Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Excellence does not require perfection.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nou ik had een kooporder net eronder geplaatst .. dacht, die wordt vannacht vast gehit. Nee hoor. Dan maar tijdens de dipdonderdag netjes om half 3 .. SCHIET HET NAAR DE MAAN!Vis schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:37:
Moet ik hier nu fomo door krijgen? Nou nou.. de rest van de macro is nog even kut hoor. Gekke yanks.
==
hoi
7.7 procent is nog steeds gigantisch. Na groen komt rood.Ryderr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:40:
Vindt het nog niet heel overtuigend...
Nederland zou er jaloers op zijn..knakworst schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:43:
[...]
7.7 procent is nog steeds gigantisch. Na groen komt rood.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Tja, we kunnen niet ineens 2% verwachten of zo voor YoY. Dan zou je momenteel dikke deflatie hebben.knakworst schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:43:
[...]
Maar ik krijg er in december wel 5.5% bij, dat zel het lekker compenseren..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
[ Voor 78% gewijzigd door filthy rich op 10-11-2022 14:48 ]
en aans löpt wa vast
True that... Ik juich pas als we 19K regioenen weer herpakken en deze dangerzone achter ons latenknakworst schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:43:
[...]
Of we breken naar boven uitHollovVpo1nt schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:48:
Bullflag. Dump komt er zo weer aan.
Eth strong
Yeah… that’s not how it works…HollovVpo1nt schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:48:
Maktub
Denied. Dumpen doen we pas rond 21kHollovVpo1nt schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:48:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ligt meer aan die exchange, stables zijn stable op binance.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sjorremans schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:55:
Toch blijft het lekker om na al die ellende even groen te zien! Morgen weer lekker dumpen
Ah ok goed om te weten!knakworst schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:53:
[...]
Ligt meer aan die exchange, stables zijn stable op binance.
Voorlopig hold voor mij. Dat geeft meer rust in deze hectische tijden...
Matic en ETH strongknakworst schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:57:
Zie Matic gaan dan.
ok boomerthierry1982 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:00:
Met alle respect deze pump is lachwekkend. Ik snap goed dat ze de boel willen reguleren.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mwoah, oorzaak-gevolg toch.. De hele markt reageert hier op.thierry1982 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:00:
Met alle respect deze pump is lachwekkend. Ik snap goed dat ze de boel willen reguleren.
De beurs is gereguleerd en daar gebeurde precies hetzelfde. Alles pompte daar ook als een gek. Dus daar zie ik niet direct een verschil eerlijk gezegd.thierry1982 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:00:
Hey! Opzouten met die kam
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dus de dump is niet lachwekkend? Heel crypto is een grap man.thierry1982 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:00:
Zero.
Dat is precies waar ik op doelde. Het is een grote grap.Pelox schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:03:
[...]
Dus de dump is niet lachwekkend? Heel crypto is een grap man.
"When a Boomer invests in Crypto"
==
hoi
Vorige week was het nog 6 miljard waard, nu 8 en een paar maanden terug +/-30 Miljard, zal niet echt investeerders aantrekken dat bedrijfje.
SOL gaat wel weer lekker moet ik zeggen
[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 10-11-2022 15:07 ]
Uit de cijfers van het Amerikaanse ministerie van arbeid bleek dat de Amerikaanse consumentenprijzen in oktober op jaarbasis met 7,7 procent zijn gestegen, tegen 8,2 procent in september. Op maandbasis bedroeg de inflatie 0,4 procent, wat gelijk was aan de voorgaande maand. De kerninflatie kwam uit op 0,3 procent.
"De inflatie is eindelijk gaan dalen en dit is het beste nieuws dat verwacht mocht worden. Eén ding is zeker, namelijk dat de Fed de rente nog steeds zal verhogen, maar het is niet nodig om agressief te zijn, wat betekent dat het tempo van de renteverhogingen nu zal vertragen", zei marktanalist Naeem Aslam van AvaTrade in reactie op de inflatiedata.
Daarnaast werd bekend dat het aantal eerste aanvragen voor een werkloosheidsuitkering in de VS vorige week zijn gestegen met 7.000 aanvragen naar 225.000, terwijl de markt rekende op 220.000 aanvragen.
och... niemand... dat durf ik niet zo te stellen, ik las het toevallig en ik werd getriggered, dus in feite kun je ook stellen dat je grap geslaagd is, hopla, normie overstuurtwit schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:21:
[...]
Haha ja. Lesson learned: nooit comedian worden of poging doen om impressies te doen van anderen. Je zet jezelf voor lul en de link met de persoon die je probeerde te maken wordt door niemand begrepen
NEE!Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:15:
Mensen blijf ééns rustig...
Oke boomer.Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:15:
Are you for real ?Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:15:
Ik heb het niet gedaan, omdat de markt te onzeker was. En de inflatiecijfers nu toch een gok ging geweest zijn.
Ik probeer nooit te speculeren op plotse koersprijzen. Nu ja... volgende maand kan het toch weer crashen naar 14k...
De laagste koers dat ik bijgekocht had was 20k.
[ Voor 8% gewijzigd door Raf1994 op 10-11-2022 15:18 ]
Of hij gaat naar 10000 miljardRaf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:17:
Gisteren was ik aan het twijfelen om btc te kopen aan 15.5k.
Ik heb het niet gedaan, omdat de markt te onzeker was. En de inflatiecijfers nu toch een gok ging geweest zijn.
Ik probeer nooit te speculeren op plotse koersprijzen. Nu ja... volgende maand kan het toch weer crashen naar 14k...
Ik las hier gister dat Bitcoin dood is, je kunt beter niet in dode coins investeren.Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:17:
Op zich niks mis mee. Verstandig om op safe te spelen. Ieder zijn ding. Het kon ook zomaar verder wegzakken. Het kan eigenlijk nog steeds.Raf1994 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:17:
Het beste vind ik toch wel in delen kopen, zodra het flink begint te zakken. Heeft voor mij goed uitgepakt...
[ Voor 10% gewijzigd door _Gast_ op 10-11-2022 15:25 ]

Met 0,2% beter dan verwacht hoi pump. Maar dan komt de realisatie dat het nog steeds flink boven de 2% target van de fed/ecb zit. Die gaan hun hikes echt niet afzwakken als het resultaat is dat de kerninflatie nog steeds 3x boven het gewenste niveau ligt.
Tja, wanneer iemand in 1 dag weet te verkondigen....._Gast_ schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:22:
[...]
Op zich niks mis mee. Verstandig om op safe te spelen. Ieder zijn ding. Het kon ook zomaar verder wegzakken. Het kan eigenlijk nog steeds...
- Dat BTC dood is
- Of dood gaat
- Binnen 2 jaar door de komende halving flink omhoog gaat
- Niemand moet paniekeren
- Iedereen juist in paniek moet zijn
- Dat je tegenwoordig niet veel meer post, maar diezelfde dag 25+ posts neerzet
- Iedereen rustig moet zijn
- Terwijl diegene zelf maar paniek blijft zaaien
Edit: en ja stapsgewijs instappen werkt voor mij ook het beste, geeft heerlijk veel rust en als het hard zakt, dan zijn het iets grotere stapjes.
[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 10-11-2022 15:28 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
EDIT: Oh wacht misschien niet zo ingewikkeld om zelf te doen. 17541 BTC/USD als ik het goed zie. Hm, dat is nog haalbaar ook
[ Voor 16% gewijzigd door twit op 10-11-2022 15:30 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Simpele kwestie Dissociative Identity Disorder ? Seems about rightNgangatar schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:27:
[...]
Tja, wanneer iemand in 1 dag weet te verkondigen.....Tja, dan heeft diegene vast wel minimaal 1 keer gelijk gehad.
- Dat BTC dood is
- Of dood gaat
twit schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:28:
Vraagje voor de TA'ers , welk niveau is het level waarop we de weekly zouden moeten sluiten om iig daar geen nieuwere lower low te plaatsen? Dan zou dit hele gedoe van deze hele week met heeeel veel geluk nog bij een wick er onder kunnen blijven toch? Of hebben we de weekly lower low ook al definitief gebroken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jOxOCRN34Zrj3NyWIPAAF0th.jpg?f=user_large)
Slux gaat maar even de hond uitlaten
Wat hoop ik dat Messi volgende week ineens ergens verschijnt met een shirt van Chiliz. Zou de pump compleet maken._Gast_ schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:04:
Mijn nieuwe aankopen Lido Dao en Chiliz doen het ook aardig!
Hahah inderdaad ik had zijn posts van gister ook gelezen.Ngangatar schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:27:
[...]
Tja, wanneer iemand in 1 dag weet te verkondigen.....Tja, dan heeft diegene vast wel minimaal 1 keer gelijk gehad.
- Dat BTC dood is
- Of dood gaat
Edit: en ja stapsgewijs instappen werkt voor mij ook het beste, geeft heerlijk veel rust en als het hard zakt, dan zijn het iets grotere stapjes.
Zou idd heerlijk zijn!Error404! schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:30:
[...]
Wat hoop ik dat Messi volgende week ineens ergens verschijnt met een shirt van Chiliz. Zou de pump compleet maken.
waarom vraag je het aan mij? Het is toch jouw favo muntje?Slux schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:31:
[...]
Nee VET is 589 EOY toch ? hoe gaat het daarmee trouwens ?
Geen hond die verwacht dat het naar 2% ging. Het gaat om richting, evolutie. Er zullen nog altijd hikes komen. Maar de volgende zal mogelijks lager zijn, mogelijks hetzelfde, maar zeker niet hoger.Joosie200 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:27:
[Afbeelding]
Met 0,2% beter dan verwacht hoi pump. Maar dan komt de realisatie dat het nog steeds flink boven de 2% target van de fed/ecb zit. Die gaan hun hikes echt niet afzwakken als het resultaat is dat de kerninflatie nog steeds 3x boven het gewenste niveau ligt.
[Afbeelding]
Die pump van FTT? Eens.thierry1982 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:00:
Dat was XRPSlux schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:31:
[...]
Nee VET is 589 EOY toch ? hoe gaat het daarmee trouwens ?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het is een ongereguleerde goudmijn vooralsnog, daar blijft echt nog wel flink geld in circuleren voorlopig.
In mijn boek hebben we de low gebroken en gebruik op moment van schrijven +/- 15.5k als nieuwe low.twit schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:28:
Vraagje voor de TA'ers , welk niveau is het level waarop we de weekly zouden moeten sluiten om iig daar geen nieuwere lower low te plaatsen? Dan zou dit hele gedoe van deze hele week met heeeel veel geluk nog bij een wick er onder kunnen blijven toch? Of hebben we de weekly lower low ook al definitief gebroken.
Oh wacht misschien niet zo ingewikkeld om zelf te doen. 17541 BTC/USD als ik het goed zie. Hm, dat is nog haalbaar ook
Als hij op de weekly eind november weer rond 20k hangt dan zie ik het als een trap/fakeout
Nee hoor ik was een VET basher, mijn muntje is LTC, BTC en ik heb een haat liefde relatie met SOLlighting_ schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:32:
[...]
waarom vraag je het aan mij? Het is toch jouw favo muntje?
Powell zal herhalen wat ie aangaf: we still got ways to go. Aka: pivot is niet aanstaande want hun eindpunt ligt hoger. De jubelstemming dat een cijfer 0,2% lager noteert dan verwacht zegt niks. Eerst maar een trendbevestiging afwachten in januari. De hopium van pivot soon is te vroeg als de beleidsrente niet eens in de buurt komt van de kerninflatie.croc schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:32:
[...]
Geen hond die verwacht dat het naar 2% ging. Het gaat om richting, evolutie. Er zullen nog altijd hikes komen. Maar de volgende zal mogelijks lager zijn, mogelijks hetzelfde, maar zeker niet hoger.
Maar hey het is leuk daytraden zo. Kijken welke lijken er nog meer uit de kast komen na FTX. Solana staat op losse schroeven. Alameda zit overal in qua geldstromen.
Ik snap je punt. De haviken zullen nog niet direct op stok gaan, maar die inflatietrend moet (en zal) een keer gaan draaien. Het feit dat de inflatie deze maand lager is dan de vorige maand is dan gewoon goed nieuws.Joosie200 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:44:
[...]
Powell zal herhalen wat ie aangaf: we still got ways to go. Aka: pivot is niet aanstaande want hun eindpunt ligt hoger. De jubelstemming dat een cijfer 0,2% lager noteert dan verwacht zegt niks. Eerst maar een trendbevestiging afwachten in januari. De hopium van pivot soon is te vroeg als de beleidsrente niet eens in de buurt komt van de kerninflatie.
Maar hey het is leuk daytraden zo. Kijken welke lijken er nog meer uit de kast komen na FTX. Solana staat op losse schroeven. Alameda zit overal in qua geldstromen.
Even los van de lijken in de crypto-kast, die gaan er nog wel komen vermoed ik ja..
Die sink van musk blijft geniaal.
Niet omdat "let that sink in" zo grappig is. Maar meer omdat onder zijn leiding twitter gaat "sinken"
Die man is een wandelende meme
Skrunsies schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:45:
[...]
In dat boek met 'De(l) blanco' bladzijden zeker ?
er was geen geld voor inkt in dat boek, al het geld ging naar crypto en de altcoin graveyard
Ik ging vroeger ook op jacht naar de laagste prijs. Meestal gaat het gewoon mis...Jacco011 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:49:
Tja. Ik heb op 18.06.2022 de $990 ETH gemist en nu gisteren ook weer de $1080, zo blijkt. Liet ik mij toch gisteren wijs maken dat met SOL en GLMR alles naar de knoppe zou gaan en ETH nog 50% zou gaan dalen. Nou ja, geld ist niet alles en ik mag verder niet klagen. Eens zien waar we over 2 weken staan.
Gerelateerd aan FTX waarschijnlijk.Stablecoin issuer Tether has frozen $46 million of USDT on the Tron blockchain following a request from law enforcement.
"We are starting to receive requests from LE to temporarily freeze assets while investigation occur," a Tether executive told CoinDesk.
[ Voor 4% gewijzigd door vickypollard op 10-11-2022 16:01 ]
Wie kent een goede advocaat?
Joseph Bankman of Barbara FriedAlcides schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:05:
Ik heb nog 3 euro op m'n FTX account staan zie ik net.
Wie kent een goede advocaat?
Justin zit geld over te maken naar SBF. US DoJ zegt doe maar even niet.vickypollard schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:58:
https://www.coindesk.com/...-law-enforcement-request/
[...]
Gerelateerd aan FTX waarschijnlijk.
Wat een wereld is het toch. Een paar chubby nerds die het hoog in hun bol hebben gekregen omdat ze ooit een early adaptor waren zitten met miljoenen naar elkaar te smijten en worden teruggefloten door Amerikaanse wetgevende macht
Onderwijl blijven de echte, echte OGs (de eerste mannen achter o.a. BitFinex) semi-anoniem en bepalen achter de schermen wat er gebeurt terwijl de stromannen een kopje kleiner worden gemaakt. Ik ben echt erg benieuwd hoe rijk een aantal van die gasten zijn, incluis die Nederlandse directeur van Tether die nog onvindbaarder is dan Taghi in zijn hoogtijdagen.
/f/image/iFzzfxyEnzMf7VX6XrklmKd9.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Jedi_Pimp op 10-11-2022 16:16 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
rond de ~43k hoezo?Mellamel schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:21:
Hoe zit het met jullie GAK?
niks aan het handje, als ik 24ste airdrop fiat heb gaat de gak naar ~42.9
nothing stops this train
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ik zit alweer x6 in sinds 16.7YES schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:15:
@anti elppa hij probeert nu door de 17.5k te breken, als die even een hertest krijgt voor ie echt doorgaat open ik wellicht nog weer even een positie
dat doet niets meer naar beneden. Als die kogel nu door de kerk gaat, geeft dat juist rust en groenGelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:18:
Mooie kans om voor bijna $18k te verkopen. En dan maar rustig afwachten hoe dat FTX faillissement zal uitvouwen
Waarom geen DCA starten? Dan pik je op alle levels wat mee..Jacco011 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:49:
Tja. Ik heb op 18.06.2022 de $990 ETH gemist en nu gisteren ook weer de $1080, zo blijkt. Liet ik mij toch gisteren wijs maken dat met SOL en GLMR alles naar de knoppe zou gaan en ETH nog 50% zou gaan dalen. Nou ja, geld ist niet alles en ik mag verder niet klagen. Eens zien waar we over 2 weken staan.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
1) I'm sorry. That's the biggest thing.
— SBF (@SBF_FTX) 10 november 2022
I fucked up, and should have done better.
[ Voor 3% gewijzigd door twit op 10-11-2022 16:30 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Je bedoeld waar er al 101 van zijn?Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:30:
HFT gaat mogelijks hard gaan komende weken? Na het ftx debacle zou een decentrale exchange toch veel mensen moeten aanspreken..
Verwijderd
Je kunt je ook beter realiseren dat niemand hier weet wat er gaat gebeuren. Iedereen roept hier maar wat. We hadden vandaag ook op 9k kunnen staan en dan was je blij geweest dat je niet gekocht had.Jacco011 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:49:
Er zitten hier een paar traders die puur naar levels/trends kijken en erg vaak goed zitten, ook die pakken soms verlies. Niemand haalt 100% gains.
Vorm daarom vooral je eigen mening en plan.
Daarnaast pak je bijna nooit de bodem en is even stilzitten met grote volatiele moves eigenlijk helemaal niet verkeerd. Het kan wel erg goed uitpakken natuurlijk, maar het blijft op dat moment een gok die 2 kanten op kan gaan.
FTX Tapped Into Customer Accounts to Fund Risky Bets, Setting Up Its Downfall
FTX Chief Executive Sam Bankman-Fried told an investor this week that Alameda owes FTX about $10 billion
Crypto exchange FTX lent billions of dollars worth of customer assets to fund risky bets by its affiliated trading firm, Alameda Research, setting the stage for the exchange’s implosion, a person familiar with the matter said.
...
[ Voor 26% gewijzigd door vickypollard op 10-11-2022 16:37 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/OjGBWqRI97LiqzZ5s0FFJsZg.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vlcWfkyfqKMamAPzWAZLl59S.jpg?f=fotoalbum_large)