[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.382 views

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Orion Protocol maakt ook opeens wat gains. Blij met een klein flufje rond 1$

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:16
Zo, een kratje KAVA gekocht op Kraken......staat in staking nu 👍

nothing stops this train

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:45
Kol Nedra schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:34:
Zo, een kratje KAVA gekocht op Kraken......staat in staking nu 👍
Zit zelf nog te twijfelen over een biervat aan ADA, vind de prijs nog te hoog :/

Anders maar een paar liter flessen GLMR erbij doen...

[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 03-11-2022 14:35 ]

• Kol Nedra
Nopheros schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:34:
[...]

Zit zelf nog te twijfelen over een biervat aan ADA, vind de prijs nog te hoog :/

ADA heb ik vorige week nog gekocht voor 3x een happy meal menu inclusief mayonaise....

we zien het wel hoe rekt we gaan.....

nothing stops this train

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-12-2025
Nopheros schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:34:
[...]

Ik heb de afgelopen maanden massaal ADA, VET en CHZ ingeslagen. Gelukkig inmiddels al x3 op CHZ hoop dat de rest volgt.

Fingers crossed

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:45
Error404! schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:08:
[...]

Ik heb de afgelopen maanden massaal ADA, VET en CHZ ingeslagen. Gelukkig inmiddels al x3 op CHZ hoop dat de rest volgt.

Fingers crossed
Hier Bitcoin, ETH, PLU, en LINK.

Nu heb ik nog een handjevol kleingeld over voor wat shitcoins, hopelijk krijgen we nog een dipje.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

20k strong

• Kol Nedra
ALGO op weekly chart is interessant

nothing stops this train

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 08:09

MicroWhale

The problem is choice

DOT/KSM is gewoon het bewijs dat ik iets geleerd heb van 2017/2018... want ik heb ze kunnen verkopen toen ze op winst stonden. Echt geen idee hoe, maar het is me gelukt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:26

resusaapje

h less

Error404! schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:08:
[...]

Fingers crossed
Congrats. Hier een x3 op LIT. Ik ben bang dat dat allemaal stom toevallig is. Duimen dat ik het mis heb :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Ray_
  • Laatst online: 23-01 10:36
MicroWhale schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:03:
DOT/KSM is gewoon het bewijs dat ik iets geleerd heb van 2017/2018... want ik heb ze kunnen verkopen toen ze op winst stonden. Echt geen idee hoe, maar het is me gelukt.
DOT/KSM is gewoon het bewijs dat ik niets geleerd heb. Lekker zitten harken voorafgaand aan de bull, maar tijdens de bull stug blijven kopen waardoor het onderaan de streep behoorlijk in het rood staat :)

• resusaapje

resusaapje

h less

Ray_ schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:14:
[...]

DOT/KSM is gewoon het bewijs dat ik niets geleerd heb. Lekker zitten harken voorafgaand aan de bull, maar tijdens de bull stug blijven kopen waardoor het onderaan de streep behoorlijk in het rood staat :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IhL43f_BoxeIBro02s6RBkdzWIU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/07otkBfARlOIzyiZYZF8Or2h.jpg?f=fotoalbum_large

Rood indeed

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Ray_
Die tekst er onder wrijft het er nog even lekker in.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ray_ schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:14:
[...]

Leermomentje.

Ik zat na de bull van 2017 met een shitload aan coins die niks meer waard waren/werden. Dat nooit weer.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Ray_
MicroWhale schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:19:
[...]

Leermomentje.

Ik zat na de bull van 2017 met een shitload aan coins die niks meer waard waren/werden. Dat nooit weer.
Maar dat gaat mij niet gebeuren, want zowel DOT als KSM gaan in de volgende run een nieuwe ATH zetten hoop ik.

• resusaapje

resusaapje

h less

Ray_ schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:24:
[...]

Maar dat gaat mij niet gebeuren, want zowel DOT als KSM gaan in de volgende run een nieuwe ATH zetten hoop ik.
O+

Verwijderd

Ray_ schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:24:
[...]

Kan je ook SOL toevoegen aan dat lijstje aub? En graag die run deze maand laten starten.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Verwijderd schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:43:
[...]

Kan je ook SOL toevoegen aan dat lijstje aub? En graag die run deze maand laten starten.
Eén van de vele L1 competitors die backed is door een VC en om de haverklap met problemen/outage kampt? Nee dank je. Dan liever Avalanche.

Niet om holders het moed in de schoenen te praten, ik gun jullie alles. Maar ik begrijp écht niet waarom je SOL zou hodlen. Veel te riskant en de use case is sinds eind vorig jaar alleen maar zwakker geworden.

Waarom dan geen L2 (Arbitrum, Polygon) of geheel andere technologie (OriginTrail)? Daar zit tenminste nog een onderscheidende use case in.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Jedi_Pimp schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:54:
[...]

Eén van de vele L1 competitors die backed is door een VC en om de haverklap met problemen/outage kampt? Nee dank je. Dan liever Avalanche.

Niet om holders het moed in de schoenen te praten, ik gun jullie alles. Maar ik begrijp écht niet waarom je SOL zou hodlen. Veel te riskant en de use case is sinds eind vorig jaar alleen maar zwakker geworden.

Waarom dan geen L2 (Arbitrum, Polygon) of geheel andere technologie (OriginTrail)? Daar zit tenminste nog een onderscheidende use case in.
Ik heb usecase weer afgevinkt van mijn bingo lijst.

Ik zie alleen toekomst voor btc. Rest is gepruts in de marge. Ohja en Eth. En BNB. En PLU toch ook wel? En, <insert magische munt>.

Nee, grof geld moet je echt alleen in btc stoppen. En niets anders.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
[...]

Wat heb je aan een use case? Het is crypto.

Zero.

• Jedi_Pimp
knakworst schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:00:
[...]

Ik heb usecase weer afgevinkt van mijn bingo lijst.

Ik zie alleen toekomst voor btc. Rest is gepruts in de marge. Ohja en Eth. En BNB. En PLU toch ook wel? En, <insert magische munt>.

Nee, grof geld moet je echt alleen in btc stoppen. En niets anders.
Ja ja, sure. Elke zelf respecterende crypto belegger heeft iets aan een small cap of alt, mits getolereerd vanuit risk management perspectief. Als je full BTC was de afgelopen jaren en ETH hebt genegeerd, ben je gewoon blind geweest.
Pelox schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:01:
[...]

Wat heb je aan een use case? Het is crypto.
Het begint met een use case. Als je alleen maar CoinTelegraph leest en kennis neemt van 'nieuwe' projecten bij een market cap van 2 miljard snap ik je vraag, maar het echte geld wordt in de lagere regionen verdiend.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]

Eén van de vele L1 competitors die backed is door een VC en om de haverklap met problemen/outage kampt?
Ik zie dat juist als een mooie feature. Super handig, kan je gewoon tussen 17:00 en 8:00 uitzetten, geen trades missen, geeft rust en hou je ook tijd voor je gezin over.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IY6X4HkAckz0IpZEuFpSNJ1O9jc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/CFbaLfWWrc6ffPyg05QjmQ2m.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:29

NeoflexNL

Forever young

Bij Solana moet ik altijd aan die kalende straattaal-bezegende irritante crypto influencer denken.. ik weet niet hoe die heet maar er gaat vast een lichtje branden..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Kol Nedra
Taro schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:29:
[...]

Ik zie dat juist als een mooie feature. Super handig, kan je gewoon tussen 17:00 en 8:00 uitzetten, geen trades missen, geeft rust en hou je ook tijd voor je gezin over.
[Afbeelding]
daar is de aandelenmarkt toch voor? die zijn zelfs dicht op vakantiedagen :+

nothing stops this train

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-12-2025
Zo Fantom trekt ook even een sprintje. Nog even en ik heb m'n geld terug🤣

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:28
[...]

Sinds gister doen op Twitter ook de geruchten rond dat FTX en hun trading toko Alameda Research hun balance sheet niet helemaal op orde hebben. Gevalletje lenen tegen illiquide Solana projecten. Mogelijk iets om in de gaten te houden de komende tijd.

Op huidige niveau vind ik Solana niet interessant, maar mochten we onder de 20 USD duiken ben ik wel van plan om er wat van aan te schaffen afhankelijk van de ontwikkelingen op dat moment. Zeker op het gebied van NFT's heeft het best wel wat te bieden. Verwacht zelf dat bredere adoptie van crypto zal gebeuren via NFT's, gaming en de "metaverse". Denk ook dat op dat gebied de mooie kansen liggen de komende jaren. Zie ook announcement van Meta (Facebook en Instagram) gisteravond met NFT integratie via Solana en Polygon.
Ben het verder met je eens dat de L1 trade nu wel uitgemolken is. Kansen zullen liggen bij de L2's; Polgon, Arbitrum en zkSync etc. Laatste twee hebben ook nog geen token. Kan dus zeker op Arbitrum lonen om daar wat uit te proberen (op zksync valt nog niet bijster veel te beleven).

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:32
jvel92 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:33:
[...]

Sinds gister doen op Twitter ook de geruchten rond dat FTX en hun trading toko Alameda Research hun balance sheet niet helemaal op orde hebben. Gevalletje lenen tegen illiquide Solana projecten. Mogelijk iets om in de gaten te houden de komende tijd.

Op huidige niveau vind ik Solana niet interessant, maar mochten we onder de 20 USD duiken ben ik wel van plan om er wat van aan te schaffen afhankelijk van de ontwikkelingen op dat moment. Zeker op het gebied van NFT's heeft het best wel wat te bieden. Verwacht zelf dat bredere adoptie van crypto zal gebeuren via NFT's, gaming en de "metaverse". Denk ook dat op dat gebied de mooie kansen liggen de komende jaren. Zie ook announcement van Meta (Facebook en Instagram) gisteravond met NFT integratie via Solana en Polygon.

[...]

Ben het verder met je eens dat de L1 trade nu wel uitgemolken is. Kansen zullen liggen bij de L2's; Polgon, Arbitrum en zkSync etc. Laatste twee hebben ook nog geen token. Kan dus zeker op Arbitrum lonen om daar wat uit te proberen (op zksync valt nog niet bijster veel te beleven).
Komen daar nog tokens voor? Ik heb wat OP als L2. Voor gaming/Metaverse hou ik Merit Circle nog steeds in de gaten.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Wachten op de move van BTC

Afbeeldingslocatie: https://a.pinatafarm.com/740x788/af1dd1bc73/narcos-waiting.jpg/m/522x0

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Mooi he, Binance op het shirt van Lazio. Zou er bijna voor Lazio van worden.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:41
Hmm zal er iets zijn met Youhodler en DOT?

Ik kan mijn DOT er niet weg halen en ik kan DOT ook niet converten naar iets anders als BTC of USDT.. wanneer ik dat doe krijg ik product not available

Kan er verder niks over vinden wanneer ik er naar zoek..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Yes!

Ik hoor ook bij de club. Vorige week net mijn laatste k*t muntjes weggeflikkerd waar ik geen BAND meer mee had }:O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ziPHTpBuhaem0iwFIIIgo5Y-R90=/x800/filters:strip_exif()/f/image/THt8qTPHiBfaJGoPyI7CUl0V.png?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:28
Alpina schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:54:
[...]

Komen daar nog tokens voor? Ik heb wat OP als L2. Voor gaming/Metaverse hou ik Merit Circle nog steeds in de gaten.
Token is voor zowel Arbitrum als zkSync bevestigd en Polygon heeft met Matic uiteraard al een token.

Wat je moet doen om te kwalificeren voor een airdrop blijft natuurlijk speculeren. Vaak loont het om actief te zijn op het betreffende netwerk, dus gebruik te maken van wat protocollen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Skrunsies schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:13:
Yes!

Ik hoor ook bij de club. Vorige week net mijn laatste k*t muntjes weggeflikkerd waar ik geen BAND meer mee had }:O

[Afbeelding]
Ik heb laatst, na maanden DCA'en, FTM eruit gedonderd... Dus ken je gevoel, hoort erbij :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:20:
[...]

Ik heb laatst, na maanden DCA'en, FTM eruit gedonderd... Dus ken je gevoel, hoort erbij :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uosngnB5-i1nVNuY6ijmXiofyKA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ENPcueWU1bbwnxzvHSj5UrkC.gif?f=user_large

Ach… ik koop ze wel weer als ze op $20 staan _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 03-11-2022 19:24 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:32

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:22:
[...]

[Afbeelding]

Ach… ik koop ze wel weer als ze op $20 staan _O-
That's the spirit, gewoon weer buy high sell low toepassen, niets aan de band!

Verwijderd

Skrunsies schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:13:
Yes!

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgBDkjVvD5v715pzoFQcmvjFYaA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uYHtBWud7CZylUdPiSvRMeEh.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
YES schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:08:
[...]

That's the spirit, gewoon weer buy high sell low toepassen, niets aan de band!
Durf je nog te kijken @YES . Deze spanning is erger dan welke rode candle dan ook.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:22:
[...]

Durf je nog te kijken @YES . Deze spanning is erger dan welke rode candle dan ook.
Pfff, zelden zo zenuwlappig geweest. Maar laten we er niet over uitweiden, anders moet Taro zijn bezem er weer bij pakken :+

• Vis
  • Laatst online: 19:25

Vis

LTC pumpt goed deze dagen.. halving incoming volgend jaar 💥

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RBg61Vj1ILWO4g8En_vNdUO5T1E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CfbTWmwyiInvFzoukXblII6v.jpg?f=fotoalbum_large

Heerlijk avondje zo *O*

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:51:
[...]

Pfff, zelden zo zenuwlappig geweest. Maar laten we er niet over uitweiden, anders moet Taro zijn bezem er weer bij pakken :+
Ik weet niet of ik nog weet hoe dat moet, is rustig de laatste tijd. Stilte voor de storm?

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:47
Nou als jullie het niet doen...

FEYENOOOOORD

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:56:
[...]

Ik weet niet of ik nog weet hoe dat moet, is rustig de laatste tijd. Stilte voor de storm?
Feyenoord speelde tegen de ploeg met Binance (vet ontopic!!) op het shirt en won, het resultaat in de andere wedstrijd leidde ertoe dat Feyenoord 1e in een poule waarin alle vier de ploegen op 8 punten eindigden!

• Vis

Vis

YES schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:05:
[...]

Feyenoord speelde tegen de ploeg met Binance (vet ontopic!!) op het shirt en won, het resultaat in de andere wedstrijd leidde ertoe dat Feyenoord 1e in een poule waarin alle vier de ploegen op 8 punten eindigden!
Bullish!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2sY6pcyykl9-XZR3oinIAUnANbM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Sjp2L5BNnm0KJ76NIGM6LUAM.gif?f=user_large

∞ / 21 miljoen

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:52
10+ kaarten uitgedeeld -- ik snap gelijk weer waarom ik 71 rondjes kijken een stuk boeiender geworden vind

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:56:
[...]

Betekent dat ook dat ik weer mag rapporteren?

Kan je weer een beetje oefenen.

• Pelox
Dikke bifi gemist, maar ik zie die nog wel omhoog rammen de komende tijd.. lijkt klaar voor vertrek.

spoiler:
maar aangezien ik niet verkoop zal hij wel -60% gaan.

Zero.

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
$COIN
Uit de zonet gepubliceerde shareholder letter van Coinbase in het kader van de Q3 earnings: "For 2023, we’re preparing with a conservative bias and assuming that the current macroeconomic headwinds will persist and possibly intensify".

Ik pik er nog iets uit, met name nieuws over hun partnership met Blackrock: "Since announcing the partnership, we have continued building technology and working on integration, and plan to have our offering available to clients in the first half of 2023".

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gaat lekker bij Coinbase, misschien moet Elon er even met de stofkam doorheen.

@wootler Met andere woorden: Gewoon een puinhoop dus en het geluk ligt in de toekomst...

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 03-11-2022 22:26 ]

• zwembroek
Astar :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/50N_vg6iislwvLvkfRhO76VNgd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BHw1cPq42eoNHE8ayvUC0lA7.jpg?f=fotoalbum_large

• resusaapje

resusaapje

h less

Tja, maar EQ en ACA staan ook op dat lijstje. Wat een puinhoop

• resusaapje

resusaapje

h less

YES schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:05:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V753vkH9oK_7uNhm8esT_Nxo8go=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7WzvAC2rGL3Elef6YJHYokGD.png?f=user_large

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Taro schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:22:
Gaat lekker bij Coinbase, misschien moet Elon er even met de stofkam doorheen.
[Twitter]
Vraag me af waar ze zoveel geld aan uitgeven dat een verlies van 6 miljoen per dag mogelijk is

[ Voor 7% gewijzigd door The Redman op 03-11-2022 22:40 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
The Redman schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:39:
[...]

Vraag me af waar ze zoveel geld aan uitgeven
Ik vermoed personeelskosten. Staat vast in dat document wel genoemd, maar moeten ze zelf maar even goed naar kijken :)

• zwembroek
resusaapje schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:36:
[...]

Tja, maar EQ en ACA staan ook op dat lijstje. Wat een puinhoop
Yep...maar Astar gaat lekker de afgelopen week. Dikke nieuwe partnership. https://cointelegraph.com...-web3-hub-for-the-country
TVL stijgt ook weer snel.

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:49:
[...]

Yep...maar Astar gaat lekker de afgelopen week. Dikke nieuwe partnership. https://cointelegraph.com...-web3-hub-for-the-country
TVL stijgt ook weer snel.
Noise! Ik ben er ook niet onblij over O-)

64% winst met 12% APR in deze tijden is prima-de-luxe. Vooral doorgaan (y)

Echter, LIT staat voor mij nu op 350%, dus tja >:)

[ Voor 5% gewijzigd door resusaapje op 03-11-2022 23:06 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

Zie ik daar trouwens een dalende wig ontstaan bij BTC op de 1h? :9~

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9l6_oSpySq4WA91H43mL9zAloSc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QmKc245Ye5X2ea57o8tsOOMx.jpg?f=fotoalbum_large

• Vis

Vis

Iedere keer wanneer je dit plaatje post valt het allemaal wel mee.. ben jij soms Plan B?

Komt ook nooit iets van terecht 😉

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vis schreef op donderdag 3 november 2022 @ 23:21:
[...]

Iedere keer wanneer je dit plaatje post valt het allemaal wel mee.. ben jij soms Plan B?

Worden er daadwerkelijk boten in die draaikolk gezogen? Nee toch? Niets aan de hand...

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vlbsaNRSP9MudIG8HbKtCbbldHA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Xw5nIxCrb1Bxz2F3cnD5ddaz.gif?f=user_large

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 09:43
Hoeveel digitale postzegels NFT's hebben jullie verzameld? Ik hoop op mooie rode versies, zoniet krijgt iedereen aangetekende post van me :-)

• Vis

Vis

Taro schreef op donderdag 3 november 2022 @ 23:23:
[...]

Worden er daadwerkelijk boten in die draaikolk gezogen? Nee toch? Niets aan de hand...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OfwlKDA7aPH-EI4sRY4P_csJDC0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8xngk6rhtqLgxGUu5FkwHWjq.jpg?f=fotoalbum_large

Hang on there!

[ Voor 29% gewijzigd door Vis op 03-11-2022 23:39 ]

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:08
Ezekielll schreef op donderdag 3 november 2022 @ 23:30:
Hoeveel digitale postzegels NFT's hebben jullie verzameld? Ik hoop op mooie rode versies, zoniet krijgt iedereen aangetekende post van me :-)
Ik heb eind september 4 stuks ontvangen maar nog niet gekeken. Zijn sealed 😀

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 3 november 2022 @ 03:53:
[...]

Waar wil je precies tegenin gaan? De credibility van de Twitter handle in twijfel trekken is zeker valide, maar doet dat af aan de meer algemene stelling van @Kol Nedra?
Stemmingmakend taalgebruik vind ik er zeker wel aan afdoen omdat het ten eerste mensen uitnodigt om ook in dat oneindige gat met complotten te duiken en als tweede de legitimiteit van het onderwerp de prullenbak induwt. Ook als dat misschien helemaal niet nodig is.
Het levert immers meer views op om de vermeende kritiek van "wappies" op CBDC te belichten dan je journalistieke plicht serieus te nemen en een keer serieus in een dergelijk dossier te duiken. De enige journalisten die hier fatsoenlijk over schrijven c.q. berichten zijn Martijn Jeroen van der Linden en Thomas Bollen (beiden FTM) en diverse gasten van de Cryptocast. FD probeert het af en toe maar lijkt niet verder te komen dan een algemene beschouwing.
Deels geef ik je daar gelijk in. Er zijn te weinig serieuze nieuwsbronnen die wat dieper op veel van dit soort materie ingaan.
Dus ja, als je CBDC niet goed verslaat en terechte vragen en zorgen wegwuift onder het mom van "wappies zijn bang voor controle!", dan krijg je dit soort threads die door shabby types worden geschreven en schurken aan stemmingmakerij.
Maar waar komt die angst voor controle uberhaupt vandaan? Gedrochten zoals de Wwft waarvoor we nu met z'n allen dik betalen maar waarover de gemiddelde persoon (inclusief de "wappie") je weinig kan vertellen?

Zelfs na uren graven in o.a. "wappie"threads kom ik niet verder dan dingen die uit hun verband worden getrokken, zoals goedbedoelde initiatieven om mensen juist méér controle te geven over de besteding van hun bij elkaar gewerkte financiële waarde. Dus waar komt dat gevoel werkelijk vandaan en is het concreet te maken zonder terug te vallen op "what if"-situaties? (m'n innerlijke developer braakt een beetje bij zo'n typische uitspraak van managers :+)
Note: dit is geen rant tegen jou persoonlijk
No offense taken en andersom ook zeker niet zo bedoeld :)
Als je dit onderwerp zelf interessant vindt en je afvraagt waarom ik zo kritisch ben, raad ik je aan te beginnen bij het WRR rapport "Geld en schuld" (2019) en daarna de artikelen te lezen van de hierboven genoemde journalisten en Paul Buitink.
d:)b

[ Voor 23% gewijzigd door Stukfruit op 04-11-2022 02:35 ]

Dat zit wel Schnorr.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Matic mooon!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:05
Zo dan! Kijk die MATIC gaan! 8)7
Een soort tweetraps rakket :*)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Khaelos schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 05:23:
Zo dan! Kijk die MATIC gaan! 8)7
Een soort tweetraps rakket :*)
Heb een aardige bag met dat spul. :)
Meta gaat polygon gebruiken voor nfts lees ik net

• Pelox
Bnb en bifi doen het ook prima.

Zero.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:26
Vis schreef op donderdag 3 november 2022 @ 23:21:
[...]

dat plaatje is voor de stonks. BTC strong

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YES

YES

Moderator General Chat
@Skrunsies kiek dan, beuk m door de panty!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/evvb2JklSLnFaWpbXaK6AAHElL8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QOn1t7styYCsxXw5CdqHsMg0.png?f=fotoalbum_large
Overigens nog genoeg resistance onderweg naar financiële onafhankelijkheid maar wel mooi om te zen dat ie nu tegen dat duivelse getal aan tikt :D

[ Voor 36% gewijzigd door YES op 04-11-2022 07:13 ]

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-01 13:28

filthy rich

löp wa los

Take a hike!

en aans löpt wa vast

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:05
De vraag met Matic is nu.. verkopen en hopen op een correctie of hodlen.. |:(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

De dagelijkse ontopic repost :p Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSRcZqs2CIcxCbuBqm2xJhGKvKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Khaelos schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 07:22:
Je kunt ook een deel verkopen en een deel hodlen :9

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 07:12:
@Skrunsies kiek dan, beuk m door de panty!
[Afbeelding]
Overigens nog genoeg resistance onderweg naar financiële onafhankelijkheid maar wel mooi om te zen dat ie nu tegen dat duivelse getal aan tikt :D
Let’s go *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BrhAiVhhxisnfDVrp9JieAp24dg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ndk1WY4yQbZOXnojK8wNA8YM.gif?f=user_large

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 07:07:
Bnb en bifi doen het ook prima.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xK66E7vttWLaZdtkf6pfop5__fw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mYJzG9xUc03fa0HBbw1FrKxI.jpg?f=user_large

• anti elppa
+200

laat btc maar eens ff zien hoe het moet en al die shitcoins de tering in beuken

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:57
anti elppa schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 07:41:
[...]

+200

laat btc maar eens ff zien hoe het moet en al die shitcoins de tering in beuken
Komt vanzelf, Just hodl!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Jullie willen wel heel graag dat BTC door t putje gaat hè?! Ik zie al wekenlang doemscenario's voorbij komen, maar nog steeds houdt ie lekker de 20k. Sterker nog: Hij bounced er flink op ook.

Is dit dan een gevalletje "als je het maar vaak genoeg roept gaat het vanzelf gebeuren / heb je vanzelf een keer gelijk?"

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 07:50:
Jullie willen wel heel graag dat BTC door t putje gaat hè?! Ik zie al wekenlang doemscenario's voorbij komen, maar nog steeds houdt ie lekker de 20k. Sterker nog: Hij bounced er flink op ook.

Is dit dan een gevalletje "als je het maar vaak genoeg roept gaat het vanzelf gebeuren / heb je vanzelf een keer gelijk?"
Neuh.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TygX2rSu8hTt57xELuDj7HQzBts=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/SgEMHbPgXHfjTjFrMYxccSxv.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CoFYK2l3utA8lgjYcVaG425ozpg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sWpeaNSs0yZPcg3aZ3mF5JWX.png?f=user_large

CELR iemand? Strong.

• anti elppa

ik roep het al langer hier dat btc strong is. De 17 of 14k is heel erg ver weg op het moment.
Let the fomo fuck you up!!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

• Jedi_Pimp
Stukfruit schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 01:38:
Zelfs na uren graven in o.a. "wappie"threads kom ik niet verder dan dingen die uit hun verband worden getrokken, zoals goedbedoelde initiatieven om mensen juist méér controle te geven over de besteding van hun bij elkaar gewerkte financiële waarde. Dus waar komt dat gevoel werkelijk vandaan en is het concreet te maken zonder terug te vallen op "what if"-situaties? (m'n innerlijke developer braakt een beetje bij zo'n typische uitspraak van managers :+)
Ik wil geen programmeerbaar geld. Ik wil dat cash blijft. Ik wil niet dat een semi-overheid zicht heeft op mijn transacties. Ik wil geen verwante eigendomsregistratiesysteem (geen FUD, lees FTM). En bovenal wil ik niet dat technocraten door middel van vernuftige truccages die mij als plebejer raken, de rotzooi van het systeem van de afgelopen 15 jaar opruimen in plaats van het in de kern aan te pakken.

Ik woon nu in Azië en dan ga je wel anders aankijken tegen overheidsbemoeienis en controlemechanismen. Het is een slippery slope en je kan het maar beter vroeg maar overbodig signaleren in plaats van over 15 jaar te zeggen 'in retrospect...'.

• Vis

Vis

Maar de alts pompen te hard.. BTC is gewoon aan het rangen tussen de 20 en 21. Whale games.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:05:
[...]

ik roep het al langer hier dat btc strong is. De 17 of 14k is heel erg ver weg op het moment.
Let the fomo fuck you up!!
FOMO?

We zitten in berenland, dus ik ben lekker een winterslaapje aan het doen.
Ik word vanzelf wakker als t de goede kant op gaat. Dat gaat t gaan namelijk.
En als het dat gaat gaan, sta ik klaar om weer lekker te cashen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MicroWhale schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:15:
[...]

FOMO?

We zitten in berenland, dus ik ben lekker een winterslaapje aan het doen.
Ik word vanzelf wakker als t de goede kant op gaat. Dat gaat t gaan namelijk.
En als het dat gaat gaan, sta ik klaar om weer lekker te cashen.
We kunnen al sinds de week van 13-6-2022 begonnen zijn aan een nieuwe bullrun, toen stonden zowel ETH als BTC op een low. ETH zelfs -45% tov de huidige koers.

Het probleem van een bullmarket of bearmarket is dat je ze pas bevestigd ziet als een groot gedeelte ervan al in het verleden ligt. Wil je lekker cashen en er optimaal gebruik van maken, dan is het dus wel belangrijk om al tijdig in te schalen ipv pas volledig weer in te stappen als de bullrun overduidelijk is begonnen.

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wRRPNnKiA2FvjwXdopLgTithlm4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ncTvT6Q7zG3o237xUEdIn9n.jpg?f=fotoalbum_large

Mag nog wel een factor 10 bij voordat ik ga juinen bij Celer.
Maar ze zijn we hard aan het werk daar, lees op Twitter niets anders dan samenwerkingen, hele dikke tech!

• resusaapje

resusaapje

h less

DipT? Ech? Op een joekel van een tegelt ;(

[ Voor 23% gewijzigd door resusaapje op 04-11-2022 08:29 ]

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Khaelos schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 07:22:
Green candles moet je niet chasen maar als je de coin al hebt zou ik geduldig afwachten waar het eindigt, dit is niet een snelle pump en dump.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

resusaapje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:29:
[...]

Oeh wat leleik. Zie het nu pas slechts 10 keer gepost ofzo :X

• resusaapje

resusaapje

h less

knakworst schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:30:
[...]

Oeh wat leleik. Zie het nu pas slechts 10 keer gepost ofzo :X
Eerder dacht ik waarschijnlijk dat het een citaat van A86 oid was, maar vandaag vóór de koffie kon ik me niet inhouden 8)

• YES

YES

Moderator General Chat

Volgens mij is dit een terugkerend iets. Doordat je niet kan weten wat de bodem is ga je kijken naar een volgend supportlevel in anticipatie op een mogelijk verdere daling. Als je daar teveel op speelt kan je het deksel op je neus krijgen als de huidige bodem daadwerkelijk de bodem is.
Naar boven toe heb je hetzelfde, er zullen altijd mensen zijn die denken/beredeneren dat we verder omhoog gaan.

Bij dat soort dingen is het ook de kunst je niet te laten verblinden door wat anderen roepen, want dat een aantal mensen die zegt of denkt wil natuurlijk niet zeggen dat de gehele SC dat denkt.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Vis schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:29:
[...]

[Afbeelding]

Mag nog wel een factor 10 bij voordat ik ga juinen bij Celer.
Maar ze zijn we hard aan het werk daar, lees op Twitter niets anders dan samenwerkingen, hele dikke tech!
Ja ze gaan rustig door en ik ben ook nog lang niet aan het Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T6ixXQ_GqvQ31CnLFB5vIZi2pnk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BHoP6nyTfo8apTpdBRGlHChH.gif?f=user_large

Na -90% vanaf de ath is +10% zelfs nog geen doekje voor het bloeden.

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:26:
[...]

We kunnen al sinds de week van 13-6-2022 begonnen zijn aan een nieuwe bullrun....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/up6TZ7lMiLIqYmrKz0Xx59yz5VQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FaGPntT3RSLZ4CJsCL4sPG32.gif?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:38:
[...]

Ja ze gaan rustig door en ik ben ook nog lang niet aan het [Afbeelding]

Na -90% vanaf de ath is +10% zelfs nog geen doekje voor het bloeden.
Maar als je het dan HODL'd tot je schathemeltjerijk bent:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iu_TV3tSzmJP8ylB_aTgk6aW3w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iClXWUHcyiE3GvVMBOpvgzj2.gif?f=user_large

• Pelox
resusaapje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:29:
[...]

Dat is de hele bedoeling van dit tegel denk ik.

Zero.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Eindelijk weer bullseason!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

resusaapje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:34:
[...]

Eerder dacht ik waarschijnlijk dat het een citaat van A86 oid was, maar vandaag vóór de koffie kon ik me niet inhouden 8)
Kan me niet herinneren dat ik bij deze expres een tikfout had overgenomen. Deze is van A87:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Instert tegel één zwaluw maakt nog geen zomer.
Pagina: 1 ... 55 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!