[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.827 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:51:
Vandaag trouwens REKT gegaan op een dead cat bounce. Gekke beest had vorige week gevochten, gebeurd wel vaker. Maar dit keer is hij echt goed te grazen genomen.

Heeft ie sinds 2 dagen ineens een dikke ontstoken wond in zijn nek. Maar ook echt een horrorplek, van de 1 op de andere dag. Nooit gezien door zijn vacht, tot hij plotseling de hele boel tot een gapende wond had gekrabt.

Dus vanmiddag naar de dierenarts. Paar spuitjes, wond verzorgt en mooi schoongemaakt. Handje vol pillen, €117.

Daar gaat mijn ROI.

Nu loopt ie erbij als een UFO piloot met zo'n kraag om zijn nek, is een voorteken waarschijnlijk dus: moon soon. :Y
Poeh. Ik las rekt, spuitje. Dacht gvd. Blijkt het 117 euro en een pijnstiller te zijn. :)

Hier, in het ontwikkelde deel van nederland, ben je dat voor een controle al zo wat kwijt. Dierenartsen worden door een groot bedrijf allemaal opgekocht en daarna de hoofdprijs vragen.

Van de zomer had de hond zn poot gebroken. 3,5k EUR. (2,5k gelukkig gedekt door de inboedelverzekering.)

Sterkte voor je kat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:55
Darrell schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:01:
[...]

Poeh. Ik las rekt, spuitje. Dacht gvd. Blijkt het 117 euro en een pijnstiller te zijn. :)

Hier, in het ontwikkelde deel van nederland, ben je dat voor een controle al zo wat kwijt. Dierenartsen worden door een groot bedrijf allemaal opgekocht en daarna de hoofdprijs vragen.

Van de zomer had de hond zn poot gebroken. 3,5k EUR. (2,5k gelukkig gedekt door de inboedelverzekering.)

Sterkte voor je kat!
Hoort een hond bij de inboedel?

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Pelox schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:10:
[...]

Opgezet denk ik wel, anders niet toch?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:10:
[...]

Bij mijn verzekeraar wel.

Overigens hebben de meesten daar wel een clausule over in de polisvoorwaarden volgens mij.

[ Voor 20% gewijzigd door Darrell op 23-09-2022 19:14 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx, zal wel weer goed komen uiteindelijk, is een taaie. 10 jaar geleden meegenomen uit de Belgische Ardennen, daar lag ie als verstoten kitten half dood te gaan bij een restaurant.

Inmiddels 10 jaar en heel veel gevloek verder. Mooiste was toen hij een keer thuiskwam over de schutting met een lap spareribs van een kilo of 2. Had ie van een BBQ gejat waarschijnlijk _O-

Over beesten gesproken: when DOGE 17 sats?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:05

knakworst

Get more sats!

Deze hoort eigenlijk in memecoin topic.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y0XADH7WJNk_xKD9QUBr91D5l90=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WcH4KNCEI2IJPjA96yBGDHdy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gaat gewoon naar 6 cent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:45
$0.75 soon 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik vreet ff wat chocolade en baklava, gaat er in ieder geval nog iets omhoog: mijn bloedsuikerspiegel *O*

En weer 4.x CRO erbij door de daily missions, bitchin'.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozias
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23-01 21:34
Sinds een aantal maanden DCA ik niet meer op een exchange maar via Bitonic Bits. Ik stuur iedere week automatisch een x bedrag naar Bitonic en dat wordt iedere keer bij bedrag x naar mijn Ledger verstuurd. Werkt perfect, ik hoef er niets meer voor te doen en kan het dus ook nooit meer vergeten. Nu wil ik dit ook graag doen met Ethereum echter kan dat niet via Bitonic. Op Ledger zelf kan BTC Direct dit wel, maar minimaal 50 euro per transactie. Daar ga ik niet wekelijks aan komen. Kent iemand een vergelijkbare partij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
best wel weer een bloedbad op de beurzen bij Bitcoin valt het mee.....dekoppeling soon?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:09:
best wel weer een bloedbad op de beurzen bij Bitcoin valt het mee.....dekoppeling soon?
Die decoupling was er volgens mij al een tijdje. Toen de beurzen nog vrolijk ATH's aan het printen waren in lalaland zat bitcoin al in een bearmarket.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Darrell schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:12:
[...]

Die decoupling was er volgens mij al een tijdje. Toen de beurzen nog vrolijk ATH's aan het printen waren in lalaland zat bitcoin al in een bearmarket.
dus Bitcoin loopt dan voor......de bodem is in!

trouwens, BTC/EUR ATH soon!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QONIfVBEq3hH1FN5CiLAOYsmsM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jqoob27IAoVrccSjmOATf4sk.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:32
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:19:
[...]

dus Bitcoin loopt dan voor......de bodem is in!

trouwens, BTC/EUR ATH soon!
[Afbeelding]
Wat een bizarre afbeelding hè, je euro’s verdampen waar je bij zit! Daarom: alles uitgeven en zeker niet sparen. Zorg voor lage lasten en stack sats als een malle. Over 2 jaar lachen we hier om.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Don Guacamole schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:24:
[...]

Wat een bizarre afbeelding hè, je euro’s verdampen waar je bij zit! Daarom: alles uitgeven en zeker niet sparen. Zorg voor lage lasten en stack sats als een malle. Over 2 jaar lachen we hier om.
Of kiezen voor USD boven EUR, dan kan je én meer BTC kopen als die nog verder daalt én heb je over een tijdje meer EUR dan je nu hebt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Taro schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:26:
[...]

Of kiezen voor USD boven EUR, dan kan je én meer BTC kopen als die nog verder daalt én heb je over een tijdje meer EUR dan je nu hebt.
Als je er vanuit gaat dat de euro nog verder daalt wel. Het nadeel is alleen dat ik salaris in EUR krijg, dat wordt letterlijk elke maand minder (tov USD), en kan ik niks aan doen.
Als je idd fiat hebt staan en je gaat uit van die daling kan je het inderdaad beter omzetten, al zit ik (gelukkig of ongelukkig) niet in die positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Don Guacamole schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:32:
[...]

Als je er vanuit gaat dat de euro nog verder daalt wel. Het nadeel is alleen dat ik salaris in EUR krijg, dat wordt letterlijk elke maand minder (tov USD), en kan ik niks aan doen.
Als je idd fiat hebt staan en je gaat uit van die daling kan je het inderdaad beter omzetten, al zit ik (gelukkig of ongelukkig) niet in die positie.
Het heeft idd alleen nut voor spaargeld, niet om het bijv. net na het storten van je salaris om te zetten en daarna weer aan EUR aankopen uit te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 19:30
Ik was vandaag op vliegveld Eelde. Ondanks dat het in Drenthe ligt, noemen ze het Groningen Airport. Raar, maar niet zo raar als wat ik daar in het restaurant tegen kom. Op een bordje daar
staat, zoals @Verwijderd hier al eens voor waarschuwde:

Droge worst met kruidnagel
4,-

4 euro voor 1 droge worst. Die inflatie giert de pan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Je zou haast euro's gaan kopen voor deze spotprijs!

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 18:10
Taro schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:26:
[...]

Inderdaad. Wie was dat ook alweer.. maanden geleden. iemand hier die toen z'n crypto verkocht, en omzette naar dollars...

Oh, natuurlijk dat was ik zelf :7

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:38:
[...]

Inderdaad. Wie was dat ook alweer.. maanden geleden. iemand hier die toen z'n crypto verkocht, en omzette naar dollars...

Oh, natuurlijk dat was ik zelf :7
Ik ga nu geen euro's meer omzetten naar dollar, laagste punt in 20 jaar.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Pelox schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:39:
[...]

Wat is daar een goed platform voor?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pelox schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:39:
[...]

Check. Ik weet het nu ook niet meer. Maar het verhaal van de Euro tegen de Dollar is ook alleen nog maar slechter geworden. Mijn argument was toen vooral dat de FED wel beleid kan doorvoeren, en de ECB niet. Maar nu komt daar vrij recent nog bij de (gedeeltelijke) mobilisatie van Rusland, en, volgens mij niet te onderschatte, de mogelijk extreem rechtse regering die Italië gaat krijgen.

Allemaal zaken die onzekerheid geven. En als investeerders ergens een bloedhekel aan hebben, dan is het onzekerheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
NeoflexNL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:40:
[...]

Wat is daar een goed platform voor?
Wil je échte dollars, dan zou ik gaan voor DeGiro of Revolut. Wil je cryptodollars, dan Kraken, Binance

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bfPaWAio0vON6u30IahJGrVg0vg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hA776cakEaNbLS1YxsAT5KZa.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray_ schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:36:
Ik was vandaag op vliegveld Eelde. Ondanks dat het in Drenthe ligt, noemen ze het Groningen Airport. Raar, maar niet zo raar als wat ik daar in het restaurant tegen kom. Op een bordje daar
staat, zoals @Verwijderd hier al eens voor waarschuwde:

Droge worst met kruidnagel
4,-

4 euro voor 1 droge worst. Die inflatie giert de pan uit.
Bij droge worst met kruidnagel hoor je 4 euro 3 dollar toe te krijgen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CFNwkYs1-YEnSewi0Z4wZdFj8hs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UIvZk2rTGdG6BCECHg9is4m8.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0dihnrBskW8ivU2j0aNU6po5V0w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sZHIhNGRQMGodAgXVhxFRwQJ.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mJ-640oy_OPMoSQG156nUXpM-xQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D6i21FCA74Ar5ujkCFZcxDoo.jpg?f=fotoalbum_large

Cirkel rond

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:38
Darrell schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:01:
[...]

Sterkte voor je kat!
Haha, zo’n opkoop bedrijf was laatst nog bij Radar aan de tand gevoeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:26

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:51:
Vandaag trouwens REKT gegaan op een dead cat bounce. Gekke beest had vorige week gevochten, gebeurd wel vaker. Maar dit keer is hij echt goed te grazen genomen.

Heeft ie sinds 2 dagen ineens een dikke ontstoken wond in zijn nek. Maar ook echt een horrorplek, van de 1 op de andere dag. Nooit gezien door zijn vacht, tot hij plotseling de hele boel tot een gapende wond had gekrabt.

Dus vanmiddag naar de dierenarts. Paar spuitjes, wond verzorgt en mooi schoongemaakt. Handje vol pillen, €117.

Daar gaat mijn ROI.

Nu loopt ie erbij als een UFO piloot met zo'n kraag om zijn nek, is een voorteken waarschijnlijk dus: moon soon. :Y
Sterkte met je kat man! Vooral goed in de gaten houden en als het nodig is meer FIAT aan kapot slaan. Vorig jaar heeft onze warrior een val van het dak niet overleefd doordat de dierenarts de wonden verkeerd ingeschat had.

Nu heeft de kat van de buren dit zijn huis gemaakt... van een huis met een waarde van dik een miljoen naar een gehuurd krot. Een woning is maar overrated 8)7

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Net m’n beun isolatie project afgerond. De kachel moest hier afgelopen dagen alweer hard werken.

Een paar EPS platen en Duct Tape en de tocht is voor een groot deel weg. Ook nog eens de stook lijn van de warmtepomp aangepast zodat er tegenwoordig een dikke x 3.5 op iedere kWh zit! Gewoon leverage in die electro bende! Na vorig jaar de basis met een rig verwarmd te hebben haal ik die 10% besparing van de overheid eenvoudig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RO3njS4Jrhf5U39ffMBljHDXL0g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1hbuZcwS6upWtvHiCbfnUsxQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb de tegenovergestelde manier van werken van @Skrunsies :+

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 23-09-2022 23:30 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Moon?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cTEkQRS8CZfZHgnUfCngKbZQo3g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Z7rFjU2g0ZMxqLkqrPJp23r.jpg?f=fotoalbum_large

Of is deze beter:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RF9O_TzmtYjGrhk0HMkd6z--bwA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ENKx4hvm1lJagxwNSKdquP7A.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 23:28:
Net m’n beun isolatie project afgerond. De kachel moest hier afgelopen dagen alweer hard werken.

Een paar EPS platen en Duct Tape en de tocht is voor een groot deel weg. Ook nog eens de stook lijn van de warmtepomp aangepast zodat er tegenwoordig een dikke x 3.5 op iedere kWh zit! Gewoon leverage in die electro bende! Na vorig jaar de basis met een rig verwarmd te hebben haal ik die 10% besparing van de overheid eenvoudig.

[Afbeelding]

Het is omdat ik inmiddels in mijn eigen huis bezig ben, in het kader van isoleren net mijn eigen bijkeuken klaar gemaakt. Man je schrikt je te tyfus als je bij de kassa staat met een paar gipsplaatjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZv4yPZE_9dlgx_Mu95g8l4QJv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TKoQeO5ZJawPhvDbUfzMLmUu.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de meiden nog even een kapstok/bankje ding in elkaar knutselen en ben eerst wel klaar met isoleren. Daarna kom ik jou helpen :+

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSRcZqs2CIcxCbuBqm2xJhGKvKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

heb ineens het EUR-pair van mijn favoriete coins toegevoegd aan mijn watchlist.. dan ziet het er iets minder slecht uit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 23:28:

[Afbeelding]

Dit is Piet Mondriaan in grijswaarden. Dat wordt miljoenen waard. Zo niet, foto --> nft. Heel veel eth.

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 18:06
knakworst schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 08:22:
[...]

Dit is Piet Mondriaan in grijswaarden. Dat wordt miljoenen waard. Zo niet, foto --> nft. Heel veel eth.
Miljoenen in wat? In euro zegt dat niet zoveel. Als het zo doorgaat is een brood ook miljoenen waard (in euro). :+

• Kol Nedra
alweer een nieuwe ATH neergezet, BTC kan wel inpakken :7

trouwens, hebben jullie al naar Cake gekeken? die gaat ook lekker laatste tijd (BTC pair)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
elektriekert schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:48:
[...]

Haha, zo’n opkoop bedrijf was laatst nog bij Radar aan de tand gevoeld.
Anicura toevallig ? Die zijn echt helemaal gek geworden moest 120 Euro betalen voor een consult gesprek van 40 minuten en omdat mijn hond volgens hun redelijk sterk is uitgevallen konden ze geen foto maken tenzij ze hem onder narcose zouden brengen, dan kwam er nog even 180 euro bij :F

Geld boeit niet als het over mijn hond gaat, ik eet wel een weekje droog brood, maar als de arts bij binnenkomst alleen maar bezig is met geld en zelfs met timers werkt die hij nog meer in de gaten hield dan de hond was ik er ook snel klaar mee, direct naar een andere kliniek gegaan, 1 uur gezeten met foto's zonder narcose en ik was nog geen 100 euro kwijt.

• Coldcat

Coldcat

HODL

knakworst schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 08:22:
[...]

Heel toevallig dat Mondriaan heeft hier z’n atelier gehad in vroegere dagen. Het originele was toch beter :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:38
Slux schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:06:
[...]

Anicura toevallig ? Die zijn echt helemaal gek geworden moest 120 Euro betalen voor een consult gesprek van 40 minuten en omdat mijn hond volgens hun redelijk sterk is uitgevallen konden ze geen foto maken tenzij ze hem onder narcose zouden brengen, dan kwam er nog even 180 euro bij :F

Geld boeit niet als het over mijn hond gaat, ik eet wel een weekje droog brood, maar als de arts bij binnenkomst alleen maar bezig is met geld en zelfs met timers werkt die hij nog meer in de gaten hield dan de hond was ik er ook snel klaar mee, direct naar een andere kliniek gegaan, 1 uur gezeten met foto's zonder narcose en ik was nog geen 100 euro kwijt.
Haha, bingo!
Sprak laatst een mede hondeneigenaar die ook naar een kleinere praktijk is overgestapt.

Het is wel een beetje hoe men tegenwoordig geld wil verdienen, eerst alles goedkoop verkopen en alle kleine spelers uit de markt prijzen, vervolgens heb je genoeg overgenomen waardoor je de prijzen kan gaan opvoeren.

• Kol Nedra
aangepast, BTC to the moon!

[ Voor 96% gewijzigd door Kol Nedra op 24-09-2022 11:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:07:
[...]

Heel toevallig dat Mondriaan heeft hier z’n atelier gehad in vroegere dagen. Het originele was toch beter :+
Goede kunst roept meningsverschillen op. Bovendien zijn verveelde apen ook veel geld waard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Leuk stuk om te lezen: https://articles.nept.fin...g-to-explode-21609f7b49fc

Het is wel vanuit een bepaalde munt geschreven maar COSMOS is hier te vervangen voor elke willekeurige concurrent met inter-blockchain interoperability, zoals Polkadot bijvoorbeeld. Het artikel geeft een leuke, beknopt geschreven historie weer van Crypto vanaf 2013 tot nu toe. Zeker leuk om te lezen voor diegenen die nog niet lang in crypto zitten voor een algemeen samenvattend beeld van de cycles.

Wel eenzijdig geschreven maar desalniettemin de moeite waard voor een paar minuutjes.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11:58
Ngangatar schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:57:
Leuk stuk om te lezen: https://articles.nept.fin...g-to-explode-21609f7b49fc

Het is wel vanuit een bepaalde munt geschreven maar COSMOS is hier te vervangen voor elke willekeurige concurrent met inter-blockchain interoperability, zoals Polkadot bijvoorbeeld. Het artikel geeft een leuke, beknopt geschreven historie weer van Crypto vanaf 2013 tot nu toe. Zeker leuk om te lezen voor diegenen die nog niet lang in crypto zitten voor een algemeen samenvattend beeld van de cycles.

Wel eenzijdig geschreven maar desalniettemin de moeite waard voor een paar minuutjes.
En na elke cycle denkt iedereen dat het nooit meer goed komt. Nu van profiteren dus.
Ben met het stukje wel eens dat interoperability groot ‘kan’ worden. Quant ook weer een leuke stijging gehad. Denk elke keer dat ik er te weinig heb. Zal vast nog wel een koopmomentje komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Alpina schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:31:
[...]

En na elke cycle denkt iedereen dat het nooit meer goed komt. Nu van profiteren dus.
Ben met het stukje wel eens dat interoperability groot ‘kan’ worden. Quant ook weer een leuke stijging gehad. Denk elke keer dat ik er te weinig heb. Zal vast nog wel een koopmomentje komen.
Eens, gewoon blijven investeren met geld dat gemist kan worden. Deze periode kan mij niet lang genoeg duren. (ok, niet helemaal waar, over 1,5 jaar mag het wel weer omhoog) :+

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Ngangatar schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 13:01:
[...]

Eens, gewoon blijven investeren met geld dat gemist kan worden. Deze periode kan mij niet lang genoeg duren. (ok, niet helemaal waar, over 1,5 jaar mag het wel weer omhoog) :+
Het probleem is dat je niet weet of BTC de volgende bullrun de ATH opnieuw gaat halen, laat staan de 30K opnieuw haalt.

Als je al aan het DCA'en bent op de 40-50K. Dan sta je nu flink onderwater, vandaar mijn vorige opmerking.

[ Voor 15% gewijzigd door cooLopke op 24-09-2022 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfZnqNvBDEvFOXLbVZhXnD18iLE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FiyKRlREvyN8UEMYKrrhWX0Y.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

cooLopke schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 13:57:
[...]

Het probleem is dat je niet weet of BTC de volgende bullrun de ATH opnieuw gaat halen, laat staan de 30K opnieuw haalt.

Als je al aan het DCA'en bent op de 40-50K. Dan sta je nu flink onderwater, vandaar mijn vorige opmerking.
Ik zie dat niet als een probleem eerlijk gezegd. Dat feit ligt er en is voor mij puur een investeringsrisico, meer niet. Vandaar dat ik alleen investeer met geld dat ik kan missen.

En ik AI sinds we onder de 24K zijn en zal blijven AI-en tot we de 30K aantikken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
Snap ik wel.
Iedereen weet ondertussen wel hoe je de dip verkoopt. Daar is geen Google meer voor nodig.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P3tZuEA.png

Zegt dus niks, algemene interesse is dalend; niet gek ik een bear market.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:33:
[...]

Keihard dumpen zodra Binance ze aan mij uitdeelt.
Lekkere coin die ethw. Wel gekregen maar niet verhandelbaar op Binance zelf.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Accuraat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aehhrd7fabR5XlK3rDrOMK3zcA4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bORPenXBCQkiIkHYIrJDKhMe.jpg?f=fotoalbum_large

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Vorige maand de nieuwe KYC verificatie afgerond bij Binance en nog steeds zijn SEPA stortingen niet mogelijk.....zucht, hoe lang moet dit duren.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:02
@Da_maniaC ik ben al heel lang door de kyc maar kan al zeker anderhalf jaar geen ideal of sepa doen daar vanuit NL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Da_maniaC schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:04:
Vorige maand de nieuwe KYC verificatie afgerond bij Binance en nog steeds zijn SEPA stortingen niet mogelijk.....zucht, hoe lang moet dit duren.
Staat los van jouw KYC, Binance biedt die optie niet meer in alle landen aan.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:28:
[...]

Hmm ik heb niets. Zou dat in je spot moeten staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:49
Darrell schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:35:
[...]

Bij mij wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:35:
[...]

Ja. Alleen als je eth had tijdens de merge. Geen beth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Da_maniaC schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:04:
ligt aan Nederland, wie weet komt ie nooit.... gelukkig kun je gratis of tegen extreem lage prijs crypto versturen naar Binance....

ik gebruik Kraken, koop er Bitcoin en dit verstuur ik naar Binance.....kosten 0.00001 BTC (~€0.20)

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 24-09-2022 15:54 ]

nothing stops this train

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:52:
[...]

Ja. Alleen als je eth had tijdens de merge. Geen beth.
Ah ok. Ik heb alleen beth. Dat verklaart het...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:45

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
knakworst schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:28:
[...]

Daar heb ik er wel meer van:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dsOu89hZp-StgWRPNycWdqBbbO4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eh01tCKAtaznzklBVwFgUbPu.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6v6UuU2CXmaVpZQcOoLAN8j0kAs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iXWq6GQaxpEy1o3AUN8SWdMV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Degen die nu nog btc hebben gebruiken geen Google om antwoord op die vraag te krijgen. Die bepalen hun tactiek op video’s van waarschijnlijk Crypto Arnold.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:42
Bij gebrek aan beter is het wel ‘mooi’ om te zien dat ik bij de huidige stand nog maar 30$ in het rood sta met mijn (dagelijkse) auto-invest..

Wel viel mij op dat je er Fee over betaald, terwijl traden op al mijn assets gratis is in BUSD pair?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:40
mannowlahn schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 17:08:
[...]

Degen die nu nog btc hebben gebruiken geen Google om antwoord op die vraag te krijgen. Die bepalen hun tactiek op video’s van waarschijnlijk Crypto Arnold.
Ow nice, die ga ik ook eens checken

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:22
@BTFD Busd is gratis, en nu ook meerdere euro paren tot nader bericht.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6YaFs3SMZbhcHu4baXHvOrs8zPc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2qs15NnwKSGhHjCU3mc0yc6L.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Link strong

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

NASA blaast lancering maanraket voor de derde keer af https://www.nu.nl/tech/62...oor-de-derde-keer-af.html (via @NUnl)

Helaas jongens, alweer uitgesteld..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NeoflexNL schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:58:
NASA blaast lancering maanraket voor de derde keer af https://www.nu.nl/tech/62...oor-de-derde-keer-af.html (via @NUnl)

Helaas jongens, alweer uitgesteld..
Gelukkig hebben we SpaceX nog.

• zwembroek
Als Link en Ripple Moonen dan is dat een voorbode voor een volgend level lager voor Bitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:12:
[...]

Als Link en Ripple Moonen dan is dat een voorbode voor een volgend level lager voor Bitcoin.
This time its different.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2hwQFQlBceXQIYLOl_vUE7rtGis=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IJTbaGuRJbxdFjZwrn58tccU.jpg?f=fotoalbum_large

bitcoin naar 35k end of december 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• MrMrq
Mijn vader was een simpele boer. Van geld had ‘ie niet zoveel verstand - laat staan van Bitcoins. En als ‘ie om de tien jaar weer wat fiat had, kocht ‘ie een nieuwe Opel.

Op een moment, in de nadagen van zijn werkzame leven, liepen de inkomsten wat terug. En erger nog, dat beetje fiat dat in een mooie woeker aandelen portefeuille was geflikkerd, liep sterk terug in waarde. De Boerenleenbank was er dan ook als de kippen bij om te komen plukken - nog voor de kip kaal zou worden.

Op ‘het kantoor’ in het dorp vroegen ze hem nog om liever flink te lenen en op te schalen, maar dat zag mijn ouwe niet zitten. Gelukkig maar, met de kennis van nu.
Dus was er geen andere optie dan wat assets te gaan liquideren.

Dus op een regenachtige dinsdag staat er een bankiertje van 25 jaar op het erf. Die deed met mijn pa een rondje om te zien wat er nog te verkopen was, om zo de rekeningen te voldoen.

Eerst stopten ze bij de Opel Ascona - die kon vlot nog 1000 euro opbrengen volgens de blaag in zijn pak van de Makro. Daarna bij een oude Deutz traktor, 5000 euro. Een bieten molen, 100 euro. Een kolomboor, 400 euro.
Man, ik zie nog hoe die ouwe geknakt als riet bij zijn te verliezen gereedschappen stond. Tranentrekkend.

Op een moment wijst dat gastje naar een oude schuur waar ze nog niet zijn geweest. Mijn pa stribbelt wat tegen, maar de bankier moet en zal daar binnen kijken.

Bij het volgende deel was ik niet bij, maar ik was dolgraag een vlieg op de muur geweest.

Daar staat een jonge stier, diepzwart en echt een pracht van een beest. Mega sterk, dikke horens, breed geschouderd, blakend van zin in de toekomst.
Stiekem de trots van mijn pa. Hem welhaast liever dan mijn moeder, mijn broer en mijzelf, dat voelde ik toen al.

Mijn pa keek schijnbaar eerst naar zijn grote trots, dan opzij, en de bankier was schijnbaar oprecht onder de indruk. Beduusd, zelfs. Hij vroeg: “Wat een onverzettelijke, raszuivere stier! Ik wed dat er geen levenslustiger mannenkoe is dan deze!”

Waarop mijn pa zei: “Dan ken je Kol Nedra uit de Tweakers crypto Slow Chat niet!!”

[ Voor 11% gewijzigd door MrMrq op 24-09-2022 22:42 ]

Maktub

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
6 maanden geleden kondigde hij aan BTC op prijsniveau 20k stevig zou inkopen.
Nu is dat gezakt naar 10k.
Hij doet niet aan dca. Zover alle voorspellers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:48

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrMrq schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:10:
[...]

Mijn vader was een simpele boer. Van geld had ‘ie niet zoveel verstand - laat staan van Bitcoins. En als ‘ie om de tien jaar weer wat fiat had, kocht ‘ie een nieuwe Opel.

Op een moment, in de nadagen van zijn werkzame leven, liepen de inkomsten wat terug. En erger nog, dat beetje fiat dat in een mooie woeker aandelen portefeuille was geflikkerd, liep sterk terug in waarde. De Boerenleenbank was er dan ook als de kippen bij om te komen plukken - nog voor de kip kaal zou worden.

Op ‘het kantoor’ in het dorp vroegen ze hem nog om liever flink te lenen en op te schalen, maar dat zag mijn ouwe niet zitten. Gelukkig maar, met de kennis van nu.

Dus op een regenachtige dinsdag staat er een bankiertje van 25 jaar op het erf. Die deed met mijn pa een rondje om te zien wat er nog te verkopen was, om zo de rekeningen te voldoen.

Eerst stopten ze bij de Opel Ascona - die komt vlot nog 1000 euro opbrengen volgens de blaag in zijn pak van de Makro. Daarna bij een oude Deutz traktor, 5000 euro. Een bieten molen, 100 euro. Een kolomboor, 400 euro.
Man, ik zie nog hoe die ouwe geknakt als riet bij zijn te verliezen gereedschappen stond. Tranentrekkend.

Op een moment wijst dat gastje naar een oude schuur waar ze nog niet zijn geweest. Mijn pa stribbelt wat tegen, maar de bankier moet en zal daar binnen kijken.

Bij het volgende deel was ik niet bij, maar ik was dolgraag een vlieg op de muur geweest.

Daar staat een jonge stier, diepzwart en echt een pracht van een beest. Mega sterk, dikke horens, breed geschouderd, blakend van zin in de toekomst.
Stiekem de trots van mijn pa. Hem welhaast liever dan mijn moeder, mijn broer en mijzelf, dat voelde ik toen al.

Mijn pa keek schijnbaar eerst naar zijn grote trots, dan opzij, en de bankier was schijnbaar oprecht onder de indruk. Beduusd, zelfs. Hij vroeg: “Wat een onverzettelijke, raszuivere stier! Ik wed dat er geen puurdere stier is dan deze!”

Waarop mijn pa zei: “Ken je Kol Nedra uit de Tweakers crypto Slow Chat?!.”
_O- _O- _O- _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
lighting_ schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:22:
[...]

6 maanden geleden kondigde hij aan BTC op prijsniveau 20k stevig zou inkopen.
Nu is dat gezakt naar 10k.
Hij doet niet aan dca. Zover alle voorspellers.
Klopt niet wat je zegt. Hij heeft wel degelijk ingekocht op 20k levels. Hij geeft ook aan in een ander interview dat hij inderdaad had verwacht dat 20k de bodem was. Maar de economische vooruitzichten had hij eerder te rooskleurig ingeschat. Hij verwacht 12/13k. maar koopt sowieso vanaf hier naar beneden omdat niemand de bodem kan voorspellen. Ik vind dat vrij realistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
MrMrq schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:10:
[...]

Eerst stopten ze bij de Opel Ascona - die komt vlot nog 1000 euro opbrengen volgens de blaag in zijn pak van de Makro. Daarna bij een oude Deutz traktor, 5000 euro. Een bieten molen, 100 euro. Een kolomboor, 400 euro.

Mijn pa keek schijnbaar eerst naar zijn grote trots, dan opzij, en de bankier was schijnbaar oprecht onder de indruk. Beduusd, zelfs. Hij vroeg: “Wat een onverzettelijke, raszuivere stier! Ik wed dat er geen levenslustiger mannenkoe is dan deze!”

Waarop mijn pa zei: “Dan ken je Kol Nedra uit de Tweakers crypto Slow Chat niet!!”
prachtig stuk verhaal, amen! _/-\o_

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

prachtig om te zien

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zou super zijn als je de afbeeldingen ook even mee embed :)

Oh, is een video, nevermind...

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 24-09-2022 20:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:55:
[...]

Zou super zijn als je de afbeeldingen ook even mee embed :)
edit: video idd

[ Voor 51% gewijzigd door Kol Nedra op 24-09-2022 21:00 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Die middelvinger kon prima hoor wat mij betreft :)

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_zyVtifLkXRB_I7Xb743yJEwZaI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lFNH1VaIw56axrCCbipWaG4s.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
:z

Stilte voor de storm? 16-17k in de komende 48 uur?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NsIpgEuiOoyvvxDxc97g3Yh13iw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5c6LjaMaAYESoOAZgSSvsERq.gif?f=user_large

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:25
Glazen bol Taro? 🤣👍

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:00
1,5% lager.. moet nog maar zien of we nu eindelijk wat actie krijgen. Inmiddels gaan we bijna 3,5 maand zijwaarts.

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:25
Nou ETH gaat wel aardig up en down toch.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:00
mentalozzie schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 23:35:
Nou ETH gaat wel aardig up en down toch.
Zeker, genoeg kansen om wat te verdienen in de afgelopen maanden. ETH heeft dan ook een merge gehad en ATOM over een paar dagen een event volgens mij, iemand hier op het forum poste daar wat over (26-28 sept). ETH is alweer aardig gezakt inmiddels en ATOM zal er wel achter aan gaan na 28 sept.

Ook genoeg alts die steeds verder wegzakken, GLMR, PLU, ICP, CRO etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 24-09-2022 23:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nopheros schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 23:31:
[...]

1,5% lager.. moet nog maar zien of we nu eindelijk wat actie krijgen. Inmiddels gaan we bijna 3,5 maand zijwaarts.
-1,5% ligt toevallig tussen 0% en -15% (=16.103 USD), de rest volgt nog wel ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:13
Moeilijk wennen om euro bedragen te zien en niet zoals normaal te denken 'oh ok, dat is maar in euro, zo laag zijn we nog niet gezakt' maar het omgekeerde gewoon waar is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Maandag ga ik naar het land waar de dollars gemaakt worden. Heerlijkd at de EURO rekt gegaan is. Eindelijk een keer op een dikke groene candle in de echte wereld springen! Buy high! Zien of dat net zo lekker voelt als crypto op de top kopen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq

Maktub

Pagina: 1 ... 11 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!