[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.397 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:05:
[...]

Je had op $600 kunnen verkopen, en nu onder de $500 weer terugkopen ;)
Dat zou wel heel perfect zijn geweest, maar ik heb tijdens de film niet stilgezeten :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hCchhjmhnkjg5GXxSwKLZlfx1CU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/E114FFqPcljKXYtz46UZIuIj.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
Ik koop en verkoop pas op de $2500+ ..simpel xd

Verwijderd

Iemand die Solana staked via de phantom wallet en een validator kan aanraden?

Edit: het is melea geworden

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2022 17:32 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gaat MASK nog een poging doen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vlo9arQy62WOUKYMfJdnvEdgyEc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wjJNUQRWCA6UHQlZr9yVNZpU.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:31:
Gaat the MASK nog een poging doen?
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/5hDZ5RWc7uYAAAAC/the-mask-smokin.gif

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:43
Geen idee. doet voor mij niks.😎Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/InHtVC1BHvad3c4ZayBbvWQpmOE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2wXAR4ox2TDiIwEmpiPQQCjk.webp?f=fotoalbum_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:41
Iemand hier die het FTX verhaal een beetje volgt op dit moment? Gaat FTX de volgende zijn die om valt binnenkort?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@sjorremans Naar mijn weten heeft FTX heel veel invloed, maar ook brede investeringen, in de crypto wereld. Daarmee lopen ze veel risico, maar hebben ze ook veel inkomstenstromen. Ik weet niet wat er nu weer aan de hand is? Hopelijk geen FUD?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:27

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:57:
@sjorremans Naar mijn weten heeft FTX heel veel invloed, maar ook brede investeringen, in de crypto wereld. Daarmee lopen ze veel risico, maar hebben ze ook veel inkomstenstromen. Ik weet niet wat er nu weer aan de hand is? Hopelijk geen FUD?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQ-zU9D_IG0fioryqa7lGwOw2Fs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y86K9XrXUksyce3C7jVr2440.jpg?f=fotoalbum_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:41
Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:57:
Ftx schijnt insolvent te zijn volgens een rapport of diverse rapporten. Weet niet precies hoe het zit, of dat het ftx zelf is of dat het om alameda gaat.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ah, vandaag even niet op Twitter gekeken, maar heb idd wat gemist :)

Genoeg geld in dit wereldje beschikbaar, totdat ...

[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 06-11-2022 18:37 ]

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:41:
Ik heb nog een flinke retro console/game verzameling. Aardig wat handhelds, consoles en games CIB.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bhzWxlRjKjfIstE-_y0RGzuEVSU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sw4dykfuZWMFFlW2fmttnujG.jpg?f=user_large

Maktub

Verwijderd

Krijgen we nog een weekly close pump?

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:46:
Krijgen we nog een weekly close pump?
100% zeker.
Laat het me even weten als je weet in welke week.

Maktub

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:07
MrMrq schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:54:
[...]

100% zeker.
Laat het me even weten als je weet in welke week.
🤣🤣🤣

De Bitcoin en Eth zijn wel een beetje dood in het weekend hè, Tante Ria koopt tegenwoordig geen crypto meer. Lekker rustig op verjaardagen.
Mooie DCA tijd…

[ Voor 29% gewijzigd door mentalozzie op 06-11-2022 20:19 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:36
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/j49DwSp/Nance.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-11-2022 20:17 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Gelukszoekr
Nevermind

[ Voor 131% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-11-2022 20:41 ]

• JPS
  • Niet online

JPS

Gelukszoekr schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:27:
...maar dan ineens. In een paar weken zie je dit op je scherm...
En dat is vaak ook zo weer over. Greed is a bitch! >:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Gelukszoekr Wel mooi dat je gokt (lees: rekent) op één main coin. Je zit dan of helemaal goed of er helemaal naast. Volgens mij heb je nu met SXP en PLU 2x met een "card coin" helemaal goed gegokt, heel nice, complimenten!

Had natuurlijk ook anders uit kunnen pakken, maar wel ballen. Ik zou op zich ook wel all-in durven gaan met BNB, BTC of ETH, maar niet met al die anderen en daarom spreid ik.

Blijf in ieder geval je inzichten hier tijdig delen :)

Edit: Afbeelding inmiddels weggehaald zie ik (y)

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 06-11-2022 20:42 ]

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-01 18:04
@Gelukszoekr Heb m deze keer maar niet gequote, al was het geen foutje volgens mij 😉
Wel mooie gains toen zeg! Hoop voor je dat je ze deze ronde ook maakt!
Goeie shills zijn altijd welkom.
Overigens, heb ook weer bifi, 20% meer dan vanmorgen, dus prima dagje zo.
Nieuw tp order weer achterlijk hoog erin gezet, ben benieuwd.

• Gelukszoekr
Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:42:
@Gelukszoekr Wel mooi dat je gokt (lees: rekent) op één main coin. Je zit dan of helemaal goed of er helemaal naast. Volgens mij heb je nu met SXP en PLU 2x met een "card coin" helemaal goed gegokt, heel nice, complimenten!

Had natuurlijk ook anders uit kunnen pakken, maar wel ballen. Ik zou op zich ook wel all-in durven gaan met BNB, BTC of ETH, maar niet met al die anderen en daarom spreid ik.

Blijf in ieder geval je inzichten hier tijdig delen :)

Edit: Afbeelding inmiddels weggehaald zie ik (y)
Bedankt man, zoals je weet kan ik het niet laten om hier dingen te delen, dus dat komt wel goed :)

Het plaatje toch maar weer weggehaald, ik vind het leuk om successen te delen, maar het kan ook verkeerd over komen. Het was meer ter illustratie dat het soms heel hard kan gaan. (x5 in 12 weken). En dat gun ik iedereen die hier nu nog rondhangt.

Dat we aan het kopen zijn is duidelijk, nu maar weer proberen de exit goed te timen :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Met zijn allen samen all-in gaan? Dan hoeven we niet weer een jaar te wachten...

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:10:
Met zijn allen samen all-in gaan? Dan hoeven we niet weer een jaar te wachten...
[Twitter]
Zo'n lootje is wel wat voor @Gelukszoekr. Als hij van alle shitcoins al de juiste weet te kiezen is het winnen van zo'n loterij natuurlijk een eitje.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-01 01:16
leuk filmpie over Doge

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Kol Nedra Wel graag "nieuws" uit het heden ipv verleden posten :)

• Gelukszoekr
@Taro Ik kan me nog goed herinneren dat we een jaartje geleden het er over hadden, dat in een volgende bear, zoals nu dus, we flink zouden inslaan op alts. Daarin heb jij flink woord gehouden. Ik twijfel nog. Ik heb gisteren weer wat Bitcoin gekocht, maar nog geen alts.

Waar ik nog mee worstel, als je teveel spreid, zoals jij nu gedaan hebt dan je vlakt het ook weer helemaal uit. Doe je er in dat scenario niet gewoon beter aan om alleen Bitcoin te kopen? Enkele interessante feitjes;

* Tijdens de vorige bullrun kwamen de alts pas écht los nadat Bitcoin een nieuwe ATH had neergezet
* Verweg de meeste alts verliezen longterm tegenover Bitcoin. Sterker nog, slechts een handjevol alts heeft het gepresteerd om in een nieuwe cycle een nieuwe ath te maken tegen de btc paring.
* Elke cycle zijn het weer andere alts die er uit springen. Zijn de alts die de volgende run BTC gaan outperformen al wel bekend? Vaak zijn het ineens nieuwe coins die voorkomen uit een nieuwe hype

Uiteraard zijn er ook zaken die zich uitspreken voor het vol in alts investeren, zoals bijvoorbeeld het gegeven dat de BTC.D zwaar achterblijft ten opzichte van eerdere cycles.

Misschien dat Ethereum deze cycle Bitcoin inhaalt. Qua utility zou me dit niet verbazen. Echter, zou het mij ook niet verbazen als er toch over een paar maanden nog een dramatische bug boven water zou komen uit "The merge" dat het hele Ethereum ecosysteem, en daarmee de hele altmarkt nog wat schade zou doen.

En dan is er nog regulering. Ik heb alle MiCar ontwikkelingen niet zo gevolgd, maar als ik het zo inschat dan lijkt me dat Bitcoin een andere behandeling zal krijgen dan een gecentraliseerde altcoin.

Zomaar wat gedachtes...

• Gelukszoekr
Ray_ schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:18:
[...]

Zo'n lootje is wel wat voor @Gelukszoekr. Als hij van alle shitcoins al de juiste weet te kiezen is het winnen van zo'n loterij natuurlijk een eitje.
In mijn omgeving heeft praktisch niemand iets met crypto. Ze vinden mij maar een rare gokker...

Maar straks komt de oudejaarsloterij er weer aan. En ondanks dat ze weten hoe slecht die winkans is staan m'n ouders, vriendin en collega's weer in de rij om loten te kopen. Ik snap dat niet. Ik doe daar niet aan mee

• Ray_
Gelukszoekr schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:47:
[...]

In mijn omgeving heeft praktisch niemand iets met crypto. Ze vinden mij maar een rare gokker...

Maar straks komt de oudejaarsloterij er weer aan. En ondanks dat ze weten hoe slecht die winkans is staan m'n ouders, vriendin en collega's weer in de rij om loten te kopen. Ik snap dat niet. Ik doe daar niet aan mee
Dat heet marketing. Maak ze lekker door ze een droom voor te houden. "Poeh, al dat geld uit onze loterij, kijk eens wat je er allemaal van zou kunnen kopen."
En dat meerdere keren per dag verkondigen.

En ondertussen gaat een crypto-reclame niet verder dan "eenvoudig crypto kopen en verkopen".
Maar ja, crypto is slecht dus dergelijke reclame-uitingen worden strikte regels opgelegd en tot een minimum gereduceerd. Daar zal nooit een lachende Lamborghini-chauffeur in beeld komen die vertelt dat hij al zijn Doge heeft gecashed.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Gelukszoekr Helemaal mee eens. Maar voor de helderheid:
  • Alle alts die ik heb staan verspreid over meerdere exchanges en betreffen maar een fractie van de hoeveelheid BTC/ETH/BNB
  • Alle alts bestaan wel uit een bedrag dat de moeite waard is als ze maal >5x gaan
  • De meeste ervan staan in staking, maar ik micromanage niet per stuk, er staan er bijv. 8 daar in de pf, 10 daar, 12 daar, maar kost mij verder geen aandacht wat betreft bijv. versturen, Ledger, etc.
  • Voorbeeld: ADA had ik al in 2018, destijds van +-0,12 naar 1,20 meegepakt en toen verkocht. In de run daarna weer onder de 10 cent opgepakt (wel veel te weinig), ging naar 3.xx USD. Heeft nu weer <0,40 gestaan. Als ADA nu weer >10x gaat, dan zit ik prima. Een alt kan dus prima meerdere runs goed presteren.
  • Ik heb er altijd slecht tegen gekund dat: alt X mooned! 3 minuten later: alt Y mooned! In het verleden wisselde ik regelmatig van alt X naar Y, weer herverdelen, bijkopen, herverdelen, etc. Nu gok ik gewoon op een groot aantal en blijf ik er verder vanaf, behalve af en toe winst nemen om daarna weer lager met dezelfde coin in te stappen. Zo was ik vandaag blij met de stijging van MASK, BIFI, MATIC, gisteren met SOL, etc. als ik alleen in de grote 3 had gezeten dan had ik vandaag niets verdiend. En iets verdienen betekent voor mij minimaal een extra dagloon.
  • Het kost mij behalve af en toe kijken verder geen moeite. Zit je bijv. in de coins die in het MC topic langskomen, dan moet je echt wel actief bezig zijn en is het x10 en -20x in een dag. Dat kost echt wel veel aandacht.
  • De coins die ik heb uitgekozen zijn stuk voor stuk bewust, niet willekeurig. Dat kan zijn door: lage supply, nog geen bullrun meegemaakt (dus minder sell pressure), dikke tech, Twitter/Elon, Crypto Twitter shills/pareltjes, etc..
De zwaarte in mijn pf ligt echt bij BTC, BNB en ETH. De rest is niet te verwaarlozen, maar wel aanzienlijk minder waard, nu nog :)

Over 6-18 maanden zien we wel of het goed heeft uitgepakt.

• JPS
  • Niet online

JPS

Ik snap je gedachten met Alts helemaal @Gelukszoekr . Elke cycle heeft zijn parels, maar vaak ook alleen dan. Het maakt ook weinig uit hoe goed de onderliggende tech is; de volgende cycle zijn ze vervangen door nieuwe en zit je daar met je zakje dat je op driekwart ATH hebt gekocht...

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@JPS Er zit wel een groot verschil tussen een zakje kopen op 75% ATH en daarmee een bear market ingaan, of de betreffende alts op -98% van de ATH inkopen (zoals ik nu hopelijk heb gedaan ;) ).

Dat eerste is niet handig, het tweede biedt veel kansen, maar helaas ook geen garanties.

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:47:
[...]

dit precies, je kan echt veel beter dat bedrag van €30 dan in een uber kleine low marketcap-coin gooien, de kans dat je hierop verdient is groter dan een oudejaarslot :+

wat @Taro doet doe ik ook deels: altjes kopen in kleine fluffjes waar je staking rewards krijgt. alleen ben ik niet van plan om het te verkopen, alleen als het te hard gestegen is zoals Doge, waarbij ik lager weer inkoop (reeds gedaan nu)
meeste staking rewards bij mij zitten bij Binance en Kraken. ander deel nog bij Bitvavo en ByBit.
staking en (auto)compounding wordt echt onderschat.
ook Cake en BOO op DeFi, beide zeer hoog risico maar beschouw deze als een loss, maar wie weet :D

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 06-11-2022 22:24 ]

nothing stops this train

• JPS
  • Niet online

JPS

Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:12:
@JPS Er zit wel een groot verschil tussen een zakje kopen op 75% ATH en daarmee een bear market ingaan, of de betreffende alts op -98% van de ATH inkopen (zoals ik nu hopelijk heb gedaan ;) ).

Dat eerste is niet handig, het tweede biedt veel kansen, maar helaas ook geen garanties.
Nee snap ik Taro, maar is om het nadeel wat te illustreren. De echte moonshot candidates zijn nauwelijks te voorspellen en veel Alts hebben dus maar beperkt echt momentum, vaak 1 cycle. Doge daarentegen... :)
Kunst is om dus ook op tijd er weer uit te stappen. Alts voor de Hodl geloof ik niet zo in, tenzij je ze in een ICO hebt gekocht en altijd wel in de plus blijft.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JPS schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:22:
[...]

Nee snap ik Taro, maar is om het nadeel wat te illustreren. De echte moonshot candidates zijn nauwelijks te voorspellen en veel Alts hebben dus maar beperkt echt momentum, vaak 1 cycle. Doge daarentegen... :)
Kunst is om dus ook op tijd er weer uit te stappen. Alts voor de Hodl geloof ik niet zo in, tenzij je ze in een ICO hebt gekocht en altijd wel in de plus blijft.
Eens en er gaan de komende periode uiteraard alts opstaan die het beter doen dan de oude/bestaande. Maar daar knal ik dan wel de maandelijkse DCA of het handelspotje weer in ;)

En alts hodlen is inderdaad niet goed, sowieso niet meerdere runs. Wel als er een exit strategie aan hangt waarbij de focus ligt op maximale winst nemen tijds de huidige run.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Mooie bullflag op de hourly

• JPS
  • Niet online

JPS

Ja die zie ik ook. Vanmorgen toch ook weer voor een groot deel ingestapt, maar hou zeker ook nog rekening met een extra leg down. Dan gaat er meer fiat het spel in.

[ Voor 5% gewijzigd door JPS op 06-11-2022 22:43 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:32

YES

Moderator General Chat
Helemaal mee eens, SHIB ziet er zeer sterk uit op de daily

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:43:
Helemaal mee eens, SHIB ziet er zeer sterk uit op de daily
Inderdaad, wel fijn dat dat hier onze base currency is geworden.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:32

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:46:
[...]

Inderdaad, wel fijn dat dat hier onze base currency is geworden.
Ik heb het al maanden geroepen maar gelukkig wordt er nu eindelijk geluisterd.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sterkte FTT holders!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ah, FTT is te shorten op ByBit: https://www.bybit.com/trade/usdt/FTTUSDT. Heb er wat USDT's in gedrukt.

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:55:
Ah, FTT is te shorten op ByBit: https://www.bybit.com/trade/usdt/FTTUSDT. Heb er wat USDT's in gedrukt.
"Yes, this is part of it. " tweet CHZ. Geen flauw idee wat ie bedoeld :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mozes123 op 06-11-2022 23:04 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mozes123 schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:02:
[...]

Part of the plan tweet CHZ.
Inderdaad en dit is nog maar een gedeelte van het geheel dat Binance heeft.

• Mozes123
Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:04:
[...]

Inderdaad en dit is nog maar een gedeelte van het geheel dat Binance heeft.
[Twitter]
FTT houdt nochtans goed stand lijkt me.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mozes123 schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:07:
[...]

FTT houdt nochtans goed stand lijkt me.
Klopt, maar ze hebben nog niets verkocht. Hij gaf aan dit de komende maanden te gaan verkopen.

En er is denk ik wel meer aan de hand als ik dit zo lees.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Andere berichten, mogelijk ook FUD!, is er genoeg.

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 06-11-2022 23:11 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Als de waarde van FTT dus significant daalt, dan heeft FTX / Alameda een enorm probleem. Daarom wil die Caroline (hierboven genoemd) dat dus ook graag voor 22 USD per FTT overnemen, ze kopen hun eigen tokens dan voor een bepaalde waarde terug om de koers niet verder te laten dalen.

Gelukkig heb ik niets op FTX staan, maar wees voorzichtig :)

• Mozes123
Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:15:
Als de waarde van FTT dus significant daalt, dan heeft FTX / Alameda een enorm probleem. Daarom wil die Caroline (hierboven genoemd) dat dus ook graag voor 22 USD per FTT overnemen, ze kopen hun eigen tokens dan voor een bepaalde waarde terug om de koers niet verder te laten dalen.

Gelukkig heb ik niets op FTX staan, maar wees voorzichtig :)
Die Alameda tweet had ik ook gezien ja. Alameda is ook niet onbesproken. Effe shortje openen, kan zomaar een Lunatje worden.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mozes123 schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:19:
[...]
Effe shortje openen, kan zomaar een Lunatje worden.
Loopt al ;)

Hopelijk aged dit well...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OrEMprbWmgXx6mywNMXdiB1TsWM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/B5JhukDhMqufi53nt49DWZUZ.png?f=user_large

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13GoY4orJgJg34EJYl2O34hUudA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZwrRG0sLXOSukUhMJe2T4RkB.jpg?f=user_large

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
Is het tijd om alts in te slaan?

EU DNS: 86.54.11.100

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
c-nan schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:23:
Is het tijd om alts in te slaan?
De beste tijd daarvoor was 2 weken geleden, de eerstvolgende beste optie is inderdaad nu ;)

Geen financieel advies, dikke disclaimer, investeer niet meer dan je bereid bent te verliezen, etc.

• resusaapje
  • Laatst online: 19:26

resusaapje

h less

Ah, we gaan weer omlaag? Mooi, morgenochtend weer DCA (y)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BNB vs FTT:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fg5wp8dXgAQyCFj?format=jpg&name=4096x4096

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7w07oMsX7N9S29vY05WfrXa4YBA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bi2bYecwaMlxIlwRQlrEDgo9.jpg?f=fotoalbum_large

zal wat zijn als CZ BNB gaat kopen 👀

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:33:
zal wat zijn als CZ BNB gaat kopen 👀
Als hij slim is maakt hij er geen persoonlijk voordeel van, maar drukt hij het in het SAFU fonds -> Respect.

• Kol Nedra
Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:35:
[...]

Als hij slim is maakt hij er geen persoonlijk voordeel van, maar drukt hij het in het SAFU fonds -> Respect.
ook dan zal BNB stijgen verwacht ik, voelen mensen zich veiliger...

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:37:
[...]

ook dan zal BNB stijgen verwacht ik, voelen mensen zich veiliger...
Exact, hij komt de Binance users tegemoet, dat is positief. Veel mensen zien CZ als een uitbater en profiteur, maar ik mag hem wel. Hij is transparant, communiceert, leeft geen extravagant leven met het geld dat hij heeft, etc.

• Mozes123
Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:21:
[...]

Loopt al ;)

Hopelijk aged dit well...

[Afbeelding]
22.5295 hier, succes!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Wordt geen weekly close op 69k zo te zien.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op maandag 7 november 2022 @ 00:18:
Wordt geen weekly close op 69k zo te zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nNA222j-w2iu_3tDTqjLTvXuXxw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xVIEIBEtHP2LgY54IKCUE8e9.png?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door Ngangatar op 07-11-2022 00:31 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:48
Ik wist het he, altijd die fomo hier aanjagen...

Edit: toch nog altijd boven de Daily MA99, right??

[ Voor 36% gewijzigd door cooLopke op 07-11-2022 00:41 ]

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:59
cooLopke schreef op maandag 7 november 2022 @ 00:39:
Ik wist het he, altijd die fomo hier aanjagen...

Edit: toch nog altijd boven de Daily MA99, right??
Never chase green candles... :+

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik kan het niet laten om het hier te delen :D : Ik heb in oktober een dode token ''Floki New Year'' gekocht en die is net gewoon x25 gegaan. En het is pas begin november... _O- Ik ga voor alles of niets :*)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

_Gast_ schreef op maandag 7 november 2022 @ 01:36:
Ik kan het niet laten om het hier te delen :D : Ik heb in oktober een dode token ''Floki New Year'' gekocht en die is net gewoon x25 gegaan. En het is pas begin november... _O- Ik ga voor alles of niets :*)
Gast...

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Soort van ontlading... 8)7

Back on topic: Ik heb BNB verkocht op $350 om het hopelijk lager in te kopen...

[ Voor 96% gewijzigd door _Gast_ op 07-11-2022 02:04 ]

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:40
Gaan de beurzen tegenwoordig snachts open?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Ray_
Ik hoop dat FTX het overleeft. Heb er geen cent staan maar gebruik hun app om mijn pf bij te houden en moet er niet aan denken om alles over te zetten :+

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-01 11:26
PlanR schreef op maandag 7 november 2022 @ 06:30:
Gaan de beurzen tegenwoordig snachts open?
futures. En die staan lichtjes in het rood. Nasdaq staat nog steeds akelig dicht bij zijn low.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• c-nan
Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:25:
[...]

De beste tijd daarvoor was 2 weken geleden, de eerstvolgende beste optie is inderdaad nu ;)

Geen financieel advies, dikke disclaimer, investeer niet meer dan je bereid bent te verliezen, etc.
Welke zijn dat dan?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
All of the above :D

Zero.

• Slux
  • Niet online
Toch wel weer een voorspelbare markt elke keer dat ltc gaat, kan je weer actie verwachten.

Eindelijk weer een plakje kaas verdiend.

• Kol Nedra
Slux schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:14:
Toch wel weer een voorspelbare markt elke keer dat ltc gaat, kan je weer actie verwachten.

Eindelijk weer een plakje kaas verdiend.
wie het kleine niet eert toch?

dankzij Doge van de week toch wel gratis 6 maanden WoW abbo verdient +de expansion Dragonflight :+

nothing stops this train

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Dat hele FTT gaat ontploffen als een bom.

Die vrouwelijke CEO ziet eruit alsof ze een zwerver van straat hebben geplukt als katvanger.

Rondom dat Alameda Research hangen allerlei schimmige figuren (waaronder Haseeb Qureshi, in de pokergemeenschap bekend van valsspelen in de tijd dat Full Tilt Poker nog bestond). Deze meneer heeft één of ander investeringsfonds en een DEX dat ook weer is gefinancierd door Alameda.

• Vis
  • Laatst online: 23:47

Vis

Alles maar weer verkopen dus.. Luna praktijken met FTT.
Wellicht dus weer een trapje lager.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• PlanR
Vis schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:38:
Alles maar weer verkopen dus.. Luna praktijken met FTT.
Wellicht dus weer een trapje lager.
Zou de exchange in gevaar komen? Ik handel al meer als een jaar in FTX. Overgestapt vanuit Binance. Heb er ook al aardig wat centjes opstaan. Geparkeerd in USD en wat trades lopen die in profit staan. Kunt toch niet zomaar alles kwijtraken?

• BTC100K2021
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

PlanR schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:57:
[...]

Zou de exchange in gevaar komen? Ik handel al meer als een jaar in FTX. Overgestapt vanuit Binance. Heb er ook al aardig wat centjes opstaan. Geparkeerd in USD en wat trades lopen die in profit staan. Kunt toch niet zomaar alles kwijtraken?
Hope for the best, prepare for the worst. Dus koop BIFI :P

Kan wel eens een rood dagje worden voor de andere assets die ze hebben. Die gaan nu alles verkopen om FTT te kunnen opkopen om de crash te verkopen.

Dus SOL & BTC gaan het zwaar krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-11-2022 09:00 ]

• PlanR
BTC100K2021 schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:58:
[...]

Hope for the best, prepare for the worst. Dus koop BIFI :P
Van m’n tradewinsten kocht ik de meest rare munten. Dat bedrag is al een hele mooie auto waard. Vanavond maar eens alles omzetten naar btc en op de ledger knallen.

De trades laat ik lopen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
[...]
Kunt toch niet zomaar alles kwijtraken?
Dat kan zeker wel.. op alle exchanges

Zero.

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:07
[...]

Dachten de mensen van Celcius ook.. en zo zijn er nog talloze exchanges.
Zou nooit veel geld neerzetten op één exchange.. gebruik ledger(s) en verschillende exchanges.
Maar iedereen moet het zelf weten :)

• resusaapje

resusaapje

h less

In ander belangrijk nieuws: nog 5 uurtjes en je kunt je verzamelde HFT verkopen. Of kopen, als je gek bent.

Wat denken jullie dat die munt gaat doen? Ik reken op minstens $1/HFT. Kan ik van de winst toch zeker één flesje van dat bocht dat jullie drinken kopen. Schuldenbräu was het toch?

Opbrengst van die hele launchpool staat bij mij op 3% inmiddels. Manmanman, mensen hebben er 2,7mln BUSD en 10mln BNB ingestoken. Boelliesj!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Vis
  • Laatst online: 23:47

Vis

[...]

Al deze gure exchanges komt alles boven water uiteindelijk. Ook bij Binance zullen ze niet alles volgens de regels doen, CZ is een perfecte wolf in schaapskleren. Doet zich aardig voor, maar ondertussen de grootste willen worden en monopolie positie opbouwen, totdat de muziek stopt. Ik vertrouw hem niet. Maar tot die tijd natuurlijk wel gebruik maken van Binance ivm de goedkope fee's met traden. Doe er natuurlijk ook aan mee voor zolang het feestje doorgaat.
Daarom, grootste gedeelte BTC en ETH staat op de Ledger.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• c-nan
Nou, laatste paar pagina's is niets gepost, behalve wat discussie over ene CZ en FTT en FTX oid.

• PlanR
FTT munt geeft geen krimp. Een ETH zakt harder.

• resusaapje

resusaapje

h less

c-nan schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:02:
[...]

Nou, laatste paar pagina's is niets gepost, behalve wat discussie over ene CZ en FTT en FTX oid.
Hey, ik doe m'n best ja! :(

Heb jij trouwens ooit iets gepost? Kan me niet herinneren, dus zal het niet waardevol zijn geweest voor mij >:)

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-01 14:21
FTT denkt, bekijk het maar?
Waar gaat die plots heen dan... :?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• resusaapje

resusaapje

h less

Topic warning:
"Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.

En verder:
https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/

[ Voor 10% gewijzigd door resusaapje op 07-11-2022 09:06 ]

• Gelukszoekr
c-nan schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:02:
[...]

Er zijn websites waar je alle coins kan zien, en dan staan ze netjes gesorteerd op volgorde waar het meeste geld in zit. Je zou dus kunnen zeggen dat de coins hier op volgorde staan van waar men het meeste vertrouwen in heeft.

Een populaire site is Coinmarketcap.com. Maar die van CZ. En dat is een onbetrouwbare Chinees, ik zou gaan voor Coingecko.com

Verwijderd

SOL gaat ook lekker rekt pff :(. FTT heeft daar blijkbaar ook veel geld in zitten dus kan daar ook wel iets mee te maken hebben

• resusaapje

resusaapje

h less

Going doooooooown! Gelukkig heb ik net mijn wekelijkse DCA momentje gehad om vet te profiteren van buy high, sell low. Gek genoeg staat de auto-invest nog steeds in de plus. +4% zelfs. Er kan dus nog wat af!

In mijn PF is na maanden eindelijk iets veranderd. Algo en Matic zijn binnengekomen op plaats 7 en 9:
- DOT
- BTC
- ETH
- BNB
- GLMR
- LIT
- ALGO
- ASTR
- MATIC
- ATOM

Gekkigheid met die DOTjes. Allemaal door die parachains. Komt helemaal goed als DOT weer x10 gaat. En als dat gebeurd, gaan GLMR, LIT en ASTR ook naar de maan. Als, mits, maar, wen moen.
ALGO aankoop was trouwens een ideetje van een geacht SC-lid. Dank daarvoor. Verkopen op de $0,50 zei hij, en dat moment lijkt binnenkort nog te komen ook. Leukleuk!
Moment van MATIC d'r uitgooien heb ik nog niet bepaald. Voorlopig doet de staking het aardig met z'n 20% APR, dus ik hodl 'm waarschijnlijk tot $10.

Ondertussen sta ik nochtans met aardig wat USDx langs de zijlijn te wachten op slechtere tijden. Jullie nog ideetjes, tips, klachten?

• resusaapje

resusaapje

h less

Okee, voorspelling:
Naar beneden naar 20.500 en daarna naar boven naar 23.500

I am benewd!

• Gelukszoekr
resusaapje schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:24:
ALGO aankoop was trouwens een ideetje van een geacht SC-lid. Dank daarvoor. Verkopen op de $0,50 zei hij, en dat moment lijkt binnenkort nog te komen ook. Leukleuk!
Ja, dat was gewoon weer een goede call. Helaas heb ik hier zelf dan weer niet van geprofiteerd.

Of die $0.5 snel komt weet niemand, maar dan kan je nu dus al wel een deel verkopen met een goede winst :)

• resusaapje

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:33:
[...]

Ja, dat was gewoon weer een goede call. Helaas heb ik hier zelf dan weer niet van geprofiteerd.
Haha, de mysteries van Roels voorspellingen. Heel altruïstisch van je! d:)b
Of die $0.5 snel komt weet niemand, maar dan kan je nu dus al wel een deel verkopen met een goede winst :)
Helaas zit ik er ook met slechts een flufje in. Dus hodl tot de $0,50!!

Sterke munt! Es wie spiek, krabbelt ALGO uit het door BTC gegraven dal :D

[ Voor 7% gewijzigd door resusaapje op 07-11-2022 09:37 ]

• PlanR
resusaapje schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:33:
Okee, voorspelling:
Naar beneden naar 20.500 en daarna naar boven naar 23.500

I am benewd!
Mi two! 20.5 houd stand.
Vanavond staan we weer op 21+ primaaa

Verwijderd

Hodl.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Euro pleurt weer omhoog richting pariteit.

Moon soon.

Verwijderd

misschien dat ik toch maar is moet beginnen met een beetje te verkopen na een sterke stijging. nadien dan (hopelijk) lager terug instappen. momenteel hodl ik vooral.. toch wel een mentaal spelletje :/

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Verwijderd schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:06:
misschien dat ik toch maar is moet beginnen met een beetje te verkopen na een sterke stijging. nadien dan (hopelijk) lager terug instappen. momenteel hodl ik vooral.. toch wel een mentaal spelletje :/
Denk vooral dat dit de retest was. Op naar 23.5k

Evt na moonvember (eenmalig) terug naar 19.5k?

1€ = bijna weer 1$!

[ Voor 10% gewijzigd door keanu_ op 07-11-2022 10:19 ]

• c-nan
resusaapje schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:03:
[...]

Hey, ik doe m'n best ja! :(

Heb jij trouwens ooit iets gepost? Kan me niet herinneren, dus zal het niet waardevol zijn geweest voor mij >:)
Het was echt niet lullig bedoeld, excuses als het zo overkwam.

Verder vraag ik ook niet welke coin goed is, ik ben gewoon benieuwd waar jullie recentelijk in zijn gestapt.

En antwoord op je vraag: nee, ik post zo goed als niet in dit topic, want ik trade al heel lang niet meer.

Pagina: 1 ... 60 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!