[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.005 views

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Waah schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:12:
[...]

Het is nog proof of work :+ dus ja. Zit ook geen limiet aan.

Tis net Doge
Gelukkig "burnen" ze het nog een soort van weg door het te laten verlopen, anders zwom ik helemaal in die troep. (of ik moet gewoon minder posten :+ )

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Stovirpi schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:17:
Crypto op NOS journaal. De bodem is in zicht!!!
dat was toch altijd juist de top? :P

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-01 11:50

T-8one

take it easy, take a sisi

Ik ben niet zo goed op de hoogte van alle Defi dingetjes, maar wat heeft sushiswap in 2020 gedaan?

Is die chef nomi anoniem?

[ Voor 7% gewijzigd door T-8one op 10-11-2022 20:20 ]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:40
twain4me schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:18:
[...]

dat was toch altijd juist de top? :P
Moet je nagaan hoe laag we nog gaan als de MSM het nog over Crypto heeft

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:44
Waah schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:07:
[...]

Volgens je profiel heb je 10.000 karma punten?
Al op "karmastore" geklikt en custom css geactiveerd?

Kan ik karma ook inwisselen voor BiFi?
Merci!

Verwijderd

Waah schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:19:
[...]

Moet je nagaan hoe laag we nog gaan als de MSM het nog over Crypto heeft
Straks blijkt de subsidie pot van de NOS gefinancierd vanuit een leenconstructie met Solana als collateral, en wil Binance NOS wel overkopen maar op het laatste moment toch liever niet.

Zijn we daar ook meteen vanaf.

• Waah
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:43:
[...]

Straks blijkt de subsidie pot van de NOS gefinancierd vanuit een leenconstructie met Solana als collateral, en wil Binance NOS wel overkopen maar op het laatste moment toch liever niet.

Zijn we daar ook meteen vanaf.
Mwoah dan koop ik wel wat Solano. Vind de NOS toch wel fijn om te hebben. Anders houden we enkel schreeuw media over.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:29

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Verwijderd

My bad, my bad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/URMoEymWuYFapyq1zht4W9PeLjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B787EXygCiGONpLlDNyl8OkZ.jpg?f=fotoalbum_large

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:46
Ik zei net tegen m'n vrouw dat we m'n salarisverhoging van januari op een spaarrekening van de kinderen konden zetten, of in crypto konden plempen. Drie keer raden wat zij wil.

Een keer raden wat ik met ander geld ga doen. Ik hou van adrenaline.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Zag deze net voorbijkomen, plaatst het even in perspectief. Nog even en we praten weer over de maan en de Lamborghini’s.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u5Ub2a4r3h0wz_97HYbUsl_yR9Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/X4Q0yw0jGuyNLvonQfviYxAd.png?f=user_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Zo, alle shitcoins voor 80% verkocht en omgezet naar BTC. Als de bullrun daadwerkelijk begint, lopen de shitcoins verder leeg en stijgt BTC hard. Als BTC begint te stagneren verkoop ik weer wat en koop ik de shitcoins weer op.
Mooi plan?

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Don Guacamole schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:59:
Zag deze net voorbijkomen, plaatst het even in perspectief. Nog even en we praten weer over de maan en de Lamborghini’s.
[Afbeelding]
Edit: plaatje is een beetje slecht in resolutie geworden, anyway komt neer op 12 maanden zakken naar de bodem en vervolgens moon gaan...

• Moiety
  • Nu online
Don Guacamole schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:11:
[...]

Edit: plaatje is een beetje slecht in resolutie geworden, anyway komt neer op 12 maanden zakken naar de bodem en vervolgens moon gaan...
Zoiets gaat het vast zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AuVRWCnW6eGzBPrpoJUYDn0uo8A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PBgbqawCOa8XZeQpzN2gqaFe.png?f=fotoalbum_large

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:29
Moiety schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:09:
Zo, alle shitcoins voor 80% verkocht en omgezet naar BTC. Als de bullrun daadwerkelijk begint, lopen de shitcoins verder leeg en stijgt BTC hard. Als BTC begint te stagneren verkoop ik weer wat en koop ik de shitcoins weer op.
Mooi plan?
Dit gevoel heb ik altijd als in de in de file rij. De rijbaan naast me rijdt prima door, maar zodra ik een baantje opschuif stagneert de boel weer...

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:39
Ach, laten we het er op houden dat het een plan is, wat we altijd aanmoedigen, en dat de schoonheid wordt bepaald a) door de doelen die je zelf nastreeft en b) de mate waarin het voor jou uitvoerbaar is!

Maktub

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:44
Don Guacamole schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:59:
[Afbeelding]
Ja dat is diezelfde grafiek waar die koekwaus van planb steeds mee aankomt zetten, zoom out. suck it B)

• Moiety
  • Nu online
paul-s83 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:16:
[...]

Dit gevoel heb ik altijd als in de in de file rij. De rijbaan naast me rijdt prima door, maar zodra ik een baantje opschuif stagneert de boel weer...
In een file rijd ik altijd in de rechterbaan. Vrachtwagens remmen niet zoveel, hebben overzicht en rijden meestal rustig door. Ik ben ook nu opgeschoven naar de rechterbaan.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:05
Ik ben zo goed als All-in gegaan na gisteren.
Fuck it :7

• Waah
barrymossel schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:58:
Ik zei net tegen m'n vrouw dat we m'n salarisverhoging van januari op een spaarrekening van de kinderen konden zetten, of in crypto konden plempen. Drie keer raden wat zij wil.

Een keer raden wat ik met ander geld ga doen. Ik hou van adrenaline.
De spaarrekening van de kinderen is toch volledig in Crypto? :+ :Y) Dan zijn beide toch tevreden? :D

Adrenaline komt hier pas weer als de echte shitcoin defi bende weer los gaat. De safemoons, Rainbowtokens, Arigato's etc. Dan ga ik weer los.... Maar dit keer met de stabiele BTC met meer inleg er naast.... Die shitcoin inleg houd ik altijd laag en geld op = game over. Ik kan niet wachten tot de bullrun want dan begint dat óók weer :Y)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:25
En we zijn door de sma300, met dit tempo staan we morgen weer op 20k. Als we dit niveau houden tenminste..

[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 10-11-2022 21:59 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Nopheros schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:56:
En we zijn door de sma300, met dit tempo staan we morgen weer op 20k. Als we dit niveau houden tenminste..
Lijkt vooralsnog weerstand te zijn.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 14:38
NDQ bijna 8% in de plus, hoeveel procent is dat in crypto wereld?🤡

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:42
Nopheros schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:56:
Voorbij de 18.5 gaat et hard. Staan knetters veel shorts open.....rente dik negatief op bybit en bitmex. Gaat een fatsige shortsqeeze worden. En dan maken we op de weekly een dikke hammer.
Kwa volume deze week is dit veel meer een bodem dan 2018 low. Dit lijkt meer op de lows van cycles ervoor.
Ik ben iig zeer boelies

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• NeoflexNL
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

Verwijderd schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:06:
[...]

Nou, ik ben begonnen met de babes op 17k zag ik net...

Haha.
Je loopt er inmiddels al 2 achter!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:44
Het sentiment slaat hier sneller om dan een hormonale borderliner in de overgang 😂

• anti elppa
__xeno__ schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:08:
Het sentiment slaat hier sneller om dan een hormonale borderliner in de overgang 😂
Ik was 2 dagen terug al helemaal hyper

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:27

Darrell

Fiat moonboy

*kijkt naast zich en knikt bevestigend

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Guy van Coinbureau eindigt zijn nieuwste video met: "Crypto winter has just started" en Benjamin Cowen verwacht ook lagere koersen, o.a. ETH richting 4xx-5xx.

Dus wat is het nou? Moet ik nou instappen of niet?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:20

YES

Moderator General Chat
Tja in principe is iedereen welkom en dus raffie ook gewoon!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Deze keer weet ik het echt niet. Voorlopig hold ik het wel...

Maar het gaat wel balen zijn als het weer terugzakt...

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:10:
[...]

Guy van Coinbureau eindigt zijn nieuwste video met: "Crypto winter has just started" en Benjamin Cowen verwacht ook lagere koersen, o.a. ETH richting 4xx-5xx.

Mischien...

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Moiety
  • Nu online
elektriekert schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:29:
Ik ben zo goed als All-in gegaan na gisteren.
Fuck it :7
Goed zo! Nu je hoofd in het zand voor een aantal weken :+
(Maanden)

• Masstje
  • Laatst online: 11:03
Jedi_Pimp schreef op donderdag 10 november 2022 @ 07:26:
[...]

Het is vrij simpel, als CPI hoger uitvalt dan de marktverwachting, is een dump(je) zeer waarschijnlijk.

[Afbeelding]
Nog niets gelezen, maar blijkbaar valt het wel allemaal nog mee vandaag. 8) d:)b

• anti elppa
[...]

Ah vandaar al die shorters. Prima. Allemaal voer voor de grote jongens.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:27

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ieLip0bl8ZsEqhv_VObLTQG4sw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pza4meDd7io3RC3E5uIYOj0o.gif?f=user_large

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01 15:20
[...]

Verwachten ze die prijzen vanwege FTX?

Ik zie best nog wel een dipje komen, maar nu nog een -60% voor ETH... Sure het kan maar waarschijnlijk acht ik het niet.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:25
Taro schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:01:
[...]

Lijkt vooralsnog weerstand te zijn.
-O-

Had gehoopt dat we er inmiddels wel door zouden zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 10-11-2022 22:24 ]

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

[...]

Haha ja TA heb je nu ff niks aan, dan wordt het lastig he? Gewoon ff zo'n vies oud fiat muntje opgooien!

• Masstje
[...]

Dat klinkt zeer winters… beren slapen dan… sus moon!

• YES

YES

Moderator General Chat
JPS schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:18:
[...]

Haha ja TA heb je nu ff niks aan, dan wordt het lastig he? Gewoon ff cryptomuntje opgooien!
FTFY

• anti elppa
JPS schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:18:
[...]

Haha ja TA heb je nu ff niks aan, dan wordt het lastig he? Gewoon ff zo'n vies oud fiat muntje opgooien!
Er is zat TA te doen hoor. Alleen geen MA's

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:25
[...]

Lijntjes tekenen! DYOR

Stack Sats

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:20:
[...]

Er is zat TA te doen hoor. Alleen geen MA's
En de gekte van de afgelopen dagen is nu ook wel neergedaalt. Tenzij er ineens nog veel meer lijken uit de kast komen mbt FTX en er meer zaken om gaan vallen, lijkt me het nu inderdaad een mooi moment om weer een beetje TA erbij te pakken :)

Al durf ik er nog weinig mee te doen moet ik toegeven. Vandaag een paar goede trades gemaakt waarvan de laatste met veel geluk nog winstgevend gesloten. Zo'n groene kaars na die twee rode op de daily zie je trouwens ook zelden volgens mij, wel vet.

• Moiety
  • Nu online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q3SlzYIaQDtFcL9J5ktGMS8r3TM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cMo3mMzjMwyCs1v7Wds4RUVU.jpg?f=fotoalbum_large
Alles verkopen!!!!!!! NU!!!!!

• YES

YES

Moderator General Chat
Over TA gesproken, dit is wel een mooie zone zeg. Het is wat klein door de enorme tijdsspanne maar je ziet echt een paar mooie raakpunten :)
Op zich natuurlijk positief dat BTC nu weer in die zone zit, maar hij is daarvoor dus wel een aantal keer getest dus het zou nu mooi zijn als deze candle binnen de zone sluit en geen bearish retest blijkt door er weer onder te zakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7jfswK-UubUjPZ3TwSv9dia0W-I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dwGJpFWH87WZos7Vv237TAVG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door YES op 10-11-2022 22:29 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
anti elppa schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:03:
[...]

Voorbij de 18.5 gaat et hard. Staan knetters veel shorts open.....rente dik negatief op bybit en bitmex. Gaat een fatsige shortsqeeze worden. En dan maken we op de weekly een dikke hammer.
Kwa volume deze week is dit veel meer een bodem dan 2018 low. Dit lijkt meer op de lows van cycles ervoor.
Ik ben iig zeer boelies
O+

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:52
Die cpi cijfers vallen blijkbaar heel erg mee...

Mooooon!
Toch?

https://www.wsj.com/amp/l...-report-october-inflation

Ik lul ook zomaar wat

• NeoflexNL
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Hey mattie, ook helemaal om? Ik ben nog bearish en heb fiat achter de hand om nog in te stappen als er een iets diepere duikeling komt. Maar stijging ook niet erg omdat ik afgelopen weekend al voor de andere helft weer was ingestapt.

• _Gast_
Ik heb voor vannacht wel wat sell orders gezet, mocht het gaan moonen...

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3rEkdFM0YsGxA0hTwE7DslqgodE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/If2jSEFhCo0KFAdPuYhnJkWk.jpg?f=fotoalbum_large

• keanu_
  • Laatst online: 06-01 20:59
DXY lijkt over de top

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:29
Kan niet wachten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTnZGzRwm8VpE47EsfYKGkgiKHA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UTiM32pVzoma1lfFroDicOZA.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek
JPS schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:40:
[...]

Hey mattie, ook helemaal om? Ik ben nog bearish en heb fiat achter de hand om nog in te stappen als er een iets diepere duikeling komt. Maar stijging ook niet erg omdat ik afgelopen weekend al voor de andere helft weer was ingestapt.
Ik ben zeker niet helemaal om maar je kan het gewoon niet maken om dergelijke kansen te laten liggen. Dus ik zit er inmiddels weer balls deep in. Uiteraard nog fiat achter de hand voor als het echt mal gaat. Ik wil nog 1 shitcoin erbij en daarna alleen nog btc.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Coldcat schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:28:
Ik voel me opeens koning! (en morgen een REKTIOOT)

De low op de BTC/EUR was 15547, ik had een order op 15551 staan :+ (onderdeel van de ladder)

Dat is een teken dat we nog een flinke duik nemen :)
Waarschuwing: we gaan nog dippen!

Zo dicht bij de bodem kopen geloof ik niet. Een paar euro’s meer en de order was gemist.

Ooit had ik ook op binance precies een tijdelijke top te pakken. Toen moesten we wel stijgen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 10-11-2022 22:57 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Moiety
  • Nu online
1 BTC of deze jongen?
Duivels dilemma!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iv6D1_lOGGhLrjJSLPIbCbFxqpM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OKaaSJ0cwaksLF7a9oGcUs1P.jpg?f=fotoalbum_large

• keanu_
  • Laatst online: 06-01 20:59
Coldcat schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:55:
[...]

Waarschuwing: we gaan nog dippen!

Zo dicht bij de bodem kopen geloof ik niet. Een paar euro’s meer en de order was gemist.
uiteindelijk wint ook maar 1 iemand de loterij ;)

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
De warmtepomp. Morgen kost die misschien 2 BTC.

• anti elppa
Simpel natuurlijk. Man beter nog, als ik hem al had hangen zou ik hem van de muur trekken en verkopen om extra btc in te slaan.

Hoop dat die fossiele banken wat op schieten, morgen komt er hoop ik een lading verse fiat binnen, dat ram ik spot direct erin.

• Masstje
dorbie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:57:
[...]

Of een halve?

Langs de andere kant, wat je niet moet uitgeven door de rendementswinst prop je toch DCA gewijs in btc?

• Moiety
  • Nu online
dorbie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:57:
[...]

Of 30 ETH als ik Taro volg.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Bitcoin is slecht voor het milieu, een warmtepomp schijnt goed te zijn.

Wat denk je?

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:59:
[...]

Simpel natuurlijk. Man beter nog, als ik hem al had hangen zou ik hem van de muur trekken en verkopen om extra btc in te slaan.

Hoop dat die fossiele banken wat op schieten, morgen komt er hoop ik een lading verse fiat binnen, dat ram ik spot direct erin.
Redt jij het nog een beetje op 1/4e nier en 1/2e lever? Ik heb net een hartkamer verhuurd aan een student, kan ik mijn DCA mooi uitbreiden!

• anti elppa
YES schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:00:
[...]

Redt jij het nog een beetje op 1/4e nier en 1/2e lever? Ik heb net een hartkamer verhuurd aan een student, kan ik mijn DCA mooi uitbreiden!
Haha nou maar net hoor. Ben een partij hebberig nu. De tandjes. Moarrrr coinzzzz

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:29
Wou vandaag 20k lenen bij Freo. Ze vroegen om het doel, gaf aan dat ik het snel wil verdubbelen door een BTC investering zodat ik ze ook snel weer terug kan betalen. Geweigerd.

• zwembroek
anti elppa schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:59:
[...]

BAM van de muur dat ding! Hahah machtig mooi!

• Masstje
ytr81 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:02:
Wou vandaag 20k lenen bij Freo. Ze vroegen om het doel, gaf aan dat ik het snel wil verdubbelen door een BTC investering zodat ik ze ook snel weer terug kan betalen. Geweigerd.
Had je matic gezegd was je er bijna...

• Coldcat

Coldcat

HODL

Masstje schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:03:
[...]

Had je matic gezegd was je er bijna...
Met FTT was je er al dik overheen!

• Moiety
  • Nu online
Coldcat schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:04:
[...]

Met FTT was je er al dik overheen!
Direct PF gecheckt.
Valt tegen, jammer genoeg.

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:01:
[...]

Haha nou maar net hoor. Ben een partij hebberig nu. De tandjes. Moarrrr coinzzzz
Ik heb echt geen enkele moeite om mij aan mijn DCA strategie te houden. Salaris binnen = vast bedrag naar Kraken (via hun iDeal achtige geval, ideaal), funds van Kraken naar Binance, rechtstreeks door naar Auto-Invest en dan gaat het er dagelijks en wekelijks in met kleinere bedragen. Stortingen op Kraken lopen een maand voor dus ik heb altijd voldoende fiat op Binance dus als er vertraging optreedt bij Kraken boeit me dat ook niets, heerlijk.

Wat ik probeer is door te traden extra fiat/BTC bij elkaar te rapen en daarmee, zeker nu, extra sats te verzamelen. Wat dat betreft was vandaag een goede dag. Gisteren en eergisteren zag ik het niet aankomen anders had ik toen ook flink kunnen pakken maar goed, toen ben ik dus rustig gebleven waarbij je ook in paniek kan raken of short-fomo (om meer BTC van te kunnen kopen) krijgen, maar dat is niet gebeurd.

Denk dat ik daarin het meest gegroeid ben, geen paniek/fomo en DCA echt strak geregeld hebben :)

• Moiety
  • Nu online
Ik ben meegegaan met die bearish TA van die Il Capo. Hij zegt nog steeds niet te kopen omdat hij nog steeds 14k verwacht. Heb besloten hier niet in mee te gaan en mijn hoofd in het zand te steken. Ben all-in sinds 15k nogwat.

• anti elppa
YES schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:07:
[...]

Ik heb echt geen enkele moeite om mij aan mijn DCA strategie te houden. Salaris binnen = vast bedrag naar Kraken (via hun iDeal achtige geval, ideaal), funds van Kraken naar Binance, rechtstreeks door naar Auto-Invest en dan gaat het er dagelijks en wekelijks in met kleinere bedragen. Stortingen op Kraken lopen een maand voor dus ik heb altijd voldoende fiat op Binance dus als er vertraging optreedt bij Kraken boeit me dat ook niets, heerlijk.

Wat ik probeer is door te traden extra fiat/BTC bij elkaar te rapen en daarmee, zeker nu, extra sats te verzamelen. Wat dat betreft was vandaag een goede dag. Gisteren en eergisteren zag ik het niet aankomen anders had ik toen ook flink kunnen pakken maar goed, toen ben ik dus rustig gebleven waarbij je ook in paniek kan raken of short-fomo (om meer BTC van te kunnen kopen) krijgen, maar dat is niet gebeurd.

Denk dat ik daarin het meest gegroeid ben, geen paniek/fomo en DCA echt strak geregeld hebben :)
Fomo voor short heb ik nooit, want ik short btc niet. Panic sellen doe ik ook al 6 jaar niet meer. Je zag et all over place gebeuren iig...
Dca start voor mij ook gewoon volgens plan over 3 weken. Morgen is bulk aandelen eruit, btc erin.

• YES

YES

Moderator General Chat
Moiety schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:10:
Ik ben meegegaan met die bearish TA van die Il Capo. Hij zegt nog steeds niet te kopen omdat hij nog steeds 14k verwacht. Heb besloten hier niet in mee te gaan en mijn hoofd in het zand te steken. Ben all-in sinds 15k nogwat.
Tja, tussen 14k en 15k all in gaan is natuurlijk niet wat het verschil maakt tegen de tijd dat we de 420k aantikken.

• Moiety
  • Nu online
YES schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:11:
[...]

Tja, tussen 14k en 15k all in gaan is natuurlijk niet wat het verschil maakt tegen de tijd dat we de 420k aantikken.
Nee precies. Dat heb ik ook aan hem getwitterd. Sindsdien heb ik 20 volgers. Mooi man. Dat Twitter. Ontdek het nu pas. Ga snel €8 overmaken.

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:10:
[...]

Fomo voor short heb ik nooit, want ik short btc niet. Panic sellen doe ik ook al 6 jaar niet meer. Je zag et all over place gebeuren iig...
Dca start voor mij ook gewoon volgens plan over 3 weken. Morgen is bulk aandelen eruit, btc erin.
Shorten doe ik alleen met BTCUSD Inverse Perpetual op Bybit. Dan leg je BTC in en krijg je BTC terug bij uitbetaling. Voorwaarden van die contracten zullen vast niet optimaal zijn, fee-wise, maar overzichtelijk is het wel.
Ik DCA al wel even, wilde daar niet teveel over nadenken, wanneer ik het zou gaan starten oid. Ben er maar gewoon een keer mee begonnen en eigenlijk vind ik het zo wel prima. Als ik meer overtuigd ben dat we de bodem gehad hebben dan zou ik het nog wel eens kunnen ophogen, maar dat weet ik nog niet.

Edit: Oh en over panic sellen, nee dat doe ik dus ook niet meer, ik zit er nu 1 3/4 jaar (weer) fanatiek in, dus nog geen zes jaar of langer ;) Weet eigenlijk niet of ik wel eens echt een panic sell heb gedaan.. vast wel. Tegenwoordig als ik denk, "oeh moet ik het niet van de hand doen?", denk ik, "ah ja dit is het moment waarop je juist al te laat bent" en blijf ik lekker op mijn handen zitten :)

[ Voor 18% gewijzigd door YES op 10-11-2022 23:18 ]

• anti elppa
YES schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:14:
[...]

Shorten doe ik alleen met BTCUSD Inverse Perpetual op Bybit. Dan leg je BTC in en krijg je BTC terug bij uitbetaling. Voorwaarden van die contracten zullen vast niet optimaal zijn, fee-wise, maar overzichtelijk is het wel.
Ik DCA al wel even, wilde daar niet teveel over nadenken, wanneer ik het zou gaan starten oid. Ben er maar gewoon een keer mee begonnen en eigenlijk vind ik het zo wel prima. Als ik meer overtuigd ben dat we de bodem gehad hebben dan zou ik het nog wel eens kunnen ophogen, maar dat weet ik nog niet.
Ik weet hoe je btc kan shorten uiteraard, maar is een principe dingetje bij mij. Ooit 1 of 2x gedaan, voelde niet goed. Shitcoins short ik nog wel eens als ik dronken ben. Loopt meestal niet goed af. 2 biertjes later een mailtje enzo

Edit, lijkt of we zo weer gaan aan de muren te zien

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 10-11-2022 23:19 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:17:
[...]

Ik weet hoe je btc kan shorten uiteraard, maar is een principe dingetje bij mij. Ooit 1 of 2x gedaan, voelde niet goed. Shitcoins short ik nog wel eens als ik dronken ben. Loopt meestal niet goed af. 2 biertjes later een mailtje enzo
Ah ja, ik praat het principe van BTC niet shorten voor mezelf op die manier goed. Ik verzamel er meer BTC mee = goed :+
Dat is overigens ook makkelijker geworden doordat ik wat cynischer geworden ben mbt crypto.

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:17:
[...]
Edit, lijkt of we zo weer gaan aan de muren te zien
Oh deze zie ik nog niet echt, maar ik ben ook niet zo bedreven in het kijken naar orderboeken (daar doel je op denk ik?)

• _Gast_
Chiliz na FTX de grootste stijger. Wat een aankoop! En Lido ook netjes...

Maargoed als ik straks wakker wordt ben ik wrs rekt...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YIP3UBO.png

[ Voor 48% gewijzigd door _Gast_ op 11-11-2022 01:25 ]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Bob gaat hier echt te kort door de bocht. En ja ja ik ken zijn staat van dienst en heb respect voor hem, maar deze conclusies gaan echt nergens over. Dollar uitgetopt? De DXY is een gewogen mandje van andere currencies. Ik zie niet hoe de Euro op korte termijn positie gaat terugwinnen. De Fed terminal rate weet niemand, wat we wel weten is dat de markt tot nu toe regelmatig de mate van hawkishness heeft overschat. Pivot komt pas in de loop van volgend jaar, niet eerder. Markten zijn nu euforisch, zegt niets over middellange termijn.
[...]

Hoogstwaarschijnlijk gaan we nog een keer lager. Na zo'n dump is het doorgaans niet meteen up only, zeker niet met hoe onindrukwekkend de bounce omhoog was. Nog een keer liquiditeit opzoeken, de bodem conformeren en de BTC.D een duwtje in de rug geven kan geen kwaad.

Daarnaast heeft Ben een sterke bias als het gaat over de ETH/BTC waardering. Hij argumenteert dat ETH nog flink gaat afwaarderen in het BTC paar en dat dit in combinatie met een 12k BTC resulteert in een 600$ of minder ETH inderdaar. Hij krijgt hier veel kritiek op in z'n channel omdat zijn starre BTC.D hypothese vooralsnog weinig hout snijdt.
_Gast_ schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 01:20:
Chiliz na FTX de grootste stijger. Wat een aankoop! En Lido ook netjes...

Maargoed als ik straks wakker wordt ben ik wrs rekt...

[Afbeelding]
Waarom deze twee gekozen?

[ Voor 8% gewijzigd door Jedi_Pimp op 11-11-2022 04:27 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:02
Blockfi de volgende?

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:31
Ik zag m ook net voorbij komen inderdaad.
Pentoshi is 1 van de weinige accounts die ik soms nog eens lees. Af en toe wat samenvatten, geen rare voorspellingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PxDScnwfN3_qPMkU4uhposRRiK4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C2TJz73ulsw9lMrm0k97XRwI.jpg?f=fotoalbum_large

• elektriekert
Moiety schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:13:
[...]

Goed zo! Nu je hoofd in het zand voor een aantal weken :+
(Maanden)
Her gaat bij mij altijd zo:
Oeh groot nieuws wat de prijs kan drukken., Ff wachten.. 2 dagen later is het toch +10%

Dus nu verwacht ik een dip :+

• elektriekert
Bijkopen!

• elektriekert
Holy shit, dit is ex montage 7(8)7 .

Airco kopen en die hangen, is wat beter te doen, rest in crypto :+

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Thought of many crypto fans

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oRdc7uk_J-QwsHivGgoQTDUxpG8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TQ6vIk65MP54WIZweLqoispQ.gif?f=user_large

• anti elppa
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 01:26:
[...]

Bob gaat hier echt te kort door de bocht. En ja ja ik ken zijn staat van dienst en heb respect voor hem, maar deze conclusies gaan echt nergens over. Dollar uitgetopt? De DXY is een gewogen mandje van andere currencies. Ik zie niet hoe de Euro op korte termijn positie gaat terugwinnen. De Fed terminal rate weet niemand, wat we wel weten is dat de markt tot nu toe regelmatig de mate van hawkishness heeft overschat. Pivot komt pas in de loop van volgend jaar, niet eerder. Markten zijn nu euforisch, zegt niets over middellange termijn.

[...]

Hoogstwaarschijnlijk gaan we nog een keer lager. Na zo'n dump is het doorgaans niet meteen up only, zeker niet met hoe onindrukwekkend de bounce omhoog was. Nog een keer liquiditeit opzoeken, de bodem conformeren en de BTC.D een duwtje in de rug geven kan geen kwaad.

Daarnaast heeft Ben een sterke bias als het gaat over de ETH/BTC waardering. Hij argumenteert dat ETH nog flink gaat afwaarderen in het BTC paar en dat dit in combinatie met een 12k BTC resulteert in een 600$ of minder ETH inderdaar. Hij krijgt hier veel kritiek op in z'n channel omdat zijn starre BTC.D hypothese vooralsnog weinig hout snijdt.

[...]

Waarom deze twee gekozen?
bounce btc is extreem veel sterker nu (zeker kwa volume) dan 2018........

• Draconian
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15-01 09:01
Ik heb hier wel wat groot nieuws denk.

Sam SBF heeft nogal wat op zijn geweten schijnbaar zoals ook met LUNA.

Lees zijn collectie
https://twitter.com/Mario...&t=Jr1ezHhJCZnT6lyq_jtS3Q

De verwijderde tweet vanwege bedreigingen die hij ontving
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_RnExZHJU7twtuYZvEQKXcaAMA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ml4pVIOpwzt07fsDY6at4fSw.jpg?f=fotoalbum_large

• elektriekert
Moiety schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:10:
Haha, je was toch zo bearish?!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:01
Er gaan geruchten dat crypto.com en KuCoin ook genaaid zijn door exposure aan FTX. Let wel, geruchten...

Maar nog maar even voor de goede orde:

Maak een risicoafweging over je munten op exchanges. Niet jouw keys, niet jouw munten. Weet dat bij betalingsproblemen of een faillissement, het kan zijn dat 'jouw' munten verkocht worden in dat proces.

Wie weet wat voor nasleep dit allemaal nog heeft.

[ Voor 36% gewijzigd door vickypollard op 11-11-2022 08:04 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
vickypollard schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 07:21:

Haal in deze roerige tijden zo snel mogelijk al je coins van beurzen af. Niet jouw keys, niet jouw munten.

Leuk als je hold maar als je veel trade schiet het niet op, ik heb in deze tijden mijn muntjes gewoon op coinbase en kraken staan zodat ik sneller kan schakelen.

En met alles weg te halen creëer je ook meer paniek.

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 11-11-2022 07:27 ]

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:00
“ Mensen blijf ééns rustig...”

- .

• Draconian
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15-01 09:01
Er gaan geruchten dat crypto.com en KuCoin ook genaaid zijn door exposure aan FTX. Let wel, geruchten...

Haal in deze roerige tijden zo snel mogelijk al je coins van beurzen af. Niet jouw keys, niet jouw munten.

Exchanges zijn niet meer veilig.
BlockFi pauzeert opnames Bitcoin, stablecoins en crypto

https://nieuws.btcdirect....pnames-bitcoin-en-crypto/

[ Voor 4% gewijzigd door Draconian op 11-11-2022 07:28 ]

• anti elppa
Draconian schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 07:28:
[...]

Exchanges zijn niet meer veilig.
BlockFi pauzeert opnames Bitcoin, stablecoins en crypto

https://nieuws.btcdirect....pnames-bitcoin-en-crypto/
zijn nooit veilig geweest hoor, weinig nieuws aan allemaal. Die paniek hier af en toe??!! heel bar :F

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:02
anti elppa schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 07:32:
[...]

zijn nooit veilig geweest hoor, weinig nieuws aan allemaal. Die paniek hier af en toe??!! heel bar :F
Yes plaats je orders en schuif je spul weer van de cex wanneer je klaar bent.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025

Nee

• Dacuuu
  • Laatst online: 17:45

https://twitter.com/kris/...&t=q6_rCM8LTQHiRr3hehG_Aw

[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 11-11-2022 07:49 ]

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:01
Eigen risico uiteraard. Als je er maar bewust van bent dat bij een faillissement jouw munten onderdeel worden van het faillissement.
Slux schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 07:25:
[...]

Leuk als je hold maar als je veel trade schiet het niet op, ik heb in deze tijden mijn muntjes gewoon op coinbase en kraken staan zodat ik sneller kan schakelen.

En met alles weg te halen creëer je ook meer paniek.
Dat is prima en je eigen risico-inschatting. Mijn bericht is bedoeld als bewustwording. Als jij erover nagedacht hebt, prima. Velen zullen zich mogelijk niet bewust zijn dat zo'n FTX/Alameda een nasleep kan hebben omdat er blootstelling is, en dat bij een faillissement je munten niet meer van jou zijn, maar verkocht kunnen worden.

Edit: zal mijn berichtje iets aanpassen

[ Voor 60% gewijzigd door vickypollard op 11-11-2022 08:03 ]

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:50
Hoe zit het eigenlijk met euro's of dollars op een exchange die er voor open orders op staan? Net zo snel verdwenen bij financiële problemen?
Pagina: 1 ... 84 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!