Niet verkeerd van 'm om wat van zich te laten horen en dat ie de verantwoording neemt, al is het volledig afhankelijk hoe het gaat aflopen natuurlijk.twit schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:29:
Dit draadje al gelezen? Wel bijzonder dat hij zo openlijk reageert met alle juridische dingen die mogelijk boven zijn hoofd hangen moet ik zeggen [Embed]
Wel jammer dat ie het niet kan laten om CZ / Binance te porren.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Heel goed. Dikke flatsen fomo in zn gezicht zwaffelen.anti elppa schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:21:
[...]
dat doet niets meer naar beneden. Als die kogel nu door de kerk gaat, geeft dat juist rust en groen
Darrell schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:42:
[...]
Heel goed. Dikke flatsen fomo in zn gezicht zwaffelen.
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Tja de bodem timen. Ik heb wat op 1.200 bijgekocht. Daarna even zweten als je verder ziet dalen. Maar belangrijker is winst nemen weet ik uit ervaring.Jacco011 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:49:
Tja. Ik heb op 18.06.2022 de $990 ETH gemist en nu gisteren ook weer de $1080, zo blijkt. Liet ik mij toch gisteren wijs maken dat met SOL en GLMR alles naar de knoppe zou gaan en ETH nog 50% zou gaan dalen. Nou ja, geld ist niet alles en ik mag verder niet klagen. Eens zien waar we over 2 weken staan.
Uiteindelijk zijn er funds weg. Dat is alleen hem aan te rekenen. Bij wat BNB fud krijg je echt geen bankrun op binance voorelkaar.DutchCrownNL schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:40:
[...]
Niet verkeerd van 'm om wat van zich te laten horen en dat ie de verantwoording neemt, al is het volledig afhankelijk hoe het gaat aflopen natuurlijk.
Wel jammer dat ie het niet kan laten om CZ / Binance te porren.
[Afbeelding]
Precies, en welke exchange hou je anders nog over, bitvavo? Zie ik zo nog niet gebeuren 😉knakworst schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:57:
[...]
Uiteindelijk zijn er funds weg. Dat is alleen hem aan te rekenen. Bij wat BNB fud krijg je echt geen bankrun op binance voorelkaar.
Bybit, Coinbase en Kraken. Zijn niet zo in trek want niet nieuw ofzo?Don Guacamole schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:00:
[...]
Precies, en welke exchange hou je anders nog over, bitvavo? Zie ik zo nog niet gebeuren 😉
Verwijderd
PoloniexDon Guacamole schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:00:
[...]
Precies, en welke exchange hou je anders nog over?
bodem is in👍
nothing stops this train
KuCoin heeft van veel munten een leveraged (long) variantVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:11:
Op KuCoin ook een mooi muntje; SOL3L
Één of andere levaraged token.
Prima rendement als je vanmorgen had ingekocht, zal wel een rebalance zijn ofzo.
[Afbeelding]
Maandloon ingestopt eerder, heeft mooi uitgepakt. Ik heb nu FTX uitgebaild.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:11:
Prima rendement als je vanmorgen had ingekocht, zal wel een rebalance zijn ofzo.
[Afbeelding]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Als je een eurotje een kratje in had gelegd was je nu miljonair.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:11:
[Afbeelding]
RMRK, ETH, ASTR, LIT, BNB, MATIC zijn munten/tokens die bij mij nog boven water staan. Gelukkig heb ik zwemdiploma A
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Oh die ken ik niet. Klinken wel goed, hoe krijg je daar dan geld op? 🤡Joosie200 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:02:
[...]
Bybit, Coinbase en Kraken. Zijn niet zo in trek want niet nieuw ofzo?
Hoe hard ik dat wil geloven hou ik er zelf ook rekening mee dat er nog wat kan komen.Kol Nedra schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:13:
was het FTX gebeuren een typische "never waste a good crisis"?
bodem is in👍
Ik las dat vandaag +/-5% van de beschikbare SOL geunstaked is. Het lijkt me dat een aantal grotere partijen hun risico willen afbouwen in afwachting van FTX faillissement.
Ik verwacht dat de dreiging bij SOL en andere coins nog wel even aanhoud omdat dit druppel gewijs in de komende weken geliquideerd wordt.
prima hoor laat maar gebeuren, Bitcoin maxi's worden nu geborenDelblanco schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:24:
[...]
Hoe hard ik dat wil geloven hou ik er zelf ook rekening mee dat er nog wat kan komen.
Ik las dat vandaag +/-5% van de beschikbare SOL geunstaked is. Het lijkt me dat een aantal grotere partijen hun risico willen afbouwen in afwachting van FTX faillissement.
Ik verwacht dat de dreiging bij SOL en andere coins nog wel even aanhoud omdat dit druppel gewijs in de komende weken geliquideerd wordt.
niet dat ik een maxi ben maar zie/snap nu wel meer hoe een bearmarket werkt, de sterken overleven!
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2022 17:29 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:28:
[...]
niet dat ik een maxi ben maar zie/snap nu wel meer hoe een bearmarket werkt, de sterken overleven!

Zo sterk als een beer richting de 11k
Dat zit wel Schnorr.
Cheers! Ga je er tussentijds nog uitstappen of blijf je holden? Ik twijfel...zwembroek schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:27:
Zo weekend...proost boys!
Op een goede gezondheid en een dikke beloning in de toekomst voor het kopen van de dip! Be greedy when others are fearful...
[Afbeelding]
Bron socialmedia dus geen idee of t waar is.
Het kan een prachtige kans zijn of je slaat je keihard voor je harses als BTC over 1,5 jaar op 79k staat. Dan zeggen we weet je nog dat Roellie zijn BTC verkocht voor net geen 18K?Gelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:18:
Mooie kans om voor bijna $18k te verkopen. En dan maar rustig afwachten hoe dat FTX faillissement zal uitvouwen
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Voor mij blijft het scenario nog niet heel anders. Ja, de CPI was laag, maar nog steeds bizar hoog. Die 69k was in een periode dat de geldkraan maximaal aan stond. Dat is er nu niet. Alleen hierom al is de kans groot dat wr nog lang zullen blijven rangen. Dan reken ik het FTX debakel nog niet eens mee...zwembroek schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:04:
[...]
Het kan een prachtige kans zijn of je slaat je keihard voor je harses als BTC over 1,5 jaar op 79k staat. Dan zeggen we weet je nog dat Roellie zijn BTC verkocht voor net geen 18K?
Maar mocht je scenario uitspelen, dan nog zal ik hier herinnerd worden aan m'n artikel in de Telegraaf en de geniale calls, ergens de boot missen is men een week later alweer vergeten
"Hello... It Might be Time to Come Back to BitMEX?
We have 50 BMEX Tokens for you, as you were amongst the users who got ‘REKT’ on BitMEX in the past. How about coming back?"
Geen idee of het spam is, maar het klopt wel
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-11-2022 18:22 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Het is hier een beetje als vroeger in de kroeg. Geen idee hoeveel ik kwijt was. Maar t was gezellig!AlterBridge schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:23:
Ik sta 40% onder water op mijn niet te zuinige totale porto. Na gisteren weet ik zeker dat ik 9K mentaal niet aan zou kunnen, maar nu uitstappen natuurlijk ook niet. First world problem hiero.
En de week erna deed ik het dunnetjes over
Proost @zwembroek, tis je gegund!
UberLurker Departement #GG.
AlterBridge schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:23:
Ik sta 40% onder water op mijn niet te zuinige totale porto. Na gisteren weet ik zeker dat ik 9K mentaal niet aan zou kunnen, maar nu uitstappen natuurlijk ook niet. First world problem hiero.
:strip_exif()/f/image/ztcmTN15JBQpoJRqYsic0NTr.jpg?f=fotoalbum_large)
Crypto is voor mij een lange termijn plan. Pas als de deadline, die ik voor mezelf heb gesteld, aanbreekt mag ik nerveus worden. Alles daarvoor is ruis.
[ Voor 10% gewijzigd door Domino op 10-11-2022 18:30 ]
Astar is echt onwerkelijk sterk gebleven. Ik heb daar 2 a 3 weken geleden een shitload van aangekocht. Mijn eerste aankoop. En wonder boven wonder sta ik nog dik in de plus. Ik had na al die ellende een dikke min verwacht. Maar ik wil het niet jinxen. Uiteraard high risk en kan makkelijk nog 50% af als nog meer stront de ventilator raakt. Ik heb in de dip ook een mooie positie in EWT genomen. Deze staat onder water. Daarnaast flink wat RMRK aangeschaft. Deze staat 9% (inmiddels bijna 12%)in de plus. Ik aas nog op GLMR maar voorlopig raak ik deze niet aan. Op dit moment is het boven de streep mooi groen. Maar ik realiseer me al te goed dat ik met vuur speel.resusaapje schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:21:
Kucoin is wel leuk om erbij te hebben. Voor je RMRK bijvoorbeeld.
RMRK, ETH, ASTR, LIT, BNB, MATIC zijn munten/tokens die bij mij nog boven water staan. Gelukkig heb ik zwemdiploma A
Hahaha dat denk je maar! Je bent zo goed als je laatste trade.Gelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:12:
[...]
Voor mij blijft het scenario nog niet heel anders. Ja, de CPI was laag, maar nog steeds bizar hoog. Die 69k was in een periode dat de geldkraan maximaal aan stond. Dat is er nu niet. Alleen hierom al is de kans groot dat wr nog lang zullen blijven rangen. Dan reken ik het FTX debakel nog niet eens mee...
Maar mocht je scenario uitspelen, dan nog zal ik hier herinnerd worden aan m'n artikel in de Telegraaf en de geniale calls, ergens de boot missen is men een week later alweer vergeten
YouTube: Fruit Joy commercial from the 90s (Dutch)
Hodl..._Gast_ schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:43:
[...]
Cheers! Ga je er tussentijds nog uitstappen of blijf je holden? Ik twijfel...
Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:42:
Kalm blijven gasten
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Om je even te humblen: ik herriner me ook een Roellie die tonnen misliep met BNB, CAKE en andere geitenbende en vol in BTC stapte rond 50kGelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:12:
[...]
Maar toegegeven, een legende ben je zeker.
Ik hoop dat je ooit die échte life-changing klapper pakt wat als iemand hem verdient ben jij het.
Ik me nooit meer zorgen moet
maken omtrent beleggen op lange termijn. Voor aandelen of dergelijke kijk ik zelf nooit naar de prijs. Ik bekijk het bedrijf en ik stel me zelf de vraag
"wat zal dit bedrijf waard zijn over 10-20 jaar?"
Het zelfste met Bitcoin. Negeer de koersschommelingen en investeer in iets en wacht een paar jaar.
Zoek hulp.Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:50:
Ik ben van principe als ik deze crash overleef met hodl
maken omtrent beleggen op lange termijn. Voor aandelen of dergelijke kijk ik zelf nooit naar de prijs. Ik bekijk het bedrijf en ik stel me zelf de vraag
Het zelfste met Bitcoin. Negeer de koersschommelingen en investeer in iets en wacht een paar jaar.
Heel bijzonder dit.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:45:
[...]
Om je even te humblen: ik herriner me ook een Roellie die tonnen misliep met BNB, CAKE en andere geitenbende en vol in BTC stapte rond 50k![]()
Maar toegegeven, een legende ben je zeker.
Ik hoop dat je ooit die échte life-changing klapper pakt wat als iemand hem verdient ben jij het.
Ik zal je zeggen dat ik jou erg hoog heb zitten. Al jaren sta jij ongenaakbaar aan de top als het gaat over humor en het relativeren van dingen.
Humbel terwijl je stiekum ook echt wel een goed beeld hebt van crypto. Dat we nog jaren lang hier lol mogen hebben!
Bitcoin, Apple, Microsoft, zijn aanraders
Hehe, ik weet het inmiddels zeker, is een multiple account van een andere gebruiker hier
BAM!Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:55:
Ik persoonlijk heb een mix van crypto, en waarde aandelen.
Bitcoin, Apple, Microsoft, zijn aanraders
Zero.
Nee dit is Elon, opzeker…Ngangatar schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:55:
[...]
Hehe, ik weet het inmiddels zeker, is een multiple account van een andere gebruiker hier.
Zomer 2017 stelde ik mezelf ook dat doel: ‘Vijf jaar vast houden Edje..’. Blij dat ik begin 2018 toch m’n flinke winst eruit heb getrokken toen de boel in elkaar klapte…Domino schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:25:
[...]
[Afbeelding]
Crypto is voor mij een lange termijn plan. Pas als de deadline, die ik voor mezelf heb gesteld, aanbreekt mag ik nerveus worden. Alles daarvoor is ruis.
Nu gewoon hodl, moest via het nieuws vernemen dat crypto flink aan het dippen is..
Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:50:
Ik ben van principe als ik deze crash overleef met hodl
Verwijderd
Fun fact: ik had in de afgelopen 5 jaar meer kunnen verdienen door thuis te zitten met een wajong en paperclips verkopen op marktplaats dan dat ik verdiend heb met crypto.Gelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:54:
[...]
Heel bijzonder dit.
Ik zal je zeggen dat ik jou erg hoog heb zitten. Al jaren sta jij ongenaakbaar aan de top als het gaat over humor en het relativeren van dingen.
Humbel terwijl je stiekum ook echt wel een goed beeld hebt van crypto. Dat we nog jaren lang hier lol mogen hebben!
Maar deze space blijft me verbazen, er gebeurd altijd wel wat en juist als je denkt dat het niet gekker kan dan valt er wel weer iets om met tientallen miljarden aan schuld of een hack waar honderden miljoenen worden weggesluisd.
Ik kan het wel waarderen, die complete random gekte.
Het mooiste vind ik nog de bullruns waar de grootste idioten langskomen die denken dat ze de ultieme investeerder zijn geworden omdat alles wat ze aanraken veranderd in goud. Wanneer letterlijk iedere shitcoin pumpt en mensen all-in gaan op coins waarvan de netwerken met WD40 en ducttape aan elkaar hangen.
Heerlijk sentimentje hangt er dan.
Speaking of; zou @Snitserklaas nog komen?Ngangatar schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:55:
[...]
Hehe, ik weet het inmiddels zeker, is een multiple account van een andere gebruiker hier.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
Ik niet, zou nog crystal meth verkopen aan mijn kleinkinderen voor wat rendement.Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:58:
Maar ik investeer altijd in zaken die ethisch verantwoord zijn, ik kon prima begin dit jaar investeren in Lockheed Martin, ik kon op 40% winst staan. Maar een oorlog financieren, née danku.
Je moet je emoties kunnen uitschakelen.
Daarom zit ik ook in Bitcoin, hoe sneller deze aarde wegvlamt hoe beter.
7 jaar jongere broertje misschien?DaWayne schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:05:
Komt me bekend voor, waarschijnlijk staan we over een paar weekjes @Raf1994 collectief dotjes te doneren....
Anyway, gisteren met mn sideline pot ingestapt en had nog wat te veel op mn lopende rekening staan dus dat er ook achteraan gegooid (black friday is cancelled anywayz..) ben benieuwd of we v-shape verder omhoog gaan of ik met minimale winst gestopt wordt zo..
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
I can't stop laughing 🤣🤣🤣 pic.twitter.com/B6jxUyjHnm
— Kerwin 𝕏 (@RoxStarKerwin) 10 november 2022
[ Voor 7% gewijzigd door paul-s83 op 10-11-2022 19:18 ]
Dat is toch wat dikke tech genoemd wordt?Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:04:
[...]
Wanneer letterlijk iedere shitcoin pumpt en mensen all-in gaan op coins waarvan de netwerken met WD40 en ducttape aan elkaar hangen.
Je kan me veel wijs maken. Ripple meer waard wordt dan btc, btc naar 100k, btc naar 0. Maar dat ik dotjes ga doneren nópe , dat is echt uitgeslotenDaWayne schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:05:
Komt me bekend voor, waarschijnlijk staan we over een paar weekjes @Raf1994 collectief dotjes te doneren....
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Of was dit het..
Ik ga denk ik even een order inschieten op -20% Niet dat ik hier de capo wil gaan uithangen, maar mocht er nog een capitulatie candle komen kan ik hem maar beter opvangen.
Gast, als je zulke goede waar hebt moet je er ook wel het goede mee doen. Niet voor niks dat je rendement tegen valt…Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:04:
[...]
… en paperclips verkopen op marktplaats.
One red paperclip is a website created by Canadian blogger Kyle MacDonald, who traded his way from a single red paperclip to a house in a series of fourteen online trades over the course of a year.[1] MacDonald was inspired by the childhood game Bigger, Better. His site received a considerable amount of notice for tracking the transactions. "A lot of people have been asking how I've stirred up so much publicity around the project, and my simple answer is: 'I have no idea'", he told the BBC.[2]
Maktub
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:11:
[...]
Ik niet, zou nog crystal meth verkopen aan mijn kleinkinderen voor wat rendement.
Je moet je emoties kunnen uitschakelen.
Daarom zit ik ook in Bitcoin, hoe sneller deze aarde wegvlamt hoe beter.
[Afbeelding]
Heroïne dealen op de kinderboerderij...
Ik word een beetje misselijkGelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:54:
[...]
Heel bijzonder dit.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
[Twitter: https://twitter.com/gegelsmr4/status/1590573375906201604?t=_M-2fGatH9MX0zz1Z7izaQ&s=19]
nothing stops this train
Verwijderd
Is toch ook wel een bizar verhaal, een gast van 30 met een miljarden imperium die ff in 4 jaar een exchange compleet uit de grond stampt maar ook weer afbreekt.
In October 2022, he had an estimated net worth of $10.5 billion; however, following FTX's liquidity crisis, on 8 November 2022, his net worth was estimated to have dropped 94% in a day to $991.5 million.
In 1 dag ruim 9.5 miljard verliezen, dan heb je wel geleefd
Maar een rustig en relaxed leven lijkt het me niet.
Wel een mooi verhaal voor de kleinkinderen.
JUST IN: FTX reaches agreement with Tron, allowing TRX, BTT, JST, SUN, & HT holders to swap assets from FTX 1:1 to external wallets.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 10 november 2022
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Gelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:54:
[...]
Heel bijzonder dit.
Werkt dit ook op mobiele Chrome? Ik probeer er steeds overheen te lezen maar het is niet te doen.barrymossel schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:58:
Als iemand wil weten hoe je @Raf1994 blokkeert via css, dan stuur maar een PM.
Hm ja idd. Als er nu snel nog een paar keer chains/coins bij komen zou je kunnen zeggen ze starten de boel langzaam weer op. Maar nu is het alsof je in geval van een faillissement vast alle buren betaald en daarna eens gaat kijken wat er misschien nog over is voor alle anderen, zonder dat ze ooit meer recht op funds hadden dan alle anderen..Taro schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:33:
Heel fout dit, TRX is dus veel duurder op FTX door deze actie en je verliest >75% van je funds door ze op deze manier te verplaatsen. Maarja, mogelijk beter dan niets. Al zou ik er als gebruiker die achterblijft wel een issue van maken, waarom TRX wel resumen en andere coins niet?
[Twitter]
Maar ja als tron holdr is het dus soort van jezelf vrijwillig laten oplichten of met alle andere users mee hopen dat het ooit met heel ftx goedkomt..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Bespaar jezelf de moeite.mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:39:
[...]
Werkt dit ook op mobiele Chrome? Ik probeer er steeds overheen te lezen maar het is niet te doen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik denk dat die kleinkinderen hem met terugwerkende kracht voor zijn "coins" trappen.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:31:
[...]
Is toch ook wel een bizar verhaal, een gast van 30 met een miljarden imperium die ff in 4 jaar een exchange compleet uit de grond stampt maar ook weer afbreekt.
In October 2022, he had an estimated net worth of $10.5 billion; however, following FTX's liquidity crisis, on 8 November 2022, his net worth was estimated to have dropped 94% in a day to $991.5 million.
In 1 dag ruim 9.5 miljard verliezen, dan heb je wel geleefd![]()
Maar een rustig en relaxed leven lijkt het me niet.
Wel een mooi verhaal voor de kleinkinderen.
Inderdaad, maar het is eigenlijk nog wat anders: Het gaat niet om Tron holders, maar om Tron holders én kopers. Je kunt dus je muntjes wisselen naar TRX, die op FTX maar liefst 1 USD waard is, en ergens anders 0.06, om ze daarna als TRX naar een andere exchange te sturen en weer voor 0.06 USD te verkopen. Je verliest dus een factor 15 op de waarde van je eerdere asset.twit schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:39:
[...]
Hm ja idd. Als er nu snel nog een paar keer chains/coins bij komen zou je kunnen zeggen ze starten de boel langzaam weer op. Maar nu is het alsof je in geval van een faillissement vast alle buren betaald en daarna eens gaat kijken wat er misschien nog over is voor alle anderen, zonder dat ze ooit meer recht op funds hadden dan alle anderen..
Maar ja als tron holdr is het dus soort van jezelf vrijwillig laten oplichten of met alle andere users mee hopen dat het ooit met heel ftx goedkomt..
Lastige situatie, maar wat mij betreft niet fair.
Ik twijfel
Ik lul ook zomaar wat
Ja want met 995 miljoen moeten die straks ook gewoon bij de mcdrive gaan werken.Ngangatar schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:40:
[...]
Ik denk dat die kleinkinderen hem met terugwerkende kracht voor zijn "coins" trappen.
Als het niet zo verdrietig was zou ik er een grap over maken.Taro schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:43:
[...]
Je verliest dus een factor 15 op de waarde van je eerdere asset.
Ach, who am I kidding.
‘Gegarandeerd een factor 15 verliezen? Ik heb slechtere trades gemaakt - waar kan ik tekenen?’
Maktub
Er is gewoon geen liquiditeit toch dus die prijs van tron wordt gedreven door al die arme stakkers die nog wat willen redden. Had net zo goed shib of een andere shitcoin kunnen zijn.Taro schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:43:
[...]
Inderdaad, maar het is eigenlijk nog wat anders: Het gaat niet om Tron holders, maar om Tron holders én kopers. Je kunt dus je muntjes wisselen naar TRX, die op FTX maar liefst 1 USD waard is, en ergens anders 0.06, om ze daarna als TRX naar een andere exchange te sturen en weer voor 0.06 USD te verkopen. Je verliest dus een factor 15 op de waarde van je eerdere asset.
Verwijderd
Die gast gaat gewoon moeten zitten voor zijn aandeel in de ponzipraktijk vermoed ik. Zou er wat van dat vermogen overblijven?mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:45:
[...]
Ja want met 995 miljoen moeten die straks ook gewoon bij de mcdrive gaan werken.
Mag toch hopen dat e.e.a in beslag wordt genomen om gedupeerden te compenseren.
Hij heeft nog een paar jaar om die ook kwijt te raken aye.mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:45:
[...]
Ja want met 995 miljoen moeten die straks ook gewoon bij de mcdrive gaan werken.
Geef mij 15 btc, dan geef ik er gegarandeerd misschien 1 terugMrMrq schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:46:
[...]
Als het niet zo verdrietig was zou ik er een grap over maken.
Ach, who am I kidding.
‘Gegarandeerd een factor 15 verliezen? Ik heb slechtere trades gemaakt - waar kan ik tekenen?’
Dat lijkt een beetje op de laatste stuiptrekkingen van Btc-e/WexTaro schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:43:
[...]
Inderdaad, maar het is eigenlijk nog wat anders: Het gaat niet om Tron holders, maar om Tron holders én kopers. Je kunt dus je muntjes wisselen naar TRX, die op FTX maar liefst 1 USD waard is, en ergens anders 0.06, om ze daarna als TRX naar een andere exchange te sturen en weer voor 0.06 USD te verkopen. Je verliest dus een factor 15 op de waarde van je eerdere asset.
Daar kon je toen ook alleen met n beperkt aantal coins je geld wegkrijgen. Die waren alleen 10x zo duur dan op de andere exchanges.
Ik lul ook zomaar wat
Ik vind het ook niet echt overtuigend.shovelhead1340 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:45:
Is dit trouwens die V shape recovery waarbij je weer moet instappen omdat t vanaf hier keihard omhoog spuit?
Ik twijfel
Aan de andere kant, we hebben ook niet echt een blow off top gehad dus wellicht ook geen blow off bodem.
Als hij die 8 miljard moet compenseren dan zal doorsnee persoon achter het net vissen ben ik bang. Wel moedig dat hij niet nog een last minute vlucht geboekt heeft idd. Maddof is voor een soort vergrijp levenslang de bak in gegaan.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:48:
[...]
Die gast gaat gewoon moeten zitten voor zijn aandeel in de ponzipraktijk vermoed ik. Zou er wat van dat vermogen overblijven?
Mag toch hopen dat e.e.a in beslag wordt genomen om gedupeerden te compenseren.
Bij GoT > Instellingen > Custom CSS:mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:39:
[...]
Werkt dit ook op mobiele Chrome? Ik probeer er steeds overheen te lezen maar het is niet te doen.
1
2
3
4
| /* Weg met Raf */
div.message[data-owner-id="1704736"] {
display: none;
} |
vreemd verhaal ja. je zou verwachten dat de boel nu opslot zou zijn en blijven, zodat iedereen gelijkwaardig benadeeld wordt. zou mij niets verbazen dat een curator en daarna een rechter hier nog iets van gaat vindenTaro schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:43:
[...]
Ik ben een faalhaas zonder karmabarrymossel schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:51:
[...]
Bij GoT > Instellingen > Custom CSS:
code:
1 2 3 4/* Weg met Raf */ div.message[data-owner-id="1704736"] { display: none; }
Eerst moeten we door de weekly sma300 die op 18k staat op moment, die hebben we wel geraakt maar zijn er niet doorheen gegaan. Ik heb juist op dat punt m'n trade potje met LINK verkocht en ben nu aan het wachten om te zien wat we gaan doen..shovelhead1340 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:45:
Is dit trouwens die V shape recovery waarbij je weer moet instappen omdat t vanaf hier keihard omhoog spuit?
Ik twijfel
Nee, Justin Sun is erbij betrokken.mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:47:
[...]
Er is gewoon geen liquiditeit toch dus die prijs van tron wordt gedreven door al die arme stakkers die nog wat willen redden. Had net zo goed shib of een andere shitcoin kunnen zijn.
Haha, op zich mee eens. Maar voor de prijs van een bioscoopkaartje heb ik toen meer plezier gehad dan van de gemiddelde marvel-film.twit schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:23:
[...]
Je kan me veel wijs maken. Ripple meer waard wordt dan btc, btc naar 100k, btc naar 0. Maar dat ik dotjes ga doneren nópe , dat is echt uitgesloten
Of zoals mijn oud-wiskundeleraar altijd bij een proefwerk zei:" er is geen beter vermaak dan leedvermaak"
Volgens je profiel heb je 10.000 karma punten?mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:53:
[...]
Ik ben een faalhaas zonder karma
[Afbeelding]
Al op "karmastore" geklikt en custom css geactiveerd?
Kan ik karma ook inwisselen voor BiFi?
Eigenlijk is die karma meuk gewoon een hele slechte shitcoin.Waah schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:07:
[...]
Volgens je profiel heb je 10.000 karma punten?
Al op "karmastore" geklikt en custom css geactiveerd?
Kan ik karma ook inwisselen voor BiFi?
Het is nog proof of worktwain4me schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:11:
[...]
Eigenlijk is die karma meuk gewoon een hele slechte shitcoin.
Tis net Doge
Stack Sats
Waah schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:11:
[...]
Ik dacht meer aan circle-jerk![]()
En wat is het eerste resultaat in Google afbeeldingen als je dat intikt?
Maktub
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/qnLfCspPUcaDRXXP0vHMqDNh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/19IqI3Ru34TAH3DjmuEFSbvA.jpg?f=fotoalbum_large)