[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.830 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Ik snap zijn punt maar een ongelukkig voorbeeld gekozen.
In deze gure tijd zou ik ook niet nadenken en gewoon rennen. Je weet tenslotte nooit wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:05
ik deed net een SEPA overschrijving (10 minuten geleden) en het staat al op mijn Kraken account :o

niet verwacht want het is weekend.... en normaal gesproken duurde het 1 tot 4 uur bij mij doordeweekse dag.
(had het maandag pas verwacht)

edit:
ook crypto.com getest, 20 minuten duurde het een SEPA overschrijving..... nice!

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 25-09-2022 11:33 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
lighting_ schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:10:
[...]
In deze gure tijd zou ik ook niet nadenken en gewoon rennen. Je weet tenslotte nooit wat er aan de hand is.
In dit huis houden we ons aan het plan.
Kijken we naar de lange termijn - niet de korte.
Kopen we als anderen verkopen.
Staan we stil als anderen rennen.
Weten we het beter. Gaan we met een glimlach REKT.
Vieren we onze successen. Eten we ons bord leeg voor we ons in iets nieuws verslikken.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
MrMrq schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:14:
[...]

In deur huis houden we ons aan het plan.
Kijken we naar de lange termijn - niet de korte.
Kopen we als anderen verkopen.
Staan we stil als anderen rennen.
Weten we het beter. Gaan we met een glimlach REKT.
Vieren we onze successen. Eten we ons bord leeg voor we ons in iets nieuws verslikken.
Los van de (markt) psychologie. Je rent hard mee als je op terras een horde mensen angstig ziet wegrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lighting_ schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:19:
[...]

Los van de (markt) psychologie. Je rent hard mee als je op terras een horde mensen angstig ziet wegrennen.
don't trust, verify!

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:11:
ik deed net een SEPA overschrijving (10 minuten geleden) en het staat al op mijn Kraken account :o

niet verwacht want het is weekend.... en normaal gesproken duurde het 1 tot 4 uur bij mij doordeweekse dag.
(had het maandag pas verwacht)
Waar kan ik die SEPA coin kopen? Lijkt me wel toekomst in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:47
lighting_ schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:19:
[...]

De gemiddelde angsthaas burger wel ja (ik zelf waarschijnlijk ook). Daarom des te meer respect voor brandweer, politie, leger etc.
Gisteren nog een filmpje van een militair die mijnen ging ruimen in Oekraine. Balls of steel…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
deze blijft top!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Sorry. Ik ren liever eerst voordat ik met eigen ogen zie dat een raar man mensen wat aan doet.
Die extra moeite neem ik voor lief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 18:10
Kraken heeft zo te zien een nieuwe bank-partner? In plaats van overmaken naar een DE rekening, moet het nu naar de UK

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lighting_ schreef op zondag 25 september 2022 @ 12:47:
[...]

Sorry. Ik ren liever eerst voordat ik met eigen ogen zie dat een raar man mensen wat aan doet.
Die extra moeite neem ik voor lief. :)
hetzelfde als: oh shit de beurs crashed, snel verkopen 🙃

kijken is zo gedaan, maar kijk altijd goed uit en ga niet blind uit wat de kudde doet......

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rm2n_R3QRuPcYda96vMLtEyzuaw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dlKoQaYTeOfRoi78kVErNflM.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 19:30
Gelukszoekr schreef op zondag 25 september 2022 @ 12:56:
Kraken heeft zo te zien een nieuwe bank-partner? In plaats van overmaken naar een DE rekening, moet het nu naar de UK
Er zijn meerdere adressen die je kunt gebruiken, die van DE staat er ook nog tussen toch?
Niet dat het iets uitmaakt, het zijn allemaal Payward-adressen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:55
Gelukszoekr schreef op zondag 25 september 2022 @ 12:56:
Ik gebruik al jaren het UK adres, staat er altijd binnen een paar minuten op.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bro0djekroket
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 28-02 19:17
Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:44:
[...]

Wil je échte dollars, dan zou ik gaan voor DeGiro of Revolut. Wil je cryptodollars, dan Kraken, Binance
Kraken heeft weldegelijk échte dollars (en Euros), namelijk:

- https://trade.kraken.com/charts/KRAKEN:BTC-USD (echte dollars)
versus
- https://trade.kraken.com/charts/KRAKEN:BTC-USDT (fake dollars *kugh* :P)

Alleen wil je wellicht alsnog DeGiro (of Revolut) gebruiken als je een Fx account wilt, maar, om andere redenen. Die vallen namelijk onder het depositogarantiestelsel van de EU (waarbij je tot 100k EUR terugkrijgt in het geval van rampspoed) terwijl Kraken onder een Amerikaanse variant valt genaamd SPDI en je als Nederlander kan fluiten naar je centen. (correct me if I'm wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
bro0djekroket schreef op zondag 25 september 2022 @ 14:29:
[...]

Kraken heeft weldegelijk échte dollars (en Euros), namelijk:

- https://trade.kraken.com/charts/KRAKEN:BTC-USD (echte dollars)
versus
- https://trade.kraken.com/charts/KRAKEN:BTC-USDT (fake dollars *kugh* :P)

Alleen wil je wellicht alsnog DeGiro (of Revolut) gebruiken als je een Fx account wilt, maar, om andere redenen. Die vallen namelijk onder het depositogarantiestelsel van de EU (waarbij je tot 100k EUR terugkrijgt in het geval van rampspoed) terwijl Kraken onder een Amerikaanse variant valt genaamd SPDI en je als Nederlander kan fluiten naar je centen. (correct me if I'm wrong).
Klopt helemaal. Ik beweer ook nergens dat ze dit niet hebben ;) Echter is dat minder veilig.

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 25-09-2022 14:31 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mf71MQipLgxpllnbrnKociM7UNY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n83X3LlekMPqvkGkir2aDn1X.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Q63rHnwQfpC_CDYzfVArmoCqx4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1Q1vH9EkEW0H5FPfPDyXVY99.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:56
Skalders schreef op zondag 25 september 2022 @ 00:19:
Moeilijk wennen om euro bedragen te zien en niet zoals normaal te denken 'oh ok, dat is maar in euro, zo laag zijn we nog niet gezakt' maar het omgekeerde gewoon waar is.
Ja ik ga hier ook heel slecht op, verandering is niet fijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:48
Ik heb wat verkocht. Zal dus wel uitbreken naar boven!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:49
Stovirpi schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:15:
[...]

Ik heb wat verkocht. Zal dus wel uitbreken naar boven!
Story of my life. Maarrrr… deze aankomende volatiliteit icm het onderbuikgevoel van Taro doet mij vermoeden dat we dit keer daadwerkelijk gaan dalen. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Moiety schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:20:
[...]

Story of my life. Maarrrr… deze aankomende volatiliteit icm het onderbuikgevoel van Taro doet mij vermoeden dat we dit keer daadwerkelijk gaan dalen. We gaan het zien.
Zodra genoeg mensen dit geloven gaan we keihard moon. :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:00
Pelox schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:51:
[...]

Of rekt door de panic sellers .

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:11
Pelox schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:51:
[...]

Geloven in "aankomende volatiliteit" en onderbuik gevoelens?

Wat betekend dat uberhaupt? De mate waarop beurzen nu naar beneden gaan is dan geen volatiliteit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Nopheros schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:58:
[...]

Geloven in "aankomende volatiliteit" en onderbuik gevoelens?

Wat betekend dat uberhaupt? De mate waarop beurzen nu naar beneden gaan is dan geen volatiliteit?
Niet zulke moeilijke vragen stellen.. ik bedoel alleen maar wanneer iedereen bearish is we op de low zitten. Zie het als omgekeerde fomo in de bull.

Nu hopen dat er inmiddels genoeg mensen bearish zijn..

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 25-09-2022 17:11 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Pelox schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:05:
[...]

Niet zulke moeilijke vragen stellen.. ik bedoel alleen maar wanneer iedereen bearish we op de low zitten. Zie het als omgekeerde fomo in de bull.
De eerste "we gaan naar 3.5k video's" zijn inderdaad al weer beschikbaar zag ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Wordt een spannende week. Als de SPX daadwerkelijk gaat afketsen en richting de 3600 gaat, slik.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Nopheros schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:07:
[...]

De eerste "we gaan naar 3.5k video's" zijn inderdaad al weer beschikbaar zag ik.
Heerlijk, dan gaan we waarschijnlijk richting 6K.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-09 18:28
Jedi_Pimp schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:12:
Wordt een spannende week. Als de SPX daadwerkelijk gaat afketsen en richting de 3600 gaat, slik.
Ik hoop nog op een mooiere inkoop moment en daarna blijf ik ook echt holden. Want het is ook niet uit te sluiten dat de bull dichtbij is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

_Gast_ schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:32:
[...]

Ik hoop nog op een mooiere inkoop moment en daarna blijf ik ook echt holden. Want het is ook niet uit te sluiten dat de bull dichtbij is.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
_Gast_ schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:32:
[...]

We zullen inderdaad niet eeuwig blijven zakken, ondanks sommigen dat bij elke neergang (crypto en op de beurs) toch lijken te denken..

Vind zelf 12k-14k voor crypto goed genoeg, staat bitcoin toch even op -80%.

Voor de S&P500 heb ik toch nog wel een lager doel, staat inmiddels op -25% vanaf de top geloof ik dus daar kan nog best wat vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baracudas
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 11-09-2024
Is er iemand bekend met DAG (constellation), zo ja wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Baracudas schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:40:
Is er iemand bekend met DAG (constellation), zo ja wat is jullie mening hierover?
Wat is jouw eigen mening hierover en heb je de topicwaarschuwing gelezen?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ergens de komende maanden valt putin om en ziet alles er ineens heel anders uit.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Pelox schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:47:
Ergens de komende maanden valt putin om en ziet alles er ineens heel anders uit.
Zeker mee eens. Zou me niet verbazen dat als Putin opeens verdwijnt of afgezet wordt de oorlog binnen 24 uur over is. De gas prijzen knallen dan naar beneden en de beurzen knallen vervolgens omhoog.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pelox schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:47:
Dat kan maar zo heel dichtbij zijn:

Prachtig account :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Pffft ik denk laat mij eens weer bij nans kijken, is ook gewoon om te janken, vervolgens kom ik tot ontdekking dat ik al gewoon 46 pagina's van het nieuwe topic deel gemist heb 🤣

Darth Putin heeft inderdaad geniale spreuken 👍

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dikke tech die ATOM weer 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Toepasselijk ook wel in deze tijd.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baracudas
Taro schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:46:
[...]

Wat is jouw eigen mening hierover en heb je de topicwaarschuwing gelezen?
Erg jammer dat dit soort vragen blijkbaar niet worden toegestaan, lijkt mij juist een vraag voor een slowchat. Blijkbaar niet dus.

Ik heb er zeker een mening over maar stel juist de vraag open om open te staan voor eventuele feedback.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

Baracudas schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:20:
[...]

Erg jammer dat dit soort vragen blijkbaar niet worden toegestaan, lijkt mij juist een vraag voor een slowchat. Blijkbaar niet dus.

Ik heb er zeker een mening over maar stel juist de vraag open om open te staan voor eventuele feedback.
Ik denk als je regelmatig input levert je ook af en toe best een vraag mag stellen. Die input heb ik gemist. Maar we zijn oprecht zeer benieuwd wat je ziet in DAG. Daarna geven wij graag onze mening of we het er mee eens zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KSA8IE3IWS_dQ-6WzPVCOIbdekY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vhciYjOJodgNhhtbbQXNMxDW.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Nopheros schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:50:
[...]

Zeker mee eens. Zou me niet verbazen dat als Putin opeens verdwijnt of afgezet wordt de oorlog binnen 24 uur over is. De gas prijzen knallen dan naar beneden en de beurzen knallen vervolgens omhoog.
Of Putin wordt vervangen door die Wagner idioot en t schiet nog wat verder omhoog…

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:13
[...]

Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
het zit in het woord dat je zelf gebruikt: feedback

Er valt niets terug te koppelen aan iets waar geen argumenten of input in zitten.

Dat is niet slecht bedoeld hoor, maar je snapt ook dat als dit toegelaten was dat dit topic snel waardeloos zou worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Erg jammer dat je van mening bent dat de topicwaarschuwing niet voor jou geldt en je daarnaast niet bereid bent om eigen inzet te tonen en een bijdrage aan het topic te leveren. Je kunt niet alleen iets komen ophalen als je niet bereid bent ook (eerst) iets te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Tomba schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:23:
[...]

Of Putin wordt vervangen door die Wagner idioot en t schiet nog wat verder omhoog…
De oorlog kan ook nog prima jaren duren of doorgezet worden onder een andere president inderdaad.

Feit is wel dat west europa geen gas meer krijgt via Nord Stream 1 en Nord Stream 2 nooit in gebruik is genomen. Daarnaast gaat het vullen van de gasvoorraden voorspoedig. Veel slechter kan het dus niet worden en er is dan ook niet echt een reden te bedenken waarom de gasprijs nu nog veel verder gaat stijgen. Dan gaan we toch wel richting een 3de wereld oorlog aangezien de aanvoer van vloeibaar gas dan ook stil moet komen te liggen vanuit bijv. de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Even wat anders... @CryptoArnold is verdwenen..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ronald.42 schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:05:
Pffft ik denk laat mij eens weer bij nans kijken, is ook gewoon om te janken, vervolgens kom ik tot ontdekking dat ik al gewoon 46 pagina's van het nieuwe topic deel gemist heb 🤣

Darth Putin heeft inderdaad geniale spreuken 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik heb een stukje niet echt op gelet maar dat was toch A78 ?
Of zit ik nu compleet mis?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ronald.42 schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:57:
[...]

A87 idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
Nopheros schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:31:
[...]

Daarnaast gaat het vullen van de gasvoorraden voorspoedig. Veel slechter kan het dus niet worden en er is dan ook niet echt een reden te bedenken waarom de gasprijs nu nog veel verder gaat stijgen.
Ik weet niet of dat klopt. Elke keer als dit op BNR of waar dan ook aan een specialist wordt gevraagd, is het antwoord hetzelfde:

“Met de voorraden zorgen we voor leveringszekerheid. Maar die zekerheid zal absoluut geld gaan kosten.”

Het wordt gewoon aan de hoogste bieder geleverd. En als de nood (elders in Europa, waar geen leeg veldje klaarligt) hoog genoeg is betaal je gewoon penning 17.

Maktub

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Baracudas
knakworst schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:23:
[...]

Ik denk als je regelmatig input levert je ook af en toe best een vraag mag stellen. Die input heb ik gemist. Maar we zijn oprecht zeer benieuwd wat je ziet in DAG. Daarna geven wij graag onze mening of we het er mee eens zijn.

[Afbeelding]
DAG is geen blockchain maar een Directed acyclic graph, hoewel er meerdere hiervan zijn is DAG de ticker.

Niet gericht op financiële transacties, maar (big) data.
Geen fees (voor normale gebruikers)
Kan overweg met alle data types (niet alleen blockchains, maar ook alle systemen buiten crypto (geen oracles benodigd).
80.000 tps in 2 node clusters (6 nodes), plus hoe meer nodes hoe sneller het netwerk (incl. consensus (PRO)).
Maakt geen gebruik van smart contracts, maar state channels (veel meer complexe logica mogelijk).

Erg interessante projecten zoals Alkimi exchange (advertentiebeurs) en Enterthevoid (NFT, maar niet reguliere Nft's maar Nft's met utility) welke hierop bouwen. Ook heeft Constellation een contract met het Amerikaanse department of Defense en hebben ze vorig jaar dor technologies overgenomen (hardware bedrijf welke commerciële 'voetstappentellers', maakt).

Alles met elkaar maakt dit voor mij erg interessant, maar wellicht dat hier anders tegenaan wordt gekeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ronald.42 schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:57:
[...]

Klopt.. hij is vertrokken na een laatste opmerking op 22 sep welke is gemodereerd.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 17:00

Vis

Weekly close gaat naar de 16k straks?

M'n BUSD is ready ..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
Baracudas schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:01:
[...]

Alles met elkaar maakt dit voor mij erg interessant, maar wellicht dat hier anders tegenaan wordt gekeken
Dank voor de input en toelichting. Ik kende het niet - het klinkt als dikke tech.
Maar ik geloof niet zo in sardines (alts) als de tonijn (BTC) niet wordt gegeten. Dus ik laat het even lopen.

Overigens betwijfel ik of BTC de markt zo blijft dicteren - waar ik zelf mijn strategie wel nog op baseer. Er zijn deze run veel WSBs en Discord investeerders bijgekomen. Die hoppen gewoon van kansparel naar kansparel.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:06:
Weekly close gaat naar de 16k straks?

M'n BUSD is ready ..
In euro's teken ik er voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tradfin: meer rood komende weken? https://www.reuters.com/m...-graphics-pix-2022-09-25/ opgepast, niet voor gevoelige lezers stieren

Als er nog iemand op zoek is naar een podcast: Financial Times is net klaar met vijf afleveringen getiteld 'A sceptic’s guide to crypto'. Te beluisteren hier en op andere podcast platformen, waaronder Spotify.
Ik kan niet zo goed photoshoppen als the man himself. Ik ging het subtieler aanpakken, mijn tweakers streetcreds opbouwen en vervolgens pas mijn Russische piramidespellen hier promoten.
(geïnspireerd op het allereerste BIFI geshill hier)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
MrMrq schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:00:
[...]

Ik weet niet of dat klopt. Elke keer als dit op BNR of waar dan ook aan een specialist wordt gevraagd, is het antwoord hetzelfde:

“Met de voorraden zorgen we voor leveringszekerheid. Maar die zekerheid zal absoluut geld gaan kosten.”

Het wordt gewoon aan de hoogste bieder geleverd. En als de nood (elders in Europa, waar geen leeg veldje klaarligt) hoog genoeg is betaal je gewoon penning 17.
De voorraden zijn aangelegd in de afgelopen maanden, de prijs was toen het hoogst dus idd dat kost flink wat geld. Deze voorraden zijn inmiddels voor 87% gevuld dus dat zal de prijs niet meer opdrijven. De gasprijs is in de afgelopen weken juist gedaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 25-09-2022 19:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

DAG is geen blockchain maar een Directed acyclic graph, hoewel er meerdere hiervan zijn is DAG de ticker.

Niet gericht op financiële transacties, maar (big) data.
Geen fees (voor normale gebruikers)
Kan overweg met alle data types (niet alleen blockchains, maar ook alle systemen buiten crypto (geen oracles benodigd).
80.000 tps in 2 node clusters (6 nodes), plus hoe meer nodes hoe sneller het netwerk (incl. consensus (PRO)).
Maakt geen gebruik van smart contracts, maar state channels (veel meer complexe logica mogelijk).

Erg interessante projecten zoals Alkimi exchange (advertentiebeurs) en Enterthevoid (NFT, maar niet reguliere Nft's maar Nft's met utility) welke hierop bouwen. Ook heeft Constellation een contract met het Amerikaanse department of Defense en hebben ze vorig jaar dor technologies overgenomen (hardware bedrijf welke commerciële 'voetstappentellers', maakt).

Voor de DAG ermee, waar kan ik euro's kapot slaan op deze dikke tech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04:49
Maar even hoor. Stel Rusland capituleert binnen pak'em weet enkele maanden, dan krijgen we toch zeker wel een goede relief rally?!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
PHPResource schreef op zondag 25 september 2022 @ 20:18:
Maar even hoor. Stel Rusland capituleert binnen pak'em weet enkele maanden, dan krijgen we toch zeker wel een goede relief rally?!
Ja of er moet weer een andere zoveelste "crisis" gecreëerd worden uuuh komen..

Zero.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• PHPResource
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-1qhyrg-0yVCLyrAhwCy1EvKoG8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zI1kb3Iu2HkiaY0Ptjt8cYaS.webp?f=user_large

Oef :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:37

YES

Moderator General Chat
PHPResource schreef op zondag 25 september 2022 @ 20:18:
Tja, of tactisch meesterbrein Putin dropt een nuke en we gaan richting WO3 met zijn allen..

Verder ben ik altijd erg optimistisch hoor!

Overigens consolideert BTC mooi op de 4h chart:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4_pDmGUZk9jaJwrSKclxAvdZC4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fMRa72SiU9je36Vc9U4gIuoT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bljb0w0wt3KVxb018KcHouo4yb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XOzfxFPjuG4r0x5gfyhStuGd.jpg?f=fotoalbum_large

invert charts ziet er logischer uit, breakout soon en 35k btc in december 2022

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op zondag 25 september 2022 @ 20:46:
[Afbeelding]

invert charts ziet er logischer uit, breakout soon en 35k btc in december 2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nlS0Snuo18L-LtJ-NKj8BhVxD3Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/doAWCYWYTd0kUg2kHTL1OSht.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baracudas
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:32:
[...]

Voor de DAG ermee, waar kan ik euro's kapot slaan op deze dikke tech?
Kucoin, uphold, Gate.io, rechtstreeks via de Stargazer wallet, Lattice. En dan vergeet ik er ongetwijfeld een paar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:24

Coldcat

HODL

Ik heb het hier nooit voorbij zien komen, maar heeft iemand wel eens een Ledger meegenomen in het vliegtuig? Wat ik lees geeft dat weinig proberen (en als dat zo is dan is het uitlegbaar). Benieuwd of hier iemand ervaring mee heeft.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Coldcat schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:26:
Ik heb het hier nooit voorbij zien komen, maar heeft iemand wel eens een Ledger meegenomen in het vliegtuig? Wat ik lees geeft dat weinig proberen (en als dat zo is dan is het uitlegbaar). Benieuwd of hier iemand ervaring mee heeft.
Wat verwacht je dan? Er is geen regel op het meenemen van USB-sticks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-06 10:38
wootler schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:08:
Tradfin: meer rood komende weken? https://www.reuters.com/m...-graphics-pix-2022-09-25/ opgepast, niet voor gevoelige lezers stieren
Lol op die foto zit een man te kijken naar een grafiek waarbij de rode candles omhoog gaan en de groene omlaag? :P Wat een gek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Coldcat schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:26:
Waarom zou je dat willen? En waarom zou het niet mogen? Je kan ook gewoon je laptop meenemen.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:00
Pelox schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:04:
[...]

Klopt.. hij is vertrokken na een laatste opmerking op 22 sep welke is gemodereerd.
Alweer?? Tsjonge jonge...zonde. Hij zal wel niet goed in zijn vel zitten denk ik dan.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 12:50

resusaapje

h less

De man van de onsterfelijke en onnavolgbare spreuken zoals “1.000 ATLETEN STORTEN IN ELKAAR EN STERVEN DOOR HARTPROBLEMEN OF BLOEDSTOLSELS – MAART 2021 TOT JUNI 2022!!!! 1!!11!!eins!!!"

Hij zal gemist worden. Maar gelukkig hebben we de tegeltjes nog

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:24

Coldcat

HODL

NeoflexNL schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:32:
[...]

Waarom zou je dat willen? En waarom zou het niet mogen? Je kan ook gewoon je laptop meenemen.
Daar is dat ding toch voor gemaakt? Je centen op zak hebben :)

Als Putin na het referendum een nuke op Kiev laat vallen op de oorlog te laten eindigen sla ik me voor m'n kop als ik m'n ledger niet bij me heb.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Nopheros
Hij leeft nog,

YouTube: BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY NEDERLANDSE BTC EN FOK TWEAKERS

De eerste paar seconden van dat filmpje ook _O-

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 25-09-2022 21:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]
Je hebt je aardig ingelezen zo te zien, dat siert je.

Ik ken het project niet, maar ben ik het verleden altijd wel geïnteresseerd geweest in de tech (dag vs blockchain). Ik heb lang IOTA en Nano gehad, wat goede voorbeelden zijn. In theorie heeft een dag echt wel voordelen tov de blockchain.

Helaas is het IOTA volgens mij tot op heden nooit gelukt om de centralisatie (coordinator) er uit te halen. En daarmee is het nog niet af. Nano is gewoon de shit als je het mij vraagt. Zwaar ondergewaardeerd als je het mij vraagt, maarja, de markt heeft altijd gelijk hè.

Misschien is Constellation verder. Ze richten zich blijkbaar op het bedrijfsleven? Dat is altijd nog wel next-level gebleken in deze space. Het zijn voornamelijk de speculatie van muntjes die het waarde geven, en niet de bedrijvigheid. Een ander ding, voor consumenten is het gratis, net als Nano. Maar is er dan ook iets om spam te voorkomen? Dat is geloof ik iets waar Nano wel last van had

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 25-09-2022 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Coldcat schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:49:
[...]

Daar is dat ding toch voor gemaakt? Je centen op zak hebben :)

Als Putin na het referendum een nuke op Kiev laat vallen op de oorlog te laten eindigen sla ik me voor m'n kop als ik m'n ledger niet bij me heb.
Kan je m toch gewoon in de koffer doen? Handbagage lijkt me overigens ook totaal geen issue.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
WhahahahahAaaaa _O- wat een kerel!

Ik denk dat het een subtiele boodschap voor @Taro is :9 je moet wel goed luisteren want heel duidelijk is het niet.

De TA is daarentegen wel heel duidelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 25-09-2022 22:49 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
mooie start :7

weet iemand of het een tijdelijke ban is? A87 hoort er gewoon bij hier imo! ja toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 25-09-2022 22:08 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Pelox schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:59:
[...]

WhahahahahAaaaa _/-\o_ _O- wat een kerel!

Ik denk dat het een subtiele boodschap voor @Taro is :9 je moet wel goed luisteren want heel duidelijk is het niet.

De TA is daarentegen wel heel duidelijk.
Haha hoe hij ook vol in de mic schreeuwt, "BTC motherf*ckerrr" _/-\o_ _/-\o_
Dat kunnen zijn vaste volgers met koptelefoon vast waarderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baracudas
Qua decentralisatie zit het ook goed bij DAG, op het moment zijn er ongeveer 5000 softnodes die potentieel full nodes zullen worden.

Focus is niet perse op het bedrijfsleven, maar op projecten met utility (*) , maar het bedrijfsleven zal er erg veel baat bij hebben.
(*) deze kunnen ook worden opgestart door bv jou/ mij. Het is obv open source (programmeertaal is Java en scala)

Qua spam wordt dit ondervangen door oa het unieke consensus model PRO (proof of reputable en om veel data te kunnen versturen heb je een node nodig (250k DAG). Indien je je structureel misdraagt zal je dmv PRO worden gesignaleerd en uit het netwerk worden gegooid. Hiernaast was het bij de tests niet mogelijk om 'zeer veel' te spammen omdat het netwerk hier te snel voor zou zijn

Nano ken ik zelf niet
Gelukszoekr schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:51:
[...]

Ik ken het project niet, maar ben ik het verleden altijd wel geïnteresseerd geweest in de tech (dag vs blockchain). Ik heb lang IOTA en Nano gehad, wat goede voorbeelden zijn. In theorie heeft een dag echt wel voordelen tov de blockchain.

Helaas is het IOTA volgens mij tot op heden nooit gelukt om de centralisatie (coordinator) er uit te halen. En daarmee is het nog niet af. Nano is gewoon de shit als je het mij vraagt. Zwaar ondergewaardeerd als je het mij vraagt, maarja, de markt heeft altijd gelijk hè.

Misschien is Constellation verder. Ze richten zich blijkbaar op het bedrijfsleven? Dat is altijd nog wel next-level gebleken in deze space. Het zijn voornamelijk de speculatie van muntjes die het waarde geven, en niet de bedrijvigheid. Een ander ding, voor consumenten is het gratis, net als Nano. Maar is er dan ook iets om spam te voorkomen? Dat is geloof ik iets waar Nano wel last van had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Baracudas schreef op zondag 25 september 2022 @ 22:17:
Qua decentralisatie zit het ook goed bij DAG, op het moment zijn er ongeveer 5000 softnodes die potentieel full nodes zullen worden.

Focus is niet perse op het bedrijfsleven, maar op projecten met utility (*) , maar het bedrijfsleven zal er erg veel baat bij hebben.
(*) deze kunnen ook worden opgestart door bv jou/ mij. Het is obv open source (programmeertaal is Java en scala)

Qua spam wordt dit ondervangen door oa het unieke consensus model PRO (proof of reputable en om veel data te kunnen versturen heb je een node nodig (250k DAG). Indien je je structureel misdraagt zal je dmv PRO worden gesignaleerd en uit het netwerk worden gegooid. Hiernaast was het bij de tests niet mogelijk om 'zeer veel' te spammen omdat het netwerk hier te snel voor zou zijn

Nano ken ik zelf niet
[...]
Het probleem is gewoon dat alleen op CMC er al ruim 20k verschillende coins staan. Het aanbod is te groot, en allemaal hebben ze hun eigen goede verhaal. Het is al lang niet meer heel belangrijk om de beste papieren te hebben. Het moet een hype worden, dan ben je binnen. Ik denk dat de meeste mensen hier ook aardig afgestompt om zich te focussen op fundamentals. Het is maar beperkt nuttig helaas. Welkom in het shitcoin casino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baracudas
Ben ik gedeeltelijk met je eens, maar het merendeel (> 80 procent) is ***.

Zelf denk ik wanneer de echte koppeling kan worden gemaakt naar concrete toepassingen die ook een economisch voordeel opleveren dat het heel erg goed zal lopen, maar het heeft tijd nodig.
Gelukszoekr schreef op zondag 25 september 2022 @ 22:22:
[...]

Het probleem is gewoon dat alleen op CMC er al ruim 20k verschillende coins staan. Het aanbod is te groot, en allemaal hebben ze hun eigen goede verhaal. Het is al lang niet meer heel belangrijk om de beste papieren te hebben. Het moet een hype worden, dan ben je binnen. Ik denk dat de meeste mensen hier ook aardig afgestompt om zich te focussen op fundamentals. Het is maar beperkt nuttig helaas. Welkom in het shitcoin casino

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 13-09 19:30
Zo. Wat een treurnis. In de eerste minuut dan, ik heb het niet op kunnen brengen verder te luisteren na de vergelijking met de NSB, die kennelijk voor iedere wakkere wappie verplicht is wanneer je het niet eens bent met iemand.

Nou ja, z'n TA's waren ook nietszeggend dus ik heb vast niets gemist in de resterende tijd.

Oh, en sorry voor mijn azijn. Moest even.

[ Voor 11% gewijzigd door Ray_ op 25-09-2022 22:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ray_ schreef op zondag 25 september 2022 @ 22:40:
[...]

Zo. Wat een treurnis. In de eerste minuut dan, ik heb het niet op kunnen brengen verder te luisteren na de vergelijking met de NSB, die kennelijk voor iedere wakkere wappie verplicht is wanneer je het niet eens bent met iemand.

Nou ja, z'n TA's waren ook nietszeggend dus ik heb vast niets gemist in de resterende tijd.

NSB-er is een vrij gangbare term voor een verrader. Niet zo triggered gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Darrell schreef op zondag 25 september 2022 @ 23:10:
[...]

NSB-er is een vrij gangbare term voor een verrader. Niet zo triggered gelijk.
Wie is er verraden dan? :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
We gaan weer on topic mensen.

Benieuwd wat de weekly close gaat doen vannacht en komende week de monthly.. ik gok op rood en rood. Zou leuk zijn als oktober voor de verandering een groene maand gaat worden..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Baracudas schreef op zondag 25 september 2022 @ 22:38:

Zelf denk ik wanneer de echte koppeling kan worden gemaakt naar concrete toepassingen die ook een economisch voordeel opleveren dat het heel erg goed zal lopen, maar het heeft tijd nodig.

[...]
Bij Nano hebben ze plannen om toe te treden op de valuta oftewel Forex markt, vandaar hun recentelijk geüpdate ticker naar XNO en valuta symbool.
Concrete toepassingen en de voordelen van instant en zero fee gebruik van hun digitale munt.
Big if true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Vermoed dat die gerapporteerd werd. Ken de achtergrond verder niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 25 september 2022 @ 23:23:
We gaan weer on topic mensen.

Benieuwd wat de weekly close gaat doen vannacht en komende week de monthly.. ik gok op rood en rood. Zou leuk zijn als oktober voor de verandering een groene maand gaat worden..
Short openen, brede stop loss, want je weet niet wanneer ie omlaag dondert ja toch niet dan? /nofinancialadvice

Althans dat heb ik net op YouTube voorbij horen komen van onze enige rasechte joetjoeper Crypto Arnold. Ik koop en verkoop spot btc, doe niks met long/shorts.

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 25-09-2022 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Gelukszoekr schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:51:
[...]

@Baracudas

Mijn favoriete knowledge graph is OriginTrail (TRAC). Best veel winst op genomen ook ten tijde van de Coinbase listing samen met @zwembroek. Voor de toekomst ook een solide project wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Darrell schreef op zondag 25 september 2022 @ 23:37:
[...]

Vermoed dat die gerapporteerd werd. Ken de achtergrond verder niet.
Verraden op een openbaar forum. Lol.

Ik vermoed dat daarmee een hoop polkadotjes ook verloren zijn gegaan? Moon soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Baracudas schreef op zondag 25 september 2022 @ 22:17:

Nano ken ik zelf niet

[...]
Lol wat, nano ken je niet? Dat is zoiets zeggen als, ja ik ben een enorme voetbal fanaat maar van ronaldinho heb ik nooit gehoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Baracudas schreef op zondag 25 september 2022 @ 22:38:

[...]
Wanneer de tech echt het belangrijkste is, wil je al project niet dat er teveel speculatie is of dat je token teveel over de kop gaat. Want hoe ga je dan in godsnaam bedrijven aan je binden, die hebben weinig zin om met al die klap Jostis van YouTube and Twitter mee te bieden

Wil je echt geld verdienen dan moet je voor de hypes gaan. Tech is zoals gezegd niet zo belangrijk in de crypto wereld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:00:
[...]

Lol wat, nano ken je niet? Dat is zoiets zeggen als, ja ik ben een enorme voetbal fanaat maar van ronaldinho heb ik nooit gehoord.
Meer een beetje als: Ik ben een enorme voetbal fanaat, het hele veld ligt bezaaid met honden stront maar weet niet in welke keutel er werd gestapt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
Ray_ schreef op zondag 25 september 2022 @ 22:40:
[...]

Voor iedereen is er een plek. Zie het in de politiek. Misschien rebranden naar lavendel TA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:37

YES

Moderator General Chat
mannowlahn schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:03:
[...]

Wanneer de tech echt het belangrijkste is, wil je al project niet dat er teveel speculatie is of dat je token teveel over de kop gaat. Want hoe ga je dan in goedmaak bedrijven aan je binden, die hebben weinig zin om met al die klap Jostis van YouTube and Twitter mee te bieden

Wil je echt geld verdienen dan moet je voor de hypes gaan. Tech is zoals gezegd niet zo belangrijk in de crypto wereld.
Spijker en kop. Dat is, vind ik, één van de factoren die er mede voor zorgt dat crypto maar moeilijk zijn wild-westen imago/status ontstijgt. Er worden vaak genoeg digitale muntjes verkocht vanuit projecten waarbij dat voor de tech en de werking ervan helemaal niet relevant is.
Het is een manier om investeringen op te halen maar daar zijn andere manieren voor waarbij je niet direct een leger aan hysterische moonbois erbij krijgt. Andere manieren om investeringen op te halen vergen vaak een meer gedegen onderbouwing van de tech of waarom juist dit project relevant is, als je er een crypto muntje voor uitgeeft dan heb je dat soort gezeik niet..

Ik realiseer me nu dat ik eigenlijk gewoon even met je standpunt mee rant i.p.v. echt reageer, excuses daarvoor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

"Remember to come back in september"

We hebben nog een paar dagen voor de ultieme bodem buy mensen. Deze week gaat het gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
kijken of de lows op nasprak en dow houden. Zo niet zal er wel ook een bloedbad bij magische internet muntjes komen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
‘Ik volg F1 al sinds Max wedstrijden wint. Dus ik ben zeker dat je Mick bedoelt - Michael ken ik niet.’

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
anti elppa schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:24:
kijken of de lows op nasprak en dow houden. Zo niet zal er wel ook een bloedbad bij magische internet muntjes komen
Futures staan alvast op -0,8 en -0,9%…

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Pond Sterling op laagste punt sinds tijden: 1.0327$

Als u me dit 8 jaar geleden had verkondigd, was hoongelach u ten deel gevallen. Wat een tijden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Jedi_Pimp schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:49:
Pond Sterling op laagste punt sinds tijden: 1.0327$

Als u me dit 8 jaar geleden had verkondigd, was hoongelach u ten deel gevallen. Wat een tijden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TB3GOQnvAOYYVXIH0a5ZI1hoVZg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LJc8Hn9GCI7o7XHk0k39nXrE.jpg?f=fotoalbum_large
In combinatie met:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G83YTRQxpg6vVOEw4bTWQcr9mp8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bQ72CVFIWLP3ShRZA04KvHZD.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 12 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!