Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Let elke keer goed op, bij Bitvavo kan het van de een op de andere dag verschillen of een munt wel of niet gestort of opgenomen kan worden.Odrai schreef op maandag 26 september 2022 @ 23:02:
[...]
Ik zal morgen eens kijken welke munten allemaal gestort kunnen worden naar Bitvavo en welke het 'voordeligst' is. Bedankt voor de info en hulp!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik heb er nog een paar, hou ze lekker vast en soms handel ik een beetje om er meer van te krijgen. Puur een projectje voor de fun en omdat er achter LUNC nogal wat fanatieke LUNatiCs zitten die vastberaden zijn om tijd en efforts in dit muntje te blijven stoppen in een poging dit te redden van een roemloze ondergang.Taro schreef op maandag 26 september 2022 @ 23:15:
Oh, zie nu pas +44% voor LUNC vandaagCashen of HODL? Bijgekocht
Ik ben niet van de disclaimers, maar in dit geval: Blijf er lekker vanaf, dit gaat waarschijnlijk helemaal mis...
Dus ik zie het wel over een jaar of 2, alles wat ik heb qua LUNC en LUNA is inmiddels "gratis".
De 48 uur termijn overleefd!Taro schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:26:
Binnen 48 uur door de MA300 heen? Ik vind het er niet goed uit zien...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bullisch

Niet te hard juichen. Ik ga zometeen een flufje kopen!Blender_01 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 00:44:
[...]
De 48 uur termijn overleefd!
Bullisch![]()
Dat zit wel Schnorr.
Je kunt ook zelf een multicoin wallet installeren natuurlijk. Ik kwam Binance KYC ook niet door en heb toen alles voor het verlopen weggehaald. Gelukkig weinig altcoins en de paar die ik niet weg kon halen maar met verlies omgezet naar BTC. Die klimt wel weer een keer naar ongekende hoogtesOdrai schreef op maandag 26 september 2022 @ 23:02:
[...]
Ik zal morgen eens kijken welke munten allemaal gestort kunnen worden naar Bitvavo en welke het 'voordeligst' is. Bedankt voor de info en hulp!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
+1
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
voor de rest gaat het goed hoor met de euro
[ Voor 47% gewijzigd door Kol Nedra op 27-09-2022 07:23 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Als je het over de Euro wilt hebben verwijs ik je graag door naar het meme coin topic.Kol Nedra schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:22:
21k EUR is aangetikt 🤡
Ja ja ja boot gemist iedereen die niet aan boord is 420k s00n!!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Volgende (Bus)halte, 69k. Daar gaan nog wat greater fools hun verlies beperken en daarna beuken we weer door, het gehuil van hen die daar uitgestapt zijn achter ons latend.Bushalte schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:09:
Wel echt tof dat we hierbij zijn mensen, vanaf vandaag de spurt naar de 420k.
Verder ben ik niet manisch of zo, maar gewoon m00n, vanaf nu gaat alles goed, Putin slaapt vannacht in en wordt niet meer wakker, Oekraïne krijgt zijn hele spulleboeltje terug en als dank krijgen wij een flinke korting op het gas wat bij De Krim (dacht ik) ligt. Kernfusie wordt volgende week volgens een compleet veilige en rendabele methode uitgvonden dus het hele energie/milieugebeuren gaat dan ook goed en iedereen leeft nog lang en gelukkig.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A4AnThabJJkQiEBJGbiTt3Cf.jpg?f=user_large)
Edit: nu ik erover nadenk. Laat alles vanaf "manisch" maar uitkomen, dan mag BTC van mij gerust op deze waarde blijven hangen. Heb liever een einde aan alle k*tzooi die momenteel gaande is dan dat ik straks weer wat meer centjes heb
[ Voor 21% gewijzigd door YES op 27-09-2022 08:30 ]
Haha ik weet niet van welke spacecake jij een hapje hebt genomen, maar doe mij ook wat.YES schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:12:
[...]
Volgende (Bus)halte, 69k. Daar gaan nog wat greater fools hun verlies beperken en daarna beuken we weer door, het gehuil van hen die daar uitgestapt zijn achter ons latend.
Verder ben ik niet manisch of zo, maar gewoon m00n, vanaf nu gaat alles goed, Putin slaapt vannacht in en wordt niet meer wakker, Oekraïne krijgt zijn hele spulleboeltje terug en als dank krijgen wij een flinke korting op het gas wat bij De Krim (dacht ik) ligt. Kernfusie wordt volgende week volgens een compleet veilige en rendabele methode uitgvonden dus het hele energie/milieugebeuren gaat dan ook goed en iedereen leeft nog lang en gelukkig.
[Afbeelding]
Stukkie cake wat ik op de moon gevonden heb dus ergens rond 69k valt er vast nog een stukje te vinden!PHPResource schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:24:
[...]
Haha ik weet niet van welke spacecake jij een hapje hebt genomen, maar doe mij ook wat.
https://www.nu.nl/buitenl...jdperk-voor-mensheid.html
De volgende mag met een speciaal stoeltje voor Putin aub.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Psies. Nog effe wachten tot MACD's elkaar kruisen en dan down!zwembroek schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:41:
De laatste stuiptrekkingen voordat we de 12/13k opzoeken. Nog even wat exit liquidity ophalen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Het ding staat weer op een mooie low, en er gaan mooie dingen aankomen in de komende maanden. En dan Q1 2023 weer wegdoen voor BTC. Dat is het plan voor nu
De Pond heeft het nog moeilijker, ligt dus zeker niet alleen aan de euro.Kol Nedra schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:22:
21k EUR is aangetikt 🤡
YES schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:12:
[...]
Edit: nu ik erover nadenk. Laat alles vanaf "manisch" maar uitkomen, dan mag BTC van mij gerust op deze waarde blijven hangen. Heb liever een einde aan alle k*tzooi die momenteel gaande is dan dat ik straks weer wat meer centjes heb

Homo's...
Zou mooi zijn.zwembroek schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:41:
De laatste stuiptrekkingen voordat we de 12/13k opzoeken. Nog even wat exit liquidity ophalen.
Fiat staat klaar voor:
BTC
ETH
QNT
ATOM
ALGO
De rest blijf ik nog even mijn smerige goktengeltjes vanaf.
Ach man, koop gewoon allesAlpina schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:28:
[...]
Zou mooi zijn.
Fiat staat klaar voor:
BTC
ETH
QNT
ATOM
ALGO
Joe, teken ik voor. Al denk ik dat een aftredende/afgezette/omgekomen Poetin geen oplossing zal zijn. Het Kremlin zet er gewoon een andere muppet voor in de plek.YES schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:12:
[...]
Ik denk eigenlijk dat we nog een stukkie stijgen tot 21K voordat er hamers worden getekend, alles in de aanbieding komt en er weer depressieve berichten in de slowchat worden getikt. Tijd om de zakken te vullen. NFA, enzo.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eHZtYQOCc5YnqCVnMpnfxJtg.gif?f=user_large)
Algo heeft afgelopen week een leuke run gemaakt, nog iets langer wachten denk ikAlpina schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:28:
[...]
Zou mooi zijn.
Fiat staat klaar voor:
BTC
ETH
QNT
ATOM
ALGO
Bij een BTC naar 12-14k zal alles wel een beste duik maken. Al blijven veel alts verdacht sterk de laatste tijd. Ben benieuwd.Ngangatar schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:40:
[...]
Algo heeft afgelopen week een leuke run gemaakt, nog iets langer wachten denk ik.
Tja, de USD heeft de beste staking nu, dikke dump op EUR en GBP. Tis net crypto.Kol Nedra schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:22:
21k EUR is aangetikt 🤡
Ik heb het al vaker gevraagd, stop using my photo!
klopt het dat je nog niets kan doen zolang je die kaart nog niet hebt?Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:00:
Ik koop weer een sloot PLU bij. No guts - no glory
Het ding staat weer op een mooie low, en er gaan mooie dingen aankomen in de komende maanden. En dan Q1 2023 weer wegdoen voor BTC. Dat is het plan voor nu
Klopt inderdaad, je hebt geen virtuele kaart die je alvast kunt gebruiken zoals bij sommige andere aanbieders.Darrell schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:54:
[...]
klopt het dat je nog niets kan doen zolang je die kaart nog niet hebt?
Ngangatar schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:39:
[...]
Wij ook van jou.![]()
Al weten wij natuurlijk heel goed dat jij en @Verwijderd een voorliefde hebben voor jullie geitenbende, Crypto dan bedoel ik he, off topic gaan we natuurlijk niet.![]()
Dikke geitenbende tech:
[Afbeelding]

Skrunsies schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:07:
[...]
(Om enige vorm van racisme te voorkomen. )
[Afbeelding]

Dit is me echt veel te serieus hier.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Klopt. Over ongeveer 2 weken zal je een mailtje krijgen om je adres te bevestigen. Je kaart zal dan mid-oktober verstuurd wordenDarrell schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:54:
[...]
klopt het dat je nog niets kan doen zolang je die kaart nog niet hebt?
https://news.bitcoin.com/...terpol-issues-red-notice/
Heeft in ieder geval geen koers stress meer.....
[ Voor 18% gewijzigd door sh4d0wman op 27-09-2022 10:16 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Kan je niet een keertje een uitzondering maken en hem iets eerder opsturen?Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:12:
[...]
Klopt. Over ongeveer 2 weken zal je een mailtje krijgen om je adres te bevestigen. Je kaart zal dan mid-oktober verstuurd worden
Ik zocht een geit die genderneutraal is, maar aangezien ik op VPN van werk zit, krijg ik een melding dat ik daar niet naar mag kijken... Ik zoek alleen maar naar "GOAT with or without PEN** and/or VAG***zwembroek schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:09:
[...]
Hahaha tranen in de ogen hier op kantoor.
UberLurker Departement #GG.
Ik krijg m'n KYC niet rond met een afgeschermd BSN.. Jullie?Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:12:
[...]
Klopt. Over ongeveer 2 weken zal je een mailtje krijgen om je adres te bevestigen. Je kaart zal dan mid-oktober verstuurd worden
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
100% eens, maar realistisch gezien zitten we pas in het begin. Deze wereld gaat niet meer worden zoals vroeger, vooruit kijken en roeien met de riemen die je hebt.YES schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:12:
[...]
Heb een collega die altijd over 'vroeger' begint. 'Ziekenfonds blabla energie nutsbedrijven blabla, daar moeten we weer naartoe!'
Ain't gonna happen maat. Die gouden hoogtij dagen van expentionele groei en ontwikkeling zijn voorbij. Wij worden hier in het moeilijk rijke Westen straks ook getroffen als over een niet al te lange tijd chronische honger en dorst beginnen uit te breken in steeds meer werelddelen.
Driemaal raden wat al die vluchtelingenstromen straks gaan doen met onze welvaart. Daarom Bitcoin en geen fiat. We zijn vroeg.
∞ 21000000
Hodl.
We zijn hier om elkaar te helpen, aye? Ik ga morgen wel weer naar onze IT mannen om uitleg te geven....Skrunsies schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:19:
[...]
Ik zocht een geit die genderneutraal is, maar aangezien ik op VPN van werk zit, krijg ik een melding dat ik daar niet naar mag kijken... Ik zoek alleen maar naar "GOAT with or without PEN** and/or VAG***"
:strip_exif()/f/image/q4ISx5vdThV110U78QtgQ8rO.png?f=user_large)
Dat is mij nog nooit ergens gelukt zonder BSN, die data hebben ze nodig? Mocht bij een of andere tent ook niet eens mijn rekeningnummer blurren (moest factuur opsturen van utilities oid).NeoflexNL schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:19:
Ik krijg m'n KYC niet rond met een afgeschermd BSN.. Jullie?
In other nieuws: portefeuille staat weer in het groen..maar ook maar net
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Fucking spuuglelijke zwembroek..

Die is wel mooi...Ngangatar schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:32:
[...]
We zijn hier om elkaar te helpen, aye? Ik ga morgen wel weer naar onze IT mannen om uitleg te geven....
[Afbeelding]
Checked end verified by Haggards & Crowther Accountants
https://www.docdroid.net/...ter-re-plu-rewards-v1-pdf
This PLU is emitted from the Pluton Rewards Pool. As more people use the product, the number of people wanting to stake PLU for its in-app benefits also increases (i.e. demand).
Increased demand for PLU directly impacts its value which, in turn, reduces the rate at which PLU is emitted from the Rewards Pool. As a result, PLU is a deflationary token which ensures the longevity of the Rewards Programme. The current circulating supply of Pluton is 2.56m. It only takes a small number of users to consume this supply.
A small percentage of PLU’s total supply (5%) amounting to 1m PLU was allocated to the Plutus Development Fund by order of a community vote in 2020. This is currently held in deep cold storage alongside the Pluton Rewards Pool.
With the United States launch approaching, now is an appropriate time to utilise the PLU within the Plutus Development Fund for marketing to help Plutus scale. On 30th August 2022, Plutus will be transferring 0.25m PLU from the 1m PLU held in the Plutus Development Fund.
/shitcoin chill
Let's go bitches!
Ze zijn dus waarschijnlijk al een tijdje bezig om 10% van de huidige circulatie extra in de verkoop te zetten. Op zich niet direct een reden voor een stijging maar we weten natuurlijk niet hoeveel hiervan inmiddels al verkocht is.Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:47:
Plutus cardholders made over 726,174 card transactions and spent exactly $31,031,688.69 between 30th April 2022–20th August 2022. At a variable reward rate of 3–8% and up to 8 Perks, Plutus has awarded 263,538 PLU during this period to cardholders.
Checked end verified by Haggards & Crowther Accountants
https://www.docdroid.net/...ter-re-plu-rewards-v1-pdf
This PLU is emitted from the Pluton Rewards Pool. As more people use the product, the number of people wanting to stake PLU for its in-app benefits also increases (i.e. demand).
Increased demand for PLU directly impacts its value which, in turn, reduces the rate at which PLU is emitted from the Rewards Pool. As a result, PLU is a deflationary token which ensures the longevity of the Rewards Programme. The current circulating supply of Pluton is 2.56m. It only takes a small number of users to consume this supply.
A small percentage of PLU’s total supply (5%) amounting to 1m PLU was allocated to the Plutus Development Fund by order of a community vote in 2020. This is currently held in deep cold storage alongside the Pluton Rewards Pool.
With the United States launch approaching, now is an appropriate time to utilise the PLU within the Plutus Development Fund for marketing to help Plutus scale. On 30th August 2022, Plutus will be transferring 0.25m PLU from the 1m PLU held in the Plutus Development Fund.
/shitcoin chill
Let's go bitches!
Alhoewel we dat eigenlijk zouden moeten kunnen nakijken aan de hand van een wallet lijkt me.
[EDIT]
Zoals ik het lees hebben ze inmiddels 57000 PLU uit de betreffende wallet gehaald nadat ze er eerst 250000 plu in hadden gestopt. Het lijkt erop dat ze dan nog wel even bezig zijn met verkopen.
/f/image/THiwNnT28Ds2Aaq1PmZt4xRg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KRHZcNRXAw08kJwP26HZ3jIY.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 27-09-2022 11:06 ]
Sorry ik heb al een vriendin...Nopheros schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:41:
[...]
En nog vrijgezel heb ik me laten vertellen..

Met deze specifieke aflossing op mijn annuiteiten-deel van de hypotheek met keuze voor 'verkorten looptijd', verdien ik met deze investering:
(alles in %, 100% is het bedrag dat ik ingelegd heb, dus 171% betekent investeringsbedrag * 1,71 = x € meer/minder)
- 171% minder te sparen om in 2032 financiëel onafhankelijk te zijn
- 64% minder rente te betalen aan de bank voor mijn hypotheek
- 5,5 jaar kortere looptijd van hypotheekdeel (dit is sterk afhankelijk van hoe je hypotheek in elkaar zit!)
Dus voor elke ingelegde 1000 euro bespaar ik 1710 + 640 euro. Winst => 135%. Best goede deal als je het mij vraagt.
... en ja, met crypto heb ik meer winst gemaakt. (zit op dik 400%) maar qua balans in de portfolio wil ik graag wat meer lage risico investeringen. En dit paste er heel goed in.
Belangrijke kanttekening: dit feestje werkt tot ongeveer 50% van je annuiteiten-deel. Dus als je 10k hypotheek hebt, zou ik tot 5k inleggen om de looptijd te verkorten. Daarboven wordt de opbrengst marginaal.
[ Voor 13% gewijzigd door MicroWhale op 27-09-2022 11:09 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gemiddeld iets minder dan 5k PLU per week wat ze dumpen zo te zien. De kaartgebruikers krijgen/dumpen (250k /16weken) zo'n 15.5k per week. Dus dat heeft dan niet zoveel impact lijkt me.Nopheros schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:54:
[...]
Ze zijn dus waarschijnlijk al een tijdje bezig om 10% van de huidige circulatie extra in de verkoop te zetten. Op zich niet direct een reden voor een stijging maar we weten natuurlijk niet hoeveel hiervan inmiddels al verkocht is.
Alhoewel we dat eigenlijk zouden moeten kunnen nakijken aan de hand van een wallet lijkt me.
[EDIT]
Zoals ik het lees hebben ze inmiddels 57000 PLU uit de betreffende wallet gehaald nadat ze er eerst 250000 plu in hadden gestopt. Het lijkt erop dat ze dan nog wel even bezig zijn met verkopen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Los van de werkelijke opbrengst is het qua hypotheek ook een beetje gemoedstoestand/beleving dat je hierbij hebt. Ik ben ook altijd nog erg blij dat ik mijn annuïteitenhypotheek heb kunnen aflossen. Het was waarschijnlijk niet de beste keuze qua rendament. Maar de garantie dat je tot je dood lagere maandlasten hebt is gewoon top imoMicroWhale schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:06:
@jasper7878 @forzaracing heb het even specifiek uitgerekend voor jullie.
Met deze specifieke aflossing op mijn annuiteiten-deel van de hypotheek met keuze voor 'verkorten looptijd', verdien ik met deze investering:
(alles in %, 100% is het bedrag dat ik ingelegd heb, dus 171% betekent investeringsbedrag * 1,71 = x € meer/minder)
- 5,5 jaar kortere looptijd van hypotheekdeel (dit is sterk afhankelijk van hoe je hypotheek in elkaar zit!)
Dus voor elke ingelegde 1000 euro bespaar ik 1710 + 640 euro. Winst => 135%. Best goede deal als je het mij vraagt.
... en ja, met crypto heb ik meer winst gemaakt. (zit op dik 400%) maar qua balans in de portfolio wil ik graag wat meer lage risico investeringen. En dit paste er heel goed in.
Belangrijke kanttekening: dit feestje werkt tot ongeveer 50% van je annuiteiten-deel. Dus als je 10k hypotheek hebt, zou ik tot 5k inleggen om de looptijd te verkorten. Daarboven wordt de opbrengst marginaal.
Je doet hier de aanname dat iedereen de ontvangen PLU verkoopt, dat lijkt me niet helemaal correct?Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:17:
[...]
Gemiddeld iets minder dan 5k PLU per week wat ze dumpen zo te zien. De kaartgebruikers krijgen/dumpen (250k /16weken) zo'n 15.5k per week. Dus dat heeft dan niet zoveel impact lijkt me.
Misschien heb jij meer informatie hierover maar als het inderdaad een aanname is dan lijkt me 50/50 eerlijker. Dan wordt de weekelijkse dump van 7,5k verhoogt naar +/-12.5k.
Dit zou best eens de reden kunnen zijn van de daling van afgelopen tijd?
Een maand geleden stond PLU op 9,50, nu op 7.
BTC stond een maand geleden tussen de 20k en 21k. Nu op 20.1k.
MicroWhale schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:06:
@jasper7878 @forzaracing heb het even specifiek uitgerekend voor jullie.
hmm, ik zal voor mijn specifieke situatie ook maar eens wat getalletjes in de mixer gooien...
Ha!zwembroek schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:02:
[...]
Sorry ik heb al een vriendin...
[Afbeelding]
Welke geit bangt er nu een schaap!
Of is het allemaal… :
:fill(white):strip_exif()/f/image/sGplBQVz7Ghj7bCBpIoUicGH.png?f=user_large)
Gewoon pakken wat je pakken kan maar denk wel aan de:Skrunsies schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:13:
[...]
Ha!
Welke geit bangt er nu een schaap!
Of is het allemaal… :
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/b8aNxUMPHLb4pacZED29XxJw.jpg?f=user_large)
Ja dat is zo, waarschijnlijk heeft @zwembroek die foto geüpload in de gauwe geit..YES schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:24:
[...]
Gewoon pakken wat je pakken kan maar denk wel aan de:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/lY6K0tPrHWvx3eWvPWS3eJG3.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat je ongelijk krijgt maar ik ben er bang voor. Ik hoef niet terug naar vroeger of zo, mijn schoonouders hebben het ook continue over "vroeger deden we dat niet zo hoor", dan vraag ik ze of ik de router uit hun meterkast moet halen aangezien ze vroeger ook geen internet/TV hadden maar dat hoeft dan weer niet.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:23:
[...]
100% eens, maar realistisch gezien zitten we pas in het begin. Deze wereld gaat niet meer worden zoals vroeger, vooruit kijken en roeien met de riemen die je hebt.
Heb een collega die altijd over 'vroeger' begint. 'Ziekenfonds blabla energie nutsbedrijven blabla, daar moeten we weer naartoe!'
Ain't gonna happen maat. Die gouden hoogtij dagen van expentionele groei en ontwikkeling zijn voorbij. Wij worden hier in het moeilijk rijke Westen straks ook getroffen als over een niet al te lange tijd chronische honger en dorst beginnen uit te breken in steeds meer werelddelen.
Driemaal raden wat al die vluchtelingenstromen straks gaan doen met onze welvaart. Daarom Bitcoin en geen fiat. We zijn vroeg.
∞ 21000000
Hodl.
Ik hoop alleen dat we het hele humanitaire doemscenario wat boven de wereld hangt enigszins kunnen afwenden, maar of dat (nog) gaat lukken.. Geen idee. En als de shit echt tegen de ventilator aan knalt denk ik dat je met je BTC ook niet heel ver meer komt hoor.
na hoge welvaart komt recessie, hongersnood en wellicht ook oorlog. nee niet de oorlog die nu afspeelt in Oekraïne maar nog veel erger. riemen vast hodl aan dingen waar je grip op kan hebben.... erop voorbereiden is moeilijk, enige echte wat je nu kan doen is deze bende nu verlaten en ergens anders wonen. deze optie niet voor mij weg gelegd want ik laat mijn vrouw en kinderen niet in de steek..... en wanneer echt de shit begint is het telaat om te vluchten voor de normale mens.....
nothing stops this train
Zo gaat Q4 2022 en 2023 voor mij worden:
Crypto vliegt omhoog
Vrouw is vruchtbaar
Promotie op het werk
Paar kilo eraf
Snelste tijd 10 kilometer hardlopen
Minder alcohol
Huidige huis is zo verkocht
Nieuwbouwhuis ingericht en leuke buren
Hond blijft gezond
Lets go.
Moon.
Verwijderd
We zien het wel joh, verander je toch niets aanYES schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:33:
[...]
Ik hoop dat je ongelijk krijgt maar ik ben er bang voor. Ik hoef niet terug naar vroeger of zo, mijn schoonouders hebben het ook continue over "vroeger deden we dat niet zo hoor", dan vraag ik ze of ik de router uit hun meterkast moet halen aangezien ze vroeger ook geen internet/TV hadden maar dat hoeft dan weer niet.
Ik hoop alleen dat we het hele humanitaire doemscenario wat boven de wereld hangt enigszins kunnen afwenden, maar of dat (nog) gaat lukken.. Geen idee. En als de shit echt tegen de ventilator aan knalt denk ik dat je met je BTC ook niet heel ver meer komt hoor.
Niks mis mee dat geitje.Skrunsies schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:32:
[...]
Ja dat is zo, waarschijnlijk heeft @zwembroek die foto geüpload in de gauwe geit..
[Afbeelding]
Edit: rekt.
:strip_exif()/f/image/GqFfFo87PziwcRJrmfZkWhbs.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 79% gewijzigd door Darrell op 27-09-2022 14:54 ]
Update: toch gelukt via support zonder BSN2Dutch schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:33:
[...]
Dat is mij nog nooit ergens gelukt zonder BSN, die data hebben ze nodig? Mocht bij een of andere tent ook niet eens mijn rekeningnummer blurren (moest factuur opsturen van utilities oid).
In other nieuws: portefeuille staat weer in het groen..maar ook maar netVergelijkbaar met de beurzen
:strip_exif()/f/image/YikxoNLX3uFJW3FY0ReXrEV0.jpg?f=fotoalbum_large)
Oh wacht, er stond een vraagteken aan het einde. Het is dus niet helemaal zeker. Excuses voor mijn premature conclusie.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Die kop ook altijd van de ADHD DuitserJedi_Pimp schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:14:
Bottom in n00bs! Als je nu niet koopt ben je een pussy!!!!
[Afbeelding]
Oh wacht, er stond een vraagteken aan het einde. Het is dus niet helemaal zeker. Excuses voor mijn premature conclusie.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nood breekt wet, en het was duidelijk erg 📉📉📉 DRINGEND 🚨🚨🚨 NOODGEVAL 🚨🚨🚨 DRINGEND 🚀🚀🚀Jedi_Pimp schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:14:
Hoe dan!NeoflexNL schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:41:
Update: toch gelukt via support zonder BSN
Hmm nog steeds een minimaal plusje. Beter dan een grote min
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Blijkbaar een handmatige KYC procedure in de chat van de support. Ik was ook enigszins verbaasd.2Dutch schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:32:
[...]
Hoe dan!
Hmm nog steeds een minimaal plusje. Beter dan een grote min
zeker leuk!Darrell schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:06:
Binance heeft nu ook een 1 seconde chart. Dikke tech.
Edit: rekt.
[Afbeelding]
maar dit doe ik liever op aggr.trade, inclusief geluid 👍
nothing stops this train
Verwijderd
Serieus, mij kan je dan echt niet gekker krijgen. Wil gewoon ff op de bank ploffen met een bak koffie... Stond op het punt dat apparaat met mach 4 de straat op te pleuren bij de rest van de gefaalde huishoudelijke apparaten.
Had bij senseo moeten blijven.
Maar ik heb nu een lekker rustgevend bakje koffie, en gelukkig heeft Binance nu een 1 second chart. Dat maakt alles weer goed.
Ik ben vandaag alleen dus YOLO en zo... Ben al 4 hamburgers verder, met een dikke plak kaas.. Inmiddels zo beroerd als een hond.. En ben nog niet eens vrij. Lang leve thuiswerkenVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:17:
Kom ik half 3 thuis, wil ik ff lekker een bakje koffie zetten. Ben ik eerst anderhalf uur bezig met dat vervloekte koffie apparaat... Hele binnenkant verstopt, 1 dikke gure bende. Water liep er aan de onderkant uit, gemalen koffie kwam er aan de bovenkant uit.
Serieus, mij kan je dan echt niet gekker krijgen. Wil gewoon ff op de bank ploffen met een bak koffie... Stond op het punt dat apparaat met mach 4 de straat op te pleuren bij de rest van de gefaalde huishoudelijke apparaten.
Had bij senseo moeten blijven.![]()
Maar ik heb nu een lekker rustgevend bakje koffie, en gelukkig heeft Binance nu een 1 second chart. Dat maakt alles weer goed.

Iemand zit aan de pep , pep , pep .Jedi_Pimp schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:14:
Bottom in n00bs! Als je nu niet koopt ben je een pussy!!!!
[Afbeelding]
Verwijderd
Dikke madness, I like it.
Nou, pfff, ik werd al zenuwachtig van de 1 minute chartVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:26:
Die seconde chart is geniaal, die wil ik wel eens open hebben staan als er echt ff 10% bij of af gaat in een paar minuten.
Dikke madness, I like it.

Verwijderd
Ik ga hier wel lekker op. Net alsof het iedere minuut een bullrun of bearmarket is!Acidrain schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:29:
[...]
Nou, pfff, ik werd al zenuwachtig van de 1 minute chart
1s MA200 zojuist gebroken!!!
Was al 4 minuten zware weerstand.
Bullish.
Ik heb gewoon een filterapparaat, werkt prima en dat is de koffie ik heb leren drinken dus vind ik ook nog steeds de lekkerste voor gewoon op de bank. En nooit verstoppingen of neigingen hem de straat op te mikkenVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:17:
Kom ik half 3 thuis, wil ik ff lekker een bakje koffie zetten. Ben ik eerst anderhalf uur bezig met dat vervloekte koffie apparaat... Hele binnenkant verstopt, 1 dikke gure bende. Water liep er aan de onderkant uit, gemalen koffie kwam er aan de bovenkant uit.
Had bij senseo moeten blijven.![]()
Na helemaal mooi, maar wat heeft dat met hamburgers te makenYES schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:33:
[...]
Ik heb gewoon een filterapparaat, werkt prima en dat is de koffie ik heb leren drinken dus vind ik ook nog steeds de lekkerste voor gewoon op de bank. En nooit verstoppingen of neigingen hem de straat op te mikken
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!