[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.407 views

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:21:
Lekker hoor. Een reliefpump. En dat op positieve werkeloosheidscijvers, bijzonder aangezien dat eigenlijk helemaal geen positief nieuws voor de markt zou moeten zijn.

Achja, geniet ervan mensen. Ik zie over een maandje wel weer aan de onderkant van de range :p
BTC $9963 op 5 feb 2023 is de low. Met een foutmarge van 10 dagen en $69420. Bitcoin, a weapon of mass disruption

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-01 20:48
Skrunsies schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:07:
[...]

Wat is er lekkerder dan samen met jullie borrelen onder genot van een zakje Katjang Penis :P

[Afbeelding]
Zeg je nou penis @Skrunsies ?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:23
Lekker hoor. Een reliefpump. En dat op positieve werkeloosheidscijvers, bijzonder aangezien dat eigenlijk helemaal geen positief nieuws voor de markt zou moeten zijn.

Achja, geniet ervan mensen. Ik zie over een maandje wel weer aan de onderkant van de range :p
ik vind dat wel positief. Sowieso omdat ik dan weer makkelijker goed personeel kan gaan krijgen. Afgezien van mijn voordeel, is het een signaal dat de economie afkoelt, dus de vraag, dus goed voor inflatie. Het lijkt dus dat die rente stijgingen effect beginnen te krijgen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• zwembroek
Alpina schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:50:
[...]

Dat zou ik zelf nooit doen.

Anyway @zwembroek wat denk je van Covalent?
Ik heb geen idee wat dat is...
Vandaag wel dik in de plus zie ik

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:24
zwembroek schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:31:
[...]

Ik heb geen idee wat dat is...
Vandaag wel dik in de plus zie ik
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fHjl5dlN-fSfxKAMfn5s9v-aaLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lNaNnLQhtK0IeMLMhS8gMOfF.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zag Moonbeam staan dus dacht @zwembroek zal het wel weten. ;)

Verder ook geen idee:

https://www.kraken.com/en-gb/learn/what-is-covalent-cqt

Klinkt als dikke tech :+

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Oh ja tuurlijk!

Iedereen heeft over pikke, pikken, pijpers en Skrunsies zegt een keer Penis.. En hups! TUURLIJK!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88oJB74IxOHt_hBDZ4_Asw4Bj5A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GNtZXHGiyP570jzWksS8AN3r.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

• zwembroek

Jij blijft aardig zeker van je zaak. :)
Ik ben er nog niet rouwig onder dat ik laatst mijn eerste DCA heb gedaan. Maar kan nog niet tippen aan je geniale PLU trade

• zwembroek
Alpina schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:35:
[...]

[Afbeelding]

Ik zag Moonbeam staan dus dacht @zwembroek zal het wel weten. ;)

Verder ook geen idee:

https://www.kraken.com/en-gb/learn/what-is-covalent-cqt

Klinkt als dikke tech :+
Ik ben laatst overgelopen naar Astar.
:P Ik dacht als @Skrunsies glmr koopt dan zal het wel net zon succes als DOT worden. Koop ik de grote concullega wel ..
Hoeveel was astar ook alweer gestegen de afgelopen week @resusaapje ? 65% toch? _O-

[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 04-11-2022 16:46 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-01 19:26

resusaapje

h less

Hey @Skrunsies , $BAND doet effe een +3,5% in 5 minuten. Scoren voor jou zeker? d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

Wat een achtbaan! Nu effe naar 20400 graag, dan kan ik weer inkopen

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Zooo alle vunzige taal posts gerapporteerd.

Toe aan weekend.

En voor ik het vergeet.

Verjaardagstaartje voor @Masstje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wCvmjMU6O_D_iOhS-xDUDVTGFus=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u8mrHxiKRv41PfRguVO5oHnl.jpg?f=fotoalbum_large

En eentje voor @Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VxhcEsQl2LHt-Zr_G6uaW4PTTZI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zZJdOhspNJcqiQgIO8yAsWKu.jpg?f=user_large

[ Voor 84% gewijzigd door Darrell op 04-11-2022 17:04 ]

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:12

Vis

Darrell schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:55:

Toe aan weekend.
Rukt uhh rekt het weekend in!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
Darrell schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:55:

Toe aan weekend.

En voor ik het vergeet.

Verjaardagstaartje voor @Masstje
[Afbeelding]

Een eentje voor @Pelox
[Afbeelding]
Prachtig, kapitein van het zinkende schip.

Ik ga me snel de pleuris zuipen!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-01 01:16
is het een goed moment om Bitcoin te kopen?

nothing stops this train

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ziet er op zich wel goed uit, even de MA99 terugtesten en dan moon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RXh4FFlxAfqoEY0Cu4wD045_kvU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hmPC7sxM87IDYZ5ll5psfyZi.png?f=fotoalbum_large

Overigens tussen de middag alles erin geknald, dus kan maar beter vanaf hier weer verder stijgen :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• anti elppa
stonks weer in het rood

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:03:
is het een goed moment om Bitcoin te kopen?
Er is nooit een slecht moment om Bitcoin te kopen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Zak maar een beetje terug dan kan ik er mijn 10 euro verjaardagsgeld in mieteren!

Zero.

• Vis

Vis

Pelox schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:06:
Zak maar een beetje terug dan kan ik er mijn 10 euro verjaardagsgeld in mieteren!
Haha gefeliciteerd man! Drink ik er een biertje op vanavond 🍻

• zwembroek
Pelox schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:06:
Gefeliciteerd jonge! :9B

• resusaapje

resusaapje

h less

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:03:
Ziet er op zich wel goed uit, even de MA99 terugtesten en dan moon.
[Afbeelding]

Overigens tussen de middag alles erin geknald, dus kan maar beter vanaf hier weer verder stijgen :)
Want anders ga je ze modden? _O-

• Kol Nedra
toch minder fijn, er staan heel wat orders klaar maar als het blijft stijgen gaan ze niet gehit worden......

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:12:
toch minder fijn, er staan heel wat orders klaar maar als het blijft stijgen gaan ze niet gehit worden......
Gewoon cancelen, handmatig uitvoeren tegen huidige koers en dan gaan ze vanzelf dalen O+

• Pelox
resusaapje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:13:
[...]

Gewoon cancelen, handmatig uitvoeren tegen huidige koers en dan gaan ze vanzelf dalen O+
Hoe ken jij mijn tactiek!??

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
resusaapje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:11:
[...]

Want anders ga je ze modden? _O-
Daarom "investeer" ik ook voornamelijk in gecentraliseerde coins die een CEO hebben, dan weet ik waar ik moet zijn om verhaal te halen.

• Skrunsies
  • Niet online
Hey @zwembroek & @resusaapje doe es niet zo …

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OXw-480g0yX367CjizHUUsgacU8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/60RsRWHo367tmGEM1AzBcH9m.jpg?f=user_large

• resusaapje

resusaapje

h less

Irritant, ik druk op de knop [toevoegen als vriend], maar die doet het niet :'(

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:29:
[...]

ik vind dat wel positief. Sowieso omdat ik dan weer makkelijker goed personeel kan gaan krijgen. Afgezien van mijn voordeel, is het een signaal dat de economie afkoelt, dus de vraag, dus goed voor inflatie. Het lijkt dus dat die rente stijgingen effect beginnen te krijgen.
Ik kijk er anders tegenaan. Toch wel grappig hoe harde cijfers dan ook weer multi-interpretabel zijn.

De FED heeft 2 doelstellingen. Een lage werkeloosheid, en zo stabiel mogelijk 2% inflatie.

Ze zitten in een spagaat, Als ze aan de knop draaien voor het een, dan heeft het meestal gevolgen voor het ander.

Ze draaien hard aan de knop om de inflatie naar beneden te krijgen. Ze remmen hiermee de economie. Het verwachtte resultaat is minder vraag - inflatie gaat naar beneden.

Een nadeel van het remmen van de economie is dat in theorie de werkeloosheid omhoog gaat. Desalniettemin hebben ze de afgelopen periode meermaals duidelijk gemaakt dat het naar beneden krijgen van de inflatie momenteel het zwaarste weegt.

Er zijn 2 scenario's waar de FED zal "pivotten". De inflatie zakt, of de werkeloosheidscijvers lopen (te) veel op.

De renteverhogingen hebben nog geen effect gehad op de werkeloosheid, dus kunnen ze doorgaan met remmen. Dat is hoe ik het zie :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:21:
[...]

Ik kijk er anders tegenaan. Toch wel grappig hoe harde cijfers dan ook weer multi-interpretabel zijn.

De FED heeft 2 doelstellingen. Een lage werkeloosheid, en zo stabiel mogelijk 2% inflatie.

Ze zitten in een spagaat, Als ze aan de knop draaien voor het een, dan heeft het meestal gevolgen voor het ander.

Ze draaien hard aan de knop om de inflatie naar beneden te krijgen. Ze remmen hiermee de economie. Het verwachtte resultaat is minder vraag - inflatie gaat naar beneden.

Een nadeel van het remmen van de economie is dat in theorie de werkeloosheid omhoog gaat. Desalniettemin hebben ze de afgelopen periode meermaals duidelijk gemaakt dat het naar beneden krijgen van de inflatie momenteel het zwaarste weegt.

Er zijn 2 scenario's waar de FED zal "pivotten". De inflatie zakt, of de werkeloosheidscijvers lopen (te) veel op.

De renteverhogingen hebben nog geen effect gehad op de werkeloosheid, dus kunnen ze doorgaan met remmen. Dat is hoe ik het zie :)
er is al wel wat effect op de arbeidsmarkt. Kijk naar big tech die met containers tegelijk mensen op straat zetten. Dat die nu geabsorbeerd worden door bedrijven die niet verder dan een week voor uit kijken is wat anders. Effect komt ook daar wel door. Geeft het nog 2 a 3 maanden.

• resusaapje

resusaapje

h less

anti elppa schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:24:
[...]

er is al wel wat effect op de arbeidsmarkt. Kijk naar big tech die met containers tegelijk mensen op straat zetten. Dat die nu geabsorbeerd worden door bedrijven die niet verder dan een week voor uit kijken is wat anders. Effect komt ook daar wel door. Geeft het nog 2 a 3 maanden.
Ik bang dat je gelijk hebt :|

Ik blijf ook lekker zitten waar ik zit, stap niet over voor een paar centen. Voorspelling: crypto gaat moonen volgend jaar maart. Kijken waar dat door gaat komen...

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qVzfwlJC87fMCGUCkdNfYs9jMzE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1l7y3EWZLd03LqnCt8VjIRG1.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
toch maar wat gekocht!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0OV-70mpw5OCA-hXYTwi8lmNFD0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zGPlnjSMsB2eWLLWE7Ae9ID3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 04-11-2022 17:50 ]

nothing stops this train

• Vis

Vis

Een rooie peper?

Toch wel duur, 20k voor een peper op de markt.

[ Voor 6% gewijzigd door Vis op 04-11-2022 17:56 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Green candles chasen?;)

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Hah ja ik wilde het net zeggen, en een mooi zakje rode pepers krijgen! @Verwijderd zal dit wel kunnen waarderen!

• resusaapje

resusaapje

h less

Wow, 6 komma nog wat btc tegen die prijs. Boelliesj zeker?

• Kol Nedra
resusaapje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 18:00:
[...]

Wow, 6 komma nog wat btc tegen die prijs. Boelliesj zeker?
haha ja je kan er idd een 6 uit halen, dikke hopium

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

Hoera! Goed nieuws

• zwembroek
resusaapje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:09:
[...]

LOL, alles rekt en RMRK +10% naar $3
Heb jij deze nog opgepakt @Taro ?

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 29-01 17:28
Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:21:
[...]

De FED gaat net zolang door met de verhogingen tot er ergens in de economie iets breekt, omdat ze de middelen hebben om dat weer te repareren waarbij hij refereerde aan 2020-2021 oftewel geld bij printen. Kijkend naar de werkloosheid en de financiële markten heeft de FED ook nog voldoende ruimte. Echter is het wel de vraag in hoeverre de FED en overige centrale banken de inflatie onder controle gaan krijgen, omdat het voornamelijk veroorzaakt wordt de brandstof prijzen.

Begin dit jaar stond de rente nog op 0,25 en op moment dat schulden opnieuw gefinancierd moeten worden tegen de huidige rente gaan we de effecten van renteverhogingen op de markten pas echt merken. Het pauzeren van de verhogingen of zelfs een renteverlaging markeert ook niet meteen de bodem. Zie onderstaande chart waarbij oranje de rente is en wit de S&P500. Nu is de huidige situatie wel wat anders dan in het verleden; we verhogen de rente in een afkoelende economie i.p.v. andersom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7t40-hLivjqtmfV2Q8S449cwtHE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YYCXtpBuPDZyW8gyIdccW9hf.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

JPS schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:58:
[...]

Hah ja ik wilde het net zeggen, en een mooi zakje rode pepers krijgen! @Verwijderd zal dit wel kunnen waarderen!
Ik heb dit jaar mijn complete oogst laten verpieteren. Alles hangt nog aan de planten in diverse staat van ontbinding. Echt heel dom en zonde eigenlijk, maargoed ik eet de laatste tijd een stuk minder pepers. Er staat hier nog een 3 liter pot met een jaar oude fermentatie die ik nog moet verwerken. Volgend jaar ga ik het maar eens rustig aan doen met misschien 1 plantje.

Ik heb daarnaast wel een erg mooi stukje gemeentegrond ontdekt tijdens een recente wandeling in de omgeving, daar ga ik in maart ofzo eens naartoe in de nacht met mijn schep en een zakje mestkorrels om weer eens een iets wildere kweek te planten. Inmiddels heb ik dat al 2 jaar niet gedaan, en afgelopen zomer had ik dat eigenlijk wel moeten doen want de omstandigheden waren tiptop.

Gaat dan om komkommers en tomaten natuurlijk.

Een beetje rebels moet het namelijk wel blijven en met alleen een Bitcoin node in huis voel ik me af en toe toch wel een pijnlijk braaf burgertje.

Wat Hollandse groente van gemeentegrond kan geen kwaad.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:10
Groene charts en slowchat verandert in speed chat :+Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYawefqm0RbsmjR1aGWUl097ssY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YlLov5sUn8jt0tVn4dApeLXE.jpg?f=fotoalbum_large
Alles groen!
Behalve Reef.. vreemd! :X

[ Voor 80% gewijzigd door Khaelos op 04-11-2022 18:54 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ja, heb toen een flufje gekocht dat inmiddels een dubbele fluff waard is :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F-9_opbaN-g6Q5mkBmRxREb5-Dw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/w8hMrbLmvOFvv0iobelKsSOs.png?f=user_large

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-01 18:29

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:00:
[...]

[Afbeelding]
*insert boormachine*

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Je bent welkom, zal de koffie voor je klaarzetten.

Ik vond het tweemaal voorkomen van 66 en 99 wel wat hebben, vandaar :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@zwembroek Ik had trouwens niet door dat RMRK nog steeds met een run bezig was, zie het nu pas. Ging er van uit dat die net als de rest wel weer iets was ingezakt.

Thx voor de tip!

• anti elppa
nasprak hangt akelig dicht bij de lows........

• Kol Nedra
maar ff serieuze vraag: gaan we nog lager? want ik ben bang de boot te missen. te greedy naar een bodem vissen is maar niks...

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:25:
maar ff serieuze vraag: gaan we nog lager? want ik ben bang de boot te missen. te greedy naar een bodem vissen is maar niks...
Als er meer mensen zo gaan redeneren is de volgende bullrun nu een feit :)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-01 18:45
Taro schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:03:

Heb vanmiddag hetzelfde gedaan, het begin is er zo te zien oOo

• Vis

Vis

Bij een black swan gaan we pas lager.. zie ik 123 niet gebeuren, maar dat is juist de bedoeling van zo'n event. Onverwachte gebeurtenissen.

Zou gewoon wat kopen, gaan we dan vast lager en kunnen wij weer goedkoper satjes sprokkelen.

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:11
Weer de 21k

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-01 18:04
Taro schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:00:
[...]

[Afbeelding]
Mooie winst, ik heb ze ook gekocht, wel een stuk minder trouwens, op 2.30$, prima tip iig!
Laat ze zeker nog wel een tijd staan, marketcap is nog erg laag, en er zijn 95% Vd coins in omloop, kan naar mijn mening alleen maar omhoog als de bull echt start.

• Skrunsies
  • Niet online

• Khaelos
21k is de nieuwe 20k :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:51
Heeft iemand hier LTC?

• Khaelos
Nee.. wel LRC! *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y3SbfQOliGkONsqqLnSDX6z0Tfg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m2HOPHiz9n13PpW7Uwc8gzvu.jpg?f=fotoalbum_large

• GioStyle
Nou, LTC doet het ook wel redelijk, geloof ik. :D

• Vis

Vis

*O* :9B

Ledger materiaal voor long term.. m'n GAK de afgelopen maanden flink omlaag weten te brengen door stug door te DCAen.

• GioStyle
Vis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 20:00:
[...]

*O* :9B

Ledger materiaal voor long term.. m'n GAK de afgelopen maanden flink omlaag weten te brengen door stug door te DCAen.
Oh men, +1 herkenbaar.

*O*

• Pelox
Npo2: Max meldpunt - onderwerp crypto exchanges. Tip en eindconclusie: kijk uit met dit soort beleggingen, daar zitten heel vaak foute gedachten achter.

Of te wel..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W-Wx62wZ2T2mNrgmhtHjejV9HIw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8aZQiroHWwOVTtpfsFhwhZZ4.jpg?f=user_large

Pompen die handel!

[ Voor 55% gewijzigd door Pelox op 04-11-2022 20:09 ]

Zero.

• anti elppa
Jep.....sinds 2013 8)

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 29-01 17:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GERhTuI_kE0awe2Yzhyw8ORn1nE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KiRAkDZnBuhmotVeVNLfCLju.jpg?f=fotoalbum_large

Gewoon aan je plan houden en als je geen trader bent, je niet te veel laten beïnvloeden door de koers van de dag.

• GioStyle
Een plan hebben, daar gaat het hier al mis. :D

• Skrunsies
  • Niet online
GioStyle schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 20:38:
Gewoon een onmogelijk plan hebben joh. Heb je er ook niet zo’n drukte van d:)b

Heb ik ook gedaan. Helemaal mooi. Dikke gains. Maar niet genoeg voor Skrunsies want onmogelijk plan.

Inmiddels rekt. Maar geeft niks. Hier een beetje blijven buurten. En wachten tot die magische muntjes weer omhoog gaan :)

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:38
Oef, ik ben erin getuind om een linkje aangeraden door Google aan te klikken. Dacht ff snel een x100 meepakken is niet verkeerd.

https://www.analyticsinsi...sive-income-100x-by-2025/

Wat denk je, staat XRP 2x in hun top 10 8)7 |:(

1x als XRP en 1x als Ripple... Hoef je tegenwoordig niet eens meer tot 10 te kunnen tellen als crypto-kenner?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Dikke Link

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
GioStyle schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 20:38:
Ik ben gestopt met wekelijks DCA'en en eerder vandaag all-in gegaan. De bodem timen is lastig, maar ik hoop dat we die nu gevonden hebben: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

• Kody Scott
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-08-2025
Zelfde hier, gisteren echt all in gegaan, nadat ik begin mei alles verkocht had.

Nu even x 3 en ik sta weer quitte 😅

Green candle chaser

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En ook weer tijd voor een update van de Auto Invest optie van Binance. Overigens wel leuk om te zien dat ik toen ik begon met DCA'en best wel wat opmerkingen over DOGE kreeg, maar die wel het hoogste percentage in de plus staat :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RJp5IGV-1rKunBEkNSjXmPg7S5M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mhkUQ6ABBZFZmj3ZMP5fMM4f.png?f=fotoalbum_large

Zoals hierboven aangegeven heb ik inmiddels het wekelijkse schema uitgezet.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-01 18:45
Taro schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:46:
... Overigens wel leuk om te zien dat ik toen ik begon met DCA'en best wel wat opmerkingen over DOGE kreeg, maar die wel het hoogste percentage in de plus staat :) ...
Heb zelf ook inmiddels wat Doge aangeschaft. Zou ik normaal niet kopen maar nu Musk twitter heeft overgenomen hoeft er maar een gerucht op gang te komen en het gaat naar de maan.

• zwembroek

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:26:
[...]

Ik ben gestopt met wekelijks DCA'en en eerder vandaag all-in gegaan. De bodem timen is lastig, maar ik hoop dat we die nu gevonden hebben: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
All-in wat eigenlijk?

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:38

• zwembroek
Ik zit nog voor 65% in fiat. Ik wacht nog even af voordat ik meer in de ponzi stop. Ultieme bull trap dit weer.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:47
zwembroek schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 00:00:
Ik zit nog voor 65% in fiat. Ik wacht nog even af voordat ik meer in de ponzi stop. Ultieme bull trap dit weer.
All-in!!!!

• Vis

Vis

All in, met zn tradepot... spaargeld... of zelfs ala Didi Taihuttu werkelijk met alles all in. Hij is pas een baas...
Je kan ook all in gaan met je gemaakte winst van de afgelopen dagen..
Trek gewoon je eigen plan ;) niemand die het weet en je moet zelf de keuzes maken wat je met je nutteloze euro's doet. Rekt ga je sowieso.

• Kol Nedra
als ik single was geweest en geen kinderen had was ik zeker zo goed als all-in gegaan zijn, ik zou dan max €800 hebben en rest bitcoin/crypto/aandelen

nothing stops this train

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 00:18:
als ik single was geweest en geen kinderen had was ik zeker zo goed als all-in gegaan zijn, ik zou dan max €800 hebben en rest bitcoin/crypto/aandelen
Ik heb meer in crypto zitten dan op de bankrekening, en ik heb een gezin te onderhouden. Wel hypotheek en redelijk lage lasten daarvan.
Wat ik wel doe is een buffer aanhouden op de bank mocht je vaatwasser, wasmachine en auto ineens een reparatie nodig hebben.
Zelfs een spaarrekening voor dochterlief haar eigen ledger waar ze zondagssats op krijgt, nu al bewust maken van deze technologie is denk ik de grootste winst die je kan maken.

• Skrunsies
  • Niet online
Hier hebben beide dochters een ledger met daarop 1 ETH.

Oudste dochter kan er natuurlijk niks mee. Maar voelt voor papa niet goed om haar niet eentje te geven :)

• Kol Nedra
Vis schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 00:30:
[...]

Ik heb meer in crypto zitten dan op de bankrekening, en ik heb een gezin te onderhouden. Wel hypotheek en redelijk lage lasten daarvan.
Wat ik wel doe is een buffer aanhouden op de bank mocht je vaatwasser, wasmachine en auto ineens een reparatie nodig hebben.
Zelfs een spaarrekening voor dochterlief haar eigen ledger waar ze zondagssats op krijgt, nu al bewust maken van deze technologie is denk ik de grootste winst die je kan maken.
mijn oudste is pas 6 maar ik begin er ook vroeg mee :-)
ik heb al gezegd dat als hij iets ouder is dat hij dan wat zakgeld krijgt in Bitcoin, alleen zelf nog ff kijken, maar ik denk ook via Ledger met een aparte account/wallet met zijn naam :-)

nothing stops this train

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
Ik vraag me af wat jullie insteek is om mega bullish te zijn? Intresten zullen nog steeds verhoogt worden zolang er inflatie heerst, waardoor crypto steeds opnieuw ook een dunk krijgt. Of is het omdat Taro all in is? Hij is al eerder all in geweest, maar soms stapt hij ook deels uit, als er wat resistance is enzovoort. Hij is uiteraard een trader. Als trader kan je hem volgen in zijn acties, maar als hodler weet niemand het of het nu wel de goede keuze is. Nu, we zullen het zien.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:11

WhySoSerious

Be the change.

Btc boven de 21k? Gekkenhuis!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:19:
groene kaarsen, I love it.
maar ik mis het gevoel van dagen na elkaar wakker te worden met groene kaarsen zoals vorig jaar. bring it back!
Dan toch?

• Vis

Vis

cooLopke schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 02:07:
Ik vraag me af wat jullie insteek is om mega bullish te zijn? Intresten zullen nog steeds verhoogt worden zolang er inflatie heerst, waardoor crypto steeds opnieuw ook een dunk krijgt. Of is het omdat Taro all in is? Hij is al eerder all in geweest, maar soms stapt hij ook deels uit, als er wat resistance is enzovoort. Hij is uiteraard een trader. Als trader kan je hem volgen in zijn acties, maar als hodler weet niemand het of het nu wel de goede keuze is. Nu, we zullen het zien.
Moonvember.. duhh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9PmOqA4UJg5ZP-pFBrlPxcV64dA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pxdGR3mLv0AYKA3CYnexTD6V.jpg?f=fotoalbum_large

En dan staat november 2021 niet eens op de kaart, iedereen weet wat er een jaar geleden gebeurde. 69k soon.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 07:31:
[...]

Moonvember.. duhh

[Afbeelding]

En dan staat november 2021 niet eens op de kaart, iedereen weet wat er een jaar geleden gebeurde. 69k soon.
2018 was die na de bull toch :?

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
DaWayne schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 21:15:
Oef, ik ben erin getuind om een linkje aangeraden door Google aan te klikken. Dacht ff snel een x100 meepakken is niet verkeerd.

https://www.analyticsinsi...sive-income-100x-by-2025/

Wat denk je, staat XRP 2x in hun top 10 8)7 |:(

1x als XRP en 1x als Ripple... Hoef je tegenwoordig niet eens meer tot 10 te kunnen tellen als crypto-kenner?
Haha, ik heb een bagje Bitgert (BRISE) dankzij die site, tot ik er achter kwam dat alle nieuws over die coin van die site kwam.

Is een betaalde shill-site, "People holding <insert bekende coin waardoor artikel in google verschijnt> are buying <te shillen coin>, this is why" of "sure to make x100 in the next bullrun".

Overigens, BRISE zeker x1000 volgende run, hidden gem, snelste zero fees blockchain, 10.000 partnerships!!! :+

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:00
knakworst schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 07:36:
[...]

2018 was die na de bull toch :?
Eind 2017 begin 2018 was de bull. November 2018 negatief klopt dus wel want halverwege 2018 ging ik iig goed rekt..
Verder of het plaatje klopt qua percentages geen idee maar 2018 klopt ;(

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Acidrain schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 08:01:
[...]

Eind 2017 begin 2018 was de bull. November 2018 negatief klopt dus wel want halverwege 2018 ging ik iig goed rekt..
Verder of het plaatje klopt qua percentages geen idee maar 2018 klopt ;(
Oftewel november 2022 is goed vergelijkbaar met november 2018 })

• Vsnah
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07:07
Mensen in mijn omgeving beginnen weer over BTC te praten goed teken. 😉

Verwijderd

DOT ook alweer $7. Ik heb warempel de (tijdelijke?) bodem gekocht lijkt het wel.

Het geluk is wederom met de dommen.

Nu hopen dat deze zeer organische groei nog een mooie tijd aanhoudt. Het zou prachtig zijn als deze reusachtige ponzi markt zich compleet weet los te koppelen de macro economische toestanden en als enige blijft pompen in een wereld waar bloedrode candles de nieuwe standaard zijn.

Dan wordt het feest, alle greedy fucks die jarenlang stonks spaarden zullen wanhopig instromen op zoek naar ReNdEmEnT en DiViDeNd. Enige probleem is dan wel dat het niet uitmaakt hoeveel fiat gains we hebben, want niemand wil dan nog terug naar fiat vanwege torenhoge hyperinflatie.

Dan worden de winsten van het altcoin casino teruggeboekt naar Bitcoin, en is de prophecy compleet.

Hodl.

• anti elppa
cooLopke schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 02:07:
heel simpel en ik schrijf het al jaren. we zitten 1 jaar na de top. En het is nu uiterverkoop (tov 69k). Wat je ook mooi ziet is dat BTC een stuk sterker is dan de nasdaq de laatste weken. Correlatie is niet meer bijna 100%.

wil je btc voor de long term, start nu gewoon DCA. Ben je uberbull, gewoon alles erin kieperen.

Geen financieel advies uiteraard.

• JPS
  • Niet online

JPS

zwembroek schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 00:00:
I'm still with you. De pompjes waar dit mee omhoog gaat zijn niet organisch. Probeert wel FOMO aan te wakkeren en dat lukt misschien ook nog wel (ik moet bekennen dat ik ook in verleiding raak). Maar hou mijn kruid toch nog even droog. Ook zien wat de weeksluiting doet.

• anti elppa
JPS schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 08:49:
[...]

I'm still with you. De pompjes waar dit mee omhoog gaat zijn niet organisch. Probeert wel FOMO aan te wakkeren en dat lukt misschien ook nog wel (ik moet bekennen dat ik ook in verleiding raak). Maar hou mijn kruid toch nog even droog. Ook zien wat de weeksluiting doet.
de pompjes in btc zijn zeker nog wel organisch. Als we straks weer een keer een week van +10k krijgen dan is het een ander verhaal

Verwijderd

Vis schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 00:30:
[...]

Zo is dat, die greater fools moeten wel gekweekt worden.

Als je trouwens zelf winst behaalt dankzij de toekomstige posities van je kinderen, is het dan een sigaar uit eigen doos?

Interessante materie.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
JPS schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 08:49:
[...]

Maar wacht jij dan op de 14k en hoop je die perfect te timen voor all-in?
De MA kruipen omhoog, de bodem wordt solide.

Nu zeg ik niet dat we de bodem hebben gehad. Ook in een bear kunnen mooie runs worden gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door keanu_ op 05-11-2022 08:58 ]

• JPS
  • Niet online

JPS

anti elppa schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 08:51:
[...]

de pompjes in btc zijn zeker nog wel organisch. Als we straks weer een keer een week van +10k krijgen dan is het een ander verhaal
Mja definieer 'organisch'... wat je volgens mij ziet is dat er voor de pompjes bijna altijd een spike is om de resistance te meten. Is die er niet echt dan wordt er gepompt.

Maar misschien zie ik alleen de spoken in dit vuige ponzispel rondzweven, dat kan ook. Ik heb nog steeds de indruk dat een paar echt grote spelers een grotere invloed hebben dan al het gepeupel bij elkaar.

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 08:53:
[...]

Zo is dat, die greater fools moeten wel gekweekt worden.

Als je trouwens zelf winst behaalt dankzij de toekomstige posities van je kinderen, is het dan een sigaar uit eigen doos?

Interessante materie.
Tuurlijk, is ook een stukje eigen belang. Als ik straks over 10 jaar het spaargedeelte in sats vergelijk met het spaargedeelte in euro's (en wat er dan nog van waard is ivm inflatie) van dat geld kan zij dan wellicht haar studie mee afbetalen of weet ik het. Garanties heb je nooit, maar ja je moet iets 😃

Verwijderd

Vis schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:10:
[...]

Tuurlijk, is ook een stukje eigen belang. Als ik straks over 10 jaar het spaargedeelte in sats vergelijk met het spaargedeelte in euro's (en wat er dan nog van waard is ivm inflatie) van dat geld kan zij dan wellicht haar studie mee afbetalen of weet ik het. Garanties heb je nooit, maar ja je moet iets 😃
Ik dacht eerder aan een lambo bekostigd door de kids.

Doen ze ook nog eens wat terug 8)
Pagina: 1 ... 57 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!