UberLurker Departement #GG.
Ja sorry.. Ik zal minder postenkeanu_ schreef op woensdag 2 november 2022 @ 20:09:
Eigenlijk is het weer heel veel tekst met weinig inhoud
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Op naar de 19,4k...
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/etKXsCz9uzJw2b19WiqVGxMh.jpg?f=user_large)
Dit lelijke stuk chagrijn is gebounced en zijn 9e levenskaars staat weer flink in het groen. Even leek erop het een dead cat in de maak was, maar de gigantische ontstoken bijtwond in zijn nek door vechterij met een andere kat is inmiddels volledig geheeld.
De kosten voor de behandeling waren uiteindelijk ongeveer 1 BIFI, ergens hoop ik dat die shitcoin rond 2025 $200k waard is zodat ik de lijst van vervloekingen naar dit beest nog iets langer kan maken.
Aan de andere kant natuurlijk wel sjiek om te kunnen zeggen dat je ooit een kat hebt laten behandelen voor $200k, dan lijkt het echt of je een groot hart hebt en veel teveel geld.
Hij heeft er trouwens weinig van geleerd want drie dagen geleden heeft hij tegen onze pelletkachel aangepist waardoor hij bijna weer in kritieke toestand naar de dierenarts kon, als ik hem in mijn handen had gekregen.
Maarja zo gaan die dingen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
"Fed ...hints at change in policy ahead"
Wat een korte pump als gevolg had. Later bleek toch dat de FED nog niet klaar was, er kwam een nieuwe kop:
"Fed Chair Powell signals intent to continue hiking rates"
En toen de dump.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik kan me niet voorstellen dat de FED in december nog een keer kiest voor 75bps.Gelukszoekr schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:19:
Wel komisch, aan het begin van de speech kopte CNBC:
"Fed ...hints at change in policy ahead"
Wat een korte pump als gevolg had. Later bleek toch dat de FED nog niet klaar was, er kwam een nieuwe kop:
"Fed Chair Powell signals intent to continue hiking rates"
En toen de dump.
FTFYNeoflexNL schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:28:
Ik vrees hoop dat de 20k het niet gaat houden vanavond
nothing stops this train
Heb je de zakken nou nog niet gevuld?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ik wil graag nog 2 jaar in deze range ja 👍
nothing stops this train
Heeft het een blauwe logo?Mozes123 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:55:
Wat is Bluebird nu alweer?
Dan is het goud waard!
Short loopt.elektriekert schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:07:
[...]
Heeft het een blauwe logo?
Dan is het goud waard!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
[Twitter: https://twitter.com/NickGiambruno/status/1587910516801884160?t=0dUAkywRhHisczdUPKyvjA&s=19]
dus als dit in europa gaat gebeuren zie ik 1 bitcoin wel 700k+ waard gaat worden.
nothing stops this train
Ik zou Nigeria niet als graadmeter voor (West) Europa willen noemen maar wat ik wel zie gebeuren is de (indirecte) verplichting. Ah jij wil naar dit of dat event? Sorry CBDC only. Klinkt misschien eng maar waar kennen we dat van?Kol Nedra schreef op donderdag 3 november 2022 @ 00:44:
mooi draadje/leesvoer:
[Twitter]
dus als dit in europa gaat gebeuren zie ik 1 bitcoin wel 700k+ waard gaat worden.
Wat mensen er dan mee doen is een 2de natuurlijk, misschien komt er wel niemand opdagen
Voorlopig zie ik het nog wel naast ‘gewoon’ geld op de bank, cash, crypto, goud enz. bestaan. We gaan het zien.
Ondertussen in India:
https://www.coindesk.com/...lot-nov-1/?outputType=amp
Nick Giambruno, eigenaar van Financial Underground, waar je zijn gratis guide mag downloaden om vervolgens te worden platgespamd.
Zijn Contra Speculator zal vast heel goed werken voor die 2499 USD per jaar en volgens zijn website is hij gefeatured in The Economist, Forbes en een paar anderen waarvan het altijd betrouwbare (/s) Zero Hedge wel wat doorgezette artikelen bevat.
Zijn mentor Doug Casey lijkt berucht te zijn doordat zelfs scammende partijen (de hier gelinkte website) slecht spreken over de scammende partijen waar hij aan meedeed.
Dan de verdere uitspraken van Giambruno op Twitter:
[Twitter: https://mobile.twitter.com/NickGiambruno/status/1587910519348158465]
[Twitter: https://mobile.twitter.com/NickGiambruno/status/1587910521809907712]
Bankiers en overheden hebben Nigeria gebruikt om hun plannen te testen om mensen te onderwerpen? Oké. De volledige serie met tweets klinkt een beetje alsof het uit een script van Uwe Boll komt, maar laten we dat even achterwege laten en het vragen aan mensen uit Nigeria via dit artikel:
Toegeven, de betrouwbaarheid van die site is ook niet volledig te bevestigen, maar dit klinkt al wat minder "nefarious" dan de uitspraken van een stel con-artists die allemaal rare conclusies trekken."In a quick poll by Ventures Africa, only 4 per cent of respondents used the e-naira. But what’s more concerning is that 64 per cent don’t even know about it."
@Kol Nedra:
Maar even serieus he? Is het lezen van dit soort tweets een soort hopium of verveel je je 's nachts gewoon heel erg?
Dat laatste kan ik me gezien het tijdstip iets bij voorstellen
Dat zit wel Schnorr.
Waar wil je precies tegenin gaan? De credibility van de Twitter handle in twijfel trekken is zeker valide, maar doet dat af aan de meer algemene stelling van @Kol Nedra?Stukfruit schreef op donderdag 3 november 2022 @ 02:39:
Sorry man, ik moet er toch weer tegenin gaan.
Nick Giambruno, eigenaar van Financial Underground, waar je zijn gratis guide mag downloaden om vervolgens te worden platgespamd.
Zijn Contra Speculator zal vast heel goed werken voor die 2499 USD per jaar en volgens zijn website is hij gefeatured in The Economist, Forbes en een paar anderen waarvan het altijd betrouwbare (/s) Zero Hedge wel wat doorgezette artikelen bevat.
Zijn mentor Doug Casey lijkt berucht te zijn doordat zelfs scammende partijen (de hier gelinkte website) slecht spreken over de scammende partijen waar hij aan meedeed.
Dan de verdere uitspraken van Giambruno op Twitter:
[Twitter]
[Twitter]
Bankiers en overheden hebben Nigeria gebruikt om hun plannen te testen om mensen te onderwerpen? Oké. De volledige serie met tweets klinkt een beetje alsof het uit een script van Uwe Boll komt, maar laten we dat even achterwege laten en het vragen aan mensen uit Nigeria via dit artikel:
[...]
Toegeven, de betrouwbaarheid van die site is ook niet volledig te bevestigen, maar dit klinkt al wat minder "nefarious" dan de uitspraken van een stel con-artists die allemaal rare conclusies trekken.
@Kol Nedra:
Maar even serieus he? Is het lezen van dit soort tweets een soort hopium of verveel je je 's nachts gewoon heel erg?
Los van stemmingmakend taalgebruik als "elites hebben Nigeria gebruikt om mensen te onderwerpen" etc. denk ik wel degelijk dat men dit soort use case landen nauwlettend in de gaten houdt. Het veel grotere probleem is de aanhoudende vaagheid die CBDC omringt. De vaagheid waar niemand zich echt druk over lijkt te maken, vooral niet binnen de conventionele media. Het levert immers meer views op om de vermeende kritiek van "wappies" op CBDC te belichten dan je journalistieke plicht serieus te nemen en een keer serieus in een dergelijk dossier te duiken. De enige journalisten die hier fatsoenlijk over schrijven c.q. berichten zijn Martijn Jeroen van der Linden en Thomas Bollen (beiden FTM) en diverse gasten van de Cryptocast. FD probeert het af en toe maar lijkt niet verder te komen dan een algemene beschouwing.
Een paar maanden geleden presenteerde Kaag de "visie" van de regering ten aanzien van CBDC. Voorop stond dat het een democratisch proces zou moeten zijn, echter lijkt het tot op heden vooral een technocratisch feestje waarin de richtlijnen zijn uitgezet door de ECB en het eerder een kwestie is van de middelen rechtvaardigen dan de doelstellingen gezamenlijk overeen te komen. Kritische kamervragen van de usual suspects (i.e. Alkaya) werden dan ook niet echt beantwoord.
Dus ja, als je CBDC niet goed verslaat en terechte vragen en zorgen wegwuift onder het mom van "wappies zijn bang voor controle!", dan krijg je dit soort threads die door shabby types worden geschreven en schurken aan stemmingmakerij. Note: dit is geen rant tegen jou persoonlijk maar dit onderwerp gaat me behoorlijk aan het hart en ik merk dat conventionele media (sinds enkele jaren) te snel naar de "wappie"kaart grijpen in plaats van zelf gedegen onderzoek doen en kritisch zijn. Als je dit onderwerp zelf interessant vindt en je afvraagt waarom ik zo kritisch ben, raad ik je aan te beginnen bij het WRR rapport "Geld en schuld" (2019) en daarna de artikelen te lezen van de hierboven genoemde journalisten en Paul Buitink.
Dit is dan ook de grootste reden dat ik in Bitcoin geloof. Bitcoin is een controlemechanisme tegen de grillen van technocraten die sinds 2008 steeds verder gaan in hun pogingen de financiele en monetaire uitwassen binnen de perken te houden. 100k s00n.
---
Gisteren zat de Eagle (hawk) op de schouder van JPow. Toeval?
[ Voor 3% gewijzigd door Jedi_Pimp op 03-11-2022 05:56 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Eens. Je kunt best kritisch zijn naar zaken die overheden ineens een stuk meer controle geven, vooral zaken als digitale privacy komen steeds verder in het geding.Jedi_Pimp schreef op donderdag 3 november 2022 @ 03:53:
[...]
Waar wil je precies tegenin gaan? De credibility van de Twitter handle in twijfel trekken is zeker valide, maar doet dat af aan de meer algemene stelling van @Kol Nedra?
Los van stemmingmakend taalgebruik als "elites hebben Nigeria gebruikt om mensen te onderwerpen" etc. denk ik wel degelijk dat men dit soort use case landen nauwlettend in de gaten houdt. Het veel grotere probleem is de aanhoudende vaagheid die CBDC omringt. De vaagheid waar niemand zich echt druk over lijkt te maken, vooral niet binnen de conventionele media. Het levert immers meer views op om de vermeende kritiek van "wappies" op CBDC te belichten dan je journalistieke plicht serieus te nemen en een keer serieus in een dergelijk dossier te duiken. De enige journalisten die hier fatsoenlijk over schrijven c.q. berichten zijn Martijn Jeroen van der Linden en Thomas Bollen (beiden FTM) en diverse gasten van de Cryptocast. FD probeert het af en toe maar lijkt niet verder te komen dan een algemene beschouwing.
Een paar maanden geleden presenteerde Kaag de "visie" van de regering ten aanzien van CBDC. Voorop stond dat het een democratisch proces zou moeten zijn, echter lijkt het tot op heden vooral een technocratisch feestje waarin de richtlijnen zijn uitgezet door de ECB en het eerder een kwestie is van de middelen rechtvaardigen dan de doelstellingen gezamenlijk overeen te komen. Kritische kamervragen van de usual suspects (i.e. Alkaya) werden dan ook niet echt beantwoord.
Dus ja, als je CBDC niet goed verslaat en terechte vragen en zorgen wegwuift onder het mom van "wappies zijn bang voor controle!", dan krijg je dit soort threads die door shabby types worden geschreven en schurken aan stemmingmakerij. Note: dit is geen rant tegen jou persoonlijk maar dit onderwerp gaat me behoorlijk aan het hart en ik merk dat conventionele media (sinds enkele jaren) te snel naar de "wappie"kaart grijpen in plaats van zelf gedegen onderzoek doen en kritisch zijn. Als je dit onderwerp zelf interessant vindt en je afvraagt waarom ik zo kritisch ben, raad ik je aan te beginnen bij het WRR rapport "Geld en schuld" (2019) en daarna de artikelen te lezen van de hierboven genoemde journalisten en Paul Buitink.
Dit is dan ook de grootste reden dat ik in Bitcoin geloof. Bitcoin is een controlemechanisme tegen de grillen van technocraten die sinds 2008 steeds verder gaan in hun pogingen de financiele en monetaire uitwassen binnen de perken te houden. 100k s00n.
---
Gisteren zat de Eagle (hawk) op de schouder van JPow. Toeval?![]()
[Afbeelding]
Doordat de conventionele media helaas ook steeds meer veranderd in een clickbait feestje om zieltjes te winnen voor adverteerders wordt minder sensationeel nieuws vaker onderbelicht, terwijl het wel om zaken gaat die grootschalige impact kunnen hebben op onze toekomst.
Die oorzaak ligt ook deels bij onszelf; neem een abbo op je faforiete digitale krant om onafhankelijke media te ondersteunen en minder afhankelijk te maken van inkomsten door adverteerders.
gewone bedtijd hoor, ik werk deze week late dienstenStukfruit schreef op donderdag 3 november 2022 @ 02:39:.
@Kol Nedra:
nothing stops this train
Verwijderd
1/ @Instagram & @Facebook have integrated support for Solana NFTs! 🙌
— Solana (@solana) 2 november 2022
In the Instagram app, go to Settings, click Digital Collectibles & connect your Phantom wallet. The integration is rolling out to all users over the coming days, get ready to showcase your favorite NFTs! pic.twitter.com/H91C9khTmD
Btc 2.000
Eth 1.800
Dot 1.000
CRO 900
FTM 600
BNB 3.700
Ik heb dit drie keer gelezen en toch snap ik totaal niet wat je bedoelt. Welke allocatie had ik moeten kiezen? Hoeveel ROI had ik dan gehaald?knakworst schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:20:
Even voor "alle alts zijn hard gedaald". Wie trouwens 4.000 euro medio februari ingelegd had:
Btc 2.000
Eth 1.800
Dot 1.000
CRO 900
FTM 600
BNB 3.700
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Voorbeeldje: Als je voor 4000 euro dot had gekocht, was dat nu 1000 euro waard.Jedi_Pimp schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:23:
[...]
Ik heb dit drie keer gelezen en toch snap ik totaal niet wat je bedoelt. Welke allocatie had ik moeten kiezen? Hoeveel ROI had ik dan gehaald?
Maar ja, wie koopt er dan ook in Februari nog crypto?!!?!?!?
[ Voor 8% gewijzigd door MicroWhale op 03-11-2022 08:26 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Inderdaad we hadden toen inmiddels alles veilig in UST gestald.MicroWhale schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:25:
[...]
Voorbeeldje: Als je voor 4000 euro dot had gekocht, was dat nu 1000 euro waard.
Maar ja, wie koopt er dan ook in Februari nog crypto?!!?!?!?
Matic ook strong vandaag.
[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 03-11-2022 08:29 ]
Ik probeer gewoon te zeggen. Koop alts als je rekt wil gaan, hou het anders gewoon bij btc, en misschien eth en bnb. Rest is rotzooi.Jedi_Pimp schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:23:
[...]
Ik heb dit drie keer gelezen en toch snap ik totaal niet wat je bedoelt. Welke allocatie had ik moeten kiezen? Hoeveel ROI had ik dan gehaald?
Duidelijk voorbeeld van organische groei!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Elk op z'n tijd. Matic gaat ook aardig en die blijft tenminste hangen. Dodo is nu aan de beurt. De berichten over de dood van de dodo zijn zwaar overdrevenVerwijderd schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:18:
[...]
En dikke GRT.
Dikke Geert.
Altijd leuk wanneer je shitcoins pumpen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
MASK ooksjorremans schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:23:
BNB gaat idd erg lekker!
*hielgh* Wanneer dumpen?MicroWhale schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:08:
[...]
Duidelijk voorbeeld van organische groei!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dikke BMW inderdaad, CRO is niet meer zo dik als de meme wasknakworst schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:20:
Even voor "alle alts zijn hard gedaald". Wie trouwens 4.000 euro medio februari ingelegd had:
Btc 2.000
Eth 1.800
Dot 1.000
CRO 900
FTM 600
BNB 3.700
Joosie200 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:29:
[...]
Dikke BMW inderdaad, CRO is niet meer zo dik als de meme was
Geen idee wat die scam Dikke tech doet. Het is iig geen metamask.
Die zien we in de volgende bullrun niet meer terug.
[ Voor 72% gewijzigd door knakworst op 03-11-2022 10:07 ]
Verwijderd
deze gedachten had ik paar maanden geleden ook, maar idd when dump?
nothing stops this train
Als CZ genoeg geld binnen heeft geharkt?
Dat BNB vertrouw ik vanaf het begin niet zo. Is een beetje een XRP, maar dan in het ecosysteem van Binance. Je weet niet wat er achter de schermen allemaal gebeurt met dat muntje. We hebben immers vaak genoeg gezien dat de eigenaren niet doen wat ze beloven met zo'n coin. Maar ja, omdat Binance er als ecosysteem aan vast hangt heeft t recht van bestaan blijkbaar.
Hmm, ik had moeten opschrijven wanneer BNB dumpt bij de vorige launchpools. Te veel werk voor die paar centen om dat nu nog na te gaanKol Nedra schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:27:
[...]
deze gedachten had ik paar maanden geleden ook, maar idd when dump?
Ik denk dat ik m'n BNBs eruit gooi vlak voor HFT gelist wordt. Maandagochtend dus
blijft idd een game of trust, maar dat is met ETH ook. tevens ook elk aandeel in de aandelenmarkt, bedrijven kunnen dingen aanpassen of enorm veel aandelen bijdrukken.MicroWhale schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:35:
[...]
Dat BNB vertrouw ik vanaf het begin niet zo. Is een beetje een XRP, maar dan in het ecosysteem van Binance. Je weet niet wat er achter de schermen allemaal gebeurt met dat muntje. We hebben immers vaak genoeg gezien dat de eigenaren niet doen wat ze beloven met zo'n coin. Maar ja, omdat Binance er als ecosysteem aan vast hangt heeft t recht van bestaan blijkbaar.
enige wat echt fixed is dat is bitcoin, je weet wat de huidige inflatie van Bitcoin is en je weet dat bij elke halving de inflatie minder wordt.....
nothing stops this train
Niet helemaal waar: BNB is compleet pre-mined. En ik ben allergisch voor pre-mined coins, want dat geeft de 'oprichter' in principe volledige controle over uitgave. Zie XRP waar de CEO elke maand netjes zijn coins op zijn volgers dumpte.Kol Nedra schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:39:
[...]
blijft idd een game of trust, maar dat is met ETH ook. tevens ook elk aandeel in de aandelenmarkt, bedrijven kunnen dingen aanpassen of enorm veel aandelen bijdrukken.
enige wat echt fixed is dat is bitcoin, je weet wat de huidige inflatie van Bitcoin is en je weet dat bij elke halving de inflatie minder wordt.....
ETH heeft dat niet, werkt gewoon netjes met mining. Het heeft dan wel geen cap, maar daar zijn ze iets aan aan het doen.
Het blijft voor de hele geitenbende (inclusief BTC) een game of trust... want als die inzakt, blijft niks overeind. Zelfs niet die enorm betrouwbare fiat muntjes!
Wen HEIT moon ?Verwijderd schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:24:
[...]
Op KuCoin vind je de échte parteltjes:
[Afbeelding]
Geen idee waar de ticker voor staat. MEM is Fries voor mama, kan natuurlijk ook met meme's te maken hebben...
Nee geintje gaat overduidelijk over memmen.
Dikke memmen.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
U riep?Verwijderd schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:24:
[...]
Nee geintje gaat overduidelijk over memmen.
Dikke memmen.
Niets kan tippen aan de schoonheid van btc. Waarbij je op de node heel simpel kan checken hoeveel btc er in omloop zijn, je kan zien bij ieder blok er een coinbase van 6.25 btc is.MicroWhale schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:35:
[...]
Maar bij BNB zijn alle coins in omloop, en is de coin deflatoir. Oprichters hebben 10 procent gekregen en die zijn allemaal gereleased. Enige risico is CZ, die heeft zijn coins nooit verkocht.
Waar is die 20% dan?knakworst schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:38:
[...]
Niets kan tippen aan de schoonheid van btc. Waarbij je op de node heel simpel kan checken hoeveel btc er in omloop zijn, je kan zien bij ieder blok er een coinbase van 6.25 btc is.
Maar bij BNB zijn alle coins in omloop, en is de coin deflatoir. Oprichters hebben 10 procent gekregen en die zijn allemaal gereleased. Enige risico is CZ, die heeft zijn coins nooit verkocht.
Na de pamp komt de ...keepitfrosty schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:48:
Cronje terug en ftm pamp? hmm
Dacht dat ik per ongeluk forum pagina van paar jaar geleden had geklikt.MicroWhale schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:35:
[...]
Als je ziet hoe ze handelen , ook als er keer iets mis gaat vind je dat ze niet te vertrouwen zijn net zoals als XRP?
Beetje lachwekkend vind ik zelf om die te vergelijken.
$BOO ook pamp!keepitfrosty schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:48:
Cronje terug en ftm pamp? hmm
correlatie is hoog tussen die 2
dankzij die pamp nu nog maar 70% onder water
ik beschouw het als verloren investering en hodl de moeder tot nieuwe bullrun.
geld ook voor Cake, maar beide DeFi op een DeFi wallet
[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 03-11-2022 12:15 ]
nothing stops this train
https://www.exodus.com/as...nance-coin-whitepaper.pdf
Die gegevens kloppen niet. Er zijn er 200 miljoen uitgegeven. Laatste tranche was medio 2021.
Daarnaast worden er coins geburned waardoor de circulatie afneemt. Er zijn er rond de 40 miljoen geburnt. Dus de circulating supply klopt aardig. Maar het is niet zo dat er nog 40 miljoen geprint gaan worden.
Vind je? Ik vind het een verhoogd risico om ergens in te investeren als een 'grootaandeelhouder' de macht heeft om de prijs sterk te beïnvloeden. Zeker als de markt niet gereguleerd is en die 'grootaandeelhouder' dus niet aan regels gebonden is bij het verkopen van zijn aandeel. Bij XRP is dat gevaar inmiddels geweken omdat het kopstuk in kwestie alles heeft verkocht.wehave schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:08:
[...]
Dacht dat ik per ongeluk forum pagina van paar jaar geleden had geklikt.
Als je ziet hoe ze handelen , ook als er keer iets mis gaat vind je dat ze niet te vertrouwen zijn net zoals als XRP?
Beetje lachwekkend vind ik zelf om die te vergelijken.
Beide partijen hebben daarnaast de macht om e.e.a. gedeeltelijk of geheel plat te leggen. En voordat je hier op aanvalt, ik zeg niet dat iets technisch centraal is... maar bottom-line blijft: Als CZ plots andere plannen maakt voor BNB, dan gaat ie zo door t putje. Daarnaast heeft CZ op twitter best wat macht met zijn uitspraken. Dat op zich is al een risico gezien de niet-gereguleerdheid. Zelfde geldt voor XRP. Er zit een 'bedrijf' achter.
BTC is wdb veel decentraler en heeft een verdwenen kopstuk. Enige risico daar is als één van die eerste wallets (met 1m+ coins) een transactie vertoont... dan weten we dat Nakamoto nog leeft + hij controle heeft over zijn wallets.
Ik ga maar weer in mijn kooi van faraday zitten met mijn alu-hoedje op, want geen enkele info is meer te vertrouwen.knakworst schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:15:
[...]
https://www.exodus.com/as...nance-coin-whitepaper.pdf
Die gegevens kloppen niet. Er zijn er 200 miljoen uitgegeven. Laatste tranche was medio 2021.
Daarnaast worden er coins geburned waardoor de circulatie afneemt. Er zijn er rond de 40 miljoen geburnt. Dus de circulating supply klopt aardig. Maar het is niet zo dat er nog 40 miljoen geprint gaan worden.
Ten opzichte van BTC geef ik je groot gelijk. Maar BNB is de meest succesvolle ICO in de afgelopen 6 jaar, die durf ik wel aan. Liever BNB dan een Dot, CELR, of zelfs een PLU. Binance is ook een exchange met miljarden volume en volgens mij nul downtime in 2022. Dat is niet eventjes uit de lucht gevallen.MicroWhale schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:23:
[...]
Vind je? Ik vind het een verhoogd risico om ergens in te investeren als een 'grootaandeelhouder' de macht heeft om de prijs sterk te beïnvloeden. Zeker als de markt niet gereguleerd is en die 'grootaandeelhouder' dus niet aan regels gebonden is bij het verkopen van zijn aandeel. Bij XRP is dat gevaar inmiddels geweken omdat het kopstuk in kwestie alles heeft verkocht.
Beide partijen hebben daarnaast de macht om e.e.a. gedeeltelijk of geheel plat te leggen. En voordat je hier op aanvalt, ik zeg niet dat iets technisch centraal is... maar bottom-line blijft: Als CZ plots andere plannen maakt voor BNB, dan gaat ie zo door t putje. Daarnaast heeft CZ op twitter best wat macht met zijn uitspraken. Dat op zich is al een risico gezien de niet-gereguleerdheid. Zelfde geldt voor XRP. Er zit een 'bedrijf' achter.
BTC is wdb veel decentraler en heeft een verdwenen kopstuk. Enige risico daar is als één van die eerste wallets (met 1m+ coins) een transactie vertoont... dan weten we dat Nakamoto nog leeft + hij controle heeft over zijn wallets.
En het blijft blockchain, alles is zeer transparant.
Zie bijvoorbeeld ook: https://bnbburn.info/
Het verhoogde risico is er sowieso met alles wat crypto betreft in mijn ogen.MicroWhale schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:23:
[...]
Vind je? Ik vind het een verhoogd risico om ergens in te investeren als een 'grootaandeelhouder' de macht heeft om de prijs sterk te beïnvloeden. Zeker als de markt niet gereguleerd is en die 'grootaandeelhouder' dus niet aan regels gebonden is bij het verkopen van zijn aandeel. Bij XRP is dat gevaar inmiddels geweken omdat het kopstuk in kwestie alles heeft verkocht.
En elk bedrijf opeens andere plannen heeft , crypto of beurs gerelateerd dan kan een coin of aandeel door het putje gaan.
Denk dat we allemaal wel de risico's zien maar snap nog steeds de vergelijking met XRP niet.
Denk dat BNB zich tpch wel meer bewezen heeft, als coin en als bedrijf.
Dat hoef je ook niet te snappen... is denk ik nog een overblijfsel van mijn 2017-2018 cryptotrauma. Het grootste verschil tussen die twee is dat de één enorm succesvol is geworden en de andere niet. En dus ja, BNB heeft zich bewezen, dus to the moon er mee dan maar.wehave schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:32:
[...]
Het verhoogde risico is er sowieso met alles wat crypto betreft in mijn ogen.
En elk bedrijf opeens andere plannen heeft , crypto of beurs gerelateerd dan kan een coin of aandeel door het putje gaan.
Denk dat we allemaal wel de risico's zien maar snap nog steeds de vergelijking met XRP niet.
Denk dat BNB zich tpch wel meer bewezen heeft, als coin en als bedrijf.
[ Voor 6% gewijzigd door Kody Scott op 03-11-2022 13:11 ]
Green candle chaser
Die man moet nu aan de spaghetti rekteroni.AlterBridge schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:35:
Bij welke BTC prijs is Satoshi de rijkste (dooie) op aarde?
thx... oh ik nietKody Scott schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:48:
@knakworst @MicroWhale goede inhoudelijke en respectvolle discussie 👍
Jij ook!
Het zijn nogal wat dingen door elkaar ook. En dan zijn sommige dingen ook nog subjectief. Gelukkig wordt de wereld van crypto steeds helderder. De shitcoins steeds meer op de achtergrond terwijl de grote coins lekker verder bouwen aan world-domination!
Zeker wel, sorry, deed dit even onder werktijd 😱
Green candle chaser
Duhhh..Kody Scott schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:10:
[...]
Zeker wel, sorry, deed dit even onder werktijd 😱
Alsof er hier mensen komen in hun vrije tijd
Oehhhh, geef es een hintYES schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:34:
@Skrunsies je raadt nooit welke coin vandaag een belangrijk supportlevel terugpakt op het BTC pair
Het is echt een heeel schattig muntje!
/f/image/arCiGLJkidA2Ri4l6rklB4Up.png?f=fotoalbum_large)
De 2 lijnen waar de koers nu boven zit staan op respectievelijk 20.004 & 19.854 USD. De oude 2017/2018 ATH wordt daarmee mogelijk een goede support en er wordt een nieuwe higher low neergezet. Of we gaan nog iets (200-500 USD) lager en dan bouncen, of dalen naar de 17.8k en in dat geval is het hopen op het beste.
Het zou dus vanaf hier best wel positief uit kunnen pakken met mogelijk eerst nog een kleine extra daling
Dan denk ik het te weten!!!
Schattig, belangrijk support en ‘Ja!’
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/b8ie9OPRCPiENKHSzDpc1FCh.webp?f=user_large)
Is het uniswappie?
Nee dot heb je helemaal foutSkrunsies schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:44:
[...]
Dan denk ik het te weten!!!![]()
Schattig, belangrijk support en ‘Ja!’
[Afbeelding]
Is het uniswappie?
Verwijderd
Taro schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:42:
BTC zit op een mooi punt:
[Afbeelding]
De 2 lijnen waar de koers nu boven zit staan op respectievelijk 20.004 & 19.854 USD. De oude 2017/2018 ATH wordt daarmee mogelijk een goede support en er wordt een nieuwe higher low neergezet. Of we gaan nog iets (200-500 USD) lager en dan bouncen, of dalen naar de 17.8k en in dat geval is het hopen op het beste.
Het zou dus vanaf hier best wel positief uit kunnen pakken met mogelijk eerst nog een kleine extra daling
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2022 14:42 ]
Skrunsies schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:47:
[...]
![]()
Dan geef ik het op! Geef dan nog es een hint man! Met je 'JA!'
Nee!Skrunsies schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:47:
[...]
![]()
Dan geef ik het op! Geef dan nog es een hint man! Met je 'JA!'
Waar ligt het volgende support level dan?
Kan niet wachten tot we weer op $50 staan ( per stuk welteverstaan
Resistance zie ik nu vanaf $6.66 (Skrunsies schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:57:
[...]
Waar ligt het volgende support level dan?
Kan niet wachten tot we weer op $50 staan ( per stuk welteverstaan)
Nice dus $10 soonYES schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:01:
[...]
Resistance zie ik nu vanaf $6.66 () op de loer liggen, denk dat ie flink door de $7 heen mag om die nogal rommelige zone goed te doorkruisen.
Absoluut, wel financieel advies en je mag me verantwoordelijk houden als het toch mis gaat
YES schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:04:
[...]
Absoluut, wel financieel advies en je mag me verantwoordelijk houden als het toch mis gaat
Insert bookmarkYES schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:04:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/Ztt8JJCpPpqWjL8hqV8ZGbSY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p51v0byBhukZhMjxDt0RrQrs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mt0mbQc9ZfBEVNGLDXNGtwhH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WkKgDoAq9WOczMluP1shG1K9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zuk3dB86D5H0ChqDhe3kxSXp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/N4y9qB6ADvHEvSSyszel84va.png?f=fotoalbum_large)