Leuke winkelcentrum. Dat is nog een van de weinige plekken waar je gratis kan parkeren.knakworst schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:12:
[...]
Er zijn nu zoveel mensen overtuigd van een dikke recessie, ik ben vanmiddag naar de mall of the Netherlands geweest en kon over de hoofden lopen, is dan iedereen voor de laatste keer zijn spaargeld aan het stukslaan
De doorsnee Nederlander heeft geen idee wat een recessie voor ze betekent johknakworst schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:12:
[...]
Er zijn nu zoveel mensen overtuigd van een dikke recessie, ik ben vanmiddag naar de mall of the Netherlands geweest en kon over de hoofden lopen, is dan iedereen voor de laatste keer zijn spaargeld aan het stukslaan
Ik parkeer in hartje Utrecht, Amsterdam en Rotterdam ook gratis. Heerlijk, en altijd midden in het centrum.GioStyle schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:15:
[...]
Leuke winkelcentrum. Dat is nog een van de weinige plekken waar je gratis kan parkeren.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja, lekker. Ik heb de memo gemist. Dat krijg je als je op vakantie bent...Taro schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:10:
[...]
Als je dat filmpje op de dag van publicatie al had gekeken zat je al een paar dagen all-in
#spuit11
Wel opmerkelijk, zijn advies is niet om all-in te gaan
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Oh, ben op basis van de thumbnail all-in gegaan, filmpje niet eens gekeken.Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:30:
[...]
Wel opmerkelijk, zijn advies is niet om all-in te gaan
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
65+ cardNgangatar schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:29:
[...]
Ik parkeer in hartje Utrecht, Amsterdam en Rotterdam ook gratis. Heerlijk, en altijd midden in het centrum.
Welkom terug kerel @YES en ik hebben je gemist
UberLurker Departement #GG.
Voelt goed hè. Al die gains. Ik ruik die glimlach door m'n scherm heenTaro schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:32:
[...]
Oh, ben op basis van de thumbnail all-in gegaan, filmpje niet eens gekeken.
Met de treinSkrunsies schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:33:
[...]
65+ card![]()
Welkom terug kerel @YES en ik hebben je gemist
Good to be back bud.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Oke, nouja, ook maar een plukje Bitcoin gekocht dan toch maar. Met frisse tegenzin 
Nu wil ik dat uiteraard veilig op de Ledger parkeren. En dan heb ik een vraag voor de échte tweakert. Wat voor Bitcoin zal ik er van maken? Taproot, Segwit, of toch de oude vertrouwde Legacy?
Nu wil ik dat uiteraard veilig op de Ledger parkeren. En dan heb ik een vraag voor de échte tweakert. Wat voor Bitcoin zal ik er van maken? Taproot, Segwit, of toch de oude vertrouwde Legacy?
geen idee, ik heb hier ook geen verstand van wat de beste keuze is namelijkGelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:51:
Oke, nouja, ook maar een plukje Bitcoin gekocht dan toch maar. Met frisse tegenzin
[Afbeelding]
nothing stops this train
Haha bull is aaaaaan!Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:51:
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
@Gelukszoekr
Gebruik zelf native segwit, transacties zijn met enkele minuten binnen en kost volgens mij meestal iets van 2 dollar.
Gebruik zelf native segwit, transacties zijn met enkele minuten binnen en kost volgens mij meestal iets van 2 dollar.
Nee man. Dit is fomo icm een jetlag
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:51:
[Afbeelding]
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:37:
[...]
Voelt goed hè. Al die gains. Ik ruik die glimlach door m'n scherm heen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Hangt er ook vanaf waar vandaan je de BTC verstuurd. Ik gebruik zelf altijd Segwit. Legacy is verouderd en de meeste exchanges en brokers ondersteunen het goedkopere Segwit. Taproot is de nieuwste versie, weet niet of dat al breed ondersteund wordt, maar Segwit is volgens mij prima.Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:51:
wat ik lastig vind is winst nemen, ik sta nu in een mooie plus met LTC en LINK
kan een deel natuurlijk traden voor BTC
nothing stops this train
Anders stap je gewoon met 10% uit richting idd BTC en stel je weer een iets lagere buy order in?Kol Nedra schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 21:07:
Ik heb wat gevonden, misschien zelfs voor in de OP? Aangezien we hier allemaal zitten vanwege de tech;
Bitcoin type adressen:
Legacy addresses are addresses that start with the number 1.
Example: 15e15hWo6CShMgbAfo8c2Ykj4C6BLq6Not
A legacy address is simply the hash of the public key to your private key. Back when Bitcoin launched in 2009, this was the only way to create an address. Today, this uses the most amount of space inside a transaction and is therefor the most expensive address type. Nowadays there is no good reason to use this type of address. (Kraken support dit type)
Pay-to-Script-Hash are addresses that start with the number 3.
Example: 35PBEaofpUeH8VnnNSorM1QZsadrZoQp4N
In contrast to legacy addresses, pay-to-script-hash addresses are not the hash of the public key, but of a script that involves certain spending conditions, which stay hidden from the sender. P2SH addresses can even make use of SegWit and save transaction fees. Sending to a P2SH address is roughly 26% cheaper than using a wallet with legacy addresses. (Kraken support dit type)
Native SegWit are addresses that start with bc1q.
Example: bc1q42lja79elem0anu8q8s3h2n687re9jax556pcc
Using this type you can save additional 16% over the P2SH addresses, adding up to over 38% savings over legacy addresses. Because of these savings, this is currently the most used standard for addresses. (Kraken support dit type)
Taproot addresses start with bc1p.
Example: bc1pmzfrwwndsqmk5yh69yjr5lfgfg4ev8c0tsc06e
Regular taproot transactions are slightly bigger than native segwit, but smaller than legacy addresses. This is because they are tied to public keys instead of public key hashes. For complex transactions involving for example a multisignature script, taproot adresses save a lot of space, making them cheaper. (Kraken support dit type (nog) niet)
Dan blijf ik bij m'n native segwit wallet voor nu
Bitcoin type adressen:
A legacy address is simply the hash of the public key to your private key. Back when Bitcoin launched in 2009, this was the only way to create an address. Today, this uses the most amount of space inside a transaction and is therefor the most expensive address type. Nowadays there is no good reason to use this type of address. (Kraken support dit type)
In contrast to legacy addresses, pay-to-script-hash addresses are not the hash of the public key, but of a script that involves certain spending conditions, which stay hidden from the sender. P2SH addresses can even make use of SegWit and save transaction fees. Sending to a P2SH address is roughly 26% cheaper than using a wallet with legacy addresses. (Kraken support dit type)
Using this type you can save additional 16% over the P2SH addresses, adding up to over 38% savings over legacy addresses. Because of these savings, this is currently the most used standard for addresses. (Kraken support dit type)
Regular taproot transactions are slightly bigger than native segwit, but smaller than legacy addresses. This is because they are tied to public keys instead of public key hashes. For complex transactions involving for example a multisignature script, taproot adresses save a lot of space, making them cheaper. (Kraken support dit type (nog) niet)
Thx, toegevoegd incl. inleiding. Heb ook even bij Binance gekeken en die ondersteunen volgens mij alleen Legacy & Segwit. En ja, ook BSC, etc. maar dat slaan we voor het gemak maar overGelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 21:28:
Ik heb wat gevonden, misschien zelfs voor in de OP? Aangezien we hier allemaal zitten vanwege de tech;
[...]
Zo voelt leverage traden ook, alleen is bewust stoppen dan vaak niet de reden, maar het gebrek aan resterende assets om door te gaan 
Na het lezen van dit soort teksten besef ik me weer dat de echte adoptie nog ver weg is. Heb echt geen idee wat ik net gelezen hebGelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 21:28:
Bitcoin type adressen:
What a time to be alive
Een ander voorbeeld dan. Als je onderstaande leest. Kan je daar chocola van maken?Numbers schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:16:
[...]
Na het lezen van dit soort teksten besef ik me weer dat de echte adoptie nog ver weg is. Heb echt geen idee wat ik net gelezen heb![]()
What a time to be alive
Het legt uit hoe bijvoorbeeld Gmail werkt. Is dat boeiend? Waarschijnlijk niet, zolang je een mailadres hebt, en een adres waar je iets naar toe wilt mailen dan is dat voor jou genoeg. Net als met BitcoinIMAP was designed by Mark Crispin in 1986 as a remote access mailbox protocol, in contrast to the widely used POP, a protocol for simply retrieving the contents of a mailbox.
It went through a number of iterations before the current VERSION 4rev1 (IMAP4), as detailed below:
Original IMAP
The original Interim Mail Access Protocol was implemented as a Xerox Lisp Machine client and a TOPS-20 server.
No copies of the original interim protocol specification or its software exist.[7][8] Although some of its commands and responses were similar to IMAP2, the interim protocol lacked command/response tagging and thus its syntax was incompatible with all other versions of IMAP.
IMAP2
The interim protocol was quickly replaced by the Interactive Mail Access Protocol (IMAP2), defined in RFC 1064 (in 1988) and later updated by RFC 1176 (in 1990). IMAP2 introduced the command/response tagging and was the first publicly distributed version.
IMAP3
IMAP3 is an extremely rare variant of IMAP.[9] It was published as RFC 1203 in 1991. It was written specifically as a counter proposal to RFC 1176, which itself proposed modifications to IMAP2.[10] IMAP3 was never accepted by the marketplace.[11][12] The IESG reclassified RFC1203 "Interactive Mail Access Protocol - Version 3" as a Historic protocol in 1993. The IMAP Working Group used RFC 1176 (IMAP2) rather than RFC 1203 (IMAP3) as its starting point.[13][14]
IMAP2bis
With the advent of MIME, IMAP2 was extended to support MIME body structures and add mailbox management functionality (create, delete, rename, message upload) that was absent from IMAP2. This experimental revision was called IMAP2bis; its specification was never published in non-draft form. An internet draft of IMAP2bis was published by the IETF IMAP Working Group in October 1993. This draft was based upon the following earlier specifications: unpublished IMAP2bis.TXT document, RFC 1176, and RFC 1064 (IMAP2).[15] The IMAP2bis.TXT draft documented the state of extensions to IMAP2 as of December 1992.[16] Early versions of Pine were widely distributed with IMAP2bis support[9] (Pine 4.00 and later supports IMAP4rev1).
IMAP4
An IMAP Working Group formed in the IETF in the early 1990s took over responsibility for the IMAP2bis design. The IMAP WG decided to rename IMAP2bis to IMAP4 to avoid confusion.
IT'ers zoals wij begrijpen dat wel, maar daarbuiten is het vaak abracadabra en wil men het ook niet begrijpen. Daarom is het nodig om die technische laag weg te halen tbv bredere adoptie.Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:24:
[...]
Een ander voorbeeld dan. Als je onderstaande leest. Kan je daar chocola van maken?
Al ben ik wel van mening dat als je iets wil gebruiken dat het vaak handig is om net even iets meer van de achterliggende techniek te begrijpen, dan ben je bij eventuele problemen ook niet direct op anderen aangewezen. Geldt niet alleen voor crypto, maar ook voor auto's, elektronica, etc.
Fair point.Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:24:
[...]
Een ander voorbeeld dan. Als je onderstaande leest. Kan je daar chocola van maken?
[...]
Het legt uit hoe bijvoorbeeld Gmail werkt. Is dat boeiend? Waarschijnlijk niet, zolang je een mailadres hebt, en een adres waar je iets naar toe wilt mailen dan is dat voor jou genoeg. Net als met Bitcoin
Aan de andere kant zouden de opties me wel verwarren en ervoor zorgen dat ik alles 10x ga controleren voordat ik überhaupt iets zou versturen
Dat zou ik altijd doen.Numbers schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:36:
[...]
Aan de andere kant zouden de opties me wel verwarren en ervoor zorgen dat ik alles 10x ga controleren voordat ik überhaupt iets zou versturen
Dat is ook een van de grootste drempels van dit moment voor adoptie. Het beheren van een eigen wallet moet makkelijker en simpeler. Ik hoop dat de introductie van CDBC's wel een beetje koudwatervrees kan wegnemen aangezien dit virtueel geld is uitgegeven door een vertrouwde instantie (bank/overheid).Taro schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:36:
[...]
IT'ers zoals wij begrijpen dat wel, maar daarbuiten is het vaak abracadabra en wil men het ook niet begrijpen. Daarom is het nodig om die technische laag weg te halen tbv bredere adoptie.
Dat moet je ook zeker doen. Het gaat toch om geld. En er is geen helpdesk om achteraan te bellen.Numbers schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:36:
[...]
Fair point.
Om nog even in de vergelijking met email te blijven. Bij het verzenden van een mailtje weet je ook dat er een bepaalde opbouw zit in het adres, en Gmail zal je waarschuwen als het geen geldig emailadres is. Zo werken de meeste exchanges tegenwoordig gelukkig ook, die herkennen wat voor adres het is
En om ook wat on topic te blijven: gisteren dacht ik een mooie groene kaars na te jagen (SOL). Meteen bedacht ik me dat dat het plan niet was én zelden succes heeft. Meteen break even verkocht.
Maar misschien werkt dat in een bear anders? Als er een fundamentele reden is voor de pump, dan kan dat een indicatie zijn voor performance in de volgende bull. En als je flink uitzoomt koop je nu eigenlijk geen groene kaars, maar niet steeds op een low.
Overpeinzingen!
Maar misschien werkt dat in een bear anders? Als er een fundamentele reden is voor de pump, dan kan dat een indicatie zijn voor performance in de volgende bull. En als je flink uitzoomt koop je nu eigenlijk geen groene kaars, maar niet steeds op een low.
Overpeinzingen!
Maktub
Even een kleine reminder over BIFI nog [EDIT: Ik schreef dit op $420 price-point]
1) Ze zijn dus pas gelaunched op Ethereum (erg grote stap imho, met veel long-term positives)
2) Ze zijn een NFT collectie aan het launchen van 5000 AI-generated koetjes, waarom is dat leuk?
Nou, elke NFT ($205) koopt achter de schermen $200 aan BIFI-ETH liquidity. $5 gaat naar de devs/artists.
Na 6 maanden kan de BIFI worden geunlocked en geclaimed. Ondertussen heeft de LP ook swap fees zitten accumuleren, en reken maar dat die er zullen zijn. Deze NFT, alhoewel ik hem artistiek niet zo spannend vind, is wel erg positief in potentie voor de waarde van BIFI. En portemonee-neutraal, als je gelooft in Eth en Bifi (En imho als er twee assets interessant zijn voor de medium term, dan zijn het deze twee wel).
My $0.02.
Disclaimer: Zelf net even 1.5 BIFI bijgekocht op 420 (tsja had het eerder moeten doen, dacht dat een zondagdipje nog wel zou komen, nee dus - maar lood om oud ijzer, $300 of $500 is allemaal goedkoop vergeleken met bijv. Yearn Finance tokens, vergelijkbare service in de markt). En bezit nu in totaal 11.5 BIFI welke ik over de afgelopen jaren voor een gemiddelde prijs van ongv. $750 gekocht heb.
1) Ze zijn dus pas gelaunched op Ethereum (erg grote stap imho, met veel long-term positives)
2) Ze zijn een NFT collectie aan het launchen van 5000 AI-generated koetjes, waarom is dat leuk?
Nou, elke NFT ($205) koopt achter de schermen $200 aan BIFI-ETH liquidity. $5 gaat naar de devs/artists.
Na 6 maanden kan de BIFI worden geunlocked en geclaimed. Ondertussen heeft de LP ook swap fees zitten accumuleren, en reken maar dat die er zullen zijn. Deze NFT, alhoewel ik hem artistiek niet zo spannend vind, is wel erg positief in potentie voor de waarde van BIFI. En portemonee-neutraal, als je gelooft in Eth en Bifi (En imho als er twee assets interessant zijn voor de medium term, dan zijn het deze twee wel).
My $0.02.
Disclaimer: Zelf net even 1.5 BIFI bijgekocht op 420 (tsja had het eerder moeten doen, dacht dat een zondagdipje nog wel zou komen, nee dus - maar lood om oud ijzer, $300 of $500 is allemaal goedkoop vergeleken met bijv. Yearn Finance tokens, vergelijkbare service in de markt). En bezit nu in totaal 11.5 BIFI welke ik over de afgelopen jaren voor een gemiddelde prijs van ongv. $750 gekocht heb.
Das is een grote investering voor worst met een ander smaakje.majic schreef op zondag 6 november 2022 @ 09:20:
Even een kleine reminder over BIFI nog:
My $0.02.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
En wat heb je nu gedaan?Kol Nedra schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 21:07:
Heb ongeveer hetzelfde. Ben aan het denken om gewoon de winst af te kopen en de rest te laten staan.
Of is dat een slecht idee?
Winst nemen is nooit een slecht ideeSpooN_05 schreef op zondag 6 november 2022 @ 09:37:
[...]
En wat heb je nu gedaan?
Heb ongeveer hetzelfde. Ben aan het denken om gewoon de winst af te kopen en de rest te laten staan.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
nog niks gedaan, als ik iets zal doen dan trade ik het voor BTC, iig zeker geen stablecoin of €SpooN_05 schreef op zondag 6 november 2022 @ 09:37:
[...]
En wat heb je nu gedaan?
nothing stops this train
hoe meer het stijgt, hoe meer % gains
maar wat versta je onder winst? is dat dan in BTC of in eur/stablecoin?
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 06-11-2022 09:42 ]
nothing stops this train
Klinkt prima, maar wat ik hier lastig aan vind is, is bifi nog relevant de komende jaren, of komt er een beter alternatief. Die vraag heb ik veel minder met btc, eth en bnb, met dit aantal heb je een forse investering uitstaan (misschien voor jou niet, maar voor veel mensen is dit meer dan een maandsalaris), dit kan een goede weloverwogen investering zijn maar naar mijn mening toch lichtelijk riskant.majic schreef op zondag 6 november 2022 @ 09:20:
My $0.02.
Zoals ik al eens eerder heb uitgelegd in het verleden:Coldcat schreef op zondag 6 november 2022 @ 09:34:
[...]
Das een hoop geld voor worst met een ander smaakje.
BIFI is effectief een aandeel in een bedrijf.
Behalve dat er maar 80,000 van zijn worden er ook BIFI-buybacks gedaan met geld afgeroomd van de transacties op het platform. Die worden vervolgens als APR uitgekeerd aan de BIFI houders.
De BIFI-Maxi pool is de plek waar je die uitkeringen krijgt, maar je kunt ook regelmatig chainhoppen om van deals en aanbiedingen gebruik te maken. Heb zo veel geld verdient in het verleden door andere tokens te accumuleren (Bonusen).
Het BIFI platform is vrij uniek en hooggewaardeerd in de crypto scene voor z'n veilige code (ze vinden zelfs bugs in code die door bugtesting platforms goedgekeurd is
Ze bieden effectief een platform aan waar je voor whatever assets je hebt op whatever chain makkelijk de beste staking opties kunt vinden. Single-staking, LP's etc. Niet alleen dat maar tegenwoordig zie je ook een risicoprofiel van elke vorm van staking die ze aanbieden. Ze optimaliseren en groeperen het staken op andere platforms op een soort van 'groupon' manier : In plaats van dat jij in je uppie gaat staken op zeg Spookyswap of Beets, stake je in unieke Bifi-tokens. Die tokens representeren het % van alle mensen die via Bifi op Beets of Spookyswap staken. Maar er is maar één wallet (Effectief) die uiteindelijk staked, waardoor je veel lagere gas-fees hebt per gebruiker.
Niet alleen dat maar je kunt ook vaak andere tokens live swappen naar de doeltoken. Jij hebt USDC, maar de pool is USDC-USDT-DAI? Geen probleem, gaat naar ratio. En je kunt het er ook weer als USDC uithalen of alleen DAI, of toch de triple-crypto LP token van spookyswap. Alles kan
Een ander voordeel van via Beefy staken ipv rechtstreeks is dat als er issues zijn met het platform waar gestaked wordt (of de specifieke token) dat Beefy er als de kippen bovenop zit. Traden kan halten, z'n gebruikers informeren en beschermende acties ondernemen. Terwijl jij als individu misschien lekker een weekendje even niet op je telefoon wil kijken, terug komt, en je LP platform is geleegd door een bug of hack. Al paar keer gehad dat door Beefy ik m'n tokentjes niet kwijt was
Dit zijn maar een paar dingetjes die het Beefy platform aanbied, maar uiteindelijk is het een serieus product met serieuze revenues welke financiële diensten bied. Ze zijn ook aanwezig op de meeste chains zo'n beetje van alle alternatieven en hebben een feilloze track-record.
@majic klinkt igg wel dat je onderzoek naar gedaan hebt, en idd je moet het zien als een soort ''aandeel'' van een bedrijf.
nothing stops this train
Ik heb het voor mij zelf zo bekeken:Don Guacamole schreef op zondag 6 november 2022 @ 09:42:
[...]
Klinkt prima, maar wat ik hier lastig aan vind is, is bifi nog relevant de komende jaren, of komt er een beter alternatief. Die vraag heb ik veel minder met btc, eth en bnb, met dit aantal heb je een forse investering uitstaan (misschien voor jou niet, maar voor veel mensen is dit meer dan een maandsalaris), dit kan een goede weloverwogen investering zijn maar naar mijn mening toch lichtelijk riskant.
Ik investeer alleen in crypto tokens die echt 'utility' hebben en medium-term er positief uit zien. M.a.w. projecten die daadwerkelijk iets bieden (heb ooit al GET genoemd, token van Nederlandse bodem dat ticketing services aanbied voor bijv. muziek events en andere evenemementen)
Uitzonderingen zijn chain-tokens (FTM, Eth etc) maar ook BTC ('digitaal goud' en meest populair).
Ik heb dus ook tokens van Beets, Spookyswap en Beefy. Helaas wel een beetje FTM-focused op dit moment, ivm de bearmarket heeft de fantom scene aardig geleden. Ik verwacht dat zodra de markt aantrekt Fantom héél hard om hoog gaat. Het is nog steeds qua techniek één van de top3 beste platforms op dit moment. Alleen ivm gebrek aan spannende ontwikkelingen, inhoudelijk gezien, doen ze het minder goed dan bijv. Polygon. Ik heb echt geen zorgen voor de toekomst van de chain.
Ik ben al sinds begin 2020 actief in de Beefy community en praat regelmatig - dagelijks - met de devs en managers van het platform op vriendschappelijke basis. Ze zijn niet loslippig als het gaat om nieuwe ontwikkelingen, maar heel soms kan ik een kleine hint uit een gesprek vissen (ik wist dat de Eth-chain er al een tijdje aan zat te komen, en ik ken ook de ontwikkelaar die aan de NFTs werkt - is een dev die ook voor mijn eigen NFT project gewerkt heeft namelijk!).Kol Nedra schreef op zondag 6 november 2022 @ 09:48:
@majic klinkt igg wel dat je onderzoek naar gedaan hebt, en idd je moet het zien als een soort ''aandeel'' van een bedrijf.
Maar ja, dit is wel een gevalletje van ik ben positief over Beefy _dus_ koop ik regelmatig BIFI tokens bij. Niet andersom (ik heb veel Tomb tokens, ook recent gekocht, maar ik zou niemand aanraden Tomb te kopen. Dat is echt een Degen risico investering xd).
Ik zie 420. Ik koop.majic schreef op zondag 6 november 2022 @ 09:20:
My $0.02.
Dacht even dat @Glenn Hoddle terug was
1 Bifiworstje kan geen kwaad toch bedankt voor de chill. Verder gisteren nog wat voetbaltokens opgepikt in aanloop naar het wk, gokje.
Gaan er uiteraard weer snel uit voor BTC of ETH.
Gaan wij de hamer zien rond de 21.5k? Ik verwacht eigenlijk van niet. Wordt een mooi weekuiteinde!
Lekker overzichtelijk, 4 jaar view en de rest is ruis.anti elppa schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:41:
bob heeft ook weer een nieuwe
[YouTube: The Birth of a Cycle]
Ik heb na jaren van “shitcoins” dit jaar BTC ingeslagen, avg buy rond de 21k
Het grootste gewin zal voor mij wel in Quant zitten denk ik, dat staat nu alweer zo dik in de plus
ja bob is altijd wel fijn om te kijken. Geen geschreeuw of kabaal.elektriekert schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:48:
[...]
Lekker overzichtelijk, 4 jaar view en de rest is ruis.
Het grootste gewin zal voor mij wel in Quant zitten denk ik, dat staat nu alweer zo dik in de plus
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja hier ook redelijk ‘safe’ met voornamelijk BTCelektriekert schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:48:
[...]
Lekker overzichtelijk, 4 jaar view en de rest is ruis.
Heb nu evenveel Quant als ETH, spijt dat ik er zoveel verkocht heb eigenlijk. Ethereum lijkt weer zwaar ondergewaardeerd.
En wat voetbaltokens en 1 Bifi dan.
Ohja en 1 uber uber shitcoin genaamd DIONE.
Voor als wonderen bestaan
Met een klein wickje naar 19.7k?keanu_ schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:45:
Gaan wij de hamer zien rond de 21.5k? Ik verwacht eigenlijk van niet. Wordt een mooi weekuiteinde!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kostentechnisch heb ik een veelvoud van QNT t.o.v. ETH, maar ik was er ook redelijk vroeg bij.Alpina schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:54:
[...]
Ja hier ook redelijk ‘safe’ met voornamelijk BTC
Heb nu evenveel Quant als ETH, spijt dat ik er zoveel verkocht heb eigenlijk. Ethereum lijkt weer zwaar ondergewaardeerd.
En wat voetbaltokens en 1 Bifi dan.
Ohja en 1 uber uber shitcoin genaamd DIONE.
Voor als wonderen bestaan
Ben benieuwd wat de aankomende jaren gaan brengen.
Kan je die BIFI ook naar je Ledger sturen? Zo ja, kan je deze dan ook staken?
Ja en ja.zwembroek schreef op zondag 6 november 2022 @ 11:19:
Kan je die BIFI ook naar je Ledger sturen? Zo ja, kan je deze dan ook staken?
Interessant.
Ik heb 't een aantal dagen geleden al eens gepost, maar:
momenteel is BIFI op Moonbeam het interessantst
BIFI MOON

Edit: En direct weer allemaal van die gappies die winst nemen... Deze keer was ik het niet.
Edit: En direct weer allemaal van die gappies die winst nemen... Deze keer was ik het niet.
[ Voor 72% gewijzigd door Taro op 06-11-2022 12:17 ]
RMRK gaat overigens ook lekker met +8% vandaag.
Dat clubje waar we het donderdag over hadden, die zo roemloos ten onder gingen tegen Feyenoord, heeft dus Binance op het truitje staan en, uiteraard, ook een eigen muntje, LAZIO. Sinds donderdag is dat geinige muntje gewoon wel met zo'n 50% gestegen, super tech en organische groei!
/f/image/FnbvVpkhAlSeNNVY9yDIRWTG.png?f=fotoalbum_large)
En toch waren ze niet blij:
/f/image/FnbvVpkhAlSeNNVY9yDIRWTG.png?f=fotoalbum_large)
Laat ik het zo stellen, hiervoor ga ik de accu van mijn boormachine niet eens opladen.Skrunsies schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:48:
Even een vraag voor de kenners.
Is het nou boeliesj of berriesj wat er op mijn Ledger aan de hand is![]()
[Afbeelding]
Volgens mij heb ik die nog van een of andere launchpool ofzo, kan dat?YES schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:36:
Dat clubje waar we het donderdag over hadden, die zo roemloos ten onder gingen tegen Feyenoord, heeft dus Binance op het truitje staan en, uiteraard, ook een eigen muntje, LAZIO. Sinds donderdag is dat geinige muntje gewoon wel met zo'n 50% gestegen, super tech en organische groei!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor 69.0000 niet ?YES schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:50:
[...]
Laat ik het zo stellen, hiervoor ga ik de accu van mijn boormachine niet eens opladen.
Hoe krijg ik jou dan langs op visite ?
Ligt aan het percentage. Als het -90% is, nee dan is het geen moeite.YES schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:50:
[...]
Laat ik het zo stellen, hiervoor ga ik de accu van mijn boormachine niet eens opladen.
Is het 0,01% daling is? Dan is het best de moeite.
Nou dat wordt uiteten vanavond.
Oh nee toch niet ik hodl lekker door.
1 of 80.000
Few
Oh nee toch niet ik hodl lekker door.
1 of 80.000
Few
Mijn fluf BIFi is nog steeds geen fluf waardTaro schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:13:
BIFI MOON![]()
Volgens mij, als je snel genoeg bent, doe je er verstandig aan op zo'n pump direct te verkopen
Ik denk dat ik ga kopen.Gelukszoekr schreef op zondag 6 november 2022 @ 13:41:
Volgens mij, als je snel genoeg bent, doe je er verstandig aan op zo'n pump direct te verkopen
Geduld, er is een mooie organische groene candle in de maak die spoedig voorbij de eerdere high van 22-10 vliegt:
Mooi man, die Bifi. Ik heb er zelf ook een. Kan er alleen niet meer bij.
Normaal gesproken ben ik dat met je eens, vooral als het om fat finger orders gaat met enorme wicks, maar dit ziet er uit als een mooie stijging die weleens door zou kunnen zetten.Gelukszoekr schreef op zondag 6 november 2022 @ 13:41:
Correct… ik verkocht op 608…Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 13:45:
[...]
Normaal gesproken ben ik dat met je eens, vooral als het om fat finger orders gaat met enorme wicks, maar dit ziet er uit als een mooie stijging die weleens door zou kunnen zetten.
Heerlijk die bifi, heb intussen een stoploss erop staan, als die gehit wordt pak ik 45% profit in 2 dagen. De laatste tijd pumpt bifi behoorlijk vaak, maar zakt dan altijd wel weer terug, tot iets boven het niveau van waar het start, zou me verbazen als dat vandaag niet weer het geval is.
Het volume is thans vele malen lager dan vorige keer. Kan wel nog eens doorstijgen (vrees ik)Don Guacamole schreef op zondag 6 november 2022 @ 13:50:
Heerlijk die bifi, heb intussen een stoploss erop staan, als die gehit wordt pak ik 45% profit in 2 dagen. De laatste tijd pumpt bifi behoorlijk vaak, maar zakt dan altijd wel weer terug, tot iets boven het niveau van waar het start, zou me verbazen als dat vandaag niet weer het geval is.
Keertje weinig te doen en op het juiste moment de pump gezien (meestal mis ik dat soort dingen gewoon), mooi moment om eens wél winst te nemen. Geladderd eruit, staat nog een halve die er tegen de 700 ook uitgaat.
Edit: Of die halve gaat eruit als de stoploss wordt gehit.. dat kon ook gebeuren
Nou, paar honderd in de zak. Gratis sinterklaas- en kerstcadeau's.
Bifi koop ik nog wel weer terug deze bear.
Edit: Of die halve gaat eruit als de stoploss wordt gehit.. dat kon ook gebeuren
Nou, paar honderd in de zak. Gratis sinterklaas- en kerstcadeau's.
Bifi koop ik nog wel weer terug deze bear.
[ Voor 30% gewijzigd door St@m op 06-11-2022 13:54 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik zal nog eens wat kopen...Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:13:
BIFI MOON![]()
Stoploss alweer gehit, nu krijg ik fomo
CRO doet het ook weer eens beter dan BTC. Lang geleden.
Nog een x2 om quitte te makenknakworst schreef op zondag 6 november 2022 @ 14:08:
CRO doet het ook weer eens beter dan BTC. Lang geleden.
Verwijderd
BIFI hodl ik lekker door, verkoop ik ooit wel eens als ie richting de 100k gaat in een bullrun.
80k supply en pas sinds 2 dagen beschikbaar op Ethereum, dat wordt vuurwerk in een bullrun.
Stake en forget.
80k supply en pas sinds 2 dagen beschikbaar op Ethereum, dat wordt vuurwerk in een bullrun.
Wen #Ethereum?
— Beefy (@beefyfinance) 4 november 2022
Now. pic.twitter.com/2Jhdm7dqAI
Stake en forget.
BIFI lekker man, maar dit heb ik ook een fluff, when BIFI $800?
nothing stops this train
FtfyKol Nedra schreef op zondag 6 november 2022 @ 14:36:
BIFI lekker man, maar dit heb ik ook een fluff, when BIFI $800 8000?
Zero.
lucky you, bij mij moet ie naar de $0.43 gaan voor break even
nothing stops this train
Voor mij moet ie naar waarde X CRO= 1 ETH en dan donder ik die rommel eruit.Kol Nedra schreef op zondag 6 november 2022 @ 14:40:
[...]
lucky you, bij mij moet ie naar de $0.43 gaan voor break even
Geitenbende!
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Tot 2XL, dus ook voor "beefy" mensenTh1x4nG schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:04:
[...]
Zitten wel pareltjes tussen hoor.![]()
https://gear.beefy.com/products/this-is-fine-shirt
Bifi strong.
Waar staan jullie Bifi in stake? Heb vorig jaar tijdens het geshill van onze vriend Glenn een flufje gekocht en destijds in 1 van de pools met de hoogste APY gestopt. Maar de APY van die pool is niks meer tegenwoordig.
Wil ze dus in een andere staking pool zetten, maar ook niet wekelijks willen swappen omdat de ene een nog betere geeft dan de andere.
Waar staan jullie Bifi in stake? Heb vorig jaar tijdens het geshill van onze vriend Glenn een flufje gekocht en destijds in 1 van de pools met de hoogste APY gestopt. Maar de APY van die pool is niks meer tegenwoordig.
Wil ze dus in een andere staking pool zetten, maar ook niet wekelijks willen swappen omdat de ene een nog betere geeft dan de andere.
gewoon op Binance, geeft nu ook 6.5%paul-s83 schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:34:
Bifi strong.
nothing stops this train
Ik ga wachten tot BIFI maxi op Eth vrijkomt en dan daar alles naar toe verplaatsen. Lood om oud ijzer, 1 of 6% APY schiet niet op in een paar weken imho xdpaul-s83 schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:34:
Bifi strong.
nothing stops this train
tnx! Zit nu ook in de BiFi maxi pool, en die APY is nu onder de 1%....majic schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:36:
[...]
Ik ga wachten tot BIFI maxi op Eth vrijkomt en dan daar alles naar toe verplaatsen. Lood om oud ijzer, 1 of 6% APY schiet niet op in een paar weken imho xd
Die op Eth natuurlijkpaul-s83 schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:51:
[...]
tnx! Zit nu ook in de BiFi maxi pool, en die APY is nu onder de 1%....
Ahh yes, nature is healing again. Majic shillt BIFI, Taro tekent lijnen en Pelox verkoopt de bodem.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Je had op $600 kunnen verkopen, en nu onder de $500 weer terugkopenTaro schreef op zondag 6 november 2022 @ 13:45:
[...]
Normaal gesproken ben ik dat met je eens, vooral als het om fat finger orders gaat met enorme wicks, maar dit ziet er uit als een mooie stijging die weleens door zou kunnen zetten.
[ Voor 12% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-11-2022 16:07 ]
De grote meester verwacht na een megapump geen dump. Supercycle boelies ditGelukszoekr schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:05:
[...]
Je had op $600 kunnen verkopen, en nu onder de $500 weer terugkopen
Overigens is BIFI nu weer 520.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 06-11-2022 16:07 ]
Dont fight the fed Taroknakworst schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:07:
[...]
De grote meester verwacht na een megapump geen dump. Supercycle boelies dit
Overigens is BIFI nu weer 520.
Exact, mijn buy order staat op $450, moet raar lopen dat die niet gepakt wordt binnen 24 uur, want dan is het echt een longterm run naar boven.Gelukszoekr schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:05:
[...]
Je had op $600 kunnen verkopen, en nu onder de $500 weer terugkopen
Aldus de expert die zijn eerste bifi op 1200$ kocht, en nog in staking heeft staan 🤡
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/khx3MBfBQhVwEZESusHlxXQ0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4T3JjBRy7YYGpK5i3DGmFX9M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OwDFotC89tunWr2X7NyR08DP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KzD1lnrCf0gsA5BRJ7TUzESz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PON96SmereNMllSurr4Osvxj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LvYK0KSexWNIIrcpHd49TLnk.jpg?f=fotoalbum_large)