Die opmerkingen krijg ik al een jaar..mentalozzie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:42:
Nu alweer zin in de volgende kringen verjaardag:
“Gaat niet zo goed hè met crypto 😅”
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die opmerkingen krijg ik al een jaar..mentalozzie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:42:
Zero.
Ik hoor er juist niets meer over. Ik denk dat mijn vrienden/kennissen echt de Henk & Ingrids zijn mbt crypto dan? Die beginnen er weer over als we de 100k naderen gok ik
Niet zozeer ongeduldig maar hoe langer we in deze regio blijven hangen hoe groter de kans dat dit de bodem is. Daarom graag een mooie wick naar 14.xxxk zodat ik een begin kan maken. Heb mijn oog ook op een aantal alts die vanaf de top 96% zijn gezakt en nu al een tijd vast zitten rond hetzelfde prijs punt. Maar zonder die wick of lager wacht ik geduldig af op jan/ feb 2023.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
mentalozzie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:42:
Ach ja. Dat zijn doorgaans ook niet je beste vrienden die met dit soort opmerkingen aan komen zetten, eerder de figuren die je niets gunnen. Wat verwacht je dan voor antwoord met zo'n opmerking en waarom hoorde ik je voor die tijd niet zeggen 'tjonge, gaat goed hè met crypto?'
Ach ik herinner ze dan aan mijn zonnepanelen (topdagje vandaag trouwens!), ev, milf-tripjes etc. Dan is het snel klaar.Ray_ schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:58:
[...]
Ach ja. Dat zijn doorgaans ook niet je beste vrienden die met dit soort opmerkingen aan komen zetten, eerder de figuren die je niets gunnen. Wat verwacht je dan voor antwoord met zo'n opmerking en waarom hoorde ik je voor die tijd niet zeggen 'tjonge, gaat goed hè met crypto?'
Ik hou mijn crypto-avonturen dan ook lekker voor mijzelf en heb ik de Slowchat als uitlaatklep.
Zero.
Wat is je lijstje alts??zwembroek schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:53:
[...]
Niet zozeer ongeduldig maar hoe langer we in deze regio blijven hangen hoe groter de kans dat dit de bodem is. Daarom graag een mooie wick naar 14.xxxk zodat ik een begin kan maken. Heb mijn oog ook op een aantal alts die vanaf de top 96% zijn gezakt en nu al een tijd vast zitten rond hetzelfde prijs punt. Maar zonder die wick of lager wacht ik geduldig af op jan/ feb 2023.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb een soort schaduwlijstje. Er zit eentje bij waar ik fomo van krijg. Ik denk dat veel mensen het niet voelen bij dit project maar ik volg ze al een hele tijd. Het kan uiteraard makkelijk naar zero maar met deze tokenomics en een circulating supply van 9.500.000 en een max supply van 10.000.000 kan het in een bull markt wel wat leuks gaan doen. Daarnaast zijn ze volop met leuke nieuwe tech bezig. Ik zal de naam binnenkort wel even droppen nadat ik mijn eerste aankoop heb gedaan haha. Misschien kan je met bovenstaande gegevens het project al vinden.
Ik vermoed dat ik weet waar je het over hebt, welkom to the Metaversezwembroek schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:24:
[...]
Ik heb een soort schaduwlijstje. Er zit eentje bij waar ik fomo van krijg. Ik denk dat veel mensen het niet voelen bij dit project maar ik volg ze al een hele tijd. Het kan uiteraard makkelijk naar zero maar met deze tokenomics en een circulating supply van 9.500.000 en een max supply van 10.000.000 kan het in een bull markt wel wat leuks gaan doen. Daarnaast zijn ze volop met leuke nieuwe tech bezig. Ik zal de naam binnenkort wel even droppen nadat ik mijn eerste aankoop heb gedaan haha. Misschien kan je met bovenstaande gegevens het project al vinden.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
RMRK, UMX of RFI?zwembroek schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:24:
[...]
Ngangatar schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:31:
[...]
Ik vermoed dat ik weet waar je het over hebt, welkom to the Metaverse. Ik heb ze zelf overigens ook nog niet, die prijs kan nog wat lager.
U gaat door voor de koelkast.
Moet nog even uitvogelen welke van de drie het nou is maar dan ga ik blind all-in en kom ik jou hier over een tijd ter verantwoording roepen als ik alles kwijt ben. Als ik er miljonair mee word kan er nog net een bedankje vanaf.
Ik vind helemaal mooi.YES schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:35:
[...]
Moet nog even uitvogelen welke van de drie het nou is maar dan ga ik blind all-in en kom ik jou hier over een tijd ter verantwoording roepen als ik alles kwijt ben. Als ik er miljonair mee word kan er nog net een bedankje vanaf.
Zou wel quite RMRKable zijn als ik er echt rijk van word.
Dat ligt eraan of je een pakje van 6 of van 12 koopt.....YES schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:39:
[...]
Zou wel quite RMRKable zijn als ik er echt rijk van word.
Je spreekt in raadsels voor mij.zwembroek schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:44:
[...]
Dat ligt eraan of je een pakje van 6 of van 12 koopt.....
Ik heb geen lichaam meer.. op, verkocht, nada... Foetsie!
UberLurker Departement #GG.
Ja hoor. Ben met deze koers toch dood van binnen.Skrunsies schreef op donderdag 22 september 2022 @ 12:01:
[...]
Speaking off.. Heeft iemand nog een lichaam over voor mij?
#durf te vragen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Droevig altijd die afgunst, ik krijg het ook regelmatig te horen...
PS5
Vanochtend nog gedaan. Niet dat je er wat aan hebt, maar lijnen trekken kan altijd.Pelox schreef op donderdag 22 september 2022 @ 12:28:
Op de koers is trouwens geen lijn te trekken, of wel?
Wel met mate.YES schreef op donderdag 22 september 2022 @ 12:49:
[...]
Vanochtend nog gedaan. Niet dat je er wat aan hebt, maar lijnen trekken kan altijd.
Hebt die al gedaan:
zwembroek schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:24:
[...]
Ik wordt denk ik oud, maar als ik dit "Of the 10,000,000 $RMRK supply, 88% of the tokens were fairdropped to the community who bought Kanaria eggs." lees dan denk ik:zwembroek schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:34:
[...]
[...]
RMRK
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-09-2022 13:35 ]
Nou dat verhaal van Roel over Cake en Syrup klonk ook als complete onzin, maar daar had je miljonair mee kunnen worden.BTC100K2021 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:34:
[...]
Ik wordt denk ik oud, maar als ik dit "Of the 10,000,000 $RMRK supply, 88% of the tokens were fairdropped to the community who bought Kanaria eggs." lees dan denk ik:![]()
Het moet niet gekker worden: digitale eieren kopen voor een parachain gericht op de metaverse. Als je die zin te vaak uitspreekt wordt je door familie en vrienden waarschijnlijk ter controle bij het Pieter Baan Centrum afgezet.
Eindconclusie: gewoon hele dikke tech en ik sluit niet uit dat ie x1000 doet de volgende bullrun en dan sta ik mooi voor lul.
"Ja, klopt, ben je nu eindelijk wèl ingestapt dan?"mentalozzie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:42:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nodig? Nódig? Gewoon treetjes aanmaken, dan beslist btc zelf wel of het nodig isAlterBridge schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:54:
Ik zat vannacht live naar de charts te kijken bij de low, maar vond het natuurlijk weer niet nodig om te kopen. Downside fomo….
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nice!zwembroek schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:34:
[...]
[...]
RMRK
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 22-09-2022 16:25 ]
Ah leuk, metoo! heuh...Joosie200 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:18:
[Afbeelding]
Zo, kan ik nu zeggen dat ik een fancy NFT postzegel heb. Approved by Taro zou ik haast zeggen.
Ohh, ik zag zojuist een brievenbus pakket via de PostNL app. Heb ik ook een NFT zegel op me wachten thuisJoosie200 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:18:
[Afbeelding]
Zo, kan ik nu zeggen dat ik een fancy NFT postzegel heb. Approved by Taro zou ik haast zeggen.
Een brief posten is zo 1990.resusaapje schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:29:
[...]
Ah leuk, metoo! heuh...![]()
Duimen op x100 zodat we met de Lambo onze brief kunnen posten
En daarom heb jij een postzegel gekochtJoosie200 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:31:
[...]
Een brief posten is zo 1990.
Maar ach wie weet of we wat boomer postzegelfanaten zo gek weten te krijgen. Want ook postzegels verzamelen is zooo 1900.
Om er niks mee te doen. Mint in de verpakking houden voor later.resusaapje schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:31:
[...]
En daarom heb jij een postzegel gekocht
WTF?
— The Crypto Monk (@thecryptomonk) 22 september 2022
National bank of Belgium printing like an Ohm rug. pic.twitter.com/VnwfB72EEw
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 22-09-2022 15:35 ]
nothing stops this train
Spann0nd! Straks checken welke (online) kleur hij heeft, zodat je de zeldzaamheidswaarde weet en de VR stier door de woonkamer laten stampen. Lekker speulenDomino schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:30:
[...]
Ohh, ik zag zojuist een brievenbus pakket via de PostNL app. Heb ik ook een NFT zegel op me wachten thuis
[ Voor 15% gewijzigd door Jedi_Pimp op 22-09-2022 15:45 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Een rode enveloppeJoosie200 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:18:
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Kon het niet laten om de qr code te checken bij mij: groenresusaapje schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:34:
[...]
Spann0nd! Straks checken welke (online) kleur hij heeft, zodat je de zeldzaamheidswaarde weet en de VR stier door de woonkamer laten stampen. Lekker speulen
Liever een rode bull dan een groene dusDe digitale tweelingen zijn in vijf verschillende kleuren in de blockchain opgeslagen. De oplagen per kleur verschillen sterk: rood 1.400, geel 9.334, blauw 18.666, groen 37.334 en zwart 73.266.
Geen embed want te weinig pixels, maar het antwoord zit hier
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
https://beursig.com/forum....php?f=4&t=172&start=1500Kol Nedra schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:34:
weet niet wat er precies hiermee bedoelt wordt maar ziet er iig niet goed uit
[Twitter]
nothing stops this train
Ik heb er vier besteld en ook ontvangen 💪🏼Joosie200 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:18:
[Afbeelding]
Wel geopend omdat ik wilde zien welke kleur mijn NFT zou zijn. Die postzegel ga ik niks mee doen. Helaas geen rode, zwarte of gele stier hier. Maar groen want groen is boelish.AlterBridge schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:13:
[...]
Ik heb er vier besteld en ook ontvangen 💪🏼
Wat doen jullie ermee? Zo dicht laten en wegleggen of uitpakken en die NFT checken? Ik heb geen idee ^^
Doe zoals ik:mentalozzie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:42:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
nothing stops this train
Ja inderdaad.CornermanNL schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:41:
Mooie tijden , koopjes jacht is begonnen. Nu nog even de echte wereld prijzen naar beneden zodat er meer fiat is om in BTC om te zetten.
Nice, ik heb er ook 3Joosie200 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:18:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Goed zo, want de waarheid zeggen is altijd het meest netjesKol Nedra schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:34:
Ik doe het anders, ik zeg dat ik eruit gestapt ben en het niet vertrouwde en ben ermee gestopt... dat ik het geld liever spaar op de bankrekening ivm hoge energieprijzen en dat alles duurder wordt....
Maktub
lool die gasten mogen lekker failliet gaan, wat een woekerprijzen!resusaapje schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:48:
[...]
Ja inderdaad.
"Hallo, ik wil graag een betonnen terras laten aanleggen van 3m x 6m. Er ligt al een fundament."
"Da's dan €8000 maar het kan ook meer worden. We hanteren dagprijzen."
"BENJIJNIETHELEMAALGOEDBIJJEHOOFD!!!!"
![]()
![]()
nothing stops this train
een zeer interessante ontwikkeling, als er meerdere EU-landen deze pad volgen zou er een grote barst in Europa komen. beter nu dan bijv over 4 jaar!Gelukszoekr schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:57:
Het lijkt erop dat Italie een Baudetje gaat doen. Een extreem-rechtse regering volgens de pijlingen. Ik me zo voorstellen dat deze regering zich geen hol zal aantrekken van de EU. Met als gevolg dat hervormingen uitblijven en de Euro verder zal afzwakken
nothing stops this train
Als iedereen hetzelfde beleid gaat uitvoeren niet.Kol Nedra schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:30:
[...]
een zeer interessante ontwikkeling, als er meerdere EU-landen deze pad volgen zou er een grote barst in Europa komen. beter nu dan bijv over 4 jaar!
Zero.
...want ieder voor zich is altijd beter dan samenwerken en voor elkaar opkomenKol Nedra schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:30:
[...]
een zeer interessante ontwikkeling, als er meerdere EU-landen deze pad volgen zou er een grote barst in Europa komen. beter nu dan bijv over 4 jaar!
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Hier kon uw advertentie staan
yup, minen is nu niet meer profit als je moet betalen voor energie..... op veel plekken in de wereld verdien je er nog wel aan, ook wanneer je bijv met zonnepanelen meer opwekt dan verbruikt....Nitroglycerine schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:13:
De hash rate van mijn pc is bijzonder ingezakt. Waar ik (met een 3080 10G LHR) voorheem volgens de Nicehash miner 6-7000 BTC/dag kon "minen" is dat nu slechts nog 1800, wat neer komt op 35 US$ cent. Helemaal niks meer dus. Komt dat door de PoS van ETH?
nothing stops this train
de hash rate van je pc is gelijk gebleven. Maar de moeilijkheidsgraad van het minen (verwacht aantal hashes dat nodig is om een block te vormen) is toegenomen.Nitroglycerine schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:13:
De hash rate van mijn pc is bijzonder ingezakt. Waar ik (met een 3080 10G LHR) voorheem volgens de Nicehash miner 6-7000 BTC/dag kon "minen" is dat nu slechts nog 1800, wat neer komt op 35 US$ cent. Helemaal niks meer dus. Komt dat door de PoS van ETH?
[ Voor 8% gewijzigd door The Redman op 22-09-2022 20:20 ]
Ik heb zonnepannelen, maar dat levert meer op dan de kosten van het minen op de pc. Goed, het waren 3 jaren van proefjes etc. Ik denk dat ik de 0,04 bitcoin rustig in de nicehash wallet laat zitten tot de koers weer richting de 50k US$ gaat.Kol Nedra schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:17:
[...]
yup, minen is nu niet meer profit als je moet betalen voor energie..... op veel plekken in de wereld verdien je er nog wel aan, ook wanneer je bijv met zonnepanelen meer opwekt dan verbruikt....
Je hebt gelijk, mis een paar nullen. My bad, te snel getypt. 0,01800 mBTCThe Redman schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:17:
[...]
1800 BTC per dag is trouwens een prima oogstvooral omdat er maar 900 BTC gemined worden per dag
[ Voor 21% gewijzigd door Nitroglycerine op 22-09-2022 20:22 ]
Hier kon uw advertentie staan
Zeker wel hyped. Maar het schijnt een beperkt en select gezelschap te zijnKol Nedra schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:13:
nog 3.5 uur tot de Vasil upgrade![]()
[Afbeelding]
niemand hyped??
misschien maar goed ook, wellicht geen dump zoals bij ETH
Aiden Pleterski, die heet hier toch gewoon @pletter ?Maar Aiden Pleterski (23) hield blijkbaar nooit een boekhouding bij. Op vragen daarover zei hij in de rechtbank dat hij “erg ongeorganiseerd” was. Toen men vroeg naar de reden waarom hij bleef investeren, hoewel hij zijn klanten niet kon terugbetalen, gaf hij als excuus dat hij “nog maar 20 jaar was”.
Wout Schrijvers, die heet hier toch gewoon @wootler ?Schrijvers is betrokken in een Russisch piramidespel. Hoe ging hij te werk? Is wat hij deed strafbaar? Het verhaal van de man die zelf verklaart “liever een luxepopje te zijn dan een werkpaard”.
Maktub
Ja, zéker een teken.YES schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:51:
Koopmeiners al na 3 minuten geblesseerd eraf. Signs?
Maktub
Er kwam geen bloed bij dus dat zal het niet zijn. Ik denk dat het koop-signaal snel ingetrokken werd en ik dus lekker niets doe. Zoals gepland vanavond.MrMrq schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:58:
[...]
Ja, zéker een teken.
Maar goed, hoe interpreteer je het. Zo snel mogelijk er af gaan als koper? Of: de kopers gaan er af, en je moet juist investeren als het bloed door de straat loopt?
Huh, gewoon in het groen vandaag.barrymossel schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:12:
Vandaag de hele dag niet gekeken naar die stomme crypto. Zojuist wel. Ik huil me zo weer lekker in slaap.
Groetjes.
$ASTR +8,77%MrMrq schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:21:
[...]
Niet als je alleen in coins als Floki en Doge zit
Tweede keer gekeken en je hebt gelijkt. Maar net 2,5% naar beneden. Voor vandaag.
Pfoe, inmiddels weer iets gezakt. HODL! Al weet ik hoe dit gaat eindigen, die liquidatie mail volgt zo alsnog na een mooie groene candle en morgenochtend staat de koers op 17k.Dear valued Bybit trader,
Please append margin for your short position of the BTCUSDT Contracts to avoid liquidation risks. The current mark price is 19459.50, and your est. liquidation price is 19664.00.
Regards,
The Bybit Team
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ook goed, ik heb nog fiat klaarstaan. Defaitist.Taro schreef op donderdag 22 september 2022 @ 22:48:
[...]
Pfoe, inmiddels weer iets gezakt. HODL! Al weet ik hoe dit gaat eindigen, die liquidatie mail volgt zo alsnog na een mooie groene candle en morgenochtend staat de koers op 17k.
Same here, zit denk ik nog voor 75% in fiat. Ben nu zelfs EUR/BUSD aan het traden. De bots behandelen het als een crypto, maar de koers veert iedere keer weer terug naar de "echte" waarde.resusaapje schreef op donderdag 22 september 2022 @ 23:08:
[...]
Ook goed, ik heb nog fiat klaarstaan.
Taro schreef op donderdag 22 september 2022 @ 23:17:
[...]
Same here, zit denk ik nog voor 75% in fiat. Ben nu zelfs EUR/BUSD aan het traden. De bots behandelen het als een crypto, maar de koers veert iedere keer weer terug naar de "echte" waarde.
Eerder vandaag extra XRP, LUNA, NEAR, INJ, CLV, LTO, ANKR, ATOM, WOO, ICX en ONT op Bitvavo ingeslagen. Staan nu lekker in de plus. Gaan mogelijk nog lager, maar de meeste ervan staan op -80% tov de high, dus als het ooit weer stijgt dan is het prima. Die 75% fiat en de maandelijkse DCA stortingen gaan er de komende periode alsnog in, maar dan wel in voornamelijk andere coins zoals ETH en BTC.
Maandag ook wat LUCID (EV) aandelen ingeslagen voor een prikkie, verder daar ook nog alles in fiat staan, hopelijk nog een mooie rode recessie voor de aandelen, over 2-3-4-5 jaar weer dikke groene candles.
Das wel erg veel! Stel je short ‘m met btc van 60 naar 20K, daling van 66% -> 16.000% / 66% = een leverage van pakweg 240Taro schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:28:
[...]
Daarnaast heb ik enige tijd later een short geopend die inmiddels op ongeveer +16.000% staat
Die nep-FIRE gast. Dan heb je als VRT redactie je due diligence echt niet op orde toch?MrMrq schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:32:
https://www.hln.be/nieuws...t-een-oplichter~abd31359/
[...]
Aiden Pleterski, die heet hier toch gewoon @pletter ?![]()
https://www.hln.be/binnen...ire-pensioen-is~a4318a24/
[...]
Wout Schrijvers, die heet hier toch gewoon @wootler ?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Over 5 jaar zit taro er warmpjes bij als ik het zo hoorTaro schreef op donderdag 22 september 2022 @ 23:17:
[...]
Same here, zit denk ik nog voor 75% in fiat. Ben nu zelfs EUR/BUSD aan het traden. De bots behandelen het als een crypto, maar de koers veert iedere keer weer terug naar de "echte" waarde.
Eerder vandaag extra XRP, LUNA, NEAR, INJ, CLV, LTO, ANKR, ATOM, WOO, ICX en ONT op Bitvavo ingeslagen. Staan nu lekker in de plus. Gaan mogelijk nog lager, maar de meeste ervan staan op -80% tov de high, dus als het ooit weer stijgt dan is het prima. Die 75% fiat en de maandelijkse DCA stortingen gaan er de komende periode alsnog in, maar dan wel in voornamelijk andere coins zoals ETH en BTC.
Maandag ook wat LUCID (EV) aandelen ingeslagen voor een prikkie, verder daar ook nog alles in fiat staan, hopelijk nog een mooie rode recessie voor de aandelen, over 2-3-4-5 jaar weer dikke groene candles.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Thanks voor het inkijkje weer!Taro schreef op donderdag 22 september 2022 @ 23:17:
[...]
Eerder vandaag extra XRP, LUNA, NEAR, INJ, CLV, LTO, ANKR, ATOM, WOO, ICX en ONT op Bitvavo ingeslagen.
Maktub
Er zijn op internet zoveel oplichters. Dat begint wat mij betreft al bij die cursussen om 'zonder eigen geld rijk te worden met huizen kopen'... maar eigenlijk zijn influencers ook gewoon oplichters. Ze ontwerpen een leven voor hun volgers en pluggen daar alle mogelijke shit in die ze zelf niet zouden kopen of hebben.MrMrq schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:32:
https://www.hln.be/nieuws...t-een-oplichter~abd31359/
[...]
Aiden Pleterski, die heet hier toch gewoon @pletter ?![]()
https://www.hln.be/binnen...ire-pensioen-is~a4318a24/
[...]
Wout Schrijvers, die heet hier toch gewoon @wootler ?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 17% gewijzigd door Skrunsies op 23-09-2022 08:42 ]
UberLurker Departement #GG.
Wel een hardfork, maar door de hard fork combinator technology (in de jaren 90 van de vorige eeuw zou dat de HFC 2000 gedoopt zijn) wordt alles weer snel samengevoegd voordat je een ADA2.0 of ADAC krijgtGelukszoekr schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:32:
Gisteren die Cardano hardfork, dat eigenlijk geen hardfork was toch? Nou nou.. wat een event weer.
+1MicroWhale schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:26:
[...]
.. maar eigenlijk zijn influencers ook gewoon oplichters.
-1Wat dat betreft heb ik op een vreemde manier wel respect voor deze gasten, [..] zijn blijkbaar zo goed in mensen voor de gek houden dat ze er huizen, lambo's en enorme vakanties van kunnen kopen. Dan ben je toch eigenlijk, naast een enorme douchebag en crimineel, ook wel iets van een baas.
Maktub
Voor @Verwijderd is de inflatie vele malen minder hoog. Die heeft nog een miljoen miljard pellets voor de kachel én kweekt zijn eigen pepers.Skrunsies schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:40:
Anyways, vanaf december kunnen we er 5,5% ( minus inflatie van 12% ) dus -6,5% meer in de muntjes donderen
Maktub
Je bedoelt de Retro Encabulator toch?Wiley99 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:42:
[...]
Wel een hardfork, maar door de hard fork combinator technology (in de jaren 90 van de vorige eeuw zou dat de HFC 2000 gedoopt zijn) wordt alles weer snel samengevoegd voordat je een ADA2.0 of ADAC krijgt
Verwijderd
Tja de jongste is al 9, zojuist zijn rugzak gevuld met 4 stukken brood, een flesje water en een appel. Tijd om de wereld te ontdekken vriend, succes in het leven.MrMrq schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:45:
[...]
Voor @Verwijderd is de inflatie vele malen minder hoog. Die heeft nog een miljoen miljard pellets voor de kachel én kweekt zijn eigen pepers.
Hell, ik geloof dat het leven steeds goedkoper voor 'm wordt. De kinderen gaan ook net de deur uit.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq