[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.407 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Vis schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:10:
[...]

Tuurlijk, is ook een stukje eigen belang. Als ik straks over 10 jaar het spaargedeelte in sats vergelijk met het spaargedeelte in euro's (en wat er dan nog van waard is ivm inflatie) van dat geld kan zij dan wellicht haar studie mee afbetalen of weet ik het. Garanties heb je nooit, maar ja je moet iets 😃
Of ze lachen je in je gezicht uit met hun zakken vol eurodoge..

Zero.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

keanu_ schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 08:56:
[...]

Maar wacht jij dan op de 14k en hoop je die perfect te timen voor all-in?
De MA kruipen omhoog, de bodem wordt solide.

Nu zeg ik niet dat we de bodem hebben gehad. Ook in een bear kunnen mooie runs worden gemaakt.
Ja eens, TA signalen wijzen de goede kant op en 20k is een duidelijk supportnivo (en top eind 2017). We zien echter nu nog steeds geen krachtige bounce (maar ook geen blowoff top gezien op ATH...). Dit is sowieso geen verkeerd instapnivo voor langere termijn, dat lijkt me helder.

14K zie ik misschien gebeuren en verwacht dan eerder een sterke 'organische' bounce up. Maar zie opmerking hierboven, het is m.i. nog steeds geen volledig zuiver spel (wat het ook nooit zal worden trouwens) en kan dus een mooi geregisseerde bull trap zijn.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:12

Vis

Verwijderd schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:13:
[...]

Ik dacht eerder aan een lambo bekostigd door de kids.

Doen ze ook nog eens wat terug 8)
Tegen die tijd is dat dus een electro lambo, best zielig..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-01 20:48
Verwijderd schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 08:32:
DOT ook alweer $7. Ik heb warempel de (tijdelijke?) bodem gekocht lijkt het wel.

Hodl.
Ik kan me niet voorstellen dat het niet de bodem was voor Dot. In de $5 range was ook wel schandalig laag voor zo'n machtig mooi project.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

JPS schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:05:
[...]

Mja definieer 'organisch'... wat je volgens mij ziet is dat er voor de pompjes bijna altijd een spike is om de resistance te meten. Is die er niet echt dan wordt er gepompt.

Maar misschien zie ik alleen de spoken in dit vuige ponzispel rondzweven, dat kan ook. Ik heb nog steeds de indruk dat een paar echt grote spelers een grotere invloed hebben dan al het gepeupel bij elkaar.
Ik geloof zeker in Bitcoin voor de long term maar ik durf toch ook wel te stellen dat deze markt momenteel net zo organisch is als een zak kunstmest met stikstofgehalte op basis van ammoniak.

Alles is manipulatie en draait om genereren van fomo en inflow om de prijs te stuwen.

Maar dat maakt niet uit, ik zit hier toch niet om vandaag of morgen te cashen.

Pure entertainment dit.

• zwembroek
JPS schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:16:
[...]

Ja eens, TA signalen wijzen de goede kant op en 20k is een duidelijk supportnivo (en top eind 2017). We zien echter nu nog steeds geen krachtige bounce (maar ook geen blowoff top gezien op ATH...). Dit is sowieso geen verkeerd instapnivo voor langere termijn, dat lijkt me helder.

14K zie ik misschien gebeuren en verwacht dan eerder een sterke 'organische' bounce up. Maar zie opmerking hierboven, het is m.i. nog steeds geen volledig zuiver spel (wat het ook nooit zal worden trouwens) en kan dus een mooi geregisseerde bull trap zijn.
Het wordt er niet makkelijker op. :)

Verwijderd

zwembroek schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:19:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat het niet de bodem was voor Dot. In de $5 range was ook wel schandalig laag voor zo'n machtig mooi project.
Ik weet niet eens wat DOT precies doet, weet alleen dat het muntje vanaf de top grofweg -85% is gegaan en dat ik de lokale Bruna koop als de top ooit weer geëvenaard wordt.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

zwembroek schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:20:
[...]

Het wordt er niet makkelijker op. :)
Nee dat is precies het dilemma. Rationeel/TA gezien zou je moeten instappen. De big whales weten ook dat zo fresh money het spel binnenkomt. Dat kunnen ze verder aanwakkeren (als ze vinden dat het reversal tijd is) of schudden de weak hands er weer uit.
Dus als je nu weer instapt lekker paar jaar altijd vasthouden (maar dat doen we toch allemaal hier?) :o

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-01 09:55
JPS schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:28:
[...]

Nee dat is precies het dilemma. Rationeel/TA gezien zou je moeten instappen. De big whales weten ook dat zo fresh money het spel binnenkomt. Dat kunnen ze verder aanwakkeren (als ze vinden dat het reversal tijd is) of schudden de weak hands er weer uit.
Dus als je nu weer instapt lekker paar jaar altijd vasthouden (maar dat doen we toch allemaal hier?) :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xrdmU7R_wqwGZZGObih0Zx_jxxA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6SDwVS8vYE10XdvMrbeClTvO.jpg?f=user_large

• zwembroek
Verwijderd schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:22:
[...]

Ik weet niet eens wat DOT precies doet, weet alleen dat het muntje vanaf de top grofweg -85% is gegaan en dat ik de lokale Bruna koop als de top ooit weer geëvenaard wordt.
Volgens Google translate iets met blokjes en een ketting waar je slimme contracten aan kan hangen.
Fucking geniaal toch?

Dit is ook wel een bijzonder verhaal.

https://medium.com/web3fo...t-a-security-b2a8847a70cc

[ Voor 25% gewijzigd door zwembroek op 05-11-2022 09:57 ]

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 08:09

MicroWhale

The problem is choice

zwembroek schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:48:
[...]

Volgens Google translate iets met blokjes en een ketting waar je slimme contracten aan kan hangen.
Fucking geniaal toch?

Dit is ook wel een bijzonder verhaal.
[Twitter]

https://medium.com/web3fo...t-a-security-b2a8847a70cc
Oeh dit is zeker interessant... want hoe kun je een stukje software op de markt zetten en verhandelen? Is een muntje DOT dan een stukje van die software? Ik ben benieuwd wat ze de SEC hebben kunnen wijsmaken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

MicroWhale schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:58:
[...]

Oeh dit is zeker interessant... want hoe kun je een stukje software op de markt zetten en verhandelen? Is een muntje DOT dan een stukje van die software? Ik ben benieuwd wat ze de SEC hebben kunnen wijsmaken.
Dan is DOT in feite een licentiesleutel om gebruik te kunnen maken van de software.

Alle hodlers zijn dan in feite tussenhandelaren in licenties.

Leuke poging om de SEC te ontlopen, maar vervolgens komt de IRS/belastingdienst om de hoek. Als je stelselmatig winstgevend handelt in licenties ben je ondernemer of is sprake van resultaat uit overige werkzaamheden (= belast).

[ Voor 26% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-11-2022 10:09 ]

Verwijderd

BTC100K2021 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:06:
[...]

Dan is DOT in feite een licentiesleutel om gebruik te kunnen maken van de software.
All-in.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-01 19:52
Same here :Y Ik begin weer kalm aan positief te worden nu de Dot voorzichtig opkrabbelt :Y
Had op 5 nog willen bijkopen maar te laat geweest, dom weer...

• BTC100K2021

BTC100K2021

Afbeeldingslocatie: https://coinmixed.eu/wp-content/uploads/2019/06/What_is_FOMO_8.png

Verwijderd

ybos schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:14:
[...]

Same here :Y Ik begin weer kalm aan positief te worden nu de Dot voorzichtig opkrabbelt :Y
Had op 5 nog willen bijkopen maar te laat geweest, dom weer...
Ik maakte meer een grapje _O-

Maar ik hoop natuurlijk dat het prachtig uit gaat pakken d:)b

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik was al bang voor deze vraag :(

Heb gisteren een rondje gedaan bij alle exchanges en wallets en ik heb de volgende coins, van hoog naar laag:
  1. BTC
  2. BNB
  3. ETH
  4. ADA
  5. MATIC
  6. ATOM
  7. AVAX
  8. SOL
  9. ETC
  10. NEAR
  11. DOT
  12. MASK
  13. DOGE
  14. NEXO
  15. KSM
  16. BIFI
  17. LINK
  18. ANKR
  19. OP
  20. LUNA
  21. OCEAN
  22. RMRK
  23. TVK
  24. CLV
  25. BIG
  26. ASTR
  27. APT
  28. WOO
  29. PYR
  30. ICX
  31. ICP (Alleen nog staking)
  32. GLMR (Alleen nog staking)
Tussen sommige opeenvolgende coins zitten grote verschillen, daarna kunnen er een aantal ongeveer een gelijk bedrag zijn. Van de eerste 3 heb ik bijv. veel meer dan van de 4e. Maar van de 9e heb ik er ongeveer evenveel als van de 13e.

En de volgende coins rouleren, zo heb ik nu even geen QNT. INJ en WAVES heb ik tijdens de recente stijgingen verkocht en dat bedrag is verdeeld over ETH en BTC. Maar met traden neem ik deze dus ook mee:
  1. CELR
  2. QNT
  3. SHIB
  4. YFI
  5. WAVES
  6. INJ
Ja ja...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZChrbHubd7wfPjsXh8QULfpp6A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MzMj7rSqVbs2X0snR1pfziMg.jpg?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:23
Taro schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:20:
[...]

Heb gisteren een rondje gedaan bij alle exchanges en wallets en ik heb de volgende coins, van hoog naar laag:
  1. BTC
  2. BNB
  3. ETH
  4. ADA
  5. MATIC
  6. ATOM
  7. AVAX
  8. SOL
  9. ETC
  10. NEAR
  11. DOT
  12. MASK
  13. DOGE
  14. NEXO
  15. KSM
  16. BIFI
  17. LINK
  18. ANKR
  19. OP
  20. LUNA
  21. OCEAN
  22. RMRK
  23. TVK
  24. CLV
  25. BIG
  26. ASTR
  27. APT
  28. WOO
  29. PYR
  30. ICX
Tussen sommige opeenvolgende coins zitten grote verschillen, daarna kunnen er een aantal ongeveer een gelijk bedrag zijn. Van de eerste 3 heb ik bijv. veel meer dan van de 4e. Maar van de 9e heb ik er ongeveer evenveel als van de 13e.

En de volgende coins rouleren, zo heb ik nu even geen QNT. INJ en WAVES heb ik tijdens de recente stijgingen verkocht en dat bedrag is verdeeld over ETH en BTC. Maar met traden neem ik deze dus ook mee:
  1. CELR
  2. QNT
  3. SHIB
  4. YFI
  5. WAVES
  6. INJ
Ja ja...
[Afbeelding]
de tandjes wat een poep show man. 8)7
Heb je serieus de tijd om al die bagger te volgen elke dag??? zou mijn tijd niet waard zijn iig.
Die meme zegt het verder eigenlijk wel ja

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Goedemorgen makkers! Het is alweer een tijd geleden dat ik hier voor de laatste keer mijn kop heb laten zien. De reden was een halve wereldreis voor werk. Weinig slaap, rekt gegaan door lekker bier. En weinig naar die gure internetmunten gekeken. Niemand over crypto gehoord waar ik ook was.

Is er nog wat gebeurd hier? PLU heeft een pump en dump gehad door de nieuwe kaarten. Zijn er nog nieuwe munten die aan de PF toegevoegd moeten worden? Ik ben blij dat nance weer gratis geld aan het uitdelen is met een launchpad! Die dikke BNB blijft maar hoog staan! Ook een dikke TORI ontvangen op COSMOS!

Toen ik vertrok waren de beren in de overhand. We zouden naar de 16k, 14k en 9k gaan. De bodem rond de 18k/19k bleek sterker te zijn dan verwacht en we zijn er nog niet doorheen geknald. Ook was in september de wijsheid dat in November de bodem gezet zou worden, dit zou 1 jaar na de ATH zijn. De range is voor 2 maanden vrij stabiel geweest.

Nu lees ik dat Taro all in is gegaan en dat we gisteren de bull markt gestart zijn door een retest van de 1D 99MA?

Vandaag maar eens wat bijlezen :)

Afbeeldingslocatie: https://static.news.bitcoin.com/wp-content/uploads/2016/06/Bitcoin-Coffee-300x200.jpg

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Coldcat schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:24:
Goedemorgen makkers! Het is alweer een tijd geleden dat ik hier voor de laatste keer mijn kop heb laten zien. De reden was een halve wereldreis voor werk. Weinig slaap, rekt gegaan door lekker bier. En weinig naar die gure internetmunten gekeken. Niemand over crypto gehoord waar ik ook was.

Is er nog wat gebeurd hier? PLU heeft een pump en dump gehad door de nieuwe kaarten. Zijn er nog nieuwe munten die aan de PF toegevoegd moeten worden? Ik ben blij dat nance weer gratis geld aan het uitdelen is met een launchpad! Die dikke BNB blijft maar hoog staan! Ook een dikke TORI ontvangen op COSMOS!

Toen ik vertrok waren de beren in de overhand. We zouden naar de 16k, 14k en 9k gaan. De bodem rond de 18k/19k bleek sterker te zijn dan verwacht en we zijn er nog niet doorheen geknald. Ook was in september de wijsheid dat in November de bodem gezet zou worden, dit zou 1 jaar na de ATH zijn. De range is voor 2 maanden vrij stabiel geweest.

Nu lees ik dat Taro all in is gegaan en dat we gisteren de bull markt gestart zijn door een retest van de 1D 99MA?

Vandaag maar eens wat bijlezen :)

[Afbeelding]
Welcome back d:)b

Ik denk alleen dat het je kwa tijd weer een halve wereldreis kost om bij te lezen.

Laatste pagina is belangrijk. Iedereen gaat all-in op DOT *O*

UberLurker Departement #GG.

• BTC100K2021

BTC100K2021

[...]

1. BTC
  2. BNB
  3. ETH
  4. ADA
  5. MATIC
  6. ATOM
  7. AVAX
  8. SOL
  9. ETC
  10. NEAR
  11. DOT
  12. MASK
  13. DOGE
  14. NEXO
  15. KSM
  16. BIFI
  17. LINK
  18. ANKR
  19. OP
  20. LUNA
  21. OCEAN
  22. RMRK
  23. TVK
  24. CLV
  25. BIG
  26. ASTR
  27. APT
  28. WOO
  29. PYR
  30. ICX

1. CELR
  2. QNT
  3. SHIB
  4. YFI
  5. WAVES
  6. INJ
Ja ja...
[Afbeelding]
Dit is exact de reden dat de BTC.D zo laag staat. Traders van het kaliber Taro die nu zoveel in de plus staan na de afgelopen cycles dat ze uit pure verveling/YOLO allerlei zakjes alts hebben.

Terwijl het échte grote geld (de Wallstreet hyena's) zich nog voor 95%+ richt op BTC en een klein beetje ETH.

This time is different, een keer géén gigantische outperformance van de alts en een verschuiving van de macht.

Zoals altijd geldt: follow the money en dat is nog altijd BTC.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:22:
[...]
Heb je serieus de tijd om al die bagger te volgen elke dag??? zou mijn tijd niet waard zijn iig.
Die meme zegt het verder eigenlijk wel ja
In mijn browser staan altijd zo'n 30 crypto tabs open, waarvan 7-8 die ik echt actief volg (BTC, ETH, BNB, EUR/USD, ByBit: BTC/USDT & ETH/USDT en vaak een actieve coin zoals afgelopen weken MASK & DOGE) en zo'n 25 gegroepeerd en dichtgeklapt die ik om de zoveel dagen even openklap en stuk voor stuk langsloop (BIFI, NEAR, DOT, MATIC, QNT, etc.).

En je kunt het bagger vinden, maar door dit zo aan te vliegen pak ik ook als BTC stil staat mooie percentages :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:29:
[...]

Dit is exact de reden dat de BTC.D zo laag staat. Traders van het kaliber Taro die nu zoveel in de plus staan na de afgelopen cycles dat ze uit pure verveling/YOLO allerlei zakjes alts hebben.

Terwijl het échte grote geld (de Wallstreet hyena's) zich nog voor 95%+ richt op BTC en een klein beetje ETH.

This time is different, een keer géén gigantische outperformance van de alts en een verschuiving van de macht.
ja is wel zorgwekkend idd. Mijn hoop nu is dat BTC een paal trekt en alle alts in BTC pair kapot maakt.......
never gonna happen helaas :9

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

1. BTC
  2. BNB
  3. ETH
  4. ADA
  5. MATIC
  6. ATOM
  7. AVAX
  8. SOL
  9. ETC
  10. NEAR
  11. DOT
  12. MASK
  13. DOGE
  14. NEXO
  15. KSM
  16. BIFI
  17. LINK
  18. ANKR
  19. OP
  20. LUNA
  21. OCEAN
  22. RMRK
  23. TVK
  24. CLV
  25. BIG
  26. ASTR
  27. APT
  28. WOO
  29. PYR
  30. ICX

1. CELR
  2. QNT
  3. SHIB
  4. YFI
  5. WAVES
  6. INJ
Ja ja...
[Afbeelding]
Wow.. haha.. moet je niet wat consolidatie doen zodat je wat overzicht houdt? :)

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik ben ook weer veilig geland :)

Volgens mij doet Taro aan charten, in dat geval maakt het geen kont uit welke muntje je hebt, zolang er maar voldoende liquiditeit is

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:31:
[...]

ja is wel zorgwekkend idd. Mijn hoop nu is dat BTC een paal trekt en alle alts in BTC pair kapot maakt.......
never gonna happen helaas :9
Zelf zit ik dus ook met een veel hoger percentage in BTC dan in alle alts. Als BTC een sprint trekt en de alts doodbloeden, dan profiteer ik daar van. Maar als de alts stijgen, dan doen ze dat procentueel gezien beter dan BTC. Zo heb ik de afgelopen week door stijgingen van INJ, MASK, DOGE en WAVES meer ETH en BTC in de pf staan. En ik sta dus al op +85% met DOGE sinds de aankoop en met BTC speel ik nog ongeveer quitte. Daarom richt ik mij niet alleen meer op BTC.

Nieuwe particuliere instappers nemen voor mijn gevoel nauwelijks Bitcoin mee in de pf en richten zich voornamelijk op nieuwe goedkope (shit)coins. Bitcoin heeft om grote moves te blijven maken natuurlijk veel nieuw geld nodig en dat komt deels wel van de MicroStrategy & Tesla achtige bedrijven, maar dat is mogelijk niet voldoende om ooit de 288k aan te gaan tikken.

Stel dat de enorme BTC maxi's met een steeds slechter presterende BTC blijven zitten, terwijl de altcoins hun eigen feestje gaan vieren. Dat heeft niet mijn voorkeur, maar het is wel goed om de trends te blijven volgen en ik ben geen BTC purist, voor mij is het allemaal prima als er maar rendement wordt gemaakt.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

1. BTC
  2. BNB
  3. ETH
  4. ADA
  5. MATIC
  6. ATOM
  7. AVAX
  8. SOL
  9. ETC
  10. NEAR
  11. DOT
  12. MASK
  13. DOGE
  14. NEXO
  15. KSM
  16. BIFI
  17. LINK
  18. ANKR
  19. OP
  20. LUNA
  21. OCEAN
  22. RMRK
  23. TVK
  24. CLV
  25. BIG
  26. ASTR
  27. APT
  28. WOO
  29. PYR
  30. ICX

1. CELR
  2. QNT
  3. SHIB
  4. YFI
  5. WAVES
  6. INJ
Ja ja...
[Afbeelding]
Holy moly!! Je bent duidelijk een ander soort investeerder dan ik... Ik hoop dat je voor korte termijn aankoopt en snel weer verkoopt.

Hier van groot naar klein:
1. BTC - 47%
2. ETH - 43%
3. NEXO - 8%
4. BNB - 1,5%
5. ICP - 0.5%

Dit PF blijft zo totdat BTC weer leeft.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

BTC100K2021 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:06:
[...]

Alle hodlers zijn dan in feite tussenhandelaren in licenties.

Leuke poging om de SEC te ontlopen, maar vervolgens komt de IRS/belastingdienst om de hoek. Als je stelselmatig winstgevend handelt in licenties ben je ondernemer of is sprake van resultaat uit overige werkzaamheden (= belast).
Ja, dit kun je juridisch echt niet verkopen. Maar ja, we zullen zien. All-in it is. :+ ;)

• anti elppa
Taro schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:44:
[...]

Zelf zit ik dus ook met een veel hoger percentage in BTC dan in alle alts. Als BTC een sprint trekt en de alts doodbloeden, dan profiteer ik daar van. Maar als de alts stijgen, dan doen ze dat procentueel gezien beter dan BTC. Zo heb ik de afgelopen week door stijgingen van INJ, MASK, DOGE en WAVES meer ETH en BTC in de pf staan. En ik sta dus al op +85% met DOGE sinds de aankoop en met BTC speel ik nog ongeveer quitte. Daarom richt ik mij niet alleen meer op BTC.

Nieuwe particuliere instappers nemen voor mijn gevoel nauwelijks Bitcoin mee in de pf en richten zich voornamelijk op nieuwe goedkope (shit)coins. Bitcoin heeft om grote moves te blijven maken natuurlijk veel nieuw geld nodig en dat komt deels wel van de MicroStrategy & Tesla achtige bedrijven, maar dat is mogelijk niet voldoende om ooit de 288k aan te gaan tikken.

Stel dat de enorme BTC maxi's met een steeds slechter presterende BTC blijven zitten, terwijl de altcoins hun eigen feestje gaan vieren. Dat heeft niet mijn voorkeur, maar het is wel goed om de trends te blijven volgen en ik ben geen BTC purist, voor mij is het allemaal prima als er maar rendement wordt gemaakt.
ieder zijn ding. Ik heb ook stuk of 6 shitcoins. Maar ik focus op btc en pak mijn winsten wel met longs op btc. 1 munt volgen en zelfde of grotere winsten. Ik ga altijd voor efficiëntie. Dat is voor mij niet te doen met 60 shitcoins.

Verwijderd

[...]

1. BTC
  2. BNB
  3. ETH
  4. ADA
  5. MATIC
  6. ATOM
  7. AVAX
  8. SOL
  9. ETC
  10. NEAR
  11. DOT
  12. MASK
  13. DOGE
  14. NEXO
  15. KSM
  16. BIFI
  17. LINK
  18. ANKR
  19. OP
  20. LUNA
  21. OCEAN
  22. RMRK
  23. TVK
  24. CLV
  25. BIG
  26. ASTR
  27. APT
  28. WOO
  29. PYR
  30. ICX

1. CELR
  2. QNT
  3. SHIB
  4. YFI
  5. WAVES
  6. INJ
Ja ja...
[Afbeelding]
Heel even dacht ik op coinmarketcap.com beland te zijn.

• Gelukszoekr
  • Nu online
Mijn portfolio dan ook maar even,

50% USD (ongeveer 20% in de plus in sats)
40% PLU (ongeveer 400% up)
10% EUR (verse fiat)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MicroWhale schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:45:
[...]

Holy moly!! Je bent duidelijk een ander soort investeerder dan ik... Ik hoop dat je voor korte termijn aankoopt en snel weer verkoopt.
Je kent mij toch inmiddels wel? Ik zit nergens heel lang aan vast. Tijdens een bearmarket verkoop ik na een mooie stijging. En dan druk ik vaak de winst weer in bijv. BUSD / BTC of ETH.

Voor tijdens de volgende bullmarket (die hopelijk niet ver weg is) heb ik mijzelf het volgende voorgenomen: Tijdens de vorige run heb ik al vrij vroeg bijv. ADA, INJ, DOT, etc. met een mooie winst verkocht. Daarna ging alles nog x2-3x. En van DOT heb ik er volgens mij 4000 onder de 1 USD opgepakt en rond 4 USD verkocht, om die daarna nog x13 te zien gaan :X Ik ga dus meer in fases verkopen dan 100% in één keer. Voor BTC deed ik dat al, maar voor de altcoins nog niet.

Ach jah, over enkele maanden/jaren zien we of dit een slimme keuze was. Maar, het zwaartepunt zit echt in BTC, BNB en ETH. Alle andere coins maken een veel kleiner deel van de pf uit.

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:51:

10% EUR (verse fiat)
Mijn crypto portfolio:

60% BTC
40% Shitcoins

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-01 01:16
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:51:

10% EUR (verse fiat)
echt waar? je hebt geen BNB en BTC? :o

mijn pf% (ongeveer)

BTC 60% onder water
BNB 15% winst
CRO 5% onder water
ADA 5% onder water
ETH 3% onder water
DOT 3% onder water
LIT 2% winst
KAVA 2% onder water
LINK 2% winst
BOO 1% onder water
Cake 1% onder water
ATOM 1% winst

[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 05-11-2022 11:06 ]

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Nu online
Kol Nedra schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:56:
[...]
echt waar? je hebt geen BNB en BTC? :o
Sorry man. Mag ik hier nog wel blijven posten?

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:37
Wat is er zo bijzonder aan BNB? Eth en Bitcoin begrijp ik nog wel.

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:53:
[...]

Je kent mij toch inmiddels wel? Ik zit nergens heel lang aan vast. Tijdens een bearmarket verkoop ik na een mooie stijging. En dan druk ik vaak de winst weer in bijv. BUSD / BTC of ETH.

Voor tijdens de volgende bullmarket (die hopelijk niet ver weg is) heb ik mijzelf het volgende voorgenomen: Tijdens de vorige run heb ik al vrij vroeg bijv. ADA, INJ, DOT, etc. met een mooie winst verkocht. Daarna ging alles nog x2-3x. En van DOT heb ik er volgens mij 4000 onder de 1 USD opgepakt en rond 4 USD verkocht, om die daarna nog x13 te zien gaan :X Ik ga dus meer in fases verkopen dan 100% in één keer. Voor BTC deed ik dat al, maar voor de altcoins nog niet.

Ach jah, over enkele maanden/jaren zien we of dit een slimme keuze was. Maar, het zwaartepunt zit echt in BTC, BNB en ETH. Alle andere coins maken een veel kleiner deel van de pf uit.
Maakt niet uit toch, je hoeft hier toch geen uitleg over te geven? Als jij er leuk rendement mee weet te behalen dan werkt het voor jou.

Ieder zijn eigen ding.

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:57:
[...]

_O-

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-01 18:45
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:57:
[...]

Een éénmalige uitzondering moet kunnen d:)b

Je gaat ook geen BTC kopen of daar heb je nog een stukje fiat voor?

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 05-11-2022 11:02 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mentalozzie schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:59:
Dit is het BNB/BTC pair over de jaren heen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oVXTjy7ApcGgjgD-YSczh6xa-pE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vF2MtqSCMf037YRm6RgcXDBV.png?f=user_large

En het BNB/ETH pair:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qEUe6FLpuTVPjA5tAuhUXMTivYE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IVRYBjYXmbU95yidajGD3vuV.png?f=user_large

Daarnaast heeft BNB veel leuke opties zoals shitcoins launchen, Smart chain met ecosysteem, ze worden geburned dus steeds minder beschikbaar, gebruik voor korting op Binance trading fee's, korting op Binance Card, etc. etc. etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 05-11-2022 11:06 ]

• Kol Nedra
BNB is een no brainer, geld ook voor ETH en BTC

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Nu online
Kol Nedra schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:04:
BNB is een no brainer, geld ook voor ETH en BTC
Het is dubbel. BNB lijkt inderdaad een no-brainer als je kijkt naar hoe deze coin het gedaan heeft.

Echter, als je naar het fundament kijkt dan is het nog steeds een echte shitcoin. Een gecentraliseerde digitale kortingsbon voor tradingfees en wat andere bonussen.

Oh, ik heb trouwens nog wel wat BTC gevonden, ik krijg 1% cashback via Curve die ik in BTC laat uitbetalen _O-

[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-11-2022 11:09 ]

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-01 14:57
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:07:
[...]

Het is dubbel. BNB lijkt inderdaad een no-brainer als je kijkt naar hoe deze coin het gedaan heeft.

Echter, als je naar het fundament kijkt dan is het nog steeds een echte shitcoin. Een gecentraliseerde digitale kortingsbon voor tradingfees en wat andere bonussen.

Oh, ik heb trouwens nog wel wat BTC gevonden, ik krijg 1% cashback via Curve die ik in BTC laat uitbetalen _O-
Wat vind je nu van PLU dan?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-01 20:11
Skrunsies schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:27:
[...]

Welcome back d:)b

Ik denk alleen dat het je kwa tijd weer een halve wereldreis kost om bij te lezen.

Laatste pagina is belangrijk. Iedereen gaat alt-in op DOT *O*
ftfy. Go DOT *O*

En om on-topic te blijven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aU3a_PQCN5N631Sgh_xlYPMoEg8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9VXhIX11jWoMkq0DEIz6xPat.jpg?f=fotoalbum_large

Grootste deel van de investering (BTC/ETH) staat op de ledger en ontbreekt dus in het overzicht. ‘Other’ is oa BUSD, matic, hbar (guilty pleasure) en wat tijdelijke shitcoins.

[ Voor 48% gewijzigd door Domino op 05-11-2022 11:26 ]

• Gelukszoekr
  • Nu online
En nog veel grotere shitcoin.

Maar wat ik daar nog van heb is praktisch winst. Dat geeft rust. Ik geniet van de 8% kaart en zie PLU ook nog wel naar de $50 gaan als de US launch een succes wordt, en de bullmarkt aan is. En dan dump ik ze uiteraard :)

Verwijderd

mentalozzie schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:59:
BNB is een zeer gecentraliseerde shitcoin, de koers van deze poepmunt doet het erg goed dankzij ludieke acties die inspelen op menselijke hebzucht en fomo. Deze acties (die in een aantal landen gewoon illegaal bevonden zijn) zijn een belangrijk onderdeel van de aggresief uitbreidende, maar voorlopig succesvolle Binance shitcoin exchange.

De CEO van deze exchange doet op twitter alsof hij de 'god van crypto adoptie' is en het beste met de crypto space voor heeft, maar heeft tevens meerdere keren bewezen dat hij het liefst een gecentraliseerd imperium heeft waarin hij zelf op de troon zit. Bitcoin en de gedachte achter Bitcoin wordt door hem slechts misbruikt om dit imperium van eigenbelang uit te kunnen breiden onder valse voorwendselen. Zo stelde hij een aantal jaar geleden voor om een rollback te doen op het Bitcoin netwerk toen Binance gehackt was om funds te bevriezen, en heeft hij meerdere keren Bitcoin adoptie weggezet als 'crypto adoptie' om de positie van BNB groter en belangrijker te doen lijken.

Deze man heeft een masker en onder dat masker zit niets minder dan de zielloze lege hebzucht van big corp.

Zeer dikke tech dus, heb er ook wat van.

• keepitfrosty
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:17:
[...]

Maar wat ik daar nog van heb is praktisch winst. Dat geeft rust. Ik geniet van de 8% kaart en zie PLU ook nog wel naar de $50 gaan als de US launch een succes wordt, en de bullmarkt aan is. En dan dump ik ze uiteraard :)
Ik gok dat die 3% bij gratis accounts dan al weer terug naar 1% is

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

Wat ik nog een beetje mis in dit topic zijn de mensen die om de 4 uur vragen welke exchange het best gebruikt kan worden en daarnaast de vraag wat de beste route is om fiat naar binance te krijgen. Als dat weer losgaat is het bullrun plaatje compleet.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-01 10:37
Hier mijn PF groot naar klein:

ETH
BTC
FTM
DOGE
LDO
DOT
ICP
GLMR

• Gelukszoekr
  • Nu online
keepitfrosty schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:22:
[...]

Ik gok dat die 3% bij gratis accounts dan al weer terug naar 1% is
Mogelijk. Maar ze hebben een iets ander bedrijfsmodel dan de meeste andere kaartaanbieders. Het is een no-brainer om een abonnement te nemen van €5 per maand. Zo genereren ze tenmniste inkomsten

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:26
Ik heb wel een vraag...
Waarom is ineens het volume op BTC zo ontzettend hoog? :o
424 miljard, is in de afgelopen jaren nooit zo hoog geweest...

• keepitfrosty
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:26:
[...]

Mogelijk. Maar ze hebben een iets ander bedrijfsmodel dan de meeste andere kaartaanbieders. Het is een no-brainer om een abonnement te nemen van €5 per maand. Zo genereren ze tenmniste inkomsten
Ik denk dat de meeste op die gratis card blijven hangen tbh. Geen idee hoeveel daadwerkelijk die 5 eu betalen op het moment van alle gebruikers.

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:17:
[...]

geld voor alle ver very early adopters, er zijn ook mensen die maxed BNB rewards krijgen met cashback, die bijv voor 1 BNB maar $5 betaald hebben :)

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sandyman538 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:22:
Wat ik nog een beetje mis in dit topic zijn de mensen die om de 4 uur vragen welke exchange het best gebruikt kan worden en daarnaast de vraag wat de beste route is om fiat naar binance te krijgen. Als dat weer losgaat is het bullrun plaatje compleet.
Dat volgt vaak pas als de bullrun al voor 50% voorbij is.

• Nopheros
keepitfrosty schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:29:
[...]

Ik denk dat de meeste op die gratis card blijven hangen tbh. Geen idee hoeveel daadwerkelijk die 5 eu betalen op het moment van alle gebruikers.
Voor 5 euro per maand krijg je 20 euro aan PLU gratis. Daarnaast kun je met de gratis versie maar cashback krijgen op max iets van 200 euro i.p.v. 2000 euro.

Denk dat het 5 euro abonnement vrij standaard is.
Taro schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:31:
[...]

Dat volgt vaak pas als de bullrun al voor 50% voorbij is.
True. Dan begint het moment alweer dat je moet gaan nadenken wanneer je verkoopt.
Mr. Unexist schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:28:
Ik heb wel een vraag...
De Whales zijn de Shrimps weer aan het manipuleren. Hoe meer volume hoe meer Shrimps kopen hoe hoger de Whales weer kunnen verkopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/puK8cVJD5y6qiEldAYWjJzrmEMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QTEb2mXQN9YKJAkmosXbkUUQ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door Nopheros op 05-11-2022 11:37 ]

Verwijderd

Ik heb wel een vraag...
[Aluhoedje]Omdat grote partijen en institutioneel geld langzaam hun posities aan het uitbreiden zijn terwijl ze het simpele klootjesvolk onzeker houden met macro economische FUD via conventionele media manipulatie zodat er straks grote winsten gemaakt kunnen worden.[/aluhoedje]

Adoptie van actieve handel en daardoor hoger volume.

• keepitfrosty
Nopheros schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:33:
[...]

Voor 5 euro per maand krijg je 20 euro aan PLU gratis. Daarnaast kun je met de gratis versie maar cashback krijgen op max iets van 200 euro i.p.v. 2000 euro.

Denk dat het 5 euro abonnement vrij standaard is.

[...]

True. Dan begint het moment alweer dat je moet gaan nadenken wanneer je verkoopt.
Geen idee of het standaard is want ik ken de aantallen niet. Klinkt op zich wel ok, maar het is wel weer een abo wat niet iedereen fijn vind ofc.

• Nopheros
keepitfrosty schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:37:
[...]

Geen idee of het standaard is want ik ken de aantallen niet. Klinkt op zich wel ok, maar het is wel weer een abo wat niet iedereen fijn vind ofc.
In eerste instantie was ik er ook niet blij mee. Maar in dat geval heb je dus een Visa kaart. De 20 euro gratis PLU die elke maand uitgekeerd wordt kun je (na een lock periode van 45 dagen) uitkeren in euro's en op je Visa kaart zetten.

Je maakt er dus echt winst op, ook in Euro's als je zou willen. Persoonlijk laat ik het in PLU staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 05-11-2022 11:41 ]

• Gelukszoekr
  • Nu online
Ik wil wel benadrukken dat PLU een shitcoin is. Ik raad het nu niemand perse aan speciaal deze te kopen. Dat ik er toevallig een bak van heb heeft een andere oorzaak

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:11:
Ik wil wel benadrukken dat PLU een shitcoin is. Ik raad het nu niemand perse aan speciaal deze te kopen. Dat ik er toevallig een bak van heb heeft een andere oorzaak
ga het zelf ook niet kopen, maar mocht ik ooit die vervelende kaart in mijn bus krijgen of een virtaal versie van die kaart in de app ga ik wel gebruik van maken.

echt bizar waarom ze steeds maar falen met die kaart

nothing stops this train

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:11
[...]

Waarom niet bijvoorbeeld puur naar bitcoin kijken. En bijvoorbeeld bij 75k btc alles te verkopen?

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:24
r6aw schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:38:
[...]

Waarom niet bijvoorbeeld puur naar bitcoin kijken. En bijvoorbeeld bij 75k btc alles te verkopen?
Omdat sommige altcoins wel een x5 of x10 of x vul zelf in kunnen doen in een bullrun?
Geen garantie uiteraard maar het leven is voor de durvers. YOLO

• keepitfrosty
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:11:
Eens ik zie het ook als een farm token zonder enige utility. Hier ook mijn winst gepakt en een kleine zak laten staan maar dat dit echt sky high gaat betwijfel ik zonder verder gebruik van PLU

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
Ik heb wel een vraag...
Er zijn voor zover ik weet nog steeds geen handelskosten op het Btc pair. Vandaar dus.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

...Ik ga dus meer in fases verkopen dan 100% in één keer. Voor BTC deed ik dat al, maar voor de altcoins nog niet. ...
Daar m'n portefeuille nog steeds diep rood gekleurd is (te greedy op de top en er na, want gaat wel weer omhoog |:( ) ben ik ook aan het nadenken over een verkoop strategie. In stappen delen verkopen lijkt me wel de beste filosofie (werkte andersom omlaag met bijkopen ook).

Maar hoe bepalen jullie de levels waarop je een deel verkoopt? Ik zat nu terug te kijken naar voorgaande bulls, maar dan gaan BTC en ETH bijvoorbeeld nog heel wisselvallig in percentages omhoog. Ik weet dat niemand het vast kan pinnen, maar ben benieuwd naar andere visies. Kijken jullie naar het tijdsverloop van de bull run (na x maanden zoveel eruit) of naar de stijging?

Aanvulling:
ETH 73%
BTC 21%
DOT 4%
MATIC, ADA, MANA, SAND samen bijna 3%

Ik denk nog na over een uitbreiding richting BTC en DOT.

[ Voor 7% gewijzigd door Numbers op 05-11-2022 13:08 ]

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-01 18:04
Alpina schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:47:
[...]

Omdat sommige altcoins wel een x5 of x10 of x vul zelf in kunnen doen in een bullrun?
Geen garantie uiteraard maar het leven is voor de durvers. YOLO
Exact, en als je dan je kansen een beetje spreidt, dan kan je er dus zo’n parel bij hebben.
Overigens doen alts het wel erg goed, ben benieuwd hoe we er over 2 weken voorstaan.
Enorm verschil in voorspellingen, van 14K tot 26K btc, alts zullen bij een keiharde daling nogmaals finaal rekt gaan.
Ik heb nog iets fiat achter de hand voor een nuke a la capo, al is dat wel echt het doemscenario.

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPZn3KQTPNUlnqDdTzNilccTg20=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c0hY0ukaB9akIdsbrLJVu6ti.jpg?f=fotoalbum_large

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:41
Ik droom er nog steeds van om wholecoiner te worden, maar daarvoor moet er toch echt nog een duik naar 15k gemaakt worden =(! Als het lukt zet ik daarvan een halve op de ledger om niet meer naar om te kijken. Die andere helft in fases weg in een volgende bull vol met dikke sell high buy lows *O*

Mijn totale porto staat met de huidige koers 30% onder water en mijn GAK op BTC is €30800. Ja, die kan ik tegen de huidige koers nog omlaag krijgen… maar doe dat toch liever <20k…

Porto volgens Delta:

60% BTC
19% Eth

5,8% overig (Celr, Zilliqa, Holo, Vet, Matic, Near, Avax, FTM, Dot, Sol, KSM)

5,4% Cro
3,6 ADA
3,3% BUSD
2,4% Link

Ik doe niet aan leverage traden en probeer wel eens spot swings te maken. Tot nu toe alleen gelukt om ADA daarmee flink in de plus te krijgen.

• Gelukszoekr
  • Nu online
Numbers schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:55:
[...]
Maar hoe bepalen jullie de levels waarop je een deel verkoopt? Ik zat nu terug te kijken naar voorgaande bulls, maar dan gaan BTC en ETH bijvoorbeeld nog heel wisselvallig in percentages omhoog. Ik weet dat niemand het vast kan pinnen, maar ben benieuwd naar andere visies. Kijken jullie naar het tijdsverloop van de bull run (na x maanden zoveel eruit) of naar de stijging?
Dat is voor iedereen anders. Dat heeft te maken met je gemiddelde inkoopprijs, hoe erg je vertrouwen hebt in een project of er teveel emotioneel bij betrokken bent geraakt. Hier zijn dus niet echt standaard grafieken voor.

Wat altcoins betreft zou ik altijd goed proberen bij te houden wat ze doen, en of je nog steeds denkt dat hier een goede toekomst in zit. Ik vind dat je moet bereid zijn deze met verlies te verkopen om je verlies te beperken, en geld vrij te maken voor wat anders. Sterker nog, ik denk dat ik vaker altcoins met verlies dan met winst heb verkocht. "Je verliest niet zolang je niet verkoopt" is kletskoek

Wat Bitcoin betreft, en waarschijnlijk ook Ethereum. Van deze coins mag je verwachten dat de groei er nog lang niet uit is. Bitcoin is de essentie van crypto in de meest pure vorm, en zolang je vertrouwen hebt in een toekomst met crypto hebt dan is het eigenlijk een kwestie van tijd voor je hiermee weer in de plus gaat staan.

Als je inderdaad denkt dat Bitcoin een toekomst heeft dan zijn dit wel de momenten om je gemiddelde inkoopprijs te verlagen. Die gemiddelde aankoopprijs is leuk, voor jezelf, maar ook hier zou ik niet teveel waarde aan hechten. Hoe langer je een asset hebt, hoe minder relevant dit is.

Wat verkopen betreft, tot nu toe zitten er elke keer wel duidelijke cycles in crypto. De Bitcoin halving is hier altijd wel belangrijke. in theorie werkt het goed op voorhand levels te zetten waar je een deel gaat uitcashen. Bijvoorbeeld 10% op 30k, 10% op 40k etc. Wat je ook kan doen is handelen op sentiment. Als je merkt dat iedereen het weer over crypto gaat hebben dan wil je gaan nadenken over verkopen

• Numbers
  • Niet online
Pas je quote met de link naar de afbeelding dan ook even aan! ;)

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:10
Taro schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:26:
[...]

Ik ben gestopt met wekelijks DCA'en en eerder vandaag all-in gegaan. De bodem timen is lastig, maar ik hoop dat we die nu gevonden hebben: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Die Kusama presteert wel wat ondermaats.. _O-
Maar voor de rest niet slecht in een bear :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Nopheros
@Pelox Lekker, op naar de 1 BTC.

• Numbers
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:23:
[...]

Dat is voor iedereen anders. Dat heeft te maken met je gemiddelde inkoopprijs, hoe erg je vertrouwen hebt in een project of er teveel emotioneel bij betrokken bent geraakt. Hier zijn dus niet echt standaard grafieken voor.

Wat altcoins betreft zou ik altijd goed proberen bij te houden wat ze doen, en of je nog steeds denkt dat hier een goede toekomst in zit. Ik vind dat je moet bereid zijn deze met verlies te verkopen om je verlies te beperken, en geld vrij te maken voor wat anders. Sterker nog, ik denk dat ik vaker altcoins met verlies dan met winst heb verkocht. "Je verliest niet zolang je niet verkoopt" is kletskoek

Wat Bitcoin betreft, en waarschijnlijk ook Ethereum. Van deze coins mag je verwachten dat de groei er nog lang niet uit is. Bitcoin is de essentie van crypto in de meest pure vorm, en zolang je vertrouwen hebt in een toekomst met crypto hebt dan is het eigenlijk een kwestie van tijd voor je hiermee weer in de plus gaat staan.

Als je inderdaad denkt dat Bitcoin een toekomst heeft dan zijn dit wel de momenten om je gemiddelde inkoopprijs te verlagen. Die gemiddelde aankoopprijs is leuk, voor jezelf, maar ook hier zou ik niet teveel waarde aan hechten. Hoe langer je een asset hebt, hoe minder relevant dit is.

Wat verkopen betreft, tot nu toe zitten er elke keer wel duidelijke cycles in crypto. De Bitcoin halving is hier altijd wel belangrijke. in theorie werkt het goed op voorhand levels te zetten waar je een deel gaat uitcashen. Bijvoorbeeld 10% op 30k, 10% op 40k etc. Wat je ook kan doen is handelen op sentiment. Als je merkt dat iedereen het weer over crypto gaat hebben dan wil je gaan nadenken over verkopen
Dankjewel en ben het ook met je eens. Ik denk zeker dat BTC en ETH toekomst hebben en we er nog steeds relatief vroeg bij zijn.

Ik kijk overigens niet naar mijn gemiddelde aankoopprijs bij verkopen. Ik vind het belangrijk om die 2 los te zien van elkaar, om er zo toch nog enigszins objectief naar te kunnen kijken O-)

• Pelox
Als btc naar de 3.5k zakt misschien. Die tijd komt voorlopig niet meer terug.

Zero.

• Nopheros
Pelox schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:47:
[...]

Als btc naar de 3.5k zakt misschien. Die tijd komt voorlopig nooit meer terug.
Als die shitcoins van je in de volgende bulrun x10 - x20 gaan dan verkoop je de bende niet voor BTC begrijp ik? Je bent namelijk al aardig op weg?

Kom zelf elk jaar dichter in de buurt door m'n alts te verkopen voor BTC in een pump.

[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 05-11-2022 13:52 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zo, terug van een weekje vakantie en te lui om alles terug te lezen ;). Althans, niet echt te lui maar het huishouden moet ook gebeuren.

Kijkende naar de koersen, moet ik vaker een weekje weggaan....

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Pelox
Nopheros schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:49:
[...]

Als die shitcoins van je in de volgende bulrun x10 - x20 gaan dan verkoop je de bende niet voor BTC begrijp ik?

Kom zelf elk jaar dichter in de buurt..
Eigenlijk hodl ik enkel btc en eth. Eth (te)veel van verkocht de laatste run. Btc ook wel wat maar inmiddels weer bijna op niveau.

De shitcoins verkoop ik lekker voor waardeloze euro's en investeer ik in andere kostenbesparende zaken zoals zonnepanelen 1.5 jaar geleden.

Maar zoals gezegd mijn btc en eth verkoop ik enkel als we op een heel mooi getal zitten.. en dan nog maar een deel. Verkopen btc doe ik nu in ieder geval niet, die vullen we enkel aan vooralsnog.

Zero.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10:36
Welke Exchange kan ik het best gebruiken?
Ik krijg namelijk geen euro’s op Binance.

Ik las dat als iemand dat vraagt dat dan de bull run start, dus ik probeer het toch maar.

Maktub

• Pelox
MrMrq schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:54:
Welke Exchange kan ik het best gebruiken?
Ik krijg namelijk geen euro’s op Binance.

Ik las dat als iemand dat vraagt dat dan de bull run start, dus ik probeer het toch maar.
Kraken

Zero.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gaat weer een saai flatlinerweekendje worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IM8gU5NkO8S2Dw9-KMZ-9dE-uEA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/arsIYBHJCeqWIDS1a602I4fl.gif?f=user_large

Oh wacht :9B

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-01 18:04
Numbers schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:32:
[...]
Pas je quote met de link naar de afbeelding dan ook even aan! ;)
Excuus, dacht die automatisch niet meer te openen was als de originele poster de afbeelding verwijderde.. gelukkig hebben we mods 😊💪🏻

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-01 19:26

resusaapje

h less

[...]

1. BTC
  2. BNB
  3. ETH
  4. ADA
  5. MATIC
  6. ATOM
  7. AVAX
  8. SOL
  9. ETC
  10. NEAR
  11. DOT
  12. MASK
  13. DOGE
  14. NEXO
  15. KSM
  16. BIFI
  17. LINK
  18. ANKR
  19. OP
  20. LUNA
  21. OCEAN
  22. RMRK
  23. TVK
  24. CLV
  25. BIG
  26. ASTR
  27. APT
  28. WOO
  29. PYR
  30. ICX

1. CELR
  2. QNT
  3. SHIB
  4. YFI
  5. WAVES
  6. INJ
Ja ja...
[Afbeelding]
Holy $CRAP! En die staat er dan weer niet tussen :+

Dank voor het inzicht, wat ik eigenlijk verwachtte was iets als: "all-in = alle fiat in crypto omgezet met het meeste in $CRAP"

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
r6aw schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:38:
[...]

Omdat ik graag meer dan 3-4x eruit wil halen.

Verwijderd

iK DoE nIeT mEeR aAn sHiTcOinS gA aLleEn vOoR dE sEriEuZe CoiNs. aLs De ReChTzAaK vOoRbIj eN GeWonNeN iS gAaT XRP rEgElReChT nAaR dE mAaN. Ik DeNk EcHt DaT 5k XRP GeNoEg iS oM iN dE tOeKoMsT mILjOnAiR tE wOrDeN. WoRdT oOiT dE mArKtLEiDer eN DaArVoOr mOeT jE eR gEwOoN iNziTtEn.

- collega van verwijderd69

Verwijderd

als ik het goed begrijp is dit een android phone met een ingebouwde hardware wallet?
jammer dat het 1k USD kost en dat ze geen goedkoper model uitbrengen..

edit: dikke SOL

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2022 16:24 ]

Verwijderd

Google doet iets met solana blijkbaar

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:28:
[Embed]
Prachtige candle!

Gelukkig bevindt SOL zich tussen mijn idioot grote verzameling shitcoins ;)

Of wil Google ze feliciteren met een uptime van >24H? Kan natuurlijk ook.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 29-01 17:28
Verwijderd schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:28:
[Embed]
Google Cloud social media intern heeft eerst even een 100x long geopend voordat ie op Tweet klikte

Verwijderd

• Gelukszoekr
  • Nu online
jvel92 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:36:
[...]

Google Cloud social media intern heeft eerst even een 100x long geopend voordat ie op Tweet klikte
Dit inderdaad. Schaamteloze marktmanipulatie

• Kol Nedra
jvel92 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:36:
[...]

heey dat truukje......dat doen ze ook bij aandelen, openen ze shorts of longs voordat ze de cijfers publiceren van bedrijf X

nothing stops this train

• Kol Nedra
dikke Doge op Binance, apy van 10% nu

nothing stops this train

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:35
Dikke LINK

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 15:05:
iK DoE nIeT mEeR aAn sHiTcOinS gA aLleEn vOoR dE sEriEuZe CoiNs. aLs De ReChTzAaK vOoRbIj eN GeWonNeN iS gAaT XRP rEgElReChT nAaR dE mAaN. Ik DeNk EcHt DaT 5k XRP GeNoEg iS oM iN dE tOeKoMsT mILjOnAiR tE wOrDeN. WoRdT oOiT dE mArKtLEiDer eN DaArVoOr mOeT jE eR gEwOoN iNziTtEn.

- collega van verwijderd69
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XtFoSEtwVMbOXF4GNKV3shQoVCE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cO6Tv8aOToMQg4887RzRKBEZ.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
  • Nu online
Zelfs icoon Bob Lucas heeft weer wat gepost. Wat een Bitcoin god is dat zeg.

Zucht. Moet ik dan ook maar mee op de bulltrein? Of heb ik gewoon zo'n jetlag dat ik niet meer normaal kan nadenken. Ik was al zo'n beetje de laatste beer hier geloof ik....

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 29-01 23:04
Voorlopig krijgen we waarschijnlijk een dikke wereldwijde recessie en dan gaat Bitcoin echt voorlopig niet manen.

• Kol Nedra
LarryD schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:03:
Voorlopig krijgen we waarschijnlijk een dikke wereldwijde recessie en dan gaat Bitcoin echt voorlopig niet manen.
this time it's different

so different namelijk that you just throw the fiat into the Doggies and hoop for the best!
this can be LINKe soep zijn but you do het toch wel!

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:01:
Zelfs icoon Bob Lucas heeft weer wat gepost. Wat een Bitcoin god is dat zeg.

[YouTube: The Birth of a Cycle]

Zucht. Moet ik dan ook maar mee op de bulltrein? Of heb ik gewoon zo'n jetlag dat ik niet meer normaal kan nadenken. Ik was al zo'n beetje de laatste beer hier geloof ik....
Als je dat filmpje op de dag van publicatie al had gekeken zat je al een paar dagen all-in :)

#spuit11

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Die recessie is al ingeprijsd, moet je nagaan hoe hoog Bitcoin anders al had gestaan.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Er zijn nu zoveel mensen overtuigd van een dikke recessie, ik ben vanmiddag naar de mall of the Netherlands geweest en kon over de hoofden lopen, is dan iedereen voor de laatste keer zijn spaargeld aan het stukslaan :?
Pagina: 1 ... 58 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!