[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.392 views

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:32

YES

Moderator General Chat
c-nan schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:19:
[...]

Het was echt niet lullig bedoeld, excuses als het zo overkwam.

Verder vraag ik ook niet welke coin goed is, ik ben gewoon benieuwd waar jullie recentelijk in zijn gestapt.

En antwoord op je vraag: nee, ik post zo goed als niet in dit topic, want ik trade al heel lang niet meer.
Dat wordt inderdaad weinig gedaan, omdat het in het verleden wel eens wat gedoe opleverde, mensen die elkaar af gingen zeiken of juist wat jaloers reageerden.

Onlangs ben ik in LTC gestapt omdat die chart er veelbelovend uit zag. Vrij snel toch weer uitgestapt omdat het niet zo liep als ik verwacht had en uiteraard schoot ie daarna de lucht in :')

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:10

knakworst

Get more sats!

Toch maar alles bij ftx weggehaald. Daar heb ik bij Celsius geen spijt van gekregen.

Overigens zijn de coins binnen enkele minuten op Binance binnengekomen.

[ Voor 30% gewijzigd door knakworst op 07-11-2022 10:40 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
@c-nan ik heb trouwens onlangs ook wat NEAR opgepikt, die lijkt op zowel USDT als BTC pair redelijk te bodemen. De vraag is alleen wel ff hoe alts het nu gaan/blijven doen, mocht BTC nog een scheet laten kan je daar hard mee onderuit gaan.

Verwijderd

236miljoen gone, brrrrr

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 08:09

MicroWhale

The problem is choice

. [ verkeerd gelezen ] .

[ Voor 94% gewijzigd door MicroWhale op 07-11-2022 10:58 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-01 09:34

HollovVpo1nt

I like gadgets

Je zou bijna vergeten dat er een shitcoin launchpool loopt nu. Wtf is dat HFT nou weer.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:36
Taro schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:42:
Blijf in ieder geval je inzichten hier tijdig delen :)
Ik heb nog wel iets...

Gratis Bitcoin ontvangen bij al je uitgave :P

Satsback.com is een Nederlands bedrijf. Je krijgt hier sats terug als je via deze site iets koopt bij een webshop. Een leuke manier om satoshi's te verdienen met dingen die je tóch al zou kopen. Helemaal met de aankomende feestdagen...

En een leuke manier om kennis te maken met het Lightning netwerk. Je kan de cashback namelijk direct in je eigen Lightning wallet laten storten d:)b

Van AliExpress, DHL, HEMA, Mediamarkt en Jumbo tot Sfeerlampen.nl of Acculaders.nl. Honderden webshops zijn beschikbaar.

Het zijn maar lage percentages, maar onderschat dit niet. Je kan op deze manier structureel sats verzamelen, die vanzelf meer waard gaan worden in de aankomende bullrun.

** Knip. **

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 07-11-2022 11:08 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
Gelukszoekr schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:07:
[...]

Ik heb nog wel iets...

Satsback.com is een Nederlands bedrijf. Je krijgt hier sats terug als je via deze site iets koopt bij een webshop. Een leuke manier om satoshi's te verdienen met dingen die je tóch al zou kopen. Helemaal met de aankomende feestdagen...

En een leuke manier om kennis te maken met het Lightning netwerk. Je kan de cashback namelijk direct in je eigen Lightning wallet laten storten d:)b

Van AliExpress, DHL, HEMA, Mediamarkt en Jumbo tot Sfeerlampen.nl of Acculaders.nl. Honderden webshops zijn beschikbaar.

Het zijn maar lage percentages, maar onderschat dit niet. Je kan op deze manier structureel sats verzamelen, die vanzelf meer waard gaan worden in de aankomende bullrun.

[mbr]** Knip. **[/]
Te betalen via curve met achterliggende plutuskaart neem ik aan voor ‘dubbele’ cashback?

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:26

resusaapje

h less

HollovVpo1nt schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:04:
Je zou bijna vergeten dat er een shitcoin launchpool loopt nu. Wtf is dat HFT nou weer.
Da's iets wat je over een paar uur gaat verkopen zodat je weer wat Schuldenbräu kan kopen

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

resusaapje schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:10:
[...]

Da's iets wat je over een paar uur gaat verkopen zodat je weer wat Schuldenbräu kan kopen
Ik ga er waarschijnlijk niet eens het statiegeld mee kunnen betalen, maar we gaan zien xD

• Gelukszoekr
Masstje schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:10:
[...]
Te betalen via curve met achterliggende plutuskaart neem ik aan voor ‘dubbele’ cashback?
Zeker. Zo scoor ik straks m'n avondeten bij de JUMBO met 10% korting.
(8% van Plutus, 1% van Curve en 1% via Satsback)

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-12-2025
Matic houdt zich goed staande, op naar de $2

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-01 18:04
Gelukszoekr schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:11:
[...]

Zeker. Zo scoor ik straks m'n avondeten bij de JUMBO met 10% korting.
(8% van Plutus, 1% van Curve en 1% via Satsback)
Haha ouwe schraper, vergeet je de koopzegels niet??!!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

HollovVpo1nt schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:04:
Goed dat je 't zegt, snel nog wat BNB ingeduwd zodat ik bij de listing weer 2 cent winst kan maken.

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
YES schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:30:
[...]

Dat wordt inderdaad weinig gedaan, omdat het in het verleden wel eens wat gedoe opleverde, mensen die elkaar af gingen zeiken of juist wat jaloers reageerden.

Onlangs ben ik in LTC gestapt omdat die chart er veelbelovend uit zag. Vrij snel toch weer uitgestapt omdat het niet zo liep als ik verwacht had en uiteraard schoot ie daarna de lucht in :')
Uiteindelijk moet ieder voor zichzelf de call maken om in te stappen. Soms pakt het goed uit en soms niet, moet je daarom een ander maar gaan bashen? Zo blijft er weinig leuks over om te bespreken.

In het verleden heb ik best wat gains gemaakt, zo was ik vanaf de ICO er al bij bij Waves en bij Lisk. Ook met Ubix heb ik goed geld gemaakt. Maar allemaal dankzij posts van anderen.

EU DNS: 86.54.11.100

• Don Guacamole
c-nan schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:37:
[...]

Uiteindelijk moet ieder voor zichzelf de call maken om in te stappen. Soms pakt het goed uit en soms niet, moet je daarom een ander maar gaan bashen? Zo blijft er weinig leuks over om te bespreken.

In het verleden heb ik best wat gains gemaakt, zo was ik vanaf de ICO er al bij bij Waves en bij Lisk. Ook met Ubix heb ik goed geld gemaakt. Maar allemaal dankzij posts van anderen.
Wat je hier schrijft is wel belangrijk, als er goede onderbouwde shills of kansen worden genoemd is denk ik iedereen daar blij mee.
Kijk naar de shill van Roellie bijv, vorige maand en daarvoor, over PLU, schoot vervolgens keihard de lucht in met de reden welke hij daarvoor ook noemde. Daar kan iedereen die wil een afweging over maken en dan meedoen, dat is het grote voordeel van de sc. Geen financieel advies maar wel tips, die je na je dyor evt van opvolgen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:20

Darrell

Fiat moonboy

Bifi moon. Wie durft te sellen?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-01 01:16
dump inc!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnm0DGujC6IZwo8uBznOR3RV2Sw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mFtX42wRY2kNvxjukTSxcKYr.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:06
resusaapje schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:24:
Gek genoeg staat de auto-invest nog steeds in de plus. +4% zelfs.
_/-\o_ En dat met de huidige stand! Hier momenteel nog +8%..

Geweldige feature is het ook, zorgeloos fiat erin kieperen in de hoop op een vroeg pensioen! :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Kol Nedra
hodl!

geld ook voor mijn Doge, LINK en LTC....... fluffje LTC verkocht maar toch spijt..... ik ben ook een slechte trader, moet gewoon kopen en pas bij next bullrun verkopen :7

[ Voor 37% gewijzigd door Kol Nedra op 07-11-2022 12:13 ]

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik brand mn handen er ook niet aan.

• YES

YES

Moderator General Chat
c-nan schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:37:
[...]

Deels mee eens, een goede onderbouwing of anders disclaimer bij een shill of iets is altijd wel goed. Ik heb de genoemde coins puur opgepikt op basis van de chart, geen enkele andere (positieve) associatie mee zeg maar.
Buiten bespreken welke coins interessant zijn is er natuurlijk nog een boel crypto-gerelateerds te bespreken maar ik snap je punt. Ik vind ook best dat het besproken mag en kan worden hoor, ik stipte alleen aan waardoor het m.i. misschien wat minder vaak voorkomt.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Verkooporders stonden er al in. Begin van candle opgepikt das dus 428.5. Sell order stond 510 zie daar veel liquiditeit op de chart.

Wat voor mensen kopen zown BIFI nou in de pump steeds?! Ding komt keer op keer terug naar zen start waar je em weer zo kan kopen.

Voor 441 misschien interesse anders weer 426.5. En als die nou niet is terugkomt: jammer dan, genoeg andere opties elders. /nofomo

[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 07-11-2022 12:55 ]

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wow, dit zal toch wel een aardige schok veroorzaken bij een sell?

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
HollovVpo1nt schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:51:
[...]

Wow, dit zal toch wel een aardige schok veroorzaken bij een sell?
Btc to eth, wordt n feest!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik denk dat ik die Hashflow (HFT) toch wel ga HODL. Het is een beetje de CAKE/Sushi variant van https://www.hashflow.com . Ze beloven 0 slippage fees , geen commissions op token swaps en ook geen bridges bij token swaps, zijn toch wel mijn ergernissen bij de huidige DEX'die ik niet gebruik,

[ Voor 14% gewijzigd door HollovVpo1nt op 07-11-2022 12:59 ]

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 28-11-2025
Gelukszoekr schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:07:
[...]

Ik heb nog wel iets...

[mbr]** Knip. **[/]
Kan ik mijn Trustwallet BTC adres gebruiken voor de pay out? vind het een beetje vaag

• Gelukszoekr
LBV_038 schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:12:
[...]
Kan ik mijn Trustwallet BTC adres gebruiken voor de pay out? vind het een beetje vaag
Ik weet niet of Trustwallet Lightning support.

Anders kan je bijvoorbeeld gebruik maken van https://www.walletofsatoshi.com/ of https://bluewallet.io/

Verwijderd

de laatste dagen toch wel veel mooi nieuws over Solana zien verschijnen. het meeste werd gecommuniceerd op hun Breakpoint meeting van de afgelopen dagen (en vandaag). dat mijn SOL bags terug mogen stijgen lijkt me wel zeker maar wanneer :) ..

zonet ook nog onderstaande.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
HollovVpo1nt schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:58:
Ik denk dat ik die Hashflow (HFT) toch wel ga HODL. Het is een beetje de CAKE/Sushi variant van https://www.hashflow.com . Ze beloven 0 slippage fees , geen commissions op token swaps en ook geen bridges bij token swaps, zijn toch wel mijn ergernissen bij de huidige DEX'die ik niet gebruik,
Ik zet mijn 0.73 hft direct om in bnb.

Zero.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Pelox schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:47:
[...]

Ik zet mijn 0.73 hft direct om in bnb.
Er is geen HFT/BNB pair... het is weer tijd geleden dat ik achter de knoppen zat in de middag voor een launchpad / launchpool! Goede oude tijden van het gratis geld 8)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Pelox
Coldcat schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:57:
[...]

Er is geen HFT/BNB pair... het is weer tijd geleden dat ik achter de knoppen zat in de middag voor een launchpad / launchpool! Goede oude tijden van het gratis geld 8)
Convert to bnb doe ik altijd.

*update: 0.00753776 bnb gratis, lambo soon!

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 07-11-2022 14:02 ]

Zero.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:29
Eerst lezen... 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door Khaelos op 07-11-2022 14:07 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

HollovVpo1nt schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:58:
Market sell it was xD

• resusaapje

resusaapje

h less

Coldcat schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:57:
[...]

Gratis geld? het kost je wel je 0,35% op je BNB flex rewards!

Nu ja, HFT doet voorlopig effe 15% APY via BNB, dus ik klaag niet. Eens een weekje volhouden en dan kijken wat de prijs dan doet.

14%
13,39%
12,5%
12%

[ Voor 0% gewijzigd door resusaapje op 07-11-2022 14:13 . Reden: going downn ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
resusaapje schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:08:
[...]

Gratis geld? het kost je wel je 0,35% op je BNB flex rewards!

Nu ja, HFT doet voorlopig effe 15% APY via BNB, dus ik klaag niet. Eens een weekje volhouden en dan kijken wat de prijs dan doet.

14%
13,39%
12,5%
12.34% _/-\o_

• resusaapje

resusaapje

h less

LOL, iedere post in de SC moet vandaag de actuele APY van HFT bevatten _O-

11,21%

[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 07-11-2022 14:15 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

resusaapje schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:15:
[...]

LOL, iedere post in de SC moet vandaag de actuele APY van HFT bevatten _O-

11,21%
4.16% op de BUSD, dat is de moeite niet meer.

11.41% op BNB nog wel. Ik laat het lekker doorlopen. Knikker de opbrengst van de market sell er na een paar dagen weer in. Dat doe ik voor de komende 10 munten. Zal vast wel 1 mooie tussen zitten :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dikke HFT

• Kol Nedra
first we pump.........
(10.65%)

maar als het een soort dikke Cake is wellicht als de dump klaar is een kratje tegenaan gooien }:O

nothing stops this train

Verwijderd

HFT

Hopeloze Financiele Tech.

• YES

YES

Moderator General Chat
Holy F*ckin' Tech

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
BTC100K2021 schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:58:
Die gaan nu alles verkopen om FTT te kunnen opkopen om de crash te verkopen.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/if3ldk2w2j841.jpg?auto=webp&s=fd3da965c7a6caf7f157bfbcd85b15fa78fbde84

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

De mensen hebben de weg naar de uitgang gevonden, 7000 BTC in het afgelopen half uur richting FTX

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Haha, huize BTC100K was om 5:15 wakker vanochtend, ben niet de aller scherpste vandaag.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

BTC100K2021 schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:07:
De mensen hebben de weg naar de uitgang gevonden, 7000 BTC in het afgelopen half uur richting FTX

[Twitter]
Wat denk je, mensen/whales gaan massaal naar stables/ cashen uit?

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:57
HollovVpo1nt schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:15:
[...]

Wat denk je, mensen/whales gaan massaal naar stables/ cashen uit?
Dat er een whale zich weer stuk lacht doordat iedereen weer apeshit gaat wanneer deze persoon met zijn wallet aan het spelen is en er een Whale Alert twitter berichtje komt.

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19:53
BTC100K2021 schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:07:

[Twitter]
Dus je denkt fat FTX failliet gaat en besluit daarom om je BTC naar FTX te sturen om het daar om te zetten in een stabel die je dan weer van FTX moet wegsluizen. Waterdicht plan. 8)7

• Kol Nedra
laat maar ff klappen met die prijs, ik zie graag 18k btc terug :Y)

nothing stops this train

• Don Guacamole
Idd ja, verkocht op 2,5, toch weer een blikje bier.
Huidige koers is 1,06 per stuk, verkoop je nu krijg je per bnb niet eens een heel blikje meer..
die koers daar harder dan ik kan typen..

Verwijderd

Don Guacamole schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:35:
[...]

Idd ja, verkocht op 2,5, toch weer een blikje bier.
Huidige koers is 1,06 per stuk, verkoop je nu krijg je per bnb niet eens een heel blikje meer..
die koers daar harder dan ik kan typen..
Ik ben all-in gegaan met de studierekening van mijn zoontje op $7,80...

Hopelijk is hij een praktijk gerichte jongen tegen die tijd.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-01 21:20
Verwijderd schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:42:
[...]

Wijze levenslessen op zo'n jonge leeftijd. Parenting done right _/-\o_

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:42:
[...]

in de meest arme gezinnen worden wel vaak sterke personen ontwikkeld zijn genoeg voorbeelden van...
Dus een goede positieve twist voor je zoon voor de toekomst :D

nothing stops this train

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:29

NeoflexNL

Forever young

Voorpagina Nu.nl

Cryptomunten volgens DNB geen goede vervanger van normaal geld https://www.nu.nl/economi...ger-van-normaal-geld.html

Zijn ze nou echt zo achterlijk bij de DNB of doen ze alsof?

[ Voor 14% gewijzigd door NeoflexNL op 07-11-2022 16:04 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:23
croc schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:45:
[...]

Wijze levenslessen op zo'n jonge leeftijd. Parenting done right _/-\o_
Als zijn zoontje all in was gegaan was het een wijze les.

Nu ook: Papa kan niet met geld om gaan, dus ik moet me losweken van papa O-)

• Gelukszoekr
NeoflexNL schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:03:
Voorpagina Nu.nl

Cryptomunten volgens DNB geen goede vervanger van normaal geld https://www.nu.nl/economi...ger-van-normaal-geld.html

Wat is er zo achterlijk aan wat DNB hier zegt?

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Voorpagina Nu.nl

Doen alsof. Ze weten dondersgoed wat ze doen en demotiveren de investering van de mensen in crypto net zo lang uit tot (a) het kapot gereguleerd is en (b) zij zelf een marge uit kunnen pikken

• Kol Nedra
Voorpagina Nu.nl

deels wel mee eens.

probeer maar een no-coiner uit te leggen over eigen beheer van je crypto munten...... of bijv DeFi met een meta mask wallet magische muntjes te transferen naar een andere wallet en dat ze goed moeten kijken dat het dezelfde netwerk is.

Doe je dit niet dan is het daaag foetsie, kun je fluiten naar je centen...... en niet te vergeten er zijn zoveel mensen die zomaar bijv op een url adres klikken zonder te kijken....... kun je voorstellen als iemand een approve geeft aan zijn hot wallet adres en zo het hele wallet leeg trekt.......

nee verreweg van veilig en dus niet te gebruiken voor no-coiners.....

nothing stops this train

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:25:
[...]

deels wel mee eens.

probeer maar een no-coiner uit te leggen over eigen beheer van je crypto munten...... of bijv DeFi met een meta mask wallet magische muntjes te transferen naar een andere wallet en dat ze goed moeten kijken dat het dezelfde netwerk is.

Doe je dit niet dan is het daaag foetsie, kun je fluiten naar je centen...... en niet te vergeten er zijn zoveel mensen die zomaar bijv op een url adres klikken zonder te kijken....... kun je voorstellen als iemand een approve geeft aan zijn hot wallet adres en zo het hele wallet leeg trekt.......

Helemaal mee eens idd (ook antwoord aan @Gelukszoekr )

Dat bitcoin niet geschikt is als betaalmiddel is volgens mij nu helemaal niet de kwestie. Kijkend naar El Salvador zegt genoeg. Het feit dat de DNB daar 'onderzoek' naar doet is toch een lachertje? (Dat bedoelde ik met achterlijk).

Nu wordt prompt gesteld dat bitcoin niet geschikt is als vervanger voor onze zalige Euro, en derhalve direct weggezet als speculatief en gevaarlijk 'speeltje', daarmee doe je de onderliggende waarde en potentie in een klap teniet.

[ Voor 10% gewijzigd door NeoflexNL op 07-11-2022 16:31 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Pelox
Voorpagina Nu.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u9ZGUBwOfHApvaHGcHZ1mUVAx6k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tduPVDrbpOTbZK5OIMC6UX1U.jpg?f=user_large

Zero.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52
Voorpagina Nu.nl

Groot gelijk hebben ze. Er is ook weinig mis met IBAN, SEPA, IDEAL en bankbiljetten. Dat werkt allemaal best goed, laten we wel zijn. Waarom moet dat dan vervangen worden?

Wat crypto moet doen, is de 'goudstandaard' terug brengen. Maar dan zonder dat we zeldzame, kostbare edelmetalen die onder erbarmelijke omstandigheden uit onze kwetsbare Aarde worden geboord, die we nodig hebben voor allerlei belangrijke producten, in een zwaarbeveligde kluis moeten opslaan.

Geld moet schaars zijn en niet, als het een deel van de bevolking even goed uit komt, massaal bijgedrukt worden, gecombineerd met gevaarlijk lage rentes. Geld moet logisch en voorspelbaar werken volgens vastgelegde regels. Een volledig digitaal proces.

Kortom, de functie die DNB zo ongeveer heeft, die zou je met Bitcoin moeten inwisselen.

En daar hoor je DNB toevallig helemaal niet over.
Het enige wat zij doen is langzamerhand voorsorteren op CBDC's.

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 07-11-2022 16:36 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:28:
[...]

Helemaal mee eens idd (ook antwoord aan @Gelukszoekr )

Dat bitcoin niet geschikt is als betaalmiddel is volgens mij nu helemaal niet de kwestie. Kijkend naar El Salvador zegt genoeg. Het feit dat de DNB daar 'onderzoek' naar doet is toch een lachertje? (Dat bedoelde ik met achterlijk).

Nu wordt prompt gesteld dat bitcoin niet geschikt is als vervanger voor onze zalige Euro, en derhalve direct weggezet als speculatief en gevaarlijk 'speeltje', daarmee doe je de onderliggende waarde en potentie in een klap teniet.
In 2014, toen btc een paar honderd dollar was:

nieuws: DNB: bitcoin voldoet niet aan de eisen voor geld

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Richh schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:34:
[...]

Groot gelijk hebben ze. Er is ook weinig mis met IBAN, SEPA, IDEAL en bankbiljetten. Dat werkt allemaal best goed, laten we wel zijn. Waarom moet dat dan vervangen worden?

Wat crypto moet doen, is de 'goudstandaard' terug brengen. Maar dan zonder dat we zeldzame, kostbare edelmetalen die onder erbarmelijke omstandigheden uit onze kwetsbare Aarde worden geboord, die we nodig hebben voor allerlei belangrijke producten, in een zwaarbeveligde kluis moeten opslaan.

Geld moet schaars zijn en niet, als het een deel van de bevolking even goed uit komt, massaal bijgedrukt worden, gecombineerd met gevaarlijk lage rentes. Geld moet logisch en voorspelbaar werken volgens vastgelegde regels. Een volledig digitaal proces.

Kortom, de functie die DNB zo ongeveer heeft, die zou je met Bitcoin moeten inwisselen.

Exact mijn punt! _/-\o_

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:21

T-8one

take it easy, take a sisi

Kol Nedra schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:25:
[...]

deels wel mee eens.

Van het weekend m'n zwager nog op bezoek:
"ik ga ik dogecoin kopen, crypto's zijn de toekomst en misschien gaat 1 dogecoin wel naar 20k" :F

Toen maar begonnen over decentralisatie, private keys, ledger, POW etc.
Ik hoop dat hij ervanaf ziet.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Pelox
T-8one schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:13:
[...]

Van het weekend m'n zwager nog op bezoek:
"ik ga ik dogecoin kopen, crypto's zijn de toekomst en misschien gaat 1 dogecoin wel naar 20k" :F

Toen maar begonnen over decentralisatie, private keys, ledger, POW etc.
Ik hoop dat hij ervanaf ziet.
Zwagers.. breek me de bek niet open.. _O-

Zero.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:29
Alles omlaag.. ondertussen Matic " OK, LET'S GO!! " :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:06
Hier vroeg van het weekend ook iemand advies omtrent Crypto, uiteindelijk maar niet gedaan want moet mezelf nog steeds verantwoorden bij de mensen die mij eerder om advies hebben gevraagd! :/

Destijds mensen geadviseerd te starten met DCA en een week later hadden de meeste alleen maar gure shitcoins in hun PF, uiteindelijk allemaal rekt zijn gegaan, alles verkocht hebben en mij nu als klaagbank gebruiken..

Ze zoeken het maar zelf uit! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
De euro ook in gevecht met de dollar om de 1,-

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:40
mentalozzie schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:01:
[...]

Dachten de mensen van Celcius ook.. en zo zijn er nog talloze exchanges.
Zou nooit veel geld neerzetten op één exchange.. gebruik ledger(s) en verschillende exchanges.
Maar iedereen moet het zelf weten :)
Mee eens. Nog een mooie long BTC lopen sinds 18.9. En een short ETH sinds 1620. Waarvan vandaag 50% gesloten op 1550. Op breakeven ($1655) staat m’n stoploss, wordt een alles of niets trade.

Zojuist munten verkocht en omgezet naar eth/btc. 40-60 verhouding. Op de ledger zetten en ajuu parapluu.

Is het al weekend? :)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 28-11-2025
BTFD schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:20:
Hier vroeg van het weekend ook iemand advies omtrent Crypto, uiteindelijk maar niet gedaan want moet mezelf nog steeds verantwoorden bij de mensen die mij eerder om advies hebben gevraagd! :/

Destijds mensen geadviseerd te starten met DCA en een week later hadden de meeste alleen maar gure shitcoins in hun PF, uiteindelijk allemaal rekt zijn gegaan, alles verkocht hebben en mij nu als klaagbank gebruiken..

Denk dat we allemaal wel een dergelijke ervaring met iemand in onze omgeving hebben. Die mensen doen het puur voor het geld en hebben geen enkel benul van waar ze het geld instoppen. Ik leg mensen altijd uit waarom ik fan ben van crypto en geef eigenlijk nooit tips over wat of wanneer ze moeten kopen.

• PlanR
Die 20.8 is wel een dingetje he?

Zullen we afspreken dat we die even doorbeuken vanavond.

• Gelukszoekr

Ja, naar is dit. Ik help ook graag mensen maar leg altijd de nadruk opdat er geen garanties zijn. Dat ik ook niet weet welke coin het meest omhoog zal gaan, of dat ze überhaupt omhoog gaan.

DCA is een prima strategie, en dan wel de échte DCA, niet hoe we dat hier toepassen. Het bijzondere is dat als je dit aan mensen uitlegt en de koers gaat omhoog, dan blijven ze braaf doorgaan met DCA. Echter, gaat de koers naar beneden dan verliezen ze interesse en stoppen ze er weer mee.

En dit is exact waarom mensen geld verliezen aan crypto.

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:21

T-8one

take it easy, take a sisi

Pelox schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:19:
[...]

Zwagers.. breek me de bek niet open.. _O-
indd, m'n andere zwager heeft een paar jaar geleden vijf duizend in VET gestoken :'(

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• PlanR
T-8one schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:26:
[...]

indd, m'n andere zwager heeft een paar jaar geleden vijf duizend in VET gestoken :'(
2020-2021? Staat hij nu weer mooi quite :Y)

• Kol Nedra
nu dca is echt niks mis mee, geen garantie dat we de 69k aantikken, maar reëel is het wel dat we ergens tussen de 40k en 150k aantikken

nothing stops this train

• PlanR
Kol Nedra schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:29:
nu dca is echt niks mis mee, geen garantie dat we de 69k aantikken, maar reëel is het wel dat we ergens tussen de 40k en 150k aantikken
Ruim genomen oOo

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Error404! schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:13:
Matic houdt zich goed staande, op naar de $2
Gaat zeker goed, net een fluf geswapped :)

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:08
Als we nu eens dumpen naar 19k terwijl die € gelijk blijft aan de dollar kan ik ook weer eens mooi middelen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

Gewoon een referralcode geven en ze succes wensen met hun eigen keuze. :w

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
LBV_038 schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:22:
[...]

Die mensen doen het puur voor het geld…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53spcPHKebIw86EyNCQN5JZqRUU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j1yIYHi5rs3TNE4hhRoJezxI.jpg?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Maar stables vinden ze wel interessant.
Nogal wiedes omdat ze met de digitale euro willen komen als cbdc. En dan kun je beter nu zeggen crypto is ongeschikt zodat ze bij introductie van cbdc kan zeggen: it's amazing Mike, convert je euri voor deuri en je hebt deze voordelen.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:32
Joosie200 schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:59:
[...]

Nogal wiedes omdat ze met de digitale euro willen komen als cbdc. En dan kun je beter nu zeggen crypto is ongeschikt zodat ze bij introductie van cbdc kan zeggen: it's amazing Mike, convert je euri voor deuri en je hebt deze voordelen.
En dan hopen dat zoveel mogelijk mensen geen Bitcoin op de Trezor, Ethereum op de Ledger etc. hebben tegen die tijd.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
Joosie200 schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:59:
[...]

Maak nu je cbdc wallet aan en ontvang 25 deuri gratis en meer dan de helft van de Nederlanders is om. 8)7

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra

next halving btc, toeval? :7

nothing stops this train

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op maandag 7 november 2022 @ 18:08:
[...]

Maak nu je cbdc wallet aan en ontvang 25 deuri gratis en meer dan de helft van de Nederlanders is om. 8)7
Absoluut! Zouden ze ook iets met refferals doen? :p

• Coldcat

Coldcat

HODL

Bedankt voor de FTX / FTT info hier mannen. Ik gebruikte dit platform veel vanwege de gunstige fees. Ik zal het even limiteren tot de hoge heren/dame het gevecht gevochten hebben. Het zal wel goedgaan, maar als er een vuil short-spel gespeeld wordt kan er hoop kapot gemaakt worden (e.g. Celsius).
A spat between Changpeng Zhao and Sam Bankman-Fried could spark a crypto cold war between the space's two biggest exchanges.

Conflict is brewing between two of crypto's biggest whales.

Binance founder and CEO Changpeng "CZ" Zhao revealed Sunday his company would liquidate its exposure to FTX's FTT token, received as part of Binance's exit from FTX equity last year.

On Twitter, Zhao teased that the liquidation was due to "recent revelations," and assured his followers that removing Binance's FTT token exposure was not done as a move against its competitor. However, FTX CEO Sam Bankman-Fried didn't see it that way. "A competitor is trying to go after us with false rumors. FTX is fine. Assets are fine," he asserted , explaining his exchange didn't invest its clients' assets, that it had been processing all withdrawals, and that it would continue to do so.

Although the value of FTT tokens held by Binance is unknown, the exchange received a total of $2.1 billion in Binance USD (BUSD) and FTT from its FTX equity exit last year. Yesterday, Zhao confirmed that a 22.9 million FTT token transaction, valued at $584 million, was only part of the exchange's total FTT holdings. This alone is equivalent to 17.2% of the total FTT in circulation.

There are several possible reasons why Zhao decided to cut Binance's FTT exposure. Most prominent is the recent revelation that FTX-affiliated trading firm Alameda Research could be facing financial difficulty, per a leaked balance sheet from CoinDesk. The document showed that as of June 30, Alameda held more than $14.6 billion in assets against $7.4 billion in liabilities. However, as most of the firm's assets consisted of highly-illiquid tokens such as FTT, SRM, MAPS, and OXY, it raised doubts as to whether Alameda could pay off its debts.

Additionally, onlookers such as Dirty Bubble Media have alleged that the FTT token, which makes up a sizable chunk of both Alameda's and FTX's balance sheets, has a highly inflated value. They explain that using a flywheel scheme, Alameda and FTX have created the illusion of demand, pumping up FTT's price and allowing both parties to take out large loans against their FTT holdings. However, now that Alameda Research appears to have run out of cash, evidenced by the recently-leaked balance sheet, the FTT flywheel is coming under pressure.

In response to these accusations, Alameda Research CEO Caroline Ellison denied that her trading firm was in such dire straits. On Twitter, she claimed that the leaked balance sheet was only for a subset of Alameda's corporate entities, adding that the firm held an additional $10 billion worth of assets.

Additionally, Ellison responded to Zhao's intention to sell Binance's FTT exposure by offering to buy all his company's tokens at $22 apiece. This begs the question: Why doesn't Alameda want FTT to fall below $22? Many have speculated that it's because a good chunk of Alameda's liabilities is collateralized against FTT. The firm may start to face margin calls on its loans if FTT drops much below $22. On the other hand, Ellison could have simply picked $22 for her buyout offer because it's what the token was trading for near the time of her tweet.

Regardless, Zhao seems to believe that the risk of holding FTT now outweighs the potential rewards. Whether Zhao intended it to or not, his actions have been perceived by Bankman-Fried and the broader crypto community as Binance kicking FTX while it's down. Whether or not these two crypto whales can put their differences aside and find a resolution to their current feud will likely impact the crypto space significantly going forward.

If Bankman-Fried and Zhao cannot resolve their differences soon, it could result in a drawn-out conflict between two of crypto's biggest exchanges.

Zhao made it clear in his initial announcement that he wants to eliminate Binance's FTT exposure in a way that "minimizes market impact." If he truly has no ulterior motive for his move, it would make sense to accept Ellison's offer to buy out his FTT position for $22 per token. Whether or not Zhao decides to sell FTT over-the-counter instead of directly onto the market will give a good indication of his true intentions.

However, as the ball is well and truly in Zhao's court, he has no obligation to accept the most favorable outcome for Alameda and FTX. From the outset, Binance is undoubtedly in a stronger position—the exchange has the most liquid crypto markets in the world as well as the most users. Despite past controversies, Zhao's public perception is much better than Bankman-Fried's today. Recent discussions surrounding crypto regulation, including a poor performance in a Bankless debate with ShapeShift CEO Erik Voorhees, have weighed on the FTX CEO's image.

If Zhao did decide to market sell Binance's FTT, it would likely cause some short-term volatility and force FTX or Alameda to repurchase the amount to shore up the token's price. However, with the current information at hand, it appears unlikely that this on its own would inflict serious damage. A bigger concern for FTX is the market's perception of such an event. If enough FTT holders and FTX customers lose faith in the exchange and its token, it could cause a bank run, resulting in a much more dire situation.

However, what FTX and its connected entities do have that Binance lacks is governmental and regulatory connections. Bankman-Fried has a much better relationship with regulators and U.S. government officials than Binance, previously providing testimony before Congress and leading efforts to draft crypto regulation in Washington, D.C. The FTX CEO has also painted himself as a quirky altruist who plans to donate the vast majority of his wealth to charitable causes. This image has played well with rich elites, earning him a spot on several magazine covers and even an audience with the well-connected Bill Clinton and Tony Blair at FTX's Bahamas-based crypto conference earlier this year.

Conversely, Binance has struggled with regulators in the U.S. and abroad until recently. Throughout 2021, the firm had to remove products from its exchange in several jurisdictions when it fell foul of local regulations. In Malaysia, the government even ordered a total Binance ban, telling the exchange to disable its website in the country. Elsewhere, the U.S. Department of Justice requested documents from Zhao and other Binance executives related to the exchange's anti-money laundering checks and communications handling compliance issues. Earlier this year, a Reuters report alleged Binance had allowed more than $2.35 billion worth of criminal funds to process through its exchange between 2017 and 2021.

Although Zhao may have the upper hand at the moment, Bankman-Fried's connections could turn the tables if the current feud evolves into a full-blown conflict. While both parties have expressed a desire to work together, whether they will be able to put their differences aside for the sake of the broader crypto ecosystem is not yet clear.

Disclosure: At the time of writing this piece, the author held FTT and several other cryptocurrencies.
Bron

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
Waar kan ik die gratis deuri claimen?

Maktub

Verwijderd

Richh schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:34:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5FaVN1fCQ9P18ZUARoE0fjY-gOU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/on03k740vxRQ7NUdWYeV3kRE.jpg?f=fotoalbum_large

Not crypto, not blockchain. Bitcoin.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
Bitcoin op de frontpage!
Popcorn voor gratis!

Nice, die fysieke Bitcoins. Wist ik helemaal niet. Zou je daarmee in El Salvador kunnen betalen in de supermarkt?

Si, dan krijg ik nog 173 Bitcoins en bijna een hele van u terug.”

Maktub

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
Coldcat schreef op maandag 7 november 2022 @ 18:29:
Bedankt voor de FTX / FTT info hier mannen. Ik gebruikte dit platform veel vanwege de gunstige fees. Ik zal het even limiteren tot de hoge heren/dame het gevecht gevochten hebben. Het zal wel goedgaan, maar als er een vuil short-spel gespeeld wordt kan er hoop kapot gemaakt worden (e.g. Celsius).

[...]

Bron
Lol het zal wel goed gaan. Famous last words die we vaker gezien hebben met terra en Celsius etc

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
MrMrq schreef op maandag 7 november 2022 @ 18:46:
Bitcoin op de frontpage!
Popcorn voor gratis!

Nice, die fysieke Bitcoins. Wist ik helemaal niet. Zou je daarmee in El Salvador kunnen betalen in de supermarkt?

Crypto op front page, is bijna net zo tergend als de reacties op nu.nl onder COVID artikelen :+

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:28
Coldcat schreef op maandag 7 november 2022 @ 18:29:

[...]

Bron
Gebruikte FTX ook regelmatig vanwege direct SEPA, gunstige withdrawal fees en om af en toe eens een leveraged long of short te openen met met mijn degen account. :9

Nu maar eens kijken naar een goed alternatief. Maak ook weleens gebruik van GMX op Arbitrum, maar is wat minder handig als je even niet je laptop en Ledger bij de hand hebt.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 7 november 2022 @ 18:08:
[...]

Gratisch is goed. :)F
Ha, leeg trekken die wallet en hop in doge. Of in dikke bifi, celr en welke andere worden hier aangeprezen? Heb ik meer vertrouwen in dan in een digitale euro die me niks extra's brengt.

• Kol Nedra
mannowlahn schreef op maandag 7 november 2022 @ 18:49:
[...]

Crypto op front page, is bijna net zo tergend als de reacties op nu.nl onder COVID artikelen :+
haal de popcorn, gelukkig is er al een popcorn blikje te pas :D

nothing stops this train

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:41
Mini moontje van dot

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

MrMrq schreef op maandag 7 november 2022 @ 18:46:
Bitcoin op de frontpage!
Popcorn voor gratis!

Nou inderdaad. Wat zijn ze weer zuur aan het doen... :F
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xWYrRFWpnD9tyHicDMA0gbXzV3g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MqGnKc5CGJ9lXojW8VyxtYrp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Darrell op 07-11-2022 19:14 ]

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Taro schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:43:
[...]

Gewoon een referralcode geven en ze succes wensen met hun eigen keuze. :w
Top advies. Heb je er zelf ook wat aan oOo

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
Darrell schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:14:
[...]

Nou inderdaad. Wat zijn ze weer zuur aan het doen... :F
[Afbeelding]
Hahaha goed bezig boys...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Pagina: 1 ... 61 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!