[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.840 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:13
Vis schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:20:
"Remember to come back in september"

We hebben nog een paar dagen voor de ultieme bodem buy mensen. Deze week gaat het gebeuren.
kwam deze gisteren tegen (YT algoritme)
opzich geen slechte filmpje om naar te kijken

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

Altijd oppassen met de doemsdagvoorspellers.
Ik zie nu al zeker bijna een jaar video's voorbij komen met zaken zoals "De economie gaat instorten over X dagen."

Feitelijk zijn dit 'Snakeskinoil' verkopers. Er is een zware economische crisis bezig en er wordt op ingespeeld voor het pushen van financiële producten. Het werkt feitelijk hetzelfde als de e-mail en telefoonscams. Er is een tijdsbestek om druk uit te oefenen (De X aantal dagen) en een worteltje om het laten bijten wat makkelijker te laten gaan.

Het kan natuurlijk zo zijn dat iemand gewoon een voorspelling maakt zonder iets te willen pushen buiten zijn eigen reputatie als financieel adviseur. Maar ik zie dit soort video's veel en veel te vaak naar voren komen wat mij verteld dat hier winst al motivatie voor is.

"Het gaat nu echt gebeuren hoor! Het is niet zomaar de zoveelste keer dat we het denken. Alles gaat naar de kl*te maar je kunt er van profiteren, echt! heus! :')
Vaak voorzien van leuke cijfertjes en grafiekjes van goede bronnen maar met een eigen interpretatie.

[ Voor 5% gewijzigd door Auredium op 26-09-2022 09:39 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:50

resusaapje

h less

Ik heb even wat ge-DCA-d.

You are welcome 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Auredium schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:30:
Altijd oppassen met de doemsdagvoorspellers.
Ik zie nu al zeker bijna een jaar video's voorbij komen met zaken zoals "De economie gaat instorten over X dagen."

Feitelijk zijn dit 'Snakeskinoil' verkopers. Er is een zware economische crisis binnen en er wordt op ingespeeld voor het pushen van financiële producten. Het werkt feitelijk hetzelfde als de e-mail en telefoonscams. Er is een tijdsbestek om druk uit te oefenen (De X aantal dagen) en een worteltje om het laten bijten wat makkelijker te laten gaan.

Het kan natuurlijk zo zijn dat iemand gewoon een voorspelling maakt zonder iets te willen pushen buiten zijn eigen reputatie als financieel adviseur. Maar ik zie dit soort video's veel en veel te vaak naar voren komen wat mij verteld dat hier winst al motivatie voor is.

"Het gaat nu echt gebeuren hoor! Het is niet zomaar de zoveelste keer dat we het denken. Alles gaat naar de kl*te maar je kunt er van profiteren, echt! heus! :')
Vaak voorzien van leuke cijfertjes en grafiekjes van goede bronnen maar met een eigen interpretatie.
Hallo, Madelon tweette vorige week nog dat de gemiddelde burger geen flauw benul heeft van wat er de komende 12 manden op ons af gaat komen. Een en al ellende. En als Madelon het zegt, dan is het zo heujjrrr :N

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Ik zie de ellende zelf ook wel aankomen, de vraag is wanneer dus die 12 dagen is clickbait.

Het advies van die Ninja is dan wel weer precies wat ik al aan het doen was: Assets verkopen die je niet voor LT wilt en houden die je wel voor LT wilt. Daarnaast cash positie opbouwen door sparen, om later meer te kunnen kopen. Ik ben nu ook hyp aan het aflossen ipv geld ergens in te steken bijvoorbeeld.

Of het goed advies is moet je zelf weten.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
MicroWhale schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:04:
Ik zie de ellende zelf ook wel aankomen, de vraag is wanneer dus die 12 dagen is clickbait.

Het advies van die Ninja is dan wel weer precies wat ik al aan het doen was: Assets verkopen die je niet voor LT wilt en houden die je wel voor LT wilt. Daarnaast cash positie opbouwen door sparen, om later meer te kunnen kopen. Ik ben nu ook hyp aan het aflossen ipv geld ergens in te steken bijvoorbeeld.

Waarom hyp. aflossen (veronderstel aan rente <2%) als je risicoloze US treasuries kan kopen aan 4% (via een of andere currency hedged ETF'je)

Zelf koop ik nu DTLE (US treasuries 20Y) - met idee dat rente binnen 3-5Y wel terug ergens rond 2% zal staan (omwille van serieuze recessie). Dan kan je ze met een mooie profit verkopen.

[ Voor 11% gewijzigd door forzaracing op 26-09-2022 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
MicroWhale schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:04:

ik los ook extra af op hypotheek, maar ik vraag me steeds meer af of da wel verstandig is. door de inflatie word je schuld verhoudingsgewijs lager, en zou ik nu dat geld investeren, kan dat op een termijn tot laten we zeggen 5 jaar niet verveelvuldigen, en daarmee je hyp. aflossen....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:35
Wat een tijd om in dit wereldje te zitten...

Torenhoge inflatie, de dollar rekt iedereen en alles de moeder. Rusland is aan het mobiliseren. Een all time low voor de britse pond. Italië geeft een dikke middelvinger naar Europa, en maakt daarmee de Euro nog zwakker. De Chinese economie wankelt doordat de vastgoedsector rekt is.

Alles bij elkaar zal dit zorgen voor een hoop boze mensen wereldwijd. Wat zal zorgen voor (nog) extremere politieke standpunten. Als we straks nukes koppen, dan koop je wel weer Bitcoin voor sub $1000. Dat dan wel weer

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36
jasper7878 schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:12:
[...]

ik los ook extra af op hypotheek, maar ik vraag me steeds meer af of da wel verstandig is. door de inflatie word je schuld verhoudingsgewijs lager, en zou ik nu dat geld investeren, kan dat op een termijn tot laten we zeggen 5 jaar niet verveelvuldigen, en daarmee je hyp. aflossen....
Ja dat kan, maar aflossen op je hypotheek is ook een extra zekerheid inbouwen. Rendement is afhankelijk van je hypotheekvorm en rente uiteraard. Wij hebben nog een ouderwetse bankspaarhypotheek waar we een leuk rendement op krijgen. Dus het kan best interessant zijn. De maandelijkse besparing kan je in doge stoppen.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 26-09-2022 10:27 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Ik kwam vandaag op de pagina van Nicehash iets nieuws tegen wat erg op lootboxes lijkt. https://www.nicehash.com/my/solo-mining/ Ik denk dat dit komt doordat nicehash minder verdient door de lagere crypto prijzen en dat er minder gemined wordt bij nicehash. Ik vraag me af of ze hier voor ieder land waar ze het aanbieden toestemming voor moeten hebben van de autoriteiten die online gokken reguleert.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

forzaracing schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:12:
[...]

Waarom hyp. aflossen (veronderstel aan rente <2%) als je risicoloze US treasuries kan kopen aan 4% (via een of andere currency hedged ETF'je)

Zelf koop ik nu DTLE (US treasuries 20Y) - met idee dat rente binnen 3-5Y wel terug ergens rond 2% zal staan (omwille van serieuze recessie). Dan kan je ze met een mooie profit verkopen.
Precies, het zijn jouw veronderstellingen. Vanuit je eigen situatie is het misschien niet logisch, maar vanuit die van mij wel. Bottom-line: ik wil mijn hypotheek in 2032 klaar hebben. Met deze aflossing (en nog een paar die moeten komen) breng ik de aflossingsdag 11 jaar naar voren + bespaar 80% aan rentebetalingen. Dat brengt onder anderen ook balans in mijn risicoverdeling.

Daarnaast heb ik natuurlijk nog andere doelen, dus maak je geen zorgen. Ik zal nog genoeg aan investeringen kunnen doen, geld verbrassen aan vakanties, buy high sell low met cryptomuntjes, etc. etc. etc.
jasper7878 schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:12:
[...]

Qua opbrengst kan het dom zijn (4% opbrengst uit assets, <2.x% rente op hyp), qua risicoverdeling van je totale portfolio en rust vind ik het momenteel slim.

Zoals hierboven gezegd: Ik wil niet teveel onzekerheid, dus ik zorg dat ik ook met zekerheid investeer.
NB ik los niet af door mijn maandbedrag te verlagen, maar door mijn looptijd te verkorten. Het ingelegde bedrag (in annuiteit) levert over de komende 10 jaar zoveel op dat dat hypotheekdeel 11 jaar eerder is afgelost. Als je kan kiezen tussen hypotheekbedrag verlagen of looptijd verkorten, kies dan ALTIJD voor die laatste. Dat scheelt ENORM veel rente en je geld werkt als een investering, zij het binnen je hypotheek.

[ Voor 34% gewijzigd door MicroWhale op 26-09-2022 10:42 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
is het niet verstandig om een beetje schuld te houden aan hypotheek? voor de rest zeker assets kopen voor LT en dat je bijv meerzelfvoorzienend bent.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:40:
is het niet verstandig om een beetje schuld te houden aan hypotheek? voor de rest zeker assets kopen voor LT en dat je bijv meerzelfvoorzienend bent.
Alles wat aflossingsvrij is, zou ik niet aflossen (en dat ga ik dus ook niet doen). Dat levert namelijk niks op op lange termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nSjJ6G-ODIufM5aoKVxrMtQMCHI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/y3iiQI3dZ2h1R5KLCnIeUfGo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J4cCJAfix3BVoN5IqEgRa_onR18=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XKitC4qU0sg0jSMmlXE67sIc.jpg?f=user_large

Verder niet te druk maken over die ‘nukes’.
De eerste ‘nukekopper’ die het kan navertellen moet ik nog tegenkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
@CryptoArnold Gaat door met magische ta bij Fok
https://forum.fok.nl/topic/2656512/2/50#p206090444

[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 26-09-2022 11:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

Moon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ReNgslYL8Fw46eH_Bf3EBBwZw78=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mXO3rnWOOdnAZWT0K5HaXxg3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:46
Acrypto of Arnold87 was het volgens mij, tenminste zo kwam het over betreffende zijn TA... ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23

YES

Moderator General Chat
Een totaal willekeurige Tweaker wordt hier ff getagged ipv de originele A87 _O-

Overigens wel erg rustig hier op Tweakers, loopt helemaal leeg hier joh. En ik zoek me helemaal suf naar de grappen maar die worden blijkbaar weggemod, verklaart een hoop.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
YES schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:05:
[...]

We kunnen alle zieltjes gebruiken in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13:56
Groen dagje vandaag ja. Niet zo gek na die harde daling, maar mijn geduld wordt weer op de proef gesteld. Buy orders van €18800 en lager niet geraakt op Bitvavo door die rekt Euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mooie moon, maandelijkse fiat die ik verbruik voor boodschappen, tanken etc is gehit op Binance heb nu met een mooie winst verse eurootjes op Binance staan en daar krijg ik ook nog eens cashback op, winst op winst dus :9

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Overigens wel erg rustig hier op Tweakers, loopt helemaal leeg hier joh. En ik zoek me helemaal suf naar de grappen maar die worden blijkbaar weggemod, verklaart een hoop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wb2u4lNRKMFuz9NhfnxVK4cws1Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SkWVMwVol7z9xYswAfotZK6s.jpg?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:19:

Alles bij elkaar zal dit zorgen voor een hoop boze mensen wereldwijd. Wat zal zorgen voor (nog) extremere politieke standpunten. Als we straks nukes koppen, dan koop je wel weer Bitcoin voor sub $1000. Dat dan wel weer
Nope, dat gaat niet gebeuren. Heb iit zeer betrouwbare bron vernomen wat de BTC low gaat worden: BTC $9963 op 5 feb 2023 is de low. Met een foutmarge van 10 dagen en $1000

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:49
Il Capo blijft ook nog elke dag zijn hamer charts posten en verschuiven. ooit heeft hij het goed, of niet. Maar je kunt concluderen dat eigenlijk gewoon niemand het écht weet :).

Behalve achteraf, dan heeft iedereen het goed ;)

[ Voor 14% gewijzigd door keanu_ op 26-09-2022 11:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:00
Vandaag een belangrijke herdenkingsdag voor al mijn Friese broeders.
Dit wil ik jullie niet onthouden.

Vis schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:20:

"Remember to come back in september"

We hebben nog een paar dagen voor de ultieme bodem buy mensen. Deze week gaat het gebeuren.
Ja want historisch gezien is oktober een top maand!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:39

codex

Geen OpenAI agent :)

Beste pump op Luna Classic, 1 uur candle +50%.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mooi ook dat zo'n fokker zegt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BQKmGVSXMwUgWbCOGHAMYd2hJLk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mGanTbKHCfEVtabx33Djrj44.jpg?f=user_large

Welke slowchat leest die gast in godsnaam? Ik zie hier alleen memes en de random rondhangende halfbrains.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:59
Als het hier rustig wordt en je ziet steeds dezelfde 5-6 personen iets posten is het vaak een mooi buy moment :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:51:
[...]

[Afbeelding]

Welke slowchat leest die gast in godsnaam? Ik zie hier alleen memes en de random rondhangende halfbrains.
Ik vond het begin van Arnold zijn filmpje waarin hij Tweakers affakkelt, die post van hem op fok en de reactie die jij aanhaalt wel goed samenvatten hoe een vertekend beeld mensen soms hebben van wat er gebeurd. Ik hoop dat Arnold lekker lol kan houden met zijn filmpjes maar het is en blijft een bijzonder en blijkbaar geen makkelijk figuur. Dingen die hij in dat filmpje over de mods roept kunnen ook gewoon niet door de beugel dus prima dat ie niet meer hier rondhangt wat mij betreft.

Fok past wat dat aangaat blijkbaar beter bij hem.

Sorry voor de serieuze reactie, maar het is hier geen Fok hè!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
mentalozzie schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:54:
Als het hier rustig wordt en je ziet steeds dezelfde 5-6 personen iets posten is het vaak een mooi buy moment :D
Wilde net weer wat gaan inslaan maar toen kwam jij er ineens tussendoor. Jij behoort niet tot die 5-6 personen dus we hebben de bodem nog niet bereikt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
codex schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:47:
Beste pump op Luna Classic, 1 uur candle +50%.
Laatste stuiptrekking

Zero.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:56:
[...]

Ik vond het begin van Arnold zijn filmpje waarin hij Tweakers affakkelt, die post van hem op fok en de reactie die jij aanhaalt wel goed samenvatten hoe een vertekend beeld mensen soms hebben van wat er gebeurd. Ik hoop dat Arnold lekker lol kan houden met zijn filmpjes maar het is en blijft een bijzonder en blijkbaar geen makkelijk figuur. Dingen die hij in dat filmpje over de mods roept kunnen ook gewoon niet door de beugel dus prima dat ie niet meer hier rondhangt wat mij betreft.

Fok past wat dat aangaat blijkbaar beter bij hem.

Sorry voor de serieuze reactie, maar het is hier geen Fok hè!!
Dat ben ik dan wel weer met je eens, Taro modereert hier vrij mild en er is altijd wel ruimte voor wat offtopic geneuzel, mits het niet te lang duurt of teveel het topic vervuilt.

Dusja. Er is altijd nog een stukje eigen verantwoording, ik ben al zo vaak gemod en gebanned maar dan had ik het er ook naar gemaakt ;)

Het zijn bijzondere tijden, er zal wel meer spelen waardoor sommige mensen een iets korter lontje hebben.

Ik vond A87 altijd een bijzondere kerel en enigsinds jammer dat hij nu weg is. Maar met NSB gaan strooien enzo dat vind ik ook zeker niet terecht...

Gewoon jammer allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Moon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Huh.

Ik zie een inverted doji dragonfly bull-obliterating destroyer hammer, nie goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
CZ schijnt de fakkels te hebben gepakt om LUNC te verbranden.

https://www.binance.com/e...576c4479eaa14adc1eb587226

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:34:
[...]

Huh.

Ik zie een inverted doji dragonfly bull-obliterating destroyer hamer, nie goed hoor.
Ik had mijn monitor op de kop....doji dragonfly destroyer ftw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:37:
[...]

Ik had mijn monitor op de kop....
Ah ja, overkomt me ook regelmatig maar dan zie ik de BTC-babes op de kop dus merk ik het snel genoeg!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik krijg zojuist mail

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/sqY8VnP/6267627.png

Als je op de link klikt krijg je dit scherm

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Cz1sYnP/626762756.png

Geef NOOIT je seed weg. Dit is phishing. Metamast is niet gebonden aan account, email of wat dan ook. Jullie weten dit natuurlijk al lang, maar zelfs de meeste slimme tweaker maakt nog wel eens een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-09 18:28
OMG Luna en LUNC zijn toch weer moon gegaan na een grote dip...

[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 26-09-2022 14:11 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:53:
Ik krijg zojuist mail

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Geef NOOIT je seed weg. Dit is phishing. Metamast is niet gebonden aan account, email of wat dan ook. Jullie weten dit natuurlijk al lang, maar zelfs de meeste slimme tweaker maakt nog wel eens een fout.
Tnx voor de heads up, zojuist ingevuld!

Gelukkig mijn wallet weer verbonden dus. Kan ik mijn 32 Ether weer staken.

[Edit:] kut, verkeerd begrepen. Had het dus niet moeten invullen...

Ach, heb ook nog wat Bitcoin gelukkig.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2022 14:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:16:

[Twitter]
[...]
Goed dat je hier even meldt! O+
Fryslân boppe, Hollân yn'e groppe.

Ik herdenk op deze dag altijd mijn verre familielid Floris I van Haamstede die bij de Slag van Warns heroïsch sneuvelde. Of op onnozele wijze. Daar zijn de geleerden nog niet uit.

Enniewee, als hij nog geleefd had, zou ook hij diep in de polkadotten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:00
Ik krijg zojuist mail

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Man man man, dat adres ook, Manifestation road, Abundance Town in Paradise. Soms vraag je je af of ze het er gewoon om doen in die phishingmails. 8)7

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Je wallet is inderdaad niet aan email verbonden, wat een lepe truuk zeg. Ik zie wel dat je wallet deels geannexeerd is door Frankrijk, stuur me effe je 12/24 words (niet de seed!!! dat is gevaarlijk) en dan fix ik het voor je.

[ Voor 17% gewijzigd door Slonzo op 26-09-2022 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Laatst online: 11:06
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:51:
[...]

[Afbeelding]

Ik dacht direct hetzelfde :')

Ok ff serieus, when ETC dip, flufje kopen :)

[ Voor 4% gewijzigd door kernie op 26-09-2022 14:50 ]

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Slonzo schreef op maandag 26 september 2022 @ 14:46:
[...]

Je wallet is inderdaad niet aan email verbonden, wat een lepe truuk zeg. Ik zie wel dat je wallet deels geannexeerd is door Frankrijk, stuur me effe je 12/24 words (niet de seed!!! dat is gevaarlijk) en dan fix ik het voor je.
Top. Heb je een dm gestuurd. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ik krijg zojuist mail

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hoe super vet is het om zelf de merge handmatig te voltooien. Altijd al een keer willen doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:16:

[Twitter]
[...]

Ja want historisch gezien is oktober een top maand!

[Twitter]
Klinkt wel heel stoer van ons Friezen, totdat je die graaf Willem IV ziet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WPYCon4fbiGtc13cqFCj0aqmfdw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HIvQnb6ARmUZKJCUenUaXQav.jpg?f=user_large

Die ziet er uit als een rukbunker nerd die all-in ging op de top in 69 soorten shitcoins.

Je ziet het aan zijn waterige oogjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:44
Het lijkt erop dat er sinds de merge steeds meer BETH tokens van de hand worden gedaan op Binance want de BETH stakingreward loopt sinds de merge gestaag op.
Het % nam vanaf het begin gestaag af tot aan de merge (tot een goeie 4%).
Als ik het nu omreken zit de distribution alweer boven de 6%.
Koers BETH/ETH is 0,977 atm.
Zal wel met het sell the news effect te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:20:
[...]

[Afbeelding]

Die ziet er uit als een rukbunker nerd die all-in ging op de top in 69 soorten shitcoins.

-O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ik krijg zojuist mail

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6uqdha.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:20:
[...]

[Afbeelding]

Ook die iet of wat beteuterde blik, beetje Wojak maar dan met meer detail getekend. En natuurlijk ook lekker casual scheel kijken omdat de adelijke titels wel binnen de familie moesten blijven!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:32:
[...]

Ook die iet of wat beteuterde blik, beetje Wojak maar dan met meer detail getekend. En natuurlijk ook lekker casual scheel kijken omdat de adelijke titels wel binnen de familie moesten blijven!
Denk dat het schele meer komt van het turen naar de koersen dan door inteelt.

Ging in die tijd vaak via zo'n ticker met piepklein kut papier, dan wordt je vanzelf scheel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4z0qCJBIgKKTDB1J4gYk0VwRkaQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n31q4A1uiXUPnMkk00CuAolS.jpg?f=user_large

Wel kut om met zo'n bakbeest iedere 30 minuten even snel de koersen van je crypto te checken, vooral op het slagveld van 1345.

CryptoArnold met zijn solide TA bestond toen ook nog niet dus je was toen écht nog aangewezen op jezelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:43:
[...]

Denk dat het schele meer komt van het turen naar de koersen dan door inteelt.

Ging in die tijd vaak via zo'n ticker met piepklein kut papier, dan wordt je vanzelf scheel.

[Afbeelding]

Wel kut om met zo'n bakbeest iedere 30 minuten even snel de koersen van je crypto te checken, vooral op het slagveld van 1345.

CryptoArnold met zijn solide TA bestond toen ook nog niet dus je was toen écht nog aangewezen op jezelf.
Ja helemaal als je dacht de dip te gaan kopen tijdens een flashcrash. Draait dat ding nog rustig de microscopisch kleine getalletjes uit, bounced BTC alweer met een florijn en 12 dukaten. Dat waren nog eens tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lekker hoor die GBP en de EUR :/

winter is comming!

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:11
Heb vandaag maar weer wat extra Bitcoin gekocht, m'n maandelijkse inleg verdubbeld deze keer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JElPiyQD4pq1IU7s148Noc6M_mw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WQN5pZcctVLG0volmeyzlrKc.png?f=user_large

[ Voor 124% gewijzigd door Nopheros op 03-10-2022 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:31
De ironie...

Beste use-case voor crypto blijkt de toegang naar USD, in de vorm van stables, te vereenvoudigen voor iedereen. Iedereen kan nu redelijk eenvoudig en snel zijn lokale currency omwisselen voor een USD stable.

Hopium modus: als al die dollars ook in het systeem blijven om vervolgens onze bags mee te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Eerlijk zeggen, wie heeft er de low verkocht gisteren of vanmorgen? Nou ja.. bedankt in ieder geval.

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 26-09-2022 16:31 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jvel92 schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:05:
De ironie...

Beste use-case voor crypto blijkt de toegang naar USD, in de vorm van stables, te vereenvoudigen voor iedereen. Iedereen kan nu redelijk eenvoudig en snel zijn lokale currency omwisselen voor een USD stable.

Hopium modus: als al die dollars ook in het systeem blijven om vervolgens onze bags mee te kopen.
Spreek voor jezelf (of de trends, whatever), hier meer Bitcoin dan steebuls.

Snap sowieso niet zo goed waarom mensen nu nog zouden verkopen, al die fiat daalt als een malle, waarom zou je nu verkopen als je op 69k niet verkocht hebt?

Ik bedoel; de kans dat Bitcoin ooit weer gaat stijgen is groter dan dat de Euro of de Dollar ooit gigantisch in koopkracht stijgt.

Beetje vreemd. Zal wel iets spychisch zijn :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Pelox schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:26:
Eerlijk zeggen, wie heeft er de low verkocht gisteren of vanmorgen? Nou ja.. bedankt in ieder geval.
Ga ik jou toch niet vertellen! (en dan iets met nsb ofzo)

Ik bof met mijn welgetimede DCA :)
Ondertussen ziet er wel span0nd uit, maar de bewegingen gaan nog steeds maar tussen 18800 en 19300, dus ach, het kan nog steeds stuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EKw8XPEkOAQVwbRynJpIrmpFNa0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pA7ehleAzbR9UkAQaqpmw5Xl.jpg?f=fotoalbum_large

Jamaar de WERELT!!11 :( :( :(

Ja en? Quick maths, all you need.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tkeqSY5kFxk7P5qUr7UGcB2Ff48=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yfEvQ8SzJA2ZaU8zFkMrIUgE.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QOmac_f--il7-HmgcQiDDy0pjP4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jqYbSQAgV1uPgGQqYmr40XvQ.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHIWUm2ECMN4psSY8g9SxO1VvEQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9yBKEQ2H9fgta0G92si5nid5.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
Pelox schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:26:
Zoals ik in het vorige deel van de slowchat adequaat heb gedocumenteerd, heb ik in de low van 19 juni al mijn panic sell gedaan.

Die was in euro’s namelijk nog lager dan deze. Flink gemaximaliseerd, dus!

d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door MrMrq op 26-09-2022 17:23 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-08 21:15

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hEDhUSnceax4e3q_x_vSzAPbU0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MskFwb2xT3VTPwbwVJQDaa64.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:59
MrMrq schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:21:
[...]

Zoals ik in het vorige deel van de slowchat adequaat heb gedocumenteerd, heb ik in de low van 19 juni al mijn panic sell gedaan.

Die was in euro’s namelijk nog lager dan deze. Flink gemaximaliseerd, dus!

d:)b
Had ook anders kunnen lopen en was je geniaal geweest.

Part of the game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:29:
[...]

Snap sowieso niet zo goed waarom mensen nu nog zouden verkopen, al die fiat daalt als een malle, waarom zou je nu verkopen als je op 69k niet verkocht hebt?

Ik bedoel; de kans dat Bitcoin ooit weer gaat stijgen is groter dan dat de Euro of de Dollar ooit gigantisch in koopkracht stijgt.

ik heb bijna helemaal geen stables, bitcoin is the way!! (en DOT)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Nu online
Stovirpi schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:15:
[...]

Ik heb wat verkocht. Zal dus wel uitbreken naar boven!
Vooralsnog gaat het volgens plan 7(8)7

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
mentalozzie schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:57:
[...]

‘Had ook anders kunnen lopen’ en ‘was je geniaal geweest.’
Man, ik heb met winst verkocht!

Tot jouw comment voelde ik me gewoon de koning. Nee, als een minotaurus met vleugels, neukend op de wolken, met een Snickers in mijn bek en een vast energie contract voor vijf jaar op zak.

Sorry </Fok-modus-die-niet-serieus-genoeg-is-voor-Tweakers>

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
Op dit moment heb ik nog een paar tientjes van BNB op Binance. Aangezien ik KYC niet wil voltooien op dit platform, wil ik de munten storten naar Bitvavo. Helaas biedt dit laatste platform deze mogelijkheid (nog) niet. Is iemand bereidt om BNB te converteren (naar een munt met het minste verlies) welke gestort kan worden naar mijn Bitvavo wallet? Graag ontvang ik dan een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-09 18:28
Dit soort nieuws blijkt nauwelijks invloed te hebben op de Terra koers...

Maar dat het een keer kan ophouden, geloof ik wel...

[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 26-09-2022 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:55

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SE_lu2od8v_VPqH_s017BveENZs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oevBnVLOqve3vjXsZ3lMpIhD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:53
Dat is niet onwaar.
All in.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
when next bull-run? heb er zin in!!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:29:
[...]

Op dit prijsniveau is het niet verkeerd om wat BTC te hebben, die doet het prima tegenover de euro de laatste weken.

Zeker voor de passieve belegger voor wie het een brug te ver is om delen van spaargeld in USD te gaan stallen etc. Meer BTC is sowieso een goed idee.

Is toch geweldig, 1 BTC = 1 BTC en warempel ook nog een prima hedge tegen euro-erosie. Britse pond is ook lekker aan het imploderen, ondertussen was ik vanmorgen ruim 13 euro kwijt voor 3 uurtjes parkeren in de stad, had ik ook een bag Shiba voor kunnen halen.

Goud bloed als een rund relatief gezien en heeft in de afgelopen 10 jaar feitelijk stil gestaan , BTC stabiel.

Hele dikke tech.

[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-09-2022 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Odrai schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:06:
Op dit moment heb ik nog een paar tientjes van BNB op Binance. Aangezien ik KYC niet wil voltooien op dit platform, wil ik de munten storten naar Bitvavo. Helaas biedt dit laatste platform deze mogelijkheid (nog) niet. Is iemand bereidt om BNB te converteren (naar een munt met het minste verlies) welke gestort kan worden naar mijn Bitvavo wallet? Graag ontvang ik dan een PM.
Waar loop je tegenaan? Kan je niet withdrawen? Of wil je perse BNB naar Bitvavo overmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

BTC100K2021 schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:53:
[...]

Op dit prijsniveau is het niet verkeerd om wat BTC te hebben, die doet het prima tegenover de euro de laatste weken.

Zeker voor de passieve belegger voor wie het een brug te ver is om delen van spaargeld in USD te gaan stallen etc. Meer BTC is sowieso een goed idee.

Is toch geweldig, 1 BTC = 1 BTC en warempel ook nog een prima hedge tegen euro-erosie. Britse pond is ook lekker aan het imploderen, ondertussen was ik vanmorgen ruim 13 euro kwijt voor 3 uurtjes parkeren in de stad, had ik ook een bag Shiba voor kunnen halen.

Goud bloed als een rund relatief gezien en heeft in de afgelopen 10 jaar feitelijk stil gestaan , BTC stabiel.

Hele dikke tech.
Dit is ook wel weer eens lekker, even een hijsje hopium..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Nog maar 17 punten van de vorige low verwijdert op de s&p500. Wat gebeurt er met btc als deze er door valt? En net een pump gekregen. Zullen zien of deze het houdt.

Edit: wat in ieder geval positief is dat btc hoger zit dan vorige keer bij de low.

[ Voor 41% gewijzigd door cooLopke op 26-09-2022 20:08 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vNS95HCJul9naDmY4W6_Aoe99ho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v7YaK6vOIyYO1wbf3HW4sK1X.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Die DXY blijft ook maar lekker door rammen :+ Klote munt!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
Gelukszoekr schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:55:
[...]

Waar loop je tegenaan? Kan je niet withdrawen? Of wil je perse BNB naar Bitvavo overmaken?
In het begin ben ik (zonder KYC, was toen nog niet nodig) gestart bij Binance, maar naderhand werd ik steeds minder tevreden met het platform (lees -> geen iDeal en SEPA ondersteuning meer, niet geregistreerd (in strijd met Wwft) en voor hulp was de klantenservice niet goed bereikbaar). Toen heb ik begin dit jaar besloten om een groot deel over te zetten naar Bitvavo (persoonlijk vind ik dit platform veel fijner). M.a.w. ik wil van mijn Binance account af. Echter ondersteund Bitvavo nog altijd niet het storten van BNB. Tevens is mijn Binance account gelocked, doordat ik KYC nooit heb voltooid (en dit wil ik ook niet doen). Vandaar mijn vraag of iemand anders de resterende BNB (is de enige crypto die ik nog heb op Binance) zou willen converteren (met het minste verlies -> als het maar een munt is die gestort kan worden naar Bitvavo) en storten naar mijn Bitvavo wallet.

[ Voor 5% gewijzigd door Odrai op 26-09-2022 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb het gevoel dat eth zo naar de 1450 busd gaat knallen.. 800 soon dus.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Odrai schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:40:
[...]

In het begin ben ik (zonder KYC, was toen nog niet nodig) gestart bij Binance, maar naderhand werd ik steeds minder tevreden met het platform (lees -> geen iDeal en SEPA ondersteuning meer, niet geregistreerd (in strijd met Wwft) en voor hulp was de klantenservice niet goed bereikbaar). Toen heb ik begin dit jaar besloten om een groot deel over te zetten naar Bitvavo (persoonlijk vind ik dit platform veel fijner). M.a.w. ik wil van mijn Binance account af. Echter ondersteund Bitvavo nog altijd niet het storten van BNB. Tevens is mijn Binance account gelocked, doordat ik KYC nooit heb voltooid (en dit wil ik ook niet doen). Vandaar mijn vraag of iemand anders de resterende BNB (is de enige crypto die ik nog heb op Binance) zou willen converteren (met het minste verlies -> als het maar een munt is die gestort kan worden naar Bitvavo) en storten naar mijn Bitvavo wallet.
Je account is gelocked. Maw je kan niet storten, of withdrawen. Hoe zie je het voor je dat wij je gaan helpen met het omzetten van de BNB op jouw account. Sorry, maar ik volg dat niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Nu online
[...]

Kun je BNB op jouw (geblokkeerde) account omzetten naar XRP? Die coin naar Bitvavo sturen daarna?

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]
Vandaar mijn vraag of iemand anders de resterende BNB (is de enige crypto die ik nog heb op Binance) zou willen converteren (met het minste verlies -> als het maar een munt is die gestort kan worden naar Bitvavo) en storten naar mijn Bitvavo wallet.
Dus iemand anders die wél KYC heeft doorlopen moet iets voor jou omzetten omdat jij dat zelf niet wil doen? _/-\o_

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
Taro schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:34:
[...]

Dus iemand anders die wél KYC heeft doorlopen moet iets voor jou omzetten omdat jij dat zelf niet wil doen? _/-\o_
Eigenlijk wel :$ , uiteraard voor een (kleine) vergoeding. :)
(Het is niet zo dat ik het niet wil doen, maar Binance geeft me geen mogelijk zonder dat ik KYC doorloop...)

[ Voor 15% gewijzigd door Odrai op 26-09-2022 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
Stovirpi schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:12:
[...]

Kun je BNB op jouw (geblokkeerde) account omzetten naar XRP? Die coin naar Bitvavo sturen daarna?
Helaas niet, converteren is uitgeschakeld voor accounts zonder KYC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Odrai schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:40:
[...]

Eigenlijk wel :$ , uiteraard voor een (kleine) vergoeding. :)
Is toch gewoon onmogelijk omdat jouw Binance account locked is.. Of je dat nou zelf probeert of iemand anders vraagt, het staat gewoon op je Binance account en daar krijg je het niet weg zonder je acocunt te unlocken (en dus KYC te doorlopen)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
YES schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:42:
[...]

Is toch gewoon onmogelijk omdat jouw Binance account locked is.. Of je dat nou zelf probeert of iemand anders vraagt, het staat gewoon op je Binance account en daar krijg je het niet weg zonder je acocunt te unlocken (en dus KYC te doorlopen)..
Nee is wel mogelijk, maar de enige optie die Binance nog biedt is withdraw naar een platform die het storten van BNB ondersteunt.

(Stel iemand kan de BNB ontvangen -> ik verstuur de BNB -> diegene converteert de munt (en houdt als vergoeding x aantal) -> en stuurt de rest door naar mijn Bitvavo wallet).

[ Voor 17% gewijzigd door Odrai op 26-09-2022 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Nu online
Mocht het gaan om 1.000.000 BNB óf meer, dan kunnen we wel wat regelen.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
Stovirpi schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:48:
Mocht het gaan om 1.000.000 BNB óf meer, dan kunnen we wel wat regelen.
Hahaha, het gaat maar om een paar tientjes. Ik vind het gewoon zonde als ik het daar laat staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Odrai schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:43:
[...]

Nee is wel mogelijk, maar de enige optie die Binance nog biedt is withdraw naar een platform die het storten van BNB ondersteunt.
Dan kan je het ook zelf,

Je kan het dus wel van Binance af halen. Dan kan het naar een DEX, zoals Pancakeswap. En dan even zoeken naar een brug die het kan omzetten naar Matic ofzo. Had CELR niet zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Hier dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Odrai schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:53:
[...]

Bedankt, dat ga ik zeker eens bekijken!
Kijk eerst maar eens of Bitvavo wel een Matic deposit aankan. Zou me niks verbazen als de dat ook niet ondersteunen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
Gelukszoekr schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:54:
[...]

Kijk eerst maar eens of Bitvavo wel een Matic deposit aankan. Zou me niks verbazen als de dat ook niet ondersteunen :X
Dat kan wel, enige kanttekening:

U kunt deze valuta enkel storten via het Ethereum Proof-of-Stake (PoS) netwerk (als ERC-20 tokens).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:11
Ik scam mensen pas vanaf minimaal 100 usd, dus kan je helaas ook niet helpen. Voor minder is het de moeite niet waard.

[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 26-09-2022 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Odrai schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:58:
[...]

Dat kan wel, enige kanttekening:

U kunt deze valuta enkel storten via het Ethereum Proof-of-Stake (PoS) netwerk (als ERC-20 tokens).
Ja, was te verwachten, ik snap niet dat je met Bitvavo zo blij bent.

Dat kan ook, maar dan gaat er dus wel een veel groter deel van je vermogen naar de eeuwige jachtvelden vanwege de fees. Het principe blijft hetzelfde, vanaf de BSC converten naar ERC20 in dit geval.

Tron dan, TRC20, accepteren ze dat niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 26-09-2022 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odrai
Gelukszoekr schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:59:
[...]

Ja, was te verwachten, ik snap niet dat je met Bitvavo zo blij bent.

Dat kan ook, maar dan gaat er dus wel een veel groter deel van je vermogen naar de eeuwige jachtvelden vanwege de fees. Het principe blijft hetzelfde, vanaf de BSC converten naar ERC20 in dit geval.

Tron dan, TRC20, accepteren ze dat niet?
Ik zal morgen eens kijken welke munten allemaal gestort kunnen worden naar Bitvavo en welke het 'voordeligst' is. Bedankt voor de info en hulp!
Pagina: 1 ... 13 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!