 🤣 dus gewoon kiezen tussen welke het langzaamste daalt…
Ach gelukkig wordt ik niet gedwongen met een musket oorlogje te spelen…. Door een ouwe vent van 70 in een torentje.
[ Voor 29% gewijzigd door mentalozzie op 23-09-2022 18:39 ]
Op verschillende platformen in de vorm van USD. Bij een aantal anderen in de vorm van USDT/USDC/BUSD.sjorremans schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:34:
[...]
USD als in valuta bij een bank? Of als USDT/USDC oid?
Verwijderd
Wat doe je eraan? Vrij weinig. Er komt een kantelpunt waarop het sowieso toch geen flikker meer uitmaakt. Of je nu 500k dollar of 5 euro op je balans hebt staan.mentalozzie schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:36:
Aandelen dalen
Crypto daalt
Vastgoed daalt
Fiat daalt
So we’re fucked? 🤣 dus gewoon kiezen tussen welke het langzaamste daalt…
Lekker boeiend allemaal, wereldje zal wel doordraaien.
Vanavond dus maar even een mooie film aanslingeren en een schaaltje m&m's leegtikken
Vandaar ook de keuze om er:
- Shorts op te plaatsen
- Mee te handelen
- 8% rente op te pakken
Verder weet ik het ook niet. Blijven bijkopen en hopen op betere tijden. Die altijd komen uiteraard al denk ik dat het nu wat langer gaat duren.
Ben nu wel maximaal aan het leren om mezelf te ontwikkelen kwa kennis “cloud” en veel aan het sporten. Gewoon om mezelf niet al te gek te laten maken met dat slechte nieuws op tv.
Verwijderd
Heeft ie sinds 2 dagen ineens een dikke ontstoken wond in zijn nek. Maar ook echt een horrorplek, van de 1 op de andere dag. Nooit gezien door zijn vacht, tot hij plotseling de hele boel tot een gapende wond had gekrabt.
Dus vanmiddag naar de dierenarts. Paar spuitjes, wond verzorgt en mooi schoongemaakt. Handje vol pillen, €117.
Daar gaat mijn ROI.
Nu loopt ie erbij als een UFO piloot met zo'n kraag om zijn nek, is een voorteken waarschijnlijk dus: moon soon.

Niet normaal hè…. Zelf ook al €2500 afgetikt voor mijn hond de afgelopen drie jaar. Toch doe je het zonder twijfel.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:51:
Vandaag trouwens REKT gegaan op een dead cat bounce. Gekke beest had vorige week gevochten, gebeurd wel vaker. Maar dit keer is hij echt goed te grazen genomen.
Heeft ie sinds 2 dagen ineens een dikke ontstoken wond in zijn nek. Maar ook echt een horrorplek, van de 1 op de andere dag. Nooit gezien door zijn vacht, tot hij plotseling de hele boel tot een gapende wond had gekrabt.
Dus vanmiddag naar de dierenarts. Paar spuitjes, wond verzorgt en mooi schoongemaakt. Handje vol pillen, €117.
Daar gaat mijn ROI.
Nu loopt ie erbij als een UFO piloot met zo'n kraag om zijn nek, is een voorteken waarschijnlijk dus: moon soon.
Maatje zelfs wat crypto verkocht en moest €7500 aftikken voor operatie van zijn kat. Helaas helemaal fout gegaan waardoor de rekening verviel.
Bizar
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!