[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.403 views

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
knakworst schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:03:
[...]

Instert tegel één zwaluw maakt nog geen zomer.
Ah, leuk. Moet dat dan zo?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uzouZZ6SrygXcLK7twRa7jmKIEI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ShzeHsefv6mB4WMqooBp5KCh.png?f=user_large

• resusaapje
  • Laatst online: 19:26

resusaapje

h less

Pelox schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:02:
[...]

Dat is de hele bedoeling van dit tegel denk ik.
Ik heb m'n koffie op, ik reageer niet. ik reageer niet. nee echt niet. ;w

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-01 11:26
gok binnen paar uur wel een aanval op de 21

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Jeetjemina wat een buying power op de Litecoins.. zo ondergewaardeerd

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Verwijderd

groene kaarsen, I love it.
maar ik mis het gevoel van dagen na elkaar wakker te worden met groene kaarsen zoals vorig jaar. bring it back!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Vis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:17:
Litecoins.. zo ondergewaardeerd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SkiYH-3RYUyWztQjMHdfxqJaqQg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NLLPyiI4bhLv52RcGd8QzPwc.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-01 16:41
Lijkt wel een mini alt season :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Vis

Vis

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:10:
[...]

Ik wil geen programmeerbaar geld. Ik wil dat cash blijft.
Heb je The Bitcoin Standard gelezen? Fiat is alleen maar een middel om de opgeleverde waarde uit bv. werk (of andere kanalen ;)) mee "op te slaan". Je zou bij wijze van spreken ook waarde kunnen opslaan in de vorm van kippen. Die beestjes zijn alleen een beetje onhandig en als je 'm in fracties probeert op te sturen dan gaat ie stuk.

Wat ik probeer te zeggen is dat het in de praktijk niet logisch is om iedereen verplicht aan de CDBC's te zetten.
Ik wil niet dat een semi-overheid zicht heeft op mijn transacties. Ik wil geen verwante eigendomsregistratiesysteem (geen FUD, lees FTM). En bovenal wil ik niet dat technocraten door middel van vernuftige truccages die mij als plebejer raken, de rotzooi van het systeem van de afgelopen 15 jaar opruimen in plaats van het in de kern aan te pakken.
Als problemen bij de kern aangepakt konden worden dan zou ik daar als developer groot fan van zijn. Weg met alle technical debt :P Maar omdat de managers van onze huidige overheden dat niet kunnen en om ook serieus te reageren:
Ik woon nu in Azië en dan ga je wel anders aankijken tegen overheidsbemoeienis en controlemechanismen. Het is een slippery slope en je kan het maar beter vroeg maar overbodig signaleren in plaats van over 15 jaar te zeggen 'in retrospect...'.
In Azië zal het inderdaad vast nog een stuk erger zijn. Daarom zijn er voor zover ik weet (het is volgens mij eens voorbijgekomen in o.a. De Technoloog) initiatieven om data binnen Europa wat meer lokaal te maken.

Een eigendomsregistratiesysteem is lang niet zo gevaarlijk als de data die nodig is om de nodige berekeningen te doen in eigen beheer is en centraal opslaan niet is toegestaan. Het zou juist meer privacy geven dan de huidige systemen, want op dit moment worden je privegegevens door de overheid nog bij iedere instantie vele keren dubbel opgeslagen in verschillende (oude en nieuwere) systemen.

Voor zover ik mij kan herinneren staat het allemaal nog in de kinderschoenen, maar dat lokale opslaan lijkt uiteindelijk toch een beetje de richting te worden waar we naartoe willen gaan in Europa. Juist omdat we hier weten dat privacy belangrijk is om o.a. de democratie te behouden en niet willen eindigen als China.

Als ik daar helemaal naast zit dan wil ik het graag weten want dan ga ik nu een hooivork pakken :+

Dat zit wel Schnorr.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:27

Darrell

Fiat moonboy

Dat BNB corrigeert niet eens.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:10

knakworst

Get more sats!

• anti elppa
bob heeft ook weer een nieuwe

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-01 01:16
LTC is vandaag de dikke tech?

nothing stops this train

• Kol Nedra
ook vandaag ALWEER een nieuwe ATH *O* Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dm3h1GwbFHwZ1ZWgwcUQ2oBvI5k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LGrFwuXbadtKrT0R90Md3Elu.gif?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 04-11-2022 09:44 ]

nothing stops this train

• anti elppa
tjickun was altijd dikke tech. Meestal is als LTC pumpt komt BTC er achteraan

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 08:09

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:26:
[...]

We kunnen al sinds de week van 13-6-2022 begonnen zijn aan een nieuwe bullrun, toen stonden zowel ETH als BTC op een low. ETH zelfs -45% tov de huidige koers.

Het probleem van een bullmarket of bearmarket is dat je ze pas bevestigd ziet als een groot gedeelte ervan al in het verleden ligt. Wil je lekker cashen en er optimaal gebruik van maken, dan is het dus wel belangrijk om al tijdig in te schalen ipv pas volledig weer in te stappen als de bullrun overduidelijk is begonnen.
Je hebt helemaal gelijk. :)

NB Ik koop al vanaf eind 2020 geen crypto meer (met fiat die ik kan missen blablabla) en zal dat ook niet meer doen. Het is mij dus om het even of het een bull of bear is wat dat betreft. Het enige waarom ik bij bull op ga letten is om ((een deel) permanent) te verkopen. Ik wil dus wel cashen, maar niet meer door eerst in te kopen. De strategie van de lange adem.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gaat lekker zo idd :)

Een familielid van mij heeft 10 BNB rond 600 USD/stuk gekocht en laatst nog 10 stuks BNB bijgekocht rond 180 USD/stuk = 390 USD gemiddeld. Nog "maar" 40 USD stijging te gaan om quitte te spelen. Zo zie je maar weer, DCA'en werkt, mits de prijs ooit weer omhoog gaat uiteraard.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:56:
[...]

Een familielid van mij heeft 10 BNB rond 600 USD/stuk gekocht en laatst nog 10 stuks BNB bijgekocht rond 180 USD/stuk = 390 USD gemiddeld. Nog "maar" 40 USD stijging te gaan om quitte te spelen. Zo zie je maar weer, DCA'en werkt, mits de prijs ooit weer omhoog gaat uiteraard.
"Mits", "Als", "Maar", "Tenzij" .. :)

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 08:09

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Nieuwe strategie: Buy high, Buy low! d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zenith schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:58:
[...]

"Mits", "Als", "Maar", "Tenzij" .. :)
Bedankt voor je bijdrage.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01 15:10
LRC :)

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:25:
[...]

Bedankt voor je bijdrage.
Sorry, maar het zijn toch vaak de woorden die gebruikt worden. :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zenith schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:38:
[...]

"Sorry", "maar", "toch", "vaak", ":)"

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:40:
[...]

"Sorry", "maar", "toch", "vaak", ":)"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ly668tEkomVp_-xUpV9Z23ZHzUM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TJwmweKraSuoqUWXkFSNpbeF.gif?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Skrunsies
  • Niet online
zenith schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:38:
[...]

Ja precies, hij had beter kunnen zeggen dat het zeker was, geen mitsen en maaren. Gewoon de tip geven iedere maand er geld in te donderen en dat we zeker weten dat we miljonair gaan worden.

Om vervolgens over x tijd te horen, dat Taro geen gelijk had, want Taro zei.... :?

[ Voor 9% gewijzigd door Skrunsies op 04-11-2022 10:46 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02:04
Skrunsies schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:41:
[...]

Ja precies, hij had beter kunnen zeggen dat het zeker was, geen mitsen en maaren. Gewoon de tip geven iedere maand er geld in te donderen en dat we zeker weten dat we miljonair gaan worden.

Om vervolgens over x tijd te horen, dat Taro geen gelijk had, want Taro zei.... :?
Dat zou ik zelf nooit doen.

Anyway @zwembroek wat denk je van Covalent?

• resusaapje

resusaapje

h less

Alpina schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:50:
[...]

Dat zou ik zelf nooit doen.

Anyway @zwembroek wat denk je van Covalent?
Komtie nu mee, nadatie sinds vorige week in prijs verdubbeld is. Zo jammer dit...

• Alpina
resusaapje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:53:
[...]

Komtie nu mee, nadatie sinds vorige week in prijs verdubbeld is. Zo jammer dit...
I know heb m zelf ook niet _O-
Zag m wel ergens voorbij komen als pareltje maar was er zelf nog niet helemaal over uit.
Maar ach wat is x2 bij een x10 toch?

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Ik zit daarmee altijd te twijfelen: 'slechte' investering gedaan, te lang getreuzeld.
Ga ik nou op dat ding DCA-en, mijn verlies nemen en verder kijken, of mijn zuurverdiende fiat in een munt met meer potentie stoppen?

Moeilijk moeilijk...

• resusaapje

resusaapje

h less

Alpina schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:56:
[...]

I know heb m zelf ook niet _O-
Zag m wel ergens voorbij komen als pareltje maar was er zelf nog niet helemaal over uit.
Maar ach wat is x2 bij een x10 toch?
Zo is dat! :+

Ik had 'm wel. Bij de introductie opgepikt, te lang getreuzeld en op de weg naar beneden nét op tijd verkocht.
Ik zie de use-case wel zitten, maar ja, hoe kers?
Grote pre van covalent is de oprichter: Een ekte Swami! Boeliesj!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:45
resusaapje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:56:
[...]

Ik zit daarmee altijd te twijfelen: 'slechte' investering gedaan, te lang getreuzeld.
Ga ik nou op dat ding DCA-en, mijn verlies nemen en verder kijken, of mijn zuurverdiende fiat in een munt met meer potentie stoppen?

Moeilijk moeilijk...
Kan het helaas zo niet terug vinden maar heb ooit een stuk gelezen over een onderzoek hierover, ging wel over aandelen.

Het bleek dat mannen voornamelijk de aandelen verkochten die het juist goed deden en meer geld stopten in aandelen die ze hadden waarmee het slecht ging, om het verlies gemiddeld kleiner te maken en weer eerder op winst te staan.

Vrouwen deden het vaak juist andersom. Verkochten de slechte aandelen en stopten meer geld in de aandelen die het juist goed deden.

In procenten deden de vrouwen het iets beter.

Als ik naar mijzelf kijk doe ik precies wat het onderzoek aangeeft.. Als ik een slechte crypto aankoop heb gedaan dan koop ik lager bij zodat ik weer eerder op winst sta. Eigenlijk is dat toch best een vreemde actie als je er over nadenkt.

Veel mensen willen op elke belegging winst maken, terwijl er beter gekeken kan worden naar het hele plaatje, want winst maken op elke belegging gaat gewoon niet gebeuren.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 04-11-2022 11:13 ]

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Nopheros schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:10:
Vrouwen deden het vaak juist andersom. Verkochten de slechte aandelen en stopten meer geld in de aandelen die het juist goed deden.

Vanaf nu enkel nog groene candles chasen.
Wen moon? Where lambo?

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
Nopheros schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:10:
[...]

Kan het helaas zo niet terug vinden maar heb ooit een stuk gelezen over een onderzoek hierover, ging wel over aandelen.

Het bleek dat mannen voornamelijk de aandelen verkochten die het juist goed deden en meer geld stopten in aandelen die ze hadden waarmee het slecht ging, om het verlies gemiddeld kleiner te maken en weer eerder op winst te staan.

Als ik naar mijzelf kijk doe ik precies wat het onderzoek aangeeft.. Als ik een slechte crypto aankoop heb gedaan dan koop ik lager bij zodat ik weer eerder op winst sta. Eigenlijk is dat toch best een vreemde actie als je er over nadenkt.

Veel mensen willen op elke belegging winst maken, terwijl er beter gekeken kan worden naar het hele plaatje, want winst maken op elke belegging gaat gewoon niet gebeuren.
Open net Nance en zie bij m'n favorites LRC +38% doen.
Kijk in m'n wallet en merk dat ik die boel vorige maand de deur uit gekieperd heb... Balen als een reiger!

Zoom even uit tot een jaartje terug, zie dat er een duidelijke sell low is en bovendien nog wat marge in zit.

Sell low: Check
Voel me mannelijk: CHECK

• Skrunsies
  • Niet online
Masstje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:02:
[...]

Kijk in m'n wallet en merk dat ik die boel vorige maand de deur uit gekieperd heb... Balen als een reiger!

Zoom even uit tot een jaartje terug, zie dat er een duidelijke sell low is en bovendien nog wat marge in zit.

_/-\o_ :9B

• Nopheros
Masstje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:02:
[...]

Heb je nooit lager wat bijgekocht dan? Want een sell low zijn we volgens mij allemaal wel goed in hier :+

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-01 17:13
Nopheros schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:12:
[...]

Heb je nooit lager wat bijgekocht dan? Want een sell low zijn we volgens mij allemaal wel goed in hier :+
Daarom verkoop ik ook nooit, kun je ook geen sell low doen....

Ik zal m'n vriendin voortaan vragen of ik moet kopen of verkopen. Beetje hetzelfde idee als, wat was het ook alweer, die crypto hamster. :P

• Masstje
Nopheros schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:12:
[...]

Lager bijkopen voor lrc was al moeilijk :+

• Nopheros
Mijn huidige PF voor de komende jaren:

BTC 48%
ETH 19%
PLU 14%
BNB 8,2%
GLMR 3,4%
DOGE 2,9%
ATOM 2,7%
ICP 1,25%
Overig 0,55%

In principe is het plan om dit voor de komende 2-4 jaar zo te laten staan en wanneer een alt coin een extreme stijging heeft doorgemaakt dit te verkopen voor meer Bitcoin.

[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 04-11-2022 12:35 ]

• Vis

Vis

Nopheros schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:29:
Mijn huidige PF voor de komende jaren:

BTC 48%
ETH 19%
PLU 14%
BNB 8,2%
GLMR 3,4%
DOGE 2,9%
ATOM 2,7%
ICP 1,25%
Overig 0,55%

In principe is het plan om dit voor de komende 2-4 jaar zo te laten staan en wanneer een alt coin een extreme stijging heeft doorgemaakt dit te verkopen voor meer Bitcoin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O7qaxFfPzcu5bSTbUyPm6XmT-x8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a5nnCDl2DLuy29cF6rVQ2n0f.jpg?f=fotoalbum_large

Hoezo denk je dat ICP weer terug kan naar waar ie voor op de markt kwam?
Aan zn chart te zien is dit gewoon een scam coin. Geen idee waarom die ineens weer zal gaan stijgen. Leer het me begrijpen. Volgende bullrun komt er toch weer iets voor in de plaats?

• Nopheros
Vis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:39:
[...]

[Afbeelding]

Aan zn chart te zien is dit gewoon een scam coin. Geen idee waarom die ineens weer zal gaan stijgen. Leer het me begrijpen. Volgende bullrun komt er toch weer iets voor in de plaats?
ICP heb ik nog van de vorige bullrun, ik heb toen 2 extreem slechte aankopen gedaan namelijk ICP en MTO...

De ICP tokens staan nog 7 jaar in staking voor iets van 25% per jaar. Alhoewel dat percentage elk jaar minder wordt natuurlijk.

Als ik kijk naar m'n totale PF sta ik nu nog steeds flink in de plus, dus ben verder wel tevreden.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 04-11-2022 12:47 ]

• Vis

Vis

Nopheros schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:46:
[...]

ICP heb ik nog van de vorige bullrun, ik heb toen 2 extreem slechte aankopen gedaan namelijk ICP en MTO...

De ICP tokens staan nog 7 jaar in staking voor iets van 25% per jaar. Alhoewel dat percentage elk jaar minder wordt natuurlijk.

Als ik kijk naar m'n totale PF sta ik nu nog steeds flink in de plus, dus ben verder wel tevreden.
Ah oke ja, dus dit is eigenlijk zo'n typische VC coin die zodra de staking unlocked gedumpt gaan worden door de big VC en de particuliere investeerders weer lekker de lul zijn.
Sterkte man.. hoop dat je niet al te veel verlies zal maken.

• Nopheros
Vis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:54:
[...]

Ah oke ja, dus dit is eigenlijk zo'n typische VC coin die zodra de staking unlocked gedumpt gaan worden door de big VC en de particuliere investeerders weer lekker de lul zijn.
Sterkte man.. hoop dat je niet al te veel verlies zal maken.
Uiteindelijk gaat het om de totale portfolio, zoals ik aangaf staat die nu nog steeds op een dikke winst dus mag niet klagen.

MTO staat bij mij op -99% maar daar heb ik ook maar 350 usd in gegooid. Je moet toch wat met al dat geld wat tijdens een bullrun tegen de plinten klotst...

• Alpina
Vis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:39:
[...]

[Afbeelding]

Zijn meestal de leuke charts voor een extreme stijging. Wel snel verkopen en niet meer naar omkijken inderdaad.

• Vis

Vis

Nopheros schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:58:
[...]

Uiteindelijk gaat het om de totale portfolio, zoals ik aangaf staat die nu nog steeds op een dikke winst dus mag niet klagen.

MTO staat bij mij op -99% maar daar heb ik ook maar 350 usd in gegooid. Je moet toch wat met al dat geld wat tijdens een bullrun tegen de plinten klotst...
Absoluut waar

• Vis

Vis

Alpina schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:00:
[...]

Zijn meestal de leuke charts voor een extreme stijging. Wel snel verkopen en niet meer naar omkijken inderdaad.
Dan moet je ze wel in spot hebben staan en niet gelocked voor een aantal jaar 😄

• Masstje
Iets met koffiedik kijken - die BTC chart

Wederom een poging tot uitbraak boven de 21K afgeblokt, niet overtuigend genoeg.
Dit is de 4de poging die beantwoord wordt met een gestage daling richting 20K.

Door het uitblijven van externe events zoals een fomc of een europese renteverhoging (wat dat ook zou mogen hebben van invloed...) lijkt het wederom een saai weekendje te worden.

Of de stijging van de alts van afgelopen dagen verplaatst zich naar BTC - dan krijgen we vuurwerk tot minstens 22,5K zoals midden september.

Maw, het kan zakken en het kan stijgen.

Mijn gok voor komende week gaat richting bounce op 20K en doordrammen naar +22K

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Masstje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:23:
Iets met koffiedik kijken - die BTC chart

Wederom een poging tot uitbraak boven de 21K afgeblokt, niet overtuigend genoeg.
Dit is de 4de poging die beantwoord wordt met een gestage daling richting 20K.

Door het uitblijven van externe events zoals een fomc of een europese renteverhoging (wat dat ook zou mogen hebben van invloed...) lijkt het wederom een saai weekendje te worden.

Of de stijging van de alts van afgelopen dagen verplaatst zich naar BTC - dan krijgen we vuurwerk tot minstens 22,5K zoals midden september.

Maw, het kan zakken en het kan stijgen.

Mijn gok voor komende week gaat richting bounce op 20K en doordrammen naar +22K
Als BTC over 8 jaar maar ergens boven de 420k staat of zo..

Zero.

• Kol Nedra
Pelox schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:27:
[...]

dat is wel hee erg bearish.......maar we zullen zien

nothing stops this train

• sjorremans
Is er weer iets met cijfers in Amerika? Die deze gekke candles veroorzaken :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:11
Mannen, ik heb even advies nodig. Ik ben een paar dagen afwezig geweest en ik schrok me een hoedje toen ik op binance inlogde:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XthhLlSq6sn-BB9i9VGv9SYe9LA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QdzEQsPcTb8QTGit1eo3B30d.png?f=user_large

Auto-invest staat in het groen!! :o Zelfs met een rangende BTC
En nu?

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-01 21:20
sjorremans schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:35:
https://twitter.com/DeItaone/status/1588509102648557569

• Masstje
Pelox schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:27:
[...]

Aan deze snelheid +350$ in 5 minuten zijn we er ruim sneller…
Vergeet mn post, we gaan nu al naar de maan

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:23
Is er weer iets met cijfers in Amerika?
Verjaardag van @Pelox wordt ingeprijsd.
Van harte, milfhunter!

Maktub

• Domino
MrMrq schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:46:
[...]

Verjaardag van @Pelox wordt ingeprijsd.
Van harte, milfhunter!
@Pelox jarig? Deelt ie sats uit? 😂

Van harte kerel!

• Pelox
Domino schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:48:
[...]

@Pelox jarig? Deelt ie sats uit? 😂

Van harte kerel!
Gratis milfs voor iedereen! Je moet ze alleen wel zelf hunten op een familiepark..

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 04-11-2022 13:50 ]

Zero.

• Masstje
Pelox schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:49:
[...]

Gratis milfs voor iedereen!
Delen we de kosten? 8)

• Pelox
Ha! gefeliciteerd! :9B

Zero.

• gws24
  • Laatst online: 29-01 12:37

gws24

Thinking is hard!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6NhEcpUS627HjCZkl5A7thdMJF4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lPewkusQzZ24LTSrWlwdOJTQ.png?f=user_large
US non farm payrolls:
A higher than expected reading should be taken as positive/bullish for the USD, while a lower than expected reading should be taken as negative/bearish for the USD.
US Unemployment rate:
A higher than expected reading should be taken as negative/bearish for the USD, while a lower than expected reading should be taken as positive/bullish for the USD.
bron: https://www.investing.com/economic-calendar/

Beide dus goed voor de dollar en normaal dus slecht voor aandelen. Vandaar de drop in het begin maar de koers bounced goed terug.

edit: pff, ik neem nog wat koffie.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Domino schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:35:
En nu?
Gewoon een paar dagen wachten, komt vanzelf weer goed.

/insert draaikolk prentje

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 09:43
Nopheros schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:58:
[...]

Die MTO kun je nog eens gaan verbazen. Zij gaan voor werkend product, als het goed is bijna testbaar en hebben het inderdaad niet mee gehad na ICO, maar ik durf te zeggen dat het geen "scamcoin" is

• Skrunsies
  • Niet online
Waar komen al die taarten nou weer vandaan :?

@Masstje & @Pelox congratz! *O* :9B

• sjorremans
Nou laat btc maar door die 21k rammen dan! 😎

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-01 18:04
sjorremans schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:59:
Nou laat btc maar door die 21k rammen dan! 😎
In euro hadden we m al lang..

Ach de euro, vroeger veel van gehad, behoorlijk hard in waarde gedaald, gelukkig op tijd van de hand gedaan.

• resusaapje

resusaapje

h less

Domino schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:35:
Mannen, ik heb even advies nodig. Ik ben een paar dagen afwezig geweest en ik schrok me een hoedje toen ik op binance inlogde:

[Afbeelding]

Bij mij ook! Bizar
En nu?
Paniek?

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:29

NeoflexNL

Forever young

PF staat er toch redelijk bij atm.. komt ook door de aanwezigheid van beetje Polygon, wat is die aan het doen dan?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Domino
Ik zat al in de berustingsfase, moet ik weer een stap terug 8)7

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:29
NeoflexNL schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:05:
PF staat er toch redelijk bij atm.. komt ook door de aanwezigheid van beetje Polygon, wat is die aan het doen dan?
Meta gaan een nft ding doen met polygon

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
ADA breakout incoming? (1H/4H chart)

[ Voor 24% gewijzigd door keanu_ op 04-11-2022 14:17 ]

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:29

NeoflexNL

Forever young

Het is weer genieten op aggr trade. Ik wist nooit dat er ook geliquideerde shorts bij stonden maar dat is wel vermakelijk.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18-01 20:51
Proficiat @Pelox

• sjorremans
Moet zeggen, mijn Just Eat aandeeltjes gaan ook erg lekker.. outperformt mijn crypto portfolio aardig op dit moment :+

• resusaapje

resusaapje

h less

Is vandaag iedereen jarig? Er wordt flink getrakteerd! :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ajEaTNtOfY-x33D9RzGtLUmgeqg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aEVTn6vdhNOpL9sgzvCgDZjr.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:01:
[...]

In euro hadden we m al lang..

Ach de euro, vroeger veel van gehad, behoorlijk hard in waarde gedaald, gelukkig op tijd van de hand gedaan.
hier ook een clunk euro vorige maand weg gedaan, alle enkelglas vervangen voor hr+ en ook nieuwe voordeur en nieuwe kozijnen.... weg met die euro's 👍

nothing stops this train

• Masstje
sjorremans schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:27:
Moet zeggen, mijn Just Eat aandeeltjes gaan ook erg lekker.. outperformt mijn crypto portfolio aardig op dit moment :+
Vlotte 85 geïncasseerd eerst, klinkt als crypto

Verwijderd

@Pelox en @Masstje

Van harte, ouwe pikkepijpers.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:09

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Is het pikkepijper of pikkenpijper? Die moest ik even googlen....

Tweede hit: :X
Pikkenpijper Heilo - Slank/sportieve bi 182 74 39 jr voor he/bi/ho mannen die discreet hun pik diep willen laten leegzuigen.
Nou hmmmm proficiat dan maar heren :D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

sh4d0wman schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:59:
Pikkenpijper Heilo - Slank/sportieve bi 182 74 39 jr voor he/bi/ho mannen die discreet hun pik diep willen laten leegzuigen.

Gemiste kans, die had beter Geilo geheten.

• anti elppa
go go go!!!!

• resusaapje

resusaapje

h less

sh4d0wman schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:59:
[...]

Is het pikkepijper of pikkenpijper? Die moest ik even googlen....

Nope, lijkenpikker of pijpenlikker. Kies maar

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:43
Gefeliciteerd beide @Pelox @Masstje Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/510KJxuSTK4UVRGpRFY4mwIejeg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VUkDxdImwAVSy3j9qIjJrK5v.jpg?f=user_large👍🥃

Verwijderd

Maaaaan

• Ray_
  • Laatst online: 23-01 10:36
Dikke tech! Genoeg groene candles voor al die verjaardagstaarten hier.

• anti elppa
daar gaan we. Moon

• keanu_
lets gooo

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:27

Darrell

Fiat moonboy

Moooon

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Toch geen Chinese raket, hoop ik

• Pelox
dorbie schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:29:
[...]

Toch geen Chinese raket, hoop ik
Dat zijn de papier maché handen die we onderweg kwijtraken.
Geen probleem!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jPxd__nLsBZe8bohQQqp89-oiOc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M1BK8FF35JLPZIbyPlVKWiaK.jpg?f=user_large

Zero.

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 15:56
Sooooooow happy met mijn altcoin shit PF =D

Excellence does not require perfection.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Are there any fiat hoardende beren in da room?

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 15:56
knakworst schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:35:
Elke maand enkele dagen/ weken maar dan is het wel weer op. Hoardende beer niet, maar doe deze regio's maar voor de komende 15 maanden :9

Excellence does not require perfection.

• keanu_
knakworst schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:35:
Staat nog veel te hoog om te verkopen

• resusaapje

resusaapje

h less

21.300 !!!! :D

Verkoopsignaal. Nu weer meer fiat om straks te kopen :9~

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8j3i7JMXOEkqemmofRQqIecy2gM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AhAp8DpJbf4ub5KnPd2XXmXL.jpg?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Koop die vaporware en verkoop het weer op 18 november in de ochtend. All-in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JsFEeDwGT8gYOBtgXPw6_FrrNTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dHEpk5BW8kNVCcqaXCtXkGa4.jpg?f=user_large

https://www.newsbtc.com/n...-nov-18-hoskinson-teases/

• Masstje
resusaapje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:47:

Moet dringend van die sjort positie af, voel me als n 100-jarige atm…

• knakworst

knakworst

Get more sats!

resusaapje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:47:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TygX2rSu8hTt57xELuDj7HQzBts=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/SgEMHbPgXHfjTjFrMYxccSxv.png?f=user_large

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:43
Masstje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:52:
[...]

Moet dringend van die sjor positie af, voel me als n 100-jarige atm…
FTFY 8)

• Masstje
Voelt als het thema vd dag…

• Skrunsies
  • Niet online
Wat is er lekkerder dan samen met jullie borrelen onder genot van een zakje Katjang Penis :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/keGM8wKDRXEMrd0j33Imh7y7LNM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DjHzWTh78t58q5UqLymUsAWB.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:36
Lekker hoor. Een reliefpump. En dat op positieve werkeloosheidscijvers, bijzonder aangezien dat eigenlijk helemaal geen positief nieuws voor de markt zou moeten zijn.

Achja, geniet ervan mensen. Ik zie over een maandje wel weer aan de onderkant van de range :p

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Pagina: 1 ... 56 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!