[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.034 views

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04:46
Jeej Sol int groen, toch weer te vroeg verkocht #panicseller

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01 15:20
twit schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:29:
Dit draadje al gelezen? Wel bijzonder dat hij zo openlijk reageert met alle juridische dingen die mogelijk boven zijn hoofd hangen moet ik zeggen [Embed]
Niet verkeerd van 'm om wat van zich te laten horen en dat ie de verantwoording neemt, al is het volledig afhankelijk hoe het gaat aflopen natuurlijk.

Wel jammer dat ie het niet kan laten om CZ / Binance te porren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FQyWiDWeN8MKi1nRXvfgvXyWlBk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SqtMcbNalPdN6v2xamHIE3xL.png?f=user_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:21:
[...]

dat doet niets meer naar beneden. Als die kogel nu door de kerk gaat, geeft dat juist rust en groen
Heel goed. Dikke flatsen fomo in zn gezicht zwaffelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ieLip0bl8ZsEqhv_VObLTQG4sw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pza4meDd7io3RC3E5uIYOj0o.gif?f=user_large

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:32
Darrell schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:42:
[...]

Heel goed. Dikke flatsen fomo in zn gezicht zwaffelen.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fff4IPsVIAAhHky?format=jpg&name=900x900

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Jacco011 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:49:
Tja. Ik heb op 18.06.2022 de $990 ETH gemist en nu gisteren ook weer de $1080, zo blijkt |:( . Liet ik mij toch gisteren wijs maken dat met SOL en GLMR alles naar de knoppe zou gaan en ETH nog 50% zou gaan dalen. Nou ja, geld ist niet alles en ik mag verder niet klagen. Eens zien waar we over 2 weken staan.
Tja de bodem timen. Ik heb wat op 1.200 bijgekocht. Daarna even zweten als je verder ziet dalen. Maar belangrijker is winst nemen weet ik uit ervaring.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

DutchCrownNL schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:40:
[...]

Niet verkeerd van 'm om wat van zich te laten horen en dat ie de verantwoording neemt, al is het volledig afhankelijk hoe het gaat aflopen natuurlijk.

Wel jammer dat ie het niet kan laten om CZ / Binance te porren.
[Afbeelding]
Uiteindelijk zijn er funds weg. Dat is alleen hem aan te rekenen. Bij wat BNB fud krijg je echt geen bankrun op binance voorelkaar.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
knakworst schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:57:
[...]

Uiteindelijk zijn er funds weg. Dat is alleen hem aan te rekenen. Bij wat BNB fud krijg je echt geen bankrun op binance voorelkaar.
Precies, en welke exchange hou je anders nog over, bitvavo? Zie ik zo nog niet gebeuren 😉

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Don Guacamole schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:00:
[...]

Precies, en welke exchange hou je anders nog over, bitvavo? Zie ik zo nog niet gebeuren 😉
Bybit, Coinbase en Kraken. Zijn niet zo in trek want niet nieuw ofzo?

Verwijderd

Don Guacamole schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:00:
[...]

Precies, en welke exchange hou je anders nog over?
Poloniex _O-

Verwijderd

Op KuCoin ook een mooi muntje; SOL3L

Één of andere levaraged token.

Prima rendement als je vanmorgen had ingekocht, zal wel een rebalance zijn ofzo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHjANMjdLzEbC4WoioYfkgk9OQA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qnLfCspPUcaDRXXP0vHMqDNh.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-01 16:59
was het FTX gebeuren een typische "never waste a good crisis"?

bodem is in👍

nothing stops this train

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:11:

Prima rendement als je vanmorgen had ingekocht, zal wel een rebalance zijn ofzo.

[Afbeelding]
KuCoin heeft van veel munten een leveraged (long) variant

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01 21:37

[Afbeelding]
Maandloon ingestopt eerder, heeft mooi uitgepakt. Ik heb nu FTX uitgebaild. :>

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[Afbeelding]
Als je een eurotje een kratje in had gelegd was je nu miljonair.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-01 13:46

resusaapje

h less

Kucoin is wel leuk om erbij te hebben. Voor je RMRK bijvoorbeeld.

RMRK, ETH, ASTR, LIT, BNB, MATIC zijn munten/tokens die bij mij nog boven water staan. Gelukkig heb ik zwemdiploma A

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Don Guacamole
Joosie200 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:02:
[...]

Bybit, Coinbase en Kraken. Zijn niet zo in trek want niet nieuw ofzo?
Oh die ken ik niet. Klinken wel goed, hoe krijg je daar dan geld op? 🤡

• Delblanco
  • Laatst online: 15-12-2025
Kol Nedra schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:13:
was het FTX gebeuren een typische "never waste a good crisis"?

bodem is in👍
Hoe hard ik dat wil geloven hou ik er zelf ook rekening mee dat er nog wat kan komen.
Ik las dat vandaag +/-5% van de beschikbare SOL geunstaked is. Het lijkt me dat een aantal grotere partijen hun risico willen afbouwen in afwachting van FTX faillissement.

Ik verwacht dat de dreiging bij SOL en andere coins nog wel even aanhoud omdat dit druppel gewijs in de komende weken geliquideerd wordt.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Zo weekend...proost boys!
Op een goede gezondheid en een dikke beloning in de toekomst voor het kopen van de dip! Be greedy when others are fearful...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0G8N_DuTqKyOjfETKN2pRK9Aw98=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/19IqI3Ru34TAH3DjmuEFSbvA.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-01 16:59
Delblanco schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:24:
[...]

Hoe hard ik dat wil geloven hou ik er zelf ook rekening mee dat er nog wat kan komen.
Ik las dat vandaag +/-5% van de beschikbare SOL geunstaked is. Het lijkt me dat een aantal grotere partijen hun risico willen afbouwen in afwachting van FTX faillissement.

Ik verwacht dat de dreiging bij SOL en andere coins nog wel even aanhoud omdat dit druppel gewijs in de komende weken geliquideerd wordt.
prima hoor laat maar gebeuren, Bitcoin maxi's worden nu geboren :+

niet dat ik een maxi ben maar zie/snap nu wel meer hoe een bearmarket werkt, de sterken overleven!

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2022 17:29 ]

nothing stops this train

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:28:
[...]

niet dat ik een maxi ben maar zie/snap nu wel meer hoe een bearmarket werkt, de sterken overleven!
Afbeeldingslocatie: https://cdn.vectorstock.com/i/1000x1000/79/55/strong-ferocious-bear-vector-10587955.webp

Zo sterk als een beer richting de 11k :Y

Dat zit wel Schnorr.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
zwembroek schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:27:
Zo weekend...proost boys!
Op een goede gezondheid en een dikke beloning in de toekomst voor het kopen van de dip! Be greedy when others are fearful...
[Afbeelding]
Cheers! Ga je er tussentijds nog uitstappen of blijf je holden? Ik twijfel...

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 14:22
Poly is gon

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:37
Kol Nedra schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:28:
[...]
Bitcoin maxi's worden nu geboren :+
:w ja, hier!

• Don Guacamole
Het schijnt dat ftx weer withdrawls gaat laten uitvoeren, dat zou goed nieuws zijn voor de personen die daar nog geld hebben staan.
Bron socialmedia dus geen idee of t waar is.

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:18:
Mooie kans om voor bijna $18k te verkopen. En dan maar rustig afwachten hoe dat FTX faillissement zal uitvouwen :P
Het kan een prachtige kans zijn of je slaat je keihard voor je harses als BTC over 1,5 jaar op 79k staat. Dan zeggen we weet je nog dat Roellie zijn BTC verkocht voor net geen 18K?

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:04:
[...]

Het kan een prachtige kans zijn of je slaat je keihard voor je harses als BTC over 1,5 jaar op 79k staat. Dan zeggen we weet je nog dat Roellie zijn BTC verkocht voor net geen 18K?
Voor mij blijft het scenario nog niet heel anders. Ja, de CPI was laag, maar nog steeds bizar hoog. Die 69k was in een periode dat de geldkraan maximaal aan stond. Dat is er nu niet. Alleen hierom al is de kans groot dat wr nog lang zullen blijven rangen. Dan reken ik het FTX debakel nog niet eens mee...

Maar mocht je scenario uitspelen, dan nog zal ik hier herinnerd worden aan m'n artikel in de Telegraaf en de geniale calls, ergens de boot missen is men een week later alweer vergeten :p

• Gelukszoekr
Net een stukje crypto op het journaal. Over FTX, en een cryptoexpert van 23 jaar

• Gelukszoekr
Hier heb ik haar uitgekeken!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:26

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Bitmex strooit nog even wat zout in een oude wond:

"Hello... It Might be Time to Come Back to BitMEX?
We have 50 BMEX Tokens for you, as you were amongst the users who got ‘REKT’ on BitMEX in the past. How about coming back?"

Geen idee of het spam is, maar het klopt wel :P

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-11-2022 18:22 ]

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Net een fluf RNDR verkocht welke ik gisteren voor 40 cent opgepikt had, leuke spurt.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20-01 19:32
Ik sta 40% onder water op mijn niet te zuinige totale porto. Na gisteren weet ik zeker dat ik 9K mentaal niet aan zou kunnen, maar nu uitstappen natuurlijk ook niet. First world problem hiero.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
AlterBridge schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:23:
Ik sta 40% onder water op mijn niet te zuinige totale porto. Na gisteren weet ik zeker dat ik 9K mentaal niet aan zou kunnen, maar nu uitstappen natuurlijk ook niet. First world problem hiero.
Het is hier een beetje als vroeger in de kroeg. Geen idee hoeveel ik kwijt was. Maar t was gezellig!

En de week erna deed ik het dunnetjes over :9B

Proost @zwembroek, tis je gegund!

UberLurker Departement #GG.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:03
AlterBridge schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:23:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EYfj9sDzcFKSYcqZIEzmnUNjRpc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ztcmTN15JBQpoJRqYsic0NTr.jpg?f=fotoalbum_large

Crypto is voor mij een lange termijn plan. Pas als de deadline, die ik voor mezelf heb gesteld, aanbreekt mag ik nerveus worden. Alles daarvoor is ruis.

[ Voor 10% gewijzigd door Domino op 10-11-2022 18:30 ]

• Gelukszoekr
Sam Bankrupt Fraud

• zwembroek
resusaapje schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:21:
Kucoin is wel leuk om erbij te hebben. Voor je RMRK bijvoorbeeld.

RMRK, ETH, ASTR, LIT, BNB, MATIC zijn munten/tokens die bij mij nog boven water staan. Gelukkig heb ik zwemdiploma A
Astar is echt onwerkelijk sterk gebleven. Ik heb daar 2 a 3 weken geleden een shitload van aangekocht. Mijn eerste aankoop. En wonder boven wonder sta ik nog dik in de plus. Ik had na al die ellende een dikke min verwacht. Maar ik wil het niet jinxen. Uiteraard high risk en kan makkelijk nog 50% af als nog meer stront de ventilator raakt. Ik heb in de dip ook een mooie positie in EWT genomen. Deze staat onder water. Daarnaast flink wat RMRK aangeschaft. Deze staat 9% (inmiddels bijna 12%)in de plus. Ik aas nog op GLMR maar voorlopig raak ik deze niet aan. Op dit moment is het boven de streep mooi groen. Maar ik realiseer me al te goed dat ik met vuur speel.

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:12:
[...]

Voor mij blijft het scenario nog niet heel anders. Ja, de CPI was laag, maar nog steeds bizar hoog. Die 69k was in een periode dat de geldkraan maximaal aan stond. Dat is er nu niet. Alleen hierom al is de kans groot dat wr nog lang zullen blijven rangen. Dan reken ik het FTX debakel nog niet eens mee...

Maar mocht je scenario uitspelen, dan nog zal ik hier herinnerd worden aan m'n artikel in de Telegraaf en de geniale calls, ergens de boot missen is men een week later alweer vergeten :p
Hahaha dat denk je maar! Je bent zo goed als je laatste trade. ;)

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fjrOYproJOv3qXYpB9DX7Sv0aMU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7GrZivc6buwZoJdkzUURTLau.jpg?f=user_large

• Pinsa
  • Laatst online: 04:46
Moest laatst aan deze commercial denken, lijkt verdacht veel op crypto 🤡

YouTube: Fruit Joy commercial from the 90s (Dutch)

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Kalm blijven gasten

• zwembroek
_Gast_ schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:43:
[...]

Cheers! Ga je er tussentijds nog uitstappen of blijf je holden? Ik twijfel...
Hodl...

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01 15:20

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:12:
[...]

Om je even te humblen: ik herriner me ook een Roellie die tonnen misliep met BNB, CAKE en andere geitenbende en vol in BTC stapte rond 50k >:)

Maar toegegeven, een legende ben je zeker.

Ik hoop dat je ooit die échte life-changing klapper pakt wat als iemand hem verdient ben jij het. :Y

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q6xexjgUWvoiyUPUffHnLni0NLA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X9BxcfH3kQcLdtZS8InXLcyV.jpg?f=user_large

• Raf1994
  • Niet online
Ik ben van principe als ik deze crash overleef met hodl
Ik me nooit meer zorgen moet
maken omtrent beleggen op lange termijn. Voor aandelen of dergelijke kijk ik zelf nooit naar de prijs. Ik bekijk het bedrijf en ik stel me zelf de vraag

"wat zal dit bedrijf waard zijn over 10-20 jaar?"

Het zelfste met Bitcoin. Negeer de koersschommelingen en investeer in iets en wacht een paar jaar.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14:55
Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:50:
maken omtrent beleggen op lange termijn. Voor aandelen of dergelijke kijk ik zelf nooit naar de prijs. Ik bekijk het bedrijf en ik stel me zelf de vraag

Het zelfste met Bitcoin. Negeer de koersschommelingen en investeer in iets en wacht een paar jaar.
Zoek hulp.

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:45:
[...]

Om je even te humblen: ik herriner me ook een Roellie die tonnen misliep met BNB, CAKE en andere geitenbende en vol in BTC stapte rond 50k >:)

Maar toegegeven, een legende ben je zeker.

Ik hoop dat je ooit die échte life-changing klapper pakt wat als iemand hem verdient ben jij het. :Y
Heel bijzonder dit.

Ik zal je zeggen dat ik jou erg hoog heb zitten. Al jaren sta jij ongenaakbaar aan de top als het gaat over humor en het relativeren van dingen.

Humbel terwijl je stiekum ook echt wel een goed beeld hebt van crypto. Dat we nog jaren lang hier lol mogen hebben!

• Raf1994
  • Niet online
Ik persoonlijk heb een mix van crypto, en waarde aandelen.

Bitcoin, Apple, Microsoft, zijn aanraders

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hehe, ik weet het inmiddels zeker, is een multiple account van een andere gebruiker hier ;).

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:55:
Ik persoonlijk heb een mix van crypto, en waarde aandelen.

Bitcoin, Apple, Microsoft, zijn aanraders
BAM!

Zero.

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:33
Ngangatar schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:55:
[...]

Hehe, ik weet het inmiddels zeker, is een multiple account van een andere gebruiker hier ;).
Nee dit is Elon, opzeker…

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Domino schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:25:
[...]

[Afbeelding]

Crypto is voor mij een lange termijn plan. Pas als de deadline, die ik voor mezelf heb gesteld, aanbreekt mag ik nerveus worden. Alles daarvoor is ruis.
Zomer 2017 stelde ik mezelf ook dat doel: ‘Vijf jaar vast houden Edje..’. Blij dat ik begin 2018 toch m’n flinke winst eruit heb getrokken toen de boel in elkaar klapte…

Nu gewoon hodl, moest via het nieuws vernemen dat crypto flink aan het dippen is.. _O-

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:38
Als iemand wil weten hoe je @Raf1994 blokkeert via css, dan stuur maar een PM.

• Raf1994
  • Niet online
Maar ik investeer altijd in zaken die ethisch verantwoord zijn, ik kon prima begin dit jaar investeren in Lockheed Martin, ik kon op 40% winst staan. Maar een oorlog financieren, née danku.

• zwembroek
Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:50:

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/_9umY9S5UpdM/TLqgYIQhMVI/AAAAAAAAANo/VvHjyYOih1U/s1600/124488351715-schizofreen.jpg

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bartje incoming.

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:54:
[...]

Heel bijzonder dit.

Ik zal je zeggen dat ik jou erg hoog heb zitten. Al jaren sta jij ongenaakbaar aan de top als het gaat over humor en het relativeren van dingen.

Humbel terwijl je stiekum ook echt wel een goed beeld hebt van crypto. Dat we nog jaren lang hier lol mogen hebben!
Fun fact: ik had in de afgelopen 5 jaar meer kunnen verdienen door thuis te zitten met een wajong en paperclips verkopen op marktplaats dan dat ik verdiend heb met crypto.

Maar deze space blijft me verbazen, er gebeurd altijd wel wat en juist als je denkt dat het niet gekker kan dan valt er wel weer iets om met tientallen miljarden aan schuld of een hack waar honderden miljoenen worden weggesluisd.

Ik kan het wel waarderen, die complete random gekte.

Het mooiste vind ik nog de bullruns waar de grootste idioten langskomen die denken dat ze de ultieme investeerder zijn geworden omdat alles wat ze aanraken veranderd in goud. Wanneer letterlijk iedere shitcoin pumpt en mensen all-in gaan op coins waarvan de netwerken met WD40 en ducttape aan elkaar hangen.

Heerlijk sentimentje hangt er dan.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:37
Komt me bekend voor, waarschijnlijk staan we over een paar weekjes @Raf1994 collectief dotjes te doneren....

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

Ngangatar schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:55:
[...]

Speaking of; zou @Snitserklaas nog komen?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Verwijderd

Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:58:
Maar ik investeer altijd in zaken die ethisch verantwoord zijn, ik kon prima begin dit jaar investeren in Lockheed Martin, ik kon op 40% winst staan. Maar een oorlog financieren, née danku.
Ik niet, zou nog crystal meth verkopen aan mijn kleinkinderen voor wat rendement.

Je moet je emoties kunnen uitschakelen.

Daarom zit ik ook in Bitcoin, hoe sneller deze aarde wegvlamt hoe beter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iV8QnrrVr7KlwXtggbgpVzmWrbw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Kl1RYZMlkA5MjRJ44BkhGWeA.jpg?f=user_large

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:07
DaWayne schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:05:
Komt me bekend voor, waarschijnlijk staan we over een paar weekjes @Raf1994 collectief dotjes te doneren....
7 jaar jongere broertje misschien? :+

Anyway, gisteren met mn sideline pot ingestapt en had nog wat te veel op mn lopende rekening staan dus dat er ook achteraan gegooid (black friday is cancelled anywayz..) ben benieuwd of we v-shape verder omhoog gaan of ik met minimale winst gestopt wordt zo..

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:38

[ Voor 7% gewijzigd door paul-s83 op 10-11-2022 19:18 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:00

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:04:
[...]
Wanneer letterlijk iedere shitcoin pumpt en mensen all-in gaan op coins waarvan de netwerken met WD40 en ducttape aan elkaar hangen.
Dat is toch wat dikke tech genoemd wordt?

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-01 15:09
DaWayne schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:05:
Je kan me veel wijs maken. Ripple meer waard wordt dan btc, btc naar 100k, btc naar 0. Maar dat ik dotjes ga doneren nópe , dat is echt uitgesloten 8)7

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Don Guacamole
Ik ben er niet gerust op, is dit gewoon een kleine bull trap na de bounce?
Of was dit het..
Ik ga denk ik even een order inschieten op -20% Niet dat ik hier de capo wil gaan uithangen, maar mocht er nog een capitulatie candle komen kan ik hem maar beter opvangen.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21-01 18:39
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:04:
[...]

… en paperclips verkopen op marktplaats.
Gast, als je zulke goede waar hebt moet je er ook wel het goede mee doen. Niet voor niks dat je rendement tegen valt…
One red paperclip is a website created by Canadian blogger Kyle MacDonald, who traded his way from a single red paperclip to a house in a series of fourteen online trades over the course of a year.[1] MacDonald was inspired by the childhood game Bigger, Better. His site received a considerable amount of notice for tracking the transactions. "A lot of people have been asking how I've stirred up so much publicity around the project, and my simple answer is: 'I have no idea'", he told the BBC.[2]

Maktub

• zwembroek
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:11:
[...]

Ik niet, zou nog crystal meth verkopen aan mijn kleinkinderen voor wat rendement.

Je moet je emoties kunnen uitschakelen.

Daarom zit ik ook in Bitcoin, hoe sneller deze aarde wegvlamt hoe beter.

[Afbeelding]
_O-
Heroïne dealen op de kinderboerderij...

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-01 13:46

resusaapje

h less

[...]

Heel bijzonder dit.

Ik word een beetje misselijk :$

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Verwijderd

Is toch ook wel een bizar verhaal, een gast van 30 met een miljarden imperium die ff in 4 jaar een exchange compleet uit de grond stampt maar ook weer afbreekt.

In October 2022, he had an estimated net worth of $10.5 billion; however, following FTX's liquidity crisis, on 8 November 2022, his net worth was estimated to have dropped 94% in a day to $991.5 million.

In 1 dag ruim 9.5 miljard verliezen, dan heb je wel geleefd :D

Maar een rustig en relaxed leven lijkt het me niet.

Wel een mooi verhaal voor de kleinkinderen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Heel fout dit, TRX is dus veel duurder op FTX door deze actie en je verliest >90% van je funds door ze op deze manier te verplaatsen. Maarja, mogelijk beter dan niets. Al zou ik er als gebruiker die achterblijft wel een issue van maken, waarom TRX wel resumen en andere coins niet?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Heel bijzonder dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFwa6H6eajdXmFfKJciuYkzbiNw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0Bq5fdPHB6MIbRmkDe0bVkN6.gif?f=user_large

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-01 12:44
barrymossel schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:58:
Als iemand wil weten hoe je @Raf1994 blokkeert via css, dan stuur maar een PM.
Werkt dit ook op mobiele Chrome? Ik probeer er steeds overheen te lezen maar het is niet te doen.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-01 15:09
Taro schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:33:
Heel fout dit, TRX is dus veel duurder op FTX door deze actie en je verliest >75% van je funds door ze op deze manier te verplaatsen. Maarja, mogelijk beter dan niets. Al zou ik er als gebruiker die achterblijft wel een issue van maken, waarom TRX wel resumen en andere coins niet?
[Twitter]
Hm ja idd. Als er nu snel nog een paar keer chains/coins bij komen zou je kunnen zeggen ze starten de boel langzaam weer op. Maar nu is het alsof je in geval van een faillissement vast alle buren betaald en daarna eens gaat kijken wat er misschien nog over is voor alle anderen, zonder dat ze ooit meer recht op funds hadden dan alle anderen..

Maar ja als tron holdr is het dus soort van jezelf vrijwillig laten oplichten of met alle andere users mee hopen dat het ooit met heel ftx goedkomt..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:39:
[...]

Werkt dit ook op mobiele Chrome? Ik probeer er steeds overheen te lezen maar het is niet te doen.
Bespaar jezelf de moeite.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:31:
[...]

Is toch ook wel een bizar verhaal, een gast van 30 met een miljarden imperium die ff in 4 jaar een exchange compleet uit de grond stampt maar ook weer afbreekt.

In October 2022, he had an estimated net worth of $10.5 billion; however, following FTX's liquidity crisis, on 8 November 2022, his net worth was estimated to have dropped 94% in a day to $991.5 million.

In 1 dag ruim 9.5 miljard verliezen, dan heb je wel geleefd :D

Maar een rustig en relaxed leven lijkt het me niet.

Wel een mooi verhaal voor de kleinkinderen.
Ik denk dat die kleinkinderen hem met terugwerkende kracht voor zijn "coins" trappen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
twit schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:39:
[...]

Hm ja idd. Als er nu snel nog een paar keer chains/coins bij komen zou je kunnen zeggen ze starten de boel langzaam weer op. Maar nu is het alsof je in geval van een faillissement vast alle buren betaald en daarna eens gaat kijken wat er misschien nog over is voor alle anderen, zonder dat ze ooit meer recht op funds hadden dan alle anderen..

Maar ja als tron holdr is het dus soort van jezelf vrijwillig laten oplichten of met alle andere users mee hopen dat het ooit met heel ftx goedkomt..
Inderdaad, maar het is eigenlijk nog wat anders: Het gaat niet om Tron holders, maar om Tron holders én kopers. Je kunt dus je muntjes wisselen naar TRX, die op FTX maar liefst 1 USD waard is, en ergens anders 0.06, om ze daarna als TRX naar een andere exchange te sturen en weer voor 0.06 USD te verkopen. Je verliest dus een factor 15 op de waarde van je eerdere asset.

Lastige situatie, maar wat mij betreft niet fair.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:59
Is dit trouwens die V shape recovery waarbij je weer moet instappen omdat t vanaf hier keihard omhoog spuit?

Ik twijfel

Ik lul ook zomaar wat

• mannowlahn
Ngangatar schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:40:
[...]

Ik denk dat die kleinkinderen hem met terugwerkende kracht voor zijn "coins" trappen.
Ja want met 995 miljoen moeten die straks ook gewoon bij de mcdrive gaan werken.

• MrMrq
Taro schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:43:
[...]

Je verliest dus een factor 15 op de waarde van je eerdere asset.
Als het niet zo verdrietig was zou ik er een grap over maken.

Ach, who am I kidding.

‘Gegarandeerd een factor 15 verliezen? Ik heb slechtere trades gemaakt - waar kan ik tekenen?’

Maktub

• mannowlahn
[...]

Inderdaad, maar het is eigenlijk nog wat anders: Het gaat niet om Tron holders, maar om Tron holders én kopers. Je kunt dus je muntjes wisselen naar TRX, die op FTX maar liefst 1 USD waard is, en ergens anders 0.06, om ze daarna als TRX naar een andere exchange te sturen en weer voor 0.06 USD te verkopen. Je verliest dus een factor 15 op de waarde van je eerdere asset.

Er is gewoon geen liquiditeit toch dus die prijs van tron wordt gedreven door al die arme stakkers die nog wat willen redden. Had net zo goed shib of een andere shitcoin kunnen zijn.

Verwijderd

mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:45:
[...]

Ja want met 995 miljoen moeten die straks ook gewoon bij de mcdrive gaan werken.
Die gast gaat gewoon moeten zitten voor zijn aandeel in de ponzipraktijk vermoed ik. Zou er wat van dat vermogen overblijven?

Mag toch hopen dat e.e.a in beslag wordt genomen om gedupeerden te compenseren.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:45:
[...]

Hij heeft nog een paar jaar om die ook kwijt te raken aye.

• twain4me
  • Laatst online: 15:03

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
MrMrq schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:46:
[...]

Als het niet zo verdrietig was zou ik er een grap over maken.

Ach, who am I kidding.

‘Gegarandeerd een factor 15 verliezen? Ik heb slechtere trades gemaakt - waar kan ik tekenen?’
Geef mij 15 btc, dan geef ik er gegarandeerd misschien 1 terug :+

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:59
[...]

Dat lijkt een beetje op de laatste stuiptrekkingen van Btc-e/Wex
Daar kon je toen ook alleen met n beperkt aantal coins je geld wegkrijgen. Die waren alleen 10x zo duur dan op de andere exchanges.

Ik lul ook zomaar wat

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

shovelhead1340 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:45:
Is dit trouwens die V shape recovery waarbij je weer moet instappen omdat t vanaf hier keihard omhoog spuit?

Ik twijfel
Ik vind het ook niet echt overtuigend.

Aan de andere kant, we hebben ook niet echt een blow off top gehad dus wellicht ook geen blow off bodem.

• mannowlahn
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:48:
[...]

Die gast gaat gewoon moeten zitten voor zijn aandeel in de ponzipraktijk vermoed ik. Zou er wat van dat vermogen overblijven?

Mag toch hopen dat e.e.a in beslag wordt genomen om gedupeerden te compenseren.
Als hij die 8 miljard moet compenseren dan zal doorsnee persoon achter het net vissen ben ik bang. Wel moedig dat hij niet nog een last minute vlucht geboekt heeft idd. Maddof is voor een soort vergrijp levenslang de bak in gegaan.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:38
mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:39:
[...]

Bij GoT > Instellingen > Custom CSS:

code:
1
2
3
4
/* Weg met Raf */
div.message[data-owner-id="1704736"] {
    display: none;
}

• twain4me

twain4me

[...]

vreemd verhaal ja. je zou verwachten dat de boel nu opslot zou zijn en blijven, zodat iedereen gelijkwaardig benadeeld wordt. zou mij niets verbazen dat een curator en daarna een rechter hier nog iets van gaat vinden

• mannowlahn
barrymossel schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:51:
[...]

Bij GoT > Instellingen > Custom CSS:

code:
1
2
3
4
/* Weg met Raf */
div.message[data-owner-id="1704736"] {
    display: none;
}
Ik ben een faalhaas zonder karma
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qx09xtO3yktTQxDDUxYBEuR6fOM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bjifrpZQ8BGkwZgtMzLmOUrP.jpg?f=fotoalbum_large

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:28
shovelhead1340 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:45:

Ik twijfel
Eerst moeten we door de weekly sma300 die op 18k staat op moment, die hebben we wel geraakt maar zijn er niet doorheen gegaan. Ik heb juist op dat punt m'n trade potje met LINK verkocht en ben nu aan het wachten om te zien wat we gaan doen..

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:47:
[...]

Er is gewoon geen liquiditeit toch dus die prijs van tron wordt gedreven door al die arme stakkers die nog wat willen redden. Had net zo goed shib of een andere shitcoin kunnen zijn.
Nee, Justin Sun is erbij betrokken.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:37
twit schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:23:
[...]

Je kan me veel wijs maken. Ripple meer waard wordt dan btc, btc naar 100k, btc naar 0. Maar dat ik dotjes ga doneren nópe , dat is echt uitgesloten 8)7
Haha, op zich mee eens. Maar voor de prijs van een bioscoopkaartje heb ik toen meer plezier gehad dan van de gemiddelde marvel-film.

Of zoals mijn oud-wiskundeleraar altijd bij een proefwerk zei:" er is geen beter vermaak dan leedvermaak"

• zwembroek

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:50
Volgens je profiel heb je 10.000 karma punten?
Al op "karmastore" geklikt en custom css geactiveerd?

Kan ik karma ook inwisselen voor BiFi?

• Waah
Ik dacht meer aan circle-jerk :+
En wat is het eerste resultaat in Google afbeeldingen als je dat intikt?

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/61mDRc0ONqL._SS500_.jpg
Kan geen toeval zijn :+

• twain4me

twain4me

Waah schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:07:
[...]

Volgens je profiel heb je 10.000 karma punten?
Al op "karmastore" geklikt en custom css geactiveerd?

Kan ik karma ook inwisselen voor BiFi?
Eigenlijk is die karma meuk gewoon een hele slechte shitcoin.

• Waah
twain4me schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:11:
[...]

Eigenlijk is die karma meuk gewoon een hele slechte shitcoin.
Het is nog proof of work :+ dus ja. Zit ook geen limiet aan.

Tis net Doge

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:09
Crypto op NOS journaal. De bodem is in zicht!!!

Stack Sats

• MrMrq
Waah schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:11:
[...]

Ik dacht meer aan circle-jerk :+
En wat is het eerste resultaat in Google afbeeldingen als je dat intikt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8jWPCqhM6Lqs_COe6kNp8LKd4Zo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WOPfCLgW2WZqW9gLAOk0NLA5.gif?f=user_large

Maktub

Pagina: 1 ... 83 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!